Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Nee. Vrijdag ook geprobeerd voor levering 30 april. Niets gekregen.Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2016 @ 11:16:
Klopt het nou echt dat als je hem bij Bart smit online besteld vandaa je hem morgen al krijgt?? Een vriend van mij vroeg dat zich af... Jullie?
IdemChaoss schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 12:28:
[...]
Ik haal hem na de release wel bij de MM, die heeft hem t.z.t. ongetwijfeld voor 50,- of 55,- liggen.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Verwijderd
Is dat ooit wel eens gebeurd dan?Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2016 @ 12:03:
Ik vind het wel echt raar hoor. Internet staat vol met spoilers ivm een leak, maar eerder releasen ho maar.
Verwijderd
Verwijderd
Die lijst met alle levels was 17 april al bekend, en overal te vinden.Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2016 @ 10:51:
Press kit versie.
Ja een naam als lure of adventure en infernal place ook?
Of bedoel je die lijst met boat intro etc??
PSN: Maichel
YouTube: Uncharted 4 - EXCLUSIVE GAMEPLAY | Be ready for an Epic Adventure
[q]De status van je bestelling met ordernummer XXXXXXXX is veranderd van "wordt verwerkt" naar "verzonden". [/]
Uhm. OK. Dat is een klein wonder. Morgen maar rap naar de brievenbus om te checken of het waar is.
Stop de persen, drie alinea's verderop:
Nasty.Games met een releasedatum worden op de dag van release geleverd.
[ Voor 22% gewijzigd door FirePuma142 op 02-05-2016 17:08 ]
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Gewoon ook even besteld nu bij bartsmit dusFirePuma142 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 16:25:
Mailtje van Bart Smit:
[...]
Uhm. OK. Dat is een klein wonder. Morgen maar rap naar de brievenbus om te checken of het waar is.
Ik merkt het wel verder. heeft ook geen haast.
Die release plannen ze maanden van te voren incl grootschalige reclame campagne met tv spotjes die wereldwijd worden uitgezonden... dat gaan ze echt niet naar voren halen omdat een kleine groep no-lifers zonodig moet gaan spoileren.Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2016 @ 12:03:
Ik vind het wel echt raar hoor. Internet staat vol met spoilers ivm een leak, maar eerder releasen ho maar.
Gamers die niets over spoilers willen lezen weten dat ook wel te vermijden.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
De 2 MP packs van de season pass bevatten erg weinig content! Ik denk dat de losse SP DLC best prijzig zal worden, minimaal €15,00 denk ik.bram1984 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 08:52:
[...]
De mulitplayer ga ik waarschijnlijk weinig tot niet spelen, dus ik haal alleen de SP DLC. Daar heb ik de complete season pass niet voor nodig.
https://blog.eu.playstati...-uncharted-4-multiplayer/
[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 02-05-2016 18:46 ]
Link: http://www.mediamarkt.nl/...laystation-4-1430884.html
Bart Smit flikt je helemaal niets, die release datum is al maanden bekend. Zo werkt het order systeem van Bart Smit nu eenmaal en dat lijkt me inmiddels ook wel bekend bij de meeste gamers.PBP schreef op maandag 02 mei 2016 @ 20:04:
Dit flikt bartsmit altijd. Vanaf nu word de levering elke dag verschoven. Hij is gewoon klaargemaakt voor verzending. Je zult hem dan op de release pas binnen hebben.
Beetje flauw om een probleem te gaan maken over iets wat je nooit belooft is.
Dan moeten ze op donderdag al geleverd krijgen. Don't count on it.Gamer1988 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 20:36:
Ik denk wel dat ik hem voor zaterdag binnen heb van nedgame. Hun versturen altijd games voor release datums
Er zijn zat mensen die zich niet bezig houden met releasedata en vol verwachting een game bestellen. Het is gewoon een waardeloos systeem en er wordt je wel degelijk iets beloofd. Je kan zelfs de leverdag kiezen en er staat "Voor 22:00 besteld, morgen in huis". Wij weten dat het niet klopt, maar dat geldt lang niet voor iedereen.Chaoss schreef op maandag 02 mei 2016 @ 21:53:
[...]
Bart Smit flikt je helemaal niets, die release datum is al maanden bekend. Zo werkt het order systeem van Bart Smit nu eenmaal en dat lijkt me inmiddels ook wel bekend bij de meeste gamers.
Even ter verduidelijking. Ik heb hem zelf niet bij Bartsmit besteld. Alleen is er een paar pagina's terug al besproken dat de game niet eerder verstuurd word. En blijft het iedere keer terugkomen. Mensen denken hem eerder te krijgen, wat niet zo is.Chaoss schreef op maandag 02 mei 2016 @ 21:53:
[...]
Bart Smit flikt je helemaal niets, die release datum is al maanden bekend. Zo werkt het order systeem van Bart Smit nu eenmaal en dat lijkt me inmiddels ook wel bekend bij de meeste gamers.
Deze versie (Standard Plus Edition) is al een keer € 47,50 en € 52,00 inclusief verzenden bij de Wehkamp geweest.Fenomeno24 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 20:04:
Uncharted 4 - A Thief’s End (Standaard Plus Edition) incl T-shirt 55,- @ Media Markt. Goedkoper wordt ie niet denk ik![]()
Link: http://www.mediamarkt.nl/...laystation-4-1430884.html
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Weet niet hoor maar als ik op de BS site UC4 opzoek staat er heel duidelijk "wordt 10 mei verwacht", weet niet wat men dan verwacht maar dat lijkt me vrij duidelijk.bram1984 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 21:56:
Er zijn zat mensen die zich niet bezig houden met releasedata en vol verwachting een game bestellen. Het is gewoon een waardeloos systeem en er wordt je wel degelijk iets beloofd. Je kan zelfs de leverdag kiezen en er staat "Voor 22:00 besteld, morgen in huis". Wij weten dat het niet klopt, maar dat geldt lang niet voor iedereen.
Dat het order proces bij BS slecht is ben ik met je eens.
[ Voor 61% gewijzigd door Chaoss op 02-05-2016 23:17 ]
Ook dat staat er, maar mensen lezen altijd alleen wat ze willen lezen. Aard van het beestje.Chaoss schreef op maandag 02 mei 2016 @ 23:14:
[...]
Weet niet hoor maar als ik op de BS site UC4 opzoek staat er heel duidelijk "wordt 10 mei verwacht", weet niet wat men dan verwacht maar dat lijkt me vrij duidelijk.
Dat het order proces bij BS slecht is ben ik met je eens.
Je hebt gelijkPBP schreef op maandag 02 mei 2016 @ 22:08:
[...]
Even ter verduidelijking. Ik heb hem zelf niet bij Bartsmit besteld. Alleen is er een paar pagina's terug al besproken dat de game niet eerder verstuurd word. En blijft het iedere keer terugkomen. Mensen denken hem eerder te krijgen, wat niet zo is.
[ Voor 11% gewijzigd door Adlermann op 03-05-2016 08:15 ]
Volgens de Track&Trace website van PostNL word het pakketje morgen bezorgd

[ Voor 33% gewijzigd door Ike. op 03-05-2016 09:46 ]
Ga er maar niet van uit zoals eerder vermeld in dit topic. Heb gisteren dezelfde melding gehad, met een levering voor vandaag maar dat is inmiddels alweer 4mei gewordenIke. schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 09:32:
Net een 'Bestelling is verzonden' e-mail ontvangen van Bart Smit.
Volgens de Track&Trace van PostNL word het pakketje morgen bezorgd
Dat dacht ik eerst ook. Maar hij is gewoon nogn iet aangemeld. Elke dag schuift de leverdatum een dag op.Ike. schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 09:32:
Net een 'Bestelling is verzonden' e-mail ontvangen van Bart Smit.
Volgens de Track&Trace website van PostNL word het pakketje morgen bezorgd
Adlermann schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 09:36:
[...]
Dat dacht ik eerst ook. Maar hij is gewoon nogn iet aangemeld. Elke dag schuift de leverdatum een dag op.
Erg stom dat ze dan die e-mail nu al sturen! Stuur die dan pas op 9 mei.
[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 03-05-2016 09:48 ]
Staat ook aan het einde, dat games die nog niet uit zijn, op releasedatum oid worden verzondneIke. schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 09:46:
[...]
![]()
Ja, tis wat vaag.
sturtiebe schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 09:33:
Is dit niet altijd bij Bart Smit zo ? En dan ligt hij nog enige tijd bij de post
Adlermann schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 09:36:
[...]
Dat dacht ik eerst ook. Maar hij is gewoon nogn iet aangemeld. Elke dag schuift de leverdatum een dag op.
Just sayin': Jumpman in "[PS4] Uncharted 4: A Thief's End"Ike. schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 09:46:
[...]
![]()
Verwijderd
Weer lekker vaag zeg!!!
Geachte heer,mevrouw,
Als er bij het artikel op voorraad staat is ie op dit moment nog op voorraad.
De bedoeling is dat u het artikel morgen geleverd gaat krijgen als u voor 21.30 uur besteld, echter zijn wij ook afhankelijk van Post Nl.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Daar zitten gewoon wat kortpittige huisvrouwen die standaard mailtjes terugsturen. Weten zij veel.Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 13:50:
Mail terug van intertoys:
Weer lekker vaag zeg!!!
Geachte heer,mevrouw,
Als er bij het artikel op voorraad staat is ie op dit moment nog op voorraad.
De bedoeling is dat u het artikel morgen geleverd gaat krijgen als u voor 21.30 uur besteld, echter zijn wij ook afhankelijk van Post Nl.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Edit: Verder weinigs vaag aan Intertoys, toch?
Op voorraad. Dit artikel wordt op de releasedatum geleverd
Bestel nu en ontvang bij aankoop op dinsdag 10 mei de + editie voor de prijs van de normale met hierbij exclusieve DLC.
[ Voor 18% gewijzigd door bram1984 op 03-05-2016 13:57 ]

Het is nog 1 week mensen en het komt echt niet eerder uit
Verwijderd
Waarom staat er dan op voorraad als hij er nog niet eens is? Hij is dus helemaal niet op voorraad.
Omdat ze daarmee de pre-orders bedoelen. Sorry, maar zo moeilijk is het toch niet? Waarschijnlijk hebben ze ruimte voor pak 'm beet 200 pre-orders en werkt hun systeem zo dat ze deze pre-orders als zijnde voorraad kenmerken.Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 14:05:
Naja bram.
Waarom staat er dan op voorraad als hij er nog niet eens is? Hij is dus helemaal niet op voorraad.
Ik heb vorige week ook een gokje op goed geluk genomen bij BS, maar het had me zeer verbaasd als deze geleverd zou worden. Denk je nou echt dat Sony zijn grootste exclusive van deze generatie voor het gemak dik een week van tevoren op voorraad legt bij ketens in Nederland notabene? De distributie zal op zijn vroegst pas vrijdag op gang komen en verdeeld worden over zaterdag en maandag, zodat alle shops op maandag hun zendingen kunnen doen.
Je kan ook gewoon even logisch nadenken.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Dit is elke keer zo bij BS, hetzelfde met Fallout 4.Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 14:05:
Naja bram.
Back on topic maybe? ^^
Ik ben niet boos, alleen wat verbaasd over je verontwaardiging en naïviteit.Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 14:45:
Haha wist niet dat je boos werd bram:)
Wat verwachten jullie van de game eigenlijk? of waar zijn jullie het meest benieuwd naar?
Ikzelf verwacht dat de game een vleugje 'The Last of Us' met zich mee krijgt, daarmee bedoel ik wat meer drama
Ik vond dat deel 3 soms te snel van omgeving wisselde. Het leek er soms op dat alle omgevingen vooraf gemaakt waren, en achteraf met een verhaal nog aan elkaar gebreid moesten worden. Dat voelde wat onrealistisch. In deel 2 zaten ook veel omgevingen, maar was dat beter gedaan.
Gameplay was bij Uncharted altijd afwisselend tussen drie onderdelen: platform (springen, klauteren, etc.), puzzelen en schieten. Ik hoop dat het nu meer puzzelen en platform is, en wat minder schieten. En als het schieten is, minder grote legers.
- Meer focus op exploring en rustige momenten. Minder focus op actie
- Een aantal vinden de game beter dan TLoU
- Schieten voelt zeer bevredigend
- Grafisch next level. Niks wat er bij in de buurt komt. On par met of beter dan The Order
- Verhaal, chemie tussen acteurs en voice acting zijn allen briljant
- Speelduur ca. 15 uur
- Levels zijn enorm en je kunt situaties op allerlei manieren aanpakken
Klinkt veel belovend!bram1984 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 16:32:
Op basis van de ervaringen op NeoGAF kun je al een hoop vaststellen:
- Grafisch next level. Niks wat er bij in de buurt komt. On par met of beter dan The Order
- Speelduur ca. 15 uur
Heb er zin an....
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Dit klinkt super!bram1984 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 16:32:
- Speelduur ca. 15 uur
Nederlandse PS5 clan / 30+
Edit: Spoilervrije impressie thread.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1214461
[ Voor 29% gewijzigd door bram1984 op 03-05-2016 20:34 ]
Bekrompen much? Als je verder leest dan je neus lang is: er staat er ook eentje van 17,5 uur en de meeste zitten rond de 15 uur.Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 20:44:
12.5 uur maar? Wat een misser zeg. Wat kort!!!! Naughty dag faal
Maar ja joh, dan haal je de game niet, gebaseerd op 1 ervaring.
De lengte van TLoU vind ik echt perfect. Eerste playthrough zat ik op 25 uur, maar ik speel dan ook heel relaxed.
Volgens mij had je anders een paar pagina's terug ook nog goede hoop.bram1984 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:38:
[...]
Ik ben niet boos, alleen wat verbaasd over je verontwaardiging en naïviteit.
bram1984 in "[PS4] Uncharted 4: A Thief's End"
Dit is echt al enkele jaren zo bij Bart Smit en Intertoys.
Vorige Uncharted games niet gespeeld (over falen gesproken)? Die zaten ook rond de 15 uur. Niets opmerkelijks dus.Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 20:44:
12.5 uur maar? Wat een misser zeg. Wat kort!!!! Naughty dag faal
[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 04-05-2016 00:23 ]
Die zijn veel korter. Kijk maar op how long to beat.Chaoss schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 00:23:
[...]
Vorige Uncharted games niet gespeeld (over falen gesproken)? Die zaten ook rond de 15 uur. Niets opmerkelijks dus.
Hee bedankt voor de spoiler he 😕
[ Voor 26% gewijzigd door Chaoss op 05-05-2016 23:32 ]
Verwijderd
Toch goed nieuws. Misschien toch 5e deel.
Gingen allang geruchten de hele tijd dat drake dood gaat... Dat was dikke spoiler
Verwijderd
Ik probeer zo min mogelijk te lezen van het verhaal en ik laat me volgende week verrassen, maar ik ga ervan uit dat die 15 uur voor een 1e playthrough is. Er is ook een trofee die je kunt behalen wanneer je de game in minder dan x uur uitspeelt.bram1984 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 16:32:
- Speelduur ca. 15 uur
Verder ga ik vanaf heden het topic mijden, aangezien sommigen hier speciaal een account aanmaken om te veel informatie te delen van het verhaal zonder het in spoilercodes te zetten. Ik wil een en ander graag zelf ontdekken.
Verwijderd
en bedankt heVerwijderd schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 08:35:
Sorry. Was niet mijn bedoeling om te spoileren. Zal t niet meer doen. Was meer uit enthousiasme. Nogmaals excuses.
psn: taker-mart
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 08:35:
Sorry. Was niet mijn bedoeling om te spoileren. Zal t niet meer doen. Was meer uit enthousiasme. Nogmaals excuses.

Je komt een beetje ongeloofwaardig over na onderstaande post en eerder al je "12,5 uur ND faal" opmerking. Als je toch oprecht bent: je mag best spoilers plaatsen, maar zet ze tussen spoiler tags. Dan kunnen mensen zelf kiezen of ze er op klikken of niet.Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 08:35:
Deel 5 kun je overigens wel vergeten. ND heeft al meerdere malen aangegeven dat dit het allerlaatste deel is. Het is al uitzonderlijk dat ze een serie op een nieuwe generatie continueren.
Prologue
22 chapters
Epilogue
Niemand dood aan het eind.
Dan toch een deel 5!!!! Yes[/quote]
Wow, ik las even "Er is ook een trofee die je kunt behalen wanneer je de game in minder dan 1 uur uitspeelt."Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 07:31:
[...]
Ik probeer zo min mogelijk te lezen van het verhaal en ik laat me volgende week verrassen, maar ik ga ervan uit dat die 15 uur voor een 1e playthrough is. Er is ook een trofee die je kunt behalen wanneer je de game in minder dan x uur uitspeelt.
Verder ga ik vanaf heden het topic mijden, aangezien sommigen hier speciaal een account aanmaken om te veel informatie te delen van het verhaal zonder het in spoilercodes te zetten. Ik wil een en ander graag zelf ontdekken.
Heb zelf niks met trophees, maar ik dacht al...wtf
PSN: Maichel
Het is 6 uur.Maichel schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 09:52:
[...]
Wow, ik las even "Er is ook een trofee die je kunt behalen wanneer je de game in minder dan 1 uur uitspeelt."
Heb zelf niks met trophees, maar ik dacht al...wtf
"Charted! – Speedrun – Complete the game in 6 hours or less"

Je maakt het er zelf niet beter op door in bram1984 in "[PS4] Uncharted 4: A Thief's End" de quote in je eigen post te zetten.bram1984 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 08:16:
Yep. Ik heb daar al een TR voor ingediend. Hopelijk zien we Ferdi dan niet meer terug hier.
Inderdaad, haal je quote even weg, die las ik eerder dan de originele post....bram1984 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 08:16:
Yep. Ik heb daar al een TR voor ingediend. Hopelijk zien we Ferdi dan niet meer terug hier.
Zelfde voor
[ Voor 23% gewijzigd door EddoH op 04-05-2016 10:13 ]
Het staat er toch al, maar je hebt gelijk. Zal er even tags bij zetten.FeaR schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 09:58:
[...]
Je maakt het er zelf niet beter op door in bram1984 in "[PS4] Uncharted 4: A Thief's End" de quote in je eigen post te zetten.
bram1984 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:11:
[...]
Het staat er toch al, maar je hebt gelijk. Zal er even tags bij zetten.
Thanks voor de major spoiler. Ik zal dit spel nu heel anders gaan beleven nu ik deze spoiler weet.
Idioten als jou zijn dus de reden waarom ik bepaalde topics vermijd.
Is er misschien een mod die zijn reactie kan verwijderen voor toekomstige bezoekers.
Anders herhaal je je spoilers gewoon nog een paar keerVerwijderd schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:55:
Ik zeg toch excuses.
Zo'n major spoiler is t niet want ..

En ja, een deel van het einde van een verhaal verklappen door te bepalen wie er wel of niet overblijft is een major spoiler.
Uncharted E3 vs. final build comparison (markt screenshot, geen spoiler). Model van Drake lijkt te zijn verbeterd.
http://i.imgur.com/4vp8vet.jpg
Ga lekker ergens anders zitten trollen ontzettende droeftoeter. Dat je het één keer 'per ongeluk' aan het spoilen bent is tot daar aan toe maar dat je het doodleuk een tweede keer doet begint gewoon vervelend te worden.Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:55:
Ik zeg toch excuses.
Zo'n major spoiler is t niet want ...
Ach, het laat wel zien dat de illusie "net zo mooi als The order, en niks anders komt in de buurt" niet opgaat. Het heeft de graphics van GTA5, en dat is gewoon niet slecht!BigF25 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 12:34:
vind beide screenshots er maar wazig uit zien (niet mooi)
Ik heb wel zin in het spel, alleen wacht ik eerst of er niet een hele reeks DLC uitkomt, heb geen zin om 60 euro voor een spel uit te geven, en dan X*20 voor de DLC
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Dit zijn puur ervaringen van mensen die de game al hebben. Ik heb ook al van meerdere PC spelers gelezen dat ze zwaar onder de indruk zijn in vergelijking met de grafisch mooiste games op de PC.corset schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:14:
[...]
Ach, het laat wel zien dat de illusie "net zo mooi als The order, en niks anders komt in de buurt" niet opgaat. Het heeft de graphics van GTA5, en dat is gewoon niet slecht!
Ik heb wel zin in het spel, alleen wacht ik eerst of er niet een hele reeks DLC uitkomt, heb geen zin om 60 euro voor een spel uit te geven, en dan X*20 voor de DLC
En laten we dit ajb niet vergelijken met de graphics van GTA. Dit is toch wel een paar niveautjes hoger, wat helemaal geen schande is voor GTA, want dat is een open wereld game. Maar de belichting, physics, animaties, character models en IQ zijn toch wel van een aanzienlijk hoger niveau dan GTA. Maar dat geldt voor veel meer games.
Ik vind GTA grafisch (op de consoles sowieso) niet echt impressive, even geen rekening houdend met het feit dat het open wereld is.
En dat leidt je af uit een verkleind willekeurge gecomprimeerd Jpegje wat ergens gepost wordt?corset schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:14:
[...]
Ach, het laat wel zien dat de illusie "net zo mooi als The order, en niks anders komt in de buurt" niet opgaat. Het heeft de graphics van GTA5, en dat is gewoon niet slecht!
Ik zeg zeker niet dat het spel per sé mooier is, maar dat er van 1 screenshot weinig over is te zeggen.
Ik vind het ook wel meevallen hoor. Mensen reageren wel erg fanatiek erop.Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:55:
Ik zeg toch excuses.
Zo'n major spoiler is t niet want hoe vaak gaan er echte good guyes dood in een spel?
Beter was natuurlijuk helemaal niets zeggen, maar echt veel heb je ook niet gezegd. MIjn spel is er iig niet door verpest.
Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2016 @ 02:47:
Ik heb de game al. Vraag maar raak!!
Ik kan zo al de chapters doorgeven in Namen.
Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2016 @ 10:51:
Press kit versie.
Ja een naam als lure of adventure en infernal place ook?
Of bedoel je die lijst met boat intro etc??
Briljant!Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 16:05:
Ik wil hem gewoon haha
Ik ga denk ik toch maar voor de Standard Plus Editie. Deze gepre-ordered voor € 52,00, ik had ook de Libertalia Collector's Edition gepre-ordered, maar bij nader inzien denk ik niet dat ik veel online zal spelen, gezien de Battlefield 4 DLC's nu gefaseerd gratis worden.
Ach als mensen mogen klaarkomen dat dit de mooiste game ooit is etc, dan mag ik toch ook wat kritiek hebbenEddoH schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:41:
[...]
En dat leidt je af uit een verkleind willekeurge gecomprimeerd Jpegje wat ergens gepost wordt?
Ik zeg zeker niet dat het spel per sé mooier is, maar dat er van 1 screenshot weinig over is te zeggen.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Het heeft er inderdaad alle schijn van dat dit weer een 'PS3 E3 2005 Motorstompje' is, of een screenshot uit de PS4 versie en de PS4 Neo versiecorset schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:53:
[...]
Ach als mensen mogen klaarkomen dat dit de mooiste game ooit is etc, dan mag ik toch ook wat kritiek hebbenvind het een forse downgrade tov de E3, helaas is dat standaard geworden in de industrie.
[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 04-05-2016 14:01 ]
Tuurlijk mag je kritiek hebben, heb ik ook: ik vind de belichting van de E3 demo vele malen beter zelfs. Echter kun je nou niet echt zeggen dat het de dezelfde grafische kwaliteit van GTA5 of iets dergelijks heeft, op basis van 1 screenshot. Daarnaast is het een beetje appels met peren vergelijken.corset schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:53:
[...]
Ach als mensen mogen klaarkomen dat dit de mooiste game ooit is etc, dan mag ik toch ook wat kritiek hebbenvind het een forse downgrade tov de E3, helaas is dat standaard geworden in de industrie.
Mijn god zeg, edit dan in ieder geval je quote even, zo moeilijk is dat toch niet? Laat iedereen voor zichzelf beslissen of een spoiler erg is of niet door het in spoiler tags te zetten!Adlermann schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:46:
[...]
Ik vind het ook wel meevallen hoor. Mensen reageren wel erg fanatiek erop.
Beter was natuurlijuk helemaal niets zeggen, maar echt veel heb je ook niet gezegd. MIjn spel is er iig niet door verpest.
Maarja dat is marketing he. Foto's op producten in de supermarkt geven ook nooit het werkelijke beeld weer
http://www.froot.nl/postt...eleurstellende-realiteit/
Klopt, helaas heeft Naughty Dog wel zo'n soort fans dat alles heilig is en awesome, en dat alle kritiek wordt gezien als bashen. Er is geen neutrale weg voor hen.Paulus07 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 14:05:
Gaat al jaren zo. en tja ga er ook nooit meer vanuit dat trailers geen werkelijke gameplay beelden bevatten. Maar dat het gewoon CGI is of opgepoetse beelden.
Maarja dat is marketing he. Foto's op producten in de supermarkt geven ook nooit het werkelijke beeld weer
Zelf vond ik de prerelease trailers wel leuk, maar er zaten zulke gigantische fouten in dat ik ze niet meer serieus kon nemen. Het leek meer op een comedy variant van Uncharted dan dat het ooit was. Dat, en het feit dat het bij 2 al heel snel werd (endgame spoilers) [spoilers]Het waren geesten/aliens (geen idee meer welke van de 2)[/spoilers) vond ik echt onzin.
Het is een beetje dezelfde cliche als "het was een droom". Zo kan je elk einde makkelijk maken, geen moeite meer, gooi droom/U2 einde erin, klaar!
Haha die spaghetti is echt briljant. Hello Fresh is ook een mooi voorbeeld met soep in een totaal andere kleur, terwijl je alles 1 op 1 gedaan hebt.Paulus07 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 14:05:
Gaat al jaren zo. en tja ga er ook nooit meer vanuit dat trailers geen werkelijke gameplay beelden bevatten. Maar dat het gewoon CGI is of opgepoetse beelden.
Maar inderdaad, ik maak me over deze Uncharted totaal geen zorgen. De impressies op GAF maken het wachten echt tergend.
Mogenochtend komen de reviews in ieder geval online. Ik ben benieuwd.