Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Fresh
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 23-06 21:17

Uncharted 4: A Thief's End is een action-adventure third-person shooter in ontwikkeling bij Naughty Dog. Het is het vierde spel in de Uncharted-serie en wordt op 10 mei 2016 uitgebracht. Het spel wordt uitgegeven door Sony Computer Entertainment en komt exclusief uit voor de PlayStation 4.

Algemene informatie

Ontwikkelaar: Naughty Dog
Uitgever: Sony Computer Entertainment
Status: Released
Release: 10 mei 2016
Genre(s): Action-adventure, third-person shooter
Speelmodus: Singleplayer, multiplayer
Platform(s): PlayStation 4

Sociale media

https://www.facebook.com/naughtydog
https://twitter.com/naughty_dog
https://instagram.com/naughty_dog_inc/
https://vine.co/u/1207834797586702336

Trailers

Updates:
7-12-2015
Topic verbeterd/uitgebreid

Fresh wijzigde deze reactie 02-05-2016 14:48 (36%)

• The Outlaw
  • Registratie: mei 2013
  • Niet online
Ik zat er al op te wachten. Hamvraag blijft natuurlijk. 'One last Time'. Gaat Nate eindelijk met pensioen en neemt Joel/Troy Baker het over? (speelt de broer van Nathan in Uncharted4)

• Erulezz
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 11-06 14:12
Hier kan ik echt weer naar uitkijken! Vorige delen echt heel veel gespeeld, gaat met dit deel ook weer gebeuren denk ik :) Erg benieuwd wat ze met het verhaal gaan doen en wie er in voor komen.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | V&A Advertenties | AlpenCams

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Speciaal voor UC4 ga ik een PS4 in huis halen. Heb UC1/2 uitgespeeld, deel 3 is er niet meer van gekomen. Stiekem hoop ik op een remasterd collection van de eerste drie delen in PS4 uitvoering + UC4 PS4 bundel erbij en I'm all set. Kom maar door :)

• Ktenolix
  • Registratie: oktober 2013
  • Nu online

Ktenolix

Bandit GSF650A '11

Holy shit wat ziet dit er gaaf uit! Deze moet ik hebben :)
Alleen vraag ik me af of je dit kunt spelen als je de vorige delen niet gespeeld hebt. Mis je dan niet veel context?

The Bandit : 5.75L / 100km

• peto84
  • Registratie: juni 2006
  • Nu online
Dan mis je alleen de connectie tussen bepaalde personages. En een eventuele grap naar vorige delen.

Na het wat mindere deel 3, gameplay technisch dan verhaal was top, hoop ik weer op een episch verhaal. Zonder rare 'monsters' tegen het einde, maar dat zal wel niet.

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 02-04 07:10

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

Ik hoop op stevigere richels en buizen!
In de video duurt het maar 5 minuten om de eerste afbrekende richel tegen te komen, dit mogen ze toch wel eens minderen.
Dit is hetgene dat me stoorde aan de vorige delen, in het begin denk je nog van "oef gelukkig" maar na een tijd is het van "en nu gaat ie afbreken" gevolgd door " zie je wel!"

• iPodKiller
  • Registratie: september 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

quote:
Ktenolix schreef op maandag 08 december 2014 @ 08:02:
Alleen vraag ik me af of je dit kunt spelen als je de vorige delen niet gespeeld hebt. Mis je dan niet veel context?
Nee hoor, je kunt er gewoon induiken. Er zijn wat vaste gegevens, maar niets wereldschokkends. Denk aan Indiana Jones o.i.d.

• Iacobus
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 24-06 14:32
Gameplay beelden zien er erg goed uit :). Kan niet wachten tot deze volgend jaar uit komt, al hoop ik nog steeds dat ze voor deze tijd nog een remastered deel van de eerste 3 games uitbrengen om het lange wachten te overbruggen :+ .

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Is het nog de moeite waard om deel drie nog te spelen voor deel vier uit is? Voor het verhaal zelf niet, want dat valt na te lezen. Maar grijpen ze in deel drie nog terug op encounters tussen personages die in de eerste twee delen voor kwamen? Lees: zullen ze in deel vier nog teruggrijpen op encounters tussen personages in deel drie? De karakterontwikkelingen bedoel ik dus, want die gaan wel gewoon door.

• D. Ninjai
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 08:17
quote:
Ktenolix schreef op maandag 08 december 2014 @ 08:02:
Anders bekijk je de walkthroughs of enkel alle cutscenes van voorgaande delen op YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=bJpKqUjupJg (alle cutscenes uit deel 1). Deel 2 en 3 zullen er ook vast op staan.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

quote:
D. Ninjai schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:40:
[...]

Anders bekijk je de walkthroughs of enkel alle cutscenes van voorgaande delen op YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=bJpKqUjupJg (alle cutscenes uit deel 1). Deel 2 en 3 zullen er ook vast op staan.
Walkthroughs kijken... is toch zonde man, games moet je gewoon lekker spelen.

• D. Ninjai
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 08:17
quote:
iPodKiller schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:46:
[...]

Ben ik natuurlijk met je eens. Maar als je geen PS3 hebt gehad maar wel een PS4 en je wilt beginnen met het vierde deel zonder voorgaande delen te hebben gespeeld dan is dit een handige oplossing.

Of wachten tot PlayStation Now beschikbaar is en dat je oudere games kunt streamen op je PS4.

• zAo
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 23:21

zAo

GPLv2 Fanboy

quote:
iPodKiller schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:46:
[...]
Inderdaad, zeker deel 3 doet niet onder qua gfx voor veel games die nu uitkomen.

Qua sfeer en afwerking zijn het allemaal pareltjes. :) Oude PS3 ergens lenen en spelen maar!

• The Outlaw
  • Niet online
Nieuwe gameplay beelden!

• rwbk
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 21-06 17:40
Ziet er erg vet uit !

• Major_ton
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 24-06 08:31

Major_ton

Shoot!

Ziet er inderdaad goed uit als showcase. Toch hoop ik dat deel 4 de speler ook weer langs onherbergzame en mystieke plaatsen brengt zoals deel II dat zo goed kon.

Website | DJI Mavic Pro - Fuji X-Pro1, X-Pro2, X-T2 - 23mm/2 - 35mm/2 - 56mm/1.2 - 10-24mm/4 - 16-55mm/2.8 - 50-140mm/2.8 - LG 65B6 OLED - Sony 75XF9005 FALD LCD - Asus ROG G751JT - Asus UX430

• The Outlaw
  • Niet online
Ben benieuwd wat voor rol Nate's broer Sam in dit verhaal speelt. Hij schijnt de sleutel tot iets te zijn?

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Voor zo'n succesvolle franchise blijft het toch verdomd stil met de reacties na het vertonen van de nieuwe gameplay trailer. Had Naughty Dog dan toch gewoon meer over het verhaal moeten verklappen?

Website | DJI Mavic Pro - Fuji X-Pro1, X-Pro2, X-T2 - 23mm/2 - 35mm/2 - 56mm/1.2 - 10-24mm/4 - 16-55mm/2.8 - 50-140mm/2.8 - LG 65B6 OLED - Sony 75XF9005 FALD LCD - Asus ROG G751JT - Asus UX430

• The Outlaw
  • Niet online
quote:
Major_ton schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 20:28:
Voor zo'n succesvolle franchise blijft het toch verdomd stil met de reacties na het vertonen van de nieuwe gameplay trailer. Had Naughty Dog dan toch gewoon meer over het verhaal moeten verklappen?
Liever niet. Als ze het hele verhaal al vertellen dan hoef je het ook niet meer te spelen. Ik ben in ieder geval hyped :)

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

quote:
The Outlaw schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 20:49:
[...]

Liever niet. Als ze het hele verhaal al vertellen dan hoef je het ook niet meer te spelen. Ik ben in ieder geval hyped :)
We zijn een select clubje zo te merken :?

• The Outlaw
  • Niet online
quote:
Major_ton schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 00:11:
[...]

We zijn een select clubje zo te merken :?
Lijkt het wel op in ieder geval. Kan het mij eigenlijk niet voorstellen dat wij de enige zijn :P

• SC4RF4C3
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 00:31
het is nog stil hier omdat we nog een jaar moeten wachten, over paar maanden gaat dat wel veranderen hier..

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Ik moet mezelf straks maar zoet houden met de remasters. Ook leuk :)

• ronaldjanssen
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 23-10-2018

ronaldjanssen

PSN: Ronald14mei

Voor deze game overweeg ik toch een PS4 aan te schaffen. Gameplay ziet er goed uit

• rwbk
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 21-06 17:40
quote:
The Outlaw schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 00:23:
[...]

Lijkt het wel op in ieder geval. Kan het mij eigenlijk niet voorstellen dat wij de enige zijn :P
Dat niet hoor ik ben ook hyped maar eigenlijk hebben we nog niet veel gezien. Ja het gaat over zijn broer en verder? De gameplay ziet er goed uit maar het is niets zeggende gameplay. Ze zijn op een markt moeten naar een toren toe en worden achtervolgd door een tank achtig iets.

Hier zit nog wat meer gameplay tussen die wij niet zagen.

rwbk wijzigde deze reactie 17-06-2015 11:45 (11%)

• The Outlaw
  • Niet online
d:)b Ah, thanks voor het filmpje

• Svennie
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 24-06 15:34
quote:
ronaldjanssen schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:10:
Voor deze game overweeg ik toch een PS4 aan te schaffen. Gameplay ziet er goed uit
ik heb tegen die tijd al een PS4 (nieuwe Fallout) maar anders had ik voor dit spel ook de PS4 gekocht ja.

PSN ID: Svennie-NL

Wow.. meer scripted kan bijna niet :-( Ben wel echt nieuwsgierig naar het spel, hopelijk stukken minder linear. Maar goed, deze komt toch wel in huis :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
quote:
corset schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:32:
Wow.. meer scripted kan bijna niet :-( Ben wel echt nieuwsgierig naar het spel, hopelijk stukken minder linear. Maar goed, deze komt toch wel in huis :+
Wat is scripted dan? Dat die vijanden op de weg gaan rijden en zo? Tja, dat hoort bij Uncharted. Verder is vrijwel alles dynamisch.

Is het al bijna vrijdag?

Neh, dat die "tank" 100% op de positie rijdt zodat het er mooier uit ziet :) Het hoort bij de serie, dat zeker. Maar het valt in dat filmpje heel erg op..

Voorbeeld.

nathan komt aanrijden, voor hem rijdt de "tank langs"
nathan gaat rechtdoor, linksaf u-bocht steegje door en haalt wat stellingen omlaag
"tank" komt precies op dat moment ook bij die uitgang, terwijl met die snelheid hij er al voorbij had moeten zijn, of met piepende remmen was gestopt :+
(Vanaf 05:23)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• ronaldjanssen
  • Laatst online: 23-10-2018

ronaldjanssen

PSN: Ronald14mei

quote:
corset schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:36:
Neh, dat die "tank" 100% op de positie rijdt zodat het er mooier uit ziet :) Het hoort bij de serie, dat zeker. Maar het valt in dat filmpje heel erg op..

Voorbeeld.

nathan komt aanrijden, voor hem rijdt de "tank langs"
nathan gaat rechtdoor, linksaf u-bocht steegje door en haalt wat stellingen omlaag
"tank" komt precies op dat moment ook bij die uitgang, terwijl met die snelheid hij er al voorbij had moeten zijn, of met piepende remmen was gestopt :+
(Vanaf 05:23)
Klopt helemaal, soms vind ik dit ook storend. Hetgeen wat Uncharted voor mij uniek maakt is de beleving die het spel geeft. Door het script in combinatie met de filmpjes tussendoor lijkt het net een film waarin jij de hoofdrol speelt. Door actie, avontuur en puzzel te combineren ontstaat er een unieke combinatie.

• Snake1997
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 24-06 13:08
De volledige E3 demo is ook te bewonderen inmiddels:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 22:22

MazeWing

passionate & cynical

Erg spectaculair!

En tegen het einde van het fimpjel waar Nate achterop de motor zit, is zo'n beetje het vetste camerawerk wat ik ooit in een game heb gezien. Echt zeer mooi gemaakt!

Laptop: MacBook Pro 15 (2017) 2,9 GHz | 16GB | 512GB | Radeon Pro 560 Telefoon: OnePlus 7 Pro Camera: Nikon D750 | 24-120 F4 | 50 F1.8G Desktop: Ryzen 2700X | 16 GB | RTX 2080 | UWA (120Hz/G-Sync)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ktenolix
  • Nu online

Ktenolix

Bandit GSF650A '11

Ziet er gaaf uit. Hoewel ik de eerste delen nooit gespeeld heb, is dit waarschijnlijk toch eentje die ik mee ga pakken. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Ktenolix schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 07:22:
Ziet er gaaf uit. Hoewel ik de eerste delen nooit gespeeld heb, is dit waarschijnlijk toch eentje die ik mee ga pakken. :)
De eerste 3 delen komen in oktober voor PS4 uit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ktenolix
  • Nu online

Ktenolix

Bandit GSF650A '11

quote:
bram1984 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 09:41:
[...]

De eerste 3 delen komen in oktober voor PS4 uit.
True, maar weet niet of ik $50-60 ervoor overheb. Laat staan of ik er wel tijd voor heb. :p

Acties:
  • 0Henk 'm!
Deel 4 is een vervolg en komt pas over 1+ jaar, maar 3 volledige games voor de prijs van 1, waarbij het behoorlijk helpt als je die eerst speelt, vind je te duur? Apart.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 22-06 15:52

SacreBleu

VR Enthousiasteling

quote:
bram1984 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 12:25:
Deel 4 is een vervolg en komt pas over 1+ jaar, maar 3 volledige games voor de prijs van 1, waarbij het behoorlijk helpt als je die eerst speelt, vind je te duur? Apart.
Misschien koopt 'ie hem liever voor €30 op MP. Daar ben jij toch ook van? 8)7

Elite Dangerous: AmazingPaper

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ktenolix
  • Nu online

Ktenolix

Bandit GSF650A '11

Het is maar net of je het waard vindt om alleen voor het verhaal de eerste drie games te kopen. Je kunt je ook inlezen in het verhaal (is weliswaar niet net zo mooi, maar toch).

N.B.: Ik ben verder niet bekend met Uncharted, dus weet niet hoe belangrijk de eerste delen zijn. Ik heb Dragon Age: Inquisition ook gekocht, zonder dat ik de eerste delen heb gespeeld (evenals Skyrim).

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ik denk dat je dat voor het verhaal juist niet hoeft te doen, aangezien die weer op zichzelf zal staan.

Het zijn met name de karakters die het zeer de moeite waard maken om alles te spelen. De manier waarop ze elkaar ontmoet hebben. Hoe de verhoudingen tussen ze zijn etc.

Ik kan me ook voorstellen dat ND zich niet zal inhouden met refereren naar eerdere delen, nu deel 1 t/m 3 binnenkort ook op de PS4 speelbaar is voor alle nieuwkomers.

Ik zou ze in ieder geval van harte aanbevelen, helemaal als je 4 wilt spelen. Volgend jaar zullen ze helemaal zacht geprijsd zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ktenolix
  • Nu online

Ktenolix

Bandit GSF650A '11

Ik had trouwens ook gedacht dat deel 4 nog kort na de ND collection zou uitkomen. In dat geval leek het mij te kort om de eerste drie delen fatsoenlijk te spelen (en niet te rushen). Wellicht ga ik de ND collection dan toch meepikken. :)

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

De beste reden om de collectie te kopen is dat het gewoon héél erg toffe games zijn! Dat je dan op de hoogte bent van het verhaal en de karakters is een bonus ;)

• YdieresiS
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 14-06 13:35
Ik heb de eerste 3 delen onlangs nog gespeeld op de PS3 en ik kan het je zeker aanraden, ik ga ervanuit dat de remake net zo goed spelen en er beter uitzien. Het verhaal en de gameplay zijn zeker aan te raden en als je ze straks in oktober speelt dan ben je goed voorbereid op deel 4. Het verhaal van deel 4 zal wel redelijk op zichzelf staan, maar wel met veel verwijzingen naar eerdere confrontaties, de andere delen hebben dit ook. De personages worden in deel 2 en 3 niet opnieuw geïntroduceerd als ze op het scherm komen en de onderlinge relatie ook niet. Dan kan het wat vreemd overkomen als twee personages het niet goed met elkaar kunnen vinden terwijl je de achtergrond daar niet van weet.

"Waar een wil is, ben ik weg!"

• sturtiebe
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 03-11-2017
Demo uit in new zeeland ;)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

quote:
Je hebt me getrolled,.... :(

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

EU is er ook al.

/edit:
quote:
Dear god the PS Store can be so stupid sometimes. The demo isn't in the EU/Finland store if you go through Games -> Demos (at least when I checked), but it's there if you go through Featured -> Demos. Why on Earth doesn't the Demos section under Games have the same content as the Featured Demos section. -_-

Rivanov wijzigde deze reactie 28-09-2015 23:55 (91%)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Is de Uncharted 4 demo nou uit of niet? Of is het die Nathan Drake collectie? Die is wel uit..

• sturtiebe
quote:
iPodKiller schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 06:23:
Is de Uncharted 4 demo nou uit of niet? Of is het die Nathan Drake collectie? Die is wel uit..
Nathan Drake collectie demo :p Sorry voor de troll ^^

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Dat was een kort maar krachtige demo. Zag er allemaal wel erg goed uit! :)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Paulus07
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
Korte demo. Maar het draaide niet overal lekker soepel moet ik zeggen. Scheelt misschien ook dat ik de uncharted games te vaak heb gespeeld op de ps3 en er nu doorheen kon rushen. Het bracht voor mij nu niet genoeg nieuws om ze nog een keer te gaan spelen (hoe goed ze ook blijven). Dus deze remake sla ik over en ga direct voor Uncharted 4 :)

http://www.aquablog.nl | Alles over aquascaping

• Flagg
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Heb 2 en 3 al op de ps3 gespeeld (1x) dus heb de collection maar gepreordered, geen straf om er nog een keer doorheen te gaan.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Altijd wispelturig is ook consequent.

Ik speel er graag nog eens doorheen. De PS3 versies zijn niet heel constant qua fps en de collectie ziet er aanzienlijk beter uit. Daarbij beta toegang voor Uncharted 4. *O*

• LuPo
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 19-06 22:52
Dit is toch wel dé game waar ik op zit te wachten voor de PS4. Ik ga ook gelijk voor deel 4. :)

Alle vorige delen op de PS3 gespeeld.

• botech
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 24-06 20:10
Iemand een idee of je de Nathan Drake collectie ook kan instellen op engelse taal i.p.v. nederlands, zoals in de demo?

• Paulus07
  • Niet online
quote:
botech schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 08:32:
Iemand een idee of je de Nathan Drake collectie ook kan instellen op engelse taal i.p.v. nederlands, zoals in de demo?
demo was bij mij ook in het engels. Weet wel destijds op de ps3 dat ze je system settings gebruikte. Als die op NL stond was de game ook NL. Kon je wel aanpassen in de settings. of je ps3 op engels zetten.

• botech
quote:
Paulus07 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:11:
[...]

demo was bij mij ook in het engels. Weet wel destijds op de ps3 dat ze je system settings gebruikte. Als die op NL stond was de game ook NL. Kon je wel aanpassen in de settings. of je ps3 op engels zetten.
Ah, OK. Bedankt.

• steenbok
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 22:54
Je kan de taal en de ondertitels in het nederlands zetten in de collection, ik ga juist aan drake's fortune beginnen.

• botech
quote:
steenbok schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 20:52:
Je kan de taal en de ondertitels in het nederlands zetten in de collection, ik ga juist aan drake's fortune beginnen.
Mooi. De mijne is onderweg met PostNL :)

• Darrell
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 18-06 19:24
Als je 4 wil spelen en je 1 t/m 3 nog niet hebt gespeeld is de ND collection een geschenk uit de hemel.

Musthave wat mij betreft.

• Just_A_User
  • Laatst online: 23-06 12:51

Just_A_User

PSN: TheSentinel81

quote:
steenbok schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 20:52:
Ja, maar hij is dus standaard in het Engels? Want ik vind het echt hemelschreeuwend kut als een game die Engels behoort te zijn, ineens Nederlands is. Dat had ik ook met God of War Remastered, dat was standaard in het NL :r

Dat kon je dan gelukkig wel aanpassen, maar ik krijg die game vanavond ook als het goed is en als dat alleen maar Nederlands kan dan is dat een grote domper.

Och ja, je moet toch wat he.

• Sipio
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
quote:
Just_A_User schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:57:
[...]

Ja, maar hij is dus standaard in het Engels? Want ik vind het echt hemelschreeuwend kut als een game die Engels behoort te zijn, ineens Nederlands is. Dat had ik ook met God of War Remastered, dat was standaard in het NL :r

Dat kon je dan gelukkig wel aanpassen, maar ik krijg die game vanavond ook als het goed is en als dat alleen maar Nederlands kan dan is dat een grote domper.
Sterker nog, ik wou deze game vandaag gaan oppikken maar als hij niet in het Engels is te spelen ga ik er niet eens aan beginnen.

• Joost1991
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 22:21
Hij is gewoon te veranderen naar het Engels. Heb al aardig deel van de eerste game gespeeld. Graphics vallen nog niet eens heel erg tegen. Speelt lekker weg en erg vermakelijk.

Macbook Pro 15" Late 2011 -  iPhone X Space Gray 256GB -  iPad Pro 11" Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• BigF25
  • Laatst online: 24-06 00:10
quote:
Sipio schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:22:
[...]

Sterker nog, ik wou deze game vandaag gaan oppikken maar als hij niet in het Engels is te spelen ga ik er niet eens aan beginnen.
kwestie van je ps4 os op engels instellen en de game is ook engels

• Sipio
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
quote:
BigF25 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:25:
[...]

Als dit mogelijk is dan o.k maar waarom niet gewoon de optie, al lees ik nu wel dat ook gewoon mogelijk is dus we zien het wel.

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

quote:
BigF25 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:25:
[...]

Al mijn devices staan op Engels ingesteld.. vind het verschrikkelijk om dat in Nederlands te hebben. :+

• MrMistral
  • Laatst online: 23-06 19:42
Hebben jullie er ook last van dat de UCNDC niet te shareplayen is? Ik krijg de melding "this game is not available in your country or region".

PSN: MrMistral RSC: MrMistral FIFA Proclubs: TweakStars

• AmbroosV
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 24-06 20:44
Ik kon bij het starten van de collection de taal van elk onderdeel (ondertiteling, audio, interface) manueel en onafhankelijk instellen, lijkt dus niet gelinked te zijn aan systeemtaal. Tenzij het anders werkt voor digitale edities natuurlijk.

• Just_A_User

Just_A_User

Ik vind dat Uncharted tot nu wel aardig. Ik ben gewoon bij deel 1 begonnen, en had geen enkel issue met het instellen van de taal etc.

Wat ik me nu wel af vraag...ik ben nu net ontsnapt uit de jungle, en met dat vliegtuig onderweg naar dat eiland. Vervolgens wordt dat vliegtuig getroffen en moet je er uit springen aan een parachute. Dat heb ik dus gedaan, en toen heb ik opgeslagen.

Toen stond er dus dat ik al op 20% van de game was... :{ Seriously? ik heb misschien 45 min gespeeld nu, zeg een uur max. Dan moet ik dus nog 80%, oftewel nog 4 uur, dus dan kom ik op een totaal van 5 uur.

Ik mag toch hopen dat deel 2 en 3 langer zijn? want als die ook zo kort zijn zoals -ik nu denk dat- deel 1 dat is, dan waren die 54 euro toch redelijk duur betaald voor mn gevoel.

• loekf2
  • Registratie: februari 2002
  • Nu online
quote:
Just_A_User schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 14:11:
Toen stond er dus dat ik al op 20% van de game was... :{ Seriously? ik heb misschien 45 min gespeeld nu, zeg een uur max. Dan moet ik dus nog 80%, oftewel nog 4 uur, dus dan kom ik op een totaal van 5 uur.
Je zit in chapter 5 van de 24, dus klopt ongeveer. Wat ik er van weet is dat de play time op normal zo'n 9 uur is:

http://howlongtobeat.com/game.php?id=10796

Dus UC2 is wat langer, 11-12 uur. UC3 rond de 10 uur.

5k iMac Late 2014 | W10 HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 11" 256GB 4G | Sony KD-55XE9305 | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Fire TV Stick | Shield TV | PS4 Pro + PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7581

• Paulus07
  • Niet online
quote:
Just_A_User schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 14:11:
Ik vind dat Uncharted tot nu wel aardig. Ik ben gewoon bij deel 1 begonnen, en had geen enkel issue met het instellen van de taal etc.

Wat ik me nu wel af vraag...ik ben nu net ontsnapt uit de jungle, en met dat vliegtuig onderweg naar dat eiland. Vervolgens wordt dat vliegtuig getroffen en moet je er uit springen aan een parachute. Dat heb ik dus gedaan, en toen heb ik opgeslagen.

Ik mag toch hopen dat deel 2 en 3 langer zijn? want als die ook zo kort zijn zoals -ik nu denk dat- deel 1 dat is, dan waren die 54 euro toch redelijk duur betaald voor mn gevoel.
Doorzoek de levels goed naar alle verborgen schatten. Ga je er flink wat meer tijd in kunnen steken :) en je ziet ook meer van de levels en details. Met name in deel 2 kom je leuke dingen tegen :)

• Turfschipper
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 23-06 01:59
Ben aan de 123 demo begonnen en ik vind het veel leuker dan ik had verwacht.

Ga dit zeker halen, en 4 uiteraard ook. Mijn "nog te kopen lijst" gaat hard zo, haha ;-).

Turfschipper wijzigde deze reactie 09-10-2015 04:06 (6%)

• Svennie
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 24-06 15:34
quote:
Paulus07 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 19:18:
[...]

Doorzoek de levels goed naar alle verborgen schatten. Ga je er flink wat meer tijd in kunnen steken :) en je ziet ook meer van de levels en details. Met name in deel 2 kom je leuke dingen tegen :)
als je alle schatten wil vinden zonder guides dan kan je de speeltijd wel zo ongeveer verdubbelen, dat is wat overdreven maar er zitten er een paar goed verstopt

PSN ID: Svennie-NL

• Paulus07
  • Niet online
quote:
Svennie schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 08:56:
[...]

als je alle schatten wil vinden zonder guides dan kan je de speeltijd wel zo ongeveer verdubbelen, dat is wat overdreven maar er zitten er een paar goed verstopt
+ het mooie is dat je wat meer van de omgeving ziet. ben ik zelf altijd wel fan van om de maps/levels die gemaakt zijn goed te bekijken ipv de hoofdlijn te volgen :)

Zo kom je in deel 2 paar leuke dingen tegen. En de humor in de games blijft geniaal :)

• FidoDido
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 05:41
Zie geen uncharted topic voor de nathan drake collectie dan maar hier, had dit nog nooit gespeeld had ook geen playstation. Ben nu met deel 1 begonnen maar wat een fantastisch spel! En dan mag ik nog 2 delen doen hierna :) Moet zeggen dat het er kwalitatief nog aardig uit ziet ook.
Een spel waar ik geen spijt van heb dat ik die heb gekocht.

• Paulus07
  • Niet online
quote:
FidoDido schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:38:
Zie geen uncharted topic voor de nathan drake collectie dan maar hier, had dit nog nooit gespeeld had ook geen playstation. Ben nu met deel 1 begonnen maar wat een fantastisch spel! En dan mag ik nog 2 delen doen hierna :) Moet zeggen dat het er kwalitatief nog aardig uit ziet ook.
En kan je nagaan, het gaat nog beter worden na deel 1 ;) _/-\o_

quote:
FidoDido schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:38:
In het PS4 topic wordt er flink over geluld. En deel 2 en 3 zien er nog veel mooier uit en hebben ook veel betere animaties.

• Just_A_User

Just_A_User

quote:
bram1984 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:57:
[...]

In het PS4 topic wordt er flink over geluld. En deel 2 en 3 zien er nog veel mooier uit en hebben ook veel betere animaties.
Oh echt? Want deel 1 is wel OK, maar ook weer niet fantastisch ofzo. Aangezien ik pas een uurtje deel 1 gespeeld heb was ik qua 'upgrade' van graphics lichtelijk teleurgesteld, maar had wel hoop voor deel 2 en 3.

Ik wil echter niet met deel 2 beginnen voor ik deel 1 klaar heb :P En dan moet ik tussendoor ook nog Destiny spelen en op 1 december komt Just Cause 3 uit...waar haal ik de tijd vandaan :P :P

Nou ja deel 1 heeft veruit de grootste upgrade gekregen. Zowel qua graphics als gameplay.

Deel 2 en 3 zien er op de PS3 sowieso al schitterend uit en waren destijds een enorme stap vooruit. Je zal het meteen zien als je 2 opstart.

• Paulus07
  • Niet online
quote:
bram1984 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:52:
Nou ja deel 1 heeft veruit de grootste upgrade gekregen. Zowel qua graphics als gameplay.

Deel 2 en 3 zien er op de PS3 sowieso al schitterend uit en waren destijds een enorme stap vooruit. Je zal het meteen zien als je 2 opstart.
Dat je naar een cutscene zit te kijken, en blijft staren en dan bedenkt, oh shit ik kan al gamen. :P De overgang zie je gewoon niet. en geen laadtijden in je beeld :)

Top Games

• Lekkerbek312
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 00:30
Ik heb net deel 1 uitgespeeld in 8 uur tijd op "hard" en ik ben een middelmatige gamer. Is wel erg kort vind ik.

Wel een leuk spel!

• Bananeman
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 00:59
Heb ook net deel 1 uitgespeeld (weet niet meer welke tijd, ook ergens rond de 7 of 8 uur wat kort is, wel op Normal). Mooi gemaakt spel en zeker vermakelijke stukken, maar "all things considered" vond ik het toch tegenvallen. De vuurgevechten worden meer van hetzelfde en leiden eerder tot irritatie/frustratie dan dat ze een uitdaging vormen. De stukken met de jetski vond ik persoonlijk ook helemaal niks.

Desondanks kijk ik uit naar deel 2 en 3, en uiteraard naar deel 4 dat sowieso al preordered is.

Bananeman wijzigde deze reactie 11-10-2015 22:45 (16%)
Reden: Vernaggelde post?!

Motormedia.nl Motor-forum.nl Motorshopper.nl Motormeuk.nl Motorstek.nl

• SToRM666
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 16-06 15:46
Alhoewel ik deel 2 de beste vind, heb ik die nog maar 1 keer gespeeld. Ik ga de remaster zeker kopen en ze dan alle drie achter elkaar uitspelen.

PSN id: NL_SToRM

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Gisteren toch maar 123 gekocht en 1 was overigens met een minuut of 5 ged/l dus prima snelheid.

Ben nu na een uurtje op ongeveer 24% en is echt een prima spel zeker als je de leeftijd in acht neemt, animaties zijn niet meer van deze tijd maar maakt het spel niet minder goed imo. Had 2 en 3 al eensop de ps3 gespeeld maar het is geen straf ze nog een keer te doen denk ik. Beetje rustig aan doen en ik kan zo fallout 4 in rollen.

Voor de rest weinig spellen kunnen vinden die me wat lijken eigenlijk, hele playstore zo'n beetje doorgewandeld. :+

* Flagg is een gamer van likmevestje. :P

[Edit]

Gadver, 1 al uitgespeeld nu. Voor zover rustig aan doen :+ , ben al met 2 begonnen inmiddels.

Flagg wijzigde deze reactie 14-10-2015 17:56 (24%)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

En voor zover 2... Ik heb moeite met rustig aan doen met die spellen. Heel gek. :+

[Edit]3 inmiddels ook uitgespeeld dus nu maar metro 2033 redux in de aanbieding gehaald, nog 17 dagen tot fo4. :+

Flagg wijzigde deze reactie 24-10-2015 11:01 (41%)

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 23-06 10:39
Zo, Uncharted 4: A Thief's End - Libertalia Collector's Edition gekocht, bijna vergeten te pre-orderen. Nog 144 dagen wachten nu.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Dinho80
  • Laatst online: 20-06 23:10
Hoge resolutie van Nathan Drake. Duurt nog zo lang :(

http://www.psx-sense.nl/2...er-super-realistisch-uit/

• s0kkie
  • Laatst online: 24-06 15:35
Vandaag komt om 18.00 uur de multiplayer beta online _/-\o_
Alleen speelbaar als je de Nathan Drake PS4 Collectie hebt!

s0kkie wijzigde deze reactie 03-12-2015 10:41 (33%)

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

• Koendej
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 16-09-2018
Beta komt nu binnen

Koendej wijzigde deze reactie 03-12-2015 18:09 (90%)

• loekf2
  • Nu online
quote:
10.3 GB .. traag....

5k iMac Late 2014 | W10 HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 11" 256GB 4G | Sony KD-55XE9305 | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Fire TV Stick | Shield TV | PS4 Pro + PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7581

• Koendej
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 16-09-2018
quote:
Nog 5 min. Met adsl 25mb down vervinding..
Mja tijd om te spelen heb ik niet moet zo weer weg

• aftermath
  • Registratie: november 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Vooralsnog krijg ik een 'fout. Sessiemanager niet geinitialiseerd.' :(

http://psnprofiles.com/AfthyX

• s0kkie
Uhhhmmm waar is het te downloaden? :P
In de Store zie ik niks en in de Nathan Drake Collection zie ik ook niks :X

s0kkie wijzigde deze reactie 03-12-2015 19:11 (51%)

• loekf2
  • Nu online
quote:
aftermath schreef op donderdag 03 december 2015 @ 18:56:
Vooralsnog krijg ik een 'fout. Sessiemanager niet geinitialiseerd.' :(
Hier lijkt ie het te doen. 8)

Kan alleen maar de intro spelen lijkt het. Matchmaking blijft eindeloos zoeken.

Beta is maar een dikke week btw.

loekf2 wijzigde deze reactie 03-12-2015 19:27 (20%)

• loekf2
  • Nu online
quote:
s0kkie schreef op donderdag 03 december 2015 @ 19:10:
Uhhhmmm waar is het te downloaden? :P
In de Store zie ik niks en in de Nathan Drake Collection zie ik ook niks :X
Je moet de ND collectie hebben, check met disc erin voor een link onder icon. Je moet ook minimaal een save game hebben en PS+

Voorlopig kun je alleen de tutorial spelen, die best leuk is. Heb nooit echt iets met MP gehad, maar zitten best grappige dingen in, zoala die sidekicks en artifacts.

Matchmaking issues schijn, zouden opgelost zijn, maar aan Twitter te zien nog steeds problemen.

• sturtiebe
Wat vinden jullie van de graphics vind het wat tegenvallen. Alles is precies zo onscherp bij mij. Of zou het aan mij monitor liggen of vinden nog mensen dit ?

• BigF25
  • Laatst online: 24-06 00:10
quote:
sturtiebe schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:20:
Wat vinden jullie van de graphics vind het wat tegenvallen. Alles is precies zo onscherp bij mij. Of zou het aan mij monitor liggen of vinden nog mensen dit ?
het is nog een beta (dus er wordt nog steeds aan gesleuteld) + multiplayer is altijd van minder grafische kwaliteit in vergelijking met de single player, hierbij is de framerate meer van belang en dat is volgens digital foundry (eurogamer) dik in orde

BigF25 wijzigde deze reactie 04-12-2015 12:30 (10%)

• s0kkie
Hetzelfde dacht ik met de demo van Nathan Drake Collection. De demo zag er echt niet uit, het leek net de PS3 versie van Uncharted 2.
Maar de uiteindelijke HD versie was echt veel mooier. :)
Ik moet met mijn USA PSN account wachten tot vanavond :(

• v8power67
  • Laatst online: 23:37
quote:
sturtiebe schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:20:
Klopt want de beta is (final product ook btw) 1600x900p in resolutie.
Dit om dus 60fpa te halen. Dit zorgt dus voor het wat wazige beeld.

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA B NIEUWE VELGEN!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

• Executor16
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
Tip (tot morgen geldig): Uncharted: The Nathan Drake Collection voor 3 tientjes in de PS store.
Pagina: 1 2 3 ... 14 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 KPN

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True