[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 119 Laatste
Acties:
  • 247.688 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:10
Baseman77 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:06:
Feyenoord heeft standaard een inzinking na de winterstop, al is dit zelfs voor hun vrij dramatisch.
Daarbij had ik al eerder gezegd dat Feyenoord een probleem gaat krijgen qua transferbeleid (talentvolle jeugd vervangen door 25+ spelers die bijna niets meer opleveren) en alleen het kampioenschap dit rechtvaardigt, maar dit gaat dus het einde zijn voor Van Geel. Helemaal als deze relatief oudere spelersgroep ook nog eens zo matig presteert, je zou veel meer stabiliteit mogen verwachten. Dat mag ook Gio zich aanrekenen.

[afbeelding]

[...]

Helemaal mee eens d:)b

[...]

Je vergeet dan wel dat Cocu in zijn 1e jaar een extreem jong elftal had, zelfs voor Nederlandse begrippen.
Dat excuus heeft Gio niet, hij heeft voor Nederlandse begrippen juist een relatief oud elftal. Waardoor je ook meer stabiliteit mag verwachten.

Maar ik ben het met je eens dat Gio de tijd moet krijgen en dat Van Geel erg matig werk aflevert.
Groningen ook maar 2 punten in de laatste 4 wedstrijden, dat is ook niet veel!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:42
Gynnad schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:03:
[...]

Precies.. Feyenoord maar 1 plekje gezakt. Kijk eens naar de positieve en negatieve verschillen van Groningen en NEC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Laatst online: 02-10 08:06

Niku

Alagaesii

Ankona schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:47:
Ik vrees voor het Van Bronckhorst effect. Als speler was ook al bekend dat hij een splijtzwam was binnen de selectie.
Was dat bekend ja?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:46
Bij mij niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:46
Gynnad schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:03:
[...]

en excelsior ook 0. Moet zeggen dat ik wel een verband zie tussen de ploegen die 0 punten scoren de laatste 4 wedstrijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Ankona schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:47:
Ik vrees voor het Van Bronckhorst effect. Als speler was ook al bekend dat hij een splijtzwam was binnen de selectie. Op het veld liet hij leuke dingen zien, maar het team viel achter de schermen uit elkaar.
Hoe kom je nou weer aan die onzin. Beetje triest om zomaar iets te roepen zonder enige bronvermelding. Gio lag juist altijd goed in de spelersgroep en de supporters. Ik neem aan dat je bron je dikke duim is?

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie Feyenoord ook wel weer in het weekend verliezen van Ado (Hebben ze het altijd lastig tegen).

Wat ik ook denk is dat het een aardig lastige klus gaat worden tegen Roda in de beker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 15:38:
Ik zie Feyenoord ook wel weer in het weekend verliezen van Ado (Hebben ze het altijd lastig tegen).

Wat ik ook denk is dat het een aardig lastige klus gaat worden tegen Roda in de beker.
Ik denk dat ze wel winnen van Ado, maar verliezen in Amsterdam. Dan heb je vier punten uit zeven wedstrijden, pijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 02-10 13:35

Baseman77

We move

Van Ado zou Feyenoord toch moeten winnen, die schat ik niet hoog in. Maar ik verwacht ook dat ze het tegen Roda lastig gaan krijgen, Roda is momenteel een heel stug team.

Daarna mag Feyenoord wel winnen van Ajax, graag zelfs O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Baseman77 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 15:56:

Daarna mag Feyenoord wel winnen van Ajax, graag zelfs O-)
Eens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-10 16:45
Afbeeldingslocatie: http://www.ajaxshowtime.com/uploads/article/93809/c3d9096e729eb974cd7a75890f73c42e_634x357-0.jpg

:o

spoiler:
Helaas was het voor een weggeef actie, al zei hij wel maybe it is my shirt next year :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Terranova schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 16:49:
[afbeelding]

:o

spoiler:
Helaas was het voor een weggeef actie, al zei hij wel maybe it is my shirt next year :P
_O-

spoiler:
Wat is er gebeurd met "I want to live, I want to die ... in Sweden"? :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:11
Heracles speelt gelijk. Maar 1 punt inlopen op Feyenoord. Er blijft ons wat bespaart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Ogbeche al jaren in Nederland maar spreekt geen Nederlands?
Matig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 22:40:
Ogbeche al jaren in Nederland maar spreekt geen Nederlands?
Matig
Dat spreekt toch niemand in die provincie? Ik zie het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:13
Hij is pas net in Tilburg dus dan heeft hij nog even om het te leren... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:22
Niku schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:19:
[...]

Ik zou Kuyt eens in de spits proberen, ben benieuwd hoe dat zou uitpakken.
Dat zou ook nog niet eens zo slecht zijn inderdaad. Hij krijgt dan wel een erg belangrijke rol, maar hij kan gelukkig op veel posities uit de voeten en daar heeft hij geluk mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:12
Mosin schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 12:34:
[...]

Dat zou ook nog niet eens zo slecht zijn inderdaad. Hij krijgt dan wel een erg belangrijke rol, maar hij kan gelukkig op veel posities uit de voeten en daar heeft hij geluk mee.
Het probleem daarmee bleek ook in de voorbereiding; Kuyt moet het hebben van z'n werklust en is dus geneigd om uit de spits te lopen. Leuk als je bijv Immers zou hebben die in die ruimte duikt, maar Feyenoord heeft meer behoefte aan een aanspeelpunt en iemand die voorzetten benut.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

ph4ge schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 13:24:
[...]
maar Feyenoord heeft meer behoefte aan een aanspeelpunt en iemand die voorzetten benut.
Maar die hebben ze dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
De eencelligen van Cambuur hebben weer van zich laten horen.

Na het bedreigen en wegjagen van Lodeweges, het bedreigen van de Haan nu een jonge meid zwaar gekwetst aan haar voet door een vuurwerkbom. Lees net dat de lul zichzelf net heeft aangegeven. Mag hopen dat ie voor alle kosten opdraait + flinke schadevergoeding mag betalen en zich nooit meer in een voetbalstadion mag vertonen.

Mensen zoals dit horen niet thuis in een stadion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Leon Zwiers schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 16:54:
De eencelligen van Cambuur hebben weer van zich laten horen.

Na het bedreigen en wegjagen van Lodeweges, het bedreigen van de Haan nu een jonge meid zwaar gekwetst aan haar voet door een vuurwerkbom. Lees net dat de lul zichzelf net heeft aangegeven. Mag hopen dat ie voor alle kosten opdraait + flinke schadevergoeding mag betalen en zich nooit meer in een voetbalstadion mag vertonen.

Mensen zoals dit horen niet thuis in een stadion.
Triest inderdaad, Cambuur komt bijna alleen maar negatief in het nieuws. Kunnen ze ook niet gebruiken voor de derby van morgen.

Biedt wel weer perspectief voor Heerenveen... bij Cambuur zijn ze vooral met andere dingen bezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:31
Ik vraag me echt af wat die vrouw dacht eigenlijk, waarom in vredesnaam iets uit proberen te gaan trappen. Niet bepaald slim.

Neemt niet weg dat het niet had moeten gebeuren, vuurwerkbommen is absoluut not done en hopelijk is de dader of al gepakt of gaat hij zichzelf nog aangeven. Laat het OM hier maar over beslissen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Nu online

PauseBreak

derp!

Quad schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 18:56:
Ik vraag me echt af wat die vrouw dacht eigenlijk, waarom in vredesnaam iets uit proberen te gaan trappen. Niet bepaald slim.

Neemt niet weg dat het niet had moeten gebeuren, vuurwerkbommen is absoluut not done en hopelijk is de dader of al gepakt of gaat hij zichzelf nog aangeven. Laat het OM hier maar over beslissen.
De gooier van dat ding heeft zichzelf aangegeven. En tsja, de actie van die dame was niet al te snugger, maar waarom zou je in godsnaam een vuurwerkbom meenemen naar een training van je rivaal? Ik weet dat ze in Leeuwarden naar Heerenveen refereren als DKV (Dertig Kilometer Verderop), en dat ze wel eens leuke grappen met elkaar uithalen (Cambuurshirt over het standbeeld bij het Heerenveenstadion, rollator voor Foppe enzo), maar dat zijn grappen. Dit soort dingen zijn géén grappen.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
v.d Hart is weer lekker bezig. Het leek op een overtreding, maar hij had de bal niet vast, de speler van Groningen was hem voor. PEC heeft dit seizoen veel tegengoals aan fouten van hem te danken. Het is echt stukken beter met Begois op doel. Vorig jaar reserve doelman.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond hem vorig seizoen bij Go Ahead ook al zwak. Dus hoe heeft PEC hem ooit als eerste keeper kunnen aantrekken :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 20:18:
Ik vond hem vorig seizoen bij Go Ahead ook al zwak. Dus hoe heeft PEC hem ooit als eerste keeper kunnen aantrekken :S
Volgens mij uit nood (geen geld), en hij was transfervrij als ik het goed heb. Als backup van Begois.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
De keeper van de Graafschap laat zich ook van zijn beste kant zien. PSV vol in de aanval maar dankzij hem staat het nog geen 6-0. En netjes die strafschop gepareerd.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Narsingh scoort weer. Wel tegen De Graafschap... Maar zou het dan toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Nu online

PauseBreak

derp!

dutchgio schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 20:30:
Narsingh scoort weer. Wel tegen De Graafschap... Maar zou het dan toch? ;)
Nou, dit was wel echt een mooi doelpunt hoor. Erg knap ingeschoten d:)b Hij is tot nu toe erg goed teruggekomen van zijn tijd op de bank / blessure. Ook met zijn voorzetten in de eerste helft is hij echt goed bezig geweest.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
ph4ge schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 13:24:
[...]

Het probleem daarmee bleek ook in de voorbereiding; Kuyt moet het hebben van z'n werklust en is dus geneigd om uit de spits te lopen. Leuk als je bijv Immers zou hebben die in die ruimte duikt, maar Feyenoord heeft meer behoefte aan een aanspeelpunt en iemand die voorzetten benut.
Niku schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 13:30:
[...]

Maar die hebben ze dus niet.
Daarom, Kuyt is meer een speler voor achterin door zijn harde werken. Kramer vind ik een slappe lul als ik dat even openlijk mag zeggen. De zin in het voetbal gaat me weg als ik hem zie lopen.. Zijn voetballende kwaliteiten vallen volgens mij uiteindelijk ook tegen. Ik zie hem niet vaak spelen, dus ik kan niet met harde feiten zeggen dat het een slechte spits is.

Welke spits zou Feyenoord dan moeten halen? Ik kan me geen degelijke spits voor ogen halen en uit het buitenland komen ze waarschijnlijk toch niet naar de Eredivisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-10 22:15

Vos

AFCA

PSV op het moment de duidelijke titel favoriet qua spel en uitslagen. Hopelijk kan Ajax het nog spannend maken, want ondanks de voorsprong heb ik daar een slecht gevoel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Nu online

PauseBreak

derp!

Zodeknetters wat staat die keeper van De Graafschap goed te keepen zeg d:)b

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Vos schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 20:49:
PSV op het moment de duidelijke titel favoriet qua spel en uitslagen. Hopelijk kan Ajax het nog spannend maken, want ondanks de voorsprong heb ik daar een slecht gevoel over.
Tja, zolang psv tegendoelpunten blijft krijgen hoeft het scoren maar 1x niet te lukken en ze verliezen punten. Dat is bij ajax een stuk minder.

Al denk ik ook dat psv lichtelijke favoriet is, hoor.

Edit: ze moeten eerst deze wedstrijd nog maar eens winnen.

[ Voor 5% gewijzigd door aicaramba op 30-01-2016 21:23 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Daar ging t nog bijna mis voor PSV. Ongelooflijk dat ze de goals zo makkelijk weggeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Nu online

PauseBreak

derp!

Leon Zwiers schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 21:32:
Daar ging t nog bijna mis voor PSV. Ongelooflijk dat ze de goals zo makkelijk weggeven.
Ik vrees eigenlijk meer voor de blessure van Guardado. Hopelijk is hij niet al te lang weg.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff PSV krijgt gewoon 5 goals tegen van de Graafschap in de competitie...

Gezien spelbeeld en kansen was een logische uitslag 8-1 geweest ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

aicaramba schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 21:12:
[...]

Tja, zolang psv tegendoelpunten blijft krijgen hoeft het scoren maar 1x niet te lukken en ze verliezen punten. Dat is bij ajax een stuk minder.

Al denk ik ook dat psv lichtelijke favoriet is, hoor.

Edit: ze moeten eerst deze wedstrijd nog maar eens winnen.
En zolang Ajax moeite houdt met scoren dan gaan ze ook (meer) punten verspelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Precies, de kleine clubs nemen genoeg met een punt tegen Ajax en als die de boel achterin goed dichtgooien kan het dat ook nog wel eens opleveren.

PSV kan het alleen nog zwaarder krijgen door de extra wedstrijden doordeweeks, al heeft ze dat eerder ook niet uit balans gebracht en werd de wedstrijd erna gewoon gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Nu online

PauseBreak

derp!

Verwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 21:36:
Pfff PSV krijgt gewoon 5 goals tegen van de Graafschap in de competitie...

Gezien spelbeeld en kansen was een logische uitslag 8-1 geweest ofzo.
Ja met een andere keeper in het doel van De Graafschap was de ruststand allang 4 of 5-0 geweest, maar de keeper van ze was echt MotM hoor. Wát een pot heeft die gozer gekeept zeg. Niet normaal _/-\o_

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-10 22:54
AZ lijkt toch ook weer aardig opgeleefd :)

WoW PSV heeft 8 van de 12 penalties gemist, dat moet ook een record zijn...

[ Voor 48% gewijzigd door Martinusz op 30-01-2016 22:48 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
martinusz schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 22:23:

AZ speelde best goed inderdaad :D

PSV heeft wel de betere kwaliteit, maar wat me het meest zorgen maakt is Atletico Madrid. Die straffen zulke dingen makkelijker af dan welke Eredivisie ploeg dan ook. Dan is het dus te laat als ze dat hebben beseft. Deels zal het ook wel een beetje: oooh.. het is maar de Graafschap zijn

[ Voor 12% gewijzigd door Mosin op 31-01-2016 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Nu online

PauseBreak

derp!

Mosin schreef op zondag 31 januari 2016 @ 10:52:
[...]

AZ speelde best goed inderdaad :D

PSV heeft wel de betere kwaliteit, maar wat me het meest zorgen maakt is Atletico Madrid. Die straffen zulke dingen makkelijker af dan welke Eredivisie ploeg dan ook. Dan is het dus te laat als ze dat hebben beseft. Deels zal het ook wel een beetje: oooh.. het is maar de Graafschap zijn
Het is opvallend dat veel tegendoelpunten de laatste tijd vallen zo rond de 60e minuut. Alsof ze het wel geloven als ze al 3-0 voorstaan. Al kwam dit doelpunt van gisteren (de 3-1) niet echt uit de lucht vallen. Arias stond de hele wedstrijd al erg matig te spelen en vooral te verdedigen.

[ Voor 0% gewijzigd door PauseBreak op 31-01-2016 11:45 . Reden: woordjes ]

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
PauseBreak schreef op zondag 31 januari 2016 @ 11:14:
[...]

Het is opvallend dat veel tegendoelpunten de laatste vallen zo rond de 60e minuut. Alsof ze het wel geloven als ze al 3-0 voorstaan. Al kwam dit doelpunt van gisteren (de 3-1) niet echt uit de lucht vallen. Arias stond de hele wedstrijd al erg matig te spelen en vooral te verdedigen.
Foute instelling, alhoewel ik het ook wel eens bij Bayern terug zie.
Je moet er gewoon 90 minuten voor 101% aanwezig zijn.. Je bent ook niet aardig naar de fans als ze het na zoveel minuten al voor gezien houden.

Het zal dus een beetje van ''het zal wel'' en slecht verdedigen zijn.. Dan krijg je inderdaad nog wat goaltjes tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:55

Player1S

Probably out in the dark

Bij de amateurclub nieuw sloten is nu weer een scheidsrechter aangevallen.

Misschien de gehele club maar voorlopig schorsen en de daders levenslang?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:31

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Iemand iets te zeggen over de opstelling van de Boer?

Is dit nu logisch?

Psv: geweldige eerste helft, dramatische 2e eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Opstelling is logisch... alleen persoonlijk mis ik Schöne, dat blijf ik een fijne voetballer vinden. Sinkgraven heeft mij nog niet kunnen overuigen op zijn eerste vier wedstrijden na. Wellicht heeft hij ritme nodig, maar vind hem niet sterk genoeg, lijdt veel balverlies.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Inderdaad, zet Schone erin en wel op zijn echte positie, op 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Beetje vage opstelling van de Boer ja, denk dat hij het ook niet meer weet met het matige scoringsvermogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
martinusz schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 22:23:

Dat is echt wel bedroevend. Het viel me al op dat ze veel penals misten, maar heb niet meegeteld...
Maar nu ik 8 uit 12 zie 8)7

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nou 1-0 voor Ajax uit een corner, wedstrijd gespeeld. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:50
Leon Zwiers schreef op zondag 31 januari 2016 @ 12:39:
Beetje vage opstelling van de Boer ja, denk dat hij het ook niet meer weet met het matige scoringsvermogen.
Milik schijnt ook zo te spelen in de nationale ploeg van Polen, achter/om Lewandowski, al is het daar in een 4-4-2, en hier is ie de voorste "middenvelder" in 4-3-3. Tot nog toe loopt ie verdwaald rond, niet echt een idee waar hij moet lopen. Scoort wel de 0-1 nu, uit een corner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Milik staat rechtsbuiten, even gewisseld met El Ghazi..

Nou gaat snel ineens, El Ghazi schiet goed binnen.

[ Voor 32% gewijzigd door dutchgio op 31-01-2016 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Geen geweldig spel, wel 0-2 voor Ajax. Leuk begin van de wedstrijd zo. Nu eens kijken of Roda ook wat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
En de 0-2 hopen dat ze doordrukken ipv weer achteruit gaan hangen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
dutchgio schreef op zondag 31 januari 2016 @ 13:00:
Milik staat rechtsbuiten, even gewisseld met El Ghazi..

Nou gaat snel ineens, El Ghazi schiet goed binnen.
Inderdaad, dacht in een tweet van Ajax te zien dat Fischer er ook nog in stond. Heb 'm in de wedstrijd nog niet gezien, maar dat wil niet zeggen dat ie niet in de basis staat :X Maar hij staat er nu dus echt niet in :P

[ Voor 4% gewijzigd door JanW op 31-01-2016 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Laatst online: 18:53
Man man man, wat een verdedigende blunder.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarvinG schreef op zondag 31 januari 2016 @ 12:49:
[...]

Dat is echt wel bedroevend. Het viel me al op dat ze veel penals misten, maar heb niet meegeteld...
Maar nu ik 8 uit 12 zie 8)7
Idd dramatisch. Normaal gesproken hoort zeker 75% in het mandje te gaan, PSV zit de laatste 12 wedstrijden op 33% en dat is ongekend slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:08
Rooke schreef op zondag 31 januari 2016 @ 13:06:
Man man man, wat een verdedigende blunder.
Van Rhijn is terug.... (Maar ook Riedewald staat aan de verkeerde kant) :/

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Roda is tenminste gaan voetballen na die domme 0-2, en de gelijkmaker hangt al in de lucht.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Ben me aan het irriteren aan Bazoer. Heerlijke voetballer, maar hij loopt alleen maar wat te figuurzagen. Even wat technische hoogstandjes laten zien, terwijl hij ook gewoon de bal meteen kan inspelen.
Nu speelt hij niet slecht deze wedstrijd, maar zijn een beetje van die memphis maniertjes ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:31

St@m

@ Your Service

Had er gewoon met rood afgemoeten. Gore overtreding.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ajax gaat met de minuut slechter spelen. Echt heel slecht wat ze laten zien. Gezien het spelbeeld van de afgelopen weken kan ik me niet voorstellen dat Ajax nog kampioen wordt. Het is gewoon te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Maar vandaag pakken ze wel weer gewoon 3 punten.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
St@m schreef op zondag 31 januari 2016 @ 14:04:
Maar vandaag pakken ze wel weer gewoon 3 punten.
Nou daar ben ik nog niet zo zeker van. :X

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:50
Voor het gemak vergeten dat PSV ook 2 van de 4 wedstrijden compleet bagger speelt... Als je denkt dat PSV de rest van het seizoen alles wint ben je delusioneel :) Gaat wel spannend worden tot eind van het seizoen maar denk gezien het programma van PSV met CL dat Ajax gewoon aan het langste eind trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pfff, eerst mist Poupon een buitenkansje op de 2-2 en Dijks had niet mogen klagen als hij een pingel tegen had gekregen, wat was dat dom. Dit Ajax is echt armoe troef, een goede goal en een mazzeltje na een terugspeelbal.
Krukar schreef op zondag 31 januari 2016 @ 14:15:
Voor het gemak vergeten dat PSV ook 2 van de 4 wedstrijden compleet bagger speelt... Als je denkt dat PSV de rest van het seizoen alles wint ben je delusioneel :) Gaat wel spannend worden tot eind van het seizoen maar denk gezien het programma van PSV met CL dat Ajax gewoon aan het langste eind trekt.
PSV is aanvallend goed en verdedigend heel slordig, maar het ziet er tenminste nog wel leuk uit en de wedstrijden zijn om aan te zien. Ajax is verdedigend goed en aanvallend bagger en fantasieloos.

Ik zie momenteel liever een PSV wedstrijd ;)

(of Feyenoord maar meer vanwege het leedvermaak)

En 2-2, verdiend!

[ Voor 62% gewijzigd door gambieter op 31-01-2016 14:19 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Krukar schreef op zondag 31 januari 2016 @ 14:15:
Ik denk wel dat PSV meer punten gaat pakken dan Ajax. Naar mijn idee heeft PSV simpelweg een betere ploeg en een hogere ondergrens. Zou kunnen dat de CL nog invloed gaat hebben, maar ik denk dat PSV na nog twee wedstrijden (wellicht al na één :P ) daar ook wel klaar mee is.

En daar is de 2-2 al. Terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Eerste helft was prima van Ajax, al kwamen de doelpunten redelijk uit het niets. Tweede helft weer dramatisch, krijgt Roda nog een goal waardoor ze in de wedstrijd blijven. Dan kun je een halfuur lang billenknijpen en hopen dat ze niet nog een keer scoren, want Ajax zelf creëert niks.

Och en 2-2... Verdiend zullen we maar zeggen...

[ Voor 9% gewijzigd door dutchgio op 31-01-2016 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
Het was wachten op de gelijkmaker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Bam!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Terechte gelijkmaker... slappe hap bij Ajax :')

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Hoppa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Moeten ze maar gaan voetballen. Waardeloos kutvoetbal weer 't hele jaar. Tijd dat De Boer aan 't eind vertrekt. Dit gaat echt niet meer goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-10 16:45
Neeeeeeeeeeeeee, lekker dit zeg... Erg slecht gespeeld weer.

Maar dit was geen overtreding Riedewald en geen corner Roda...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Ik trap er toch steeds weer in om te kijken. Het is al seizoenen niet om aan te gluren, hoelang mag droeftoeter de Boer nog blijven zitten? :/

/edit
Riedewald staat ook bij de tweede erg slecht te verdedigen.

[ Voor 19% gewijzigd door ephymerous op 31-01-2016 14:22 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:50
RoD schreef op zondag 31 januari 2016 @ 14:18:
[...]

Ik denk wel dat PSV meer punten gaat pakken dan Ajax. Naar mijn idee heeft PSV simpelweg een betere ploeg en een hogere ondergrens. Zou kunnen dat de CL nog invloed gaat hebben, maar ik denk dat PSV na nog twee wedstrijden (wellicht al na één :P ) daar ook wel klaar mee is.

En daar is de 2-2 al. Terecht.
Vergeet niet dat PSV al meer dan 2 keer zoveel tegendoelpunten heeft dan Ajax, dat kan ze nog wel eens gaan opbreken. Zo goed speelt PSV ook niet, hebben ook al een paar wedstrijden met geluk gewonnen dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Laatste halve minuut dan ineens weer willen voetballen.
Slappe hap, terecht dat je dan onderuit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Krukar schreef op zondag 31 januari 2016 @ 14:20:
[...]

Vergeet niet dat PSV al meer dan 2 keer zoveel tegendoelpunten heeft dan Ajax, dat kan ze nog wel eens gaan opbreken. Zo goed speelt PSV ook niet, hebben ook al een paar wedstrijden met geluk gewonnen dit seizoen.
Klopt, het houdt ook niet over. Maar ondertussen winnen ze hun wedstrijden wel en komen minder in de problemen dan Ajax. Dat zie ik vooralsnog als het grote verschil. PSV gaat echt nog wel punten laten liggen, maar ik denk dat Ajax er meer gaat laten liggen.

Als Ajax wedstrijden zoals deze en die van vorige week gewoon over de streep trekt, dan kunnen ze kampioen worden, maar dat doen ze niet.

[ Voor 10% gewijzigd door RoD op 31-01-2016 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Dus... :X

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
RoD schreef op zondag 31 januari 2016 @ 14:22:
[...]

Klopt, het houdt ook niet over. Maar ondertussen winnen ze hun wedstrijden wel en komen minder in de problemen dan Ajax. Dat zie ik vooralsnog als het grote verschil. PSV gaat echt nog wel punten laten liggen, maar ik denk dat Ajax er meer gaat laten liggen.

Als Ajax wedstrijden zoals deze en die van vorige week gewoon over de streep trekt, dan kunnen ze kampioen worden, maar dat doen ze niet.
Maak je geen illusie, Ajax wordt geen kampioen. PSV wint niet alles maar Ajax nog veel minder. Positief is dat we na dit seizoen waarschijnlijk af zijn van de Boer.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Waar in de 1e seizoenshelft Ajax met wat mazzel zonder kleerscheuren de eindstreep haalde, lijk het geluk nu toch echt op. Wat speelden ze weer waardeloos zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Maar goed, stel dat De Boer opstapt of ontslagen wordt, wat dan? Wie hebben ze achter de hand als coach? Door dat Cruijff-plan zijn er alleen maar kloontjes die allemaal hetzelfde denken en is een eigenwijze coach ook niet snel te vinden die schoon schip kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Vrees dat dit seizoen weer als een nachtkaars uitgaat.
Dit Ajax gaat het PSV niet meer moeilijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Leon Zwiers schreef op zondag 31 januari 2016 @ 14:28:
Waar in de 1e seizoenshelft Ajax met wat mazzel zonder kleerscheuren de eindstreep haalde, lijk het geluk nu toch echt op. Wat speelden ze weer waardeloos zeg...
Ja want ze wonnen alles met geluk. Na iedere wedstrijd heb jij je praatje weer klaar hé. Nu weten we wel dat je anti Ajax bent.

Verder weinig verrassend dat Ajax punten verspeeld. Niveau wat ze op de mat leggen is ver beneden peil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
De eerste seizoenshelft was nog bij vlagen goed, nu doen we een Feyenoordje, alleen verliezen we niet, maar spelen we gelijk. Geluk was er toen weinig, nu proberen ze 't weer, maar lukt 't gewoon niet omdat de tegenstander dit hemeltergend slechte, voorspelbare spel eenvoudig kan bestrijden. Doelpunten worden weer niet gescoord uit goede aanvallen, want die zijn er niet. De doelpunten komen uit corners en fouten van de tegenstander, soms een goede bal van achteruit, maar dat is geen aanval.

Zag pas een samenvatting van Benfica tegen een team vergelijkbaar met Roda in Portugal. Daar zit tenminste passie in, wil om te winnen en een drive naar voren. Combinaties worden daar gezocht. Daar spelen wel iets betere spelers als bij Ajax, maar dat wil niet zeggen dat ze voetbal spelen wat Ajax niet zou kunnen spelen.
gambieter schreef op zondag 31 januari 2016 @ 14:31:
Maar goed, stel dat De Boer opstapt of ontslagen wordt, wat dan? Wie hebben ze achter de hand als coach? Door dat Cruijff-plan zijn er alleen maar kloontjes die allemaal hetzelfde denken en is een eigenwijze coach ook niet snel te vinden die schoon schip kan maken.
Daar ben ik inderdaad ook bang voor. De Boer weg, en dan? Dan komt er zo'n zelfde figuur, met dezelfde opvattingen die Ajax hetzelfde voetbal laat spelen.

De transfermarkt is nog open, het is gewoon duidelijk dat er kwaliteit ontbreekt. Er is geen speler die opstaat en in zijn eentje een wedstrijd kan doen kantelen. Bij PSV kunnen ze het ophangen aan Guardado en De Jong, dat zijn gewoon klasse voetballers, spelers van dat kaliber heeft Ajax nu niet, daarom zal Ajax ook geen kampioen worden als ze met dit materiaal aan blijven kloten.

[ Voor 55% gewijzigd door JanW op 31-01-2016 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Afscheid nemen van de Boer is natuurlijk ook wel erg overdreven en heeft weinig zin. de clubleiding zal dezelfde weg blijven bewandelen zoals ze die een paar jaar geleden hebben ingezet. Er lopen gewoon te veel middelmatige spelers rond (of erg jonge nog wat wisselvallige spelers). met name in de frontlinie.

Volgens mij maakt de Boer over het algemeen zeer logische keuzes. Alleen lopen de spelers er niet rond om het Ajax systeem te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Chrosser schreef op zondag 31 januari 2016 @ 14:35:
Afscheid nemen van de Boer is natuurlijk ook wel erg overdreven en heeft weinig zin. de clubleiding zal dezelfde weg blijven bewandelen zoals ze die een paar jaar geleden hebben ingezet. Er lopen gewoon te veel middelmatige spelers rond (of erg jonge nog wat wisselvallige spelers). met name in de frontlinie.

Volgens mij maakt de Boer over het algemeen zeer logische keuzes. Alleen lopen de spelers er niet rond om het Ajax systeem te spelen.
Het Ajax-systeem, nog zo'n verschrikkelijk idee uit dat plan Cruijff en van De Boer. Hou daar eens mee op. Het Ajax-systeem is gedateerd, daar kom je in het moderne voetbal niet ver mee. Je moet kwaliteit hebben. Je kan nog zoveel willen, maar als je spelers die kwaliteiten niet hebben moet je je systeem aanpassen en spelen naar de kwaliteiten van je spelers. Dat snappen ze schijnbaar niet en blijven ze maar vasthouden aan dat heilige systeem van ze. Spelers te veel instructies mee geven, vooral op safe spelen, geen winnaarsmentaliteit over kunnen brengen. Slappe hap over 't algemeen.

Ze zitten met goede buitenspelers, Younes en El Ghazi, maar die komen hun man niet voorbij, omdat Ajax zover op de helft van de tegenstander speelt dat het spel bijna stil staat. Het is vermoeiend om naar te kijken.

[ Voor 8% gewijzigd door JanW op 31-01-2016 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ajax in de tweede helft:

- 0 schoten
- 0 kansen gecreëerd

Tegen Roda...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Exocet schreef op zondag 31 januari 2016 @ 14:38:
Ajax in de tweede helft:

- 0 schoten
- 0 kansen gecreëerd

Tegen Roda...
Blijft bijzonder als je naar de passes kijkt :+
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CaDVgZgWwAAw1oj.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

JanW schreef op zondag 31 januari 2016 @ 14:38:
[...]

Het Ajax-systeem, nog zo'n verschrikkelijk idee uit dat plan Cruijff en van De Boer. Hou daar eens mee op. Het Ajax-systeem is gedateerd, daar kom je in het moderne voetbal niet ver mee. Je moet kwaliteit hebben. Je kan nog zoveel willen, maar als je spelers die kwaliteiten niet hebben moet je je systeem aanpassen en spelen naar de kwaliteiten van je spelers. Dat snappen ze schijnbaar niet en blijven ze maar vasthouden aan dat heilige systeem van ze. Spelers te veel instructies mee geven, vooral op safe spelen, geen winnaarsmentaliteit over kunnen brengen. Slappe hap over 't algemeen.

Ze zitten met goede buitenspelers, Younes en El Ghazi, maar die komen hun man niet voorbij, omdat Ajax zover op de helft van de tegenstander speelt dat het spel bijna stil staat. Het is vermoeiend om naar te kijken.
Ben het met je eens overigens! Daarom maakt het niet uit of je de Boer wegstuurt of niet. Pas als ze inzien dat er een andere weg ingeslagen moet worden bereik je iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Chrosser schreef op zondag 31 januari 2016 @ 14:40:
[...]

Ben het met je eens overigens! Daarom maakt het niet uit of je de Boer wegstuurt of niet. Pas als ze inzien dat er een andere weg ingeslagen moet worden bereik je iets.
Inderdaad. Het Ajax-systeem zoals ze dat zo mooi noemen werkte in de jaren 90 en begin jaren 70 omdat het anders was dan wat de tegenstanders deden, het was onvoorspelbaar ook. Dit voetbal wat er nu op de mat wordt gelegd is alles behalve onvoorspelbaar. Bijna iedere pass kan je van te voren voorspellen. Deze middag ook weer. Je ziet momenten waarop een goede speler een bal achter de defensie had gelegd, of die lastige inspeelpass wel had gemaakt. Maar de Van Rhijns en de Sinkgravens van deze wereld kiezen dan voor de veilige optie en gaan weer teruguit of in de breedte lopen tikken.

offtopic:
het "Hou daar eens mee op" was niet aan jou gericht trouwens, maar aan de mensen die denken dat er nog zoiets zou bestaan als het Ajax-systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Napo schreef op zondag 31 januari 2016 @ 14:40:
Blijft bijzonder als je naar de passes kijkt :+
[afbeelding]
Zit daar een onzichtbare rottweiler in het strafschopgebied? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Vos schreef op zondag 31 januari 2016 @ 14:31:
[...]

Ja want ze wonnen alles met geluk. Na iedere wedstrijd heb jij je praatje weer klaar hé. Nu weten we wel dat je anti Ajax bent.

Verder weinig verrassend dat Ajax punten verspeeld. Niveau wat ze op de mat leggen is ver beneden peil.
Kerel, je kan echt niet ontkennen dat wat Ajax dit seizoen op de mat legt onwaardig is in vergelijking wat je van ze zou mogen verwachten. Als je een beetje mijn andere posts leest zie je dat ik ook over mijn eigen club die als kanslozen staan te ballen kritisch ben. En dat ik voor Feyenoord ben betekend niet dat ik anti-Ajax ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Leon Zwiers schreef op zondag 31 januari 2016 @ 14:45:
[...]

Kerel, je kan echt niet ontkennen dat wat Ajax dit seizoen op de mat legt onwaardig is in vergelijking wat je van ze zou mogen verwachten. Als je een beetje mijn andere posts leest zie je dat ik ook over mijn eigen club die als kanslozen staan te ballen kritisch ben. En dat ik voor Feyenoord ben betekend niet dat ik anti-Ajax ben.
Lees je wel? En misschien mijn berichten ook eens lezen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Vos schreef op zondag 31 januari 2016 @ 14:49:
[...]

Lees je wel? En misschien mijn berichten ook eens lezen ;).
Ik heb je verdere bericht zeker gelezen, jij bent blijkbaar ook anti-Ajax 8).
Overigens staat Feyenoord ook weer als een stel 8 jarige schoolmeisjes te ballen. Het is dat ADO er ook geen klap van kan vandaag........

[ Voor 21% gewijzigd door LZ86 op 31-01-2016 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Leon Zwiers schreef op zondag 31 januari 2016 @ 14:53:
Ik heb je verdere bericht zeker gelezen, jij bent blijkbaar ook anti-Ajax 8).
Overigens staat Feyenoord ook weer als een stel 8 jarige schoolmeisjes te ballen. Het is dat ADO er ook geen klap van kan vandaag........
Jammer dat de 1-0 wordt afgekeurd, leek mij geen buitenspel.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 15:14
ph4ge schreef op zondag 31 januari 2016 @ 15:00:
[...]

Jammer dat de 1-0 wordt afgekeurd, leek mij geen buitenspel.
Was het ook niet, gelukje voor ADO.

PSV weer bovenaan gelukkig. Hopelijk ligt Guardado er niet te lang uit, dat kans ons gaan opbreken dit seizoen. Zo belangrijk die kerel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Batiatus schreef op zondag 31 januari 2016 @ 15:02:
Was het ook niet, gelukje voor ADO.

PSV weer bovenaan gelukkig. Hopelijk ligt Guardado er niet te lang uit, dat kans ons gaan opbreken dit seizoen. Zo belangrijk die kerel.
Tja, en dan valt hij aan de andere kant, wel weer heel slecht verdedigd. Het is op het moment Feyenoord ook gewoon echt niet gegund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Onterecht 1-0 afgekeurd, en nu achter.... Daar gaat v Geel ;w
Pagina: 1 ... 36 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder