• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:51

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

7 uur is ok een prima speelduur voor 20 euro, originele game koste 55 en dan heb je zon 15 uur.

Overigens heb ik nog nooit een UC game binnen 10 uur uitgespeeld. Ik zoe er altijd langer over omdat ik rustig aan doe.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Chaoss schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 12:34:
Overigens heb ik nog nooit een UC game binnen 10 uur uitgespeeld. Ik zoe er altijd langer over omdat ik rustig aan doe.
Precies dit. Ik vind die aangegeven tijden van de games wel erg krap. Misschien als je er doorheen rusht en als een gek tekeer gaat dat je het dan haalt, maar ik doe er zeker langer over dan dat.

Als ik de website howlongtobeat.com bekijk dan vind ik die speeltijden sowieso allemaal erg krap. Heb voor de gein GTA V en Horizon opgezocht. Over beide games heb ik een stuk langer gedaan dan daar op de website staat en dan heb ik GTA V niet eens uitgespeeld. Nou snap ik dat het gemiddeldes zijn, maar om dan in te haken op het onderwerp wat nu besproken wordt wat TLL betreft: ik maak me daar voor mij persoonlijk niet zoveel zorgen om.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

dvdkiwi schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 12:43:
[...]

Ik ben het met je eens.
Deel 4 was mijn eerste (en enige) Uncharted, ook ik had geen zin om me eerst door deel 1 t/m 3 heen te worstelen.
Oplossing: ik keek vooraf een samenvatting van deel 1 t/m 3 op Youtube en was voor mijn gevoel redelijk bij. Na uitspelen van deel 4 had ik niet het idee dat ik aan het eind met grote vragen bleef zitten en ook niet het idee gehad dat ik de vorige delen écht heb moeten spelen alvorens ik aan deel 4 begon.
Het kan dus prima :)
Maar je hebt wel de samenvatting gekeken, dat is al een stuk meer dan alleen maar UC4 te spelen en helemaal niks doen met/zien van de andere 3 delen. Dus ik vind je betoog over waarom je het eens bent niet helemaal zuiver.

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tom schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 11:26:
PSX Sense spreekt over een speeltijd van 6 a 7 uur? Het zou toch zo'n 10 uur zijn:
https://www.psu.com/news/...-game-length-release-date

Volgens HowLongToBeat.com duren deel 1 t/m 3 gemiddeld zo'n 10 uur en deel 4 zo'n 15 uur.

Op metacritic staan veel meer reviews. Gemiddelde score is nu een nette 8,6. Maar toch ben ik wel benieuwd naar de speelduur.

Edit: https://howlongtobeat.com/game.php?id=41814
Tja ik kan er weinig uit opmaken. Ze zeggen niet echt hoe ze tot deze lengte gekomen zijn? Op Easy gezet wellicht en weinig aan exploren gedaan? Ik geloof niet dat, als je ieder hoekje uitpluist (dat doe ik zelf doorgaans), je binnen 6 uur klaar bent met deze DLC.

Edit: Florian van PU heeft er ruim 9 uur over gedaan.

[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 17-08-2017 13:26 ]

• Canis Lupus
  • Laatst online: 16:41

Canis Lupus

Vosbot

Chaoss schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 12:34:
7 uur is ok een prima speelduur voor 20 euro, originele game koste 55 en dan heb je zon 15 uur.
20 euro? Laagste die ik zie is €34, das toch 75% duurder :)

Neemt niet weg dat het waarschijnlijk wel het geld waard is, Naughty Dog kennende :)

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Oh ik meende dat de game/dlc 19,95 gaat kosten :+

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-06 22:05
Voor 19,95 had ik 'm gelijk gekocht. Nu wacht ik gewoon rustig af tot ie rond de 15 euro komt te zitten;
35 euro voor een DLC (ook al is het een standalone) vind ik te veel.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

dvdkiwi schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 14:05:
Voor 19,95 had ik 'm gelijk gekocht. Nu wacht ik gewoon rustig af tot ie rond de 15 euro komt te zitten;
35 euro voor een DLC (ook al is het een standalone) vind ik te veel.
Ligt er wat mij betreft maar net aan wat voor DLC het is, lengte, kwaliteit, developer. Voor een Naughty Dog avontuur van 10 uur heb ik het er graag voor over. Hoge kwaliteit gegarandeerd.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik heb 'm ook al besteld hoor. En ik doe er ook standaard langer over dan de beschreven tijden. Maar tussen 6 en 10 uur (waarbij ik er misschien 10 en 14 uur over doe, om maar iets te noemen) zit wel een verschil. Daarbij wil ik ook m'n verwachting een beetje goed hebben. Niets zo vervelend als ineens plotseling de aftiteling al te zien terwijl je verwacht had nog wel wat avondjes zoet te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:51
dvd-linden schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 12:47:
[...]

Precies dit. Ik vind die aangegeven tijden van de games wel erg krap. Misschien als je er doorheen rusht en als een gek tekeer gaat dat je het dan haalt, maar ik doe er zeker langer over dan dat.

Als ik de website howlongtobeat.com bekijk dan vind ik die speeltijden sowieso allemaal erg krap. Heb voor de gein GTA V en Horizon opgezocht. Over beide games heb ik een stuk langer gedaan dan daar op de website staat en dan heb ik GTA V niet eens uitgespeeld. Nou snap ik dat het gemiddeldes zijn, maar om dan in te haken op het onderwerp wat nu besproken wordt wat TLL betreft: ik maak me daar voor mij persoonlijk niet zoveel zorgen om.
Mijn speeltijden komen overeen met completionist leisure op die website voor games als Horizon en Uncharted 4 etc.. Dat zijn de langste tijden die aangegeven worden, je kan dus wel zeggen dat ik er ook veel langer over doe dan gemiddeld.. Ik maak me daarom ook geen zorgen als men zegt dat The Lost Legacy maar 6 uur is, ik weet dat ik er langer over zal doen..

Speeltijden van reviewers lijken mij sowieso nooit bovengemiddeld lang te zijn omdat men daar simpelweg de tijd niet voor heeft.. Die moeten meestal een game zo snel mogelijk uitspelen om de review te kunnen schrijven..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Nu online
Ik heb The Lost Legacy vanochtend in Dubai kunnen ophalen :D Heb 'm net uitgespeeld en om eerlijk te zijn had ik er wat meer van verwacht. Heb er 6,5 uur over gedaan om uit te spelen op niveau moeilijk. Heb niet snel gespeeld en hier en daar ook nog op zoek gegaan naar schatten. Ik had zelf gehoopt dat het rond de 9 tot 10 uur zou zijn, maar helaas.

Er is ook een Day One Patch beschikbaar die je zeker moet installeren voordat je aan het spel begint. Je hebt anders last van een aantal technische problemen, zoals framedrops.

Changelog:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/po9KTjY.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Ik heb op de dag dat Uncharted 4 uitkwam ook de Uncharted 4 Triple Pack Expansion (season pass) gekocht voor €15,00 :+ Hierdoor kan ik Uncharted The Lost Legacy 'gratis' downloaden.

Nu zie ik net in de PSN Store dat ik Uncharted The Lost Legacy nu gratis kan pre-orderen en daardoor ook de pre-order extra's krijg.

• Jak and Daxter: The Precursor Legacy™ (te downloaden zodra de game uit is) 8)
• Het PS4-thema Uncharted: The Lost Legacy

Dus het is slim als je de Triple Pack Expansion ooit gekocht had om nu de pre-order gratis te activeren. *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:49
MelvinW schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 17:08:
Ik heb The Lost Legacy vanochtend in Dubai kunnen ophalen :D Heb 'm net uitgespeeld en om eerlijk te zijn had ik er wat meer van verwacht. Heb er 6,5 uur over gedaan om uit te spelen op niveau moeilijk. Heb niet snel gespeeld en hier en daar ook nog op zoek gegaan naar schatten. Ik had zelf gehoopt dat het rond de 9 tot 10 uur zou zijn, maar helaas.
In hoeverre vind je de game aansluiten bij de eerste 4 delen? Voelt het verhaal aan als een meerwaarde voor de serie, of begint het een beetje uitmelkerij te worden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Net een Pre-Order geplaatst voor de nieuwe Uncharted. Maar geen pre-loading zo te zien ? :(

Edit : Wel pre-loaden dus, maar m'n disk is vol xD

[ Voor 22% gewijzigd door DennusB op 21-08-2017 09:43 ]

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:04

s0kkie

Cowabunga

De prijs van de game geeft toch ook wel aan dat het niet een lange game is waar je veel van moet verwachten ;)
Ik denk dat we ook blij mogen zijn dat we uberhaupt nog een nieuwe extra game krijgen terwijl het main verhaal al klaar was.

Ik was de laatste dagen druk bezig met MP gedeelte van U4 en die is nog verslavend ook! Nooit echt eerder aandacht aan gegeven maar ik denk dat het wel een ondergewaardeerde MP is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Iemand trouwens enig idee of en wanneer Tweakers met de preview komt? Zie hem op wat andere sites al staan dus gok dat het embargo er al af is..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Vast wel, maar Tweakers is nooit snel met de reviews. Sommige sites proberen zo snel een review online te hebben dat je je af kunt vragen wat de kwaliteit is van zo'n review. Maar snel een review online van een populair spel levert nu eenmaal extra pageviews op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

s0kkie schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 10:32:
De prijs van de game geeft toch ook wel aan dat het niet een lange game is waar je veel van moet verwachten ;)
Ik denk dat we ook blij mogen zijn dat we uberhaupt nog een nieuwe extra game krijgen terwijl het main verhaal al klaar was.
De game kost 35,- zo goedkoop is dat ook weer niet. Dan mag je opzicht ook wel 2/3 van de speeltijd verwachten dan was 9-10 uur reëel geweest.

Als je er echt in 6-7 uur mee klaar bent is dan game relatief duurder dan U4.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Single Player DLC, ik haal hem wel als hij € 20,00 is. :) Ik heb eigenlijk nog steeds niet alles uit Uncharted 4: A Thief's End gehaald.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:24
MelvinW schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 17:08:

Er is ook een Day One Patch beschikbaar die je zeker moet installeren voordat je aan het spel begint. Je hebt anders last van een aantal technische problemen, zoals framedrops.

Changelog:

[afbeelding]
6,5 uur op moeilijk met zoeken naar schatten, dan ben ik benieuwd hoe snel ik klaar ben. Ik had ook niks anders verwacht overigens, de prijs zegt voldoende.

:'(

[ Voor 4% gewijzigd door NotSoSteady op 21-08-2017 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Gaan er vanavond mensen wakker blijven om om 00:00 te kunnen spelen? Ik denk dat ik dat wel ff doe, ben zo benieuwd haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xmenno
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-04 12:39
Ik ga morgen ochtend wel naar de Intertoys of zo, voor 40 euro wil ik toch minimaal een leuk hoesje.
Eigenlijk had ik in mijn hoofd dat ie vandaag zou komen, maar dat komt omdat de US release op de 22e staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

DennusB schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 11:20:
Gaan er vanavond mensen wakker blijven om om 00:00 te kunnen spelen? Ik denk dat ik dat wel ff doe, ben zo benieuwd haha
Yup, ik! Hoef morgen toch pas om 11:45 op mijn werk te verschijnen dus dat is verder geen probleem.

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Phase schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:05:
[...]

Yup, ik! Hoef morgen toch pas om 11:45 op mijn werk te verschijnen dus dat is verder geen probleem.
Nice, ik werk morgen thuis. Dus vanavond ook alle tijd gelukkig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timv37
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-06 11:29
Ik lees wat wisselende reacties her en der, review van het NRC is bv best enthousiast. Jammer om te lezen dat ze nog steeds weinig met de AI gedaan hebben.

https://www.nrc.nl/nieuws...oofdrol-12627223-a1570722

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Is er geen manier om die pre-load counter een beetje te fucken zodat k nu al kan spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:24
DennusB schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 11:20:
Ik niet, voor 32 euro wil ik toch de fysieke versie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
De intro staat aan! En er zit HDR support in <3

Edit : eerste 2 hoofdstukken gespeeld. Eerste indruk: t ziet er prachtig uit(ik speel op een 4K OLED 65”), ze weten toch weer een ongekende sfeer in de game te brengen. Vechtscenes zijn er prima uit en t klimmen en slingeren is als vanouds erg leuk!

Morgen lekker verder, ik ben benieuwd!

[ Voor 76% gewijzigd door DennusB op 23-08-2017 00:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-06 10:01
Phase schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:05:
[...]

Je kunt je ook ziek melden he. Ken er zat die zo een week ziek melden, voor een weekje gamen. Maarja moet ook wel kunnen vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
jaaoie17 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 08:52:
[...]

Je kunt je ook ziek melden he. Ken er zat die zo een week ziek melden, voor een weekje gamen. Maarja moet ook wel kunnen vind ik.
Is dit serieus ? :’)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Nu online
jaaoie17 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 08:52:
[...]

Als je je een week ziek meldt om te kunnen gamen ben je toch wel een behoorlijke droeftoeter. :')

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Damn nog wachten tot 18.00 uur tot ik thuis ben :(
Zojuist ook de Jak & Dexter code ontvangen van bol, blijft een klassieker!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
s0kkie schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 10:57:
Damn nog wachten tot 18.00 uur tot ik thuis ben :(
Zojuist ook de Jak & Dexter code ontvangen van bol, blijft een klassieker!
Ben benieuwd, die Jak & Dexter heb k nog nooit gespeeld, maar kreeg m idd ook bij m'n PSN Store pre-order. Straks maar eens proberen.
Tot nu toe is Uncharted echt weer een pareltje. Heerlijk om te spelen en die vergezichten zijn zooooooo vet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Het is verdacht stil hier. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:50
We zijn allemaal aan het genieten natuurlijk. ;)

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Dat bedoelde ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:19
Geweldig spel Uncharted: Lost Legacy maar jemig wat staat die Ps4 pro te blazen! Die ventilator erin draait overuren... bij jullie ook? Zo nu en dan zakt ie weer maar regelmatig hoor ie hem boven het geluid uit komen zelfs :(

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
cypress3d schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 21:16:
Geweldig spel Uncharted: Lost Legacy maar jemig wat staat die Ps4 pro te blazen! Die ventilator erin draait overuren... bij jullie ook? Zo nu en dan zakt ie weer maar regelmatig hoor ie hem boven het geluid uit komen zelfs :(
Hmm nee, hij is hier eigenlijk vrij stil. Hoor hem licht ventileren, zowel in grote als in kleine gebieden en ook tijdens een gevecht. Kan er wel genoeg lucht bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
M'n normale PS4 (geen pro) heeft t er ook pittig mee. Maar boeiend, geluid hard en gaan met die banaan :D
Moet zeggen dat alles er wel echt werkelijk schitterend uit ziet weer, dus dan mag ie wel hard werken ! :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Wat een game en wat een sfeer _/-\o_
Is deze game nog mooier dan U4 of lijkt het alleen maar zo?
Alles is weer tot in de puntjes goed uitgewerkt zoals altijd met ND en vooral in het begin als je door die kapotte gebouwen loopt dacht ik straks The Last Of Us 2 met deze graphics of zelfs nog mooier :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
s0kkie schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:19:
Alles is weer tot in de puntjes goed uitgewerkt zoals altijd met ND en vooral in het begin als je door die kapotte gebouwen loopt dacht ik straks The Last Of Us 2 met deze graphics of zelfs nog mooier :o
Ja bizar he, die vergezichten, de details, de verlichting, alles ziet er prachtig uit. Ik denk echt dat ze bakken met werk hebben aan het modellen van die scenes.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fiore187
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05-2021
s0kkie schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:19:
Ik vind the lost legacy echt mooier! Sowieso qua verhaal en gameplay. En de graphics zijn ook vet hoor.
Echt een top game voor en redelijke prijs ondanks dat het misschien wat aan de korte kant is volgens velen. Ik vind dat zelf niet zo erg eigenlijk. Dit is echt een aanrader hoor. Vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
het is hier een lost legacy topic geworden zie ik. ik moet nog 2 chapters bij uncharted 4 maar ik ben zoooo moe van het continue klimmen dat ik een week pauze heb genomen. wat zonde dit...

update: net uitgespeeld. direct aan the lost legacy begonnen. begint ook weer meteen met een hoop klimmen :D

[ Voor 22% gewijzigd door Farabi op 26-08-2017 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

377973

Goed ventileren! Extra gaten geboord in mijn kast en het is nu een stuk minder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Zo... lost legacy ook maar gehaald. Kon hem niet laten liggen maar wat een gaaf spel. Ben net bezig maar nu al gaaf.
Vind wel dat Chloe een behoorlijk dik gezicht heeft gekregen... in vergelijking met deel 2 en 3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Conscience NL
Mrjraider schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 18:03:
Zo... lost legacy ook maar gehaald. Kon hem niet laten liggen maar wat een gaaf spel. Ben net bezig maar nu al gaaf.
Vind wel dat Chloe een behoorlijk dik gezicht heeft gekregen... in vergelijking met deel 2 en 3
Er is ook wel goed nagedacht over hoe Cloe er nu uit zou zien, ze is ten slotte een aantal jaar ouder geworden. Las laatst dit artikel erover: http://www.gameinformer.c...rted-the-lost-legacy.aspx

Zelf heb ik Lost Legacy vandaag uitgespeeld. Heb er 9 uur over gedaan, inclusief schatzoeken hier en daar, en heb mij geen moment verveeld. De game biedt gewoon een goede afwisseling tussen verkenning, gesprekken, puzzlen en actie. De graphics en omgevingen zijn ook echt schitterend. Net als UC4 dus. Dikke aanrader. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Interessant artikel bedankt. Het is vrij logisch, dit gebeurde met Nate ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-06 16:00
Zo alle Uncharted delen maar gekocht. Heb deel 1 tot 3 al eens gespeeld, maar dat is alweer bijna 2 jaar geleden. En nu kan ik meteen deel 4 en die DLC gaan spelen. Heb er zin in want nu kan ik in 1 keer heel het verhaal van begin tot eind beleven 8) :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:46
Nou net lost legacy uitgespeeld.
Ong 9uur over gedaan.
Maar kan heel erg kort erover zijn.
BEST DLC ever voor mij.
Wie twijfelt, gewoon kopen. Als je uncharted4 goed vond is dit net zo goed.
En in sommige aspecten beter, grotere levels etc.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:18
top game the lost legacy, maar had wel langer mogen duren. Had aan het eind zoiets ahh nu al :)
Zijn maar weinig spelen waar je zo erg in het verhaal zit als Uncharted.

Ze schotelen je ieder geval weer fantastische plaatjes voor :) prima vermaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Patch 1.03 is ook vanavond verschenen met een aantal SP bugfixes maar sowieso was ik nog niks geks tegen gekomen na 7 chapters :)

Ben expres langzaam aan het spelen zodat ik ook nog beetje meer kan genieten van deze parel _/-\o_

[ Voor 28% gewijzigd door s0kkie op 28-08-2017 22:43 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:51
The Lost Legacy uitgespeeld, ruim 10 uur over gedaan.. Dat de game kort is vind ik dus wel meevallen, ik was sneller klaar met Uncharted 1 en 3 volgens mij.. Wel alle side-missies ook gedaan zoals al die tokens verzameld etc (maakt schatten vinden daarna ook een stuk makkelijker)..

Als je van Uncharted houdt ga je deze game geweldig vinden.. Echt een top avontuur..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dundave1909
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 16:47
Dit weekend Uncharted 2 uitgespeeld, vind persoonlijk niet de beste uit de reeks, dat is denk ik 4, maar als je die hebt gespeeld toen hij uitkwam, snap ik wel dat je hem sterk vond.
Vooral het laatste gedeelte met de overpowered wezens was niet echt mijn ding en erg vermoeiend om doorheen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Vanochtend LLC uitgespeeld en man man man wat een epic einde _/-\o_
Ben blij dat ik alleen 1 trailer had gekeken bij de onthulling, de rest was alles als een verrassing voor mij :9
Ondanks de kortere duur is deze voor mij zeker replay waardig!

• Farabi
  • Niet online
speelt de game zich af in de jungle ? of krijg je meerdere locaties ? zit nu in het begin. (LLC)

[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 31-08-2017 15:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22-04 23:38
@lennox-06 Er zijn meerdere locaties, maar de jungle maakt wel een groot deel uit van de game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Laatst online: 17:19
s0kkie schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 08:45:
Vanochtend LLC uitgespeeld en man man man wat een epic einde _/-\o_
Ben blij dat ik alleen 1 trailer had gekeken bij de onthulling, de rest was alles als een verrassing voor mij :9
Ondanks de kortere duur is deze voor mij zeker replay waardig!
Zelfde hier. Ik vond 'm eigenlijk zelfs leuker dan Uncharted 4. Ik voelde me meer betrokken bij het verhaal Chloë, en Chloë en Nadine samen vond ik persoonlijk een leuker duo dan Nate + Sam/Sully.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13:04
Geweldige game. Zag er weer dik voor elkaar uit, goed verhaal. Ouderwets goed gewoon.

Wat ik persoonlijk enigzins jammer vond: Alles speelt zich in hetzelfde land af, ik had het spel nog beter gevonden als er in het verhaal wat andere locaties als alleen India verweven waren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Ook uitgespeeld, uurtje of 9 over gedaan. Prachtig spel!
Je merkt wel aan alles dat het DLC is, puur qua gameplay is het been-there-done-that. Ik vind het nog steeds hele leuke spellen, maar er zat t.o.v. deel 4 geen enkele vernieuwing in. Grafisch weer prachtig, ongelofelijk hoe het er allemaal uit ziet. Het verhaal vond ik wat tam, beetje hetzelfde riedeltje. Chloe en Nadine vind ik minder leuk dan Drake. De puzzels vond ik trouwens leuker en uitdagender dan de voorgaande delen. Ook positief vond ik dat je gelukkig minder complete legers vijanden moest wegmaaien (was in deel 4 gelukkig ook niet, maar in de delen ervoor wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Heb er nu 4 uur in zitten en ben net bij chapter 5 aanbeland. Wel gaaf om af en toe verwijzingen te horen naar andere delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Ben ik trouwens de enige die de grotere vrijheid eigenlijk niet leuk vind? Bijv. het deel met de jeep zoals ook in Uncharted 4. In veel reviews noemen ze het een pluspunt, maar ik vind het (zeker op de manier waarop het nu gedaan is) weinig toevoegen. Je kunt wat vrij rondrijden maar het is niet dat er iets gebeurd, behalve dat je de omgeving wat kunt bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Blijkbaar zijn er recent meer details vrijgekomen over de ontwikkeling en het verhaal van U4.
Ik was wel op de hoogte van het feit dat Amy Hennig niet meer meewerkte aan de game, maar ik wist niet dat er daarna zo grote sprongen zijn gemaakt.

Zie deze video

Ik denk dat deze verhaallijn minstens even goed had kunnen zijn als de versie waar ze uiteindelijk voor hebben gekozen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
The Lost Legacy zojuist uitgespeeld. Wat een gaaf verhaal en wat zijn die beide meiden tof.
Eind credit muziek vind ik ook wel geinig.
11/10 voor dit spel wat mij betreft :)

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

https://www.naughtydog.co...ughty%20Dog&sf113826158=1

Bruce Straley verlaat Naughty Dog, ik hoop dat dit geen effect heeft op de kwaliteit van The Last Of Us 2 :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
s0kkie schreef op donderdag 14 september 2017 @ 08:50:
https://www.naughtydog.co...ughty%20Dog&sf113826158=1

Bruce Straley verlaat Naughty Dog, ik hoop dat dit geen effect heeft op de kwaliteit van The Last Of Us 2 :'(
Bruce Straley is nooit betrokken geweest bij TLOU II.
Het stond eigenlijk al lang in de sterren geschreven dat hij niet meer zou terugkeren na zijn sabbatjaar..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Ik vind al dat rondrijden hélemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-06 08:41
Vind het een oke deel (DLC). Na een paar uur had ik al zoiets van repeat repeat repeat. Niet dat het echt vervelend was maar echt uitdagend was het niet.

Pluspunt is wel dat je niet meer hele legers hoeft te verslaan zoals in het laatste deel. Dat is echt een verbetering.

Uncharted draait voornamelijk over het verhaal en de puzzels. Verhaal is ok en de puzzels zijn ook ok maar weinig vernieuwend.

Had uiteindelijk wel meer verwacht oor 40 euro. gelukkig op de kop getikt voor 20 via MP. Meer is het ook niet waard ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:17
Voor de mensen die The Lost Legacy nog niet hebben: alleen dit weekend voor €19,99 bij de MediaMarkt, zie http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_uncharted-the-lost-legacy-playstation-4-1509101.html.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doughty
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 31-10-2024

Doughty

Bral unit

Ik zou willen dat er meer games/DLC's waren als The Lost Legacy. Wat heb ik hier van genoten zeg! Ik vond het qua prijs, kwaliteit en speelduur perfect!

Soms heb je gewoon even een game of film nodig die niet te diep gaat, maar heerlijk weg speelt of kijkt. Ze nemen je lekker even mee in hun wereld, duurt niet te lang en daarna sluiten ze het af en blijf je met een goed gevoel achter. Voor mij is dit perfect, heb ik tenminste niet weer een extra game in m'n backlog ook. ;)

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Tom schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 19:40:
Ben ik trouwens de enige die de grotere vrijheid eigenlijk niet leuk vind? Bijv. het deel met de jeep zoals ook in Uncharted 4. In veel reviews noemen ze het een pluspunt, maar ik vind het (zeker op de manier waarop het nu gedaan is) weinig toevoegen. Je kunt wat vrij rondrijden maar het is niet dat er iets gebeurd, behalve dat je de omgeving wat kunt bekijken.
Ik zit nu in Chapter 4 van The Lost Legacy en ik snap wat je bedoelt. Het is leuk om vrijheid te hebben, maar bij Uncharted voegt het niet veel toe zoals dat bij een Assassin's Creed of GTA wel is. Het gros van de tijd ben ik ook doelloos aan het zoeken naar schatten wat met een iets meer lineaire gameplay niet zo is.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:48
FeaR schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 20:25:
[...]

Ik zit nu in Chapter 4 van The Lost Legacy en ik snap wat je bedoelt. Het is leuk om vrijheid te hebben, maar bij Uncharted voegt het niet veel toe zoals dat bij een Assassin's Creed of GTA wel is. Het gros van de tijd ben ik ook doelloos aan het zoeken naar schatten wat met een iets meer lineaire gameplay niet zo is.
Lost Legacy is erg vermakelijk moet ik zeggen. Vooral einde van Chapter 8 is echt weer over de top. Chapter 9 is ook leuk en beetje gejat van UC2, maar de actie vele malen beter.

Alleen minder leuk dat ik tegen een flinke bug (?) in Chapter 9 aan loop. Denk niet dat m'n PS4 Pro gaar is. Iedere keer dezelfde fout code, PS4 zelf crasht niet.

EDIT: Lost Legacy uitgespeeld. Die bug verdween vanzelf na (gok) 2/3 van het level.... zeg maar het stuk (spoiler) voordat je nog een keer moeilijk moet doen en die tunnel in duikt. Moeten toch meer mensen last van hebben gehad, of ik had gewoon domme pech.

[ Voor 14% gewijzigd door loekf2 op 23-10-2017 17:12 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ben ik de enige die schotland net zo mooi vond als madagascar ?
lennox-06 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:51:
ben ik de enige die schotland net zo mooi vond als madagascar ?
Vast niet. :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Ik hoor iedereen madagascar zeggen. Vooral het begin van schotland is zwaar ondergewaardeerd denk ik.

• -SaveMe-
  • Laatst online: 16-06 12:33
Ben nu ook met LL bezig. Speelt wel weer lekker en ik probeer zoveel mogelijk stealth te doen. Dat voelt toch fijner dan de gun combat.

Overigens ben ik na Origins niet echt onder de indruk van al het water in de game. Dat doet Origins echt way better. Maar LL heeft dan wel weer het wat meer epische klimwerk, wat ik toch wat heb gemist in Origins. Wel jammer dat je dan alleen weer op bepaalde stukjes kunt klimmen in LL. Sommige dingen denk ik ah daar kan ik op en dan kun je alleen er tegen aan schurken. Soms zelfs plateaus van kniehoogte...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
de uncharted's zijn me vies tegengevallen deze generatie. Allemaal leuk die graphics maar ze hebben de speelplezier verpest. Ik kwam er met moeite doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
lennox-06 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:22:
de uncharted's zijn me vies tegengevallen deze generatie. Allemaal leuk die graphics maar ze hebben de speelplezier verpest. Ik kwam er met moeite doorheen.
Waarom vind je dat?
Ik heb U4 meerdere keren doorgespeeld en vond 'm erg tof; wat vond jij verpest aan het speelplezier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
dvdkiwi schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:26:
[...]

Waarom vind je dat?
Ik heb U4 meerdere keren doorgespeeld en vond 'm erg tof; wat vond jij verpest aan het speelplezier?
Het continue klimmen heeft mij enorm geirriteerd. De open wereld zoals in madagascar en india werd ik ook niet blij van. Heb de spellen liever linear zoals bij de vorige delen. De huidige delen zijn teveel avontuur gericht ipv bombastische actie, hierdoor liep je te lang naar het eindpunt met minder actie waardoor je je sneller gaat vervelen. Ze hebben deze delen meer volwassener gemaakt, maar de kracht van uncharted zat lekker in die kinderlijke actie.

Na 4 en TLL ben ik de remastered versies gaan spellen. Wat een verademing was dat. De tempo en spanning wat de huidige delen missen, hebben deze 3 delen wel.

De graphics vond ik ook maar wisselvallig af en toe in de nieuwe delen. de graphics van de remastered edition vond ik in sommige gevallen nog mooier dan de nieuwe delen. (deel 2 india en deel 3 woestijn en paard gedeelte)

[ Voor 37% gewijzigd door Farabi op 24-11-2017 11:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
lennox-06 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:31:
[...]
De huidige delen zijn teveel avontuur gericht ipv bombastische actie (...)
Grappig, ik had juist precies het omgekeerde: vond dat er teveel schieten en te weinig avontuur in zat ;)

Maar hé, ieder zo z'n voorkeur :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
LL uitgespeeld. Prachtige game. Leuker dan U4. Veel meer gefocust en niet zo'n hak op tak locatie wissel. En het laatste charter met de trein is episch. Een van de beste game scènes ooit...

Heb er van genoten 👍😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Eigenlijk was het deels al een keer eerder gedaan in deel 2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
dvdkiwi schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:05:
[...]

Grappig, ik had juist precies het omgekeerde: vond dat er teveel schieten en te weinig avontuur in zat ;)

Maar hé, ieder zo z'n voorkeur :)
Ik heb ook liever meer van dat klim en puzzel werk en minder van het schieten. Vond de mix in LL eigenlijk wel goed. :)

• Sanction
  • Niet online
Nog even over deel 4; heb die gisteren op mijn PS4 pro geinstalleerd, alle updates e.d. geinstalleerd, maar wanneer ik het spel wil opstarten krijg ik een zwart scherm met daarop 0.00 rechtsonder, en dan he-le-maal niets meer.

Alles weer uninstalled en opnieuw (ook zonder internet verbinding) geprobeerd, maar niets.

Iemand een suggestie? Bij Naughty Dog wordt er helemaal niet gereageerd.

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Heb je hem digitaal? Zo niet, misschien zonder alle patches proberen? Save game deleten ( na back up ofc )

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

• Sanction
  • Niet online
Nee, op schijf. Heb hem zonder patches geprobeerd (vandaar de netwerk-verbinding verbroken). Helpt niets. Als er nou een foutmelding was had ik iig een handvat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-06 00:01
Sanction schreef op donderdag 30 november 2017 @ 21:17:
Nee, op schijf. Heb hem zonder patches geprobeerd (vandaar de netwerk-verbinding verbroken). Helpt niets. Als er nou een foutmelding was had ik iig een handvat.
Heb je dit probleem nog kunnen verhelpen? Ik ben daar wel benieuwd naar.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Ja, er zat een kras op de disc, dus een nieuwe gekocht. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 78577

Ik had nooit een Uncharted-game gespeeld. Ergens deze zomer denk ik stond de bundel van de drie oudste spellen in korting op de PSN Store. 19,99 EUR als ik het me goed herinner. Drie spellen voor 20 euro, dat is een koopje, dus heb ze maar gekocht.

Wat heb ik hier spijt van!!! Ik had ze namelijk al veel langer moeten kopen!!! Wat een geweldige spellen! Ik zat nog niet in de helft van de eerste en heb meteen Uncharted 4 & The LL gekocht!

Ondertussen de drie oude spellen uitgespeeld en ik gok ergens over de helft van U4. Man man, wat een geweldige spellen!! Doet me helemaal denken aan Indiana Jones. De leuke afwisseling van wat actie, klimmen en puzzels is perfect. En wat een gelikte graphics.

Ik ben echt fan, en ik hoop dat er een LL2 of U5/6 komt!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anton.net
@Anoniem: 78577 De Uncharted games zijn inderdaad top!:)
Ik moet je wel teleurstellen, er komt voorlopig geen nieuwe Uncharted.
In 2019 brengt Naughty Dog the Last of Us 2 uit. Daarna gaan ze hoogstwaarschijnlijk (lees: zeker en vast) een nieuwe IP maken. Wie weet krijgen we over 10-15 jaar wel een reboot van Uncharted, dat zou goed kunnen.

Probeer ook zeker de Tomb Raider reboot en Rise of the Tomb Raider!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Alles van Naughty Dog is gewoon altijd instant buy _/-\o_
Zulke developers heb je er helaas maar weinig van!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dvd-linden
Zo, ik heb the Lost Legacy iets meer dan een week geleden ook uitgespeeld. Ben nu nog bezig met vrijwel alle trophies te halen, zodat als ik de game in de toekomst nog een keer speel hem alleen nog op Crushing door hoef te spelen en dan de platinum trophy binnenhark.

Ik vond het trouwens weer een erg goede game. Heb er geloof ik zo'n 9 uur over gedaan dus dat is wat mij betreft een prima speeltijd. (Heb de game op hard gespeeld.) De set pieces waren weer geweldig (zoals alleen Naughty dog dat kan) en de graphics zagen er weer bijzonder goed uit. Verder vond ik de afwisseling qua gameplay erg goed, alhoewel ze van mij, maar dat vind ik al langer, best nog ingewikkeldere puzzels erin mogen doen. Vond de puzzels die erin zaten leuk, maar ze mogen nog best een tandje moeilijker. Verder is Chloe zwaar tof, maar dat heb ik haar altijd al gevonden in de serie. Nadine daarentegen... Ik ergerde me al aan haar in Uncharted 4 en daar is in deze game totaal geen verandering in gekomen. Wat mij betreft 1 van de slechtst geschreven personages van alle Naughty Dog games die ik gespeeld heb.

Al met al weer erg genoten van de game en ik ben dan ook benieuwd of we de Uncharted serie in de verre toekomst nog eens terug gaan zien.

spoiler:
Wat me ook positief beviel was dat er referenties naar de gebroeders Drake waren en dat Sam aan het einde van de game nog best een prominente rol speelde in de game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Hier twee weken geleden ook weer begonnen met U4:ATE, zit momenteel aan het einde van chapter 20 . Ik denk dat ik niet zoveel meer hoef (niets gelezen of bekeken verder). Hierna starten met U:TLL, die ligt al klaar.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

dvd-linden schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:40:
Ik ergerde me al aan haar in Uncharted 4 en daar is in deze game totaal geen verandering in gekomen. Wat mij betreft 1 van de slechtst geschreven personages van alle Naughty Dog games die ik gespeeld heb.
Waarom ergerde je je aan haar? En een beetje afhankelijk van de reden, kan het ook juist een heel goed geschreven personage zijn, juist omdat je je aan haar ergerde :+

• dvd-linden
ThePrutser schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:15:
[...]

Waarom ergerde je je aan haar? En een beetje afhankelijk van de reden, kan het ook juist een heel goed geschreven personage zijn, juist omdat je je aan haar ergerde :+
Haha, ik snap je punt, maar dat is in deze niet van toepassing wat mij betreft. Mocht ze opzettelijk zo geschreven zijn dat mensen zich aan haar moeten ergeren dan hadden ze hun taak goed gedaan, maar in mijn optiek hebben ze haar juist in dit deel geprobeerd sympathieker neer te zetten in de hoop dat spelers wat meer met haar zouden meeleven. Ik vind echter dat ze totaal geen humor heeft, geen sympathieke uitstraling, niet vlot en spontaan is en daarom eigenlijk alleen maar een hinderlijke buddy is. (Oke, de tag team actie is dan nog wel positief, eerlijk is eerlijk.) Maar goed, ik vind dat ze in schril contrast staat met Chloe en vind haar dan ook totaal niet in de Uncharted reeks passen. Als we kijken naar Nathan, Sully, Elena, Chloe, Charlie en Sam dan hadden die allemaal een soort humoristische inslag met regelmatig een sarcastisch ondertoontje. Nadine is in mijn ogen maar een bot en stom personage. Dus ja, wat mij betreft zien we die nooit meer terug in de Uncharted reeks (tenzij ze zo'n geweldig idee hebben en haar alsnog zouden kunnen uitdiepen en interessanter maken).

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-06 16:00
Ik moet toch wel eerlijk zeggen dat uiteindelijk de Uncharted games toch niet helemaal mijn ding. Dat klinkt heel raar aangezien ik pas geleden de eerste 3 delen heb gespeeld, maar daarna had ik er ook wel genoeg ervan (deel 1 en 3 heb ik ook gerusht, omdat die delen me al snel niet meer konden boeien). Het is voor mij toch iets teveel actie en schieten.

Ik ben toch wel meer van The Last of Us. Gewoon een echt goed verhaal met veel minder actie. Veel meer survival horror elementen en sneakend te werk kunnen gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NukaWorldNL schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 20:16:
Ik moet toch wel eerlijk zeggen dat uiteindelijk de Uncharted games toch niet helemaal mijn ding. Dat klinkt heel raar aangezien ik pas geleden de eerste 3 delen heb gespeeld, maar daarna had ik er ook wel genoeg ervan (deel 1 en 3 heb ik ook gerusht, omdat die delen me al snel niet meer konden boeien). Het is voor mij toch iets teveel actie en schieten.

Ik ben toch wel meer van The Last of Us. Gewoon een echt goed verhaal met veel minder actie. Veel meer survival horror elementen en sneakend te werk kunnen gaan.
Dan zou je juist deel 4 eens moeten proberen. Die heeft echt een veel lager tempo en minder shootouts. Het duurt geloof ik op het begin al 2 uur voordat je het eerste schot lost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

bram1984 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 06:39:
[...]

Dan zou je juist deel 4 eens moeten proberen. Die heeft echt een veel lager tempo en minder shootouts. Het duurt geloof ik op het begin al 2 uur voordat je het eerste schot lost.
In mijn beste herinnering begin je direct in een actiescene met boten, waarin ook een moment zit dat je moet schieten, dus die 2 uur gaat niet helemaal op. Daarna komt een flashback naar zijn jeugdjaren en dan duurt het inderdaad even voordat je weer een schot lost. Dat deel vind ik overigens ook het meest saaie en langdradige deel.

Als ik de uitleg van @FalloutVATS lees, is deel 4 ook minder zijn ding, ondanks de af en toe wat (imho) langdradige stukken er tussen. Het is in ieder geval niet vergelijkbaar met Last of Us.

[ Voor 7% gewijzigd door ThePrutser op 16-02-2018 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ThePrutser Oh ja die was ik even vergeten. Ik bedoel in ieder geval vanaf het moment na de intro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 78577

The Last of Us Remastered staat nog te blinken op m'n PS4 om te spelen. Die komt aan de beurt als ik klaar ben met U:TTL :-) En dan zien we wel of we TLoU 2 kopen.

Ik vond U4 anders wel goed. De rustige stukken en flashbacks vond ik super. Je leert zoveel bij over Nathan z'n verleden. Misschien omdat ik nog maar net Deel 1 t.e.m. 3 gespeeld heb en alles heel vers in het geheugen ligt?

Nathan die braafjes thuis moet zitten en op de zolder met een speelgoedpistooltjes speelt. Toch geweldig gevonden. En Crash bandicoot spelen op de PSX. Hilarisch.
Pagina: 1 ... 13 14 Laatste