Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nee, merp!
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Float like a butterfly, sting like a bee.
Erg interessant komende weken!

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nee, merp!
Toch raar, haast geen mens op de tribune, terwijl het op papier toch leuke wedstrijd is Vitesse - Heerenveen...PauseBreak schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 22:17:
Heerenveen wordt ondertussen behoorlijk van het veld gespeeld door Vitesse. Er is nog niet echt sprake van een Foppe effect.
Misschien omdat het met Vitesse wat minder ging de laatste wedstrijden.
Waardoor het ook mag komen, het is daar altijd akelig leeg...
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Aparte marketingsactie hadden ze ook:

Nee, merp!
Ok maar ze kunnen nog steeds winnen want Groningen kan niet op het doel schieten.ephymerous schreef op zondag 14 februari 2016 @ 13:06:
Het valt niet mee bij Ajax, sjonge wat een kneuzen team met Viergever, Hoorn en Gudelj
Dijks en Gudelj doen niets anders dan de handjes gebruiken omdat ze voetballend tekort komen.
Ajax kan beter met een echte spits spelen, El Ghazi zwemt
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 14-02-2016 13:18 ]
Wel een vermakelijk potje! Had eigenlijk verwacht dat Ajax heer en meester zou zijn, maar blijkbaar lukt dat vechten alleen tegen Feyenoord.
Verder raar dat je verwacht dat Ajax heer en meester zou zijn. Op basis van de klassieker?
[ Voor 39% gewijzigd door Vos op 14-02-2016 13:30 ]
Een objectieve kijk kan ik niet leveren, maar: Groningen is beter... dreigender, meer balbezit... maar mijns inziens had Ajax 2 goede ecte kansen op een goal (Klaassen na uittrap Cillessen (ja je gelooft het niet) en Schone die zichzelf alleen op de keeper af laat gaan)... daartegenover had Groningen met El Hidrissi (ofzoiets) een goede kans maar schoot hij voorlangs....Vos schreef op zondag 14 februari 2016 @ 13:29:
En nu een objectieve kijk op de wedstrijd? Ik kijk niet maar lees toch andere berichten.
De mening dat Groningen al een aantal keer had kunnen scoren deel ik dan ook niet
Groningen is beter maar scoort niet, dus Ajax zal dit wel winnen. Veld is verder echt slecht.Vos schreef op zondag 14 februari 2016 @ 13:29:
En nu een objectieve kijk op de wedstrijd? Ik kijk niet maar lees toch andere berichten op andere media.
Verder raar dat je verwacht dat Ajax heer en meester zou zijn. Op basis van de klassieker?
Nee, merp!
Zie net of Fox Ronald de Boer hetzelfde zeggen, pro-ajax genoeg voor je?Vos schreef op zondag 14 februari 2016 @ 13:29:
En nu een objectieve kijk op de wedstrijd? Ik kijk niet maar lees toch andere berichten op andere media.
Owwww dan zal je wel gelijk hebben!Leon Zwiers schreef op zondag 14 februari 2016 @ 13:33:
[...]
Zie net of Fox Ronald de Boer hetzelfde zeggen, pro-ajax genoeg voor je?
Ik denk dat ik redelijk objectief kan zijn, het is echt niet om aan te glurenVos schreef op zondag 14 februari 2016 @ 13:29:
XXXVI
Nee, merp!
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Dat voetballen lukt beide ploegen dan ook niet echtRooke schreef op zondag 14 februari 2016 @ 13:53:
Dat veld is echt abominabel om te zien, laat staan om erop te voetballen
Nee, merp!

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

XXXVI
Nee, merp!
PSN: Finally_Chris

Also, na die rode kaart voor v/d Hoorn... hoeveel verdedigers die niet geschorst of geblesseerd zijn heeft Ajax nu nog over? Dat zal puzzelen worden volgende week.
Ik weet het niet zo zeker meer met Gio.
En BoilesenRooke schreef op zondag 14 februari 2016 @ 14:01:
Alleen van Rhijn nog.
Maar die gaat echt niet meer voor Ajax spelen.
Dat wordt dus jeugd doorschuiven. Toch dom van Van de Hoorn, is ook maar een beperkte voetballer een dat blijkt nu wel weer. Hij wilde nog zo graag meerdere wedstrijden spelen, maar blijft voorlopig dus op 1,5 wedstrijd steken.
Sinds wanneer is dat splitscreen? Dat voegt helemaal niets toe.
[ Voor 27% gewijzigd door FDMK op 14-02-2016 14:18 ]
Edit: late 1-2 bij Groningen. Veel te laat.
[ Voor 23% gewijzigd door LZ86 op 14-02-2016 14:20 ]
Dat muurtje heeft toch geen zin!?
[ Voor 73% gewijzigd door jaapstobbe op 14-02-2016 14:21 ]

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
XXXVI
Bij 2x geel speel je de volgende wedstrijd gewoon weer hoor...dutchgio schreef op zondag 14 februari 2016 @ 14:15:
[...]
En Boilesen![]()
Maar die gaat echt niet meer voor Ajax spelen.
Dat wordt dus jeugd doorschuiven. Toch dom van Van de Hoorn, is ook maar een beperkte voetballer een dat blijkt nu wel weer. Hij wilde nog zo graag meerdere wedstrijden spelen, maar blijft voorlopig dus op 1,5 wedstrijd steken.
Heb de actie niet gezien, maar een minuut na de 0-2 je tweede kaart pakken dat is normaal een dikke fail. Of het moet al zijn om een goal te voorkomen bijvoorbeeld.Rooke schreef op zondag 14 februari 2016 @ 14:16:
Afgezien van z'n kaarten heeft hij het mi voldoende gedaan. Sobere centrale verdediger.
Sinds wanneer is dat splitscreen? Dat voegt helemaal niets toe.
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 14-02-2016 14:25 ]
[ Voor 196% gewijzigd door Fleximex op 14-02-2016 14:29 ]

Alleen Vermeer scoort weer een dikke voldoende.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik merk dat ik een beetje Feyenoord moe begin te worden, met dit visieloze inspiratieloze spel en beleid. Na 30 jaar alles gekeken te hebben ga ik de rest van deze wedstrijd denk ik maar eens laten schieten.
Serieus, waarom Vilhena nog in de ploeg zit is een raadsel. Hij levert elke bal in, loopt aan het einde van het seizoen gratis de deur uit en voegt niets toe aan het toch al matige elftal. Bouw gewoon je jeugd in, met het oog op volgend seizoen.
Vrees dat dit toch echt aan Gio ligt, zoals eerder al gemeld rolde je eerder dit seizoen ditzelfde pec ( zonder geblesseerden ) met gemak op. Dit Feyenoord heeft een ervaren trainer nodig, een leider. En natuurlijk een bestuur met visie, en niet die mafkezen die er nu het pluche warmhouden.
[ Voor 18% gewijzigd door LZ86 op 14-02-2016 15:29 ]

Is de rest achter van Beek zo slecht? Die jongen heeft nu wedstrijd op wedstrijd op wedstrijd fouten mogen maken waar doelpunten uit zijn gekomen.
Vertrouwen geven is één maar ooit is het toch wel eens klaar?
het hele team mist vertrouwen in zichzelf, overtuiging, etc. (deels toch echt taak van een trainer ). enige die het goed doet is Vermeer imo.Napo schreef op zondag 14 februari 2016 @ 15:40:
[...]
Is de rest achter van Beek zo slecht? Die jongen heeft nu wedstrijd op wedstrijd op wedstrijd fouten mogen maken waar doelpunten uit zijn gekomen.
misschien gaat Elia nu wel het verschil maken
Na de zoveelste misser begin ik dit bericht een beetje te begrijpenPWM schreef op zondag 14 februari 2016 @ 15:16:
Al was het de laatste minuut CL Finale, Feyenoord-Barca en 0-0, dan zou ik nog niet opveren als Bilal de bal op zijn voet krijgt, voor open doel, op 1 meter afstand en niemand in de buurt.
Karsdorp is geblesseerd en dan zijn Vd Heijden of Nelom (Kongolo centraal) de alternatieven. Van Beek heeft overigens terecht wel wat krediet, was tot voor kort een langere periode een uitblinkerNapo schreef op zondag 14 februari 2016 @ 15:40:
[...]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

het regent er overigens wel pijpestelen
[ Voor 34% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 14-02-2016 16:12 ]
Gio kan het hoofdtrainerschap niet aan blijkbaar. Dat lijkt me de enige verklaring, aangezien ditzelfde team in het begin van het seizoen dit soort ploegen volledig van de mat speelde.martinusz schreef op zondag 14 februari 2016 @ 16:12:
Maar wat is er veranderd met Feyenoord voor de winterstop en erna? Hebben de Feyenoord kenners daar zicht op?
[ Voor 65% gewijzigd door LZ86 op 14-02-2016 16:15 ]
Dat die Kuyt ook ongelimiteerd krediet heeft is ook ongelooflijk zeg
[ Voor 35% gewijzigd door LZ86 op 14-02-2016 16:19 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ajax speelt ook allesbehalve lekker, dus wie weet gaat AZ/Heracles/NEC nog de voorrondes van de CL in
Blijft toch een interessante competitie op deze manier.
...
hier gaan koppen rollen, dat kan niet anders. Ben benieuwd wie er als eerste ontslagen wordt, Gio of v Geel/Gudde.
Wat er is gebeurd is dat Feyenoord vlak voor de winterstop een zeperd kreeg. Er was weinig aan de hand, maar er was ineens wat pech wat gelijk puntverlies opleverde. Daarna zijn er krachten los gekomen dat een derde plek en het spel niet goed genoeg was. Spelers die ruime zesjes haalden werd afgebrand omdat ze geen negens haalden. Daarnaast kwam er een lobby om andere spelers een kans te geven. Van Bronckhorst heeft zijn oren hier naar laten hangen. Ipv gewoon op de vrij succesvolle weg door te gaan en te accepteren dat je waarschijnlijk derde zou worden is hij gaan schuiven en experimenteren om het beter te maken. Het werd echter alleen maar slechter, omdat er wat pech was, het programma zwaar was en spelers het vertrouwen verloren. Spelers als Van Beek, Vejinovic, Kramer, die misschien niet super speelde, werden hierdoor alleen maar slechter.martinusz schreef op zondag 14 februari 2016 @ 16:12:
Maar wat is er veranderd met Feyenoord voor de winterstop en erna? Hebben de Feyenoord kenners daar zicht op?
Daarnaast snap ik niet waarom hij Vilhena blijft opstellen. Hij wil de club gratis verlaten, speelt slecht en het is niet mogelijk om een gebalanceerd middenveld met hem te maken. Als je toch verliest, dan met loyale spelers met toekomst.
Uiteindelijk mist Feyenoord finesse en scorend vermogen om kampioen te worden, maar deze reeks slaat nog steeds helemaal nergens op. De geest is helemaal uit het elftal en het lijkt nergens meer op, naar mijn mening omdat men niet de derde plek kon accepteren en vervolgens rare dingen is gaan doen.
[ Voor 3% gewijzigd door ph4ge op 14-02-2016 16:28 ]
Precies dit, tot de winterstop ging het goed. Dus de spelers zijn goed genoeg. Vervolgens ga je met een gratis de deur uitlopende speler starten en IEDERE week met een andere opstelling. Gio zit fout!ph4ge schreef op zondag 14 februari 2016 @ 16:26:
[...]
Wat er is gebeurd is dat Feyenoord vlak voor de winterstop een zeperd kreeg. Er was weinig aan de hand, maar er was ineens wat pech wat gelijk puntverlies opleverde. Daarna zijn er krachten los gekomen dat een derde plek en het spel niet goed genoeg was. Spelers die ruime zesjes haalden werd afgebrand omdat ze geen negens haalden. Daarnaast kwam er een lobby om andere spelers een kans te geven. Van Bronckhorst heeft zijn oren hier naar laten hangen. Ipv gewoon op de vrij succesvolle weg door te gaan en te accepteren dat je waarschijnlijk derde zou worden is hij gaan schuiven en experimenteren om het beter te maken. Het werd echter alleen maar slechter, omdat er wat pech was, het programma zwaar was en spelers het vertrouwen verloren. Spelers als Van Beek, Vejinovic, Kramer, die misschien niet super speelde, werden hierdoor alleen maar slechter.
Daarnaast snap ik niet waarom hij Vilhena blijft opstellen. Hij wil de club gratis verlaten, speelt slecht en het is niet mogelijk om een gebalanceerd middenveld met hem te maken. Als je toch verliest, dan met loyale spelers met toekomst.
Uiteindelijk mist Feyenoord finesse en scorend vermogen om kampioen te worden, maar deze reeks slaat nog steeds helemaal nergens op. De geest is helemaal uit het elftal en het lijkt nergens meer op, naar mijn mening omdat men niet de derde plek kon accepteren en vervolgens rare dingen is gaan doen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Probleem: de meeste van die spelers zijn of niet goed genoeg, over hun top of moeten nog wennen. Kramer, Elia, Kuijt, Botteghin: het maakt je allemaal niet echt beter. Vejinovic zou een toevoeging moeten zijn maar die moet nog wennen. Je hebt dan weliswaar een bredere selectie maar dat maakt de eerste elf nog niet beter.
Wat mij betreft gaat in elk geval van Geel eruit.
[ Voor 8% gewijzigd door D-e-n op 14-02-2016 16:33 ]
Volgende week is er al een protestmars aangekondigd tegen het bestuur. Men wilt dan verhuisdozen voor het Maasgebouw plaatsen om hun mening te geven. Ben alleen bang dat er een paar eencellige ze IN het Maasgebouw willen gaan zetten ipv er buiten...Leon Zwiers schreef op zondag 14 februari 2016 @ 16:17:
Ik vraag me af hoe lang het nog duurt voordat Feyenoord tokkies het maasgebouw gaan bestormen. Vandaag al? Of nadat AZ ons uit de beker knikkert? Dan kan de aandacht weer verlegd worden van de ene groep kanslozen ( 410 ) naar de andere.
Dat die Kuyt ook ongelimiteerd krediet heeft is ook ongelooflijk zeg
Verwijderd
Het is jammer, had liever gezien dat ze wat langer druk op PSV en Ajax zouden houden.
Alles afschuiven op van Geel is niet reëel. Met de huidige spelers moeten ze wel van alles kunnen winnen wat beneden plek 5 staat.
[ Voor 11% gewijzigd door Han op 14-02-2016 16:39 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Benieuwd of het echt aan de trainer ligt. 10 trainers in de afgelopen 10 jaar zegt ook wel wat.Han schreef op zondag 14 februari 2016 @ 16:38:
Ben benieuwd hoe lang van Bronkhorst nog mag blijven zitten.... 7 nederlagen op rij, waarvan we twee tegen een topploeg. Natuurlijk, Giovanni, een man van de club, slecht materiaal, mager inkoopbeleid, etc. etc. Maar voorlopig is het gewoon beneden alle maat. Er zijn trainers voor minder ontslagen en voor een topclub is het gewoon in en in triest. Verliezen van een PEC, ADO en een Heerenveen, dat is gewoon slecht en gezien het spelersmateriaal absoluut onnodig. Hoe lang hou je dan de hand boven het hoofd van de trainer?
ph4ge schreef op zondag 14 februari 2016 @ 15:47:
[...]
Van Beek heeft overigens terecht wel wat krediet, was tot voor kort een langere periode een uitblinker

Maar dat kan wel eens een beslissende wedstrijd gaan worden.
PSV zal wel 'gewoon' winnen, dus blijft Feyenoord de 7e plek bespaard.
Ik vind dit te makkelijk, over het algemeen was iedereen erg tevreden met de aankopen en waren ze heel begrijpelijk. Natuurlijk zijn er wel details mis gegaan, maar van Geel heeft met een beperkt budget gewoon een team neergezet wat top 3 kan spelen, dat is een half seizoen gebleken.D-e-n schreef op zondag 14 februari 2016 @ 16:32:
Het probleem is dat van Geel met al die aankopen de verwachting natuurlijk zelf geschapen heeft. Hij haalde allemaal spelers van midden twintig of ouder die een betere groep op zouden moeten leveren.
Probleem: de meeste van die spelers zijn of niet goed genoeg, over hun top of moeten nog wennen. Kramer, Elia, Kuijt, Botteghin: het maakt je allemaal niet echt beter. Vejinovic zou een toevoeging moeten zijn maar die moet nog wennen. Je hebt dan weliswaar een bredere selectie maar dat maakt de eerste elf nog niet beter.
Wat mij betreft gaat in elk geval van Geel eruit.
De verwachtingen van de buitenwacht waren gewoon onrealistisch hoog. Ja, je koopt wat spelers, maar je zit gewoon in een vijver spelers die Ajax en PSV in principe niet goed genoeg vinden, want als die het willen gaat een speler daar naartoe (bijv. Dijks). Je kan dus per definitie niet verwachten dat omdat je spelers haalt, je het die clubs moeilijk kan maken.
Juist de onrust maakt dat Feyenoord slechter speelt. Juist omdat de media voor de winterstop al begonnen te zagen en een deel van de supporters er in mee zijn gegaan zorgt voor de druk waar Feyenoord onder bezwijkt en dat ze rare dingen gaan doen.
Gio is verantwoordelijk, Van Geel is verantwoordelijk voor Gio en Gudde weer voor Van Geel. In die zin kan je elke keer als er wat mislukt iedereen er wel uit kegelen. Zeker Gudde kan je niks kwalijk nemen, dat hij een man als Van Geel aanstelt voor het technische beleid en ondertussen de club financieel gezond maakt terwijl hij Van Geel nog een kleine oorlogskas biedt is gewoon het maximale wat je van hem kan verwachten.
Ja, als je de interim trainers meetelt. E. Koeman, Van Marwijk, Verbeek, Been, R. Koeman, Rutten, Gio. Rutten, Van Marwijk en de gebroeders Koeman wilden zelf niet verder.JST94 schreef op zondag 14 februari 2016 @ 16:40:
Benieuwd of het echt aan de trainer ligt. 10 trainers in de afgelopen 10 jaar zegt ook wel wat.
[ Voor 8% gewijzigd door ph4ge op 14-02-2016 16:48 ]
Er is geen visie binnen de club en er is bar weinig progressie te zien. Gudde is een jaar of 9/10 geleden aangenomen om een nieuw stadion te realiseren. Prima, dat kost tijd. Er is ondertussen nog geen locatie gevonden...
De club heeft een positief eigen vermogen en zit in de veilige categorie van de KNVB. Er is bijna geen bedrijf wat opereert zonder vreemd vermogen, dan kan je nog wel gezond zijn. Uit een onmogelijke financiele positie is Feyenoord gezond gemaakt en zijn alle financiële doelstelling voortijdig gehaald, zonder echte sportieve meevallers.JST94 schreef op zondag 14 februari 2016 @ 16:45:
Financieel gezond? Feyenoord niet hoor. Zal nog bijna 40 miljoen moeten worden afbetaald aan de 'Vrienden' van Feyenoord.
Er is geen visie binnen de club en er is bar weinig progressie te zien. Gudde is een jaar of 9/10 geleden aangenomen om een nieuw stadion te realiseren. Prima, dat kost tijd. Er is ondertussen nog geen locatie gevonden...
[ Voor 11% gewijzigd door ph4ge op 14-02-2016 16:51 ]
Dit topic is gesloten.
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder