Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Scrisissszzz schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:02:
Als Bloodborne 2 op de PSVR komt is het een instabuy :P
:o
Verkocht!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-11 14:11

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Scrisissszzz schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:02:
Als Bloodborne 2 op de PSVR komt is het een instabuy :P
De tering wat lijkt me dat verschrikkelijk :'(
Must have! :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03:04
Scrisissszzz schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:23:
Ik koop een stuk minder games en zit toch een stuk hoger met mijn trophies, op 1490 zag ik net.. Nu had ik wel al een PS3, Dennis volgens mij niet.

Ok, ik heb een aantal games op platinum omdat ik ze gewoon erg tof vond, maar een trophy hunter ben ik echt niet. Als je zoveel games hebt en het aantal trophies is laag, speel je een groot aantal niet fatsoenlijk denk ik. NIet dat dat iets uitmaakt hoor, ieder zijn ding, vind het persoonlijk beetje weggegooid geld. Koop liever een stuk minder games en alleen games waar ik voor wil gaan zitten.
Zelf heb ik echt vaak dat ik op een game zit te wachten en dan tijdens het spelen merk dat ik er helemaal niet zoveel plezier in heb. Of het lijkt te veel op de vorige editie, het speelt allemaal wat minder lekker of ik kom gewoon niet in het verhaal. Dan gaat bij mij hoe dan ook tijd voor geld en kijk ik nooit meer naar zo'n game om. Trophy's doen me dan ook echt helemaal niks of ik moet ze bijna allemaal hebben na het uitspelen van de game.

Aangezien ik GTA V echt veel online heb gespeeld dacht ik mijzelf uit te dagen door de platinum te gaan halen, maar als je dan ziet wat er allemaal moet gebeuren eer het zo ver is dan krijg ik meer het gevoel dat ik aan het werk moet dan dat ik het voor mijn lol doet.

Als een trophy origineel is en je de game op een andere manier laten spelen dan is het wel leuk, Het probleem is alleen dat veel trophy's te maken hebben met iets heel vaak doen of frustrerend om te doen. Dan voelt het al snel als werken en het laatste wat ik nodig heb is het rekken van een game aangezien er nog stapels andere games klaar liggen.
Grappig, want 3rd person in VR werkt imo voor geen meter en ik ben al niet dol op 1st person. VR werkt veel beter als je zelf op een vaste positie zit naar mijn mening. Als ik race met VR op en rond kan kijken in de auto en naar de andere rijders naast me en achter me dan voelt het super, maar als ik een view boven de auto kies dan ben ik in notime kotsmisselijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Beakzz op 22-03-2016 10:45 ]

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Beakzz schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:40:
[...]
, maar als je dan ziet wat er allemaal moet gebeuren eer het zo ver is dan krijg ik meer het gevoel dat ik aan het werk moet dan dat ik het voor mijn lol doet.
DAT is het precies :) Ik dacht ook sinds ik met FF7 begonnen ben om m'n 2e platinum te halen (als een van m'n favo games ooit), maar toen ik in de lijst keek wat voor werk voor sommige trophies nodig was, zonk de moed behoorlijk in de schoenen :{

Tot nu toe 1 Platinum voor Mass Effect 2, en dat is wel goed zo voorlopig :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-11 20:07
Turfschipper schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 02:50:
Ga hem sowieso niet halen. Vind het te veel geld voor iets waar ik niet eens naar uit kijk.

Eerst mijn games collectie maar eens uitbreiden.
Wel instabuy voor mij. Ik heb een Mac, dus geen PC waar je anders Oculus Rift mee zou gebruiken. Ik ben benieuwd naar VR, dan is dit de goedkoopste oplossing. Hoewel 400 euro natuurlijk niet peanuts is.

Amazon.de had vandaag de 2e batch pre-orders.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-11 15:57

Griffin

Is mythical

dvdkiwi schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 08:54:
Voor het feit dat jij zowat elke game koopt die los en vast zit heb je maar erg weinig trophies...
:/
Ik heb nog nooit op de trophies gelet. Net even gekeken en blijkbaar heb ik er 486 (van PS3 en PS4). Maar als ik een spel uitgespeeld heb dan vind ik het wel best (SP dan).

Verwijderd

Voor wat betreft VR: Ik hoop dat Sony met een paar hele goede titels gaat komen op de E3 en dat er ook enkele grote uitgevers het zullen ondersteunen met degelijke games. Als die ondersteuning niet volgt, dan zal de massa het product niet massaal omarmen, verwacht ik. Het voordeel dat VR heeft ten opzichte van eerdere ideëen / producten van Sony, is dat VR op meer systemen (waaronder PC) beschikbaar zal komen, waardoor het interessanter (lees: levert meer pegels op) wordt voor ontwikkelaars om in te stappen.

En laat Sony zelf ook een goede ondersteuning bieden en niet halfbakken om het product uiteindelijk te laten vallen als een baksteen.
offtopic:
Gelieve dit niet thuis te proberen met je Playstation VR apparatuur ;)
.

Aangaande de Trophies is mij opgevallen hoe snel je vaak al een trofee vrijspeelt in de eerste 5 minuten van een game. Mocht je daar vatbaar voor zijn, dan wordt je bijna gedwongen om door te spelen. :+

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2016 11:53 . Reden: tekstueel ]

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:46:
Voor wat betreft VR: Ik hoop dat Sony met een paar hele goede titels gaat komen op de E3 en dat er ook enkele grote uitgevers het zullen ondersteunen met degelijke games. Als die ondersteuning niet volgt, dan zal de massa het product niet massaal omarmen, verwacht ik. Het voordeel dat VR heeft ten opzichte van eerdere ideëen / producten van Sony, is dat VR op meer systemen (waaronder PC) beschikbaar zal komen, waardoor het interessanter (lees: levert meer pegels op) wordt voor ontwikkelaars om in te stappen.

En laat Sony zelf ook een goede ondersteuning bieden en niet halfbakken om het product uiteindelijk te laten vallen als een baksteen.
offtopic:
Gelieve dit thuis te proberen met je Playstation VR apparatuur ;)
.

Aangaande de Trophies is mij opgevallen hoe snel je vaak al een trofee vrijspeelt in de eerste 5 minuten van een game. Mocht je daar vatbaar voor zijn, dan wordt je bijna gedwongen om door te spelen. :+
bij de waling dead season 2 krijg je om de paar minuten een zilveren trofee terwijl de game zich zelf bestuurd haha, graat ook nergens over.

je hebt ook gelijk dat er nu ook meer third party support komt dan bijvoorbeeld alleen kinect of ps move exclusives. maar aan de andere kans heb je op de pc wel heel veel meer mogelijkheid kwa kracht dan de psvr. Ook zie je al best veel vr exclusive games op alle 3 de grote platformen.

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Daar had ik eigenlijk nog niet over nagedacht. Van dit Doom-scenario is de PS Vita is een goed voorbeeld: 13M+ verkocht en toch al jaren totaal geen 1st party ondersteuning van Sony.

Maar ik maak me minder druk over de PSVR. Dit is wel de revolutie voor gamen en ikzelf vind het ontzettend bijzonder dat ik daarvan getuigen mag zijn.

Je zet een helm op en je bent in een nieuwe wereld. Het potentieel is oneindig.
En in het begin zullen er genoeg verbeterpunten zijn, maar het gaat erom dat het begin er is.

Als een klein jongetje heb ik hier al van gedroomd. :Y

Ik doe alleen geen pre-order... :)
Beakzz schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:40:
[...]Grappig, want 3rd person in VR werkt imo voor geen meter (...)
Bloodborne 2 wordt dan ook first person :P
Beste game ever!! Omg die hype!! *O*

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

New on PS Store this week: Day of the Tentacle, XCOM: Enemy Unknown +, Trackmania, more:

Klik Hier

Afbeeldingslocatie: https://farm2.staticflickr.com/1520/25680843600_fc216a5926_o.jpg

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:40
Ik ben ook schuldig aan het 'Dennis syndroom' veel games (bij mij wel voornamelijk door ps plus :P, maar bijvoorbeeld TLOU, uncharted collection, Drive Club en in mindere mate Transformers ) weinig trophys. Ik wil met sf5 iig een game hebben waar ik over de 50% heen ga met trophys, maar vind gw3 nog steeds te leuk (ironish genoeg moet ik daar nog een grind achievement halen, normaliter zou ik dat echt niet doen, want idd, dat lijkt meer op werken dan op spelen voor de lol maar......Ik heb zijn voorgangsers op 100% en wil dat met deze dus ook, en belangrijker, het spel zelf spelen is gewoon leuk. Daarmee zou ik het doel uiteindelijk moeten kunnen bereiken)

[ Voor 7% gewijzigd door Sagat op 22-03-2016 15:00 ]

10 second ninja DONE

GW3?
Street Fighter V wil ik ook flink wat van gaan halen, maar dan moet ik eerst gaan oefenen ;)
Eerste indruk is trouwens heel goed; ik heb gewoon mijn maatje verslagen (met 10-5), iets wat me nog nooit gelukt is :D Niet in SF IV, niet in SSFIVAE, niet in Mortal Kombat, nooit...

Leuk dat iedereen zich nu aan het verantwoorden is waarom ze weinig trophies hebben :P
Het zal mij boeien; wel is het is zo dat je, wanneer je enkel de storymode doorloopt, vaak een hoop van de game mist.

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 22-03-2016 15:02 ]

• Sagat
dvdkiwi schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 15:01:
GW3?
Street Fighter V wil ik ook flink wat van gaan halen, maar dan moet ik eerst gaan oefenen ;)
Eerste indruk is trouwens heel goed; ik heb gewoon mijn maatje verslagen (met 10-5), iets wat me nog nooit gelukt is :D Niet in SF IV, niet in SSFIVAE, niet in Mortal Kombat, nooit...

Leuk dat iedereen zich nu aan het verantwoorden is waarom ze weinig trophies hebben :P
Het zal mij boeien; wel is het is zo dat je, wanneer je enkel de storymode doorloopt, vaak een hoop van de game mist.
Geometry wars 3! haha ik ben er (bijna) net zo'n fan van als bram (en jij?) van BB.

Maar je hebt SF5 dus toch ook maar gehaald?! wow dat moet ik er ook maar aan gaan geloven! kijken of ik een half uurtje na sporten kan vanaaf.

10 second ninja DONE

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
dvdkiwi schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 12:58:
[...]

Bloodborne 2 wordt dan ook first person :P
Beste game ever!! Omg die hype!! *O*
First person Bloodborne 2 VR brrrr

Recht tegenover Amygdala, een snatcher of een brainsucker.... _/-\o_

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:41

The_Worst

Unox

Ik heb één platinum trofee: Rocket League. Ik vind bij enorm veel spellen de trofeeën gewoon stom. Teveel herhaling en teveel grinding, snap dat je wat moeite moet doen voor een platinum maar het mag wel leuk blijven. Vaak als er 1 stomme is neem ik al niet eens meer de moeite om de andere te halen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Sagat
Mijn insteek is dat troffeeen leuk moeten zijn inderdaad, ik ben ook geen groot mp fan, dus die laat ik meestal ook voor wat het is. muv van sf dus. Hier ga ik er wel voor, al hoewel 10 victories online erg tricky is voor mij als minder goed/casual speler, maar dingen als speel 200 matches ofzo, tsja geinig als je hem haalt, maar daar doe ik geen enkele moeite voor. Mogelijk als het idd het verschil zou zijn tussen plat en niet plat.......en zelfs dan nog....

10 second ninja DONE

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:49
SqueakyClean schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:57:
[...]

Daar had ik eigenlijk nog niet over nagedacht. Van dit Doom-scenario is de PS Vita is een goed voorbeeld: 13M+ verkocht en toch al jaren totaal geen 1st party ondersteuning van Sony.

Maar ik maak me minder druk over de PSVR. Dit is wel de revolutie voor gamen en ikzelf vind het ontzettend bijzonder dat ik daarvan getuigen mag zijn.

Je zet een helm op en je bent in een nieuwe wereld. Het potentieel is oneindig.
En in het begin zullen er genoeg verbeterpunten zijn, maar het gaat erom dat het begin er is.

Als een klein jongetje heb ik hier al van gedroomd. :Y

Ik doe alleen geen pre-order... :)
Hetzelfde als we dachten ergens halverwege jaren 90 toen we zo'n ding op de kop kregen :P
Eerst zien, dan geloven. Ik ben bang dat het qua besturing misschien niet lekker werkt, als in kinect, move, eyetoy. Casual spul, niet precies/snel genoeg voor "hardcore" games. Misschien dat op de PC beter gaat met snel veranderende hardware. Ik zeg niet dat het flopt, maar ik zeg ook niet dat het deze keer raak is.
We'll see, het gaat al een tijd moeilijk met Sony en hopelijk is VR een goede richting om op te gaan
.
Ik vind trofeeën echt volstrekte onzin en totaal niets toevoegend. Collectibles zoals in Black Flag vind ik wel iets toevoegen, omdat het je vaak op locaties brengt die je anders niet had bezocht. In Arkham Knight heb ik wel alle Riddler shit gehaald om het gevecht met Riddler te triggeren.

Maar de doe dit of dat trophies negeer ik echt straal.

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-10 18:41
Sony sluit Driveclub-ontwikkelaar Evolution Studios.
http://www.gamespot.com/a...ion-studios/1100-6435909/

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:56
Damn... Zag ik niet aankomen..
Zeker niet ivm driveclub voor psvr..

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Opmerkelijk...
Als er één studio goed bezig was qua ondersteuning van hun game...
dutchgio schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 17:00:
Opmerkelijk...
Als er één studio goed bezig was qua ondersteuning van hun game...
Qua ondersteuning wel, maar of ze geld opleverden? Ze hadden één game en die is enkel verkocht voor €25 of lager. Slechts 2 miljoen keer verkocht in anderhalf jaar tijd, waarvan de game 80% van de tijd tegen dump prijzen werd aangeboden. Begrijp me niet verkeerd, ik vind Driveclub een geweldige game en de support fantastisch. Echter, zakelijk gezien hebben ze gewoon weinig opgeleverd. Dat Sony besluit om de studio te sluiten en degenen die ze kunnen gebruiken aan andere studio's toe te voegen, snap ik wel.

Er is een verschil tussen goede games maken (of support bieden) en geld opleveren. Evolution Studio's heeft met de Motorstorm serie en Driveclub simpelweg nooit echt veel geld opgeleverd. Het waren toffe games, maar helaas werden ze niet zoveel verkocht. En dan is het sluiten van een studio die alleen maar geld kost en risico's vormt niet gek.

Leuk is natuurlijk wat anders, keek zelf ook uit naar een Motorstorm op de PS4. En ik vraag me af hoe het met Driveclub VR nu verder zal gaan. Game is al af, een ander studio die het op pakt of het hele project annuleren? Iets zegt me dat Sony het prima kan annuleren, gezien Gran Turismo Sport ook met VR support komt.

"Geen Driveclub VR? Prima, dan pushen we toch lekker GT Sport VR als VR selling point?"

[ Voor 34% gewijzigd door ASNNetworks op 22-03-2016 17:10 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ze hadden natuurlijk wel een behoorlijk valse start bij de launch van Driveclub, waar de online functionaliteit weken niet tot nauwelijks functioneerde. Maar de aftersales support was fantastisch en ze hebben ontzettend veel content toegevoegd.

Jammer dat ze de kans niet krijgen om bijvoorbeeld een nieuwe Motorstorm of een Driveclub 2 te ontwikkelen. Die Wipeout studio uit de UK was geloof ik ook al opgedoekt vlak voor de launch van de PS4. De enige Sony studio die nu nog racegames uitbrengt is Polyphony?
kazuka schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 17:11:
Ze hadden natuurlijk wel een behoorlijk valse start bij de launch van Driveclub, waar de online functionaliteit weken niet tot nauwelijks functioneerde. Maar de aftersales support was fantastisch en ze hebben ontzettend veel content toegevoegd.

Jammer dat ze de kans niet krijgen om bijvoorbeeld een nieuwe Motorstorm of een Driveclub 2 te ontwikkelen. Die Wipeout studio uit de UK was geloof ik ook al opgedoekt vlak voor de launch van de PS4. De enige Sony studio die nu nog racegames uitbrengt is Polyphony?
Tja... Valse start.. Ze hadden al een jaar de game uitgesteld. Als je dan alsnog weken moet werken aan je online support... De valse start had er simpelweg niet eens mogen zijn met een uitstel van bijna een jaar. Dus of je dan nog van 'vals' kan spreken...

Blijft jammer overigens.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

ASNNetworks schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 17:13:
[...]

Tja... Valse start.. Ze hadden al een jaar de game uitgesteld. Als je dan alsnog weken moet werken aan je online support... De valse start had er simpelweg niet eens mogen zijn met een uitstel van bijna een jaar. Dus of je dan nog van 'vals' kan spreken...

Blijft jammer overigens.
Mee eens hoor, wil het ook niet goedpraten. Dat zullen ze zelf ook vast toegeven maar wellicht had de game het stukken beter gedaan als online meteen vlekkeloos werkte en bijvoorbeeld de weather updater er vanaf launch al bijzat. Gemiste kans.

Hopelijk vinden de talentvolle devs onderdak bij een andere studio!
Ze hadden sony destijds wel keihard voor het blok gezet en vernedert met de launch van driveclub. Maar je hoort nu alleen nog maar goeie verhalen over driveclub en er kwamen laats nog beelden van de vr versie online en tweette ze dat er meer info kwam tijdens de e3.

Had destijds een ps3 gekocht als koter zeinde voor motorstorm 2, wat er waanzinnig uitzag destijds.

• Sagat
Ik ben trouwens ook geen grote ' hyper' voor VR, en driveclub en motorstorm boeien me beiden weinig (waarbij ik driveclub nog steeds een kans wil geven......en ms in mindere mate ook :X ), echter ik hoorde net wipeout! dat zou mogelijk ook wel heel vet in VR zijn........ook trouwens een game die ik nog veel meer zou willen spelen.....(moraal, werk/family life/andere hobbies zijn niet goed voor je game tijd)

10 second ninja DONE

Jammer van Evolution.
Zowel Motorstorm, MS Pacific Rift en Driveclub heb ik met heel veel plezier gespeeld.
Games die gewoon heel goed deden waar ze voor gemaakt waren en op hun eigen manier onderscheidend waren
Ontzettend jammer dat we geen nieuwe Motorstorm (of Driveclub) gaan zien nu.

Het argument van de slechte start neem ik met een korrel zout. Ubisoft flikt het iedere keer en komt er wél mee weg. Capcom flikt het nu ook en komt er ook mee weg.
Scrisissszzz schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 15:58:
[...]
First person Bloodborne 2 VR brrrr

[...] of een brainsucker.... _/-\o_
Dan krijg je een heel ander soort game :+

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:54

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Balen dat Driveclub VR nu geannuleerd is? was een van de weinige "echte" titels voor PSVR.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

In de link staat dat andere sudios de ondersteuning van Driveclub op zich gaan nemen.
Wellicht dat ze Driveclub VR gewoon door zetten?

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-11 09:22
Met zulke gifjes snap ik de 30/60fps discussie ineens :P Ziet er verder wel tof uit maar dat wisten we natuurlijk al. Hoop dat ze qua gameplay nog iets origineels bedacht hebben.

[ Voor 52% gewijzigd door RaijRaij op 22-03-2016 20:45 ]

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:26
Wil er iemand een closed betakey van SMITE voor op de ps4?
heb er 1 over

nothing stops this train

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-11 17:59

Voxalizer

Quicksilver Bullets

SmooK schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 20:43:
Hoop dat ze qua gameplay nog iets origineels bedacht hebben.
Nou, ik hoop van niet. Vernieuwing is overrated. Doe mij maar gewoon ouderwets Uncharted in een mooier jasje.

[ Voor 12% gewijzigd door Voxalizer op 22-03-2016 21:01 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• RaijRaij
Such comment, much troll

Na je edit is het duidelijker maar na alle 3 de delen gespeeld te hebben op de ps3 kwam er toch een soort van repetitief element naar voren.

[ Voor 75% gewijzigd door RaijRaij op 22-03-2016 21:03 ]

SmooK schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 21:01:
Such comment, much troll

Na je edit is het duidelijker maar na alle 3 de delen gespeeld te hebben op de ps3 kwam er toch een soort van repetitief element naar voren.
Wat zou je extra willen zien? Just curious.

• RaijRaij
Als ik dat zelf moest verzinnen dan hoefde developers geen games meer te maken natuurlijk(lees maken als bedenken). Deel van mijn spelplezier is dat ik verrast wordt, bij uncharterd zal ik niet zo snel verrast worden. Ik voorspel alvast dat een richel of wagen een afgrond inpleurt vlak nadat ik een sprong heb gemaakt.

Dit wil overigens niet zeggen dat ik de game niet met veel plezier ga spelen maar het zou leuk zijn als ze bijvoorbeeld een stukje (goedwerkende) 2d platforming er in zouden stoppen, puur voor de afwisseling(zomaar een random idee dat me te binnen schiet maar dik betaalde studio's kunnen vast wat beters verzinnen dan ik.

[ Voor 65% gewijzigd door RaijRaij op 22-03-2016 21:21 ]

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Kol Nedra schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 20:46:
Wil er iemand een closed betakey van SMITE voor op de ps4?
heb er 1 over
Graag :o :D

PSN: Kidjuh

• Kol Nedra

nothing stops this train

Helaas, de gratis verkregen Season Pass voor Fallout 4 is teruggetrokken, dat feestje gaat dus niet door.

http://www.psx-sense.nl/2...lout-4-season-pass-terug/
SmooK schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 21:12:
Als ik dat zelf moest verzinnen dan hoefde developers geen games meer te maken natuurlijk(lees maken als bedenken). Deel van mijn spelplezier is dat ik verrast wordt, bij uncharterd zal ik niet zo snel verrast worden. Ik voorspel alvast dat een richel of wagen een afgrond inpleurt vlak nadat ik een sprong heb gemaakt.

Dit wil overigens niet zeggen dat ik de game niet met veel plezier ga spelen maar het zou leuk zijn als ze bijvoorbeeld een stukje (goedwerkende) 2d platforming er in zouden stoppen, puur voor de afwisseling(zomaar een random idee dat me te binnen schiet maar dik betaalde studio's kunnen vast wat beters verzinnen dan ik.
2D platforming? Geen idee wat daar de toegevoegde waarde van is (aangezien het hele 3D verhaal een evolutie van 2D is), maar goed. Ik vind de balans in de afwisseling binnen de Uncharted franchise altijd prima in elkaar steken. Net als je genoeg hebt van schieten, begint er een stuk platforming of puzzelen. Met deel 4 lijken er meer diverse gameplay elementen dan ooit in te zitten (soft cover, TLoU stealth mechanics, voertuigen, onder water zwemmen, grapple hook, cover in bosjes, veel grotere omgevingen, destructable omgevingen etc. En dan hebben we in principe nog niets van het echte puzzelen gezien.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:21

Ik heb meldingen uitstaan. Kom er vaak na een speelsessie pas achter of ik een trophy heb. Of dat ik een berichtje heb gekregen :P

Toen ik een Xbox360 had was ik best fanatiek in het najagen van achievements, nu heb ik dat helemaal niet meer, interesseert me gewoon niks meer. Komt denk ik mede door het uitschakelen van die melding. Vond dat maar vervelend, haalt me uit de spelervaring.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• RaijRaij
De toegevoegde waarde van 2d platforming? Voor de afwisseling zoals ik al zei, in volgens mij de 1e batman uit de arkham serie zaten ook ineens van die 2d stukjes in de nightmare levels van scarecrow en dit was prima leuk, vooral omdat het zo af week van de rest van de game.
Daarnaast zijn de door jouw genoemde 'nieuwe' elementen allemaal vast prima uitgewerkt maar niet vernieuwend, ik heb het in 20 andere games al eerder gedaan(en misschien wel beter ook). Dit is wat ik eigenlijk het meeste mis deze generatie of misschien wel in gaming in het algemeen, ik denk dat ik qua games wel over de houdbaarheidsdatum heen ben.

• RaijRaij
Nee 2d platforming is dat ook niet. Daarom ben ik ook geen developer, ik kan dat soort dingen niet verzinnen :P Maar je zou verwachten dat er wel wat meer verzonnen kan worden dan autorijden en zwemmen.

En het gebrek aan vernieuwing wordt deze generatie wel extra pijnlijk duidelijk. Enkel grafisch wordt het beter maar verder lijkt de koek op(zie ook de vele remakes). Uncharted is niet voor niks deel 4(!) dus het moet natuurlijk ook wel meer van hetzelfde zijn anders hadden ze er wel een nieuwe franchise van gemaakt maar shoot and cover afgewisseld met klimpartijen en hendels omzetten en dat een uur of 10 lang(want dat is toch waar uncharted ongeveer op neer komt) ik was er bij het spelen van deel 3 wel een beetje klaar mee.
Moet ik wel zeggen dat ik deel 4 absoluut ga spelen want het is vast wel een leuke game.
SmooK schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 23:49:
Nee 2d platforming is dat ook niet. Daarom ben ik ook geen developer, ik kan dat soort dingen niet verzinnen :P Maar je zou verwachten dat er wel wat meer verzonnen kan worden dan autorijden en zwemmen.

En het gebrek aan vernieuwing wordt deze generatie wel extra pijnlijk duidelijk. Enkel grafisch wordt het beter maar verder lijkt de koek op(zie ook de vele remakes). Uncharted is niet voor niks deel 4(!) dus het moet natuurlijk ook wel meer van hetzelfde zijn anders hadden ze er wel een nieuwe franchise van gemaakt maar shoot and cover afgewisseld met klimpartijen en hendels omzetten en dat een uur of 10 lang(want dat is toch waar uncharted ongeveer op neer komt) ik was er bij het spelen van deel 3 wel een beetje klaar mee.
Moet ik wel zeggen dat ik deel 4 absoluut ga spelen want het is vast wel een leuke game.
Dat gezeur om vernieuwing heel de tijd, bloodborne is een snellere versie van demon souls en daar zeurt ook niemand over. Uiteindelijk word uncharted 4 compleet op z'n verhaal en omgevingen beoordeelt. The witcher 3 heeft ook matige combat en die word door velen gezien als de beste moderne game ooit.

• Scrisissszzz
Gister meteen Day of the Tentacle gedownload, tijd voor weer een nostalgie tripje!! :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Verwijderd

Manhunt is nu ook op de PS4 te spelen voor 14,99.

Ik wacht er nog mee tot ie in de aanbieding is.

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:39

Rick-Jan

always connected

Gisteravond Flow en Flower uitgespeeld, erg leuk om te doen, keer wat anders dan al die drukke games :)

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Nieuwevolger schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 07:54:
[...]

Dat gezeur om vernieuwing heel de tijd, bloodborne is een snellere versie van demon souls en daar zeurt ook niemand over. Uiteindelijk word uncharted 4 compleet op z'n verhaal en omgevingen beoordeelt. The witcher 3 heeft ook matige combat en die word door velen gezien als de beste moderne game ooit.
Inderdaad. Ik ben bij Uncharted helemaal niet op zoek naar vernieuwing. Ik wil gewoon een mooiere grootsere game met een meeslepend verhaal. Alles extra is mooi meegenomen.
Nieuwevolger schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 07:54:
[...]

Het grappige is dan ook dat de meeste mensen die zeuren om vernieuwing ook niet eens weten wát ze dan vernieuwd willen. "Ja ik wil gewoon vernieuwing" hoor je ze dan zeggen. Ok, wát wil je dan vernieuwend hebben? "Ja gewoon, nieuwe gameplay enzo, gewoon vernieuwing".

Ok...

Dat is gewoon vernieuwen om te vernieuwen, verder dan een gimmick kom je dan niet. Dat zijn ook dezelfde mensen die zeuren dat bepaalde smartphones niet 'vernieuwend' zijn. Maar als je ze vraagt wat ze dan missen of anders willen: uh ja geen idee, wil gewoon vernieuwing. Moet je maar eens voor de gein een smartphone uit 2010 laten gebruiken...

En dan komt VR, wat een hele nieuwe wereld (letterlijk en figuurlijk) met zich mee brengt, is het ook niet goed. Ik zou zeggen, speel maar eens Pong, dat is voor deze tijd BEHOORLIJK vernieuwend gezien er geen enkele game is uitgekomen die daar op lijkt.

• Scrisissszzz
Uncharted games deden voor mij precies wat ik van ze verwachtte tot nu toe, lekker ongecompliceerde actie, beetje puzzelen, humor en Chloe d'r achterwerk ;)

Dus wat mij betreft wordt deeltje 4 lekker meer van wat het was met hier en daar een toevoeging zoals de scene met die jeep achtervolging dat je meer wegen hebt om te komen waar je naartoe moet.

• RaijRaij
Ik wil weer verrast worden door een game dus misschien is vernieuwing niet het juiste woord. Feit blijft dat ik de afgelopen jaren weinig verrassends meer heb gezien.

[ Voor 7% gewijzigd door RaijRaij op 23-03-2016 10:15 ]

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
SmooK schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 10:10:
Ik wil weer verrast worden door een game dus misschien is vernieuwing niet het juiste woord. Feit blijft dat ik de afgelopen jaren weinig verrassends meer heb gezien.(op game gebied dan he;))
Sla twee generaties consoles over en je hebt niks te klagen ;) Alleen de graphics zijn dan al verrassend :)
Voor de PS4 was de PSX mijn laatste game-ervaring. Ik ben met de PS4 nog steeds dik tevreden en mis niks vernieuwends, ik vermaak me uitstekend.

Los daarvan wacht ik nog wel op PS VR... dat is toch echt wel vernieuwend te noemen... (ook al is het 20+ jaar geleden ook al geprobeerd).

[ Voor 3% gewijzigd door ralph075 op 23-03-2016 10:19 ]

• RaijRaij
Misschien is het dat wel. Ik heb de afgelopen 25 jaar elke console wel gehad en veel games gespeeld dus misschien zou ik gewoon eens een release over moeten slaan. Ik hoop trouwens wel dat de PSVR echt wat gaat worden want dat zou wel echt heel gaaf zijn maar ik heb te vaak dingen zien floppen om nu al meteen te pre orderen. Eerst maar eens zien of er content blijft komen die ook op kwaliteit is. Maar als het goed werkt dan denk ik dat het effect echt vetter is dan wat we de afgelopen jaren hebben meegemaakt.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03:04
Ok dus we hebben een groep die meer van hetzelfde wil en een groep die vernieuwing wil. Nou zal dit voor sommige een verrassing zijn en voor andere meer van hetzelfde, maar ik kan nu al zeggen dat jullie elkaar niet gaan overtuigen.

Wie vernieuwing zoekt moet gewoon lekker op Steam gaan kijken, want op deze gen consoles is het nou eenmaal meer van hetzelfde (of gewoon hetzelfde in een mooier jasje). Ook ik wordt niet warm of koud van een nieuwe Uncharted en vond deel 3 precies net zo boeiend als kijken hoe het gras in mijn achtertuin groeit.

Deel 1 en 2 wel met plezier gespeeld, maar die Drake begon me als character gewoon te irriteren en ik kon bij 3 gewoon voorspellen wanneer er weer een leger generieke vijanden op je af kwam of wanneer de boel ging instorten. Als we het over meer van hetzelfde doen gaan hebben dan graag een 2e deel van The Last of Us. (of Tombraider)

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-11 15:49

Lapras

Ice beam

Het doet wat denken aan de Kinect. Die zou ook tot grootse vernieuwingen leiden. Het enige wat ik er uiteindelijk echt mee deed was de keuze in gesprekken in Mass Effect 3. Mijn vriendin danste soms een beetje, maar toen ik daar beter in bleek dan zij, vond ze dat ook al gauw niet leuk meer.

Wellicht ben ik te pessimistisch, maar ik voorzie ook geen grootse veranderingen. En voor hetzelfde geld zitten we allemaal over 2 jaar met een bril op in plaats van voor een tv.

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Deze bekende discussie komt altijd om de zoveel jaar weer langs.

De gamers schreeuwen "Wij willen wat nieuws en origneels!"
een ontwikkelaar luistert en doet dat
De gamers denken dan "oh dat ken ik niet dus ik koop het niet, snel terug naar COD of FIFA :P

Rince and repeat

• Scrisissszzz
Als je iets nieuws wilt misschien een genre of ontwikkelaar proberen waar je nog nooit iets van gedaan hebt. Ik heb vorig jaar Bloodborne gehaald, nooit iets van die games of de ontwikkelaar gespeeld. En die game was voor mij super vernieuwend en mijn persoonlijke GOTY. Daardoor begonnen aan andere souls games en ben er helemaal fan van nu ;)

Daardoor al vaker dingen geprobeerd die niet van supergrote studio's afkomen maar leuk lijken en bevalt me prima. Voor mij echt geen COD meer, maar dat is al jaren zo.

Lapras schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 10:45:
Het doet wat denken aan de Kinect. Die zou ook tot grootse vernieuwingen leiden. Het enige wat ik er uiteindelijk echt mee deed was de keuze in gesprekken in Mass Effect 3. Mijn vriendin danste soms een beetje, maar toen ik daar beter in bleek dan zij, vond ze dat ook al gauw niet leuk meer.

Wellicht ben ik te pessimistisch, maar ik voorzie ook geen grootse veranderingen. En voor hetzelfde geld zitten we allemaal over 2 jaar met een bril op in plaats van voor een tv.
persoonlijk vind ik dat games als the witcher 3 en destiny zeker wel voor innovatie hebben gezorgd. destiny met hele sociala aspect en dat verwerkt in de gameplay, the witcher 3 op de manier op wat voor manier je een wereld kan neerzetten en deze kan beïnvloeden. Maar daar hoor je dan niemand over.
Destiny had anders wel een hoog Ubi gehalte, zo repititief als het maar kan en dan is de vernieuwing en het spelplezier er gauw vanaf.
dutchgio schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 11:34:
Destiny had anders wel een hoog Ubi gehalte, zo repititief als het maar kan en dan is de vernieuwing en het spelplezier er gauw vanaf.
De enige rede dat Destiny na 3 maanden niet af is gestorven is de sterke PvP en het feit dat je één keer per week de endgame content kon spelen (per character). Genoeg mensen die Destiny spelen juist door de PvP en het als alternatief voor games als COD spelen. Zonder PvP was de game na de eerste kwartaal al dood. Nu zijn veel mensen afgehaakt omdat Bungie sinds september geen nieuwe content heeft uitgebracht (los van paar onzinnige tijdelijke events), maar ik weet nu al dat genoeg oude spelers in april weer terug keren met de nieuwe gratis update.

Ik zal daar waarschijnlijk echter niet deel van uitmaken. Ben dat truukje inmiddels zat geworden: levelen tot je alles hebt, en dan komt er een nieuwe 'update' waar nieuwe gear krachtiger is en je weer van vooraf aan mag beginnen. Terwijl ze geen BETERE nieuwe gear maken. De wapens van release zijn nog steeds unieker//toffer dan alles wat erna kwam. Het enige is: je MOET wel nieuwe gear gebruiken omdat ze de oude gewoon niet updaten. Maak nieuwe gear dat zo goed is dat mensen de oude niet eens wíllen gebruiken.

[ Voor 3% gewijzigd door ASNNetworks op 23-03-2016 11:50 ]

• RaijRaij
De game was inderdaad grindy as fuck maar speelde wel enorm lekker. Had toch een verslavend element, heb vrienden die het nog steeds dagelijks spelen en met veel plezier zelfs. Ik heb het sinds enkele maanden niet meer gespeeld maar ik vind het niet hebben van invloed op de drops enorm frustrerend. Ik kreeg een wapen waar een vriend al maanden naar op zoek was en die ook veel meer gespeeld had. Als ze dat weten te fixen zal ik deel 2 misschien overwegen maar anders sla ik die gewoon over.
De PvP vond ik wel leuk maar gaf me niet de voldoening die ik krijg van battlefield bijvoorbeeld.

[ Voor 9% gewijzigd door RaijRaij op 23-03-2016 11:50 ]

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

More discounts added to PlayStation Store’s Easter Sale, inc. Fallout 4, Just Cause 3:

Klik Hier voor Meer Info

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CeOlmrtVIAAhbOB.jpg

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:10

JSchut

.....

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 12:16:
PlayStation Europe ‏

More discounts added to PlayStation Store’s Easter Sale, inc. Fallout 4, Just Cause 3:

Klik Hier voor Meer Info

[afbeelding]
Had het gezien, maar dacht post het niet. Toch allemaal bagger prijzen.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Verwijderd

JSchut schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 12:25:
Had het gezien, maar dacht post het niet. Toch allemaal bagger prijzen.
Ik heb The Witcher 3 even voor 29,99 meegepikt.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

bram1984 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 13:24:
[...]

Lol, die heb ik vorig jaar ergens voor een geeltje via Marktplaats opgepikt. :+
Maar digitiaal is altijd duurder, hè. Want beter... ;)

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Battleborn’s PS4 open beta kicks off on 8th April. Everything you need to know:

Klik Hier voor Meer Info

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CeOz2-rUEAAhnlv.jpg
YouTube: DARK SOULS 3 Cinematic Launch Trailer PS4 XBOX ONE PC
Oioioi daar word mijn plasser langer van.

En jammer dat de battleborn beta vlak voor m'n examen week begint :(

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Voor de iets oudere gamers onder ons:

Day of the Tentacle Remastered is gisteren uitgekomen (cross-buy met de Vita)!

Afbeeldingslocatie: http://www.gry-online.pl/i/h/5/349612280.jpg

Orgineel is van Tim Schafer (1993), die vooral games maakt met een gaaf verhaal en serieus goede grappen.

Andere games van hem:

The Secret of Monkey Island 1 & 2 (1990/1991)
Full Throttle (1995)
Grim Fandango (1998)
Psychonauts (2005)
Brütal Legend (2009)

Hopelijk is Full Throttle de volgende!
De volgende is Full Throttle! :)
Afbeeldingslocatie: http://images.techtimes.com/data/images/full/179712/full-throttle-jpg.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door SqueakyClean op 23-03-2016 14:44 ]

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Als je een japanse PSN account maakt kun je Dark Souls 3 vandaag nog spelen. De game released over een paar uurtjes daar. In het japans welteverstaan. De stemmen zijn wel gewoon in het engels, de teksten dus niet.

Ik overweeg het. Ik kan op zich redelijk japans lezen, maarja aan de andere kant heb ik niet echt een probleem met het wachten op de gewone release.

Liever fysiek. Bloodborne had ik bij release digitaal gekocht maar daarvan heb ik recent alsnog ook de fysieke versie met de DLC van gekocht. Waarom? Geen idee. Ligt gewoon ergens onderin een la. :D Het is ook niet zo dat ik die games ooit zal verkopen.

[ Voor 25% gewijzigd door Voxalizer op 23-03-2016 14:37 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Kol Nedra
Lol €15 voor day of the tentacle? Max €5 wilde ik eraan uitgeven.

Hopelijk binnenkort gratis op PSN+.

nothing stops this train

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:56

Damn nog meer uncharted beelden. Ziet er toch echt wel heel erg goed uit. De diverse omgevingen en dan ook nog eens allemaal zo groot. Echt heel veel zin in.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Kol Nedra schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 14:37:
Lol €15 voor day of the tentacle? Max €5 wilde ik eraan uitgeven.

Hopelijk binnenkort gratis op PSN+.
ja dito.
Vroeger compleet grijs gespeeld, maar ben bang dat het nu alleen maar kan tegenvallen

voor €5 had ik m wel meegepakt. Kan met niet herinneren dat ik vroeger 35 gulden aan dat spel heb uitgegeven

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 08:23:
Gister meteen Day of the Tentacle gedownload, tijd voor weer een nostalgie tripje!! :)
WAT?! Is die serieus op de PS4 nu? :D :D :D :D :D :9~ :9~ :9~

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

cypher21 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 14:39:
[...]

ja dito.
Vroeger compleet grijs gespeeld, maar ben bang dat het nu alleen maar kan tegenvallen

voor €5 had ik m wel meegepakt. Kan met niet herinneren dat ik vroeger 35 gulden aan dat spel heb uitgegeven
Er is redelijk wat tijd in gestoken, hè... Graphics zijn ontzettend verbeterd:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/I3ETe6r.png

Afbeeldingslocatie: http://www.gamesear.com/images/2015/12/day-of-the-tentacle-comparison-between-old-and-new-version.jpg

Ik vond het het iig. waard. En wat is €13,50 nou?

[ Voor 4% gewijzigd door SqueakyClean op 23-03-2016 14:50 ]

• robinjoo1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-08-2017
ik hoop ooit dat worms mayhem 4(mooie 3d omgeving) die voor de ps2 was naar de ps3/4 komt maar dat is denk ik tevergeefs ;w ;( :'(

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-11 16:17

SD5k

>4&X

Voxalizer schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 14:32:
Als je een japanse PSN account maakt kun je Dark Souls 3 vandaag nog spelen. De game released over een paar uurtjes daar. In het japans welteverstaan. De stemmen zijn wel gewoon in het engels, de teksten dus niet.

Ik overweeg het. Ik kan op zich redelijk japans lezen, maarja aan de andere kant heb ik niet echt een probleem met het wachten op de gewone release.

Liever fysiek. Bloodborne had ik bij release digitaal gekocht maar daarvan heb ik recent alsnog ook de fysieke versie met de DLC van gekocht. Waarom? Geen idee. Ligt gewoon ergens onderin een la. :D Het is ook niet zo dat ik die games ooit zal verkopen.
Ik voel de verleiding ook, alleen vind ik het toch nogal duur aangezien ik de EU versie sowieso wil hebben. Ik kom die paar weken nog wel door met Salt & Sanctuary. :)
De komende weken worden sowieso een media blackout voor mij wat Dark Souls 3 betreft.

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
SqueakyClean schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 14:47:
[...]

Er is redelijk wat tijd in gestoken, hè... Graphics zijn ontzettend verbeterd:
[afbeelding]

[afbeelding]

Ik vond het het iig. waard. En wat is €13,50 nou?
Oh ik geloof dat er best wat tijd in gestopt is, maar het is mij het geld niet waard.
Ik ben bang dat het alleen maar kan tegenvallen vergeleken met mijn herinneringen :)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-11 18:36
I caved... Dark Souls 3 aangeschaft via de Japanse store, nog een klein half uurtje te gaan voordat ie unlocked. 8)
Voxalizer schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 14:32:

Haha ik wacht wel even af. Japans lezen er ook nog bij en ik overleef die game niet.

De teksten in het Engels zijn soms al lastig.
wes- schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 15:37:
I caved... Dark Souls 3 aangeschaft via de Japanse store, nog een klein half uurtje te gaan voordat ie unlocked. 8)
Veel plezier en succes met lezen in het Japans. Hoor graag je ervaringen.

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-11 20:24
bram1984 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 15:56:
[...]

Haha ik wacht wel even af. Japans lezen er ook nog bij en ik overleef die game niet.

De teksten in het Engels zijn soms al lastig.

[...]

Veel plezier en succes met lezen in het Japans. Hoor graag je ervaringen.
:')

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:00
v8power67 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 14:39:
[video]

Damn nog meer uncharted beelden. Ziet er toch echt wel heel erg goed uit. De diverse omgevingen en dan ook nog eens allemaal zo groot. Echt heel veel zin in.
Hier kijk ik wel naar uit! :*)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

SmooK schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 10:23:
Misschien is het dat wel. Ik heb de afgelopen 25 jaar elke console wel gehad en veel games gespeeld dus misschien zou ik gewoon eens een release over moeten slaan. Ik hoop trouwens wel dat de PSVR echt wat gaat worden want dat zou wel echt heel gaaf zijn maar ik heb te vaak dingen zien floppen om nu al meteen te pre orderen. Eerst maar eens zien of er content blijft komen die ook op kwaliteit is. Maar als het goed werkt dan denk ik dat het effect echt vetter is dan wat we de afgelopen jaren hebben meegemaakt.
Dat helpt zeker weten, toen ik nog thuis woonde was ik fervent All Out pc-gamer, daarna het huis uit en een van de eerste serieuze game laptops gekocht met 17" 4:3 scherm. Daarna een jaar of 5 eigenlijk niet gegamed, ps3 slim gekocht omdat ik een blu ray speler wilde (jaar of 3-4 geleden) toen ook weer een beetje gaan gamen en het was weer echt leuk, graphics waren briljant aangezien ik al jaren geen games meer van dichtbij had gezien. :+

Nu eigenlijk de ps4 gekocht omdat de ps3 met 720p een veel te lage resolutie is op een projector (2m breed beeld op 2,5m afstand) maar anders had ik me nog prima kunnen vermaken op de ps3.

Maar kan me niet meer lang vermaken met games, getting bored quickly, met tlou als enige prettige uitzondering, die heb ik nu al 4x uitgespeeld en dat is voor mij een uniekum.En fallout 4 heb ik ook ruim 100 uur inzitten volgens mij. Voor de rest speel ik een game een weekje hoogstens 2 maar vaak minder. Dying licht, grappig maar repetitief, sniper elite 3 weekje gespeeld leuk, maar weer klaar etc etc

En dat komt omdat ik alles wel gezien heb denk ik, ik speel games sinds de msx1 met bandjes en heb alle revoluties wel gezien, 3d addon kaarten waar ik nog 1200 euro voor betaald heb was wel de grootste sprong ineens vermoed ik en eigenlijk (wat mij betreft) de laatste eyecandy verbetering geweest die echt iets toevoegde. Nu speel je al 10 jaar dezelfde games die er steeds een beetje beter uitzien en steeds een leuke gimmick toevoegen. Maar de basis is hetzelfde. Ik bedoel de jump van Prince of Persia 2d platformer naar tomb Raider ga je niet meer meemaken, zat 7 jaar tussen, spellen uit 2009 waren niet drastisch anders dan nu eigenlijk Uncharted 2, CoD:mw, AC2.

Misschien dat vr er verandering in gaat brengen, maar ik denk niet dat het weer een revolutie teweeg kan brengen.

Hmm veel tekst... Waar ging het ook alweer over? :P

Oh ja een jaar of 5 niet gamen helpt om het weer een beetje te kunnen waarderen. :)

Daahaag lief dagboek. :w

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:10

Wat een visuals _O_.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Verwijderd

Tsjaah.
Vernieuwing.

Zoals er al eerder werd vermeld, het is toch nooit goed wat ontwikkelaars doen.
Als ze er iets nieuws van maken, dan zijn de oude fans op de pik getrapt maar andersom.
Zie een c.o.d..... jaren en jaren waren mensen aan het zeuren op vernieuwing.
Nu is er vernieuwing, en zijn er heel veel mensen klaar mee omdat het niet meer c.o.d is

Of een Far cry.
De laatste 3 versies waren telkens hetzelfde maar dan in een ander jasje.
Mensen zeuren hier ook om vernieuwing, maar als dat gebeurd is het juist geen far cry meer.

Een nieuwe I.P is gewoon erg lastig om te maken, omdat simpelweg alles ondertussen al een keer gedaan is.
Hetzelfde is met de filmindustrie en muziekindustrie.

We leven tegenwoordig gewoon helaas in een game-industrie waarbij alles uitgemolken moet worden.
Dus bereid je maar voor op Assassins creed 20, of Far cry 8.

....
Ik vermaak me tot nu toe gelukkig nog genoeg met de games die er zijn, en als ik de ps4 zat ben.
Dan zijn er nog 100den games die ik op de ps3 nog niet heb gespeeld :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2016 18:22 ]

Verwijderd

v8power67 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 14:39:
[video]

Naughty Dog is echt top! Echt onder de indruk hoe die ontwikkelaar blijft verbazen en hoe hoog ze de lat leggen. _/-\o_
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 18:59:
[...]

Naughty Dog is echt top! Echt onder de indruk hoe die ontwikkelaar blijft verbazen en hoe hoog ze de lat leggen. _/-\o_
Topic op NeoGAF staat vol met dikke gifjes. Het ziet er echt absurd goed uit.

Alienation lijkt me ook vet trouwens.

Edit: check deze ook: https://giant.gfycat.com/OrderlyMedicalBedlingtonterrier.gif _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door bram1984 op 23-03-2016 19:19 ]

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 19:17:
[...]

Topic op NeoGAF staat vol met dikke gifjes. Het ziet er echt absurd goed uit.

Alienation lijkt me ook vet trouwens.
Mij ook. Jammer dat het nog zo lang duurt...

Heb net weer even de stoute schoenen aangetrokken...

- Bloodborne
- Walking dead S1 (S2 al via PS+)
- Sniper Elite 3
- Wolfenstein

Nu eerst eindelijk eens een begin maken met Bloodborne... Ik vermaak me wel komende tijd :)

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 19:23:
Ik zou eerst die andere 3 doen, anders speel je die nooit meer. :p
:+ we gaan het zien!

• Scrisissszzz
SD5k schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 14:54:
[...]

Ik voel de verleiding ook, alleen vind ik het toch nogal duur aangezien ik de EU versie sowieso wil hebben. Ik kom die paar weken nog wel door met Salt & Sanctuary. :)
De komende weken worden sowieso een media blackout voor mij wat Dark Souls 3 betreft.
Ik zag ook allemaal walkthroughs verschijnen op YouTube. Ik kijk er niks van!!

Ik hoef ook geen apart DS3 topic voor de EU release ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Scrisissszzz op 23-03-2016 22:24 ]

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
haha daar moest ik dan wel weer om lachen >:)

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik ben toch begonnen aan Dark Souls 3. Ik kon het niet laten, komende weken wat meer vrije tijd dan rond de echte release. Bovendien was mijn redenatie dat ik op deze manier nog iets heb aan mijn studie naar de japanse taal en cultuur die ik ooit heb gedaan. Hihi.

Eerste indruk na uurtje of 3 en een paar bosses: Echt fucking wreed. Het neemt de beste dingen uit Demon's Souls, DS1, DS2 en Bloodborne. Heerlijk weerzien ook met bekende characters uit de serie. Vooral met die ene. :+
Ik ben nogal een FromSoft fan dus ik slik dit soort games sowieso als zoete koek maar man, man, man.. Dit is next level qua kwaliteit. Echt steengoed.

Edit: Overigens moet wel gezegd worden dat de game grafisch niet kan tippen aan Bloodborne.

Edit2: Qua performance en framerate loopt het net als Bloodborne. Meestal 30fps met een kleine inzakking hier en daar. Geen hele grote impact op de gameplay.

Edit3:
Voor de kenners:
Kick is terug.
Echte backstabs als in DS1 zijn terug.
Parry systeem uit DS1 is terug.
4 Ring slots en 3 slots per hand (DS2).

Oftewel gewoon DS1 met beter graphics en de gear layout en consumables uit DS2.

Fuck yes.

[ Voor 36% gewijzigd door Voxalizer op 24-03-2016 00:05 ]

Verwijderd

Pfoe,
Wat word er de laatste paar pagina's weer gegeild op Uncharted 4 zeg, voor sommige mensen is dit nou al de goty voordat ze ook maar 1 minuut hebben gespeeld.

Waar heb ik dat eerder mee gezien, oja... Fallout 4.
Deze werd voor de release ook de hemel in geprezen en zou de beste game ooit worden.
Vervolgens is die alleen maar keihard tegen gevallen.

Als ik jullie allemaal was zou ik jullie verwachtingen eventjes iets naar beneden stellen, want sommige hebben nu echt boven realistische verwachtingen.... Dan kan het alleen maar tegenvallen.

Ik ben zelf erg sceptisch over Uncharted 4.....Het gaat er uiteraard weer fantastisch uit zien...
Maar als ze op dezelfde voet doorgaan als deeltje 3, dan vis ik hem wel een keer uit de budgetbak.
In deel 3 was de inspiratie op een gegeven moment op, en dat merkte je ook na een paar uur in het spel.

Helaas zal dit spel ongeacht de kwaliteit wel minimaal een 9 krijgen op elke game site omdat het een uncharted titel is..
Dus ik wacht sowieso wel een paar weekjes tot de meningen van het spel een beetje bekend zijn.

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 22:54:

Als ik jullie allemaal was zou ik jullie verwachtingen eventjes iets naar beneden stellen, want sommige hebben nu echt boven realistische verwachtingen.... Dan kan het alleen maar tegenvallen.
Ik denk dat Naughty Dog echt een vele malen betere developer is dan die amateurs die al bijna een decennia met dezelfde engine Fallout maken.

Verder geef ik je overigens groot gelijk. Wees kritisch.

Pagina: 1 ... 91 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link