Ja iemand die de club verraadt moet best uitgefloten kunnen worden.
Maar niets meer, zoals ik al eerder zei.
[ Voor 8% gewijzigd door Terranova op 07-02-2016 15:30 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 8% gewijzigd door Terranova op 07-02-2016 15:30 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Een speler die op het tweede spoor terecht is gekomen, een speler die IMHO te goed is/was voor de bank van Ajax en een speler die nog zeker niet aan het einde van zijn carriere is/was.Terranova schreef op zondag 07 februari 2016 @ 15:30:
[...]
Verraad... hoor je zelf nou eens. Alleen het woord al is te triest voor woorden. Je hebt het over professionele voetballers die willen spelen. Bij Ajax zat hij op de bank, wat niet past bij een keeper van zijn kaliber. Hij mocht weg en kreeg geen aanbiedingen vanuit het buitenland. Wat moet hij dan? Naar PEC? Of Utrecht? Los van zijn transfersom, hij kreeg een aanbieding om eerste keeper te worden bij een topclub. Dat het de concurrent is, jammer dan. Dan hadden ze hem niet moeten laten gaan. Maar gelukkig zijn clubs zelf wel volwassen genoeg om daar goed mee om te gaan.Terranova schreef op zondag 07 februari 2016 @ 15:30:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Keur ik dat ergens goed dan? Ga lekker woorden verdraaien joh met je hogere niveau.St@m schreef op zondag 07 februari 2016 @ 15:32:
De club verraadt.. Man man man..
Iets ludieks, ala, iemand 15 minuten lang tot het bod uitschelden, massaal.. Ja joh. Moet kunnen![]()
Prima, ik heb een wat hoger niveau. Gelukkig.
Ja hij heeft zelf contact gezocht met de aartsvijand van de club waar je je hele leven voor hebt gespeeld. Een club die je zelfs goedkoop weg laat gaan.Han schreef op zondag 07 februari 2016 @ 15:34:
[...]
Verraad... hoor je zelf nou eens. Alleen het woord al is te triest voor woorden. Je hebt het over professionele voetballers die willen spelen. Bij Ajax zat hij op de bank, wat niet past bij een keeper van zijn kaliber. Hij mocht weg en kreeg geen aanbiedingen vanuit het buitenland. Wat moet hij dan? Naar PEC? Of Utrecht? Los van zijn transfersom, hij kreeg een aanbieding om eerste keeper te worden bij een topclub. Dat het de concurrent is, jammer dan. Dan hadden ze hem niet moeten laten gaan. Maar gelukkig zijn clubs zelf wel volwassen genoeg om daar goed mee om te gaan.
[ Voor 56% gewijzigd door Terranova op 07-02-2016 15:38 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Terranova op 07-02-2016 15:37 ]
Overstappen naar de directe concurrent word altijd gezien als verraad ja, of je nou in Spanje of Engeland of de mickeymouse divisie speelt, het blijft onsportief en onverkoopbaar bij de fans. Vermeer/iedereen had dat van te voren ook wel kunnen bedenken.St@m schreef op zondag 07 februari 2016 @ 15:32:
De club verraadt.. Man man man..
Iets ludieks, ala, iemand 15 minuten lang tot het bod uitschelden, massaal.. Ja joh. Moet kunnen![]()
Prima, ik heb een wat hoger niveau. Gelukkig.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Hij zelf of zijn zaakwaarnemer? De emotie druipt er af bij jou, wat jou ver van de realiteit af laat staan.Terranova schreef op zondag 07 februari 2016 @ 15:34:
Ja hij heeft zelf contact gezocht met de aartsvijand van de club waar je je hele leven voor hebt gespeeld. Een club die je zelf goedkoop weg laat gaan.
Had de transfer op een normale manier tot stand gekomen, dan was het nog steeds gevoelig, maar dan was het lang niet zo erg.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
[ Voor 20% gewijzigd door St@m op 07-02-2016 15:40 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Inderdaad, en op het veld moeten ze hem sportief te grazen nemen door te winnen.St@m schreef op zondag 07 februari 2016 @ 15:21:
Vermeer had een applaus moeten krijgen voor bewezen diensten en verder in zijn waarde gelaten moeten worden. Van de zotte dat de Ajacieden hier het proberen af te zwakken.
Goedzo Han, gelukkig wat tegengeluid.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Gestrekt been van Tarfi, terecht rood.hupske schreef op zondag 07 februari 2016 @ 15:39:
Weet iemand waarom graafschap rood kreeg?
Bedankt. Zit zelf in t stadion dus heb geen herhaling. Dan heb je snel t gevoel dat je benadeeld wordt.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Aartsvijand, daar heb je het al. De mensen die zulke onzin doen denken vaak in dat soort termen.Terranova schreef op zondag 07 februari 2016 @ 15:34:
[...]
Keur ik dat ergens goed dan? Ga lekker woorden verdraaien joh met je hogere niveau.
[...]
Ja hij heeft zelf contact gezocht met de aartsvijand van de club waar je je hele leven voor hebt gespeeld. Een club die je zelfs goedkoop weg laat gaan.
Iemand die op normale manier vertrekt behandel je gewoon met respect.Terranova schreef op zondag 07 februari 2016 @ 15:30:
[...]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
[ Voor 8% gewijzigd door Fleximex op 07-02-2016 17:08 ]
alles kan off-topic
Gezien er wat er in het verleden is gebeurd heeft Ajax dit nog zeer netjes af gehandeld.Ankona schreef op zondag 07 februari 2016 @ 17:27:
Speelt Ajax nu de rest van het seizoen zonder eigen publiek? Dit is wel het meest trieste van wat we van de aanhang gezien hebben.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Voor dit soort volk zijn er maar 2 opties.Leon Zwiers schreef op zondag 07 februari 2016 @ 17:37:
Dat vak gewoon een potje leegmaken, net zoals bij de bunnikside ( maar dan echt, en niet zoals Utrecht dat omzeilde)
Past goed bij de rest van de arena![]()
Het is zijn werk. Zijn leven.Terranova schreef op zondag 07 februari 2016 @ 15:30:
[...]
En zo is het preciesPWM schreef op zondag 07 februari 2016 @ 20:11:
[...]
Het is zijn werk. Zijn leven.
Als ik nu naar de F-Side ga of 410 (of harde kern Feyenoord, whatever) en ik bied zo'n gast 400.000,- om 18 wedstrijden voor Feyenoord te juichen, zijn er weggeteld 0 die nee zeggen. Je hoeft het niet te menen, je mag nog voor Ajax zijn, je hoeft alleen maar te zingen en juichen voor die 4 ton, een jaar lang, verder niets.
Jij zou hartstochtelijk Hand in hand kameraden staan te zingen voor die 20.000,- per 90 minuten. En ik zou springen in 410 alsof mijn leven er van afhing.
Voor voetballers is het niet anders.
XXXVI
Verwijderd
Verwijderd
Slechte vergelijking natuurlijk. Vermeer kan overal tonnen verdienen, waarom bij Feyenoord? Als je die F-siders 6 maanden lang elke maand hun huidige maandsalaris biedt om voor Feyenoord te juichen, zijn er denk ik 0 die het wel doen.PWM schreef op zondag 07 februari 2016 @ 20:11:
[...]
Het is zijn werk. Zijn leven.
Als ik nu naar de F-Side ga of 410 (of harde kern Feyenoord, whatever) en ik bied zo'n gast 400.000,- om 18 wedstrijden voor Feyenoord te juichen, zijn er weggeteld 0 die nee zeggen. Je hoeft het niet te menen, je mag nog voor Ajax zijn, je hoeft alleen maar te zingen en juichen voor die 4 ton, een jaar lang, verder niets.
Jij zou hartstochtelijk Hand in hand kameraden staan te zingen voor die 20.000,- per 90 minuten. En ik zou springen in 410 alsof mijn leven er van afhing.
Voor voetballers is het niet anders.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2016 20:24 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
AZ had ook interesse, dat was destijds best gelijkwaardig.PWM schreef op zondag 07 februari 2016 @ 20:29:
Vermeer had de clubs natuurlijk niet voor het uitzoeken, zeker niet in de "top"
Heracles is nu ook gelijkwaardig. Maar er is meer dan punten alleen. Bij Feyenoord thuis zitten nog altijd fysiek het meeste aantal mensen. Het uitvak is elke wedstrijd uitverkocht en het salaris is wss hoger.dutchgio schreef op zondag 07 februari 2016 @ 20:36:
[...]
AZ had ook interesse, dat was destijds best gelijkwaardig.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Schei toch uit, kuyt kan helemaal niet bij die bal, of die hem nou met 1 of 2 voeten klemt.ph4ge schreef op zondag 07 februari 2016 @ 21:18:
OUD-TOPSCHEIDSRECHTER MARIO VAN DER ENDE: '2-1 VAN AJAX HAD AFGEKEURD MOETEN WORDEN'
Net als de bal over de lijn is het een kleine maar beslissende fout. Nog een teken dat een gelijkspel terecht was geweest.
Dat is totaal geen vereiste.martinusz schreef op zondag 07 februari 2016 @ 21:22:
[...]
Schei toch uit, kuyt kan helemaal niet bij die bal, of die hem nou met 1 of 2 voeten klemt.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Lees anders je eigen link even.
[ Voor 9% gewijzigd door Martinusz op 07-02-2016 21:31 ]
Hij zegt dat het niet uitmaakt omdat hij er niet bij kan. Dat is geen vereiste, het gaat om trachten de bal te spelen. Dit is gewoon een overtreding.dutchgio schreef op zondag 07 februari 2016 @ 21:25:
Jawel, dat link je dus zelf. Hij moet de bal willen spelen anders is klemmen geen overtreding...
Beetje onzinnig ook.
En hoe wilde kuyt trachten de bal te gaan spelen? Door viergever heen schoppen? Over hem heen springen?ph4ge schreef op zondag 07 februari 2016 @ 21:51:
[...]
Hij zegt dat het niet uitmaakt omdat hij er niet bij kan. Dat is geen vereiste, het gaat om trachten de bal te spelen. Dit is gewoon een overtreding.
Nogmaals, niet relevant. En zeker geen excuus, gewoon een constatering. Als het Feyenoord mee zit is de ophef hier in dit topic enorm, dan mag het ook best benoemd worden als de tegenstander geluk heeft gehad. Ik zou niet weten waarom Vd Ende excuusjes voor Feyenoord zou bedenken.martinusz schreef op zondag 07 februari 2016 @ 21:59:
En hoe wilde kuyt trachten de bal te gaan spelen? Door viergever heen schoppen? Over hem heen springen?
Dit is zoeken naar slappe excuses, als ze younes beter hadden verdedigd had die bal niet zover gekomen.
[ Voor 5% gewijzigd door ph4ge op 07-02-2016 22:12 ]
Wel relevant, je kunt het wel steeds proberen te negeren,maar er staat duidelijk:ph4ge schreef op zondag 07 februari 2016 @ 22:12:
[...]
Nogmaals, niet relevant. En zeker geen excuus, gewoon een constatering. Als het Feyenoord mee zit is de ophef hier in dit topic enorm, dan mag het ook best benoemd worden als de tegenstander geluk heeft gehad. Ik zou niet weten waarom Vd Ende excuusjes voor Feyenoord zou bedenken.
De tweede alinea kan je voor elke fout van de scheidsrechter wel zeggen.
Dan mag jij mij vertellen wie er behalve Viergever aan de bal zit of dichtbij genoeg is om op dat moment de bal te kunnen spelen/raken?Van der Ende: "Het klemmen van de bal is niet toegestaan als een tegenstander in de buurt is die de bal tracht te spelen."
[ Voor 13% gewijzigd door Martinusz op 07-02-2016 22:34 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat niet, maar de zinloosheid is wel duidelijk. De aanhangers van de club die er voordeel van heeft zullen niet toegeven, de aanhangers van de club die er nadeel van had zullen klagen, en zo krijg je een welles-nietes. Ik vind het zelf een wat te ver doorgetrokken gebeuren, er worden zoveel kleine overtredingen niet afgefloten waaruit soms opeens een goal valt.D-e-n schreef op zondag 07 februari 2016 @ 22:55:
Dan mogen we dus nooit meer praten over beslissingen van scheidsrechters want het wordt nooit teruggedraaid?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2016 05:22 ]
Verwijderd
Valt in het niet tegen het geluk dat Ajax had omdat Bazoer slechts geel kreeg ipv rood. Anders had hij nooit de 1-1 kunnen maken.Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2016 @ 05:20:
Mijn inziens kwam Feyenoord wat gelukkig op 0-1. Die goal was nooit gevallen als Ajax niet vlak daarvoor moest wisselen ivm die blessure. Tevens mocht Feyenoord van geluk spreken dat die penalty werd gemist. Feyenoord heeft verder maar 1 kans gehad en mocht blij zijn dat het geen 3-1 of 4-1 werd.
Feyenoord speelde wel beter dan de weken ervoor, maar dat mag ook wel in zo'n wedstrijd. Volgende week zal het voetbal dat ze laten zien vast weer beroerder zijn. Misschien dat de scheids ze weer aan wat extra punten kan helpen
alles kan off-topic
Hou jij je veroordelingen even voor je svp? Een twitter account van een website van een bekende oud Spartaan (....) komt hiermee en een aantal mensen reageert hier op. That's it.Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2016 @ 07:19:
Dit lijkt me slechte verliezersgedrag.
Verwijderd
Dus toch klemmen. Heeft Ajax in de onderlinge ontmoetingen met Feyenoord dit seizoen toch wel verdraaid veel mazzel. In Rotterdam ook al een onterecht toegekend doelpunt met die bal compleet over de zijlijn. Wel een beetje jammer dat beide klassiekers door dergelijke fouten worden beïnvloed wat uitslag betreft.ph4ge schreef op zondag 07 februari 2016 @ 21:18:
OUD-TOPSCHEIDSRECHTER MARIO VAN DER ENDE: '2-1 VAN AJAX HAD AFGEKEURD MOETEN WORDEN'
Net als de bal over de lijn is het een kleine maar beslissende fout. Nog een teken dat een gelijkspel terecht was geweest.
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Tomorrow is not today!
Is Willem Koninklijk meervoud oid?Spacey23 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 10:18:
Willempje van Hanegem laat ook weer zien een slechte verliezer te zijn. Je zou gaan denken dat ze
Dat denkt Willem waarschijnlijk wel
[ Voor 3% gewijzigd door Señor Sjon op 08-02-2016 10:49 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Aan het einde van het seizoen 3de staan + de beker in de vitrine, en niemand lult er meer overSeñor Sjon schreef op maandag 08 februari 2016 @ 10:49:
Zo slecht is nog nooit een trainer begonnen bij één van de grote drie.
Heb je het spel van Manchester United dit seizoen en waar zij nu op de ranglijst gezien? Dat is pas Mickey Mouse. Feyenoord had een beroerde periode, maar United een beroerd seizoen (voor de derde keer op rij) en doet misschien niet meer mee aan de strijd om het kampioenschap, een CL plek is gewoon nog haalbaarSeñor Sjon schreef op maandag 08 februari 2016 @ 11:20:
Het toont wel het Mickey Mouse gehalte van de Eredivisie dat ze nog vierde staan.
[ Voor 36% gewijzigd door lateef op 08-02-2016 11:24 ]
Valt reuze mee hoor. Als je Levante - Barcelona zit te kijken val je ook in slaap en Chelsea - Manchester United was gisteren niet interessanter om te volgen dan Ajax - Feyenoord of FC Utrecht - PSV.Señor Sjon schreef op maandag 08 februari 2016 @ 11:20:
Gelukkig zijn er geen periodetitels, volgens mij staan ze onderaan met deze score. Het toont wel het Mickey Mouse gehalte van de Eredivisie dat ze nog vierde staan.
Nee, merp!
Toen ik de titel van het nieuwsbericht zag wist ik al gelijk weer om wie het ging. En inderdaad, meneer van Hanegem kraamt weer onzin uit. Wat een zuurpruim zeg..Spacey23 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 10:18:
Willempje van Hanegem laat ook weer zien een slechte verliezer te zijn. Je zou gaan denken dat ze toch wel een keer gaan inzien dat ze ook gewoon echt een stuk minder zijn dan hun rivaal en een verlies gewoon accepteren.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=269239
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Sorry dat ik nu pas reageer op een bericht van gisteren maar hier kan ik zo boos om worden! Gelijk voor de duidelijkheid, ik was in de Arena en ik schaamde mij kapot! Duizenden mensen zongen de meeste schandalige zaken over Vermeer en zijn moeder met een glimlach.Kevinp schreef op zondag 07 februari 2016 @ 17:35:
[...]
Gezien er wat er in het verleden is gebeurd heeft Ajax dit nog zeer netjes af gehandeld.
De persoon is al opgepakt
Iedereen ( in tegenstelling tot bij Ado ) sprak zich er tegen uit.
En ook daar is (nog) niks gebeurd.
Kijk eens naar de reeks van verschillende clubs in de Primera Division en de English Premier League. Alleen afgaan op aantallen gehaalde punten of reeksen zegt niet zoveel over het niveau eigenlijk.Señor Sjon schreef op maandag 08 februari 2016 @ 12:19:
Dat is wat anders dan 1 punt uit 8 wedstrijden en dan 4e staan, zonder ooit 1e te hebben gestaan. Dat lukt je in die competities ook niet.
Nee, merp!
En oh wee als het tegen Ajax is he, moet je ze dan eens horen.rikoos schreef op maandag 08 februari 2016 @ 12:57:
[...]
Schande dat ze niet dat 410 een paar wedstrijden sluiten, laat de "goede" maar eens op de blaren zitten en deze criminele groep laten zien dat dit niet kan en dat ze nu echt te ver zijn gegaan!
Nogmaals sorry dat ik weer iets van een dag terug aanhaal maar laten we wel eerlijk blijven, Ajax heeft gefaald hierin en doet er maar heel weinig aan om het nu eens op te lossen.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Het was vanaf het begin duidelijk dat Vermeer graag wilde spelen. Van de clubs die überhaupt concrete interesse toonden was Feyenoord de enige waar hij een reële basisplaats kon krijgen (afdwingen) en mee doen in de top van de competitie.Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2016 @ 20:21:
Slechte vergelijking natuurlijk. Vermeer kan overal tonnen verdienen, waarom bij Feyenoord? Als je die F-siders 6 maanden lang elke maand hun huidige maandsalaris biedt om voor Feyenoord te juichen, zijn er denk ik 0 die het wel doen.
Ik begrijp er helemaal niets van, maar ik begrijp dan ook niets van zogenaamde rivaliteit of 'haat' jegens een andere club. Zo woon ik in Alkmaar maar ben voor Ajax. Veel AZ'ers hebben een hartgrondige haat jegens Ajax, het is nergens op gebaseerd en heeft ook niet echt een oorsprong. Ik begrijp zoiets gewoon niet. Het is gewoon jammer want de sfeer bij gezamenlijk voetbal kijken wordt er wel minder door. Geef mij dan maar een gezonde rivaliteit waarbij je naast elkaar met een biertje naar het scherm zit te staren.De transfer naar de sportieve rivaal van Vermeer verdient niet de schoonheidsprijs. Ik vind het begrijpelijk dat ie wordt uitgefloten, al zou ik dat zelf niet doen. Die pop ging uiteraard te ver, maar dat valt in een totaal andere categorie dan spelers thuis opzoeken en met de dood bedreigen. Gigantisch verschil.
[ Voor 8% gewijzigd door Gonadan op 08-02-2016 14:26 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
In het 1e jaar onder Cocu begon PSV uitstekend, zakte het vrij snel daarna enorm diep weg, maar had het een erg sterke 2e seizoenshelft. Totdat Cocu uitviel door zijn tumor was PSV na de winterstop ongeslagen, uiteindelijk klom PSV in de 2e seizoenshelft op van de 9e (dutchgio schreef op maandag 08 februari 2016 @ 10:48:
Gebeurd niet, kijk ook naar Cocu die slecht begin met PSV en waar hij nu staat als trainer..
[ Voor 6% gewijzigd door Baseman77 op 08-02-2016 14:48 ]
[ Voor 16% gewijzigd door dutchgio op 08-02-2016 15:09 ]
Dat is zuur inderdaad, maar de beste A1 verdediger is eigenlijk nog een B'tje dacht ik. Gelukkig heb je bij Jong Ajax nog wat spelers die eventueel best een paar minuten kunnen overleven tegen een eredivisionist.TripleQ schreef op maandag 08 februari 2016 @ 15:08:
Seizoen Ajax-verdediger Riedewald voorbij vanwege enkelbreuk
Oei, das toch wel een tegenvaller...Hij en Tete waren toch wel de stabiele factoren in de Ajax verdediging de laatste maanden...
Wat nu?
Loopt er in de A1 nog wat rond wat de selectie kan aanvullen?
Heitinga?TripleQ schreef op maandag 08 februari 2016 @ 15:08:
Seizoen Ajax-verdediger Riedewald voorbij vanwege enkelbreuk
Oei, das toch wel een tegenvaller...Hij en Tete waren toch wel de stabiele factoren in de Ajax verdediging de laatste maanden...
Wat nu?
Loopt er in de A1 nog wat rond wat de selectie kan aanvullen?
Die zal ongetwijfeld wel terugkomen van zijn recente pensionering ja
Nee, merp!
Verwijderd
Het is al bijzonder triest om als een stel schuimbekkende dolle honden tekeer te gaan omdat toevallig een ploeg langs komt die je "niet zo heel tof vind".Gonadan schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:24:
Tja, Ajax heeft tenminste nog íets gedaan. Dat kan je vaak niet zeggen. Nu kan je er lang over discussiëren welke maatregelen gepast zouden zijn, maar er is in ieder geval een signaal afgegeven en niet een lam excuus van: "We kunnen hem niet vinden op de beelden.".
[...]
Het was vanaf het begin duidelijk dat Vermeer graag wilde spelen. Van de clubs die überhaupt concrete interesse toonden was Feyenoord de enige waar hij een reële basisplaats kon krijgen (afdwingen) en mee doen in de top van de competitie.
[...]
Ik begrijp er helemaal niets van, maar ik begrijp dan ook niets van zogenaamde rivaliteit of 'haat' jegens een andere club. Zo woon ik in Alkmaar maar ben voor Ajax. Veel AZ'ers hebben een hartgrondige haat jegens Ajax, het is nergens op gebaseerd en heeft ook niet echt een oorsprong. Ik begrijp zoiets gewoon niet. Het is gewoon jammer want de sfeer bij gezamenlijk voetbal kijken wordt er wel minder door. Geef mij dan maar een gezonde rivaliteit waarbij je naast elkaar met een biertje naar het scherm zit te staren.
Mijn bericht is wat kort door de bocht.rikoos schreef op maandag 08 februari 2016 @ 12:57:
[...]
Sorry dat ik nu pas reageer op een bericht van gisteren maar hier kan ik zo boos om worden! Gelijk voor de duidelijkheid, ik was in de Arena en ik schaamde mij kapot! Duizenden mensen zongen de meeste schandalige zaken over Vermeer en zijn moeder met een glimlach.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Verwijderd
Nee joh, in een voetbalstadion is zoiets veel minder bedreigend dan in je eigen veilige thuis, in het bijzijn van je gezin. Totaal onvergelijkbaar met die pop, veel en veel ernstiger.Ramzzz schreef op maandag 08 februari 2016 @ 17:43:
Dit gebagatelliseer gaat me te ver.
Ik vind een duidelijk herkenbare pop van een speler ophangen toch echt wel een paar graden erger dan 'oerwoudgeluiden', dit is één op één aan één persoon gericht, en niet als achterbaks racistisch plagerijtje op een groep.
Dit is barbaars en zou met niet minder dan de dreigementen aan het adres van Vejinovic en Kramer moeten worden vergeleken.
Poppen wel? Is een opblaaspop he, gewoon een klein plastic pakketje. Opblazen in het stadion, shirtje er omheen en klaar. Dat houd je echt niet zo makkelijk tegen als iemand dat op zijn lichaam draagt oid.En spreekkoren kun je niet bij de poort tegenhouden, poppen en stroppen wel. Dat is gewoon een faalactie van de beveiliging.
Hét verschil is dat zo'n pop een duidelijk bedreigende boodschap heeft. Kijk, geen van beiden horen in een stadion thuis (en ook niet elders), maar zo'n pop zou toch wel een goede reden zijn om de wedstrijd te staken en een reglementair verlies voor, in dit geval, de thuisclub in de boeken te zetten. Op die manier geef je ook een duidelijke boodschap af als KNVB en gaan die vissticks hopelijk eens nadenken over hun achterlijke gedrag.dutchgio schreef op maandag 08 februari 2016 @ 17:52:
Die oerwoudgeluiden waren ook op 1 persoon gericht: Bazoer.
Continu als hij aan de bal kwam, niet bij anderen. En dat was ook geen eenmansactie maar een groep.
En zoals gezegd, je weet niet wie het heeft opgehangen met wel wat voor volk er in dat vak zit. Klinkt heel leuk nu maar in door situatie ingrijpen lijkt me voor jezelf ook niet verstandig.
Nee, merp!
Heb je het elftal van ADO weleens gezien?dutchgio schreef op maandag 08 februari 2016 @ 17:52:
Continu als hij aan de bal kwam, niet bij anderen. En dat was ook geen eenmansactie maar een groep.
En zoals gezegd, je weet niet wie het heeft opgehangen met wel wat voor volk er in dat vak zit. Klinkt heel leuk nu maar in door situatie ingrijpen lijkt me voor jezelf ook niet verstandig.
[ Voor 8% gewijzigd door Ramzzz op 08-02-2016 18:15 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Dat staat helemaal niet vast. De spreekkoren tegen Vermeer horen er ook nog bij namelijk.dutchgio schreef op maandag 08 februari 2016 @ 18:33:
Die deden toch ook niks? En het was ook niet aan hen gericht. Qua vergelijking zijn ze de andere mensen in het vak, die het ook afkeuren maar er niks aan deden.
Een bericht dat ik niet had gezien voordat ik mijn post tikte, en dat mij dus nog niet bekend was...Komt ook meer over als clubbril een na het incident bij ADO nu dat bij Ajax willen uitvergroten.
Er is ook tot strafrechtelijke vervolging overgegaan hoor.
Ik sluit niet uit dat je bij een wedstrijd tegen Cambuur een pop mee naar binnen krijgt, maar gisteren was dat als het goed is uitgesloten. Bij de ingang waar ik naar binnen ging (geen harde kern) was er gewoon 100% fouilleren (ook kinderen) en moesten diverse mensen zelf hun jas openritsen/sjaal afdoen omdat security wilde vaststellen dat het niet van Feyenoord was.Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2016 @ 17:55:
Poppen wel? Is een opblaaspop he, gewoon een klein plastic pakketje. Opblazen in het stadion, shirtje er omheen en klaar. Dat houd je echt niet zo makkelijk tegen als iemand dat op zijn lichaam draagt oid.
KNVB moet gewoon makkelijker omgaan met het geheel leeglaten van stadions/vakken en daarbij verbieden dat supporters uit een gestraft vak elders een plekje krijgen zoals bij Utrecht. En dan uiteraard het lege vak/stadion niet de opvolgende competitiewedstrijd, maar de eerstvolgende wedstrijd tegen de ploeg die slachtoffer was. Er had echt geen pop gehangen gisteren als dat gegarandeerd een leeg stadion/vak voor de klassieker van volgend seizoen had betekent. Dat gaat absoluut werken, maar de commerciele/financiele belangen tellen zwaarder.rik86 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 19:58:
wat mij betreft voert de knvb inderdaad gewoon puntenstraffen in voor zulke incidenten, tot nu toe helpt niets en zeggen de clubs heel hard "schande!" en gaan ze verder op de oude weg
[ Voor 7% gewijzigd door Sempy op 08-02-2016 20:09 ]
Verwijderd
Hoezo, die krijgen toch gewoon hun salaris?Sempy schreef op maandag 08 februari 2016 @ 20:08:
[...]
KNVB moet gewoon makkelijker omgaan met het geheel leeglaten van stadions/vakken en daarbij verbieden dat supporters uit een gestraft vak elders een plekje krijgen zoals bij Utrecht. En dan uiteraard het lege vak/stadion niet de opvolgende competitiewedstrijd, maar de eerstvolgende wedstrijd tegen de ploeg die slachtoffer was. Er had echt geen pop gehangen gisteren als dat gegarandeerd een leeg stadion/vak voor de klassieker van volgend seizoen had betekent. Dat gaat absoluut werken, maar de commerciele/financiele belangen tellen zwaarder.
Met puntenaftrek straf je uiteindelijk vooral de spelers die een sportief doel willen halen
Vol? Leeg zul je bedoelen want geen navigatie die je van de Randstad naar die bak ellende kan krijgen hoorRamzzz schreef op maandag 08 februari 2016 @ 22:24:
[...]
Hoezo, die krijgen toch gewoon hun salaris?
Nee ik vind het prima. Ajax 3 punten aftrek, Feyenoord ook, en vanaf nu bij elk incident alle klassiekers op neutraal terrein, zonder uitpubliek, in Arnhem, dan is dat stadion ook 'es een keer vol.
Nee, merp!
Bazoer krijgt geluiden te horen en Vermeer doodsbedreigingen !!! Klein verschil lijkt me, verder was het een op een stapeling van zaken die het schandalig maakte. Elke keer iets erbij halen en vergelijken om het minder erg te laten lijken is zo fout !!!!!dutchgio schreef op maandag 08 februari 2016 @ 17:52:
Is dat niet clubbril eigen....in Rome lag het toch aan de politie...het ligt altijd aan iets anders, maar de spiegel wordt nooit voorgezet.Leon Zwiers schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 03:12:
Toch grappig dat de Ajacieden hier en op andere plekken dit allemaal met de mantel der liefde lijken te willen bedekken.
"jamaar Bazoer kreeg een spreekkoor met oerwoudgeluiden om zijn oren".
Dat is natuurlijk ook een enorme schande, maar staat niet in vergelijking met de pop en de spreekkoren die er daarna op volgen. Natuurlijk was dit geen 1 mans actie. Als je de beelden bekijkt zie je de hele eerste rij van die tokkies lachend naar die pop staren en die gast aanmoedigen. Ook de eencelligen achter hem moedigen hem aan.
Dat hij nu de sjaak is voor dat hele vak is een foutje van ze, volgende keer schermen ze iemand wel af met zijn allen, zodat ze allemaal weer vrijuit kunnen gaan.
Overigens schijnt zijn adres uitgelekt te zijn, hoop voor m dat ie veilig blijft, want je kan er donder op zeggen dat de Feyenoord tokkies m op gaan zoeken helaas.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq