Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

tha_crazy

Mafketel

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 14:16:
[...]

Volgens mij kan dat niet.
Eens op je walllet, altijd in je wallet..
Naja dat vraag ik me dus inderdaad af.
Stel dat ik mijn account zou willen verwijderen, dan ben ik die 100 euro *poef* kwijt?

Verwijderd

tha_crazy schreef op maandag 07 maart 2016 @ 14:23:
[...]

Naja dat vraag ik me dus inderdaad af.
Stel dat ik mijn account zou willen verwijderen, dan ben ik die 100 euro *poef* kwijt?
Ja,
Dat ben je dan helaas allemaal kwijt ;)
Kan volgens mij inderdaad niet.
Je kunt een opwaardering van een PSN-portemonnee niet annuleren. Als je ons vraagt je PSN-portemonnee aan te vullen met je creditcard of betaalkaart, mobiele telefoon, PayPal of andere geaccepteerde betalingsmethode, vragen wij meteen je toestemming voor het uitvoeren van de transactie, dus kun je een opwaardering niet annuleren.

Verwijderd

ik vind aan de ps4 veel pro's maar mijn grootste contra tegenover de playstation in verhouding tot een game pc is de prijs van de games en online
Okeej...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:07
The_Bash schreef op zondag 06 maart 2016 @ 17:57:
Wellicht is dit al een keer voorbijgekomen, maar ik kan het zo snel niet terug vinden: Ik wil gebruik maken van de 100 euro opwaardeeractie. Ik kan alleen mogelijkheden vinden om met 10, 25, 50 of 150 euro op te waarderen. Hoe kan ik met EUR 100 opwaarderen in de store?
ja belachelijk inderdaad,

het is mij ook niet gelukt, zo als ik de mail lees moet je echt met 100 euro opwaarderen en niet 2 keer 50. Allemaal leuk en aardig, maar als je dan inderdaad die 100 euro opwaarderen uit dat lijstje haalt en alleen die 50 of 150 euro er inzet dan is het weer een waardeloze actie.

Ik heb the division gold dan maar rechtstreeks online gekocht, zonde van die 15 euro bonus, maar ja, het is niet anders :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 15:02:
ik vind aan de ps4 veel pro's maar mijn grootste contra tegenover de playstation in verhouding tot een game pc is de prijs van de games en online
Het is maar hoe je het bekijkt.

Games zijn wel goedkoper op de pc, maar het systeem zelf is veel duurder.
Daarbij hoef je een console niet up te graden om het jaar, terwijl dat bij een gamepc wel vaak het geval is..

Dus ik denk dat het uiteindelijk allemaal even goedkoop/duur is :)
En dat zeg ik als persoon die op de ps4 gamed, maar ook veel op de pc gamed

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 15:06:
[...]

Daarbij hoef je een console niet up te graden om het jaar, terwijl dat bij een gamepc wel vaak het geval is..

dank je oprecht dit heeft mijn kijk er op wel veranderd :*)
tha_crazy schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:59:
Iemand enig idee hoe het zit met een bedrag uit je portemonnee terug te laten storten naar je bankrekening?
Ik heb gisteren 2x 100 euro via IDEAL op mn wallet gezet en hiermee een pre-order gedaan.
Deze heb ik wegens omstandigheden laten annuleren maar nu wordt er verteld dat het geld niet naar mijn rekening gestort kan worden :?

Volgens mij is het juist in nederland zo dat als je iets annuleert dat je niet in store credits gekrediteert mag worden.
Dus vraag me af of PSN zich daar ook aan moet houden.
Jij hebt geld toegevoegd aan je wallet en dáarna heb je een pre-order geplaatst. Wanneer jij je pre-order annuleert, krijg je je geld weer terug waar het vandaan is gekomen: in jouw geval je wallet. Dus in principe houdt Sony zich daaraan (als het überhaupt wettelijk zo is vastgesteld). Jij hebt betaald met store credits, deze krijg je dus als store credits ook weer terug ;)

En nee, je kan geld dat op je wallet is gezet niet eraf halen.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
robinez schreef op maandag 07 maart 2016 @ 15:04:
[...]

ja belachelijk inderdaad,

het is mij ook niet gelukt, zo als ik de mail lees moet je echt met 100 euro opwaarderen en niet 2 keer 50. Allemaal leuk en aardig, maar als je dan inderdaad die 100 euro opwaarderen uit dat lijstje haalt en alleen die 50 of 150 euro er inzet dan is het weer een waardeloze actie.

Ik heb the division gold dan maar rechtstreeks online gekocht, zonde van die 15 euro bonus, maar ja, het is niet anders :(
Misschien volgende keer eerst de voorwaarden lezen voordat je begint te klagen? Hoeft niet in één keer:
4. Let op: het opwaarderen van je PSN-portemonnee hoeft niet in één keer te gebeuren. Gedurende de promotieperiode kun je meerdere keren opwaarderen. Volledige instructies voor het opwaarderen van je PSN-portemonnee vind je op de instructiepagina voor het opwaarderen van je portemonnee.
https://www.playstation.com/nl-nl/legal/top-up2016/

Alle aankopen gaan overigens via je portomonnee, dus die The Division Gold telt ook mee. ;)

Verwijderd

Kun je ook meerdere coupons krijgen door bijvoorbeeld 200 Euro erop te zetten in meerdere keren?

Tijdens de vorige actie's kon dat wel en had ik zes coupons verdiend.

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:21
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 15:06:
[...]

Om het jaar een pc upgraden is niet nodig denk ik. Met een goede setup kun je echt wel een jaar of 3 vooruit, ligt ook een beetje aan je eisen natuurlijk.

Verder streept het elkaar idd aardig weg. Goedkopere games op pc (steam sale!) en gratis online versus de goedkopere aanschaf van een ps4. Ding is nu voor ongeveer 350(?) te krijgen. Spellen zijn vrij duur, over de ps store wil ik het niet eens hebben. Gelukkig is er zoiets als marktplaats, waar de recente games voor zo'n 30 euro te koop staan.

• Elysi
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 15:58:
[...]

Kun je ook meerdere coupons krijgen door bijvoorbeeld 200 Euro erop te zetten in meerdere keren?

Tijdens de vorige actie's kon dat wel en had ik zes coupons verdiend.
Je krijgt inderdaad een tegoedboncode voor elke €100. Zie artikel 7 van de voorwaarden. :)
Kreeg van ASN de volgende tip door, voor de mensen die nog een headset zoeken. Deze komt over een weekje of 2 uit.

http://trittonaudio.com/prod/katana.asp

Bijzondere hieraan is HDMI pass-through. Tussen je console en je versterker/TV komt dus nog een kastje van de headset. De audio wordt hierbij niet gecomprimeerd, zoals bij toslink/optisch wel het geval is.

Kan alleen nog niet echt review vinden, dus of het echt wat is: geen idee nog.

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:55:
Kreeg van ASN de volgende tip door, voor de mensen die nog een headset zoeken. Deze komt over een weekje of 2 uit.

Bijzondere hieraan is HDMI pass-through. Tussen je console en je versterker/TV komt dus nog een kastje van de headset. De audio wordt hierbij niet gecomprimeerd, zoals bij toslink/optisch wel het geval is.

Ik heb een Tritton gehad in mijn X360 periode en dat was ook een perfecte 7.1 headset.

Ik heb genoeg aan mijn 5.1 DTS versterker/speaker setje van Yamaha.

Voor mij geen headset nodig dus.

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:52
bram1984 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:55:

22 maart beschikbaar bij MM voor 188.

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-11 17:59

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik heb zo'n Astro A50. Ik gebruik hem vooral op de PC tegenwoordig maar ik had het idee dat die A50 niet zo lekker samenging met 1 van mijn USB poorten in de PS4. Wanneer ik de MixAmp in de linker USB poort had spacete mijn DS4 controllers echt als een gek. Input lag, verlies vsn verbinding, dat soort dingen. Deed ik de MixAmp in de andere USB poort dan was er niks aan de hand.

Nooit iets over gehoord bij anderen met een A50, op de PC ook geen enkel probleem.

Het is overigens wel een erg goede headset vind ik. Erg duur ding maar dan heb je ook wat.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik heb een Tritton gehad en na 2 keer gebruiken alweer verkocht. Ik vond hem verschrikkelijk zitten. Komt denk ik omdat de over ear dingen of hoe noem je ze niet ovaal waren. Dat heeft die headset in die link ook niet. Mij lijkt die niet fijn zitten dus... Maar goed misschien rare oren :P

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-11 07:12
Kan iemand die de trackmania beta heeft gespeeld vertellen of hij net zo lekker speelt als op de pc?
En of je ook verkeer kan uitzetten enzo als je voor de beste tijd online speelt.
Twijfel om hem te preorderen op PSN.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Verwijderd

Ik ben nou alweer een aantal daagjes met Phantom Pain bezig, en vermaak me er weer prima mee.

Heb al 2 dagen niets van de Main Quest gedaan, lekker rond lopen in de woestijn... hier en daar een basis leegroven... en Quiet al het werk laten doen..

Fantastisch spel!.
Enige minpunt is dat je op de pc je eigen muziek in het spel kan stoppen, dit kan helaas niet op de ps4..

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-11 20:22

dano_nl

Meh

Sinned123 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 20:37:
Kan iemand die de trackmania beta heeft gespeeld vertellen of hij net zo lekker speelt als op de pc?
En of je ook verkeer kan uitzetten enzo als je voor de beste tijd online speelt.
Ik vind hem soepel spelen, roept wel weer het oude gevoel op. Ik heb nog niet gevonden hoe je de overige spelers uit zet maar neem aan dat dat in de final wel zal zitten?

Meh

• Elysi
Overwatch komt 24 mei uit. Hij staat inmiddels in de Store:

https://store.playstation...03974_00-OWPREORDERBDL000

5-9 mei volgt eerst nog een open beta. Ik de beta al op de PC gespeeld, en dat bevalt goed. Als je pre-ordert krijg je overigens 2 dagen eerder toegang tot de open beta, vanaf 3 mei. Dat is denk niet geheel toevallig ook de datum dat Battleborn uitkomt.

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Vandaag 1e uren in the division doorgebracht, werkt allemaal super, en met zn vieren op hard spelen was lekker uitdagend. Goede eerste indruk!

psn: jagermeistertim

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-11 15:05
Net Heavy Rain uitgespeeld, heerlijke game O+

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:46
Heb hem niet op de pc gespeeld, maar de besturing was gewoon goed en het liep allemaal goed.

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:43
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 20:53:
Ik ben nou alweer een aantal daagjes met Phantom Pain bezig, en vermaak me er weer prima mee.

Heb al 2 dagen niets van de Main Quest gedaan, lekker rond lopen in de woestijn... hier en daar een basis leegroven... en Quiet al het werk laten doen..

Fantastisch spel!.
Enige minpunt is dat je op de pc je eigen muziek in het spel kan stoppen, dit kan helaas niet op de ps4..
Is dat niet een kwestie van Spotify aanslingeren? (of via USB muziek afspelen)

Verwijderd

ThijsWTF schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 01:06:
[...]

Is dat niet een kwestie van Spotify aanslingeren? (of via USB muziek afspelen)
Dat is nogal anders.

Bij Phantom pain daar hebben ze het zo geregeld dat als je naar audio tapes luistert, dat je dat op de voorgrond hoort.
En op de achtergrond hoor je nog steeds het game geluid, en als er iets dringends is(Alerts bijvoorbeeld)dan word dat meteen aangegeven met audio...

Als ik mijn spotify doe, dan valt het gamegeluid gewoon compleet weg en dat wil ik met dit spel niet :)

Verwijderd

The Division – Dynamic Theme (Gratis voor PS Plus):

Klik Hier om te Downloaden

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/19/EP0001-CUSA01262_00-ETH0000000000344/1457399132000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=225&h=225&bg_color=000000&opacity=100

Verwijderd

Ik vond hem lekker spelen. Wel heel wat anders dan trackmania stadium op de PC deze blijft toch mijn voorkeur hebben. Weet nog niet of ik hem ga kopen voor het normale bedrag. Denk dat ik op een aanbieding wacht.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:24
Ik vond hem lekker spelen en ga hem waarschijnlijk wel halen. Vraag me alleen af waarom je hem zou preorderen op PSN je kan hem toch gewoon kopen als hij uit is? Met een digitale download kan hij ook niet uitverkocht raken.

Verwijderd

Bartske schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 08:35:
[...]

Ik vond hem lekker spelen en ga hem waarschijnlijk wel halen. Vraag me alleen af waarom je hem zou preorderen op PSN je kan hem toch gewoon kopen als hij uit is? Met een digitale download kan hij ook niet uitverkocht raken.
Op PSN is ie tot en met 23 Maart €36 ipv €40. Scheelt niet veel, maar als je toch van plan bent de game direct digitaal te kopen, is dat natuurlijk mooi meegenomen.
Bartske schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 08:35:
[...]

Ik heb 1x meegemaakt dat een fysieke game bijna overal uitverkocht was, en dat was met GTA 5. Trackmania gaat echt niet uitverkocht raken.

• Gregory76
  • Laatst online: 21:41

Gregory76

Sony PlayStation freak

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:13:
[...]

Op PSN is ie tot en met 23 Maart €36 ipv €40. Scheelt niet veel, maar als je toch van plan bent de game direct digitaal te kopen, is dat natuurlijk mooi meegenomen.
Ik heb hem zojuist dan ook maar gekocht (pre-ordered). Te leuk om te laten liggen :)
Voor bij de verzameling #bragmodus https://vid.me/qDUo

[ Voor 2% gewijzigd door Gregory76 op 08-03-2016 11:18 . Reden: link changed ]

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Verwijderd

Zojuist geconstateerd dat Action Henk en Assault Android Cactus al te koop zijn in de Playstation Store. In beide gevallen is er een korting van 30% gedurende de eerste 2 weken voor PS+ leden (inclusief de korting zijn de prijzen € 10,49 en € 10,14). Al vraag ik me af of Assault Android Cactus wel juist geprijsd is (standaard € 14,49 waar je wellicht € 14,99 zou mogen verwachten).

Ik heb ze zelf gelijk aangeschaft.

• Gregory76

Gregory76

Sony PlayStation freak

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:31:
Zojuist geconstateerd dat Action Henk en Assault Android Cactus al te koop zijn in de Playstation Store. In beide gevallen is er een korting van 30% gedurende de eerste 2 weken voor PS+ leden (inclusief de korting zijn de prijzen € 10,49 en € 10,14). Al vraag ik me af of Assault Android Cactus wel juist geprijsd is (standaard € 14,49 waar je wellicht € 14,99 zou mogen verwachten).

Bedankt voor de tip. Ik heb deze twee zojuist ook maar aangeschaft. :)

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:39
Al vraag ik me af of Assault Android Cactus wel juist geprijsd is (standaard € 14,49 waar je wellicht € 14,99 zou mogen verwachten).

:? Het zal wel aan mij liggen, maar je hebt het vermoeden dat het niet klopt en toch gelijk aanschaffen? Het zal niet de eerste keer zijn dat de prijzen later op de dag of zelfs in de week worden aangepast. Of is het iets met gunnen?

Verwijderd

Gregory76 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:35:
[...]

Bedankt voor de tip. Ik heb deze twee zojuist ook maar aangeschaft. :)
Graag gedaan! Mocht je ervaringen willen uitwisselen rondom Action Henk!, dan wil je erop attenderen dat sven240 zo vriendelijk is geweest alvast een topic aan te maken.

@Beakzz: Het is een vermoeden en niet meer dan dat. Ik gun de ontwikkelaar uiteraard loon naar werken.

Op Steam is de game € 13,99, maar PSN games zijn vaak net iets duurder. Als de game achteraf nog iets goedkoper op PSN zou uitvallen, dan zou het mijns inziens omstreeks 35 cent verschil gaan.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2016 11:46 . Reden: reactie aan Beakzz toegevoegd ]

• addictive
Is er eigenlijk een releasedate voor Detroit: Become Human bekend?

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-11 12:06
Vind het wel byzonder dat je deze games zo graag wil hebben dat je ze gelijk aanschaft? Jij bent dan neem ik aan niet een van de klagers over (het ps4 game aanbod van) ps+?
Ik verwacht een zo niet beide games alsnog in de plus binnen enkele maanden, of denken jullie hier anders over?
(en anders komen ze wsl ook wel in een humble bundle of steam sale ofzo schat ik in.....ik ga ze iig niet gelijk halen)
30% korting is natuurlijk wel leuk als je deze games toch al op ps4 wilde.

10 second ninja DONE

• Gregory76

Gregory76

Sony PlayStation freak

Sagat schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:49:
Vind het wel byzonder dat je deze games zo graag wil hebben dat je ze gelijk aanschaft? Jij bent dan neem ik aan niet een van de klagers over (het ps4 game aanbod van) ps+?
[...]
Dat klopt inderdaad. Ik klaag nooit en ik zat al een tijdje op Henk te wachten. Die andere lijkt mij ook gewoon wel leuk dus... what the heck?! :9

• addictive
bram1984 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:45:
[...]

Neem aan dat Google dit wel weet.
Nou, ik hoopte op een preciezer antwoord dan "We're expecting to see the game late next year at the earliest, but it's possible that we won't see it in stores until 2017." :)

Verwijderd

Sagat schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:49:
Ik verwacht een zo niet beide games alsnog in de plus binnen enkele maanden, of denken jullie hier anders over?
(en anders komen ze wsl ook wel in een humble bundle of steam sale ofzo schat ik in.....ik ga ze iig niet gelijk halen)
30% korting is natuurlijk wel leuk als je deze games toch al op ps4 wilde.
[...]
Dat klopt. Overigens had ik op Action Henk! gestemd, maar de meerderheid beslist nu eenmaal. Broforce zal ik vroeg of laat ook wel een keertje uitproberen, maar is voor mij geen prioriteit. Overigens heb ik nog vele titels uit het PS+ aanbod nog niet geprobeerd, omdat ik mijn PS4 nog geen half jaar heb. Uiteraard heb ik de titels wel steeds aan mijn bibliotheek toegevoegd. Natuurlijk heb ik ook mijn voorkeuren, maar ik laat me ook graag verrassen door een nieuwe titel. Tegenvallende graphics interesseren mij niet heel erg.

Games aanschaffen brengt tegenwoordig het risico mee dat ze later in de PS+ collectie komen (ongeacht of het een fysieke game of downloadable game betreft). Gezien het feit dat bij de eerdere Vote to Play de andere twee games ook (nog) niet op PS+ zijn aangeboden, durf ik de gok wel aan. Bovendien kan ik er dan vandaag mee aan de slag in plaats van over tig maanden...

@Beakzz: zie eerdere, aangepaste comment.

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:38
addictive schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:56:
[...]

Nou, ik hoopte op een preciezer antwoord dan "We're expecting to see the game late next year at the earliest, but it's possible that we won't see it in stores until 2017." :)
Ik denk dat de mogelijkheid bestaat dat de game pas in 2017 komt! :+

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-11 12:06
Haha nice! gameplay over gfx hoor. Vond het alleen opvallend met al het (imho wel terechte) geklaag over psn dat mensen deze game aanschaften alsof het gta6/half life 3/ noem maar op was :)

En verder natuurlijk een voordeel, als je koopt heb je de game forever, als ik ooit psn stop kan ik niet meer spelen uiteraard.
Gregory76 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:52:
[...]

Dat klopt inderdaad. Ik klaag nooit en ik zat al een tijdje op Henk te wachten. Die andere lijkt mij ook gewoon wel leuk dus... what the heck?! :9

10 second ninja DONE

• addictive
djmelvee schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 12:08:
[...]

Ik denk dat de mogelijkheid bestaat dat de game pas in 2017 komt! :+
Bedankt :+

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:38

• Beakzz
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 12:06:
[...]

Games aanschaffen brengt tegenwoordig het risico mee dat ze later in de PS+ collectie komen (ongeacht of het een fysieke game of downloadable game betreft). Gezien het feit dat bij de eerdere Vote to Play de andere twee games ook (nog) niet op PS+ zijn aangeboden, durf ik de gok wel aan. Bovendien kan ik er dan vandaag mee aan de slag in plaats van over tig maanden...
Tja wat is het risico. Zeker nu er gestemd is zal het maanden duren voor er één van deze in Plus komt zoals je al aangeeft. The Division is over een jaar ook veel goedkoper, maar toch zijn er veel gamers die het vanaf de eerste minuut MOETEN spelen dus zie niet in waarom dit met een indie anders zou zijn. Zeker als er mp in zit of leaderboards dan is het juist leuk om dit soort games vanaf release te spelen en niet bij een 2e kleine opleving die Plus meestal veroorzaakt.

Heb ze beide op Steam en die kan ik via de Steamlink ook gewoon op de bank spelen dus ik ga ze niet meer kopen, maar het zijn 2 topgames dus have fun :)

[ Voor 7% gewijzigd door Beakzz op 08-03-2016 13:13 ]

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:43
Hoe kun je de spellen of firmware beta downloaden als je de code via internet op de pc hebt verzilverd?

Ik zie ze wel staan bij account.sonyentertainmentnetwork.com
Maar daar komt geen optie naar voren downloaden naar ps4.
Dus kan ik de beta firmware niet downloaden naar de ps4.
Terwijl deze wel in de lijst staat.

Ook geld dat voor spellen en add ons

PSN: McMillan0984

Clavat schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:02:
Hoe kun je de spellen of firmware beta downloaden als je de code via internet op de pc hebt verzilverd?

Ik zie ze wel staan bij account.sonyentertainmentnetwork.com
Maar daar komt geen optie naar voren downloaden naar ps4.
Dus kan ik de beta firmware niet downloaden naar de ps4.
Terwijl deze wel in de lijst staat.

Ook geld dat voor spellen en add ons
Dat gaat automatisch, voor zover ik weet. Over welke specifieke beta heb je het?

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:43
bram1984 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:05:
[...]

Dat gaat automatisch, voor zover ik weet. Over welke specifieke beta heb je het?
De nieuwe Firmware System Software Beta Testing, March 2016
Die download die niet automatisch

PSN: McMillan0984

Verwijderd

Clavat schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:06:
De nieuwe Firmware System Software Beta Testing, March 2016
Die download die niet automatisch
Bij instellingen van de PS4 en dan systeem software.

Dan kun je handmatig 3.50 beta 2 installeren en later daar eventueel terug gaan naar 3.15.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ben toch ook wel benieuwd naar die nieuwe Firmware, ik heb eigenlijk maar 1 wens en dat is dat ze automatisch uploaden aanzetten op account basis en niet op primary sytemen. Ik heb dus 2 ps4's en die staan ook niet op zelfde locatie het is erg vervelend als je je save game vergeet en dus niet verder kan :(.

Uploaden gaat wel maar dat gaat dus vanaf 1 ps4, die andere moet ik dus op een stick zetten en weer mee terug nemen of zelf uploaden (omslachtig dus).
breaking: the division 38 euro bij ing spaarwinkel.

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

New on PS Store this week: The Division, Hitman, Action Henk, more. Full list here:

https://blog.eu.playstati...8&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/GB/en/999/EP0001-CUSA01262_00-TCTDPOSTGOLD0001/1457399132000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=225&h=225&bg_color=000000&opacity=100
Het is podverdorie wel komkommertijd jongens. Voor mij althans.

Inmiddels Uncharted 4, Doom, Trackmania Turbo en Dark Souls III in de pre-order staan, maar het duurt nog wel ff.

DS III trouwens de Apocalypse Edition besteld. Steelbook case is altijd wel tof.

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-11 15:45

rajackar

Blood Minister

bram1984 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:01:
Het is podverdorie wel komkommertijd jongens. Voor mij althans.

Inmiddels Uncharted 4, Doom, Trackmania Turbo en Dark Souls III in de pre-order staan, maar het duurt nog wel ff.

DS III trouwens de Apocalypse Edition besteld. Steelbook case is altijd wel tof.
Die heb ik ook in de pre order staan.
Ben omdat het kan nu toch ook maar eens aan DS1 begonnen om me voor te bereiden op deel 3 :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Kan nu veel tijd in the division pompen. Daarna UC4 maar wat daarna komt voor de ps4 wat ik wil............. Geen flauw idee.
rajackar schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:58:
[...]

Die heb ik ook in de pre order staan.
Ben omdat het kan nu toch ook maar eens aan DS1 begonnen om me voor te bereiden op deel 3 :)
DS2 geprobeerd, maar daar kon ik niet inkomen na Bloodborne. Tot nu toe lijkt deel 3 er een stuk meer op, dus die zal ik ff door moeten zetten.

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-11 15:45

rajackar

Blood Minister

bram1984 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 16:07:
[...]

DS2 geprobeerd, maar daar kon ik niet inkomen na Bloodborne. Tot nu toe lijkt deel 3 er een stuk meer op, dus die zal ik ff door moeten zetten.
Ik snap wat je bedoelt. Ik heb DS2 SotfS ook op de PS4 en dat was behoorlijk wennen.
Ik probeerde de game eerst als Bloodborne te spelen en dat schiet echt niet op. Toen ik er eenmaal in kwam heb ik er toch erg veel plezier aan beleefd. En ik moet zeggen dat ik DS1 ook erg vet vind.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Minecraft voor 3,99!!! https://store.playstation...00265_00-MINECRAFTPS4ED02

Heb 'm net gekocht en ben al een uurtje op weg, super deal! :) #spreadtheworld

An  a day keeps the doctor away.

• Homeland
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:53:
breaking: the division 38 euro bij ing spaarwinkel.
+ 1.650 Rentepunten

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-11 09:58

JSchut

.....

iApp schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 16:32:
Minecraft voor 3,99!!! https://store.playstation...00265_00-MINECRAFTPS4ED02

Heb 'm net gekocht en ben al een uurtje op weg, super deal! :) #spreadtheworld
Twijfel twijfel :P
Wilde hem altijd al eens kopen. Heb alleen zo goed als geen vrienden die dit (nog) spelen. Dus mulitplayer zal er voor mij niet inzitten.

Edit: Ik denk trouwens dat dit een prijsfout is. Was de upgrade versie (PS3 > PS4) niet 3.99?

Edit 2: Jup ik kan de 3.99 niet kopen :) De link die je stuurt is de upgrade versie. Dit is de normale versie en die is gewoon 18.99: https://store.playstation...00265_00-MINECRAFTPS40000

[ Voor 27% gewijzigd door JSchut op 08-03-2016 17:04 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:20
Ben voor de grap eens begonnen met Flame Over maar dat is nog best pittig. Of ik ben gewoon ontzettend slecht, dat kan ook :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• addictive
bram1984 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 16:43:
Alienation komt op 26-04. Wel lekker gepland allemaal. Alles wat ik wil komt maart/april/mei uit.

[video]
Ziet er gaaf uit!
JSchut schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 16:53:
[...]

Wilde hem altijd al eens kopen. Heb alleen zo goed als geen vrienden die dit (nog) spelen. Dus mulitplayer zal er voor mij niet inzitten.

Edit: Ik denk trouwens dat dit een prijsfout is. Was de upgrade versie (PS3 > PS4) niet 3.99?

Edit 2: Jup ik kan de 3.99 niet kopen :) De link die je stuurt is de upgrade versie. Dit is de normale versie en die is gewoon 18.99: https://store.playstation...00265_00-MINECRAFTPS40000
Na aanschaf heb je ze allebei 'gekocht', aldus de reacties op Pepper.com.
Je hebt dus echt Minecraft voor die 4 euro. ;)

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-11 23:41
Vrijdag schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 16:58:
Ben voor de grap eens begonnen met Flame Over maar dat is nog best pittig. Of ik ben gewoon ontzettend slecht, dat kan ook :P
Ik kom ook niet ver. Het vuur gaat steeds weer aan hahaha

• JSchut

JSchut

.....

dutchgio schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 18:28:
[...]

Na aanschaf heb je ze allebei 'gekocht', aldus de reacties op Pepper.com.
Je hebt dus echt Minecraft voor die 4 euro. ;)
Ik kreeg telkens. Niet beschikbaar voor aankoop of niet geregticht ofzo :(

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

JSchut schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 16:53:
[...]

Nee, nee. Is een prijsfout. :)

Zie ook: https://nl.pepper.com/aan...ps4-voor-eur399-psn-20092

An  a day keeps the doctor away.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:20
maukoo schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 18:43:
[...]

Ik kom ook niet ver. Het vuur gaat steeds weer aan hahaha
Ja dat is frustrerend inderdaad, ook als ik die poederblusser gebruik. En je wordt de hele tijd gebombardeerd met die vlammen.

Wilde ik net een poesje redden, >VLAMM< dood ;(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-11 09:38
Ik wilde 'm gaan kopen (The Division) en dacht net nog ps4 te zien bij versie keuze, maar klopt 't dat deze er nu niet meer is? (alleen pc en xbox)...

PSN: Mondaatje

• Beakzz
Monda schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 19:57:
[...]

Ik wilde 'm gaan kopen (The Division) en dacht net nog ps4 te zien bij versie keuze, maar klopt 't dat deze er nu niet meer is? (alleen pc en xbox)...
Ja dat klopt, maar dat had je zelf ook al gezien geloof ik...

• Monda
Beakzz schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:05:
[...]

Ja dat klopt, maar dat had je zelf ook al gezien geloof ik...
Klopt, maar wist niet meer zeker of ps4 er überhaupt net nog tussen stond en ik dus echt net te laat was blijkbaar.

• JSchut

JSchut

.....

gerechtigt lol. Was heel snel getypt had haast.

Op pepper stond ook: Is het wel, maar de prijs werkt alleen als je de ps3/vita versie al hebt. En die is dus een tijd terug als echte fout wel even gratis geweest.

Ik kon hem met geen mogelijkheid kopen helaas :(

[ Voor 37% gewijzigd door JSchut op 08-03-2016 20:34 ]

JSchut schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:28:
[...]

gerechtigt lol. Was heel snel getypt had haast.

Op pepper stond ook: Is het wel, maar de prijs werkt alleen als je de ps3/vita versie al hebt. En die is dus een tijd terug als echte fout wel even gratis geweest.

Ik kon hem met geen mogelijkheid kopen helaas :(
Nog steeds fout, haha. ;) :+

• JSchut

JSchut

.....

Maar deze keer wel minder erg :p

• Ari Gold
3 shells gekocht voor m'n controller, passen ze alle 3 niet. Ze zijn voor de oude controller en niet voor de nieuwe die ik heb. :') :')

• addictive
bram1984 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 18:33:
[...]

Beyond ga je in ieder geval ook vet vinden. d:)b
Woah! Heavy Rain vond ik al gaaf, maar Beyond is wel echt een flinke stap verder met alles. Heel cool! :D

Daarnaast ook Child of Light gekocht, geweldige graphics en animaties O+

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-11 18:10
Oja, Child of Light, die was ik alweer vergeten... Mooi spel ja en leuk gevechtsysteem.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
Ari Gold schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 22:46:
3 shells gekocht voor m'n controller, passen ze alle 3 niet. Ze zijn voor de oude controller en niet voor de nieuwe die ik heb. :') :')
Is er een verschil tussen de oude en nieuwe controller dan?

PSN id: PENo1

• Ari Gold
P.E.No.1 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:27:
[...]

Is er een verschil tussen de oude en nieuwe controller dan?
Ja, intern wel. Volgens mij kwam dat door die issue met de thumbsticks bij de launch controllers.

Schroeven binnen zijn op andere plekken. De micro usb aansluiting is bij de oude met 2 schroefjes bevestigd, bij de nieuwe maar met 1.

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
Ari Gold schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:06:
[...]

Ja, intern wel. Volgens mij kwam dat door die issue met de thumbsticks bij de launch controllers.

Schroeven binnen zijn op andere plekken. De micro usb aansluiting is bij de oude met 2 schroefjes bevestigd, bij de nieuwe maar met 1.
Ah nooit geweten. Volgens mij heb ik dan ook een oude en nieuwe omdat van eentje de sticks wel slijten maar van de andere niet. Zal t eens checken..

PSN id: PENo1

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
P.E.No.1 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:56:
[...]

Ah nooit geweten. Volgens mij heb ik dan ook een oude en nieuwe omdat van eentje de sticks wel slijten maar van de andere niet. Zal t eens checken..
Sticks slijten altijd ;)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
Zojuist $15 bonus binnen van de US store, voor 31-3 moet je deze code in je wallet zetten.
Overigens twijfelde ik eerst of je nu $100 in je wallet moest zetten of uitgeven, dat blijkt dus uitgeven te zijn. Ik had al $60 in de wallet, dus $50 erbij gezet en uiteindelijk Hitman en PSN gekocht, toch leuk.

PSN Headless_Pumpkin

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Kwam dat laatst inderdaad ook tegen dat er verschil in zit. Kwam erachter via: http://www.consoleskins.n...le-for-controller-shells/
F350-maniac schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 14:54:
Zojuist $15 bonus binnen van de US store, voor 31-3 moet je deze code in je wallet zetten.
Overigens twijfelde ik eerst of je nu $100 in je wallet moest zetten of uitgeven, dat blijkt dus uitgeven te zijn. Ik had al $60 in de wallet, dus $50 erbij gezet en uiteindelijk Hitman en PSN gekocht, toch leuk.
"Aardig" als je principeel alles digitaal wilt hebben, maar niet meer dan dat. Ik vind € 100,- geen misselijk bedrag om uit te geven aan games die je niet eens meer kan doorverkopen (laat staan Hitman pre-orderen) en voor € 15,- koop je ook weer nét niks, dus dan zal je er weer zo'n € 55,- bij moeten pompen als je een nieuwe AAA game aan wilt schaffen. Een nieuwe AAA game die tussen de € 50,- en de € 60,- kost in fysieke doorverkoopbare vorm.

Slimme marketing van Sony. Dat moet je ze nageven.

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:06

Yucko

One clown to rule them all !

Monda schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 19:57:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://www.jajoah.nl/images/rentepunten.jpg

beide komen wel naar boven als je in de rentepunten winkel zoekt op PS4, maar zodra je verder klikt:
  • Rainbox 6 Siege: alleen de optie PC en XBOX One
  • The Division: PC, XBOX One en PS4, alleen is die laatste niet leverbaar op dit moment
:'(

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Monda
Yucko schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 15:13:
[...]

[afbeelding]

beide komen wel naar boven als je in de rentepunten winkel zoekt op PS4, maar zodra je verder klikt:
  • Rainbox 6 Siege: alleen de optie PC en XBOX One
  • The Division: PC, XBOX One en PS4, alleen is die laatste niet leverbaar op dit moment
:'(
Ja klopt. Ik was dus blijkbaar echt een minuut te laat voor die speciale versie op 8 maart. Had 'm daarvoor al geselecteerd, maar ging nog even naar 't toilet 8)7. Daarna kon je überhaupt de ps4 versie niet meer selecteren. Nu idd wel maar helaas de melding dat ie "tijdelijk" niet beschikbaar is. Balen!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

A new Deal of the Week is now live on PS Store. Grab a hefty saving on Mad Max for PS4:

https://store.playstation...00054_00-MADMAXTHEGAME001

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CdHNXuEWIAIs2Po.jpg

PlayStation Europe

Doom’s multiplayer beta kicks off on 31/3. Full details and brutal new trailer here:

https://blog.eu.playstati...6&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CdHX3PGUkAACpW6.jpg

(Mad Max voor 29 Euro is een no-brainer en Doom lijkt me erg vet als knaller)

• JSchut

JSchut

.....

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 16:19:
Mad max is nieuw al te koop voor € 37.95 en tweedehands al vanaf € 20 euro.

Dat het niet heel duur is ben ik met je eens. maar een no-brainer?

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 16:19:
PlayStation Europe ‏

A new Deal of the Week is now live on PS Store. Grab a hefty saving on Mad Max for PS4:

https://store.playstation...00054_00-MADMAXTHEGAME001

[afbeelding]

PlayStation Europe

Doom’s multiplayer beta kicks off on 31/3. Full details and brutal new trailer here:

https://blog.eu.playstati...6&adbpl=tw&adbpr=36969785

[afbeelding]

Mad Max wordt snel repetitief en de animaties en controls zijn van een matig niveau. Dus nee, zeker geen no-brainer. Ik heb 'm na een uurtje of wat weer op Marktplaats gegooid.

Edit: Hoe oldschool is dit. :)

[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 09-03-2016 16:42 ]

Verwijderd

Ik wil graag in de closed beta van Doom.

Ik zat ook in de alpha, maar door brakke connecties heb ik die niet kunnen spelen.

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
bram1984 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 15:09:
[...]

"Aardig" als je principeel alles digitaal wilt hebben, maar niet meer dan dat. Ik vind € 100,- geen misselijk bedrag om uit te geven aan games die je niet eens meer kan doorverkopen (laat staan Hitman pre-orderen) en voor € 15,- koop je ook weer nét niks, dus dan zal je er weer zo'n € 55,- bij moeten pompen als je een nieuwe AAA game aan wilt schaffen. Een nieuwe AAA game die tussen de € 50,- en de € 60,- kost in fysieke doorverkoopbare vorm.

Slimme marketing van Sony. Dat moet je ze nageven.
Ja snap wat je bedoelt, in mijn geval dus PSN abbo verlengd en Hitman omdat ik die toch niet zou verkopen omdat ik denk/hoop dat die interessant blijft.
Alle restantjes die achterblijven in je wallet lijken natuurlijk na verloop van tijd op gratis geld. Dus mocht er straks weer een full-price game komen dan 'voelt' die voordelig omdat je nog maar $40 hoeft bij te betalen aangezien ik nu $21 aan restantgeld overheb :P

PSN Headless_Pumpkin

• Lasmibalsingh
  • Laatst online: 23:13
Ik schaf alleen digitaal spellen aan als ze scherper geprijsd zijn dan op de tweede hands markt.

Zo had ik voor tomb raider definitive edition €12,- betaald en voor driveclub inclusief season pass €13,-

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Verwijderd

Na een week intensief Phantom Pain te hebben gespeeld(en nog lang niet klaar te zijn).
Moet ik toch eventjes zeggen dat ik het een fantastische game vind, denk dat het zelfs in mijn top3 beste ps4 titels tot nu toe staat.....

Er is zoveel te doen in deze game, je hoeft je nooit te vervelen.
Eer je de game op 100% heb, ben je minimaal 150 uur verder...

Als je deze game nog niet heb gespeeld, dan kan ik hem echt aanraden!.
Zoveel beter dan het gemiddelde wat er in de PS store te vinden is :)
Pagina: 1 ... 84 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link