Nee. Met deze groep is zeven wedstrijden verliezen natuurlijk ook schandalig.Han schreef op zondag 14 februari 2016 @ 16:38:
Alles afschuiven op van Geel is niet reëel. Met de huidige spelers moeten ze wel van alles kunnen winnen wat beneden plek 5 staat.
Maar sinds men weer wat geld heeft is het aankoopbeleid opportunistisch en zonder lange termijn visie . Vejinovic vond ik een volkomen logische aankoop, Gustafson halen voor de toekomst snap ik maar voor de rest gaat het nergens over. Pelle en Guidetti waren ook maar toevalstreffers.
Voor jou misschien wel maar op de namen die ik hierboven noem na was het allemaal opportunisme wat de klok slaat. Ik heb dat al vaker aangegeven.ph4ge schreef op zondag 14 februari 2016 @ 16:42:
[...]
Ik vind dit te makkelijk, over het algemeen was iedereen erg tevreden met de aankopen en waren ze heel begrijpelijk.
Elia:
Die werd gehaald omdat men hoopte dat hij de vorm van tig jaar terug nog eens terug zou vinden maar dat is voorlopig bij hopen gebleven. Heeft een duur salaris maar kan het verschil niet maken en blijkt niet beter dan Boetius.
Kramer:
Eerst te licht bevonden en uiteindelijk toch gehaald, onder druk van de buitenwacht die een spits verwachtte. Opportunisme ten top.
Botteghin:
Maandenlang door diverse analisten naar voren geschoven als versterking maar met vd Heyden haalde men al een extra centrumverdediger. Uiteindelijk toch maar gehaald waardoor van Beek naar rechtsback verhuisde, en toch weer niet. Dure speler voor de breedte, ook gezien de leeftijd.
Kuijt:
Die had gewoon twee jaar eerder moeten komen. Nu is het vooral sentiment. Als spits loopt het niet en als rechtsbuiten loopt het niet.
Vd Heijden:
Transfervrij en je hebt toch een stand-in voor Kongolo nodig. Vooruit.
Kazim:
Wekenlang zingt de naam Dost rond maar iedereen wist dat hij niet ging komen. Op het moment dat de competitie al begonnen is haalt men Kazim. Die is niet fit en heeft een trainingsachterstand. Voor de breedte aldus van Geel maar later is het plots de eerste spits. Beleid?
Toornstra:
Wekenlang is men bezig met Ziyech maar uiteindelijk komt Toornstra. Dit zijn totaal verschillende spelers dus dan vraag ik me af wat men nu echt van plan was. Het vreemde is dat Toornstra bij Feyenoord zelden zal spelen op de plek waar hij bij Utrecht stond (achter de spits) of de plek waar hij bij ADO is groot geworden en ook nog even in Oranje speelde (rechtshalf)
El Ahmadi:
Gehaald omdat Rutten dat zo graag wilde. Gevalletje oren laten hangen naar de trainer. Er werd nog even gesuggereerd dat hij Clasie als verdedigende middenvelder kon opvolgen maar dat blijkt nu dus ook niet zo te zijn. Want hij draaft net zoveel als Vilhena. Had hem niet gehaald en Vilhena had zich wellicht gewoon verder kunnen ontwikkelen naast Clasie. Maar ja, dan moet je vooruit kijken en dat blijkt moeilijk.
Bilal:
Vergeet ik nog bijna. Tja, die maakt het gewoon niet waar. Achteraf is hij wel gewoon duur gebleken en een miskoop maar dat men zo'n speler haalt kan ik dan nog begrijpen.
Tapia:
Op zich heb ik niet zo'n problemen mee dat men zo'n jonge gast haalt. Waar ik wel problemen mee heb is de motivatie: "Immers is vertrokken en Vilhena gaat volgend jaar". Het voedt het vermoeden dat men zomaar wat middenvelders haalt zonder naar het type speler te kijken.
[ Voor 17% gewijzigd door D-e-n op 14-02-2016 17:07 ]