[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 119 Laatste
Acties:
  • 247.676 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Bossie schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 08:30:
[...]
Ik zie Arsenal anders wel stappen vooruit maken, gisteren hebben ze simpelweg vergeten zichzelf te belonen in de eerste helft. Vervolgens gaan ze in de tweede helft toch meer risico nemen met een twee tegen goals als gevolg.
Dat eerste is toch een gebrek aan kwaliteit wat Arsenal in het verleden vaker heeft genekt. Dat tweede is denk ik ook een kwaliteit van Barcelona. Ze hadden er natuurlijk een stuk slechter voor kunnen staan, wanneer Arsenal de kansen wel had benut, aan de andere kant domineerden ze wel het spel en sloegen ze toe op het moment dat Arsenal daar de ruimte voor gaf.
Bossie schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 08:30:
[...]
De verdediging en organisatie staat goed, maar ze missen nog een echte afmaker in de spits.
Zeker als je spits bedient word Ozil/Sanchez dan mag je wel meer verwachten (of is Sanchez geen tijdelijke optie als spits?)
Ja, maar heeft Arsenal niet altijd dit soort problemen, ze hebben vaker periodes gehad waarin het goed leek te staan. Het zijn alleen steeds net de puntjes op de i waarin ze net te kort schieten; centraal achterin te zwak, een middenveld wat net te kort komt of, zoals nu, een te kort aan scorend vermogen. Arsenal heeft nu een degelijke verdediging en een fantastisch middenveld, maar in de details gaat het toch weer mis. Die actie waarbij Chamberlain zichzelf blesseert, vind ik bijvoorbeeld ook wel tekenend, hij zet dat heel goed op, maar bij die voorlaatste dribbel zie je al dat het mis gaat. En net daarvoor zo'n moeilijke, maar wel hele grote kans missen. Dat zijn de details wat je onderscheid tussen een subtop- en topclub. Ik blijf me daar toch iedere keer weer over verbazen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:58

PauseBreak

derp!

Dat is al zo sinds Wenger er zit. Prima trainer hoor, maar als je ergens al zo lang zit en je hebt zoveel financiële middelen en het lukt steeds maar niet om kampioenschappen te pakken en echt verder te komen in de CL dan is het wellicht ook eens tijd om naar een andere trainer te gaan kijken.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Bij het groepje herzenloze voetbal supporters kunnen zich nu een groep PSV-ers aanlsuiten.

's Nachts vuurwerk afsteken voor het spelershotel. Het is geen Katwijkse derby, het is de CL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:58

PauseBreak

derp!

PWM schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 12:32:
Bij het groepje herzenloze voetbal supporters kunnen zich nu een groep PSV-ers aanlsuiten.

[video]

's Nachts vuurwerk afsteken voor het spelershotel. Het is geen Katwijkse derby, het is de CL.
Ach, het ziet er wel fraai uit :+

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:46
lateef schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 10:19:
[...]

Dat eerste is toch een gebrek aan kwaliteit wat Arsenal in het verleden vaker heeft genekt. Dat tweede is denk ik ook een kwaliteit van Barcelona. Ze hadden er natuurlijk een stuk slechter voor kunnen staan, wanneer Arsenal de kansen wel had benut, aan de andere kant domineerden ze wel het spel en sloegen ze toe op het moment dat Arsenal daar de ruimte voor gaf.

[...]

Ja, maar heeft Arsenal niet altijd dit soort problemen, ze hebben vaker periodes gehad waarin het goed leek te staan. Het zijn alleen steeds net de puntjes op de i waarin ze net te kort schieten; centraal achterin te zwak, een middenveld wat net te kort komt of, zoals nu, een te kort aan scorend vermogen. Arsenal heeft nu een degelijke verdediging en een fantastisch middenveld, maar in de details gaat het toch weer mis. Die actie waarbij Chamberlain zichzelf blesseert, vind ik bijvoorbeeld ook wel tekenend, hij zet dat heel goed op, maar bij die voorlaatste dribbel zie je al dat het mis gaat. En net daarvoor zo'n moeilijke, maar wel hele grote kans missen. Dat zijn de details wat je onderscheid tussen een subtop- en topclub. Ik blijf me daar toch iedere keer weer over verbazen...
Idd, met een versterking in elke line gaan ze opeens elk jaar meedoen voor het kampioenschap

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

[video]

Een hersenloze 'supporter' breekt fonteinen af, gooit overal bierflesjes kapot en gaat lopen rellen. Dit vind ik echt wel meevallen en gebeurt zo'n beetje overal waar fanatieke supporters zijn. :z

Ik zie liever dit dan dat ze inbreken en spelers bedreigen. Dat is pas hersenloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dat er nog grotere malloten in de wereld bestaan, betekent nog niet dat dit zomaar normaal is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
Ankona schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 20:00:
[...]
Waarom niet 5-4-1? De boel helemaal op slot gooien en het spel van de tegenstander frustreren. Dat is de manier om kans te maken tegen een sterkere tegenstander.
Vaak wel, maar denk dat dat tegen Atletico niet gaat werken, die ploeg is veel beter in het frustreren van de tegenstander. Denk dat PSV bijna geen lastigere tegenstander had kunnen treffen. Ik acht de kansen dat PSV een ronde verder gaat komen helaas bijzonder klein.
PauseBreak schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 10:29:
Dat is al zo sinds Wenger er zit. Prima trainer hoor, maar als je ergens al zo lang zit en je hebt zoveel financiële middelen en het lukt steeds maar niet om kampioenschappen te pakken en echt verder te komen in de CL dan is het wellicht ook eens tijd om naar een andere trainer te gaan kijken.
Dat is kort samengevat inderdaad de kern van mijn betoog ;) d:)b

Maar het blijft me wel verbazen, is er nu nooit eens iemand in Londen die zegt, nou meneer Wenger, we zijn heel tevreden met uw positieve spelopvatting en het spel van Arsenal is vaak aantrekkelijk, maar u zit hier nu al 20 jaar, krijgt vrijwel volledig carte blanche en voldoende budget, het wordt weleens tijd dat dat zijn vruchten af gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:02
lateef schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 13:01:
[...]

Vaak wel, maar denk dat dat tegen Atletico niet gaat werken, die ploeg is veel beter in het frustreren van de tegenstander. Denk dat PSV bijna geen lastigere tegenstander had kunnen treffen. Ik acht de kansen dat PSV een ronde verder gaat komen helaas bijzonder klein.

[...]

Dat is kort samengevat inderdaad de kern van mijn betoog ;) d:)b

Maar het blijft me wel verbazen, is er nu nooit eens iemand in Londen die zegt, nou meneer Wenger, we zijn heel tevreden met uw positieve spelopvatting en het spel van Arsenal is vaak aantrekkelijk, maar u zit hier nu al 20 jaar, krijgt vrijwel volledig carte blanche en voldoende budget, het wordt weleens tijd dat dat zijn vruchten af gaat werken.
Tjah, misschien zijn ze daar wat realistischer dan wij / de gemiddelde "koopclub" is? Ik kan meestal wel genieten van het spel (en de spelopvatting) van Arsenal, ondanks dat het niet een absolute topclub is. Om heel eerlijk te zijn kijk ik liever naar dat voetbal dan van sommige andere (rijke) clubs, die met allemaal dure spelers anti-voetbal spelen.
Als je puur naar het spelletje kijkt doet Arsenal heel veel goed, maar kijk je naar de resultaten valt dat inderdaad wat tegen. Persoonlijk vind ik dat niet erg, maar dat komt omdat ik de speelwijze wel interessant vind.

Als je kijkt naar andere "rijke" clubs die maar blijven kopen zie je ook dat dat vaak niet zijn/ haar vruchten afwerpt, zeker niet als je een dergelijk spelletje/ systeem voor ogen hebt. En om heel eerlijk te zijn:
- Real werd in een onderlinge strijd afgedroogd door Barcelona, qua uitslag is het een pijnlijke nederlaag voor Arsenal, maar ze hebben eigenlijk behalve de score niet onder gedaan voor de Catalanen. Dat zegt ook wel wat over het tactisch inzicht (en de manier waarop de spelers dat uitvoeren) van Wenger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

lateef schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 13:01:
[...]

PSV gaat gewoon winnen vanavond. Ze zitten goed in hun vel en zijn de underdog. Niemand verwacht iets, elk punt is meegenomen. Bij Atletico geldt dat niet. Ik zie ze gewoon met 2 doelpunten verschil van het veld stappen vanavond :)

EDIT: Ook maar even op ingezet. Ik plaats mijn posts vanaf mijn eigen eiland deze zomer :+

[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 24-02-2016 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
jbdeiman schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 13:07:
[...]

Tjah, misschien zijn ze daar wat realistischer dan wij / de gemiddelde "koopclub" is? Ik kan meestal wel genieten van het spel (en de spelopvatting) van Arsenal, ondanks dat het niet een absolute topclub is. Om heel eerlijk te zijn kijk ik liever naar dat voetbal dan van sommige andere (rijke) clubs, die met allemaal dure spelers anti-voetbal spelen.
Ik voer ook geen pleidooi voor anti-voetbal, maar het is natuurlijk ook niet zo dat Arsenal een clubje met beperkt budget en vrijwel alleen maar eigen opgeleide spelers - met aantrekkelijk voetbal - boven haar stand speelt. Daar zou ik een stuk meer sympathie voor hebben en dan zou het ook niet zo erg zijn dat ze niet om de prijzen meedoen. Maar Arsenal is evenzeer een "koopclub" met een groot budget, alleen worden er in de details uiteindelijk verkeerde keuzes gemaakt, dat valt met name Wenger wel aan te rekenen. Met de mogelijkheden die hij heeft, moet het mogelijk zijn om met aantrekkelijk voetbal een grotere rol van betekenis te spelen.
PWM schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 13:10:
[...]
EDIT: Ook maar even op ingezet. Ik plaats mijn posts vanaf mijn eigen eiland deze zomer :+
:D Ik gun het je van harte, maar het zou mij hoogst verbazen. Nou ja, we zullen het vanavond zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:47
Is toch mooi van psv...

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:09
Ik hoop van harte dat Arsenal het nog weet om te draaien in de return. Ik heb me kapot geeergerd aan het heen en weer geschuif van Barcelona. 70% balbezit en ongeveer net zoveel gevaar voor het doel als Arsenal. Dat komt neer op een halfuur heenenweergeschuif. En dan dacht je van de Barcelona-pyama's van de NOS af te zijn, nou bij SBS hebben ze volgens mij de hele slaapkamer blauw-rood. In plaats van een nabeschouwing krijg je dat gekwijl dat het "heel goed" is. Ronald de Boer die dan in een filmpje gaat laten zien dat Barcelona-spelers een bal over 4 meter naar elkaar kunnen schuiven, en dat dat fantastisch is. Het zal best, maar het is ook heel slaapverwekkend...

Oh well, vanavond PSV - Athletico. Ik ben benieuwd, hopelijk blijft het in elk geval lang spannend. Winst voor PSV zou we fantastisch zijn.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:28

Rhapsody

In Metal We Trust

T-MOB schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 14:17:
Ik hoop van harte dat Arsenal het nog weet om te draaien in de return. Ik heb me kapot geeergerd aan het heen en weer geschuif van Barcelona. 70% balbezit en ongeveer net zoveel gevaar voor het doel als Arsenal. Dat komt neer op een halfuur heenenweergeschuif. En dan dacht je van de Barcelona-pyama's van de NOS af te zijn, nou bij SBS hebben ze volgens mij de hele slaapkamer blauw-rood. In plaats van een nabeschouwing krijg je dat gekwijl dat het "heel goed" is. Ronald de Boer die dan in een filmpje gaat laten zien dat Barcelona-spelers een bal over 4 meter naar elkaar kunnen schuiven, en dat dat fantastisch is. Het zal best, maar het is ook heel slaapverwekkend...
Dat is toch niet zo vreemd? De belangen zijn groot. Arsenal speelt compact om te voorkomen dat Barcelona er zo doorheen prikt. Barcelona probeert niet teveel te riskeren aangezien het een uitwedstrijd is (en de thuiswedstrijd nog volgt). Ik kan het beide teams moeilijk kwalijk nemen. Natuurlijk had ik ook gehoopt dat het een mooie wedstrijd zou worden, maar dat boeit die teams niet.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:15
Wat een deugnieten die PSV Hooligans!!

Okej even serieus, ik vind dit gewoon humor. Valt meer onder kattenkwaad. Ben benieuwd of er een stuntje in zit vanavond. Zonder de Jong zal het wel een lastig verhaal worden ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
T-MOB schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 14:17:
En waarom was Barcelona continu bezig met dat heen-en-weer-geschuif?
Dat heen-en-weer-geschuif werd toch uitgelokt door Arsenal omdat er geen doorkomen aan was?
Als zij anders hadden gespeeld dan had de wedstrijd er ook anders uitgezien.
Om enkel Barcelona de schuld te geven dat de wedstrijd doodsaai dan wel slaapverwekkend was snap ik dan ook niet.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Laatst online: 21:02
OPSLAGHOND schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 14:34:
[...]

En waarom was Barcelona continu bezig met dat heen-en-weer-geschuif?
Dat heen-en-weer-geschuif werd toch uitgelokt door Arsenal omdat er geen doorkomen aan was?
Als zij anders hadden gespeeld dan had de wedstrijd er ook anders uitgezien.
Om enkel Barcelona de schuld te geven dat de wedstrijd doodsaai dan wel slaapverwekkend was snap ik dan ook niet.
Dat bedoelde ik ook te zeggen in mijn vorige pot. Van een dergelijke "schaakpartij" kan ik wel genieten. Arsenal probeerde en heeft echt wel kansen gehad (alleen niet benut) en Barcelona kwam niet aan het graag gespeelde spelletje toe.
Met name het tactische spel, wat in de 2e helft wat werd vergeten, vond ik mooi om te zien. Had Arsenal met de halve handrem gespeeld, de gehele wedstrijd, dan had een "bloedeloze 0-0" ook gekund. Eigenlijk vind ik het knapper om met een passend strijdplan op de proppen te komen tegen top-ploegen als een Barcelona, dan dat je alleen maar je eigen spelletje kan spelen.

Barcelona is daarin wel gegroeid de laatste jaren, voorheen konden ze helemaal niets met een fysieke wedstrijd en daar kunnen ze nu veel beter mee omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Laatst online: 23:36

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Dat niet winnen van titels door arsenal komt volgens mij door een paar zaken.

Blessures: Wenger wil het liefst alleen technisch zeer vaardige spelers op het veld hebben. Tot nu toe is gebleken dat er van die spelers altijd een groot gedeelte geblesseerd uitvallen (in vergelijking met andere top clubs).

Team samenstelling: Elk team heeft één of twee slopers nodig. Minimaal 1 op het middenveld en 1tje achterin (en dan bedoel ik geen mertesacker). In ieder geval moet er ook in de top een mix aan ervaring en verschillende type spelers zijn.

Middelmatige verdediging: De afgelopen jaren waren ze defensief gewoon ook best zwak. Spelers die niet goed genoeg zijn werden aangetrokken en dan wordt het sowieso moeilijk. Als je dat als trainer weet en ziet, dan is er ook sprake van enige naïviteit als je dan zo gaat lopen aanvallen (de beperkingen van een aantal verdedigers zijn best goed waar te nemen *ahum)

Investeringen: Volgens mij is het zo dat Ozil en Sanchez de enige echte top aankopen zijn geweest de laatste jaren (+- 50mil). Wil je mee blijven doen zul je zulk soort spelers bijna elke transfer window halen. Je ziet dat die spelers het team vooruit brengen. Er hoeft echt niet veel en spectaculair geïnvesteerd te worden, maar op drie zwakste positie nog eens investeren en je gaat echt mee doen (150 mil uitgeven en je bent er)(als je seizoenskaart minimaal 1100 pond kost moet je dat kunnen betalen als club ;) ).

Daarbij ondersteun ik de visie uiteraard wel van Arsenal, ze spelen met vlagen prachtig. Als ze die speelstijl nu in de wedstrijden tegen de kleintjes hanteren, en iets realistischer en behoudender spelen tegen de topclubs. Dan kan dat het laatste duwtje misschien zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Chrosser op 24-02-2016 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
lateef schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 13:54:
[...]

Ik voer ook geen pleidooi voor anti-voetbal, maar het is natuurlijk ook niet zo dat Arsenal een clubje met beperkt budget en vrijwel alleen maar eigen opgeleide spelers - met aantrekkelijk voetbal - boven haar stand speelt. Daar zou ik een stuk meer sympathie voor hebben en dan zou het ook niet zo erg zijn dat ze niet om de prijzen meedoen. Maar Arsenal is evenzeer een "koopclub" met een groot budget, alleen worden er in de details uiteindelijk verkeerde keuzes gemaakt, dat valt met name Wenger wel aan te rekenen. Met de mogelijkheden die hij heeft, moet het mogelijk zijn om met aantrekkelijk voetbal een grotere rol van betekenis te spelen.

[...]

:D Ik gun het je van harte, maar het zou mij hoogst verbazen. Nou ja, we zullen het vanavond zien :)
Dat je Man U 1999 als voorbeeld kan noemen is ook alleen maar toeval, die waren 90 minuten kansloos en in de laatste minuten gingen ze er met de beker vandoor. Dan had Arsenal er in 2004/05 meer minuten recht op ...
Nu was het niet de sterkste opstelling in de finale zonder Keane en Scholes en was het spel wat ze speelden in die jaren echt wel om van te genieten. Die automatismes waren er echt goed ingeslepen net als dat dat bij Ajax onder van Gaal was. Als je nu erop terugkijkt was het gewoon puur toeval dat ze een gouden jeugdlichting hadden want de laatste tien jaar onder Ferguson is er ook niks bijgekomen.
Automatismes zie je nu ook duidelijk terug bij Arsenal de laatste paar jaar bij die counterstijl, in dat opzicht spelen ze wel realistischer in de CL. Nu lag ik het eerste half uur nog in coma maar de enige kans die herhaald is is die van Ox en verder heb ik geen opgelegde kansen gezien. Ramsey bijv. kwam niet eens aan de bal en die kopbal van Giroud was ook geen volle, vergelijkbaar met die van Neymar. De afgelegde bal van Giroud was misschien nog de grootste; een echte afmaker zou hem zelf schieten maar dat ie 'em die kant aflegde was nog wel te begrijpen aangezien daar een splitseconde eerder nog iemand naar toe ging.

Dat er geen waardering is voor dat 'gebrei' van Barcelona ... dan ben je echt blind voor hoe technisch hoogstaand dat is. Niet voor niets werd nog dat fragment opgevraagd in de eigen cornerhoek dat vooraf ging aan de goal(?) of ergens anders in de tweede helft.
Tactisch plan: dubbeldekker ervoor zetten maar itt Chelsea nu wel met een turbo erin voor een counter met meer dan twee, drie man :+

[ Voor 7% gewijzigd door apis29 op 24-02-2016 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:10
Zit nu even naar Lyon tegen Ajax te kijken in de Youth League. Ajax komt net op 0-3 en lijkt dus door naar de kwartfinale (nog 40 minuten te gaan).

Maar ze zijn wel mooi klaar met die scheidsrechter zeg :X Bij Lyon hoeven ze maar te roepen en die man fluit, zodra eenzelfde overtreding tegen Ajax wordt gemaakt fluit de beste man niet eens. Stonden drie man op scherp, twee ervan hebben al geel te pakken. De eerste was terecht, tweede was niks aan de hand.

Kwartfinale mogen ze tegen de titelverdediger, Chelsea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:33
apis29 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 16:13:
[...]

Dat er geen waardering is voor dat 'gebrei' van Barcelona ... dan ben je echt blind voor hoe technisch hoogstaand dat is.
Ik heb waardering voor leuk voetbal, dat vind ik dat gebrei niet. Ook niet als Ajax het doet tegen een laagvlieger uit Europa. Technisch of niet, ik kijk er liever niet naar.

Vanavond PSV. Ik heb echt geen flauw idee hoe het zal gaan. Makkelijk zeker niet lijkt me.
Ik vind alles best als ze maar niet te kijk worden gezet. Niet dat ik hiermee zeg dat PSV geen kansen heeft, daar heb ik absoluut ff geen zicht op.
Is gewoon echt balen dat de Jong niet mee doet. PSV moet in dit soort wedstrijden top zijn en als dan geen je geen enkele sterkhouder missen vind ik. Enfin we zullen het er mee moeten doen. Hoop dat andere aanvallers eventueel dan opstaan....hopen he?

[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 24-02-2016 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 16:47
JanW schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 18:13:
Zit nu even naar Lyon tegen Ajax te kijken in de Youth League. Ajax komt net op 0-3 en lijkt dus door naar de kwartfinale (nog 40 minuten te gaan).

Maar ze zijn wel mooi klaar met die scheidsrechter zeg :X Bij Lyon hoeven ze maar te roepen en die man fluit, zodra eenzelfde overtreding tegen Ajax wordt gemaakt fluit de beste man niet eens. Stonden drie man op scherp, twee ervan hebben al geel te pakken. De eerste was terecht, tweede was niks aan de hand.

Kwartfinale mogen ze tegen de titelverdediger, Chelsea.
Kijk die scheids maar eens terug die Juve - Bayern floot. Volgens mij had hij een paar centen van 't bestuur gehad -O-
Ik dacht dat Barca een erg team was, maar Juve deed letterlijk bewust aan naaien en ook nog vragen.. Sneu dat soort figuren, echte winnaars noemen ze dat. Nee niks.

[video]

Ach, dan had de selectie van Atletico alvast hun spirit mogen uitoefenen :+
Je mag ze wat mij betreft uitschelden als ze dat stoer vinden, maar iemand zijn nacht rust afnemen is gewoon kl*te :')

[ Voor 5% gewijzigd door Mosin op 24-02-2016 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[video]

Dat slaat nergens op. In de Mediterrane landen is dit schering en inslag. Het is de selectie van PSV ook wel eens gebeurt elders, geen PSVer die daar over zeurde. Ik denk dat de spelers van Atletico het wel mooi vinden. Simeone zeker.

Het is regelrechte waanzin om dit over 1 kam te scheren met figuren die spelers thuis in het bijzijn van hun gezin met de dood bedreigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:57
Harribo schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 18:27:
[...]

Ik heb waardering voor leuk voetbal, dat vind ik dat gebrei niet. Ook niet als Ajax het doet tegen een laagvlieger uit Europa. Technisch of niet, ik kijk er liever niet naar.
Ho er is een groot verschil tussen gebrei van Ajax en Barca. Barca tikt naar voren ipv alleen achterin. Als je ziet hoe die ondanks 10 mensen op eigen helft alsnog de 16 in kunnen combineren is dat echt wel prachtig om te zien. Er is constant drang naar voren, dat wat Ajax helaas niet zo kan.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik vond de arbitrage bij Arsenal-Barcelona nou ook niet bepaald correct fluiten, met name in de eerste helft.

Barcelona kreeg vrijwel alles mee, Arsenel heel veel tegen, waar voor hetzelfde vergrijp van Barcelona dan weer niet werd gefloten.

En dan Messi die na een overtreding op hem - licht aan zijn mouw getrokken - meteen om een kaart vraagt. Bah. Beste voetballer van de wereld, mogelijk ook wel weer het beste team ter wereld, dan heb je dat toch niet nodig? :| En die Busquets, daar ben ik al jaren klaar mee.

Helaas is Atlético Madrid ook vergeven van die kaartenvragers en daarnaast ook vooral lompe schoffelaars, die vrijwel op voorhand al geel verdienen.

Ik hoop dat de arbitrage er een beetje kort op zit...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 19:14:
[...]

Dat slaat nergens op. In de Mediterrane landen is dit schering en inslag. Het is de selectie van PSV ook wel eens gebeurt elders, geen PSVer die daar over zeurde. Ik denk dat de spelers van Atletico het wel mooi vinden. Simeone zeker.

Het is regelrechte waanzin om dit over 1 kam te scheren met figuren die spelers thuis in het bijzijn van hun gezin met de dood bedreigen.
Is dat de nieuwe Pavlov? Ja, maar het is niet zo erg als bedreigen?

Het zijn een stel hersenlozen, associale amoeben. Ik ben opgevoed dat ik aan andere mensen denk. Hier ben je niet alleen als een stel boeren richting spelers toe. Het zijn ook nog eens 400 andere hotelgasten die een kutnacht hebben gehad. Omdat mensen uit een "sfeervak" dat wel leuk vonden.

En laten we vooral ons niet spiegelen aan wat er in andere landen schering en inslag is (dit overigens totaal niet). Dan kunnen we nog wel een leuk rijtje maken van dingen die we hier niet normaal vinden.
Ramzzz schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 20:15:
Helaas is Atlético Madrid ook vergeven van die kaartenvragers en daarnaast ook vooral lompe schoffelaars, die vrijwel op voorhand al geel verdienen.

Ik hoop dat de arbitrage er een beetje kort op zit...
Hoop dat Cocu hen goed heeft gedrilled. Niet gek laten maken om dat gedrag. In minuut 1 zal de eerste inderdaad wel liggen.

[ Voor 17% gewijzigd door PWM op 24-02-2016 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
apis29 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 16:13:
[...]
Dat je Man U 1999 als voorbeeld kan noemen is ook alleen maar toeval, die waren 90 minuten kansloos en in de laatste minuten gingen ze er met de beker vandoor. Dan had Arsenal er in 2004/05 meer minuten recht op
Natuurlijk moet je ook een 'beetje' geluk hebben op het juiste moment en Arsenal was er in '04/05 dichtbij, maar dat was mijn punt niet zo zeer. Manchester had op dat moment een fantastisch elftal wat jaren lang Engeland domineerde en bij de absolute top van Europa hoorde. En natuurlijk moet je ook geluk hebben dat je zo kort achter elkaar een Giggs, Beckham en Scholes uit je eigen opleiding krijgt. Maar ook de Neville broertjes en Nicky Butt hoorden gewoon tot de vaste kern en hadden aanmerkelijk minder talent. En bijvoorbeeld een Denis Irwin, niet bepaald een hoog vlieger, speelde altijd. En de aankopen waren ten tijde van hun aankoop zeker geen wereldtop. Dat was beleid en een beleid waarmee resultaat werd afgedwongen, met - in elk geval naar mijn mening - ook heel aantrekkelijk voetbal. Manchester was geen "koopclub" met anti-voetbal, maar haalde wel resultaten. Resultaten die ook binnen de mogelijkheden van Arsenal zouden moeten liggen, maar door beleid/de trainer komen ze steeds net weer te kort om die resultaten te boeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
lateef schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 20:25:
[...]

Natuurlijk moet je ook een 'beetje' geluk hebben op het juiste moment en Arsenal was er in '04/05 dichtbij, maar dat was mijn punt niet zo zeer. Manchester had op dat moment een fantastisch elftal wat jaren lang Engeland domineerde en bij de absolute top van Europa hoorde. En natuurlijk moet je ook geluk hebben dat je zo kort achter elkaar een Giggs, Beckham en Scholes uit je eigen opleiding krijgt. Maar ook de Neville broertjes en Nicky Butt hoorden gewoon tot de vaste kern en hadden aanmerkelijk minder talent. En bijvoorbeeld een Denis Irwin, niet bepaald een hoog vlieger, speelde altijd. En de aankopen waren ten tijde van hun aankoop zeker geen wereldtop. Dat was beleid en een beleid waarmee resultaat werd afgedwongen, met - in elk geval naar mijn mening - ook heel aantrekkelijk voetbal. Manchester was geen "koopclub" met anti-voetbal, maar haalde wel resultaten. Resultaten die ook binnen de mogelijkheden van Arsenal zouden moeten liggen, maar door beleid/de trainer komen ze steeds net weer te kort om die resultaten te boeken.
Was 05/06 overigens zag ik net (ipv 04/05 zoals ik schreef) en ik geef je ook geen ongelijk. Een soortgelijk betoog (over Arsenal omdat Wenger er idd al zo lang zit) heb ik pas geleden zelf ook nog gepost in het Buitenlands voetbal topic.
Harribo schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 18:27:
[...]

Vanavond PSV. Ik heb echt geen flauw idee hoe het zal gaan. Makkelijk zeker niet lijkt me.
Ik vind alles best als ze maar niet te kijk worden gezet. Niet dat ik hiermee zeg dat PSV geen kansen heeft, daar heb ik absoluut ff geen zicht op.
Is gewoon echt balen dat de Jong niet mee doet. PSV moet in dit soort wedstrijden top zijn en als dan geen je geen enkele sterkhouder missen vind ik. Enfin we zullen het er mee moeten doen. Hoop dat andere aanvallers eventueel dan opstaan....hopen he?
Het is precies zoals martinusz het verwoord, dat van Ajax is totaal geen vergelijk :Z (maar je vraagt je toch af waarom ze het niet ook voor elkaar kunnen krijgen O-) )

Voor de lol heb ik het eerste half uur teruggekeken (aangezien ik die gister gemist had) en ik heb anderhalve kans voor Arsenal geteld waarvan één die van Ox. De ander in de eerste paar minuten was een bal die achter Ramsey werd gespeeld en nooit gevaarlijk kon worden. Weet niet wat er voor dominants aan zou moeten zijn maar ze hebben 10 minuten hoog druk gezet (vlgns mij tegen Bayern netzo en Barcelona doet dat 90 minuten) en daarna niet hoger dan de middellijn ... en dat is dan de thuisploeg. Een uitploeg is tot niets verplicht als je het mij vraagt ;) ...
Arsenal heeft gewoon de snelheid in de ploeg om leuk mee te doen en het Barcelona moeilijk te maken. Al was Neymar met de turbo erop in de tweede helft totaal niet bij te houden ...

[ Voor 31% gewijzigd door apis29 op 24-02-2016 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Uiteraard, Barcelona breit een stuk beter dan Ajax :-)

Nu, Forza PSV!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:30
Harribo schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 20:41:
Uiteraard, Barcelona breit een stuk beter dan Ajax :-)

Nu, Forza PSV!
Yess, hopelijk kunnen ze een beetje verrassen in eigen huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Guardado en Bruma op scherp. Dat kan nog eens heel vervelend uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-09 20:06
Die lag er al bijna in :X

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Zo dat scheelde niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Bruma kreeg 2 snelle tegenstanders, dat moeten ze beter oplossen en liefst snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Mooi begin van de wedstrijd zo, ik hoop echt dat PSV er winst uit weet te slepen.

Maar echt hoor, hadden ze al niet een penalty moeten krijgen?

[ Voor 24% gewijzigd door Luxicon op 24-02-2016 20:55 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De eerste stervende zwanen zijn toch aan een andere kant :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:05
PWM schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 20:55:
De eerste stervende zwanen zijn toch aan een andere kant :+
Meeste huilie huilie tot op heden ook van eigen bodem.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Willems gaat lekker met z'n Neymar acties haha.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Luxicon schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 21:00:
Willems gaat lekker met z'n Neymar acties haha.
Willems is een topper. Jammer van zijn blessure.

Narsingh liep zich weer ouderwets vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
PWM schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 21:02:
[...]

Ja ze hadden die bal terug op Willems moeten geven in plaats van naar rechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Bruma laat nu al voor de 3e keer zijn man lopen..... Dit kan echt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:45
Psv doet het niet verkeerd. Wedstrijd mag wel wat kansen gebruiken maar tot noch toe gaat het redelijk gelijk op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Michielgb schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 21:14:
Psv doet het niet verkeerd. Wedstrijd mag wel wat kansen gebruiken maar tot noch toe gaat het redelijk gelijk op.
Je word op je wenken bediend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Knap gedaan door Zoet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
PWM schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 21:15:
[...]

en nogmaals :o

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Bruma 4e keer...
Echt super geluk dat Atletico niet scoort
Nogmaals : Doe daar wat aan!
Tjonge jonge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 13:26
Dit is normaal gesproken dodelijk, ze mogen van geluk spreken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
PWM schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 21:15:
[...]

Haha, waarschijnlijk niet de soort kansen waarop werd gehoopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
En de bal gaat er maar niet in. Ik had niet verwacht dat Propper dan zou kunnen. :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Dit is normaal gesproken dodelijk, ze mogen van geluk spreken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Haha wat een gekloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Die Willems doet het niet verkeerd moet ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ja, de beer is los nu. Simeone gelijk in de stress :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Locadia speelt nog niet fantastisch. Willems is goed bezig inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Propper speelt super

Maar echt... Heeft niemand nu door dat meneer Bruma nu al 4 kansen weg geeft??
Heb trouwens niets tegen Bruma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Knap van Locadia om toch te schieten terwijl er iemand recht voor je neus staat. Ook knap van die Atletico speler om de ene PSV'er tussen 4 ploeggenoten eruit te pikken aan de rand van de PSV 16 meter :+

Bruma laat toch altijd mensen uit z'n rug weglopen? Bij de kans van Griezmann moet je er misschien Moreno op aankijken. Te ver weg voor rugdekking maar nog steeds buitenspel opheffend gaan staan :?

[ Voor 32% gewijzigd door apis29 op 24-02-2016 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Bij vlagen leuk combinatievoetbal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Haha, Bruma, komop zeg.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
apis29 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 21:21:

Bruma laat toch altijd mensen uit z'n rug weglopen?
Das wel duidelijk. Nu al 4x. Maar Griezmann is ook een stuk sneller dan Bruma.
Zou zeggen Isimat oid erin.

Bruma weer een mispeer...
Ik hoop dat mensen mij horen, dit kan niet de hele wedstrijd goed blijven gaan. Bruma heeft een offday

[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 24-02-2016 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Bruma.... Wat doe je gast :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Het lijkt me wel beter om voor ervaring te kiezen, ik weet niet wat Bruma nou goed doet, maar Isimat tegen Atletico lijkt me niet zo geweldig.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:50
Bruma tegen Atletico ook niet, maar er is niks beters.

Toch nog een vrij open wedstrijd, de open kansen van Atletico gaan er niet in en PSV heeft een paar keer kunnen schieten, want meer was het ook niet.
Het is eerder wachten op de counter en het wel succesvol afmaken van Griezman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
Van Ginkel heb ik ook nog niet betrapt op al te veel goeds. Gooi die Hendrix er maar in, bloedfanatiek en talentvol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Speelt van Ginkel :?

Edit: Aha, daar is ie :+

[ Voor 41% gewijzigd door PWM op 24-02-2016 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Dat had een kaart kunnen zijn voor Van Ginkel, hij raakte de bal niet eens en was gewoon te laat ...

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
PWM schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 21:30:
Speelt van Ginkel :?

Edit: Aha, daar is ie :+
Speciaal voor jou schopt hij zich in de kijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Michielgb schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 21:28:
Van Ginkel heb ik ook nog niet betrapt op al te veel goeds. Gooi die Hendrix er maar in, bloedfanatiek en talentvol.
Dat idee kreeg ik ook net.
Zonet kreeg van Ginkel linksvoor een mogelijkheid tot voorzetten, scheet al in zijn broek bij de eerste Madrileen die op hem af kwam.
Hij heeft zijn baby face ook niet mee.

Bruma zat er nu goed bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:26
Grensrechter aan de PSV zijde is echt blind. Ik heb een tip voor hem: ga eens op één lijn staan. Ik zit bovenin achter hem in het stadion en hij heeft het toch al meerdere keren fout gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Fleximex schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 21:38:
Grensrechter aan de PSV zijde is echt blind. Ik heb een tip voor hem: ga eens op één lijn staan. Ik zit bovenin achter hem in het stadion en hij heeft het toch al meerdere keren fout gezien.
Volgens mij zat hij juist steeds goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:26
PWM schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 21:40:
[...]

Volgens mij zat hij juist steeds goed ;)
Hee Hee. Ik ben hier de partijdige voetbalsupporter. En de andere 34999 waren het met mij eens. Nu jij weer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
PWM schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 21:02:
[...]

Narsingh heeft ontzettend weinig voetbal intelligentie, neem die diepe bal van Guardado, dan kruis je toch gewoon voor die verdediger langs ook al weet je niet precies waar die bal terecht gaat komen?
Die bal draaide naar buiten en Narsingh geeft het dan min of meer op terwijl hij met z'n snelheid gewoon makkelijk voor de verdediger langs kan kruizen waardoor die in moet houden en je net even wat meer tijd hebt en in dit geval gewoon de bal kon hebben aan de zijkant.
Bijkomend voordeel is dat wanneer je voorlangs kruist dat je mogelijk te val wordt gebracht.
Dat hij zich vaak vast loopt is feitelijk precies hetzelfde, twijfel, besluiteloos en weinig idee achter z'n acties.
1 op 1 om de achterlijn te halen en voor te geven wil nog net maar dan is het idee er al. :P

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Wat is die Propper toch een goede intelligente speler... Genieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Is toch gewoon een pingel voor Atletico?

Edit: Herhaling, zeker een penalty

[ Voor 31% gewijzigd door PWM op 24-02-2016 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
PWM schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 21:51:
Is toch gewoon een pingel voor Atletico?

Edit: Herhaling, zeker een penalty
Erg onhandige actie, maar ik ben het wel met je eens.

De vrije trap voor Narshing was geen vrije trap. Als je naar achter gaat hangen en je tegenstander omduwt tja dan is de verdediger meestal de schuldige onschuldige.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
Athletico valt me eerlijk gezegd zwaar tegen. Hebben natuurlijk de nodige kansen maar voetballend echt niet veel beter dan psv.

Of het is knap van psv, maar dat idee heb ik nu ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Denk dat PSV niet teveel mag klagen over de scheidsrechter. Hij mist het een en ander, en laat ook nog eens veel toe.

Maar goed, zonder doelpunt van PSV, gaat mijn weddenschap toch de mist in :+
Michielgb schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 21:59:

Of het is knap van psv, maar dat idee heb ik nu ook weer niet.
PSV staat best netjes te voetballen. Ook lekker compact
Niets mis mee.

[ Voor 39% gewijzigd door PWM op 24-02-2016 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Scheidsrechter is niet geweldig maar ben blij dat hij niet snel fluit. Penalty tegen en je hangt

Bokje springen Godin :-)

Psv heeft het moeilijk nu
geen tegengoal krijgen als het kan

[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 24-02-2016 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Daar komt PSV goed weg zoveel was daar weer niet aan de hand. ( overigens iemand bij de tweede paal? ! ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Arias mag zijn handjes wel thuis houden. Dit was de tweede keer.

Ik zou als PSV niet verdedigend wisselen. Doelpuntje lijkt me echt nodig voor de return.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
Kevinp schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 22:04:
Daar komt PSV goed weg zoveel was daar weer niet aan de hand. ( overigens iemand bij de tweede paal? ! ).
Je bedoelt die hoekschop/kopbal? Zo ja, dan is psv duidelijk jouw cluppie niet lol. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Michielgb schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 22:06:
[...]

Je bedoelt die hoekschop/kopbal? Zo ja, dan is psv duidelijk jouw cluppie niet lol. :o
Ik snap het vanuit PSV supporter oogpunt zeker wel.

Maar wanneer de ene springt en de ander bukt lijkt het al snel erg veel. Je kan ook zeggen dat hij hem vast pakt.

Ik ben blij met de beslissing, maar dat wil niet zeggen dat ze het ook gewoon door hadden kunnen laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Tsja. Vond deze geen gele kaart. Maar met die andere overtredingen, weet je dat er wat moet gebeuren door de scheidsrechter. Dom dom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
Kevinp schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 22:08:
[...]

Ik snap het vanuit PSV supporter oogpunt zeker wel.

Maar wanneer de ene springt en de ander bukt lijkt het al snel erg veel. Je kan ook zeggen dat hij hem vast pakt.

Ik ben blij met de beslissing, maar dat wil niet zeggen dat ze het ook gewoon door hadden kunnen laten gaan.
Prima joh.

Dom van Pereiro zeg. Toch te onervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Pereiro... Dom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Aiai. Nu wordt het helemaal op de 0-0 spelen. Wat dom van Pereiro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Dit gaat hem niet worden zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Dit gebeurd Nederlandse ploegen te vaak. Onnodige (rode) kaarten onnodige doelpunten tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:36
Dit was toch niet zoveel? Je kunt moeilijk spelen en geen overtredingen meer maken.

Als een bekende speler dit doet krijgt hij geen kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
D-e-n schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 22:16:
Dit was toch niet zoveel? Je kunt moeilijk spelen en geen overtredingen meer maken.

Als een bekende speler dit doet krijgt hij geen kaart.
Nee het was geen grote overtreding. Toch blijft het dom inkomen van Pereiro als je weet dat je al geel hebt. Wel overdreven, die gele kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-09 10:53

v8power67

Psn: Mausosaurus

Heb ik wat gemist ? Pereiro rood ?

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
v8power67 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 22:22:
Heb ik wat gemist ? Pereiro rood ?
Twee keer geel in korte tijd :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Sjurm schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 22:23:
[...]

Twee keer geel in korte tijd :-(
Serieus... damn zonde. Zit wel te kijken maar was effe met mobiel bezig en heb niks meegekregen.
Naja hopen op de 0-0 dan maar!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:50
0-0 thuis schiet je ook niks mee op, daar stel ke het alleen maar mee uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:10
Ligt her aan mij of mogen de Atletico spelers gewoon meer van van de arbitrage dan de PSV-ers?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
dutchgio schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 22:27:
0-0 thuis schiet je ook niks mee op, daar stel ke het alleen maar mee uit.
Beter als met 0-1 verliezen. Als ze uit een goal maken moet Atletico er 2 maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Is waar maar denk met 10man dat 0-0 het meest haalbare is.

Oei was leuke kans maar helaas...
Zou wat zijn 1-0 met 10 man :p

[ Voor 37% gewijzigd door v8power67 op 24-02-2016 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
v8power67 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 22:28:
Is waar maar denk met 10man dat 0-0 het meest haalbare is.
zou prima zijn, nog even 5 minuten volhouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Quad schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 22:27:
Ligt her aan mij of mogen de Atletico spelers gewoon meer van van de arbitrage dan de PSV-ers?
Arias slaat 2* zijn tegenstander, en een lompe actie in de 16 werd niet gezien. Zou zeggen dat PSV niet slecht wegkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Goed resultaat onder aan de streep. Meer was er niet te halen na het rood. Alleen PSV had dit gekund van de Nederlandse clubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Helemaal eens mee

Goed verdedigd! Bijna Madrileens :-)

[ Voor 54% gewijzigd door Harribo op 24-02-2016 22:36 ]

Pagina: 1 ... 49 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder