[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 119 Laatste
Acties:
  • 247.679 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Sempy schreef op maandag 08 februari 2016 @ 19:55:
en wat nitraatbommetjes voorhanden (die nota bene in het beneden liggende vak tussen de kinderen werden gegooid).
Dit is niet waar toch? ;( ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:16
Voor zover ik weet, is er inderdaad 1 stuk vuurwerk naar het vak beneden Vak410 gegooid. Daarbij werd overigens ook vermeld dat degene die dat deed, door leden van 410 van het vak getikt is. Dus blijkbaar vindt men dat dan niet zo'n goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:39
Ik hoorde het op de terugweg van iemand die in het betreffende vak zat, ik sluit niet uit dat het de bedoeling was het ding in de gracht te mikken maar dan neem je toch ook een onverantwoord risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-10 18:34

On_E

Housemusic

rik86 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 19:58:
wat mij betreft voert de knvb inderdaad gewoon puntenstraffen in voor zulke incidenten, tot nu toe helpt niets en zeggen de clubs heel hard "schande!" en gaan ze verder op de oude weg
Misschien moeten ze eens een tribune sluiten in A'dam.......

Overigens vind ik de ophef in de media altijd wel wat overdreven, men doet net alsof we hier met zware criminaliteit te maken hebben terwijl het eigenlijk gaat over provocaties bij een voetbalwedstrijd.

Natuurlijk zijn er andere, betere manieren om de tegenstander te provoceren/uit zijn spel te halen, maar toch.

Dat de media iedere keer als een stel aasgieren op zo'n gebeurtenis duikt en ''de voetbalsupporter'' weer wordt weggezet als halve zool vind ik altijd wel een beetje jammer.

[ Voor 40% gewijzigd door On_E op 09-02-2016 09:13 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxximus
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-05-2024
Prosac schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 08:48:
[...]

Voor zover ik weet, is er inderdaad 1 stuk vuurwerk naar het vak beneden Vak410 gegooid. Daarbij werd overigens ook vermeld dat degene die dat deed, door leden van 410 van het vak getikt is. Dus blijkbaar vindt men dat dan niet zo'n goed idee.
Waren 2 stuks(weet niet of ze van dezelfde persoon komen).

1 kwam in vak410 zelf terecht (2 meter voor me). de andere vloog net over de rand heen in het vak er onder.

Deze persoon is vriendelijk toch dringend verzocht het vak te verlaten (ging ook als een mak lammetje er af) en is overgedragen en heeft een stadion verbod van 5 jaar gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Leon Zwiers schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 03:12:
Overigens schijnt zijn adres uitgelekt te zijn, hoop voor m dat ie veilig blijft, want je kan er donder op zeggen dat de Feyenoord tokkies m op gaan zoeken helaas.
Met het risico dat het een onschuldige vent is die toevallig dezelfde naam heeft..... :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Henk de Jong stapt op als trainer SC Cambuur
Henk de Jong heeft per direct zijn functie neergelegd als hoofdtrainer van SC Cambuur.
Hij vindt zichzelf niet de juiste persoon om de club uit Leeuwarden de komende maanden te behoeden voor degradatie.

Cambuur staat na 22 duels in de eredivisie op de zeventiende plaats, een punt boven hekkensluiter De Graafschap. De ploeg verloor de afgelopen vijf competitieduels.

"Ondanks de steun die ik nog steeds voel van de club, bestuur, directie en supporters heb ik het gevoel dat er iets moet veranderen en dat dit het juiste moment is om op te stappen", aldus de 51-jarige De Jong. "Met pijn in het hart neem ik afscheid, maar dit is wel het beste voor Cambuur. Iedereen bij deze fantastische club wens ik het allerbeste."

De taken van de opgestapte trainer worden voorlopig waargenomen door de assistent-trainers Sipke Hulshoff, Jan Bruin en Arne Slot.
Vreemd moment... of was opgestapt nadat je assistent werd ontslagen of aan het eind van het seizoen. Hier schiet de club niks mee op en zal ook geen redding brengen. Dit tussentijds vertrek maakt hem geen stabiele factor voor de toekomst zo.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:25

PauseBreak

derp!

Han schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 12:26:
Henk de Jong stapt op als trainer SC Cambuur
[...]
Vreemd moment... of was opgestapt nadat je assistent werd ontslagen of aan het eind van het seizoen. Hier schiet de club niks mee op en zal ook geen redding brengen. Dit tussentijds vertrek maakt hem geen stabiele factor voor de toekomst zo.
Vind ik niet eigenlijk. Hij heeft het nog geprobeerd om te keren na de winterstop, maar hij krijgt dezelfde fouten er maar niet uit. Dan is het niet vreemd dat je daar je conclusies aan verbindt en iemand anders de kans geeft om het tij te keren.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

PauseBreak schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 12:29:
Vind ik niet eigenlijk. Hij heeft het nog geprobeerd om te keren na de winterstop, maar hij krijgt dezelfde fouten er maar niet uit. Dan is het niet vreemd dat je daar je conclusies aan verbindt en iemand anders de kans geeft om het tij te keren.
Dat had hij tijdens de winterstop al kunnen bedenken met de verkoop van Ogbeche.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Han schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 12:33:
[...]

Dat had hij tijdens de winterstop al kunnen bedenken met de verkoop van Ogbeche.
Dat had hij tijdens het voorseizoen al kunnen bedenken met het gebrek aan inkomende transfers.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:13
PauseBreak schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 12:36:
[...]

Dat had hij tijdens het voorseizoen al kunnen bedenken met het gebrek aan inkomende transfers.
Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat hij het echt niet meer ziet zitten, De Graafschap komt wel heel erg dichtbij nu.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Gynnad schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 12:45:
[...]

Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat hij het echt niet meer ziet zitten, De Graafschap komt wel heel erg dichtbij nu.
Ja, dat was mijn initiële punt ook.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Laatst online: 08:45
Gynnad schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 12:45:
[...]

Graafschap is versterkt in de winterstop.
Cambuur verslapt.

1+1=2 en betekent dat Cambuur gaat degraderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 10:11
Joostje123 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 12:55:
[...]

Graafschap is versterkt in de winterstop.
Cambuur verslapt.

1+1=2 en betekent dat Cambuur gaat degraderen.
Ik dacht dat Henk altijd preekte dat hij niet de financiële middelen had om zomaar ontslag te nemen.
Of zou Cambuur toch een voorzetje hebben gegeven?

edit:
Henk is misschien wel een goede trainer voor Groningen voor het nieuwe seizoen

[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 09-02-2016 13:35 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leon Zwiers schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 03:12:
Overigens schijnt zijn adres uitgelekt te zijn, hoop voor m dat ie veilig blijft, want je kan er donder op zeggen dat de Feyenoord tokkies m op gaan zoeken helaas.
Schijnt uitgelekt te zijn? Volgens wie? Lijkt me gewoon een matige poging tot bangmakerij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* dit soort tendentieuze conclusies vallen onder trollen.

[ Voor 90% gewijzigd door gambieter op 09-02-2016 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:42
Waarom lees jij dingen die er niet staan? Er is helemaal NIETS bekend over steun van de gemeente. En nog een ander detail: het stadion is niet van Feyenoord. Feyenoord is slechts huurder en KAN in deze dus geen steun krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
En nu ook bij het darten bedreigingen aan het adres van Vermeer. Gaat lekker zeg......Als blijkt dat dit ook ajax "fans" zijn ben ik benieuwd of de KNVB dit mee gaat nemen in een eventuele strafmaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:14
Strafmaat voor wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-10 21:09
Leon Zwiers schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 13:26:
En nu ook bij het darten bedreigingen aan het adres van Vermeer. Gaat lekker zeg......Als blijkt dat dit ook ajax "fans" zijn ben ik benieuwd of de KNVB dit mee gaat nemen in een eventuele strafmaat.
Zijn ajax fans, zie je wel aan de tattoo. Maar kan ajax niks aan doen

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Leon Zwiers schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 13:26:
Tja, in de media komen wat verschillende meningen aan bod hierover.

http://www.nrc.nl/next/20...-toch-normaal-zeg-1586507

http://www.nrc.nl/next/20...t-stadion-so-what-1586482

Alleen al in de NRC, nog net niet diametraal tegenover elkaar. De 'laissez faire'-houding tegenover de grote verontwaardiging.

Als het goed is heeft de KNVB in elk geval de 'laissez faire'-houding afgezworen.
Veel woorden, maar tot nog toe geen daden. Pun intended.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Strafmaat voor Ajax na het gebeuren in de arena. Ze moeten aantonen bij de aanklager dat ze maatregelen hebben genomen om dit gedrag van de aanhang uit te sluiten/te voorkomen en dat er bijvoorbeeld straffen zijn uitgedeeld.

Natuurlijk kan Ajax er niets aan doen dat een paar zwakzinnige tokkies op rtl bij een dartfestijn dit doen, maar het kan ze natuurlijk wel aangerekend worden dat ze onthutsend zwak ingrijpen in dat vak. Nu is er een stroman gepakt, maar de malloten die daar naast en omheen staan komen er weer mee weg.

Ik vind nog steeds dat ze maar eens rigoreus moeten ingrijpen en dat hele vak wat thuiswedstrijden leeg moeten houden. Dan gaan die lui zelf wel voor agentje spelen in het vak en dit soort acties zelf voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:39

St@m

@ Your Service

Ehm.. dus als ik nu langs de snelweg ga staan met daarop een groot bord waar ik een hangende Vermeer afbeeld, dan moet dat meegenomen worden in de strafmaat voor Ajax..

Ik ben altijd in voor straffen voor Ajax ;) maar dat lijkt me te zot voor woorden.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:23
St@m schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 13:49:
Ehm.. dus als ik nu langs de snelweg ga staan met daarop een groot bord waar ik een hangende Vermeer afbeeld, dan moet dat meegenomen worden in de strafmaat voor Ajax..

Ik ben altijd in voor straffen voor Ajax ;) maar dat lijkt me te zot voor woorden.
Volgens mij zegt Leon precies dat. Je kan Ajax niet kwalijk nemen wat er bij het darten gebeurt, maar tegen de massale spreekkoren en het afgrijselijk spandoek en de pop hebben ze niet echt krachtig opgetreden plus dat het te voorkomen was. Daar kan je best een heel vak voor bestraffen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 08:58

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Mars18 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 13:31:
Zijn ajax fans, zie je wel aan de tattoo. Maar kan ajax niks aan doen
Toch jammer dat je cluppie geassocieerd wordt met dergelijke mongolen. Er is geen supporter met gezond verstand die dit gedrag goed keurt maar het verneukt toch zo de beeldvorming. En als brave vader zo'n doorgesnoven kamper corrigeren zorgt ervoor dat je vervroegd aan een kunstgebit zit. :(

Ook altijd jammer dat het weer voer is voor de mensen met gekleurde bril om lekker de andere clubs af te zeiken. :N

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Gonadan schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 15:09:
[...]

Toch jammer dat je cluppie geassocieerd wordt met dergelijke mongolen. Er is geen supporter met gezond verstand die dit gedrag goed keurt maar het verneukt toch zo de beeldvorming. En als brave vader zo'n doorgesnoven kamper corrigeren zorgt ervoor dat je vervroegd aan een kunstgebit zit. :(

Ook altijd jammer dat het weer voer is voor de mensen met gekleurde bril om lekker de andere clubs af te zeiken. :N
Afzeiken? Nee, ik gun Ajax dit absoluut niet, net zoals ik het afgrijselijk vond dat mijn eigen cluppie slecht in het nieuws kwam door een paar van die dorpsgekken die bij spelers in de tuin gaan staan.

Maar daarom juist is het nu de hoogste tijd dat Ajax en andere clubs ( Feyenoord, Cambuur ) dit soort idioten hard aan gaat pakken.

Vandaar dat ik benieuwd ben wat de aanklager hiermee doet. Vind hij dat Ajax genoeg heeft gedaan? Dan is er niets aan de hand, maar ik heb het gevoel dat ie Ajax gaat straffen omdat er eigenlijk van alle idioten in dat vak maar 1 een stadionverbod heeft gekregen ( voor de pop ) en Ajax niks heeft gedaan met die spreekkoren en dat vuurwerk.

Daar kan natuurlijk de waan van de dag, mede door de media gecreëerd in worden meegenomen. Want nu het veel in het nieuws is zal de publieke verontwaardiging van niet voetbalkiijkend NL des te groter zijn als hier niet rigoreus voor wordt gestraft, en dan ligt ineens de KNVB weer onder vuur, en dat wil Zeist natuurlijk niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Gonadan schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 15:09:
[...]

Helaas is het ook een wijd verbreid misverstand dat het alleen doorgesnoven shit for brains zijn die zich misdragen op de tribune.

Vele 'brave huisvaders' gaan volledig mataglap op de tribune, en maken amok bij het leven.

Weekend warriors... :F

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Naam en toenaam is inmiddels weer bekend van die darthelden. Verassing: ze zijn onderdeel van de lui die op 410 zitten. 1 van de 2 schijnt zelfs de baas van de spandoekenmakers van dat vak te zijn.

Dat hele vak, leeghouden z.s.m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Laatst online: 29-09 20:10
Leon Zwiers schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 15:23:
Naam en toenaam is inmiddels weer bekend van die darthelden. Verassing: ze zijn onderdeel van de lui die op 410 zitten. 1 van de 2 schijnt zelfs de baas van de spandoekenmakers van dat vak te zijn.

Minder, minder, minder...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 09:32
Hard aanpakken? Wat wil je dat ze doen? Ajax is daar niet in bevoegd.

Ze hebben degene die de pop ophing gestraft, deze heeft een stadionverbod gekregen. Ook de gooier van het vuurwerk die dag heeft een stadionverbod gekregen en is zelfs door anderen uit dat vak het stadion uit gewerkt (http://www.ajaxshowtime.c...t-vijfjarig-stadionverbod). Het vak dat hinder ondervond van het vuurwerk mag tijdens Ajax - Excelsior gratis bijwonen op een ander vak. Al mag je je afvragen of 5 jaar niet te mild is en dat dat niet levenslang moet zijn. Al geloof ik niet in harde straffen eerlijk gezegd.

Verder is het gewoon aan justitie om dat verder op te pakken. Ajax kan buiten een stadionverbod niet veel meer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Leon Zwiers schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 15:16:
Afzeiken? Nee, ik gun Ajax dit absoluut niet, net zoals ik het afgrijselijk vond dat mijn eigen cluppie slecht in het nieuws kwam door een paar van die dorpsgekken die bij spelers in de tuin gaan staan.
Het was ook niet speciaal op jou of iemand anders gericht. Ik constateer slechts dat bij dit soort zaken men ineens wel een fijn oordeel weet te vellen over hoe een club het aanpakt. Als aasgieren zwermen ze er op af. :P
Leon Zwiers schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 15:23:

Dan heb je nu voldoende argumenten om het hele vak aan te pakken inderdaad, mits te bewijzen, want het geruchtencircuit is natuurlijk net zo gekleurd als vele brillen.
Ramzzz schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 15:18:
Helaas is het ook een wijd verbreid misverstand dat het alleen doorgesnoven shit for brains zijn die zich misdragen op de tribune.

Vele 'brave huisvaders' gaan volledig mataglap op de tribune, en maken amok bij het leven.

Weekend warriors... :F
Dat heb ik dan ook nergens gesteld, maar de betreffende sujetten zijn niet echt brave huisvaders.

Verder geheel eens. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Gonadan schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 15:43:
Dan heb je nu voldoende argumenten om het hele vak aan te pakken inderdaad, mits te bewijzen, want het geruchtencircuit is natuurlijk net zo gekleurd als vele brillen.
Die gast met dat vermeer NSB bord staat in vol ornaat op tv/facebook. Zijn naam en achternaam zijn bekend ( inmiddels ook al zijn werkplek ) en hij staat op meerdere foto's in dat vak met een capuchon op z'n kop... bewijs genoeg lijkt me :+

Kijk voor de grap ook eens op de site van 410. Dat spandoek waar vermeer op wordt beledigd wordt door een mannetje of 20+ vastgehouden. Die lui maken op hun eigen site mooi alle poppetjes onherkenbaar, maar op tv beelden is prima te zien wie dat allemaal zijn. Laat Ajax al die idioten aanpakken ipv alleen die stroman met zijn pop. Dat zou al een stuk meer goodwill kweken.

Natuurlijk zijn lui die aan spreekkoren meedoen moeilijker aan te pakken, maar als je het probleem structureel aan wil pakken, dan zal je de groep als een geheel moeten aanpakken. Zo halen die lui die erdoor genaait worden vanzelf de rotte appels er wel uit. ( geld voor meer clubs btw, Utrecht, ADO, Cambuur, Feyenoord )

[ Voor 27% gewijzigd door LZ86 op 12-02-2016 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:23
Leon Zwiers schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 15:46:
Kijk voor de grap ook eens op de site van 410. Dat spandoek waar vermeer op wordt beledigd wordt door een mannetje of 20+ vastgehouden. Die lui maken op hun eigen site mooi alle poppetjes onherkenbaar, maar op tv beelden is prima te zien wie dat allemaal zijn. Laat Ajax al die idioten aanpakken ipv alleen die stroman met zijn pop. Dat zou al een stuk meer goodwill kweken.
Inderdaad, er zijn tientallen mensen direct bij betrokken geweest en Ajax kan die gasten gewoon een stadionverbod geven en aangifte doen. De mensen die Vermeer toezongen staan ook op camera en ook daar zijn maatregelen mogelijk. Dan hebben we het nog niet over al die mensen die er omheen staan en er niks van zeggen (dat zal een stuk lastiger zijn, maar ook die kan je bijv. aanschrijven en waarschuwen).

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Vind het maar een moeilijk verhaal. Ja, Ajax laat in het stadion veel te veel gebeuren en pakt te weinig aan.

Maar om nou Ajax aan te spreken op een bordje bij het darten in Engeland. Nah, dat lijkt me toch niet echt de bedoeling. In dit geval is de digitale schandpaal die we tegenwoordig hebben wel afdoende, en laten we er vooral niet teveel aandacht aan besteden, dat is precies wat ze uiteindelijk willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Leon Zwiers schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 15:46:
Die gast met dat vermeer NSB bord staat in vol ornaat op tv/facebook. Zijn naam en achternaam zijn bekend ( inmiddels ook al zijn werkplek ) en hij staat op meerdere foto's in dat vak met een capuchon op z'n kop... bewijs genoeg lijkt me :+
Ah mooi, dan is de zaak gesloten. Ik had alleen zijn foto in het nieuws nog meegekregen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Zouden die zwakzinnigen het pas doorhebben als ze ajax pas echt schade toebrengen?
Stel, even heel extreem, de KNVB sluit ze de komende 4 speelrondes uit. Betekend automatisch verlies van 3-0 voor die 4 wedstrijden en kampioenschap kun je, normaal gesproken, op je buik schrijven. Zouden ze dat voelen? Of is hun denkvermogen echt zo beperkt dat zelfs dat hun niks doet?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

In Engeland hebben ze al heel lang geleden besloten om dit soort dingen niet meer in de media te melden, of hooguit ergens op pagina 36 rechts onderin met een artikeltje van 2 zinnen.

In Nederland krijgen zulke lui de voorpagina....

Denk dat men hier ook eens naar moet kijken, helemaal uitbannen doe je het toch niet, maar geef ze gewoon geen podium meer. Die clowns met dat bordje bij het darten vinden het volgens mij maar wat leuk dat ze nu zo'n aandacht hebben..

Oh en ik vind veel reacties op die dart-lui op bijvoorbeeld de Telegraaf of Facebook ook tenenkrommend hoor, ''dartpijl in zijn hoofd!!!!!!!1111'', ''500 uur werkstraf!!!!!!!!11111'', ''KEI hard aanpakken, zijn zware criminelen dit!!!''

Hou toch op... Natuurlijk is het triest maar men slaat vaak wel door als het om voetbalfans gaat.

[ Voor 26% gewijzigd door On_E op 12-02-2016 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

L1nt schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 16:24:
Zouden die zwakzinnigen het pas doorhebben als ze ajax pas echt schade toebrengen?
Stel, even heel extreem, de KNVB sluit ze de komende 4 speelrondes uit. Betekend automatisch verlies van 3-0 voor die 4 wedstrijden en kampioenschap kun je, normaal gesproken, op je buik schrijven. Zouden ze dat voelen? Of is hun denkvermogen echt zo beperkt dat zelfs dat hun niks doet?
Dat zal ze zeker wat doen en je raakt ze daar echt mee. Ik ben alleen bang dat het denkvermogen zo beperkt is dat ze nog steeds niet realiseren dat het probleem bij hen ligt. Ze zullen dan gewoon de bedreigingen in de richting van de KNVB gaan doen in plaats van wat zelfreflectie en het leven beteren.

Even ongenuanceerd:
Deze zijn van het niveau wat je terug ziet in Idiocracy* en zit te grinniken om 'Ouch my balls!'.

offtopic:
* Voor ingewijden. Als je de film niet gekeken hebt, gewoon eens doen. Een slechte film die één punt heel goed raakt, de mensheid bevat steeds meer zwakzinnigen en die lijn zet door.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Laatst online: 01:01
Ajax heeft weer een mededeling gedaan over de nasleep van de wedstrijd. Ze lijken het prima op te pakken en daadkrachtig op te treden.
Ajax prefereert een dadergerichte aanpak boven het opleggen van collectieve maatregelen. De dader van de veelbesproken pop is direct na afloop van de wedstrijd aangehouden. Hij kreeg, net als een toeschouwer die vuurwerk in een ander vak gooide, een stadionverbod.

Ajax heeft in totaal twintig bezoekers op het oog, van acht zijn inmiddels de gegevens bekend. De verwachting is dat van de andere twaalf snel duidelijk is wie het zijn. Deze twintig personen hebben zich aantoonbaar schuldig gemaakt aan de wanordelijkheden. Ook zij kunnen een stadionverbod tegemoet zien. De lengte van de verboden hangt af van het vergrijp dat gepleegd is.

Verder heeft de directie van Ajax in een gesprek met een afvaardiging van de supporters meegedeeld dat een voorwaardelijke straf wordt opgelegd. In het geval een ernstig en grootschalig incident plaatsvindt, zullen alle toeschouwers uit het vak waar het incident aan toe te rekenen is, de toegang voor de daaropvolgende twee thuiswedstrijden ontzegd worden. Per direct zijn voor de rest van dit lopende seizoen alle faciliteiten van Vak410 ingetrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik snap overigens ook niet zo waarom Vermeer nu aangifte doet tegen die dartclowns....

Als ik voor iedere keer dat ik beledigd ben aangifte zou hebben gedaan dan was ik wel heel vaak op het politiebureau geweest... Ik denk dat als ik hem geweest was dat ik erom zou grinniken en door zou gaan met mijn leven, uiteindelijk ben ik degene die maandelijks tienduizenden euro's op mijn bankrekening bij mag schrijven voor het uitoefenen van mijn hobby, wie lacht er dan het laatst? ;)

Nogmaals, ik vind het ook triest hoor maar tegelijkertijd vind ik dat het wel heel ver doorslaat nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

On_E schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 16:48:
Ik snap overigens ook niet zo waarom Vermeer nu aangifte doet tegen die dartclowns....

Als ik voor iedere keer dat ik beledigd ben aangifte zou hebben gedaan dan was ik wel heel vaak op het politiebureau geweest... Ik denk dat als ik hem geweest was dat ik erom zou grinniken en door zou gaan met mijn leven, uiteindelijk ben ik degene die maandelijks tienduizenden euro's op mijn bankrekening bij mag schrijven voor het uitoefenen van mijn hobby, wie lacht er dan het laatst? ;)

Nogmaals, ik vind het ook triest hoor maar tegelijkertijd vind ik dat het wel heel ver doorslaat nu.
Tja, als je dit toestaat verleg je ook de grens. Ga je straks ook zeggen dat ze niet zo moeten zeuren als ze een keertje in je tuin/woonkamer staan en je bedreigen? Want daar aangifte voor doen slaat ook wel heel ver door zeg...

De grens moet ook wel verlegd worden maar de andere kant op.
Dit soort jochies zouden thuis opgewacht moeten worden door hun vader die de riem al in de hand heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-09 17:44
Ik vind het altijd zo'n onzin dat clubs die personen moeten 'straffen'. Tja, een club kan een stadionverbod geven alleen ik vind dat persoonlijk bij dergelijke tokkies niet de verantwoordelijkheid van de club. Ik zie veel liever een voetbalwet waar justitie dit op zich neemt.

Allereerst moet bij de club een naam bekend zijn van die persoon die ze een stadionverbod op willen leggen, en ten tweede kom je met een stadionverbod toch wel het stadion binnen.

Je kan wel een heel vak met supporters gaan weren maar dat is compleet idioot. Je moet dat soort idioten gewoon via justitie veel harder aan kunnen pakken. De clubs willen dit echt niet hoor, alsmede 99% van de supporters. De clubs hebben bepaalde bevoegdheden maar die zijn nauwelijks handhaafbaar zonder inmenging van politie / justitie.

En als je dit soort tokkies via het 'normale' traject gaat berechten is het een verklaring afleggen op het politiebureau, dezelfde dag naar buiten, seizoenskaart kopen op andermans naam en we beginnen weer van voor af aan.

Niet dat ik Ajax een warm hart toedraag, maar voor mij is buiten rivaliteit elke club hetzelfde en ik vind dat clubs met veel hangen en wurgen er alles aan moeten doen om dit soort gekken tegen te houden zonder ruggengraat van politie / justitie (enige wat die doen is een busje MEérs neerzetten bij risicowedstrijden en als ze losgelaten worden als blinde kippen beginnen te rammen).

Je kan alles wel bij de clubs neer gaan leggen maar als er vanuit de politiek / justitie niets mee gedaan kan worden dan kun je of eigen rechter spelen of binnen de lijntjes kleuren met dit als resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

L1nt schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 16:53:
[...]

Tja, als je dit toestaat verleg je ook de grens. Ga je straks ook zeggen dat ze niet zo moeten zeuren als ze een keertje in je tuin/woonkamer staan en je bedreigen? Want daar aangifte voor doen slaat ook wel heel ver door zeg...

De grens moet ook wel verlegd worden maar de andere kant op.
Dit soort jochies zouden thuis opgewacht moeten worden door hun vader die de riem al in de hand heeft.
Ben ik het niet mee eens, een doodsbedreiging in eigen huis of tuin vind ik een gradatie erger dan een belediging.

Maar ik besef me wel dat het voor iedereen anders zal zijn hoor, de ene persoon heeft een dikkere huid dan een ander. Zonder overigens mensen met ''een dunnere huid'' hiermee tekort te willen doen.

Ben het wat dat betreft ook wel eens met dat ene eerder geposte stukje uit het NRC, over in hoeverre je ergens wel of geen aanstoot aan neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:12
Volgens mij heeft de chauffeur van FC Twente onslag genomen en de bus meegenomen, kwam hem tegen op de A12 richting Rotterdam/Den Haag. Ik dacht nog oh moeten ze vanavond tegen een club uit die regio? Nou nee...ze moeten morgen uit naar Roda in Limburg :? prive ritje misschien :P

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Laatst online: 29-09 20:10
ADDG schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 16:48:
Ajax heeft weer een mededeling gedaan over de nasleep van de wedstrijd. Ze lijken het prima op te pakken en daadkrachtig op te treden.

[...]
Typisch Ajax, of elke willekeurige andere voetbalclub.

Een voorwaardelijke straf, die het voor de buhne doet lijken of er opgetreden wordt... maar echt optreden doen/durven ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
martinusz schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 17:23:
Volgens mij heeft de chauffeur van FC Twente onslag genomen en de bus meegenomen, kwam hem tegen op de A12 richting Rotterdam/Den Haag. Ik dacht nog oh moeten ze vanavond tegen een club uit die regio? Nou nee...ze moeten morgen uit naar Roda in Limburg :? prive ritje misschien :P
De meeste clubs huren hun bussen van busmaatschappijen voor de momenten dat ze de bus daadwerkelijk nodig hebben. Wanneer de club de bus dan niet nodig heeft, kan de vervoerder deze inzetten voor regulier vervoer.
De bus van FC Groningen wordt bv gewoon ingezet bij evenementenvervoer, scholierenvervoer etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Laatst online: 01:01
martinusz schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 17:23:
Het vrouwen elftal van FC Twente speelt vandaag tegen het vrouwen elftal van Ado Den Haag dus die heb je waarschijnlijk zien rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Dat wijzen naar Engeland en Duitsland vind ik altijd vreemd, ik was nog niet zo heel lang geleden bij Hertha BSC - Hannover 96 en daar stond een veelvoud aan politie dan bij een FCU - Ajax hoor...

En in die landen gebeuren nog zat vergelijkbare dingen als in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:34
In Engeland zijn er geen hekken en grachten die het publiek en veld scheiden. Je kunt over het reclamebord stappen en je staat op het veld. Dan heb je 2 rijtjes stewards wat het uit- van het thuispubliek scheidt.

Dus ja, elders kan het wel degelijk normaal in het stadion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Kaap schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 18:58:
In Engeland zijn er geen hekken en grachten die het publiek en veld scheiden. Je kunt over het reclamebord stappen en je staat op het veld. Dan heb je 2 rijtjes stewards wat het uit- van het thuispubliek scheidt.

Dat ging vroeger wel anders though! NL is toe aan een strenge voetbalwet, net zoals in Engeland. Dan kan ik mijn zoons misschien ook een keer meenemen naar een voetbalwedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik ben ervan overtuigd dat in veel stadions in NL dat ook zou kunnen, maar veel veiligheidsmaatregelen hier stammen nog uit de jaren 80 en 90.

Overigens gebeuren er buiten het stadion in Engeland veel meer voetbalgerelateerde incidenten dan hier.

Maar wat ik eerder al zei, men schenkt er daar veel minder aandacht aan in de landelijke media.

[ Voor 16% gewijzigd door On_E op 12-02-2016 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Er zijn toen doden gevallen, men is lang in Europa geweigerd en de maatschappij heeft de hooligans uitgekotst. Hier heb je nog steeds mensen die het "rivaliteit" noemen.

En clubs doen ook veel meer. Dat mis je in Nederland, dat iets als Vak 410 uberhaupt nog bestaat (of Bunnikside of welke idiotenclub dan ook). Dat vak hadden ze allang op moeten splitsen, je hebt de namen uit het verleden en die kun je weigeren of verspreiden.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

In Nederland heeft de Arena een gracht maar verder heeft er volgens mij geeneen stadion een hek of een gracht.... het uitvak is daarentegen wel vaak voorzien van doorzichtig materiaal ipv gewoon open...
de problemen in Nederland zitten niet zozeer in het "het veld opkomen" of "knokken met het uitvak", maar in al het andere gedrag van deze zich-met-voetbal-associërende tokkies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Leon Zwiers schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 18:59:
[...]

Dat ging vroeger wel anders though! NL is toe aan een strenge voetbalwet, net zoals in Engeland. Dan kan ik mijn zoons misschien ook een keer meenemen naar een voetbalwedstrijd.
Je kan je zoons prima meenemen naar het voetbal hoor. Dat hele gedoe van "ik kan mijn kind niet meenemen naar het voetbal" is echt grove onzin. Het is veiliger dan ooit.

Ik noem FC Groningen als voorbeeld, politie-inzet is daar flink gedaald de laatste jaren. Je zit er -als je wilt- aan de rand van het veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Iemand Cambuur - FC Utrecht gezien? Wat een slachtpartij in de eerste helft zeg. En Cambuur heeft uiteraard geen enkele kans weten te verzilveren. Dan doet FC Utrecht dat wel.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

PauseBreak schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 22:22:
Iemand Cambuur - FC Utrecht gezien? Wat een slachtpartij in de eerste helft zeg. En Cambuur heeft uiteraard geen enkele kans weten te verzilveren. Dan doet FC Utrecht dat wel.
Nijhuis was lekker bezig, vond de overwinning uiteindelijk wel verdiend ondanks de penalty die gegeven had kunnen worden voor Cambuur.

Had het idee dat die aanvaller eerst nog een stap zette en daarna te opzichtig viel na het lichte contact met Leeuwin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-10 22:25
Prosac schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 22:20:
[...]

Je kan je zoons prima meenemen naar het voetbal hoor. Dat hele gedoe van "ik kan mijn kind niet meenemen naar het voetbal" is echt grove onzin. Het is veiliger dan ooit.

Ik noem FC Groningen als voorbeeld, politie-inzet is daar flink gedaald de laatste jaren. Je zit er -als je wilt- aan de rand van het veld.
Sparta weer gewonnen, NAC laat punten liggen. Ik kan bijna niet geloven dat het gaat gebeuren... Nog 10 finales te gaan, hopelijk toch nog een feestje op de Coolsingel :P

Mijn zoontje ga ik ook een keer meenemen naar Sparta, hij is nu 2 dus nog ff wachten. Bij Sparta is er nooit gedoe, altijd gezellig en gemoedelijk. En een keertje verliezen maakt daar ook niet uit, zijn we wel gewend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:06

ST10©DE

Dus.............

P.O. Box schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 19:44:
[...]

In Nederland heeft de Arena een gracht maar verder heeft er volgens mij geeneen stadion een hek of een gracht....
Het stadion waar FC Twente speelt (geen idee wat de huidige naam is...) heeft ook een gracht.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

In de arena zijn ze de gracht juist aan het terugbrengen, verder heeft in Nederland elk serieus stadion gewoon hekken. Zeker om het uitvak.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Uitvak zit je al gauw hoog in een hoek achter glas of hekwerk weggestopt.
Dat is het probleem ook niet, want je hebt niet wekelijks dat men massaall het veld op rent uit protest, hooguit een enkele streaker. ;)

Bij een 'nette' club rond de middellijn en dus niet bij de doelen kun je prima zitten zonder enig risico op dergelijke acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
P. Mekes schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 22:59:
[...]

Het stadion waar FC Twente speelt (geen idee wat de huidige naam is...) heeft ook een gracht.
Utrecht heeft een gracht.
Alleen de euroborg heeft geen gracht volgens
Mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Zitten met kinderen geen probleem. Maar de GVD's en kankers vliegen je om de oren. Ben dit jaar geweest in de Arena, de Kuip, de Euroborg, Grolsch Veste en in Utrecht.

Kanker dit en kanker dat, schele homo, GVD blinde eikel, etc. En dan zit je lange zijde. Ik wacht nog even met mijn zoon (nu 4)

Edit : oh, en de kuip heeft echt een gracht ;)

[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 13-02-2016 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

PWM schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 00:41:
Zitten met kinderen geen probleem. Maar de GVD's en kankers vliegen je om de oren. Ben dit jaar geweest in de Arena, de Kuip, de Euroborg, Grolsch Veste en in Utrecht.

Kanker dit en kanker dat, schele homo, GVD blinde eikel, etc. En dan zit je lange zijde. Ik wacht nog even met mijn zoon (nu 4)

Edit : oh, en de kuip heeft echt een gracht ;)
Ik kan mijn hart weer ophalen volgende week bij ADO - PEC Zwolle - midden-Noord. :P

Serieus, prima plekken, fantastisch beeld van het veld, alleen wat je om je heen hoort is echt te triest voor woorden - en dan met dat heerlijke Haagse accent. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
PSV heeft zeker géén gracht. 3 stappen en je staat op het veld.

Ben met mijn zoontje (toen 5) naar PSV - Genemuiden geweest voor de beker vorig jaar. Was prima te doen, maar dat komt natuurlijk ook door het soort wedstrijd. Zaten voor 5 euro onderste ring rond de middenlijn, prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

1 van de bordjeshouders is op non-actief gesteld door z'n werkgever. Werkte bij reade een de alidatie centrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Buiten het feit dat ik het van harte toejuich:
Ik vraag me af of dat juridisch houdbaar is. Wat die man in z'n privéleven doet, hoe triest ook, heeft toch feitelijk geen bal met z'n werk te maken? Hij staat daar toch niet met een shirt van zijn werkgever aan?

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De jongens van de darts geven aan er "ingeluisd" te zijn.

Arme jongens. Die onbetrouwbare stift heeft het op een akkoordje gegooid met het papier :(

http://m.telegraaf.nl/art...sman:-ik-ben-erin-geluisd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

PWM schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 09:45:

Arme jongens. Die onbetrouwbare stift heeft het op een akkoordje gegooid met het papier :(

Tuurlijk. Na de zonde komt niet eens het berouw, maar alleen - vrij laat, en zonder besef op voorhand - het besef dat je zelf de lul bent.

Kansloos 'toujours les autres'-gedrag. De anderen hebben het gedaan.

Neem gvd eens verantwoordelijkheid voor je eigen daden, stelletje hersenlozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 16:54
Bra-Jo schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 09:32:
Ik vraag me af of dat juridisch houdbaar is. Wat die man in z'n privéleven doet, hoe triest ook, heeft toch feitelijk geen bal met z'n werk te maken? Hij staat daar toch niet met een shirt van zijn werkgever aan?
Precies, maar wanneer je spreekt met veel mensen voor het bedrijf dan is het wel wat anders.

Maar wanneer je een normale werknemer bent dan is het erg dubieus.

Let wel ik heb er geen medelijden mee, maar ik vind het wel vreemd dat het zomaar kan. Waarbij de eerste vraag nog gesteld moet worden. Is het überhaupt wel strafbaar wat hij heeft gedaan. Verwerpelijk zeker, maar strafbaar daar gaat een rechter over.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Ligt er volgens mij aan wat voor bepalingen er in je contract staan. Ik heb bijvoorbeeld geheimhoudingsplicht en wanneer ik iets deel (via social media, aan journalisten, op grote schaal binnen vriendenkring) wat niet voor delen geschikt is kan ik gewoon ontslagen worden, ook al doe ik voor een rechter niets strafbaars. Kan me voorstellen dat dit hetzelfde werkt als er een bepaling betreffende goed gedrag is opgenomen, zo werkt het in de petrochemische industrie ook vaak geloof ik (Shell zegt bijvoorbeeld ook dat je in je privé tijd altijd met je auto lampen aan moet rijden, en dat bellen achter het stuur, ook al is het in je privé tijd, consequenties kan hebben / heeft voor je job).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024

Wil het absoluut niet goed praten en vind het walgelijk wat er gedaan is door de heren. Maar deze 3 mannen staan met naam en toenaam in de krant. Terwijl enkele pagina's verder een serieverkrachter een moordenaar in de krant staan onder de naam Gerard T. en Volkert van de G.

Selectieve media waar maar weer eens blijkt dat een gemiddelde crimineel minder erg is dan de voetbalsupporters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

saert schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 10:30:
[...]

Wil het absoluut niet goed praten en vind het walgelijk wat er gedaan is door de heren. Maar deze 3 mannen staan met naam en toenaam in de krant. Terwijl enkele pagina's verder een serieverkrachter een moordenaar in de krant staan onder de naam Gerard T. en Volkert van de G.

Selectieve media waar maar weer eens blijkt dat een gemiddelde crimineel minder erg is dan de voetbalsupporters.
Klopt. Nadeel van dat soort selectieve journalistiek is dat de rechter straks gaat zeggen dat "meneer al genoeg geleden heeft van de naamsbekendheid" en een lichte(re) straf zal opleggen.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Bra-Jo schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 10:31:
[...]

Klopt. Nadeel van dat soort selectieve journalistiek is dat de rechter straks gaat zeggen dat "meneer al genoeg geleden heeft van de naamsbekendheid" en een lichte(re) straf zal opleggen.
Groot nadeel inderdaad. Men moet in Nederland harde straffen opleggen voor supporters. Maar daarbij ook de zogenoemde normalisatie hiervan naleven. Het is belachelijk hoe je als supporters behandeld wordt. Een crimineel heeft het dan beter voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Bra-Jo schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 10:31:
[...]

Misschien hadden ze zelf moeten nadenken voordat ze dat deden in de social media?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

saert schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 10:30:
[...]

Terwijl enkele pagina's verder een serieverkrachter een moordenaar in de krant staan onder de naam Gerard T. en Volkert van de G.
De richtlijn zorgt ervoor dat verdachten van een misdrijf niet met achternaam genoemd worden. Zolang justitie hen niet als verdachte aanmerkt, worden hele namen gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 16:54
Joster schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 10:18:
[...]

(Shell zegt bijvoorbeeld ook dat je in je privé tijd altijd met je auto lampen aan moet rijden, en dat bellen achter het stuur, ook al is het in je privé tijd, consequenties kan hebben / heeft voor je job).
Tja, wel heel offtopic, maar ik denk dat de voorbeelden die je hier over Shell aanhaalt nooit stand zullen houden bij de rechter. Zeker niet dat je met lampen aan moet rijden.

Bellen in de auto kan mogelijk nog wanneer het een lease auto is, maar anders lijkt me dat ook erg lastig.

wanneer je op internet gaat zoeken kom je vooral dingen over levensstijl tegen ( eten/drinken/roken etc ). Niks over dergelijke dingen. Deze zijn denk ik ook een stap te ver.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ramzzz schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 10:35:
[...]

Misschien hadden ze zelf moeten nadenken voordat ze dat deden in de social media?
Helemaal mee eens hoor. :) Wat mij betreft mogen de heren flink op hun zak krijgen, hopen dat ze er wat van leren. Alleen ben ik het ook eens met hierboven, dat het krom is dat serieverkrachter Gerard P heet ipv Gerard Peters, en dat iemand met een bordje op TV gewoon Koen van den Berg genoemd mag worden.
Uiteraard staan de "misdrijven" niet in proportie met elkaar, maar apart is het wel. Maar goed, da's Neerlandsch' journalistieke vrijheid denk ik.

[ Voor 0% gewijzigd door Bra-Jo op 13-02-2016 10:40 . Reden: Aangepast nav PWM's uitleg :) ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Overigens mag een werkgever hem natuurlijk op non-actief zetten. Hij is gewoon vrijgesteld van werk met behoud van salaris. Het klinkt wat heftiger dan het is. Een werkgever kan natuurlijk aangeven dat ze iemand even een maandje zaken laten oplossen.

Hij is niet ontslagen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Kevinp schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 10:39:
[...]

Tja, wel heel offtopic, maar ik denk dat de voorbeelden die je hier over Shell aanhaalt nooit stand zullen houden bij de rechter. Zeker niet dat je met lampen aan moet rijden.

Bellen in de auto kan mogelijk nog wanneer het een lease auto is, maar anders lijkt me dat ook erg lastig.

wanneer je op internet gaat zoeken kom je vooral dingen over levensstijl tegen ( eten/drinken/roken etc ). Niks over dergelijke dingen. Deze zijn denk ik ook een stap te ver.
Eens hoor, maar veel medewerkers laten het daar niet op aankomen en leven er gewoon naar. Bovendien, als je ervoor getekend hebt dat dit de regels zijn, dan weet ik niet of een rechter daar iets anders van gaat vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022

Laf. Als je zo wijs bent om te poseren met zo'n bordje en je middelvinger omhoog, wees dan ook zo wijs om de consequenties te accepteren en ga je niet verschuilen achter anderen....

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 10:11
Joster schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 10:56:
[...]

Eens hoor, maar veel medewerkers laten het daar niet op aankomen en leven er gewoon naar. Bovendien, als je ervoor getekend hebt dat dit de regels zijn, dan weet ik niet of een rechter daar iets anders van gaat vinden..
Als contractor sowieso, je word bekend gemaakt met de regels op dag 1. Vervolgens wil je later niet in een situatie komen waar je tijdens een performance review moet uitleggen dat je bij de klant ontslagen bent omdat ...

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Dat is wel heel sneu inderdaad. Waarom steek je dan je middelvinger op en zoek je nadrukkelijk de camera? Wat had er dan op het bordje moeten staan volgens hem?
Dat is wel een hele slechte smoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Benieuwd of Ajax hierdoor woord bij daad zet en dat vak 2 sedstrijden leeghoudt. Ze hebben al het budget voor "sfeeracties" ingetrokken, maar bij een volgend probleem zou het hele vak leeg blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:20

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Vermeer, Vejinovic... waar zijn die "supporters" nu mee bezig? Laat de spelers met rust en verpest het niet voor de echte fans.

In Zeist kunnen ze trouwens ook niet tellen. Nu willen ze de Topklasse (4e niveau) hernoemen naar Derde Divisie... Dat noemen ze "in 1 x goed doen". Ik vind het raar, maar goed, er zijn belangrijker dingen om je druk over te maken.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik zou het als Ajax niet doen. Straks moet je als club nog ingrijpen als iemand met een clubshirt in de kroeg wat verkeerd doet.

Justitie mag hier naar kijken, dat lijkt me de juiste organisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, als ik zie wat er allemaal op GeenStijl wordt geplaatst en op de asocial media, dan zijn deze foute bordjes bij het darten eigenlijk niets bijzonders in een land waar we zo houden van de vrijheid van meningsuiting. Die moet gewoon eens heel grondig aangepakt worden.

Om stadionverboden lachen deze jongens, dat is een wassen neus. Het is peanuts om met een stadionverbod het stadion in te komen. Die maatregelen zijn doen alsof, nep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Joster schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 06:57:
PSV heeft zeker géén gracht. 3 stappen en je staat op het veld.

Ben met mijn zoontje (toen 5) naar PSV - Genemuiden geweest voor de beker vorig jaar. Was prima te doen, maar dat komt natuurlijk ook door het soort wedstrijd. Zaten voor 5 euro onderste ring rond de middenlijn, prima :)
Wedstrijden van PSV zijn sowieso goed te bezoeken. Ook bij PSV - Feyenoord en PSV - Ajax geen onprettige dingen meegemaakt.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Leon Zwiers schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 12:58:
Benieuwd of Ajax hierdoor woord bij daad zet en dat vak 2 sedstrijden leeghoudt. Ze hebben al het budget voor "sfeeracties" ingetrokken, maar bij een volgend probleem zou het hele vak leeg blijven.
Een groot incident ja. Maar meer gerelateerd aan in het stadion tijdens een wedstrijd bij het betreffende vak lijkt me, dus nu niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
PauseBreak schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 13:12:
[...]

Wedstrijden van PSV zijn sowieso goed te bezoeken. Ook bij PSV - Feyenoord en PSV - Ajax geen onprettige dingen meegemaakt.
Ja, al sta ik bij Europese wedstrijden eigenlijk altijd op Oost. Daar neem ik mijn zoontje nog maar niet mee naar toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
MarvinG schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 11:01:
[...]

Laf. Als je zo wijs bent om te poseren met zo'n bordje en je middelvinger omhoog, wees dan ook zo wijs om de consequenties te accepteren en ga je niet verschuilen achter anderen....
Mmm. Hoezo zijn dit perse consequenties? Ze zijn dom ja, maar je had ook niet kunnen weten dat iedereen over je gaat schrijven.
Als ik 10km/u te hard rij zijn de consequenties x bedrag betalen aan de regering. Dat is duidelijk, hier niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Joster schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 13:23:
[...]

Ja, al sta ik bij Europese wedstrijden eigenlijk altijd op Oost. Daar neem ik mijn zoontje nog maar niet mee naar toe :P
Zou ik inderdaad even een paar jaar mee wachten :D

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Joostje123 schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 13:30:
[...]

Mmm. Hoezo zijn dit perse consequenties? Ze zijn dom ja, maar je had ook niet kunnen weten dat iedereen over je gaat schrijven.
Als ik 10km/u te hard rij zijn de consequenties x bedrag betalen aan de regering. Dat is duidelijk, hier niet...
Nou, gezien de nog verse verontwaardiging over wat in het stadion was gebeurd lijkt het me logisch dat als je dit flikt de ganse vaderlandsche media eroverheen gaat vallen. Zowieso de telegrof. Dat hadden ze best aan kunnen zien komen.

Vond deze toch wel grappig:
Wie had dat gedacht? Van 'Chef Spandoeken', naar een nieuwe baan zoeken. :+

[ Voor 8% gewijzigd door LZ86 op 13-02-2016 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Als hij voor zn werk een VOG nodg heeft en deze actie invloed heeft op z'n VOG dan mag dat vast wel.
Jorgen schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 13:01:

In Zeist kunnen ze trouwens ook niet tellen. Nu willen ze de Topklasse (4e niveau) hernoemen naar Derde Divisie... Dat noemen ze "in 1 x goed doen". Ik vind het raar, maar goed, er zijn belangrijker dingen om je druk over te maken.
Klopt gewoon hoor

Eredivisie, Eerste Divisie (Jupiler League), Tweede Divisie (vanaf komend seizoen), Derde Divisie (nu Topklasse).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Modbreak:Vanaf nu graag weer voetbalzaken, geen randzaken die niets met voetbal te maken hebben, we gaan te ver offtopic. :)

Mocht er meer behoefte aan deze discussie zijn, dan kan er een apart topic geopend worden (en dan kunnen de gerelateerde posts daarheen gemerged worden).

[ Voor 38% gewijzigd door Ramzzz op 13-02-2016 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Jammer genoeg is er op de zaterdag tegenwoordig weinig eredivisie meer wat de moeite is om te kijken. Jammer dat ze alle potjes van de grotere ploegen op zondag gooien. Denk dat ik vanavond maar oversla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Heracles - AZ gaat nog wel, maar de echter toppers door je natuurlijk niet op zaterdagavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:17
AZ gaat lekker los in Almelo inmiddels.
Vroeg op voorsprong en in de 31e minuut op 0-2 en een minuut later al weer op 0-3 gezet.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Inmiddels dan 1-3 bij Heracles - AZ, maar dat AZ is stiekem best leuk aan het voetballen zeg. Die zijn echt een stuk beter gaan spelen na de winterstop.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:20

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

L1nt schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 14:33:
[...]

Als hij voor zn werk een VOG nodg heeft en deze actie invloed heeft op z'n VOG dan mag dat vast wel.

[...]

Klopt gewoon hoor

Eredivisie, Eerste Divisie (Jupiler League), Tweede Divisie (vanaf komend seizoen), Derde Divisie (nu Topklasse).
Oh ja? Dat je de Jupiler League ook Eerste Divisie noemt, doet natuurlijk niets af aan het feit dat de Eerste Divisie dan dus eigenlijk ook al de Tweede is... ;)

Your Friendly Neighborhood Moderator

Pagina: 1 ... 43 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder