Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:12
bram1984 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:28:
Eindelijk een dikke game die goed met maten te spelen is (die van mij zijn niet echt te porren voor Diablo en twinstick shooters). Ik heb er zin in.

[video]
Dus, had al gevraagd hoe het speelde :)
Maar na het filmpje gepre-ordered :)

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-11 10:54
.GoO schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 09:30:
[...]

Blijkt dat hij constant de eject button indrukt. Heb de PS4 nu op filtjes gezet zodat hij wat hoger staat, probleem opgelost :) Thanks, scheelt me 4-6 weken reparatietijd.

Wel vreemd dat ik dit probleem na 1,5 jaar opeens heb, maar goed.

edit: Te vroeg gejuicht ;( Heb een half uur zonder probleem kunnen spelen. Daarna de PS4 op standby gezet, niks aan de hand. Opeens na 15 minuten gaat de PS4 vanzelf aan en begint hij weer continu discs uit te spugen. Ik snap er echt helemaal niks van...
Ik heb dat probleem ook gehad. De oplossing voor mij was het volgende:
PS4 uit, stroom kabel eruit halen en daarna meerdere malen op de aan/uit knop drukken. Daarmee doorgaan tot je geen piepjes meer hoort. Gevolg is dat de rest stroom dan uit het apparaat gaat. Daarna de kabel weer in de PS4 en je kunt weer spelen.
Bij mij loste dat het probleem tijdelijk op. Het is nog een paar keer voor gekomen maar ondertussen is het al weer een hele tijd geleden. (Zul je net zien dat het vandaag of morgen ook weer bij mij gebeurt)

PSN ID: MrMichel_75

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

.GoO schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 09:30:
[...]

Blijkt dat hij constant de eject button indrukt. Heb de PS4 nu op filtjes gezet zodat hij wat hoger staat, probleem opgelost :) Thanks, scheelt me 4-6 weken reparatietijd.

Wel vreemd dat ik dit probleem na 1,5 jaar opeens heb, maar goed.

edit: Te vroeg gejuicht ;( Heb een half uur zonder probleem kunnen spelen. Daarna de PS4 op standby gezet, niks aan de hand. Opeens na 15 minuten gaat de PS4 vanzelf aan en begint hij weer continu discs uit te spugen. Ik snap er echt helemaal niks van...
Ik heb er destijds het rubberen voetje stukje uitgetrokken en er een tandenstoker tussen gedaan. Omdat ik met vakantie ging en dit toen een mega issue was (in europa in ieder geval), en de ps nog binnen garantie viel heb ik hem uiteindelijk wel aangemeld bij sony (en er een refurbished voor teruggekregen).
Maar sinds de toepassing van het tandenstokertje was het probleem wel weg in ieder geval (rubber voetje raakt de eject niet meer inderdaad).
Zelf overigens wel overgestapt naar een cuh1200 maar was meer een topdealtje wat ik kon regelen op mp destijds.

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Firewatch ook uitgespeeld. Het einde is inderdaad wel een beetje flauwig.

spoiler:
De game bouwt fantastisch op en geeft je het gevoel alsof er iets heel groots en mysterieus aan de hand is, maar het tegendeel is waar. Ik had ook wel gehoopt Delilah te zien.
Flagg schreef op zondag 06 maart 2016 @ 18:53:
[...]

spoiler:
ik vond het juist een keer niet het standaard Hollywood cliché einde verfrissend, maar als je toch uiteindelijk het standaard "he get's the girl" einde wil hebben kan ik me voorstellen dat het een anti-climax is. Het andere Hollywood einde was dat delilah the badgirl was. En beide gelukkig niet.
spoiler:
Dat is niet eens het ding dat ik echt tegen vond vallen. Ik had wel iets groots en mysterieus verwacht. Een groot ondergronds laboratorium als je die grot gaat exploren. En van daaruit iets wat veel dieper gaat.

[ Voor 62% gewijzigd door bram1984 op 12-03-2016 22:09 ]

dvdkiwi schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 16:03:
[...]

Je moet er niet op willen drukken, je moet er één keer van boven naar beneden zachtjes overheen wrijven.
Uhm Kiwi.. hebben we t nog over de knopjes op de PS? :>
poor Leno schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 22:31:
[...]
Uhm Kiwi.. hebben we t nog over de knopjes op de PS? :>
Onder andere.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:33
Voor mensen met het 'disc eject'-probleem (geen idee of deze optie al voorbij is gekomen)... Voor mij was dit dé oplossing dat het probleem voor goed deed verdwijnen:

YouTube: PS4 Disc Eject Issue And How To Fix It

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 06:33:
"40 euro PlayStation Store tegoed voor 34 euro bij Wehkamp"

Meer Info Hierover: Klik Hier
Dit werkt vandaag ook weer met kortingscode "korting". Net €40 shoptegoed gehaald voor €34,45.

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:27
Ik weet niet of meer mensen dit gehad hebben, maar ik kreeg een Playstation store kortingscoupon voor 20%. Verloopt vandaag.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• ralph075
  • Niet online
assasinbats schreef op zondag 13 maart 2016 @ 14:44:
Ik weet niet of meer mensen dit gehad hebben, maar ik kreeg een Playstation store kortingscoupon voor 20%. Verloopt vandaag.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Jammer, geen bedankje namens mij.... is al gebruikt door iemand....

[ Voor 4% gewijzigd door ralph075 op 13-03-2016 14:50 ]

• assasinbats
  • Laatst online: 17:27
ralph075 schreef op zondag 13 maart 2016 @ 14:49:
[...]

Jammer, geen bedankje namens mij.... is al gebruikt door iemand....
Das vlot gegaan.. Helaas dude. Beetje jammer dat mensen niet even melden dat ze m gebruikt hebben.

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:34
Vandaag (13-03-2016) alleen geldig: €7,50 korting door kortingscode: korting (min. besteding €40) bij Wehkamp.

Zo scheelt het weer een paar euro op 12 maanden PlayStation Plus.
Of op € 50,00 PlayStation Network Card.

Beiden direct leverbaar. (Morgen in huis)

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:09
Heeft iemand enig idee waarom de Sony ps4 headset nergens meer te krijgen is?

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Kuhr89 schreef op zondag 13 maart 2016 @ 17:00:
Heeft iemand enig idee waarom de Sony ps4 headset nergens meer te krijgen is?
Waarschijnlijk ook geen voorraad meer bij Sony. Ze komen wel weer, of wellicht komt er een hele nieuwe Sony PlayStation headset.

[ Voor 7% gewijzigd door Jumpman op 13-03-2016 17:55 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-11 15:05
Beyond: Two Souls net uitgespeeld, vond het verhaal van Heavy Rain wel 1000x beter...

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:46

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Gister te vroeg geroepen dat mijn thumbsticks nog goed zijn, vandaag eentje kapot gemaakt... binnenkort maar vervangen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Vanochtend vroeg Life is Strange uitgespeeld. Bijzonder spel, manipuleren van de tijd is erg goed gedaan en het zet je aan tot denken :)

In de zoektocht naar een volgende coop game, na Dying Light helemaal platgespeeld te hebben, hebben we maar Bloodborne gehaald. Is voor mij ook een goede opvolger na The Witcher 3, dus ben benieuwd. Alleen de update voor BB downloaden gaat ontzettend traag, 9GB en doet hij 6 uur over :')
En dat terwijl ik tegelijkertijd torrents binnenhark met 2.5MB/s ?
Maar goed, geen haast, moet Tomb Raider definitive ed. nog uitspelen.

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:43
addictive schreef op zondag 13 maart 2016 @ 19:46:
Beyond: Two Souls net uitgespeeld, vond het verhaal van Heavy Rain wel 1000x beter...
Ik heb onlangs heavy rain uitgespeeld, wat een goed verhaal inderdaad! Ik had het spel niet gespeeld de vorige generatie.

Ik ga eerst nog alle trofeeën van heavy rain ontgrendelen voordat ik aan beyond two souls begin. Hopelijk zal ik dat ook net zo intense ervaren als HR.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• Canis Lupus
  • Laatst online: 10-11 21:06

Canis Lupus

Vosbot

10 euro voucher voor verjaardag gekregen. Action Henk (€10.49 met 30% korting) staat nu te downloaden :)
Even wat NL developers supporten.

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

• ralph075
  • Niet online
Chaoss schreef op zondag 13 maart 2016 @ 20:18:
Gister te vroeg geroepen dat mijn thumbsticks nog goed zijn, vandaag eentje kapot gemaakt... binnenkort maar vervangen.
Vandaag controller nummer 3 (blauwe pookjes) en nummer 4 (roze pookjes en knopjes) omgebouwd vanwege kapotte thumbsticks. Degene met roze knopjes had ook niet (goed) werkende "X" en "R2". Werkt nu allemaal weer zoals het hoort.
De ander twee controllers had ik eerder al uit voorzorg omgebouwd.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/sNNLdZfp3nUOKy0dqwuGZmIH/medium.jpg

Voor slechts €55 twee als nieuw zijnde controllers erbij. Had ze overgenomen voor €45 van een tweaker. Voor €10 onderdelen besteld in China. Eind van de maand gezellig de multiplayer van Trackmania spelen met de kids, kijk ernaar uit!

[ Voor 10% gewijzigd door ralph075 op 13-03-2016 20:52 ]

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-11 14:44
ralph075 schreef op zondag 13 maart 2016 @ 20:50:
[...]

Vandaag controller nummer 3 (blauwe pookjes) en nummer 4 (roze pookjes en knopjes) omgebouwd vanwege kapotte thumbsticks. Degene met roze knopjes had ook niet (goed) werkende "X" en "R2". Werkt nu allemaal weer zoals het hoort.
De ander twee controllers had ik eerder al uit voorzorg omgebouwd.

[afbeelding]

Voor slechts €55 twee als nieuw zijnde controllers erbij. Had ze overgenomen voor €45 van een tweaker. Voor €10 onderdelen besteld in China. Eind van de maand gezellig de multiplayer van Trackmania spelen met de kids, kijk ernaar uit!
Ziet er netjes uit, goed bezig. :)

Moet zelf nog 50% van uncharted 3 en dan kan ik aan een volgende game beginnen. (Waarschijnlijk alien)

Ben erg blij met de aanschaf van de ps4. Ik had eerst het idee dat er vrij weinig games die mij boeien voor waren maar ik heb nog nooit zoveel gegamed op een console. (Naast misschien de sega game gear die ik als kind had.. Helaas waren daar vrij snel geen games meer voor te koop. Fantastische handheld was dat, zijn tijd vooruit)

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Als groot voorstander van Quantic Dream kan ik het niet meer met je eens zijn. Het voordeel van Heavy Rain is ook dat het simpelweg een realistisch scenario is, hetgeen in Beyond ver te zoeken is. Ik hoop dan ook nog op een remake van Fahrenheit voor de PS4. Ik moet zelf nog beginnen met de remake van Beyond en HR, maar kijk er an sich wel naar uit.

Detroit (nieuwste QD game) is ook niet realistisch helaas.

• addictive
Exorcist schreef op zondag 13 maart 2016 @ 21:29:
[...]

Als groot voorstander van Quantic Dream kan ik het niet meer met je eens zijn. Het voordeel van Heavy Rain is ook dat het simpelweg een realistisch scenario is, hetgeen in Beyond ver te zoeken is. Ik hoop dan ook nog op een remake van Fahrenheit voor de PS4. Ik moet zelf nog beginnen met de remake van Beyond en HR, maar kijk er an sich wel naar uit.

Detroit (nieuwste QD game) is ook niet realistisch helaas.
Klopt van Detroit, maar een futuristisch verhaal over androids spreekt me dan weer meer aan dan het verhaal van Beyond. Ik kijk in ieder geval erg uit naar meer informatie over Detroit :)

Verwijderd

Vanavond lekker de hele avond Zombies gespeeld op mijn ps3 (black ops 1).
EN mijn god, wat speelt dat toch weer heerlijk weg.

Gewoon lekker simpel, niet van dat gecompliceerde shit als in Blops 3.
Ook de Easter egg songs zijn echt heerlijk..

Blops zombies staat bij mij kwa muziek in hetzelfde rijtje als Red Alert 1+2.
Heerlijk 8)
(off course nog steeds Hell March en Grinder for the win :P 8) )

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2016 23:38 ]

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik dacht net laat ik Dark Souls 3 ff pre orderen. Kijk ik naar de Apocalypse edition.. cd met soundtrack... Zet me aan het denken, enige apparaat wat aangesloten is in huis bij mij wat een audio cd kan afspelen is mijn ps3 haha! Koop de normale uitvoering wel. :P

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-11 10:42

RoRoo

Certified Prutser

warcow schreef op zondag 13 maart 2016 @ 21:16:
Ben erg blij met de aanschaf van de ps4. Ik had eerst het idee dat er vrij weinig games die mij boeien voor waren maar ik heb nog nooit zoveel gegamed op een console. (Naast misschien de sega game gear die ik als kind had.. Helaas waren daar vrij snel geen games meer voor te koop. Fantastische handheld was dat, zijn tijd vooruit)
haha had ik ook, hiervoor de X360. Sinds PS4 zit ik minimaal 3x per week 2 uur te gamen. Hiervoor was het maximaal 2 uur in de 2 á 3 weken :P
Scrisissszzz schreef op maandag 14 maart 2016 @ 08:17:
Ik dacht net laat ik Dark Souls 3 ff pre orderen. Kijk ik naar de Apocalypse edition.. cd met soundtrack... Zet me aan het denken, enige apparaat wat aangesloten is in huis bij mij wat een audio cd kan afspelen is mijn ps3 haha! Koop de normale uitvoering wel. :P
Rippen naar MP3?

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Scrisissszzz schreef op maandag 14 maart 2016 @ 08:17:
En in een Steel Case. Voor dezelfde prijs een no-brainer.

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:03
Daarom heb ik eerst Beyond: Two Souls gespeed 8) Ik kan me persoonlijk trouwens niet vinden in de meningen dat het verhaal slecht of vaag is, ik vond het echt een enorm toffe "ervaring". Ook het feit dat het niet chronologisch is vond ik juist wel tof. Heb 'm wel binnen een week uitgespeeld, dus ik bleef wel in 't verhaal, wellicht dat het daar ook mee te maken heeft. Hoewel ik me voor kan stellen dat sommigen er wat moeite mee hebben, vond ik het verhaal echt enorm tof en boeiend. Vooral
spoiler:
toen in de epiloog duidelijk werd dat Aiden je tweeling broer is
vond ik echt wel een kippenvel moment, toch een beetje het moment dat het hele verhaal bij elkaar komt.

Binnenkort Heavy Rain maar eens opstarten :9~

• Scrisissszzz
bram1984 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:25:
[...]

En in een Steel Case. Voor dezelfde prijs een no-brainer.
Dezelfde prijs? Volgens Budgetgaming zit ik voor de normale uitvoering nu op €52 en de Apocalypse rond de €60 ;)

Maar die paar euro boeit ook niet.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Scrisissszzz schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:31:
[...]

Dezelfde prijs? Volgens Budgetgaming zit ik voor de normale uitvoering nu op €52 en de Apocalypse rond de €60 ;)

Maar die paar euro boeit ook niet.
Oké, dan nog inderdaad.

Bij Bol staan ze beide voor 59,-.

Verwijderd

niekvandermeer schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 19:02:
Heel raar dat in dezelfde periode als Hitman ook een game als Alehkine's Gun uit komt, vrijwel hetzelfde concept als Hitman maar dan heel slecht gedaan. Onbegrijpelijk dat een publisher hem dan tegelijk met Hitman uit gaat geven.
Misschien wil die uitgever gewoon meeliften op het succes. Een tijdje terug was er een discussie over het gebrek aan goede racegames en vervolgens kwamen verschillende uitgevers rond dezelfde periode met racegames op de proppen.
Canis Lupus schreef op zondag 13 maart 2016 @ 20:49:
10 euro voucher voor verjaardag gekregen. Action Henk (€10.49 met 30% korting) staat nu te downloaden :)
Even wat NL developers supporten.
Mocht je interesse hebben om je ervaringen te delen. Er is ook een topic over deze game te vinden op dit forum.

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:48
Siebsel schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:28:
[...]

Binnenkort Heavy Rain maar eens opstarten :9~
Ik ben groot fan van Quantum Dream, de ontwikkelaar van Heavy Rain en Beyond 2 Souls en heb ze beide op de PS3 helemaal uitgespeeld. Ik vond zelf Heavy Rain beter maar volgens mij zijn de fanbase van beide games ongeveer even groot. Twijfel nog wel of de replaywaarde groot genoeg is om ze voor de PS4 aan te schaffen (alhoewel een makkelijke platinum lonkt :9)

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:58

JSchut

.....

Dit weekend The last of us new game+ uitgespeeld en de DLC left behind.

Ook left behind was erg vermakelijk.
spoiler:
Het stukje met de maskers en de waterpistolen vond ik persoonlijk erg leuk bedacht/gedaan.
De hele DLC is een stuk "vrolijker". Voor zover mogelijk.

Nu beginnen aan Shadow of Mordor GOTY. Gister even begonnen maar na de eerste twee minuten liep hij vast op het laadscherm. Dot was direct na het uitleggen van stealth kills.
Vanavond nog maar eens proberen.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• Lasmibalsingh
  • Laatst online: 18:43
bram1984 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:16:
[...]

Oké, dan nog inderdaad.

Bij Bol staan ze beide voor 59,-.
€59,99 bij bol.com, niet €59,-.

[ Voor 3% gewijzigd door Lasmibalsingh op 14-03-2016 12:26 ]

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Verwijderd

Net mijn eerste gratis opwaardeer code van 15 Euro via de PS4 via belangrijke meldingen gekregen en verzilverd.

Als het goed is krijg ik er nog 1 binnenkort.

Werkt erg makkelijk op deze manier rechtstreeks op de PS4.
Ik weet niet of dit al gepost is (volgens mij niet), maar een leuke korte "making of" van Uncharted 4. Blijkbaar volgen er de komende tijd meerdere delen.

Verwijderd

Vorige week is in de Playstation Store een speciale Totally Digital sectie opgezet (of hernieuwd), waarbij digital only (?) games in het zonnetje worden gezet. Het gaat hier overigens niet per definitie om indie games, want ook spellen van grotere uitgevers met korting zul je hier terugvinden. Games kunnen voor de release al besteld worden met korting (-10%).

Zelf heb ik Stories: The Path of Destinies voorbesteld na het zien van enkele gameplayfilmpjes, het type game en de art-style. Ook het prijskaartje stond mij wel aan. Ik twijfel nog over de aanschaf van Alienation, maar die lijkt me ook wel erg tof (Dead Nation was immers ook erg tof).

Verder viel mij Salt and Sanctuary op. Naar ik begrijp is dit een 2D Dark Souls / Bloodborne achtige game die ook een online multiplayer bevat. Wellicht is het wat voor de liefhebber (bram1984 ???).

Day of the Tentacle heb ik nog maar even niet besteld. Die pik ik waarschijnlijk wel een keertje op wanneer deze in de aanbieding is of via Playstation Plus wordt weggegeven.
[quote]dutchgio schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:17:
[...]

*knip*
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:03:
Vorige week is in de Playstation Store een speciale Totally Digital sectie opgezet (of hernieuwd), waarbij digital only (?) games in het zonnetje worden gezet. Het gaat hier overigens niet per definitie om indie games, want ook spellen van grotere uitgevers met korting zul je hier terugvinden. Games kunnen voor de release al besteld worden met korting (-10%).

Zelf heb ik Stories: The Path of Destinies voorbesteld na het zien van enkele gameplayfilmpjes, het type game en de art-style. Ook het prijskaartje stond mij wel aan. Ik twijfel nog over de aanschaf van Alienation, maar die lijkt me ook wel erg tof (Dead Nation was immers ook erg tof).

Verder viel mij Salt and Sanctuary op. Naar ik begrijp is dit een 2D Dark Souls / Bloodborne achtige game die ook een online multiplayer bevat. Wellicht is het wat voor de liefhebber (bram1984 ???).

Day of the Tentacle heb ik nog maar even niet besteld. Die pik ik waarschijnlijk wel een keertje op wanneer deze in de aanbieding is of via Playstation Plus wordt weggegeven.
Dank voor de tip! Ik ga eens kijken.

Ik las laatst volgens mij dat de Store sowieso een dikke overhaul gaat krijgen binnenkort, waarbij dingen veel makkelijker te vinden zijn. Ben benieuwd.

Edit: haha een soort 2D souls game. Lijkt me om heel eerlijk te zijn weinig aan. Althans, ik heb nu al te weinig tijd, dus ik verdoe deze alleen echt aan games waarvan ik 100% weet dat ze de moeite waard zijn (voornamelijk AAA's met een hoge productiewaarde).

[ Voor 10% gewijzigd door Chaoss op 14-03-2016 20:23 ]

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:06:
Net mijn eerste gratis opwaardeer code van 15 Euro via de PS4 via belangrijke meldingen gekregen en verzilverd.

Als het goed is krijg ik er nog 1 binnenkort.

Werkt erg makkelijk op deze manier rechtstreeks op de PS4.
Mmm dan hoop ik dat mijne nu toch ook bijna moet komen... lijkt me toch niet moeilijk om een code te sturen voor mensen die hebebn opgewaardeerd...

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Verwijderd

Dbm12 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 18:18:
Mmm dan hoop ik dat mijne nu toch ook bijna moet komen... lijkt me toch niet moeilijk om een code te sturen voor mensen die hebebn opgewaardeerd...
Je meldingen op de PS4 checken.

---------------------------------------------

Voor de tweede keer in mijn computer geschiedenis buiten de map gekomen:

Gelukkig ging ik dit keer automatisch dood.

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
Dbm12 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 18:18:
[...]

Ja dat werkt idd heel makkelijk via de meldingen, toch even de checkvraag bij Dennis of hij nu 'alleen' heeft opgewaardeerd of ook heeft uitgegeven. Ik dacht nog steeds dat, in ieder geval bij de US store, het om uitgeven ging.

PSN Headless_Pumpkin

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:21
F350-maniac schreef op maandag 14 maart 2016 @ 19:48:
[...]

Ja dat werkt idd heel makkelijk via de meldingen, toch even de checkvraag bij Dennis of hij nu 'alleen' heeft opgewaardeerd of ook heeft uitgegeven. Ik dacht nog steeds dat, in ieder geval bij de US store, het om uitgeven ging.
Ik heb alleen opgewaardeerd met 100€. Zojuist de code gekregen via meldingen.

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:21
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2016 @ 19:29:
[...]

[video]

Tja unity :-(
[...]

[video]

Haha ben met the division al 3x achter elkaar uit de map gedonderd en volgens mij ook wel 2x bij valian hearth.

• sander0
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-02 07:32
Zijn de komende PS4 bundles al bekend? Of word daar al ergens over gespeculeerd?

Ik zit sterk te twijfelen om de overstap van PS3 naar PS4 te maken, maar The Division trekt mij niet zo heel erg. En Far cry vind ik wel altijd heel geweldig, maar daar schijnt Primal weer bagger te zijn.

Ben dus stiekem hopend op een mooie deal met een vette game :P

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Gaat weer lekker heren, laatste 2 pagina's wat opgeschoond.

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-11 09:22
Als je Far Cry altijd al geweldig vond zul je primal misschien niet bagger vinden.

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:21

kaanmijo

Picobello B.V.

sander0 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 20:22:
Zijn de komende PS4 bundles al bekend? Of word daar al ergens over gespeculeerd?

Ik zit sterk te twijfelen om de overstap van PS3 naar PS4 te maken, maar The Division trekt mij niet zo heel erg. En Far cry vind ik wel altijd heel geweldig, maar daar schijnt Primal weer bagger te zijn.

Er is/komt een bundel met Uncharted 4, misschien dat dat iets voor je is.
sander0 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 20:22:

Bagger? Hij scoort een stuk hoger dan ik had verwacht.

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-11 14:53
Microsoft has just announced cross platform multiplayer between Xbox and Playstation

Ik ben benieuwd.

Verwijderd

chimera2 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 07:19:
Microsoft has just announced cross platform multiplayer between Xbox and Playstation

Ik ben benieuwd.
Ik ook, want Sony (en Nintendo) zijn nu aan zet. Als het technisch kan en er geen restricties meer vanuit het platform van toepassing zijn, dan kan het aantal tegenstanders / coop maatjes ineens een stuk groter worden. Alleen moet ook de ontwikkelaar het nog wel even technisch regelen. Het zijn natuurlijk wel een hoop randvoorwaarden. Desalniettemin een interessante ontwikkeling.

Elders las ik de opmerking dat platform fanboys dan eindelijk online kunnen uitvechten welke platform de betere is. :+

Btw, ik heb gisteren ook de melding op de PS4 ontvangen en 15 euro aan mijn Store tegoed mogen toevoegen. Met de melding is het even doorklikken naar de Store, code accepteren en voila, het tegoed is opgewaardeerd.
Met name crossplay tussen x1 en pc in eerste instantie. Rocket League heeft de primeur, wat de ps4 versie ook al heeft.
pc/ps4 en pc/x1 samenvoegen tot ééñ is dan niet geheel onlogisch.
dutchgio schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 08:44:
Met name crossplay tussen x1 en pc in eerste instantie. Rocket League heeft de primeur, wat de ps4 versie ook al heeft.
pc/ps4 en pc/x1 samenvoegen tot ééñ is dan niet geheel onlogisch.
Dit inderdaad. Wat ik lees is dat er alleen gezegd is dat het theoretisch mogelijk is. Lijkt me sterk dat dit van de grond komt.

Verwijderd

De Systeem Beta Update 3.50 is hier bij mij prima bevallen
en werkt al weken zonder enige problemen.

Ik hoop dat er snel nieuws komt over de non beta update 3.50,
zodat we aan de slag kunnen met Remote Play bijvoorbeeld
op de Windows laptop.

Ik ga het PS Nieuws dus strak in de gaten houden.

• JSchut

JSchut

.....

Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:19:
De Systeem Beta Update 3.50 is hier bij mij prima bevallen
en werkt al weken zonder enige problemen.

Ik hoop dat er snel nieuws komt over de non beta update 3.50,
zodat we aan de slag kunnen met Remote Play bijvoorbeeld
op de Windows laptop.

Ik ga het PS Nieuws dus strak in de gaten houden.
Ik heb hem er af gegooid. In de week dat ik het gebruikt heb is mijn PS4 drie keer vastgelopen als ik hem aanzetten vanuit rest mode. Ik heb hem in die tijd 9-10 keer aangezet dus in 30% van de gevallen bleef hij hangen. Hij bleef hangen op het "dit is een beta" meldingsscherm die je bij de normale versies niet hebt. Enige oplossing was de stroom eraf.

Sinds ik terug ben op de standaard versie geen problemen meer gehad.

Nu ik zeker weet dat dit aan de beta ligt wil ik dit graag even melden aan Sony. Waar kan ik dit doen? Ik kan er niks over vinden. Of moet dit terwijl de beta nog geïnstalleerd staat?

Verwijderd

Jammer, ik heb echt 0 problemen gehad.

Voor feedback kun je de Email over de beta gebruiken of even Googlen.

• sander0
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-02 07:32
kaanmijo schreef op maandag 14 maart 2016 @ 23:40:
[...]

Er is/komt een bundel met Uncharted 4, misschien dat dat iets voor je is.
Voor zover ik zie is er alleen maar de collectors editie. Welke 120 euro duurder is, en ik wil gewoon een standaard PS. :)
bram1984 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 06:28:
[...]

Bagger? Hij scoort een stuk hoger dan ik had verwacht.
Heb je hem ook al gespeeld? Ik hoor van veel mensen dat het een slechte Far Cry 4 copy is.
Nee nog niet. Maar ik hoor van veel mensen dat de game toffer is dan verwacht en door de setting een originele insteek heeft. Nu snap ik het niet meer hoor. :+

PS VR titel:

bram1984 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:00:
[...]

Dit inderdaad. Wat ik lees is dat er alleen gezegd is dat het theoretisch mogelijk is. Lijkt me sterk dat dit van de grond komt.
Sony heeft er altijd voor open gestaan in ieder geval. Microsoft had het altijd gesloten, waardoor het nooit zou kunnen werken. Nu staat Microsoft er ook open voor, dus ja het is niet vergezocht dat er games komen die het gaan ondersteunen. Microsoft geeft ook zelf aan dat het open staat voor crossplay met andere consoles en networks, dus niet alleen pc. Echter, de ontwikkelaars moeten dit wel zelf inbouwen. Microsoft blokkeert het niet en nodigt mensen uit er gebruik van te maken, maar zal zelf niet actief een bijdrage leveren door met API's te komen bijvoorbeeld.

Je zal misschien niet nu al games zien die je met PS4-X1 kan spelen, maar de deur staat nu wel open. Met oog op de toekomst, zie ik dit dus zeker wel gebeuren en niet alleen bij indie games. Daarbij zie ik dit als een algemene positieve ontwikkeling in de games industrie. Dit wordt uiteraard doorgetrokken naar de volgende generatie. Hebben we er nu wat aan? Nee. Maar ben ik enthousiast? Ja zeker, want ik zie wel in wat de mogelijkheden zijn. En nu niemand actief het tegen houdt, is het slechts een kwestie van tijd tot het gaat gebeuren.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-11 10:54
Wellicht interessant: Fallout 4 voor 34,99 bij bol.com. Linky.

Met mijn huidige backlog wacht ik nog even, maar misschien trekt deze gunstige prijs anderen wel over de streep.

PSN ID: MrMichel_75

• JSchut

JSchut

.....

MisterMichel schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:07:
Wellicht interessant: Fallout 4 voor 34,99 bij bol.com. Linky.

Met mijn huidige backlog wacht ik nog even, maar misschien trekt deze gunstige prijs anderen wel over de streep.
Ik twijfelde ook omdat ik momenteel nog wel even zoet ben met wat ik heb en wat er nog aankomt komende tijd. Toen zag ik dat de goedkoopste nu ook al 39.75 euro was bij een concurrent. De aanbieding valt dan wel mee vindt ik. Denk dat ik toch aar wacht op een GOTY editie.

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-10 14:29
Misschien interessant?

Linkje naar opkomende VR titles.

http://it.sohu.com/20160315/n440484870.shtml

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:38

Yucko

One clown to rule them all !

Afbeeldingslocatie: http://www.jajoah.nl/images/the_division_bestelling.JPG

kreeg net email dat hij weer verkrijgbaar was, dus meteen toegehapt (hebben die rentepunten tenminste nog een doel)

* Yucko is happy :*)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Yucko schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:34:
[afbeelding]

kreeg net email dat hij weer verkrijgbaar was, dus meteen toegehapt (hebben die rentepunten tenminste nog een doel)

Hopelijk ligt hij dan snel in de bus. Bij mij kwam hij uiteindelijk pas op de zaterdag binnen. Vandaag ga ik er eindelijk mee aan de slag... :9

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

[video]

Vind je het niet bloed irritant dat alles in het Nederlands is??
Ik voel me altijd net een Duitser waarvan maar uitgegaan wordt dat je geen woord Engels spreekt....

Verwijderd

RoRoo schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:52:
Vind je het niet bloed irritant dat alles in het Nederlands is??
Ik voel me altijd net een Duitser waarvan maar uitgegaan wordt dat je geen woord Engels spreekt....
Ik ben helemaal aan mijn hoofdtaal Nederlands gewend geraakt.

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:58:

Ik ben helemaal aan mijn hoofdtaal Nederlands gewend geraakt.
Hahaha. voor mij voelt het altijd onnatuurlijk aan. Het spel is Engelstalig opgebouwd, en dan ga je het vervangen voor het Nederlands. Krijg ik jeuk van

Net als met het nasynchroniseren van films.. De kids krijgen het er bij mij geforceerd tweetalig in. Af en toe switchen we tussen NL en EN. Houdt ze scherp en ze leren er ook gelijk van :+

Maar jij hebt dat dus niet..... Dat moet toch lekker zijn :)
Had het op de X360 ook al.. AC opgestart, alles in het NL... RageQuitte zo het menu uit :)

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:38

Yucko

One clown to rule them all !

RoRoo schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 12:03:
[...]

Hahaha. voor mij voelt het altijd onnatuurlijk aan. Het spel is Engelstalig opgebouwd, en dan ga je het vervangen voor het Nederlands. Krijg ik jeuk van

...

Had het op de X360 ook al.. AC opgestart, alles in het NL... RageQuitte zo het menu uit :)
haha, zo herkenbaar _O-

[ Voor 23% gewijzigd door Yucko op 15-03-2016 12:09 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:19
[...]

Net als met het nasynchroniseren van films.. De kids krijgen het er bij mij geforceerd tweetalig in. Af en toe switchen we tussen NL en EN. Houdt ze scherp en ze leren er ook gelijk van :+

Maar jij hebt dat dus niet..... Dat moet toch lekker zijn :)
haha ik kan dat ook niet aan. Had een tijd terug de Demo van Uncharted geprobeerd, bleken de stemmen in het Nederlands te zijn, gelijk het spel van m'n ps4 verwijderd en de systeemtaal naar Engels gezet.

Klinkt altijd zo onnatuurlijk om iets in het Nederlands te horen, laatste spel wat ik in onze eigen taal gespeeld heb was Beyond Good & Evil op de Gamecube, dat was al gruwelen :+

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:37
Dat was gewoon binnen de beta in engels te veranderen geweest hoor ;)

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Zo, wat een lijst joh! 65 games vind ik behoorlijk veel. Natuurlijk zitten er een aantal tussen die niet voor mij zijn, maar toch blij verrast...!

Maar ik ben op dit moment niet direct van plan om 'm direct bij release aan te schaffen. Beetje de kat uit de boom kijken. Ik hoop iig op een paar goeie en volledige games. En hopelijk een prijs van rond de €300.

Vorig jaar maart heb ik nog een vergelijking gemaakt:

De specs vergeleken met de Oculus Rift, (Dev kit en HD versie):

PSVR (heden)
Panel size: 5,7 inches (14,5 cm)
Panel resolution: 1920x1080 (960 x 1080 per oog)
Kijkhoek: 100 graden horizontaal en 90 verticaal

Dev kit
Panel size: 5,6 inches (14,2 cm)
Panel resolution: 1280x800 (640x800 per oog)
Kijkhoek: 110 graden horizontaal en 90 verticaal

HD
Panel size: 7 inches (17,8 cm)
Panel resolution: 1920x1080 (960 x 1080 per oog)
Kijkhoek: 110 graden horizontaal en 90 verticaal

Het gemiddelde menselijke oog heeft een gezichtsveld van tot 180 graden horizontaal en 100 verticaal. In de werkelijkheid is het horizontale gezichtsveld rond de 90 graden horizontaal per oog (gefocust), ofwel 180 graden bij elkaar.
Dus het gezichtsveld lijkt laag, maar m.i. is dat ook niet nodig. Je ogen ga je hierdoor minder bewegen en je draait je hoofd meer.
Ook best natuurlijk, kijk maar eens om je heen. Je ogen beweeg je bij kleine afstanden en verder draai je je hoofd.

De schermgrootte is vrij laag met 12,7 cm (5 inches), maar zou tijdens de ontwikkeling nog groter kunnen worden, natuurlijk.

Al met al prachtig dat Sony een VR-bril op de markt wil gaan brengen, verbonden aan de PS4. Het voorspelt een mooie tijd als je van gamen houdt...!

[ Voor 8% gewijzigd door SqueakyClean op 15-03-2016 12:34 ]

Yucko schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:34:
[afbeelding]

Thnx voor tip heb hem ook meteen gekocht daar.
Redelijke prijs om spel even te testen, vrees dat ie binnen een dag weer op V&A of marktplaats staat, maar heb al tijd geen nieuwe AAA games gekocht dus mag wel weer eens proberen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Battlefront 24 euri met 5% korting via de Facebook page! :D

Bestellen: https://www.cdkeys.com/pl...ard-edition-playstation-4

Facebook: https://www.facebook.com/cdkeyscom/app/393344207416996/

An  a day keeps the doctor away.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
En weer is mijn headset kapot (die sony wireless) dat is de 2e keer al. Dat waar hij in elkaar klapt is niet echt heel stevig helaas. Maar goed opzoek naar nieuwe headset want die sony dingen zijn bijna niet meer te koop.

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

New on PS Store this week: Paragon early access, EA Sports UFC 2, Salt & Sanctuary, more:

Klik Hier

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/GB/en/999/EP0006-CUSA01936_00-UFC2STANDARD0000/1457974281000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=225&h=225&bg_color=000000&opacity=100

• Scrisissszzz
WeAreLegion schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 14:37:
En weer is mijn headset kapot (die sony wireless) dat is de 2e keer al. Dat waar hij in elkaar klapt is niet echt heel stevig helaas. Maar goed opzoek naar nieuwe headset want die sony dingen zijn bijna niet meer te koop.
Echt waar? Ik heb de Gold nu al zeker 1,5 jaar en hij is nog steeds als nieuw. Accuduur ook nog steeds erg goed...

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Scrisissszzz schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 15:03:

Echt waar? Ik heb de Gold nu al zeker 1,5 jaar en hij is nog steeds als nieuw. Accuduur ook nog steeds erg goed...
Hmm ik maakte me ook al zorgen om die manier van dubbelvouwen. Gaat altijd wel iets van stuk.

Maar hoe ga je ermee om? Doe je het met beleid of ben je iets minder voorzichtig?
Ben nog steeds super blij met de headset, maar ik ben rete voorzichtig met het opruimen en in gebruik nemen.

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16:02

Odieus

Onuitstaanbaar

Scrisissszzz schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 15:03:
[...]

Zelfde hier, heb hem ook gehaald bij de release van de PS4. Niks aan het handje. Heb altijd sterk het vermoeden dat mensen met dit soort klachten niet zo zuinig met hun spullen omgaan...

PSN: LinQ-NL

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Odieus schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 15:18:
[...]

Zelfde hier, heb hem ook gehaald bij de release van de PS4. Niks aan het handje. Heb altijd sterk het vermoeden dat mensen met dit soort klachten niet zo zuinig met hun spullen omgaan...
Ik ga heel zuinig met mijn spullen om eigenlijk. Enige wat ik wou doen was hem opzetten gister, en ding brak gewoon af helaas :) maar goed er zijn dus bijna geen nieuwe tekoop of ik moet lang wachten. Maar goed maar eens rond kijken of er nog andere wireless headsets zijn.

Verwijderd

[...]
Ooit die fout gemaakt bij God of War III. :F Sindsdien staan alle systemen standaard op Engels ingesteld...

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:28
Odieus schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 15:18:
[...]

Een goed headset moet gewoon gebruikt kunnen worden. Als een ervaringsdeskundige die niet zuinig met zijn spullen om gaat kan ik zeggen dat mijn 1e Logitech F540 na meerdere vluchten door de kamer nog perfect werkt en aangezien ik zo tevreden was over het model had ik gelijk 2 reserve gehaald. Alleen toen ik een reserve uit de verpakking haalde en opzette brak de band gelijk. Dus je kan gewoon een minder product in dezelfde serie hebben.

Net als het verhaal met die knuppeltjes van de DS4. Toen ik dat probleem had was ik waarschijnlijk te intensief bezig met mijn controller of het was het zweet niet in orde 8)7 Nope! het is gewoon af en toe pure troep die je geleverd krijgt.

Als ik bang moet zijn dat wanneer een headset van mijn hoofd valt hij gelijk kapot is dan vind ik het gewoon een bagger headset, En dat gebeurt me ook regelmatig aangezien ik het niet fijn vind als er iets strak op mijn oren zit.

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik heb sinds paar jaar de Siberia V2 en wil eigenlijk een wireless, maar al die headsets in mijn prijsrange zitten gewoon zo slecht dat ik lekker hier blijf. Plus het feit dat je de headset in de controller plugt maakt het voor mij zo goed als draadloos, zit zonder draad van ps4 op de bank te gamen, niks beters dan dat :)

Vind het wel karig voor je Korumera dat het al de tweede keer is en je er tevreden over bent, want waarom op zoek naar dezelfde gaan!
Hoop dat je er eentje kan vinden, met beetje geluk komt Sony binnenkort met een upgrade, ze zijn al een tijdje niet meer leverbaar he!

• addictive
Yay! Vanavond Salt & Sanctuary spelen O+

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-11 16:17

SD5k

>4&X

addictive schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 17:26:
Yay! Vanavond Salt & Sanctuary spelen O+
Same here, prepare to cry! :+

• addictive
SD5k schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 17:30:
[...]

Nu heb ik er nog zin in, straks erger ik me waarschijnlijk dood :+

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Beakzz schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 16:03:

Als ik bang moet zijn dat wanneer een headset van mijn hoofd valt hij gelijk kapot is dan vind ik het gewoon een bagger headset, En dat gebeurt me ook regelmatig aangezien ik het niet fijn vind als er iets strak op mijn oren zit.
Het is de bedoeling dat ie blijft zitten....

Ik zet 'm ook wel es wat losser, na 4 uur wil het soms wel es ongemakkelijker aanvoelen... Maar zelfs dan blijft ie goed op mijn kop zitten..
Misschien moet ik toch eens Sonja Bakkeren???

• Homeland
  • Niet online
Playstation VR: October 2016, $399 US (en ook 399euro)

Live meelezen bij persconferentie: https://live.theverge.com/sony-playstation-vr-gdc-2016/

[ Voor 61% gewijzigd door Homeland op 15-03-2016 22:08 ]

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:04

PBP

Scherpe prijs van die PSVR. Al vraag ik me nog steeds af of VR uberhaupt gaat aanslaan met die prijzen.
Je bent me snel voor niek. 400 is een hele scherpe prijs en sony naait z'n klanten niet met het valuta verschil of verzend kosten. Oktober is nog een lange wacht, maar anders is het toch nog wachten op de games. Ben een tevreden man.

• Homeland
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://syllabus.vox-cdn.com/uploads/photo/image/22645/PSVR-GDC-2016-369.JPG

Links boven "Job Simulator"... 50 games die er dit jaar aan gaan komen en ik denk dat er een beste lading bagger bij gaat zitten. Veel gimmicky crap.
Speciaal voor poorleno, ze hadden het over een star wars battlefront vr experience deze maand. Stond op verge.
RoRoo schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 15:14:
[...]

Hmm ik maakte me ook al zorgen om die manier van dubbelvouwen. Gaat altijd wel iets van stuk.

Maar hoe ga je ermee om? Doe je het met beleid of ben je iets minder voorzichtig?
Ben nog steeds super blij met de headset, maar ik ben rete voorzichtig met het opruimen en in gebruik nemen.
Kijk ff op de laatste paar pagina's in het Bloodborne topic. Lachen gegarandeerd. :)

• addictive
SD5k schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 17:30:
[...]

So far so good! Level 9 paladin ondertussen.

Heel gaaf spel, vind de animaties heerlijk!
spoiler:
(een mob tegen de grond aan werken en vervolgens zijn hoofd intrappen...)

Damn Amazon, vanwege hun tijdelijke kortingen heb ik ook nog besteld:
-The Witcher 3 voor 34,97 EUR
-Life Is Strange voor 22,97 EUR

Voorlopig dus ff klaar met games aanschaffen...

• Elysi
  • Laatst online: 13-05-2019
Zeer scherpe prijs voor PS VR, gezien de concurrentie.
niekvandermeer schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 22:18:
Links boven "Job Simulator"... 50 games die er dit jaar aan gaan komen en ik denk dat er een beste lading bagger bij gaat zitten. Veel gimmicky crap.
Inderdaad, gelukkig kan je ook nog je PS4 games spelen in 'cinematic mode'.
With the headset on, users can also go into 'cinematic mode' to see the entire 16:9 PS4 menu and play all of their PS4 games.
The cinematic mode supports 3 zoom levels.
PSVR users experience includes an updated meida player app for PS4 so users can see video and photos capture from 360 cameras.
Dit klinkt in ieder geval cool. Hoop dat ik er snel eentje kan uitproberen.

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-11 10:21
Mooie prijs. Ik verwacht deze generatie nog geen stormvloed aan AAA-games op de PS4 maar in combinatie met de cinematic mode ga ik 'm zeker kopen in oktober. VR is gewoon te vet om nog langer op te moeten wachten.

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-11 18:10
Redelijke prijs voor de PSVR, maar dus toch niet in de eerste helft van 2016, wat er eigenlijk al wel in zat. Vooralsnog van plan om hem day one te halen; ik kijk er erg naar uit.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• ralph075
  • Niet online
Mijn vertrouwen in Sony is niet beschaamd, €399 voor de PS VR, de prijs van een console. Die verwachting was gewekt en deze prijs vind ik erg schappelijk. Blijft best wat geld, maar hier heb ik graag wat jaren op gewacht.

Is het al bijna oktober? O-)

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ps4 camera is wel verplicht en zit er niet bij, in totaal ben je dus iets van 460,- kwijt.

Prijs is OK vergeleken met concurrentie, niet te duur maar ook niet goedkoop te noemen. Maakt me ook niet uit ga hem sowieso nog niet halen, het zou me niets verbazen als we er over 2 jaar niets meer overhoren omdat het de zoveelste gimmick is na Move en PSeye :P

Verder dacht ik dat PSVR voor Sony wel een big deal was, vreemd dat zo'n presentatie dan geen live stream heeft.

[ Voor 14% gewijzigd door Chaoss op 16-03-2016 00:50 ]

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

ralph075 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 00:20:
Mijn vertrouwen in Sony is niet beschaamd, €399 voor de PS VR, de prijs van een console. Die verwachting was gewekt en deze prijs vind ik erg schappelijk. Blijft best wat geld, maar hier heb ik graag wat jaren op gewacht.

Is het al bijna oktober? O-)
Eens!!
Netjes woord gehouden met eerdere aankondiging, prima batch ontwikkelteams alleen jammer een beetje van de late release dit jaar. Toch vermoed ik wel dat Sony ook in het begin de troon gaat pakken op vr gaming gebied.
Voor mij instant pre-order in ieder geval.

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:28
Eerst maar eens zien wat dat ding aan kan. Die in verhouding lage prijs komt ergens vandaan en ik wil wel eens zien of het niet te simpele ervaringen worden.

Ja ik weet dat ze demo's van Driveclub en andere grote titels hebben draaien maar dat is nog wat anders dan een heel spel zonder framedrops (misselijkmakend in VR).

Nu ik de DK2 al een tijdje heb merk ik dat ik er steeds minder naar omkijk en dat het tekort schiet als je serieus wilt racen en totaal niet comfortabel gamed. Ik ga denk ik rustig de volgende generatie afwachten.
Pagina: 1 ... 86 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link