[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 50 ... 119 Laatste
Acties:
  • 247.676 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Niet verkeerd, gewoon goed gedaan van PSV.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Geen uitdoelpunt tegen is altijd fijn. Er is nog kans in Spanje dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:39
Absoluut goed gedaan, de return wordt erg spannend :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 13:26
Met 10 man was dit het maximaal haalbare, gewoon netjes gedaan en op resultaat gespeeld. Nu hopen op een uitgoal in Madrid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Hopelijk is Luuk de Jong er dan bij?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Goed en/of nuttig gespeeld van PSV!
Had een 0-2 of zo verwacht. Nu begint de uitwedstrijd tenminste nog spannend.

Zal wel commentaar komen her en der, maar dit is gewoon wel de #2 van de Primera Division he.

Pereiro erg dom. Vooral die eerste pfff.
Zoet super gekeept.

Zeer goed en lekker spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

PWM schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 22:33:
Goed resultaat onder aan de streep. Meer was er niet te halen na het rood. Alleen PSV had dit gekund van de Nederlandse clubs.
Helemaal eens. Vakkundig billengeknepen. :+

Een paar bijna-kansen, maar al bij al niet gek, 0-0.

Ik zou Narsingh in deze staat niet laten starten. Eerder Lestienne/Jozefzoon. Narsingh heb ik de hele wedstrijd niet gezien, ik zat echt van "hé, hij gaat eruit, ik dacht dat ze al die tijd al met 10 man speelden..." :+

En erg dom van Perreiro, 2x geel. }:|

[ Voor 3% gewijzigd door Ramzzz op 24-02-2016 22:51 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:41

Niku

Alagaesii

Klasse resultaat van PSV. Vond het enorm spannende pot, maar als neutrale toeschouwer was er niet veel aan denk ik. Uiteindelijk is het al enorm knap dat de return nog ergens om gaat. Top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:33
Sbs6.... Reclame EN JJ van Gangelen.... hoeveel kun je als kijker aan... zucht.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:50
Luxicon schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 22:48:
Hopelijk is Luuk de Jong er dan bij?
Die was geschorst. Dus ja.
Aleen dan weer geen Pereiro..

• Niku

Niku

Alagaesii

dutchgio schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 23:10:
[...]

Die was geschorst. Dus ja.
Aleen dan weer geen Pereiro..
Voel wel wat voor 532 met Lestienne om De Jong heen waardoor vooral Willems meer vrijheid krijgt om toch De Jong te bedienen.

Verwijderd

Uitstekende wedstrijd van PSV. Atletico was beter, dat is dan ook absolute wereldtop. Maar ze waren niet veel beter, PSV gaf hen goed partij.

Zoals Atletico je afjaagt, dat is niet normaal, dat is absurd goed. PSV wist zich af en toe knap onder die druk vandaan te spelen, maar tot kansen leidde dat nauwelijks.

Beste PSVers: Zoet, Bruma, Guardado en Propper.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:18

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Harribo schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 23:04:
Sbs6.... Reclame EN JJ van Gangelen.... hoeveel kun je als kijker aan... zucht.....
Dinsdag trapte ik er weer in: "Zometeen de samenvatting van Juve - Bayern.". Vervolgens reclame, zinloos gezever en toen kwam weer een reclameblok. Nou m'n reet, dat noem ik niet zo meteen, zak er maar in.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Gonadan schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 08:14:
[...]

Dinsdag trapte ik er weer in: "Zometeen de samenvatting van Juve - Bayern.". Vervolgens reclame, zinloos gezever en toen kwam weer een reclameblok. Nou m'n reet, dat noem ik niet zo meteen, zak er maar in.
Leve digitale TV, opnames of pauzeren/doorspoelen. :Y)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:23
Ramzzz schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:32:
[...]

hoe spoel je om half 11 door naar iets wat om kwart over 11 uitgezonden wordt? ;)

2e gele kaart vond ik ook stom van Pereiro. Als je al geel hebt moet je niet zo inspringen, helemaal niet tegen dit soort ploegen.

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 26-09 11:17

Baseman77

We move

De reclameblokken bij SBS zijn vreselijk inderdaad...de NOS was ook niet perfect, maar vele malen beter dan SBS.
Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 07:26:
Uitstekende wedstrijd van PSV. Atletico was beter, dat is dan ook absolute wereldtop. Maar ze waren niet veel beter, PSV gaf hen goed partij.

Zoals Atletico je afjaagt, dat is niet normaal, dat is absurd goed. PSV wist zich af en toe knap onder die druk vandaan te spelen, maar tot kansen leidde dat nauwelijks.

Helemaal mee eens, niets aan toe te voegen d:)b
rik86 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:43:
2e gele kaart vond ik ook stom van Pereiro. Als je al geel hebt moet je niet zo inspringen, helemaal niet tegen dit soort ploegen.
Helemaal waar.
Er was weinig aan de hand en Godin stelde zich echt enorm aan (rolde het halve veld over en deed net alsof hij in zijn gezicht was geraakt, jammer dat dit gedrag nooit aangepakt wordt), maar het was een volkomen onnodige overtreding bij de middellijn. Erg dom als je al geel hebt. Een dure les voor Pereiro, gelukkig wist PSV met 10 man overeind te blijven.

[ Voor 4% gewijzigd door Baseman77 op 25-02-2016 10:14 ]

• Gonadan

Gonadan

Ramzzz schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:32:
[...]

Voetbal is het enige wat ik niet opgenomen kijk, vanwege de actualiteit. Dan kan ik lastig vooruit spoelen om eerder naar bed te kunnen. Ze rekken het wat mij betreft te veel met die samenvatting. Commercieel gezien begrijp ik het wel, maar ik heb het er niet voor over. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Harribo
[b]Benedict Tokkie schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 07:26:[/b{

Wat? Bruma? Nogmaals die heeft zeker een 3x zijn man laten lopen. Normaal zijn dat dan doelpunten. Als dat zo was geweest, had iedereen over Bruma lopen klagen. Nu niet, zijn geluk. Beschamend slecht was hij de eerste helft.
Tweede helft herpakte hij zich en speelde goed zelfs. Hij heeft moeite met snelle spitsen met veel ruimte om hem heen.

Propper... Fantastisch

Ik denk dat PSV een soort counter moet gaan spelen in Madrid. Als ze te aanvallend spelen, krijgt Atletico ruimte zoals in de eerste helft en dan staan ze zo voor het doel. Zonder ruimte voorin is het voor hun tot nu toe heel moeilijk scoren. Ze kunnen zoiets niet uittikken zoals Barcelona.
Komt bij dat als Atletico aanvalt, ze meer ruimte achterin weg geven. Met de Jong en Lestienne en lopers zoals van Ginkel liggen er dan kansen.

Narsingh viel me tegen. Goede voetballer maar is soms inderdaad een blind paard zoals sommigen al zeiden.

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 25-02-2016 10:39 ]

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:48
Baseman77 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:13:
Er was weinig aan de hand en Godin stelde zich echt enorm aan (rolde het halve veld over en deed net alsof hij in zijn gezicht was geraakt, jammer dat dit gedrag nooit aangepakt wordt), maar het was een volkomen onnodige overtreding bij de middellijn. Erg dom als je al geel hebt. Een dure les voor Pereiro, gelukkig wist PSV met 10 man overeind te blijven.
Er waren natuurlijk wel al een heel aantal momenten aan vooraf gegaan waar de scheidsrechter genadig was en hier gebeurde ook wel iets.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:58

PauseBreak

derp!

Harribo schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:38:
[...]

Wat? Bruma? Nogmaals die heeft zeker een 3x zijn man laten lopen. Normaal zijn dat dan doelpunten. Als dat zo was geweest, had iedereen over Bruma lopen klagen. Nu niet, zijn geluk. Beschamend slecht was hij de eerste helft.
Tweede helft herpakte hij zich en speelde goed zelfs. Hij heeft moeite met snelle spitsen met veel ruimte om hem heen.
Mwah, dat is ook een kwestie van coaching. Je kunt dat niet alléén op Bruma gooien. Het ligt deels aan zijn medespelers die niet op één lijn blijven staan (Moreno stond regelmatig te ver naar achteren waardoor buitenspel werd opgeheven), deels coaching en een deel komt voort uit het (vrijwel) nooit spelen tegen twee spitsen van een dergelijk niveau. Cocu gaf niet voor niets aan dat de backs te hoog stonden, waardoor het te gevaarlijk werd voor het centrum en dat hij daarom overging naar 5-4-1 met de wissel van Isimat.
Met de 5-4-1 zag je ook dat het gewoon beter begon te draaien weer. Helaas pakte Pereiro vrij snel daarna zijn tweede geel waardoor het verder een kwestie van de nul houden werd. Dure les voor Pereiro, en ook al was er niet veel aan de hand, je kúnt die kaart geven. Maar Pereiro is nog jong enzo, dus hopelijk leert hij hiervan.

Nee, merp!

• Baseman77

Baseman77

We move

Harribo schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:38:
Wat? Bruma? Nogmaals die heeft zeker een 3x zijn man laten lopen.
Dit is onzin.
Dat Moreno net buitenspel opheft en daardoor Griezmann een vrije doortocht verleent kun je Bruma natuurlijk niet aanrekenen. De kans daarvoor van Vietto ontstond ook (mede) omdat Moreno Vietto iets teveel ruimte gaf, Bruma herstelde dit juist geweldig door de bal voor de lijn weg te werken.

Alex werd de tank genoemd, maar Bruma laat dit seizoen zien een meer dan waardige opvolger te zijn.
Hij speelt een uitstekend seizoen en blinkt zo ongeveer iedere CL wedstrijd uit, heel knap!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:47
Leuke wedstrijd gisteren en een 0-0 is zeker niet verkeerd en met 10 man al helemaal niet.
Ik vind het nog steeds grappig om te zien dat PSV het de eerste 10 minuten even lastig had, alsof het niveau niet erg bekend meer was. Daarna kwamen er combinaties die ik toch best knap vond. Als ze door willen gaan moeten ze wel kei en keihard oefenen en analyseren, want anders ben ik toch een beetje schuw dat ze niet doorgaan. Daar in Madrid lijkt het me niet makkelijk spelen..

Overigens een diepe buiging voor Willems. Die kerel kan echt wel wat. Hij liet mij verbazen met zijn acties en zijn bal controle viel ook heeel erg positief op. Daar in tegen vond ik Locadia een slappe zak, die kwam ook nogal ongemotiveerd over.

Nu nog hopen dat het Ajax volgend seizoen weer eens lukt om door te komen en 1 ploeg in de EL te houden. Het zijn mooie dromen, maar PSV laat zien dat het zeker kan.

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:45

Pubbert

random gestoord

Baseman77 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 11:08:
[...]

Dit is onzin.
Dat Moreno net buitenspel opheft en daardoor Griezmann een vrije doortocht verleent kun je Bruma natuurlijk niet aanrekenen. De kans daarvoor van Vietto ontstond ook (mede) omdat Moreno Vietto iets teveel ruimte gaf, Bruma herstelde dit juist geweldig door de bal voor de lijn weg te werken.

Alex werd de tank genoemd, maar Bruma laat dit seizoen zien een meer dan waardige opvolger te zijn.
Hij speelt een uitstekend seizoen en blinkt zo ongeveer iedere CL wedstrijd uit, heel knap!
Mee eens, word hier een beetje onterecht over Bruma gezeurd gister. ED geeft hem een 8 voor zijn optreden, en ook het Engelse commentaar was erg lovend. Onderschepte erg veel gisteren en won veel kopduels.

Ik vond vooral Locadia ongelukkig, maar wel verzette wel erg veel werk, was in de 1e helft vaak linksback, en deed daar hard zijn werk. Voorin tegen die 2 van Atletico kan hij niet veel potten breken, misschien dat we over 3 weken met De Jong daar iets meer gedaan krijgen.

Pröpper speelde ook erg goed vond ik, die word met de week beter lijkt het.

[ Voor 3% gewijzigd door Pubbert op 25-02-2016 12:41 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Baseman77

Baseman77

We move

Ik ben het met Pubbert eens.
Mosin schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 12:23:
Overigens een diepe buiging voor Willems. Die kerel kan echt wel wat. Hij liet mij verbazen met zijn acties en zijn bal controle viel ook heeel erg positief op.
Kom je daar nu pas achter?
Dat liet hij vorig seizoen zo ongeveer wekelijks zien...
Daar in tegen vond ik Locadia een slappe zak, die kwam ook nogal ongemotiveerd over.
Huh???
Aan de bal was hij niet goed, maar qua werklust, omschakeling bij balverlies en opoffering voor het teambelang was hij geweldig. Ik vond hem juist ontzettend gemotiveerd en verre van slap, hij maakte ontzettend veel kilometers en knalde er volle bak in d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door Baseman77 op 25-02-2016 14:08 ]

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Mosin schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 12:23:
[...]

Overigens een diepe buiging voor Willems. Die kerel kan echt wel wat. Hij liet mij verbazen met zijn acties en zijn bal controle viel ook heeel erg positief op. Daar in tegen vond ik Locadia een slappe zak, die kwam ook nogal ongemotiveerd over.
Grappig, want Willems kon alleen positief opvallen doordat Locadia enorm veel verdedigend werk verzette wanneer Willems weer eens over het veld liep te sjokken als een bejaarde. Ja, aanvallend en technisch was het mooi om naar te kijken, maar Willems is wel wat snelheid kwijtgeraakt door die blessure zo te zien.
Gelukkig is de tandem Willems-Locadia goed op elkaar ingespeeld, dus dan is dat niet zo'n heel groot probleem.

En over tandems (of koppeltjes) gesproken; Ik vond het jammer dat we niet begonnen met Guardado - Hendrix. Die twee weten elkaar echt overal blind te vinden en die klik hebben Guardado en Van Ginkel duidelijk (nog) niet.

Nee, merp!

• Mosin
Baseman77 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:06:
Ik ben het met Pubbert eens.

[...]

Kom je daar nu pas achter?
Dat liet hij vorig seizoen zo ongeveer wekelijks zien...

[...]

Huh???
Aan de bal was hij niet goed, maar qua werklust, omschakeling bij balverlies en opoffering voor het teambelang was hij geweldig. Ik vond hem juist ontzettend gemotiveerd en verre van slap, hij maakte ontzettend veel kilometers en knalde er volle bak in d:)b
1: Het viel me nu pas op. Je snapt toch wel dat Atletico ander niveau is dan elke Eredivisie club? Hetzelfde laten zien wordt dan een ander verhaal.

2: Zoveel heb ik niet op hem gelet. Ik zag hem wel de hele tijd mee terug gaan, maar misschien reken ik hem iets teveel af op het werk in de spits/aanval. Dat kun je oneerlijk noemen.

• Baseman77

Baseman77

We move

Mosin schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:01:
1: Het viel me nu pas op. Je snapt toch wel dat Atletico ander niveau is dan elke Eredivisie club? Hetzelfde laten zien wordt dan een ander verhaal.
Willems liet het vorig seizoen wekelijks zien, ook tijdens de wedstrijden in de EL en tijdens wedstrijden voor Oranje (in Oranje was hij defensief wel kwetsbaarder). Dus dat hij het tegen Atletico laat zien is vrij normaal zeg maar.
Willems is als linksback dan ook een enorm talent. Defensief (nog?) geen top, maar aan de bal een geweldenaar.
2: Zoveel heb ik niet op hem gelet. Ik zag hem wel de hele tijd mee terug gaan, maar misschien reken ik hem iets teveel af op het werk in de spits/aanval. Dat kun je oneerlijk noemen.
Puur als aanvaller was Locadia matig inderdaad, maar dat kwam mede doordat hij verdedigend ontzettend actief was. Qua handelingssnelheid en techniek komt hij wat tekort, helemaal op CL niveau.

• Harribo
Heb het niet alleen over dat buitenspel moment wasrbij Moreno de buitenspelval opheft.
Kijk nog maar eens, 3x rent Griezmann en die andere heel makkelijk weg van Bruma.
Bruma is zelf natuurlijk ook niet zo snel maar opletten deed hij ook niet

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Harribo schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:30:
Heb het niet alleen over dat buitenspel moment wasrbij Moreno de buitenspelval opheft.
Kijk nog maar eens, 3x rent Griezmann en die andere heel makkelijk weg van Bruma.
Heb je wel gekeken? Bruma was sneller dan Griezmann. Zeker over langere afstanden is Bruma behoorlijk snel. Hij zou wat aan zijn startsnelheid en looptechniek moeten werken om ook op korte afstanden sneller te zijn dan gemiddeld. Moreno is een stuk trager bijvoorbeeld, en als we het toch over hem hebben, hij was de oorzaak van twee van die drie kansen doordat hij verkeerd gepositioneerd stond t.o.v. Bruma en de opponent en doordat hij in beide gevallen de buitenspelval ophief.

Nee, merp!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:31
Ach ik denk dat de UEFA beter gekeken heeft. In het team van de week staan Bruma en Zoet opgesteld.

http://www.uefa.com/uefac...hampions+league+team+week

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Bruma staat in het Uefa elftal van de week..
Afbeeldingslocatie: http://www.uefa.com/img/apps/Articles/Infographics/UCL-Team-of-the-Week---656x500.jpg

Dat betekent, stam + t .

Verwijderd

Harribo schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:30:
Ten eerste, bij PSV hebben ze de spelers laten sprinten om te testen hoe snel ze zijn. Bruma is sneller dan Narsingh en Jozefzoon. De enige selectiespeler van PSV die nog sneller is, is Brenet. Bruma is een van de snelste verdedigers in de Eredivisie.

Dan die 3 momenten.

1. Lange bal op 1 van de 2 spitsen, beide spitsen staan tussen Morene en Bruma in, die 1 op 1 komen. Bruma twijfelt en Vietto is weg. Fout Bruma, gelukkig herstelt hij door de bal van de lijn te halen.
2. Koke probeert een lobje over Zoet. Koke is een middenvelder en hij loopt weg bij volgens mij Guardado. Fout Guardado.
3. Bruma komt op het middenveld in de bal en kopt die weg, die komt snel terug, een PSVer laat Griezmann lopen (volgens mij Arias) en die stuit op Zoet. Kon Bruma niets aan doen. Fout Arias en mogelijk hief Moreno daar buitenspel op, in dat geval zit hij ook fout.

Daarbij komt dat Cocu heeft aangegeven dat de backs dieper gingen staan dan de bedoeling was; daardoor kwamen Moreno en Bruma veelvuldig 1 op 1 te staan. Tegen een goede tegenstander moet je nooit 2 verdedigers op 2 spitsen zetten, er moet 1 man rugdekking geven of er voor gaan staan zodat ze niet aangespeeld worden.

Bruma heeft in de internationale en nationale pers veel lof gekregen voor zijn optreden, staat in het UEFA elftal van de week. Ik denk dat je niet realistisch naar hem kijkt, je bent sowieso al een hele tijd opvallend zuur als het over Bruma gaat. Die jongen speelt een uitstekend seizoen en was ook tegen Atletico weer ijzersterk.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nou, ManU zinkt dieper, 0-1 achter...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:30
gambieter schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 21:37:
Wel weer gelijk gelukkig en dit moeten ze ook gewoon winnen. Ze zijn veel beter, Memphis speelt ook sterk (tegen een zwakke tegenstander, dat wel). Ze moeten gewoon 1 of 2 mannetjes op Sisto zetten, voor de rest geen gevaar Midtjylland.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
1 -1 inmiddels. Kennelijk speelt Memphis wel aardig. Van de bbc: 😀
Memphis Depay is finally showing why Manchester United paid big bucks for him. The Dutch winger swivels inside the Midtjylland box with feet quicker than Michael Jackson in his Thriller video. But no-one in a red shirt can turn his cross over the goal-line

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:46
gambieter schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 21:37:
oei oei Mata :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• dutchgio
Tja.
Zo verdien je het ook niet...

• Sjurm
Het zit ook gewoon niet mee haha

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 21:10
Wel supermooi avontuur voor de underdog Midtjylland, dat gun ik ze wel :Y

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:36
Superprestatie van PSV weer gisteren. Heb genoten van het spel van beide ploegen.
Ongeloofelijk dat Bruma zo sterk is teruggekomen na vorig seizoen, topprestatie op zich. Er valt denk ik wel wat te halen in Vicente Calderon over 3 weken.

Die arme v Gaal gaat uitgeschakeld worden door een nietszeggende ploeg, ontslag inc

• Luxicon
United moet echt wel gaan winnen vanavond. Komop zeg, en ze spelen thuis!

...

• Sjurm
2-1, zeker verdiend dit. Ze spelen misschien niet heel goed, maar het is wel leuk om naar te kijken voor de verandering

• Luxicon
Mooizo, het zou echt niet best zijn als ze eruit liggen door deze tegenstander. Het is nog niet gespeeld met deze 3-3, maar dit moet goedkomen.

...

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:17

Vos

AFCA

Goed bezig van de scheids die schwalbe!

• Sjurm
Lingard speelt sws matig vandaag.

• Sjurm
Hoppa, nu voor de vierde gaan

• Mosin
WTF!? Rashford is echt een gek :D Heerlijk man!

Mata speelt nu wel lekker en Memphis doet het ook niet slecht! Het spel ziet er degelijk uit.

• Luxicon
Lekker zeg, erg mooi! :)

...

• dutchgio
Leon Zwiers schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 22:07:
Superprestatie van PSV weer gisteren. Heb genoten van het spel van beide ploegen.
Ongeloofelijk dat Bruma zo sterk is teruggekomen na vorig seizoen, topprestatie op zich. Er valt denk ik wel wat te halen in Vicente Calderon over 3 weken.

Die arme v Gaal gaat uitgeschakeld worden door een nietszeggende ploeg, ontslag inc
Beetje vroeg die conclusie over v Gaal, is dat niet voor morgenavond?

• Mosin
AIAIAIA Die panna van Memphis. Die verdediger krijgt nachtmerries :D

• Sjurm
Haha, Memphis, wat een actie. Hopelijk pept deze wedstrijd hem een beetje op

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
MU speelt lekker, zeldzaam dit seizoen. Maar het is ook wel een tegenstander om lekker tegen te ballen. Ze laten bijzonder veel ruimte, spelen met een lang veld en zijn zwak in de duels. Dan kun je lekker aanvallen.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:36
Ok, goed, misschien iets voorbarig over v Gaal. Ineens kan MUTD weer ballen. Memphis staat heerlijk te spelen. Maar die Lindgard is toch een partij waardeloos zeg... de Bilal van UTD ;)

• RoD
  • Niet online

RoD

Depay _O_

Leuk voor die jongen, fijne wedstrijd gespeeld. Misschien dat hij zich hier een beetje aan kan optrekken en het ook iets vaker kan laten zien.

• Sjurm
RoD schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 22:53:
Depay _O_

Leuk voor die jongen, fijne wedstrijd gespeeld. Misschien dat hij zich hier een beetje aan kan optrekken en het ook iets vaker kan laten zien.
Dit was hem echt gegund vanavond

• Luxicon
Apache4u schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:53:
Bruma staat in het Uefa elftal van de week..
[afbeelding]
Hij haalde de bal van de lijn, of toch niet? In de eerste helft.

...

• dutchgio
Leon Zwiers schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 22:49:
Ok, goed, misschien iets voorbarig over v Gaal. Ineens kan MUTD weer ballen. Memphis staat heerlijk te spelen. Maar die Lindgard is toch een partij waardeloos zeg... de Bilal van UTD ;)
Normaal is het andersom en is Lingard beter als Memphis, de Bilal van MU. :o
Het is ook 'maar' Midtjyland..

Zondag Arsenal vast weer dramatisch. >:)

• RoD
  • Niet online

RoD

dutchgio schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 22:56:
[...]
Ik denk het wel ja. Twee slechte jaren poets je niet zomaar weg en het is nou eenmaal een matige ploeg. Ze kregen dit op een presenteerblaadje. Die Denen waren echt heel slecht. Maargoed, MU heeft in het verleden ook tegen slechte ploegen verloren, maar ze hebben het vandaag wel laten zien.

Tegen Arsenal acht ik ze weinig kansvol.

• Mosin
[...]

Dan kunnen ze het dik en dubbel bewijzen. v. Gaal heeft enige credits erbij gekregen vanavond. Door in de EL en ook nog eens met lekker voetbal. Als ze van Arsenal kunnen winnen met deze speeltstijl, dan kan 'ie niet meer kapot voorlopig.

• Sjurm
[...]

Ze hebben vandaag in ieder geval laten zien dat er wat strijdlust in zit. Als ze dat zondag kunnen laten zien is het al heel wat.

• dutchgio
Luxicon schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 22:54:
[...]

Hij haalde de bal van de lijn, of toch niet? In de eerste helft.
Hij zou er anders inrollen ja, maar van van de lijn halen is geen sprake.
Verder viel het allemaal wel mee, het had ook 3-0 kunnen staan want bij PSV achterin lieten ze Griezmann minstens 3 keer lopen waarna hij 1 op 1 door kon op Zoet.
Die nominatie van Zoet is terechter, die speelde goed.

• Luxicon
dutchgio schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 23:00:
[...]

Hij zou er anders inrollen ja, maar van van de lijn halen is geen sprake.
Verder viel het allemaal wel mee, het had ook 3-0 kunnen staan want bij PSV achterin lieten ze Griezmann minstens 3 keer lopen waarna hij 1 op 1 door kon op Zoet.
Die nominatie van Zoet is terechter, die speelde goed.
Al met al toch mooi, het is denk ik lang geleden dat er 3 Nederlanders in zo'n elftal verkozen zijn. Ik weet niet of dit ook tijdens het EK / WK gedaan wordt, dan zal het nog meevallen. :)

...

• Niku

Niku

Alagaesii

Wat een shine van Memphis vanavond. Goed om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Bij 1-1 uitgezet. niet verwacht deze uitslag.

Maar goed niet iets om erg enthousiast van te worden. Dit weekend wacht een betere test.
Mosin schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 22:58:
v. Gaal heeft enige credits erbij gekregen vanavond.
Denk je echt dat het bestuur zit te wachten op een winstpartijtje in de Europa League?

[ Voor 48% gewijzigd door RodeStabilo op 26-02-2016 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Friespeuk schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 07:43:

[...]

Denk je echt dat het bestuur zit te wachten op een winstpartijtje in de Europa League?
Ik denk dat ze op dit moment met iedere overwinning blij zijn... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Verdiende overwinning! Depay was ook aardig op dreef zeg. Maar moet eerlijk zeggen dat zijn directe tegenstander natuurlijk ook niet van wereldniveau was ;)

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Laatst online: 22:45

[...]

De winnaar van de EL plaatst zich als bonus voor de CL van volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Bij 1-1 uitgezet. niet verwacht deze uitslag.

Maar goed niet iets om erg enthousiast van te worden. Dit weekend wacht een betere test.

[...]

Lijkt me een vraag waar je zelf antwoord op kunt geven. Een dikke ja ;)
Dit weekend zal inderdaad een zwaardere opgave worden, maar de EL winnen zou niet eens slecht zijn. Je kunt wel aan al die slechte wedstrijden denken, maar als ze nu zich kunnen door ontwikkelen is het gewoon goed. Er staat ook geen wereld elftal op het veld in vergelijking met veel clubs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Sjurm schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 22:58:
Ze hebben vandaag in ieder geval laten zien dat er wat strijdlust in zit. Als ze dat zondag kunnen laten zien is het al heel wat.
Dat heb ik eerder incidenteel langs zien komen om er dan in de volgende wedstrijd om onverklaarbare redenen helemaal niets meer van terug te zien.
MarvinG schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 08:48:
Verdiende overwinning! Depay was ook aardig op dreef zeg. Maar moet eerlijk zeggen dat zijn directe tegenstander natuurlijk ook niet van wereldniveau was ;)
Tja, dit is dan een beetje het niveau waar Depay nu zit. Hij moet het nog steeds écht laten zien tegen grotere ploegen. Vorige keer tegen die Belgische club blonk hij ook uit en was in de zwaardere wedstrijden niet te zien.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Mosin schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:05:
[...]

Lijkt me een vraag waar je zelf antwoord op kunt geven. Een dikke ja ;)
Ik denk het niet. sponsors zoals Adidas, Chevrolet en DHL die jaarlijks wel misschien 100 miljoen pond overmaken naar Manchester (Adidas sowieso 75M per jaar) willen op het hoogste niveau gezien worden. Dus niet op een donderdagavond tegen een Deense club in een competitie die bijna voor clubs meer kost dan het oplevert.

Dus nee.

[ Voor 5% gewijzigd door RodeStabilo op 26-02-2016 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Friespeuk schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:13:
[...]
Ik denk het niet. sponsors zoals Adidas, Chevrolet en DHL die jaarlijks wel misschien 100 miljoen pond overmaken naar Manchester (Adidas sowieso 75M per jaar) willen op het hoogste niveau gezien worden. Dus niet op een donderdagavond tegen een Deense club in een competitie die bijna voor clubs meer kost dan het oplevert.

Dus nee.
Daar kan ik me wel in vinden, maar ik dacht dat je over het bestuur bezig was en die zullen met elke winst partij blij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Friespeuk schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:13:
[...]

Dus nee.
Nee dan ben je inderdaad niet blij met iedere potentiële prijs.....en plaatsing CL. Zo kun je een teleurstellend seizoen juist goed afsluiten richting volgend seizoen. Dat maakt veel uit voor iedere betrokken partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 21:46
Mosin schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:15:
[...]

Daar kan ik me wel in vinden, maar ik dacht dat je over het bestuur bezig was en die zullen met elke winst partij blij zijn.
Ik denk dat de kans op CL kwalificatie via de Europe League voor Manchester United realistischer is dan via de Premier League. Hoe ze in de CL komen maakt uiteindelijk niet uit.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:34
Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 17:54:
[...]

Ten eerste, bij PSV hebben ze de spelers laten sprinten om te testen hoe snel ze zijn. Bruma is sneller dan Narsingh en Jozefzoon. De enige selectiespeler van PSV die nog sneller is, is Brenet. Bruma is een van de snelste verdedigers in de Eredivisie.

Dan die 3 momenten.

1. Lange bal op 1 van de 2 spitsen, beide spitsen staan tussen Morene en Bruma in, die 1 op 1 komen. Bruma twijfelt en Vietto is weg. Fout Bruma, gelukkig herstelt hij door de bal van de lijn te halen.
2. Koke probeert een lobje over Zoet. Koke is een middenvelder en hij loopt weg bij volgens mij Guardado. Fout Guardado.
3. Bruma komt op het middenveld in de bal en kopt die weg, die komt snel terug, een PSVer laat Griezmann lopen (volgens mij Arias) en die stuit op Zoet. Kon Bruma niets aan doen. Fout Arias en mogelijk hief Moreno daar buitenspel op, in dat geval zit hij ook fout.

Daarbij komt dat Cocu heeft aangegeven dat de backs dieper gingen staan dan de bedoeling was; daardoor kwamen Moreno en Bruma veelvuldig 1 op 1 te staan. Tegen een goede tegenstander moet je nooit 2 verdedigers op 2 spitsen zetten, er moet 1 man rugdekking geven of er voor gaan staan zodat ze niet aangespeeld worden.

Bruma heeft in de internationale en nationale pers veel lof gekregen voor zijn optreden, staat in het UEFA elftal van de week. Ik denk dat je niet realistisch naar hem kijkt, je bent sowieso al een hele tijd opvallend zuur als het over Bruma gaat. Die jongen speelt een uitstekend seizoen en was ook tegen Atletico weer ijzersterk.
Bovendien was er telkens geen / veel te weinig druk vooruit op de man die de lange pass ging geven. Gebeurt dat wel dan gaat dat normaliter ten koste van de zuiverheid, dus daar werden Bruma en Moreno ook niet mee geholpen bij die paar momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Memphis heeft gisteravond nogmaals bevestigd op welk niveau hij thuis hoort; Europa Leage niveau. CL en de top van de PL zijn gewoon te hoog gegrepen. Hij kan excelleren tegen mindere spelers, geef hem ruimte en kan lekker ballen. Zet er een beter team tegenover en hij zal onzichtbaar zijn. Ik hoop van harte voor hem dat hij volgend seizoen verkocht wordt aan Europese middenmotor en zich vervolgens daar kan ontplooien. Bij ManUtd zal hij het gewoon niet brengen, een trede te hoog. Als hij een paar seizoenen goed gaat draaien bij een Europese middenmotor zou hij de stap eventueel nog kunnen maken.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Han schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:53:
Memphis heeft gisteravond nogmaals bevestigd op welk niveau hij thuis hoort; Europa Leage niveau. CL en de top van de PL zijn gewoon te hoog gegrepen. Hij kan excelleren tegen mindere spelers, geef hem ruimte en kan lekker ballen. Zet er een beter team tegenover en hij zal onzichtbaar zijn. Ik hoop van harte voor hem dat hij volgend seizoen verkocht wordt aan Europese middenmotor en zich vervolgens daar kan ontplooien. Bij ManUtd zal hij het gewoon niet brengen, een trede te hoog. Als hij een paar seizoenen goed gaat draaien bij een Europese middenmotor zou hij de stap eventueel nog kunnen maken.
Dus omdat hij na een half jaar zijn draai een beetje begint te vinden gaat hij het niet redden.. Helemaal eens! Not..
Ik hoop van harte dat hij de goede lijn doorzet en steeds beslissender kan worden voor ManU en dat hij volgend seizoen de pannen van het dak speelt bij ManU.

Wat zijn we toch altijd lekker zuur over Nederlandse clubs en Nederlandse voetballers. Memphis speelt een goede wedstrijd: Ja maar, hij gaat het toch niet redden. PSV speelt een goede wedstrijd: Ja maar, Athletico kwam voor een gelijkspel. PSV wint van Manchester: Ja maar, dat is geen topploeg.
Bruma en Zoet in het elftal van de week: Ja maar.. enz enz enz.
En omdat het nu PSV is dat nog over is in de CL is het PSV maar als het over een tijd Ajax is of misschien wel Feyenoord, dan krijg je daar weer het gezeik.

Laten we het over de 3e en 2e plaats op de WK's het maar niet hebben.. ja maar..
Natuurlijk is het Nederlandse voetbal allemaal geen wereldtop, is het ook nooit geweest, een keer een uitzondering hier een daar. Dus laten we nou eens blij zijn met de prestaties die wel behaald worden, daar hoop uit putten dat het allemaal wel kan soms. Maar het lijkt wel alsof het hip is om constant dingen te bagataliseren en negatief te doen..

[ Voor 12% gewijzigd door St@m op 26-02-2016 10:05 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 23:36
Eén wedstrijd zegt inderdaad weinig over de rest van het seizoen. Maar een moeilijke start zegt ook helemaal niks over het wel of niet kunnen slagen bij een club. Best kans dat hij volgend seizoen met een frisse start zijn kans wel pakt. Probleem is dat clubs vaak niet zoveel geduld hebben.

Verder is Man Utd ook veel vergane glorie (Schweinsteiger, Rooney, Carrick) en net-nietjes dus voor jonge spelers als Martial en Depay valt het niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

Mosin schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 22:42:
AIAIAIA Die panna van Memphis. Die verdediger krijgt nachtmerries :D
Deze was heerlijk ja:
https://twitter.com/world...02972092866764802/photo/1
_/-\o_

Hij had sowieso nog een mooie panna en was veruit de beste man van het veld, hij speelde echt geweldig!
Heel fijn voor hem, nu alleen nog in de PL...
Top post, helemaal mee eens d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
St@m schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:01:
[...]

Dus omdat hij na een half jaar zijn draai een beetje begint te vinden gaat hij het niet redden.. Helemaal eens! Not..
Ik hoop van harte dat hij de goede lijn doorzet en steeds beslissender kan worden voor ManU en dat hij volgend seizoen de pannen van het dak speelt bij ManU.
Goede lijn? Laatste basisplaats in de Premier League van Depay is van 19 december in de verliespartij tegen Norwich thuis. De rest is een paar invalbeurtjes aan het einde van de wedstrijd. (bron: BBC website)

Enige basisplaats wat ie kreeg is tegen teams uit lagere divisies in de FA Cup en nu dus in de Europa League.

Als je je al niet eens in de basis kan spelen bij een team wat super slecht draait zegt dat genoeg over het vertrouwen wat de coach in je heeft.

[ Voor 9% gewijzigd door RodeStabilo op 26-02-2016 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Friespeuk schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:37:
[...]
Goede lijn? Laatste basisplaats in de Premier League van Depay is van 19 december in de verliespartij tegen Norwich thuis. De rest is een paar invalbeurtjes aan het einde van de wedstrijd. (bron: BBC website)

Enige basisplaats wat ie kreeg is tegen teams uit lagere divisies in de FA Cup en nu dus in de Europa League.

Als je je al niet eens in de basis kan spelen bij een team wat super slecht draait zegt dat genoeg over het vertrouwen wat de coach in je heeft.
Dit bedoel ik dus. Lekker negatief zijn. Hij heeft gisteren heerlijk gebald. Dus ik hoop dat hij die goede lijn kan doorzetten. Maar goed, je kan het glas ook half leeg zien, en dat doet (bijna) iedereen als het gaat om Nederlandse clubs en voetballers. Zal wel in de mode zijn. Net als de hoed en sjaal van Memphis.

Nou zeg ik ook niet dat we nu met z'n allen in een jubelstemming moeten zijn omdat er wat leuke dingen op de velden gebeuren, maar een beeeeetje optimisme mag wel imo.

[ Voor 7% gewijzigd door St@m op 26-02-2016 10:45 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:34
Lastig acclimatiseren in een team dat pauper draait en wat kwaliteit tekort komt. Het mes snijdt aan twee kanten in dit soort situaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
St@m schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:42:
[...]

Dit bedoel ik dus. Lekker negatief zijn. Hij heeft gisteren heerlijk gebald. Dus ik hoop dat hij die goede lijn kan doorzetten. Maar goed, je kan het glas ook half leeg zien, en dat doet (bijna) iedereen als het gaat om Nederlandse clubs en voetballers. Zal wel in de mode zijn
Ik reageer op basis van feiten en nu ben ik ineens negatief. Je neemt niet eens de moeite om echt inhoudelijk te reageren. En nee, een wedstrijdje goed ballen tegen een deense club of een Shrewsbury town vind ik niet indrukwekkend sorry
. Net als de hoed en sjaal van Memphis.
Wat is daarmee? Geen idee waar dit op slaat?
Joster schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:43:
Lastig acclimatiseren in een team dat pauper draait en wat kwaliteit tekort komt. Het mes snijdt aan twee kanten in dit soort situaties.
Maar waarom stelt LvG hem dan wel op in mindere wedstrijden maar in de PL niet? Dat heeft in mijn ogen niets met acclimatiseren te maken. Enige wat ik dan kan concluderen dat hij hem op dit moment niet goed genoeg vind voor in de PL.

[ Voor 24% gewijzigd door RodeStabilo op 26-02-2016 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:49
Gelijk naar Barcelona voor 400 miljoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

chim0 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:50:
[...]

Gelijk naar Barcelona voor 400 miljoen!
:+ Dat is weer het andere uiterste :P
Friespeuk schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:45:
[...]

Ik reageer op basis van feiten en nu ben ik ineens negatief. Je neemt niet eens de moeite om echt inhoudelijk te reageren. En nee, een wedstrijdje goed ballen tegen een deense club of een Shrewsbury town vind ik niet indrukwekkend sorry

[...]
Wat is daarmee? Geen idee waar dit op slaat?

[...]

Maar waarom stelt LvG hem dan wel op in mindere wedstrijden maar in de PL niet? Dat heeft in mijn ogen niets met acclimatiseren te maken. Enige wat ik dan kan concluderen dat hij hem op dit moment niet goed genoeg vind voor in de PL.
Ik zeg alleen maar dat ik hoop dat hij zijn goede lijn doorzet. Jij ziet geen goede lijn.. prima. Ik zie 2 prima wedstrijden, ja het is geen wereldtop. Nou en! Laten we hopen (ik in ieder geval) dat hij er van het weekend weer instaat en dan ook een degelijke wedstrijd kan afleveren.

[ Voor 70% gewijzigd door St@m op 26-02-2016 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Afgelopen wedstrijd in de PL ook helemaal afgebrand omdat het niks was, stond al te boeken als miskoop.
Nu tegen een middelmatig team weer 1 keer goed spelen meent niet ineens het verschil, dst geeft aan dat je tekort komt voor de echte wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

dutchgio schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:00:
Afgelopen wedstrijd in de PL ook helemaal afgebrand omdat het niks was, stond al te boeken als miskoop.
Nu tegen een middelmatig team weer 1 keer goed spelen meent niet ineens het verschil, dst geeft aan dat je tekort komt voor de echte wedstrijden.
Nee, dat geeft aan dat je ervoor blijft gaan en hard blijft werken en jezelf probeert te verbeteren zodat je wel uiteindelijk het verschil kan maken in de PL.

Maar als je na een half jaar gaat concluderen dat hij te kort komt voor de "echte" wedstrijden, ook goed. De toekomst zal het gaan uitwijzen.
Er zijn vast wel meer spelers geweest die na een grote overgang even de tijd nodig hadden om met het niveau mee te kunnen en uiteindelijk zijn geslaagd.
De beste jongen is net 22.. staat aan het begin van zijn carriere.. kan nog wel 10-12 jaar doorvoetballen..

[ Voor 16% gewijzigd door St@m op 26-02-2016 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

Friespeuk schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:45:
Klopt.
Maar dat Memphis pas net 22 is, van de Eredivisie afkomstig is, de PL ontzettend zwaar is, Manu niet echt lekker draait en heel veel blessures kent telt dan niet meer?

Memphis was nieuw en moest overal aan wennen, desondanks werd hij basisspeler. Vanzelfsprekend gaat het dan niet meteen lekker, waardoor zijn vertrouwen een deuk oploopt. Vervolgens komt hij op de bank terecht en krijgt hij nog maar weinig speeltijd. Tussendoor is hij de uitblinker in de CL kwalificatiewedstrijden tegen Club Brugge en in de CL uit tegen PSV, al zorgde dit laatste niet voor winst (gelukkig :+ ).

Hij heeft dus eigenlijk nauwelijks tijd gehad om te kunnen wennen aan het niveau, de intensiteit en het tempo van de PL, daarom was het ook vrij logisch dat hij niet voldoende presteerde. Hij heeft ondertussen duidelijk bewezen het verschil te kunnen maken tegen 'EL niveau' tegenstanders, het volgende doel is hetzelfde presteren in de PL.
dutchgio schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:00:
Afgelopen wedstrijd in de PL ook helemaal afgebrand omdat het niks was
Waar dan?
Na zijn invalbeurt tegen Sunderland gebeurde er voorin eindelijk weer iets bij ManU...

De laatste weken laat Memphis een stijgende lijn zien. Waar hij de voorgaande weken vooral geïrriteerd en ongeïnspireerd inviel, lijkt dit nu omgeslagen te zijn. Tegen Sunderland viel hij positief op tijdens zijn invalbeurt, tegen Shrewsbury Town speelde hij heel redelijk en gisteren speelde hij geweldig.

Hij heeft gisteren trouwens 2 records neergezet en zijn overige statistieken van deze wedstrijd zijn ook erg indrukwekkend:
http://www.vi.nl/nieuws/m...-van-de-europa-league.htm
Maar dat zal wel weer niets betekenen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Baseman77 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:20:
Hij heeft dus eigenlijk nauwelijks tijd gehad om te kunnen wennen aan het niveau, de intensiteit en het tempo van de PL, daarom was het ook vrij logisch dat hij niet voldoende presteerde. Hij heeft ondertussen duidelijk bewezen het verschil te kunnen maken tegen 'EL niveau' tegenstanders, het volgende doel is hetzelfde presteren in de PL.
Het probleem is dat je die tijd niet krijgt bij een topclub in de huidige voetbalwereld. Daar zijn de belangen te groot voor. Als MU CL misloopt kost dat echt serieus geld. Gaan fans zeuren. Gaan sponsoren zeuren etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

Dat is wel erg overdreven...je krijgt weinig tijd, maar je krijgt natuurlijk wel tijd.
Anders zou geen enkel talent doorbreken bij de topclubs, aangezien die nog niet constant op een hoog niveau kunnen presteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
En hoe! :D
Opeens wou hij ook Ronaldinho na doen, door 2x over de man te spelen. Ik kon er wel smakelijk om lachen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Baseman77 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:20:
[...]
Maar dat zal wel weer niets betekenen :X
Niet niets, maar zeker ook niet alles. Ik ben verheugd om te zien dat Memphis weer op stoom lijkt te komen. De stap van de Eredivisie naar de Premier League is groot en vergt tijd, zeker wanneer je in een matig elftal als Manchester United komt. Memphis is duidelijk (nog) niet van het niveau dat hij in staat is om een matig elftal beter te laten voetballen.

Maar ondanks dat hij een uitstekend speelde, zegt dat nog niet zo veel. Midtjylland zou zich in de PL nooit staande kunnen houden. Maar dat is natuurlijk wel het niveau waar hij zich aan moet meten en niet aan het niveau van de Deense competitie. Dit weekend is weer een serieuze test voor Manchester en Memphis, dan kunnen we wat beter zien waar ze staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

lateef schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:04:
[...]

Niet niets, maar zeker ook niet alles. Ik ben verheugd om te zien dat Memphis weer op stoom lijkt te komen. De stap van de Eredivisie naar de Premier League is groot en vergt tijd, zeker wanneer je in een matig elftal als Manchester United komt. Memphis is duidelijk (nog) niet van het niveau dat hij in staat is om een matig elftal beter te laten voetballen.

Maar ondanks dat hij een uitstekend speelde, zegt dat nog niet zo veel. Midtjylland zou zich in de PL nooit staande kunnen houden. Maar dat is natuurlijk wel het niveau waar hij zich aan moet meten en niet aan het niveau van de Deense competitie. Dit weekend is weer een serieuze test voor Manchester en Memphis, dan kunnen we wat beter zien waar ze staan.
Dat klopt, maar om beter te gaan spelen heb je wel vertrouwen nodig en daar helpen dit soort wedstrijden natuurlijk wel voor. Zeker als je eindelijk weer een goede pot hebt kunnen spelen en uitgeroepen bent tot MotM. En het helpt natuurlijk ook niet echt dat Utd een heel elftal aan blessures heeft.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Memphis ging pas echt leuk voetballen toen de buit al binnen was, daar heb je niet zo veel aan... Laat hem maar eens opstaan als het er toe doet. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:45:
Memphis ging pas echt leuk voetballen toen de buit al binnen was, daar heb je niet zo veel aan... Laat hem maar eens opstaan als het er toe doet. :9
Heb je de hele wedstrijd zitten kijken? Hij had al voor de 1-1 zijn verdedigers in zijn zak zitten en het meeste gevaar kwam vanaf zijn flank (inclusief dat eigen doelpunt). Ook doordat die Riley (geen idee of ik dat zo goed schrijf) goed samenwerkte met hem.

[ Voor 3% gewijzigd door PauseBreak op 26-02-2016 12:47 ]

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 17:54:
[...]

Dan die 3 momenten.

Nou ik kijk welke spelers Bruma had kunnen afstoppen als hij wat sneller gereageerd had.
Dat is in de eerste 2 gevallen.
Dat Bruma snel zou zijn, verbaast me, dan moet Griezmann wel een raket zijn, want die liep Bruma er makkelijk uit.
3e situatie kon Bruma niets aan doen.
Tel daar die mispass bij op en je kunt dan toch niet zeggen dat Bruma een goede eerste helft speelde??

Ben absoluut niet tegen Bruma, die speelt de laatste tijd vrij sterk. Ook in deze wedstrijd in de tweede helft. Snap alleen niet dat hij op een sokkel wordt gehezen als je zijn eerste helft bekijkt. Waarin hij fouten maakt die PSV er zo uit doen knikkeren als Atletico scoort.
Dan piept iedereen wel anders over hem. Dan had hij opeens WEL beter moeten verdedigen.

Enfin fijn voor Bruma dat hij in het elftal van de week staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:37
Zoet is net uitgeroepen tot man of the week door de UEFA! :o 8)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Messi verslagen, mooi voor Zoet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Leuke loting voor de EL: Liverpool - ManU :p

Volledige loting:
Shakhtar Donetsk v Anderlecht
Basel v Sevilla
Villarreal v Bayer Leverkusen
Athletic Bilbao v Valencia
Liverpool v Manchester United
Sparta Prague v Lazio
Borussia Dortmund v Tottenham
Fenerbahce v Braga
Spaanse clash ook wel leuk, en Dortmund-Tottenham kan ook aardig zijn.

[ Voor 78% gewijzigd door gambieter op 26-02-2016 13:23 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 21:10
Liverpool v Manchester United
Borussia Dortmund v Tottenham

Betere en leukere lotingen dan de (halve) finales van de CL waar het standaard Barca, Real en Bayern zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Interessant, vooral Liverpool - ManU!
Pagina: 1 ... 50 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder