Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Zijn er mensen die Trackmania Turbo al spelen?
Ik ben heel benieuwd naar de hands-on ervaringen van spelers :)
ASNNetworks schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 11:42:
[...]
De enige reden dat Destiny na 3 maanden niet af is gestorven is de sterke PvP
Ik ben pas ingestapt toen de Taken King uit was en heb me sindsdien prima vermaakt met Destiny.
Het enige waar ik echt geen zak aan vond was de pvp, het voelde alsof ie erin gestopt was omdat er tegenwoordig overal een mp in moet. Beetje hetzelfde als mp bij de Assassins Creed games: mp omdat het móet.
Nu werkt het ook niet mee dat elke keer de gastjes met de meest crappy verbinding bovenaan staan.
Ik vind echt alles tof aan Destiny, behálve de pvp.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-11 19:03
Voxalizer schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 22:48:
Ik ben toch begonnen aan Dark Souls 3. Ik kon het niet laten, komende weken wat meer vrije tijd dan rond de echte release. Bovendien was mijn redenatie dat ik op deze manier nog iets heb aan mijn studie naar de japanse taal en cultuur die ik ooit heb gedaan. Hihi.

Eerste indruk na uurtje of 3 en een paar bosses: Echt fucking wreed. Het neemt de beste dingen uit Demon's Souls, DS1, DS2 en Bloodborne. Heerlijk weerzien ook met bekende characters uit de serie. Vooral met die ene. :+
Ik ben nogal een FromSoft fan dus ik slik dit soort games sowieso als zoete koek maar man, man, man.. Dit is next level qua kwaliteit. Echt steengoed.

Edit: Overigens moet wel gezegd worden dat de game grafisch niet kan tippen aan Bloodborne.

Edit2: Qua performance en framerate loopt het net als Bloodborne. Meestal 30fps met een kleine inzakking hier en daar. Geen hele grote impact op de gameplay.

Edit3:
Voor de kenners:
Kick is terug.
Echte backstabs als in DS1 zijn terug.
Parry systeem uit DS1 is terug.
4 Ring slots en 3 slots per hand (DS2).

Oftewel gewoon DS1 met beter graphics en de gear layout en consumables uit DS2.

Fuck yes.
Nice ik had geen idee dat je deze al kon spelen, maar ik wacht wel even..

Hoe is de moeilijkheidsgraad tov Bloodborne zo op het eerste gevoel afgaande? En de algehele feel / flow van de gameplay tov Bloodborne?

Ik heb hier onwijs veel zin in al kan ik me niet voorstellen dat het BB zal evenaren, voor mij.

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-11 17:59

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Spud82 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 01:09:
[...]

Nice ik had geen idee dat je deze al kon spelen, maar ik wacht wel even..

Hoe is de moeilijkheidsgraad tov Bloodborne zo op het eerste gevoel afgaande? En de algehele feel / flow van de gameplay tov Bloodborne?

Ik heb hier onwijs veel zin in al kan ik me niet voorstellen dat het BB zal evenaren, voor mij.
Moeilijker en minder toegankelijk dan Bloodborne. Trager, vijanden slaanhard, je kunt minder vaak healen. Kortom, echt Dark Souls.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 22:54:
Pfoe,
Wat word er de laatste paar pagina's weer gegeild op Uncharted 4 zeg, voor sommige mensen is dit nou al de goty voordat ze ook maar 1 minuut hebben gespeeld.

Waar heb ik dat eerder mee gezien, oja... Fallout 4.
Deze werd voor de release ook de hemel in geprezen en zou de beste game ooit worden.
Vervolgens is die alleen maar keihard tegen gevallen.

Als ik jullie allemaal was zou ik jullie verwachtingen eventjes iets naar beneden stellen, want sommige hebben nu echt boven realistische verwachtingen.... Dan kan het alleen maar tegenvallen.

Ik ben zelf erg sceptisch over Uncharted 4.....Het gaat er uiteraard weer fantastisch uit zien...
Maar als ze op dezelfde voet doorgaan als deeltje 3, dan vis ik hem wel een keer uit de budgetbak.
In deel 3 was de inspiratie op een gegeven moment op, en dat merkte je ook na een paar uur in het spel.

Helaas zal dit spel ongeacht de kwaliteit wel minimaal een 9 krijgen op elke game site omdat het een uncharted titel is..
Dus ik wacht sowieso wel een paar weekjes tot de meningen van het spel een beetje bekend zijn.
Naughty Dog + Neil Druckmann + Bruce Straley = GOTY

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 06:40:
[...]

Deel 4 is wel gemaakt zonder Amy Hennig. Zij is wel 1 van de belangrijkste die Uncharted zo goed hebben gemaakt.

Nadat zij is weggegaan hebben ze bij Naughty Dog 8 maanden werk in de prullenbak gegooid en zijn ze opnieuw begonnen.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Voxalizer schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 01:53:
[...]

Moeilijker en minder toegankelijk dan Bloodborne. Trager, vijanden slaanhard, je kunt minder vaak healen. Kortom, echt Dark Souls.
Ik lees op meerdere sites met (spoilervrije) hands on ervaringen, dat het de moeilijkste Dark Souls is van allemaal en hij de beste elementen van alle vorige souls games bevat.

Kortom, klinkt super! Ik wacht wel nog even op de EU release. Ben nog met Demon Souls bezig maar die krijg ik toch niet af voor 12 april :)

edit: heb je m voor de ps4?

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-11 19:49
Knack heeft een leuk prijsje, maar niet echt denderende reviews. Zouden jullie hem aanraden? Ik heb ook zo het gevoel dat die vroeg of laat wel via PS+ wordt aangeboden...

• Scrisissszzz
yinx84 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 08:20:
Knack heeft een leuk prijsje, maar niet echt denderende reviews. Zouden jullie hem aanraden? Ik heb ook zo het gevoel dat die vroeg of laat wel via PS+ wordt aangeboden...
Ik heb Knack destijds uitgespeeld, vond het nog best vermakelijk. Maar dat komt zeker omdat er toen weinig games waren. Het is echt geen bijzonder spel. Als tussendoortje is hij wel ok.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• MijnAccount
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 14-01 10:35
yinx84 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 08:20:
Het voordeel is, omdat hij nu zo weinig tweedehands kost, dat je hem waarschijnlijk zonder verlies weer kan doorverkopen :) . Het spel is redelijk. Je moet wel van kiddie platformers houden. Als je het totaal aanbod nu op de PS4 bekijkt heb je natuurlijk veel betere spellen.

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-11 17:59

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Scrisissszzz schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 08:03:
[...]

Ik lees op meerdere sites met (spoilervrije) hands on ervaringen, dat het de moeilijkste Dark Souls is van allemaal en hij de beste elementen van alle vorige souls games bevat.

Kortom, klinkt super! Ik wacht wel nog even op de EU release. Ben nog met Demon Souls bezig maar die krijg ik toch niet af voor 12 april :)

edit: heb je m voor de ps4?
Yep. Zie paar posts terug. :)

Ik denk dat het qua moeilijkheidsgraad ongeveer zo zit: Heb je ervaring met Dark Souls 1 en 2 dan is het prima te doen en is het ook niet veel moeilijker dan die twee.
Kom je puur vanuit Bloodborne dan ga je echt even slikken, de mechanics van Dark Souls zijn gewoon anders. Bovendien heb je niet de mogelijkheid om 20x te healen. 3 tot 4 heals is wat je ongeveer tot je beschikking hebt de eerste uren.
Heb je geen enkele ervaring met deze games? Dan is het echt beestachting moelijk dit. Je merkt echt aan de opbouw van het begin dat deze game gemaakt is voor mensen die de eerdere delen al gespeeld hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door Voxalizer op 24-03-2016 08:37 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Ike. schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 07:57:
[...]

Deel 4 is wel gemaakt zonder Amy Hennig. Zij is wel 1 van de belangrijkste die Uncharted zo goed hebben gemaakt.

Nadat zij is weggegaan hebben ze bij Naughty Dog 8 maanden werk in de prullenbak gegooid en zijn ze opnieuw begonnen.
Daar zit je mis. Deel 2 en The Last of Us zijn ook van Druckmann en Straley en dat zijn niet geheel toevallig (door velen beschouwd althans) de beste 2 games die ND ooit gemaakt heeft. Zij werden (als ik me niet vergis) juist na het vertrek van Hennig naar voren geschoven, tot vreugde van velen.

• Scrisissszzz
Voxalizer schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 08:34:
[...]

Ik denk dat het qua moeilijkheidsgraad ongeveer zo zit: Heb je ervaring met Dark Souls 1 en 2 dan is het prima te doen en is het ook niet veel moeilijker dan die twee.
Kom je puur vanuit Bloodborne dan ga je echt even slikken, de mechanics van Dark Souls zijn gewoon anders. Bovendien heb je niet de mogelijkheid om 20x te healen. 3 tot 4 heals is wat je ongeveer tot je beschikking hebt de eerste uren.
Heb je geen enkele ervaring met deze games? Dan is het echt beestachting moelijk dit. Je merkt echt aan de opbouw van het begin dat deze game gemaakt is voor mensen die de eerdere delen al gespeeld hebben.
Gelukkig heb ik na Bloodborne wel DS1 en 2 ervaring opgedaan. Heb ze (nog) niet uitgespeeld maar wel een heel eind gespeeld. Stiekem was de stap terug in graphics toch wel erg wennen. Maar DS3 heb ik wel enorme zin in. Ga iig voor een light build, pyromancer ofzo, zodat ik de fast rolls e.d. wel kan behouden vanaf het begin, toch nog beetje de pace van BB erin houden :)

Grafisch zal het toch aardig in de buurt van BB komen voor zover ik kan zien. Hoe dan ook, ik kan er maanden mee vooruit. Laat de frustratie maar komen :)

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:22

dano_nl

Meh

dvdkiwi schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 00:19:
Zijn er mensen die Trackmania Turbo al spelen?
Ik ben heel benieuwd naar de hands-on ervaringen
Si! Open en closed beta gespeeld en als het goed is komt nu de hele game binnen. Voor mij zeker het oude gevoel en met 100 man op een server voldoende uitdaging. Ik ben vooral fan van de stadium variant, voelt als vroegâh.

Meh

[...]

Ik ben benieuwd. Ik heb alleen Dark Souls 2 heel kort gespeeld. Vond er weinig aan doordat de game na Bloodborne in alles als een stap terug voelde. Maar wat ik tot nu toe van DS3 zie, trekt me wel.

Ik reken gewoon weer op je als ik vragen heb. >:)

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-11 16:17

SD5k

>4&X

Scrisissszzz schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 08:41:
[...]

Gelukkig heb ik na Bloodborne wel DS1 en 2 ervaring opgedaan. Heb ze (nog) niet uitgespeeld maar wel een heel eind gespeeld. Stiekem was de stap terug in graphics toch wel erg wennen. Maar DS3 heb ik wel enorme zin in. Ga iig voor een light build, pyromancer ofzo, zodat ik de fast rolls e.d. wel kan behouden vanaf het begin, toch nog beetje de pace van BB erin houden :)

Grafisch zal het toch aardig in de buurt van BB komen voor zover ik kan zien. Hoe dan ook, ik kan er maanden mee vooruit. Laat de frustratie maar komen :)
Pyro is niet meer zoals in DS1 een soort van 'gratis' magic waar je geen stats voor hoeft te levellen, volgens mij werkt het zoals in DS2 waar het scaled door zowel INT als FTH.

Zelf wil ik beginnen met een DEX build in combinatie met INT of FTH, normaal begin ik altijd met STR en ontdek ik de meeste mogelijkheden van de game pas in een tweede playthrough. :P

• Scrisissszzz
SD5k schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 09:52:
[...]

Pyro is niet meer zoals in DS1 een soort van 'gratis' magic waar je geen stats voor hoeft te levellen, volgens mij werkt het zoals in DS2 waar het scaled door zowel INT als FTH.

Zelf wil ik beginnen met een DEX build in combinatie met INT of FTH, normaal begin ik altijd met STR en ontdek ik de meeste mogelijkheden van de game pas in een tweede playthrough. :P
Ja klopt volgens mij. Je moet idd levelen anders is je damage output niks waard. Je kunt dus net als in DS2 echt alle kanten op met je starting class. DS2 begon ik als knight en later gebruikte ik alleen maar soul arrows de eerste keer haha..

Een DEX build is ook nog interessant als eerste build. Ik ga ook iig niet beginnen met een STR build.

• Spud82
[...]

Hmm.. ik denk eigenlijk dat ik het qua moeilijkheid niet veel erger kan / wil hebben dan Bloodborne. Dat lijkt toch wel een beetje mijn plafond. Ik begin zowaar te twijfelen om deze aan te schaffen, door je post! Ik heb geen Dark Souls-ervaring, alleen BB.

Anderzijds heb ik over het eerste stuk van BB (tot eerste boss) wel een uur of 15 gedaan, ik heb echt moeten investeren en daarna viel het kwartje. Wellicht dat het bij DS3 ook zo zal gaan...

• SD5k

SD5k

>4&X

Spud82 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 10:35:
[...]

Hmm.. ik denk eigenlijk dat ik het qua moeilijkheid niet veel erger kan / wil hebben dan Bloodborne. Dat lijkt toch wel een beetje mijn plafond. Ik begin zowaar te twijfelen om deze aan te schaffen, door je post! Ik heb geen Dark Souls-ervaring, alleen BB.

Anderzijds heb ik over het eerste stuk van BB (tot eerste boss) wel een uur of 15 gedaan, ik heb echt moeten investeren en daarna viel het kwartje. Wellicht dat het bij DS3 ook zo zal gaan...
Er zijn wel manieren om het jezelf wat makkelijker te maken hoor, wat minder flashy spelen, schild en armor met goede physical block, magic of bow voor ranged attacks, souls grinden, etc.

Ik vind sowieso de moeilijkheidsgraad van de serie een beetje overtrokken, het is meer een kwestie van de juiste mindset hebben die je er doorheen sleept.

[ Voor 9% gewijzigd door SD5k op 24-03-2016 10:51 ]

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-11 15:45

rajackar

Blood Minister

Spud82 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 10:35:
[...]

Denk dat het wel mee valt hoor.
Het is natuurlijk een bijzonder moeilijke game maar net als bij Bloodborne is het allemaal wel erg eerlijk.
Ik ben na BB aan DS2 en daarna 1 begonnen en dan moet je even wennen. Maar je snapt het concept wel.
Bij DS3 zal het switchen misschien nog wel makkelijker zijn aangezien de gameplay wat meer op Bloodborne lijkt.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Ik heb Dark Souls 2 SotFS deze week geklaard (The Division kwam even tussendoor), was allemaal wel aardig, prima game.

Het level design vond ik het grootste gemis t.o.v. Bloodborne, het is meer een verzameling van losse zones dan bijvoorbeeld het prachtig nauw verweven Yharnam. Ook de thema's van Souls spreken me toch wat minder aan, die knights en draken zijn absoluut cool, maar die ken ik intussen ook wel uit andere games. BB is in dat opzicht unieker, en grimmiger. Misschien komt het ook deels door het verschil in graphics.

Qua combat en moeilijkheid vond ik het vrij makkelijk. Ik had de mindset al uit BB. Vooral in het begin moest ik nog wel werken vanwege de hollowing mechanic, maar toen ik eenmaal op gang kwam ben ik vrij soepel door de game heen gestoomd. De overgrote meerderheid van de bosses gingen in een keer neer. De uitdaging was een beetje weg en die keerde pas helemaal aan het eind een beetje terug.

Het is in alle opzichten een grotere game dan BB. Meer zones, meer bosses, meer opties om je character uit te bouwen en veel meer wapens. Meer RPG. Ik ben zelf voor een BB-stijl dodge roll build gegaan (met een boog voor die paar naaistukken). Schilden en andere trage shit moet ik niks van hebben, dan val ik in slaap. Maar voor iedereen zit er wel wat tussen, en het voelt allemaal anders.

Maar prima game dus. De eerste geluiden van DS3 klinken zeer positief, dus ik kijk er uiteraard naar uit, al ik wil er verder niks van zien tot ie hier uit is. Die gekken mogen volgende keer wel gewoon een wereldwijde release doen.

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Yes! De postbode bezorgde zojuist Trackmania Turbo! Ik ga spelen! :)

• Scrisissszzz
rajackar schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 10:39:
[...]

Denk dat het wel mee valt hoor.
Het is natuurlijk een bijzonder moeilijke game maar net als bij Bloodborne is het allemaal wel erg eerlijk.
Ik ben na BB aan DS2 en daarna 1 begonnen en dan moet je even wennen. Maar je snapt het concept wel.
Bij DS3 zal het switchen misschien nog wel makkelijker zijn aangezien de gameplay wat meer op Bloodborne lijkt.
En volgens mij zit daar een beetje een misverstand. De gameplay is voor zover ik zie gewoon Dark Souls hoor. Het ligt echt aan je build hoe je de game speelt en hoe character beweegt. Als jij als knight gaat spelen en kijkend naar je armor denkt ik pak degene met de meeste physical defense, dan kun je fast rolls echt vergeten. Plus je hebt de dodge niet. Het is misschien wel iets vloeiender dan DS1 en 2 maar dit komt denk ik ook omdat het een game is op de PS4/X1 en niet de vorige generatie.

Maar goed als je een light weight build maakt dan heb je je fast roll e.d. en kom je redelijk in de buurt van BB snelheden. Maar dan krijg je weer het issue dat je beperkte estus flasks hebt en geen regain systeem. Dat zat in BB wel omdat je daar veel agressiever speelt. Hier is het meer defensief.

• Spud82
Dat misverstand is dan ook wel gecreëerd, volgens mij zelfs vanuit de marketing van de makers. Er waren de laatste tijd veel geluiden vanuit allerlei hoeken dat DS3 inderdaad meer op Bloodborne zou gaan lijken qua gameplay. Vandaar dat mijn enthousiasme snel groeide, maar goed. Dan toch maar voor een BB-achtige build gaan...

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Elysi schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 10:44:
Ik heb Dark Souls 2 SotFS deze week geklaard (The Division kwam even tussendoor), was allemaal wel aardig, prima game.

Het level design vond ik het grootste gemis t.o.v. Bloodborne, het is meer een verzameling van losse zones dan bijvoorbeeld het prachtig nauw verweven Yharnam. Ook de thema's van Souls spreken me toch wat minder aan, die knights en draken zijn absoluut cool, maar die ken ik intussen ook wel uit andere games. BB is in dat opzicht unieker, en grimmiger. Misschien komt het ook deels door het verschil in graphics.

Qua combat en moeilijkheid vond ik het vrij makkelijk. Ik had de mindset al uit BB. Vooral in het begin moest ik nog wel werken vanwege de hollowing mechanic, maar toen ik eenmaal op gang kwam ben ik vrij soepel door de game heen gestoomd. De overgrote meerderheid van de bosses gingen in een keer neer. De uitdaging was een beetje weg en die keerde pas helemaal aan het eind een beetje terug.

Het is in alle opzichten een grotere game dan BB. Meer zones, meer bosses, meer opties om je character uit te bouwen en veel meer wapens. Meer RPG. Ik ben zelf voor een BB-stijl dodge roll build gegaan (met een boog voor die paar naaistukken). Schilden en andere trage shit moet ik niks van hebben, dan val ik in slaap. Maar voor iedereen zit er wel wat tussen, en het voelt allemaal anders.

Maar prima game dus. De eerste geluiden van DS3 klinken zeer positief, dus ik kijk er uiteraard naar uit, al ik wil er verder niks van zien tot ie hier uit is. Die gekken mogen volgende keer wel gewoon een wereldwijde release doen.
Helemaal mee eens. Ik vond DS2 cool maar het pakte me minder.
Als je de kans hebt zou ik je ook DS 1 aanraden. Het thema veranderd natuurlijk niet maar het level design etc is echt vele malen beter en daarom pakt het me wel meer.
Scrisissszzz schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 10:47:
[...]

En volgens mij zit daar een beetje een misverstand. De gameplay is voor zover ik zie gewoon Dark Souls hoor. Het ligt echt aan je build hoe je de game speelt en hoe character beweegt. Als jij als knight gaat spelen en kijkend naar je armor denkt ik pak degene met de meeste physical defense, dan kun je fast rolls echt vergeten. Plus je hebt de dodge niet. Het is misschien wel iets vloeiender dan DS1 en 2 maar dit komt denk ik ook omdat het een game is op de PS4/X1 en niet de vorige generatie.

Maar goed als je een light weight build maakt dan heb je je fast roll e.d. en kom je redelijk in de buurt van BB snelheden. Maar dan krijg je weer het issue dat je beperkte estus flasks hebt en geen regain systeem. Dat zat in BB wel omdat je daar veel agressiever speelt. Hier is het meer defensief.
Klopt inderdaad. Maar ik begreep van veel previews dat de algehele gameplay wat sneller is dan DS 1 & 2. Maar nog veel meer in de buurt van DS dan BB.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Scrisissszzz
rajackar schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 10:52:
[...]

Helemaal mee eens. Ik vond DS2 cool maar het pakte me minder.
Als je de kans hebt zou ik je ook DS 1 aanraden. Het thema veranderd natuurlijk niet maar het level design etc is echt vele malen beter en daarom pakt het me wel meer.

[...]

Klopt inderdaad. Maar ik begreep van veel previews dat de algehele gameplay wat sneller is dan DS 1 & 2. Maar nog veel meer in de buurt van DS dan BB.
Dat las ik ook overal inderdaad. Ach ja, ik kan sowieso Souls games waarderen omdat ze gewoon zijn zoals vroeger. Geen savepoint om de 3 meter en een map vol met waypoints :)

DS1 is qua level design fantastisch. Enige jammere was daar dat je nog niet kon travelen tussen je bonfires ;)

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:04
Nette review voor Trackmania Turbo,

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=qfZSDKa_67g]

Ga hem denk ik toch maar ff uit de PSN store halen van het weekend als ik wat tijd over heb en anders na mijn vakantie. €36 voelt al als een redelijke aanbieding :+

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Scrisissszzz schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 10:54:
[...]

Dat las ik ook overal inderdaad. Ach ja, ik kan sowieso Souls games waarderen omdat ze gewoon zijn zoals vroeger. Geen savepoint om de 3 meter en een map vol met waypoints :)
Ook wee helemaal mee eens. Na talloze uren ben ik er eindelijk achter. DS en BB geven mij precies die vorm van voldoening dat ik vroeger bij Mario en Zelda enzo had toen ik een stuk jonger was.
Sowieso lijkt DS erg op Zelda OoT qua gameplay. Soort Zelda voor gevorderden ;-)
DS1 is qua level design fantastisch. Enige jammere was daar dat je nog niet kon travelen tussen je bonfires ;)
Later krijg je die mogelijkheid wel en aan het begin was ik ook bang dat dat mijn plezier in de weg zou staan. Gelukkig valt dat 100% mee, juist omdat het level design zo goed is en je ook steeds weer coole shortcuts vindt.

• SD5k

SD5k

>4&X

Scrisissszzz schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 10:54:
[...]

Vond je dat jammer? Ik vond het in het begin totaal niet nodig, de gebieden waar je je dan begeeft zijn vlak bij elkaar, en wanneer je een keer moet backtracken kun je mooi wat extra souls meepakken.

• BamSlam_
  • Niet online
Beakzz schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 10:56:

[video]

Ga hem denk ik toch maar ff uit de PSN store halen van het weekend als ik wat tijd over heb en anders na mijn vakantie. €36 voelt al als een redelijke aanbieding :+
Metacritic geeft aan dat de meeste publicaties er wel tevreden over zijn.
http://www.metacritic.com...tation-4/trackmania-turbo

• Scrisissszzz
rajackar schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 11:05:
[...]

Ook wee helemaal mee eens. Na talloze uren ben ik er eindelijk achter. DS en BB geven mij precies die vorm van voldoening dat ik vroeger bij Mario en Zelda enzo had toen ik een stuk jonger was.
Sowieso lijkt DS erg op Zelda OoT qua gameplay. Soort Zelda voor gevorderden ;-)

[...]

Later krijg je die mogelijkheid wel en aan het begin was ik ook bang dat dat mijn plezier in de weg zou staan. Gelukkig valt dat 100% mee, juist omdat het level design zo goed is en je ook steeds weer coole shortcuts vindt.
Ok nice, moet eigenlijk mijn mond houden want zit nog steeds redelijk in het begin van DS1. Ben DS1 en Demon Souls tegelijk aan het doen. Dat is misschien niet zo slim haha..
SD5k schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 11:06:
[...]

Vond je dat jammer? Ik vond het in het begin totaal niet nodig, de gebieden waar je je dan begeeft zijn vlak bij elkaar, en wanneer je een keer moet backtracken kun je mooi wat extra souls meepakken.
Dat is ook weer waar. Het heeft me wel een paar extra levels opgeleverd tot nu toe.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-11 21:40
BamSlam_ schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 11:06:
[...]

Metacritic geeft aan dat de meeste publicaties er wel tevreden over zijn.
http://www.metacritic.com...tation-4/trackmania-turbo
Ik ben benieuwd! Als het goed is staat hij ondertussen al gedownload op mn ps4, morgen vrij dus lekker spelen :)

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Scrisissszzz schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 11:10:
[...]

Ok nice, moet eigenlijk mijn mond houden want zit nog steeds redelijk in het begin van DS1. Ben DS1 en Demon Souls tegelijk aan het doen. Dat is misschien niet zo slim haha..
DS 1 is even wennen maar echt een bijzonder goede game. Ik vond het vooral cool dat je al snel naar heel veel gebieden kan en je zelf maar uit moet zoeken waar je kan overleven en waar niet.
Ik speel hem op de x360 en alleen de performance gooit wat roet in het eten hier en daar. Ik lees dat de ps3 daar over het algemeen minder last van heeft.

Hoe is demon souls eigenlijk en is dat nou echt onderdeel van de DS serie of meer een andere game met dezelfde mechanics zoals Bloodborne?

Verwijderd

Bartske schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 11:22:
[...]

Ik ben benieuwd! Als het goed is staat hij ondertussen al gedownload op mn ps4, morgen vrij dus lekker spelen :)
Op dit moment zijn er problemen met de pre-order versie. Blijkbaar heb je dan alleen toegang tot een trial en word je gevraagd om de volledige game te unlocken voor de volledige prijs. Heb het zelf niet getest, maar onder het kopje van TrackMania stond iig dat ik hem moest kopen voor 40euro. Nu ga ik er wel van uit dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost, maar wie weet hoelang dit gaat duren..

https://twitter.com/trackmania/status/712893464262930434

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

[video]

Mijn pre-order is zonder enige communicatie geannuleerd. Nu maar even steggelen met de webshop, want voor die pre-order prijs ga ik hem nergens anders vinden... Wordt dus nog even geduld bewaren voor me...

Wel balen, had me enorm verheugd op TM Turbo vandaag in de brievenbus... :(

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-11 21:40
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 11:30:
[...]

Op dit moment zijn er problemen met de pre-order versie. Blijkbaar heb je dan alleen toegang tot een trial en word je gevraagd om de volledige game te unlocken voor de volledige prijs. Heb het zelf niet getest, maar onder het kopje van TrackMania stond iig dat ik hem moest kopen voor 40euro. Nu ga ik er wel van uit dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost, maar wie weet hoelang dit gaat duren..

https://twitter.com/trackmania/status/712893464262930434
Zolang ze het voor morgenochtend maar gefixed hebben :+

• SD5k

SD5k

>4&X

rajackar schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 11:28:
[...]

DS 1 is even wennen maar echt een bijzonder goede game. Ik vond het vooral cool dat je al snel naar heel veel gebieden kan en je zelf maar uit moet zoeken waar je kan overleven en waar niet.
Ik speel hem op de x360 en alleen de performance gooit wat roet in het eten hier en daar. Ik lees dat de ps3 daar over het algemeen minder last van heeft.

Hoe is demon souls eigenlijk en is dat nou echt onderdeel van de DS serie of meer een andere game met dezelfde mechanics zoals Bloodborne?
De PS3 versie is op bepaalde momenten ook niet best hoor, de poison van Blighttown boeide me niet zo, die framerate vond ik veel irritanter. :+

Demon's Souls lijkt veel meer op Dark Souls, maar heeft bijvoorbeeld net zoals Bloodborne alleen consumable healing items, verder heeft het nog wat unieke mechanics zoals world tendency. Maar wat builds en gameplay betreft zit het heel dicht tegen Dark Souls aan. Sowieso een aanrader om een keer te spelen, ik hoop op een remaster voor de PS4, maar een ietwat verbeterde port volstaat ook wel.

• rajackar

rajackar

Blood Minister

SD5k schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 11:37:
[...]

De PS3 versie is op bepaalde momenten ook niet best hoor, de poison van Blighttown boeide me niet zo, die framerate vond ik veel irritanter. :+

Demon's Souls lijkt veel meer op Dark Souls, maar heeft bijvoorbeeld net zoals Bloodborne alleen consumable healing items, verder heeft het nog wat unieke mechanics zoals world tendency. Maar wat builds en gameplay betreft zit het heel dicht tegen Dark Souls aan. Sowieso een aanrader om een keer te spelen, ik hoop op een remaster voor de PS4, maar een ietwat verbeterde port volstaat ook wel.
Hmm dat verschilt zo te horen weinig dan. Blighttown was ook bij mij één van de slechtste gebieden wat performance betreft. Leuk dat precieze platformen als de framerate alle kanten op stuitert.
Bij de Sif bossfight zakte het op de x360 ook enorm in. Handig midden in een boss fight |:(

Zou inderdaad leuk zijn als er een PS4 port van Demon Souls komt. Stiekem ben ik daar ook erg benieuwd naar. Maar is dat qua verhaal enzo nou ook gelinkt aan Dark Souls? Of staat het er helemaal los van?

• Scrisissszzz
rajackar schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 11:28:
[...]

Wat S5Dk zegt, het lijkt meer op Souls dan BB. Het is ook de eerste Souls game van From, daarom verdient ie een playthrough ;)

Ik heb er laatst voor €75 speciaal een ps3 voor gekocht :) de game was toen voor €5 in de aanbieding.

• ralph075
  • Niet online

[video]

Wel geinig trouwens, hele discussie hier in het draadje over DS3 (en BB, DS1 & 2) waar ik me niks bij voor kan stellen (het genre trekt me totaaaaal niet). Vervolgens zit ik de review van TM Turbo te kijken en wordt daarin Dark Souls aangehaald als vergelijkingsmateriaal met hoe moeilijk en uitdagend Trackmania Turbo is/kan zijn. Ja, dan kan ik me het fanatisme voor BB en gelijksoortige games ook wel weer een beetje voorstellen... (maar zal er altijd ver vandaan blijven ;) )

[ Voor 8% gewijzigd door ralph075 op 24-03-2016 11:52 ]

• SD5k

SD5k

>4&X

rajackar schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 11:45:
[...]

Hmm dat verschilt zo te horen weinig dan. Blighttown was ook bij mij één van de slechtste gebieden wat performance betreft. Leuk dat precieze platformen als de framerate alle kanten op stuitert.
Bij de Sif bossfight zakte het op de x360 ook enorm in. Handig midden in een boss fight |:(

Zou inderdaad leuk zijn als er een PS4 port van Demon Souls komt. Stiekem ben ik daar ook erg benieuwd naar. Maar is dat qua verhaal enzo nou ook gelinkt aan Dark Souls? Of staat het er helemaal los van?
Voor zover ik weet staat het er helemaal los van, maar ik ben niet echt diep in de lore van beide games gedoken.
ralph075 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 11:50:
[...]

Wel geinig trouwens, hele discussie hier in het draadje over DS3 (en BB, DS1 & 2) waar ik me niks bij voor kan stellen (het genre trekt me totaaaaal niet). Vervolgens zit ik de review van TM Turbo te kijken en wordt daarin Dark Souls aangehaald als vergelijkingsmateriaal met hoe moeilijk en uitdagend Trackmania Turbo is/kan zijn. Ja, dan kan ik me het fanatisme voor BB en gelijksoortige games ook wel weer een beetje voorstellen... (maar zal er altijd ver vandaan blijven ;) )
Het wordt misschien wel tijd voor een eigen topic ja, iemand die zich geroepen voelt? :P

[ Voor 32% gewijzigd door SD5k op 24-03-2016 12:10 ]

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:10

JSchut

.....

[video]

Damn nu begin ik ook weer te twijfelen.....

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

[video]

Heb 'm vandaag ook op de mat. Doe het soms op het werk, maar achter de PS4 en met wat vrienden/bier goed te doen denk ik.
ralph075 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 11:50:
[...]

Ik zou je dan toch eens laten verrassen. Mij leek BB namelijk ook totaal niks op het begin. Het "genre" is ook niet in een hokje te plaatsen en je weet pas wat het is als je er eenmaal mee bezig bent. Gaming in de puurste zin van het woord met gevoelens van euforie die je nergens anders meer vindt. :)

Verwijderd

Gisteren zijn er nog meer aanbiedingen bijgekomen in de Easter Sale, maar de meest interessante waren al in de eerste ronde voorbijgekomen en heb ik me laten verleiden tot de aanschaf van enkele games waaronder Guilty Gear Xrd, Driveclub Bikes en Tearaway. Ondanks het risico dat in theorie elke game in PS+ kan komen.

Ik twijfel nog over de aanschaf van de Talos Principle. Heeft iemand hier ervaring met deze game?

• ralph075
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 12:24:
[...]
Ik zou je dan toch eens laten verrassen. Mij leek BB namelijk ook totaal niks op het begin. Het "genre" is ook niet in een hokje te plaatsen en je weet pas wat het is als je er eenmaal mee bezig bent. Gaming in de puurste zin van het woord met gevoelens van euforie die je nergens anders meer vindt. :)
Dat gevoel van euforie haal ik liever uit racegames als Trackmania, Driveclub, etc.. Echt, ook daar is dat gevoel te vinden :Y

Ik heb me 1 keer in de luren laten leggen door een game (TLoU) te kopen uit een genre dat me geheel niet aanspreekt, omdat iedereen het zo de hemel in prijst, om tot de conclusie te komen dat ik me inderdaad niet moet wagen aan genres die me totaal niet aanspreken. Dus nee, ik ga niet proberen om me te laten verrassen. Ik weet al dat het niks voor mij is, zonder er mee bezig geweest te zijn :N
(tenzij het ooit in de Plus zou komen, dan is er een heel geringe kans dat ik het een keer probeer, anders is het sowieso uitgesloten)

• Scrisissszzz
rajackar schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 11:45:
[...]

Demon Souls is compleet los van Dark Souls. Op zich staande wereld en lore. Net als BB. Voor velen misschien ook mooi als ie te spelen is via PSNow straks.

Ik speel DS1 op de pc met dsfix toegevoegd. Dan loopt ie lekker soepel en ziet er best goed uit. Man heb nu weer zin om deze op te gaan pakken!
ralph075 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 12:31:
[...]

Dat gevoel van euforie haal ik liever uit racegames als Trackmania, Driveclub, etc.. Echt, ook daar is dat gevoel te vinden :Y
Kan ik me ook in vinden hoor. Kan me de NFS Most Wanted nog herinneren die ik bij mn X360 kocht destijds. Gevoel van een race winnen was ook erg euforisch soms :)

[ Voor 18% gewijzigd door Scrisissszzz op 24-03-2016 12:40 ]

• SD5k

SD5k

>4&X

Scrisissszzz schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 12:38:
Voor velen misschien ook mooi als ie te spelen is via PSNow straks.
Ik moet er echt niet aan denken. :/

• rajackar

rajackar

Blood Minister

SD5k schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 12:08:
[...]

Het wordt misschien wel tijd voor een eigen topic ja, iemand die zich geroepen voelt? :P
Hier misschien:
[Multi] Dark Souls

Eigenlijk een DS1 topic maar het zou ook een algemene thread kunnen worden.
Zo te zien is er nog geen DS3 topic.

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-11 18:36
Gisteren wat uurtjes DS3 kunnen spelen. Prima te doen alleen wel even de X en O knoppen moeten switchen. Items en menu's zijn allemaal Japans maar /r/darksouls3jpn en de google translate app doen hun werk goed :)

Dark Souls + Japans + Deprived = Ultimate Dark Souls :)

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:35
Ik heb me 1 keer in de luren laten leggen door een game (TLoU) te kopen uit een genre dat me geheel niet aanspreekt, omdat iedereen het zo de hemel in prijst, om tot de conclusie te komen dat ik me inderdaad niet moet wagen aan genres die me totaal niet aanspreken.
TLoU vond ik gameplaytechnisch ook niet sterk en dat was de reden voor mij om niet verder te spelen voor de platina trofee (enige spel uit mijn collectie waarbij ik geen platina heb), het verhaal maakte het spel.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• rajackar

rajackar

Blood Minister

[...]

Daar kan ik me wel wat bij voorstellen ja. Perfectie bereiken in racegames is ook erg lekker.
Ik heb me 1 keer in de luren laten leggen door een game (TLoU) te kopen uit een genre dat me geheel niet aanspreekt, omdat iedereen het zo de hemel in prijst, om tot de conclusie te komen dat ik me inderdaad niet moet wagen aan genres die me totaal niet aanspreken. Dus nee, ik ga niet proberen om me te laten verrassen. Ik weet al dat het niks voor mij is, zonder er mee bezig geweest te zijn :N
(tenzij het ooit in de Plus zou komen, dan is er een heel geringe kans dat ik het een keer probeer, anders is het sowieso uitgesloten)
Ik zou het niet zo snel weg zetten.
Ik had nog nooit een FROM game gespeeld en dacht ook dat Bloodborne niets voor mij zou zijn. Uiteindelijk toch geprobeerd en na een twijfelend begin nu helemaal fan :)

• BamSlam_
  • Niet online
Bartske schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 11:22:
[...]

Hij speelt lekker! Hier ga ik de nodige fijne uren mee doorbrengen!
JSchut schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 12:11:
Damn nu begin ik ook weer te twijfelen.....
En voor diegenen die nog twijfelen: in de PS-store kun je ook een gratis demo downloaden!

[ Voor 16% gewijzigd door BamSlam_ op 24-03-2016 13:02 ]

• ralph075
  • Niet online
rajackar schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 12:53:
[...]
Ik zou het niet zo snel weg zetten.
Ik had nog nooit een FROM game gespeeld en dacht ook dat Bloodborne niets voor mij zou zijn. Uiteindelijk toch geprobeerd en na een twijfelend begin nu helemaal fan :)
Ach, heb toch (bij lange na) geen tijd om veel spellen te spelen, dus het wegzetten van (een) he(e)l(e) genre(s) bespaart me een hoop tijd :) Heb sowieso al te weinig tijd voor alles wat ik eigenlijk wel zou willen spelen.

[video]
Eerlijke review.
Ik was stiekem toch al van plan om 'm te kopen (ik bedoel kom op, hoe kun je dit niét leuk vinden ;)) , dus dat gaan we maar gewoon doen dan :P
Ik zag dat de trophy lijst redelijk straightforward is, enkel het halen van alle gouden medailles zou wel eens een pittige kunnen gaan worden. Ik denk aan Wipeout HD of Motorstorm > uitdaging! >:)
Maar zegt ie nou dat deze game het best bestuurd wordt met de pijltjestoetsen ipv het stuurknuppeltje?

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 24-03-2016 13:11 ]

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-11 13:39
dvdkiwi schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 13:10:
[...]
Maar zegt ie nou dat deze game het best bestuurd wordt met de pijltjestoetsen ipv het stuurknuppeltje?
Gelukkig wel ja. Old-school digitaal ASDW-cursors sturen ftw! :)

Nickname does not reflect reality

• Scrisissszzz
Op veler verzoek... ;)

Ik dacht laat ik me opofferen, heb snel een Dark Souls 3 topic aangemaakt:

[Multi] Dark Souls 3

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:10

JSchut

.....

Naast trackmania twijfel ik ook over Fallout 4. Deze kan ik voor een leuk prijsje tweedehands kopen. Heb alleen geen idee of het wat voor mij is en of het nou een goede game is of niet. Houd zelf niet zo van schietspellen maar dan doel ik meer op CoD, battlefield en fps games. Gek genoeg wel van Borderlands 2 :D

Waar kan je de game mee vergelijken?

[ Voor 5% gewijzigd door JSchut op 24-03-2016 13:22 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-10 13:34
JSchut schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 13:20:
Naast trackmania twijfel ik ook over Fallout 4. Deze kan ik voor een leuk prijsje tweedehands kopen. Heb alleen geen idee of het wat voor mij is en of het nou een goede game is of niet. Houd zelf niet zo van schietspellen maar dan doel ik meer op CoD, battlefield en fps games. Gek genoeg wel van Borderlands 2 :D

Waar kan je de game mee vergelijken?
Het is sowieso een goede game., mensen hadden er alleen iets andere verwachtingen van en de lat lag hoog. Maar bijna alle reviews zijn erg positief. Je kunt het het beste vergelijken met Oblivion en Skyrim maar dan met guns en in een post-apocalyptische wereld. First person rpg, de nadruk ligt ten opzichte van Borderlands wel minder op gunplay.

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 06:40:
[...]

Hoe kan je dat in hemelsnaam nou weten?
Heb jij het hele spel al gespeeld?
Vind je een beetje een Fanboy op dit moment.

Maar ik zou jouw glazen bol graag willen hebben dan, dan weet ik alvast op wie ik moet wedden in de F1..

Punt in.
Niemand, maar dan ook niemand... zelfs niet jij met je glazen fanboy bol.
Weet hoe dit spel uiteindelijk word ontvangen.

Uncharted reeks is over het algemeen een puike reeks in de Community, maar het is een beetje hetzelfde probleem als wat er met The Matrix was.
Met deel 1 was de lat al erg hoog gelegd.
Daar zijn ze wonderbaarlijk met deel 2 dan wel overheen gegaan(met dank aan de m.p).
Maar met deel 3 zijn ze daar ver onder gebleven (vraag aan elke gamer, die geen fanboy is).

Dus JA, er is een kans dat dit een Goty gaat worden, maar niemand weet dat nu nog.
Het kan misschien jouw goty zijn, maar dat is iets heel anders ;) .

Jij was er volgens mij ook van overtuigd dat Bloodborne de goty zou krijgen. :P .
Ik denk dat je er een beetje té serieus op ingaat Just_jan ;)

Buiten dat, Final Fantasy XV wordt al GOTY :+

[ Voor 29% gewijzigd door Superkiwi op 24-03-2016 13:46 ]

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:40
Geruchten voor een PS4.5 worden steeds concreter. Check

Persoonlijk juich ik dit van harte toe. Ondanks dat ik me prima vermaak met de PS4, word ik op grafisch gebied niet echt weggeblazen.

Ik ben zelf wel bereid om een nieuwe PS4.5 hiervoor aan te schaffen. In een ideale situatie zijn alle spellen die uitkomen ook compatible met de huidige PS4. De ontwikkelaars moeten dan alleen twee versies van een game maken. Versie 1 voor de PS4 en versie 2 voor de PS4.5. De game ziet dan zelf of je een PS4 of een PS4.5 hebt en selecteert dan de juiste settings.

PSN ID Binloading_nl

Verwijderd

dvdkiwi schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 13:45:
Ik denk dat je er een beetje té serieus op ingaat Just_jan ;)

Buiten dat, Final Fantasy XV wordt al GOTY :+
Njaah klopt,
Maar ik heb er een hekel aan als persoonlijke meningen als feiten worden verkondigd :P .
Maar ik ga er niet meer verder op in, met sommige mensen is en blijft het een zinloze discussie :P

Ik hoop ook dat Final Fantasy Goty word, alleen ik verwacht het helaas niet.
Denk dat deze topper begraven word onder de grotere games zoals Uncharted, mirror's edge en deus ex.
denk niet dat we in 2016 al vanaf het begin een goty kunnen uitkiezen met al die topgames :)

maar uncharted 4 wordt straks afgerekend op z'n verhaal, karakters en omgevingen in plaats van de gameplay en daar heb ik wel vertrouwen in bij naughty god, man die game is al een must buy alleen om z'n graphics.
Nieuwevolger schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 14:06:
man die game is al een must buy alleen om z'n graphics.
Wat zeiden we een half jaar geleden over The Division?
Eerst zien, dan geloven ;)

*Kiwi heeft nog nooit een Uncharted gespeeld; wellicht dat dit een eerste wordt :)

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 24-03-2016 14:07 ]

• Beakzz
bram1984 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 12:24:
[...]

Bij mij is het niet de moeilijkheidsgraad waarom ik de game ontwijk, maar de imo grauwe deprimerende uitstraling van de game en de hele setting met monsters doet me gewoon niks. Die uitdaging is trouwens naar mijn nog genoeg te vinden als je de moeilijkheidsgraad maar hoog genoeg zet.

Trackmania kan net zo moeilijk zijn door de moeilijkheidsgraad van de track die om de trackmaster medal te halen pure perfectie vereist. Speel maar eens wat van de moeilijke Trials Evolution levels of zelfs de Ninja levels als SM je ding is.

Het belangrijkste is gewoon dat een game perfect te besturen is en dat als je faalt het je eigen schuld is en niet omdat de game "cheat"/ faalt. Fifa kan je bijvoorbeeld ook zo moeilijk maken als je zelf wil, maar zelfs al speel je online dan is er nog steeds een geprogrammeerde keeper en scheidsrechter die je kunnen laten falen.
dvdkiwi schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 14:07:
[...]

Wat zeiden we een half jaar geleden over The Division?
Eerst zien, dan geloven ;)

*Kiwi heeft nog nooit een Uncharted gespeeld; wellicht dat dit een eerste wordt :)
Dat zeg ik nog steeds. Downgrade of niet, het is nog steeds een schitterende game en nog maar zelden zo goed een sfeer neergezet zien worden. Op mijn pc is het een genot, maar op de PS4 is de game ook gewoon mooi. En dan draait dan ook nog eens smooth op deze zwakke gen.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=quwmOCZiLso]

Laat me duidelijk zijn...ik neem het hier op voor The Division en niet voor Uncharted 4 ook al lijkt het weer een zeer mooie (meer van hetzelfde) game te worden.

Het is de eerste game na GTA V dat ik weer echt kan genieten van weersveranderingen, belichting en sfeer. Er zijn zeker mooiere games, maar sfeer en geloofwaardige belichting vind ik veel belangrijker dan superstrakke graphics. Vaak wordt het dan al snel te gladjes/glanzend allemaal.

[ Voor 29% gewijzigd door Beakzz op 24-03-2016 14:18 ]

@dvdkiwi toen was die downgrade allang bekend haha, zou wat zijn dat naughty dog nu nog beelden de wereld uit laat gaan terwijl de game al af is en alsnog een downgrade heeft straks.

@just_jan als final fantasy 15 eind september uitkomt is iedereen al wel klaar met uncharted en degelijk, dan kan je de game wel eerlijk beoordelen en op een rustig gemak spelen.

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-11 10:42

RoRoo

Certified Prutser

steefje schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 14:04:

Versie 1 voor de PS4 en versie 2 voor de PS4.5. De game ziet dan zelf of je een PS4 of een PS4.5 hebt en selecteert dan de juiste settings.
pfffffff hahaha optimist.

dat worden 2 verschillende disks, apart verkocht..
De games is waar men echt hun poen mee verdient, als ze een ps4 én een ps4.5 versie kunnen verkopen... Tel uit je winst..

Ik zal 'm overslaan. Heb net de 4 pas :)

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

PS4 versie: 69,99 in de store;
PS4.5 versie: 79,99 in de store.
:P

RoRoo schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 14:12:
[...]

pfffffff hahaha optimist.

dat worden 2 verschillende disks, apart verkocht..
De games is waar men echt hun poen mee verdient, als ze een ps4 én een ps4.5 versie kunnen verkopen... Tel uit je winst..

Ik zal 'm overslaan. Heb net de 4 pas :)
of dat veel games nog steeds alleen voor de normale ps4 uitkomen en dat er maar een paar ontwikkelaars met een 2 verschillende versies komt of misschien zelfs alleen met een ps4,5 versie. een beetje zoals de new 3ds exclusives.

maar ik snap sowieso het nut niet van 4k, je hebt echt 10x meer aan dat ze de game op een hogere setting laat afspelen en/of betere frame rate inplaats van een iets scherper beeld.

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:11

BlackEyedAngel

Just a decent guy

MOCHT er idd een 4,5 versie komen hoop ik wel dat ze met een inruil- of kortingsactie komen voor de mensen met een gewone ps4, de helft van de prijs bij inlevering van je oude ps4 of zo

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Ik wacht mijn tijd wel af. leuk dat ze doorontwikkelen, maar ik vind het niet tof naar je klanten toe om de bestaande versie een "upgrade" te geven.
Want ieder redelijk nadenkend persoon bedenkt meteen dat de studio's titels gaan ontwikkelen voor de betere versie omdat het gewoonweg meer oempfh (power) heeft waardoor ze meer kunnen.

Noem het dan gewoon PS5 en dan backwards compatible met de PS4 en laat mensen zelf beslissen wat ze doen..

En inruilen?? :S dat mag je zelf lekker organiseren...

Er is een reden dat ik van PC gaming overgestapt ben naar consoles.. Het continu moeten upgraden van je hardware omdat een game niet lekker loopt.... Werd er gek van.
Als ik nu een game koop voor X360, weet ik dat die het doet in mijn Xbox360. Zelfde voor de PS4.. Het werkt zoals het bedoeld is.. Is mij veel meer waard dan 4K graphics..

[ Voor 31% gewijzigd door RoRoo op 24-03-2016 14:30 ]

• ralph075
  • Niet online
Precies, geruchten worden concreter, in realiteit is er nog niks concreet aan de geruchten.
Imo meer een clickbait artikel.
nouja toch wel interessant om te lezen

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-11 16:11

Denko

|{ing Øf ßlitz

Persoonlijk juich ik dit van harte toe. Ondanks dat ik me prima vermaak met de PS4, word ik op grafisch gebied niet echt weggeblazen.

Ik ben zelf wel bereid om een nieuwe PS4.5 hiervoor aan te schaffen. In een ideale situatie zijn alle spellen die uitkomen ook compatible met de huidige PS4. De ontwikkelaars moeten dan alleen twee versies van een game maken. Versie 1 voor de PS4 en versie 2 voor de PS4.5. De game ziet dan zelf of je een PS4 of een PS4.5 hebt en selecteert dan de juiste settings.
Ik denk dat er zo'n realistische kans van zo'n 1-2% dat sony echt een "4.5" PS4 wil maken. Als je leest wat ze neerzetten in die eurogamer link een een tikje logica toepast zie je dat het onzin is. Ze lopen voor deze gen, gedeeltelijk omdat het makkelijk devven is voor deze gen. Dat moet je niet slopen met een PS4.5. Wel mooi overigens dat ze in het artikel al zeggen van "ja, we weten dat ze die maken...."

Tevens ook casual melden dat "ja, hij heeft 4K support voor games. Moet dus ongeveer 4x zo sterk zijn. En zo'n 399 euro kosten." Geloof er geen hol van.

PSN & XBL: Denkoyugo

• Beakzz

Liever gisteren dan vandaag, maar waarom 2 versies? Voor de pc maken ze toch ook geen 8000 verschillende versies (even een gok hoeveel verschillende configuraties er bestaan :+ ) Met de Cell processor van de PS3 had dat waarschijnlijk wel zo gemoeten, maar aangezien de PS4 niet zo veel meer afwijkt van een pc (de processor enz) zal het gewoon met 2 vooraf ingestelde settings werken.

In het meest positieve geval gaat een ontwikkelaar dus het spel ontwikkelen voor de PS4.5 en downgrade dan precies genoeg om het smooth op de PS4 te laten draaien.

Helaas hebben we al een praktijkvoorbeeld hoe het niet moet. De new 3DS is namelijk ook krachtiger dan de normale 3DS en steeds meer games draaien ronduit slecht op de normale 3DS. 20 fps voor Zelda Hyrule Warriors om maar wat te noemen. En dan heb je daar ook nog games op die alleen maar geschikt zijn voor de new 3DS dus laten we hopen dat Sony het wat beter aanpakt.

Na al die berichten/geruchten van MS en Sony verwacht ik dan ook geen volgende generatie meer die je kan labelen als een PS5 / XboxTWO. Waarschijnlijk wordt het steeds meer een service waar je voor upgrades gaat betalen en misschien zelfs gaat betalen zoals je nu je smartphone betaald met een abo. Het gaat ook nergens meer over als je in het eerste jaar al onder doet voor de pc dus een levenscycle van 7-10 jaar kan deze gen nooit volhouden. Zeker niet nu het steeds makkelijker wordt om het gamen op een pc naar je huiskamer te halen.

Kijk bijvoorbeeld naar een steam pc (of een htpc waar het Steam OS op draait). De verschillen in gemak zijn nog maar klein en die kan je gewoon upgraden als je toe bent aan mooiere graphics of niet als je daar het geld niet voor over hebt.
Beakzz schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 14:08:
[...]

Bij mij is het niet de moeilijkheidsgraad waarom ik de game ontwijk, maar de imo grauwe deprimerende uitstraling van de game en de hele setting met monsters doet me gewoon niks. Die uitdaging is trouwens naar mijn nog genoeg te vinden als je de moeilijkheidsgraad maar hoog genoeg zet.
Laat ik er nu net zo over gedacht hebben voordat de game uit was. Er staat letterlijk nog ergens een post waarin ik zeg dat de uitstraling van de game me depressief maakt. 8)
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 13:43:
[...]

Hoe kan je dat in hemelsnaam nou weten?
Heb jij het hele spel al gespeeld?
Vind je een beetje een Fanboy op dit moment.

Maar ik zou jouw glazen bol graag willen hebben dan, dan weet ik alvast op wie ik moet wedden in de F1..

Punt in.
Niemand, maar dan ook niemand... zelfs niet jij met je glazen fanboy bol.
Weet hoe dit spel uiteindelijk word ontvangen.

Uncharted reeks is over het algemeen een puike reeks in de Community, maar het is een beetje hetzelfde probleem als wat er met The Matrix was.
Met deel 1 was de lat al erg hoog gelegd.
Daar zijn ze wonderbaarlijk met deel 2 dan wel overheen gegaan(met dank aan de m.p).
Maar met deel 3 zijn ze daar ver onder gebleven (vraag aan elke gamer, die geen fanboy is).

Dus JA, er is een kans dat dit een Goty gaat worden, maar niemand weet dat nu nog.
Het kan misschien jouw goty zijn, maar dat is iets heel anders ;) .

Jij was er volgens mij ook van overtuigd dat Bloodborne de goty zou krijgen. :P .
Heb je honger Jan? :)

Nee, dat kan ik inderdaad niet weten, maar ik ga er (op basis van hun vorige games en het blinde vertrouwen dat ik in Naughty Dog heb) voor 90% vanuit dat dit voor mij gewoon de vetste game van het jaar wordt.

BB is wat mij betreft nog steeds GOTY als we op bepaalde aspecten gaan oordelen. Sommige media hebben die award ook aan de game gegeven gelukkig. ;)
inruilen kan je sowieso vergeten, een iphone kan je toch ook niet inruilen bij apple? tenminste niet voor het bedrag wat het waard is. sowieso zou het sony een fortuin kosten ps4's aannemen die niemand meer hoeft. dan kost het sony sowieso al meer dan wat het oplevert.

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Nieuwevolger schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 14:37:
inruilen kan je sowieso vergeten, een iphone kan je toch ook niet inruilen bij apple? tenminste niet voor het bedrag wat het waard is. sowieso zou het sony een fortuin kosten ps4's aannemen die niemand meer hoeft. dan kost het sony sowieso al meer dan wat het oplevert.
Als je er van af wilt?? Ik geef je er een tientje voor.. Wil nog een 2e voor op de slaapkamer O-)

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
Eerste dagen erop met nieuwe ps4. Gelijk mis gegaan met rust modus. Fijn als eerste ervaring met je nieuwe aankoop. The division is trouwens wel top!

Iemand nog een goeie stand? Ik heb echt geen ruimte om de ps4 horizontaal te zetten. Dan maar zo tijdelijk gedaan:Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cbb2CFgXDYLyeFnCxlGxQxyD/thumb.jpg

• SD5k

SD5k

>4&X

Nieuwevolger schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 14:37:
Hij heeft wel een punt hoor, over dat inruilen, de 2e hands waarde van de normale PS4 keldert zodra de "PS4.5" wordt aangekondigd. Ik zou me dan toch aardig genaaid voelen.

Maar ik moet het überhaupt nog zien hoor, zou behoorlijk dom zijn van Sony om verdeeldheid binnen hun userbase te creëren.

[ Voor 39% gewijzigd door SD5k op 24-03-2016 15:01 ]

RoRoo schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 14:44:
[...]

Als je er van af wilt?? Ik geef je er een tientje voor.. Wil nog een 2e voor op de slaapkamer O-)
ik hou hem nog graag een tijdje voor uncharted 4 :P

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

SD5k schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 15:00:
Hij heeft wel een punt hoor, over dat inruilen, de 2e hands waarde van de normale PS4 keldert zodra de "PS4.5" wordt aangekondigd. Ik zou me dan toch aardig genaaid voelen.
De 2e hands waarde van elk device keldert zodra er een nieuw apparaat komt. Vind je dat Apple ook jouw iPhone 6 moet innemen omdat ze de 6S uitgebracht hebben??
Vind het zelf ook irritant hoor, maar je moet wel realistisch blijven. Innemen van oude gebruikte hardware zal je kunnen doen bij een gamestore..
Daar krijg je er vervolgens vele malen minder voor dan de eigenlijke waarde zodat je een nieuw console met "korting" mag nemen.
Nieuwevolger schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 15:05:

ik hou hem nog graag een tijdje voor uncharted 4 :P
Flauw :P

• SD5k

SD5k

>4&X

RoRoo schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 15:25:
[...]

De 2e hands waarde van elk device keldert zodra er een nieuw apparaat komt. Vind je dat Apple ook jouw iPhone 6 moet innemen omdat ze de 6S uitgebracht hebben??
Vind het zelf ook irritant hoor, maar je moet wel realistisch blijven. Innemen van oude gebruikte hardware zal je kunnen doen bij een gamestore..
Daar krijg je er vervolgens vele malen minder voor dan de eigenlijke waarde zodat je een nieuw console met "korting" mag nemen.
Je iPhone voorbeeld gaat hier naar mijn mening niet helemaal op, bij een console verwacht je alle games die binnen die cyclus uitkomen te kunnen spelen, dat is niet het geval wanneer er een sterk verbeterde versie uitkomt.

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

SD5k schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 15:29:
[...]

Je iPhone voorbeeld gaat hier naar mijn mening niet helemaal op, bij een console verwacht je alle games die binnen die cyclus uitkomen te kunnen spelen, dat is niet het geval wanneer er een sterk verbeterde versie uitkomt.
Want?? De 6 start dezelfde apps en games als de "sterk" verbeterde 6S. Hoezo voel je je bij Apple niet "genaaid" maar bij Sony wel?

• SD5k

SD5k

>4&X

RoRoo schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 15:34:
[...]

Want?? De 6 start dezelfde apps en games als de "sterk" verbeterde 6S. Hoezo voel je je bij Apple niet "genaaid" maar bij Sony wel?
Bij een telefoon weet je van te voren dat er binnen een jaar weer een opvolger is, bij een console verwacht je 5 jaar up to date te zijn.

En zoals ik al zei, verdeeldheid creëren binnen de userbase lijkt me echt een heel slecht plan.

[ Voor 11% gewijzigd door SD5k op 24-03-2016 15:41 ]

• ralph075
  • Niet online
ralph075 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 11:30:
[...]

Mijn pre-order is zonder enige communicatie geannuleerd. Nu maar even steggelen met de webshop, want voor die pre-order prijs ga ik hem nergens anders vinden... Wordt dus nog even geduld bewaren voor me...

Wel balen, had me enorm verheugd op TM Turbo vandaag in de brievenbus... :(
Ok, helaas niet op release, maar begin volgende week krijg ik TM Turbo alsnog op de mat voor de belachelijke prijs van €16 B-) Meer dan prima opgelost door de webshop d:)b
SD5k schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 15:40:
[...]

Bij een telefoon weet je van te voren dat er binnen een jaar weer een opvolger is, bij een console verwacht je 5 jaar up to date te zijn.

En zoals ik al zei, verdeeldheid creëren binnen de userbase lijkt me echt een heel slecht plan.
Bij ruilen is de userbase nog steeds verdeelt. Ten slotte blijft je ps4 gewoon het zelfde apparaat en zou sony gewoon het recht hebben om geen compensatie ofzo te moeten geven. Maar als het gerucht waar is, voel ik me ook genaaid hoor.

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

SD5k schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 15:40:

De doorlooptijd van een console is inderdaad langer.. alhoewel.. Mijn vader gebruikt nog steeds de 3GS naar volle tevredenheid.

Maar de "discussie" is meer:
Er komt een nieuwe versie van een device uit. waarbij er "verwacht" wordt dat de fabrikant de oude modellen inneemt en korting geeft...

Wat een mooie wereld zou dat zijn, toch?

Verdeeldheid is nooit goed.. Maarja.. Divide and Conquer...

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
lordloeder schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 14:59:
Eerste dagen erop met nieuwe ps4. Gelijk mis gegaan met rust modus. Fijn als eerste ervaring met je nieuwe aankoop. The division is trouwens wel top!

Iemand nog een goeie stand? Ik heb echt geen ruimte om de ps4 horizontaal te zetten. Dan maar zo tijdelijk gedaan:[afbeelding]
originele vertical stand van sony is top

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Beakzz
SD5k schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 15:29:
[...]

Je verwacht dat alleen maar omdat het in de recente geschiedenis altijd zo geweest is (als we de new 3DS buiten beschouwing laten). In het verleden zijn er ook upgrades geweest door extra hardware aan een console toe te voegen zoals de Sega mega cd en het N64 expansion pack.

Je moet niet vergeten dat de PS4 (en Xbox one) ontwikkelt zijn tijdens een economische crisis. Playstation kon niet net als bij de PS2 en PS3 alles op alles zetten om met vooruitstrevende hardware te komen die jarenlang mee kan. Dus loop je eerder tegen de grenzen aan van wat acceptabel is. Nu valt het allemaal wel mee, maar over een jaar of 3 niet meer.

Voor hetzelfde geld verrast Nintendo ons de komende E3 met een nieuwe krachtige console en 3rd party support. Ook ongeloofwaardig, maar dat is ook alleen maar door wat Nintendo de laatste jaren doet en ook niet echt werkt. Dan loopt Sony ineens achter de feiten aan en springen de mensen die wel mooiere games (dan wel games met meer mogelijkheden) willen over naar de concurent.

Voor veel PS4 bezitters zal het als een klap in het gezicht voelen als Sony met de PS4.5 komt, maar als ze de PS4 dezelfde games blijven bieden met mindere graphics dan jaag je geen klanten weg (of iig weinig). Ondertussen behoudt je wel het gedeelte klanten die de PS4 waarderen, maar toe zijn aan een krachtige console.

De 4K ondersteuning geloof ik niet zo of het moet echt een dijk van een console worden die rond de €800 gelanceerd wordt (wil ik wel :D) en het zou wel goed zijn als ze 4K TV's willen verkopen.

Inruilen gaat echt niet gebeuren en zowel dan betaal je er uiteindelijk toch zelf voor in de aanschafprijs.

• SD5k

SD5k

>4&X

RoRoo schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 15:49:
De doorlooptijd van een console is inderdaad langer.. alhoewel.. Mijn vader gebruikt nog steeds de 3GS naar volle tevredenheid.

Maar de "discussie" is meer:
Er komt een nieuwe versie van een device uit. waarbij er "verwacht" wordt dat de fabrikant de oude modellen inneemt en korting geeft...

Wat een mooie wereld zou dat zijn, toch?

Verdeeldheid is nooit goed.. Maarja.. Divide and Conquer...
Ik vind de vergelijking nog steeds niet op gaan, dat is hetzelfde als dat je vader nog op de PS2 gamed terwijl er al 2 opvolgers zijn.

En ik zeg ook niet dat Sony met een inruilactie moet komen, of dat ik het verwacht, het zou wel coulant zijn.

Let's agree to disagree. :)
Beakzz schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 15:51:
Je verwacht dat alleen maar omdat het in de recente geschiedenis altijd zo geweest is (als we de new 3DS buiten beschouwing laten). In het verleden heb je ook de upgrades gehad door extra hardware die aan de console toegevoegd werd zoals de Sega mega cd en het N64 expansion pack.

Je moet niet vergeten dat de PS4 (en Xbox one) ontwikkelt zijn tijdens een economische crisis. Playstation kon niet net als bij de PS2 en PS3 alles op alles zetten om met vooruitstrevende hardware te komen die jarenlang mee kan. Dus loop je eerder tegen de grenzen aan van wat acceptabel is. Nu valt het allemaal wel mee, maar over een jaar of 3 niet meer.

Voor hetzelfde geld verrast Nintendo ons komende E3 met een nieuwe krachtige console en 3rd party support. ook ongeloofwaardig, maar dat is ook alleen maar door wat Nintendo de laatste jaren doet en ook niet echt werkt.Dan loopt Sony ineens achter de feiten aan en springen de mensen die wel mooiere games dan wel games met meer mogelijkheden willen over naar de concurent.

Voor veel PS4 bezitters zal het als een klap in het gezicht voelen als Sony met de PS4.5 komt, maar als ze de PS4 dezelfde games blijven bieden met mindere graphics dan jaag je geen klanten weg (of iig weinig). Ondertussen behoudt je wel het gedeelte klanten die de PS4 waarderen, maar toe zijn aan een krachtige console.

De 4K ondersteuning geloof ik niet zo of het moet echt een dijk van een console worden die rond de €800 gelanceerd wordt (wil ik wel :D) en het zou wel goed zijn als we 4K TV's willen verkopen.

Inruilen gaat echt niet gebeuren en zowel dan betaal je er uiteindelijk toch zelf voor in de aanschafprijs.
Ik ben van dit alles op de hoogte, maar waarom dan niet gewoon over 1,5 - 2 jaar een PS5 uitbrengen?

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ik heb niks aan een 4k ps4.5, 4k projectoren zijn nog veel te duur. :'( :)

Ik doe het nog steeds af als onzin overigens die 4.5.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Beakzz
SD5k schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 15:54:
[...]

Ik ben van dit alles op de hoogte, maar waarom dan niet gewoon over 1,5 - 2 jaar een PS5 uitbrengen?
Omdat het idee van een PS5 misschien ondertussen wel achterhaald is. We hebben het niet meer over een speciale cell processor, maar over een X86 systeem. Dan kan je iets uitbrengen wat PS5 heet, maar het is niet meer geloofwaardig dat je dan je PS4 games dan wel de controllers niet meer op dat systeem kan gebruiken. Daarnaast kunnen deze geruchten natuurlijk ook gewoon pas over 1,5-2 jaar waarheid worden.

Verder heb ik ook geen glazen bol, maar ik denk dat we best wel eens voor een grote verandering kunnen staan over hoe we consoles altijd hebben gezien.

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

SD5k schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 15:54:

Ik vind de vergelijking nog steeds niet op gaan, dat is hetzelfde als dat je vader nog op de PS2 gamed terwijl er al 2 opvolgers zijn.

En ik zeg ook niet dat Sony met een inruilactie moet komen, of dat ik het verwacht, het zou wel coulant zijn.

Let's agree to disagree. :)

:) Agree, en ik ken er genoeg die nog volop op de PS3 aan het spelen zijn :+

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-11 15:31
Het is inderdaad afwachten of de geruchten over een PS4.5 kloppen, maar het lijkt me niet eens zo onwaarschijnlijk eigenlijk:
  1. De Playstation VR komt eraan, en de rekenkracht van de PS4 is daarvoor erg beperkt.
  2. Microsoft had het laatst ook over een upgrade voor hun console op wat voor manier dan ook, en dit zou goed een reactie kunnen zijn op wat Sony van plan is (als MS daar intern al vanaf wist). Of Sony reageert juist op Microsoft's plannen.
  3. Al vanaf de lancering van de PS4 is er bij sommige gamers én ontwikkelaars teleurstelling over de rekenkracht. Ik heb er zelf nooit zo'n moeite mee gehad, maar het zou goed kunnen dat Sony de markt tegemoet wil komen en tevreden wil stellen met sterkere hardware.
Mocht het inderdaad gebeuren, dan zie ik het eigenlijk niet echt als een probleem. Het lijkt me dan namelijk zeer aannemelijk dat Sony de ontwikkelaars gaat verplichten om games ook voor de PS4 te blijven uitbrengen. Dus dat er van nieuwe games een PS4.5-versie mag komen, maar sowieso een PS4-versie. Volgens mij weet Sony namelijk wel wat voor een PR-shitstorm er zou volgen als ze de PS4 al na 3-4 jaar achterlaten.

Daarnaast is het aannemelijk dat accessoires zoals controllers uitwisselbaar zullen zijn, en dat een PS4.5 ook gewoon PS4-games zou kunnen draaien. Bestaande games zouden daarbovenop middels een patch kunnen worden geüpgraded voor de PS4.5 (met betere graphics), waardoor je volgens mij best een soepele overgang kunt garanderen. En één waarbij mensen niet worden verplicht om de nieuwe versie te halen. Wie het ervoor over heeft, zou z'n PS4 kunnen verkopen en de nieuwe kunnen halen, maar het lijkt mij dat de PS4 ook nog best een paar jaartjes prima zal blijven voor wie het daarbij wil houden.

Er komen immers ook elke maand nieuwe PC-onderdelen uit, en ook daarbij is het niet direct verplicht om te moeten upgraden. PC-eigenaren doen dat wanneer ze willen, en zo zou het ook kunnen werken voor een PS4.5 volgens mij.

Ik zie er ten slotte best wat voordeel in: Niet alleen levert het mooiere games op, en meer volwaardige VR, maar de hele games-industrie kan er ook sneller door ontwikkelen; en met minder horten en stoten. De 8-jarige levenscyclus van de PS3 / Xbox 360 was naar mijn mening veel te lang, en dat heeft de vooruitgang behoorlijk vertraagd (ook op de PC, want veel games zijn multiplatform). Het blijft afwachten of er iets waar is van dit gerucht, maar mocht het zo zijn, dan vind ik het een interessante stap waar ik zeker niet bij voorbaat op tegen ben.
man ik ben geween wel stik jaloers te worden op wat voor games de xbon one allemaal wel niet bij gold krijgt, volgende maand the wolf among us en sunset overdrive... hier mee laat microsoft toch wel zien dat ze hun klanten te minste niet voor de gek houden.

• robinjoo1
  • Laatst online: 26-08-2017
Ps3 games kunnen niet in de ps4 xbox360 wel in de one dacht ik

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 16:36:
man ik ben geween wel stik jaloers te worden op wat voor games de xbon one allemaal wel niet bij gold krijgt, volgende maand the wolf among us en sunset overdrive... hier mee laat microsoft toch wel zien dat ze hun klanten te minste niet voor de gek houden.
Klopt, ik zit dan ook af en toe op de X1.
Nieuwevolger schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 16:36:
Want Sony doet dat wel? In welk opzicht?

Je vergeet even dat MS mijlenver achter ligt en dus veel meer geld richting uitgevers van grotere games smijt, om zo de X1 aantrekkelijker te maken. MS moet wel en Sony hoeft helemaal niet. Games als TR en Black Flag heb ik al gespeeld en The Wolf Among Us speel ik liever op mijn iPad, dus persoonlijk vind ik het niet heel boeiend.

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:55
Zojuist deze mail gekregen met betrekking tot Fallout 4 Season Pass:
We zullen je bestelling van de Fallout 4 Season Pass niet verwerken

De Fallout 4 Season Pass werd op vrijdag 18 maart 2016 korte tijd als 'gratis' weergegeven in de PlayStation Store. Dit was een vergissing van onze kant, maar wij zullen bestellingen die tijdens deze periode zijn gemaakt niet verwerken. De Season Pass wordt verwijderd uit je downloadlijst

Onze excuses voor de teleurstelling en het ongemak. De Season Pass is nu voor de juiste prijs verkrijgbaar in de PlayStation Store.

Bedankt, het PlayStation Store-team.
Jammer maar helaas.. Gelukkig FallOut 4 nog niet aangeschaft.

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Pagina: 1 ... 92 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link