[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 47 ... 119 Laatste
Acties:
  • 247.676 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:04

PauseBreak

derp!

Krukar schreef op zondag 21 februari 2016 @ 14:55:
[...]

Niet bewust is nog steeds gevaarlijk spel (voet was net zo hoog als z'n hoofd zo ongeveer) in een situatie waar je er vanuit kan gaan dat er ook nog wel een andere speler naar de bal toe komt, hij staat niet in z'n eentje op het veld... Gewoon een rode kaart imho.
Als dat je criterium is dan kan je voor iedere overtreding ook wel rood trekken. Intentie is echter ook belangrijk, en daarom wordt hier, imho terecht, geel gegeven.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:50
aicaramba schreef op zondag 21 februari 2016 @ 14:59:
[...]

Ik vond die situatie met de jong rood te zwaar. Maar ik vond deze trap van excelsior wel wat zwaarder. De jong hield op het einde nog in, deze situatie werd totaal niet ingehouden. En de jong raakt de tegenstander op een minder gevaarlijke plek van het lichaam.
Zit wel wat in wat inhouden betreft. Waar z'n voet uiteindelijk terecht komt maakt in principe niet uit, het gaat om de intentie bij een overtreding.
Zoals die speler van Excelsior nu deed, een bal met je voet aannemen op hoofdhoogte op een plek waar ook andere spelers lopen, is gewoon krankzinnig. Als dat op "geen rood, want onbewust" wordt geschoven kunnen we dat wel met alles doen. "Oh ik tikte niet bewust z'n been aan in die sliding", "oh ik sloeg niet bewust m'n arm naar achteren tegen zijn voorhoofd", etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
PauseBreak schreef op zondag 21 februari 2016 @ 14:59:
[...]

Als dat je criterium is dan kan je voor iedere overtreding ook wel rood trekken. Intentie is echter ook belangrijk, en daarom wordt hier, imho terecht, geel gegeven.
Ja want iedere overtreding op het veld is een speler die z'n voet bijna 2 meter hoog in de lucht heeft.... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-09 15:58
Kuipers wilde natuurlijk met zijn voet net zo hoog komen als dat zijn oom in de ruimte was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Krukar schreef op zondag 21 februari 2016 @ 15:02:
[...]

Zit wel wat in wat inhouden betreft. Waar z'n voet uiteindelijk terecht komt maakt in principe niet uit, het gaat om de intentie bij een overtreding.
Zoals die speler van Excelsior nu deed, een bal met je voet aannemen op hoofdhoogte op een plek waar ook andere spelers lopen, is gewoon krankzinnig. Als dat op "geen rood, want onbewust" wordt geschoven kunnen we dat wel met alles doen. "Oh ik tikte niet bewust z'n been aan in die sliding", "oh ik sloeg niet bewust m'n arm naar achteren tegen zijn voorhoofd", etc. :)
Zoals ik al zei. Ik vind het een lastige. Voor zowel geel als rood valt het een en ander te zeggen. Al neig ik zelf meer naar rood toe.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Krukar schreef op zondag 21 februari 2016 @ 15:02:
[...]

Ja want iedere overtreding op het veld is een speler die z'n voet 2 meter hoog in de lucht heeft.... :Z
Je bent opgehouden te lezen na de eerste zin zeker? Lees de rest vooral ook even. Verder mag Ajax echt niet zeuren over de arbiter tot op heden. Ajax mag veel meer dan Excelsior, dus ik zou vooral eens kijken naar de eigen spelers die daar geen voordeel uit weten te halen.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
PauseBreak schreef op zondag 21 februari 2016 @ 15:05:
[...]

Je bent opgehouden te lezen na de eerste zin zeker? Lees de rest vooral ook even. Verder mag Ajax echt niet zeuren over de arbiter tot op heden. Ajax mag veel meer dan Excelsior, dus ik zou vooral eens kijken naar de eigen spelers die daar geen voordeel uit weten te halen.
Hands in de 16 van Excelsior gemist? Precies, niet zo janken. De scheids heeft momenteel niets echt fout gedaan, alleen moet jij het nu weer even draaien zodat Ajax voordeel van de scheids heeft. Lachwekkend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krukar
PauseBreak schreef op zondag 21 februari 2016 @ 15:05:
[...]

Neem je eigen advies even ter harte en lees wat ik hierboven heb geschreven over intentie. In dit geval gaat het helemaal niet over intentie, als je zo een bal aanneemt ben je gewoon idioot bezig, intentie of niet, en als je dan vervolgens een andere speler op z'n hoofd raakt verdien je gewoon een rode kaart.

Waarom haal je er nu trouwens allerlei dingen bij die helemaal niet met deze overtreding te maken hebben?

[ Voor 7% gewijzigd door Krukar op 21-02-2016 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Terranova schreef op zondag 21 februari 2016 @ 15:06:
[...]

Hands in de 16 van Excelsior gemist? Precies, niet zo janken. De scheids heeft momenteel niets echt fout gedaan, alleen moet jij het nu weer even draaien zodat Ajax voordeel van de scheids heeft. Lachwekkend.
Overtredingen van Dijks, Bazoer en Veltman gemist? Precies, niet zo janken. Kijk naar de spelers die daar verder niets mee weten te doen behalve wat schoten van afstand en slechte kopballen.
Krukar schreef op zondag 21 februari 2016 @ 15:07:
[...]

Neem je eigen advies even ter harte en lees wat ik hierboven heb geschreven over intentie. In dit geval gaat het helemaal niet over intentie, als je zo een bal aanneemt ben je gewoon idioot bezig, intentie of niet, en als je dan vervolgens een andere speler op z'n hoofd raakt verdien je gewoon een rode kaart.

Waarom haal je er nu trouwens allerlei dingen bij die helemaal niet met deze overtreding te maken hebben?
Voor dergelijke "overtredingen" wordt vrijwel nooit rood gegeven. Geel is eigenlijk de standaardstraf tenzij er uitdrukkelijk een duidelijke intentie was om de ander te blesseren/te beschadigen. Die was er hier niet.

Die dingen haal ik erbij omdat jullie hier lopen te nuilen over de arbitrage, terwijl jullie daar echt totaal geen reden toe hebben. Áls je al wilt nuilen over de arbitrage dan heeft een Excelsior-supporter daar veel meer reden toe. Kijk eerst eens naar de prestaties van je spelers en dan pas naar de arbiter. Het is niet alsof Ajax hier goed staat te spelen.

Edit:

Zeg ik en Milik maakt net even een prachtig doelpunt :D

[ Voor 53% gewijzigd door PauseBreak op 21-02-2016 15:11 ]

Nee, merp!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Krukar
PauseBreak schreef op zondag 21 februari 2016 @ 15:07:
[...]

Overtredingen van Dijks, Bazoer en Veltman gemist? Precies, niet zo janken. Kijk naar de spelers die daar verder niets mee weten te doen behalve wat schoten van afstand en slechte kopballen.
Naar die spelers kijken we niet zo vaak, want Excelsior is niet zoveel in balbezit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Zooooo die zit lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:11
Oef Milik jonge :o Wat een heerlijke goal :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:58

Vos

AFCA

Zo dan, eindelijk raak! Lekkere pegel. Nu eens een keer wat meer goals er bij maken, kansen zat.

Als ze maar niet gaan lopen lummelen nu.

[ Voor 61% gewijzigd door Vos op 21-02-2016 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Moest er ook een keer van komen :) Volgens mij is Excelsior in de hele wedstrijd 2 keer in balbezit over de middenlijn geweest..... 10 verdedigers weer.

Lekkere goal wel.

[ Voor 6% gewijzigd door Krukar op 21-02-2016 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Krukar schreef op zondag 21 februari 2016 @ 15:07:
In jouw redenering zou dan ook elke omhaal een rode kaart zijn. Het is lullig voor El Ghazi, maar rood was het echt niet. Je moet actie en gevolg scheiden, alleen de actie kan bestraft worden.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
PauseBreak schreef op zondag 21 februari 2016 @ 15:07:
[...]

[...]

Voor dergelijke "overtredingen" wordt vrijwel nooit rood gegeven. Geel is eigenlijk de standaardstraf tenzij er uitdrukkelijk een duidelijke intentie was om de ander te blesseren/te beschadigen. Die was er hier niet.

Die dingen haal ik erbij omdat jullie hier lopen te nuilen over de arbitrage, terwijl jullie daar echt totaal geen reden toe hebben. Áls je al wilt nuilen over de arbitrage dan heeft een Excelsior-supporter daar veel meer reden toe. Kijk eerst eens naar de prestaties van je spelers en dan pas naar de arbiter. Het is niet alsof Ajax hier goed staat te spelen.

Edit:

Zeg ik en Milik maakt net even een prachtig doelpunt :D
Dus jij zet een paar overtredingen in het veld tegenover een niet gegeven penalty en rode kaart(beiden erg licht) en jij vind dat de niet gegeven vrije trappen in het veld zwaarder wegen. *knip*

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 21-02-2016 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
gambieter schreef op zondag 21 februari 2016 @ 15:14:
[...]

In jouw redenering zou dan ook elke omhaal een rode kaart zijn. Het is lullig voor El Ghazi, maar rood was het echt niet. Je moet actie en gevolg scheiden, alleen de actie kan bestraft worden.
Dat is toch precies wat ik net zei, het gaat om de actie, niet om het gevolg. De actie hier was m.i. gewoon rood waard. Een goedgeplaatse omhaal vind ik toch een ander soort actie dan lomp je been omhoog gooien om de bal uit de lucht te plukken. Maar goed dit wordt weer een welles-nietes verhaal...

Excelsior is ondertussen wel rijp voor de sloop, paar goede kansen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Krukar op 21-02-2016 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Terranova schreef op zondag 21 februari 2016 @ 15:15:
[...]

Dus jij zet een paar overtredingen in het veld tegenover een niet gegeven penalty en rode kaart(beiden erg licht) en jij vind dat de niet gegeven vrije trappen in het veld zwaarder wegen. knip
Ik heb nergens iets gezegd over die niet gegeven strafschop, en het andere feit waarmee je schermt is zeer discutabel. Ik snap ook niet zo goed waarom je ineens zo op de man moet spelen. Waar is dat nou weer voor nodig? Je kunt hier toch gewoon volwassen over discussiëren?

[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 21-02-2016 15:22 ]

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De fanboys gaan nu terug in hun hok, anders gaan er opeens posts verdwijnen.

Hap svp niet op de trolls en fanboys en plaats een TR.

[ Voor 25% gewijzigd door gambieter op 21-02-2016 15:22 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Edit dan ook de quote even :P

Maar wat een zaadpot dit. Excelsior wil en kan niet voetballen, totaal geen intentie om er een wedstrijd van te maken. Zo lang mogelijk hopen op een 0-0 en na de 1-0 blijven ze achterin hopen op een counter. Pas na een 2-0 gaan ze er uit en worden ze afgeslacht. Heeft een weinig vermakelijk karakter dit...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Spel van Ajax kan volgende week wel eens hard afgestraft worden tegen AZ dat nu op volle toeren draait trouwens... Nu lijkt het wat omdat Excelsior eigenlijk niets doet dan verdedigen, maar is wel een beetje scheef beeld. AZ speelt de laatste weken erg goed. Zou wel eens kunnen dat PSV een vroeg feestje kan gaan vieren dit seizoen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Maar dat lag toch in de lijn der verwachting dat dit eenrichtingsverkeer zou worden? Het enige waar teams als Excelsior in wedstrijden als deze op kunnen hopen is lang de nul vasthouden en dan scoren via een counter. Het hangt er dus vanaf of er snel een 2-0 vallt (einde wedstrijd), of dat Ajax een PSV van eerder dit seizoen doet en lang op 1-0 staat en dan laat een tegentreffer krijgt.

Wedstrijden tegen degradatiekandidaten zijn voor de topclubs om te verliezen, winst is het uitgangspunt.

[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 21-02-2016 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgende week wordt het interessant. PSV-ADO en Ajax-AZ, waarbij PSV een zware wedstrijd in de benen heeft tegen Atletico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

gambieter schreef op zondag 21 februari 2016 @ 15:32:
Maar dat lag toch in de lijn der verwachting dat dit eenrichtingsverkeer zou worden? Het enige waar teams als Excelsior in wedstrijden als deze op kunnen hopen is lang de nul vasthouden en dan scoren via een counter. Het hangt er dus vanaf of er snel een 2-0 vallt (einde wedstrijd), of dat Ajax een PSV van eerder dit seizoen doet en lang op 1-0 staat en dan laat een tegentreffer krijgt.

Wedstrijden tegen degradatiekandidaten zijn voor de topclubs om te verliezen, winst is het uitgangspunt.
Mja, ik zie Excelsior echt niet scoren deze wedstrijd. Dat ligt ook totaal niet aan Ajax, want Excelsior is gewoon een heel matig elftal dat ook niet lekker draait de laatste tijd (verlies/verlies/gelijk/gelijk/verlies). Excelsior heeft in de afgelopen vijf wedstrijd ook geen enkel doelpunt zelf gescoord. Dat zegt ook wel genoeg.
Het zou misschien nog spannend kunnen worden als Ajax zich echt helemaal in slaap laat sukkelen, maar anders wint Ajax dit gewoon met weer een saaie pot.

En aangezien dit echt wel een saaie pot is schakel ik naar Willem II - FC Utrecht. Daar gebeurt wel wat namelijk :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Domme actie van Bazoer, was gewoon geel waard en dat zou schorsing voor de volgende wedstrijd zijn.

En weer Milik verre hoek :). Wederom knappe goal.

[ Voor 20% gewijzigd door Vos op 21-02-2016 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:21

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Milik laat zien hoe je WEL een bal erin schiet @ el gazhi :+

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
gambieter schreef op zondag 21 februari 2016 @ 15:32:

Zeker wel, neem het Excelsior ook niet heel kwalijk, al spelen ze wel heel erg passief verdedigend (1 uitgespeelde kans volgens mij? die bal die net voor de goal langsging).
Ajax speelt in 3-4-3 redelijk, al is het wederom weer het afmaken dat er aan schort, beide vleugels die naar binnen trekken waardoor Milik niet rendeert (op dat doelpunt na dan). Zelfde probleem als met Sigi.
Straks gaat iedereen weer roepen dat het aan Milik ligt en dan wordt er wéér een nieuwe diepe spits gehaald.
Er moet een keer gekozen worden voor óf naar binnentrekkende vleugelaanvallers met een nummer 10 (zoals met Siem de Jong destijds) óf een diepe spits zoals Milik en vleugelaanvallers die gewoon goede voorzetten erin pompen. Nu is het half-half en dat is al een aantal jaar het probleem dat Ajax heeft.

En terwijl ik dit typ maakt ie de 2de, dat zul je altijd zien natuurlijk :D

Edit: oei oei Klaassen :D
Verwijderd schreef op zondag 21 februari 2016 @ 15:33:
Volgende week wordt het interessant. PSV-ADO en Ajax-AZ, waarbij PSV een zware wedstrijden in de benen heeft tegen Atletico.
Zie het alweer gebeuren dat PSV verliest van ADO en dat Ajax dan óók verliest van AZ :X

Uch , Van Rhijn erin, nu kan het nog zomaar 2-1 worden :+

[ Voor 14% gewijzigd door Krukar op 21-02-2016 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nette goal van Klaassen, goede passing. De keeper van Excelsior speelt een goede wedstrijd maar was hier kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Zeker netjes uitgespeeld van Klaassen maar het probleem van Ajax blijft duidelijk, 26 doelpogingen, 3 doelpunten.... (als je het vergelijkt met Excelsior lijkt het nog wat, 8 pogingen 0 doelpunten :+).

Ben wel benieuwd of Frank het volgende week aandurft om ook tegen AZ in 3-4-3 te spelen, Van Rhijn is het echt kwijt, die raakt geen bal goed meer.

[ Voor 27% gewijzigd door Krukar op 21-02-2016 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:08
Beter geeft de KNVB de schaal alvast aan PSV... Dan hebben we dat vast gehad ;)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Iemand die naar het windfestijn zit te kijken in de Kuip? :D Wat een bizar gezicht is dat zeg :D

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:04
Feyenoord staat niet erg slecht te ballen, 't waait alleen een beetje hard in de Kuip. Roda nog geen kans gehad. Dus waarschijnlijk wordt dit 0-1 voor Roda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:59
Ja of in de 2e helft zien we dat alle ballen naar de goal van Feyenoord waaien.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

carpebios schreef op zondag 21 februari 2016 @ 17:09:
Ja of in de 2e helft zien we dat alle ballen naar de goal van Feyenoord waaien.
Zou goed kunnen. Die ballen waaien nu al alle kanten op :D

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

zozo feyenoord op voorsprong :+ nu kijken wat ze er van verder bakken B)

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
wow, een voorsprong *O* Nu zien hoe het in de 2e helft 1-2 wordt! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Kuijt kan beter gaan worstelen of judoen, volgens mij werpt hij daar eerst zijn directe tegenstander tegen de grond.

Edit Swinkels deed het zelf dus.

[ Voor 14% gewijzigd door OPSLAGHOND op 21-02-2016 17:40 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

PauseBreak schreef op zondag 21 februari 2016 @ 17:19:
Zou goed kunnen. Die ballen waaien nu al alle kanten op :D
Humor bij die corner van Bakircoglu (?), ik denk dat de scheidsrechter het ook ook zat was om te wachten op het stilliggen van de bal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:59
is deze overwinning goed of slecht voor Feyenoord? Een drastische verandering, zoals een nieuw bestuur, blijft nu uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:08
jaapstobbe schreef op zondag 21 februari 2016 @ 18:06:
is deze overwinning goed of slecht voor Feyenoord? Een drastische verandering, zoals een nieuw bestuur, blijft nu uit...
Niet dat Roda erg gevaarlijk wordt maar Feyenoord heeft nog niet gewonnen ;)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Nou, met deze wind geef ik Feyenoord nog niet gewonnen. Als Roda nu wat meer vanop afstand probeert... Goeie ouderwetse doelpogingen vanuit de tweede lijn zie je blijkbaar niet veel meer.

[ Voor 29% gewijzigd door Coltrui op 21-02-2016 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-09 15:48
jaapstobbe schreef op zondag 21 februari 2016 @ 18:06:
Drastische veranderingen (in het elftal) hebben deze problemen juist veroorzaakt.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
OK: stel dat feyenoord wint ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
1-1, volledig aan jezelf te danken weer. Stelletje angsthazen in dat veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

volgens mij wil feyenoord niet winnen stelletje lafzwanzens :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
En nu het 1-1 staat gaan ze ineens weer ballen. Wat een nietsnutten zeg.......

En nu haalt Gio Tapia eraf, die het goed doet, en zet ie die waardeloze Vilhena er weer in 8)7

[ Voor 38% gewijzigd door LZ86 op 21-02-2016 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Leon Zwiers schreef op zondag 21 februari 2016 @ 18:15:
En nu het 1-1 staat gaan ze ineens weer ballen. Wat een nietsnutten zeg.......

En nu haalt Gio Tapia eraf, die het goed doet, en zet ie die waardeloze Vilhena er weer in 8)7
Ongelooflijk. Iedereen ziet het toch mis gaan? Iedereen ziet toch dat Bilal geen bal goed raakt en Nelom uberhaupt amper kan lopen? Die jongens doen - alles - fout. Dan word je nog gewaarschuwd nadat Roda een kans krijgt, en grijp je nog niet in.

Tja, en nu voetballen ze ineens wel. En dan inderdaad Tapia voor Vilhena, wat wil je daar nou mee bereiken?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
een punt halen thuis is toch ook knap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Vilhena is toch aanvallender dan Tapia? Dat zal de insteek zijn lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Wellicht domme vraag - ik volg Feyenoord niet - hebben die niets anders dan die Kramer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Laatst online: 09:47
Coltrui schreef op zondag 21 februari 2016 @ 18:23:
Wellicht domme vraag - ik volg Feyenoord niet - hebben die niets anders dan die Kramer?
Jawel, achabar - klein en bewegelijke spits.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Achahbar zit op de bank, ook een spits. Kazim is vertrokken.

En Kuyt zou ook in de spits kunnen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Kramer staat zijn actiefste pot van de afgelopen maanden te spelen zowaar. Maar we hebben Achahbar nog, maar die heeft de dochter van Gio misbruikt ofzo, want die zit om onverklaarbare redenen altijd op de tribune

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Leon Zwiers schreef op zondag 21 februari 2016 @ 18:24:
[...]

Kramer staat zijn actiefste pot van de afgelopen maanden te spelen zowaar. Maar we hebben Achahbar nog, maar die heeft de dochter van Gio misbruikt ofzo, want die zit om onverklaarbare redenen altijd op de tribune
Op de bank zat hij deze keer ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Mooie actie van Elia, het zit er toch in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Wissel in de 90ste minuut? Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Waarom zo hard Elia?

Meer punten dan in de voorgaande 7 wedstrijden bij elkaar, ook knap ;).

[ Voor 65% gewijzigd door Vos op 21-02-2016 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Kramer wordt nog ff gevloerd in de 16, maar in deze fase krijg je dat ook.

Aanfluiting dit Feyenoord. Ik wijs naar Gio, want dat al die spelers er ineens niets meer van kunnen kan je volgens mij alleen maar de trainer kwalijk nemen. Die wissels lijken ook nergens op. In de 90ste minuut nog ff een verdediger voor een verdediger wisselen, Vilhena erin voor Tapia zet geen zoden aan de dijk, niet ingrijpen als je het langzaam mis ziet gaan, Bilal die in de rust al gewisseld moest worden, etc.

Kuyt een ruime voldoende, maar verder...

[ Voor 91% gewijzigd door ph4ge op 21-02-2016 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

feyenoord boekt progressie , ze pakken een puntje thuis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
25 punten misgelopen in 9 wedstrijden. Het had erger kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Kan je die druk niet wat vroeger zetten, in plaats van pas in die vijf laatste minuten, vraag ik me dan af. Dat je dan nog die energie hebt, dat je dan nog laat zien wat zo'n Elia laat zien, bewijst toch dat ze gewoon met de rem op spelen, ook na de 1-1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pfff, ik zie net de 1-1. Dat mag je vanaf de pupillen niet meer overkomen bij zo'n ingooi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Man man man, na de gelijkmaker, en zeker in de laatste 10 minuten spelen ze eindelijk eens goed. Pech dat de scheids de pingel niet geeft ( was er wel overduidelijk 1 ), en pech dat die bal van Elia er niet in zit. Maar dit is volledig aan de slapte van het eerste half uur van de 2e helft te danken. Roda heeft 2 schoten op doel in de hele wedstrijd, en toch win je m niet. Stelletje sukkels daar in Zuid.

Lichtpuntjes: Elia raakt weer in vorm

Zorgen: Gio snapt er nog steeds geen klote van. Die wissels :F 7(8)7 :r Ik dnek niet dat ie het op de rit kan krijgen bij hemzelf en bij Feyenoord

Nelom en Bilal staan afgrijselijk te spelen.... deze lui wisselen? Nee. Laten we Tapia, die een goede pot speelt eruit halen voor Vilhena :r

Geef in godsnaam Achahbar een keer een kans, die staat tenminste wel op de goede plek om kansen te gaan benutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:28
HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 21 februari 2016 @ 18:38:
feyenoord boekt progressie , ze pakken een puntje thuis :+
De invloed van Magic Dick is meteen zichtbaar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff, ik had nu toch verwacht dat ze zouden winnen. Volgende week uit naar Utrecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Krukar schreef op zondag 21 februari 2016 @ 14:55:
[...]

Niet bewust is nog steeds gevaarlijk spel (voet was net zo hoog als z'n hoofd zo ongeveer) in een situatie waar je er vanuit kan gaan dat er ook nog wel een andere speler naar de bal toe komt, hij staat niet in z'n eentje op het veld... Gewoon een rode kaart imho.
Te laag koppen is ook gevaarlijk spel. Gele kaart was zwaar overdreven, totaal geen opzet en gewoon een logische voetbal actie.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:44
Ankona schreef op zondag 21 februari 2016 @ 21:49:
[...]

Te laag koppen is ook gevaarlijk spel. Gele kaart was zwaar overdreven, totaal geen opzet en gewoon een logische voetbal actie.
Hij mag het wellicht niet express doen, maar maakt toch gewoon een overtreding, hij is te laat raakt geen bal maar het gezicht van de tegenstander. Die ook nog eens op weg was naar het doel als hij niet geraakt was.
Hij neemt risico door zo de bal proberen te spelen zonder dat hij kan zien of er een tegenstander is.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ankona schreef op zondag 21 februari 2016 @ 21:49:
[...]

Geel zwaar overdreven? Je vond het wel een overtreding? Of was een overtreding van El Ghazi wegens te laag koppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
martinusz schreef op zondag 21 februari 2016 @ 22:02:
[...]

Hij mag het wellicht niet express doen, maar maakt toch gewoon een overtreding, hij is te laat raakt geen bal maar het gezicht van de tegenstander. Die ook nog eens op weg was naar het doel als hij niet geraakt was.
Hij neemt risico door zo de bal proberen te spelen zonder dat hij kan zien of er een tegenstander is.
Het was wel een overtreding, maar dat laag koppen ook. De combinatie van beide overtredingen maakt dat het tot een trap in het gezicht kwam.

En duidelijk te laat? valt wel mee, het was een logische poging de bal te onderscheppen die wat ongelukkig uitpakte. Gewoon vrije trap, klaar.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:14
Ik heb de pot niet live gezien maar ik zie toch overal niet echt goede cijfers voor Tapia. En je zegt zelf dat ze de laatste tien minuten goed speelden dus in die zin hebben de wissels dan toch wel geholpen?

Ik heb overigens sowieso twijfels over deze opstelling, of hij nu of wel niet door Advocaat is bedacht. Het is in de praktijk gewoon 424. En dat met backs die nu niet bekend staan om hun verdedigende kwaliteiten en een Botteghin die moeite heeft met inschuiven. Dat laatste maakt dat als het even niet loopt het veld heel lang dreigt te worden. Een slimme ploeg speelt daar snel tussendoor.

In een thuiswedstrijd tegen Roda waar je er bovenop vliegt kan het zo wel maar tegen AZ ga je het zo moeilijk krijgen. Daar komt nog bij dat de hele opstelling in de prullenmand kan op het moment dat Bilal en Elia er niet zijn want meer vleugelspelers heb je niet. Ik had liever dat men nu eens een wat langdurigere oplossing had gevonden voor de opstelling, eentje waarmee je ook gewoon compact kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:24
Legendes zeggen dat Elia nog steeds backs aan het slopen is.. :+

Is nummertje 7 daadwerkelijk Mokotjo? Het zou zo De Jong kunnen zijn :o :+
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6jpBucE.png

AZ speelt wel re-te goed zeg. Lekker makkelijk zoals het zou moeten. Niet om een flame war te starten, maar Ajax zou met het spel van AZ veeeel meer voor elkaar krijgen. Gooi dat tikkie tokkie maarr in de prullenbak.
Alireza is wel echt een heerlijk voetballertje zeg!

[ Voor 10% gewijzigd door Mosin op 22-02-2016 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:56

St@m

@ Your Service

AZ speelt inderdaad goed, nouja, de laatste wedstrijd die ik live heb gezien was tegen Feyenoord.
Verder doe ik aan scorebord journalistiek. Volgende week Ajax - AZ, dat is een belangrijke pot voor beiden (voor Ajax iets meer denk ik).

Ben benieuwd wat AZ kan tegen een sterkere tegenstander, want laten we wel zijn, de tegenstanders na de winterstop hebben ook (bijna) allemaal klop gehad van een matig Ajax. Ik ga eigenlijk gewoon voor een eenvoudige overwinning voor Ajax.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
En zodra AZ tegen blessures of schorsingen aanloopt kan de puzzel die nu even past ook zomaar weer uit elkaar vallen. We moeten niet doen of een reek van een x aantal overwinningen je nu meteen een topclub maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 10:43

On_E

Housemusic

AZ speelde nog ''dramatisch'' voor de winterstop en Janssen ''kon er niets van''.

Mooi toch dat voetbal. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:45
Mosin schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:52:
Legendes zeggen dat Elia nog steeds backs aan het slopen is.. :+

Is nummertje 7 daadwerkelijk Mokotjo? Het zou zo De Jong kunnen zijn :o :+
[afbeelding]
Whaha, niemand van PSV in het elftal van de week terwijl ze afgelopen zaterdag de nummer 3 van de competitie gesloopt hebben waardoor ze 45 minuten uit konden hobbelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

En volgens mij moet Bram Castro toch echt de keeper van de week zijn, als je zag wat voor reddingen die moest verrichten...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:24
St@m schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:58:
AZ speelt inderdaad goed, nouja, de laatste wedstrijd die ik live heb gezien was tegen Feyenoord.
Verder doe ik aan scorebord journalistiek. Volgende week Ajax - AZ, dat is een belangrijke pot voor beiden (voor Ajax iets meer denk ik).

Ben benieuwd wat AZ kan tegen een sterkere tegenstander, want laten we wel zijn, de tegenstanders na de winterstop hebben ook (bijna) allemaal klop gehad van een matig Ajax. Ik ga eigenlijk gewoon voor een eenvoudige overwinning voor Ajax.
Met eenvoudig ga je denk ik nog bedrogen uitkomen.. Zo simpel gaat dat zeker niet. Ajax is ook meer een ploeg die ze flink ervan langs kan krijgen als je als team 101% gas geeft. PSV vind ik daarintegen een compleet ander vehaal i.v.m. gewoon de beter kwaliteit.
D-e-n schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:07:
En zodra AZ tegen blessures of schorsingen aanloopt kan de puzzel die nu even past ook zomaar weer uit elkaar vallen. We moeten niet doen of een reek van een x aantal overwinningen je nu meteen een topclub maakt.
Ben ik met je eens, maar AZ is nog geen top club. Ze spelen heeel goed voetbal, laten we hopen dat het zo door gaat en dat ze eens niks verkopen aan Ajax of PSV (niet overdreven bedoelt, maar gewoon niet doen). Dit team gewoon nog 1 seizoen proberen vast te houden en als Vlaar weg is, een goede vervanger aan te trekken.
On_E schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:12:
AZ speelde nog ''dramatisch'' voor de winterstop en Janssen ''kon er niets van''.

Gek he, die voetbal wereld :+ Dat gaat al best lang zo, als ik dat goed herinner.
Joster schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:26:
[...]

Whaha, niemand van PSV in het elftal van de week terwijl ze afgelopen zaterdag de nummer 3 van de competitie gesloopt hebben waardoor ze 45 minuten uit konden hobbelen.
Misschien is PSV wel te goed voor de Eredivisie :+ Zie het positief zou ik zeggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 10:43

On_E

Housemusic

Mosin schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:32:
[...]Gek he, die voetbal wereld :+ Dat gaat al best lang zo, als ik dat goed herinner.
Nooit anders geweest inderdaad, mede daarom ook zo'n vermakelijk wereldje. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Mosin schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:32:
[...]

Met eenvoudig ga je denk ik nog bedrogen uitkomen.. Zo simpel gaat dat zeker niet. Ajax is ook meer een ploeg die ze flink ervan langs kan krijgen als je als team 101% gas geeft. PSV vind ik daarintegen een compleet ander vehaal i.v.m. gewoon de beter kwaliteit.
Laatste keren dat Ajax er flink van langs kreeg was in de bekerfinale tegen PEC, en uit tegen PSV vorig jaar.
Ook al is het niet altijd sprankelend om naar te kijken (eigenlijk nooit :+ ) ze winnen over het algemeen alles. Zo ook dit jaar, 2x verloren in de competitie tegen PSV en Utrecht (die je allebei een keer kan verliezen).
Ik hoop gewoon op winst voor AZ, maar ik heb nou niet de indruk dat AZ wel even van Ajax gaat winnen. Ajax is voetballend goed genoeg om onder 101% gas uit te komen (anders verloren ze wel vaker ;) ) en een doelpunt te maken.
We gaan het meemaken, ik ga er geen geld op inzetten, maar ik verwacht 3-1 voor Ajax. Ik hoop 1-3 ;)

Overigens denk ik dat als Ajax minimaal een punt haalt in Eindhoven dat zij kampioen worden, want de rest van de wedstrijden zie ik Ajax allemaal makkelijk winnen.

Als AZ zondag toch wint is het gat nog maar 13 punten tussen de nummer 2 en de nummer 3..

:+

[ Voor 4% gewijzigd door St@m op 22-02-2016 12:51 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ramzzz schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:28:
En volgens mij moet Bram Castro toch echt de keeper van de week zijn, als je zag wat voor reddingen die moest verrichten...
Dan heb je Heerenveen - NEC niet (helemaal) gezien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06:20

Niku

Alagaesii

Castro was echt heel goed, keeper van Excelsior ook trouwens. Heerenveen - NEC heb ik ook niet gezien, om welke keeper ging het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
On_E schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:12:

Denk ook aan het EK '88, toen had je ene Van Basten. Leuk voor op de bank tot hij toevallig ook wat speeltijd kreeg.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Niku schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:54:
Castro was echt heel goed, keeper van Excelsior ook trouwens. Heerenveen - NEC heb ik ook niet gezien, om welke keeper ging het?
Jones. Heb de wedstrijd ook niet gezien. Hij heeft wel een pingel gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ankona schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:58:
[...]

Denk ook aan het EK '88, toen had je ene Van Basten. Leuk voor op de bank tot hij toevallig ook wat speeltijd kreeg.
Van Basten was niet "leuk voor de bank" natuurlijk. Hij was in principe de nummer één spits. Hij speelde net een jaar bij Milan maar kwam net terug van een enkelblessure. Michels durfde het nog niet aan en Bosman had als vervanger een hele goede reeks achter de rug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Klopt dat ik het een beetje chargeer. Maar feit is wel dat Van Basten toen bekend stond als goede speler, maar nog niet als onderscheidende topper. Op het EK heeft hij toen ineens naam gemaakt.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Hij had Ajax de Europa Cup 2 bezorgd (niet zo'n superbelangrijke beker maar toch), een transfer naar Milan verdiend en was samen met Gullit de belangrijkste speler van Oranje. Ze stonden weliswaar nog aan het begin van hun carrière maar het was toch vooral een kwestie van tijd voordat ze met Oranje op een toernooi wat zouden gaan presteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

OPSLAGHOND schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:52:
[...]

Dan heb je Heerenveen - NEC niet (helemaal) gezien. ;)
50 / 50 op zijn minst.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Idd volkomen idioot. En typisch Telegraaf. Een speler van concurrent PSV als Voetballer van het Jaar, dat moeten ze niet hebben. "Mooi" geregeld, dat je dat als Ajax-huisblad zo kunt beïnvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
[...]
Je kunt ook zeggen dat ze allemaal zeker 45 minuten ondermaatse prestaties hebben laten zien.
Het is maar net hoe je het wilt zien natuurlijk, maar feit blijft dat zeker 50% van de wedstrijd zwak tot matig was.
Wel logisch als je kijkt wie de volgende tegenstander is, maar dat doet niets af aan bovenstaande feit.
Spelers krijgen nu eenmaal een waardering voor 90 minuten en niet voor de beste 45.

[ Voor 15% gewijzigd door OPSLAGHOND op 22-02-2016 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

OPSLAGHOND schreef op maandag 22 februari 2016 @ 14:19:
[...]

Je kunt ook zeggen dat ze allemaal zeker 45 minuten ondermaatse prestaties hebben laten zien.
Het is maar net hoe je het wilt zien natuurlijk, maar feit blijft dat zeker 50% van de wedstrijd zwak tot matig was.
Wel logisch als je kijkt wie de volgende tegenstander is, maar dat doet niets af aan bovenstaande feit.
Spelers krijgen nu eenmaal een waardering voor 90 minuten en niet voor de beste 45.
Hahaha, grappenmaker.

Dat na de 2-0 de wedstrijd professioneel doodgemaakt en uitgespeeld is, om het team verder te sparen omdat Atletico woensdag op bezoek komt, is niet in je opgekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Feit ja? Dat PSV op halve kracht geen kans weggaf en een paar 100% kansen kreeg tegen de nr. 3 kun je volgens mij niet "zwak tot matig" noemen. PSV speelde saai, maar degelijk in die fase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

[...]

Dit dus, ik heb de hele wedstrijd van PSV gezien, en het was de 2e helft echt niet best. Zou zo ook geen 8 geven voor het vertoonde spel, en ook niet voor individuele spelers van PSV. Eerste helft was goed, zeker waar, maar een wedstrijd gaat over 90 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ramzzz schreef op maandag 22 februari 2016 @ 14:22:
[...]Dat na de 2-0 de wedstrijd professioneel doodgemaakt en uitgespeeld is, om het team verder te sparen omdat Atletico woensdag op bezoek komt, is niet in je opgekomen?
Beter lezen? Het is inderdaad uitgespeeld, maar niet zo simpel als jij het wilt doen voorkomen.
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2016 @ 14:23:
[...]
Feit ja? Dat PSV op halve kracht geen kans weggaf en een paar 100% kansen kreeg tegen de nr. 3 kun je volgens mij niet "zwak tot matig" noemen. PSV speelde saai, maar degelijk in die fase.
De punten worden gegeven op basis van het vertoonde spel gedurende de hele wedstrijd, als de tweede helft zo saai was zou diegene die de punten gaat uitdelen dat wel eens mee kunnen nemen in zijn afweging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:45
St@m schreef op maandag 22 februari 2016 @ 14:24:
[...]

Dit dus, ik heb de hele wedstrijd van PSV gezien, en het was de 2e helft echt niet best. Zou zo ook geen 8 geven voor het vertoonde spel, en ook niet voor individuele spelers van PSV. Eerste helft was goed, zeker waar, maar een wedstrijd gaat over 90 minuten.
Geen kans weggeven, enkele 100 % kansen gecreëerd en de wedstrijd dood gemaakt. Saai, zeker. Maar niet best slaat kant noch wal. Typisch Nederlands weer dat je 90 minuten sprankelend zou moeten spelen. Dit was gewoon uiterst professioneel, dat is ook een kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Joster schreef op maandag 22 februari 2016 @ 14:33:
[...]

Geen kans weggeven, enkele 100 % kansen gecreëerd en de wedstrijd dood gemaakt. Saai, zeker. Maar niet best slaat kant noch wal. Typisch Nederlands weer dat je 90 minuten sprankelend zou moeten spelen. Dit was gewoon uiterst professioneel, dat is ook een kwaliteit.
Ok, het was saai :P niet best is niet waar, je hebt gelijk.
Maar imo was het niet zo dat er spelers bovenuit sprongen. Een 7 voor het team. Leuke eerste helft, saaie 2e.. waarom je dan in een team van de week zou moeten staan snap ik niet (sowieso vind ik dat maar onzin).
Misschien Willems en Hendrix.. maar goed.

[ Voor 3% gewijzigd door St@m op 22-02-2016 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Joster schreef op maandag 22 februari 2016 @ 14:33:
[...]Typisch Nederlands weer dat je 90 minuten sprankelend zou moeten spelen. Dit was gewoon uiterst professioneel, dat is ook een kwaliteit.
In een elftal van de week staan dan ook vaak de spelers die wél 90 minuten (iig grotendeels) sprankelend hebben gespeeld volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-09 13:53
Guardado is blijkbaar dus wel fit genoeg om mee te doen tegen Athletico, goed nieuws dus! Ben echt benieuwd of PSV uberhaupt er aan te pas gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OPSLAGHOND schreef op maandag 22 februari 2016 @ 14:41:
[...]

In een elftal van de week staan dan ook vaak de spelers die wél 90 minuten (iig grotendeels) sprankelend hebben gespeeld volgens mij.
Nonsens. Het gaat om kwaliteit, dat is altijd leidend, niet om of het sprankelend was of niet. Als een robuuste mandekker een goede spits onschadelijk maakt, is dat alles behalve sprankelend maar dan kan ie best in het team van de week staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Woensdag wel PSV supporten.
In de ED mogen ze van mij verliezen natuurlijk (:D) maar in de CL sta ik er gewoon achter!
Hoe gaaf zou het zijn als een Nederlandse club gewoon doorgaat tegen de nummer twee van Spanje.... Dan sinds lange tijd weer eens een NL club in de kwartfinale.

Gaat een hele zware kluif worden maar de bal kan raar rollen hé.
Ben wel benieuwd hoe de verdedigers van PSV het doen tegen Griezmann/Torres en of Willems daadwerkelijk goed genoeg is om Correa tegen te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al zeer tevreden als PSV een beetje partij kan bieden. Atletico heeft op dit moment een van de sterkste teams ter wereld. Ik zie geen zwakheden. Normaliter hoop je op onderschatting, maar daar heeft Atletico de coach en het team niet voor.
Pagina: 1 ... 47 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder