Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:38
sturtiebe schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:20:
Wat vinden jullie van de graphics vind het wat tegenvallen. Alles is precies zo onscherp bij mij. Of zou het aan mij monitor liggen of vinden nog mensen dit ?
Vind de multiplayer graphics ook wat tegenvallen. Maar als ik dan filmpjes van de single player kijk vind ik het weer super mooi. Ik denk dat ze het een en ander terug hebben moeten schroeven om de hectiek ook soepel te laten draaien. Jammer, aan de andere kant speel ik die multiplayer toch niet ;)
s0kkie schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:58:
Hetzelfde dacht ik met de demo van Nathan Drake Collection. De demo zag er echt niet uit, het leek net de PS3 versie van Uncharted 2.
Maar de uiteindelijke HD versie was echt veel mooier. :)
Ik moet met mijn USA PSN account wachten tot vanavond :(
Interessant, ik heb die demo ook gedownload en dacht meh... dit heb ik al precies zo gespeeld, die ga ik niet nog een keer kopen. Maar jij vindt het dus ook groot verschil? (tussen demo en uiteindelijke versie)

[ Voor 33% gewijzigd door Sluw op 07-12-2015 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 07:54
In deze trailer ziet de game er prima uit vind ik. Ben zelf erg enthousiast over deel een en twee. Deel drie vond ik zelf wat minder. Hoop dat deel vier de lat weer een stuk hoger zal leggen. Vind het zelf daarom ook niet vervelend dat de game is uitgesteld.

En deze ziet er ook enorm goed uit.

[ Voor 13% gewijzigd door Lizardz op 07-12-2015 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-09 14:07

s0kkie

Cowabunga

Sluw schreef op maandag 07 december 2015 @ 10:52:
Interessant, ik heb die demo ook gedownload en dacht meh... dit heb ik al precies zo gespeeld, die ga ik niet nog een keer kopen. Maar jij vindt het dus ook groot verschil? (tussen demo en uiteindelijke versie)
Ja de uiteindelijke HD remaster is vele malen mooier dan de demo, de demo doet de PS4 versie echt geen recht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Lizardz schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:12:
In deze trailer ziet de game er prima uit vind ik. Ben zelf erg enthousiast over deel een en twee. Deel drie vond ik zelf wat minder. Hoop dat deel vier de lat weer een stuk hoger zal leggen. Vind het zelf daarom ook niet vervelend dat de game is uitgesteld.

En deze ziet er ook enorm goed uit.
1e trailer, wat is die switch tussen cutscene en gameplay zoo vloeiend. Prachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
iPodKiller schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:01:
[...]

1e trailer, wat is die switch tussen cutscene en gameplay zoo vloeiend. Prachtig.
Op het einde wordt het scherm te snel zwart om de overgang echt te zien, laten we hopen dat het echt zo mooi is.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

corset schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:05:
[...]

Op het einde wordt het scherm te snel zwart om de overgang echt te zien, laten we hopen dat het echt zo mooi is.
Nah, zou gek zijn als daar nog een laadscherm tussenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Wat vinden jullie van de beta?

Ik vind het erg leuk !

Ziet er verder ook goed uit een speelt lekker.

Verheug me best op de multiplayer, terwijl ik van delen 1 t/m 3 alleen de signleplayer heb gedaan (paar uurtjes multiplayer geprobeerd denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:38
corset schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:05:
[...]

Dat weet ik bijna wel zeker. In the Last Of Us gebruikten ze dat soort overgangen ook al vaker om je in het verhaal te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Sluw schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:00:
[...]

Dat weet ik bijna wel zeker. In the Last Of Us gebruikten ze dat soort overgangen ook al vaker om je in het verhaal te houden.
Daar merkte je het heel erg aan de frame rate die wat raar werdt tijdens de overgang (PS4 versie), beetje stuttering, maar dat is snel voorbij gelukkig :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:35

JSchut

.....

Helaas: Uncharted 4 uitgesteld naar 27 april.

http://blog.eu.playstatio...8&adbpl=tw&adbpr=36969785

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
En van de pre order lijst af dus :)

Helaas ben ik dan al bezig met Dark Souls 3, en de keuze is dan makkelijk.

Verwijderd

Ik ga hem wel in de preorder zetten, denk ik. Al zit ik stiekem nog te wachten op de aankondiging van eventuele special/collector's editions.

Gelukkig is het uitstel niet zo lang. Bij het eerste nieuwsbericht dat ik hierover las, las ik eind 2016 i.p.v. eind april 2016. :+

• corset
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 08:47:
Ik ga hem wel in de preorder zetten, denk ik. Al zit ik stiekem nog te wachten op de aankondiging van eventuele special/collector's editions.

Gelukkig is het uitstel niet zo lang. Bij het eerste nieuwsbericht dat ik hierover las, las ik eind 2016 i.p.v. eind april 2016. :+
Normaal zou ik het ook doen, maar mijn april zit al vol met games :) Hij komt zeker in huis, maar pas als ik weer ruimte heb in mijn tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op woensdag 23 december 2015 @ 16:22:
[...]

En van de pre order lijst af dus :)

Helaas ben ik dan al bezig met Dark Souls 3, en de keuze is dan makkelijk.
Ga ik ook zeker doen, maar Uncharted heb je met 1 week uit, dus ik haal gewoon beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Niet leuk dat die uitgesteld gaat worden, maar eerlijk is eerlijk. Liever dit dan straks geklaag achteraf over bugs en etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corset schreef op donderdag 24 december 2015 @ 09:01:
[...]

Normaal zou ik het ook doen, maar mijn april zit al vol met games :) Hij komt zeker in huis, maar pas als ik weer ruimte heb in mijn tijd.
Ik heb inmiddels ontdekt dat de speciale edities inmiddels ook al voorbesteld kunnen worden. Eerst nog wat uitspelen en dan middels spelinruil de aankoopprijs wat terugbrengen naar normale proporties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Nieuwe trailer is inmiddels inderdaad verschenen. Ziet er weer super uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Vette trailer! Heb er zin in de 27e.

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
trailer met assassinscreed art erin:

http://kotaku.com/ubisoft...-for-taking-as-1761033812

Blijft wel een hele brute trailer :D

[ Voor 13% gewijzigd door Paulus07 op 24-02-2016 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Wat een dikke trailer!!! Het ziet er allemaal zoooooo strak uit, ik kan niet meer wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ziet er goed uit!
Jammer wel van die "long-lost-brother" cliché, staat de gameplay niet in de weg natuurlijk maar ze mogen wel eens wat originelers verzinnen. :)

Smiling as the shit comes down...

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 12:17
Paulus07 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 18:40:
trailer met assassinscreed art erin:

http://kotaku.com/ubisoft...-for-taking-as-1761033812

Blijft wel een hele brute trailer :D
Ghehe, het is inderdaad aangepast: http://venturebeat.com/20...without-ubisofts-imagery/.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

HEEL erg vet. Ik hoop dat het ook echt wat gameplay footage is, dat het er in het echt ook zo goed uit ziet. Ik kan niet meer wachten iig. Nog snel even deel 3 uitspelen haha

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
En weer uitgesteld.. Komt nu 10 mei.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Vrijdag wel een multiplayer beta toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Paulus07 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 08:29:
Vrijdag wel een multiplayer beta toch?
Die gaat gewoon door.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:51
Die beta is nu al te downloaden. Gaat van start op 4 maart 18.00 :)

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben heel benieuwd. Ik vond de multiplayer in deel 2 en 3 wel vermakelijk. Al plaats ik wel de kanttekening dat ik deze ook niet tot in den treure heb gespeeld. Ook heb ik geen behoefte om alle Trophies in die game te behalen, omdat dat mij veel te veel tijd kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Het multiplayer gedeelte van Uncharted 4 zal waarschijnlijk ook niet zoveel voorstellen. Daarvoor ga je een game als dit ook niet spelen. Maar de beta van het weekend is wel de moeite om alvast een de game te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet zeggen dat ik net een potje gedaan heb en me daarmee prima vermaakt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
bram1984 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 20:52:
Moet zeggen dat ik net een potje gedaan heb en me daarmee prima vermaakt heb.
Eens hier ook. Merk vooral dat ik het samenwerk aspect erg leuk vindt. Binnen CoD wordt er toch vooral voor jezelf geknald in de team death matches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanKelevra
  • Laatst online: 22:08
Het is zeker wel tof. Wel valt mij op dat er maar schijnbaar weinig mensen echt interesse hebben in de game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
UC4 koop ik toch puur voor de single player. de MP in deel 2 heel kort gespeeld en 3 weet ik niet eens of het er nog in zat :P

Beta vrijdag even kort gespeeld maar was maar 1 map. Speelde wel lekker maar niet echt mijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03:38
Dan heb je wel heel kort gespeeld, want er zijn meerdere maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Ik vind de MP beta zeer verslavend! Ik speel bijna non stop sinds vrijdag _/-\o_
Er zijn inderdaad 3 of 4 verschillende maps :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Laatst online: 17-09 12:17
De multiplayer is inderdaad erg leuk. Speelt lekker weg.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Nol_NL schreef op zondag 06 maart 2016 @ 12:50:
Dan heb je wel heel kort gespeeld, want er zijn meerdere maps.
Ik bleef maar steeds op 1 map uitkomen afgelopen vrijdag (nadat de game eindelijk eens wat players had gevonden wat soms erg lang duurt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03:38
Matchmaking kan nog wel een stapje in gemaakt worden inderdaad. Ik ben ook nooit zo'n fan van de multiplayer in Uncharted, maar dit speelt eigenlijk best lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Gister een paar potten gespeeld, the match making is behoorlijk slecht maar het is ook een beta, maar the last of us had ook al vrij slechte match making maar goed. Controls zijn een beetje wennen maar vind het verder wel leuk spelen, ga zeker de mp spelen als ik u4 heb. Denk alleen dat die sniper net als bij the last of us, overpowered zijn. Helemaal omdat hij vrij makkelijk is om in de rug te komen, kan je ze mooi vanaf een afstandje afschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:50

Turfschipper

Hup NAC

Ik vind het ook wel lachen eigenlijk.

Nog geen idee hoe alles werkt. Geen idee wat the objectives zijn en wat je met je geld kan doen. Na battlefront beta mijn 2de 'shooter' met controller ooit. Is nog ff aan kloten hoor. Probeer vaker iemand te doden dan zelf te sterven. En dat lukt bijna elk potje, wat ik zelf verrassend vind. Want vooral bewegende targets zijn echt heel lastig met een controller. Kan er eigenlijk nog niks van, al zeg ik het zelf. (Vooralsnog? ;-) )

Maar heb af en toe echt hard op zitten lachen deze beta. En dat is toch wat ik zoek in games. Gewoon lol hebben.

[ Voor 40% gewijzigd door Turfschipper op 12-03-2016 04:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:31

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Deze mag hier niet ontbreken:

[YouTube: https://youtu.be/d5nfXqffvyc%5D]

:9~

Zelf de game nog niet ge-preorderd, vaak probeer ik een eerste prijsdaling af te wachten maar dat zal met U4 wel niet lukken :+

[ Voor 15% gewijzigd door Chaoss op 06-04-2016 21:16 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
filmpjes etc ga ik niet meer kijken. Wil het zelf zien in de game :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Paulus07 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 09:21:
filmpjes etc ga ik niet meer kijken. Wil het zelf zien in de game :D
Ik ben er inderdaad ook mee gestopt. Heb de trailers gezien en ben volledig overtuigd. Als ik nog meer ga kijken dan heb ik straks al teveel gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:06

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Wordt tijd om the nathan drake collectie op de kop te gaan tikken om ze dadelijk allemaal in 1 ruk uit te kunnen spelen! Man ziet er geweldig uit zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiore187
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05-2021
Ziet er inderdaad heel erg mooi uit. Sowieso echt een fan van uncharted dus dit is uiteraard een must buy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16

Leuke video die de technieken bespreekt van uncharted als analyse van de gameplay video.
Elke keer raak ik meer onder de indruk van de game. In naughty Gods we Trust !!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Nog 1 maand te gaan gelukkig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 13:06
Lizardz schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 19:18:
Het multiplayer gedeelte van Uncharted 4 zal waarschijnlijk ook niet zoveel voorstellen. Daarvoor ga je een game als dit ook niet spelen. Maar de beta van het weekend is wel de moeite om alvast een de game te proberen.
Gezien het de laatste deel is hebben ze wel extra tijd gestoken in het multiplayer gedeelte. Ik heb het zelf nog niet mogen spelen, maar het schijnt dus beter te zijn dan de vorige delen. Deel 3 had al een zeer vermakelijke multiplayer, dus verwacht er eigenlijk wel veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:21
grote_oever schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 17:27:
[...]

Gezien het de laatste deel is hebben ze wel extra tijd gestoken in het multiplayer gedeelte. Ik heb het zelf nog niet mogen spelen, maar het schijnt dus beter te zijn dan de vorige delen. Deel 3 had al een zeer vermakelijke multiplayer, dus verwacht er eigenlijk wel veel van.
Ik heb de multiplayer beta twee keer een paar dagen kunnen spelen (gesloten en open beta). Mening: heel, heel erg leuk.

Shooters zijn zelden mijn ding omdat ik verschrikkelijk ben met mikken, maar de Uncharted 4 MP is lekker balanced, en met strategie en 'cunning' kom je ook al ver. Er zijn dikwijls zelfs betere manieren om iemand neer te halen dan met je geweer. Het ritme is ook super, alles voelt supervloeiend aan, de controls zijn vlot, abilities zijn niet te ingewikkeld. Ook omdat het maar 5v5 is ben je niet snel 'overwhelmed' door enemies.

Het gaat heel moeilijk zijn om bij de launch te beslissen of ik eerst de singleplayer doe, of direct wat multiplayer start.

[ Voor 6% gewijzigd door AmbroosV op 16-04-2016 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stromer2k
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 05-08 22:30
Net gekocht, ziet er op het eerste gezicht goed uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Vanmiddag om 16 uur, wordt er nog een laatste/nieuwe trailer uitgebracht:

http://www.psx-sense.nl/2...er-zien-alvorens-release/

ben benieuwd of er nog wat nieuws in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Game wordt al verkocht. LOL
Amazon verstuurt 'm al en sommige retailers in Europa hebben de game al verkocht.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1211787

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misiek
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

Yup, dat Amazon de dat breakt is best wel huge! They're gonna get in trouble. Ik hoop dat het groot genoeg is dat andere retailers ook mogen gaan verkopen. Ik denk het echter niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Had al bij Gamesmart in Eindhoven gekeken maar die hebben 'm nog niet op de site staan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

http://www.videogamer.com...ate_broken_in_the_uk.html

CEX :+

[ Voor 19% gewijzigd door iPodKiller op 26-04-2016 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://s.pro-gmedia.com/videogamer/media/images/pub/large/uncharted_4_receipt.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s.pro-gmedia.com/videogamer/media/images/pub/large/uncharted_4_street_date_box1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

27 april was de oude release date. Somebody did not get the memo :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Zou wel grappig zijn geweest als de releasedatum weer naar 27 april gezet was zonder dat het bekend is gemaakt omdat de game toch allang klaar is. :P

Maar aangezien de game niet overal in de winkels ligt zal dat wel niet...

[ Voor 24% gewijzigd door Chaoss op 27-04-2016 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:40

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Cex is zo'n 2nd hand shop. Komt wel overeen met het verhaal in die blog.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

YakuzA schreef op woensdag 27 april 2016 @ 16:48:
[...]

Cex is zo'n 2nd hand shop. Komt wel overeen met het verhaal in die blog.
Ja zou kunnen kloppen. CEX gaat niet achterhalen of een game gestolen is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Laatst online: 16-09 08:45
hopelijk komt de game nu hier ook eerder uit :D

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Vast niet, gaat blijkbaar om een fuckup van Amazon (te snel versturen). En een aantal gestolen exemplaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:34
Nog steeds te koop: Uncharted 4: A Thief's End - Libertalia Collector's Edition, deze zal dus wel niet zo limited zijn als Uncharted 3: Explorer Edition.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
flinke day one patch van 5gb :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KcTwLnI.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:51
Dat is balen voor de mensen met een datalimiet :+ Heb nu wel zin om de game te spelen! Zag net al de trophylijst in een video van PS4Trophies. Zoals verwacht lijkt die precies op de vorige delen :)

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erulezz schreef op donderdag 28 april 2016 @ 20:15:
Dat is balen voor de mensen met een datalimiet :+ Heb nu wel zin om de game te spelen! Zag net al de trophylijst in een video van PS4Trophies. Zoals verwacht lijkt die precies op de vorige delen :)
Enerzijds betreur ik dat, maar aan de andere kant is dat nu eenmaal de keuze van Naughty Dog. Het zal me er in ieder geval niet weerhouden om de game te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 15:07:
[video]

Leuke video die de technieken bespreekt van uncharted als analyse van de gameplay video.
Elke keer raak ik meer onder de indruk van de game. In naughty Gods we Trust !!
Goede video weer van NX. Zolang die dude impressed is, is het goed.

Dark Souls kom ik maar met moeite doorheen. Ben echt toe aan Uncharted, volgens mij. Daarna maar weer verder proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Ik kan niet meer wachten!! :X

[ Voor 94% gewijzigd door s0kkie op 29-04-2016 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Poging gewaagd, had hem toch nog niet gepre-ordered.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ook. Met Afterpay. Ik kon zelfs de datum van levering kiezen. Ben benieuwd. Zal vast niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
FirePuma142 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 10:38:
[...]

Poging gewaagd, had hem toch nog niet gepre-ordered.
bart smit heeft altijd een vage site wat dit betreft , dan staat er op vooraad voor 22:00 besteld morgen in huis, maar dat is niet waar , als je verder kijkt staat dat je hem pas 10 mei in huis krijgt .. heb er al zo vaak mn klacht neer gelegd .

copy paste van bart smit site .

Bezorginformatie

Wordt 10 mei 2016 verwacht!
Verzonden met PostNL pakketpost
De standaard bezorgkosten voor dit artikel bedragen € 2,99.
Je kunt ervoor kiezen om dit artikel af te halen in één van onze filialen. Dit is alleen mogelijk als je afrekent met iDeal of creditcard.

Dus hoezo voor 22:00 besteld !

[ Voor 30% gewijzigd door taker1987 op 29-04-2016 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Laatst online: 22:55
achja doet er niet toe, voor mij alsnog een goede tip.. Had nog een cadeaukaart van bart smit, meteen maar ingewisseld :):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
achja, zondag is het alweer mei :) gaat snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, we zien het wel. In mijn mail:
Voorkeur bezorgdatum: 30-04-2016

PS4 Uncharted 4: A Thief's End + Edition
Voor 22:00 besteld, morgen in huis

Zodra de bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvang je een automatische e-mail met een track & trace code waarmee je de status van je pakket kunt bijhouden
Zou wat zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
bram1984 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 10:55:
Ach, we zien het wel. In mijn mail:

[...]

Zou wat zijn. :)
#houddebrievenbusmorgenheeldedagindegaten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt me overigens heel sterk dat de game daar al geleverd is 2 weken voor release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Deze gaan niet geleverd worden voor de datum van release. Je pakket wordt zend klaar gemaakt als ze ze binnen hebben en in een trolley gegooid die pas een dag voor de releasedatum naar PostNL gaat (annuleren lukt dus ook niet meer, want ze hebben geen zin de trolley te doorzoeken). Dit gaat elke keer zo bij Bart Smit, je kan eerst je e-mail doorgeven voor pre-order, daarna krijg je een e-mail en zetten ze hem open de website.

[ Voor 9% gewijzigd door Jumpman op 03-05-2016 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
komt hij niet eerder binnen, no prob. toevallig wel, mooi meegenomen
uncharted 4 gaat er sws komen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

taker1987 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 10:41:
[...]

Dus hoezo voor 22:00 besteld !
Gaat het een beetje? ;)

Voor 22.00 besteld staat in dikke heldergroene letters onder de prijs. Kans is klein, dat weten de bestellers hier ook wel. Om je er nu over op te winden is ook weer zo wat.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:00:
[...]

Deze gaan niet geleverd worden., voor de datum van release. Je pakket wordt zend klaar gemaakt als ze ze binnen hebben en in een trolley gegooid die pas een dag voor de releasedatum naar PostNL gaat (annuleren lukt dus ook niet meer, want ze hebben geen zin de trolley te doorzoeken). Dit gaat elke keer zo bij Bart Smit, je kan eerst je e-mail doorgeven voor pre-order, daarna krijg je een e-mail en zetten ze hem open de website.
Annuleren lukt niet meer? Ik heb nog niks betaald, dus moet je eens opletten of annuleren nog lukt morgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
FirePuma142 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:22:
[...]

Gaat het een beetje? ;)

Voor 22.00 besteld staat in dikke heldergroene letters onder de prijs. Kans is klein, dat weten de bestellers hier ook wel. Om je er nu over op te winden is ook weer zo wat.
is elke keer het zelfde met die schijtwinkel ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

bram1984 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 10:58:
Lijkt me overigens heel sterk dat de game daar al geleverd is 2 weken voor release.
Gebeurd volgens mij wel vaker dat games al 2 weken bij een retailer liggen, ze kunnen nu eenmaal niet alles in de laatste dagen verschepen. Die gestolen exemplaren waren ook tijdens transport gejat.

UC4 wordt ook qua reclame groots opgezet, stond op PSX-sense dat het een van de grootste reclame campagnes van Sony gaat worden. DE reden van uitstel voor UC4 was ook dat ze meer voorraden wouden produceren niet dat de game nog niet af was.

Ik haal hem na de release wel bij de MM, die heeft hem t.z.t. ongetwijfeld voor 50,- of 55,- liggen.

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 29-04-2016 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
Jumpman schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:00:
[...]

Deze gaan niet geleverd worden., voor de datum van release. Je pakket wordt zend klaar gemaakt als ze ze binnen hebben en in een trolley gegooid die pas een dag voor de releasedatum naar PostNL gaat (annuleren lukt dus ook niet meer, want ze hebben geen zin de trolley te doorzoeken). Dit gaat elke keer zo bij Bart Smit, je kan eerst je e-mail doorgeven voor pre-order, daarna krijg je een e-mail en zetten ze hem open de website.
Toch staat in mijn bevestigingsmail als bezorgdag morgen. Zal wel niet maar zou leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 12:28:
[...]

Gebeurd volgens mij wel vaker dat games al 2 weken bij een retailer liggen, ze kunnen nu eenmaal niet alles in de laatste dagen verschepen. Die gestolen exemplaren waren ook tijdens transport gejat.

UC4 wordt ook qua reclame groots opgezet, stond op PSX-sense dat het een van de grootste reclame campagnes van Sony gaat worden. DE reden van uitstel voor UC4 was ook dat ze meer voorraden wouden produceren niet dat de game nog niet af was.

Ik haal hem na de release wel bij de MM, die heeft hem t.z.t. ongetwijfeld voor 50,- of 55,- liggen.
Regenwouden? ;)

Kan me maar moeilijk voorstellen dat ze met zo een grote release zoveel risico durven te lopen. Maar wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
bram1984 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:32:
[...]

Annuleren lukt niet meer? Ik heb nog niks betaald, dus moet je eens opletten of annuleren nog lukt morgen. :)
Je krijgt gewoon geleverd ook als je voor acceptgiro gekozen hebt mits je pakketje vandaag verzendklaar gemaakt is. Annuleren is dan pakket terug moeten sturen, toch acceptgiro moeten betalen en je geld weer terugontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 14:13:
[...]

Je krijgt gewoon geleverd ook als je voor acceptgiro gekozen hebt mits je pakketje vandaag verzendklaar gemaakt is. Annuleren is dan pakket terug moeten sturen, toch acceptgiro moeten betalen en je geld weer terugontvangen.
Je kan voor de levering gewoon een herroepingsmail naar Bart Smit sturen met het vezoek je nog niet geleverde order te annuleren. Dat staat gewoon op hun site. Dat en je kunt ook nog bellen. Als ze de game dan nog op de post gooien 9 mei, dan zorgen ze er zelf ook maar weer voor dat ze 'm op komen halen. Ik heb mijn best gedaan dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
niemand die de game in de bus heeft gehad zeker ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Lijkt me niet, niets over gelezen dat de game in NL al uitgeleverd is, verwacht ook niet dat dit gaat gebeuren. Het zal wel blijven bij die enkele gestolen exemplaren en een faal van een online retrailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de game al. Vraag maar raak!!
Ik kan zo al de chapters doorgeven in Namen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
taker1987 schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 21:40:
niemand die de game in de bus heeft gehad zeker ?
Nee helaas niet. Nog even geduld.
Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2016 @ 02:47:
Ik heb de game al. Vraag maar raak!!
Ik kan zo al de chapters doorgeven in Namen.
Waarom zou iemand de namen van de chapters willen weten? Die zijn overigens een paar weken geleden al gelekt, maar dat terzijde.

Verder zijn er op NeoGAF genoeg impressies te vinden inclusief screenshots.

Veel plezier in ieder geval. En mocht je wat impressies kwijt willen, graag spoiler vrij houden. Hoe ben je er eigenlijk aan gekomen zo vroeg?

[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 01-05-2016 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Press kit versie.
Ja een naam als lure of adventure en infernal place ook?
Of bedoel je die lijst met boat intro etc??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2016 @ 10:51:
Press kit versie.
Triest om hiervoor een account aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2016 @ 10:51:
Press kit versie.
Geen idee. Zeg maar gewoon niks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Net een nieuwe preorder geplaatst bij Bart Smit (Had het spel al gereserveerd bij Game Mania).
Bart smit is €5,00 goedkoper + je krijgt een €5,00 cadeaucard. Ik zag in de Bart Smit folder dat de season pass aka Triple Pack Expansion 'maar' €19,99 kost ipv. €24,99. Kan ik mooi die €5,00 cadeaucard gebruiken zodat de season pass dan maar €14,99 kost :+

Preorder bonus bidon of rugzak maakt me niks uit. :?

Ik vind de 'Complete the game in 6 hours or less' trophy wel jammer |:(

[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 01-05-2016 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ike. schreef op zondag 01 mei 2016 @ 23:48:
Net een nieuwe preorder geplaatst bij Bart Smit (Had het spel al gereserveerd bij Game Mania).
Bart smit is €5,00 goedkoper + je krijgt een €5,00 cadeaucard. Ik zag in de Bart Smit folder dat de season pass aka Triple Pack Expansion 'maar' €19,99 kost ipv. €24,99. Kan ik mooi die €5,00 cadeaucard gebruiken zodat de season pass dan maar €14,99 kost :+

Preorder bonus bidon of rugzak maakt me niks uit. :?

Ik vind de 'Complete the game in 6 hours or less' trophy wel jammer |:(
De mulitplayer ga ik waarschijnlijk weinig tot niet spelen, dus ik haal alleen de SP DLC. Daar heb ik de complete season pass niet voor nodig.

Over de lengte: de game is om en nabij vergelijkbaar met The Last of Us. Heb al van meerdere mensen gelezen dat ze er rond de 15 uur mee bezig zijn geweest.

Verder zijn de impressies naar verwachting. De beste Uncharted uit de reeks en sommigen vinden de game beter dan The Last of Us, dus dat zegt ook wat. Er schijnt wel iets minder combat in te zitten en wat meer nadruk te zijn op story en exploring (wat ik persoonlijk helemaal niet erg vind). De hele game neigt iets meer naar The Last of Us.

Ik heb ook al gelezen dat het einde niet teleurstelt, dus laat maar komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het nou echt dat als je hem bij Bart smit online besteld vandaa je hem morgen al krijgt?? Een vriend van mij vroeg dat zich af... Jullie?
Pagina: 1 2 ... 14 Laatste