Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78577

Heb The Last of Us 2 ook maar gekocht ineens, stond in korting voor 25 euro...

Zucht, zoveel games, zo weinig tijd...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22-04 23:38
Anoniem: 78577 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 14:04:
Heb The Last of Us 2 ook maar gekocht ineens, stond in korting voor 25 euro...

Zucht, zoveel games, zo weinig tijd...
Een pre-order? Of bedoel je de Left Behind-dlc voor The Last of Us? Anders klopt er iets niet, denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78577

Oops, The Evil Within 2 heb ik gekocht.

Na een tijdje worden het zoveel titels... 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:48
Gisteravond eindelijk U4:ATE uitgespeeld, was weer een mooi avontuur. Na het einde zit je zo nog veertig minuten, maar wel erg mooi gedaan. Nu U:TLL.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:38
Klein schopje, kon verder geen ander relevant topic vinden om te posten.

Ik zou ook graag aan de Uncharted serie willen beginnen op de PS4. Daar zijn op het moment 3 titels voor:

Uncharted: The Nathan Drake Collection
Uncharted 4: A Thief's End
Uncharted: The Lost Legacy

Het zijn waarschijnlijk stuk voor stuk goede games, maar hebben deze een rode draad met elkaar? Kan ik titel 2 en 3, of alleen titel los spelen zonder de andere gespeeld te hebben, of mis ik dan veel?

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-06 16:00
enira schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 19:10:
Klein schopje, kon verder geen ander relevant topic vinden om te posten.

Ik zou ook graag aan de Uncharted serie willen beginnen op de PS4. Daar zijn op het moment 3 titels voor:

Uncharted: The Nathan Drake Collection
Uncharted 4: A Thief's End
Uncharted: The Lost Legacy

Het zijn waarschijnlijk stuk voor stuk goede games, maar hebben deze een rode draad met elkaar? Kan ik titel 2 en 3, of alleen titel los spelen zonder de andere gespeeld te hebben, of mis ik dan veel?
Alleen The Lost Legacy is een losstaand verhaal, maar ik kan je sowieso wel aanraden om het vanaf deel 1 te spelen. Je maakt dan echt vanaf het begin heel dat verhaal mee met die characters. Deel 1 is wel een beetje verouderd, maar die speel je ook zo uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:02

DarkSide

theres no place like ::1

Lost Legacy heeft wel verwijzingen naar de andere series.
Dus echt "los staand" wil ik het niet noemen. Dat nathan er niet in mee speelt wil nog niet betekenen los staand.

Zelf begonnen met 4 op de PS4. Daarna 1,2en 3 in volgorde gedaan.

Je kunt ze prima los spelen of in willekeurige volgorde.
Maar zoals altijd zijn er wel wat verwijzingen en relaties die wat beter op zijn plaats vallen als je echt bij 1 begint.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22-04 23:38
enira schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 19:10:
Om geen enkele verwijzing of grap te missen, speel je ze best in volgorde. Maar super belangrijk is het niet. Bovendien is het wellicht leuker om ze van 1 naar 4 te spelen, zodat de besturing steeds beter wordt. Zodat je je niet gaat ergeren aan bepaalde dingen die in de latere games wel kunnen, maar in de eerste game niet. :)

[ Voor 32% gewijzigd door Tweakmans op 28-06-2018 20:14 ]

• Harribo
  • Laatst online: 21:02
Ik ben nu uncharted 4 aan het spelen.
Ben nu 15 jaar later bij die broer die uit de gevangenis met hector moet zien te komen.

Het spel zelf ziet er mooi uit en vind de Nederlandse dialogen ook wat extra's bieden.
Klimmen etc ook leuk

Maar... Dat vechten en vooral schieten... Ik vind er weinig aan. Hou niet van schieten. Ben nu 44 en heb dat schieten bijna mijn hele leven al gedaan in games. Dat ben ik wat beu

Mijn vraag (1): komt er nog meer avontuur etc of blijft het zo vaak schieten als tot nu toe?

En vraag 2: Is er een ander deel van deze uncharted waarin avontuur/klimmen/puzzelen meer op de voorgrond staat dan het schieten?

En nu ik toch bezig ben... Vraag 3 : welk spel wat hier op lijkt, is meer puzzelen etc?

Alvast dank :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Elk Uncharted-deel heeft: klimmen/ontdekken - puzzelen - actie/schieten. Dat wisselt elkaar af, bijna in een vast format waarbij je weet wat er gaat komen (want het heeft vaak die volgorde).

Het enige spel dat erbij in de buurt komt is de Tomb Raider-serie (trilogie, laatste deel is vorige week uitgekomen). Dat is ook schieten, maar misschien iets meer nadruk op puzzelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:30
@Harribo
1: In sommige hoofdstukken moet je meer exploren, in andere meer schieten. Maar over de hele lijn komt het schieten altijd wel terug. Het klimmen en klauteren komt ook altijd terug.
2: Ik denk dat de laatste Uncharted (Lost Legacy) het meest exploren bevat. Deze heeft ook een volledig open world level, wat je zelf kan ontdekken. De oudere Uncharted games hebben juist meer schieten imo.
3: Tomb Raider lijkt op Uncharted. Daar zitten puzzels in, maar ook schieten. Bij Shadow of the Tomb Raider kan je het niveau van vechten en puzzelen apart instellen.

Als ik jou was zou ik nu gewoon verder gaan met Uncharted 4. De eerste hoofdstukken komen wat traag op gang, daarna loopt het wel los. Jammer natuurlijk dat je de verhalen van de vorige delen niet kent, dat voegt natuurlijk veel toe aan de beleving van Uncharted 4.
Ik zou de taal trouwens op Engels zetten, die Nederlandse vertaling zijn soms echt vreselijk. Maar dat is persoonlijke voorkeur natuurlijk :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-06 22:05
Als je niet zo dol bent op schieten gewoon lekker op easy zetten, dan loop je er echt vrij simpel doorheen. Ook ik ben geen fan van schieten in dit soort games (bij Tomb Raider net zo) en had ook liever gezien dat het exploren wat meer de boventoon voerde.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Laatst online: 21:02
Dank voor de snelle reacties!
Tom schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 11:58:
Het enige spel dat erbij in de buurt komt is de Tomb Raider-serie (trilogie, laatste deel is vorige week uitgekomen). Dat is ook schieten, maar misschien iets meer nadruk op puzzelen.
Anton.net schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 12:00:
@Harribo
Bij Shadow of the Tomb Raider kan je het niveau van vechten en puzzelen apart instellen.
Oh das fijn!
Moet ik die ook maar kopen tzt.
Ben sowieso fan van de Tomb Raider-serie, heb afgezien van een enkele deel, ze allemaal gespeeld.
Als ik jou was zou ik nu gewoon verder gaan met Uncharted 4. De eerste hoofdstukken komen wat traag op gang, daarna loopt het wel los. Jammer natuurlijk dat je de verhalen van de vorige delen niet kent, dat voegt natuurlijk veel toe aan de beleving van Uncharted 4.
Ok ik speel nog ff door
Ik zou de taal trouwens op Engels zetten, die Nederlandse vertaling zijn soms echt vreselijk. Maar dat is persoonlijke voorkeur natuurlijk :)
Hahaha ik snap dat. Dit is het eerste spel waarin ik Nederlands prettig vind.

Dank voor de tips, zal verder het niveau op easy zetten.

Vind het spel trouwens sowieso easy. Alleen het schieten niet. Heb nog niet zo lang de ps4 en ben schieten met muis gewend op de pc.

[ Voor 65% gewijzigd door Harribo op 22-09-2018 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 12:54

s0kkie

Cowabunga

Eerste foto van Tom Holland als Nathan Drake voor de live action film:
https://www.instagram.com...ig_web_button_share_sheet

Waarschijnlijk een andere film 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door s0kkie op 28-11-2018 16:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:23
s0kkie schreef op woensdag 28 november 2018 @ 14:49:
Eerste foto van Tom Holland als Nathan Drake voor de live action film:
https://www.instagram.com...ig_web_button_share_sheet

Waarschijnlijk een andere film 8)7
Hij lijkt meer op een Jonge Sullie dan Drake.

Black Friday Sale een Slim gehaald en nog Lost Oddesy voor 20 euro bij de Intertoys en ATE voor 15 euro bij GameMania gehaald.

U4 in 3 dagen uit gespeelt. Op Moderate, en kan niet wennen aan het Aimen. Uncharted 2 blijft wat dat betreft wel kwa shooting mechanics het best ( Zelfs online van U2 is nog actief op de Ps3)

Wou alleen dat U4 niet zo snel had uit gespeelt, Omgevingen zien er verdomd goed uit grafisch gezien, Zijn er Xbox games of Zelfs PC games die kwa details en omgevingen en dan ook nog met Warme Kleuren in de buurt komen? (Madagascar)

Ook toevallig bezig met Shadow of the TR, en hoe strak grafisch dat er ook uitziet heeft dat tot nu toe allemaal meer een Donker palette aan kleuren. Het Rivaliseerd U4 wel kwa details maar kleuren loopt Tr wel iets achter.

Enige Issues die ik had in Uncharted is dat ik op zijn tijd dat geen flauw idee waar ik heen moest Klauteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:30
Deze? Vet zeg :P
Afbeeldingslocatie: https://images-eds-ssl.xboxlive.com/image?url=8Oaj9Ryq1G1_p3lLnXlsaZgGzAie6Mnu24_PawYuDYIoH77pJ.X5Z.MqQPibUVTc1mdlNErj8sjduWvOHGuZYL821KqRoKM9QEWioqFRHA2BDsnI2tD7RHY30BGq6YH5PKo8W0pqHpymc2gUYEbv3EPOjg3vgdH5FmKfkooyqJdufuCT32mSV3hlWLHacUYhfwUlWeA06wUZz7I8hexONfNPKRVbdegKK6qb_dL4qsM-&h=225&w=150&format=jpg

Maar idd, U4 ziet er nog steeds goed uit na 2,5 jaar.
Als je houdt van games met mooie kleuren kan je Horizon Zero Dawn eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
My bad Lost Legacy, naja .

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04:39

Aight!

'A toy robot...'

Heb zoveel plezier met de delen 1,2 en 3 gehad! Alsof je een film speelt!!

Heb mijn ps 4 al een jaar en nog steeds geen Uncharted 4 gespeeld, binnenkort even snel scoren!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-06 23:57
Heb Uncharted 4 van mijn vriendin in mijn schoen gekregen :) Had hem al eens uitgespeeld, weggedaan en toch beetje spijt gehad daarvan. Maar eens een 2e playtrough doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:20

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Wat Football Manager voor mij is op de laptop, is Uncharted op de playstation: de enige must buy. Wat heb ik genoten van alle 5 delen. Bij Lost Legacy moest ik even inkomen en wennen aan het feit dat het geen Drake meer was in de hoofdrol, maar ook die game was uiteindelijk heel fijn. Ik denk dat deel 2 (daarmee ben ik begonnen) nog steeds het beste deel in de serie is, maar ook A Thief's End was weer heel goed. Eigenlijk zijn het stuk voor stuk gewoon allemaal pareltjes.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Psyonara
Lost Legacy moet ik nog steeds aan beginnen zit al in de Ps4, maar kan me nog niet echt aan toe zetten. Kijk er zeker wel naar uit. Maar helaas andere Prioriteiten.

Heb toch wel wat issues Narritive Wise met U4. Set Pieces voelen net iets minder allemaal kwa actie op een of andere manier in vergelijking met de Voorgaande Delen.

Mijn Favoriete Set Pieces is toch wel U2 de weg zoekt naar het hotel om er vervolgens naar de top te komen.
Ondertussen kom je Heli tegen waardoor je in een instortend gebouw moet over springen naar een ander gebouw. Trein is ook een hele Trip Vs Tank en dan ineens voor je het weet zit je in dat Tibetian Dorpje en komt alles tot rust. En daarna gaat het weer als een Malle. U3 is denk ik ook een stap terug, Intro Desert en Cruiseschip waren daar ook de enige Highlights. Plus had er niks op tegen als er wat meer supernatuurlijke dingen gebeurde in U3/U4.

Hoeft niet altijd realistisch te zijn. Mis ook de schrik momenten in de latere games die U1 en U2 wel hadden. Dat je die Zombies heel subtiel op de achtergrond zag. En die Yeti ineens bij de onverwacht beweegt. Plus de Banter was ook iets beter in die games. Zeker heel mooi dat de serie over tijd volwassen is geworden maar tegelijker tijd haalt het ook de sterkere punten van de eerste games naar beneden.

OST van U4 valt me ook tegen het is wel mooi maar tegelijker tijd is het vergeet achtig. (ook een andere Composer helaas) Monkey Island referentie is wel Top trouwens en het blijft ook mooi constant. Maakt het wel Canon aan de Uncharted Mythos.
Visueel kwa omgevingen is U4 wel de mooiste. Heeft ook goede actie. Maar leent kwa actie teveel van de voorgaande games zonder dat het eigenlijks gestoord is. Wat de Voorgaande delen wel hadden. Tenminste die beleving had ik helaas. U4 geeft uiteindelijk Closure, maar voegt vrij weinig toe aan Uncharted zelf.
Maar daar tegen over voegt het wel weer heel erg aan de Characters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-06 23:57
Wat zijn set pieces and narrafive wise nou weer? Klinkt heel interessant maar snap geen zak vam je post als ik eerlijk ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Set pieces in Uncharted bijvoorbeeld mits je alle delen gespeelt hebt!?
U2 denk ik wel het makkelijkst uit te leggen, Gezien je vroeg in de game al een heli op je dak hebt, waar je voor moet vluchten, En pas alter de bemiddeling/opties krijgt hem neer te halen.
Is in principe een hele Chase scene. Waarbij je ineens door middel van de vuurkracht van de Heli een heel gebouw neer haalt terwijl je er nog in zit tijdens een Gunfight met wat Mobs. En dan ondertussen het gebouw verschuift naar het andere gebouw waar je door het raam moet springen. Dat is al een hele set piece.

Later wat was het ook alweer dat je dat ding met een Grenade Launcher neer moet halen. Later op de trein moet je ook weer een heli neer halen, misschien iets minder gestoord.

Maar dan heb je weer in the Village waar Tenzin woont dat je een Truck met een Tank op je nek hebt. Ook weer een gestoort moment Waar Drake roept '' RPG, RPG RPG, what is tibetian for RPG '' :P Dit is ook een stuk met een mix van gunfights waar je van A to B tot C etc moet komen om die Tank uit commisie te halen.

Naja dit zijn juist de actie setpieces door de game. Als je wakker word in de VIllage is alles heel rustig en komt de game tot rust en kun je Visueel lekker om je heen kijken. Vond ik toen wel heel cool gedaan.
Toch wel indrukwekkend hoe die game was toen der tijd GFX en Dialogen/Banter.

Mijn Issue Narritive wise is een beetje de obsessie die Drake had met Treasure hunten, klopt na mijn idee niet helemaal. In U2 was hij opzich wel klaar om achter die treasure aan te gaan en geen zin om te competen met die War Lord. Terwijl Elena juist zei dat hij wel door moest gaan om hem te stoppen.
U3 kan ik me betreft deze angle niet helemaal heugen en liep achter af ook uit de hand. Maar Obsessed vond ik het niet. In U4 is het net als of hij altijd obsessed is met Treasure, terwijl ik altijd dacht dat hij gewoon het avontuur miste. Tenminste zo kwam het op mij over. Denk dat dit gewoon een beetje Hit and Miss is.

U2 is mijn favorite daarna U1 en dan U4 vervolgens U3 en Abyss.
Heb net anderhalf uur in Lost Legacy zitten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04:39

Aight!

'A toy robot...'

Toch ook maar U4 gehaald, mijn eerste PS 3 game was U1 en dat vond ik echt super vet!

Ik ben geloof ik bij Chapter 17 nu, maar ik moet zeggen dat ik de afwisseling actie, puzzelen, flashbacks, interactie met andere karakters erg leuk vindt.

Vooral het stukje waar je de dingen van deel 1,2,3 ziet! Doet me weer denken aan vroeger!

Na helemaal weg te zijn van The Last of Us, is U4 wel even andere koek! Sommige levels zijn ook echt plaatjes en leuke details! Zoals het wegspringen of vliegen van vogels/beesten in de jungle!

Ik denk dit weekend maar even uit spelen :D

Weet iemand hoe het eigenlijk zit met de gouden guns? Ik zie ze af en toe liggen en pak ze meestal op want wie zegt er nu nee tegen een grenade launcher?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Aight! schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 09:53:
Toch ook maar U4 gehaald, mijn eerste PS 3 game was U1 en dat vond ik echt super vet!

Ik ben geloof ik bij Chapter 17 nu, maar ik moet zeggen dat ik de afwisseling actie, puzzelen, flashbacks, interactie met andere karakters erg leuk vindt.

Vooral het stukje waar je de dingen van deel 1,2,3 ziet! Doet me weer denken aan vroeger!

Na helemaal weg te zijn van The Last of Us, is U4 wel even andere koek! Sommige levels zijn ook echt plaatjes en leuke details! Zoals het wegspringen of vliegen van vogels/beesten in de jungle!

Ik denk dit weekend maar even uit spelen :D
Vergeet Uncharted: The Lost Legacy niet als je klaar bent met A Thief's End ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 12:54

s0kkie

Cowabunga

Eerste 5 chapters net gespeeld op PS5 in fidelity mode (ik kies resolutie altijd boven fps :P) en het ziet er allemaal weer prachtig uit.
Heb de game al meerdere keren op de PS4 uitgespeeld maar het blijft een game waar ik gewoon niet mee kan stoppen met spelen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:43
s0kkie schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 13:23:
Eerste 5 chapters net gespeeld op PS5 in fidelity mode (ik kies resolutie altijd boven fps :P) en het ziet er allemaal weer prachtig uit.
Heb de game al meerdere keren op de PS4 uitgespeeld maar het blijft een game waar ik gewoon niet mee kan stoppen met spelen _/-\o_
Staat die 10 euro upgrade er nou wel op ? Vanmorgen om 09:00 nog niets te zien.

EDIT: ja dus, kwestie van een van de twee discs erin stoppen. Daarna kun je beide games spelen met een van de twee discs, en natuurlijk de PS4 versies deleten. Install size is ~68 GB, wat kleiner is dan Lost Legacy and UC4 was (113 GB).

[ Voor 20% gewijzigd door loekf2 op 28-01-2022 18:20 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvdH
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-06 15:12
Vraagje: ik speel Uncharted A Thief's End momenteel op de PS5, de versie die bij PS Plus is inbegrepen. Ben ongeveer halverwege maar wil toch wel graag de PS5 Legacy of Thieves Collection aanschaffen. Kan je vanuit je huidige voortgang verder spelen in Legacy of Thieves? Of moet je dan opnieuw beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17-06 13:40
BvdH schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 09:56:
Vraagje: ik speel Uncharted A Thief's End momenteel op de PS5, de versie die bij PS Plus is inbegrepen. Ben ongeveer halverwege maar wil toch wel graag de PS5 Legacy of Thieves Collection aanschaffen. Kan je vanuit je huidige voortgang verder spelen in Legacy of Thieves? Of moet je dan opnieuw beginnen?
Daar durf ik zo geen uitspraak over te doen.

Maar als je de Legacy of Thieves Collection gaat kopen dan is het in de 60fps mode echt geen straf om opnieuw te beginnen. ;)

Deze twee games zijn nu in 2022 nog steeds top om te spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17-06 13:40
s0kkie schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 13:23:
Had net even de fidelity mode getest maar wat speelt dat gaar tov de 60fps mode.De verschillen zijn visueel zo klein dat ik het knap van je vind zo te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moienme
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 26-03-2023
Hi,

Benieuwd of iemand me kan helpen. In chapter 6 loopt het spel vast...

Er komt een punt waar je op een rots moet klimmen, Samuel een touw omhoog gooit een Drake er achteraan moet klimmen. Wanneer ik op het touw spring kan ik niet omhoog klimmen.

Ik ben al terug gegaan naar het vorige checkpoint, ik heb chapter 6 nogmaals helemaal gespeeld en ben al terug gegaan naar chapter 5.

Iemand nog andere suggestie, aangezien ik hier nu vast zit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-06 14:49
Moienme schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 14:23:
Hi,

Benieuwd of iemand me kan helpen. In chapter 6 loopt het spel vast...

Er komt een punt waar je op een rots moet klimmen, Samuel een touw omhoog gooit een Drake er achteraan moet klimmen. Wanneer ik op het touw spring kan ik niet omhoog klimmen.

Ik ben al terug gegaan naar het vorige checkpoint, ik heb chapter 6 nogmaals helemaal gespeeld en ben al terug gegaan naar chapter 5.

Iemand nog andere suggestie, aangezien ik hier nu vast zit...
Weet niet of het helpt , maar op de pc moet je de "q"toets vasthouden en dan op "w" blijven drukken of inhouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• artjan
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 17-06 12:56
jori040 schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 11:16:
[...]

Daar durf ik zo geen uitspraak over te doen.

Maar als je de Legacy of Thieves Collection gaat kopen dan is het in de 60fps mode echt geen straf om opnieuw te beginnen. ;)

Deze twee games zijn nu in 2022 nog steeds top om te spelen. :)
Laat ik nou gisteren de PS 5 upgrade hebben gekocht omdat ik dit spel erg tof vindt. Ja je kan verder met je oude progressie: moet je de optie gebruiken om een ps 4 save te importeren. Hij was bij mij 10 minuten bezig en toen kon ik smooth verder spelen. Het zag er al mooi uit vond ik, maar nu nog meer.

EDIT: ik speel 4 als eerste en heb geen eerdere edities gespeeld. Ik zou het fantastisch vinden als ze een remake doen van 1-3 zoals ze met The Last of Us hebben gedaan :)

[ Voor 11% gewijzigd door artjan op 09-05-2023 14:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Erg gave game. Heb de remastered editie opgepikt nadat ik een PS5 heb gehaald. Verhaal is erg meeslepend :)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:56

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik heb deze week de game op mijn ROG Ally gekocht om toch even te kijken hoe zo’n spel loopt qua performance. En omdat het natuurlijk een alom geprezen game is.

Ben nu in chapter 14. En moet zeggen. Ik heb nog niet vaak een spel gespeeld waarbij ik uitkijk naar de cutscenes en het verhaal. Ik ben behoorlijk klaar met de gameplay. Ik vind het gewoon echt saai. De gameplay bestaat uit twee delen…

-Klimmen, wat geen enkele uitdaging of spanning bevat. Het enige is zoeken naar de volgende houvast of grapple punt. Het voordeel is, is dat die redelijk snel klimt…
-Schieten, waarbij de shoot mechanics nou niet echt bijzonder zijn.

Meer kent het spel (tot nu toe) niet, met uitzondering van de korte secties in een boot of auto.

De game ziet er echt super uit, animaties zijn top, cutscenes en verhaal worden goed gebracht, maar wat vind ik het toch een saai spel.

Ik zou wel een combi tussen het verhaal en de graphics van Uncharted en de gameplay van de reboot van Tomb Raider willen zien. Best of both worlds.

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-07-2023 20:36 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste