Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-07 18:01
Mede-auteur:
  • poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

poor Leno

BATTLEFIELD 1

Battlefield 1 is de 11e game in de bekende serie games van DICE en EA. Battlefield 1 werd op 6 mei aangekondigd op een 'World Premiere' Event in London, in bijzijn van onder andere enkele bekende YouTubers als JackFrags en LevelCap.

Battlefield 1 is alweer de 11e titel in de Battlefield franchise die in 2002 begon met Battlefield 1942, welke zich afspeelde tijdens de Tweede Wereldoorlog.

setting

Het spel speelt zich af tijdens de Eerste Wereldoorlog en is waarheidsgetrouw (enkele vrijheden daargelaten) aan deze minder - in videogames - belichtte Wereldoorlog. De verhalen van de singleplayer campagne neemt ons langs bekende slagen en figuren uit deze periode; Lawrence of Arabia en de Harlem Hellfighters maken hun opwachting.

Releasedatum
21 Oktober 2016
18 oktober Early Enlister Access

Platformen
Xbox One, PlayStation 4, PC (Origin)

Gathering of Tweakers [GoT]

Samenspelen met Tweakerts?

Discord-kanaal (text/voip chat)
• Join een van de Tweakers Platoons;

Platoons

features

Game draait op een verdere iteratie van de Frostbite engine, en lijkt dezelfde grafische fideliteit te hebben als Star Wars: Battlefront. Ook hier werd (hoogst waarschijnlijk) gebruik gemaakt van photogrammetry voor de maps.

gameplay

Voertuigen

• Zware en lichte tanks, gepantserde trucks, paarden, dubbel en trippeldekker vliegtuigen, verkenningsvliegtuigen en bommenwerpers, lichtere, wendbare schepen, etc.
• Ook de Behemoths zullen volkomen bestuurbaar zijn[/b]; dat zijn unieke voertuigen die het verliezende team tot zijn beschikking kijgt: Luchtschip, bepantserde trein, slagschip.
• Binnen elke voertuigklasse zijn er zware en lichte varianten
• Sommige tanks kunnen een hele squad herbergen.
• Elk voertuig zal zijn eigen kenmerken hebben en dus een andere speelstijl hebben.
• Nieuw aspect zijn de Voertuig klassen: Als je ervoor kiest om in een voertuig te spawnen, kies je ook voor die rol. Je kunt in die rol je voertuig repareren(mechanic), en hebt wat extra gadgets bij je, maar je primaire wapen is vrij eenvoudig.
• Luchtgevechten zijn weer een stuk analoger: dogfights, bombing raids en strafing runs.

Wapens & gadgets

Geen lock-on wapens meer. Mikken moet je zelf doen.
• Allerlei verschillende soorten wapens zitten in het spel, men hoeft zich geen zorgen te maken over variatie: pistolen, geweren, LMG's, SMG's, sniper rifles, etc.
• Het revive-mechanisme zit in het spel in de vorm van injecties (spuiten).
• De speler heeft meer keuze uit 'melee' wapens: Zwaarden, scheppen en knuppels zijn te zien in de trailer. Ook nieuw is de 'bayonet-charge'; een melee attack met veel meer reikweidte. Deze melee wapens zullen ook van verschillend 'kaliber' zijn, waarbij je het wapen moet vinden die het best bij je past. Sommige melee wapens hebben bijvoorbeeld meer range, maar doen weer wat minder damage. de hand-tot-hand gevechten heeft DICE van de grond af aan opnieuw opgebouwd.
• Een vlammenwerper is beschikbaar voor een van de battle pickups die in de maps verstopt liggen, in de vorm van de nieuwe 'Elite-klasse'.
• Ook genoeg keus in stationaire wapens: watergekoelde machinegeweren, artillerie, etc.
• Gasmaskers als middel tegen mosterdgas-granaten. Je hebt je gasmasker altijd bij je, als je hem draagt kun je niet ads-en (aim-down-sight; mikken via het vizier)
• Dynamiet en anti-voertuig mijnen.
• Er zullen wapen-customisatie mogelijk zijn, beperkt en waarheidsgetrouw. De wapens zullen in ieder geval allemaal een unieke 'smaak' hebben.
• Granaten komen wederm in verschillende smaken; hand-, impact-, rook-, gas-, antitank-, antipantsergranaten. En oh ja, een granaat-werper-boog voor de Support klasse. Zet je gasmasker maar al op.

Single-Player campagne

• Er zit een singleplayer campagne in het spel. Volgens een ontwikkelaar zullen spelers "de wereld rondreizen en dingen ontdekken die lang vergeten waren".
• De verhaallijn volgt meerdere figuren binnen meerdere verhalen.
• De Bedoinevrouw die in de trailer te zine is is een speelbaar karakter.
• De ontwikkelaar wilde 'meer Battlefield' in de campagne stoppen: dat betekend grotere maps en veldslagen waar de Battlefield Multiplayer bekend van is. Het stelt de speler in staat om op zijn eigen manier de dingen aan te pakken, op verscheidene manieren.

Mechanics

• Het klasse-systeem waar Battlefield rondom is gemaakt is voor deze titel weer wat aangepast. De Assault en Medic klassen zijn omgegooid. Verder draait het klassesysteem nog altijd om Squad-based gameplay (maximaal 5 spelers in een Squad).
  • assault
  • medic
  • support
  • scout
Verder krijg je een 'aangewezen rol' als tankbestuurder, piloot of paardenruiter als je in een van die voertuigen spawnt. In deze rol kun je zelf je voertuig repareren, maar heb je verder een beperkte bewapening mee mocht je het voertuig (of paard) verlaten.

Elite-klasse
Nieuw is de Elite-klasse, die als pickups ergens op de maps liggen, vergelijkbar met de Heroe-pickups in Star Wars: Battlefront. Elite soldaten hebben een unieke uitrusting in bepantsering en bewapening.

Sentry; Light Machine Gun (twee varianten: MG 08/15 of Villar Perosa), 1 handgranaat en Club, Extra pantser.
Flame Trooper; Vlammenwerper met flink bereik, 4 Incendiary granaten en Club, Gasmasker
Tank Hunter; Tankgewehr M1918, afgezaagde shotgun, 7 fraggranaten, Club, Gasmasker, Periscoop en Anti-Tank granaat.

Trench Raider (DLC They Shall not Pass); Raider Club, No3 revolver, 3 fraggranaten, smoke granaat, Medical Crate.

Maps & Locaties

• Qua locaties zijn onder andere te zien: Italiaanse Alpen en Dolomieten, de loopgraven van Frankrijk, Arabische woestijn, bossen en indoor ruimten

DLC info

Inmiddels is ook de Premium Pass aangekondigd, waarmee je de toekomstige vier uitbreidingspakketten aanschaft voor € 49,95;

• 4 gethematiseerde DLC pakketten
• 16 nieuwe maps in totaal
• 20 nieuwe wapens totaal
• twee weken eerdder toegang tot de nieuwe maps
• 14 dogtags, 14 Battlepacks / wapenskins

DLC They Shall not Pass

They Shall not Pass: Speel als het Franse leger. Doe mee aan de gevechten in de hel van Verdun, en vecht in Fort de Vaux waar een strijd woedt in de met gas gevulde gangen. Doe mee aan de grootste Franse tankaanval van de oorlog bij de oevers van de Aisne-rivier.

Release: Maart 2017

Tsar

In the Name of the Tsar: Betreed met het Russische leger het grootste front van de Eerste Wereldoorlog. Sluit je aan bij de huzaren tijdens het Broesilov-offensief in Galicië (Oost-Europa). Doe mee aan de schermutselingen van de Albion-aanval in een ijskoude archipel en vecht in de besneeuwde ravijnen van de verraderlijke Łupków-pas.

Release: 19 September 2017
Premium early access: 5 September 2017

Turning Tides

Turning Tides: Doe mee aan de amfibische oorlogvoering van de Eerste Wereldoorlog. Stort je met de nieuwe torpedojager in maritieme confrontaties. Leer alles over het Coastal Class-luchtschip in de interactie tussen land, lucht en zee. Doe mee aan de aanval op de haven van Zeebrugge en bestorm de stranden in de eerste dagen van de Slag om Gallipoli.

Release: December 2017
Premium early access: ??

DLC apocalypse

Apocalypse: Ga het gevecht aan in de beruchtste gevechten van de Eerste Wereldoorlog. Verover zwaarbevochten terrein met bruut gereedschap en unieke wapens geboren uit wanhoop en impasses.

Release: Begin 2018
Premium early access: ??

season pass

editions

Inhoud van de Packs:
Hellfighter PackLawrence of Arabia PackRed baron Pack
Hellfighter Trench Shotgun
Hellfighter M1911
Hellfighter Bolo Knife
Hellfighter Insignia
Lawrence of Arabia’s Black Stallion
Lawrence of Arabia’s SMLE
Lawrence of Arabia’s Jambiya
Lawrence of Arabia’s Emblem
Red Baron’s Triplane
Red Baron’s P08
Red Baron’s Flyer Pin

In de PlayStation Store staan de packs omschreven als "...met thematische wapens, voertuigen en items.Verandert het grafische uiterlijk van drie van de grootste voertuigen in het spel." Dat zou kunnen wijzen dat je deze unieke cosmetische uiterlijken van spelerkarakters en voertuigen al 'unlocked' hebt, en het is vooralsnog onduidelijk of en hoe deze door te spelen vrij te maken zijn.

Official Reveal trailer

Official Gameplay Trailer

Battlefield Gameplay Series

YouTube kanalen met veel Battlefield content

[ Voor 255% gewijzigd door Geronimous op 02-03-2018 18:52 . Reden: E3 info en videos ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stervis
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 27-06 17:32
Ik loop nog niet echt warm van die trailer.

Moo, I say.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-06 14:28
Ik vind het echt heel erg vet eruit zien! Zo veel diversiteit! Was het maar oktober!! Pre-order tijd.....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-07 14:57

Jumpiefox

Hoi ?

Ik vind het er super gaaf uitzien, met een setting die we niet kennen....weer eens wat anders dan dat jaarlijkse gemelk van andere fps' games. Vooral de graphics....DROOL gewoon. Kan COD wat van leren, die hebben dit jaar hun laatste paar tientjes aan mij verdiend, helemaal na die "reveal" van de nieuwe cod. Drama graphics. Dice the bomb gewoon.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:55
Ik ben ook niet echt onder de indruk, battlefield gemixed met the order of 1866

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-07-2024
Ik ben hyped als een malle! :9~ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axelfoley007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:51
Same, Supergaaf met een nieuwe setting. Laat maar komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mnarijnm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19:42
Erg grappig om terug te denken dat Verdun op 1 april hier stiekem naar hintte. Dan vraag ik mij af, wist de devs of Verdun het al of was het een gok? Heb er veel zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigm4tic
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 02-07 19:21

Sigm4tic

High Five!

Ik vond de trailer wel aardig, maar niet erg bijzonder. Ik ben wel benieuwd hoe dit uit gaat pakken aangezien WWI voor zover ik weet een loopgravenoorlog was en niet een erg snelle oorlog. Ook hoop ik niet dat de gameplay langzaam gaat worden vanwege de wapens en de voertuigen die men toen had, maar ik kan het ook mis hebben.

We zullen zien :) ...

Searching for the path of the least resistance using an ohmmeter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stervis
Uberdude schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:24:
Ik ben ook niet echt onder de indruk, battlefield gemixed met the order of 1866
Inderdaad! Het lijkt me nu heel erg overdone qua fantasy... het mag van mij wel wat realistischer.

Naval warfare lijkt ook wel weer eens tof... dikke kanonnen op schepen waarmee je zelf kan knallen.

-edit-

Ik hoor net boats en battleships op de livestream, dus dat belooft wat.

[ Voor 9% gewijzigd door stervis op 06-05-2016 22:32 ]

Moo, I say.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20:10
Oh my... Dit ziet er echt super vet uit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Gaaaaaaf
(Wel op de pc...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Of je het spel wel of niet ligt, over 1 ding kan je het wel eens zijn. Het ziet er supergoed uit. COD verbleekt bij het aanzien van BF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Zou het ? Ik zie toch echt een logo staan van de xbox one. Of wil ik het gewoon anders zien ?

Volgens mij heeft microsoft een groot zak met geld neer gezet mbt de beta testing.... Hoor dat net via de live conferentie via twitch..

[ Voor 22% gewijzigd door innerchild op 06-05-2016 22:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
O wat een goede move deze BF1!

Nu ben ik benieuwd of ze CoD een beetje bij kunnen houden qua sales ! Dat zou wat zijn.

Ik neig in elk geval naar BF1 en niet dat futuristische CoD.

[ Voor 20% gewijzigd door Fuff op 06-05-2016 22:46 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Uberdude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mnarijnm
Zeker weten goede move. Al vragen ze voor de pre order 79.99$ > 79.99 euro. De bonus is 3 dagen eerder spelen en 3 nieuwe packs (wat dat mag inhouden) en 5x battlepacks. Niet echt het waard om te pre-ordenen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-07 20:29

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik hoop dat ze geleerd hebben van BF4 en niet dat het een jaar moet duren voordat het eindelijk fatsoenlijk functioneerd. Maar het ziet er leuk uit, WW1 is weer eens wat anders, ik wacht toch eerst voordat de eerste reviews uit zijn en misschien is er wel een beta weekend ofzo.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
mnarijnm schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:47:
Zeker weten goede move. Al vragen ze voor de pre order 79.99$ > 79.99 euro. De bonus is 3 dagen eerder spelen en 3 nieuwe packs (wat dat mag inhouden) en 5x battlepacks. Niet echt het waard om te pre-ordenen
Dit is wel de deluxe edition, de normale versie is 60 euro pre order

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Vooruit, hier nog maar een keertje dan :D

Afbeeldingslocatie: http://cox-supergroups.com/ShutUpAndTakeMyMoneyCard.png

Ik ben iig hier heeeel blij mee :D

(nu nog ff wat gameplay)

[ Voor 24% gewijzigd door poor Leno op 06-05-2016 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
http://www.amazon.com/Bat...ield+1+collectors+edition iemand zin om 220 dollar voor een collectors edition neer te leggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mnarijnm
Uberdude schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 23:02:
http://www.amazon.com/Bat...ield+1+collectors+edition iemand zin om 220 dollar voor een collectors edition neer te leggen?
uhmmm...ik sla hem over O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op 0:30 sec ofzo, met de groen/gele mosterdgaswolk, zie je first person ingame view! Lewis Gun :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:35
stervis schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:31:
[...]

Inderdaad! Het lijkt me nu heel erg overdone qua fantasy... het mag van mij wel wat realistischer.
Dan zou ik mij als ik jouw was maar eens goed verdiepen in de Eerste Wereldoorlog. Want wat je in de trailer gezien hebt is zeker geen fantasy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Uberdude schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 23:02:
Oh wow das duur :o

Voor mij wordt m dat niet, met die inhoud :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Eindelijk een goede shooter die niet in de moderne tijd zit met zombies en die troep.
Eindelijk gewoon een spel die gewoon klopt (hoop ik)

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-07 20:23

p0st

Dutch Reefer

Wow, dit ziet er veelbelovend uit! Ben wel al klaar met COD sinds MW3 en hoe goed BF4 ook was, het leek wel weer erg op BF3 (Hardline tel ik niet mee :+). Zeer benieuwd naar de eerste 'echte' gamplay trailers en meer details over de multiplayer!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:45

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Kan leuk worden. Vooral air hopelijk 'eindelijk' eens een beetje realistisch in plaats van die jets die met een slakkengangetje voorbij vliegen. En daarbij zijn WW1 vliegtuigen natuurlijk veel gaver. :Y

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:24
Codename eagle remake, I am in. :D

Vond het er super uitzien, had graag iets meer gameplay gezien, maar ik ben blij met de setting.

Alleen gruwelde ik van die "pickup hero", die gepantserde gast zag, ik dacht het al toen ik het zag maar daarna toen ik het ook nog eens hoorde in Jackfrags filmpje. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Als ze de lampjes en knipperlichtjes die overal in beeld verschijnen eruit halen, en dus ook niet voor anderen aanwezig zijn, zodat alles verraden wordt waar je loopt, en het meer op tactiek, dan als een gek rondrennen is gericht, ben ik wel voor. De setting bevalt me wel, maar er zijn echt maar heel erg weinig shooters (van die AA games) die ik nog mooi vind online eerlijk gezegd, enkel die op de PC zijn gericht, en dat is deze niet dus. :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-07 21:03
Hyped!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Interessante video al van Jackfrags met extra informatie (was een van die kerels die het al eerder mocht zien, spelen en feedback geven)

[ Voor 22% gewijzigd door SmokingCrop op 06-05-2016 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
SmokingCrop schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 23:45:
Interessante video al van Jackfrags met extra informatie (was een van die kerels die het al eerder mocht zien, spelen en feedback geven)
[video]
Mooi om te zien.
Ben momenteel beetje erg hype dus vind alles mooi haha zal morgen alles nog eens op m'n gemakje terug kijken.
Hopelijk laten ze gauw een stuk gameplay zien , maar het zal een ww1 setting zijn met een modern jasje dus iedereen blij _/-\o_ ze hebben goed geluisterd naar hun community!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
fevo-1190 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 00:10:
[...]

Mooi om te zien.
Ben momenteel beetje erg hype dus vind alles mooi haha zal morgen alles nog eens op m'n gemakje terug kijken.
Hopelijk laten ze gauw een stuk gameplay zien , maar het zal een ww1 setting zijn met een modern jasje dus iedereen blij _/-\o_ ze hebben goed geluisterd naar hun community!
Gameplay verwacht ik maar op hun event: EA Play @ 12 - 14 juni
Morgen gaat jacksfrags overigens een nieuwe video uitbrengen normaal die minder gerushed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brick Top
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-01-2024
Wel zonde dat ze hun artwork niet hebben aangepast. Perfect voor Battlefield 3, 4 en Hardline maar voor een WO1 game vind ik het toch wat te 'gelikt' ogen. Nu ja, dat is mierenneuken uiteraard.

Ik ben alvast wel blij met de keuze voor WO1. WO2 had nog nét iets meer m'n ding geweest maar het siert DICE dat ze toch eens iets anders proberen - iets dat nog maar zelden is gedaan ('kleinere' games buiten beschouwing gelaten). Dus alleen daarvoor al: hulde! Het zal trouwens wel weer een typische BF-game worden, maar dan één in een WO1-jasje. Ik geloof nooit dat ze de ganse formule om gaan gooien - en als je de trailer bekijkt, hebben ze dat ook niet gedaan.

WO2 was mijn eerste keuze geweest en daarna misschien wel Vietnam, maar dat laatste was sowieso al wel uitgesloten eigenlijk. Van mijn part mag DICE in de toekomst ook wel is komen met een gans fictieve wereld - Mad Max stijl ofzo - zodat ze compleet los kunnen gaan qua voertuigen, wapens etc.

Maar WO1? Bring it on! Ook één van de eerste keren denk ik dat we in een AAA game België zullen bezoeken!? Al kijk ik nu schaamteloos The Battle of the Bulge over het hoofd natuurlijk. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stervis
ThomasG schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 23:06:
[...]
Dan zou ik mij als ik jouw was maar eens goed verdiepen in de Eerste Wereldoorlog. Want wat je in de trailer gezien hebt is zeker geen fantasy.
Ik heb de trailer na een nachtje slapen weer eens gekeken... ik heb misschien iets te snel m'n conclusie getrokken O-)

Ik weet voldoende van de eerste wereld oorlog af en ik zie het nu inderdaad ook goed terug in de trailer. Het kwam alleen heel erg flashy en fantasy over bij een first view.

Moo, I say.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Gewaagde keus om nu een WW1 game uit te brengen, maar ik vind het persoonlijk erg cool. Gezien de reacties op Twitch tijdens de trailer was de overgrote meerderheid het daarmee eens en Twitchchat is nooit positief volgens mij, dus dat zegt wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-07 20:54

bAdmuTs

mAzE

Nou hoop ik dat ze wegblijven van alle perks, unlockables, levels en al die onzin. Gewoon simpel zoals CSGO is prima :).

Zal wel niet maar hoop het stiekem toch

[ Voor 19% gewijzigd door bAdmuTs op 07-05-2016 08:00 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Avioto
  • Laatst online: 02-06 19:17
p0st schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 23:26:
(Hardline tel ik niet mee :+)
Kunnen we niet gewoon met zijn allen afspreken dat Hardline niet bestaat? :P

Ik vind het echt bizar dat zoveel mensen klagen over realisme, in een franchise waarin dat nooit de focus is geweest.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Laatst online: 12-07 23:33

s0kkie

Cowabunga

Heb de trailer inmiddels 10x bekeken en nog steeds staat mijn mond open :o
Ik hoop dat er snel echte multiplayer gameplay verschijnt, dit was wel in engine en dat zijn gewoon cutscenes van de Single Player.
BF blijft natuurlijk een MP game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donderdraak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-07-2017
mnarijnm schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:47:
Een kaal spel dat zou snel gaan vervelen denk ik en dat is ook de hele marketing erachter. Als je uitrekent wat Origin los zou rekenen voor een individuele expansion pack dan vind ik het juist wel de moeite waard. Of je moet een paar maanden of jaar wachten nadat de hype voorbij is. Voor een uitbreiding betaal je op dit moment nog steeds 5 tot 15 euro (nieuwprijs van bundel zal denk ik 49.99 euro zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-05 18:57

afca020

X X X

De setting spreekt mij als doorgewinterde BF1942 en CoD2 speler nogal aan. Altijd wel hoge interesse gehad voor de twee wereldoorlogen, dus een welkome afwisseling met alle futuristische shooters tegenwoordig. Ben vooral benieuwd naar de gameplay, aangezien WO1 aan het westfront een zeer statische, uitputtende en onmenselijke loopgravenoorlog was. BF is over het algemeen gameplay met veel dynamiek, dus ik laat me verrassen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goeiemorgen! Wie is er nog meer opgestaan met de trailer weer 10x te kijken? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier het plaatje van de $220(!) collectors edition

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/91RFsh0ACsL._SL1500_.jpg

Playing cards? Voor als je het spel niet meer wil spelen? 8)7

The Battlefield 1 Amazon Exclusive Collector's Edition* includes:

Battlefield 1 Deluxe Edition Base Game
Collector’s Edition Statue (14" Tall)
Exclusive Steel book
Exclusive cloth poster
Deck of playing cards
Messenger pigeon tube with exclusive** DLC content
Exclusive patch
Premium packaging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-07 13:14
poor Leno schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 09:40:
Hier het plaatje van de $220(!) collectors edition

[afbeelding]

Playing cards? Voor als je het spel niet meer wil spelen? 8)7

The Battlefield 1 Amazon Exclusive Collector's Edition* includes:

Battlefield 1 Deluxe Edition Base Game
Collector’s Edition Statue (14" Tall)
Exclusive Steel book
Exclusive cloth poster
Deck of playing cards
Messenger pigeon tube with exclusive** DLC content
Exclusive patch
Premium packaging
Damn vet, maar wel veel te duur. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
@Leno: Handig hè, die edit knop.

Goed om te zien dat de setting eindelijk weer eens iets anders is. Ik ben echter nooit een BF speler geweest en ben sowieso wel redelijk klaar met online shooters. Waarschijnlijk sla ik 'm dus over. Maar mocht ik een shooter nodig hebben, dan zal het deze worden en zeker niet CoD.

De titel vind ik overigens wel totaal retarded.

Edit: Hier trouwens het gifje van het stukje gameplay.

https://giant.gfycat.com/...lacknorwegianelkhound.gif

[ Voor 21% gewijzigd door bram1984 op 07-05-2016 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Inprincipe betaal je dan 100 euro voor een beeld van een willekeurige man? Beetje een standart collecter edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 10:02:

Goed om te zien dat de setting eindelijk weer eens iets anders is. Ik ben echter nooit een BF speler geweest en ben sowieso wel redelijk klaar met online shooters. Waarschijnlijk sla ik 'm dus over. Maar mocht ik een shooter nodig hebben, dan zal het deze worden en zeker niet CoD.

Haha jepp ;)

Jammer, maar ik verwacht wel dat hier een mooie diepgaande SP bij zit.. De setting leent zich er niet voor om er 'maar ff vluchtig doorheen te fietsen'.
Dus misschien heb je geluk en heb je de MP niet eens nodig :)

De SP zal ook meerdere personages bevatten, uit verschillende landen die het verhaal van hun kan meemaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Nou alle respect voor DICE en de BF games, maar singleplayers maken hebben ze totaal geen kaas van gegeten. Man man wat is dat keer op keer een prutswerk. Die AI in BF4 dan, die is echt lachwekkend. De AI in DOOM 1 is nog geavanceerder volgens mij.

En langer dan een uur of 8 zal het ook wel niet duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, maar ik verwacht nu toch dat ze een stapje verder gaan, aangezien hier toch door de community keer op keer om is gevraagd.. Maar je hebt wss gelijk.

Maar ivm de iconische personages, zoals de Harlem Hellfighters, Red Baron en Laurence of Arabia, heb je best kans dat ze t verhaal flink gaan uitbreiden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Trailer nu ook 10x gezien, nog steeds dik hyped, het muziekje eronder vind ik ook lekker. Hopelijk hebben ze de game op tijd af, aangezien ea kennende ze de game niet gaan uistellen gezien de feest dagen.

Hopelijk kan battlefield nu cod ook een keer hard in de portomonee raken (zal wel niet), de cod van 2017 zal wel advance warfare 2 worden en denk dat tryarch dan in 2018(!) met een historische shooter komt.

En denk dat dice dan als volgende battlefield met bad company 3 komt.

Ben nu ook gehyped voor de ea pers conference tijdens de e3. Mooie line up met titanfall, mass effect en bf5. Voor alle titels zullen ze waarschijnlijk gameplay laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Albinoraptor schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 23:31:

Alleen gruwelde ik van die "pickup hero", die gepantserde gast zag, ik dacht het al toen ik het zag maar daarna toen ik het ook nog eens hoorde in Jackfrags filmpje. :/
Pickup hero? Zoiets als in Battlefront? Hoop het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 10:03:
Inprincipe betaal je dan 100 euro voor een beeld van een willekeurige man? Beetje een standart collecter edition.
Ja best wel he.. Misschien wordt die man nog wel een bekend game personage, maar daar is BF nooit echt mee bezig geweest..

Ik vind het pakket ook magertjes en heb zeker niet de drang deze te kopen.. Als er nou een mooie olijf/khaki groene versleten PS4(neo) komt, wordt het een ander verhaal >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-07 15:09
Was dit interview met de lead game designer van BF1 al gedeeld?

http://venturebeat.com/20...ions-about-battlefield-1/

Staan wel wat interessante quotes in. Zoals:
We’re pushing an open beta to ensure stability.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
bram1984 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 10:07:
Nou alle respect voor DICE en de BF games, maar singleplayers maken hebben ze totaal geen kaas van gegeten. Man man wat is dat keer op keer een prutswerk. Die AI in BF4 dan, die is echt lachwekkend. De AI in DOOM 1 is nog geavanceerder volgens mij.

Nou het was maar goed dat de singelplayer van bf3 en 4 niet langer duurde, niet doorheen te komen, de omgevingen waren wel mooi, maar die characterd hadden de diepgang van een stoel. Dan hoop ik bij deze sp nog liever een paar stoere mannen die gewoon oorlogje gaan spelen met wat spectakel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
bram1984 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 10:07:

Jawel hoor, de Bad Company games hadden een erg vermakelijke SP. Battlefield 3 en 4 waren inderdaad echt ingespeeld op Multiplayer, SP was er wat aangeplakt. Die kritiek hebben ze hopelijk gehoord, en hebben ze nu de kwaliteit van de Bad Company games weer opgepakt. Ze hebben het over diverse unieke karakters - iets wat BC sierde :) En er zijn ook best ingangen: het verhaal van Lawrence of Araba alleen al: en ik denk dat dat vrouwtje met haar gezicht-tattoo op het paard een van de SP-karakters is :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schimanski81 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 10:12:
[...]

Pickup hero? Zoiets als in Battlefront? Hoop het niet.
Nouja het principe zal misschien hetzelfde zijn. Alleen zal het geen 'hero' heten, en zul je niet zo het strijdtoneel betreden zoals in Battlefront.
Waarschijnlijk ligt gewoon de armour en het geweer ergens..

In BF4 zitten er nu ook pickup wapens, die 50cal snipers, 6round floemp geweer, de anti air bazooka etc.
Dus dat principe zullen ze gewoon doorvoeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Laatst online: 14:15
Ik ben zelf nog niet echt hyped. De hele trailer is gewoon CGI en zegt niks over de game. En o.a. afgaande op de cover art lijkt Dice toch wel echt een template te gebruiken waarop ze hun game bouwen. Dat oranje neon licht gedoe past misschien bij modern war, maar totaal niet bij WW1.
We krijgen waarschijnlijk nog steeds voor de PC die vervelende browser server browser. Omdat er nu CTE servers zijn voor Battlefield 4 is voor mij totaal geen garantie dat voor Battlefield 1 het nu wel goed zal zitten met de netcode. Battlefield 4 was namelijk zoveel slechter dan 3 in het eerste jaar.
Ik vind het ook wel zorgelijk dat er toch elk jaar een Battefield(achtige) game uit wordt gepompt.

Ik heb meer hype gekregen van die Jackfrags video hier wat posts boven gepost. Veel concreter dan de trailer zelf.

Overigens was ik meer hyped voor Battlefield 4 met die 17 minute Baku trailer dan deze CGI niks zeggende trailer. Ik snap niet dat veel mensen nu zo happy zijn over Horses. Want ik zie me dat nog helemaal niet voor me. Ook qua animaties om een paard goed te laten bewegen is moeilijk en het kan er heel makkelijk houterig uitzien. En dan met een wat hogere ping of een niet CTE server.

Ik wil niet zeggen dat de hype van de meeste niet terecht is. Maar ik hoop eigenlijk dat niemand pre-orderd want met EA achter Dice is er totaal geen zekerheid dat dit niet net zo'n debakel wordt als Battlefield 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fleximex schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 10:20:
Ik snap niet dat veel mensen nu zo happy zijn over Horses. Want ik zie me dat nog helemaal niet voor me.
Jihad Horse met Horse stuff >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Dit is echt geen cgi hoor, in engine en dice heeft zich al bewezen met star wars battlefront.
De launch van bf4 was wel drama, maar de launch van hardline en sw:bf was gewoon prima, zou me eerder zorgen dat ze de deadline optijd halen.

@leno, dit zou wel een game zijn waarvoor ik een ps4 neo of een geuprade xbone voor zou halen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
DICE heeft anders best wel een reputatie dat ze de graphics die ze laten zien ook de daadwerkelijke graphics zijn, en gezien wat ze met Battlefront hebben neergezet ben ik daar al helemaal niet bang voor.

En oranje-neon gedoe? waar heb je het over?

Met betrekking tot de netcode en stabiliteit: Ook met Battlefront hebben ze laten zien dat ze een zeer geoptimaliseerd spel kunnen uitbrengen op launch day. Bovendien hebben ze met CTE meer dan hun intentie laten zien om te luisteren naar de community.

En paarden.... tja, heel realistische paarden heeft Rockstar al op de PS3 gedaan met Red Dead Redemption. Ook daar ben ik niet bang voor.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Nieuwevolger schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 10:24:
Dit is echt geen cgi hoor, in engine en dice heeft zich al bewezen met star wars battlefront.
De launch van bf4 was wel drama, maar de launch van hardline en sw:bf was gewoon prima, zou me eerder zorgen dat ze de deadline optijd halen.

@leno, dit zou wel een game zijn waarvoor ik een ps4 neo of een geuprade zbone voor zou halen :) .
Dat de ingame engine gebruikt is betekent niet dat het geen CGI is. Deze grafische pracht gaan we echt niet letterlijk in gameplay zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 10:24:
dit zou wel een game zijn waarvoor ik een ps4 neo of een geuprade zbone voor zou halen :) .
Als deze op de 'nieuwe' consoles het spel nog mooier weergeven en nog soepeler laat lopen, dan durf ik niet in te staan voor de veiligheid van mn portomonnee :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-07 20:29

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik zou dat 'pickup hero' niet erg vinden als de mogelijkheid er maar is om het uit te zetten.

Voorderest ben ik benieuwd of er een beta komt zoals bij BF4(Battlefront) om echt te kunnen zien wat het nou werkelijk gaat worden. WW1 heeft genoeg history om een goede verhaal lijn te maken dus je zou denken dat het niet zo'n probleem zou moeten zijn om een fatsoenlijke SP er in te bouwen.

Alleen al de 'Red Baron' heeft genoeg verhaal en dan zou je alleen al een goede 'vlieg campaign' hebben.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:48
Fleximex schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 10:28:
[...]

Dat de ingame engine gebruikt is betekent niet dat het geen CGI is. Deze grafische pracht gaan we echt niet letterlijk in gameplay zien.
Qua graphics leek het heel erg op Battlefront en die ziet er in-game ook nagenoeg gelijkwaardig uit. :)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-07 23:02

jagermeister

Artillerie magneet :-(

bram1984 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 10:02:

Edit: Hier trouwens het gifje van het stukje gameplay.

https://giant.gfycat.com/...lacknorwegianelkhound.gif
Ik snap ook niet waarom het nu Battlefield 1 moet worden aangezien 2 al jaren uit is, maar aan de andere kant... lekker boeiend. Als het maar een goed spel is. Microsoft zal wel een vinger in de pap hebben gehad ivm XBox One of zo.

Had persoonlijk het liefst WWII gezien, maar moet zeggen dat mijn interesse wel gewekt is. Gedurfd van DICE, maar ik denk wel dat ze er iets tofs van weten te maken.

Die 2 seconden gameplay ziet er wel echt heel goed uit. Prachtige gfx zo te zien. Dat bos lijkt qua gfx wel wat weg te hebben van die Battlefront map. :9

Dat gifgas is natuurlijk een belangrijk wapen in WWI geweest, maar of het nou ook echt een leuke toevoeging is? Traangas in Battlefield vond ik altijd maar irritant. Ben ook wel sceptisch over de toevoeging van paarden, maar trek nog geen conclusie dat ik dat maar niks vind. Even afwachten op meer in game footage.

Dat het geheel rauwer en harder over zal komen dan de andere titels in de reeks spreekt me zeker wel aan, maar ook dat moet ik nog zien. Vooralsnog kunnen we gewoon erg weinig zeggen over wat we kunnen verwachten, dus geen pre-order voor mij.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:31
Deze trailer was vooral bedoeld om kenbaar te maken dat het WW1 is geworden. Nog niet echt eerder gedaan op de schaal.
Hoe het spel wordt weten we nog niet, maar de komende maanden zal meer duidelijk gaan worden. Er zullen nog wel een stel trailers komen en meer info om de hype gaande te houden.
Wel gaaf dat ze niet voor scifi gekozen hebben, want dat is wel ff klaar voor mij

Pre order is voor mij nog te vroeg. Wacht meer op n premium..

Kom maar op met alle info over wapens enz.
Oh ja er zal ongetwjfeld ook genoeg te zeuren zijn. Dus sommigen zullen ook daarom wel blij zijn :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ok. Deze CGI trailer van Battlefront: YouTube: Star Wars Battlefront Reveal Trailer

Dat is toch echt niet hoe de game er uit ziet. Kijk naar de animaties. Kijk naar de texture op die boom in het begin. Dat is toch verre van de game die het uiteindelijk is geworden (hoewel die er nog steeds heel mooi uit ziet). Dat is ook met de trailer voor Battlefield 1. Mooi, maar zo zal de game er bij lange na niet uit zien.

En ja onder die Battlefront staat dezelfde "game engine footage".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Heropickup lijkt me onwaarschijnlijk, aangezien mensen geen superkrachten hebben zoals met star wars, of je moet kunnen kiezen uit captain ametica of hitler ;).

Ben wel benieuwd hoe ze dat met classes en locaties doen, kan je je gifgas meenemen naar de woestijn en je zwaard naar de loopgraven? Of zullen ze verschillende classes per maps hebben die je een een beetje kan aanpassen, zoals de oude star wars battlefronts.

YouTube: Star Wars: Battlefront - PC 2K Ultra Gameplay Dit lijkt anders donder veel op die trailer.

[ Voor 14% gewijzigd door Nieuwevolger op 07-05-2016 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fleximex schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 10:34:
Ok. Deze CGI trailer van Battlefront: YouTube: Star Wars Battlefront Reveal Trailer

Dat is toch echt niet hoe de game er uit ziet. Kijk naar de animaties. Kijk naar de texture op die boom in het begin. Dat is toch verre van de game die het uiteindelijk is geworden (hoewel die er nog steeds heel mooi uit ziet). Dat is ook met de trailer voor Battlefield 1. Mooi, maar zo zal de game er bij lange na niet uit zien.

En ja onder die Battlefront staat dezelfde "game engine footage".
Uhmm.. Battlefront ziet er ongeveer wel zo uit.. Niet 100%, maar zeer zeker niet 'verre van' :)

Hier heb ik de ingame shots, kwam verderop in de trailer heel flitsend nog een tweede tegen! Een rifle met scope aan de zijkant :D

Ziet er toch wel heul mooi uit!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/E84xNF1.jpg

Scoped!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/et8rjXo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:07
Laat maar..

[ Voor 83% gewijzigd door Beakzz op 07-05-2016 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Waar switcht ie nou naar, nadat hij de kill maakt? Verrekijker ofzo?

Edit: Oh, gasmasker natuurlijk |:(

[ Voor 5% gewijzigd door Avioto op 07-05-2016 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:58

Stewie!

Keen must die!

Avioto schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 10:56:
[...]

Gasmasker. Hij loopt een gaswolk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Avioto schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 10:56:
[...]

Lijkt mij een gasmasker, zou het wel vet vinden als ze dat goed verwerken in de game, in andere shooters zijn Gas granaten altijd van die waardeloze dingen, dat je bijna altijd beter met normale granaten kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Nieuwevolger schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 10:36:
Heropickup lijkt me onwaarschijnlijk, aangezien mensen geen superkrachten hebben zoals met star wars, of je moet kunnen kiezen uit captain ametica of hitler ;).

Ben wel benieuwd hoe ze dat met classes en locaties doen, kan je je gifgas meenemen naar de woestijn en je zwaard naar de loopgraven? Of zullen ze verschillende classes per maps hebben die je een een beetje kan aanpassen, zoals de oude star wars battlefronts.

YouTube: Star Wars: Battlefront - PC 2K Ultra Gameplay Dit lijkt anders donder veel op die trailer.
Dat vind ik verre van de trailer die ik poste. Nu moet ik wel zeggen dat op het moment dat Darth Vader in beeld komt er geswitchd lijkt te worden naar meer gameplay beelden (er is opeens aliasing). Maar het begin van die trailer in dat bos. Dat is echt verre van de game. Het lijkt er inderdaad op. Maar dat is stijl. Ik kijk ook veel meer naar animaties, textures en schaduwen. En die zijn zoveel mooier dan in de uiteindelijke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:58

Stewie!

Keen must die!

Er zit een balans tussen performance en beeldkwaliteit. Als je voor dat laatste gaat krijg je aardig mooi beeld, maar of het soepel speelt op een gemiddelde game-PC?

Dat een trailer mooier uitziet moet gewoon kunnen. Die worden vaak gerenderd. Er staat niet voor niets bij dat het niet in-game beelden zijn. Vroeger waren trailers vaak opgebouwd uit videobeelden van cut-scenes, dat lijkt helemaal niet op gameplay. De Battlefield trailers hebben juist wel beelden uit de game. Vandaar ook dat ze aangeven dat het volledig door de game engine op beeld gezet is.

[ Voor 54% gewijzigd door Stewie! op 07-05-2016 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Fleximex schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 10:59:
[...]

Dat vind ik verre van de trailer die ik poste. Nu moet ik wel zeggen dat op het moment dat Darth Vader in beeld komt er geswitchd lijkt te worden naar meer gameplay beelden (er is opeens aliasing). Maar het begin van die trailer in dat bos. Dat is echt verre van de game. Het lijkt er inderdaad op. Maar dat is stijl. Ik kijk ook veel meer naar animaties, textures en schaduwen. En die zijn zoveel mooier dan in de uiteindelijke game.
Vind het hier zeker op lijken:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
jagermeister schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 11:02:
[...]
Vind het hier zeker op lijken:
[video]
Dat ziet er grafisch minder uit dan de trailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Opvallend: Er wordt hier ge-hipfired, geen ADS..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Fleximex schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 11:05:
[...]

Dat ziet er grafisch minder uit dan de trailer.
Mwah.. die conclusie kan ik niet trekken uit 2 seconden beeldmateriaal.

Overigens zie ik toch ook wel veel negatieve reacties mbt WWI in dit draadje:

http://battlelog.battlefi.../2979150494265866622/156/

Denk dat EA er goed aan doet om veel vragen weg te nemen en zsm met wat in game footage te komen.

[ Voor 35% gewijzigd door jagermeister op 07-05-2016 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Nieuwevolger schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 10:58:
[...]

Lijkt mij een gasmasker, zou het wel vet vinden als ze dat goed verwerken in de game, in andere shooters zijn Gas granaten altijd van die waardeloze dingen, dat je bijna altijd beter met normale granaten kan spelen.
Ik heb die vuur granaten altijd een tof idee gevonden, om tactisch te gebruiken (ingangen afsluiten, engineers killen die voertuigen reppen, enz). Maar in BF4 was dat niet echt goed uitgevoerd helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Vandaag zouden we toch nog een filmpje krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Avioto schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 11:15:
[...]

Ik heb die vuur granaten altijd een tof idee gevonden, om tactisch te gebruiken (ingangen afsluiten, engineers killen die voertuigen reppen, enz). Maar in BF4 was dat niet echt goed uitgevoerd helaas.
Ook met cod black ops waren die gif genaten gewoon een kwestie van meteen wegwezen zijn, met bf4 speelt echt niemand met gif genaten. Maar als ze zorgen dat de range van het gas gewoon goed is lijken zr mij zeer bruikbaar, lekker de ratten uit het hol jagen.

Zeuren over de animaties in battlefront is mieren neuken, aangezien het onmogelijk is in online shooters om de juiste animatie te laten zien op het juiste moment.

Wapens uit de ww1: YouTube: Advanced Weapons of WW1 (1914-1918)

[ Voor 7% gewijzigd door Nieuwevolger op 07-05-2016 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
jagermeister schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 10:28:
[...]
Had persoonlijk het liefst WWII gezien, maar moet zeggen dat mijn interesse wel gewekt is. Gedurfd van DICE, maar ik denk wel dat ze er iets tofs van weten te maken.
Dit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Nieuwevolger schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 10:58:
[...]

Als ze ze maken zoals bijv. de flashes in BF2 spec ops dan heb je er in ieder geval geen hout aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 316512 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 11:45:
[...]

Als ze ze maken zoals bijv. de flashes in BF2 spec ops dan heb je er in ieder geval geen hout aan.
Nja flasbangs enzo zijn simpele tijdelijke disorientatie wapens.. Mosterd/gifgas is een iets ander kaliber.. dus ik verwacht dat dit behoorlijk aanwezig en schadelijk zal zijn :X
(Als er zelfs maskers voor nodig zijn)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-07 15:28
poor Leno schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 11:48:
[...]

Nja flasbangs enzo zijn simpele tijdelijke disorientatie wapens.. Mosterd/gifgas is een iets ander kaliber.. dus ik verwacht dat dit behoorlijk aanwezig en schadelijk zal zijn :X
Mosterdgas lijkt me inderdaad erg overpowered om zomaar aan iedereen te geven. Denk dat ze het daarom op een strategische plek als useable item zullen neerleggen. In de vorm van een pickup of in de vorm van een activatie method, net als dat vuur in die toren op Firestorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

poor Leno schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 11:48:
[...]

't lijkt erop dat je nog nooit een BF release hebt meegemaakt klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 316512 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 11:52:
[...]

't lijkt erop dat je nog nooit een BF release hebt meegemaakt klopt dat?
Van de laatste paar niet, nee.. Maar hoezo, wat heeft dat met flasbang/mosterdgas te maken?

[ Voor 8% gewijzigd door poor Leno op 07-05-2016 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

poor Leno schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 11:54:
[...]

Van de laatste paar niet, nee.. Maar hoezo, wat heeft dat met flasbang/mosterdgas te maken?
Omdat je waarschijnlijk teleurgesteld gaat zijn (veel te hoge verwachtingen). :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Apocalypse: World War I maar eens gedownload zodat ik die de komende tijd eens kan bekijken. :)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:27
Ik vind het trouwens heerlijk dat er geen lock-on wapens en rare gadgets in de game zitten, gevechten kunnen weer op basis van skill worden gewonnen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Uffeltje op 07-05-2016 11:57 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 316512 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 11:55:
[...]

Omdat je waarschijnlijk teleurgesteld gaat zijn (veel te hoge verwachtingen). :P
Dat heb ik altijd joh _O- Heerlijk!

Bij Battlefront zei men hetzelfde, en toch speel ik het heel veel (300+ uur) :)
Rivanov schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 11:55:
Apocalypse: World War I maar eens gedownload zodat ik die de komende tijd eens kan bekijken. :)
Heel mooi om te kijken en heel bevreemdend om het in kleur te zien, maar geen 'pretje' om te kijken :N

Je krijgt wel een mooi beeld en als je die gezien hebt, zul je ook de mogelijkheden voor BF1 gaan inzien (voor diegenen die dat nog niet zien)

Zeker een aanrader!

[ Voor 43% gewijzigd door poor Leno op 07-05-2016 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-07 18:50
Voor zover ik dat begreep uit de stream, komen de paarden gewoon in multiplayer? "I can either confirm or deny that" terwijl hij zijn hoofd op en neer aan schudden was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Eerste wat ze in de twitch chat zeiden was, c4's op je paard en tanks opblazen haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
poor Leno schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 11:57:
[...]

Dat heb ik altijd joh _O- Heerlijk!

Bij Battlefront zei men hetzelfde, en toch speel ik het heel veel (300+ uur) :)

[...]

Heel mooi om te kijken en heel bevreemdend om het in kleur te zien, maar geen 'pretje' om te kijken :N

Je krijgt wel een mooi beeld en als je die gezien hebt, zul je ook de mogelijkheden voor BF1 gaan inzien (voor diegenen die dat nog niet zien)

Zeker een aanrader!
Heb hun serie van de Tweede Wereldoorlog ook maar meteen gedownload. :)
Was vroeger helemaal gefascineerd door WOII maar kende deze serie nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-07 18:26

beuker19

Killerbeuker is so OP

Nou ik wacht nog even lekker af tot er meer bekend is van de multiplayer.
Ik was eerst negatief over WW1 maar na er even over nagedacht te hebben heeft het misschien ook wel iets.
Geen Lock-on wapens of wapens die automatisch een doel zoeken is voor mij sowieso +1
Nu nog hopen dat ze er niet al te veel ''rommel'' in stoppen en dat het qua gamemodi ook lekker simpel houden net als de wapens en unlocks al hoop ik nog wel op wat variatie in de wapens.
.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SVDW91
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-08-2023
Ik kijk echt uit naar wat ze gaan afleveren.
Het concept spreekt mij aan, terug naar basic oorlog voeren, clash tussen oud en nieuw (paarden vs tanks, zwaarden vs wapens).
Komt eigenlijk wel op tijd, met dat De Grote Oorlog momenteel al 100 jaar achter ons ligt :)
Nieuwevolger schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 12:02:
Eerste wat ze in de twitch chat zeiden was, c4's op je paard en tanks opblazen haha.
C4 zal niet lukken, want dat bestond toen nog niet. Zal dan eerder dynamiet zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op dit soort momenten wilde ik dat in winterslaap kon gaan en de wekker op 21 Oktober kon zetten :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Dan wil ik wel dat er een lijntje hangt aan de dynamiet en de onsteker haha. Zie ik al helemaal voor me dat mensen dan het lijntje gaan volgen en je ze dan gaat opwachten.
En natuurlijk als medic paartjes tot leven brengen.

[ Voor 13% gewijzigd door Nieuwevolger op 07-05-2016 12:16 ]

Pagina: 1 2 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.