Dit is niet waar toch?Sempy schreef op maandag 08 februari 2016 @ 19:55:
en wat nitraatbommetjes voorhanden (die nota bene in het beneden liggende vak tussen de kinderen werden gegooid).

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dit is niet waar toch?Sempy schreef op maandag 08 februari 2016 @ 19:55:
en wat nitraatbommetjes voorhanden (die nota bene in het beneden liggende vak tussen de kinderen werden gegooid).
Voor zover ik weet, is er inderdaad 1 stuk vuurwerk naar het vak beneden Vak410 gegooid. Daarbij werd overigens ook vermeld dat degene die dat deed, door leden van 410 van het vak getikt is. Dus blijkbaar vindt men dat dan niet zo'n goed idee.
Ik hoorde het op de terugweg van iemand die in het betreffende vak zat, ik sluit niet uit dat het de bedoeling was het ding in de gracht te mikken maar dan neem je toch ook een onverantwoord risico.
Misschien moeten ze eens een tribune sluiten in A'dam.......rik86 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 19:58:
wat mij betreft voert de knvb inderdaad gewoon puntenstraffen in voor zulke incidenten, tot nu toe helpt niets en zeggen de clubs heel hard "schande!" en gaan ze verder op de oude weg
[ Voor 40% gewijzigd door On_E op 09-02-2016 09:13 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Waren 2 stuks(weet niet of ze van dezelfde persoon komen).Prosac schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 08:48:
[...]
Voor zover ik weet, is er inderdaad 1 stuk vuurwerk naar het vak beneden Vak410 gegooid. Daarbij werd overigens ook vermeld dat degene die dat deed, door leden van 410 van het vak getikt is. Dus blijkbaar vindt men dat dan niet zo'n goed idee.
Met het risico dat het een onschuldige vent is die toevallig dezelfde naam heeft.....Leon Zwiers schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 03:12:
Overigens schijnt zijn adres uitgelekt te zijn, hoop voor m dat ie veilig blijft, want je kan er donder op zeggen dat de Feyenoord tokkies m op gaan zoeken helaas.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Vreemd moment... of was opgestapt nadat je assistent werd ontslagen of aan het eind van het seizoen. Hier schiet de club niks mee op en zal ook geen redding brengen. Dit tussentijds vertrek maakt hem geen stabiele factor voor de toekomst zo.Henk de Jong heeft per direct zijn functie neergelegd als hoofdtrainer van SC Cambuur.
Hij vindt zichzelf niet de juiste persoon om de club uit Leeuwarden de komende maanden te behoeden voor degradatie.
Cambuur staat na 22 duels in de eredivisie op de zeventiende plaats, een punt boven hekkensluiter De Graafschap. De ploeg verloor de afgelopen vijf competitieduels.
"Ondanks de steun die ik nog steeds voel van de club, bestuur, directie en supporters heb ik het gevoel dat er iets moet veranderen en dat dit het juiste moment is om op te stappen", aldus de 51-jarige De Jong. "Met pijn in het hart neem ik afscheid, maar dit is wel het beste voor Cambuur. Iedereen bij deze fantastische club wens ik het allerbeste."
De taken van de opgestapte trainer worden voorlopig waargenomen door de assistent-trainers Sipke Hulshoff, Jan Bruin en Arne Slot.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Vind ik niet eigenlijk. Hij heeft het nog geprobeerd om te keren na de winterstop, maar hij krijgt dezelfde fouten er maar niet uit. Dan is het niet vreemd dat je daar je conclusies aan verbindt en iemand anders de kans geeft om het tij te keren.Han schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 12:26:
Henk de Jong stapt op als trainer SC Cambuur
[...]
Vreemd moment... of was opgestapt nadat je assistent werd ontslagen of aan het eind van het seizoen. Hier schiet de club niks mee op en zal ook geen redding brengen. Dit tussentijds vertrek maakt hem geen stabiele factor voor de toekomst zo.
Nee, merp!
Dat had hij tijdens de winterstop al kunnen bedenken met de verkoop van Ogbeche.PauseBreak schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 12:29:
Vind ik niet eigenlijk. Hij heeft het nog geprobeerd om te keren na de winterstop, maar hij krijgt dezelfde fouten er maar niet uit. Dan is het niet vreemd dat je daar je conclusies aan verbindt en iemand anders de kans geeft om het tij te keren.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat had hij tijdens het voorseizoen al kunnen bedenken met het gebrek aan inkomende transfers.Han schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 12:33:
[...]
Dat had hij tijdens de winterstop al kunnen bedenken met de verkoop van Ogbeche.
Nee, merp!
Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat hij het echt niet meer ziet zitten, De Graafschap komt wel heel erg dichtbij nu.PauseBreak schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 12:36:
[...]
Dat had hij tijdens het voorseizoen al kunnen bedenken met het gebrek aan inkomende transfers.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ja, dat was mijn initiële punt ook.Gynnad schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 12:45:
[...]
Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat hij het echt niet meer ziet zitten, De Graafschap komt wel heel erg dichtbij nu.
Nee, merp!
Graafschap is versterkt in de winterstop.Gynnad schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 12:45:
[...]
Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat hij het echt niet meer ziet zitten, De Graafschap komt wel heel erg dichtbij nu.
Ik dacht dat Henk altijd preekte dat hij niet de financiële middelen had om zomaar ontslag te nemen.Joostje123 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 12:55:
[...]
Graafschap is versterkt in de winterstop.
Cambuur verslapt.
1+1=2 en betekent dat Cambuur gaat degraderen.
[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 09-02-2016 13:35 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Schijnt uitgelekt te zijn? Volgens wie? Lijkt me gewoon een matige poging tot bangmakerij.Leon Zwiers schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 03:12:
Overigens schijnt zijn adres uitgelekt te zijn, hoop voor m dat ie veilig blijft, want je kan er donder op zeggen dat de Feyenoord tokkies m op gaan zoeken helaas.
Verwijderd
[ Voor 90% gewijzigd door gambieter op 09-02-2016 20:30 ]
Zijn ajax fans, zie je wel aan de tattoo. Maar kan ajax niks aan doenLeon Zwiers schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 13:26:
En nu ook bij het darten bedreigingen aan het adres van Vermeer. Gaat lekker zeg......Als blijkt dat dit ook ajax "fans" zijn ben ik benieuwd of de KNVB dit mee gaat nemen in een eventuele strafmaat.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Tja, in de media komen wat verschillende meningen aan bod hierover.Leon Zwiers schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 13:26:
En nu ook bij het darten bedreigingen aan het adres van Vermeer. Gaat lekker zeg......Als blijkt dat dit ook ajax "fans" zijn ben ik benieuwd of de KNVB dit mee gaat nemen in een eventuele strafmaat.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Volgens mij zegt Leon precies dat. Je kan Ajax niet kwalijk nemen wat er bij het darten gebeurt, maar tegen de massale spreekkoren en het afgrijselijk spandoek en de pop hebben ze niet echt krachtig opgetreden plus dat het te voorkomen was. Daar kan je best een heel vak voor bestraffen.St@m schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 13:49:
Ehm.. dus als ik nu langs de snelweg ga staan met daarop een groot bord waar ik een hangende Vermeer afbeeld, dan moet dat meegenomen worden in de strafmaat voor Ajax..
Ik ben altijd in voor straffen voor Ajaxmaar dat lijkt me te zot voor woorden.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Toch jammer dat je cluppie geassocieerd wordt met dergelijke mongolen. Er is geen supporter met gezond verstand die dit gedrag goed keurt maar het verneukt toch zo de beeldvorming. En als brave vader zo'n doorgesnoven kamper corrigeren zorgt ervoor dat je vervroegd aan een kunstgebit zit.Mars18 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 13:31:
Zijn ajax fans, zie je wel aan de tattoo. Maar kan ajax niks aan doen
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Afzeiken? Nee, ik gun Ajax dit absoluut niet, net zoals ik het afgrijselijk vond dat mijn eigen cluppie slecht in het nieuws kwam door een paar van die dorpsgekken die bij spelers in de tuin gaan staan.Gonadan schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 15:09:
[...]
Toch jammer dat je cluppie geassocieerd wordt met dergelijke mongolen. Er is geen supporter met gezond verstand die dit gedrag goed keurt maar het verneukt toch zo de beeldvorming. En als brave vader zo'n doorgesnoven kamper corrigeren zorgt ervoor dat je vervroegd aan een kunstgebit zit.
Ook altijd jammer dat het weer voer is voor de mensen met gekleurde bril om lekker de andere clubs af te zeiken.
Helaas is het ook een wijd verbreid misverstand dat het alleen doorgesnoven shit for brains zijn die zich misdragen op de tribune.Gonadan schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 15:09:
[...]
Toch jammer dat je cluppie geassocieerd wordt met dergelijke mongolen. Er is geen supporter met gezond verstand die dit gedrag goed keurt maar het verneukt toch zo de beeldvorming. En als brave vader zo'n doorgesnoven kamper corrigeren zorgt ervoor dat je vervroegd aan een kunstgebit zit.
Ook altijd jammer dat het weer voer is voor de mensen met gekleurde bril om lekker de andere clubs af te zeiken.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Minder, minder, minder...?Leon Zwiers schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 15:23:
Naam en toenaam is inmiddels weer bekend van die darthelden. Verassing: ze zijn onderdeel van de lui die op 410 zitten. 1 van de 2 schijnt zelfs de baas van de spandoekenmakers van dat vak te zijn.
Dat hele vak, leeghouden z.s.m
Het was ook niet speciaal op jou of iemand anders gericht. Ik constateer slechts dat bij dit soort zaken men ineens wel een fijn oordeel weet te vellen over hoe een club het aanpakt. Als aasgieren zwermen ze er op af.Leon Zwiers schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 15:16:
Afzeiken? Nee, ik gun Ajax dit absoluut niet, net zoals ik het afgrijselijk vond dat mijn eigen cluppie slecht in het nieuws kwam door een paar van die dorpsgekken die bij spelers in de tuin gaan staan.
Dan heb je nu voldoende argumenten om het hele vak aan te pakken inderdaad, mits te bewijzen, want het geruchtencircuit is natuurlijk net zo gekleurd als vele brillen.Leon Zwiers schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 15:23:
Naam en toenaam is inmiddels weer bekend van die darthelden. Verassing: ze zijn onderdeel van de lui die op 410 zitten. 1 van de 2 schijnt zelfs de baas van de spandoekenmakers van dat vak te zijn.
Dat hele vak, leeghouden z.s.m
Dat heb ik dan ook nergens gesteld, maar de betreffende sujetten zijn niet echt brave huisvaders.Ramzzz schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 15:18:
Helaas is het ook een wijd verbreid misverstand dat het alleen doorgesnoven shit for brains zijn die zich misdragen op de tribune.
Vele 'brave huisvaders' gaan volledig mataglap op de tribune, en maken amok bij het leven.
Weekend warriors...
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Die gast met dat vermeer NSB bord staat in vol ornaat op tv/facebook. Zijn naam en achternaam zijn bekend ( inmiddels ook al zijn werkplek ) en hij staat op meerdere foto's in dat vak met een capuchon op z'n kop... bewijs genoeg lijkt meGonadan schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 15:43:
Dan heb je nu voldoende argumenten om het hele vak aan te pakken inderdaad, mits te bewijzen, want het geruchtencircuit is natuurlijk net zo gekleurd als vele brillen.
[ Voor 27% gewijzigd door LZ86 op 12-02-2016 15:49 ]
Inderdaad, er zijn tientallen mensen direct bij betrokken geweest en Ajax kan die gasten gewoon een stadionverbod geven en aangifte doen. De mensen die Vermeer toezongen staan ook op camera en ook daar zijn maatregelen mogelijk. Dan hebben we het nog niet over al die mensen die er omheen staan en er niks van zeggen (dat zal een stuk lastiger zijn, maar ook die kan je bijv. aanschrijven en waarschuwen).Leon Zwiers schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 15:46:
Kijk voor de grap ook eens op de site van 410. Dat spandoek waar vermeer op wordt beledigd wordt door een mannetje of 20+ vastgehouden. Die lui maken op hun eigen site mooi alle poppetjes onherkenbaar, maar op tv beelden is prima te zien wie dat allemaal zijn. Laat Ajax al die idioten aanpakken ipv alleen die stroman met zijn pop. Dat zou al een stuk meer goodwill kweken.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ah mooi, dan is de zaak gesloten. Ik had alleen zijn foto in het nieuws nog meegekregen.Leon Zwiers schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 15:46:
Die gast met dat vermeer NSB bord staat in vol ornaat op tv/facebook. Zijn naam en achternaam zijn bekend ( inmiddels ook al zijn werkplek ) en hij staat op meerdere foto's in dat vak met een capuchon op z'n kop... bewijs genoeg lijkt me
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
[ Voor 26% gewijzigd door On_E op 12-02-2016 16:31 ]
Dat zal ze zeker wat doen en je raakt ze daar echt mee. Ik ben alleen bang dat het denkvermogen zo beperkt is dat ze nog steeds niet realiseren dat het probleem bij hen ligt. Ze zullen dan gewoon de bedreigingen in de richting van de KNVB gaan doen in plaats van wat zelfreflectie en het leven beteren.L1nt schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 16:24:
Zouden die zwakzinnigen het pas doorhebben als ze ajax pas echt schade toebrengen?
Stel, even heel extreem, de KNVB sluit ze de komende 4 speelrondes uit. Betekend automatisch verlies van 3-0 voor die 4 wedstrijden en kampioenschap kun je, normaal gesproken, op je buik schrijven. Zouden ze dat voelen? Of is hun denkvermogen echt zo beperkt dat zelfs dat hun niks doet?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ajax prefereert een dadergerichte aanpak boven het opleggen van collectieve maatregelen. De dader van de veelbesproken pop is direct na afloop van de wedstrijd aangehouden. Hij kreeg, net als een toeschouwer die vuurwerk in een ander vak gooide, een stadionverbod.
Ajax heeft in totaal twintig bezoekers op het oog, van acht zijn inmiddels de gegevens bekend. De verwachting is dat van de andere twaalf snel duidelijk is wie het zijn. Deze twintig personen hebben zich aantoonbaar schuldig gemaakt aan de wanordelijkheden. Ook zij kunnen een stadionverbod tegemoet zien. De lengte van de verboden hangt af van het vergrijp dat gepleegd is.
Verder heeft de directie van Ajax in een gesprek met een afvaardiging van de supporters meegedeeld dat een voorwaardelijke straf wordt opgelegd. In het geval een ernstig en grootschalig incident plaatsvindt, zullen alle toeschouwers uit het vak waar het incident aan toe te rekenen is, de toegang voor de daaropvolgende twee thuiswedstrijden ontzegd worden. Per direct zijn voor de rest van dit lopende seizoen alle faciliteiten van Vak410 ingetrokken.
Tja, als je dit toestaat verleg je ook de grens. Ga je straks ook zeggen dat ze niet zo moeten zeuren als ze een keertje in je tuin/woonkamer staan en je bedreigen? Want daar aangifte voor doen slaat ook wel heel ver door zeg...On_E schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 16:48:
Ik snap overigens ook niet zo waarom Vermeer nu aangifte doet tegen die dartclowns....
Als ik voor iedere keer dat ik beledigd ben aangifte zou hebben gedaan dan was ik wel heel vaak op het politiebureau geweest... Ik denk dat als ik hem geweest was dat ik erom zou grinniken en door zou gaan met mijn leven, uiteindelijk ben ik degene die maandelijks tienduizenden euro's op mijn bankrekening bij mag schrijven voor het uitoefenen van mijn hobby, wie lacht er dan het laatst?
Nogmaals, ik vind het ook triest hoor maar tegelijkertijd vind ik dat het wel heel ver doorslaat nu.
Ben ik het niet mee eens, een doodsbedreiging in eigen huis of tuin vind ik een gradatie erger dan een belediging.L1nt schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 16:53:
[...]
Tja, als je dit toestaat verleg je ook de grens. Ga je straks ook zeggen dat ze niet zo moeten zeuren als ze een keertje in je tuin/woonkamer staan en je bedreigen? Want daar aangifte voor doen slaat ook wel heel ver door zeg...
De grens moet ook wel verlegd worden maar de andere kant op.
Dit soort jochies zouden thuis opgewacht moeten worden door hun vader die de riem al in de hand heeft.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Typisch Ajax, of elke willekeurige andere voetbalclub.ADDG schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 16:48:
Ajax heeft weer een mededeling gedaan over de nasleep van de wedstrijd. Ze lijken het prima op te pakken en daadkrachtig op te treden.
[...]
De meeste clubs huren hun bussen van busmaatschappijen voor de momenten dat ze de bus daadwerkelijk nodig hebben. Wanneer de club de bus dan niet nodig heeft, kan de vervoerder deze inzetten voor regulier vervoer.martinusz schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 17:23:
Volgens mij heeft de chauffeur van FC Twente onslag genomen en de bus meegenomen, kwam hem tegen op de A12 richting Rotterdam/Den Haag. Ik dacht nog oh moeten ze vanavond tegen een club uit die regio? Nou nee...ze moeten morgen uit naar Roda in Limburgprive ritje misschien
Het vrouwen elftal van FC Twente speelt vandaag tegen het vrouwen elftal van Ado Den Haag dus die heb je waarschijnlijk zien rijden.martinusz schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 17:23:
Volgens mij heeft de chauffeur van FC Twente onslag genomen en de bus meegenomen, kwam hem tegen op de A12 richting Rotterdam/Den Haag. Ik dacht nog oh moeten ze vanavond tegen een club uit die regio? Nou nee...ze moeten morgen uit naar Roda in Limburgprive ritje misschien
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat wijzen naar Engeland en Duitsland vind ik altijd vreemd, ik was nog niet zo heel lang geleden bij Hertha BSC - Hannover 96 en daar stond een veelvoud aan politie dan bij een FCU - Ajax hoor...
Dat ging vroeger wel anders though! NL is toe aan een strenge voetbalwet, net zoals in Engeland. Dan kan ik mijn zoons misschien ook een keer meenemen naar een voetbalwedstrijd.Kaap schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 18:58:
In Engeland zijn er geen hekken en grachten die het publiek en veld scheiden. Je kunt over het reclamebord stappen en je staat op het veld. Dan heb je 2 rijtjes stewards wat het uit- van het thuispubliek scheidt.
Dus ja, elders kan het wel degelijk normaal in het stadion.
Ik ben ervan overtuigd dat in veel stadions in NL dat ook zou kunnen, maar veel veiligheidsmaatregelen hier stammen nog uit de jaren 80 en 90.Kaap schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 18:58:
In Engeland zijn er geen hekken en grachten die het publiek en veld scheiden. Je kunt over het reclamebord stappen en je staat op het veld. Dan heb je 2 rijtjes stewards wat het uit- van het thuispubliek scheidt.
[ Voor 16% gewijzigd door On_E op 12-02-2016 19:31 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
In Nederland heeft de Arena een gracht maar verder heeft er volgens mij geeneen stadion een hek of een gracht.... het uitvak is daarentegen wel vaak voorzien van doorzichtig materiaal ipv gewoon open...Kaap schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 18:58:
Je kan je zoons prima meenemen naar het voetbal hoor. Dat hele gedoe van "ik kan mijn kind niet meenemen naar het voetbal" is echt grove onzin. Het is veiliger dan ooit.Leon Zwiers schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 18:59:
[...]
Dat ging vroeger wel anders though! NL is toe aan een strenge voetbalwet, net zoals in Engeland. Dan kan ik mijn zoons misschien ook een keer meenemen naar een voetbalwedstrijd.
Nee, merp!
Nijhuis was lekker bezig, vond de overwinning uiteindelijk wel verdiend ondanks de penalty die gegeven had kunnen worden voor Cambuur.PauseBreak schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 22:22:
Iemand Cambuur - FC Utrecht gezien? Wat een slachtpartij in de eerste helft zeg. En Cambuur heeft uiteraard geen enkele kans weten te verzilveren. Dan doet FC Utrecht dat wel.
Sparta weer gewonnen, NAC laat punten liggen. Ik kan bijna niet geloven dat het gaat gebeuren... Nog 10 finales te gaan, hopelijk toch nog een feestje op de CoolsingelProsac schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 22:20:
[...]
Je kan je zoons prima meenemen naar het voetbal hoor. Dat hele gedoe van "ik kan mijn kind niet meenemen naar het voetbal" is echt grove onzin. Het is veiliger dan ooit.
Ik noem FC Groningen als voorbeeld, politie-inzet is daar flink gedaald de laatste jaren. Je zit er -als je wilt- aan de rand van het veld.
Het stadion waar FC Twente speelt (geen idee wat de huidige naam is...) heeft ook een gracht.P.O. Box schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 19:44:
[...]
In Nederland heeft de Arena een gracht maar verder heeft er volgens mij geeneen stadion een hek of een gracht....
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Utrecht heeft een gracht.P. Mekes schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 22:59:
[...]
Het stadion waar FC Twente speelt (geen idee wat de huidige naam is...) heeft ook een gracht.
[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 13-02-2016 00:42 ]
Ik kan mijn hart weer ophalen volgende week bij ADO - PEC Zwolle - midden-Noord.PWM schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 00:41:
Zitten met kinderen geen probleem. Maar de GVD's en kankers vliegen je om de oren. Ben dit jaar geweest in de Arena, de Kuip, de Euroborg, Grolsch Veste en in Utrecht.
Kanker dit en kanker dat, schele homo, GVD blinde eikel, etc. En dan zit je lange zijde. Ik wacht nog even met mijn zoon (nu 4)
Edit : oh, en de kuip heeft echt een gracht
Nomen nescio
Tuurlijk. Na de zonde komt niet eens het berouw, maar alleen - vrij laat, en zonder besef op voorhand - het besef dat je zelf de lul bent.PWM schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 09:45:
De jongens van de darts geven aan er "ingeluisd" te zijn.
Arme jongens. Die onbetrouwbare stift heeft het op een akkoordje gegooid met het papier
http://m.telegraaf.nl/art...sman:-ik-ben-erin-geluisd
Precies, maar wanneer je spreekt met veel mensen voor het bedrijf dan is het wel wat anders.Bra-Jo schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 09:32:
Buiten het feit dat ik het van harte toejuich:
Ik vraag me af of dat juridisch houdbaar is. Wat die man in z'n privéleven doet, hoe triest ook, heeft toch feitelijk geen bal met z'n werk te maken? Hij staat daar toch niet met een shirt van zijn werkgever aan?
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Ligt er volgens mij aan wat voor bepalingen er in je contract staan. Ik heb bijvoorbeeld geheimhoudingsplicht en wanneer ik iets deel (via social media, aan journalisten, op grote schaal binnen vriendenkring) wat niet voor delen geschikt is kan ik gewoon ontslagen worden, ook al doe ik voor een rechter niets strafbaars. Kan me voorstellen dat dit hetzelfde werkt als er een bepaling betreffende goed gedrag is opgenomen, zo werkt het in de petrochemische industrie ook vaak geloof ik (Shell zegt bijvoorbeeld ook dat je in je privé tijd altijd met je auto lampen aan moet rijden, en dat bellen achter het stuur, ook al is het in je privé tijd, consequenties kan hebben / heeft voor je job).Bra-Jo schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 09:32:
Ik vraag me af of dat juridisch houdbaar is. Wat die man in z'n privéleven doet, hoe triest ook, heeft toch feitelijk geen bal met z'n werk te maken? Hij staat daar toch niet met een shirt van zijn werkgever aan?
Wil het absoluut niet goed praten en vind het walgelijk wat er gedaan is door de heren. Maar deze 3 mannen staan met naam en toenaam in de krant. Terwijl enkele pagina's verder een serieverkrachter een moordenaar in de krant staan onder de naam Gerard T. en Volkert van de G.PWM schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 09:45:
Arme jongens. Die onbetrouwbare stift heeft het op een akkoordje gegooid met het papier
Klopt. Nadeel van dat soort selectieve journalistiek is dat de rechter straks gaat zeggen dat "meneer al genoeg geleden heeft van de naamsbekendheid" en een lichte(re) straf zal opleggen.saert schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 10:30:
[...]
Wil het absoluut niet goed praten en vind het walgelijk wat er gedaan is door de heren. Maar deze 3 mannen staan met naam en toenaam in de krant. Terwijl enkele pagina's verder een serieverkrachter een moordenaar in de krant staan onder de naam Gerard T. en Volkert van de G.
Selectieve media waar maar weer eens blijkt dat een gemiddelde crimineel minder erg is dan de voetbalsupporters.
Nomen nescio
Groot nadeel inderdaad. Men moet in Nederland harde straffen opleggen voor supporters. Maar daarbij ook de zogenoemde normalisatie hiervan naleven. Het is belachelijk hoe je als supporters behandeld wordt. Een crimineel heeft het dan beter voor elkaar.Bra-Jo schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 10:31:
[...]
Klopt. Nadeel van dat soort selectieve journalistiek is dat de rechter straks gaat zeggen dat "meneer al genoeg geleden heeft van de naamsbekendheid" en een lichte(re) straf zal opleggen.
Misschien hadden ze zelf moeten nadenken voordat ze dat deden in de social media?Bra-Jo schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 10:31:
[...]
Klopt. Nadeel van dat soort selectieve journalistiek is dat de rechter straks gaat zeggen dat "meneer al genoeg geleden heeft van de naamsbekendheid" en een lichte(re) straf zal opleggen.
De richtlijn zorgt ervoor dat verdachten van een misdrijf niet met achternaam genoemd worden. Zolang justitie hen niet als verdachte aanmerkt, worden hele namen gebruikt.saert schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 10:30:
[...]
Terwijl enkele pagina's verder een serieverkrachter een moordenaar in de krant staan onder de naam Gerard T. en Volkert van de G.
Tja, wel heel offtopic, maar ik denk dat de voorbeelden die je hier over Shell aanhaalt nooit stand zullen houden bij de rechter. Zeker niet dat je met lampen aan moet rijden.Joster schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 10:18:
[...]
(Shell zegt bijvoorbeeld ook dat je in je privé tijd altijd met je auto lampen aan moet rijden, en dat bellen achter het stuur, ook al is het in je privé tijd, consequenties kan hebben / heeft voor je job).
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Helemaal mee eens hoor.Ramzzz schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 10:35:
[...]
Misschien hadden ze zelf moeten nadenken voordat ze dat deden in de social media?
[ Voor 0% gewijzigd door Bra-Jo op 13-02-2016 10:40 . Reden: Aangepast nav PWM's uitleg :) ]
Nomen nescio
Eens hoor, maar veel medewerkers laten het daar niet op aankomen en leven er gewoon naar. Bovendien, als je ervoor getekend hebt dat dit de regels zijn, dan weet ik niet of een rechter daar iets anders van gaat vinden..Kevinp schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 10:39:
[...]
Tja, wel heel offtopic, maar ik denk dat de voorbeelden die je hier over Shell aanhaalt nooit stand zullen houden bij de rechter. Zeker niet dat je met lampen aan moet rijden.
Bellen in de auto kan mogelijk nog wanneer het een lease auto is, maar anders lijkt me dat ook erg lastig.
wanneer je op internet gaat zoeken kom je vooral dingen over levensstijl tegen ( eten/drinken/roken etc ). Niks over dergelijke dingen. Deze zijn denk ik ook een stap te ver.
Laf. Als je zo wijs bent om te poseren met zo'n bordje en je middelvinger omhoog, wees dan ook zo wijs om de consequenties te accepteren en ga je niet verschuilen achter anderen....PWM schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 09:45:
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Als contractor sowieso, je word bekend gemaakt met de regels op dag 1. Vervolgens wil je later niet in een situatie komen waar je tijdens een performance review moet uitleggen dat je bij de klant ontslagen bent omdat ...Joster schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 10:56:
[...]
Eens hoor, maar veel medewerkers laten het daar niet op aankomen en leven er gewoon naar. Bovendien, als je ervoor getekend hebt dat dit de regels zijn, dan weet ik niet of een rechter daar iets anders van gaat vinden..
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Your Friendly Neighborhood Moderator
Verwijderd
Wedstrijden van PSV zijn sowieso goed te bezoeken. Ook bij PSV - Feyenoord en PSV - Ajax geen onprettige dingen meegemaakt.Joster schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 06:57:
PSV heeft zeker géén gracht. 3 stappen en je staat op het veld.
Ben met mijn zoontje (toen 5) naar PSV - Genemuiden geweest voor de beker vorig jaar. Was prima te doen, maar dat komt natuurlijk ook door het soort wedstrijd. Zaten voor 5 euro onderste ring rond de middenlijn, prima
Nee, merp!
Een groot incident ja. Maar meer gerelateerd aan in het stadion tijdens een wedstrijd bij het betreffende vak lijkt me, dus nu niet.Leon Zwiers schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 12:58:
Benieuwd of Ajax hierdoor woord bij daad zet en dat vak 2 sedstrijden leeghoudt. Ze hebben al het budget voor "sfeeracties" ingetrokken, maar bij een volgend probleem zou het hele vak leeg blijven.
Ja, al sta ik bij Europese wedstrijden eigenlijk altijd op Oost. Daar neem ik mijn zoontje nog maar niet mee naar toePauseBreak schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 13:12:
[...]
Wedstrijden van PSV zijn sowieso goed te bezoeken. Ook bij PSV - Feyenoord en PSV - Ajax geen onprettige dingen meegemaakt.
Mmm. Hoezo zijn dit perse consequenties? Ze zijn dom ja, maar je had ook niet kunnen weten dat iedereen over je gaat schrijven.MarvinG schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 11:01:
[...]
Laf. Als je zo wijs bent om te poseren met zo'n bordje en je middelvinger omhoog, wees dan ook zo wijs om de consequenties te accepteren en ga je niet verschuilen achter anderen....
Zou ik inderdaad even een paar jaar mee wachtenJoster schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 13:23:
[...]
Ja, al sta ik bij Europese wedstrijden eigenlijk altijd op Oost. Daar neem ik mijn zoontje nog maar niet mee naar toe
Nee, merp!
Nou, gezien de nog verse verontwaardiging over wat in het stadion was gebeurd lijkt het me logisch dat als je dit flikt de ganse vaderlandsche media eroverheen gaat vallen. Zowieso de telegrof. Dat hadden ze best aan kunnen zien komen.Joostje123 schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 13:30:
[...]
Mmm. Hoezo zijn dit perse consequenties? Ze zijn dom ja, maar je had ook niet kunnen weten dat iedereen over je gaat schrijven.
Als ik 10km/u te hard rij zijn de consequenties x bedrag betalen aan de regering. Dat is duidelijk, hier niet...
[ Voor 8% gewijzigd door LZ86 op 13-02-2016 13:54 ]
Als hij voor zn werk een VOG nodg heeft en deze actie invloed heeft op z'n VOG dan mag dat vast wel.Bra-Jo schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 09:32:
Klopt gewoon hoorJorgen schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 13:01:
In Zeist kunnen ze trouwens ook niet tellen. Nu willen ze de Topklasse (4e niveau) hernoemen naar Derde Divisie... Dat noemen ze "in 1 x goed doen". Ik vind het raar, maar goed, er zijn belangrijker dingen om je druk over te maken.
[ Voor 38% gewijzigd door Ramzzz op 13-02-2016 15:18 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nee, merp!
Oh ja? Dat je de Jupiler League ook Eerste Divisie noemt, doet natuurlijk niets af aan het feit dat de Eerste Divisie dan dus eigenlijk ook al de Tweede is...L1nt schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 14:33:
[...]
Als hij voor zn werk een VOG nodg heeft en deze actie invloed heeft op z'n VOG dan mag dat vast wel.
[...]
Klopt gewoon hoor
Eredivisie, Eerste Divisie (Jupiler League), Tweede Divisie (vanaf komend seizoen), Derde Divisie (nu Topklasse).
Your Friendly Neighborhood Moderator
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq