Lekkere goal van Hendrix!
Lekkere goal van Narsingh zojuist. Die is best goed teruggekomen van zijn blessure
Nee, merp!
Die narsingh weet ineens weer hoe die moet voetballen?!
Float like a butterfly, sting like a bee.
Nog een paar goals erbij, komt PSV ook weer wat dichter in de buurt van het doelsaldo van Ajax.
Zonde dat Locadia die 2-3 100% kansen niet afmaakte. Nu toch maar slechts +2 doelpunten voor PSV

Nog 1-3 ook, PSV laat het weer behoorlijk liggen. Jammer.
PSV en de nul houden blijkt helaas nog steeds lastig.
is everything cool?
Achja, als je nu iedere wedstrijd met een tegendoelpunt wint, dan ben je kampioen
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Fijne driepunter uiteindelijk, maar wat was PSV de eerste helft matig. Excelsior heeft zijn eretreffer zeker verdiend.
PSV heeft het ook eindelijk weer in eigen hand
Hadden ze toch ook al met 3 punten achterstand?
Ze moesten gewoon wat meer scoren dan Ajax maar het was simpelweg mogelijk om kampioen te worden
Maar Ajax ook, want die staan nog steeds bovenaan. Hoewel het gat van één puntje wel klein is...
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
maar tot deze speelronde was 't zo dat voor PSV de rest van de wedstrijden winnen geen garantie op de titel was en voor Ajax wel, vandaar dat hij ook zegt...MarvinG schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:26:
[...]
Maar Ajax ook, want die staan nog steeds bovenaan. Hoewel het gat van één puntje wel klein is...
Niet waar, je hebt niet in de hand hoeveel goals Ajax maakt en tegen krijgt.Napo schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 08:16:
[...]
Hadden ze toch ook al met 3 punten achterstand?
Ze moesten gewoon wat meer scoren dan Ajax maar het was simpelweg mogelijk om kampioen te worden
Maar je hebt wel in de hand hoeveel je er zelf maakt en tegen krijgt.Niku schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:41:
[...]
Niet waar, je hebt niet in de hand hoeveel goals Ajax maakt en tegen krijgt.
Klopt, net als Ajax. En omdat je het niet beiden in de hand kunt hebben heeft niemand het. Nu kan het via de onderlinge wedstrijd geregeld worden dat je een voorsprong in punten hebt en is het dus wel 'in de hand'.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De naam van Santos zingt rond in de Kuip las ik. Ik hoop dat dit niet waar is.. Ik word een beetje moe van het aankoopbeleid bij Feyenoord. Zo word je inderdaad nooit meer kampioen.

Als dat zo was dan won je elke wedstrijd met 10-0... oh nee, wacht, dat kan niet, want dat zou betekenen dat de tegenstander het niet zelf in de hand heeft, wat niet strookt met jouw redenatie.ElPaco schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:43:
Maar je hebt wel in de hand hoeveel je er zelf maakt en tegen krijgt.
Kortom, het zelf in de hand hebben is in de voetballerij een eutopie. Een offday heb je niet zelf in de hand, een goede tegenstander even min, net als scheidsrechtelijke dwalingen en noem alle andere factoren maar op. Grootste onzin dus. En met het drukkere programma van PSV (Eredivisie, beker en CL) valt er sowieso niks te voorspellenen vervalt elke vooraf gestelde logica.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Blijft een momenten voetballer vooralsnog. 2 goede voorzetten en een mooie actie en dito goal en dat was het wel. Komt gewoon tekort.martinusz schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 22:06:
Die narsingh weet ineens weer hoe die moet voetballen?!
De meeste aanvallende voetballers zijn moment voetballers. Er moet net een actie lukken en dan wordt het een goal of een goede voorzet. Vooral een buitenspeler is een momentvoetballer. Zolang hij die momenten heeft zoals afgelopen 2 / 3 wedstrijden is hij bruikbaar voor elke club in de eredivisie.
Wat dat betreft zou hij voor een middenmotor in de premier league wel van waarde kunnen zijn.
Wat dat betreft zou hij voor een middenmotor in de premier league wel van waarde kunnen zijn.
Narsingh?
Die kan in de Eredvisie al geen constant niveau halen. In een betere competitie wordt je dan helemaal afgetroefd.
Daarom zit hij ook nog bij PSV. Als die al een stap gaat maken is dat eerder naar de Championship, niet de PL lijkt me.
Die kan in de Eredvisie al geen constant niveau halen. In een betere competitie wordt je dan helemaal afgetroefd.
Daarom zit hij ook nog bij PSV. Als die al een stap gaat maken is dat eerder naar de Championship, niet de PL lijkt me.
Zou zomaar kunnen dat hij net als Vilhena ineens over zn lange dip heen is. Dat heb je met spelers gewoon weleens. (het is wel te vroeg om dat te beoordelen)dutchgio schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:47:
Narsingh?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
ElPaco schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:43:
[...]
Maar je hebt wel in de hand hoeveel je er zelf maakt en tegen krijgt.
Dit dus.Gonadan schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 10:02:
Klopt, net als Ajax. En omdat je het niet beiden in de hand kunt hebben heeft niemand het. Nu kan het via de onderlinge wedstrijd geregeld worden dat je een voorsprong in punten hebt en is het dus wel 'in de hand'.
Ben benieuwd of deze oprisping (3 duels, 3 goals) tijdelijk is, of dat hij deze lijn door kan trekken. Het laatste zou me verrassen, maar wie weet.Joster schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 10:37:
[...]
Blijft een momenten voetballer vooralsnog. 2 goede voorzetten en een mooie actie en dito goal en dat was het wel. Komt gewoon tekort.
Narsingh is nooit een geweldenaar geweest, maar hij kan wel een erg nuttige speler zijn. De laatste periode voor de winterstop zat hij echter duidelijk in een flinke vormdip, het leek nergens meer op. De winterstop heeft hem gelukkig veel goed gedaan, zijn spel is stukken verbeterd en hij heeft nu zelfs 3 wedstrijden op rij gescoord
Fijn voor hem en fijn voor PSV, meer concurrentie in de spelersgroep en meer keuze voor Cocu.
Willems en Jozefzoon zijn ook weer (bijna helemaal) terug, nu Lestienne nog. PSV lijkt op de goede weg.
Al is en blijft het houden van de 0 een probleem
Ajax daarentegen lijkt nu last te gaan krijgen van een dip.
De blessures nemen toe, sowieso lijken meer spelers last te hebben van fysiek ongemak (mede dankzij de dramatische grasmat in de Arena) en het spel is nog zaaddodender geworden. Ajax geeft al het hele seizoen nauwelijks iets weg achterin, maar het creëert sinds de winterstop ook nauwelijks meer kansen voorin. Inclusief Heracles scoorde Ajax 4 x in de laatste 5 wedstrijden en daar zit de thuiswedstrijd tegen De Graafschap bij (moeizame 2-1).
Daarbij is De Boer zijn vroegere realisme volledig kwijt...de laatste 2,5 jaar zijn zijn smoesjes gegaan van te lang/te kort/te vroeg gesproeid/te laat gesproeid/ niet gesproeid gras, naar het tijdstip, de wind, de zon, de tegenstander, de scheidsrechter, de bal (deze weet ik niet zeker, maar zal ongetwijfeld kloppen), naar het missen van een spits/buitenspeler, naar nu het missen van een Messi
Gratis advies Frank: Als je iemand nodig hebt die voorin alles in zijn eentje moet beslissen, dan klopt er tactisch iets niet. Doe er je voordeel mee.
Fijn voor hem en fijn voor PSV, meer concurrentie in de spelersgroep en meer keuze voor Cocu.
Willems en Jozefzoon zijn ook weer (bijna helemaal) terug, nu Lestienne nog. PSV lijkt op de goede weg.

Ajax daarentegen lijkt nu last te gaan krijgen van een dip.
De blessures nemen toe, sowieso lijken meer spelers last te hebben van fysiek ongemak (mede dankzij de dramatische grasmat in de Arena) en het spel is nog zaaddodender geworden. Ajax geeft al het hele seizoen nauwelijks iets weg achterin, maar het creëert sinds de winterstop ook nauwelijks meer kansen voorin. Inclusief Heracles scoorde Ajax 4 x in de laatste 5 wedstrijden en daar zit de thuiswedstrijd tegen De Graafschap bij (moeizame 2-1).
Daarbij is De Boer zijn vroegere realisme volledig kwijt...de laatste 2,5 jaar zijn zijn smoesjes gegaan van te lang/te kort/te vroeg gesproeid/te laat gesproeid/ niet gesproeid gras, naar het tijdstip, de wind, de zon, de tegenstander, de scheidsrechter, de bal (deze weet ik niet zeker, maar zal ongetwijfeld kloppen), naar het missen van een spits/buitenspeler, naar nu het missen van een Messi
Gratis advies Frank: Als je iemand nodig hebt die voorin alles in zijn eentje moet beslissen, dan klopt er tactisch iets niet. Doe er je voordeel mee.
Mensen verwachten volgens mij ook teveel van Narsingh. Binnen zijn kwaliteiten is het een bijzonder bruikbare speler. Erg snel, best fatsoenlijke voorzet en kiest de laatste tijd tactisch ook betere opties dan voorheen. Staat minder buitenspel ook.Baseman77 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:42:
Narsingh is nooit een geweldenaar geweest, maar hij kan wel een erg nuttige speler zijn. De laatste periode voor de winterstop zat hij echter duidelijk in een flinke vormdip, het leek nergens meer op. De winterstop heeft hem gelukkig veel goed gedaan, zijn spel is stukken verbeterd en hij heeft nu zelfs 3 wedstrijden op rij gescoord![]()
En dat "de nul houden" bij PSV komt volgens mij echt doordat ze als team niet voldoende "moeten" in de Eredivisie. Je zag het gisteren bij Heracles ook. Even aanzetten en er lagen drie in en dat hadden er eigenlijk wel zes kunnen zijn als ze wat zorgvuldiger waren geweest. Het kwaliteitsverschil is gewoon te groot met als gevolg dat ze als team op een gegeven moment gewoon wat al te lichtzinnig gaan spelen en dan lopen ze compleet onnodig en vaak ook op onnozele wijze tegen een tegendoelpunt aan...
Ajax heeft trouwens de grasmat vervangen. Eens kijken of dat iets gaat uitmaken voor hun spel
Nee, merp!
Ajax en Feyenoord hebben eigenlijk hetzelfde probleem op het moment: Het maken van goals.
Dit ging Ajax eerst nog wel aardig af, maar vooral afstandsschoten en hier en daar een frummelgoal.
Die afstandsschoten gaan er nu niet in, en dan vallen ze meteen door de mand. Lijkt me een probleem wat de Boer zelf veroorzaakt door flanken op te stellen die altijd voor eigen succes gaan.
PSV heeft een voor de eredivisie goede spits, die ook echt ballen krijgt. En PSV maakt veel goals uit counters, wat ook een kwaliteit is.
Denk dat PSV aan het langste eind gaat trekken, puur omdat ze op het moment veel makkelijker lijken te scoren
Dit ging Ajax eerst nog wel aardig af, maar vooral afstandsschoten en hier en daar een frummelgoal.
Die afstandsschoten gaan er nu niet in, en dan vallen ze meteen door de mand. Lijkt me een probleem wat de Boer zelf veroorzaakt door flanken op te stellen die altijd voor eigen succes gaan.
PSV heeft een voor de eredivisie goede spits, die ook echt ballen krijgt. En PSV maakt veel goals uit counters, wat ook een kwaliteit is.
Denk dat PSV aan het langste eind gaat trekken, puur omdat ze op het moment veel makkelijker lijken te scoren
Ik laat mijn schoonvader vanavond naar De Kuip gaan.
Januari en je kan alweer niet hoger eindigen, zelfde als vorig jaar.
3x op rij verliezen, daarvoor 1 gelijkspel.
Ik ga wel op tv kijken pfff
Januari en je kan alweer niet hoger eindigen, zelfde als vorig jaar.
3x op rij verliezen, daarvoor 1 gelijkspel.
Ik ga wel op tv kijken pfff
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Helemaal mee eens.PauseBreak schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:47:
Mensen verwachten volgens mij ook teveel van Narsingh. Binnen zijn kwaliteiten is het een bijzonder bruikbare speler.
Wat betreft gisteren ben ik het helemaal met je eens, na de 0-3 ging het echt te makkelijk.En dat "de nul houden" bij PSV komt volgens mij echt doordat ze als team niet voldoende "moeten" in de Eredivisie.
Maar in de 1e seizoenshelft liep PSV enkele malen volkomen onnodig puntverlies op door een minieme voorsprong in de slotfase uit handen te geven, iedere keer tegen een ploeg uit het rechterrijtje. Dat had niet alleen met 'niet voldoende moeten' te maken.
Ik ben benieuwdAjax heeft trouwens de grasmat vervangen. Eens kijken of dat iets gaat uitmaken voor hun spel
Klopt ook ja.Leon Zwiers schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:03:
Ajax en Feyenoord hebben eigenlijk hetzelfde probleem op het moment: Het maken van goals.
Houden zo
Dit was met name vorig seizoen het geval.En PSV maakt veel goals uit counters, wat ook een kwaliteit is.
Dit seizoen is PSV nog steeds gevaarlijk met counters, maar het spel is veel dominanter geworden en PSV speelt veel verder vooruit. Wat in mijn ogen ook de belangrijkste redenen zijn voor de tegendoelpunten, hierdoor geeft PSV namelijk ook meer ruimte weg.
Grappig genoeg is Ajax dit seizoen meer een counterploeg dan PSV.
Al is het volgens De Boer niet afgekeken van PSV, maar van Real Madrid

Mooie aannames, heb je daar ook iets van een bron bij?Baseman77 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:42:
Daarbij is De Boer zijn vroegere realisme volledig kwijt...de laatste 2,5 jaar zijn zijn smoesjes gegaan van te lang/te kort/te vroeg gesproeid/te laat gesproeid/ niet gesproeid gras, naar het tijdstip, de wind, de zon, de tegenstander, de scheidsrechter, de bal (deze weet ik niet zeker, maar zal ongetwijfeld kloppen), naar het missen van een spits/buitenspeler, naar nu het missen van een Messi![]()
Ja, alle interviews met De Boer na afloop van een verloren/tegenvallende wedstrijd...JanW schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:26:
Mooie aannames, heb je daar ook iets van een bron bij?
Ik heb letterlijk alle smoesjes die ik noemde minimaal 1 x voorbij horen komen, behalve dan die over de bal.
Nee, dat heeft ook te maken met een verandering in tactiek. Je zag het gisteren ook. Het ging fout toen teveel spelers voorin stonden. Hendrix, toch onze verdedigende middenvelder stond bijzonder vaak in de 16 bijvoorbeeld. Dat probleem was nog groter voor de winterstop. Ik weet dat PSV de naam heeft 'countervoetbal' te spelen, maar dit seizoen komen ze eigenlijk voornamelijk in de problemen doordat ze veel te snel en veel te massaal aan aanvallen denken. Combineer dat met onderschatting van de tegenstander en je speelt ineens gelijk tegen ADO Den Haag.Baseman77 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:25:
[...]
Wat betreft gisteren ben ik het helemaal met je eens, na de 0-3 ging het echt te makkelijk.
Maar in de 1e seizoenshelft liep PSV enkele malen volkomen onnodig puntverlies op door een minieme voorsprong in de slotfase uit handen te geven, iedere keer tegen een ploeg uit het rechterrijtje. Dat had niet alleen met 'niet voldoende moeten' te maken.
Nee, merp!
Ah, alle interviews, lekker makkelijk. Ik heb het in alle interviews niet gezien. Niet de zon, niet de bal, niet weet ik veel wat je nog meer hebt verzonnen. Daarom dat ik om een bron vraag, anders zijn deze posts maar een beetje trollen/stemmingmakerij.Baseman77 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:29:
[...]
Ja, alle interviews met De Boer na afloop van een verloren/tegenvallende wedstrijd...
Ik heb letterlijk alle smoesjes die ik noemde minimaal 1 x voorbij horen komen, behalve dan die over de bal.
Op de bal en de zon na heeft hij het allemaal wel eens genoemd op een persconferentie misschien, maar niet om als smoesje te gebruiken waarom er niet gewonnen oid wordt. Meer iets in de trend van dat dit effect heeft op de prestaties, waarin hij wel gewoon gelijk heeft ook is het niet heel relevant.
Komt zo wel meer over als trollen ja.
Komt zo wel meer over als trollen ja.
Gratis advies voor jou; lees het gehele stuk en haal niet enkel de stukken er uit waarvan jij het idee hebt dat ze in jouw straatje passen. Wat je nu doet is de opmerkingen uit z'n verband halen. De Boer heeft het over bepaalde spelsituaties waarbij hij een speler mist die op dat moment beslissend kan zijn vanwege zijn tactisch inzicht en/of individuele techniek. Iemand die dus een wedstrijd kan lezen en desgewenst kan omschakelen in speelstijl. En daarmee doelde hij op een speler á la Messi, die zoiets als beste kan en individueel beslissend kan zijn wanneer het team het laat afweten. Met die kanttekening dat de Boer zich bewust is dat het voorbeeld van Messi een het uiterste is en uiteraard een onhaalbare zaak blijft. Maar er zijn genoeg andere spelers van een minder kaliber die ook op die manier beslissend kunnen zijn en mee kunnen op eredivisie niveau.Baseman77 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:42:
Maar goed, zo maar een tip, doe je voordeel er mee
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Toch ben ik het wel gedeeltelijk met Baseman77 eens. In de eerdere jaren vond ik de Boer altijd heel nuchter en realistisch in zijn commentaar. Dat vind ik nu niet altijd het geval.
Na een draak van een wedstrijd verkondigen dat het een van de beste wedstrijden van het jaar was en nog een aantal keer wat flauwekul.
Daarbij vind ik Messi helemaal niet zo'n type die veel van speelstijl kan wisselen. Ze spelen bij Barca al jaren ongeveer hetzelfde waarin Messi zo ongeveer een vrije rol heeft gekregen. Een speler die zo goed is om een vrije rol in te kleden heeft Ajax in ieder geval al een behoorlijke tijd niet meer gehad. Als de heer de Boer gewoon de spelers opstelt waar ze thuishoren ipv middenvelders in de spits te posteren of bijvoorbeeld de naar binnentrekkende buitenspelers eens van kant wisselt, dan heb je wat aan een spits. Dat is volgens mij het hele probleem.
Daarbij wil de Boer volgens mij proberen op dezelfde ''europese'' manier te voetballen zoals PSV daarmee is begonnen verleden jaar(laat we het houden op een soort counter tacktiek). Alleen heeft hij er weinig rekening mee gehouden dat PSV daar de selectie op heeft proberen in te richten en Ajax dat met dezelfde spelers als voorgaande jaren (in mijn ogen minder geschikt voor die counter tacktiek) moet doen. De defensieve stabiliteit is er daardoor, maar het middenveld en aanval renderen daardoor maar weinig.
Na een draak van een wedstrijd verkondigen dat het een van de beste wedstrijden van het jaar was en nog een aantal keer wat flauwekul.
Daarbij vind ik Messi helemaal niet zo'n type die veel van speelstijl kan wisselen. Ze spelen bij Barca al jaren ongeveer hetzelfde waarin Messi zo ongeveer een vrije rol heeft gekregen. Een speler die zo goed is om een vrije rol in te kleden heeft Ajax in ieder geval al een behoorlijke tijd niet meer gehad. Als de heer de Boer gewoon de spelers opstelt waar ze thuishoren ipv middenvelders in de spits te posteren of bijvoorbeeld de naar binnentrekkende buitenspelers eens van kant wisselt, dan heb je wat aan een spits. Dat is volgens mij het hele probleem.
Daarbij wil de Boer volgens mij proberen op dezelfde ''europese'' manier te voetballen zoals PSV daarmee is begonnen verleden jaar(laat we het houden op een soort counter tacktiek). Alleen heeft hij er weinig rekening mee gehouden dat PSV daar de selectie op heeft proberen in te richten en Ajax dat met dezelfde spelers als voorgaande jaren (in mijn ogen minder geschikt voor die counter tacktiek) moet doen. De defensieve stabiliteit is er daardoor, maar het middenveld en aanval renderen daardoor maar weinig.
[ Voor 22% gewijzigd door Chrosser op 28-01-2016 15:23 ]
Wauw, als je dit als trollen/stemmingmakerij bestempelt dan ben je echt doof en blind geweest de laatste jaren.JanW schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:45:
Ah, alle interviews, lekker makkelijk. Ik heb het in alle interviews niet gezien. Niet de zon, niet de bal, niet weet ik veel wat je nog meer hebt verzonnen. Daarom dat ik om een bron vraag, anders zijn deze posts maar een beetje trollen/stemmingmakerij.
Maar goed, speciaal voor jou even snel wat uitspraken gezocht:
http://www.eredivisievoet...en-haag-ontkent-lang-gras
http://www.at5.nl/gespot/...r-ajax-kan-nog-veel-beter
http://ajax.netwerk.to/ni...aar%20het%20om%20ging.php
http://www.ajaxtotaal.nl/...ist-steeds-naast-het-net/
http://www.parool.nl/paro...n-grotemannenwereld.dhtml
Een column hierover:
http://amsterdam-oost.nie...-henk-van-kuijk-sproeien/
Op dit soort uitspraken kon je De Boer in zijn eerste 3 à 4 jaar bij Ajax echt niet betrappen, toen liep iedereen terecht met hem weg door zijn realistische en (zelf)kritische opmerkingen.
Juist, zoals hij al eerder al aangaf een speler te missen die vanuit stilstand allerlei kansen kan creëren.Han schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:04:
De Boer heeft het over bepaalde spelsituaties waarbij hij een speler mist die op dat moment beslissend kan zijn vanwege zijn tactisch inzicht en/of individuele techniek. Iemand die dus een wedstrijd kan lezen en desgewenst kan omschakelen in speelstijl.
Hij kan ook aangeven dat het tactisch niet goed genoeg staat...ieder team kan namelijk wel een speler gebruiken die beslissend kan zijn, met name uit stilstand. En dan gebruikt hij de beste voetballer ter wereld (ooit?) als voorbeeld, lekker realistisch.
Maar het is ook weer wijzen naar een externe oorzaak.
Mede daarom ben ik zo dolblij met Gerbrands, die heeft dat gedrag meteen uitgebannen bij PSV. Geen smoesjes, je moet het doen met de omstandigheden en met de beschikbare spelersgroep.
https://www.managementsit...-want-hoef-meer-evalueren
[ Voor 6% gewijzigd door Baseman77 op 28-01-2016 15:35 ]
Nou nou nou, het is me wel een partijtje overdreven zeg. Ik ga er verder ook maar niet op in, dat lijkt me verstandiger. Schijnbaar zit de afkeer/haat bij sommigen nog steeds dieper dan de mogelijkheid om gewoon begrijpend te lezen.
Daarnaast zie ik maar één van die "smoesjes" voorbij komen in de links die je geeft.
Daarnaast zie ik maar één van die "smoesjes" voorbij komen in de links die je geeft.
[ Voor 15% gewijzigd door JanW op 28-01-2016 15:52 ]
Bij Manchester City is er weer een grote actie met opblaasbananen geweest, zoals ook weleens in de Kuip. Feyenoord zou racistisch zijn vanwege zo'n banaan, ben benieuwd of we de UEFA hier ook over horen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Georganiseerde actie vanuit City blijkbaar, maar wat hebben die met bananen?
Wel heel aparte manier om sfeer te creëren.
Schijnbaar ook iets met traditie, komen ze vast wel mee weg. Hoewel men altijd roept dat City geen historie heeft.
Wel heel aparte manier om sfeer te creëren.
Schijnbaar ook iets met traditie, komen ze vast wel mee weg. Hoewel men altijd roept dat City geen historie heeft.
[ Voor 33% gewijzigd door dutchgio op 28-01-2016 16:23 ]
Nogmaals wauw, mij hierdoor beschuldigen van afkeer/haat is echt de plank volledig misslaan.JanW schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:42:
Nou nou nou, het is me wel een partijtje overdreven zeg. Ik ga er verder ook maar niet op in, dat lijkt me verstandiger. Schijnbaar zit de afkeer/haat bij sommigen nog steeds dieper dan de mogelijkheid om gewoon begrijpend te lezen.
Maar ik vind het verder prima dat jij liever je oogkleppen ophoudt.
Hij klaagt over lang gras, hij klaagt over droog/stroef gras, hij probeert zich niet te verschuilen achter het tijdstip van 12.30u (maar doet het op die wijze wel), hij klaagt nogmaals over niet/slecht gemaaid gras, hij klaagt over het transferbeleid, hij klaagt over gebrek aan ervaring (dan moet je Heitinga opstellen en niet op de tribune zetten om maar iets te noemen) en hij klaagt over het gebrek aan standvastigheid van zijn team ("Anders hadden we van de tien wedstrijden er zeven gewonnen", tuurlijk, zoals die halve finale van de EL ook haalbaar was zeker).Daarnaast zie ik maar één van die "smoesjes" voorbij komen in de links die je geeft.
Maar ik zal het wel verkeerd lezen door de afkeer/haat die ik blijkbaar heb richting De Boer.
Daar ben ik ook heel benieuwd naar!ph4ge schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:49:
Bij Manchester City is er weer een grote actie met opblaasbananen geweest, zoals ook weleens in de Kuip. Feyenoord zou racistisch zijn vanwege zo'n banaan, ben benieuwd of we de UEFA hier ook over horen.
Al weten we eigenlijk allemaal het antwoord wel...
[ Voor 17% gewijzigd door Baseman77 op 28-01-2016 16:26 ]
Laat het hier maar bij, want schijnbaar kan men dit op meerdere manieren opvatten. De een wat negatiever dan de ander. Jij hoort duidelijk bij de eerste categorie. Ik vind het verder gewoon normale en eerlijke opmerkingen. Laten we alsjeblieft dit topic maar niet verder verpesten met langdradige, nutteloze discussies die uiteindelijk nergens over gaan.
Ik verbaas me er vooral over dat er mensen zijn die in staat zijn meerdere interviews van De Boer te lezen zonder suicidaal verveeld te raken. Mij lukt het niet
.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ach, dat is op zich ieder interview van een voetbalcoach. Er zijn maar weinig coaches die een fatsoenlijk interview geven voor of na een wedstrijd. Het is veel voorgekauwde tekst die ze al eerder hebben gegeven, geen nieuwe informatie of iets leuks. Zoiets hoort er bij, net als de interviews met spelers. Van Den Berg van Heerenveen flapte er pas iets uit na zijn rode kaart, toen had een gevoel van "He, eindelijk". Maar die neemt die woorden dan weer terug en komt dan weer met een voorgekauwd stukje van de mediacoach van Heerenveen.

Hendrix speelt al een paar maanden als linker middenvelder. Guardado is de meest verdedigend opgestelde middenvelder. Een duidelijke verandering die Cocu heeft doorgevoerd om het middenveld beter te laten renderen.PauseBreak schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:32:
[...]
Nee, dat heeft ook te maken met een verandering in tactiek. Je zag het gisteren ook. Het ging fout toen teveel spelers voorin stonden. Hendrix, toch onze verdedigende middenvelder stond bijzonder vaak in de 16 bijvoorbeeld. Dat probleem was nog groter voor de winterstop. Ik weet dat PSV de naam heeft 'countervoetbal' te spelen, maar dit seizoen komen ze eigenlijk voornamelijk in de problemen doordat ze veel te snel en veel te massaal aan aanvallen denken. Combineer dat met onderschatting van de tegenstander en je speelt ineens gelijk tegen ADO Den Haag.
Bovendien speelt PSV veel hoger dan vorig seizoen omdat Cocu het liefst dwingend wil spelen. Dat proces werd vorig seizoen al ingezet: http://www.catenaccio.nl/...uit-en-dit-kan-nog-beter/ (Hendrix speelt dus op de plek van Maher kijkend naar de weergegeven opstelling in dat artikel).
Hendrix speelt tactisch gezien nog steeds, samen met Guardado, als controlerende middenvelder. Hendrix op links, Guardado op overalJoster schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 20:37:
[...]
Hendrix speelt al een paar maanden als linker middenvelder. Guardado is de meest verdedigend opgestelde middenvelder. Een duidelijke verandering die Cocu heeft doorgevoerd om het middenveld beter te laten renderen.
Bovendien speelt PSV veel hoger dan vorig seizoen omdat Cocu het liefst dwingend wil spelen. Dat proces werd vorig seizoen al ingezet: http://www.catenaccio.nl/...uit-en-dit-kan-nog-beter/ (Hendrix speelt dus op de plek van Maher kijkend naar de weergegeven opstelling in dat artikel).
Nee, merp!
Oneens, zie ook dit artikel: http://psv.netwerk.to/nie...t%20lekkerst%20voelt'.phpPauseBreak schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 20:39:
[...]
Hendrix speelt tactisch gezien nog steeds, samen met Guardado, als controlerende middenvelder. Hendrix op links, Guardado op overalPer wedstrijd wordt dat aangepast, maar primair speelt hij als verdedigende middenvelder.
Ja en beiden spelen tactisch als controlerende middenvelders. Kunnen we over bezig blijven, maar gaan we het gok ik niet over eens wordenJoster schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 20:42:
[...]
Oneens, zie ook dit artikel: http://psv.netwerk.to/nie...t%20lekkerst%20voelt'.php
Nee, merp!
Door Hendrix' zijn loopvermogen ruimt hij ook verdedigend een hoop op, zeker. Maar hij staat wel degelijk dieper dan Guardado, komt ook vaker in de positie voor een eindpass of schot terwijl Guardado veel vaker in de positie komt om de opbouw te verzorgen (soms vanaf een positie naast of tussen de centrale verdedigers) of een lange pass te geven.PauseBreak schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 20:47:
[...]
Ja en beiden spelen tactisch als controlerende middenvelders. Kunnen we over bezig blijven, maar gaan we het gok ik niet over eens worden
Maar eens zullen we het vast niet worden nee.
Mooie goal van Veerman. En hij staat sowieso aardig te spelen, met balletjes doorkoppen etc. Gezien de beperkingen van Veerman is dat wel iets dat Feyenoord zich mag aanrekenen. Zelden hem in zo'n vrije rol gezien.
Typisch Feyenoord hoor.. Alle moeite doen met aanvallen maar een tegengoal krijgen uit een enkele tegenaanval.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Typisch Feyenoord. 25 minuten domineren, niet scoren, vervolgens de teugels laten vieren en BOEM..... tegengoal. Meteen is ook echt alles weg bij Feyenoord. Staan na die goal tegen volledig te prutsen met zijn allen.
Heerenveen was voor die tegengoal maar 1 x gevaarlijk geweest door een fout van de Feyenoord verdediging.
v Geel... wakker worden ( of wegwezen, dat liever ) en goals inkopen! Spelers zoals Tapia gaan aan dit elftal helemaal niets toevoegen.
Heerenveen was voor die tegengoal maar 1 x gevaarlijk geweest door een fout van de Feyenoord verdediging.
v Geel... wakker worden ( of wegwezen, dat liever ) en goals inkopen! Spelers zoals Tapia gaan aan dit elftal helemaal niets toevoegen.
Helemaal eens, blij dat ik er niet ben zeg. Zag het alweer aankomen.Leon Zwiers schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 21:34:
Typisch Feyenoord. 25 minuten domineren, niet scoren, vervolgens de teugels laten vieren en BOEM..... tegengoal. Meteen is ook echt alles weg bij Feyenoord. Staan na die goal tegen volledig te prutsen met zijn allen.
Wat een drama
Vd heijden bij die goal

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Het stomme is nog dat v/d Heyden offensief goed staat te ballen. Paar schitterende steekpasses gezien van m. Maarja, onze aanvallers zijn het scoren verleerd, dus dan vallen die steekpasses minder op.Mars18 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 21:35:
[...]
Helemaal eens, blij dat ik er niet ben zeg. Zag het alweer aankomen.
Wat een drama
Vd heijden bij die goal![]()
Wat een kansloze vertoning weer zeg
het valt de laatste tijd niet echt mee om Feyenoord supporter te zijn.
Het zuurste is nog wel dat zodra Kramer het veld uit was, de flanken ineens voorzetten gaan geven die Kramer er in had gekopt. Nu staat Achachbar daar... die is 1 meter 50 ofzo en moet t niet hebben van koppen.
Ik zou bilal erbij gooien op rechts, kuyt in de spits en achahbar achter kuyt op 10. El Ahmadi eruit svp. Die gozer voegt echt niets toe de laatste tijd.
Ik zou bilal erbij gooien op rechts, kuyt in de spits en achahbar achter kuyt op 10. El Ahmadi eruit svp. Die gozer voegt echt niets toe de laatste tijd.
Zeker Kuyt in de spits.
Mooie week komt er aan, Roda uit en Ajax uit...
Mooie week komt er aan, Roda uit en Ajax uit...
Ongelofelijk, daar had het 0-2 moeten staan. Zelden zo'n grote misser gezien. Een leeg goal 
Edit: weer een misser van Thorsby. Hij had er 3 moeten maken.
Edit: weer een misser van Thorsby. Hij had er 3 moeten maken.
[ Voor 25% gewijzigd door RoD op 28-01-2016 21:57 ]
Weet Gio uberhaupt dat ie mag wisselen in een voetbalwedstrijd? Wat je op de bank hebt kan onmogelijk slechter spelen dan wat er in het veld staat atm.
Prachtige goal, maar zo zonde na die talloze gemiste kansen
Feyenoord zal wel een beetje de geest krijgen nu.

Tot de eerste helft in die wedstrijd van de competitie tegen Ajax ging alles prima. Vanaf de tweede helft die wedstrijd gaat alles mis. Gek dat een elftal opeens niet meer kan voetballen.
[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 28-01-2016 22:16 ]
Schitterende goal. Wat zou dat punt onverdiend zijn als het zo blijft.
Buiten het baggerspel van Feyenoord vind ik ook die arbiter wel weer het benoemen waard.
Wat een incompetente idioot is dat weer zeg. Ik dat van al die kaarten er maar 2 terecht waren, die van Kuyt en die van de overtreding op Kuyt. Hij fluit t bij vlagen een beetje dood.
Buiten het baggerspel van Feyenoord vind ik ook die arbiter wel weer het benoemen waard.
Wat een incompetente idioot is dat weer zeg. Ik dat van al die kaarten er maar 2 terecht waren, die van Kuyt en die van de overtreding op Kuyt. Hij fluit t bij vlagen een beetje dood.
Wow, dat was er eentje voor in wat jaaroverzichten.
Domme gele kaart van Vilhena trouwens.
Domme gele kaart van Vilhena trouwens.
[ Voor 29% gewijzigd door gambieter op 28-01-2016 22:18 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Toch nog de 1-2
Een ontzettende rommelige goal, maargoed, een nette goal scoren zit er vandaag niet in
Dat was al lang opgegeven. Ik begin nu ook een beetje de hoop op plek 3 te verliezen. Scheelt nog maar 2 punten geloof ik. Maarja, het grootste mankement van Feyenoord, het scoren van goals, gaat niet verholpen worden deze transferperiode.bobsquad schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 22:26:
Ben bang dat daar de allerlaatste hoop op een kampioenschap vervliegt.
Ik vrees dat we blij mogen zijn als we de nacompetitie halen
Kampioenschap?
Ze moeten opletten dat ze de 3plek niet gaan kwijtraken!
Ik zie Ajax en PSV niet meer zoveel punten verliezen.. En Feijenoord ze dan ook maken
Ik zie Ajax en PSV niet meer zoveel punten verliezen.. En Feijenoord ze dan ook maken
Haha als Ajax zo doorgaat dan wordt het niet wat hoor en kunnen ze gerust nog 3e komen te staan. Triest voetbal weer dit seizoen wordt echt tijd dat FdB weg gaat en we een trainer krijgen die wel van mooi voetbal houdt.TripleQ schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 22:29:
Kampioenschap?
Wordt daar zo langzamer hand echt ziek van. Leuk landskampioen maar die zaaddodende wedstrijden hoeven van mij echt niet dan liever geen kampioen.
Ongelofelijk hoe die bal er niet in gaat
Krankzinnig, wat een wedstrijd.

Als die dude er niet lag was het 1-3.RoD schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 22:32:
Ongelofelijk hoe die bal er niet in gaatKrankzinnig, wat een wedstrijd.
Hoe lang zal Van Bronckhorst nog buiten schot blijven?
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Tijdens de vorige wedstrijd waren er enorm veel strategische inzichten naar mijn mening. Op basis van score zou je zeggen dat Foppe die goed heeft gebruikt.
Was het nog bijna 2-2. wat een geflatteerde score voor Feyenoord, die had 1-4 of zo moeten zijn.
Tja, v Bronckhorst kan hier niet erg veel aan doen. Hij krijgt poepmateriaal aangeleverd van v Geel.Herman schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 22:35:
Hoe lang zal Van Bronckhorst nog buiten schot blijven?
Weet je nog hoe het 1e jaar van Cocu ging? Die had nagenoeg hetzelfde elftal onder zijn hoede dat een jaar later met overweldigende overtuiging kampioen werd. Het is jammer dat wij geen TD hebben die goed inkoopt.
Zonder Thorsby ookLeon Zwiers schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 22:35:
Zonder Vermeer was het 1-7.....
Fijn dat die drie punten over de streep zijn getrokken. Goed teruggekomen na een zwak begin, maar daarna hadden er vijf doelpunten meer gemaakt moeten worden.
Zegt toch veel over Feyenoord. Heerenveen was aardig, maar ook niet geweldig. En Heerenveen is toch echt een ploeg voor het rechterrijtje... en volgens mij hebben ze dit seizoen nog nooit zoveel kansen gekregen.
Overigens wint Heerenveen op precies dezelfde wijze als tegen Willem 2 afgelopen weekend.
Met wat goede inzet na dit weekend boven Groningen. 

Ik geloof dat ze wel wat meer waard zijn dan de rechter kant, maar het blijkt dat het lastig is om dat op stabiele wijze uit de spelers te halen.RoD schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 22:39:
[...]
Zonder Thorsby ook
Fijn dat die drie punten over de streep zijn getrokken. Goed teruggekomen na een zwak begin, maar daarna hadden er vijf doelpunten meer gemaakt moeten worden.
Zegt toch veel over Feyenoord. Heerenveen was aardig, maar ook niet geweldig. En Heerenveen is toch echt een ploeg voor het rechterrijtje... en volgens mij hebben ze dit seizoen nog nooit zoveel kansen gekregen.
Overigens wint Heerenveen op precies dezelfde wijze als tegen Willem 2 afgelopen weekend.
[ Voor 87% gewijzigd door Saturnus op 28-01-2016 22:44 ]
Ditzelfde Heerenveen in de 1e competitiehelft afgedroogd in 35 minuten. Nu verlies je ervan. Snap niet dat die lui van ons niet meer lijken te kunnen ballen. Prutsers...
Bedankt Feyenoord en Heerenveen. Ik heb een aantal keer hard op moeten lachen en dan vooral door het omgaan met de kansen van Heerenveen. Vooral die laatste kans waar de speler op de doellijn ligt en de goal voorkomt.
Het mooie is dat de moeilijkste kansen er wel in gaan. Die van Veerman was vrij moeilijk uit die hoek en maakt ie goed af. En dan nog zo'n klutsgoal.
Achahbar zal ook wel balen. Maak je zo'n wereldgoal en dan ga je toch met een kut gevoel het veld af.
Feyenoord mag overigens nog in de 93:50'ste minuut een kans krijgen. Vanwaar die 50 seconden extra? Bij PSV is het ook wel eens dat er door de tegenstander tijd wordt gerekt in de extra tijd bij een vrije trap. Maar dan fluit de scheids toch bij 92:56 ofzo af, als de blessuretijd 3 minuten was.
Het mooie is dat de moeilijkste kansen er wel in gaan. Die van Veerman was vrij moeilijk uit die hoek en maakt ie goed af. En dan nog zo'n klutsgoal.
Achahbar zal ook wel balen. Maak je zo'n wereldgoal en dan ga je toch met een kut gevoel het veld af.
Feyenoord mag overigens nog in de 93:50'ste minuut een kans krijgen. Vanwaar die 50 seconden extra? Bij PSV is het ook wel eens dat er door de tegenstander tijd wordt gerekt in de extra tijd bij een vrije trap. Maar dan fluit de scheids toch bij 92:56 ofzo af, als de blessuretijd 3 minuten was.
Dat was wel op het dieptepunt van Heerenveen dit seizoen, laatste wedstrijd onder Lodeweges. Nu ligt het dieptepunt niet heel ver van het hoogtepunt vandaan, maar tochLeon Zwiers schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 22:43:
Ditzelfde Heerenveen in de 1e competitiehelft afgedroogd in 35 minuten. Nu verlies je ervan. Snap niet dat die lui van ons niet meer lijken te kunnen ballen. Prutsers...
Er was nogal wat vertraging in de blessuretijd, ik snap wel dat hij er dan nog wat bij trekt. Het is dan ook de *minimale* extra tijd.Fleximex schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 22:44:
[ Voor 37% gewijzigd door RoD op 28-01-2016 22:45 ]
Verwijderd
Bleek bij Feyenoord maar weer eens dat kwaliteit niet gerelateerd is aan leeftijd. Want goedemorgen wat zakten Kuijt, Elia, El Ahmadi en Vejinovic weer eens verschrikkelijk door het ijs.
Troost voor wie Feyenoord supporter is is dat Tapia gehaald is vanwege zijn kwaliteit.
Troost voor wie Feyenoord supporter is is dat Tapia gehaald is vanwege zijn kwaliteit.
Goals inkopen? Volgens mij gaat er meer fout achterin? Hoe ploegen door de verdediging lopen is schrikbarend om te zien, terwijl op papier de verdediging toch prima is en dat ook aangetoond heeft. Raar spelletje dat voetbalLeon Zwiers schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 21:34:
[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 28-01-2016 22:58 ]
De 1e 30 minuten had Feyenoord gewoon de complete controle en een aantal goede kansen. Die kansen worden niet afgemaakt. Heerenveen komt 1 x voor de goal en hij zit meteen. Daarna is het broze vertrouwen weg en stort de hele boel in elkaar. Dat Heerenveen het daarna niet keihard afmaakt.... tjahVos schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 22:57:
[...]
Goals inkopen? Volgens mij gaat er meer fout achterin? Hoe ploegen door de verdediging lopen is schrikbarend om te zien, terwijl op papier de verdediging toch prima is en dat ook aangetoond heeft. Raar spelletje dat voetbal.
Och de hele trieste situatie heeft 1 voordeel. Hoe slechter het gaat, hoe eerder we van v Geel afzijn.
Gio is m.i te soft in zijn wisselbeleid, maar goed. Ik ben bereid dat nog af te wachten. Met Cocu is het ook goedgekomen
Wat mij betreft staan Kuyt en el Ahmadi er zondag niet meer in
[ Voor 11% gewijzigd door LZ86 op 28-01-2016 23:04 ]
Pff Feyenoord. En dan volgende week naar de Arena.
Exit van Geel kom op.
Wat een prutsers achterin.
Wat een prutsers achterin.
Ik denk eerder pijnlijk voor de kijkers... beide ploegen zijn in slechte doenVerwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 07:34:
Ik denk dat het een pijnlijke Klassieker gaat worden voor Feyenoord, volgende week.
Maar gaat het achterin mis, of ligt het probleem bij verdedigen op het middenveld en/of voorhoede?
Je kunt nog zulke goede verdedigers hebben, als men voor je verzaakt, dan is er ook vaak overmacht.
Je kunt nog zulke goede verdedigers hebben, als men voor je verzaakt, dan is er ook vaak overmacht.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik zie de klassieker weer in een gelijkspel eindigen zodat PSV de lachende derde is.
Dit is overigens wel typisch Feyenoord hoor, aan het begin van het seizoen solide spelen en leuk voetbal, maar er komt altijd wel een keer de klad erin en dan blijft het altijd heel lang hangen.
Ach, dan moet Sparta maar naar de Coolsingel. Zal alleen wat minder publiek op afkomen
En laat ik als Sparta fan ook maar niet te hard van stapel lopen, bloemen bij de finish. Sparta kan ook alles nog verkloten.
Dit is overigens wel typisch Feyenoord hoor, aan het begin van het seizoen solide spelen en leuk voetbal, maar er komt altijd wel een keer de klad erin en dan blijft het altijd heel lang hangen.
Ach, dan moet Sparta maar naar de Coolsingel. Zal alleen wat minder publiek op afkomen
En laat ik als Sparta fan ook maar niet te hard van stapel lopen, bloemen bij de finish. Sparta kan ook alles nog verkloten.
Probleem ligt m.i vooral bij de verbinding tussen verdediging en middenveld. Die is er namelijk niet.
el Ahmadi is constant als een blind paard naar voren aan het rennen ( en daarbij in de weg aan het lopen in de aanval ) waardoor er een enorm gat is op het middenveld. Tel daarbij op dat al onze middenvelders op het moment als een natte krant spelen en je hebt een "recipe for disaster"
Ik bedoel, blijkbaar kunnen we niet meer scoren...... dan ga je toch de boel dichthouden?
el Ahmadi is constant als een blind paard naar voren aan het rennen ( en daarbij in de weg aan het lopen in de aanval ) waardoor er een enorm gat is op het middenveld. Tel daarbij op dat al onze middenvelders op het moment als een natte krant spelen en je hebt een "recipe for disaster"
Ik bedoel, blijkbaar kunnen we niet meer scoren...... dan ga je toch de boel dichthouden?
Goh, toch nog uitgelopen op Feyenoord deze speelronde
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Ja, dat zou je verwachten hè? Aan de andere kant zou je toch ook verwachten dat iemand met zoveel ervaring als El Ahmadi niet de simpelste fouten ooit zou maken. Toch vreemd hoor die omslag bij Feyenoord. Echt geen peil op te trekken.Leon Zwiers schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 08:49:
Probleem ligt m.i vooral bij de verbinding tussen verdediging en middenveld. Die is er namelijk niet.
Nee, merp!
Feyenoord heeft standaard een inzinking na de winterstop, al is dit zelfs voor hun vrij dramatisch.
Daarbij had ik al eerder gezegd dat Feyenoord een probleem gaat krijgen qua transferbeleid (talentvolle jeugd vervangen door 25+ spelers die bijna niets meer opleveren) en alleen het kampioenschap dit rechtvaardigt, maar dit gaat dus het einde zijn voor Van Geel. Helemaal als deze relatief oudere spelersgroep ook nog eens zo matig presteert, je zou veel meer stabiliteit mogen verwachten. Dat mag ook Gio zich aanrekenen.

Dat excuus heeft Gio niet, hij heeft voor Nederlandse begrippen juist een relatief oud elftal. Waardoor je ook meer stabiliteit mag verwachten.
Maar ik ben het met je eens dat Gio de tijd moet krijgen en dat Van Geel erg matig werk aflevert.
Daarbij had ik al eerder gezegd dat Feyenoord een probleem gaat krijgen qua transferbeleid (talentvolle jeugd vervangen door 25+ spelers die bijna niets meer opleveren) en alleen het kampioenschap dit rechtvaardigt, maar dit gaat dus het einde zijn voor Van Geel. Helemaal als deze relatief oudere spelersgroep ook nog eens zo matig presteert, je zou veel meer stabiliteit mogen verwachten. Dat mag ook Gio zich aanrekenen.

Helemaal mee eensJoster schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 20:37:
Hendrix speelt al een paar maanden als linker middenvelder. Guardado is de meest verdedigend opgestelde middenvelder. Een duidelijke verandering die Cocu heeft doorgevoerd om het middenveld beter te laten renderen.
Je vergeet dan wel dat Cocu in zijn 1e jaar een extreem jong elftal had, zelfs voor Nederlandse begrippen.Leon Zwiers schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 22:37:
Weet je nog hoe het 1e jaar van Cocu ging? Die had nagenoeg hetzelfde elftal onder zijn hoede dat een jaar later met overweldigende overtuiging kampioen werd.
Dat excuus heeft Gio niet, hij heeft voor Nederlandse begrippen juist een relatief oud elftal. Waardoor je ook meer stabiliteit mag verwachten.
Maar ik ben het met je eens dat Gio de tijd moet krijgen en dat Van Geel erg matig werk aflevert.
[ Voor 132% gewijzigd door Baseman77 op 29-01-2016 09:16 ]
Oeps, dubbel...
[ Voor 98% gewijzigd door Baseman77 op 29-01-2016 09:17 ]
Ik heb wel erg genoten van Roda - Utrecht, dat was een mooie pot.
Feyenoord gaf wel veel kansen weg en het is wel erg om te zien dat Kuyt het hele team moet opjutten.. Als je Kuyt uit het team haalt stort de zaak compleet in, denk ik.
Feyenoord gaf wel veel kansen weg en het is wel erg om te zien dat Kuyt het hele team moet opjutten.. Als je Kuyt uit het team haalt stort de zaak compleet in, denk ik.
Ik zou Kuyt eens in de spits proberen, ben benieuwd hoe dat zou uitpakken.Mosin schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:35:
Ik heb wel erg genoten van Roda - Utrecht, dat was een mooie pot.
Ik vrees voor het Van Bronckhorst effect. Als speler was ook al bekend dat hij een splijtzwam was binnen de selectie. Op het veld liet hij leuke dingen zien, maar het team viel achter de schermen uit elkaar.
alles kan off-topic
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder