Omdat ik er eigenlijk geen tijd voor heb had. Ik heb het spel na 1,5 missie en de aankondiging van deel 4 maar weer doorverkocht.Flagg schreef op zondag 20 maart 2016 @ 13:43:
Waarom heeft niemand mij eerder verteld dat sniper elite 3 eigenlijk best wel heel goed is?![]()
nou hier voorlopig geen ps4 spelen de komende weken
, ingebroken in ons huis op klaarlichte dag... en ben dus veel kwijt
, ik ga het nut van digitale aankoop nu wel in zien.... (mits ze goedkoper zijn dan fysiek of gelijk aan , het liefste zie ik ze gekoppeld... dus by fysieke aankoop installeren en aan je account gekoppeld zodat je ze evt ook kan downloaden...
eerst de boel maar eens afhandelen...
, ingebroken in ons huis op klaarlichte dag... en ben dus veel kwijt
eerst de boel maar eens afhandelen...
Ouch! Hopelijk kan de inboedelverzekering wat betekenen. Waardeloos blijft het echter sowieso. Sterkte!
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Er zijn meer van dat soort pareltjes voor een leuk prijsje nu:Brad Pitt schreef op zondag 20 maart 2016 @ 14:12:
Ok, interessant.
Klik Hier
Er zitten dus inderdaad lenzen die er voor zorgen dat je ogen niet op 10cm moeten focussen (je hebt anders binnen de minuut barstende koppijn) maar op een meer normale afstand. Vergelijk het met ViewMaster als je dat als kind ooit gehad hebt. Die kaartjes zitten ook op 5cm van je ogen of zo, terwijl je daar niets van merkt als je naar de plaatjes kijkt.dvdkiwi schreef op zondag 20 maart 2016 @ 09:34:
[...]
En ik vraag me af hoe ze, op zo'n korte afstand van de ogen, goede graphics eruit gaan toveren. Zitten er een soort van lenzen in of zo?
Daarop volgend: hoe slecht is het voor je ogen als je met een scherm op 10cm van je ogen zit?[/small]
Het is dus wel nog altijd zo dat er geen echte 3D gebruikt wordt, maar stereoscopie, net zoals in 3DTV of 3D cinema: je ogen blijven op 1 afstand focussen terwijl je hersenen denken dat sommige items dicht of ver staan. Volgens mij is dat ook 1 van de redenen waarom dergelijke beelden toch vermoeiend zijn.
Ik ben daarom ook eerder sceptisch naar het succes van VR. Vrees een beetje dat het gewoon de zoveelste 3D sparteling gaat worden.
Hahahaa, dat was voordat ie uitkwam.. maarrrrr ik vind het persoonlijk een echt vet spel en speel het heel veeldvdkiwi schreef op zondag 20 maart 2016 @ 13:19:
Probeer me maar niet te overtuigen, dat probeerde je bij Battlefront (beste game ever!!!) ook en is ook niet gelukt
En daarbij jij bent altijd die boer die niet eet wat ie niet kent
Je hebt t niet eens geprobeerd! Ik ben van mening dat je pas iets zeker kunt weten als je hebt durven twijfelen
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 20:54
Interessant, weet iemand of die DLC de moeite is? anders haal ik de standaard versie voor 13,50Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2016 @ 14:09:
[...]
Ik heb met de Paas Uitverkoop de Ultimate Edition voor 17,99 gehaald uit de PS Store.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Twijfel nu om ethan carter te kopen voor 10 euro nadat ik onlamgs uncharted 1-3 en nu net everybody's gone to the rapture heb uitgespeeld. Twijfel vooral omdat ik bang ben dat hij dan nadat ik hem koop het spel binnen enkele maanden als ps plus game komt.. Of is hij daar te goed voor?
Het is geen low-graph-indie-pixel-platformer dus voorlopig verwacht ik m nog niet in PSPluswarcow schreef op zondag 20 maart 2016 @ 16:00:
Twijfel nu om ethan carter te kopen voor 10 euro nadat ik onlamgs uncharted 1-3 en nu net everybody's gone to the rapture heb uitgespeeld. Twijfel vooral omdat ik bang ben dat hij dan nadat ik hem koop het spel binnen enkele maanden als ps plus game komt.. Of is hij daar te goed voor?
* Vrijdag rent hard weg
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik weet niet hoe je daarbij komtpoor Leno schreef op zondag 20 maart 2016 @ 15:48:
[...]
En daarbij jij bent altijd die boer die niet eet wat ie niet kent
Ik hype niet graag iets zonder dat ik zelf gezien heb wat het ding kan.
Sceptisch heet dat
[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 20-03-2016 17:07 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Een review van de Ultimate Edition:Chaoss schreef op zondag 20 maart 2016 @ 16:00:
Interessant, weet iemand of die DLC de moeite is? anders haal ik de standaard versie voor 13,50
Klik
DLC heeft wel meerwaarde
Iemand ervaring met Defense Grid 2? Ik heb deel 1 met dlc helemaal kapot gespeeld op de pc maar hoe vertalen de controls zich naar de PS4? Je moet vaak snel reageren en dat gaat met een muis prima maar hoe zit dat op de PS4? Of is de pacing wat verlaagd?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Achja, sceptisch, pessimistisch.. poteeto, potaatodvdkiwi schreef op zondag 20 maart 2016 @ 16:08:
[...]
Ik hype het niet graag zonder dat ik zelf gezien heb wat het ding kan.
Sceptisch heet dat
Oeh! Maar ik heb gehoord dat je bij PSVR super-realistisch dogtags kunt jatten hoor
Ik krijg het idee dat mensen die het hardst roepen dat VR niks wordt ook de mensen zijn die nog nooit zo'n bril op hebben gehad.
Yep ik ook, vandaar.Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2016 @ 14:09:
[...]
Ik heb met de Paas Uitverkoop de Ultimate Edition voor 17,99 gehaald uit de PS Store.
Ach das van alle tijden, dat noemen ze een safe bet, mocht het niks worden dan kan je zeggen, "zie je wel, ik zei het altijd al", mocht het wel wat worden dan zet je je vr bril op en heb je er lol van en zeg je vooral niet wat je er daarvoor over heb gezegd. Win-win.Elysi schreef op zondag 20 maart 2016 @ 17:22:
Ik krijg het idee dat mensen die het hardst roepen dat VR niks wordt ook de mensen zijn die nog nooit zo'n bril op hebben gehad.
[ Voor 52% gewijzigd door Flagg op 20-03-2016 17:36 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
- Chaoss
Top, kheb de ultimate edition gehaald. half uurtje gespeeld, tot nu toe prima mee vermaakt.Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2016 @ 16:11:
[...]
Een review van de Ultimate Edition:
Klik
[...]
Kheb wel eens een OR op gehad, en dat was imho niets, oncomfortabel, koppijn. Ik accepteer dat je er aan meot wennen maar ik kan me niet voorstellen dat een paar uren met een VR op je kop vol te houden is.Elysi schreef op zondag 20 maart 2016 @ 17:22:
[ Voor 39% gewijzigd door Chaoss op 20-03-2016 18:15 ]
Na al de verhalen rond een mogelijk 4.5, toch maar besloten om bij de 4 te blijven.
The division zit er bij, inclusief year pass en met een preorder voor uncharted 4. 😄
Iemand nog een tip rondom regio instelling of maakt dat nu niet meer uit?
The division zit er bij, inclusief year pass en met een preorder voor uncharted 4. 😄
Iemand nog een tip rondom regio instelling of maakt dat nu niet meer uit?
Maanden gelden gekocht en 2 uurtjes gespeeld geloof ik. Ik vind er vrij weinig aan, maar voor weinig geld het proberen waard.Flagg schreef op zondag 20 maart 2016 @ 13:43:
Waarom heeft niemand mij eerder verteld dat sniper elite 3 eigenlijk best wel heel goed is?![]()
Maar jij vind ook niet zo gek veel leuk, dus dat valt dan weer mee.bram1984 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 19:01:
[...]
Maanden gelden gekocht en 2 uurtjes gespeeld geloof ik. Ik vind er vrij weinig aan, maar voor weinig geld het proberen waard.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Nee hoor. Ik denk dat ik zo'n 10% van wat ik heb gekocht, niks vind. Aard van het beestje om alleen het negatieve te onthouden hè.Flagg schreef op zondag 20 maart 2016 @ 20:23:
[...]
Maar jij vind ook niet zo gek veel leuk, dus dat valt dan weer mee.
Sniper Elite 3 vond ik zelf niet tof, terwijl ik van deel 2 wel heb kunnen genieten. Ik vind het een enorme herhaling en met nog meer focus op de Kill Cam, daar was ik zelf snel op uitgekeken.
PSN ID Binloading_nl
Ik heb deel 2 niet gedaan, maar deel 3 wordt inderdaad erg snel eentonig. De gameplay en controls vind ik daarbij net niet lekker genoeg aanvoelen.steefje schreef op maandag 21 maart 2016 @ 08:58:
Sniper Elite 3 vond ik zelf niet tof, terwijl ik van deel 2 wel heb kunnen genieten. Ik vind het een enorme herhaling en met nog meer focus op de Kill Cam, daar was ik zelf snel op uitgekeken.
Dit weekend trouwens beetje Trackmania zitten spelen. Ik kon nergens vinden of je ook echt tegen de AI kan racen. Zat dit niet in de beta ofzo? De hele tijd in mijn eentje tijden verbeteren zit ik niet echt op te wachten.
[ Voor 19% gewijzigd door bram1984 op 21-03-2016 09:17 ]
Apart dat je niet meer op mijn post reageerde of op die van Poor Leno, is het puur en alleen die video waarop je je baseert dat het niets wordt?Steffo78 schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 23:29:
[...]
Nee, daar heb ik zelfs geen glazen bol voor nodig.
Misschien moet je het inderdaad bij je simpele pc games houden.
AI is er alleen met verschillende tijden voor brons, zilver en goud. En dan zie je dus ook alleen die rijden, niet tientallen tegelijk zoals in de trailer (dat is alleen online). Kortom, vrij saai dusbram1984 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:12:
[...]
Ik heb deel 2 niet gedaan, maar deel 3 wordt inderdaad erg snel eentonig. De gameplay en controls vind ik daarbij net niet lekker genoeg aanvoelen.
Dit weekend trouwens beetje Trackmania zitten spelen. Ik kon nergens vinden of je ook echt tegen de AI kan racen. Zat dit niet in de beta ofzo? De hele tijd in mijn eentje tijden verbeteren zit ik niet echt op te wachten.
Oculus Rift geprobeerd, dat galaxy VR ding van Samsung, ik vind het allebei niks. Met een bril werkt het voor geen meter en zit je je constant te irriteren, zonder bril zie je geen fuck, en als je al gezond zicht hebt, is het een geinige gimmick.Elysi schreef op zondag 20 maart 2016 @ 17:22:
Ja het concept is leuk, maar gaat het aanslaan? Voor die prijs? Denk het niet, er zit een gigantisch verschil tussen de mensen die hier posten en alles kunnen kopen, en de gemiddelde consument, helaas vergeet bijna iedereen dat hier.
OR kan het gaan worden omdat het gewoon brede ondersteuning heeft, bij Sony wacht ik graag af, hun laatste zooi gimmicks waren geen succes te noemen (Singstar, Playstation eye (zowel PS2, PS3 als PS4 versie), PS move).
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Het is iets dat je beleefd moet hebben wil je de appeal snappen... het is veel gaver dan bioscoop 3D, al moet ik zeggen dat er wel enkele overeenkomsten zijn: het pakt niet bij elke film / game even goed uit. Films als Avatar en Gravity hadden echt wel een enorme meerwaarde om in 3D te zien/beleven. Daarom is de beschikbare content voor VR zo verschrikkelijk belangrijk: dat gaat het maken of breken. Voor PS VR dus: games die de extra immersie gebruiken. Als de games alleen maar techdemo's blijken, zal het inderdaad floppen.dvdkiwi schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 19:57:
Ik zie het als 3D destijds: leuk voor even maar geen blijvertje.
Een van de redenen waarom het voor mij niks is: ik wil niet met een bril op zitten.
Voor mij Instabuy mits mijn budget het in oktober toelaat
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Die eerste regel van je, dat is nu precies wat ik bedoel.
Ik heb het nog niet gezien, dus hoe kan ik het nu al de lucht in hypen?
Op youtube filmpjes kun je niet zien hoe het gaat worden, dat is alsof je een film op 720p op youtube kijkt om te laten zien hoe goed blu-ray kwaliteit is; je moet zo'n ding echt zélf op je hoofd hebben om een oordeel te vellen.
Nogmaals: ik roep nergens dat het niks wordt en ik ben ook niet negatief over de VR.
Ik ga gewoon niet nu al roepen dat het allemaal zo wauw-fantastisch-dit-is-de-nieuwe-standaard wordt.
Niet totdat ik zelf heb gezien wat er mogelijk is.
Ik heb al vaker zulke hypes (3D, Kinect, om er maar eens 2 te noemen) voorbij zien komen die leuk zijn als gimmick maar niet meer dan dat.
Ik heb het nog niet gezien, dus hoe kan ik het nu al de lucht in hypen?
Op youtube filmpjes kun je niet zien hoe het gaat worden, dat is alsof je een film op 720p op youtube kijkt om te laten zien hoe goed blu-ray kwaliteit is; je moet zo'n ding echt zélf op je hoofd hebben om een oordeel te vellen.
Ik denk dat je het over mij hebt, gezien de rest hier aardig positief is over de VR.Elysi schreef op zondag 20 maart 2016 @ 17:22:
Nogmaals: ik roep nergens dat het niks wordt en ik ben ook niet negatief over de VR.
Ik ga gewoon niet nu al roepen dat het allemaal zo wauw-fantastisch-dit-is-de-nieuwe-standaard wordt.
Ik heb al vaker zulke hypes (3D, Kinect, om er maar eens 2 te noemen) voorbij zien komen die leuk zijn als gimmick maar niet meer dan dat.
Naja ik was definitief verkocht over de ervaring toen ik de eerste Oculus Rift DevKit op had. En dat was een erg simpele / low-res versie vergeleken met wat er dit jaar op de markt gaat komen.
Ik kan me ook goed voorstellen dat het moeilijk te verkopen is op een andere manier. Ik verwacht ook wel een flinke PR campagne van Sony, waarbij men veel demo's in retailzaken gaat geven.
Ik kan me ook goed voorstellen dat het moeilijk te verkopen is op een andere manier. Ik verwacht ook wel een flinke PR campagne van Sony, waarbij men veel demo's in retailzaken gaat geven.
[ Voor 15% gewijzigd door Geronimous op 21-03-2016 11:30 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Volgens mij was de eyetoy van de ps2 wel een succes haha, vroeger veel mee gespeeld. Ben vooral benieuwd hoe het met de resolutie zit bij psvr, previews zeggen soms dat het niet scherp is, maar echt duidelijkheid geeft geen 1 preview er echt over. Heb echt wel vertrouwen dat sony z'n studios mooie games er kunnen uit persen, maar ze hebben met de vita al laten zien dat ze een platform gewoon kunnen laten vallen.corset schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:17:
[...]
Oculus Rift geprobeerd, dat galaxy VR ding van Samsung, ik vind het allebei niks. Met een bril werkt het voor geen meter en zit je je constant te irriteren, zonder bril zie je geen fuck, en als je al gezond zicht hebt, is het een geinige gimmick.
Ja het concept is leuk, maar gaat het aanslaan? Voor die prijs? Denk het niet, er zit een gigantisch verschil tussen de mensen die hier posten en alles kunnen kopen, en de gemiddelde consument, helaas vergeet bijna iedereen dat hier.
OR kan het gaan worden omdat het gewoon brede ondersteuning heeft, bij Sony wacht ik graag af, hun laatste zooi gimmicks waren geen succes te noemen (Singstar, Playstation eye (zowel PS2, PS3 als PS4 versie), PS move).
De PSVR is juist erop gemaakt dat ook brildragers deze HMD kunnen dragencorset schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:17:
[...]
Oculus Rift geprobeerd, dat galaxy VR ding van Samsung, ik vind het allebei niks. Met een bril werkt het voor geen meter en zit je je constant te irriteren, zonder bril zie je geen fuck, en als je al gezond zicht hebt, is het een geinige gimmick.
Ik zie wel meer mensen die VR meteen in het gimmick-vat stoppen. In het algemeen kan ik stellen dat hoe meer ik ergens vanaf weet, hoe minder extreem mijn opvattingen, omdat ik dan de nuances begrijp en generalistaties minder toepasbaar worden.dvdkiwi schreef op maandag 21 maart 2016 @ 11:20:
Ik denk dat je het over mij hebt, gezien de rest hier aardig positief is over de VR.
Ik behoud daarom een neutraal standpunt. Ik zie de enorme potentie, maar ik wil de consumentenversies eerst zelf uitproberen. Daar kunnen we over eens zijn denk ik.
Alles staat of valt met de beschikbare content.De Rift en Vibe hebben een bredere toepassingsmarkt, waardoor er veel meer potentiele content en toepassingen voor kunnen worden verzonnen.
De PS VR heeft dan weer een enorme afzetmarkt, maar is vrij beperkt voor toepassing: voornamelijk games.
De PS VR heeft dan weer een enorme afzetmarkt, maar is vrij beperkt voor toepassing: voornamelijk games.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
UiteraardElysi schreef op maandag 21 maart 2016 @ 12:02:
[...]
Ik behoud daarom een neutraal standpunt. Ik zie de enorme potentie, maar ik wil de consumentenversies eerst zelf uitproberen. Daar kunnen we over eens zijn denk ik.
Mijn neutraliteit wordt bepaald door enthousiasme aan de ene kant (Project Cars + Nordschleife
Welke 2TB hardeschijven zijn compatible met de PS4? Sommige zouden te dik zijn om erin te passen?
Bovenaan scherm, zoekfunctie ftw!addictive schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:06:
Welke 2TB hardeschijven zijn compatible met de PS4? Sommige zouden te dik zijn om erin te passen?
Nickname does not reflect reality
Afgezien van dat PSVR vooral voor gaming is, zie ik een enorme potentie en toekomst voor VR.. Dit gaat de nieuwe TV of internet worden qua grootte 
Je kunt t zo gek niet bedenken of VR gaat een toepassing krijgen.. Bijna bij alle onderwerpen kun je wel een VR toepassing maken.
Gezondheid, chriurgie etc
Toerisme, stedentrips etc
Sport, loop platform (virtuix omni)
Pr0n
Militair
Trainingen voor alles waar je een simulator kunt gebruiken (vliegen, varen)
Auto testen/rijbewijs halen
Cinema (maken en kijken)
Social (bars etc)
Concerten
etc etc etc etc etc etc etc en nog 1000000000 anderen
Ik denk persoonlijk dat dit het helemaal gaat worden.
Noem maar eens iets waar je het Niet voor kunt gebruiken?
(binnen t redelijke
)
Of we daar nu zo blij mee moeten zijn, das een ander verhaal.. -> sociaal aspect..
Je kunt t zo gek niet bedenken of VR gaat een toepassing krijgen.. Bijna bij alle onderwerpen kun je wel een VR toepassing maken.
Pr0n
Militair
Cinema (maken en kijken)
Social (bars etc)
Concerten
(binnen t redelijke
Of we daar nu zo blij mee moeten zijn, das een ander verhaal.. -> sociaal aspect..
2,5" Bijvoorbeeld deze http://tweakers.net/pricewatch/411214/seagate-spinpoint-m9t-2tb.htmladdictive schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:06:
strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
Dat laatste inderdaad. Het hele element van 'samen' haal je weg bij alle bovengenoemde opties.poor Leno schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:10:
Afgezien van dat PSVR vooral voor gaming is, zie ik een enorme potentie en toekomst voor VR.. Dit gaat de nieuwe TV of internet worden qua grootte
Pr0n
Militair
Cinema (maken en kijken)
Social (bars etc)
Concerten
(binnen t redelijke)
Want virtueel allemaal heel leuk, maar uiteindelijk zit je toch met een apperaat op je kop waarbij alle 'echte' communicatie is uitgeschakeld.
De potentie is er ook wel, maar het staat nu echt nog in de kinderschoenen. Dit gaat nog jaren duren. Maar het is een begin...
Heb laatst 1,5TB gekocht. Seagate Spinpoint M9T 1,5TB SATA6G 5K 2.5" 9.5mm. voor nog geen 62 euro.addictive schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:06:
Als je voor 2TB gaat zit je rond de 100 euro. Vraag is dus of je perse de 2TB wil, anders is de 1,5TB versie van Seagate zeker een optie.
Deze post kan je echt in zoveel vorige hypes gebruiken.
Ik denk dat VR een eigen vorm gaat krijgen van entertaiment. Denk bijvoorbeeld aan dat de Wii ook een eigen categorie opzich was binnen het gaming landschap. Maar ik denk echt niet dat we in de volgende stap van evolutie staan en spontaan onze wereld gaat verandren. De iPhone en iPad zou ook de wereld hebben veranderd. Uiteindelijk is dit ook alleen maar een aanvulling van de technologie die we al hadden, niet perse een revolutie. (wel weer een evolutie
)
3D is nu nergens te bekennen zoals we dat zouden hopen. (weinig orginele of nieuwe 3D content) Nu hebben we alweer de evolutie van 3D namelijk VR. Een paar jaar voor de 3D hype verwachtte zoveel mensen ook dat we virtueel zouden leven ala Second Life. Dat grapje is nu ook alweer passé.poor Leno schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:10:
Afgezien van dat 3D vooral voor gaming is, zie ik een enorme potentie en toekomst voor 3D.. Dit gaat de nieuwe TV of internet worden qua grootte
Je kunt t zo gek niet bedenken of 3D gaat een toepassing krijgen.. Bijna bij alle onderwerpen kun je wel een 3D toepassing maken.
Pr0n
Militair
Cinema (maken en kijken)
Social (bars etc)
Concerten
(binnen t redelijke)
Ik denk dat VR een eigen vorm gaat krijgen van entertaiment. Denk bijvoorbeeld aan dat de Wii ook een eigen categorie opzich was binnen het gaming landschap. Maar ik denk echt niet dat we in de volgende stap van evolutie staan en spontaan onze wereld gaat verandren. De iPhone en iPad zou ook de wereld hebben veranderd. Uiteindelijk is dit ook alleen maar een aanvulling van de technologie die we al hadden, niet perse een revolutie. (wel weer een evolutie
[ Voor 3% gewijzigd door polopolo150 op 21-03-2016 13:49 ]
Dat zeiden ze bij de Rift ook, helaas niks geworden. Ik ben wat sceptisch als het gaat om dat soort gimmicks. Het gaat bij Sony helaas de laatste jaren meer om Gimmicks dan om Games..poor Leno schreef op maandag 21 maart 2016 @ 11:42:
[...]
De PSVR is juist erop gemaakt dat ook brildragers deze HMD kunnen dragen
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
3d en vr kan je niet helemaal vergelijken denk ik, 3d was een nieuwr manier van film/tv kijken met een brilletje op, terwijl vr een heel nieuw scherm is. Dan liggen 4k en 3d nog dichter bij elkaar. Vr kan je dan beter vergelijken met augmented realitie, aangezien beide een heel nieuw product zijn.polopolo150 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:46:
[...]
3D is nu nergens te bekennen zoals we dat zouden hopen. (weinig orginele of nieuwe 3D content) Nu hebben we alweer de evolutie van 3D namelijk VR. Een paar jaar voor de 3D hype verwachtte zoveel mensen ook dat we virtueel zouden leven ala Second Life. Dat grapje is nu ook alweer passé.
Ik denk dat VR een eigen vorm gaat krijgen van entertaiment. Denk bijvoorbeeld aan dat de Wii ook een eigen categorie opzich was binnen het gaming landschap. Maar ik denk echt niet dat we in de volgende stap van evolutie staan en spontaan onze wereld gaat verandren. De iPhone en iPad zou ook de wereld hebben veranderd. Uiteindelijk is dit ook alleen maar een aanvulling van de technologie die we al hadden, niet perse een revolutie. (wel weer een evolutie)
En de mobieltjes hebben zeker wel voor een revolutie gezorgd, overal waar je naar toe gaat zit iedereen verslaafd op z'n mobiel. Het is eigenlijk het grootste kernmerk van de moderne samenleving.
En dat kon met deze sexy apparaatje niet begin 2000?
Straatbeeld zat ook vol met mensen die continu zaten te bellen en SMS'en.

Ik snap wel waar je naartoe gaat en je hebt ook gelijk.
Ik ben gewoon heel sceptisch over hoe revolutionair VR kan gaan worden. Laten we eerst maar eens gaan zien hoe het in gaming gaat werken.

Ik snap wel waar je naartoe gaat en je hebt ook gelijk.
[ Voor 10% gewijzigd door polopolo150 op 21-03-2016 14:15 ]
en waar is AR? nergensNieuwevolger schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:04:
[...]
3d en vr kan je niet helemaal vergelijken denk ik, 3d was een nieuwr manier van film/tv kijken met een brilletje op, terwijl vr een heel nieuw scherm is. Dan liggen 4k en 3d nog dichter bij elkaar. Vr kan je dan beter vergelijken met augmented realitie, aangezien beide een heel nieuw product zijn.
En de mobieltjes hebben zeker wel voor een revolutie gezorgd, overal waar je naar toe gaat zit iedereen verslaafd op z'n mobiel. Het is eigenlijk het grootste kernmerk van de moderne samenleving.
En mobieltjes ja, Apple? Nee, totaal niet. Dat is de vergelijking die hij maakt.
We zullen gewoon moeten afwachten, pas als VR breder beschikbaar is en betaalbaar is kunnen we kijken wat het gaat doen. Met het huidige aanbod is het gewoon meh;
"Ja! laat ik een PS4 + VR + alle benodigde apparatuur gaan kopen"
"Ja! laat ik een duur PC systeem bouwen + OR om VR te gaan gamen"
etc
etc
Zo denkt de consument, zo simpel is het. Niet iedereen heeft alles ervoor, nu al gaan schreeuwen en juichen dat het het nieuwe gospel is en dat het alles gaat veranderen werkt gewoon niet. Het is nu nog te duur, te kleinschalig om echt te kunnen zeggen wat het gaat doen.
Nope.. 3D en VR zijn totaal verschillend. Als je dat niet in ziet, dan heeft het ook geen nut om hierover te speculeren. We mogen het (de technologie) zeker ook niet als hype beschouwenpolopolo150 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:46:
[...]
3D is nu nergens te bekennen zoals we dat zouden hopen. (weinig orginele of nieuwe 3D content) Nu hebben we alweer de evolutie van 3D namelijk VR. Een paar jaar voor de 3D hype verwachtte zoveel mensen ook dat we virtueel zouden leven ala Second Life. Dat grapje is nu ook alweer passé.
Ik denk dat VR een eigen vorm gaat krijgen van entertaiment. Denk bijvoorbeeld aan dat de Wii ook een eigen categorie opzich was binnen het gaming landschap. Maar ik denk echt niet dat we in de volgende stap van evolutie staan en spontaan onze wereld gaat verandren. De iPhone en iPad zou ook de wereld hebben veranderd. Uiteindelijk is dit ook alleen maar een aanvulling van de technologie die we al hadden, niet perse een revolutie. (wel weer een evolutie)
VR is een logisch gevolg van de (ook technische) evolutie van de mens. We zullen tzt VR als een soort verlengstuk van ons lichaam beschouwen.
Net zoals dat de mens als ongeveer enige diersoort de natuur aan zich heeft weten aan te passen ipv andersom, zal dit ook met het Digitale landschap gebeuren, en dan nog een stapje verder. We vervangen de natuur met 1tjes en 0lletjes..
De HMDs zullen vervangen worden door kleine lenzen die je indoet en later een chip implantaat die je hersenen uit leest en nieuwe impulsen geeft enz.
VR zal overgaan in Hologram.
Ik heb natuurlijk geen idee wanneer dit gaat zijn.. Maar het is geen kwestie meer van Of en Als. maar meer Wanneer en Hoe.
Trust me, ik durf te wedden dat een aantal van ons nog zullen terug denken en zeggen: Goh misschien was die Leno zo gek nog niet
Wat vinden jullie van de geruchten over een ps 4.5 ?
Dacht dat wij toch wel zonder uitbreiding nog 3 jaar mee konden.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Hoop niet dat het waar is.. net zoals bij de vele versies van de 3Ds gaat een deel van de spellen alleen nog maar ontwikkeld worden voor de nieuwe betere versie
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Denk niet dat het waar is, kan Sony niet maken. Of ze moeten een soort USB doosje maken wat je aan kan sluiten op je PS 4.0 om deze te upgraden naar een PS 4.5. Zoals Nintendo destijds deed met de Nintendo 64.
Te nemen met een flinke bus zout.Mars18 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:24:
Wat vinden jullie van de geruchten over een ps 4.5 ?
Ze zullen het altijd wel in overweging nemen maar van daadwerkelijke plannen sprak men niet.
Het kan dus best wel eens waar zijn maar nu beschreven en wat pas over die 3 jaar in uitvoering komt.
Kan sony niet maken? Laten we even kijken naar een ander japans bedrijf, Nintendo. Zijn doen dit al jaren, en de nintendo fanboys liggen al klaar voor de winkel om de "nieuwe" versie te halen (Gameboy -> gameboy Color, 3DS, N3DS etc etc). Sony ziet dat Nintendo er lekker op binnen loopt, dus proberen ze het ook.Poulske schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:27:
Denk niet dat het waar is, kan Sony niet maken. Of ze moeten een soort USB doosje maken wat je aan kan sluiten op je PS 4.0 om deze te upgraden naar een PS 4.5. Zoals Nintendo destijds deed met de Nintendo 64.
Ik vind dit nogal een uitspraak. Je bent in ieder geval een liefhebber van science fiction films, zo te zien.poor Leno schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:23:
[...]
Nope.. 3D en VR zijn totaal verschillend. Als je dat niet in ziet, dan heeft het ook geen nut om hierover te speculeren. We mogen het (de technologie) zeker ook niet als hype beschouwen
VR is een logisch gevolg van de (ook technische) evolutie van de mens. We zullen tzt VR als een soort verlengstuk van ons lichaam beschouwen.
Net zoals dat de mens als ongeveer enige diersoort de natuur aan zich heeft weten aan te passen ipv andersom, zal dit ook met het Digitale landschap gebeuren, en dan nog een stapje verder. We vervangen de natuur met 1tjes en 0lletjes..
De HMDs zullen vervangen worden door kleine lenzen die je indoet en later een chip implantaat die je hersenen uit leest en nieuwe impulsen geeft enz.
VR zal overgaan in Hologram.
Ik heb natuurlijk geen idee wanneer dit gaat zijn.. Maar het is geen kwestie meer van Of en Als. maar meer Wanneer en Hoe.
Trust me, ik durf te wedden dat een aantal van ons nog zullen terug denken en zeggen: Goh misschien was die Leno zo gek nog niet
Maar ik ben benieuwd.
Ik denk dat de meeste mensen niet zo denken, de meeste hebben al een goeie pc of ps4, die hoeven de prijs van de console er niet meer op te berekenen. Zelfde als je een console koopt en je dan de prijs van tv er nog bij berekend.corset schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:13:
[...]
en waar is AR? nergens
En mobieltjes ja, Apple? Nee, totaal niet. Dat is de vergelijking die hij maakt.
We zullen gewoon moeten afwachten, pas als VR breder beschikbaar is en betaalbaar is kunnen we kijken wat het gaat doen. Met het huidige aanbod is het gewoon meh;
"Ja! laat ik een PS4 + VR + alle benodigde apparatuur gaan kopen"
"Ja! laat ik een duur PC systeem bouwen + OR om VR te gaan gamen"
etc
etc
Zo denkt de consument, zo simpel is het. Niet iedereen heeft alles ervoor, nu al gaan schreeuwen en juichen dat het het nieuwe gospel is en dat het alles gaat veranderen werkt gewoon niet. Het is nu nog te duur, te kleinschalig om echt te kunnen zeggen wat het gaat doen.
Wat de baas ocules ook al zei, mensen die een pc hebben gaan niey voor de ps4-psvr combo net zoals mensen met een ps4 niet voor de pc-rift combo gaan.
Nou heb je gelijk dat de gemiddelde cod/fifa speler nog geen vr bril gaan kopen voor 400, maar als er echt goeie games voor psvr komen wil ik het best overwegen om het te halen.
Als ze iets uitbrengen dan wordt het sowieso geen USB-doosje. De poort heeft simpelweg niet genoeg snelheid om een grote hoeveelheid data te versturen om er iets nuttigs mee te kunnen doen.Poulske schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:27:
Als ze al iets zouden doen dan wordt het waarschijnlijk gewoon een nieuwe console.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
tuuurlijk.. de gemiddelde consument heeft uiteraard al een PS4 + benodigdheden, heeft uiteraard al een PC sterk genoeg. Blijkbaar is Tweakers de gemiddelde consument van nederlandNieuwevolger schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:51:
[...]
Ik denk dat de meeste mensen niet zo denken, de meeste hebben al een goeie pc of ps4, die hoeven de prijs van de console er niet meer op te berekenen. Zelfde als je een console koopt en je dan de prijs van tv er nog bij berekend.
Wat de baas ocules ook al zei, mensen die een pc hebben gaan niey voor de ps4-psvr combo net zoals mensen met een ps4 niet voor de pc-rift combo gaan.
Nou heb je gelijk dat de gemiddelde cod/fifa speler nog geen vr bril gaan kopen voor 400, maar als er echt goeie games voor psvr komen wil ik het best overwegen om het te halen.
En als er goede games komen ja. Ik heb daar zelf totaal geen vertrouwen in, waarom zou je als dev tijd steken in een VR titel als je voor minder geld een grotere doelgroep haalt door een standaard PS4 game te maken?
Reken maar dat als je een grote ps4 exclusive VR game wil gaan maken je flink wat subsidie van Sony kunt krijgen.corset schreef op maandag 21 maart 2016 @ 15:23:
[...]
tuuurlijk.. de gemiddelde consument heeft uiteraard al een PS4 + benodigdheden, heeft uiteraard al een PC sterk genoeg. Blijkbaar is Tweakers de gemiddelde consument van nederland![]()
En als er goede games komen ja. Ik heb daar zelf totaal geen vertrouwen in, waarom zou je als dev tijd steken in een VR titel als je voor minder geld een grotere doelgroep haalt door een standaard PS4 game te maken?
Met gemiddelde consument bedoel ik mensen die geintresseerd zijn in gamen in vr hihi. Niet goed verwoord van mij.corset schreef op maandag 21 maart 2016 @ 15:23:
[...]
tuuurlijk.. de gemiddelde consument heeft uiteraard al een PS4 + benodigdheden, heeft uiteraard al een PC sterk genoeg. Blijkbaar is Tweakers de gemiddelde consument van nederland![]()
En de meeste psvr games kan je ook gewoon normaal op de tv spelen. Maar je hebt wel gelijk dat een nieuwe gta/the elder scrolls aan te passen voor vr meer kost dan wat het extra zou opbrengen. Zo zijn er ook maar eigenlijk een bepaalt aantal genres zoals race games en simulators echt goed geschikt voor vr. Voor andere games moet je de gameplay helemaal aanpassen.
Ik ben heel bang dat het weer indie zooi 84 t/m 2000 gaat worden. De grote studios zullen er ver van weg blijven omdat het gewoon te duur is en de verkopen waarschijnlijk te laag zullen worden verwacht.Nieuwevolger schreef op maandag 21 maart 2016 @ 15:28:
[...]
Met gemiddelde consument bedoel ik mensen die geintresseerd zijn in gamen in vr hihi. Niet goed verwoord van mij.
En de meeste psvr games kan je ook gewoon normaal op de tv spelen. Maar je hebt wel gelijk dat een nieuwe gta/the elder scrolls aan te passen voor vr meer kost dan wat het extra zou opbrengen. Zo zijn er ook maar eigenlijk een bepaalt aantal genres zoals race games en simulators echt goed geschikt voor vr. Voor andere games moet je de gameplay helemaal aanpassen.
Rockstar/Naughty Dog/Square gaan niet zo snel naar VR, of met 200 miljoen een game maken en dan de gehele PS4 playerbase bereiken, of met 500 miljoen ongeveer 10% van de playerbase bereiken. Ik denk dat het zelfs voor iemand die geen economie heeft gehad de keuze makkelijk is.
VR heeft een toekomst, echter zullen bedrijven het moeten gaan ondersteunen, tot nu toe heeft Sony sinds de PS2 laten zien dat extra apparatuur zeer slecht ondersteund wordt, er komen een paar titels uit en het verdwijnt uit de winkels. (PS move voor de 3 was er kort, daarna uit de winkels gehaald omdat het niet liep, Playstation TV, Playstation Vita (een van de flops wat ik nog steeds echt jammer vind).
En buiten Sony zullen de game studios ook moeten gaan werken eraan, en hopelijk wat meer dan alleen maar indie games.
Driveclub krijgt VR mogelijkheid en ik hoorde gisteren dat Gran Turismo Sport de VR ook gaat ondersteunen.corset schreef op maandag 21 maart 2016 @ 15:32:
[...]
De grote studios zullen er ver van weg blijven omdat het gewoon te duur is en de verkopen waarschijnlijk te laag zullen worden verwacht.
Daar heb je al twee van de grote studio's
aah cool! dat wist ik niet, ik vind ondersteunen wel awesomedvdkiwi schreef op maandag 21 maart 2016 @ 15:36:
[...]
Driveclub krijgt VR mogelijkheid en ik hoorde gisteren dat Gran Turismo Sport de VR ook gaat ondersteunen.
Daar heb je al twee van de grote studio's
Star Wars Battlefront zal ook verschijnen op de VR.corset schreef op maandag 21 maart 2016 @ 15:38:
[...]
aah cool! dat wist ik niet, ik vind ondersteunen wel awesomezolang de VR maar niet 100% nodig wordt voor de game.
Lees zojuist dat Uncharted 4 gold is gegaan. Wat ik dan niet snap is waarom de game is uitgesteld naar 10 mei. Volgens mij heb je zo lang niet nodig voor distributie, of wel?
@Hierboven: een speciale versie ja.
[ Voor 10% gewijzigd door bram1984 op 21-03-2016 15:42 ]
Wat een aannames hier zeg. Nog geen 1 grote studio heeft een VR game op de markt gebracht en jij weet al dat dat 2.5x zo duur is dan een 'gewone' game? En dat 10% van de mensen een VR headset gaat kopen? Tenzij jij in dienst bent bij een studio en daar marktonderzoek doet lijken dit me nogal enorm veel aannames.corset schreef op maandag 21 maart 2016 @ 15:32:
[...]
Rockstar/Naughty Dog/Square gaan niet zo snel naar VR, of met 200 miljoen een game maken en dan de gehele PS4 playerbase bereiken, of met 500 miljoen ongeveer 10% van de playerbase bereiken. Ik denk dat het zelfs voor iemand die geen economie heeft gehad de keuze makkelijk is.
Lijkt me nietbram1984 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 15:42:
Lees zojuist dat Uncharted 4 gold is gegaan. Wat ik dan niet snap is waarom de game is uitgesteld naar 10 mei. Volgens mij heb je zo lang niet nodig voor distributie, of wel?
@Hierboven, jij doet evenveel aannames
De kosten heb ik uiteraard geen idee van, en hoeveel % het gaat kopen ook niet, maar je kan er redelijk van uit gaan dat het niet opeens 80% van de PS4 eigenaren gaat worden, dat is gewoon common sense.
[ Voor 20% gewijzigd door corset op 21-03-2016 15:46 ]
Toch maar besloten mijn trackmania pre-order te annuleren. Na het spelen van de beta (veel meer gespeeld dan ik wilde
) was ik er wel al een beetje klaar mee. Vooral de levels met het zand vindt ik uiterst irritant (ook gewoon echt niet leuk).
Daarvoor in de plaats Ratchet & Clank in de pre-order. Daarna Uncharted 4 (Ookal in pre-order staan).
Nu nog bezig met Shadow of Mordor en daarna Sleeping Dogs. Genoeg te spelen de komende maanden
Trackmania zal er uiteindelijk ook wel komen. Waarschijnlijk alleen pas na de zomer.
Daarvoor in de plaats Ratchet & Clank in de pre-order. Daarna Uncharted 4 (Ookal in pre-order staan).
Nu nog bezig met Shadow of Mordor en daarna Sleeping Dogs. Genoeg te spelen de komende maanden
Trackmania zal er uiteindelijk ook wel komen. Waarschijnlijk alleen pas na de zomer.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Dreams word ook vr geschikt, net zoals tekken 7 en ace combat. Maar dat zijn dus wel games die makkelijk naar vr te vertalen zijn. Kojima zei ook intresse te hebben in vr.
Ben nog steeds bang dat je games als gta of killzone om wat te noemen, helemaal kwa gameplay moet aanpassen zodat de game goed te spelen is in vr.
Maar eigenlijk speel ik ook liever uncharted 4 of horizon gewoon op de tv dan een of andere budget game in vr.
Ben nog steeds bang dat je games als gta of killzone om wat te noemen, helemaal kwa gameplay moet aanpassen zodat de game goed te spelen is in vr.
Maar eigenlijk speel ik ook liever uncharted 4 of horizon gewoon op de tv dan een of andere budget game in vr.
@Corset: mwah zoveel tijd heb ik niet. BB zit ik ook nog steeds in NG+. 
@JSchut: ik heb 'm ook geannuleerd. Zo boeiend vond ik het niet en het blijkt dat je ook niet tegen de AI kan rijden. Ik kijk drie weken later wel even op MP. Leuke game voor splitscreen, maar niet voor meer dan twee tientjes.
@JSchut: ik heb 'm ook geannuleerd. Zo boeiend vond ik het niet en het blijkt dat je ook niet tegen de AI kan rijden. Ik kijk drie weken later wel even op MP. Leuke game voor splitscreen, maar niet voor meer dan twee tientjes.
Ja idd. De split screen en double driver opties lijken me zeker wel leuk. Helaas kon je dat in de beta niet testen. Samen met een maat en een paar biertjes kan dat wel lachen wordenbram1984 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 16:03:
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
NG+ is goed te doen toch? Zat zelf uiteindelijk op NG+5, vond dat meer dan genoeg, maar zonder de cursed chalices, vond dat niet zo boeiendbram1984 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 16:03:
@Corset: mwah zoveel tijd heb ik niet. BB zit ik ook nog steeds in NG+.
Stuk beter dan NG ja. Moet nog 2 gebieden, maar ben nu met de chalices bezig.corset schreef op maandag 21 maart 2016 @ 16:11:
[...]
NG+ is goed te doen toch? Zat zelf uiteindelijk op NG+5, vond dat meer dan genoeg, maar zonder de cursed chalices, vond dat niet zo boeiend
Smite beta code voor de liefhebbers: AQJP-GHNN-7HKA
Geweldige moba! Speel hem zelf soms op de xbox, leuke heroes en afwisselende game modes. Zeker aan te raden. Oh en niet de k*t community van LoLaddictive schreef op maandag 21 maart 2016 @ 17:22:
Ik ben benieuwd! Straks de download aanslingeren wanneer ik thuis ben. Geen idee hoeveel GB het is, maar downloaden gaat hier in DE helaas heel erg traag dus zal vanavond nog niet kunnen spelen denk ik.corset schreef op maandag 21 maart 2016 @ 17:32:
[...]
Geweldige moba! Speel hem zelf soms op de xbox, leuke heroes en afwisselende game modes. Zeker aan te raden. Oh en niet de k*t community van LoL
Gebruikt, bedanktaddictive schreef op maandag 21 maart 2016 @ 17:22:
PSN ID: Beest41
Het spel zelf is een stuk meer lighthearted dan LoL, wel even diepgaand overigens. Het helpt ook als je gewoon wat plezier hebt met oude mythologie om deze te herkennen en zoiets te hebben van "Zeus vs Odin, wie zou winnen" idee.addictive schreef op maandag 21 maart 2016 @ 17:33:
[...]
Ik ben benieuwd! Straks de download aanslingeren wanneer ik thuis ben. Geen idee hoeveel GB het is, maar downloaden gaat hier in DE helaas heel erg traag dus zal vanavond nog niet kunnen spelen denk ik.
same, tijdje geleden (EA Vault ftw), maar wat een ruk einde was dat.. spel was qua singleplayer best goed, maar het laatste stuk was echt "OH fuck! 2 maanden tot release en nog de helft van de game, rush it all!"Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 19:50:
[video]
Eindelijk Battlefield: Hardline uitgespeeld.
Maar goed, ze weigeren ook al in Battlefield 3 verschillende bugs op te lossen, dus je weet van welke studio het komt
[ Voor 12% gewijzigd door corset op 21-03-2016 20:41 ]
Haal hem wel een keer in de aanbieding. Zonder VR vind ik het wat minder intens en verder lijkt het behoorlijk op de laatste pc versie.JSchut schreef op maandag 21 maart 2016 @ 16:05:
[...]
Ja idd. De split screen en double driver opties lijken me zeker wel leuk. Helaas kon je dat in de beta niet testen. Samen met een maat en een paar biertjes kan dat wel lachen worden
Merkte dat ik niet de neiging meer had om de 2e beta te spelen dus dan zal dat bij release niet anders zijn.
Aan de andere kant dacht ik dat met The Divison ook en die speel ik helemaal plat
Lijkt erop dat mijn PS4 al om zeep is. PvZ:GW crasht telkens op dezelfde plek. Heb het spel dan maar herinstalleerd maar hielp niet. Vanavond probeer ik Driveclub en die doet mijn PS4 onmiddellijk crashen. Die crash doet mijn PS4 heropstarten wat een database herstel opstart.
Echter, een minuut of zo voor het einde van het herstel valt mijn PS4 compleet uit. Al 3x geprobeerd en telkens hetzelfde. Normaal zou je bij het ingedrukt houden van de power toets in Safe Mode moeten geraken maar bij mij doet dat niets. Iemand nog een idee?
PS: 4de keer bleek het dan toch te lukken. Na herstart bleken er dan wel 5 corrupte bestanden in mijn bibliotheek te staan... En DC moet blijkbaar ook opnieuw gedownload worden. Denk van toch eens een hele wipe en reset te doen. Moet ik daarvoor mijn savegames lokaal backuppen of zou dat safe moeten zitten met de cloud storage?
PPS: totale reset in gang gestoken. Had verschillende games die zogezegd nog te downloaden waren maar die ik totaal niet kon starten. Zelfs de titel ontbrak, enkel de thumbnail zag ik, dus mogelijk nog altijd corrupt. Ook gewoon eens een herstart proberen zorgde er dan weer voor dat de PS4 gewoon uitviel ipv te rebooten. Vrees dus toch ergens voor een hw issue, maar zal dus morgen eerst eens herinstalleren...
Echter, een minuut of zo voor het einde van het herstel valt mijn PS4 compleet uit. Al 3x geprobeerd en telkens hetzelfde. Normaal zou je bij het ingedrukt houden van de power toets in Safe Mode moeten geraken maar bij mij doet dat niets. Iemand nog een idee?
PS: 4de keer bleek het dan toch te lukken. Na herstart bleken er dan wel 5 corrupte bestanden in mijn bibliotheek te staan... En DC moet blijkbaar ook opnieuw gedownload worden. Denk van toch eens een hele wipe en reset te doen. Moet ik daarvoor mijn savegames lokaal backuppen of zou dat safe moeten zitten met de cloud storage?
PPS: totale reset in gang gestoken. Had verschillende games die zogezegd nog te downloaden waren maar die ik totaal niet kon starten. Zelfs de titel ontbrak, enkel de thumbnail zag ik, dus mogelijk nog altijd corrupt. Ook gewoon eens een herstart proberen zorgde er dan weer voor dat de PS4 gewoon uitviel ipv te rebooten. Vrees dus toch ergens voor een hw issue, maar zal dus morgen eerst eens herinstalleren...
[ Voor 42% gewijzigd door Twixie op 22-03-2016 00:58 ]
Cloud zou safe moeten zijn. Kan die lelijke poll trouwens niet weg ondertussen, misschien gaat dan dat geouwehoer over vr is niks/the second coming ook wat minderen.
- Chaoss
Denk niet dat de discussie gaat minderen maar goed. Misschien is het tijd voor een eigen PSVR topic.
Poll: PSVR: Ga je hem gelijk kopen?
• Instabuy bij release!
• Eerst eens afwachten wat het wordt
• Ik ga hem sowieso niet kopen.

Ook een poll maken? Klik hier
Toch wel interresante uitkomst, juist hier op Tweakers had ik meer early adopters verwacht.
• Instabuy bij release!
Toch wel interresante uitkomst, juist hier op Tweakers had ik meer early adopters verwacht.
Tja, 400 euro is niet niks en al zeker niet voor iets dat zich nog niet heeft bewezen. Dit betekent niet dat ik het niet op de voet volg en toch moeite heb om mijn enthousiasme onder bedwang te houden, maar ik ben ook nuchter en wacht af op de eerste reviews en hoe het daadwerkelijk zal worden ondersteund.Chaoss schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 00:50:
Denk niet dat de discussie gaat minderen maar goed. Misschien is het tijd voor een eigen PSVR topic.
• Instabuy bij release!
[afbeelding]
Ga hem sowieso niet halen. Vind het te veel geld voor iets waar ik niet eens naar uit kijk.
Eerst mijn games collectie maar eens uitbreiden.
Eerst mijn games collectie maar eens uitbreiden.
Gisteravond het laatste hoofdstuk van Uncharted 1 uitgespeeld,
Wij gingen gelijk door met deel 2, en was gelijk grafisch een wereld van verschil.
Al erg mooi
Wij gingen gelijk door met deel 2, en was gelijk grafisch een wereld van verschil.
Al erg mooi
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Voor het feit dat jij zowat elke game koopt die los en vast zit heb je maar erg weinig trophies...
Niet iedereen speelt games alleen voor trophies. Ik heb ook wel wat games met zeer weinig trophies terwijl ik ze wel uitgespeeld heb. Voorbeeld is The Last of Us. Volgens mij heb ik minder dan 10% van de trophies.dvdkiwi schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 08:54:
Voor het feit dat jij zowat elke game koopt die los en vast zit heb je maar erg weinig trophies...
Laten we elkaar niet gaan beoordelen op het aantal trophies.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Gewoon je ps4 compleet resetten, heeft mijn ps3 ook van de dood gered. Kijken of dat helpt.Twixie schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 00:14:
Lijkt erop dat mijn PS4 al om zeep is. PvZ:GW crasht telkens op dezelfde plek. Heb het spel dan maar herinstalleerd maar hielp niet. Vanavond probeer ik Driveclub en die doet mijn PS4 onmiddellijk crashen. Die crash doet mijn PS4 heropstarten wat een database herstel opstart.
Deze maand ook begonnen met uncharted 1 en direct alle 3 achter elkaar uitgespeeld. Leuke spellen!Mars18 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 07:14:
Gisteravond het laatste hoofdstuk van Uncharted 1 uitgespeeld,
Al erg mooi
Was bij deel 1 al onder de indruk van de graphics (ben niet veeleisend) en dat werd bij elk deel beter.
Tja hij post er toch zelf een foto van.LuPo schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:04:
[...]
Niet iedereen speelt games alleen voor trophies. Ik heb ook wel wat games met zeer weinig trophies terwijl ik ze wel uitgespeeld heb. Voorbeeld is The Last of Us. Volgens mij heb ik minder dan 10% van de trophies.
Ik beoordeel niemandLuPo schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:04:
[...]
Natuurlijk speelt niet iedereen voor de trophies, maar als je zowat elke game speelt die uitkomt dan is 1000 gewoon erg weinig.
Ik vind dat je daar best over mag oordelen hoor. Niet te soft jongens.dvdkiwi schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:11:
[...]
Ik beoordeel niemand
Natuurlijk speelt niet iedereen voor de trophies, maar als je zowat elke game speelt die uitkomt dan is 1000 gewoon erg weinig.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Ik koop een stuk minder games en zit toch een stuk hoger met mijn trophies, op 1490 zag ik net.. Nu had ik wel al een PS3, Dennis volgens mij niet.
Ok, ik heb een aantal games op platinum omdat ik ze gewoon erg tof vond, maar een trophy hunter ben ik echt niet. Als je zoveel games hebt en het aantal trophies is laag, speel je een groot aantal niet fatsoenlijk denk ik. NIet dat dat iets uitmaakt hoor, ieder zijn ding, vind het persoonlijk beetje weggegooid geld. Koop liever een stuk minder games en alleen games waar ik voor wil gaan zitten.
En er zijn zeker SP games waar je veel moeite moet doen voor de trophies. TLOU is er idd zo eentje, die heb ik 2 keer uitgespeeld en echt niet veel trophies gehaald.
Ok, ik heb een aantal games op platinum omdat ik ze gewoon erg tof vond, maar een trophy hunter ben ik echt niet. Als je zoveel games hebt en het aantal trophies is laag, speel je een groot aantal niet fatsoenlijk denk ik. NIet dat dat iets uitmaakt hoor, ieder zijn ding, vind het persoonlijk beetje weggegooid geld. Koop liever een stuk minder games en alleen games waar ik voor wil gaan zitten.
En er zijn zeker SP games waar je veel moeite moet doen voor de trophies. TLOU is er idd zo eentje, die heb ik 2 keer uitgespeeld en echt niet veel trophies gehaald.
[ Voor 3% gewijzigd door Scrisissszzz op 22-03-2016 09:24 ]
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Eens. En zoald gezegd, hij plaatst er zelf een foto van.Voxalizer schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:16:
[...]
Ik vind dat je daar best over mag oordelen hoor. Niet te soft jongens.
Als je elke game op 'very easy' speelt schiet het ook niet echt op. Vandaar de vele bronzen trophys.
Daar noem je een spel.LuPo schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:04:
[...]
Niet iedereen speelt games alleen voor trophies. Ik heb ook wel wat games met zeer weinig trophies terwijl ik ze wel uitgespeeld heb. Voorbeeld is The Last of Us. Volgens mij heb ik minder dan 10% van de trophies.
The Last of Us is een leuk spel, maar voor mij niet relaxt genoeg om even alle trophies proberen te krijgen. Dat enge getik van die zombies, brrrrr. Ik heb het uitgespeeld en ik vind het wel goed zo.
Als je zowat elke game speelt die uitkomt heb je ook geen tijd om veel trophies te halen. Dan moet je al weer door naar de volgende game.dvdkiwi schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:11:
[...]
Ik beoordeel niemand
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Opzich niet heel gek dat mensen afwachten, niemand weet nog of een rockstar of naughtydog om wat te noemen ook maar iets gaan doen met psvr, het kan serieus alle kanten op nog.Chaoss schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 00:50:
• Instabuy bij release!
[afbeelding]
Precies, voor je het weet zit je met een Indiemachine 2.0 op je hoofd.
Al zullen Rockstar en Naughty Dog ook wel afwachten, kijken hoe de markt er op reageerd. Dat afwachten of het wat wordt is dus van twee kanten.
Al zullen Rockstar en Naughty Dog ook wel afwachten, kijken hoe de markt er op reageerd. Dat afwachten of het wat wordt is dus van twee kanten.
Als Bloodborne 2 op de PSVR komt is het een instabuy
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Rockstar zal echt al wel bezig zijn met GTA6 VRdutchgio schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:01:
Precies, voor je het weet zit je met een Indiemachine 2.0 op je hoofd.
Te mooie kans om te laten liggen
3rd person VR? Nee dat zou ik wel minder vinden dan 1st..Scrisissszzz schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:02:
Als Bloodborne 2 op de PSVR komt is het een instabuy
[ Voor 22% gewijzigd door poor Leno op 22-03-2016 10:06 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link