Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Exorcist schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:24:
Ik blijf op mijn (launch) PS4 sporadisch de melding "LAN cable disconnected" krijgen. Onderbreking is miniem maar het zorgt er wel voor dat ik uit een (online) sessie gegooid wordt. Heb ter test mijn andere PS4 geplaatst op die plek (zelfde kabel, zelfde switch) en geen problemen mee.

Onhandig, gebruik hem nu niet vaak meer voor online gamen maar vermoed wel dat het ding dus niet helemaal fris meer is. Of iemand moet nog een tip hebben :)
Zeker onhandig. Het klinkt alsof er een contact niet meer goed zit. Garantie is al verlopen waarschijnlijk. Anders zou ik verder gamen met die andere PS4 en deze in een andere kamer stallen, waarbij je het niet gebruikt om online te gamen.

Verder ga ik die Hitman beta toch maar even proberen. Ik krijg het nog druk dit weekend met Uncharted 4 en ook nog een poging op de Driveclub Tweakers Challenges... :+

Verwijderd

dutchgio schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 12:17:
zelfde als die vorige beta?
die heb ik nog geinstalleerd staan, zit geen server connectie verplichting aan en kun je dus ook gewoon offline spelen.
In de PS Store link die ik gaf staat "Released 4 Mar 2016" bij.

Denk een andere versie dus.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:08:
[...]

Zeker onhandig. Het klinkt alsof er een contact niet meer goed zit. Garantie is al verlopen waarschijnlijk. Anders zou ik verder gamen met die andere PS4 en deze in een andere kamer stallen, waarbij je het niet gebruikt om online te gamen.

Verder ga ik die Hitman beta toch maar even proberen. Ik krijg het nog druk dit weekend met Uncharted 4 en ook nog een poging op de Driveclub Tweakers Challenges... :+
Geen garantie meer inderdaad. De andere PS4 gebruik ik sowieso veel meer, en deze nauwelijks nog voor (online) gamen. Ga ik er verder niet meer over nadenken.
Jumpman schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 12:15:
[...]

Je zou nu makkelijker een layer over het PlayStation beeld kunnen leggen, die 'controller' input geeft waarvan je PS4 denkt dat het van de een DS4 komt. Dus ja, een aimbot is makkelijker. Code injecteren in de 'game' via deze remote optie zal nog steeds lastig worden.
Hier ben ik dus bang voor idd.. juist een van de redenen waarom ik geen PCgames meer wilde spelen ;w
poor Leno schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:29:
[...]

Hier ben ik dus bang voor idd.. juist een van de redenen waarom ik geen PCgames meer wilde spelen ;w
maar aan de ene kant, zouden deze hackers ook gewoon kunnen spelen via de onofficieel remote app. dus denk dat het niet heel veel uitmaakt.
[...]

Ik vraag me echt af of dit echt gaat werken i.c.m. de latency die Remote Play veroorzaakt. Ik ga er gemakshalve vanuit dat Sony dit wel doordacht heeft.

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
[...]

De Xbox One heeft deze functionaliteit toch ook? Daar hoor ik er geen problemen over.

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:54

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Zit te twijfelen over Alien: Isolation die nu in de store met korting is.. mensen die hem hier gespeeld hebben?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-11 10:42

RoRoo

Certified Prutser

Nieuwevolger schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:39:

maar aan de ene kant, zouden deze hackers ook gewoon kunnen spelen via de onofficieel remote app. dus denk dat het niet heel veel uitmaakt.
Zou Sony dit niet kunnen blocken TZT?

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:39

On_E

Housemusic

BlackEyedAngel schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:41:
Zit te twijfelen over Alien: Isolation die nu in de store met korting is.. mensen die hem hier gespeeld hebben?
Topgame hoor, al moet ie je wel liggen. (trage survival horror)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Sfeer van de originele Alien film is echt heel goed overgezet in game vorm. Als je die film goed vond is deze game sowieso verplichte kost imo. Maar inderdaad, het is een vrij trage horror game en wat mij betreft ook iets te lang(dradig). Had van mij best 3-4 uur korter gemogen. Desondanks wel een heel puik spel.

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:21
Tof spel, creepy sfeertje. Grafisch een van de mooiere ps4 games.

Enige spel wat ik op easy heb moeten spelen, kwam er op normal niet doorheen.
RoRoo schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:45:
[...]

Zou Sony dit niet kunnen blocken TZT?
grote kans dat ze die developer van het onofficiele programma voor remoteplay een takedown notice sturen zodra hun eigen oplossing beschikbaar is.
zolang ze zelf nog niks hebben wordt het gedoogd maar zodra die er wel is wil je geen alternatieve, aangepaste versies meer.

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-11 10:42

RoRoo

Certified Prutser

dutchgio schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 17:13:
[...]

grote kans dat ze die developer van het onofficiele programma voor remoteplay een takedown notice sturen zodra hun eigen oplossing beschikbaar is.
zolang ze zelf nog niks hebben wordt het gedoogd maar zodra die er wel is wil je geen alternatieve, aangepaste versies meer.
Dat zou je denken, maar iedereen die 10€ betaald hebben en het ook al gebruiken..
Het is helemaal gebaseerd op de RemotePlay protocollen van Sony zelf..

Ben benieuwd hoe, en of, ze dat gaan doen..

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

RoRoo schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 17:20:
[...]

Dat zou je denken, maar iedereen die 10€ betaald hebben en het ook al gebruiken..
Het is helemaal gebaseerd op de RemotePlay protocollen van Sony zelf..

Ben benieuwd hoe, en of, ze dat gaan doen..
gebaseerd op de Remoteplay protocollen van de Android remote play app ja, want die protocollen worden er gebruikt.

Die van Sony zelf zit wel wat anders in mekaar lijkt me, als native programma en direct met je ps4 verbinden. geen emulatie van android.

En degenen die ervoor betaald hebben zijn dan gewoon dom, want daar heeft Sony niets mee te maken.
Daarom heb ik er ook niet voor betaald. wel zijn aangepaste app op Android gebruikt, maar ga niet voor de desktop app betalen.

• duhuh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 08:21

duhuh

duh...

Gezien er blijkbaar ook voor remote play een update moet komen op de playstation zelf denk ik dat de niet sony versie snel ophoud.

Tenminste tot de ontwikkelaar met een update komt.

Ik kan de remote play alleen maar toejuichen en zit ook met smart te wachten !

Hoe sony aimbots wil tegen houden heb ik geen idee van :P

nee gewoon nee en het blijft nee. nou vooruit ja dan

Je kunt altijd nog heel multiplayer in remoteplay, wat toch al niet echt aanbevolen is om zo te spelen, uit te schakelen.
Dan is de lol er voor het gebruik van bots ook gauw af. ;)

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Far Cry Primal op Platinum, opzich ging het wel vrij vlot, echt een leuke game, nu aankomend weekend maar Firewatch afronden en de eerste episode van Michonne The Walking Dead.

Dinsdag klaar voor The Division

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
weet iemand een winkel waar ze los thumbsticks verkopen voor de ps4 controller? wil de mijne vervangen omdat ze nu uit elkaar vallen (controller sinds release ps4).

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:46
Paulus07 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 00:19:
weet iemand een winkel waar ze los thumbsticks verkopen voor de ps4 controller? wil de mijne vervangen omdat ze nu uit elkaar vallen (controller sinds release ps4).
Ik ken alleen webshops eigenlijk
Als je geen haast hebt: aliexpress. Kost je een euro, krijg je binnen zo'n 2 weken doorgaans binnen.

Ik koop al mn onderdelen daar (en nog meer).

[ Voor 5% gewijzigd door ASNNetworks op 05-03-2016 01:02 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Paulus07
  • Niet online
ASNNetworks schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 01:02:
[...]

Als je geen haast hebt: aliexpress. Kost je een euro, krijg je binnen zo'n 2 weken doorgaans binnen.

Ik koop al mn onderdelen daar (en nog meer).
Heeft haast. *iets met 8 maart...* :P
Paulus07 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 01:06:
[...]

Ik heb de Xbox One sticks in mn Dualshock 4. Ik vind die sowieso fijner dan de standaard PS4 sticks en heb ze dus omgewisseld daarmee. Heb volgens mij nog wat setjes liggen . Als je deze wil gebruiken, kan ik je wel een setje sturen via de brievenpost. Als je liever de PS4 sticks wil, zijn omgetwijfeld wat onderdelen webshops in NL die ze verkopen.

[ Voor 5% gewijzigd door ASNNetworks op 05-03-2016 01:19 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
ASNNetworks schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 01:17:
[...]

Ik heb wat setjes Xbox One sticks hier liggen. Ik vind die sowieso fijner dan de standaard PS4 sticks en heb ze dus omgewisseld daarmee. Heb nog wat setjes liggen (bestelde er meerdere). Als je deze wil gebruiken, kan ik je wel een setje sturen via de beievenpost. Als je liever de PS4 sticks wil, zijn omgetwijfeld wat onderdelen webshops in NL die ze verkopen.
dito, heb m net een PM gestuurd

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Paulus07 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 01:06:
[...]

Je kan ook onderstaande erop zetten. Gebruik ik al sinds de PS4 uit is. Voegt meer grip en nauwkeurigheid toe. Enige nadeel is dat ik nu niet meet zonder kan.

Hama Controller Opzetstukken PS4 op bol.com: http://go.bol.com/p/9200000020906866

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Beakzz schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 13:26:
Zie het probleem niet echt, want het lijkt me niet dat het opvalt als je in een andere setting loopt met een ander invulling. Het is hoe dan ook wel duidelijk dat Far Cry Primal een spin-off had moeten zijn zoals Blood dragon bij FC3 en de map is alleen maar een extra bewijs voor.

De game heb ik verder niet gespeeld en het zal allemaal best wel leuk zijn, maar ik hoor van verschillende kanten dat het ook als een stand alone dlc overkomt en de game niet compleet aanvoelt (als in een op zichzelf staand product).
Heb 'm voor 3 tientjes op de kop weten te tikken voor PC en dat ze de map van FC4 hebben gebruikt merk je niet. Hoewel de basis layout hetzelfde is hebben ze er zoveel aan verbouwd dat je daar niets van merkt, werkelijk alles is anders. Overigens hebben ze wel meer herbruikt (o.a. veel animaties), net als in FC4.

Tot nu toe vind ik de game geweldig, echt een aanwinst voor het genre. Of ik er 60/70 euro voor over zou hebben gehad is een andere vraag. :+

• ralph075
  • Niet online
Hier liggen ze ook bij Intertoys in de winkel.

Verwijderd

PlayStation NL ‏

Heb jij als PS+ lid een exclusieve aanbieding ontvangen met korting op de ASUS RT-AC87U router? Je kan deze code nog tot 11-3 verzilveren.

(Asus Routers zijn erg goed en de mijne is nog steeds door updates ondersteund.)

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 10:16:
PlayStation NL ‏

Heb jij als PS+ lid een exclusieve aanbieding ontvangen met korting op de ASUS RT-AC87U router? Je kan deze code nog tot 11-3 verzilveren.

(Asus Routers zijn erg goed en de mijne is nog steeds door updates ondersteund.)
Heb deze router toevallig echt een top ding inderdaad :)

Verwijderd

WeAreLegion schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 10:27:
Heb deze router toevallig echt een top ding inderdaad :)
Ik heb de versie ervoor: de RT-AC68U.

Perfecte router die ik in 2013 gekocht heb en die krijgt nog steeds updates.

Multiplayer op de PS4 gaat hier met die router al jaren perfect.

• Paulus07
  • Niet online
ralph075 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 10:03:
[...]

Hier liggen ze ook bij Intertoys in de winkel.
Thx voor de tip :) straks eens kijken.

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Mooie vergelijking tussen FC4 en FCP.

YouTube: The Far Cry Primal and Far Cry 4 Worlds Look VERY Similar

Map mag dan gelijk zijn, de werelden zien er wel echt heel anders uit.
De verschillen zijn groot genoeg, ik zou me er niet aan storen.
Sterker nog, het zou me niet eens opvallen.
Een groot deel van die plaatjes lijken niet eens op elkaar...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

niekvandermeer schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 11:16:

Dat zou er nog eens bij moeten komen. En heel anders? Het lijkt toch verrekte veel op elkaar.

• NLxAROSA
  • Niet online
Ligt er maar net aan welke punten je vergelijkt/eruit haalt. Het overgrote deel is compleet anders. Heb er inmiddels al flink wat uurtjes inzitten en ik heb absoluut niet het gevoel dat ik een rehash zit te spelen. Wat mij meer opvalt is het hergebruik van animaties.

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
bram1984 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 11:25:
[...]

Dat zou er nog eens bij moeten komen. En heel anders? Het lijkt toch verrekte veel op elkaar.
Ik had verwacht, vanwege de hoeveelheid ophef, dat het vrijwel gelijk zou zijn, rotspartijen die 1-op-1 zouden zijn overgenomen bijvoorbeeld. Het is nu echt puur de ligging van heuvels, de loop van riviertjes, verder is alles toch wel anders, kan me voorstellen dat als je FC4 hebt gespeeld je soms een vage gevoel van herkenning zal hebben bij bijv. een meer maar over het algemeen ziet het er toch echt wel anders uit.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:22

spaceboy

Op grote hoogte

niekvandermeer schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 11:16:

Tja. Ik heb er ondertussen ook een uur of 10 wel in zitten en heb Far Cry 4 ook volledig gespeeld. Ja, je merkt echt wel dat dezelfde game engine en opzet gebruikt is. En ja, er zitten repeterende dingen in. Maar het gaat om het gevoel: ik vind Primal wezenlijk anders dan Far Cry 4. Alleen die platinum is (net als bij Far Cry 4) soms wat annoying: dat je al die dingetjes overal moet opzoeken... :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

bram1984 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 11:25:
[...]

Het enige wat ze hebben kunnen vinden zijn overeenkomsten bij water. En ja die eerste watervallen zijn gelijkend, nu heb ik al redelijk wat watervallen irl gezien en guess what de verschillen zijn irl ook niet heel schokkend, een waterval van een bepaald formaat komt redelijk vaak op die manier naar beneden.

Tja een bocht in een rivier, hoeveel spellen met een flinke rivier hebben niet een exact dezelfde bocht erin zitten? Zoveel variatie heb je niet icm water. Als je twee willekeurige rivieren pakt kan je waarschijnlijk wel 10 bochten in beide vinden die er hetzelfde uitzien.

Maw in mijn ogen heel erg vergezocht door mensen die niet vaak genoeg buiten komen, en die ook even mee willen klagen over een spelletje.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Origins
  • Niet online
spaceboy schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 11:55:
[...]

Tja. Ik heb er ondertussen ook een uur of 10 wel in zitten en heb Far Cry 4 ook volledig gespeeld. Ja, je merkt echt wel dat dezelfde game engine en opzet gebruikt is. En ja, er zitten repeterende dingen in. Maar het gaat om het gevoel: ik vind Primal wezenlijk anders dan Far Cry 4. Alleen die platinum is (net als bij Far Cry 4) soms wat annoying: dat je al die dingetjes overal moet opzoeken... :P
Was op het einde met Primal ook wel klaar met die dingetjes opzoeken, wat me echt wel stoorde toen ik gister die Platinum halen was die side missies dan moet je naar punt A op een berg.. en vervolgens naar punt b om de missie te accepteren en vervolgens dan pas de missie doen.

Maar goed blij dat ik die platinum binnen heb van Primal.
niekvandermeer schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 11:38:
[...]

Ik had verwacht, vanwege de hoeveelheid ophef, dat het vrijwel gelijk zou zijn, rotspartijen die 1-op-1 zouden zijn overgenomen bijvoorbeeld. Het is nu echt puur de ligging van heuvels, de loop van riviertjes, verder is alles toch wel anders, kan me voorstellen dat als je FC4 hebt gespeeld je soms een vage gevoel van herkenning zal hebben bij bijv. een meer maar over het algemeen ziet het er toch echt wel anders uit.
Nee ik weet wel dat het er anders uitziet, maar van bovenaf is de map hetzelfde. Rivieren e.d. liggen op dezelfde plek. Heeft ze een hoop werk gescheeld.

• ThijsWTF
  • Laatst online: 20:43
Ik ben bezig met The Witness maar ik ben bang dat het ik het verneukt heb... In the swamp met de tetris blokjes, draaide er een platform na het oplossen van een puzzel waardoor ik naar de overkant kon. Ik ben er alleen afgestapt waardoor mijn lift naar de overkant er van door ging. Ik krijg het platform niet meer terug waardoor ik niet meer kan oversteken. Kan ik deze puzzel nog resetten of moet ik de game resetten? :(

• NLxAROSA
  • Niet online
bram1984 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 12:51:
[...]

Nee ik weet wel dat het er anders uitziet, maar van bovenaf is de map hetzelfde. Rivieren e.d. liggen op dezelfde plek. Heeft ze een hoop werk gescheeld.
Denk niet echt discussie over is of ze die map van FC4 wel of niet hebben gebruikt, dat lijkt me wel duidelijk. :+ De vraag is of ze 'm genoeg hebben verbouwd om er echt iets anders mee te maken of dat ze zich er makkelijk vanaf hebben gemaakt. Ik neig zelf naar het eerste maar het tweede is misschien ook wel waar.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:22

spaceboy

Op grote hoogte

ThijsWTF schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 13:18:
Ik ben bezig met The Witness maar ik ben bang dat het ik het verneukt heb... In the swamp met de tetris blokjes, draaide er een platform na het oplossen van een puzzel waardoor ik naar de overkant kon. Ik ben er alleen afgestapt waardoor mijn lift naar de overkant er van door ging. Ik krijg het platform niet meer terug waardoor ik niet meer kan oversteken. Kan ik deze puzzel nog resetten of moet ik de game resetten? :(
Weet wat je bedoelt. Wij hadden precies hetzelfde. Geen paniek. Je kunt er op een bepaalde manier toch langs. Weet niet meer zeker of we uiteindelijk van de andere kant kwamen of dat we op een belachelijk grote afstand een puzzel konden oplossen om de brug terug te laten draaien. Ik dacht toen wij daar waren ook 'Kuuuuuut' 8) maar de paniek was voor niks. Niet resetten dus.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• ThijsWTF
  • Laatst online: 20:43
spaceboy schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 16:02:
[...]

Weet wat je bedoelt. Wij hadden precies hetzelfde. Geen paniek. Je kunt er op een bepaalde manier toch langs. Weet niet meer zeker of we uiteindelijk van de andere kant kwamen of dat we op een belachelijk grote afstand een puzzel konden oplossen om de brug terug te laten draaien. Ik dacht toen wij daar waren ook 'Kuuuuuut' 8) maar de paniek was voor niks. Niet resetten dus.
Thanks voor de reply :). We gaan niet resetten dan. Ik las al op de steam forums dat je vanuit een gekke hoek op grote afstand toch nog bij die panel kon komen. De developer heeft ookal gezegd dat ze het gaan patchen zodat je niet zo omslachtig te werk hoeft te gaan.

Straks maar weer proberen. Wat een geniale game verder.

• Cyleo
  • Laatst online: 10-11 21:05
Weet iemand wat de internetvereisten zijn voor Now? Heb het nu een paar keer geprobeerd, maar ik krijg telkens error m.b.t. de internetsnelheid.

Verwijderd

Cyleo schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 18:08:
Weet iemand wat de internetvereisten zijn voor Now? Heb het nu een paar keer geprobeerd, maar ik krijg telkens error m.b.t. de internetsnelheid.
What do I need to play PS Now?
- We recommend a steady broadband Internet connection with at least 5 Mbps

Bron plus meer info over de benodigdheden : https://www.playstation.com/en-us/explore/psnow/faq/

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-11 15:05
Iemand dit nog gespeeld? Wil weten of het het geld waard is of niet :)

Verwijderd

addictive schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 21:39:
[...]

Iemand dit nog gespeeld? Wil weten of het het geld waard is of niet :)
Is een visioneel horror spel, herhaalt een truc 1000 keer. Eerste paar keer is het leuk, daarna wordt het meer van hetzelfde. Wel leuk, 4-5u bezig om het rustig uit te spelen. Voor 20 euro wel prima.

• Origins
  • Niet online
Firewatch gister uitgespeeld, echt een prima game.
Typisch zo een game wat je dan weer een tijdje bijblijft.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/EtqxLK4RRIb8ClwrYsbgmE8n/full.jpg?nohitcount=1

Mijn nieuwe aanwinsten voor de PS4.

Ik zit nu al sinds woensdag op de 3.50 beta.

Loopt probleemloos en het downloaden lijkt sneller en constanter te gaan.

Ik kan niet wachten op de uiteindelijke versie in combinatie met Windows remote play.

• wolkeh
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-11 19:23
Had je The Division niet na 2 minuten afgeschreven Dennis?

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Origins schreef op zondag 06 maart 2016 @ 08:15:
Firewatch gister uitgespeeld, echt een prima game.
Typisch zo een game wat je dan weer een tijdje bijblijft.
Gisteren eens in playstore gekeken of ik nog iets leuks kon ontdekken,en had een hoop gehoord over dying light, dus the following gekocht. Zag firewatch ook staan dus die eerst FF ged/l zodat ik wat te doen had terwijl DL aan het d/len was.

Heb dying light dus niet meer aangeraakt :+ , heerlijk spel.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:34

PBP

wolkeh schreef op zondag 06 maart 2016 @ 09:32:
Nee nee, 10minuten :+
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 14:28:
The Division beta meteen verwijderd na 10 minuten en mijn preorder geannuleerd.

Geen spel voor mij.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:07
Dennis koopt uiteindelijk alle triple A games.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
wolkeh schreef op zondag 06 maart 2016 @ 09:32:
Dat kan ik me ook herinneren haha!

De closed beta had dennis toch verwijderd na 10 min en t was niks voor hem?

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• addictive
Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2016 @ 06:43:
[...]

Is een visioneel horror spel, herhaalt een truc 1000 keer. Eerste paar keer is het leuk, daarna wordt het meer van hetzelfde. Wel leuk, 4-5u bezig om het rustig uit te spelen. Voor 20 euro wel prima.
Thanks! Dan wacht ik er voorlopig nog mee :)

Heb gister Heavy Rain aangeschaft, daar ga ik me vandaag maar eens mee vermaken (nooit een PS3 gehad, dus heb de game nog niet eerder gespeeld).

Verwijderd

Tijdens de tweede beta van The Division heb ik em even flink getest
en toen bleek ik em toch leuk te vinden en sinds ik klaar ben met de
multiplayer van BOIII heb ik wel weer zin in een frisse game zoals Division.

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-11 16:17

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2016 @ 12:12:
Tijdens de tweede beta van The Division heb ik em even flink getest
en toen bleek ik em toch leuk te vinden en sinds ik klaar ben met de
multiplayer van BOIII heb ik wel weer zin in een frisse game zoals Division.
Bij mij was het precies andersom, de closed beta heb ik helemaal uitgewoond maar toen de open beta kwam was ik het na een uurtje alweer zat.

Ben nu zelf begonnen aan Lords of the Fallen, geen topper maar wel een erg vermakelijke game. Gewoon een leuk tussendoortje maar hij kan echt niet in de schaduw staan van de Souls serie.

Daarnaast afgelopen week Firewatch gespeeld, toch wel een uurtje of 6 over gedaan omdat ik het best wel ontspannend vond om overal rustig rond te lopen, daarnaast vond ik het einde lang niet zo slecht als ik hoorde dat het zou zijn. Wat mij betreft een aanrader en de vraagprijs van €20 zeker waard! :)

[ Voor 35% gewijzigd door SD5k op 06-03-2016 13:39 ]

Verwijderd

SD5k schreef op zondag 06 maart 2016 @ 13:33:
Ben nu zelf begonnen aan Lords of the Fallen, geen topper maar wel een erg vermakelijke game. Gewoon een leuk tussendoortje maar hij kan echt niet in de schaduw staan van de Souls serie.
Ik ben niet goed in Lords of the Fallen.

Nog tips voor een beginner als mij?

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-11 16:17

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2016 @ 13:37:
[...]

Ik ben niet goed in Lords of the Fallen.

Nog tips voor een beginner als mij?
Rustig alles ontdekken, net als bij de Souls serie is het in het begin lastig. Begin gewoon met de movesets van je vijanden te leren en deze te counteren wanneer het safe is.
Ik heb ook het idee dat de game een stuk makkeljker is met heavy armor, je krijgt bij de warrior class (dacht dat deze zo heette) een schild wat bijna alles 100% blockt.

[ Voor 18% gewijzigd door SD5k op 06-03-2016 13:41 ]

• Scrisissszzz
Lords of the Fallen is deze maand de game with gold op de X1 dus probeer hem daar wel eens uit :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Hihi de PS 3.50 Beta heeft een PSVR warning er al in :D

Afbeeldingslocatie: http://cdn4.gamepur.com/images/feature/psvr-safety-measures.jpg

Verwijderd

Ik hoor niemand over de MP beta van Uncharted 4? Ik vind het wel lekker weg spelen en het ziet er goed uit! Ben ook benieuwd hoeveel beter de SP eruit gaat zien.

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:09
Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2016 @ 15:04:
Ik hoor niemand over de MP beta van Uncharted 4? Ik vind het wel lekker weg spelen en het ziet er goed uit! Ben ook benieuwd hoeveel beter de SP eruit gaat zien.
Ik denk dat je hiervoor moet zijn in het Uncharted 4 topic.

PSN: Redrafted

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:31
heren, hoe doe ik dat psnow

heb de code ingevuld, verwachte eigenlijk een app download
maar hoe zit dat nou, ik zie nada

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Bol.com heeft mijn pre order voor de Division Gold Edition geannuleerd. Zou het nu handig zijn om hem in de psn store te kopen i.v.m. de 100 euro "aanbieding" . Krijg je 15 euro tegoed erbij?

Lastig, ik twijfel.

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

Verwijderd

Xerox schreef op zondag 06 maart 2016 @ 15:22:
[...]

Ik denk dat je hiervoor moet zijn in het Uncharted 4 topic.
Valt me gewoon op dat er weinig animo voor lijkt te zijn. Farcry heeft ook een eigen topic, maar wordt ook besproken in dit topic.

• polopolo150
  • Laatst online: 09-11 11:45
ppeterr schreef op zondag 06 maart 2016 @ 15:23:
heren, hoe doe ik dat psnow

heb de code ingevuld, verwachte eigenlijk een app download
maar hoe zit dat nou, ik zie nada
Deze kan je terug vinden op je PS4 library/bibliotheek :)

• Elysi
Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2016 @ 15:38:
[...]

Valt me gewoon op dat er weinig animo voor lijkt te zijn. Farcry heeft ook een eigen topic, maar wordt ook besproken in dit topic.
Uncharted koop ik (en de meeste mensen denk ik) voor de SP. De MP is leuk erbij, maar 't zal mijn aankoop niet beïnvloeden. Weinig reden om dan aan dit soort timed demo's mee te doen. Ik wacht sowieso liever op het volledige product.

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:31
polopolo150 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 15:40:
[...]

Deze kan je terug vinden op je PS4 library/bibliotheek :)
ah ! dankje ik ga lekker ps3én ;)

• Origins
  • Niet online
Flagg schreef op zondag 06 maart 2016 @ 10:08:
[...]

Gisteren eens in playstore gekeken of ik nog iets leuks kon ontdekken,en had een hoop gehoord over dying light, dus the following gekocht. Zag firewatch ook staan dus die eerst FF ged/l zodat ik wat te doen had terwijl DL aan het d/len was.

Heb dying light dus niet meer aangeraakt :+ , heerlijk spel.
Hh

Haha cool! Vond het een mooie rit met Firewatch, ben blij dat ik de game heb gespeeld.
Dying Light ga je ook veel plezier aan beleven.

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-11 11:48
Volgende week haal ik een PS4, zit nog wel met enkele vragen:

Heb ook een PS Vita, kun je nou alle PS4 games ook op de Vita afspelen als je PS4 aanstaat?

Heb al een lijstje gemaakt van de games die ik er meteen bij wil halen:
Fallout 4
FFX/X2 remaster
GTA5
The Witcher 3: Wild hunt
Far Cry: Primal

Lijken mij alle 5 wel goede titels, zoals je wellicht ziet houd ik van games met open werelden en freeroaming en van RPG's. Vraag mij vooral af hoeveel Singleplayer value deze titels hebben (ben niet echt een Multiplayer speler).
Iemand nog goede aanraders in de bovenstaande categorieën of een game waarvan je zegt: die kun je beter halen!?

Laatste vraagje, want op internet zijn de meningen er sterk over verdeeld: hoe goed is het PS4 beeld als je op QHD (2560 x 1440) of WQXGA (2560 x 1600) speelt. Ziet dat er lekker uit of kun je beter bij 1920x1080 blijven?

Heb m'n PS+ account overigens al opgezegd, laatste maanden alleen maar een berg bagger wat je krijgt aan spellen :(

• SCARfaceE
  • Laatst online: 14-11 00:27
Lijstje ziet er goed uit, alleen een must-have mist er: Bloodborne.

PSN ID: Beest41

Krukar schreef op zondag 06 maart 2016 @ 16:00:
Volgende week haal ik een PS4, zit nog wel met enkele vragen:

Heb ook een PS Vita, kun je nou alle PS4 games ook op de Vita afspelen als je PS4 aanstaat?

Fallout 4
FFX/X2 remaster
GTA5

Lijken mij alle 5 wel goede titels, zoals je wellicht ziet houd ik van games met open werelden en freeroaming en van RPG's. Vraag mij vooral af hoeveel Singleplayer value deze titels hebben (ben niet echt een Multiplayer speler).
Iemand nog goede aanraders in de bovenstaande categorieën of een game waarvan je zegt: die kun je beter halen!?

Laatste vraagje, want op internet zijn de meningen er sterk over verdeeld: hoe goed is het PS4 beeld als je op QHD (2560 x 1440) of WQXGA (2560 x 1600) speelt. Ziet dat er lekker uit of kun je beter bij 1920x1080 blijven?

Heb m'n PS+ account overigens al opgezegd, laatste maanden alleen maar een berg bagger wat je krijgt aan spellen :(
Assasins creed black flag voor de SP, desmoods in ruil voor Primal.
Verder heb je de beste titels al wel te pakken zo.

• Elysi
Mocht je 'm nog niet gespeeld hebben zou ik eerder voor Far Cry 4 gaan dan Primal (digitaal is FC4 nu in de sale btw).

Verder inderdaad Bloodborne!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-11 11:48
SCARfaceE schreef op zondag 06 maart 2016 @ 16:06:
Lijstje ziet er goed uit, alleen een must-have mist er: Bloodborne.
Bloodborne zat ik zelf ook al naar te kijken inderdaad, ik heb 'm in ieder geval op m'n lijstje voor latere games staan :)
dutchgio schreef op zondag 06 maart 2016 @ 16:09:
[...]

Assasins creed black flag voor de SP, desmoods in ruil voor Primal.
Verder heb je de beste titels al wel te pakken zo.
Hmm, dingetje met AC is dat ik ooit de allereerste heb gepre-ordered voor veel geld omdat die zwaar gehyped was, en dat bleek een enorm saai ***-spel. Sindsdien heb ik eigenlijk nooit meer naar de AC-series gekeken. Misschien toch maar is kijken of deze wel wat is dan.

Edit: Na een paar reviews denk ik dat ik Far Cry dan voorlopig toch even omwissel voor Bloodborne, lijkt me een super spel :)

[ Voor 7% gewijzigd door Krukar op 06-03-2016 16:31 ]

Net een paar uurtjes Firewatch gedaan. Toch wel erg vermakelijk en tof hoe ze dit gemaakt hebben. De spanning wordt erg subtiel opgebouwd. Erg benieuwd hoe dit af gaat lopen.

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-11 12:26
bram1984 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 17:01:
Net een paar uurtjes Firewatch gedaan. Toch wel erg vermakelijk en tof hoe ze dit gemaakt hebben. De spanning wordt erg subtiel opgebouwd. Erg benieuwd hoe dit af gaat lopen.
Zit er net sinds vanmiddag na te kijken om hem ook te kopen om vanavond lekker op de bank te duiken. Op internet staat dat hij op de PS4 nogal glitchy zou zijn, hoe ervaar jij dat?

Specs!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
GoldenBatt schreef op zondag 06 maart 2016 @ 17:06:
[...]

Zit er net sinds vanmiddag na te kijken om hem ook te kopen om vanavond lekker op de bank te duiken. Op internet staat dat hij op de PS4 nogal glitchy zou zijn, hoe ervaar jij dat?
Er is inmiddels al een patch geweest dus zou nu beter moeten zijn.

• GoldenBatt
DigitalError schreef op zondag 06 maart 2016 @ 17:10:
[...]

Er is inmiddels al een patch geweest dus zou nu beter moeten zijn.
Ja, maar dat zegt natuurlijk ook niet of het daadwerkelijk opgelost is, ben er altijd beetje huiverig voor dat problemen maar half opgelost worden terwijl 20 euro toch best wat geld is voor een relatief korte game ;)

Denk dat de gok maar gewoon ga wagen en zien wat het wordt :)

Specs!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:50
bram1984 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 17:01:
Alleen maar bergafwaards, in mijn mening.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Af en toe dropt de fps wel en heb hier en daar al wat kleine grafische bugs gezien (2 of 3, dus valt mee). Niet gamebreaking in ieder geval. De game is lekker traag, dus nergens storend. Dat komt van iemand die zich erg snel stoort aan bugs en pop-in. Het verhaal en de sfeer maken een hoop goed.

• SacreBleu
bram1984 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 17:34:
Af en toe dropt de fps wel en heb hier en daar al wat kleine grafische bugs gezien (2 of 3, dus valt mee). Niet gamebreaking in ieder geval. De game is lekker traag, dus nergens storend. Dat komt van iemand die zich erg snel stoort aan bugs en pop-in. Het verhaal en de sfeer maken een hoop goed.
Vooral de voice-acting is overtuigend, dat is echt een pluspunt. Ik vond alleen het eind een anti-climax hebben. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• GoldenBatt
Ben overtuigd, PS4 is hem nu al het goed is aan het downloaden, eerst eens de laatste huishoudelijke klusjes, koken, en dan ga ik hem eens proberen :)

Specs!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-11 16:34
Wellicht is dit al een keer voorbijgekomen, maar ik kan het zo snel niet terug vinden: Ik wil gebruik maken van de 100 euro opwaardeeractie. Ik kan alleen mogelijkheden vinden om met 10, 25, 50 of 150 euro op te waarderen. Hoe kan ik met EUR 100 opwaarderen in de store?

404 error: File not found | PSN: The_Bash

• addictive
The_Bash schreef op zondag 06 maart 2016 @ 17:57:
Wellicht is dit al een keer voorbijgekomen, maar ik kan het zo snel niet terug vinden: Ik wil gebruik maken van de 100 euro opwaardeeractie. Ik kan alleen mogelijkheden vinden om met 10, 25, 50 of 150 euro op te waarderen. Hoe kan ik met EUR 100 opwaarderen in de store?
10 x 10 EUR
4 x 25 EUR
2 x 50 EUR

:+

En HOLY FUCK... Heavy Rain O+ O+ O+
Geen idee hoe ver ik nu ben, maar dit is geweldig!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:10
Alien Isolation maar gekocht eindelijk , ben al helemaal blij van de intro :) (sorry Alien fan) ..... en de muziek/ambient is ook top

[ Voor 16% gewijzigd door Cardwizard op 06-03-2016 18:32 ]

addictive schreef op zondag 06 maart 2016 @ 18:02:
[...]

10 x 10 EUR
4 x 25 EUR
2 x 50 EUR

:+

En HOLY FUCK... Heavy Rain O+ O+ O+
Geen idee hoe ver ik nu ben, maar dit is geweldig!
Ik wil 'm nog wel een keer los op de PS4 kopen, maar dertig euro is met net iets te gortig op het moment. Ik had op de PS3 een corrupte save. Was best ver met de game. Nooit meer zin gehad om alles weer opnieuw te doen.

Beyond ga je in ieder geval ook vet vinden. d:)b

• Flagg
  • Niet online

Flagg

SacreBleu schreef op zondag 06 maart 2016 @ 17:42:
[...]

Vooral de voice-acting is overtuigend, dat is echt een pluspunt. Ik vond alleen het eind een anti-climax hebben. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.
spoiler:
ik vond het juist een keer niet het standaard Hollywood cliché einde verfrissend, maar als je toch uiteindelijk het standaard "he get's the girl" einde wil hebben kan ik me voorstellen dat het een anti-climax is. Het andere Hollywood einde was dat delilah the badgirl was. En beide gelukkig niet.

• Scrisissszzz
Vanavond met een paar maten broforce zitten spelen. Haha wat een hilarisch en chaotisch spel zeg.

Heb me helemaal kapot gelachen om de namen van al die bro's ook :D

• SCARfaceE
  • Laatst online: 14-11 00:27
Scrisissszzz schreef op zondag 06 maart 2016 @ 23:24:
Vanavond met een paar maten broforce zitten spelen. Haha wat een hilarisch en chaotisch spel zeg.

Heb me helemaal kapot gelachen om de namen van al die bro's ook :D
Alleen de framerate issues etc |:(. Sommige maps zijn gewoon zo erg dat ze niet te spelen zijn met die lage framerate. Verder een heerlijk co-op spel dat zeker, lekker chaotisch zoals je al zegt.

PSN ID: Beest41

• SacreBleu
Flagg schreef op zondag 06 maart 2016 @ 18:53:
[...]

spoiler:
ik vond het juist een keer niet het standaard Hollywood cliché einde verfrissend, maar als je toch uiteindelijk het standaard "he get's the girl" einde wil hebben kan ik me voorstellen dat het een anti-climax is. Het andere Hollywood einde was dat delilah the badgirl was. En beide gelukkig niet.
spoiler:
Het feit dat hij er niet vandoor gaat met Delilah is nog niet eens het grote punt. Maar het feit dat het niet heel logisch past in het verhaal en de manier waarop ik met haar gesprekken heb gevoerd. Daarnaast was, achteraf, de hele verhaallijn een stuk minder interessant dan wat ze ermee hadden kunnen doen.

• Scrisissszzz
SCARfaceE schreef op zondag 06 maart 2016 @ 23:34:
[...]

Alleen de framerate issues etc |:(. Sommige maps zijn gewoon zo erg dat ze niet te spelen zijn met die lage framerate. Verder een heerlijk co-op spel dat zeker, lekker chaotisch zoals je al zegt.
Ja klopt die zijn best extreem als je kijkt hoe de game grafisch is haha...

Zit nog te twijfelen om the division te halen, lijkt me een graaf spel maar ben bang dat het dan niet goed gaat komen met school haha.
Iemand hier die een Astro A50 gebruikt toevallig?

Edit: ASN zie ik. Ga hem eens een PM sturen.

[ Voor 32% gewijzigd door bram1984 op 07-03-2016 14:15 ]

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-10 12:27

dread

Sluwe vlaming

Krukar schreef op zondag 06 maart 2016 @ 16:00:

Fallout 4
FFX/X2 remaster
GTA5
Afgelopen weekend FC primal en Fallout 4 gehaald. Tip: Fallout 4 voor 37 euro in de Mediamarkt (Amsterdam-Noord)

FC primal is echt te gek. Hopelijk vanavond weer wat tijd :)

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:32

tha_crazy

Mafketel

Iemand enig idee hoe het zit met een bedrag uit je portemonnee terug te laten storten naar je bankrekening?
Ik heb gisteren 2x 100 euro via IDEAL op mn wallet gezet en hiermee een pre-order gedaan.
Deze heb ik wegens omstandigheden laten annuleren maar nu wordt er verteld dat het geld niet naar mijn rekening gestort kan worden :?

Volgens mij is het juist in nederland zo dat als je iets annuleert dat je niet in store credits gekrediteert mag worden.
Dus vraag me af of PSN zich daar ook aan moet houden.

[ Voor 21% gewijzigd door tha_crazy op 07-03-2016 14:02 ]

Verwijderd

tha_crazy schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:59:
Iemand enig idee hoe het zit met een bedrag uit je portemonnee terug te laten storten naar je bankrekening?
Ik heb gisteren 2x 100 euro via IDEAL op mn wallet gezet en hiermee een pre-order gedaan.
Deze heb ik wegens omstandigheden laten annuleren maar nu wordt er verteld dat het geld niet naar mijn rekening gestort kan worden :?

Volgens mij is het juist in nederland zo dat als je iets annuleert dat je niet in store credits gekrediteert mag worden.
Dus vraag me af of PSN zich daar ook aan moet houden.
Volgens mij kan dat niet.
Eens op je walllet, altijd in je wallet..
Pagina: 1 ... 83 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link