En dan toch de 1-1. Het zijn nog niet bepaald mooie goals, maar het is wel een heerlijke wedstrijd.
[ Voor 5% gewijzigd door Fleximex op 16-02-2016 21:32 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 5% gewijzigd door Fleximex op 16-02-2016 21:32 ]
Maakt Mikel zijn fouten even goedFleximex schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 21:30:
En dan toch de 1-1. Het zijn nog niet bepaald mooie goals, maar wel heerlijke wedstrijd.
[ Voor 8% gewijzigd door apis29 op 16-02-2016 22:18 ]
[ Voor 29% gewijzigd door Fleximex op 16-02-2016 22:18 ]
Ibra had er in de eerste helft ook wel af gemogen met direct rood.apis29 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 22:16:
Pedro had er nu dus al uit gemoeten met 2x geel (al kan je nog zeggen dat ie misschien al gewisseld zou zijn of de tweede niet zou pakken).
Tegen Marseille werd PSG toch wel zwaar onder druk gezet en nu ik het schrijf precies dezelfde wissel: Cavani voor de slecht spelende Lucas (in die wedstrijd) maar die bracht zelf ook niet veel.
Wel 1-2 voor PSG dankzij Zlatan in de eerste paar minuten en iirc Di Maria in de laatste tien ...
U zei?Sjurm schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 22:18:
[...]
Ibra had er in de eerste helft ook wel af gemogen met direct rood.
Nu is het een belachelijke wissel, Lucas veruit de gevaarlijkste man bij PSG
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Hahaha 1 minuut later de goalSjurm schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 22:18:
[...]
Nu is het een belachelijke wissel, Lucas veruit de gevaarlijkste man bij PSG
[ Voor 14% gewijzigd door Goron op 16-02-2016 22:20 ]
Die sliding van achter in de eerste helft waar zwaar werd geprotesteerd dat Zlatan wel een kaart had gekregen maar Pedro er niet een kreeg.Fleximex schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 22:17:
Welk moment had de 2de gele kaart moeten zijn?
@apis29
En toen scoorde Cavani
[ Voor 13% gewijzigd door apis29 op 16-02-2016 22:36 ]
Haha
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Dat, maar dan met als aanvulling dat ik Diego Costa zo'n ongelooflijk irritante speler vind, dat ik alsnog liever PSG zie winnen.Mosin schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 23:42:
Ik moet eerlijk toegeven, dat ik nu toch voor Chelsea ben.. Normaal gesproken heb ik een schijthekel eraan, maar dat kan ook door Mourinho en David Luiz gekomen zijn. Twee van die onsportieve/irritante gasten
Chelsea speelde in het weekend al heeeel goed en ik had op een gelijkspel gehoopt. PSG is al helemaal niet het clubje waarvan ik wil dat ze de CL winnen.. Dan maar pech voor Zlatan
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Verwijderd
Hij is natuurlijk ook geen heel sportieve kerel.. Beide teams hebben inderdaad spelers die je liever niet ziet spelen. In ieder geval gun ik het PSG gewoon niet..Ramzzz schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 10:03:
[...]
Dat, maar dan met als aanvulling dat ik Diego Costa zo'n ongelooflijk irritante speler vind, dat ik alsnog liever PSG zie winnen.
De twee ploegen zijn wat irritante spelers betreft wel in balans.
Nog erger vind ik het feit dat er compleet aan voorbij wordt gegaan dat Spanje zich qua hardheid en gemeenheid ook niet onbetuigd liet. We bleven ons richten op die karatetrap van De Jong, maar vergeten allemaal die twee benen tackle op Robben nabij de middellijn van Puyol. Of de harde acties van Alonso.Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 10:52:
De reactie in de media? Die vonden het optreden van Oranje schan-da-lig. Dan begrijp je niets van topsport.
Volgens mij is dat juist niet het probleem van het Nederlandse voetbal momenteel. Het probleem is dat er achter Robben, Sneijder en Van Persie een gat valt. Er is gewoon geen goede opvolging. We hadden even hoop op Depay maar die zit nu te banken in Engeland.Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 10:52:
Maar die missen we tegenwoordig enorm in het NLs voetbal.
Verwijderd
Dat is een kwestie van leeftijd omdat je dat leert in de grote competities. In NL leren we spelers om zich te gedragen als juffershondjes omdat overtredingen 5x herhaald worden op TV, vervolgens breed uitgemeten worden door Telegraaf en co. en er wordt ook nog eens schande van gesproken door een Johan Derksen, die als speler niets anders kon dan tegenstanders schoppen. Waarna Gijp er nog eens overheen gaat mdat ie een schurfthekel heeft aan spelers die hard werken en willen winnen, die nemen het allemaal veel te serieus.D-e-n schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 11:30:
[...]
Volgens mij is dat juist niet het probleem van het Nederlandse voetbal momenteel. Het probleem is dat er achter Robben, Sneijder en Van Persie een gat valt. Er is gewoon geen goede opvolging. We hadden even hoop op Depay maar die zit nu te banken in Engeland.
Hardheid en mentaliteit is ook een kwestie van leeftijd en ervaring. Behoudens van Bommel en De Jong zaten er ook niet zoveel bikkels in dat elftal van van Marwijk. Sneijder, Robben en Van Persie waren ook geen keiharde kerels op hun 21e. Dat hebben geleerd zich te verweren.
[ Voor 7% gewijzigd door D-e-n op 17-02-2016 14:26 ]
Sneijder, Robben en Van Persie zijn ook gewoon mietjes, mooiweervoetballers.D-e-n schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 11:30:
Volgens mij is dat juist niet het probleem van het Nederlandse voetbal momenteel. Het probleem is dat er achter Robben, Sneijder en Van Persie een gat valt. Er is gewoon geen goede opvolging. We hadden even hoop op Depay maar die zit nu te banken in Engeland.
Hardheid en mentaliteit is ook een kwestie van leeftijd en ervaring. Behoudens van Bommel en De Jong zaten er ook niet zoveel bikkels in dat elftal van van Marwijk. Sneijder, Robben en Van Persie waren ook geen keiharde kerels op hun 21e. Dat hebben geleerd zich te verweren.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 17-02-2016 15:43 ]
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2016 17:40 ]
Verwijderd
Kramer past 4x in Veldwijk. Veel beter aanspeelpunt, zoals je zelf al zegt. Veldwijk is volgens mij ook sneller. Sowieso veel actiever. Hij was ook door Bruma en Moreno niet of nauwelijks af te stoppen, ze hadden het er HEEL moeilijk mee.dutchgio schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 17:47:
Hij is wel een beetje hetzelfde als Kramer, maar minder lui en een beter aanspeelpunt.
Nu tegen Feyenoord ging het goed maar er zijn ook wedstrijden van PEC geweest waarin je hem niet zag en hij er totaal niet aan te pas kwam.
[ Voor 56% gewijzigd door apis29 op 17-02-2016 23:18 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Tja, met 14 geblesseerde spelers nu, moeten ze echt eens gaan kijken hoe dat komt. Of LvG houd z'n elftal niet schade-vrij, of hij wordt nu slachtoffer van gevalletje 'ik mis 70% van m'n elftal'.Quad schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 20:52:
Zou LvG na vandaag nu wel exit zijn?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
⏩ PVOutput☀️
Bij Utrecht was die echt veel te slecht alleen goal bij zijn debuut volgens mij.Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 18:35:
[...]
Kramer past 4x in Veldwijk. Veel beter aanspeelpunt, zoals je zelf al zegt. Veldwijk is volgens mij ook sneller. Sowieso veel actiever. Hij was ook door Bruma en Moreno niet of nauwelijks af te stoppen, ze hadden het er HEEL moeilijk mee.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Je weet dat dat 5 jaar geleden was? Veldwijk is 24, toen was ie dus 19 (!). De meeste spelers worden nog wel ietsje beter na hun 19e.Joostje123 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 22:41:
[...]
Bij Utrecht was die echt veel te slecht alleen goal bij zijn debuut volgens mij.
Hij is en blijft een geweldige ventVerwijderd schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 21:41:
Isimat-Mirin houdt van Hollandse pot!
Ik zie hem zo ongeveer om de 2 weken spelen, hij werkt hard, vaak aan het jagen e.d. (snap niet waarom hij het predikaat "lui" heeft). Is redelijk snel en een goed aanspeelpunt. Daarentegen is hij niet balvast, verprustst heel veel en ook niet heel erg dodelijk voor de goal.Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 07:32:
[...]
Je weet dat dat 5 jaar geleden was? Veldwijk is 24, toen was ie dus 19 (!). De meeste spelers worden nog wel ietsje beter na hun 19e.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Tja.. Geef ze eens ongelijk. Ze hebben het recht om er beu van te worden.gambieter schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 01:10:
Het ManU fans waren beter op dreef dan hun "team":
[afbeelding]
[video]
Ja, heel vreemd, maar die erwtensoep is dus GLOEPENSHEET
Nee, merp!
"Ik heb nu wel geen tong meer. Geen probleem".Niku schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:44:
Mooiste is dat die hap mislukt
Vanavond naar ADO - PEC, eens kijken wat hij er van bakt.St@m schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:35:
[...]
Ik zie hem zo ongeveer om de 2 weken spelen, hij werkt hard, vaak aan het jagen e.d. (snap niet waarom hij het predikaat "lui" heeft). Is redelijk snel en een goed aanspeelpunt. Daarentegen is hij niet balvast, verprustst heel veel en ook niet heel erg dodelijk voor de goal.
Een prima spits voor PEC denk ik, maar het is te vaak dat hij in een wedstrijd 2 goals maakt en dan weer 5 wedstrijden niet (voor mijn gevoel, heb geen statistieken bij de hand).
Lijkt me niet geschikt voor een stap hoger.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Verwijderd
Een goed aanspeelpunt dat niet balvast is, dat bestaat volgens mij niet.St@m schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:35:
[...]
Ik zie hem zo ongeveer om de 2 weken spelen, hij werkt hard, vaak aan het jagen e.d. (snap niet waarom hij het predikaat "lui" heeft). Is redelijk snel en een goed aanspeelpunt. Daarentegen is hij niet balvast, verprustst heel veel en ook niet heel erg dodelijk voor de goal.
Een prima spits voor PEC denk ik, maar het is te vaak dat hij in een wedstrijd 2 goals maakt en dan weer 5 wedstrijden niet (voor mijn gevoel, heb geen statistieken bij de hand).
Lijkt me niet geschikt voor een stap hoger.
Ik denk dat je er niet ver naast zit, vergeet niet dat hij ook nog eens in lastige (grote) wedstrijden weet te scoren, o.a. tegen Feyenoord.Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 16:46:
[...]
Een goed aanspeelpunt dat niet balvast is, dat bestaat volgens mij niet.
Verder komt mijn beeld van Veldwijk overeen met het beeld dat je schetst.
In 22 wedstrijden 11 goals en 4 assists, elke 129 minuten direct betrokken bij een goal. Dat is bij een club als PEC gewoon prima. Tomas Necid, een goede spits die voor Zwolle niet te houden was, deed dat slechter. Als je dat moyenne haalt bij een middenmoter en dan ook nog eens meevoetbalt en meeverdedigt, dan ben je een goede spits.
Zo lastig is dat anders niet meer.Ramzzz schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 19:03:
[...]
Ik denk dat je er niet ver naast zit, vergeet niet dat hij ook nog eens in lastige (grote) wedstrijden weet te scoren, o.a. tegen Feyenoord.
Daar bedoelde ik mee dat hij kopsterk is en door de lucht dus goed kan fungeren als aanspeelpunt. In de voeten hoef je hem niet aan te spelen over het algemeenVerwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 16:46:
[...]
Een goed aanspeelpunt dat niet balvast is, dat bestaat volgens mij niet.
Verder komt mijn beeld van Veldwijk overeen met het beeld dat je schetst.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Die zat er wel heel lekker in...St@m schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 21:58:
[...]
Daar bedoelde ik mee dat hij kopsterk is en door de lucht dus goed kan fungeren als aanspeelpunt. In de voeten hoef je hem niet aan te spelen over het algemeenmaar hij legt er weer 1 in vandaag
Jaaaa super bijzonder he. Je zou haast denken dat het gewoon een mens is maar neeeee het is een voetballer!!! die soep eet!! gek is op de nederlandse keuken (bami, nasi, roti), niet weet wanneer zo ongeveer de belangrijkste wedstrijd is van het seizoen op dit moment, geen idee heeft dat soep warm is en na 2 jaar in Nederland nog amper te taal spreekt. WOW!!!!! Echt heel bijzonder ja!Baseman77 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:08:
[...]
"Ik heb nu wel geen tong meer. Geen probleem".
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Verwijderd
Zo, wat een indrukwekkend gebrek aan gevoel voor humor.thewizard2006 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 23:15:
[...]
Jaaaa super bijzonder he. Je zou haast denken dat het gewoon een mens is maar neeeee het is een voetballer!!! die soep eet!! gek is op de nederlandse keuken (bami, nasi, roti), niet weet wanneer zo ongeveer de belangrijkste wedstrijd is van het seizoen op dit moment, geen idee heeft dat soep warm is en na 2 jaar in Nederland nog amper te taal spreekt. WOW!!!!! Echt heel bijzonder ja!
[ Voor 38% gewijzigd door thewizard2006 op 20-02-2016 18:34 ]
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Verwijderd
[ Voor 52% gewijzigd door Harribo op 20-02-2016 20:03 ]
Ah, was dat de grap, bedankt dat je het zeg, ik had het gemis… Nee, kan ook niet zeggen dat ik in een scheur lag. En cultfiguur? Daar moet je toch wel wat meer karakter voor hebben naar mijn idee. Stukje was tergend flauw, als dat je al de status van cultfiguur oplevert, is die status wel bijzonder gedevalueerd…dutchgio schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 19:08:
Je mist alleen de grap, dat van dat hij niet wist wanneer hij tegen Atletico zou spelen is juist met opzet, kijk het nog maar eens...
Ik mis de echte humor ook, het filmpje is enigszins grappig. Maar een must see? Niet bepaald. En cultfiguur, kom op zeg.thewizard2006 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 18:27:
Nou inderdaad ik lig helemaal in een scheur....
Cultfiguur? Karakterjongens? juistum. Ze kunnen aardig tegen een balletje trappen en dat is het wel zo ongeveer. Verder weinig bijzonders aan.
[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 20-02-2016 20:24 ]
Verwijderd
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2016 20:39 ]
Only fools are enslaved by time and space.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door aicaramba op 20-02-2016 22:50 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Armen gebruiken is sowieso dom, zelf ik heb vroeger op de voetbalclub geleerd hoe je moet duelleren. Je gebruikt je schouder en als laatste redmiddel een sliding. Waar gaat het heen met de voetbalwereld? Veel voetballers met een dik salaris kunnen de basis niet eens toepassen terwijl ze juist extra kwaliteit zouden moeten hebben.aicaramba schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 22:49:
Die bij psv was wel echt makkelijk gegeven, ja. Alleen zn arm op de schouder. Niet eens armen er omheen wat je vaak ziet bij hoekschoppen.
Keeper motm?
Tja, het gebeurt elke wedstrijd $tig keer, en er zou gewoon domweg vaker voor moeten worden gefloten.aicaramba schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 22:49:
Die bij psv was wel echt makkelijk gegeven, ja. Alleen zn arm op de schouder. Niet eens armen er omheen wat je vaak ziet bij hoekschoppen.
Keeper motm?
Tja, kan makkelijk zijn gegeven. Maar waarom vastpakken? Je weet dat de scheidsrechter ervoor kan fluiten, ookal is het makkelijk. Houd je handjes thuis en er is niks aan de hand, toch?aicaramba schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 22:49:
Ik geef je gelijk dat je vaker zou moeten fluiten voor het vastpakken. Maar zou je dan bij iedere corner/vrije trap af moeten fluiten omdat spelers weer aan elkaar zitten? Zoals het nu is is ook niet goed, je ziet zo vaak dat er een speler bewust wordt vastgehouden, maar dat er vaak niks aan gedaan wordt.Ramzzz schreef op zondag 21 februari 2016 @ 09:31:
[...]Wat wel zo is - zie mijn eerste zin - is dat het vaker bestraft zou moeten worden, nu lijkt het op willekeur, en omdat het zo vaak voorkomt - en er vervolgens meestal niet voor wordt gefloten - zou je bijna gaan zeggen: geef 'm niet.
Juist het stapje extra wat zij bereid zijn te doen en het opzoeken van de grenzen heeft ze verder gebracht dan de amateurs. Als je alles volgens het boekje doet kom je nu eenmaal minder ver.Vincent Dave schreef op zondag 21 februari 2016 @ 09:11:
Armen gebruiken is sowieso dom, zelf ik heb vroeger op de voetbalclub geleerd hoe je moet duelleren. Je gebruikt je schouder en als laatste redmiddel een sliding. Waar gaat het heen met de voetbalwereld? Veel voetballers met een dik salaris kunnen de basis niet eens toepassen terwijl ze juist extra kwaliteit zouden moeten hebben.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nee, merp!
⏩ PVOutput☀️
Zonde, toch nog een doelpunt van Vitesse waardoor het 2-2 wordt.PauseBreak schreef op zondag 21 februari 2016 @ 13:58:
Zo, De Graafschap staat gewoon voor tegen Vitesse. En Vitesse is nou niet echt heel gevaarlijk ofzo.
Dat is jammer inderdaad, maar Graafschap loopt zo toch weer uit op Cambuur. En 2-2 tegen Vitesse is voor hen een prima resultaat.JanW schreef op zondag 21 februari 2016 @ 14:28:
[...]
Zonde, toch nog een doelpunt van Vitesse waardoor het 2-2 wordt.
Nee, merp!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Omdat het totaal niet bewust was. Die speler had niet eens door dat er nog iemand anders in de buurt was. Probeerde puur en alleen de bal te raken, maar ja, daar liep nog iemand tussen
Nee, merp!
Niet bewust is nog steeds gevaarlijk spel (voet was net zo hoog als z'n hoofd zo ongeveer) in een situatie waar je er vanuit kan gaan dat er ook nog wel een andere speler naar de bal toe komt, hij staat niet in z'n eentje op het veld... Gewoon een rode kaart imho.PauseBreak schreef op zondag 21 februari 2016 @ 14:53:
[...]
Omdat het totaal niet bewust was. Die speler had niet eens door dat er nog iemand anders in de buurt was. Probeerde puur en alleen de bal te raken, maar ja, daar liep nog iemand tussen
[ Voor 36% gewijzigd door aicaramba op 21-02-2016 14:57 ]
Is inderdaad een vergelijkbare situatie en ook daar was rood op z'n plek geweest.aicaramba schreef op zondag 21 februari 2016 @ 14:55:
Tja, dat had de jong in 2010 ook. Was ook totaal niet bedoeld, maar hij raakte z'n tegenstander vol. Beetje vergelijkbaar imo.
Ik vond die situatie met de jong rood te zwaar. Maar ik vond deze trap van excelsior wel wat zwaarder. De jong hield op het einde nog in, deze situatie werd totaal niet ingehouden. En de jong raakt de tegenstander op een minder gevaarlijke plek van het lichaam.Krukar schreef op zondag 21 februari 2016 @ 14:56:
[...]
Is inderdaad een vergelijkbare situatie en ook daar was rood op z'n plek geweest.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq