Mosin schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:32:
[...]
Met eenvoudig ga je denk ik nog bedrogen uitkomen.. Zo simpel gaat dat zeker niet. Ajax is ook meer een ploeg die ze flink ervan langs kan krijgen als je als team 101% gas geeft. PSV vind ik daarintegen een compleet ander vehaal i.v.m. gewoon de beter kwaliteit.
Laatste keren dat Ajax er flink van langs kreeg was in de bekerfinale tegen PEC, en uit tegen PSV vorig jaar.
Ook al is het niet altijd sprankelend om naar te kijken (eigenlijk nooit

) ze winnen over het algemeen alles. Zo ook dit jaar, 2x verloren in de competitie tegen PSV en Utrecht (die je allebei een keer kan verliezen).
Ik hoop gewoon op winst voor AZ, maar ik heb nou niet de indruk dat AZ wel even van Ajax gaat winnen. Ajax is voetballend goed genoeg om onder 101% gas uit te komen (anders verloren ze wel vaker

) en een doelpunt te maken.
We gaan het meemaken, ik ga er geen geld op inzetten, maar ik verwacht 3-1 voor Ajax. Ik hoop 1-3
Overigens denk ik dat als Ajax minimaal een punt haalt in Eindhoven dat zij kampioen worden, want de rest van de wedstrijden zie ik Ajax allemaal makkelijk winnen.
Als AZ zondag toch wint is het gat nog maar 13 punten tussen de nummer 2 en de nummer 3..
[
Voor 4% gewijzigd door
St@m op 22-02-2016 12:51
]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels