Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 21:13:
Na een week intensief Phantom Pain te hebben gespeeld(en nog lang niet klaar te zijn).
Moet ik toch eventjes zeggen dat ik het een fantastische game vind, denk dat het zelfs in mijn top3 beste ps4 titels tot nu toe staat.....

Er is zoveel te doen in deze game, je hoeft je nooit te vervelen.
Eer je de game op 100% heb, ben je minimaal 150 uur verder...

Als je deze game nog niet heb gespeeld, dan kan ik hem echt aanraden!.
Zoveel beter dan het gemiddelde wat er in de PS store te vinden is :)
Ben hem ook sinds ongeveer een week aan het spelen en inderdaad fantastisch spel. Nooit eerder een Metal Gear Solid game gespeeld maar is makkelijk in te komen en het speelt echt super.

Verwijderd

niekvandermeer schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 21:19:
[...]

Ben hem ook sinds ongeveer een week aan het spelen en inderdaad fantastisch spel. Nooit eerder een Metal Gear Solid game gespeeld maar is makkelijk in te komen en het speelt echt super.
d:)b ..

Vooral leuk om op al die S ranks te jagen, en alle tasks uit te voeren.
Zo ben je met 1 missie uiteindelijk vaak wel een uur tot 2 uur bezig..
En dan ook nog de ruim 150 side quests :P

Het is inderdaad wel makkelijk erin komen, alleen ik merk wel dat ik vaak net iets te ongeduldig ben.
Dan ben ik net iets te vlug met om een hoekje duiken of schiet net iets te vroeg een sniperkogel af..en dan ben ik weer alerted.. :(
En toch trekt het mij totaal niet. Ik heb GZ een paar uurtjes gespeeld en ik vond het echt niet fijn spelen (voelde me ook wel een beetje bestolen ook). TPP is ook nog eens tig keer groter en daar ga ik het geduld niet voor hebben. Dat en dan de bovennatuurlijke shit en het cartoony ballonnetjes aan dingen vastmaken en ik ben weg.

Pik 'm wel een keertje op in een sale voor € 15,- of minder.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 21:33:
[...]

d:)b ..

Vooral leuk om op al die S ranks te jagen, en alle tasks uit te voeren.
Zo ben je met 1 missie uiteindelijk vaak wel een uur tot 2 uur bezig..
En dan ook nog de ruim 150 side quests :P

Het is inderdaad wel makkelijk erin komen, alleen ik merk wel dat ik vaak net iets te ongeduldig ben.
Dan ben ik net iets te vlug met om een hoekje duiken of schiet net iets te vroeg een sniperkogel af..en dan ben ik weer alerted.. :(
Ja dat dacht ik in het begin ook, totdat alles wel heeeeeel erg repetitief wordt, ik heb hem op de ps3 gespeeld en heb geen enkele zin om weer helemaal overnieuw te moeten beginnen op de ps4 en echt ver was ik nog niet eens. Begon voor mij heel snel op werk te lijken ipv een game. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

"40 euro PlayStation Store tegoed voor 34 euro bij Wehkamp"

Meer Info Hierover: Klik Hier

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 06:33:
"40 euro PlayStation Store tegoed voor 34 euro bij Wehkamp"

Meer Info Hierover: Klik Hier
Beetje laat haha. Die code 'kado' was alleen gister geldig.

Verwijderd

SR8 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 07:33:
Beetje laat haha. Die code 'kado' was alleen gister geldig.
Ah das jammer.

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:34
Gisteren pricewatch: Sony PlayStation 4 1TB + Far Cry: Primal Zwart opgehaald bij Bart Smit voor € 379,00!

Nu is mijn vraag, ik heb hiervoor een nieuwe PSN naam al geregistreerd en geactiveerd op de PS4, maar is het ook mogelijk om mijn content (tropies en online games) over te zetten naar dit nieuwe account?)

Verder wat werkt de DualShock 4 toch 10 keer beter dan de DualShock 3. Met name het vasthouden. Voelt toch beter in de hand.

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-11 16:17

SD5k

>4&X

Ik ben na het spelen van Firewatch op zoek naar vergelijkbare games, zelf lijken Soma en The Vanishing of Ethan Carter me wel interessant.
Wie heeft ervaring met deze games en kan me vertellen waarom ik deze wel of niet zou moeten spelen?

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
BaZnGaNL schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:32:
Nu is mijn vraag, ik heb hiervoor een nieuwe PSN naam al geregistreerd en geactiveerd op de PS4, maar is het ook mogelijk om mijn content (tropies en online games) over te zetten naar dit nieuwe account?)
Kort antwoord: Nee.
Langer antwoord: Gewoon met jouw oude account inloggen op de PS4 om je reeds gehaalde trophies en games te behouden. Jouw oude account werkt ook gewoon als PS4 account.

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:34
ralph075 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:38:
[...]

Kort antwoord: Nee.
Langer antwoord: Gewoon met jouw oude account inloggen op de PS4 om je reeds gehaalde trophies en games te behouden. Jouw oude account werkt ook gewoon als PS4 account.
Thanks voor je goede uitleg. _/-\o_ _/-\o_
Maar het is ook mogelijk om een extra PSN account toe te voegen? En van beiden gebruik te maken? Misschien erg N00b vraag, maar toch vraag ik het even.

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
BaZnGaNL schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:52:
[...]

Thanks voor je goede uitleg. _/-\o_ _/-\o_
Maar het is ook mogelijk om een extra PSN account toe te voegen? En van beiden gebruik te maken? Misschien erg N00b vraag, maar toch vraag ik het even.
Ja hoor je kunt meerdere accounts actief hebben op je PS4, geen probleem. Dat kon de PS3 ook al ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Scrisissszzz op 10-03-2016 10:57 ]

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

SD5k schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:38:
Ik ben na het spelen van Firewatch op zoek naar vergelijkbare games, zelf lijken Soma en The Vanishing of Ethan Carter me wel interessant.
Wie heeft ervaring met deze games en kan me vertellen waarom ik deze wel of niet zou moeten spelen?
Ik heb ze alle 3, maar echt vergelijkbaar vind ik ze niet. Soma is qua omgeving meer lineair en echt een horror game (overigens alleen het begin gespeeld tot de eerste jumpscare ;( ).

Ethan Carter is wat mysterieuzer. Wel een "walking simulator", maar toch flink anders. Die heb ik wel uitgespeeld. Daarmee heb ik me wel vermaakt.

Je kan ook kijken naar Everybody's Gone To The Rapture.

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
BaZnGaNL schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:52:
[...]
Maar het is ook mogelijk om een extra PSN account toe te voegen?
Geen probleem, ik heb 5 accounts op de PS4.

• SD5k

SD5k

>4&X

bram1984 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:57:
Ik heb ze alle 3, maar echt vergelijkbaar vind ik ze niet. Soma is qua omgeving meer lineair en echt een horror game (overigens alleen het begin gespeeld tot de eerste jumpscare ;( ).

Ethan Carter is wat mysterieuzer. Wel een "walking simulator", maar toch flink anders. Die heb ik wel uitgespeeld. Daarmee heb ik me wel vermaakt.

Je kan ook kijken naar Everybody's Gone To The Rapture.
Wat vond je van Soma tot het punt dat je afhaakte? (pussy :+ )

Everybody's Gone To The Rapture ziet er ook wel interessant uit, die gaat in ieder geval op m'n wishlist.
Erg sfeervol, maar ook zeer beklemmend. Ik zit in een volledig verduisterde ruimte op een halve meter van een 50 inch met een headset op mijn kop. Dat maakt die shit nogal intens en ik ben er helaas niet voor gemaakt. Ik moet mezelf er weer eens toe zetten om verder te gaan. Dat geldt ook voor Alien Isolation.

Edit: Naughty Dog is lekker bezig.

https://giant.gfycat.com/GiftedFlawlessAmericanratsnake.gif

[ Voor 18% gewijzigd door bram1984 op 10-03-2016 11:25 ]

• SD5k

SD5k

>4&X

bram1984 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:21:
Erg sfeervol, maar ook zeer beklemmend. Ik zit in een volledig verduisterde ruimte op een halve meter van een 50 inch met een headset op mijn kop. Dat maakt die shit nogal intens en ik ben er helaas niet voor gemaakt. Ik moet mezelf er weer eens toe zetten om verder te gaan. Dat geldt ook voor Alien Isolation.

Kan ik wel begrijpen hoor, Alien Isolation moest ik af en toe ook gewoon even uitzetten omdat het me teveel werd.

Over Uncharted 4 gesproken, vond de beta niet veel aan, maar ik zie het ook niet als een multiplayer game. Ook echt een enorm verschil in graphics tegenover de singleplayer, waarschijnlijk door 2 verschillende teams gemaakt.

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-11 20:40
Heeft iemand This war of mine al gespot? Via Google kom ik op een realease date van eind januari, maar vind hem niet in de PS Store.

PSN ID Binloading_nl

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:06

Yucko

One clown to rule them all !

steefje schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:59:
Heeft iemand This war of mine al gespot? Via Google kom ik op een realease date van eind januari, maar vind hem niet in de PS Store.
Is dit hem niet? :?

@steefje hieronder:
ik heb gewoon de titel "this war of mine" bovenin ingetypt en op zoekicoontje gedrukt :+

Afbeeldingslocatie: http://www.jajoah.nl/images/zoeken_psn.JPG

[ Voor 19% gewijzigd door Yucko op 10-03-2016 12:17 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-11 20:40

PSN ID Binloading_nl

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:12
bram1984 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:21:

Al zit ik in de zon te spelen..ik trek dit soort spellen niet. Ik loop nog liever midden in de nacht door een ongure buurt in een willekeurig stad 8)7
SD5k schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:57:
[...]

Kan ik wel begrijpen hoor, Alien Isolation moest ik af en toe ook gewoon even uitzetten omdat het me teveel werd.

Over Uncharted 4 gesproken, vond de beta niet veel aan, maar ik zie het ook niet als een multiplayer game. Ook echt een enorm verschil in graphics tegenover de singleplayer, waarschijnlijk door 2 verschillende teams gemaakt.
Nee, niet door verschillende teams. De MP draait op 900p 60fps en de SP draait op 1080p 30fps (met waarschijnlijk nog wat aanvullende eyecandy die beschikbaar komt door de lagere framerate).

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:51
Beakzz schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:13:
[...]

Al zit ik in de zon te spelen..ik trek dit soort spellen niet. Ik loop nog liever midden in de nacht door een ongure buurt in een willekeurig stad 8)7
Een tijdje terug zat ik op een zonnige zondagmiddag met mijn vriendin naast me op de bank P.T. te spelen. Verschijnt er ineens een wezen in beeld. Volgens mij ging ik een halve meter de lucht in en keihard gillen... :') :'( :X

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Haha P.T. is ook wel de meest ultieme ongure shit die er is. Ik heb 'm nog steeds op mijn PS4 staan.

[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 10-03-2016 13:01 ]

• Vrijdag
Ik vind het ook heel erg jammer dat het spel niet meer zal verschijnen. SH is één van mijn favoriete freaky spellen reeks. Helaas is de remake voor de PS3 van een tijdje niet zo best. Een nieuwe remake/reboot net zoals ze met Tomb Raider gedaan hebben zou ik best waarderen voor SH.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Yeah, Salt & Sanctuary komt er over vijf dagen al aan. Nu ook de pre-orderen in de store :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:40
F350-maniac schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 19:00:
[...]

Ja snap wat je bedoelt, in mijn geval dus PSN abbo verlengd en Hitman omdat ik die toch niet zou verkopen omdat ik denk/hoop dat die interessant blijft.
Alle restantjes die achterblijven in je wallet lijken natuurlijk na verloop van tijd op gratis geld. Dus mocht er straks weer een full-price game komen dan 'voelt' die voordelig omdat je nog maar $40 hoeft bij te betalen aangezien ik nu $21 aan restantgeld overheb :P
Mm ik lees de actie toch dat je alleen 100 euro moest toevoegen aan je wallet. Niet hoeft uit te geven. Ik heb het ook toegevoegd, maar ik heb echter nog niet de code voor 15 euro ontvangen?

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Vrijdag schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 13:21:
Ik vind het ook heel erg jammer dat het spel niet meer zal verschijnen. SH is één van mijn favoriete freaky spellen reeks. Helaas is de remake voor de PS3 van een tijdje niet zo best. Een nieuwe remake/reboot net zoals ze met Tomb Raider gedaan hebben zou ik best waarderen voor SH.
Hoe speel je dit soort games nou eigenlijk? Ik neem aan dat jij je ook continue de typhus schrikt, toch? Hoe houd je zoiets vol?

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:53
Deze vraag ook al gesteld in het Synology topic, maar aangezien niet iedereen overal actief is:

Gebruikt iemand hier een NAS die niet kan transcoden in combinatie met Plex op de PS4? Of in combinatie met de ps4 mediaspeler (dlna)? En zo ja, werkt dit met subtitles in een MKV-container (X264, subs in de container)? (Vanaf m.n laptop met plex-server werkt het prima, maar ik weet niet zeker of mijn laptop dan niet aan het transcoderen is).

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Pepper92 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:36:
Deze vraag ook al gesteld in het Synology topic, maar aangezien niet iedereen overal actief is:

Gebruikt iemand hier een NAS die niet kan transcoden in combinatie met Plex op de PS4? Of in combinatie met de ps4 mediaspeler (dlna)? En zo ja, werkt dit met subtitles in een MKV-container (X264, subs in de container)? (Vanaf m.n laptop met plex-server werkt het prima, maar ik weet niet zeker of mijn laptop dan niet aan het transcoderen is).
Plex-server transcodeert.

Haal een raspberry pi voor een paar tientjes en bespaar je een hoop frustraties ;) Die PS4 mediaspeler is matig, net als alle mediaspelers van smart tvs e.d.
Ik heb een DS413 staan met alle media en een gedeelde mysql library, beneden een snelle HTPC en op 2 slaapkamers een rpi, nooit gezeur met afspelen van media

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-11 15:05
bram1984 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:59:
Haha P.T. is ook wel de meest ultieme ongure shit die er is. Ik heb 'm nog steeds op mijn PS4 staan.
Baal echt dat 'ie niet meer te downloaden is :(

• Kadketz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-10 12:44
cypher21 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:42:
[...]

Haal een raspberry pi voor een paar tientjes en bespaar je een hoop frustraties ;) Die PS4 mediaspeler is matig, net als alle mediaspelers van smart tvs e.d.
Ik heb een DS413 staan met alle media en een gedeelde mysql library, beneden een snelle HTPC en op 2 slaapkamers een rpi, nooit gezeur met afspelen van media
Maak je ook gebruik download station van synology?

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:43
Volgens mij ook niet altijd hoor. Als het bestand niet omgezet hoeft te worden, dan wordt het gewoon gestreamd.

• cypher21
raymon_vdb schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:47:
[...]

Maak je ook gebruik download station van synology?
offtopic:
meer voor t syno topic, maar nee, ik gebruik nzbget op de nas
tiguan schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:47:
[...]

Volgens mij ook niet altijd hoor. Als het bestand niet omgezet hoeft te worden, dan wordt het gewoon gestreamd.
Hangt er idd vanaf, maar aangezien het de PS4 mediaplayer is kun je er bij MKV en srt files altijd van uit gaan dat er getranscodeert wordt.
Zet maar eens een losse MKV + SRT op een USB of speel die via het netwerk af op de PS4, dat gaat niet werken

• On_E
  • Laatst online: 22:39

On_E

Housemusic

[...]

Of installeer UMS op je PC en speel alles af via de PS4 media player. ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Verwijderd

Flagg schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 22:22:
[...]

Ja dat dacht ik in het begin ook, totdat alles wel heeeeeel erg repetitief wordt, ik heb hem op de ps3 gespeeld en heb geen enkele zin om weer helemaal overnieuw te moeten beginnen op de ps4 en echt ver was ik nog niet eens. Begon voor mij heel snel op werk te lijken ipv een game. :)
Ik heb dat juist niet.

Maar ik heb dat ook totaal geen hekel aan grinden, sterker nog... ik vind dat altijd wel leuk om te doen.

Voorbeeld is bijvoorbeeld Final Fantasy 13... Daar was je avonden lang hetzelfde aan het doen om maar te levelen en geld te krijgen.
Gewoon lekker een muziekje op, glaasje whiskey erbij en beginnen maar :P.. dan hou ik het makkelijk een hele avond/nacht vol.

Verwijderd

Dbm12 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:24:
Mm ik lees de actie toch dat je alleen 100 euro moest toevoegen aan je wallet. Niet hoeft uit te geven. Ik heb het ook toegevoegd, maar ik heb echter nog niet de code voor 15 euro ontvangen?
Ik heb de coupon code voor de opwaardeer actie ook nog niet ontvangen.

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:06

Yucko

One clown to rule them all !

alleen als de speler het formaat niet kan afspelen of er is een beperking qua bandbreedte opgelegd.
Mijn telefoon zal best veel bestanden 1:1 kunnen afspelen zonder transcoderen, echter als de gevraagde kwaliteit in Plex op mijn telefoon < origineel is dan zal de Plex server gaan transcoderen.

Mijn Samsung TV's spelen eigenlijk alles af via direct-stream .. dus geen transcoderen. CPU belasting van mijn Synology stijgt dan hoogstens 1 of 2% ten opzichte van een situatie waar hij niets aan het doen is.

Bij gebruik van de Plex app op mijn PS4 gaat de Plex server wel transcoderen, maar dat ligt gewoon aan de beperkte ondersteunde formaten op de PS4.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• cypher21
On_E schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 15:15:
[...]

Er zijn zat mogelijkheden. Maar om de PC aan te zetten, een NAS te hebben staan en dan ook nog de PS4 aanzetten om iets te kijken op tv wel erg omslachtig vind ik..
Volgens mij kun je van de stroombesparing door de PS4 en PC uit te laten staan al een rpi halen en deze 24/7 laten draaien :)

• On_E

On_E

Housemusic

cypher21 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 15:40:
[...]

Er zijn zat mogelijkheden. Maar om de PC aan te zetten, een NAS te hebben staan en dan ook nog de PS4 aanzetten om iets te kijken op tv wel erg omslachtig vind ik..
Volgens mij kun je van de stroombesparing door de PS4 en PC uit te laten staan al een rpi halen en deze 24/7 laten draaien :)
Haha ja wat stroom betreft zal het een stuk schelen!
Ik heb niet eens een NAS ofzo dus stream nog ouderwets vanaf mijn PC en dat werkt dus echt top via UMS. :)

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
On_E schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 15:58:
[...]

Haha ja wat stroom betreft zal het een stuk schelen!
Ik heb niet eens een NAS ofzo dus stream nog ouderwets vanaf mijn PC en dat werkt dus echt top via UMS. :)
Ik gebruik de plex app op mijn smart tv icm mijn pc. Wel mijn pc aan maar niet mijn PS4 :)

Plus ik hoef niet transcode te doen maar kan gewoon direct play kiezen :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Vrijdag
bram1984 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:36:
[...]

Hoe speel je dit soort games nou eigenlijk? Ik neem aan dat jij je ook continue de typhus schrikt, toch? Hoe houd je zoiets vol?
Met een reserve onderbroek bij me :P Nee ik speel al best lang dat soort spellen, ook op de pc met bijvoorbeeld de Amnesia reeks. Die continue dreiging en gevoel van onmacht spreekt mij wel aan. Heel anders dan in de meeste games waar je toch een soort superwezen bent.
Wat ik wel doe is tijdens het spelen is af en toe even een break want het kan best werken op je zenuwen. En als het echt te erg is doe ik een Nope Nope Nope en ga ik grappige kitten filmpjes bekijken op youtube :P

Gek genoeg hebben de Dark Souls spellen mij dan weer nooit echt kunnen pakken, niet omdat ze te moeilijk zijn maar omdat de spanning gewoon anders ligt.

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
On_E schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 15:15:
[...]

Ook met losse .srt files?

PSN id: PENo1

• cypher21
ja, UMS trancodeert alles als t nodig is

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:53
[...]

Wow veel reacties!
Ik had dus het idee dat er niet getranscodeerd werd (of in ieder geval de video) omdat ik 'original file' kan kiezen. PS4 mediaplayer lijkt mijn files dus te ondersteunen.

Het probleem is dat op de plek van de tv alleen wifi is. Wifi-verbinding van de tv is matig (merk ik doordat netflix er na X minuten altijd mee ophoudt), terwijl de wifi-verbinding van de ps4 geweldig is (merk ik doordat netflix erg snel 1080p laadt en ik geen lag heb bij online gamen). Ik kan nu wel de nieuwe Raspberry Pi of andere mediaplayer gaan aanschaffen, maar of dat met de wifi-verbinding goed gaat...
Vandaar dat ik hoop dat het werkt op de ps4.

Edit: Ik heb me wat verder ingelezen, en ps4 kan inderdaad niet overweg met subs via plex zonder transcoding. Bummer! Op mijn tv kan ik ze ook al niet selecteren en de twee hdmi-poorten zijn al bezet. Achja :-(

[ Voor 8% gewijzigd door Pepper92 op 10-03-2016 21:46 ]

• On_E

On_E

Housemusic

Yep.

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 15:18:
[...]

Ik heb de coupon code voor de opwaardeer actie ook nog niet ontvangen.
Ik denk dat het echt $100 uitgeven is, want ik heb er maar $40 bijgezet in de wallet.

PSN Headless_Pumpkin

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:35
F350-maniac schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 17:27:
[...]

Ik denk dat het echt $100 uitgeven is, want ik heb er maar $40 bijgezet in de wallet.
Ik denk dat dennis de psn eu actie bedoelt en jij het over us versie hebt

Verwijderd

F350-maniac schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 17:27:
KookSpook schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 18:36:
Ik denk dat dennis de psn eu actie bedoelt en jij het over us versie hebt
Ik bedoel inderdaad de NL opwaardeer actie.

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-11 15:05

O+ O+ O+

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-11 21:05
Dat spel ziet er echt fantastisch uit. Heb daar echt zin in.

• Homeland
  • Niet online
Wat is Trials Fusion soms toch ook belachelijk frustrerend, dat het volledig aan jezelf ligt maakt het er dan ook niet makkelijker op :/

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:24
niekvandermeer schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 19:55:
Wat is Trials Fusion soms toch ook belachelijk frustrerend, dat het volledig aan jezelf ligt maakt het er dan ook niet makkelijker op :/
Vond Fusion nog wel meevallen (eigenlijk tegenvallen, dlc nooit gekocht), eigenlijk tegenvallen vergeleken met de voorlopers. Was de moeilijkheidsgraad hoger, maar ik ken de frustraties als het niet lukt. :P

En hoe vaker je het doet, hoe slechter het gaat. :D
Mijn taktiek was max 10 keer baan overnieuw starten en dan naar volgende, vaak als ik dan terug ging na tijdje ging het veel vloeiender.

• Homeland
  • Niet online
Albinoraptor schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 20:26:
[...]

Vond Fusion nog wel meevallen (eigenlijk tegenvallen, dlc nooit gekocht), eigenlijk tegenvallen vergeleken met de voorlopers. Was de moeilijkheidsgraad hoger, maar ik ken de frustraties als het niet lukt. :P

En hoe vaker je het doet, hoe slechter het gaat. :D
Mijn taktiek was max 10 keer baan overnieuw starten en dan naar volgende, vaak als ik dan terug ging na tijdje ging het veel vloeiender.
Dat later teruggaan werkt vaak wel inderdaad. Zojuist opgegeven na 250 kansloze pogingen, en het is dan ook echt de laatste jump (of 2 die je direct na elkaar moet doen) in het level.

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-11 22:15
niekvandermeer schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 19:55:
Hehehe, ik herken het... gisteravond ook even bezig geweest met een level uit de DLC en ik kwam maar niet verder op een klein stukje... zat rond de 200 retries. Normaal wordt ik niet zo agressief tijdens het gamen maar ik kon toen de controller wel door de TV gooien (natuurlijk niet gedaan) :9

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 19:27:
[...]

[...]

Ik bedoel inderdaad de NL opwaardeer actie.
Ja snap ik ;) de US store had dezelfde soort actie maar even afwachten dan of de voorwaarden hetzelfde zijn

PSN Headless_Pumpkin

• Gregory76
  • Laatst online: 21:41

Gregory76

Sony PlayStation freak

F350-maniac schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 23:15:
[...]
Ja snap ik ;) de US store had dezelfde soort actie maar even afwachten dan of de voorwaarden hetzelfde zijn
Ik kreeg gisteren op mijn US account een melding dat ik een code voor $ 15,- had gekregen omdat ik blijkbaar $ 100,- uitgegeven zou hebben. :) Prima. 8)

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:09
F350-maniac schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 23:15:
[...]

Op de website van Playstation zelf staat:

'Sluitingsdatum'09-03-2016 om 00:59 uur (Nederlandse tijd).
'Verzendtijd van tegoedbon'Binnen 10 dagen na de sluitingsdatum.
'Vervaldatum van de tegoedboncode'28-03-2016 om 00:59 uur (Nederlandse tijd).

Is dus nog even wachten (maximaal 8 dagen) voor de code toegestuurd wordt.

[ Voor 11% gewijzigd door Xerox op 11-03-2016 09:15 . Reden: Volgorde in de table veranderd ]

PSN: Redrafted

Verwijderd

Xerox schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 09:11:
Op de website van Playstation zelf staat:

'Sluitingsdatum'09-03-2016 om 00:59 uur (Nederlandse tijd).
'Verzendtijd van tegoedbon'Binnen 10 dagen na de sluitingsdatum.
'Vervaldatum van de tegoedboncode'28-03-2016 om 00:59 uur (Nederlandse tijd).

Is dus nog even wachten (maximaal 8 dagen) voor de code toegestuurd wordt.
Nog even geduld dus.
Eindelijk een dikke game die goed met maten te spelen is (die van mij zijn niet echt te porren voor Diablo en twinstick shooters). Ik heb er zin in.

Verwijderd

Thema HITMAN™ (Gratis Exclusief voor PlayStation®Plus):

Download Hier

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/999/EP0082-CUSA02369_00-ETH0000000000345/1457687795000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-11 10:54
bram1984 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:28:
Eindelijk een dikke game die goed met maten te spelen is (die van mij zijn niet echt te porren voor Diablo en twinstick shooters). Ik heb er zin in.

[video]
Ik wacht de reviews even af maar dit ziet er inderdaad erg leuk uit om samen op de bank te spelen.

PSN ID: MrMichel_75

bram1984 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:28:

[video]
Ik heb de beta gespeeld en eigenlijk vond ik er geen reet aan. Hoog "been there, done that" gehalte. Plus dr zit geen lekkere flow in de game (telkens terug naar menu voor nieuwe baan in SP). En online boeide het me ook al vrij snel niet meer. Het is makkelijk om met die game te beginnen, maar de rest is al snel te goed om nog leuk mee te kunnen doen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• On_E

On_E

Housemusic

Ik vond Trackmania Turbo leuker om naar te kijken dan om te spelen.

On_E schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 11:01:
Ik vond Trackmania Turbo leuker om naar te kijken dan om te spelen.
Ik heb de beta niet gespeeld, dus geen idee. Het ziet eruit als behoorlijk fun.

Gelukkig is de game ook niet de hoofdprijs, dus dat scheelt. Met een goed glas wijn en wat vrienden zal ik er best lol aan beleven.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
bram1984 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 11:32:
[...]

Ik heb de beta niet gespeeld, dus geen idee. Het ziet eruit als behoorlijk fun.

Gelukkig is de game ook niet de hoofdprijs, dus dat scheelt. Met een goed glas wijn en wat vrienden zal ik er best lol aan beleven.
Heb hem ook in preorder staan. Lijkt me echt super grappig op de bank met wat vrienden en gaan met die handel!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:33:
Thema HITMAN™ (Gratis Exclusief voor PlayStation®Plus):

Download Hier

[afbeelding]
Zijn die thema's ook te gebruiken als niet-+ leden als iemand die op dezelfde PS4 een account heeft wel + is ?

Mijn zoon is namelijk wel PS+, maar ik niet.

XBL: MRE Inc

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
MRE-Inc schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 11:50:
[...]

Zijn die thema's ook te gebruiken als niet-+ leden als iemand die op dezelfde PS4 een account heeft wel + is ?

Volgens mij wel :) maar da vrij snel te testen als je naar Thema's gaat onder jouw account zou je hem moeten zien staan dan als je hem download.

Verwijderd

MRE-Inc schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 11:50:

Dan moet je je zoon de primaire PS4 account maken.

Dan moet het lukken.

Even bij je zoon's account PS4 instellingen kijken dus.

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-11 15:45

rajackar

Blood Minister

Vrijdag schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 16:04:
[...]

Met een reserve onderbroek bij me :P Nee ik speel al best lang dat soort spellen, ook op de pc met bijvoorbeeld de Amnesia reeks. Die continue dreiging en gevoel van onmacht spreekt mij wel aan. Heel anders dan in de meeste games waar je toch een soort superwezen bent.
Wat ik wel doe is tijdens het spelen is af en toe even een break want het kan best werken op je zenuwen. En als het echt te erg is doe ik een Nope Nope Nope en ga ik grappige kitten filmpjes bekijken op youtube :P

Gek genoeg hebben de Dark Souls spellen mij dan weer nooit echt kunnen pakken, niet omdat ze te moeilijk zijn maar omdat de spanning gewoon anders ligt.
Bloodborne geprobeerd? Ik ben namelijk ook een groot horror game fan en bij mij klikte die nou net weer wel helemaal.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Verwijderd

Er is nu trouwens een manier om meldingen van nieuwe berichten van communities uit te schakelen.

Kijk onder de PS4 instellingen en dan onder "Meldingen"

Daar kun je berichten over communities in en uit schakelen.
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 14:32:
Er is nu trouwens een manier om meldingen van nieuwe berichten van communities uit te schakelen.

Kijk onder de PS4 instellingen en dan onder "Meldingen"

Daar kun je berichten over communities in en uit schakelen.
Nu? Dat is al sinds de introductie van communities :P Heb het per direct uitgevinkt namelijk ;)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Verwijderd

ASNNetworks schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 14:56:
Nu? Dat is al sinds de introductie van communities :P Heb het per direct uitgevinkt namelijk ;)
Oke, dat zou kunnen.

Er waren hier wat mensen die die berichten over communities niet leuk vonden namelijk.
Ik zie Modnation Racers maar dan met raceauto's, wat zeker geen slechte zaak is! :*) 8)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
dvdkiwi schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 16:19:
[...]

Ik zie Modnation Racers maar dan met raceauto's, wat zeker geen slechte zaak is! :*) 8)
Ahhh Modnation Racers ! Awesome, heb daar echt zo van genoten :D

Maar trackmania trekt me nou niet, juist door de raceauto's :')

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:24
Fuff schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 16:21:
[...]

Ik heb de beta gespeeld en 1/4 van de tracks was op 'dirt' met een soort terreinwagen.

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Bartske schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 16:33:
[...]

Ik heb de beta gespeeld en 1/4 van de tracks was op 'dirt' met een soort terreinwagen.
*gaat even wat gameplay bekijken .... O-)

Verwijderd

Hitman krijgt goeie cijfers overal.

(Morgen de huurmoordenaar spelen)

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 19:42:
[video]

Hitman krijgt goeie cijfers overal.

(Morgen de huurmoordenaar spelen)
The Division al uitgespeeld? :o

Verwijderd

Nog lang niet.

Hitman is episodisch, dus die kan ik tussendoor doen.

• On_E

On_E

Housemusic

Fuff schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 16:21:
[...]

Modnation Racers was echt heel tof, had in die tijd nog Lois Griffin uit Fam Guy gemaakt en die is 100en keren gedownload, dat vond ik toen wel lachen.

Jammer dat de game nagenoeg flopte.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 19:48:
[...]

Nog lang niet.

Hitman is episodisch, dus die kan ik tussendoor doen.
Jij speelt alles tussendoor volgens mij :P .
Als ik jou een avond on-line zie dan speel je meestal tussen de 5 en 10 verschillende games :P .

Ik kan dat echt niet, meerdere games door elkaar spelen.
Dan word je helemaal uit het verhaal gehaald, en weer in een nieuw verhaal gegooid.
Je kan nooit echt goed in een game worden omdat je nooit echt kan wennen aan de controls.

Speel jij eigenlijk wel alles uit wat je speelt :P ?

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-11 10:21
Sinds een week doet mijn PS4 het niet (goed) meer. Hij blijft steeds drie piepjes geven en probeert een disc te ejecten. Ook wanneer er geen disc in de PS4 zit, je hoort hem nog steeds dat geluid maken.

Iemand bekend met dit probleem? Ik heb de PS4 op aanraden van de klantenservice al teruggezet naar de fabrieksinstellingen maar dat heeft helaas niet geholpen.

Nu wil ik 'm opsturen ter reparatie, valt het buiten de garantie terwijl mijn PS4 nog geen anderhalf jaar oud is. Nu mag ik zelf 150 euro gaan betalen om dat ding te laten repareren. Echt belachelijk, volgens mij mag dat niet eens volgens de Europese wetgeving.
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 21:13:
[...]

Jij speelt alles tussendoor volgens mij :P .
Als ik jou een avond on-line zie dan speel je meestal tussen de 5 en 10 verschillende games :P .

Ik kan dat echt niet, meerdere games door elkaar spelen.
Dan word je helemaal uit het verhaal gehaald, en weer in een nieuw verhaal gegooid.
Je kan nooit echt goed in een game worden omdat je nooit echt kan wennen aan de controls.

Speel jij eigenlijk wel alles uit wat je speelt :P ?
Alleen Bloodborne.

@Hierboven: buiten garantie? Je hebt 2 jaar.

[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 11-03-2016 22:32 ]

• .GoO
bram1984 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 22:32:
[...]

Alleen Bloodborne.

@Hierboven: buiten garantie? Je hebt 2 jaar.
Is dat ergens terug te vinden? Volgens Sony namelijk maar 1 jaar.

Verwijderd

Mijn reactie was ook op Dennis 585 :9

Verwijderd

Resident Evil 20e verjaardag-thema (Gratis):

Download Hier

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/999/EP0102-CUSA00804_00-20THCUSTOMTHEME1/1457608419000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Phydomir

Dennis

.GoO schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 22:10:
Sinds een week doet mijn PS4 het niet (goed) meer. Hij blijft steeds drie piepjes geven en probeert een disc te ejecten. Ook wanneer er geen disc in de PS4 zit, je hoort hem nog steeds dat geluid maken.

Iemand bekend met dit probleem? Ik heb de PS4 op aanraden van de klantenservice al teruggezet naar de fabrieksinstellingen maar dat heeft helaas niet geholpen.

Nu wil ik 'm opsturen ter reparatie, valt het buiten de garantie terwijl mijn PS4 nog geen anderhalf jaar oud is. Nu mag ik zelf 150 euro gaan betalen om dat ding te laten repareren. Echt belachelijk, volgens mij mag dat niet eens volgens de Europese wetgeving.
Voor garantie moet je ook bij de winkel zijn waar je hem hebt gekocht. Maar dat ter zijde.

Er staat mij iets bij dat het rubber onder de eject knop voor jou probleem kan zorgen. Google anders even op "ps4 keeps ejecting disc". Genoeg mensen met hetzelfde probleem.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 05:50:
Resident Evil 20e verjaardag-thema (Gratis):

Download Hier

[afbeelding]
thanks man, erg gaaf.

• .GoO
Phydomir schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 07:49:
[...]

Voor garantie moet je ook bij de winkel zijn waar je hem hebt gekocht. Maar dat ter zijde.

Er staat mij iets bij dat het rubber onder de eject knop voor jou probleem kan zorgen. Google anders even op "ps4 keeps ejecting disc". Genoeg mensen met hetzelfde probleem.
Blijkt dat hij constant de eject button indrukt. Heb de PS4 nu op filtjes gezet zodat hij wat hoger staat, probleem opgelost :) Thanks, scheelt me 4-6 weken reparatietijd.

Wel vreemd dat ik dit probleem na 1,5 jaar opeens heb, maar goed.

edit: Te vroeg gejuicht ;( Heb een half uur zonder probleem kunnen spelen. Daarna de PS4 op standby gezet, niks aan de hand. Opeens na 15 minuten gaat de PS4 vanzelf aan en begint hij weer continu discs uit te spugen. Ik snap er echt helemaal niks van...

[ Voor 16% gewijzigd door .GoO op 12-03-2016 09:47 ]

.GoO schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 09:30:
[...]

Blijkt dat hij constant de eject button indrukt. Heb de PS4 nu op filtjes gezet zodat hij wat hoger staat, probleem opgelost :) Thanks, scheelt me 4-6 weken reparatietijd.

edit: Te vroeg gejuicht ;( Heb een half uur zonder probleem kunnen spelen. Daarna de PS4 op standby gezet, niks aan de hand. Opeens na 15 minuten gaat de PS4 vanzelf aan en begint hij weer continu discs uit te spugen. Ik snap er echt helemaal niks van...
Gezien je viltjes in eerste instantie werkten, ligt het probleem daar wel wss..

Ik zou de ejectknop goed schoonmaken en met stofzuiger en een tandenstokertje ermheen porren, ook vanaf de onderkant.. en anders openmaken.. Als je dat niet wil, kun je m idd wegbrengen :/

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:46

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Moet zeggen dat die power en eject knopjes ook wel ondingen zijn, hadden sowieso wel iets groter gemogen :P

Wat de controller betreft, ik heb nog steeds de release controller met originele thumbsticks!

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Phydomir

Dennis

.GoO schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 09:30:
[...]

http://www.gamefaqs.com/boards/691087-playstation-4/69193139

Lees dat eens door. Als ik het zo hoor is dat je probleem en de oplossing staat er ook in.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• On_E

On_E

Housemusic

In het uiterste geval kun je de eject knop gewoon verwijderen, een disc ejecten kan tenslotte ook via het menu en je bent dan zeker van het probleem af.

Verwijderd

Chaoss schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 12:11:
Moet zeggen dat die power en eject knopjes ook wel ondingen zijn, hadden sowieso wel iets groter gemogen :P

Wat de controller betreft, ik heb nog steeds de release controller met originele thumbsticks!
Ik denk dat ik die knopjes op de console al ruim een jaar niet heb aangeraakt :P .

De PS4 gaat aan en uit via de controller, en games gaan via de ps store :P

Verwijderd

Ik heb de cuh 1200 PS4 met sterk verbeterde knoppen.

Ze werken veel beter dan die op het launch model.

Ik gebruik de knoppen af en toe om de PS4 snel in resume mode te zetten.
Chaoss schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 12:11:
Niet mee eens.
Je moet er niet op willen drukken, je moet er één keer van boven naar beneden zachtjes overheen wrijven.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Homeland
  • Niet online
Heel raar dat in dezelfde periode als Hitman ook een game als Alehkine's Gun uit komt, vrijwel hetzelfde concept als Hitman maar dan heel slecht gedaan. Onbegrijpelijk dat een publisher hem dan tegelijk met Hitman uit gaat geven.
Pagina: 1 ... 85 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link