Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:43
Ok... Playstation valt opeens uit...

Bij aanzetten bleef hij 5 seconden aan en meteen weer uit.
Ik had gelezen dat de powerknop dan kuren kon hebben?
Heb wat keren op de powerknop geramt en nu doet hij het weer. Het is trouwens een CUH-12xx model.
Ook maar even uit het kastje gehaald zodat hij wat meer lucht heeft.
Was niet extreem warm, ook nagenoeg geen stof erin.

Meer mensen bekend met dit probleem en hoe hebben jullie dit opgelost?

[ Voor 10% gewijzigd door Xerox op 06-05-2016 22:57 ]

PSN: Redrafted

Elysi schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:41:
Botergeile trailer. Al zijn ze met die naam wel full 8)7 gegaan.
Waarom? Er was nog geen WW1 BF en er was ook nog geen BF1 ;)
Ik word er niet warm van, heb niks met WW1...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:44
Geen idee. Ik had laatst wel iets vreemds met mijn ps4 (en een paar maanden geleden ook), het gaf een onjuiste output-signaal en mijn tv meldde dat de resolutie niet ondersteund werd. Even raakte ik in paniek maar ik verwisselde de HDMI kabel van poort 1 naar 2 en alles werkte weer prima (daarna weer in poort 1 gestopt en werkte ook weer vlekkeloos).

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
dvdkiwi schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 23:16:
[...]

Ik word ook nog niet echt warm van deze trailer. Misschien na wat gameplay gezien te hebben. Ik kan me nog niet zoveel voorstellen bij de WW1 setting. Ik heb misschien wat teveel met modern (huidig) wapentuig..

PSN id: PENo1

• Elysi
  • Laatst online: 13-05-2019
dvdkiwi schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 23:16:
[...]

Als je het echt wilt weten... :P Inconsistent/onlogisch. BF2 betekent ook niet BF in de 2e wereldoorlog. Noem het dan Battlefield I (het is immers World War I). Of een jaartal van de eerste wereldoorlog. Genoeg alternatieven waarmee je de sequentiële nummering van de mainline serie niet overhoop gooit.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-11 12:32
Elysi schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 23:34:
[...]

Als je het echt wilt weten... :P Inconsistent/onlogisch. BF2 betekent ook niet BF in de 2e wereldoorlog. Noem het dan Battlefield I (het is immers World War I). Of een jaartal van de eerste wereldoorlog. Genoeg alternatieven waarmee je de sequentiële nummering van de mainline serie niet overhoop gooit.
Eens. BF 1914/15/16/17/18 was ook prima geweest of gewoon 5 (wat maakt dat nou uit). En anders gewoon een naam zoals COD ook al jaren doet. Eventueel iets wat over de SP gaat.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Word Battlefield 4 op de PS4 nog een beetje actief gespeeld ? Aanbieding van €9,99 nu.
Heb alleen in het verleden nog wel eens de fout gemaakt om wat oudere multiplayer spellen te kopen om er dan achter te komen dat het bijna niet meer gespeeld word :|

/Edit
Battlefield Hardline ook voor € 9,99

[ Voor 8% gewijzigd door ScrooLoose op 07-05-2016 00:29 ]

Smiling as the shit comes down...

Battlefield 4 heeft nog volop volle servers :)

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:31
Yup, speel het ook nog geregeld en nooit een tekort aan servers (behalve voor de dlc maps)

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-11 21:42
Battlefield 1 ziet er goed uit.
Maar betwijfel dat ik het day one koop.
Daar hebben ze een te slechte history voor met battlefield Games...
Denk wel dat dit nu echt gaat concurreren met cod, dit ziet er 10x leuker uit dan die nieuwe cod.
Ook al is die cod 4 remaste wel heel aantrekkelijk.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Voor de geinteresseerden, er is een [Multi] Battlefield 1 topic :)

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1689759

See you in the trenches! :)B

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Battlefield 1 ziet er wel cool uit :)
Hopelijk hebben ze ook werk van de single player gemaakt.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:31
dutchgio schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 09:18:
Met de gratis DLC die uitkomt wordt dat ook verholpen. ;)
Het zou vooral helpen als je mixed playlisten zou hebben. Als je de dlc speelt dan is het ook alleen maar die maps achter elkaar (iig de laatste keer dat ik ze gespeeld heb).
Die zijn er ook ;)
Wij spelen wel eens rush of conquest met een mixed roulatie.

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:33
Uncharted 4 binnen!

dion.dev

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:55

Exirion

Gadgetfetisjist

Tom schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 10:28:
Battlefield 1 ziet er wel cool uit :)
Hopelijk hebben ze ook werk van de single player gemaakt.
Ben lang verslaafd aan Warhawk geweest. Helaas is er nooit een goed vervolg op gekomen, en al helemaal niet op de PS4. Battlefield zit er inderdaad gaaf uit maar nog nooit gespeeld.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
ScrooLoose schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 00:27:
Word Battlefield 4 op de PS4 nog een beetje actief gespeeld ? Aanbieding van €9,99 nu.
Heb alleen in het verleden nog wel eens de fout gemaakt om wat oudere multiplayer spellen te kopen om er dan achter te komen dat het bijna niet meer gespeeld word :|

/Edit
Battlefield Hardline ook voor € 9,99
Battlefield 4 premium editie staat voor 14,99 in de PlayStation store. Dat is BF4 met alle uitbreidingen. Zojuist gekocht en nu aan het downloaden :)
flash2adv schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 13:29:
[...]
Zojuist gekocht en nu aan het downloaden :)
Ruimte genoeg? Het totale pakket is iets meer dan 70Gb :D

• spaceboy
  • Laatst online: 13:50

spaceboy

Op grote hoogte

Huh? Hoe en waar?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-11 08:18
[PS4] Uncharted 4: A Thief's End

[ Voor 13% gewijzigd door Brad Pitt op 07-05-2016 13:58 ]

Nickname does not reflect reality

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

flash2adv schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 13:29:
[...]

Battlefield 4 premium editie staat voor 14,99 in de PlayStation store. Dat is BF4 met alle uitbreidingen. Zojuist gekocht en nu aan het downloaden :)
Had helaas al de normale versie gekocht voor ik die zag :N

Smiling as the shit comes down...

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-11 23:29

The_Worst

Unox

Als het recent is, wil Sony vaak het spel wel refunden als je meldt dat je in plaats daarvan de goedkopere uitbreiding wil halen.

Althans, Sony US heeft daar meerdere malen niet moeilijk over gedaan.

[ Voor 22% gewijzigd door The_Worst op 07-05-2016 14:15 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
bram1984 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 15:02:
[...]

Wazige webshop verstuurde 'm gisteren al. Die van mij is nu aan het updaten. Nog 10 seconden. :)
Damn jaloers! have fun kerel.
Jaloers, hopelijk begint mediamarkt de verkoop maandag al, anders pech heb woensdag ook nog vrij. Wel hyped na al die positieve reacties.

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-11 18:58
ScrooLoose schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 13:59:
[...]

Had helaas al de normale versie gekocht voor ik die zag :N
Vooral de standaard maps worden nog veel gespeeld, daarbij: de dlc worden de komende tijd als het goed is gratis. Klik
Nu in ieder geval 1 tijdelijk gratis, de rest volgt later waarschijnlijk.

• diotav
  • Registratie: December 2005
Ik heb met 27 graden buiten de game al 8 uur gespeeld. :D

dion.dev

Verwijderd

diotav schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 20:38:
[...]
Ik heb met 27 graden buiten de game al 8 uur gespeeld. :D
Schijnt de zon dan? :P

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:14

Emiel1984

Made in NL

..oeps..

[ Voor 94% gewijzigd door Emiel1984 op 07-05-2016 22:06 ]

[LTS][MTS][HTS]

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:14

Emiel1984

Made in NL

Gister een ps4 gekocht omdat ik graag rachet and clank en binnenkort uncharted 4 wil gaan spelen. Zie ik ineens dat ik gratis 'plants vs zombies' - 'garden warfare' kan downloaden.

[LTS][MTS][HTS]

Verwijderd

Emiel1984 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 22:05:
Gister een ps4 gekocht omdat ik graag rachet and clank en binnenkort uncharted 4 wil gaan spelen. Zie ik ineens dat ik gratis 'plants vs zombies' - 'garden warfare' kan downloaden.
Leuk spel, vooral met andere mensen:).

Gewoon een vrolijke MP game waarbij je FUN heb in plaats van dat het alleen maar om Skills draait

Verwijderd

Klaar voor het avontuur van mijn leven:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/aN2HRgFyTSwEXQYEPnlxm2aK/full.jpg?nohitcount=1

_/-\o_

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:01
Je ps4 staat op nederlands......foutje hoop ik? >:)

nothing stops this train

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-11 08:18
De PS4 is een heerlijke console en kent geen fouten, dus nee :)

Nickname does not reflect reality

Verwijderd

Brad Pitt schreef op zondag 08 mei 2016 @ 09:15:
De PS4 is een heerlijke console en kent geen fouten, dus nee :)
Heerlijk ben ik het mee eens maar geen fouten kan ik me echt niet in vinden. Ben zelf erg teleurgesteld in de netwerk opties van de ps4. Helemaal wifi is om te huilen tenzij je 100 aanpassingen gaat doen ik je router.
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2016 @ 11:02:
[...]

Heerlijk ben ik het mee eens maar geen fouten kan ik me echt niet in vinden. Ben zelf erg teleurgesteld in de netwerk opties van de ps4. Helemaal wifi is om te huilen tenzij je 100 aanpassingen gaat doen ik je router.
Lastig hè, sarcasme. :+

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2016 @ 11:02:
[...]

ps4 is niet helemaal geweldig, de beruchte ce-34878-0 komt mijn nek uit. (vooral 1ste generatie ps4 heeft dat, waaronder ik)

en nee alle opties die ze aanbieden op internet werkt niet, en het komt in veel games voor. Bij mij komt het gemiddeld 1x per 2 uur voor.

Daarom heb ik besloten om afscheid te nemen van ps4, ik ga weer terug naar xbox (ik gin van xbox-->xbox360-->ps4, maar nu dus xone.)

[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 08-05-2016 11:16 ]

nothing stops this train

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zondag 08 mei 2016 @ 11:15:
[...]

ps4 is niet helemaal geweldig, de beruchte ce-34878-0 komt mijn nek uit. (vooral 1ste generatie ps4 heeft dat, waaronder ik)

en nee alle opties die ze aanbieden op internet werkt niet, en het komt in veel games voor. Bij mij komt het gemiddeld 1x per 2 uur voor.

Daarom heb ik besloten om afscheid te nemen van ps4, ik ga weer terug naar xbox (ik gin van xbox-->xbox360-->ps4, maar nu dus xone.)
Je had bijvoorbeeld even kunnen wachten op de PS4,5, maar goed de melding die jij hebt gehad heb ik gelukkig niet gehad en mijn PS4 is ook van het eerste uur.

Ach soms ligt een console je gewoon niet, have fun met de X1.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Kol Nedra schreef op zondag 08 mei 2016 @ 11:15:
[...]

Ik heb hier allebei draaien. Ik vind de netwerk snelheid van de Xbox one stukken, en ook de manier waarop de store search engine werkt.

Alleen is de store zelf een ramp, en de UI :D

Maar goed, over de errors.. ben ik wel met je eens. Vind het echt onzinnig hoe vaak je netwerk errors krijgt op PSN. En natuurlijk gewoon de dramatische download snelheid. Nu is dat de laatste tijd wel verbeterd, maar er is nog heel veel te doen.

Anyway, Overwatch gespeeld. Geinig spel, maar hell no.. 70 euro? Dan zijn er veel, veel betere opties

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Kol Nedra
Ik denk dat ik de ps4 ook hou hoor, ik bedoel maar uncharted 4 en no man's sky wil ik beide toch wel spelen :)

nothing stops this train

Mij heeft playstation me nooit telleurgesteld, de ps2 was destijds de laatste dag van de garantie kapot gegaan, de ps3 leek het ook te begreven, kon hem niet opstarten maar een complete reset had me gered en m'n ps4 doet het als een zonnetje. Maar ken genoeg mensen met een ps3 waar de blu ray laser ging kutten en reparenen maakte niks beter of een ps4 waarvan de games steeds crashen.

@mooyal

Je ps4 2 dagen voor 'de' dag weg doen is inderdaad niet slim ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Nieuwevolger op 08-05-2016 11:28 ]

• Kol Nedra
Nu een mega aanbieding voor xone, 1tb the division bundle +1 extra controller €329 :)

Dat heeft mij toch over de streep getrokken.

[ Voor 21% gewijzigd door Kol Nedra op 08-05-2016 11:29 ]

nothing stops this train

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op zondag 08 mei 2016 @ 11:27:
Mij heeft playstation me nooit telleurgesteld, de ps2 was destijds de laatste dag van de garantie kapot gegaan, de ps3 leek het ook te begreven, kon hem niet opstarten maar een complete reset had me gered en m'n ps4 doet het als een zonnetje. Maar ken genoeg mensen met een ps3 waar de blu ray laser ging kutten en reparenen maakte niks beter of een ps4 waarvan de games steeds crashen.

@mooyal

Je ps4 2 dagen voor 'de' dag weg doen is inderdaad niet slim ;)
Ik heb 3 keer een nieuwe ps3 moeten kopen omdat deze kapot ging...
2 keer de blu ray laser en een andere maal was die gewoon kapot....

Vanwege die Blu Ray problemen koop ik tegenwoordig ook alles via de PS Store en speel alles digitaal.(PS3 en PS4).
Dus daar gelukkig nooit meer problemen mee :+

Verwijderd

De ce-34878-0 error heb ik ook af en toe op mijn cuh 1200 PS4.

Vooral in de app Plex doet ie dat geregeld.

Erg jammer en het is wachten op updates van de apps om dat te verbeteren.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb net Homefront: The Revolution gepreordered.

Dat lijkt me wel een erg vette oorlogs game.

Meer mensen die naar de nieuwe Homefront uitkijken?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2016 @ 11:35:
De ce-34878-0 error heb ik ook af en toe op mijn cuh 1200 PS4.

Vooral in de app Plex doet ie dat geregeld.

Erg jammer en het is wachten op updates van de apps om dat te verbeteren.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb net Homefront: The Revolution gepreordered.

Dat lijkt me wel een erg vette oorlogs game.

Meer mensen die naar de nieuwe Homefront uitkijken?
Na de vorige Homefront wacht ik eerst eventjes af, kijk eerst wel eventjes op YouTube hoe het er allemaal uit ziet als die uit is.
Want de vorige Homefront is 1 van de slechtere games van de vorige generatie :P, of 1 van de meest tegenvallende games in ieder geval.
Kol Nedra schreef op zondag 08 mei 2016 @ 11:29:
Nu een mega aanbieding voor xone, 1tb the division bundle +1 extra controller €329 :)

Dat heeft mij toch over de streep getrokken.
Ik zou echt niet weten wat ik erop zou moeten spelen. Ja Rise of the Tomb Raider misschien, maar die komt over een paar maanden ook naar de PS4. Maar dat had ik ook al met de 360 die de vrouw kocht voor Kinect. Ding amper aan gehad.

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
bram1984 schreef op zondag 08 mei 2016 @ 12:00:
[...]

Ik zou echt niet weten wat ik erop zou moeten spelen. Ja Rise of the Tomb Raider misschien, maar die komt over een paar maanden ook naar de PS4. Maar dat had ik ook al met de 360 die de vrouw kocht voor Kinect. Ding amper aan gehad.
Gears Of War !! , die spellen vond ik prachtig maar ga er geen Xbox meer voor kopen , Had ik een Xbox gehad dan had ik Uncharted geroepen voor de PS4 :9

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-11 15:27

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik heb ook een X1 staan maar dat ding heeft al maanden niet aangestaan. Vooral Forza op gespeeld maar sinds ik Project Cars op de PS4 heb voegt die game ook echt niks meer toe.
Rise of the Tomb Raider heb ik geen haast mee. Dus komt ook gewoon op de PS4.

Verder tja, leuk ding maar totaal overbodig hier. Ik had ten tijde van de PS3/X360 ook beide consoles, ik denk dat ik ze toen 50/50 gebruikte. Dat is nu ongeveer 95/5 in het voordeel van de PS4.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-11 23:00

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Voxalizer schreef op zondag 08 mei 2016 @ 12:27:
Ik heb ook een X1 staan maar dat ding heeft al maanden niet aangestaan. Vooral Forza op gespeeld maar sinds ik Project Cars op de PS4 heb voegt die game ook echt niks meer toe.
Rise of the Tomb Raider heb ik geen haast mee. Dus komt ook gewoon op de PS4.

Verder tja, leuk ding maar totaal overbodig hier. Ik had ten tijde van de PS3/X360 ook beide consoles, ik denk dat ik ze toen 50/50 gebruikte. Dat is nu ongeveer 95/5 in het voordeel van de PS4.
Hier net andersom. In november een PS4 erbij gekocht met Uncharted bundel. Heb alleen deel 1 en 2 gespeeld. Raak de PS4 eigenlijk nooit meer aan, alleen om af te stoffen. Heeft er ook mee te maken dat ik de X1 controller stukken fijner vind. Als de X1 controller nou aangesloten kon worden op de PS4.....

Ga binnenkort maar eens beginnen met Uncharted 3 dan om vervolgens Uncharted 4 te gaan doen. Maar het grote probleem blijf......en dat is dat ik nog te veel games heb liggen om uit te spelen en zo weinig tijd heb....

XBL: MRE Inc

Verwijderd

MRE-Inc schreef op zondag 08 mei 2016 @ 12:42:
[...]

Hier net andersom. In november een PS4 erbij gekocht met Uncharted bundel. Heb alleen deel 1 en 2 gespeeld. Raak de PS4 eigenlijk nooit meer aan, alleen om af te stoffen. Heeft er ook mee te maken dat ik de X1 controller stukken fijner vind. Als de X1 controller nou aangesloten kon worden op de PS4.....
Cronus max plus. :+

• corset
[...]

Dat heb ik juist meer en meer met de ps4. Speel dan nu souls 2 & 3 erop maar voor de rest ook niet. De geweldige openwprld games waar zowel sony als microsoft mee liepen te promoten bij aankondiging zijn er gewoon nog niet..

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Halo en gears of war zijn niet meer wat ze vroeger waren, wel nog steeds het spelen waard. games als halo wars, scalebound, recore en sea of thieves zien er veel belovend uit. de xbox is nog steeds een goeie koop en is al te vinden onder de 300 euro. Maar persoonlijk vind ik het geld gewoon niet waard om op een 2e platform te kopen.

• v8power67
Ach nu zo'n beetje alle x1 Games naar PC komen is een x1 halen nutteloos geworden bijna...
Denk erover mijn x1 of weg te geven of te verkopen. En dan mijn PC iets upgraden en dan die zeldzame exclusive die ik leuk vind daarop te spelen.

Denk dat microsoft gewoon heeft gekeken of het het waard is om games alleen op de xbox te houden voor die paar mensen die mensen die speciaal een xbox zouden kopen naast een pc. Blijkbaar niet en nu heeft microsoft een 2x zo grote userbase om z'n games te verkopen. Dit kan weer ten goede komen van het budget van de games. Terwijl sony een bijna net z'n grote userbase als de xbox one en pc gamers ( dan bedoel ik de pc gamers aaa titels kopen en geen minecraft).

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
corset schreef op zondag 08 mei 2016 @ 13:35:
[...]
De geweldige openwprld games waar zowel sony als microsoft mee liepen te promoten bij aankondiging zijn er gewoon nog niet..
:?
Welke open world games bedoel mis jij dan? Er zijn er toch al een behoorlijk aantal uitgebracht.

• corset
ralph075 schreef op zondag 08 mei 2016 @ 14:59:
[...]

:?
Welke open world games bedoel mis jij dan? Er zijn er toch al een behoorlijk aantal uitgebracht.
Meh, zijn er goede dan? En dan geen farcry of gta v, dat is gewoon een hd remaster of een repetetive shooter.

The witcher 3 is bijzonder goed.

• ralph075
  • Niet online
corset schreef op zondag 08 mei 2016 @ 15:08:
[...]
Meh, zijn er goede dan? En dan geen farcry of gta v, dat is gewoon een hd remaster of een repetetive shooter.
Tja, wat is goed? Smaken verschillen. Ik vermaak me bijvoorbeeld enorm goed met Just Cause 3. Technisch niet perfect, maar ik vind het een geweldige en heerlijke open world game (en ik neem daar de imperfecties graag voor lief).

Daarnaast zijn GTA en Far Cry ook prima open world games. Dat het een remaster (wat ik voor GTA trouwens wat kort door de bocht vind) of zoveelste in een serie is... Tja... vind ik geen punt om het op af te rekenen. Qua game zijn ze prima.

Tevens is er qua open world nog een stuk meer natuurlijk, bv.:
- Fallout
- Assassins Creed (3x)
- The Witcher
- Metal Gear Solid
- Batman
- Saints row
- Borderlands
- Dragon age
- inFamous
- Watch dogs
- The crew
- NFS

Om zomaar wat op te sommen. Misschien niet allemaal even goed of ieders smaak, maar genoeg te kiezen (en ik zal vast nog wel wat vergeten zijn).
Ik ben aardig open world moe, eigenlijk. Tegenwoordig moet alles maar groter en langer. Jammer dat echte goede verhalende lineaire games nog maar weinig gemaakt worden.
Vind het ook een prima lijstje wat ralph opnoemt, en eigenlijk mag je darksould en bloodborne ook wel openworld noemen. En er komt nog genoeg soeps uit, zoals maffia 3, ff15, horizon zero dawn, ghost recon wildlands, mass effect en een nieuwe red dead redemtion lijkt er ook te komen.

Maar wat bram zegt, van mij hoeft ook niet alles open world, leuk dat je overal kan gaan en staan waar je wilt. Maar games als uncharted laten zien dat het ook anders kan, je hebt de mogelijkheid om totaal verschillende locaties te laten zien, elk hoekje perfect te maken en de een verhaal veel filmische te maken.

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-11 15:04
Geef mij een lekkere lineaire game, een game die zo open en vol met keuzes zit zorgt er alleen naar voor dat ik de controller eerder neer leg..

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• spaceboy
  • Laatst online: 13:50

spaceboy

Op grote hoogte

Ik vind ze allebei goed. Heb genoten van Metal Gear en GTA bijvoorbeeld. Waanzinnig gave games. Maar aan de andere kant is Last of Us en nu Uncharted weer ook erg gaaf. Los van dat die laatste natuurlijk filmisch knap en mooi is, heb ik bij open world games wel een groter gevoel van "Yes, I did it!" terwijl je bij Uncharted de moeilijkheidsgraad wel op Brutal kan gooien en dan issie echt superlastig, maar het geeft minder voldoening. Een beetje a la Telltale Games: je bent een grote eikel als je zo'n spel NIET uit kan spelen. En ja, dan kun je zeggen "nou eh, moet je maar eens alle relics gaan zoeken jonguh!" enzo. Allemaal waar, maar voor mij is het overwinningsgevoel groter bij open world.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Lasmibalsingh
  • Laatst online: 00:44
[...]

Ik mis toch wel Gran Turismo op PS4, hopelijk komt de SPORT versie snel uit want op dat gebied heeft Playstation toch wel een achterstand vergeleken met Forza/Xbox1.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Nou mag gezegd worden gta en de open world games van ubisoft ook niet niks voorstellen kwa moeilijkheidsgraad. Al die games van de grote uitgevers worden gemaakt om zo snel mogelijk door heen te spelen zonder obstakels zoals een een lastige puzzel.

Forza heeft het grote gran turismo ook al ingehaald vind ik, het is mij een raadsel waarom forza elk jaar uit kan komen en bij gran turismo duurt het een eeuwigheid, had veel gescheelt als ze gran turismo 6 meteen naar de ps4 hadden geport.

• Recon24
  • Laatst online: 15-08-2022
Ik ben ook blij dat niet iedere developer stapt in de open wereld hype. Veel van deze games lijken teveel op elkaar omdat je allemaal gebieden moet afwerken die te representatief beginnen te worden soms. Gelukkig is dit niet zo bij alle games maar na van loop van tijd ben je het ook zat omdat je niet in iedere game 50/100+ uur wilt steken. Er zijn ook andere games die je wilt spelen en als je alleen maar met open wereld games bezig bent, dan is het wel lastig om een beetje door te gaan met iets anders.
Forza heeft het grote gran turismo ook al ingehaald vind ik, het is mij een raadsel waarom forza elk jaar uit kan komen en bij gran turismo duurt het een eeuwigheid, had veel gescheelt als ze gran turismo 6 meteen naar de ps4 hadden geport.
Dat is omdat de Forza's die nu uit komen helemaal geen grote vernieuwingen hebben tegenover de vorige delen. Naar mijn mening gaat de kwaliteit van Forza op het moment ook alleen maar achteruit als ze elk jaar met wat kleine vernieuwingen gaan komen. Hetzelfde voor alle andere Microsoft first party titels die alleen maar slechter en slechter zijn geworden.

[ Voor 37% gewijzigd door Recon24 op 08-05-2016 17:11 ]

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op zondag 08 mei 2016 @ 17:06:
Nou mag gezegd worden gta en de open world games van ubisoft ook niet niks voorstellen kwa moeilijkheidsgraad. Al die games van de grote uitgevers worden gemaakt om zo snel mogelijk door heen te spelen zonder obstakels zoals een een lastige puzzel.

Ik vind het ook wel een beetje lang duren.

Maar je weet dat als er een Gran Turismo uit komt, dat het meteen kwaliteit is.. (OK op het stofzuigergeluid na).

Ik kan niet wachten op deel 7.
En hopelijk dat daar de endurance races weer helemaal inzitten, want die miste ik echt in GT6
De forza serie maakt om het 2 jaar steeds een klein stapje voor uit van iets wat al een goeie race game is.

Terwijl we bij gran turismo 3 jaar moeten wachten op een spin off waar we nog niet van weten wat het word. Gran turismo 5 en 6 waren na al die jaren ontwikkeling ook niet perfect.

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
v8power67 schreef op zondag 08 mei 2016 @ 14:00:

Denk erover mijn x1 weg te geven
Als je mijn adres in een pb nodig hebt dan hoor ik het graag 8)

• Recon24
  • Laatst online: 15-08-2022
v8power67 schreef op zondag 08 mei 2016 @ 14:00:
Ach nu zo'n beetje alle x1 Games naar PC komen is een x1 halen nutteloos geworden bijna...
Denk erover mijn x1 of weg te geven of te verkopen. En dan mijn PC iets upgraden en dan die zeldzame exclusive die ik leuk vind daarop te spelen.
Weggeven? ik geef je 150 (niet meer) haha ;-), dus laat maar weten. Kan ik zelf zien of deze console nog een beetje waarde heeft.

• v8power67
Recon24 schreef op zondag 08 mei 2016 @ 23:23:
[...]

Weggeven? ik geef je 150 (niet meer) haha ;-), dus laat maar weten. Kan ik zelf zien of deze console nog een beetje waarde heeft.
Meer weggeven aan familie ofzo. Zelfde als ik met m'n x360 heb gedaan. Aan m'n neefje gegeven.
Maar voorlopig staat ie me niet in de weg. Gebruik hem voor TV kijken.

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:14
Recon24 schreef op zondag 08 mei 2016 @ 17:09:

[...]

Dat is omdat de Forza's die nu uit komen helemaal geen grote vernieuwingen hebben tegenover de vorige delen. Naar mijn mening gaat de kwaliteit van Forza op het moment ook alleen maar achteruit als ze elk jaar met wat kleine vernieuwingen gaan komen. Hetzelfde voor alle andere Microsoft first party titels die alleen maar slechter en slechter zijn geworden.
En wat was de grote vernieuwing van GT6 ten opzichte van GT5 ? Ik blijf het raar vinden dat na de release van de PS4 GT6 uitkwam voor de PS3, die was niet bepaald vernieuwend . Ik hoop dat later dit jaar een volledig nieuwe GT naar de PS4 komt en dat het niet blijft bij GT Sport.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Verwijderd

skreppiedoe schreef op maandag 09 mei 2016 @ 00:04:
[...]

En wat was de grote vernieuwing van GT6 ten opzichte van GT5 ? Ik blijf het raar vinden dat na de release van de PS4 GT6 uitkwam voor de PS3, die was niet bepaald vernieuwend . Ik hoop dat later dit jaar een volledig nieuwe GT naar de PS4 komt en dat het niet blijft bij GT Sport.
GT5 vond ik persoonlijk een stuk beter dan GT6..
Natuurlijk was GT6 Grafisch een stukje vooruit.

Maar er waren veel dingen uit GT6 gehaald die wel in GT5 zaten... vond ik er jammer

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-11 22:06
MRE-Inc schreef op zondag 08 mei 2016 @ 12:42:
[...]

Ga binnenkort maar eens beginnen met Uncharted 3 dan om vervolgens Uncharted 4 te gaan doen. Maar het grote probleem blijf......en dat is dat ik nog te veel games heb liggen om uit te spelen en zo weinig tijd heb....
Tja, pure gewenning. Ik kom weer totaal niet uit de voeten met de a-symetrische xbox controllers. En shooters in het begin met de PS3 controller ook niet, ik was zeer gefrustreerd met BF3 :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:46

On_E

Housemusic

Lasmibalsingh schreef op zondag 08 mei 2016 @ 16:51:
[...]

Ik mis toch wel Gran Turismo op PS4, hopelijk komt de SPORT versie snel uit want op dat gebied heeft Playstation toch wel een achterstand vergeleken met Forza/Xbox1.
De beste racer deze gen is een PS4 exclusive. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Verwijderd

De beste racer tot nu toe voor mij is toch de Forza reeks.

Project CARS is mij ook prima bevallen.

Maar bij Forza kan je mooi je auto bekijken en een andere kleur geven.

• MRE-Inc
  • Laatst online: 05-11 23:00

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Jeroenimoes schreef op maandag 09 mei 2016 @ 08:26:
[...]

Tja, pure gewenning. Ik kom weer totaal niet uit de voeten met de a-symetrische xbox controllers. En shooters in het begin met de PS3 controller ook niet, ik was zeer gefrustreerd met BF3 :)
Dat is het ook. Toen ik nog geen console had, speelde ik games op de PC. Als ik dan op mijn werk kwam, dan stonden mijn vingers standaard op de AWSD stand.

Op zich is de DS4 best een fijne controller hoor, maar de thumbsticks zijn gewoon niet zo fijn als die van de X1. Wellicht die eens vervangen.....Dan zou het voor mij al een stuk schelen.

XBL: MRE Inc

• Geronimous
MRE-Inc schreef op maandag 09 mei 2016 @ 09:06:
[...]

Dat is het ook. Toen ik nog geen console had, speelde ik games op de PC. Als ik dan op mijn werk kwam, dan stonden mijn vingers standaard op de AWSD stand.

Op zich is de DS4 best een fijne controller hoor, maar de thumbsticks zijn gewoon niet zo fijn als die van de X1. Wellicht die eens vervangen.....Dan zou het voor mij al een stuk schelen.
Ik heb bij 1 van mijn DS4 controllers de pookjes door die van de Xone vervangen :) Die bevallen ook erg goed! Ze zijn weer ietsje langer, maar zijn niet slijtgevoelig. Grootste minpunt van de DS4 inderdaad...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Jeroenimoes schreef op maandag 09 mei 2016 @ 09:43:
[...]

Ik heb bij 1 van mijn DS4 controllers de pookjes door die van de Xone vervangen :) Die bevallen ook erg goed! Ze zijn weer ietsje langer, maar zijn niet slijtgevoelig. Grootste minpunt van de DS4 inderdaad...
Let wel: de X1 sticks zijn ook slijtgevoelig, echter op een ander punt. De 'shaft' (kan even geen beter benaming verzinnen) die komt tegen de rand aan van de stick opening. Na verloop van tijd slijt de stick omdat veel draai bewegingen maakt tégen de behuizing aan. Dan ontstaan er groeven in de stick en werkt hij minder lekker. Ik heb die van mij op den duur vervangen omdat hij niet meer lekker draaide, je voelde soms een klik omdat er dus groeven in zijn gekomen in de stick. De X1 sticks zijn hoger dan de originele sticks en zijn niet gemaakt voor de DS4. Er is dus geen rekening gehouden met de hogere stick, waardoor de 'shaft' tegen de rand steeds komt. Deze is wat scherper vergeleken met de X1 controller, waardoor er groeven ontstaan op termijn. De originele sticks van de DS4 zijn lager en komen niet met de shaft tegen de rand aan, dus is de rand niet gemaakt zoals de X1 controller, er hoeft immers geen rekening met een hoger stick gehouden te worden.

Op zich geen ramp, ze zijn goedkoop en vervanging is zo geregeld. Maar het is wel handig om rekening mee te houden dat ook de X1 sticks slijtgevoelig zijn, echter op een ander punt (op de DS4 althans).

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Geronimous
ASNNetworks schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:14:
[...]

Let wel: de X1 sticks zijn ook slijtgevoelig, echter op een ander punt. De 'shaft' (kan even geen beter benaming verzinnen) die komt tegen de rand aan van de stick opening. Na verloop van tijd slijt de stick omdat veel draai bewegingen maakt tégen de behuizing aan. Dan ontstaan er groeven in de stick en werkt hij minder lekker. Ik heb die van mij op den duur vervangen omdat hij niet meer lekker draaide, je voelde soms een klik omdat er dus groeven in zijn gekomen in de stick. De X1 sticks zijn hoger dan de originele sticks en zijn niet gemaakt voor de DS4. Er is dus geen rekening gehouden met de hogere stick, waardoor de 'shaft' tegen de rand steeds komt. Deze is wat scherper vergeleken met de X1 controller, waardoor er groeven ontstaan op termijn. De originele sticks van de DS4 zijn lager en komen niet met de shaft tegen de rand aan, dus is de rand niet gemaakt zoals de X1 controller, er hoeft immers geen rekening met een hoger stick gehouden te worden.

Op zich geen ramp, ze zijn goedkoop en vervanging is zo geregeld. Maar het is wel handig om rekening mee te houden dat ook de X1 sticks slijtgevoelig zijn, echter op een ander punt (op de DS4 althans).
Ik heb toevallig (mezelf op ideeen gebracht) van mijn andere controller ook de pookjes vervangen (had er een hele buts gekocht op ebay), en toen merkte ik inderdaad dat de Xbox pookjes niet zo ver naar beneden glijden als de originele, waardoor de schotel NOG iets hoger komt te zitten op de electronica. Ik snap meteen wat je bedoelt: de 'steel' van het pookje komt zo tegen de behuizing...

Ik probeer het later eens met een dremel iets van de binnenkant van die steeltjes weg te vijzen, kijken of ze dan beter passen.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Verwijderd

Ik heb van mijn launch PS4 2 controllers met versleten rubbers gehad.
Dat kwam vooral door elke dag CoD: Ghosts te spelen.

Die 2 controllers heb ik gratis via Sony laten vervangen.

Nu heb ik een controller van de cuh 1200 en een controller die vervangen is eind 2014.

Geen last meer gehad van slijtage met de huidige controllers terwijl ik ze toch elke dag gebruik.

De controllers werken voor mij perfect en ik ben er al 2 en half jaar aan gewend.

• v8power67
Gt Sport gaat volgens rumours rond de release van psvr komen. De aangekondigde beta zal denk rond de eind lente begin zomer komen.

En snap al die commotie niet over gt...
Ze hebben altijd lang gedaan over hun Games.
En brengen wel altijd iets uit wat de concurrent niet heeft.
Forza 6 nog steeds geen dynamische belichting en dynamische weers veranderingen plus dag nacht cyclus.
Had gt5 al in 2010.
Gt6 bood niet bijzonder veel meer dan gt5 omdat ze meer wouden dan de ps3 aankon.
Nu ze geholpen hebben met de ps4 qua hardware keuzes, gaat het echt goedkomen.

Speel Gran turismo sinds deel 3 en forza sinds deel 1.
Maar ik Ben nu echt heel erg forza moe en kijk heel erg uit naar de nieuwe gt.
Hoop ook echt dat ze bij Turn 10 eens lekker de tijd gaan nemen en weer eens wat innovatie in hun Games gaan stoppen. Alleen meer auto's en banen erin stoppen vind ik niet genoeg meer.

Rumour has IT dat de volgende plaatjes komende uit een Alfa Romeo Facebook filmpje Gran turismo renders zijn, ze hebben we een gt vibe.

Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/untitled-30wo0r.png
Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/untitled-2uvqcw.png
Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/untitled-1vtqbd.png

[ Voor 15% gewijzigd door v8power67 op 09-05-2016 12:24 ]

Verwijderd

PlayStation Europe 

Ok, we're in the home stretch. Less than 12 hours 'til #Uncharted4 goes live on PS Store. Who's playing at midnight?

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CiAxvdgWUAALap3.jpg:large

(Ik ga morgen in de vroege ochtend meteen spelen. Wie nog meer?)
Ik ga zorgen dat ik morgen om 10:00 uur als eerst bij de mediamarkt ben, kan daarna nog een uurtje spelen. En woensdag heb ik heel de dag vrij :).

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2016 @ 14:13:
PlayStation Europe 

Ok, we're in the home stretch. Less than 12 hours 'til #Uncharted4 goes live on PS Store. Who's playing at midnight?

[afbeelding]

Hij staat al geïnstalleerd... Jammer genoeg zit ik nog midden in DS3 en wil ik Uncharted 1-3 vooraf spelen. Kom tijd te kort! :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2016 @ 14:13:
PlayStation Europe 

[afbeelding]

Ik zou willen dat ik dat kon doen. Ik moet helaas gewoon werken, maar ik denk wel dat ik de game tussendoor even ga afhalen.

Verwijderd

SqueakyClean schreef op maandag 09 mei 2016 @ 14:24:
Hij staat al geïnstalleerd... Jammer genoeg zit ik nog midden in DS3 en wil ik Uncharted 1-3 vooraf spelen. Kom tijd te kort! :)
Bij mij ook al klaar om te spelen en de remastered delen 1t/m3 heb ik al uitgespeeld een paar maanden geleden.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2016 @ 14:30:
[...]

Bij mij ook al klaar om te spelen en de remastered delen 1t/m3 heb ik al uitgespeeld een paar maanden geleden.
Wat vind je van het thema?

Afbeeldingslocatie: http://cdn4.dualshockers.com/wp-content/uploads/2015/09/COJoHA3UYAE0eUj.jpg

Verwijderd

Op de gratis preorder thema's staat ook een aflopende tijdklok bij mij.

Meestal ga ik toch weer snel naar het standaard blauwe thema terug.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

v8power67 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:16:
Gt Sport gaat volgens rumours rond de release van psvr komen. De aangekondigde beta zal denk rond de eind lente begin zomer komen.

En snap al die commotie niet over gt...
Ze hebben altijd lang gedaan over hun Games.
En brengen wel altijd iets uit wat de concurrent niet heeft.
Forza 6 nog steeds geen dynamische belichting en dynamische weers veranderingen plus dag nacht cyclus.
Had gt5 al in 2010.
Gt6 bood niet bijzonder veel meer dan gt5 omdat ze meer wouden dan de ps3 aankon.
Nu ze geholpen hebben met de ps4 qua hardware keuzes, gaat het echt goedkomen.

Speel Gran turismo sinds deel 3 en forza sinds deel 1.
Maar ik Ben nu echt heel erg forza moe en kijk heel erg uit naar de nieuwe gt.
Hoop ook echt dat ze bij Turn 10 eens lekker de tijd gaan nemen en weer eens wat innovatie in hun Games gaan stoppen. Alleen meer auto's en banen erin stoppen vind ik niet genoeg meer.

Rumour has IT dat de volgende plaatjes komende uit een Alfa Romeo Facebook filmpje Gran turismo renders zijn, ze hebben we een gt vibe.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben wel erg benieuwd naar GT: mijn topper van dit jaar... Opzich zien die renders er goed uit, al is het de fotomodus op de 4K... ;)

Hopelijk op E3 bewegende beelden! d:)b
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2016 @ 15:01:
[...]

Op de gratis preorder thema's staat ook een aflopende tijdklok bij mij.

Meestal ga ik toch weer snel naar het standaard blauwe thema terug.
D'oh, bij mij ook natuurlijk... :)
het lijkt me logisch dat sony zijn grote releases van 2016 aandacht wil geven tijdens de E3, zoals gran turismo en the last guardian. Als horizon, detroid en dreams niet meer in 2016 uitkomen zullen die wat minder aandacht krijgen, dat zal sony wel opsparen voor de paris game week. Sony heeft zowel te laten zien, zowel hun aangekondigde games en de games die ze nog gaan aankondigen.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Mijn PS4 500GB was al een tijdje bijna vol. Aanvankelijk wilde ik een SSHD bestellen maar ik zag dat 1TB SSD's inmiddels goedkoop te krijgen zijn. Heb 2.5 jaar geleden nog 500 euro voor een Samsung betaald maar ik heb voor de PS4 nu een Crucial BX200 960GB voor 230 euro gekocht. Nog altijd duurder dan een HDD of SSHD, maar geen bewegende delen en trage seeks meer :) Ik heb nu alleen in m'n NAS nog harddisks zitten.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Paulus07
  • Niet online
Wanneer komen ze nu eens met een update dat ik gewoon zelf een wallpaper kan instellen zoals dat ook op de ps3 al werkte. Wil geen thema met bewegende dingen al lelijke icoontjes, gewoon een andere background. klaar. :P :)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Paulus07 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 16:55:
Wanneer komen ze nu eens met een update dat ik gewoon zelf een wallpaper kan instellen zoals dat ook op de ps3 al werkte. Wil geen thema met bewegende dingen al lelijke icoontjes, gewoon een andere background. klaar. :P :)
Ik moet na 2 jaar eigenlijk nog steeds wennen aan de PS4 interface. Ik vond de PS3 logischer en mooier. Zelfs na 10 jaar oogt het nog niet gedateerd.

• Paulus07
  • Niet online
Exirion schreef op maandag 09 mei 2016 @ 16:57:
[...]

Ik moet na 2 jaar eigenlijk nog steeds wennen aan de PS4 interface. Ik vond de PS3 logischer en mooier. Zelfs na 10 jaar oogt het nog niet gedateerd.
is bij mij ook. De navigatie was ook fijner en logischer. Alle games bijvoorbeeld gewoon onder elkaar onder het kopje games etc.

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:38
Emiel1984 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 22:05:
Kreeg je die bij de aankoop ? staat hier namelijk niet gratis?

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-11 02:55
Exirion schreef op maandag 09 mei 2016 @ 16:40:
Mijn PS4 500GB was al een tijdje bijna vol. Aanvankelijk wilde ik een SSHD bestellen maar ik zag dat 1TB SSD's inmiddels goedkoop te krijgen zijn. Heb 2.5 jaar geleden nog 500 euro voor een Samsung betaald maar ik heb voor de PS4 nu een Crucial BX200 960GB voor 230 euro gekocht. Nog altijd duurder dan een HDD of SSHD, maar geen bewegende delen en trage seeks meer :) Ik heb nu alleen in m'n NAS nog harddisks zitten.
Jezus, geld over? :') Mijn PS4 staat stil, dus heb meer dan genoeg aan een 2TB HDD. Weet niet wat jij met je PS4 sjouwt haha?
Pagina: 1 ... 113 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link