Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Ik blijf de PS Store af en toe best wel grappig vinden

Bioshock Infinite: 29.99
Bioshock Infinite complete edition 9.99

Red dead redemption 29.99
Red dead+ undead+DLC 7.99

En zo staat het vol met zulke dingen... voor mensen die een ps3 spel willen kopen in de psstore en het eigenlijk te duur vinden..
Zoek eventjes verder, vaak staat er ergens ook een goedkopere variant..

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
De VR net ook gepreordered, kan me voorstellen dat het snel gaat (beperkte oplage ivm animocheck misschien). Ben best nieuwsgierig als VR-maagd.
Haha :D

Amazon UK, PSVR binnen 10 min uitverkocht en vraagt 100 borg

Hoe kunnen ze 'uitverkocht' raken bij een pre-order? Mogen ze maar max zoveel inkopen van Sony? Of is het gewoon weer marketing?

En moet je hier bij Bol enzo ook een borg betalen eigenlijk?

Edit: Oh god, gekkenhuis..

Sales of PS4 Camera & Move controller skyrocket after PS VR announcement

Afbeeldingslocatie: http://s.pro-gmedia.com/videogamer/media/images/pub/605x/camera_move_vr.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door poor Leno op 16-03-2016 18:52 ]

Verwijderd

Ik wacht er lekker een tijdje mee.

Eerste generatie producten daar zitten ook de meeste fouten in, en gaan het vaakst kapot.
Dus wacht wel lekker een jaartje of 2 tot alles goed werkt...
Heb er geen haast mee.
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 18:55:
Ik wacht er lekker een tijdje mee.

Eerste generatie producten daar zitten ook de meeste fouten in, en gaan het vaakst kapot.
Dus wacht wel lekker een jaartje of 2 tot alles goed werkt...
Heb er geen haast mee.
Heb er al zo lang op gewacht.. (bijna 20 jaar -O- )

Dan ga ik niet nog eens 2 jaar wachten, nu het eindelijk zover is! Dan koop ik over 2 jaar ook wel de nieuwe, als de eerste niet lekker werkt ;)

[ Voor 45% gewijzigd door poor Leno op 16-03-2016 18:59 ]

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:46

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 18:40:
Ik blijf de PS Store af en toe best wel grappig vinden

Bioshock Infinite: 29.99
Bioshock Infinite complete edition 9.99

Red dead redemption 29.99
Red dead+ undead+DLC 7.99

En zo staat het vol met zulke dingen... voor mensen die een ps3 spel willen kopen in de psstore en het eigenlijk te duur vinden..
Zoek eventjes verder, vaak staat er ergens ook een goedkopere variant..
Jah opmerkelijk, jammer genoeg kom ik dit soort zaken voor de PS4 nooit tegen.

Een RDR remastered voor 7,99 zou wel instabuy zijn :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-11 15:05
Nieuwevolger schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 17:55:
Heb net beyond two souls bij lekker spelen ( ja ik weet het niet zelf gespeelt...) zo goed als afgekeken, maar wat ziet die game er waanzinnig uit, kwa gameplay inderdaad magertjes maar daar draait de game ook niet om. Hier kunnen veel series/films gewoon niet tegen op. Snap niet dat deze game geen 9's heeft op metacritic.
Hele leuke game, maar niet zo goed als Heavy Rain, dus die kan ik je ook zeker aanraden :)

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Van het weekend open beta van Trackmania! En dat terwijl de gesloten beta echt veel langer open was, had zelfs gisteren nog een update (die volgens mij de afsluiting van de beta was, of mogelijk gereedmaking voor het weekend).
Van de week aan Little Big Planet 3 begonnen :)
De game is, net zoals deel 1, weer verdomd briljant :*)
Maar met momenten is het, hoewel het misschien een kiddygame lijkt, een ontzettend frustrerende en lastige platformer.
Dat valt echter in het niet bij de rest van de game; supervrolijk, leuke humor en een uiterst vriendelijk sfeertje.
Toppertje weer dit!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-11 20:50
Hmm, Driveclub inclusief season pass voor €9,99,- wordt wel erg aanlokkelijk zo.

Shikata ga nai.

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:38
Shinobi-vs-Gast schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 20:30:
Hmm, Driveclub inclusief season pass voor €9,99,- wordt wel erg aanlokkelijk zo.
als je daar nog over na moet denken dan gaat er iets fout :*)

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

ASNNetworks schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:25:
[...]

Nu weet ik niet hoe films kijken via de PSVR gaat werken, maar als ik de 'voorgangers' (HMZ-T1) als leidraad gebruik dan weet ik wel dat ik er genoeg films mee ga kijken. Geloof me, het is vele malen beter dan een 50 inch TV met home cinema geluid. Zelfs beter dan de bioscoop (mijn ervaring). Ik hoop echt dat ze 3D films ondersteunen, of dat je een eigen apparaat via de HDMI IN kan aansluiten. 3D films op een scherm is niet te vergelijken met 3D films via zo'n display. Het is niet uit te leggen hoe vet films kijken (in 3D) hiermee is, je moet het echt ervaren hebben wil je het snappen.

Ik heb nergens gelezen dat de VR ook 3D (games/videos) ondersteunt, maar VR zonder 3D.... ? Kan me het niet voorstellen, dan is het gwn een plat scherm, wat geen VR gevoel geeft.
Ik weet niet wat de resolutie van jouw HMZ-T1 is maar als ik het goed begrijp heeft de PSVR 1080p maar is het dus per schermpje 540p? Maakt dat de beeldkwaliteit niet stukken minder? Of is het totaalplaatje toch gewoon Full HD? Geen idee hoe dat werkt eigenlijk met films, anders dan met games die voor VR gemaakt zijn lijkt me :)
kazuka schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 21:02:
[...]

Ik weet niet wat de resolutie van jouw HMZ-T1 is maar als ik het goed begrijp heeft de PSVR 1080p maar is het dus per schermpje 540p? Maakt dat de beeldkwaliteit niet stukken minder? Of is het totaalplaatje toch gewoon Full HD? Geen idee hoe dat werkt eigenlijk met films, anders dan met games die voor VR gemaakt zijn lijkt me :)
De HMZ had 2 kleine panelen van ieder 720p, dus 1280x720 per oog. De PSVR heeft één paneel van 1080p. Wanneer je dit per oog indeelt wordt het natuurlijk niet 540p, dat is namelijk 1/4 van 1080p ;).

Paneel is 1920 pixels breed en 1080 pixels hoog. Deel dit door twee, dan krijg je dus in de breedte 960 pixels, de hoogte blijft uiteraard 1080 pixels gezien je ogen naast elkaar zitten, niet onder elkaar. Per oog heb je dus 960x1080 pixels.

960x1080 pixels geeft 1.036.800 pixels, 1280x720 geeft 921.000 pixels. De PSVR heeft dus iets meer dan 10% meer pixels per oog.

Uiteindelijk zal het totaal plaatje gewoon FullHD zijn, als je het beeld door 2en deelt en dan per oog samen op telt kom je natuurlijk weer op hetzelfde uit.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

dvdkiwi schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 20:27:
Maar met momenten is het, hoewel het misschien een kiddygame lijkt, een ontzettend frustrerende en lastige platformer.
Dat valt echter in het niet bij de rest van de game; supervrolijk, leuke humor en een uiterst vriendelijk sfeertje.
Toppertje weer dit!
Eigenlijk in principe een soort Bloodborne dus.
bram1984 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 22:17:
[...]

Waarom niet? Zo te lezen gaat de game nog gewoon uitkomen.
Het is meestal een teken dat de ontwikkeling niet helemaal soepel loopt, als het de nieuwe ico was had sony vast nog wel doorgegaan met uitgeven. Plus het lijkt erop dat het zo nog een lange wacht gaat worden.

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 22:28:
[...]

Het is meestal een teken dat de ontwikkeling niet helemaal soepel loopt, als het de nieuwe ico was had sony vast nog wel doorgegaan met uitgeven. Plus het lijkt erop dat het zo nog een lange wacht gaat worden.
Inderdaad, betekent vaak niet dat het een super verstandhouding betreft. Jammer, want ik kijk echt uit naar deze game, deze staat erg hoog op mijn lijstje. Ik ben benieuwd of deze nu nog wel uitgegeven gaat worden en wat er hierdoor gaat veranderen... :/

In de Paasverkoop nog even The Evil Within opgepikt overigens, een goede horror game die óók nog op mijn lijstje stond, €13 is dan mooi meegenomen :)

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 22:17:
[...]

Waarom niet? Zo te lezen gaat de game nog gewoon uitkomen.
Kan hiermee te maken hebben. iets met targets niet halen en spaans geld:

https://twitter.com/janmeijroos/status/710186328218939393

Verwijderd

"PlayStation Plus in de aanbieding: 1 jaar voor €37,49"

BRON

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-11 17:33
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 07:12:
"PlayStation Plus in de aanbieding: 1 jaar voor €37,49"

BRON
leuke aanbieding maar enkel voor mensen bij wie PS+ niet meer actief is

vraag:
ik heb Driveclub met season pass gekocht een tijd geleden, nu zie ik in Driveclub dat ik Driveclub bikes en losse auto's moet kopen, als ik in de store kijk dan kosten ze geld, hoe kan ik die DL'en? Een season pass betekent toch dat ik die content erbij gekocht heb?

[ Voor 29% gewijzigd door Svennie op 17-03-2016 07:49 ]

PSN ID: Svennie-NL

Svennie schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 07:37:
[...]

leuke aanbieding maar enkel voor mensen bij wie PS+ niet meer actief is

vraag:
ik heb Driveclub met season pass gekocht een tijd geleden, nu zie ik in Driveclub dat ik Driveclub bikes en losse auto's moet kopen, als ik in de store kijk dan kosten ze geld, hoe kan ik die DL'en? Een season pass betekent toch dat ik die content erbij gekocht heb?
Bikes is geen DLC van Driveclub, het is een op zich staande game ;)
Dat ze toevallig hetzelfde hoofdmenu delen is alleen maar handig.

De auto's en DLC paketten zou je kosteloos moeten kunnen downloaden in de store, tenzij je de wagens bedoelt die ná het verstrijken van de season pass content uitgekomen zijn. (de season pass liep van oktober 2014 tot oktober 2015)

Voor als het nog niet gepost was: er is grote uitverkoop in de Playstation Store, met wel wat mooie aanbiedingen erbij :)
Knack nu 6,99; het zou me niks verbzaen als die binnenkort bij ps+ zit ;)

• Svennie
dvdkiwi schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 07:55:
[...]

Bikes is geen DLC van Driveclub, het is een op zich staande game ;)
Dat ze toevallig hetzelfde hoofdmenu delen is alleen maar handig.

De auto's en DLC paketten zou je kosteloos moeten kunnen downloaden in de store, tenzij je de wagens bedoelt die ná het verstrijken van de season pass content uitgekomen zijn. (de season pass liep van oktober 2014 tot oktober 2015)
thx voor de info, ik dacht dat je ze ineens kon DL'en of dat je ze meteen zou hebben, als ik door de store blader kan ik inderdaad DLC's gratis toevoegen, moet wel per stuk dus dat schiet niet echt op maar ja dat is 1 keer.

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-11 23:35
Het hoeft niet via de store. Als je de dlc Tour of auto's selecteert in driveclub zelf ontgrendelt ie het ook automatisch. Dat was bij mij het geval, veel beter want anders zit je echt uren in de store te downloaden volgens mij.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• Svennie
Lasmibalsingh schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 08:11:
Het hoeft niet via de store. Als je de dlc Tour of auto's selecteert in driveclub zelf ontgrendelt ie het ook automatisch. Dat was bij mij het geval, veel beter want anders zit je echt uren in de store te downloaden volgens mij.
dat is net zo makkelijk. In de store gaat het redelijk snel, op driveclub zoeken, alleen DLC weergeven (extra's in NL: store), dan alle die gratis zijn aan je winkelwagentje toevoegen, dit kan per 10 tegelijk dus dat moet je een paar keer doen, dan per 10 betalen en weer opnieuw de volgende 10 toevoegen. En niet vergeten om per stuk op DL naar PS4 te klikken.

Optimaal is anders maar gelukkig is het eenmalig.

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Svennie schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 08:07:
[...]

thx voor de info, ik dacht dat je ze ineens kon DL'en of dat je ze meteen zou hebben, als ik door de store blader kan ik inderdaad DLC's gratis toevoegen, moet wel per stuk dus dat schiet niet echt op maar ja dat is 1 keer.
Het zijn er ook echt heel veel. Een stuk of 60.

Losse auto's als de Mercedes AMG GT3, de Mercedes S65 Coupé en de Ferrari LaFerrari hoef je niet aan te schaffen, want die kan je in game verdienen. Gelukkig begin je al met heul veul auto's. :)

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:19

Smoonshine

Feyenoord!!

dvdkiwi schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 20:27:
Toppertje weer dit!
Ik heb LBP3 twee weken terug gekocht voor 10 euro, maar ben er nog niet mee begonnen. Wel gestart, maar die Nederlandse taal stuitte me echt tegen de borst. "Sack-personage" ipv "Sackboy", hoe komen ze er bij. Ik ga eerst kijken of ik hem naar Engels kan krijgen, want in het Nederlands ga ik hem iig niet spelen.

uhm...

PS4 op Engels zetten?
Ik ben nog geen Nederlands tegengekomen in de game ;)

O, enne: Ajax! :+

[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 17-03-2016 09:01 ]

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:58

JSchut

.....

Wel grappig dat smaken verschillen. Ik had LBP 3 een paar maanden geleden tweedehands gekocht. Wat een gedrocht van een spel vond ik dat :D Week later weer snel op marktplaats gezet.

Nu bezig met Shadow of Mordor GOTY, Moest er even inkomen maar vermaak me weer prima. Ik wist dat orcs lelijk zijn, maar sommige zijn echt wel heel erg lelijk zeg :D

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Hier een tijdje terug ook LBP gekocht voor een tientje. Kids vermaken zich er prima mee. Het ziet er wel erg leuk uit maar het kan mij totaal niet bekoren.
Als ik zie wat de kinderen allemaal unlocken en aanpassen zit het wel erg goed in elkaar trouwens.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• JSchut

JSchut

.....

Vanaf morgen (vrijdag 18-3) 14:00 tm maandag (21-3) 14:00 is er een open beta van Track Mania Turbo.
Voor alle twijfelaars :)

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:52
LBP1 had ik toendertijd gratis met heel die PSN outage. Tis dat het grais was anders had ik die game echt teruggebracht. Ik snap niet dat mensen dit leuk vinden, hele awkward platforming en het was ook niet eens leuk ook niet.

Maar goed, gegeven paard enzo :P

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-11 08:58
niekvandermeer schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 19:44:
Van het weekend open beta van Trackmania! En dat terwijl de gesloten beta echt veel langer open was, had zelfs gisteren nog een update (die volgens mij de afsluiting van de beta was, of mogelijk gereedmaking voor het weekend).
Damn, altijd in het weekend die beta's. Dan ben ik nooit thuis eigenlijk :(

Laat je hier even weten hoe die was? :)

[ Voor 4% gewijzigd door Pannekoek_NL op 17-03-2016 11:22 ]

Akaendra schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:26:
Tis dat het grais was anders had ik die game echt teruggebracht. Ik snap niet dat mensen dit leuk vinden, hele awkward platforming en het was ook niet eens leuk ook niet.
Ik snap niet dat mensen 'm niét leuk vinden ;)
Maar he, ieder zo zijn eigen ding natuurlijk.

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
dvdkiwi schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:28:
[...]

Ik snap niet dat mensen 'm niét leuk vinden ;)
Maar he, ieder zo zijn eigen ding natuurlijk.
Ik heb hem ook! Eens een keer samen door de levels heen spelen?

YouTube

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Pannekoek_NL schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:18:
[...]

Damn, altijd in het weekend die beta's. Dan ben ik nooit thuis eigenlijk :(

Laat je hier even weten hoe die was? :)
De gesloten beta was top, ben wel benieuwd of er iets merkbaar anders zal zijn. Het is typisch Trackmania, als je de (gratis) pc versies tof vind dat bevalt dit ook sowieso. Voeg daarbij co-op (local) en het is voor mij wel een must-buy, ook omdat het zo toegankelijk is voor mensen die anders niet gamen.
Uffeltje schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:51:
[...]
Ik heb hem ook! Eens een keer samen door de levels heen spelen?
Prima plan!
Ik kijk wel of je online bent als ik online ben :P

• Aramius
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 17:33
PlayStation VR binnen enkele minuten uitverkocht

Sony lijkt met de PlayStation VR-bril een grote slag te slaan. Gisteren startte het Japanse bedrijf met het accepteren van pre-orders, binnen enkele minuten was de digitale bril uitverkocht. De verkoop van de benodigde PlayStation Eye Camera ging bovendien flink omhoog.

Eerder deze week maakte Sony bekend dat de PlayStation VR een adviesprijs van 399 euro heeft en in oktober op de markt zal komen. Binnen enkele minuten was het gedaan met de voorverkoop van de PlayStation VR-bril. Consumenten kunnen vanaf heden slechts één PlayStation VR per keer bestellen. Het is onduidelijk hoeveel exemplaren Sony aan winkeliers heeft beloofd voor de lanceerdatum.

De bril wordt via verschillende kanalen inmiddels wel weer aangeboden, maar er wordt nu geen garantie gegeven dat kopers de bril op dag één in huis zullen hebben. De verkoop van de PlayStation Eye Camera steeg met maar liefst 1000 procent, nadat Sony bekendmaakte dat het accessoire vereist is voor het gebruik van de PlayStation VR-bril.

PSN: Aramius1810

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik snap dan niet waarom de eye cam niet gewoon bij de VR zit, hoeveel mensen gaan zo'n ding kopen en er later achter komen dat je ook een camera nodig hebt?

Last.fm | Code Talks

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Twijfel nog met het aanschaffen van de camera. Ben bang dat ze in oktober ineens met een nieuw model komen. Zelfde voor de motion control. :/

www.gevoeligeplaten.nl

Afvalzak schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 12:32:
Ik snap dan niet waarom de eye cam niet gewoon bij de VR zit, hoeveel mensen gaan zo'n ding kopen en er later achter komen dat je ook een camera nodig hebt?
voor wie de cam al heeft. :)
maar dat mag er inderdaad wel goed bij staan, anders gaat dat geheid mis.

• Elysi
  • Laatst online: 13-05-2019
Da's inderdaad handig voor die twee mensen die al een PS camera hadden. :P

Denk dat Sony vooral heel graag die 399 wilde halen. Er komt ook nog wel bundel met de camera en move controllers, dat is al bekend gemaakt. Logisch ook.

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Heb je ook per se move controllers nodig dan??

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Elysi
  • Laatst online: 13-05-2019
Vast niet per se, dat zal per game verschillen. Je ze ziet ze nu al in allerlei VR demo's terug, dus ze gaan wel een rol spelen.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:10
Afvalzak schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 12:32:
Nou gelukkig niet, want die zat al in mijn Killzone pakket. Als ze het maar duidelijk op de verpakking zetten en communiceren dan komt het vast wel goed. Alleen jammer dat ik niet ff van die movecontrollers heb gescoord toen ze zo cheap waren, maarja achteraf is het rustig wonen.
Laatst op marktplaats een PS4 camera gescoord voor 20,- :>
(Ik zag dit al wel aankomen..)

Move hoef ik voorlopig niet.. tegen de tijd dat (voor mij de interessante) spellen daar echt goed gebruik van gaan maken, zal de Move 2 er wel zijn.. tot die tijd gewoon lekker zit/race/vliegspelletjes met controller vooral :)
poor Leno schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 13:26:
Laatst op marktplaats een PS4 camera gescoord voor 20,- :>
(Ik zag dit al wel aankomen..)

Move hoef ik voorlopig niet.. tegen de tijd dat (voor mij de interessante) spellen daar echt goed gebruik van gaan maken, zal de Move 2 er wel zijn.. tot die tijd gewoon lekker zit/race/vliegspelletjes met controller vooral :)
Binnenkort kun je op Marktplaats een PSVR voor € 500,- scoren. :+

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

bram1984 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 14:30:
[...]

Binnenkort kun je op Marktplaats een PSVR voor € 500,- scoren. :+
Die hier en daar wat plakt ;) Door uitvoerig gebruik icm de "move controller" :+
bbblije schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 14:47:
[...]

Die hier en daar wat plakt ;) Door uitvoerig gebruik icm de "move controller" :+
Als je mazzel hebt wordt die er niet bij verkocht. :+

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:19

Smoonshine

Feyenoord!!

dvdkiwi schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:00:
PS4 op Engels zetten?
Ik ben nog geen Nederlands tegengekomen in de game ;)

O, enne: Ajax! :+ >:)
Ja, dat is een oplossing, maar ergens vind ik dat flauwekul. Ik vind het prettig om het OS in het Nederlands te hebben. Mijn Engels is prima hoor, maar de locale/taalinstellingen van je console aanpassen om je spel in de juiste taal te krijgen blijf ik een vreemde keus vinden van developers. Die kunnen zelf toch ook bedenken dat veel gamers het spel het liefst met de originele stemmen spelen. Even een optie bouwen in het instellingen scherm lijkt me dan een kleine moeite en een prima service.

uhm...

Ben ik helemaal met je eens.
Maar games als Bloodborne, Driveclub, Killzone en LBP wil ik echt niet in het Nederlands spelen, dus dan maar de PS4 op Engels.

• loekf2
  • Laatst online: 11-11 20:07
dutchgio schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 14:55:
[...]

Als je mazzel hebt wordt die er niet bij verkocht. :+
Kansloos die "move controller", zit geen dual-shock in voor (statisch gezien) 50% van de gamers.
Als Sony slim is komen ze met een Move controller 2.0:

- Minimaal IP4 rating ("spat dicht")
- Tril functie
- Verschillende maten (niet elke hand is even groot ... ?)

Maar nu stop ik :9~

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-11 16:23

MrN

Waar kan ik nog goedkoop een playstation tv op de kop tikken?

MaxICT heeft hem niet en bol is 75 euro nu.
MrN schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 15:17:

MaxICT: Levertijd: Direct leverbaar. Voorraad: 37.

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

MrN schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 15:17:

Direct leverbaar hoor bij MaxICT - 56 incl verzenden.

https://maxict.nl/product...laystation-tv-schwarz-ps4

www.gevoeligeplaten.nl

• J-roenn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:49
kijk wel even na de shopreviews, ik durf er aardig wat om te verwedden dat MAX-ICT er geen 37 op voorraad heeft...
Deeltje 2. :)

Edit:
Smoonshine schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 15:01:
[...]

Ja, dat is een oplossing, maar ergens vind ik dat flauwekul. Ik vind het prettig om het OS in het Nederlands te hebben. Mijn Engels is prima hoor, maar de locale/taalinstellingen van je console aanpassen om je spel in de juiste taal te krijgen blijf ik een vreemde keus vinden van developers. Die kunnen zelf toch ook bedenken dat veel gamers het spel het liefst met de originele stemmen spelen. Even een optie bouwen in het instellingen scherm lijkt me dan een kleine moeite en een prima service.
Ergens begrijp ik je wel, maar aan de andere kant: wat is het probleem als je Engels prima is? Ik heb 'm sinds de PS3 eigenlijk altijd op Engels staan. Die vertalingen zijn vaak oubollig en tenenkrommend, dus dan liever Engels. Dat mijn games dan ook automatisch in het Engels zijn, is alleen maar mooi meegenomen. :)

[ Voor 88% gewijzigd door bram1984 op 17-03-2016 15:46 ]

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-11 20:24
Smoonshine schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 15:01:
[...]

Het is DE oplossing. Een andere optie heb je in dit geval niet. ;)

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:20

CR1691

Hero of Time

Hebben jullie ook problemen met het abonneren op PS+? Ik kreeg net een mailtje dat je voor 37,95 een jaar kunt afsluiten. De betaling wil ik via mijn CC laten doen maar ik krijg telkens een foutmelding dat ik het later opnieuw moet proberen. Meer ervaringen mee? Ik probeer dit overigens via de website.

PSN: Finally_Chris

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-11 09:22
Vandaag voor het eerst mijn ps4 opengeschroefd(had toch geen garantie meer). Ding was de laatste tijd zo ontzettend luidruchtig. Er zat na 2 jaar behoorlijk wat stof in maar nu ik hem tot de voeding gestript en schoongemaakt heb is hij weer fluisterstil. Echt een aanrader voor de mensen met een wat oudere ps4.
Daar zit ik ook aan te denken ja.
Als ik zie dat er af en toe wat stof op de ventilatieroosters zit, zou het me niks verbazen als er ook stof in het apparaat zit.
CR1691 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 16:58:
Hebben jullie ook problemen met het abonneren op PS+? Ik kreeg net een mailtje dat je voor 37,95 een jaar kunt afsluiten. De betaling wil ik via mijn CC laten doen maar ik krijg telkens een foutmelding dat ik het later opnieuw moet proberen. Meer ervaringen mee? Ik probeer dit overigens via de website.
Ik las dat die prijs alleen geldt als je nog geen ps+ lid bent (geweest).
Als jij dat nog niet bent (geweest), dan heb ik niks gezegd ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 17-03-2016 17:28 ]

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-11 09:22
Ja mijn ventilator was zeg maar helemaal wit van het stof en ook het deel dat niet zichtbaar zat goed vol maar perslucht deed wonderen.

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
dvdkiwi schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 17:27:

[...]

Pfff dat is jammer zeg, me playstation plus was net een week afgelopen...
Dacht het ff goedkoop te kunnen verlengen met een jaartje..

Niet dus :(

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
dvdkiwi schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 17:27:
Of je al lid bent geweest zou niet moeten uitmaken. Zolang hij op dit moment maar niet actief is.
Zie quote uit ander topic:
miicker schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 23:07:
[...]
Vreemd zeg, heb het net gedaan en het lukte gewoon! Morgen direct de bestelling naar Wehkamp retourneren. Misschien kan het alleen als je nog geen abonnement hebt? Mijne was eergisteren verlopen.

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
M a r c o schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 21:07:
[...]

Of je al lid bent geweest zou niet moeten uitmaken. Zolang hij op dit moment maar niet actief is.
Zie quote uit ander topic:

[...]
Heb het zojuist via de PS4 zelf geprobeerd in de store. Daarbij lukt het wel, alleen via de site op de pc dus niet. TIP!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-11 08:58
niekvandermeer schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:52:
[...]

De gesloten beta was top, ben wel benieuwd of er iets merkbaar anders zal zijn. Het is typisch Trackmania, als je de (gratis) pc versies tof vind dat bevalt dit ook sowieso. Voeg daarbij co-op (local) en het is voor mij wel een must-buy, ook omdat het zo toegankelijk is voor mensen die anders niet gamen.
Dat klinkt goed!
Ik zag toen straks dat de beta vrijdag al start, dus ik denk dat ik nog wel even kan spelen in de avond! :)

Verwijderd

Joe Dever's Lone Wolf-thema (Gratis):

Download Hier

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/999/EP4040-CUSA03743_00-LONEWOLFTHEME000/1458233963000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-11 22:15
Gisteravond Until Dawn en Bloodborne digitaal gekocht, had stiekeme hoop om nog voor het slapen ff te spelen maar vannacht om 4u had hij pas de 1e 22gig van Until Dawn gedownload en is nu bezig met de resterende 50gig. Bloodborne moet dan ook nog gedownload worden.

Toch echt wel een minpunt van de playstation, die trage download.

Until Dawn zag ik bij de MM liggen voor €59,99 en bijna meegenomen maar toch even de store gecontroleerd en maar goed ook. €26,99 is wel een nette prijs.
Bloodborne ook maar aangeschaft na er toch veel positieve verhalen van collega's gehoord te hebben.

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:05

vhal

ಠ_ಠ

cardwizard schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 20:34:
[...]

als je daar nog over na moet denken dan gaat er iets fout :*)
wat betreft DC PS+ editie + seasonpass die in de store voor 9,99€ staat, hier is toch ook PS+ voor nodig?

Want wat is nou feitelijk het verschil tussen de volledige versie (1€9,99,-), de gratis PS+ versie die ooit verscheen en deze versie die nu voor 9,99 in de store staat.

* vhal heeft sinds gisteren een PS4 en snapt er maar weinig meer van van wat betreft DC...

[ Voor 3% gewijzigd door vhal op 18-03-2016 09:13 ]

Strava

• JSchut

JSchut

.....

vhal schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 09:12:
[...]

wat betreft DC PS+ editie + seasonpass die in de store voor 9,99€ staat, hier is toch ook PS+ voor nodig?

Want wat is nou feitelijk het verschil tussen de volledige versie (1€9,99,-), de gratis PS+ versie die ooit verscheen en deze versie die nu voor 9,99 in de store staat.

* vhal heeft sinds gisteren een PS4 en snapt er maar weinig meer van van wat betreft DC...
Je kunt DC goedkoper kopen als je PS+ hebt. Daarna heb je geen PS+ meer nodig en is de game gewoon van jou.

De gratis PS+ editie was een demo. Deze PS+ editie is gewoon het volledige spel.
Mocht je hem kopen kijk dan eens naar de PS+ editie + Season pass. Mega veel content voor weinig :)

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-11 10:42

RoRoo

Certified Prutser

Vraagje, kom enkel oude topics e.d. tegen hierover..
Kan je met de Playstation TV ook Netflix kijken??

Komt binnenkort een andere TV naar de slaapkamer, en om een chromecast uit te sparen en mezelf remote play te geven zit ik te denken om ook de PSTV aan te schaffen.. Maar dan moet ie wel Netflix kunnen weergeven :+

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• JSchut

JSchut

.....

RoRoo schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 10:58:
Vraagje, kom enkel oude topics e.d. tegen hierover..
Kan je met de Playstation TV ook Netflix kijken??

Komt binnenkort een andere TV naar de slaapkamer, en om een chromecast uit te sparen en mezelf remote play te geven zit ik te denken om ook de PSTV aan te schaffen.. Maar dan moet ie wel Netflix kunnen weergeven :+
Niet standaard. Er zit een blacklist in de PSTV. Maar blijkbaar wel met een exploit die de blacklist opheft.
https://www.lazygamer.net...ng-on-the-playstation-tv/

Maar handig is het niet. Volgens mij moet je het steeds opnieuw doen. Wat ik ook gevonden heb: Note: Resetting your PSTV will remove the patch and you'll have to redo the whole process!

[ Voor 12% gewijzigd door JSchut op 18-03-2016 11:06 ]

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

JSchut schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 11:04:
[...]

Niet standaard. Er zit een blacklist in de PSTV. Maar blijkbaar wel met een exploit die de blacklist opheft.
https://www.lazygamer.net...ng-on-the-playstation-tv/

Maar handig is het niet. Volgens mij moet je het steeds opnieuw doen. Wat ik ook gevonden heb: Note: Resetting your PSTV will remove the patch and you'll have to redo the whole process!
Die was ik inderdaad al tegen gekomen.. Maar omdat ie al ietsie ouder was, hoopte ik op updates ;)

Maar goed.. Het is te doen middels een tweak (:+). Moet goed komen dan.
* RoRoo vinkt het lijstje af.

Kan dat ook niet gewoon via je PS TV browser? Handig is anders lijkt me, maar toch.

Houd er sowieso rekening mee dat je last van lag zal hebben en dat de output niet hoger dan 720p is. Kun je beter even doorsparen voor een tweedehands PS4.

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

bram1984 schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 11:15:
Kan dat ook niet gewoon via je PS TV browser? Handig is anders lijkt me, maar toch.

Houd er sowieso rekening mee dat je last van lag zal hebben en dat de output niet hoger dan 720p is. Kun je beter even doorsparen voor een tweedehands PS4.
Hmm da's waar... BLOPS-en zal er dan niet in zitten......
Niet nagedacht over de lag idd.....

* RoRoo haalt vinkje toch eventjes weg

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:23
RoRoo schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 11:17:
[...]

Hmm da's waar... BLOPS-en zal er dan niet in zitten......
Niet nagedacht over de lag idd.....

* RoRoo haalt vinkje toch eventjes weg
Gewoon zelf op de plaats van de PS4 blijven gamen en de ander TV (als hij geen SMART TV heeft) een TV BOX/HTPC/PS3 te geven om NetFlix te bekijken.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:15

Yucko

One clown to rule them all !

Netflix werkt bij mijn weten niet eens op de PS Vita (de handheld dus) in Europa dus ik vraag me af of die exploit dat dan ook voor elkaar kan krijgen.

Straks eerst die exploit proberen op de PS TV (want ik wil WipeOut op een groot scherm spelen) en als dat werkt ga ik de exploit ook eens proberen op de PS Vita voor Netflix :9

[ Voor 33% gewijzigd door Yucko op 18-03-2016 11:30 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Jumpman schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 11:24:

Gewoon zelf op de plaats van de PS4 blijven gamen en de ander TV (als hij geen SMART TV heeft) een TV BOX/HTPC/PS3 te geven om NetFlix te bekijken.
Je woont zeker alleen??

Game over het algemeen in de woonkamer, maar soms wil de rest v/h gezin iets anders.. Dan ben ik de enige die wil gamen.. Dan vind ik het handiger en socialer naar wife and kids toe als ik dan naar boven afdruip :)

De PSTV zou een mooie uitkomst geweest zijn als ie ook Netflix gedaan had.. Maar denk dat er idd een PS4 bij zal moeten komen wil ik alles lekker kunnen doen..

Marktplaats maar in de gaten houden voor een leuke "Ik moet er écht van af deal"

• JSchut

JSchut

.....

RoRoo schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 11:39:
[...]

Je woont zeker alleen??

Game over het algemeen in de woonkamer, maar soms wil de rest v/h gezin iets anders.. Dan ben ik de enige die wil gamen.. Dan vind ik het handiger en socialer naar wife and kids toe als ik dan naar boven afdruip :)

De PSTV zou een mooie uitkomst geweest zijn als ie ook Netflix gedaan had.. Maar denk dat er idd een PS4 bij zal moeten komen wil ik alles lekker kunnen doen..

Marktplaats maar in de gaten houden voor een leuke "Ik moet er écht van af deal"
Of wachten op de PSVR. Kan je gezellig sociaal doen op de bank met het gezin en toch gamen :D

* JSchut denkt dat zijn vrouw en dochter dat niet zullen waarderen.

• Jumpman
RoRoo schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 11:39:
[...]

Je woont zeker alleen??

Haha, nee. Ik woon met mijn vriendin en onze twee kinderen. :) Daarom zeg ik game op de plaats van je PS4. Ik zeg bewust niet dat je de PS4 in de woonkamer moet zetten. Zelf heb ik een kantoor aan huis en hier staat ook een TV met PS4. Hoewel ik de laatste maanden de PS4 vaker in de woonkamer heb staan (nieuwe en grotere TV). Maar ja, dan game ik als iedereen slaapt.

Overigens heb ik ook nog een HTPC en een PS3, die doen prima NetFlix op hoge kwaliteit.

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 18-03-2016 11:51 ]

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

JSchut schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 11:42:
[...]

Of wachten op de PSVR. Kan je gezellig sociaal doen op de bank met het gezin en toch gamen :D

Datzelfde gevoel heb ik dus ook :) heel mooi, maar persoonlijk voor mij zal het geen succes zijn.
Ik voel een revival van de speelhal op komen!
Jumpman schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 11:49:
Haha, nee. Ik woon met mijn vriendin en onze twee kinderen. :) Daarom zeg ik game op de plaats van je PS4. Ik zeg bewust niet dat je de PS4 in de woonkamer moet zetten. Zelf heb ik een kantoor aan huis en hier staat ook een TV met PS4. Hoewel ik de laatste maanden de PS4 vaker in de woonkamer heb staan (nieuwe en grotere TV). Maar ja, dan game ik als iedereen slaapt.
Zit ook vaak 's avonds te gamen, maar soms in het weekend.....
Jij hebt ook nog een aparte ruimte om in te gamen.. helemaal top!
Kan je daar naar toe ontsnappen ;)

Uiteindelijk is het allemaal maar een luxeprobleem.

[ Voor 44% gewijzigd door RoRoo op 18-03-2016 11:51 ]

• Jumpman
RoRoo schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 11:49:
[...]

Datzelfde gevoel heb ik dus ook :) heel mooi, maar persoonlijk voor mij zal het geen succes zijn.
Ik voel een revival van de speelhal op komen!

[...]

Zit ook vaak 's avonds te gamen, maar soms in het weekend.....
Jij hebt ook nog een aparte ruimte om in te gamen.. helemaal top!
Kan je daar naar toe ontsnappen ;)

Uiteindelijk is het allemaal maar een luxeprobleem.
Voordat ik deze luxe had, had ik bij beide TV's gewoon een PlayStation voedingskabel, HDMI en netwerk kabel afgemonteerd en twee controllers (op beide locaties één). Zodat ik alleen even de PlayStation hoefde te verplaatsen om te verkassen.

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:02

Gregory76

Sony PlayStation freak

Vrijdag schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 18:27:
Ik zie net dat Shadow of the Beast binnenkort uitkomt: https://www.playstation.c.../shadow-of-the-beast-ps4/

Ziet er uit als een leuke hack&slash platformer:

[video]
Beetje late reactie. :) Maar deze lijkt mij ook wel lachen. Veel slash&blood. Daar houd ik wel van.
Voor € 20,-... denk ik dat ik hem maar ga pre-orderen.

Ik zag dat hij er ook voor de PS VR komt.
Ik vrees alleen dat dat dan weer een ander/apart spel zal worden zeker?

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:56
Fallout 4 season pass is nu gratis in de PS store.

Wees er snel bij want waarschijnlijk een prijsfout

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Jumpman schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 11:55:
Voordat ik deze luxe had, had ik bij beide TV's gewoon een PlayStation voedingskabel, HDMI en netwerk kabel afgemonteerd en twee controllers (op beide locaties één). Zodat ik alleen even de PlayStation hoefde te verplaatsen om te verkassen.
Dat is natuurlijk ook gewoon een optie.. en stukken betaalbaarder ook

Bartske schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 12:05:

Zag het ook net oo Pepper, wilde het ook al posten. >:)
Zou wel mooi zijn als het echt werkt. :)

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
dutchgio schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 12:12:
[...]

Net gekocht en het werkt :)

• Gregory76

Gregory76

Sony PlayStation freak

dutchgio schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 12:12:
[...]

Hier lukt het niet. "U bent niet gerechtigd om deze content te kopen of te downloaden."
:(

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Gregory76 schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 12:19:
[...]
Hier lukt het niet. "U bent niet gerechtigd om deze content te kopen of te downloaden."
Laat me raden, je hebt Fallout 4 niet? :+

• Gregory76

Gregory76

Sony PlayStation freak

dvdkiwi schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 12:20:
[...]

Laat me raden, je hebt Fallout 4 niet? :+
Verkeerd geraden. :+

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:56
Ja het is alweer gecorrigeerd volgensmij :)

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-11 14:51
Gregory76 schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 12:19:
[...]

Krijg dezelfde melding...jammer.
Bartske schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 12:05:

Hij staat al op 50, denk dat ze net de prijs hebben aangepast van 30 naar 50.

• peeth
  • Laatst online: 13-11 07:54
JSchut schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 11:42:
[...]

Dat was voor mij een van de gebruikte argumenten om de PSVR te bestellen (althans om goedkeuring van de leidinggevende te krijgen)

Vincere Per Belli

Verwijderd

Batman v Superman Dynamisch Thema (Gratis):

Download Hier

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/999/EP9000-CUSA01769_00-ETH0000000000358/1458234227000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

• WeAreLegion
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 12:48:
[...]

Hij staat al op 50, denk dat ze net de prijs hebben aangepast van 30 naar 50.
nee dat hadden ze 1 maart al gedaan :) het was gewoon echt een bug.

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Nice!

Ze zijn weer lekker aan het smijten met themes de laatste tijd..

• The_Worst
  • Laatst online: 13-11 23:41

The_Worst

Unox

PlayStation Plus was al twee maanden verlopen dus het werd maar weer eens tijd om deze te verlengen. Ik had PS+ om mijn Amerikaanse account maar nu heeft Amazon ook een geoblock ingesteld op de digitale codes. ;(

Ik had nog een Amerikaans adres erin staan maar nu staat de aankoop op 'Pending verification'. Ben benieuwd of deze erdoor gaat anders maar gebruik maken van de aanbieding.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:46

Lapras

Ice beam

Holy crap. Eindelijk The Last Of Us op Grounded uitgespeeld. Dat was niet eenvoudig en bij tijden godschuwelijk spannend. Terugkijkende viel het opzich nog wel mee, dus ik overweeg Grounded+ over een week. Denk dat ik er vrij snel doorheen ben dan.
Pagina: 1 ... 88 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link