Heb The Last of Us 2 ook maar gekocht ineens, stond in korting voor 25 euro...
Zucht, zoveel games, zo weinig tijd...
Anoniem: 78577
Een pre-order? Of bedoel je de Left Behind-dlc voor The Last of Us? Anders klopt er iets niet, denk ik...Anoniem: 78577 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 14:04:
Heb The Last of Us 2 ook maar gekocht ineens, stond in korting voor 25 euro...
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Alleen The Lost Legacy is een losstaand verhaal, maar ik kan je sowieso wel aanraden om het vanaf deel 1 te spelen. Je maakt dan echt vanaf het begin heel dat verhaal mee met die characters. Deel 1 is wel een beetje verouderd, maar die speel je ook zo uit.enira schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 19:10:
Klein schopje, kon verder geen ander relevant topic vinden om te posten.
Ik zou ook graag aan de Uncharted serie willen beginnen op de PS4. Daar zijn op het moment 3 titels voor:
Uncharted: The Nathan Drake Collection
Uncharted 4: A Thief's End
Uncharted: The Lost Legacy
Het zijn waarschijnlijk stuk voor stuk goede games, maar hebben deze een rode draad met elkaar? Kan ik titel 2 en 3, of alleen titel los spelen zonder de andere gespeeld te hebben, of mis ik dan veel?
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Om geen enkele verwijzing of grap te missen, speel je ze best in volgorde. Maar super belangrijk is het niet. Bovendien is het wellicht leuker om ze van 1 naar 4 te spelen, zodat de besturing steeds beter wordt. Zodat je je niet gaat ergeren aan bepaalde dingen die in de latere games wel kunnen, maar in de eerste game niet.enira schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 19:10:
Het zijn waarschijnlijk stuk voor stuk goede games, maar hebben deze een rode draad met elkaar? Kan ik titel 2 en 3, of alleen titel los spelen zonder de andere gespeeld te hebben, of mis ik dan veel?
[ Voor 32% gewijzigd door Tweakmans op 28-06-2018 20:14 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Tom schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 11:58:
Het enige spel dat erbij in de buurt komt is de Tomb Raider-serie (trilogie, laatste deel is vorige week uitgekomen). Dat is ook schieten, maar misschien iets meer nadruk op puzzelen.
Oh das fijn!Anton.net schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 12:00:
@Harribo
Bij Shadow of the Tomb Raider kan je het niveau van vechten en puzzelen apart instellen.
Ok ik speel nog ff doorAls ik jou was zou ik nu gewoon verder gaan met Uncharted 4. De eerste hoofdstukken komen wat traag op gang, daarna loopt het wel los. Jammer natuurlijk dat je de verhalen van de vorige delen niet kent, dat voegt natuurlijk veel toe aan de beleving van Uncharted 4.
Hahaha ik snap dat. Dit is het eerste spel waarin ik Nederlands prettig vind.Ik zou de taal trouwens op Engels zetten, die Nederlandse vertaling zijn soms echt vreselijk. Maar dat is persoonlijke voorkeur natuurlijk
[ Voor 65% gewijzigd door Harribo op 22-09-2018 12:22 ]
[ Voor 13% gewijzigd door s0kkie op 28-11-2018 16:48 ]
Hij lijkt meer op een Jonge Sullie dan Drake.s0kkie schreef op woensdag 28 november 2018 @ 14:49:
Eerste foto van Tom Holland als Nathan Drake voor de live action film:
https://www.instagram.com...ig_web_button_share_sheet
Waarschijnlijk een andere film
Your Friendly Neighborhood Moderator
Vergeet Uncharted: The Lost Legacy niet als je klaar bent met A Thief's EndAight! schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 09:53:
Toch ook maar U4 gehaald, mijn eerste PS 3 game was U1 en dat vond ik echt super vet!
Ik ben geloof ik bij Chapter 17 nu, maar ik moet zeggen dat ik de afwisseling actie, puzzelen, flashbacks, interactie met andere karakters erg leuk vindt.
Vooral het stukje waar je de dingen van deel 1,2,3 ziet! Doet me weer denken aan vroeger!
Na helemaal weg te zijn van The Last of Us, is U4 wel even andere koek! Sommige levels zijn ook echt plaatjes en leuke details! Zoals het wegspringen of vliegen van vogels/beesten in de jungle!
Ik denk dit weekend maar even uit spelen
Staat die 10 euro upgrade er nou wel op ? Vanmorgen om 09:00 nog niets te zien.s0kkie schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 13:23:
Eerste 5 chapters net gespeeld op PS5 in fidelity mode (ik kies resolutie altijd boven fps) en het ziet er allemaal weer prachtig uit.
Heb de game al meerdere keren op de PS4 uitgespeeld maar het blijft een game waar ik gewoon niet mee kan stoppen met spelen
[ Voor 20% gewijzigd door loekf2 op 28-01-2022 18:20 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Daar durf ik zo geen uitspraak over te doen.BvdH schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 09:56:
Vraagje: ik speel Uncharted A Thief's End momenteel op de PS5, de versie die bij PS Plus is inbegrepen. Ben ongeveer halverwege maar wil toch wel graag de PS5 Legacy of Thieves Collection aanschaffen. Kan je vanuit je huidige voortgang verder spelen in Legacy of Thieves? Of moet je dan opnieuw beginnen?
Had net even de fidelity mode getest maar wat speelt dat gaar tov de 60fps mode.De verschillen zijn visueel zo klein dat ik het knap van je vind zo te spelen.s0kkie schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 13:23:
Eerste 5 chapters net gespeeld op PS5 in fidelity mode (ik kies resolutie altijd boven fps) en het ziet er allemaal weer prachtig uit.
Heb de game al meerdere keren op de PS4 uitgespeeld maar het blijft een game waar ik gewoon niet mee kan stoppen met spelen
Weet niet of het helpt , maar op de pc moet je de "q"toets vasthouden en dan op "w" blijven drukken of inhouden.Moienme schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 14:23:
Hi,
Benieuwd of iemand me kan helpen. In chapter 6 loopt het spel vast...
Er komt een punt waar je op een rots moet klimmen, Samuel een touw omhoog gooit een Drake er achteraan moet klimmen. Wanneer ik op het touw spring kan ik niet omhoog klimmen.
Ik ben al terug gegaan naar het vorige checkpoint, ik heb chapter 6 nogmaals helemaal gespeeld en ben al terug gegaan naar chapter 5.
Iemand nog andere suggestie, aangezien ik hier nu vast zit...
Laat ik nou gisteren de PS 5 upgrade hebben gekocht omdat ik dit spel erg tof vindt. Ja je kan verder met je oude progressie: moet je de optie gebruiken om een ps 4 save te importeren. Hij was bij mij 10 minuten bezig en toen kon ik smooth verder spelen. Het zag er al mooi uit vond ik, maar nu nog meer.jori040 schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 11:16:
[...]
Daar durf ik zo geen uitspraak over te doen.
Maar als je de Legacy of Thieves Collection gaat kopen dan is het in de 60fps mode echt geen straf om opnieuw te beginnen.![]()
Deze twee games zijn nu in 2022 nog steeds top om te spelen.
[ Voor 11% gewijzigd door artjan op 09-05-2023 14:57 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-07-2023 20:36 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq