[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 48 ... 119 Laatste
Acties:
  • 247.676 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-09 16:47
St@m schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:50:
[...]

Laatste keren dat Ajax er flink van langs kreeg was in de bekerfinale tegen PEC, en uit tegen PSV vorig jaar.
Ook al is het niet altijd sprankelend om naar te kijken (eigenlijk nooit :+ ) ze winnen over het algemeen alles. Zo ook dit jaar, 2x verloren in de competitie tegen PSV en Utrecht (die je allebei een keer kan verliezen).
Ik hoop gewoon op winst voor AZ, maar ik heb nou niet de indruk dat AZ wel even van Ajax gaat winnen. Ajax is voetballend goed genoeg om onder 101% gas uit te komen (anders verloren ze wel vaker ;) ) en een doelpunt te maken.
We gaan het meemaken, ik ga er geen geld op inzetten, maar ik verwacht 3-1 voor Ajax. Ik hoop 1-3 ;)

Overigens denk ik dat als Ajax minimaal een punt haalt in Eindhoven dat zij kampioen worden, want de rest van de wedstrijden zie ik Ajax allemaal makkelijk winnen.

Als AZ zondag toch wint is het gat nog maar 13 punten tussen de nummer 2 en de nummer 3..

:+
Ik verwacht inderdaad geen 0-6 van AZ, maar ze kunnen wel goed weerstand gaan bieden en voor de overwinning gaan! Een gelijkspel zou over de streep getrokken kunnen worden.

Ik heb net wel nog even alle samenvattingen gezien en Ajax verraste mij positief (ondanks dat het een samenvatting is). Opzich loopt het wel lekker voorin met Younes en Milik. Milik maakte wel de mooiste van het weekend wat mij betreft.

Toen ik naar Feyenoord - Roda keek vond ik Feyenoord helemaal niet slecht (veel kansen op het eind nog), alleen waarom schoot Elia die bal als een bezetene tegen de lat op |:( Daar had ik wel verwacht dat hij rustig zou blijven en daarnaast zijn dat 2 zure punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2016 @ 15:15:
[...]
Nonsens. Het gaat om kwaliteit, dat is altijd leidend, niet om of het sprankelend was of niet. Als een robuuste mandekker een goede spits onschadelijk maakt, is dat alles behalve sprankelend maar dan kan ie best in het team van de week staan.
Daarom zei ik ook vaak ...
vaak bijwoord
Uitspraak: [vak]

vele keren
Voorbeeld: `Als het mooi weer is, ga ik vaak wandelen.`
Antoniemen: zelden, soms,
Synoniem: dikwijls

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:55

On_E

Housemusic

Feyenoord heeft sinds 2006 niet meer verloren in de Galgenwaard, dus misschien dat ze zondag wel ineens opstaan...

Zelf hoop ik overigens van niet. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
On_E schreef op maandag 22 februari 2016 @ 21:21:
Feyenoord heeft sinds 2006 niet meer verloren in de Galgenwaard, dus misschien dat ze zondag wel ineens opstaan...

Zelf hoop ik overigens van niet. :+
Utrecht zal ook bloed ruiken, toch hoop ik dat Feyenoord weer gaat winnen.
Die kun je veel beter in Europa hebben dan de meeste kleinere clubs.
Zelfs NEC zie ik liever niet in Europa, goed voor de club qua financiën maar die redden het toch niet.
Het nadeel van het het huidige systeem is dat de kleine clubjes die Europa ingaan aan het einde van het seizoen waarin ze Europees voetbaal haalden meestal (teveel) goede spelers verliezen en het vervolgens sowieso niet aankunnen.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:58

PauseBreak

derp!

St@m schreef op maandag 22 februari 2016 @ 14:36:
[...]

Ok, het was saai :P niet best is niet waar, je hebt gelijk.
Maar imo was het niet zo dat er spelers bovenuit sprongen. Een 7 voor het team. Leuke eerste helft, saaie 2e.. waarom je dan in een team van de week zou moeten staan snap ik niet (sowieso vind ik dat maar onzin).
Misschien Willems en Hendrix.. maar goed.
Hendrix speelde echt een puike pot ja. Dichtte echt alle gaten die vielen. Eigenlijk speelde hij zoals Guardado normaliter speelt op die positie. Goed om te zien dat Hendrix wat dat betreft wat stabieler is geworden en minder gekke dingen doet (zoals vreemde kaarten pakken).
Willems zou ik echt niet van weten waarom die in zo'n team van de week zou moeten staan. Hij is duidelijk nog niet in zijn oude doen. Zowel qua vorm als qua fitheid heeft hij nog wel een eindje te gaan.

En ach, wat mij betreft staat er geen enkele PSV'er in dat team van de week. Als ze maar winnen. Dat vind ik net ietsjes belangrijker :P

Woensdag alweer tegen Atletico. Eigenlijk verwacht ik er helemaal niks van. Atletico is gewoon duidelijk beter, al missen ze wel hun spits, maar die hebben zoveel keuze, daar worden ze niks minder om. Ik hoop op een 0-0, maar vrees toch dat we wel eens met 3-0 (of erger) om de oren kunnen krijgen.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:34
Gelukkig scoort Atletico amper heel veel doelpunten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Denk dat Atletico gewoon te sterk is.. althans dat is het op papier.
Gelukkig kan het altijd anders lopen. Voor het Nederlands voetbal hoop ik natuurlijk dat PSV weer een ronde verder komt :)

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:55

On_E

Housemusic

OPSLAGHOND schreef op maandag 22 februari 2016 @ 21:44:
[...]

Utrecht zal ook bloed ruiken, toch hoop ik dat Feyenoord weer gaat winnen.
Die kun je veel beter in Europa hebben dan de meeste kleinere clubs.
Zelfs NEC zie ik liever niet in Europa, goed voor de club qua financiën maar die redden het toch niet.
Het nadeel van het het huidige systeem is dat de kleine clubjes die Europa ingaan aan het einde van het seizoen waarin ze Europees voetbaal haalden meestal (teveel) goede spelers verliezen en het vervolgens sowieso niet aankunnen.
Ik vind dat altijd onzin, clubs die zich uiteindelijk kwalificeren verdienen het toch gewoon? Ongeacht of ze daarna worden leeg gekocht of niet.

Ik hoop dat Utrecht Europees haalt ondanks dat dit de laatste keer niet zo goed afliep.
Waar speel je anders nog voor met zulke clubs? :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

MarvinG schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 08:46:
Denk dat Atletico gewoon te sterk is.. althans dat is het op papier.
Gelukkig kan het altijd anders lopen. Voor het Nederlands voetbal hoop ik natuurlijk dat PSV weer een ronde verder komt :)
En gelukkig wordt de wedstrijd op gras gespeeld.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:41

Niku

Alagaesii

Ramzzz schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 12:03:
[...]

En gelukkig wordt de wedstrijd op gras gespeeld.
Met een ronde bal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Is er ook een vierkante bal dan? :+

Ik zelf denk dat PSV zal verliezen van Atletico, maar who cares? Het is al erg knap dat ze het zover geschopt hebben. Je huid zo duur mogelijk verkopen, meer kan je niet doen. Dat je dan eruit vliegt is helemaal enkele schande. :)

[ Voor 7% gewijzigd door JST94 op 23-02-2016 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Zit naar de persconferentie van PSV te kijken, wat een hoop waardeloze vragen worden daar gesteld zeg. Ongelofelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:34
Niku schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 14:36:
Zit naar de persconferentie van PSV te kijken, wat een hoop waardeloze vragen worden daar gesteld zeg. Ongelofelijk.
Is altijd zo, wedstrijd open deuren intrappen ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Niku schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 14:36:
Vreemd, normaal zijn de vragen die aan voetballers/trainers gesteld worden van heel hoog niveau en elke keer vernieuwend.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 26-09 11:17

Baseman77

We move

Hahaha, inderdaad.
En dan vindt 'men' het vreemd dat voetballers/trainers soms zo ongeïnteresseerd antwoord geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:50
Vanavond toch wel één van de mooiere wedstrijden van dit seizoen (op papier althans :)).
Juventus - Bayern. Heb er al zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Krukar schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 16:00:
Vanavond toch wel één van de mooiere wedstrijden van dit seizoen (op papier althans :)).
Juventus - Bayern. Heb er al zin in!
Vergeet Arsenal - Barcelona niet, daar kijk ik toch meer naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:50
Niku schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 16:02:
[...]

Vergeet Arsenal - Barcelona niet, daar kijk ik toch meer naar uit.
Is ook een mooie wedstrijd maar ik denk dat dat vooral éénrichtingsverkeer wordt, een Barcelona-show. Denk dat Bayern en Juventus wat meer aan elkaar gewaagd zijn, in theorie dan een mooiere wedstrijd (al kan het dan natuurlijk ook juist een zaadpot worden :D).

Weet dat de meningen verdeeld zijn maar ik zie de PL- teams niet meer echt als absolute top in Europa. verwacht dan ook wel een 0-3 voor Barca, maar wie weet zit ik er naast.

[ Voor 16% gewijzigd door Krukar op 23-02-2016 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:18

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Een mooiere wedstrijd denk ik inderdaad. Dat is wat ander dan mooier voetbal, maar dat is toch subjectief. Ik vind strijd en werklust ook mooi om te zien.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Laatst online: 22:45
Wat betreft Arsenal - Barca verwacht ik eigenlijk hetzelfde scenario als altijd. Arsenal denkt een leuke uitgangspositie te hebben gecreëerd voor in Barcelona en wordt aldaar alsnog snoeihard uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:26
Ik zou als PSV zijnde misschien ook wel met een 5-3-2 opstelling spelen. Pereiro samen met Locadia (of Narsingh voor snelheid). Komen Willems en Arias (ook vrij aanvallend) beter tot hun recht en heb je nog steeds je sterke 3 mans middenveld met Guardado, Pröpper, Hendrix en/of Van Ginkel.
Hoewel 4-3-3 natuurlijk wel beter ingespeeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:50
Krukar schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 16:04:
[...]

Is ook een mooie wedstrijd maar ik denk dat dat vooral éénrichtingsverkeer wordt, een Barcelona-show. Denk dat Bayern en Juventus wat meer aan elkaar gewaagd zijn, in theorie dan een mooiere wedstrijd (al kan het dan natuurlijk ook juist een zaadpot worden :D).

Weet dat de meningen verdeeld zijn maar ik zie de PL- teams niet meer echt als absolute top in Europa. verwacht dan ook wel een 0-3 voor Barca, maar wie weet zit ik er naast.
Arsenal sowieso, dat is niet de echte top zoals Barca dat wel is.
Arsenal wil het zo graag maar komt gewoon tekort, dat wordt winst voor Barca.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Denk eerlijk gezegd dat er maar weinig ploegen zijn die van Barcelona kunnen winnen, zelfs Real Madrid en Bayern zouden het moeilijk hebben.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:10
Jammer dat we een main team het veld opsturen. Ik had de basis 11 rust gegeven. Van MSN ga je niet winnen en de focus dient echt op de competitie te liggen. Zeker met het behoorlijke zware schema de komende weken. Die wedstrijd komend weekend is 10 keer belangrijker dan vanavond.
Krukar schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 16:04:
[...]
Weet dat de meningen verdeeld zijn maar ik zie de PL- teams niet meer echt als absolute top in Europa.
Absolute top van Europa is Barcelona en Bayern. Real zit er nog net onder die andere 2. Leuk man, zo'n 2 horse show :+

[ Voor 39% gewijzigd door JeroenNietDoen op 23-02-2016 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 19:49:
Jammer dat we een main team het veld opsturen. Ik had de basis 11 rust gegeven. Van MSN ga je niet winnen en de focus dient echt op de competitie te liggen. Zeker met het behoorlijke zware schema de komende weken. Die wedstrijd komend weekend is 10 keer belangrijker dan vanavond.
Maar als je afgemaakt wordt door Barcelona, dan gaan de kopjes weer sneller omlaag. En als ze het goed doen tegen Barca, dan kan dat juist zelfvertrouwen geven voor de PL.

Die 5-1 van afgelopen weekend kan ManCity ook nog wel eens parten gaan spelen. Plus, accepteren de supporters en club het wel als Wenger dit zou doen en zo duidelijk zou accepteren geen kans te hebben?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Fleximex schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 16:30:
Ik zou als PSV zijnde misschien ook wel met een 5-3-2 opstelling spelen. Pereiro samen met Locadia (of Narsingh voor snelheid). Komen Willems en Arias (ook vrij aanvallend) beter tot hun recht en heb je nog steeds je sterke 3 mans middenveld met Guardado, Pröpper, Hendrix en/of Van Ginkel.
Hoewel 4-3-3 natuurlijk wel beter ingespeeld is.
Waarom niet 5-4-1? De boel helemaal op slot gooien en het spel van de tegenstander frustreren. Dat is de manier om kans te maken tegen een sterkere tegenstander.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:33
Gaaaap, Barcelona wint toch wel vanavond
Edit : zie nergens een CL topic?

[ Voor 29% gewijzigd door Harribo op 23-02-2016 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:46
Harribo schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 20:24:
Gaaaap, Barcelona wint toch wel vanavond
Edit : zie nergens een CL topic?
Daarom Bayern - Juve kijke

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ben benieuwd hoe arsenal met de underdog positie omgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Zo, ik ben heel erg benieuwd naar deze wedstrijd.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Zenden die Duitsers geen cl uit?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Gonadan schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 20:48:
Zenden die Duitsers geen cl uit?
Geen idee, maar via Ziggo zijn alle wedstrijden te zien. Arsenal is wel heel haastig / slordig zeg, pfff.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Dat was kans 1..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Dure kans laten liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Inderdaad, die had er zomaar in kunnen gaan bij Arsenal. Ze starten erg fel. Maarja, Barcelona heeft 1 goede aanval nodig en dan hebben ze een goal tegen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Luxicon schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 20:53:
[...]

Geen idee, maar via Ziggo zijn alle wedstrijden te zien. Arsenal is wel heel haastig / slordig zeg, pfff.
Als je sportpakket hebt zeker.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Gonadan schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 21:21:
[...]

Als je sportpakket hebt zeker.
Ja, Ziggo Go in mijn geval, dus ik kijk via m'n PC.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De wedstrijd is in de tweede helft een stuk levendiger, er is meer ruimte op het veld zo lijkt het. Barcelona heeft al een paar aardige kansen gekregen, terwijl er in de hele eerste helft maar eentje was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mooie kopstoot van Alba.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:17

Vos

AFCA

Nah deed nagenoeg niks, ik vond het theater mooier ;). Niet in je gezicht geraakt worden en er wel naar grijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:10
Robben! :)F

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010

Hupske

AFCA

0-2 voor Bayern. Robben maakt de 2e. Typisch doelpunt van Robben. Je vraagt je alsmaar af waarom men dat nog steeds niet kan verdedigen.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Die Alves, wat een hypocriet stuk tuig. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Was het andersom geweest en Alba gaan liggen dan had heel Barca moord en brand geschreeuwd terwijl ze de scheids belagen met 10 man, had Giroud rood gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Damn Ter Stegen uitschuifarm.

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 23-02-2016 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kaap schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 22:00:
[...]

Was het andersom geweest en Alba gaan liggen dan had heel Barca moord en brand geschreeuwd terwijl ze de scheids belagen met 10 man, had Giroud rood gekregen.
Ja Precies dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:30
hupske schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 22:00:
0-2 voor Bayern. Robben maakt de 2e. Typisch doelpunt van Robben. Je vraagt je alsmaar af waarom men dat nog steeds niet kan verdedigen.
Zijn variatie in snelheid en verdedigers die niet op tijd meedraaien. Hij plaatst hem ook echt elke keer perfect buiten bereik keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Vos schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 21:59:
[...]

Nah deed nagenoeg niks, ik vond het theater mooier ;). Niet in je gezicht geraakt worden en er wel naar grijpen.
Ja dat was zeker prachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Leuke wedstrijd, het spel golft op en neer. Het is nog niet te zeggen wie dit gaat winnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Typisch zo'n giroud moment..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Echt een inzichtpass was dat, zo als alleen Giroud dat kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Bayern is nu aan het knoeien. Krijgt al knullig de een tegendoelpunt en net weer bijna 1 door eigen geklungel.
Leuke wedstrijd om te zien :D

[ Voor 12% gewijzigd door Hupske op 23-02-2016 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Mooie counter, 1-0 voor Barca!

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
hupske schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 22:12:
Bayern is nu aan het knoeien. Krijgt al knullig de een tegendoelpunt en net weer bijna 1 door eigen geklungel.
Leuke wedstrijd om te zien :D
Achterin gaat het toch niet helemaal lekker nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Het is ook altijd hetzelfde. :(

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Altijd als het even iets beter lijkt te gaan, hop Messi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Vlijmscherpe counter van de MSN, al kwam ie wat gelukkig van die ene die de bal uit de lucht naar voren schoot :P

Tsja, zo'n doelpunt kun je op elk moment tegenkrijgen als je tegen Barcelona speelt. Komt voor Arsenal niet op een lekker moment: ik had het idee dat ze toch iets dreigender werden, ondanks het weinige balbezit.

Eens kijken wat dit met het wedstrijdbeeld doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcoLyte!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-09 12:58

AcoLyte!

*evil grin*

Arsenal had er zeker één, zo niet twee, moeten maken. Nu krijg je de befaamde deksel op de neus.

don't mistake lack of talent for genius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

AcoLyte! schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 22:15:
Arsenal had er zeker één, zo niet twee, moeten maken. Nu krijg je de befaamde deksel op de neus.
Yep, kansen genoeg. Nu wordt je afgestraft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Barca walgelijk om te kijken dat aanstellen en acteren. Die alba is zo'n vies ventje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Barcelona laat Arsenal komen, en Arsenal zal ook moeten komen. Eens kijken of ze er ook daadwerkelijk in meegaan.

Edit, dat had de tweede voor Barcelona moeten zijn, Suarez is niet helemaal scherp. Net als afgelopen week eigenlijk.

[ Voor 34% gewijzigd door RoD op 23-02-2016 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Oeioei, Juve weer op 2-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-09 22:24
Gewoon vrijwel exact hetzelfde als daarnet. Scherpe counter van Barca na balverlies van Arsenal rond de 16.

Het zit Arsenal ook niet mee met afronden :p

[ Voor 18% gewijzigd door MailMan op 23-02-2016 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Oef Bayern, Bayern :F Dat word nog aan de bak in München. Niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Wauw, 2-2..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Mooi, dan is die samenvatting nog de moeite waard om op te wachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Eigenlijk wel, best leuke wedstrijd zo.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Penalty, pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-09 20:06
0-2 :)

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Nou afgelopen. Domme penalty zeg. Slecht uitverdedigd en vervolgens lomp tegen de benen geschopt. Volkomen onnodig allemaal. En zonde voor de wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Goude wissel van Wenger O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hoe lang zat Flamini erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Nou, dan mag SBS volgende keer Bayern uitzenden. De return hoeven we ook niet meer te zien van Barca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Net lang genoeg om een penalty te veroorzaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Lekkere binnenkomer van Flamini ja. Zal wel slecht slapen vannacht.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Zou dat zoals de verslaggever zegt een bewuste gele kaart zijn? Had er wel de schijn van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Dat is toch ook geen CL niveau!? Ik snap niet dat die man nog rondloopt, dat moet je 4e keus zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Goed opgemerkt van die verslaggever. Pique moest bij trainer komen en maakt vervolgens totaal onnodig een overtreding om geel te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-09 20:06
RoD schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 22:28:
Zou dat zoals de verslaggever zegt een bewuste gele kaart zijn? Had er wel de schijn van.
Pique ging er in ieder geval wel lomp en zonder verstand in. Lijkt me dus van wel ja.

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
RoD schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 22:28:
Lijkt me wel ja, Pique had ook zo'n voldane blik op z'n gezicht. Was mooi geweest als het per ongeluk iets te hard met rood ervan was gegaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Haha Alves _O- wat een cry baby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hahah.. fuck you, fuck you man :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

! F.. You!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Arsenal doet een uur leuk mee, maar als ze echt vertrouwen krijgen en denken dat er wat te halen valt worden ze er zelf uit gecounterd.

Nu met 0-2 al compleet kansloos in de return, Barca voor eigen publiek geeft dat niet meer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

En voor degenen die het verstonden ook nog de nodige Portugese scheldwoorden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vind alleen het hele opgehemel van Barca vanuit deze wedstrijd niet bijzonder, Arsenal liep te lang te kloten bij 16 en krijgen counter, 1 domme penalty en dat was het. Maar ze zijn ook aantal keer bijzonder goed weggekomen met gele kaarten (tot zelfs rood).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Bloemetje voor özil.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Bijna 0-3, maar goed dat die er niet in ging. Zou teveel zijn geweest.

Het is te hopen dat Arsenal er tijdens de return nog een wedstrijd van zal proberen te maken. Maar dat Barcelona doorgaat lijkt me een zekerheidje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Mooi gedaan van Barca. Ze waren niet in grootste vorm aan het spelen, misschien nog iets van de drukte uit de afgelopen weken. Naar mijn idee zat de rem er nog een beetje op.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:15
Barcelona heer en meester. Messi is de allerbeste! Hopelijk komt volgende wedstrijd Bayern op TV. Die hebben nog een enorme kluif.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Juve heeft het Bayern nog wel moeilijk gemaakt, dus hopelijk zenden ze daar de return van uit.

Arsenal is klaar nu, Barca is gewoon te sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

dutchgio schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 22:44:
Juve heeft het Bayern nog wel moeilijk gemaakt, dus hopelijk zenden ze daar de return van uit.

Nee, Barca was niet te sterk iig vanavond. Arsenal heeft zijn kansen niet afgemaakt. En tsja.. als je 5 kansen mist dan kun je gewoon wachten op een afstraffing.. Arsenal had echt niet hoeven te verliezen vanavond. Nu in de return is het GL voor ze.

OX had nooit mogen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-09 16:47
Ik ben enigzins rustig geworden, maar wat was het hopeloos.. Natuurlijk start je goed en dan laat je je overlopen door zo'n droeftoeter team a.k.a Juve. Beetje kaarten aan naaien, scheids die erin trapt. Schijt avondje voetbal zeg..

Offtopic:
Und 5 euro verpatst :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
dutchgio schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 22:44:
En toch blijf ik me er over verbazen dat Arsenal iedere keer weer net te kort komt voor de absolute top. Wanneer je als trainer met zo'n uitgesproken visie zo lang de mogelijkheid om bij een club te werken die toch niet onbemiddeld is, dan moet daar toch veel meer uit te halen zijn. Wanneer Arsenal een kern met eigen opgeleide spelers en een aantal gerichte aankopen, die echt niet wereldtop hoeven te zijn, een aantal jaar had gebouwd, hadden ze echt minstens één keer de Champions League kunnen winnen. Ik zie dat nu - onder Wenger - nooit meer gebeuren.

Kijk bijvoorbeeld naar het Manchester van 1999. Dat team bestond uit zes eigen opgeleide spelers en de belangrijkste aankopen waren toch spelers met een risico, ze hadden in elk geval nooit bewezen op het hoogste niveau mee te kunnen. Schmeichel kwam uit de Deense competitie en groeide uit tot één van de beste keepers ter wereld. Stam was een laatbloeier die veel belovend bij PSV vertrok en uitgroeide tot één van de beste verdedigers ter wereld, Keane was een groot talent, maar ook met een groot risico, die uitgroeide tot één van de beste middenvelders ter wereld. De spitsen - Cole en Yorke - waren aankopen, maar geen wereldaankopen en zijn ook nooit wereldspitsen geworden. Daarom heen was het een wat vreemde snuisterij met Denis Irwin, een oude Sheringham, de a-typische supersub Skolsjaer, en twee Noorse (?) verdedigers. Natuurlijk waren dat andere tijden, maar ik denk dat zeker vijf à tien jaar geleden Arsenal met een zelfde strategie daar meer uit had kunnen halen. Waar schiet Arsenal/Wenger daarin dan toch iedere keer weer net te kort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:47
Ja wat moet ik van gister zeggen, samen met een vriend gekeken, maar het viel toch wat tegen.
Arsenal had eigenlijk betere kansen dan Barca

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Mars18 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 07:30:
Ja wat moet ik van gister zeggen, samen met een vriend gekeken, maar het viel toch wat tegen.
Arsenal had eigenlijk betere kansen dan Barca
Zeker in de eerste helft waarin het als een Mourinho team speelde.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Arsenal speelde best slim. Door degelijk verdedigend te spelen blijkt dat de drie ster aanvallers van Barca buiten de 16 meter totaal ongevaarlijk zijn en de middenvelders niet snel genoeg om kansen te creeren.
Eerste heeft hadden ze de pot goed onder controle. Tweede helft zag je duidelijk dat ze wat overmoedig werden en meer de aanval gingen zoeken. Daardoor viel er ruimte in hun verdediging en kon Barca toeslaan met een counter.

Mooie pot om te kijken. Juist door dat tactische spelletje van vastzetten.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
lateef schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 23:25:
[...]

En toch blijf ik me er over verbazen dat Arsenal iedere keer weer net te kort komt voor de absolute top. Wanneer je als trainer met zo'n uitgesproken visie zo lang de mogelijkheid om bij een club te werken die toch niet onbemiddeld is, dan moet daar toch veel meer uit te halen zijn. Wanneer Arsenal een kern met eigen opgeleide spelers en een aantal gerichte aankopen, die echt niet wereldtop hoeven te zijn, een aantal jaar had gebouwd, hadden ze echt minstens één keer de Champions League kunnen winnen. Ik zie dat nu - onder Wenger - nooit meer gebeuren.

Kijk bijvoorbeeld naar het Manchester van 1999. Dat team bestond uit zes eigen opgeleide spelers en de belangrijkste aankopen waren toch spelers met een risico, ze hadden in elk geval nooit bewezen op het hoogste niveau mee te kunnen. Schmeichel kwam uit de Deense competitie en groeide uit tot één van de beste keepers ter wereld. Stam was een laatbloeier die veel belovend bij PSV vertrok en uitgroeide tot één van de beste verdedigers ter wereld, Keane was een groot talent, maar ook met een groot risico, die uitgroeide tot één van de beste middenvelders ter wereld. De spitsen - Cole en Yorke - waren aankopen, maar geen wereldaankopen en zijn ook nooit wereldspitsen geworden. Daarom heen was het een wat vreemde snuisterij met Denis Irwin, een oude Sheringham, de a-typische supersub Skolsjaer, en twee Noorse (?) verdedigers. Natuurlijk waren dat andere tijden, maar ik denk dat zeker vijf à tien jaar geleden Arsenal met een zelfde strategie daar meer uit had kunnen halen. Waar schiet Arsenal/Wenger daarin dan toch iedere keer weer net te kort?
Ik zie Arsenal anders wel stappen vooruit maken, gisteren hebben ze simpelweg vergeten zichzelf te belonen in de eerste helft. Vervolgens gaan ze in de tweede helft toch meer risico nemen met een twee tegen goals als gevolg.

De verdediging en organisatie staat goed, maar ze missen nog een echte afmaker in de spits.
Zeker als je spits bedient word Ozil/Sanchez dan mag je wel meer verwachten (of is Sanchez geen tijdelijke optie als spits?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
SinergyX schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 22:32:
Vind alleen het hele opgehemel van Barca vanuit deze wedstrijd niet bijzonder, Arsenal liep te lang te kloten bij 16 en krijgen counter, 1 domme penalty en dat was het. Maar ze zijn ook aantal keer bijzonder goed weggekomen met gele kaarten (tot zelfs rood).
Ik vond Barcelona ook helemaal niet goed. Arsenal ontbrak het aan kwaliteit om dit af te straffen. Veel te slordig voorin waardoor kansen werden verprutst en mogelijkheden niet werden benut. Dat het nu 0-2 is geworden, betekent gewoon dat het klaar is voor Arsenal. Thuis gaat Barca dit niet meer weggeven.

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Pagina: 1 ... 48 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder