bram1984 schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 20:07:
[...]
Een volledige retail game binnen een half uur? Lijkt me erg sterk.
Ik speel geen 10 games tegelijk, maar totaal geen zin om constant krampachtig dingen te moeten verwijderen. 2TB ontzorgt. Ik heb genoeg games die ik erop wil houden (kan me ook amper voorstellen dat jij dit niet hebt, maar het zal wel), dus max 2 games is voor mij onmogelijk. Uncharted blijft erop, Bloodborne ook, dan DriveClub, Dying Light, Limbo en nog allerlei games die ik met de kleine wel eens doe. En zo staat er nog zat op dat ik er niet af wil.
Als ik een game heb uitgespeeld, dan ben ik er ook helemaal klaar mee.
Dat komt ook omdat ik als Trophy Hunter een spel vaak helemaal uit pluis en dan dus ook alles ervan heb gezien.
Dus een game opnieuw downloaden is er voor mij niet heel vaak bij, tenzij ik een game heb zoals c.o.d of driveclub wat naderhand nog tig DLC pakketten krijgt..
Dan download ik hem na een jaar nog een keertje, en loop ik hem nog een keer helemaal na..
Waarom is het onzin om een game binnen een half uurtje binnen te halen?
Laten we voor de grap Dying Light nemen.
21 GB Groot.
Ik download gemiddeld op de psn nu met 11 mb per seconde, dus in een half uurtje heb ik bijna 20 GB binnen.
Dit was een paar maanden geleden nog wel anders omdat je continu op pauze moest drukken om weer snelheid te krijgen, maar tegenwoordig gaat het bij mij als een speer.
Dus eventueel een game er weer snel op zetten voor als ik visite krijg, is zo gebeurd.