[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 46 ... 119 Laatste
Acties:
  • 247.677 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
En dan toch de 1-1. Het zijn nog niet bepaald mooie goals, maar het is wel een heerlijke wedstrijd.

[ Voor 5% gewijzigd door Fleximex op 16-02-2016 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-09 20:30
Fleximex schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 21:30:
En dan toch de 1-1. Het zijn nog niet bepaald mooie goals, maar wel heerlijke wedstrijd.
Maakt Mikel zijn fouten even goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Wel erg knap gecontroleerd die bal zeg. Mooie goal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Nu online
Tweede helft gaat het gewoon door. Top wedstrijd d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Pedro had er nu dus al uit gemoeten met 2x geel (al kan je nog zeggen dat ie misschien al gewisseld zou zijn of de tweede niet zou pakken).
Tegen Marseille werd PSG toch wel zwaar onder druk gezet en nu ik het schrijf precies dezelfde wissel: Cavani voor de slecht spelende Lucas (in die wedstrijd) maar die bracht zelf ook niet veel.
Wel 1-2 voor PSG dankzij Zlatan in de eerste paar minuten en iirc Di Maria in de laatste tien ...
Iig: dit lijkt een beetje dezelfde wedstrijd maar dan met omgedraaide rollen O-)

[ Voor 8% gewijzigd door apis29 op 16-02-2016 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Nu online
Welk moment had de 2de gele kaart moeten zijn?

@apis29
En toen scoorde Cavani :P

[ Voor 29% gewijzigd door Fleximex op 16-02-2016 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
apis29 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 22:16:
Pedro had er nu dus al uit gemoeten met 2x geel (al kan je nog zeggen dat ie misschien al gewisseld zou zijn of de tweede niet zou pakken).
Tegen Marseille werd PSG toch wel zwaar onder druk gezet en nu ik het schrijf precies dezelfde wissel: Cavani voor de slecht spelende Lucas (in die wedstrijd) maar die bracht zelf ook niet veel.
Wel 1-2 voor PSG dankzij Zlatan in de eerste paar minuten en iirc Di Maria in de laatste tien ...
Ibra had er in de eerste helft ook wel af gemogen met direct rood.

Nu is het een belachelijke wissel, Lucas veruit de gevaarlijkste man bij PSG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:35
Sjurm schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 22:18:
[...]

Ibra had er in de eerste helft ook wel af gemogen met direct rood.

U zei?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-09 10:53

v8power67

Psn: Mausosaurus

Gouden wissel :+

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Sjurm schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 22:18:
[...]

Hahaha 1 minuut later de goal :P

[ Voor 14% gewijzigd door Goron op 16-02-2016 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Nu online
Klein foutje van Courtois, want de bal ging nog al naar de zijkant. Daar hoefde hij niet te komen. Nu creëerde hij de ruimte voor Cavani om de bal in te schieten. Niet dat ie slecht keept hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Fleximex schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 22:17:
Welk moment had de 2de gele kaart moeten zijn?

@apis29
En toen scoorde Cavani :P
Die sliding van achter in de eerste helft waar zwaar werd geprotesteerd dat Zlatan wel een kaart had gekregen maar Pedro er niet een kreeg.

:D jaja omgekeerde wedstrijd he qua spel, gelukkig niet qua goals ;)

[edit: Zlatan minuut 2 en Di Maria '71; was er eentje van OM die in de laatste minuten een 110% kans over wist te krijgen ]

[ Voor 13% gewijzigd door apis29 op 16-02-2016 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Goron schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 22:20:
[...]

Hahaha 1 minuut later de goal :P
Haha :+ :+

Vind Cavani geen gekke invaller nee :P , maar blijft dat hij ook voor een mindere erin mocht komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Lekker potje zo hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Zo als die trap van Pedro erin zat :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
2-1 is geen slechte uitslag voor Chelsea, zeker gezien het spelbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Nu online
Ook gewoon tot het einde toe nog spannend. PSG heeft het vandaag wel op het middenveld gewonnen. Die bij Chelsea schuwde toch wat meer de duels. Ik denk niet dat Chelsea kansloos is en thuis veel meer het spel kunnen maken. Maar ze zullen op Stamford Bridge op moeten passen voor snelle PSG counters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 10:24
Ik moet eerlijk toegeven, dat ik nu toch voor Chelsea ben.. Normaal gesproken heb ik een schijthekel eraan, maar dat kan ook door Mourinho en David Luiz gekomen zijn. Twee van die onsportieve/irritante gasten :+

Chelsea speelde in het weekend al heeeel goed en ik had op een gelijkspel gehoopt. PSG is al helemaal niet het clubje waarvan ik wil dat ze de CL winnen.. Dan maar pech voor Zlatan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:05
Ik vond het als neutrale toeschouwer een fijne wedstrijd om te kijken met veel strijd, inzet en vooral snel spel. Ik vraag me dan ook af, als een Frank de Boer of zijn 22 pionnetjes dat bekijken of ze dan niet gemotiveerd raken van zo'n wedstrijd. Want dat is pas strijd, ik zag een bal die werd binnen gehouden door de rechtervleugel van PSG waarvan ik zeker weet dat een El Ghazi of andere speler op de rechterkant van Ajax die bal gewoon uit had laten gaan.

Daarom trek ik ook gewoon de conclusie dat ze allemaal een schop onder hun hol moeten krijgen en dankbaar moeten zijn dat ze op het hoogste niveau in Nederland spelen.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Leuke pot. Stuk aantrekkelijker dan ik van te voren had verwacht van PSG en Chelsea. Hoewel PSG een stuk beter was is de kans groot dat Chelsea het thuis afmaakt... ze hebben een prima uitgangspositie nu.

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Mosin schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 23:42:
Ik moet eerlijk toegeven, dat ik nu toch voor Chelsea ben.. Normaal gesproken heb ik een schijthekel eraan, maar dat kan ook door Mourinho en David Luiz gekomen zijn. Twee van die onsportieve/irritante gasten :+

Chelsea speelde in het weekend al heeeel goed en ik had op een gelijkspel gehoopt. PSG is al helemaal niet het clubje waarvan ik wil dat ze de CL winnen.. Dan maar pech voor Zlatan ;)
Dat, maar dan met als aanvulling dat ik Diego Costa zo'n ongelooflijk irritante speler vind, dat ik alsnog liever PSG zie winnen. :+

De twee ploegen zijn wat irritante spelers betreft wel in balans. :X

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie echte winnaars graag spelen. Zlatan, Diego Costa, vroeger Van Bommel, Effenberg, Kahn of De Wolf. PSV en Feyenoord hebben een aantal teams gehad bomvol winnaars. Vaak zijn dat vervelende kerels. Maar die missen we tegenwoordig enorm in het NLs voetbal. Zolang de media dergelijke types structureel naar beneden halen en het volk dat massaal napraat en overneemt, gaan we niet aanhaken als NL zijnde. Er heerst een slapjanussen-cultuur.

In 2010 stonden we in de finale met een team dat bestond uit winnaars. We verloren op het nippertje van een ijzersterk Spanje. Fantastische prestatie, desondanks. De reactie in de media? Die vonden het optreden van Oranje schan-da-lig. Dan begrijp je niets van topsport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ramzzz schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 10:03:
[...]

Dat, maar dan met als aanvulling dat ik Diego Costa zo'n ongelooflijk irritante speler vind, dat ik alsnog liever PSG zie winnen. :+

De twee ploegen zijn wat irritante spelers betreft wel in balans. :X
Hij is natuurlijk ook geen heel sportieve kerel.. Beide teams hebben inderdaad spelers die je liever niet ziet spelen. In ieder geval gun ik het PSG gewoon niet..

Houd het maar op Bayern, Real of Barca :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-09 22:45
Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 10:52:
De reactie in de media? Die vonden het optreden van Oranje schan-da-lig. Dan begrijp je niets van topsport.
Nog erger vind ik het feit dat er compleet aan voorbij wordt gegaan dat Spanje zich qua hardheid en gemeenheid ook niet onbetuigd liet. We bleven ons richten op die karatetrap van De Jong, maar vergeten allemaal die twee benen tackle op Robben nabij de middellijn van Puyol. Of de harde acties van Alonso.
We waren op een vingertop van de keeper na wereldkampioen, met een kwalitatief gezien niet zo heel goed elftal (defensief vooral), maar wel een fantastisch team met een topmentaliteit en iedereen die er toe deed, op het juiste moment in vorm.
Ooijer, hele WK niet gespeeld, behalve die topwedstrijd tegen Brazilië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:14
Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 10:52:
Maar die missen we tegenwoordig enorm in het NLs voetbal.
Volgens mij is dat juist niet het probleem van het Nederlandse voetbal momenteel. Het probleem is dat er achter Robben, Sneijder en Van Persie een gat valt. Er is gewoon geen goede opvolging. We hadden even hoop op Depay maar die zit nu te banken in Engeland.

Hardheid en mentaliteit is ook een kwestie van leeftijd en ervaring. Behoudens van Bommel en De Jong zaten er ook niet zoveel bikkels in dat elftal van van Marwijk. Sneijder, Robben en Van Persie waren ook geen keiharde kerels op hun 21e. Dat hebben geleerd zich te verweren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-e-n schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 11:30:
[...]

Volgens mij is dat juist niet het probleem van het Nederlandse voetbal momenteel. Het probleem is dat er achter Robben, Sneijder en Van Persie een gat valt. Er is gewoon geen goede opvolging. We hadden even hoop op Depay maar die zit nu te banken in Engeland.

Hardheid en mentaliteit is ook een kwestie van leeftijd en ervaring. Behoudens van Bommel en De Jong zaten er ook niet zoveel bikkels in dat elftal van van Marwijk. Sneijder, Robben en Van Persie waren ook geen keiharde kerels op hun 21e. Dat hebben geleerd zich te verweren.
Dat is een kwestie van leeftijd omdat je dat leert in de grote competities. In NL leren we spelers om zich te gedragen als juffershondjes omdat overtredingen 5x herhaald worden op TV, vervolgens breed uitgemeten worden door Telegraaf en co. en er wordt ook nog eens schande van gesproken door een Johan Derksen, die als speler niets anders kon dan tegenstanders schoppen. Waarna Gijp er nog eens overheen gaat mdat ie een schurfthekel heeft aan spelers die hard werken en willen winnen, die nemen het allemaal veel te serieus.

Qua kwaliteit: dat is altijd ZO makkelijk. In 2014 werd een team met heel wat Eredivisiespelers soeverein 3e op het WK door grootheid Brazilie in eigen land he-le-maal tureluurs te spelen.

Je moet gewoon niet halsstarrig vasthouden aan je systeem als je er de spelers niet voor hebt. 5-3-2 met Cillessen op goal, aanvallende backs (Willems en Janmaat of Karsdorp), Blind als extra slot op de deur achterin, Vlaar (mits fit) en Bruma als mandekkers (Riedewald, Kongolo, Van Beek zijn ook opties wanneer in vorm). Daarvoor bijvoorbeeld Sneijder, Klaassen en Clasie (of Propper, Bazoer en op termijn Van Ginkel). Voorin Dost en Robben. Depay als backup voor Robben, die komt echt wel weer in vorm. Huntelaar, de Jong als backup/alternatieven voor Dost. Met zo'n team kun je het de grote landen best lastig maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 09:14
Klopt allemaal. Ik ben het ook met je eens dat we nu onderpresteren met Oranje. Maar dan nog zit er een gat achter Sneyder, Robben en van Persie. Buiten Depay is er momenteel niemand van wie je kan gaan verwachten dat hij wat extra's kan gaan brengen zoals die mannen kunnen/konden.

Ik wilde enkel aangeven dat het gebrek aan aanstormend talent meer een reden tot zorg is dan het gebrek aan bikkels. Dat was bij Nederland nooit het sterkste punt.

Qua opstelling. We gaan inderdaad misschien wel de spelers hebben voor een 352 of 532. Van Aanholt schijnt het ook aardig te doen in de linkerzone dus wie weet is dat nog een mooie backup voor Willems. Maar wat mij betreft vergeet je dan nog De Vrij (was niet minder dan Vlaar op het WK) en je middenveld lijkt me fysiek wat mager.

ps.
Het feit dat je voor de verdedigers talloze jonge alternatieven aangeeft en voor de aanvallers niet zegt al genoeg volgens mij.

[ Voor 7% gewijzigd door D-e-n op 17-02-2016 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 12:33

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
D-e-n schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 11:30:

Sneijder, Robben en Van Persie zijn ook gewoon mietjes, mooiweervoetballers.

Ik ben het met je eens dat daar niet het grote probleem van oranje ligt, maar in de NL competitie vaak wel. Heb je een keer een lekkere etter zoals Toivonen, Suarez of noem maar wat, dan fikken we die continu af (tenzij eigen team uiteraard) want dat heeft niets met voetbal te maken. Terwijl dat soort spelers wel wedstrijden voor je winnen. Ze halen andere spelers uit hun spel, trekken bovengemiddeld aandacht en gaan net even verder dan de rest. Het is niet altijd fair, maar je wint er wel wedstrijden mee. Het is voetbal, geen 'gentlemens sport'.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Vrij idd ff vergeten, vind ik een fantastische verdediger en zou ik altijd in de basis zetten bij Oranje. Vlaar-De Vrij met Blind ervoor, kom er maar eens langs.

Ik vind dat NL aardige jonge spelers heeft voor het middenveld en achterin. Voorin is het mager. Maar ja, kun je als klein land verwachten dat je op elke positie een talent achter de hand hebt? We zijn nu eenmaal Duitsland of Brazilië niet.

Ik vind Elia of Narsingh zeer belabberde opties. Lens zou je als 2e snelle spits kunnen gebruiken om Dost of De Jong heen. Boetius vond ik een leuk talent, maar ik vraag me af of die er nog gaat komen. Qua potentiële top zie ik ook alleen Depay.

Weet je wat het is met Depay? Die heeft in zijn laatste seizoen voor PSV eigenlijk heel slecht gevoetbald. Echt heel slecht. Koning balverlies. Bijna niemand zag dat en als ze het al zagen, zijn ze het vergeten. Desondanks is hij opgehemeld door zijn talent en goals. Zie dan maar eens kritisch te zijn op je eigen prestaties. Nu komt ie in Engeland, bij een internationale topclub niet meer weg met knullig balverlies en een paar slechte wedstrijden op rij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:11
De Vrij in lazio tijd nooit zien spelen. Geen idee hoe die het daar doet.
Maar bij Feyenoord was het gewoon altijd een nietsnut een Virgil van Dijk staat daar altijd boven, maar kreeg nooit de voorkeur om een of andere manier.
Al sinds die bij Groningen speelt, hoorde hij gewoon thuis in het Nederlands elftal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Eigenlijk valt het ''slechte voetbal'' wel mee hoor.
Ik kan me best in een hoop reacties vinden. Diegene die het WK wint is meestal een team dat ook echt een team is, los van de kwaliteit. Spanje is ook geen land van lieverdjes en als Zlatan een karate trap geeft is hij een baas.. Nigel dus ook :)

Waar we wel een oplossing kunnen vinden is bij de spelers. Luuk de Jong is een hele leuke voor de eredivisie en in het buitenland lukt het niet of moeilijk. Dan vraag ik me dus af, waarom blijven die jongens niet in Nederland?
  1. Voordelen van zulke spelers die blijven:
  2. De competitie wordt sterker.
  3. Je kunt dalijk als Oranje weer in de top mee doen?
  4. Financieel kan het weer de mooie kant opgaan.
Waardoor wordt dit plaatje verstoord, waarschijnlijk dat klote geld uit al die grote landen. Ik vind wel dat al die Nederlandse talenten zich verantwoordelijk moeten voelen voor de keuzes die ze maken en dat die ook catastrofaal kunnen zijn op den duur. We hebben echt wel wat spelers, geen Messi en Ronaldo's maar die hebben je ook niet altijd nodig. Om iets te winnen heb je maar dan alleen kwaliteit nodig.

[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 17-02-2016 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veldwijk over Van Beek:

http://www.voetbalprimeur...t-in-de-lach-schiet-.html

Goeie spits trouwens, wat een aanspeelpunt met 1.97m en 95 kg. Ik denk dat Feyenoord er anders voor zou staan met hem op 9 ipv "Lazy Louis" Kramer.

Zou hem ook zo bij PSV willen zien als 2e spits.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2016 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:28
Hij is wel een beetje hetzelfde als Kramer, maar minder lui en een beter aanspeelpunt.
Nu tegen Feyenoord ging het goed maar er zijn ook wedstrijden van PEC geweest waarin je hem niet zag en hij er totaal niet aan te pas kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 17:47:
Hij is wel een beetje hetzelfde als Kramer, maar minder lui en een beter aanspeelpunt.
Nu tegen Feyenoord ging het goed maar er zijn ook wedstrijden van PEC geweest waarin je hem niet zag en hij er totaal niet aan te pas kwam.
Kramer past 4x in Veldwijk. Veel beter aanspeelpunt, zoals je zelf al zegt. Veldwijk is volgens mij ook sneller. Sowieso veel actiever. Hij was ook door Bruma en Moreno niet of nauwelijks af te stoppen, ze hadden het er HEEL moeilijk mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Van Gangelen op z'n best :+ Jesé moeten googlen en Vainqueur niet kunnen uitspreken. Weinig gezien van de wedstrijd verder, was meer achtergrondgeluid O-) . AA Gent - Wolfsburg leek interessanter :)B (weet nog geen uitslag of tussenstanden)

Tot zover AA Gent -O- . Edit: toch nog 2-3

[ Voor 56% gewijzigd door apis29 op 17-02-2016 23:18 ]

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:30
Lucky voor MUTD, Memphis maakt de 0-1 waar Midtjylland de 1-0 een minuut eerder had moeten maken.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• dutchgio
Verder wel een saaie wedstrijd, niet echt boeiend.

• Quad
Het begint tegen het einde van de eerste helft wel leuk te worden. :Y
1-1! :D

PVOutput☀️

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Bij MU moet je geen spektakel verwachten, want dat laten ze nooit zien :P 1-1 is al heel wat.

Overigens kunnen ze er best tegen deze club uitvliegen, de Denen doen goed mee.

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-09 22:24
Mydtjylland staat best fatsoenlijk te ballen trouwens. Misschien niet heel veel individuele klasse, maar als team staat het goed en weten ze elkaar ook best goed te vinden.

• RoD
  • Niet online

RoD

En hop, 2-1. Niet heel verbazingwekkend. MU laat voorin weinig zien en de Denen spelen met meer overtuiging, ondanks minder balbezit.

• Fleximex
  • Nu online
Carrick heeft toch ook echt zijn beste tijd gehad. Doet werkelijk niks goed. Maar dat is al sinds Van Gaal er zit.
Ik vind het zo makkelijk om de aanvallers van United te bekritiseren. Zet een van de aanvallers van United bij Southampton, Everton of Tottenham en ze floreren.
Het komt allemaal door dat middenveld dat gewoon echt matig is. Ik zou liever het middenveld van PSV of Ajax hebben dan dat van United. Herrera, Fellaini, Mata, Carrick en Schneiderlin stellen allemaal teleur.
Een type Guardado zou dit United zoveel goed doen.

• Quad
Zou LvG na vandaag nu wel exit zijn?

PVOutput☀️

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:09

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Quad schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 20:52:
Zou LvG na vandaag nu wel exit zijn?
Tja, met 14 geblesseerde spelers nu, moeten ze echt eens gaan kijken hoe dat komt. Of LvG houd z'n elftal niet schade-vrij, of hij wordt nu slachtoffer van gevalletje 'ik mis 70% van m'n elftal'.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Fleximex
  • Nu online
Zo dat ging goed die minuut stilte...

Verwijderd

Isimat-Mirin houdt van Hollandse pot!

YouTube: Isimat dolt met erwtensoep

Aanrader.

• Quad
Pfft, dacht Matip te scoren wordt z'n goal afgekeurd doordat een Shaktar speler over een stofje struikelde. :/

PVOutput☀️

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:11
Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 18:35:
[...]

Kramer past 4x in Veldwijk. Veel beter aanspeelpunt, zoals je zelf al zegt. Veldwijk is volgens mij ook sneller. Sowieso veel actiever. Hij was ook door Bruma en Moreno niet of nauwelijks af te stoppen, ze hadden het er HEEL moeilijk mee.
Bij Utrecht was die echt veel te slecht alleen goal bij zijn debuut volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het ManU fans waren beter op dreef dan hun "team":
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CbiOmB2UcAUyIoa.jpg

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joostje123 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 22:41:
[...]

Bij Utrecht was die echt veel te slecht alleen goal bij zijn debuut volgens mij.
Je weet dat dat 5 jaar geleden was? Veldwijk is 24, toen was ie dus 19 (!). De meeste spelers worden nog wel ietsje beter na hun 19e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10:36

Baseman77

We move

Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 21:41:
Isimat-Mirin houdt van Hollandse pot!
Hij is en blijft een geweldige vent _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 07:32:
[...]

Je weet dat dat 5 jaar geleden was? Veldwijk is 24, toen was ie dus 19 (!). De meeste spelers worden nog wel ietsje beter na hun 19e.
Ik zie hem zo ongeveer om de 2 weken spelen, hij werkt hard, vaak aan het jagen e.d. (snap niet waarom hij het predikaat "lui" heeft). Is redelijk snel en een goed aanspeelpunt. Daarentegen is hij niet balvast, verprustst heel veel en ook niet heel erg dodelijk voor de goal.
Een prima spits voor PEC denk ik, maar het is te vaak dat hij in een wedstrijd 2 goals maakt en dan weer 5 wedstrijden niet (voor mijn gevoel, heb geen statistieken bij de hand).
Lijkt me niet geschikt voor een stap hoger.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06:20

Niku

Alagaesii

Baseman77 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:19:
[...]

Hij is en blijft een geweldige vent _/-\o_
Mooiste is dat die hap mislukt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
gambieter schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 01:10:
Het ManU fans waren beter op dreef dan hun "team":
[afbeelding]
[video]
Tja.. Geef ze eens ongelijk. Ze hebben het recht om er beu van te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:04

PauseBreak

derp!

Niku schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:44:
[...]

Mooiste is dat die hap mislukt :+
Ja, heel vreemd, maar die erwtensoep is dus GLOEPENSHEET :D :D

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10:36

Baseman77

We move

Niku schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:44:
Mooiste is dat die hap mislukt
"Ik heb nu wel geen tong meer. Geen probleem".
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

St@m schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:35:
[...]

Ik zie hem zo ongeveer om de 2 weken spelen, hij werkt hard, vaak aan het jagen e.d. (snap niet waarom hij het predikaat "lui" heeft). Is redelijk snel en een goed aanspeelpunt. Daarentegen is hij niet balvast, verprustst heel veel en ook niet heel erg dodelijk voor de goal.
Een prima spits voor PEC denk ik, maar het is te vaak dat hij in een wedstrijd 2 goals maakt en dan weer 5 wedstrijden niet (voor mijn gevoel, heb geen statistieken bij de hand).
Vanavond naar ADO - PEC, eens kijken wat hij er van bakt.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

St@m schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:35:
[...]

Een goed aanspeelpunt dat niet balvast is, dat bestaat volgens mij niet.

Verder komt mijn beeld van Veldwijk overeen met het beeld dat je schetst.

In 22 wedstrijden 11 goals en 4 assists, elke 129 minuten direct betrokken bij een goal. Dat is bij een club als PEC gewoon prima. Tomas Necid, een goede spits die voor Zwolle niet te houden was, deed dat slechter. Als je dat moyenne haalt bij een middenmoter en dan ook nog eens meevoetbalt en meeverdedigt, dan ben je een goede spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 16:46:
[...]

In 22 wedstrijden 11 goals en 4 assists, elke 129 minuten direct betrokken bij een goal. Dat is bij een club als PEC gewoon prima. Tomas Necid, een goede spits die voor Zwolle niet te houden was, deed dat slechter. Als je dat moyenne haalt bij een middenmoter en dan ook nog eens meevoetbalt en meeverdedigt, dan ben je een goede spits.
Ik denk dat je er niet ver naast zit, vergeet niet dat hij ook nog eens in lastige (grote) wedstrijden weet te scoren, o.a. tegen Feyenoord.

Maar hogerop zie ik hem niet echt gaan, het is nog geen Dost, alhoewel die dan wel weer heel veel te danken had aan de aanvoer via de vleugels, om topscorer te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ramzzz schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 19:03:
[...]

Ik denk dat je er niet ver naast zit, vergeet niet dat hij ook nog eens in lastige (grote) wedstrijden weet te scoren, o.a. tegen Feyenoord.
Zo lastig is dat anders niet meer. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:59

Vos

AFCA

Dat is wel een hele makkelijke voorzet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 16:46:
[...]

Daar bedoelde ik mee dat hij kopsterk is en door de lucht dus goed kan fungeren als aanspeelpunt. In de voeten hoef je hem niet aan te spelen over het algemeen :) maar hij legt er weer 1 in vandaag :)

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

St@m schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 21:58:
[...]

Daar bedoelde ik mee dat hij kopsterk is en door de lucht dus goed kan fungeren als aanspeelpunt. In de voeten hoef je hem niet aan te spelen over het algemeen :) maar hij legt er weer 1 in vandaag :)
Die zat er wel heel lekker in... :X

ADO volstrekt onmachtig, 0,0 creativiteit of effectiviteit op het middenveld, van achteruit was het ook uien. Alleen Marengo deed het aardig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Baseman77 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:08:
[...]

"Ik heb nu wel geen tong meer. Geen probleem".
_O-
Jaaaa super bijzonder he. Je zou haast denken dat het gewoon een mens is maar neeeee het is een voetballer!!! die soep eet!! gek is op de nederlandse keuken (bami, nasi, roti), niet weet wanneer zo ongeveer de belangrijkste wedstrijd is van het seizoen op dit moment, geen idee heeft dat soep warm is en na 2 jaar in Nederland nog amper te taal spreekt. WOW!!!!! Echt heel bijzonder ja!

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:58
Gelukkig snapt Isi wel wat humor is iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thewizard2006 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 23:15:
[...]

Jaaaa super bijzonder he. Je zou haast denken dat het gewoon een mens is maar neeeee het is een voetballer!!! die soep eet!! gek is op de nederlandse keuken (bami, nasi, roti), niet weet wanneer zo ongeveer de belangrijkste wedstrijd is van het seizoen op dit moment, geen idee heeft dat soep warm is en na 2 jaar in Nederland nog amper te taal spreekt. WOW!!!!! Echt heel bijzonder ja!
Zo, wat een indrukwekkend gebrek aan gevoel voor humor.

Isimat is een cultfiguur. Zo zijn er meer, Tommie Beugelsdijk is ook geweldig:
YouTube: Reactie ADO-speler Tom Beugelsdijk na ADO Den Haag - FC Utrecht

Karakterjongens moet je koesteren, daar komt meer uit dan de gebruikelijke standaard blabla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Nou inderdaad ik lig helemaal in een scheur....
Cultfiguur? Karakterjongens? juistum. Ze kunnen aardig tegen een balletje trappen en dat is het wel zo ongeveer. Verder weinig bijzonders aan.

[ Voor 38% gewijzigd door thewizard2006 op 20-02-2016 18:34 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Je mist alleen de grap, dat van dat hij niet wist wanneer hij tegen Atletico zou spelen is juist met opzet, kijk het nog maar eens...
Verder gewoon weer eens wat anders dan een standaard interview met dooddoeners a la Kuyt, niks mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:30
AZ lekker op dreef, daar gaat Feyenoord in de beker niet van winnen. Benieuwd wat PSV doet straks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grunn een penal, direct daarna had Johansson rood moeten hebben voor een idiote sliding met gestrekt been. AZ speelt uitstekend, maar dan was het mogelijk nog moeilijk geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:44
Groningen bakt er weer niets van uit, wat een slappe vertoning.
Leuk en vooral makkelijk avondje voor Az
Was ook eigenlijk wel te verwachten gezien de serie van Groningen.
Az speelt niet groots, Groningen speelt als amateurs

Reynen gezien bij de 3-0? Ok rest my case...

[ Voor 52% gewijzigd door Harribo op 20-02-2016 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
dutchgio schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 19:08:
Je mist alleen de grap, dat van dat hij niet wist wanneer hij tegen Atletico zou spelen is juist met opzet, kijk het nog maar eens...
Ah, was dat de grap, bedankt dat je het zeg, ik had het gemis… Nee, kan ook niet zeggen dat ik in een scheur lag. En cultfiguur? Daar moet je toch wel wat meer karakter voor hebben naar mijn idee. Stukje was tergend flauw, als dat je al de status van cultfiguur oplevert, is die status wel bijzonder gedevalueerd…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Cultfiguur gaat misschien wat ver, maar dat is ook niet alleen op basis van dit filpmje natuurlijk.
Onder andere "Come on Psjevee" en dergelijke acties bij het kampioensfeest sluiten daar ook op aan.
Maar die humoristische kant ligt je blijkbaar niet, dus dan ga je dat ook niet inzien.

Heracles zakt af, AZ pakt plek 3. Die spelen ook wel erg leuk en goed. Met Utrecht de voornaamste kandidaten voor de bekerwinst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:59

Vos

AFCA

thewizard2006 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 18:27:
Nou inderdaad ik lig helemaal in een scheur....
Cultfiguur? Karakterjongens? juistum. Ze kunnen aardig tegen een balletje trappen en dat is het wel zo ongeveer. Verder weinig bijzonders aan.
Ik mis de echte humor ook, het filmpje is enigszins grappig. Maar een must see? Niet bepaald. En cultfiguur, kom op zeg.

[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 20-02-2016 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Makkelijke pingel voor PSV.. Fluit dan gewoon iedere keer als er echt wordt vastgehouden in de 16. Dit was niets, maar een zeer verdiende voorsprong voor PSV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PSV walst een helft lang over Heracles heen en had al heel dik voor moeten staan. Penalty was makkelijk gegeven. Je kunt hem geven, maar ik had het niet gedaan.

De leukste grap in het Isimat filmpje is dat de interviewer vraagt hoe ie de NLse keuken vindt. In het begin vond ie het niks, maar nu eet ie graag nasi, bami en hij gaat regelmatig naar een roti-tent. Het is geen cabaret voorstelling maar een interview met een voetballer, leukere interviews zie je zelden volgens mij.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2016 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Mijn god wat een discussie wbt dat Isimat filmpje.

Valt me op dat het geluid weer slecht is vanuit het Philips stadion, je hoort veel geroezemoes en de uittrappen van Zoet b.v. waar je die van Castro niet hoort.
Niet dat het bij PSV een kolkende massa is wbt gezang e.d. maar ik heb wel vaker het idee dat de balans van het geluid daar niet klopt.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-09 15:45

Pubbert

random gestoord

Goede overwinning:) prima 1e heldt. 2e helft krachten kunnen sparen voor Atletico.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Nu online

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Moet zeggen dat ik wel langzaam onder de indruk raak van psv. Waar ik nog erg mijn twijfels had tijdens de jaarwisseling oogt het nu echt zeer stabiel.

Willems is wat mij betreft echt terug na deze wedstrijd. Begint de vorm van vorig seizoen op te pakken en deed het ook verdedigend goed vandaag.

Ik heb wat hoop dat ze het atletico moeilijk kunnen gaan maken.. Al besef ik dat het heel moeilijk zal worden.

Op het naar het kampioenschap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PSV wordt steeds stabieler. De 2e helft gecontroleerd en professioneel uitgespeeld. Met het oog op een loodzware pot tegen Atletico is dat een uitstekende zaak.

Anyway, de nr. 3 werd overtuigend en degelijk opzij gezet, nul gehouden. Ik ben tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wat geeft Heerenveen de punten weer weg |:( Ze hadden sowieso de wedstrijd al in het slot moeten gooien, maar ze laten NEC terugkomen met een lullig doelpunt. En dan ook nog in de laatste paar minuten een penalty missen. *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Die bij psv was wel echt makkelijk gegeven, ja. Alleen zn arm op de schouder. Niet eens armen er omheen wat je vaak ziet bij hoekschoppen.

Keeper motm?

[ Voor 7% gewijzigd door aicaramba op 20-02-2016 22:50 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:59
AZ nog steeds op dreef, maar vergeet ook Twente niet, staan gewoon weer bij de middenmoot, die echt heel groot is nu.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
aicaramba schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 22:49:
Die bij psv was wel echt makkelijk gegeven, ja. Alleen zn arm op de schouder. Niet eens armen er omheen wat je vaak ziet bij hoekschoppen.

Keeper motm?
Armen gebruiken is sowieso dom, zelf ik heb vroeger op de voetbalclub geleerd hoe je moet duelleren. Je gebruikt je schouder en als laatste redmiddel een sliding. Waar gaat het heen met de voetbalwereld? Veel voetballers met een dik salaris kunnen de basis niet eens toepassen terwijl ze juist extra kwaliteit zouden moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Keeper motm?
Tja, het gebeurt elke wedstrijd $tig keer, en er zou gewoon domweg vaker voor moeten worden gefloten.

Overtreding is overtreding, en als het gebeurt op de man die in staat zou zijn geweest de bal te spelen - en in dit geval met een doelkans - dan treedt daar een strafverzwaring op - 'niets' wordt 'iets'.

Weghorst staat zonder blokken of blozen te liegen, 'niets' was het sowieso niet.

Wat wel zo is - zie mijn eerste zin - is dat het vaker bestraft zou moeten worden, nu lijkt het op willekeur, en omdat het zo vaak voorkomt - en er vervolgens meestal niet voor wordt gefloten - zou je bijna gaan zeggen: geef 'm niet.

Maar eigenlijk is dat dus gelul. Je moet ze veel vaker geven.

Maar dan rekent vervolgens elke voetballer in Nederland erop, en wordt het in 'Europa' weer niet bestraft.

Willekeur houd je, zolang arbitrage niet gelijkgetrokken wordt. Cultuurverschillen in het voetbal zijn misschien leuke folklore, maar uiteindelijk bijzonder unfair.

Hetzelfde met de wijze waarop 'hands' in de zestien wel/niet wordt bestraft, en 'aanvallen van de keeper', 'de bal spelen en de man licht toucheren', etc. Je kunt er geen peil op trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Tja, kan makkelijk zijn gegeven. Maar waarom vastpakken? Je weet dat de scheidsrechter ervoor kan fluiten, ookal is het makkelijk. Houd je handjes thuis en er is niks aan de hand, toch?
Ramzzz schreef op zondag 21 februari 2016 @ 09:31:
[...]Wat wel zo is - zie mijn eerste zin - is dat het vaker bestraft zou moeten worden, nu lijkt het op willekeur, en omdat het zo vaak voorkomt - en er vervolgens meestal niet voor wordt gefloten - zou je bijna gaan zeggen: geef 'm niet.
Ik geef je gelijk dat je vaker zou moeten fluiten voor het vastpakken. Maar zou je dan bij iedere corner/vrije trap af moeten fluiten omdat spelers weer aan elkaar zitten? Zoals het nu is is ook niet goed, je ziet zo vaak dat er een speler bewust wordt vastgehouden, maar dat er vaak niks aan gedaan wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 12:33

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Vincent Dave schreef op zondag 21 februari 2016 @ 09:11:
Armen gebruiken is sowieso dom, zelf ik heb vroeger op de voetbalclub geleerd hoe je moet duelleren. Je gebruikt je schouder en als laatste redmiddel een sliding. Waar gaat het heen met de voetbalwereld? Veel voetballers met een dik salaris kunnen de basis niet eens toepassen terwijl ze juist extra kwaliteit zouden moeten hebben.
Juist het stapje extra wat zij bereid zijn te doen en het opzoeken van de grenzen heeft ze verder gebracht dan de amateurs. Als je alles volgens het boekje doet kom je nu eenmaal minder ver.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Zo, De Graafschap staat gewoon voor tegen Vitesse. En Vitesse is nou niet echt heel gevaarlijk ofzo.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Ajax gaat in een 3-4-3 opstelling spelen, opvallend.
Ik denk dat Bazoer als een valse rechtsback gaat spelen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:40
PauseBreak schreef op zondag 21 februari 2016 @ 13:58:
Zo, De Graafschap staat gewoon voor tegen Vitesse. En Vitesse is nou niet echt heel gevaarlijk ofzo.
Zonde, toch nog een doelpunt van Vitesse waardoor het 2-2 wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

JanW schreef op zondag 21 februari 2016 @ 14:28:
[...]

Zonde, toch nog een doelpunt van Vitesse waardoor het 2-2 wordt.
Dat is jammer inderdaad, maar Graafschap loopt zo toch weer uit op Cambuur. En 2-2 tegen Vitesse is voor hen een prima resultaat.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het eerste kwartier bij Ajax-Excelsior is wel leuk. De Excelsior keeper doet nogal vreemde dingen bij terugspeelballen, maar Excelsior heeft ook aardige counters. Dit gaat er wel eentje waar Ajax moet kunnen winnen (en ook zat kansen zal hebben).

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-09 15:58
Zo wat een schop :X Dat moet pijn doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:50
Waarom is dit geen rood :? Idiote schop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ouch.. Nogal onbehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Krukar schreef op zondag 21 februari 2016 @ 14:52:
Waarom is dit geen rood :? Idiote schop.
Omdat het totaal niet bewust was. Die speler had niet eens door dat er nog iemand anders in de buurt was. Probeerde puur en alleen de bal te raken, maar ja, daar liep nog iemand tussen :+

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
PauseBreak schreef op zondag 21 februari 2016 @ 14:53:
[...]

Omdat het totaal niet bewust was. Die speler had niet eens door dat er nog iemand anders in de buurt was. Probeerde puur en alleen de bal te raken, maar ja, daar liep nog iemand tussen :+
Niet bewust is nog steeds gevaarlijk spel (voet was net zo hoog als z'n hoofd zo ongeveer) in een situatie waar je er vanuit kan gaan dat er ook nog wel een andere speler naar de bal toe komt, hij staat niet in z'n eentje op het veld... Gewoon een rode kaart imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Tja, dat had de jong in 2010 ook. Was ook totaal niet bedoeld, maar hij raakte z'n tegenstander vol. Beetje vergelijkbaar imo. Al vond ik dat geval ook wel wat zwaar gestraft.

Voor rood als geel valt beiden wat te zeggen. Ik denk dat excelsior hier niet over mag klagen.

[ Voor 36% gewijzigd door aicaramba op 21-02-2016 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
aicaramba schreef op zondag 21 februari 2016 @ 14:55:
Tja, dat had de jong in 2010 ook. Was ook totaal niet bedoeld, maar hij raakte z'n tegenstander vol. Beetje vergelijkbaar imo.
Is inderdaad een vergelijkbare situatie en ook daar was rood op z'n plek geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Krukar schreef op zondag 21 februari 2016 @ 14:56:
[...]

Is inderdaad een vergelijkbare situatie en ook daar was rood op z'n plek geweest.
Ik vond die situatie met de jong rood te zwaar. Maar ik vond deze trap van excelsior wel wat zwaarder. De jong hield op het einde nog in, deze situatie werd totaal niet ingehouden. En de jong raakt de tegenstander op een minder gevaarlijke plek van het lichaam.

Pagina: 1 ... 46 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder