Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Nieuwevolger schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 22:20:
Speciaal voor poorleno, ze hadden het over een star wars battlefront vr experience deze maand. Stond op verge.
Ja ik had t al gelezen!!!! *O* omg *O* omg *O* omg *O* omg *O* omg *O* omg *O* omg *O* omg *O* omg *O* omg *O* omg *O* omg *O* omg *O*

EN het wordt ook nog een eens een PS exclusive!!

Verder, jammer dat zoveel mensen meteen weer zuur regeren dat het een gimmick wordt, en dat de ps niet krachtig genoeg is, en het maar gaan afwachten. Vooral doen hoor.. dan komt het nooit van de grond.

Sony wordt de lachende derde qua VR, hier heb ik de volste vertrouwen in.

OK, de PSVR heeft iets minder pixels.. Wel een veel betere RGB setup.. Ik speel nu toch ook met lagere resolutie/kwaliteit op mn PS4? Wordt de gameplay er daardoor minder van?

[ Voor 45% gewijzigd door poor Leno op 16-03-2016 05:12 ]

Verwijderd

Sony heeft zijn woord gehouden voor wat betreft de prijs en daarmee zetten ze een goede stap om de concurrentie te verslaan. Al zul je voor de complete ervaring wellicht ook nog enkele accessoires erbij moeten halen.

Ik hoop voor Sony dat er veel early adaptors zullen zijn. Ik zal er in ieder geval niet één van zijn in verband met andere grote uitgaven.
Ik verheug me ook vooral hier op:

Sony gaat het ook mogelijk maken om reguliere games te spelen en films te kijken met de PlayStation VR in een 'cinematic mode'. 2d-beelden worden dan weergegeven op een virtueel scherm in de bril.

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik ben wel benieuwd naar PS VR. Kan niet wachten op de reviews van dat ding.
Chaoss schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 00:47:
Ps4 camera is wel verplicht en zit er niet bij, in totaal ben je dus iets van 460,- kwijt.

Prijs is OK vergeleken met concurrentie, niet te duur maar ook niet goedkoop te noemen. Maakt me ook niet uit ga hem sowieso nog niet halen, het zou me niets verbazen als we er over 2 jaar niets meer overhoren omdat het de zoveelste gimmick is na Move en PSeye :P

Verder dacht ik dat PSVR voor Sony wel een big deal was, vreemd dat zo'n presentatie dan geen live stream heeft.
Dat doen ze omdat mensen niet begrijpen dat er geen games worden aangekondigd en eindigd het weer in geklaag en negatiefietijd bijvoorbeeld, plus het duurde maar 13 minuten en het was verder niet bijzonder.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:46

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ik heb een Poll in de topicwarning gezet, even kijken wat de stemming met m.b.t. PSVR is :)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik wacht het ook nog even af met de PSVR. Zou hem eigenlijk zelf wel eens willen ervaren voordat ik m koop :) Maar het lijkt me wel cool...

Bloodborne in PSVR! :P

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Vond de presentatie wel wat aan de korte kant verder maar goed snap dat E3 er natuurlijk nog aankomt. Verder de prijs wel netjes ook al moet je zo camera er bij kopen. Denk dat het wel een first day aankoop word.

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:17
poor Leno schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 07:30:
Ik verheug me ook vooral hier op:

Sony gaat het ook mogelijk maken om reguliere games te spelen en films te kijken met de PlayStation VR in een 'cinematic mode'. 2d-beelden worden dan weergegeven op een virtueel scherm in de bril.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik hoop dat het gewoon volledig beeld is en niet dat ze een soort VR omgeving maken alsof je in een bioscoop zit en naar een groot scherm staart.

Ik ben verder wel benieuwd naar hoe dat ding aangesloten wordt. Want op de videos zie ik toch een kabel ernaar toe lopen. Dat zal wel nodig zijn. Maar de vraag is hoe dat concreet zal werken (stroomkabel/HDMI). Gaat nog een en ander naar de headset lopen dus. En kan die dan bijvoorbeeld als gewoon scherm op een HDMI uitgang aangesloten worden?

En helaas moet ik zeggen dat geen enkele van de games die ik nu op de lijst zie staan mij echt interesseren. Ik wacht even af. Want voor je het weet wordt het zoals de PSN plus op de PS4 waarbij je bijna uitsluiten Indie games gratis krijgt. Voor je het weet zijn het alleen maar onzinnige Indie games die het ondersteunen en een aantal van de in-house titels (net zoals die hele LED bar op de controller) en heb je een hele dure verduisterende ril gekocht.

EDIT: wat fotos hier, lijkt dus niet dat het met andere sources gebruikt kan worden behoudens de PS4. Was wel lekker geweest als dat kom en ik via de Apple TV films kom kijken op dit ding.

[ Voor 13% gewijzigd door dangerpaki op 16-03-2016 08:28 ]

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Ik ga waarschijnlijk wel een early adapter worden. Voel mij nu alweer 12.

www.gevoeligeplaten.nl

Geteisem schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 09:13:
Ik ga waarschijnlijk wel een early adapter worden. Voel mij nu alweer 12.
Early adapter?

Afbeeldingslocatie: http://cdn.shopify.com/s/files/1/0783/7545/products/IMG_1646_large.JPG?v=1438836152

_O-
Ik ga de PSVR absoluut bij release aanschaffen, ga er zelfs een pre-orderen. Ik heb de HMZ-T1 sinds release en de PSVR is de nieuwe stap in deze ontwikkeling. Niet alleen voor VR-games, maar ook om films mee te kijken, groot virtueel scherm voor je neus en niks om je heen om je af te leiden. Ik hoop dat er weinig early adopters zijn in Nederland, meer garantie dat ik er een krijg op release :+

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:22
Aangezien mijn vraag te maken heeft met PS4, stel ik hem maar hier. Ik wil graag een headset kopen voor de PS4, en die hoeft niet per se draadloos te zijn, want dan zit ik met opladen en zo. Daarnaast zit ik meestal behoorlijk dicht op mn TV, omdat ik dat prettig gamen vind.

Nu zat ik te kijken naar 2 headsets, te weten de Plantronics Rig, en de Turtle Beach PX24. Heeft iemand hier ervaring met een van deze headsets? Ik word namelijk op en neer geworpen tussen de 2, en ik weet niet voor welke ik moet gaan.

Och ja, je moet toch wat he.

Just_A_User schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 09:31:
Aangezien mijn vraag te maken heeft met PS4, stel ik hem maar hier. Ik wil graag een headset kopen voor de PS4, en die hoeft niet per se draadloos te zijn, want dan zit ik met opladen en zo. Daarnaast zit ik meestal behoorlijk dicht op mn TV, omdat ik dat prettig gamen vind.

Nu zat ik te kijken naar 2 headsets, te weten de Plantronics Rig, en de Turtle Beach PX24. Heeft iemand hier ervaring met een van deze headsets? Ik word namelijk op en neer geworpen tussen de 2, en ik weet niet voor welke ik moet gaan.
Beide bestellen via bol.com en degene die niet bevalt retour sturen?

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-11 20:07
Voorverkoop gaat "los" om 12 uur op Amazon lijkt het. Kreeg net een mail van ze. Must buy voor mij.

Baal er alleen van dat ik m'n Move controllers met m'n PS3 geloosd heb.

Niet helemaal duidelijk of je nou aan je DS4 genoeg hebt of dat je voor een optimale "gameplay" toch die lichtgevende ballen nodig hebt.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

loekf2 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 09:55:
Voorverkoop gaat "los" om 12 uur op Amazon lijkt het. Kreeg net een mail van ze. Must buy voor mij.

Baal er alleen van dat ik m'n Move controllers met m'n PS3 geloosd heb.

Niet helemaal duidelijk of je nou aan je DS4 genoeg hebt of dat je voor een optimale "gameplay" toch die lichtgevende ballen nodig hebt.
In verband met garantie ga ik liever wachten tot hij via een Nederlandse webshop wordt aangeboden als pre-order. Lijkt me dat Bol.com en Coolblue de PSVR wel gaan leveren.

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

www.gevoeligeplaten.nl

• JSchut
  • Laatst online: 09:58

JSchut

.....

ASNNetworks schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:01:
[...]

In verband met garantie ga ik liever wachten tot hij via een Nederlandse webshop wordt aangeboden als pre-order. Lijkt me dat Bol.com en Coolblue de PSVR wel gaan leveren.
Jup.

Bol.com: https://www.bol.com/nl/p/playstation-vr/9200000057116081/

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• Aramius
  • Laatst online: 20-09 17:33
_/-\o_ Ik ben in 1 klap van me ochtendhumeur af!
Dank _/-\o_

PSN: Aramius1810

• Aramius

Ik heb me laatste ook eens verdiept in een andere headset in die prijsklasse, maar na veel lezen ben ik tot de conclusie gekomen dat je voor een echt comfortabele met ook nog eens goed geluid, meer richting de € 200,00 moet kijken. Of je moet nog een verdwaalde 7.1 Wireless (PS3) tegenkomen of de Gold (stapje omlaag qua geluid). Maar die zijn volgens mij lastig te vinden, momenteel.

• Just_A_User
  • Laatst online: 12:22
bram1984 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:27:
[...]

Ik heb me laatste ook eens verdiept in een andere headset in die prijsklasse, maar na veel lezen ben ik tot de conclusie gekomen dat je voor een echt comfortabele met ook nog eens goed geluid, meer richting de € 200,00 moet kijken. Of je moet nog een verdwaalde 7.1 Wireless (PS3) tegenkomen of de Gold (stapje omlaag qua geluid). Maar die zijn volgens mij lastig te vinden, momenteel.
Mja, kijk, normaal speel ik gewoon over mn receiver zeg maar, iets wat een koptelefoon toch niet kan benaderen, maar voor in de weekenden, later op de avond, vinden de buren het niet zo leuk als mn SVS PB1000 hun wakker houdt, en voor die momenten wil ik een headset.

Dat, plus dat oortje + mic die standaard bij de PS4 erbij zit is gewoon rommel, al werkt het op zich goed.

Och ja, je moet toch wat he.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:28
poor Leno schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 05:00:
[...]

Verder, jammer dat zoveel mensen meteen weer zuur regeren dat het een gimmick wordt, en dat de ps niet krachtig genoeg is, en het maar gaan afwachten. Vooral doen hoor.. dan komt het nooit van de grond.

Sony wordt de lachende derde qua VR, hier heb ik de volste vertrouwen in.

OK, de PSVR heeft iets minder pixels.. Wel een veel betere RGB setup.. Ik speel nu toch ook met lagere resolutie/kwaliteit op mn PS4? Wordt de gameplay er daardoor minder van?
Zuur? Gewoon realistisch. Niemand buiten Sony weet precies hoe de PSVR gaat presteren en hoe top de ervaring gaat zijn. Dat iemand zijn bedenkingen heeft bij iets wat niet meer dan een belofte is (van een bedrijf dat wat gimmicks op zijn naam heeft staan) maakt iemand niet zuur.

Zelf heb ik er mijn bedenkingen bij ja, maar dat komt omdat ik met die resolutie een slechte ervaring heb (DK2) en weet wat hoe belangrijk een stabiel fps is bij VR. En hoe irritant het is als je een screendoor effect krijg plus het feit dat dit gewoon geen krachtige generatie consoles is en dat kastje geen extra power geeft (wat ook niet zou kunnen over HDMI). Dat zegt niks over het feit of ik hoop dat dit faalt of een succes wordt. Heb de bril zelfs in de pre-order gezet, maar die neem ik alleen af als er voor die tijd een hoop meer duidelijk is over de techniek en de ervaring die deze bril gaat geven.

Iemand zuur noemen om zijn bedenkingen is net zo flauw als jou een fanboy noemen omdat je op je onderbuik gevoel de beslissing hebt gemaakt in deze bril te geloven.

[ Voor 6% gewijzigd door Beakzz op 16-03-2016 10:40 ]

• WeAreLegion
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:27:
[...]

Die van sony zijn bijna niet meer te vinden zoek er zelf namelijk ook 1. Turtlebeach ben ik zelf niet zo van van, maar dat is 1 van de weinige die wireless is. Heb nu een Kuna ofzo van triton het is een prima ding voor even maar niet voor lange sessies.
Beakzz schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:38:
[...]

Zuur? Gewoon realistisch. Niemand buiten Sony weet precies hoe de PSVR gaat presteren en hoe top de ervaring gaat zijn. Dat iemand zijn bedenkingen heeft bij iets wat niet meer dan een belofte is (van een bedrijf dat wat gimmicks op zijn naam heeft staan) maakt iemand niet zuur.

Zelf heb ik er mijn bedenkingen bij ja, maar dat komt omdat ik met die resolutie een slechte ervaring heb (DK2) en weet wat hoe belangrijk een stabiel fps is bij VR. En hoe irritant het is als je een screendoor effect krijg plus het feit dat dit gewoon geen krachtige generatie consoles is en dat kastje geen extra power geeft (wat ook niet zou kunnen over HDMI). Dat zegt niks over het feit of ik hoop dat dit faalt of een succes wordt. Heb de bril zelfs in de pre-order gezet, maar die neem ik alleen af als er voor die tijd een hoop meer duidelijk is over de techniek en de ervaring die deze bril gaat geven.

Iemand zuur noemen om zijn bedenkingen is net zo flauw als jou een fanboy noemen omdat je op je onderbuik gevoel de beslissing hebt gemaakt in deze bril te geloven.
Ik had het zeker niet perse over jou.. jij onderbouwt je mening over t algemeen. Het gaat mij vooral om dat er gelijk negatief gespuwd wordt op t moment dat er maar 10% (bij wijze van spreken) van bekend is..

Typisch ons landje wel hoor.. In plaats van dat er nou vanuit de positieve kant begonnen wordt en de mogelijkheden in te zien, is "Maar" ongeveer het meest gebruikte woord.

Het wordt gelijk over 1 kam geschoren met de Rift en Vive.. terwijl dit een soort van appels met peren vergelijken is (qua invulling en doel)

Een dedicated PS Vr gaat daarom veel beter aanslaan dan de concurrenten :)

• Aramius
poor Leno schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:49:
[...]

Ik had het zeker niet perse over jou.. jij onderbouwt je mening over t algemeen. Het gaat mij vooral om dat er gelijk negatief gespuwd wordt op t moment dat er maar 10% (bij wijze van spreken) van bekend is..

Typisch ons landje wel hoor.. In plaats van dat er nou vanuit de positieve kant begonnen wordt en de mogelijkheden in te zien, is "Maar" ongeveer het meest gebruikte woord.

Het wordt gelijk over 1 kam geschoren met de Rift en Vive.. terwijl dit een soort van appels met peren vergelijken is (qua invulling en doel)

Een dedicated PS Vr gaat daarom veel beter aanslaan dan de concurrenten :)
Ik ga de rift of de Vive ook halen, ben er alleen nog niet uit welke.
Maar de PSVR net gepreorderd en ik denk dat deze ook veruit de meeste kans van slagen heeft om een heel groot succes te worden (deze generatie) want hij is goedkoper, de PS4 verkoopt als een gek en als er veel van verkocht worden gaan ontwikkelaars hier zeker AAA games voor maken. Ik denk dat je heel snel veel completere games kan gaan spelen op de PSVR dan op de Rift en Vive. Natuurlijk zijn de graphics minder, maar ik denk dat het alsnog heel erg tof wordt, en ik wil het nu!!!!!!!!!!!!!!!!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Aramius schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:56:
[...]

Ik ga de rift of de Vive ook halen, ben er alleen nog niet uit welke.
Maar de PSVR net gepreorderd en ik denk dat deze ook veruit de meeste kans van slagen heeft om een heel groot succes te worden (deze generatie) want hij is goedkoper, de PS4 verkoopt als een gek en als er veel van verkocht worden gaan ontwikkelaars hier zeker AAA games voor maken. Ik denk dat je heel snel veel completere games kan gaan spelen op de PSVR dan op de Rift en Vive. Natuurlijk zijn de graphics minder, maar ik denk dat het alsnog heel erg tof wordt, en ik wil het nu!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik denk wel dat het een grote kans van slagen heeft doordat de afzetmarkt heel groot is, maar ik maak me toch wel zorgen om de specs. VR luisterd zo nauw: hoe dikker de specs hoe beter de ervaring. Kijken we alleen al naar de resolutie per oog, dan zijn de verschillen redelijk groot:

PSVR: 960x1080
Rift: 1080x1200

Daarom kijk ik de kat uit de boom. Beetje lezen wat reviewers ervan vinden, zeker als ze echte games gaan spelen en niet simpele demo's. ;)

• WeAreLegion
  • Niet online
SqueakyClean schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 11:37:
[...]

Ik denk wel dat het een grote kans van slagen heeft doordat de afzetmarkt heel groot is, maar ik maak me toch wel zorgen om de specs. VR luisterd zo nauw: hoe dikker de specs hoe beter de ervaring. Kijken we alleen al naar de resolutie per oog, dan zijn de verschillen redelijk groot:

PSVR: 960x1080
Rift: 1080x1200

Daarom kijk ik de kat uit de boom. Beetje lezen wat reviewers ervan vinden, zeker als ze echte games gaan spelen en niet simpele demo's. ;)
Denk dat je het vooral zelf moet ervaren of het goed werkt of niet. Reviews zijn leuk maar het is wel die persoon zijn ervaring met zijn ogen ;)
Heb ook een pre-order gedaan, maar eerst inderdaad even afwachten hoe dit zich gaat ontwikkelen de komende maanden. Ik verwacht er vooralsnog niet al te veel van, dan kan het alleen maar meevallen.

Ik zie mezelf dit in ieder geval totaal niet voor films gebruiken. Ik kijk zelden in mijn eentje een film en kijk net zo lief op mijn 50 inch TV met home cinema geluid. Ik kan me ook niet voorstellen dat zo een passieve ervaring als film kijken lekker is met 2 van die schermpjes bijna tegen je oogbal aan, maar goed.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

WeAreLegion schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 11:40:
[...]

Denk dat je het vooral zelf moet ervaren of het goed werkt of niet. Reviews zijn leuk maar het is wel die persoon zijn ervaring met zijn ogen ;)
Helemaal mee eens. Dat maakt het ook lastig. Het gaat dan ook in eerste instantie om de ervaringen.

Ik ga er iig. wel vanuit dat zodra ik 'm wil hij overal is uitverkocht... :') First world problems!!

• JSchut
  • Laatst online: 09:58

JSchut

.....

PS Store’s Easter Sale starts today! Save on GTA V, Rainbow Six Siege, Bloodborne, more: http://bit.ly/1VbRKu1

Defense Grid 2 voor € 4,99 is niet gek. Heb hem al op de PC maar wellicht ook maar op PS4 kopen. Verder zie ik eigenlijk weinig boeiends.

[ Voor 35% gewijzigd door JSchut op 16-03-2016 12:09 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Verwijderd

System Update Beta 3.50 beta 3 is er vanaf nu.

We zaten eerst op 3.50 beta 2.
bram1984 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 11:47:
Heb ook een pre-order gedaan, maar eerst inderdaad even afwachten hoe dit zich gaat ontwikkelen de komende maanden. Ik verwacht er vooralsnog niet al te veel van, dan kan het alleen maar meevallen.

Ik zie mezelf dit in ieder geval totaal niet voor films gebruiken. Ik kijk zelden in mijn eentje een film en kijk net zo lief op mijn 50 inch TV met home cinema geluid. Ik kan me ook niet voorstellen dat zo een passieve ervaring als film kijken lekker is met 2 van die schermpjes bijna tegen je oogbal aan, maar goed.
Nu weet ik niet hoe films kijken via de PSVR gaat werken, maar als ik de 'voorgangers' (HMZ-T1) als leidraad gebruik dan weet ik wel dat ik er genoeg films mee ga kijken. Geloof me, het is vele malen beter dan een 50 inch TV met home cinema geluid. Zelfs beter dan de bioscoop (mijn ervaring). Ik hoop echt dat ze 3D films ondersteunen, of dat je een eigen apparaat via de HDMI IN kan aansluiten. 3D films op een scherm is niet te vergelijken met 3D films via zo'n display. Het is niet uit te leggen hoe vet films kijken (in 3D) hiermee is, je moet het echt ervaren hebben wil je het snappen.

Ik heb nergens gelezen dat de VR ook 3D (games/videos) ondersteunt, maar VR zonder 3D.... ? Kan me het niet voorstellen, dan is het gwn een plat scherm, wat geen VR gevoel geeft.

[ Voor 4% gewijzigd door ASNNetworks op 16-03-2016 12:26 ]

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:10

Ik heb zelf de Plantronics Rig en ben er tevreden mee. Ik ben uiteindelijk voor de Rig gegaan omdat de oorschelpen comfortabeler zijn dan de turtle beach. Het nadeel is wel dat het bedraad is en een aparte hub heeft waardoor je met nogal veel snoeren loopt te stoeien. Die hub is overigens wel fijn om je audio kanalen te fine tunen.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:12
ASNNetworks schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:07:
[...]

Nice! Even alvast een pre-order gedaan. Het gaat lang wachten worden tot het oktober is, en dan zul je zien dat ie 31 oktober uit komt :+
Precies op tijd voor Halloween en een bundel met PT >:)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

JSchut schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:05:
PS Store’s Easter Sale starts today! Save on GTA V, Rainbow Six Siege, Bloodborne, more: http://bit.ly/1VbRKu1

Defense Grid 2 voor € 4,99 is niet gek. Heb hem al op de PC maar wellicht ook maar op PS4 kopen. Verder zie ik eigenlijk weinig boeiends.
Knack vind ik wel een mooie deal: van €20 voor €7

Verder:
Divinity Original Sin: van € 55 voor € 24,29
Driveclub Bikes: van € 20 voor € 10 (van € 15 voor € 7,99 als je DC al hebt)
GTA PS2 Trilogy: van € 35 voor € 17,50
Need for Speed Rival: € 10,79 kaal en € 16,19 compleet.
Rochet League: van€ 20 voor € 10,79
Sniper Elite 3: van € 30 voor € 13,49
The Evil Within: van € 30 voor € 12,99
The Vanishing of Ethan Carter: van € 18,99 voor € 9,99

• lowman83
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06-11 22:01
JSchut schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:05:
De Bloodborne GOTY aanbieding begin dit jaar heb ik gemist helaas. Hij is nu wat minder scherp voor 44,95 in de sale. Ik zie echter dat de standaard versie en de Old Hunters DLC los, samen goedkoper zijn. Heeft de GOTY editie nog een ander voordeel dat ik over het hoofd zie?

Is het verstandig de DLC er meteen bij aan te schaffen, of beter na een volledige playthrough van het basisspel? Advies is welkom :)

PSN ID = LowmanTD

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Flinke lading aanbiedingen en veel games toch wel goedkoper dan ze ooit zijn geweest (in de online store).

Heeft iemand hier Tropico 5, en speelt dat een beetje fijn op PS4?

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik vind de aanbiedingen tegen vallen. Zeker in vergelijking met de kerst aanbiedingen.

GTA V 45
Driveclub + seasonpass 19.99 (was destijds 12.95)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

lowman83 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:36:
[...]

De Bloodborne GOTY aanbieding begin dit jaar heb ik gemist helaas. Hij is nu wat minder scherp voor 44,95 in de sale. Ik zie echter dat de standaard versie en de Old Hunters DLC los, samen goedkoper zijn. Heeft de GOTY editie nog een ander voordeel dat ik over het hoofd zie?

Is het verstandig de DLC er meteen bij aan te schaffen, of beter na een volledige playthrough van het basisspel? Advies is welkom :)
Voor zover ik weet zit alleen de DLC er extra bij. Ik zou de losse game eerst voor € 25,- via Marktplaats aanschaffen. Als je een Souls fan bent en je weet zeker dat je dit tof vindt, dan had je de game waarschijnlijk al lang gehad. Ik schat derhalve in dat het een gok is en een fysiek exmplaar kun je altijd nog doorverkopen als je het niks vindt. ;)

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:06
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:14:

Hier voorlopig gestopt met Beta testen. Steeds meer bedrijven hebben deze manier van testen ingebed in hun testtraject (Ik kan dit alleen maar toejuichen overigens). Zelf zie ik nu zoveel Beta verzoeken voorbij komen, dat ik het wel goed vind zo. Ik focus me liever op de game/film/serie waar ik op dat moment mijn (kostbare) tijd aan wil besteden.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Scrisissszzz
Degenen die met Salt & Sanctuary zijn begonnen, hoe bevalt ie? Is het echt een souls like platformer??

Ik ben nieuwsgierig :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• lowman83
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06-11 22:01
bram1984 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:42:
[...]

Voor zover ik weet zit alleen de DLC er extra bij. Ik zou de losse game eerst voor € 25,- via Marktplaats aanschaffen. Als je een Souls fan bent en je weet zeker dat je dit tof vindt, dan had je de game waarschijnlijk al lang gehad. Ik schat derhalve in dat het een gok is en een fysiek exmplaar kun je altijd nog doorverkopen als je het niks vindt. ;)
Ok, thanks! Dan ga ik denk voor de standaard digital versie (29,99 euro). De gok durf ik te nemen ;) Beetje uitdaging ga ik niet uit de weg. En als het een beetje klopt wat ik hier lees (minder dialoog, betere gameplay dan Witcher 3), dan gaat dat wel goed komen. W3 vond ik ook erg vet, maar heb nog steeds zadelpijn.

PSN ID = LowmanTD

• Scrisissszzz
lowman83 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:56:
[...]

Ok, thanks! Dan ga ik denk voor de standaard digital versie (29,99 euro). De gok durf ik te nemen ;) Beetje uitdaging ga ik niet uit de weg. En als het een beetje klopt wat ik hier lees (minder dialoog, betere gameplay dan Witcher 3), dan gaat dat wel goed komen. W3 vond ik ook erg vet, maar heb nog steeds zadelpijn.
Zadelpijn krijg je niet van Bloodborne, misschien wel pijn aan je ego als je voor de zoveelste keer afgemaakt wordt door een baas waar je vast zit :P

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-11 10:54
niekvandermeer schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:39:
Flinke lading aanbiedingen en veel games toch wel goedkoper dan ze ooit zijn geweest (in de online store).

Heeft iemand hier Tropico 5, en speelt dat een beetje fijn op PS4?
Ik heb Tropico 5 en vermaak me op dit moment er prima mee. De controls worden goed uitgelegd - mits je de korte tutorial even doorloopt. Na eventjes bezig te zijn, ben je al vlug vertrouwd met de controls. Nu is het ook geen echte snelle actiegame waar je reactietijd op de proef gesteld wordt. Je kunt het spel ook pauzeren zodat je rustig het een en ander kunt aanpassen, bouwen of lekker kunt rondkijken op je eiland.
Ik ben nu bezig met de campaign (15 missies) en die zit best leuk in elkaar. De missies volgen elkaar goed op waarbij de mogelijkheden langzaam maar zeker steeds uitgebreider worden.
De sandbox heb ik me nog niet aan gewaagd.
Multi-player is vrij rustig. Weinig spelers. Voor de specifieke MP trophies heeft een mede-Tweaker de hulp ingeroepen en daarmee had ook ik die 6 trophies vlug binnen.

PSN ID: MrMichel_75

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-11 18:10
SqueakyClean schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:33:
[...]

Hier zat ik al op te wachten, €8 is een goede prijs :).

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

lowman83 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:56:
[...]

Houd er rekening mee dat de game echt iets compleet anders doet dan The Witcher en veel minder toegankelijk is. De gameplay en controls zijn inderdaad wel zo strak als een snaar. Je zal zelf veel dingen moeten uitzoeken en wiki's moeten raadplegen. En het is vele malen moeilijker. Succes. :)

• loekf2
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:14:

Sony and beta tests. Ik kreeg vorige week een mail met een link naar een enquete over mijn indrukken van PS Now. Wel aangemeld, maar volgens mij nooit een bevesting gehad dat ik in de beta zat 8)7

Ik laat PS Now maar zitten, de games die top waren op PS3 zijn bijna allemaal in de geremastered versie verschenen op PS4 (UC1-3, TLoU, Beyond 2 Souls, Heavy Rain).

Open deur... wanneer komt Twitch nou een keer in Europa ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• loekf2
bram1984 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 11:47:
Ook pre-order van de PS-VR gedaan (Amazon.de). Je betaalt alleen 5 euro te veel omdat het 399 met 19% BTW is en je die 2% extra voor Dijselbloem & co mag aftikken.

Amazon is zo te zien de enige die pre-orders heeft, met de garantie dat je dat ding ook echt krijgt op launch day (op = op, anders wachten).

• WeAreLegion
  • Niet online
loekf2 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 13:19:
[...]

Ook pre-order van de PS-VR gedaan (Amazon.de). Je betaalt alleen 5 euro te veel omdat het 399 met 19% BTW is en je die 2% extra voor Dijselbloem & co mag aftikken.

Amazon is zo te zien de enige die pre-orders heeft, met de garantie dat je dat ding ook echt krijgt op launch day (op = op, anders wachten).
bol.com heeft toch ook preorders?

Verwijderd

Scrisissszzz schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:51:
Degenen die met Salt & Sanctuary zijn begonnen, hoe bevalt ie? Is het echt een souls like platformer??

Ik ben nieuwsgierig :)
Ik heb gisteravond een uurtje of 2 met een vriend het spel coop gespeeld (alleen lokaal mogelijk).
Eerste indruk: Het is precies wat je van een 2D souls game zou verwachten. Veel doodgaan, levels verkennen en nog meer doodgaan bij de bosses.

Ik heb in ieder geval zin om hem vanavond weer op te starten! Als je specifieke vragen hebt: laat het maar horen.

Verwijderd

SqueakyClean schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:33:
[...]

Knack vind ik wel een mooie deal: van €20 voor €7

Verder:
Divinity Original Sin: van € 55 voor € 24,29
GTA PS2 Trilogy: van € 35 voor € 17,50
Need for Speed Rival: € 10,79 kaal en € 16,19 compleet.
Rochet League: van€ 20 voor € 10,79
Sniper Elite 3: van € 30 voor € 13,49
The Evil Within: van € 30 voor € 12,99
The Vanishing of Ethan Carter: van € 18,99 voor € 9,99
(Y)

Wellicht is de Telltale bundel ook nog noemenswaardig (34.99 of 31.49 euro met PS+ korting).
Of wat te denken van Guilty Gear Xrd Sign (12.99 PS3 / 14.99 PS4).

Ik zag ook Metal Slug 3 voor 4.99 euro. Die aanbieding kan ik niet aan mij voorbij laten gaan. 8)

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-11 21:01
Wat betreft de PSVR ga ik eerst afwachten wat het wordt, maar ik denk dat de kans groot zal zijn dat ik hem ook zal aanschaffen. Ik volg de hele ontwikkeling van VR op de voet en heb zelfs recent een nieuwe computer in elkaar gestoken met de Oculus en/of HTC Vive in mijn achterhoofd, maar ik denk dat PSVR een mooi en goedkoper 'instapmodel' zal zijn om dan later de Oculus (die tegen die tijd hopelijk mooi afgeprijsd zal zijn) aan te schaffen.

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-11 17:59

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 13:23:
[...]

Ik heb gisteravond een uurtje of 2 met een vriend het spel coop gespeeld (alleen lokaal mogelijk).
Eerste indruk: Het is precies wat je van een 2D souls game zou verwachten. Veel doodgaan, levels verkennen en nog meer doodgaan bij de bosses.

Ik heb in ieder geval zin om hem vanavond weer op te starten! Als je specifieke vragen hebt: laat het maar horen.
Klinkt goed, denk dat ik deze wel even ga checken.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-11 16:17

SD5k

>4&X

Voxalizer schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 13:56:
Klinkt goed, denk dat ik deze wel even ga checken.
Ben nu net voorbij de eerste boss, toffe game hoor! De combat en controls voelen ook goed aan, ik zou het een combinatie van Dark Souls en Castlevania SotN noemen.

Inmiddels SOMA bijna uitgespeeld, alles klopt naar mijn mening aan deze game. Boeiend verhaal, mooie graphics, sfeer is ontzettend goed neergezet, audio design klopt helemaal. Zeker een aanrader voor iedereen die van horror games houdt.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:46

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Toch we opvallend uitslang in de poll tot dusver, had verwacht dat er onder GoT bezoekers meer early adopters zouden zitten, aan de andere kant ook weer niet vreemd dat men met een investering van 460,- een meer afwachtende houding heeft.

Wat me ook verbaasd is dat velen erg uitkijken naar de virtual display optie, kan iemand mij uitleggen waarom je in vredesnaam met een 3d bril op je hoofd naar een gewoon 2d scherm zou gaan kijken? waarschijnlijk heeft je Tv nog betere beeldkwaliteit ook.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Verwijderd

Lekkere aanbiedingen hoor.

Normaal gesproken zou ik nu ook een dozijn ps3 titels aanschaffen, alleen daar twijfel ik nu eventjes over.
Aangezien PSNow eraan zit te komen...

Weet niet of daar al een definitieve release datum voor is?

• 418O2
  • Laatst online: 17:46
Chaoss schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 14:28:
Toch we opvallend uitslang in de poll tot dusver, had verwacht dat er onder GoT bezoekers meer early adopters zouden zitten, aan de andere kant ook weer niet vreemd dat men met een investering van 460,- een meer afwachtende houding heeft.

Wat me ook verbaasd is dat velen erg uitkijken naar de virtual display optie, kan iemand mij uitleggen waarom je in vredesnaam met een 3d bril op je hoofd naar een gewoon 2d scherm zou gaan kijken? waarschijnlijk heeft je Tv nog betere beeldkwaliteit ook.
Omdat groot. Ik game op een 720p beamer op 2x1.40meter en dat is toch wel heel vet hoor.

• Beakzz
cypher21 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:41:
Ik vind de aanbiedingen tegen vallen. Zeker in vergelijking met de kerst aanbiedingen.

GTA V 45
Driveclub + seasonpass 19.99 (was destijds 12.95)
Als je plus hebt dan kan je toch de versie van €9,95 kopen? Dikke aanrader voor de content die je krijgt (en ja ik was ooit tegenstander van DC door al dat gezeik bij launch).

https://store.playstation...00003_00-XXDRIVECLUBPSUSP

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

1. Groot scherm
2. Stiekem porno kijken (of een film/youtube terwijl iemand de tv gebruikt)

En je kan dan de ps4 ook gebruiken zonder tv.

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-11 15:14
Leuke aanbiedingen. Dacht voordat het seizoen F1 weer begint wat rondjes te rijden in F1 2015.
Spel was 70 euro als digitaal download en zo rond de 44 euro nieuw op disc. Gisteren maar op marktplaats gekeken en er ééntje gekocht voor 25 + verzendkosten....nu in de aanbieding voor € 22.49 :X :X :X :P

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Beakzz schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 14:35:
[...]

Als je plus hebt dan kan je toch de versie van €9,95 kopen? Dikke aanrader voor de content die je krijgt (en ja ik was ooit tegenstander van DC door al dat gezeik bij launch).

https://store.playstation...00003_00-XXDRIVECLUBPSUSP
klopt, ik had die plus versie echter niet (toen nog geen PS4)
Heb toen de volledige game + dlc voor 12.95 gekocht. Die is nu 19.95. Dus deze paasaanbiedingen vallen mij iig tegen

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• naenne
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-07-2024
Hoi, ik kon geen hitman topic vinden, en gezien mijn vraag over de ps4 gameplay gaat stel ik mijn vraag hier maar:

Heeft iemand ervaring met Hitman op de ps4? Dan niet zo zeer met de graphics, maar meer met gameplay/bugs. Tevens lees ik op steam heel veel slechte reviews gaande over dat je altijd online moet zijn, is dit op de ps4 ook zo? Op steam noemen sommigen het ook een slechte console port, kan iemand mij vertellen of de controls fijn aanvoelen op de ps4?

Ik twijfel nogal over de aanschaf, of ik voor pc of ps4 ga, en gezien het episodische aspect wacht ik misschien wel op de retail(en hopelijk bugvrije) versie.

Alvast bedankt voor enige reactie.

• loekf2
WeAreLegion schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 13:22:
[...]

bol.com heeft toch ook preorders?
Yup, maar vind het altijd flauw dat je meteen 399 mag aftikken, terwijl het ding pas over een 6 maanden verstuurd wordt.

• WeAreLegion
  • Niet online
loekf2 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 15:19:
[...]

Yup, maar vind het altijd flauw dat je meteen 399 mag aftikken, terwijl het ding pas over een 6 maanden verstuurd wordt.
Ah dan heb je een te nieuw account denk ik. Oude accounts hebben de optie achteraf betalen namelijk. Maar goed als je dat niet heb dan snap ik wel waarom je hem daar niet preordered inderdaad.
WeAreLegion schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 15:23:
[...]

Ah dan heb je een te nieuw account denk ik. Oude accounts hebben de optie achteraf betalen namelijk. Maar goed als je dat niet heb dan snap ik wel waarom je hem daar niet preordered inderdaad.
Jep, ik heb dus een pre-order geplaatst met achteraf betalen. Komt ie ergens anders eerder, dan annuleer ik em daar. Krijg ik em op tijd, dan betaal ik die €399 netjes op release :)

[ Voor 3% gewijzigd door ASNNetworks op 16-03-2016 15:25 ]

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:30

grappig ik vond het nog best veel, 20% is veel hoor, ik had juist de helft minder verwacht.

nothing stops this train

niekvandermeer schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 14:53:
[...]

1. Groot scherm
2. Stiekem porno kijken (of een film/youtube terwijl iemand de tv gebruikt)

En je kan dan de ps4 ook gebruiken zonder tv.
Dan ben je wel een bad ass als je in een niet afgesloten kamer VR porno gaat zitten kijken met een headset op je kop en je dingetje gaat zitten doen.

Je weet natuurlijk nu al dat daar foto's en filmpjes van gaan komen.

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 15:31:
[...]

Dan ben je wel een bad ass als je in een niet afgesloten kamer VR porno gaat zitten kijken met een headset op je kop en je dingetje gaat zitten doen.

Zie het al voor me.

Eerste kerstdag, de hele familie over de vloer.
En jij met je VR op :9 :+..

Ik sla het wel eventjes over :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2016 15:34 ]

[...]

Er is een dun lijntje tussen bad ass en pervert :+

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:35
Komt er nog een press vid iets over de features die mogelijk zullen zijn? Film beleving e.d. of wachten we de E3 af?
[...]

Dat was ook niet de bedoeling met 'stiekem' kijken mag ik hopen.. :)

Verwijderd

[Multi] Hitman (2016)

Ik geniet nog elke dag van Hitman op de PS4.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Even een vraagje waarvan ik het antwoord niet in Deel 4 kon vinden.

Ik speel sinds de release dit weekend The Division, maar ik zou wat willen kunnen ouwehoeren. Het oortje dat bij de PS4 zit werkt op zich prima maar valt regelmatig uit m'n oor en je zit dan te kloten terwijl met die mic die langs je kleding wrijft. Iedereen hoort dan een hoop geruis. Dus die gebruik ik niet meer.

Nu las ik al dat iPhone oortjes niet lekker werken, ivm de piep de ze produceren. Eigenlijk zoek ik iets zoals de oude PS Vita oortjes. Cheap, in-ear en een mic. enkel voor de chat. Waar moet ik op letten bij de aankoop van oortjes? Universeel of Android compatible? Enkel het van Sony zelf? Ik kan hier weinig info over vinden, hopelijk heeft hier iemand "het antwoord" voor me!

• Ari Gold
  • Nu online
bbblije schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 15:51:
Even een vraagje waarvan ik het antwoord niet in Deel 4 kon vinden.

Ik speel sinds de release dit weekend The Division, maar ik zou wat willen kunnen ouwehoeren. Het oortje dat bij de PS4 zit werkt op zich prima maar valt regelmatig uit m'n oor en je zit dan te kloten terwijl met die mic die langs je kleding wrijft. Iedereen hoort dan een hoop geruis. Dus die gebruik ik niet meer.

Nu las ik al dat iPhone oortjes niet lekker werken, ivm de piep de ze produceren. Eigenlijk zoek ik iets zoals de oude PS Vita oortjes. Cheap, in-ear en een mic. enkel voor de chat. Waar moet ik op letten bij de aankoop van oortjes? Universeel of Android compatible? Enkel het van Sony zelf? Ik kan hier weinig info over vinden, hopelijk heeft hier iemand "het antwoord" voor me!
Ik gebruik naast mn koptelefoon gewoon de headset van mn oude Galaxy S4. Die geeft geen piep.

Denk dat je gewoon een el cheapo in ear kan halen, als je dat fijn vindt.

Heb je die van de vita niet meer dan?

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Ari Gold schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 16:00:
[...]

Ik gebruik naast mn koptelefoon gewoon de headset van mn oude Galaxy S4. Die geeft geen piep.

Denk dat je gewoon een el cheapo in ear kan halen, als je dat fijn vindt.

Heb je die van de vita niet meer dan?
Nee die worden niet meer verkocht, ik heb ze nooit gehad. Maar mijn Google zoektocht leverde op dat dit de beste PS4 oortjes ever waren.

• Psyonara
bbblije schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 16:03:
[...]

Nee die worden niet meer verkocht, ik heb ze nooit gehad. Maar mijn Google zoektocht leverde op dat dit de beste PS4 oortjes ever waren.
Rond kijken/vragen naar speelgoed winkels met oude inventaris could always ask.

• naenne
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-07-2024
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 15:48:
[...]

[Multi] Hitman (2016)

Ik geniet nog elke dag van Hitman op de PS4.
Ah, bedankt, ga daar ff doorlezen.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Psyonara schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 16:06:
[...]

Rond kijken/vragen naar speelgoed winkels met oude inventaris could always ask.
Als alles behalve Apple werkt dan koop ik denk ik zoiets.

• Beakzz
bram1984 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 15:59:
[...]

Ik zeg gewoon dat het mijn Move controller is.
En dan de keuze tussen een blauwe of een rode dop .... :X The Matrix gone bad :P

• Psyonara
bbblije schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 16:16:
[...]

Als alles behalve Apple werkt dan koop ik denk ik zoiets.
Dat kun je ook doen gewoon kwalitatieve goeie phone ears kopen.

• Ari Gold
  • Nu online
Psyonara schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 16:39:
[...]

Dat kun je ook doen gewoon kwalitatieve goeie phone ears kopen.
Phone ears......

• loekf2
WeAreLegion schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 15:23:
[...]

Nee, je hebt gelijk. Achteraf betalen kan ik. Ik had ook nog een verjaardag kortingsbon van 5 euro, dus heb hem nu in de pre-order voor 395 ipv 405 euro :+

Ben alleen benieuwd wat Sony met die "gloeilampen" gaat doen. Een paar reviewers die op de GDC waren vonden de Move controllers (toch nodig voor sommige games ?) helemaal niks. Maar Sony doet optische detectie van zowel de helm positie en de controller via de camera (of voor een deel), dus denk dat we nog wel aan die dingen vast zitten.

Die controllers zijn nog wel te koop, maar niet de indruk dat Sony ze nog zelf levert.

[ Voor 31% gewijzigd door loekf2 op 16-03-2016 17:20 ]

• 418O2
  • Laatst online: 17:46
bbblije schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 16:03:
[...]

Volgens mij werken xiaomi pistons ook wel. Hele fijn doppen, goed geluid, goede kwaliteit en niet duur.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-11 21:05
Kol Nedra schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 15:27:
[...]

grappig ik vond het nog best veel, 20% is veel hoor, ik had juist de helft minder verwacht.
Nou ja, ik ga hem niet bij de release halen, dus ik heb op afwachten geklikt. Desalniettemin verwacht ik hem zeker wel te gaan halen uiteindelijk.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

418O2 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 17:21:
[...]

Volgens mij werken xiaomi pistons ook wel. Hele fijn doppen, goed geluid, goede kwaliteit en niet duur.
Wat die PS Vita dopjes zo goed maakt is dat er een mute knop voor de mic. aan zit. Zoektocht naar die dingen is echt kansloos, omdat ze niet meer gemaakt worden. Tweedehands is ook geen optie, want ze gaan geen 100 jaar mee. Dus de kans bestaat dat je semi kapotte oortjes koopt.

Die Xiaomi dopjes zien er goed uit! Mijn Chinees? Japans? Koreaans? is alleen niet goed genoeg om te ontcijferen wat de 3 knoppen doen, en of er een mute knop op zit of dat deze knop al het geluid uit zet.

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Toch ook maar een pre-order bij Bol geplaatst voor de PSVR. Achteraf betaal optie. :9

www.gevoeligeplaten.nl

Heb net beyond two souls bij lekker spelen ( ja ik weet het niet zelf gespeelt...) zo goed als afgekeken, maar wat ziet die game er waanzinnig uit, kwa gameplay inderdaad magertjes maar daar draait de game ook niet om. Hier kunnen veel series/films gewoon niet tegen op. Snap niet dat deze game geen 9's heeft op metacritic.

• Turfschipper
  • Laatst online: 12-11 02:00

Turfschipper

Hup NAC

Zo! Uit de schulden en ga mijn 1ste game scoren.

Star wars moet nog even wachten, ga toch eerst voor fifa. Die is nog 45 euro in de winkels. Maar zie dat die in de store nog maar 28 is.

Ga ik even 40 euro tegoed halen, en dan kan ik los he? Dat is gewoon precies hetzelfde als de game uit de winkels he?

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Dit maakt veel mensen BLIJ

PSN: Oldzkoel

• power_user
Turfschipper schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 18:00:
Wel op afbetaling mag ik hopen? ;)

• ppeterr
  • Nu online
ik hou van nat

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Turfschipper schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 18:00:

Star wars moet nog even wachten, ga toch eerst voor fifa. Die is nog 45 euro in de winkels. Maar zie dat die in de store nog maar 28 is.

Ga ik even 40 euro tegoed halen, en dan kan ik los he? Dat is gewoon precies hetzelfde als de game uit de winkels he?
Jup, uiteraard dezelfde game, en je kan ook paypal koppelen, dan hoef je geen tegoed te kopen.

Last.fm | Code Talks

• power_user
HAHA! Kijk ff naar vrijdag 18 Maart.

• Turfschipper
  • Laatst online: 12-11 02:00

Turfschipper

Hup NAC

power_user schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 18:08:
[...]

Wel op afbetaling mag ik hopen? ;)
Haha!

Nee, nee, handje contantje, ;) . Heb net 40 tegoed gehaald.

Voetballuh, voetballuh!

_/-\o_

Edit

Dit weekend al een voetbalavondje met maten. Allemaal de 40 al gepasseerd lol.

Ach ja, dat wordt weer ouderwets lachen.

[ Voor 20% gewijzigd door Turfschipper op 16-03-2016 18:24 ]

• ppeterr
  • Nu online
power_user schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 18:17:
[...]

HAHA! Kijk ff naar vrijdag 18 Maart.
ik zie em ! ik zie em !
Pagina: 1 ... 87 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link