Canis Lupus schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:58:
Gisteren ook even een uurtje gespeeld. Erg vermakelijk, dat zeker.
Zit ook lokale multiplayer in.
Ben idd wel benieuwd of er verschil is tussen de characters, qua snelheid/springen bv. dan je met latere karakters snellere tijden kunt neerzetten?
Ze zouden alleen de leaderboards wellicht nog wat lokaler kunnen maken (land?), of in ieder geval jouw positie in de totaalranking laten zien (8456 van 12748 ofzo).
Zit ook in 2e blok levels, dan krijg je idd al wat meer variatie. Maar het is zeker geen makkelijke game, mij nog niet gelukt om op de Beginner levels een golden medal te halen (kan ook aan mij liggen natuurlijk, maar in vgl. met bv. Trackmania)
Daar zit een verschil met de PC versie. Er is alleen local multiplayer en er zit eveneens geen editor in de consoleversies. Mogelijk wordt die nog later ingebouwd, al heb ik dat niet gevraagd aan de ontwikkelaar.
Ik heb nog geen verschil kunnen ontdekken tussen de personages, maar op de een of andere manier vind ik Betsy beter spelen dan Henk.
De gold medals lukt mij in diverse gevallen wel, maar zilver is momenteel vaak het hoogst haalbare in de eerste run. Ik stel de ghost in op de gouden tijd en ik probeer dan in de buurt te blijven van die tijd met zilver tot gevolg. Ik bewaar de gouden en regenboog (Platinum?) medailles voor later en ik speel nu eerst alle levels door. Ik heb al wel geconstateerd dat de volgende blokken pas vrijkomen wanneer je een x aantal medailles hebt behaald.
Ik ben zelf inmiddels bij het 6e (of 7e) blok aanbeland. Daar heb ik me vrijdag stuk gebeten op op de laatste twee challenges. Ik heb bij beide levels inmiddels wel de eindstreep gehaald, maar ik ben nog niet snel genoeg (secondenwerk, doch nog steeds te langzaam). Daarna wacht de Cedar challenge (en dus de volgende Trophy).
Qua Trophies ben ik wel heel tevreden dat ik de 1% Trophy in de pocket heb. Het was mij even onduidelijk hoe ik precies kon achterhalen hoe snel mijn tijd was in vergelijking tot anderen. Anyway, je kiest een level waar jij goed in bent en in plaats van opstarten, kies je voor de optie leaderboards. Dan staat er onderaan geschreven het percentage van de gamers welke jij in snelheid gepasseerd bent. Ik speelde hem vrij op de Betsy's Challenge met een tijd van 19.52 seconden. Inmiddels is dat niet meer de snelste tijd, maar nog steeds erg snel. Wellicht dat ik nog een poging ga doen om de nummer 1 van het leaderboard van zijn koppositie te halen.