Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Gondor schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:13:
(...)of het nodig is om de Nathan collection te kopen om eerst de (drie) vorige versie(s) te spelen.
Ik heb deel 4 gespeeld zonder de eerste 3 delen te spelen, ging prima :)
De collectie wilde ik ook niet spelen want ik denk dat 4 Uncharted spellen achter elkaar een beetje te veel van het goede wordt. Wel van tevoren even een korte samenvatting van deel 1 t/m 3 op Youtube gekeken; zo lastig is het verhaal nu ook weer niet.

[ Voor 24% gewijzigd door Superkiwi op 31-10-2016 06:51 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:25
Het zijn redelijk zelfstandige games (ieder deel zijn eigen avontuur), dus ja, je kán UC4 spelen zonder de vorige delen te hebben gespeeld maar persoonlijk raad ik dat niet aan. Al loop je desnoods op Easy door de eerste drie games heen, zo krijg je wel mee wat de karakters vóór UC4 hebben meegemaakt en herken je de verwijzingen in UC4 ook daar naartoe. Daarnaast zijn het ook gewoon leuke games om te spelen met een aantal set pieces die je niet echt ervaart als je samenvattingen op YouTube gaat kijken.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Mijn inziens kun je elk deel afzonderlijk spelen, er zit niet per se een rode draad door de hele serie heen. Sterker nu UC4 is misschien nog wel het meest lost staande deel van de 4. Geen enkel deel eindigt in ieder geval met een cliffhanger naar een vervolg.

Het enige wat je "mist" is bepaalde humor cq referenties naar oude delen die in sommige uitspraken gedaan worden. Verhaaltechnisch mis je niks.

Een dergelijke quote:
spoiler:
Chloe Frazer: Uh, i'm sorry, am I sensing some history here?
Elena Fisher: Oh, Elena Fisher. Last year's model.
Nathan Drake: Haha - that's cute.

Echter ben ik wel een enorme UC-fan dus ik zou ze sowieso alle 4 spelen! Wellicht niet allemaal direct achter elkaar, maar alle 4 een keer gespeeld hebben raad ik ten zeerste aan :+

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:17
"Well, Well, Well."

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:08
Oke, bedankt voor de reacties.

Ik heb nog 10 dagen om na te denken over wat ik ga doen.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Gondor schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 19:21:
Oke, bedankt voor de reacties.

Ik heb nog 10 dagen om na te denken over wat ik ga doen.
Van de oudere UC's vind ik UC2 trouwens wel een echte must play/have, dat is wat mijn betreft nog steeds de beste uit de serie :). UC4 is ook goed, don't get me wrong, maar die is vooral heel mooi grafisch gezien. Verhaal van deel 2 vind ik sterker en was op de PS3 een van de mooiste spellen toen ter tijd.

[ Voor 21% gewijzigd door ThePrutser op 01-11-2016 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gondor schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:13:
Ik was van plan om Uncharted 4 als eerste game (samen met The Last of Us) voor de PS4Pro te kopen. Maar, na het lezen van paar reacties hier, ik vraag me nu af of het nodig is om de Nathan collection te kopen om eerst de (drie) vorige versie(s) te spelen.

Of maakt het niet uit?
Geen eis, maar ik beveel het wel van harte aan. Je gaat veel verwijzingen en karakter achtergrond missen en bovendien zijn het alle 3 gewoon toffe games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:41

Major_ton

Shoot!

Ondanks dat ik UC4 vanaf dag in 1 in huis heb, ben ik er dankzij drukte deze week pas aan begonnen en keek ik een paar uurtjes terug dan eindelijk naar de credits (waar de griep wel niet goed voor kan zijn...).

Dit hele topic heb ik bewust vanaf de release tot nu vermeden en zojuist doorgelezen. Een hoop mooie reacties over ervaringen en wat onzinnige discussies verder, ben ik weer helemaal bij :-)

Deel 1, 2 en drie heb ik allemaal 2 keer uitgespeeld (1 keer origineel en 1 keer als remaster) en wow, deel 4 doet weer lekker mee! Hoewel ik 100% ben voor gameplay boven graphics, zijn hier de graphics eigenlijk een onderdeel van de gameplay. UC4 is verschrikkelijk mooi en speelt, getuige de enkele framedrops her en der, echt op het randje van wat de PS4 aankan. De storytelling is fenomenaal voor een game en goed geregisseerd.

Maarrrr... (oh jee).
spoiler:
Ben ik de enige die vindt dat het verhaal toewerkt naar een anti-climax? Ik vond de opbouw fanstastisch. Alle (nieuwe) karakters worden goed geïntroduceerd en kwamen overtuigend over. Vanaf het begin had ik het gevoel dat Sam niet te vertrouwen is, maar ik had geen idee waartoe het zou leiden. De uiteindelijke plottwist is origineel, maar verder heeft het weinig gevolgen voor het verder verloop van het verhaal. Rafe en Nadine blijven de baddies, al redt Nadine je uiteindelijk op een cliché wijze van je ondergang en blijft plots alleen Rafe over als de badguy in het hele verhaal. Een gevecht volgt en klaar is het spel! Waar is Nadine naartoe?! Verder ging ik er niet vanuit dat één van de hoofd karakters zou sterven, maar er was nu ook werkelijk GEEN spanning op dit gebied. Ook niet het moment waarop Elena na een val even stil bleef liggen om je in de maling te nemen. Dat was te doorzichtig. Niemand kwam echt in gevaar. Ik had op dit vlak (zeker na deel 2 en 3) meer dynamiek en spanning verwacht. Ergens doet het mij een beetje vermoeden dat het spel nog niet klaar was en ND het uitstel naar 10 mei gebruikt heeft om dit einde creëren. Daar kan ik natuurlijk ook helemaal naast zitten...

Uiteindelijk blijft UC4 een waanzinnige ervaring die ik zeker nog een keer ga doorlopen. Jammer alleen dat het verhaal mij niet die voldoening bracht die ik (misschien onterecht) verwacht had.

8/10.

Oh en het spelen van deel 1, 2 en 3 is absoluut de moeite waard voordat je aan deel 4 begint!!

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Major_ton schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 22:40:

Maarrrr... (oh jee).
spoiler:
Ben ik de enige die vindt dat het verhaal toewerkt naar een anti-climax? Ik vond de opbouw fanstastisch. Alle (nieuwe) karakters worden goed geïntroduceerd en kwamen overtuigend over. Vanaf het begin had ik het gevoel dat Sam niet te vertrouwen is, maar ik had geen idee waartoe het zou leiden. De uiteindelijke plottwist is origineel, maar verder heeft het weinig gevolgen voor het verder verloop van het verhaal. Rafe en Nadine blijven de baddies, al redt Nadine je uiteindelijk op een cliché wijze van je ondergang en blijft plots alleen Rafe over als de badguy in het hele verhaal. Een gevecht volgt en klaar is het spel! Waar is Nadine naartoe?! Verder ging ik er niet vanuit dat één van de hoofd karakters zou sterven, maar er was nu ook werkelijk GEEN spanning op dit gebied. Ook niet het moment waarop Elena na een val even stil bleef liggen om je in de maling te nemen. Dat was te doorzichtig. Niemand kwam echt in gevaar. Ik had op dit vlak (zeker na deel 2 en 3) meer dynamiek en spanning verwacht. Ergens doet het mij een beetje vermoeden dat het spel nog niet klaar was en ND het uitstel naar 10 mei gebruikt heeft om dit einde creëren. Daar kan ik natuurlijk ook helemaal naast zitten...
spoiler:
Ik ben het daar niet helemaal mee eens. Tuurlijk zijn er wel dingen die beter hadden gekund, maar ik vind Uncharted niet echt een game waar personages doodgaan. Dat past ook niet echt bij de franchise in mijn optiek, daar is het allemaal net wat te vrolijk voor. Kan natuurlijk dat jij er anders tegenaan kijkt, maar dat is het gevoel dat het mij geeft. Ik zou dat persoonlijk bijvoorbeeld eerder bij The Last of Us verwachten, omdat de wereld en de sfeer daar een stuk mistroostiger zijn en ik het beter bij het verhaal vind passen.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gondor
Nou, ik heb geen andere keuze dan de eerste drie UC's omdat we toch niet de ps4pro gaan kopen, pre-order heb ik geannuleerd en een ps3 superslim gekocht met o.a. UC3 en TLoU. Maar ik ben met TLoU begonnen omdat ik eerst UC1 en UC2 wil kopen en spelen voordat ik aan UC3 begin.

En dankzij jullie reacties vind ik dit niet erg :Y

Edit: TLoU heb ik zelf gekocht.

[ Voor 5% gewijzigd door Gondor op 07-11-2016 23:21 ]

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gondor schreef op maandag 07 november 2016 @ 23:20:
Nou, ik heb geen andere keuze dan de eerste drie UC's omdat we toch niet de ps4pro gaan kopen, pre-order heb ik geannuleerd en een ps3 superslim gekocht met o.a. UC3 en TLoU. Maar ik ben met TLoU begonnen omdat ik eerst UC1 en UC2 wil kopen en spelen voordat ik aan UC3 begin.

En dankzij jullie reacties vind ik dit niet erg :Y

Edit: TLoU heb ik zelf gekocht.
Een PS3? Echt? Waarom niet gewoon een PS4 slim?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gondor
bram1984 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 06:59:
Een PS3? Echt? Waarom niet gewoon een PS4 slim?
Console is voor mijn zoontje bedoeld, dat ik ook kan gamen ia bijzaak.

Meeste Lego spelletjes (o.a. Pirates of the Caribbean) zijn niet beschikbaar voor ps4. Het was een groot teleurstelling voor hem toen hij dit hoorde. Met een ps3 is hij nu heel veel gelukkiger dan met een ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gondor schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 08:41:
[...]

Console is voor mijn zoontje bedoeld, dat ik ook kan gamen ia bijzaak.

Meeste Lego spelletjes (o.a. Pirates of the Caribbean) zijn niet beschikbaar voor ps4. Het was een groot teleurstelling voor hem toen hij dit hoorde. Met een ps3 is hij nu heel veel gelukkiger dan met een ps4.
Ah vandaar. Logisch dus. Nou ja, ik heb TLoU ook op de PS3 gespeeld en de eerste ervaring is nog steeds mijn tofste. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Laatst online: 16:18

s0kkie

Cowabunga

Afgelopen weekend overnieuw begonnen maar nu op PS4 Pro/4K TV en man man man wat een pracht op het scherm! _/-\o_
Op de standaard PS4 was het al mooi maar je ziet echt duidelijk verschil in nog meer scherpte en betere belichting :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL

En volgens de geruchten zal op PSX de SP DLC worden onthuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
  • Laatst online: 17-09 16:21
Hier ook UC4 uitgespeeld. :)
Na maanden hem te laten liggen toen ik halverwege zat ( ik denk rond chapter 11 - 12 ) had ik besloten sinds de PS4 Pro om weer verder te doen. Moet zeggen dat ik het een pracht van een spel vond, paar keer blijven staan om het landschap te bewonderen.

Maar god wat heb ik zitten vloeken met die gunfights. Ik vind persoonlijk dat er een klein beetje teveel gunfights waren & ik ben denk ik nog nooit zoveel keren doodgegaan in een game. :P Moeilijkheidsgraad was nochtans moderate dus zou goed te doen moeten zijn.

Heb alle UC's uitgespeeld en ik geloof dat ik deel 2 in 1 ruk heb doorgespeeld, terwijl ik met deze het soms wat moeilijk had. Desondanks, geweldige game die men ooit 1 keer moet gespeeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Ik heb hem ook net uitgespeeld. Wat een game, de kwaliteit druipt ervan af van begin tot eind. Voor mij GOTY. ND behoort tot de beste studios van de wereld!

Verhaal, locaties, dialogen zijn van hoog niveau. Klimmen vond ik steeds vet om te doen. Mijn kritiekpunt is dat de shootouts wel minder hadden gemogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Er komt geen nieuw deel meer als ik het goed begrepen heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 13:06
Sanction schreef op maandag 28 november 2016 @ 07:22:
Er komt geen nieuw deel meer als ik het goed begrepen heb?
Dat zeggen ze wel. Maar ik geloof niet dat Sony achter deze beslissing staat. Bij de ps5 Sony vast wel een bak geld over hebben om een nieuwe deel te maken.

* grote_oever hoopt tenminste dat het zo gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
grote_oever schreef op maandag 28 november 2016 @ 10:11:
[...]

Dat zeggen ze wel. Maar ik geloof niet dat Sony achter deze beslissing staat. Bij de ps5 Sony vast wel een bak geld over hebben om een nieuwe deel te maken.

Wat mij betreft komt er nog singleplayer DLC uit en gaat de franchise daarna voor een hele lange tijd in de koelkast. Er zijn namelijk al 4 delen uitgebracht en je kan niet zeggen dat er sprake is van heel veel innovatie binnen die delen. De games zijn ontzettend tof hoor, begrijp me niet verkeerd, maar Naughty Dog heeft elke generatie laten zien dat ze ook andere hele toffe dingen kunnen, met als meest recente bewijs the Last of Us. Dus wat mij betreft komen ze of met iets nieuws of met een nieuw deel van the Last of Us en verdwijnt Uncharted in ieder geval voor minstens een jaar of 5 in de koelkast. De kans is wat mij betreft dan ook groter dat, zodra ze er weer mee aan de slag gaan, er nieuwe ideeën zijn (of tegen die tijd wellicht nieuwe gametechnieken) en ik er persoonlijk ook veel meer naar uit zal kijken dan als dat ze op een te korte termijn alweer met een nieuw deel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Menace_1981 schreef op zondag 27 november 2016 @ 22:36:
Ik heb hem ook net uitgespeeld. Wat een game, de kwaliteit druipt ervan af van begin tot eind. Voor mij GOTY. ND behoort tot de beste studios van de wereld!

Verhaal, locaties, dialogen zijn van hoog niveau. Klimmen vond ik steeds vet om te doen. Mijn kritiekpunt is dat de shootouts wel minder hadden gemogen.
De shootouts in deel 4 zijn juist ontzettend schaars in vergelijking met voorgaande delen. Ik vind de rustige momenten ook het tofst, daar niet van. Maar ik vind persoonlijk niet dat er teveel shootouts in deel 4 zitten. Eerder te weinig dan.
grote_oever schreef op maandag 28 november 2016 @ 10:11:
[...]

Waarom geloof je dat niet? ND is eigendom van Sony. Die hebben echt niet op eigen houtje bepaald dat ze het verhaal zouden gaan afsluiten. Het is sowieso vrij uniek dat Sony een IP op een nieuwe generatie voortzet. Volgens mij is dat nog niet eerder gebeurd.

Ik verwacht zelf geen nieuw deel en ik hoop er eigenlijk ook niet op. Alles is nu wel een beetje gedaan bij Uncharted.
dvd-linden schreef op maandag 28 november 2016 @ 12:48:
[...]

Wat mij betreft komt er nog singleplayer DLC uit en gaat de franchise daarna voor een hele lange tijd in de koelkast. Er zijn namelijk al 4 delen uitgebracht en je kan niet zeggen dat er sprake is van heel veel innovatie binnen die delen. De games zijn ontzettend tof hoor, begrijp me niet verkeerd, maar Naughty Dog heeft elke generatie laten zien dat ze ook andere hele toffe dingen kunnen, met als meest recente bewijs the Last of Us. Dus wat mij betreft komen ze of met iets nieuws of met een nieuw deel van the Last of Us en verdwijnt Uncharted in ieder geval voor minstens een jaar of 5 in de koelkast. De kans is wat mij betreft dan ook groter dat, zodra ze er weer mee aan de slag gaan, er nieuwe ideeën zijn (of tegen die tijd wellicht nieuwe gametechnieken) en ik er persoonlijk ook veel meer naar uit zal kijken dan als dat ze op een te korte termijn alweer met een nieuw deel komen.
Sterker nog: er komt 100% zeker singleplayer DLC uit. Op de PSX 3 december horen we meer. De geruchten gaan dat deze zich op Sam zal focussen. Waarschijnlijk komt deze februari/maart uit. Dat was toen met TLoU geloof ik ook het geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvd-linden
bram1984 schreef op maandag 28 november 2016 @ 14:50:
Waarom geloof je dat niet? ND is eigendom van Sony. Die hebben echt niet op eigen houtje bepaald dat ze het verhaal zouden gaan afsluiten. Het is sowieso vrij uniek dat Sony een IP op een nieuwe generatie voortzet. Volgens mij is dat nog niet eerder gebeurd.

Ik verwacht zelf geen nieuw deel en ik hoop er eigenlijk ook niet op. Alles is nu wel een beetje gedaan bij Uncharted.
Gran Turismo is toch een IP van Sony die elke generatie wel een keer uitkomt? En God of War is ook officieel op zowel de PS2 en PS3 uitgekomen (en dan bedoel ik officieel in de zin van een nieuwe game, dus geen remaster of iets dergelijks). En volgens mij is Ratchet and Clank ook al op meerdere generaties uitgekomen (op zowel de PS2 en PS3 zijn nieuwe delen uitgekomen). Alhoewel ik niet weet of die IP van Insomniac Games of Sony is.

Misschien bedoel jij iets anders, maar zoals ik het interpreteer is het al wel eerder voorgekomen. En Gran Turismo past wellicht niet helemaal in die categorie, omdat het geen verhalende game is.
Sterker nog: er komt 100% zeker singleplayer DLC uit. Op de PSX 3 december horen we meer. De geruchten gaan dat deze zich op Sam zal focussen. Waarschijnlijk komt deze februari/maart uit. Dat was toen met TLoU geloof ik ook het geval.
Dat wist ik eerlijk gezegd wel, maar ik had het inderdaad opgeschreven alsof het leek dat ik er niet bekend mee was. Maar toch bedankt voor de info.
Ben het overigens met je eens dat alles nu wel een beetje gedaan is. Het enige is dat ik in het geval dat ze over >5 jaar met een aankondiging komen ik waarschijnlijk wel weer opgewonden kan worden van het vooruitzicht op een nieuwe Uncharted (ben ergens toch nog wel nieuwsgierig naar meer uitdieping van de characters). Maar wat mij betreft is het zeker voor de komende jaren klaar met de franchise.
[...]
De shootouts in deel 4 zijn juist ontzettend schaars in vergelijking met voorgaande delen. Ik vind de rustige momenten ook het tofst, daar niet van. Maar ik vind persoonlijk niet dat er teveel shootouts in deel 4 zitten. Eerder te weinig dan.
Ook hier ben ik het volledig mee eens. Als je het vergelijkt met vorige delen was het in deel 4 een stuk minder. Vond de pacing en de hoeveelheid shootouts in dit deel wat dat betreft dan ook wel weer aardig spot on.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:50
[...]

Het is sowieso vrij uniek dat Sony een IP op een nieuwe generatie voortzet. Volgens mij is dat nog niet eerder gebeurd.
Als eerste schiet me Ratchet And Clank te binnen op de PS2, PS3, PS Vita en PS4 een nieuw deel en Killzone op de PS2, PS3, PS Vita en PS4. Verder nog: God Of War, Gran Turismo en Little Big Planet. Uncharted is geen vreemde eend in de bijt.

[ Voor 17% gewijzigd door Jumpman op 28-11-2016 16:17 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorry, ik bedoel Naughty Dog.

Crash Bandicoot en Jak & Daxter had je alleen op de PS en PS2 en op de PS3 had je 3 delen Uncharted.

Ze hebben dus tot Uncharted 4 steeds een nieuwe IP gedaan per generatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
bram1984 schreef op maandag 28 november 2016 @ 18:05:
Sorry, ik bedoel Naughty Dog.

Crash Bandicoot en Jak & Daxter had je alleen op de PS en PS2 en op de PS3 had je 3 delen Uncharted.

Ze hebben dus tot Uncharted 4 steeds een nieuwe IP gedaan per generatie.
Ja, dat klopt als een bus. En ik denk dat ze het deze generatie nog een keer gaan verbreken met the Last of Us 2; die komt ook vast nog wel uit op de PS4 (Pro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Heb het spel ook weer opgepakt nu op de Pro. Zit nu in Madagascar, 1 woord WOW!!!!

Wat een pareltje is dit zeg.

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

hoi

ik heb ook pro maar kan kiezen tussen 4K of higher FPS of Enhanced visuals als je 1080P tv heb ? wand ik zie alleen HDR maar die kan ik niet aan zetten ivm mijn TV

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Motaro schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:51:
ik heb ook pro maar kan kiezen tussen 4K of higher FPS of Enhanced visuals als je 1080P tv heb ? wand ik zie alleen HDR maar die kan ik niet aan zetten ivm mijn TV
Ben je niet in de war met The Rise of the Tomb Raider? Die heeft de opties die je noemt: 4K, 60 FPS of Enhanced Visuals.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Jep dat is een andere game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Uncharted: The Lost Legacy *O*
Alleen jammer dat Druckmann 't weer niet kan laten om z'n diversiteits agenda te pushen. Erg tof dat Chloe er in zit, maar Nadine Ross is wat mij betreft het meest overbodige en oninteressante karakter uit de Uncharted serie. Had liever gezien dat Nate of Sam zou terugkeren.

[ Voor 84% gewijzigd door Kwistnix op 04-12-2016 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Kwistnix schreef op zondag 4 december 2016 @ 02:01:
Uncharted: The Lost Legacy *O*
Alleen jammer dat Druckmann 't weer niet kan laten om z'n diversiteits agenda te pushen. Erg tof dat Chloe er in zit, maar Nadine Ross is wat mij betreft het meest overbodige en oninteressante karakter uit de Uncharted serie. Had liever gezien dat Nate of Sam zou terugkeren.
Niet mee eens. A Thief's End is het sluitstuk voor Nate, dat was al bekend en ik ben ook een beetje klaar met Nate.

Chloe en Nadine zijn allebei zeer badass (beiden hebben meer charisma dan Nate naar mijn mening) en de setting in de trailer sprak me wel aan. Ik kreeg er een beetje Metal Gear vibes bij.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
Mwah, ik moet zeggen dat ik het wel met Kwistnix eens ben; Nadine Ross is absoluut (nog) geen interessant personage die voor mij in deel 4 ook niet de indruk heeft gemaakt dat een game (of dlc) om haar zou moeten draaien. Ondanks dat kon ze wel erg goed vechten, dus wellicht gaan ze iets heel tofs met haar doen en komt het goed; wat dat betreft heb ik absoluut vertrouwen in Naughty Dog.

Chloe vind ik wel een tof personage die we ook al in meerdere games gezien hebben. Vond het ook jammer dat we haar niet teruggezien hebben in deel 4, dus ik ben blij dat zij terug is. Wat mij betreft doen ze ook nog wat met Sully en/of Sam. Maar goed, we gaan het wel zien... (wellicht zien we Charlie Cutter ook nog terugkomen :D).
Lasmibalsingh schreef op zondag 4 december 2016 @ 10:27:
Chloe en Nadine zijn allebei zeer badass (beiden hebben meer charisma dan Nate naar mijn mening) en de setting in de trailer sprak me wel aan. Ik kreeg er een beetje Metal Gear vibes bij.
Meen je serieus dat je vond dat Nadine meer charisma had dan Nate? Voor mij is Nate (met Sully en Elena) toch echt wel het hart van Uncharted en ik vind Nate meer dan genoeg charisma hebben. Vind het ook absoluut een icoon van de Playstation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 22:07

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Iemand de nieuwe Survival modus al geprobeerd? Zie net dat die toegevoegd is voor single and multiplayer.

Ook 2 nieuwe multiplayer maps. En nog veel meer nieuwe meuk (ook 12 trophies). Geld verdienen in multiplayer is ook op de shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
majoh schreef op maandag 19 december 2016 @ 12:39:
Iemand de nieuwe Survival modus al geprobeerd? Zie net dat die toegevoegd is voor single and multiplayer.

Ook 2 nieuwe multiplayer maps. En nog veel meer nieuwe meuk (ook 12 trophies). Geld verdienen in multiplayer is ook op de shop.
Yep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Lekker kort en krachtig.... :+

En wat vond je er van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ThePrutser schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:27:
[...]

Lekker kort en krachtig.... :+

En wat vond je er van?
Niet echt boeiend. Het is gewoon een horde mode, niets meer niets minder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misterbont
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17-02-2022
Hallo!

Ik game sinds kort op een Oled B6 55 Inch en heb zo m'n indruk dat de tv defect is. Nu speelde ik Uncharted 4 Surivival mode (PS4 Pro) op HDR standard met Trumotion OFF en heb ik zo af en toe last van 'screen tearing' Nu wil ik de TV de schuld geven, dus is mijn vraag hebben jullie ook last van Tearing of Artifacts terwijl je Uncharted 4 op de pro speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misterbont schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 18:04:
Hallo!

Ik game sinds kort op een Oled B6 55 Inch en heb zo m'n indruk dat de tv defect is. Nu speelde ik Uncharted 4 Surivival mode (PS4 Pro) op HDR standard met Trumotion OFF en heb ik zo af en toe last van 'screen tearing' Nu wil ik de TV de schuld geven, dus is mijn vraag hebben jullie ook last van Tearing of Artifacts terwijl je Uncharted 4 op de pro speelt.
Gamemode al aan gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misterbont
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17-02-2022
Nee HDR mode op de B6 (Update voor hdr gamemode is er nog niet naar mijn weten)

Maar heb het nu niet meer gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
Gisteren wave 50/50 van de Survival mode met een maat uitgespeeld. Waar de eerste helft goed te doen was, waren de waves richting het einde toch behoorlijk pittig. Het is verder gewoon vijanden knallen, met soms bepaalde restricties en schatzoeken tussendoor. Wat ook wel handig is, is dat je progress per 5 waves wordt opgeslagen en je het niet in één zit hoeft uit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 19:22
Ik heb het spel in 4 dagen uitgespeeld. Zeker mijn favoriet uit de serie!
De graphics en het acteerwerk waren weer buitengewoon goed. Het lijkt wel alsof alles wat Neil Druckmann aanraakt in goud verandert.Vooral Elena vond ik deze keer erg sterk. Ze deed deze keer minder nadrukkelijk mee dan in de eerste 3, maar de momenten dat zij er was waren gewoon magisch!

Nadine vond ik dan weer slecht. Ook de keuzes die ze doorheen het spel maakt heb ik nooit begrepen.
spoiler:
Waarom werkt ze zelfs samen met Rafe? Ik zat de hele tijd te wachten op het moment dat Nadine zich aansloot bij Drake. En dan loopt ze op einde gewoon weg? :+

Langs de andere kant vind ik dat Naughty Dog een paar stappen achteruit is gegaan van TLOU naar Un4. Begrijp me niet verkeerd, de gameplay en graphics zijn fenomenaal. Ook het verhaal was deze keer goed. Maar toch kon het spel me nooit raken zoals TLOU dat deed.
Je merkt gewoon dat in Uncharted alles groots moet zijn, terwijl bij TLOU het juist de kleine dingen zijn die het spel zo extreem goed maken.

Verder;
spoiler:
Hoofdstuk 10 is gewoon prachtig.
Hoofdstuk 11 was misschien wel het hoogtepunt van de hele serie, op vlak van actie en avontuur.
Hoofdstuk 19 vond ik de slechtste.
En ik was zo blij dat er geen vreemde bovenmenselijke krachten opdoken aan het einde van het spel!

De epiloog was onverwacht en geweldig. Het deed me denken aan het eerste hoofdstuk van TLOU. _/-\o_

[ Voor 63% gewijzigd door Anton.net op 31-12-2016 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
Net ook Uncharted 4 uitgespeeld, en man wat een eyecandy is het :D Deze game is echt super mooi gemaakt met bizar veel aandacht voor alle details. Dat alles maakt ook dat ik het verhaal veel meer beleefde als een film dan een 'game verhaal', en afgezien van wat 'game logica' en wat losse eindjes her en der was het toch wel behoorlijk goed gedaan.

Wat ik dan minder vind aan Uncharted 4 is het feit dat ze aan de ene kant een emotionele reis neer zetten om je broer te redden, en dat heel behoorlijk doen. Maar dat je dan in de gevechten pak m beet 500 man omlegt om je broer te redden.

Voor mij voelt het alsof je 2 games aan het spelen bent. Je hebt het prachtige puzzle/adventure gedeelte dat prima past bij het verhaal, en waar ik ook het meeste plezier aan beleeft heb. Hoe ontzettend mooi was die piraten kolonie en New Devon wel niet vorm gegeven :9~ . Ik had bijna het gevoel in een Pirates of the Caribbean film te zitten :D echt heel erg goed gedaan.

Maar aan de andere kant had je een schiet tent met middelmatige controls, stealth mechaniek voor dummies en gewoonweg minder interessante gameplay. Ik snap dat schieten gewoon lekker werkt om je game langer te trekken, maar ik had gehoopt dat ze op dit gebied ook meer serieus geworden waren zoals ze hun verhaallijn wel neerzetten.

De twee delen passen gewoon niet super lekker meer bij elkaar, want wie is nu de bad guy? De body count staat zo'n 500 voor Nathan en crew tegen 0 voor rafe.

Dan kunnen ze nog een voorbeeld nemen aan Doom, die hebben gewoon het verhaal weggeflikkerd en gewoon een lekkere schiettent gemaakt.

Dus al met al een behoorlijk gemixt gevoel heb ik bij deze game. Hebben jullie ook zo je bedenkingen bij deze tweesplitsing, of accepteren jullie dat als logisch gevolg van het verhaal?

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Laatst online: 06-09 09:57
MenN schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:46:

Dus al met al een behoorlijk gemixt gevoel heb ik bij deze game. Hebben jullie ook zo je bedenkingen bij deze tweesplitsing, of accepteren jullie dat als logisch gevolg van het verhaal?
Je legt inderdaad redelijk wat lui om in de game, maar dat was in de vorige delen niet heel anders, dus het ligt wat dat betreft wel in lijn met de rest van de serie.
Persoonlijk ben ik ook meer van het adventure/puzzle gedeelte.
De game tovert sfeervolle en prachtige omgevingen op je scherm, een goede voice cast met leuke dialogen en een behoorlijk verhaal, dat maakt dat ik het vele schieten wel kan accepteren/voor lief neem.

[ Voor 4% gewijzigd door Flex0r op 11-01-2017 11:31 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenN
  • Nu online
Flex0r schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:30:
[...]

Je legt inderdaad redelijk wat lui om in de game, maar dat was in de vorige delen niet heel anders, dus het ligt wat dat betreft wel in lijn met de rest van de serie.
Persoonlijk ben ik ook meer van het adventure/puzzle gedeelte.
De game tovert sfeervolle en prachtige omgevingen op je scherm, een goede voice cast met leuke dialogen en een behoorlijk verhaal, dat maakt dat ik het vele schieten wel kan accepteren/voor lief neem.
Dat klopt, de vorige games waren niet veel anders. Maar ik had gehoopt dat een 'next gen' Uncharted naast visuele upgrades ook wat nieuwe dingen qua gameplay zou brengen. Maar afgezien van het zwaaien aan een touw zit er eigenlijk niet veel nieuws in deze game.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Laatst online: 06-09 09:57
MenN schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:50:
[...]

Dat klopt, de vorige games waren niet veel anders. Maar ik had gehoopt dat een 'next gen' Uncharted naast visuele upgrades ook wat nieuwe dingen qua gameplay zou brengen. Maar afgezien van het zwaaien aan een touw zit er eigenlijk niet veel nieuws in deze game.
Inderdaad heel vernieuwend op gameplay vlak is U4 niet, maar desondanks toch wel een prachtige game en een mooie afsluiting van de serie mijns inziens

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
MenN schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:50:
[...]

Het gekke is dat Sam dit slingermechanisme dus Nate aanleerde toen hij nog klein was maar pas aan het einde van Uncharted 2 in aanraking komt met dit mechanisme en dan tegen die Nepalees helemaal verbaasd deed hierover. Zie het gedeelte waarover ik het heb hier: YouTube: Uncharted 2 Walkthrough HD Part 25 Chapter 17 Mountaineering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MenN
  • Nu online
Lasmibalsingh schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 12:05:
[...]

Het gekke is dat Sam dit slingermechanisme dus Nate aanleerde toen hij nog klein was maar pas aan het einde van Uncharted 2 in aanraking komt met dit mechanisme en dan tegen die Nepalees helemaal verbaasd deed hierover. Zie het gedeelte waarover ik het heb hier: YouTube: Uncharted 2 Walkthrough HD Part 25 Chapter 17 Mountaineering
Ja, dat is ook niet helemaal vreemd natuurlijk. Het is niet alsof Naughty Dog alle 4 de delen vanaf het begin al gescript heeft, dus her en der zul je vast meer oneffenheden tegenkomen wat betreft verhaallijntjes die niet allemaal goed uitgewerkt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
MenN schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:46:
Helemaal mee eens, er zit veel te veel schieten in de game en dat is best jammer.
Hetzelfde geldt voor Tomb Raider vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 14:08
Paar weken terug ook uitgespeeld en ondanks dat het op heel veel punten vrijwel perfect is kon ik niet echt in het verhaal komen. Mysterieuze piratenschat, verhaal en locatie bij elkaar puzzelen en competitie van een legertje boeven. Ik heb eerdere delen ook gespeeld en ik heb me meer vermaakt met 2 en 3 dan met 4. Wel aardig dat je wat meer over de achtergrond van Nate te weten komt, maar ik vind Sully als sidekick veel relaxter dan Nate`s eigenwijze broer.

Grafisch is het geweldig, net als het leveldesign van sommige locaties zoals het stadje in Madagaskar voor de achtervolging, en alle locaties waar scheuren met de jeep centraal staat. Die jeep lijkt wel wat overpowered want soms is het alsof je er in een kwartiertje mee naar de top van Everest rijdt.

Echt spannend vond ik het niet worden. Het kabbelt rustig naar de endbattle, grafisch prachtig, alles klopt, maar om de vergelijking dan ook maar met TLOU te maken.. daarvan krijgt het verhaal ook een 9,5 of een 10. Het verhaal van UC4 krijgt van mij een 6, misschien een magere 7 omdat je meer over de achtergrond van de hoofdpersonen te weten komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand mij kunnen uitleggen wat die sterren voor de naam van sommige spelers voorstellen in multiplayer, en hoe ze hier aan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Anton.net schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 12:10:
Ik heb het spel in 4 dagen uitgespeeld. Zeker mijn favoriet uit de serie!
De graphics en het acteerwerk waren weer buitengewoon goed. Het lijkt wel alsof alles wat Neil Druckmann aanraakt in goud verandert.Vooral Elena vond ik deze keer erg sterk. Ze deed deze keer minder nadrukkelijk mee dan in de eerste 3, maar de momenten dat zij er was waren gewoon magisch!

Nadine vond ik dan weer slecht. Ook de keuzes die ze doorheen het spel maakt heb ik nooit begrepen.
spoiler:
Waarom werkt ze zelfs samen met Rafe? Ik zat de hele tijd te wachten op het moment dat Nadine zich aansloot bij Drake. En dan loopt ze op einde gewoon weg? :+

Langs de andere kant vind ik dat Naughty Dog een paar stappen achteruit is gegaan van TLOU naar Un4. Begrijp me niet verkeerd, de gameplay en graphics zijn fenomenaal. Ook het verhaal was deze keer goed. Maar toch kon het spel me nooit raken zoals TLOU dat deed.
Je merkt gewoon dat in Uncharted alles groots moet zijn, terwijl bij TLOU het juist de kleine dingen zijn die het spel zo extreem goed maken.

Verder;
spoiler:
Hoofdstuk 10 is gewoon prachtig.
Hoofdstuk 11 was misschien wel het hoogtepunt van de hele serie, op vlak van actie en avontuur.
Hoofdstuk 19 vond ik de slechtste.
En ik was zo blij dat er geen vreemde bovenmenselijke krachten opdoken aan het einde van het spel!

De epiloog was onverwacht en geweldig. Het deed me denken aan het eerste hoofdstuk van TLOU. _/-\o_
Eens over Nadine. Heb het zelf in 2 avonden ongeveer uitgespeeld. Ik zat er he-le-maal in en werd overdonderd van de pracht en praal. Ik vond de stealth (hoe noobie ook) mechanics verfrissend. Ik heb echt genoten van de omgevingen en het verhaal. Ik verwachtte een Indiana Jones, en die krijg, tot de macht 10!

Maar doordat ik vrijwel alles op stealth wilde doen, werden de (verplichte) shootouts me soms wat teveel.

spoiler:
Met name dat stuk net na de lift met de auto, met Elena. Mijn remedie was simpel, doch zeer doeltreffend, ik heb de auto aim vol aan gezet met lock-on, speel overigens op hard, en ik ergerde me direct een stuk minder

9/10: prachtige belevenis die mijn persoonlijke verwachting overtrof :o
Ik zou er graag opnieuw door alle delen heen spelen alsof ik ze nog niet heb gespeeld, wat een heerlijk weekend zou dat zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13:27
Heeft iemand enig idee of de DLC standalone wordt? Dan kan ik de disc namelijk wegdoen. ga die denk ik toch niet meer spelen. :)

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Malfunctions schreef op maandag 6 maart 2017 @ 11:47:
Heeft iemand enig idee of de DLC standalone wordt? Dan kan ik de disc namelijk wegdoen. ga die denk ik toch niet meer spelen. :)
1. Ga naar www.google.nl
2. Tik "uncharted lost legacy standalone" in en druk op enter
3. Druk op de 1e hit (of de 2e, of de 3e, of de 4e etc.)
4. Aanschouw het antwoord op je vraag

spoiler:
Ja, de DLC wordt standalone

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13:27
bram1984 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:15:
[...]

1. Ga naar www.google.nl
2. Tik "uncharted lost legacy standalone" in en druk op enter
3. Druk op de 1e hit (of de 2e, of de 3e, of de 4e etc.)
4. Aanschouw het antwoord op je vraag

spoiler:
Ja, de DLC wordt standalone
Die optie heb ik overwogen, maar vond het leuker om het hier te vragen. Beetje sociale interactie enzo. :>

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cptbuttlick
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 00:26

cptbuttlick

Team green

Ik kon het niet laten om naast mijn dikke pc een ps4 te halen voor deze en horizon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick

cptbuttlick

Team green

Is de mp leuk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Mijns inziens hadden ze die er beter uit kunnen laten, ik vind 'm erg slecht.
Uncharted is geen multiplayer game, net als Assassins Creed en Tomb raider bijvoorbeeld.

Maar er zullen hier vast lui zijn die het niet met mijn eens zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick

cptbuttlick

Team green

dvdkiwi schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 17:56:
[...]

Mijns inziens hadden ze die er beter uit kunnen laten, ik vind 'm erg slecht.
Uncharted is geen multiplayer game, net als Assassins Creed en Tomb raider bijvoorbeeld.

Maar er zullen hier vast lui zijn die het niet met mijn eens zijn ;)
Zijn er veel spelers online bij infinite warfare op ps4?
Op de pc is die dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Die vraag stel je hier in het verkeerde topic ;)
Zag dat je 'm ook al gesteld had in het juiste topic, waar ie hoort.
Ik speel geen tot erg weinig IW online dus kan je er ook geen antwoord op geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 31-07 21:55
In een interview met Arne Mayer (director of communications bij Naughty Dog) kwam ter sprake dat de DLC-uitbreiding/standalone The Lost Legacy wel eens voor ruim tien uur vermaak zou kunnen zorgen:
"Years ago, when we were asked if we were ever doing a single player expansion for Uncharted we always said, 'Well, we don't have the self-discipline to do that'. If we tried to do that we'd create a full game," Mayer told us.

"There's no way we could, sort of, constrict and restrain ourselves, and that's exactly what was happening here. When we were doing story pitches, we were coming up with a game that would be over ten hours long and so we suddenly realised everything we said was true and we couldn't keep it short."
Als het klopt, dan is dat een stuk langer dan de Left Behind-standalone die voor The Last of Us werd gemaakt.

_/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:15
Gisteravond uitgespeeld, was mijn eerste Uncharted game :) man wat was dit goed. Gewoon een leeg gevoel na het afronden :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 07:27:
Gisteravond uitgespeeld, was mijn eerste Uncharted game :) man wat was dit goed. Gewoon een leeg gevoel na het afronden :')
Dan zou ik ook zeker 1 t/m 3 nog even spelen. Ook prachtig om te spelen :D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +2 Henk 'm!
DennusB schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 07:57:
[...]

Dan zou ik ook zeker 1 t/m 3 nog even spelen. Ook prachtig om te spelen :D
Die gaan hoe dan ook tegenvallen na deel 4. Sowieso doodzonde om meteen met 4 te beginnen, wat mij betreft. Je mist een hoop achtergrond verhaal, geschiedenis en verwijzingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

bram1984 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 08:55:
[...]

Die gaan hoe dan ook tegenvallen na deel 4. Sowieso doodzonde om meteen met 4 te beginnen, wat mij betreft. Je mist een hoop achtergrond verhaal, geschiedenis en verwijzingen.
Ik blijf 2 toch de beste uit de serie vinden. Grafisch loopt ie wellicht achter op 4, maar verhaaltechnisch vind ik die beter. Die heb ik dan ook meerdere keren uitgespeeld, bij 4 heb ik die behoefte veel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThePrutser schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 09:00:
[...]

Ik blijf 2 toch de beste uit de serie vinden. Grafisch loopt ie wellicht achter op 4, maar verhaaltechnisch vind ik die beter. Die heb ik dan ook meerdere keren uitgespeeld, bij 4 heb ik die behoefte veel minder.
Mwah ik vind 4 eigenlijk wel de beste. Leuke plottwist ook, die ik mis in deel 2 en dan heb ik het nog niet eens over de bovennatuurlijke shit die ik totaal niet gemist heb. Verder vind ik 4 op alle fronten epischer aanvoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
ik vond vooral de karakters zo ècht. Die cutscenes waren zo goed gedaan. Niks over de top, gewoon puur hoe mensen echt zouden reageren. Daardoor zat het inlevingsvermogen zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 09:06:
ik vond vooral de karakters zo ècht. Die cutscenes waren zo goed gedaan. Niks over de top, gewoon puur hoe mensen echt zouden reageren. Daardoor zat het inlevingsvermogen zo goed.
Ja die cutscenes hebben ze slim gedaan, geheel ongemerkt verhogen ze dan (ook nog) even de grafische kwaliteit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
@bram1984 @ThePrutser @DennusB

is de nathan drake collection aan te raden? remastered versies van 2 en 3 zie ik

[ Voor 20% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 12-05-2017 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 10:52:

is de nathan drake collection aan te raden? remastered versies van 2 en 3 zie ik
Jep. Kan je ze alle 3 in 1x spelen, fijne bundel en remastered idd :) Dus ziet er wat beter uit. Ik zou t zeker doen als je deel 4 tof vond!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, maar wat ik al zei: zonde dat je eerst deel 4 hebt gedaan. Die games zijn technisch en grafisch een stuk minder, omdat ze ouder zijn. Het kan zijn dat je moeite hebt er doorheen te komen, omdat 4 gewoon het summum is van alle 3 de voorgaande delen.

De remaster van deel 1 zit er overigens ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
bram1984 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 10:58:
[...]

Ja, maar wat ik al zei: zonde dat je eerst deel 4 hebt gedaan. Die games zijn technisch en grafisch een stuk minder, omdat ze ouder zijn. Het kan zijn dat je moeite hebt er doorheen te komen, omdat 4 gewoon het summum is van alle 3 de voorgaande delen.

De remaster van deel 1 zit er overigens ook bij.
Dat geloof ik, maar nu niet meer terug te draaien. Kende de hele serie niet :) kon 4 lenen van een vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
@Piet_Piraat7 Enkele weken geleden kon je de hele Nathan Drake Collection (de remastered versions van Uncharted 1, 2 en 3) kopen in de USA PlayStation Store voor 7.99 dollar. Nu kost ie 'helaas' weer $19.99, al is dat nog steeds niet overdreven voor drie leuke games. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Zeker doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 11:00:
[...]

Dat geloof ik, maar nu niet meer terug te draaien. Kende de hele serie niet :) kon 4 lenen van een vriend.
Ik heb de eerste 3 delen allemaal 3 keer uitgespeeld. Zijn gewoon heerlijke games om doorheen te lopen. Als je in staat bent om 4 even te vergeten en geen moeite hebt met wat oudere games dan zijn dit nog hele goede games om te spelen. 1 zal wel de minste zijn op een hoop vlakken, maar ook dit is echt geen slechte game. Vooral 2 is echt een topper, wat mij betreft een klassieker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
Ja, als je nu pas voor het eerst teruggrijpt naar de oude games zal vooral de eerste Uncharted wellicht wat houterig aanvoelen, maar het verhaal en de humor blijven gelukkig even goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dundave1909
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14:59
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 11:00:
[...]

Ik had een beetje hetzelfde verhaal omdat ik laat een PS3 had gekocht heb ik UC3 gespeeld en die speelde echt heerlijk, toen zonder twijfel 4 gekocht (welke ik de beste vind, omdat hij het mooiste en lekkerst speelt) en de collection heb ik een paar maanden geleden gehaald.

Had hem een paar maanden laten liggen omdat er andere games waren die ik daarna speelde, maar heb nu 1 ook uitgespeeld, was wel blij dat die klaar was, hoewel hij nog steeds echt wel goed draait maar als je 4 gewend bent, is deze wat houterig, toch nog steeds wel de moeite om de achtergrond te snappen. Ben ook bezig met 2 nu, die is wel gelijk echt veel beter.

Plus, nu kun je vanaf 1 spelen en heb je een excuus om 4 nog eens te doen 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Tweakers heeft een preview van TLL online gezet en het belooft veel goeds! :)
Nog een klein maandje wachten en dan kan iedereen los gaan _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
Klein kwartiertje gameplay:

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Op de eerste gameplay video na heb ik gelukkig nog nauwelijks iets gezien van TLL. Uncharted 4 footage wilde ik gewoon zien omdat ik wilde weten hoe het er allemaal uit zag, maar dit sla ik lekker allemaal over zodat ik er blind in kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
@bram1984 Ja, net zoals trailers/clips voor films en tv-series. Leuk voor wie meer wil weten, maar overbodig voor wie toch al lang overtuigd is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tweakmans schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 12:33:
@bram1984 Ja, net zoals trailers/clips voor films en tv-series. Leuk voor wie meer wil weten, maar overbodig voor wie toch al lang overtuigd is. :)
Daar begrijp ik helemaal niks van inderdaad. Kijk ik echt nooit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:51
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 09:06:
Dat het echt lijkt komt omdat het ook door echte acteurs wordt gespeeld.. Zoek maar eens op hoe Naughtydog z'n games maakt met motion capture.. Ik heb na Uncharted 4 Horizon Zero Dawn gespeeld, en hoe mooi en brilliant die game ook is, de karakters in de cutscenes etc komen heel erg houterig en nep over als je het vergelijkt met Uncharted (of The Last of Us)..

De Nathan Drake collectie met deel 1 t/m 3 moet je ook zeker spelen.. Jammer dat je daar niet eerst mee begonnen bent.. Dat heb ik wel gedaan en dan snap je bepaalde verwijzingen en relaties tussen personen etc allemaal veel beter.. Brilliante game serie, ik hoop echt dat The Lost Legacy niet de laatste Uncharted game is.. Ik vermoed van niet want het einde van deel 4 liet duidelijk openingen voor een vervolg..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slammz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-07 20:08
Ik lees veel over hoe zonde het wel niet is als je de eerste delen niet eerst hebt gespeeld. Daar ben ik in mijn geval niet mee eens. Ik heb ook Uncharted 4 als eerste gespeeld en zou dat voor geen goud willen veranderen. Die game is echt mijlen boven de eerste 3 in volwassenheid, realisme, verhaal, gameplay en grafisch. Mijn eerste ervaring met een uncharted-esque game was hierdoor enorm intens. Als ik kort van te voren de oudere delen had gespeeld was al burned out geraakt. Ook heb ik een enorme hekel aan supernatural shit en had ik waarschijnlijk daardoor U4 met een smerige smaak in mijn mond zitten spelen wachtende op lame plottwists. Dus gelegen aan je persoonlijke voorkeur je kan de games dus prima later spelen en zien als prequals voor referenties. Als je door de jaren heen met de uncharted games bent opgegroeid zal dat heel anders zijn en dat begrijp ik ook zeker.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 21:07

DarkSide

theres no place like ::1

Het liefst speel ik ook in volgorde van uitkomst. Dan krijg je idd meer mee over de de groei en het verleden en de relaties tussen verschillende karakters.
Zelf heb ik ook eerst UC4 gespeeld omdat ik na jaren weer eens besloot om een console te halen en dit het eerste spel was wat ik speelde. Daarna heb ik pas deel 1,2,3 gespeeld.

Je wordt dan wel terug in de tijd gegooid qua graphics etc. Maar het is nog steeds leuk. Ook vallen soms wat kwartjes over opmerkingen en karakters in deel 4 omdat je die nu pas te zien krijgt.
Het is dus prima om ze niet in de juiste volgorde te spelen.

PS zelf probeer ik ook zo weinig mogelijk mee te krijgen van TLL. Omdat ik ook "verrast" wil worden. En niet de helft al in trailers, analyses etc wil hebben gezien.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ben net klaar met madagaskar, de achtervolging was misschien wel de beste actie scene ooit voor mij in een spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Nog een week guys!
Met U4 vorig jaar was allyourgames een paar dagen eerder, zal het deze keer weer gebeuren? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Conscience NL
s0kkie schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 10:40:
Nog een week guys!
Met U4 vorig jaar was allyourgames een paar dagen eerder, zal het deze keer weer gebeuren? :P
Heb er ook wel weer zin in. De Uncharted games spelen gewoon heel lekker weg. UC4 was grafisch ook ontzettend mooi, dus dat belooft wel wat. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-09 20:03
Inflatable schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 04:55:
[...]

Dat het echt lijkt komt omdat het ook door echte acteurs wordt gespeeld.. Zoek maar eens op hoe Naughtydog z'n games maakt met motion capture.. Ik heb na Uncharted 4 Horizon Zero Dawn gespeeld, en hoe mooi en brilliant die game ook is, de karakters in de cutscenes etc komen heel erg houterig en nep over als je het vergelijkt met Uncharted (of The Last of Us)..

De Nathan Drake collectie met deel 1 t/m 3 moet je ook zeker spelen.. Jammer dat je daar niet eerst mee begonnen bent.. Dat heb ik wel gedaan en dan snap je bepaalde verwijzingen en relaties tussen personen etc allemaal veel beter.. Brilliante game serie, ik hoop echt dat The Lost Legacy niet de laatste Uncharted game is.. Ik vermoed van niet want het einde van deel 4 liet duidelijk openingen voor een vervolg..
Het is niet alleen de motion capture. Er zijn meer games die dit gebruiken om animaties vast te leggen. Maar Bij UC zijn het ook de echt kleine details. De mondhoeken, de stand van de ogen, maar ook de interactie met elkaar, de herkenbare manier van lopen, op de bank zitten en ga zo maar door.

(@Slammz Begrijpelijk dat je er zo over denkt. Echter denk ik dat de meeste hier doelen op de relatie tussen de characters en de totstandkoming van deze relatie. Ik denk dat als je Elena en Nathan vanaf deel 1 naar 3 naar elkaar ziet groeien je beter begrijpt hoe Elena zich voelt in deel 4. Ik vond het dan ook echt een naaistreek van Nathan haha :P Maar goed. Mbt het verhaal van de games onderling maakt de volgorde niet zoveel uit inderdaad.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Slammz schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 09:58:
Ik lees veel over hoe zonde het wel niet is als je de eerste delen niet eerst hebt gespeeld. Daar ben ik in mijn geval niet mee eens. Ik heb ook Uncharted 4 als eerste gespeeld en zou dat voor geen goud willen veranderen. Die game is echt mijlen boven de eerste 3 in volwassenheid, realisme, verhaal, gameplay en grafisch. Mijn eerste ervaring met een uncharted-esque game was hierdoor enorm intens. Als ik kort van te voren de oudere delen had gespeeld was al burned out geraakt. Ook heb ik een enorme hekel aan supernatural shit en had ik waarschijnlijk daardoor U4 met een smerige smaak in mijn mond zitten spelen wachtende op lame plottwists. Dus gelegen aan je persoonlijke voorkeur je kan de games dus prima later spelen en zien als prequals voor referenties. Als je door de jaren heen met de uncharted games bent opgegroeid zal dat heel anders zijn en dat begrijp ik ook zeker.
Liever burned out, maar dan wel de mogelijkheid om gewoon pas een jaar later deel 4 op te pakken, zodat die game weer fris voelt.

Feitelijk mis je gewoon bepaalde zaken als je 1-2-3 nooit gespeeld hebt. Los daarvan zullen 1, 2 en 3 alleen maar tegenvallen na 4, omdat deze met name grafisch gewoon vele stappen achteruit zijn.

Het klinkt meer alsof je het voor jezelf een beetje goed wilt praten, als ik eerlijk ben. :)

Ik heb ze gelukkig in de loop der jaren gespeeld op het moment dat ze uitkwamen. Dat is wat mij betreft nog altijd het ideale scenario.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Slammz schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 09:58:
Ik lees veel over hoe zonde het wel niet is als je de eerste delen niet eerst hebt gespeeld. Daar ben ik in mijn geval niet mee eens.
Ik ben het met je eens.
Deel 4 was mijn eerste (en enige) Uncharted, ook ik had geen zin om me eerst door deel 1 t/m 3 heen te worstelen.
Oplossing: ik keek vooraf een samenvatting van deel 1 t/m 3 op Youtube en was voor mijn gevoel redelijk bij. Na uitspelen van deel 4 had ik niet het idee dat ik aan het eind met grote vragen bleef zitten en ook niet het idee gehad dat ik de vorige delen écht heb moeten spelen alvorens ik aan deel 4 begon.
Het kan dus prima :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
dvdkiwi schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 12:43:
[...]

Ik ben het met je eens.
Deel 4 was mijn eerste (en enige) Uncharted, ook ik had geen zin om me eerst door deel 1 t/m 3 heen te worstelen.
Oplossing: ik keek vooraf een samenvatting van deel 1 t/m 3 op Youtube en was voor mijn gevoel redelijk bij. Na uitspelen van deel 4 had ik niet het idee dat ik aan het eind met grote vragen bleef zitten en ook niet het idee gehad dat ik de vorige delen écht heb moeten spelen alvorens ik aan deel 4 begon.
Ook eensch...

Ik heb eerst de remastered trilogie op de PS4 gespeeld voordat ik begon met deel 4.

Als ik eerlijk ben, vond ik vooral deel 1 zonde van mijn tijd. Karige gfx, matige gameplay. Deel 2 was vrij aardig en deel 3 ook wel, maar had het echt niet gemist als ik gelijk aan 4 begonnen was...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Conscience NL
[...]

Ik ben het met je eens.
Maar waarom het gevoel hebben er doorheen te moeten "worstelen"? Als UC4 je aanspreekt, dan zou ik niet weten waarom 1-3 je niet ook aanspreekt, en ook niet met plezier vooraf kan spelen. Het blijft toch redelijk dezelfde gameplay / narrative / gesprekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Worstelen is niet het juiste woord ;)
3 Delen doorspelen vind ik wat veel, enkel en alleen omdat ik deel 4 wil spelen.

Het is lastig uit te leggen waarom precies, maar omdat ik deel 4 echt een topper vind wil niet zeggen dat ik 1 t/m 3 ook gelijk wil spelen. Ik hou het gewoon bij één deel. Voor nu, want de standalone Lost legacy komt er ook ooit nog wel ;)
Hetzelfde heb ik bij Dark Souls; ik vind deel 3 ontzettend tof maar heb nu, na het uitspelen ervan, niet de behoefte om ook deel II te gaan spelen, ook al staat die beter aangeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
bram1984 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 12:37:
[...]

Feitelijk mis je gewoon bepaalde zaken als je 1-2-3 nooit gespeeld hebt. Los daarvan zullen 1, 2 en 3 alleen maar tegenvallen na 4, omdat deze met name grafisch gewoon vele stappen achteruit zijn.
Wat mij opviel toen ik van de Nathan Drake collectie (deel 1 t/m 3 remastered voor PS4) ging naar Uncharted 4 was de overgang van 60 naar 30 fps.. 30 fps voelde duidelijk veel stropperiger aan, al wen je daar wel weer heel snel aan.. Maar dat was dus een verschil wat in het voordeel van de oudere games sprak.. Natuurlijk ziet deel 4 er verder veel mooier uit etc, al vond ik de graphics van de oudere games ook zeker niet heel slecht..

En ja, bij dit soort story-driven games vind ik wel dat je ze in de juiste volgorde moet spelen.. Ik ben bewust met de Nathan Drake collectie begonnen ondanks dat ik deel 4 ook al had liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik ben het met je eens.
Als je je ergens doorheen moet "worstelen" moet je je inderdaad afvragen of het überhaupt wel games voor jou zijn, denk ik dan. Ik heb alle 3 de delen minstens 2x uitgespeeld op de PS3 en met veel plezier ook de remasters op de PS4 zonder enige moeite uitgespeeld. Het is ook niet dat die games ieder 100 uur in beslag nemen. Binnen 1 á 2 weken ben je er doorheen en sommigen redden ze wel in een weekend. Daarbij zijn het gewoon simpelweg top games, in mijn optiek. Met name deel 2 en 3 kunnen nog prima mee op de PS4. Ik durf zelfs te zeggen dat ik 2 en 3 beter vind dan beide Tomb Raiders, al is het maar om de betere set pieces, de humor en de gevarieerdere omgevingen. Sterker: de set pieces in deel 2 en 3 zijn epischer dan die in 4. Zoek maar eens die met het vliegtuig in deel 3 op, als je die toch niet van plan bent om te spelen, echt fantastisch.

Het kan verder ook prima zonder de eerste delen, aangezien 4 zijn eigen verhaal heeft. Er zitten alleen genoeg knipogen naar de voorgaande delen in en daarbij vind ik het persoonlijk een toevoeging als ik ook de achtergrond van bepaalde karakters ken.
Inflatable schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 13:04:
[...]

Wat mij opviel toen ik van de Nathan Drake collectie (deel 1 t/m 3 remastered voor PS4) ging naar Uncharted 4 was de overgang van 60 naar 30 fps.. 30 fps voelde duidelijk veel stropperiger aan, al wen je daar wel weer heel snel aan.. Maar dat was dus een verschil wat in het voordeel van de oudere games sprak.. Natuurlijk ziet deel 4 er verder veel mooier uit etc, al vond ik de graphics van de oudere games ook zeker niet heel slecht..

En ja, bij dit soort story-driven games vind ik wel dat je ze in de juiste volgorde moet spelen.. Ik ben bewust met de Nathan Drake collectie begonnen ondanks dat ik deel 4 ook al had liggen..
Ik ben niet direct met 4 begonnen omdat die nog niet uit was, maar ik geloof best dat je dat verschil merkt ja. Ik vind deel 4 overigens keurig de 30fps aanhouden met goed gebruik van motion blur, dus die game is wat mij betreft prima soepel. Ik had 'm niet op 60fps gewild met mindere graphics, eerlijk gezegd.

"Helaas" ga ik volgende week op vakantie, dus ik kan alleen woensdag heel eventjes de DLC spelen. Maar na de vakantie ga ik er uitgebreid voor zitten.

[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 16-08-2017 14:02 ]

• Inflatable
bram1984 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 13:56:
[...]

Ik had 'm niet op 60fps gewild met mindere graphics, eerlijk gezegd.
Ik ook niet, maar ik had toch wel gehoopt dat men voor de PS4 Pro er 60 fps van had gemaakt, maar helaas dus.. 60 fps op native 1920x1080 resolutie zonder compromissen qua graphics mag anno 2017 geen probleem meer zijn, zelfs niet voor relatief budget hardware..

Maar verder geen groot probleem, de game loopt inderdaad heel stabiel 30 fps en voelt voldoende vloeiend aan.. Als ik deel 1 t/m 3 daarvoor niet op 60 fps had gespeeld had ik er waarschijnlijk niks van gemerkt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Weer even ontopic:

PSX Sense heeft een review online gezet van TLL :)
http://www.psx-sense.nl/2...ncharted-the-lost-legacy/

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

PSX Sense spreekt over een speeltijd van 6 a 7 uur? Het zou toch zo'n 10 uur zijn:
https://www.psu.com/news/...-game-length-release-date

Volgens HowLongToBeat.com duren deel 1 t/m 3 gemiddeld zo'n 10 uur en deel 4 zo'n 15 uur.

Op metacritic staan veel meer reviews. Gemiddelde score is nu een nette 8,6. Maar toch ben ik wel benieuwd naar de speelduur.

Edit: https://howlongtobeat.com/game.php?id=41814

[ Voor 6% gewijzigd door Tom op 17-08-2017 11:27 ]

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Het is een DLC en niet een volwaardig nieuw deel in de reeks dus het blijft altijd minder uren dan de eerste 4 delen :)
Zoals ze bij PSX Sense ook al zeiden als iemand een complete game verwacht dan raak je teleurgesteld, maar het is en blijft een DLC :P

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

s0kkie schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 12:13:
Het is een DLC en niet een volwaardig nieuw deel in de reeks dus het blijft altijd minder uren dan de eerste 4 delen :)
Zoals ze bij PSX Sense ook al zeiden als iemand een complete game verwacht dan raak je teleurgesteld, maar het is en blijft een DLC :P
In een interview heeft Naughty Dog heel wat anders geroepen:
"Years ago, when we were asked if we were ever doing a single player expansion for Uncharted we always said, 'Well, we don't have the self-discipline to do that'. If we tried to do that we'd create a full game," Meyer told us.

"There's no way we could, sort of, constrict and restrain ourselves, and that's exactly what was happening here. When we were doing story pitches, we were coming up with a game that would be over ten hours long and so we suddenly realised everything we said was true and we couldn't keep it short."
Dat interview was in april en door veel andere sites overgenomen. Die uitspraken zijn nooit teruggetrokken. Vandaar dat ik de verwachting had dat het weer rond de 10 uur zou zijn.
Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste