Acties:
  • 0Henk 'm!

• bejaim
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 05-02 18:21
Is er al bekend of je in 1st en 3rd person kan gaan schieten? Ik hoop het in iedergeval niet anders ben ik bang dat het meer een battlefront in een ww1 jasje gaat worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!
bejaim schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 12:14:
Is er al bekend of je in 1st en 3rd person kan gaan schieten? Ik hoop het in iedergeval niet anders ben ik bang dat het meer een battlefront in een ww1 jasje gaat worden.
Aangezien het Battlefield heet, zal het alleen 1st zijn (voertuigen wel 3rd zoals BF4 etc.).. Bij Battlefront hebben ze dat erin gedaan om trouw te blijven aan de originelen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:20
beuker19 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 12:10:
Nou ik wacht nog even lekker af tot er meer bekend is van de multiplayer.
Ik was eerst negatief over WW1 maar na er even over nagedacht te hebben heeft het misschien ook wel iets.
Geen Lock-on wapens of wapens die automatisch een doel zoeken is voor mij sowieso +1
Geen doelwitten waartegen dat nodig is ;). In mijn ervaring is het in BF4 vooral heli piloten die daar continue over lopen te huilen, terwijl er weinig anders is wat infanterie tegen een heli kan doen.

En dan is het natuurlijk de vraag wat infanterie krijgt tegen tanks en vliegtuigen. Ik neem aan dat vliegtuigen gewoon met mitrailleurs moeten worden neergeschoten, en dus ook dat ze een stuk zwakker zijn dan een vliegtuig in BF4.

Tanks wordt een lastiger verhaal, in principe hadden alleen de geallieerde die in WW1, en dus hadden enkel de Duitsers een klein beetje anti-tank wapens.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Sissors schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 12:30:
[...]

Geen doelwitten waartegen dat nodig is ;). In mijn ervaring is het in BF4 vooral heli piloten die daar continue over lopen te huilen, terwijl er weinig anders is wat infanterie tegen een heli kan doen.

En dan is het natuurlijk de vraag wat infanterie krijgt tegen tanks en vliegtuigen. Ik neem aan dat vliegtuigen gewoon met mitrailleurs moeten worden neergeschoten, en dus ook dat ze een stuk zwakker zijn dan een vliegtuig in BF4.

Tanks wordt een lastiger verhaal, in principe hadden alleen de geallieerde die in WW1, en dus hadden enkel de Duitsers een klein beetje anti-tank wapens.
De vliegtuigen tijdens de Eerste Wereldoorlog waren zo goed als van bordkraton. Daar schiet je met zo goed als elk wapen doorheen. De vliegtuigen schoten onderling op elkaar met de zelfde machinegeweren als de infantry.

De tanks tijdens de Eerste Wereldoorlog hadden weinig tot geen pantser. Zo had de beroemde Britse tanks tijdens de gehele oorlog een pantser van slechts 6 tot 12 millimeter. Dat hield alleen de geweren, en lichte machinegeweren tegen. Zware machinegeweren en anti-tank wapens schoten daar zo doorheen.

Edit: Het interessante van de Britse tanks tijdens de Eerste Wereldoorlog is dat de vrouwelijke en mannelijke varianten waren. De vrouwelijke varianten hadden enkel 5 machinegeweren, terwijl de mannelijke varianten twee 6 ponders hadden, aan elke kant van de tank een.

[Voor 12% gewijzigd door ThomasG op 07-05-2016 12:43]

Acties:
  • 0Henk 'm!
Sissors schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 12:30:
[...]

De Duitsers gebruikten de tanks die ze van de tegenstanders hadden gekaapt :)

[Voor 9% gewijzigd door poor Leno op 07-05-2016 12:45]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 30-01 09:59
zouden die tanks niet vooral vervoer middels zijn om dichter bij de linies te komen van de vijand? er kwam toch ook een tank die heel je squad kan vervoeren ( altijd gezellig natuurlijk), ik zie vooral voor rush potentie. Vraag me eigenlijk af, werden die zappelings ook gebruiks in de gevechten, want dat ding lijkt me vrij dramatisch, valt niet te missen en zo lek geprikt.

Acties:
  • 0Henk 'm!
*bookmarked*
Niet warm geworden van de trailer, maar ik heb dan ook niks met WW1 (of2).
Ik wacht wel rustig de eerste gameplay beelden af voordat ik een oordeel vel; misschien vind ik het dan opeens heel tof, zou zo maar kunnen.
Een perorder wordt het in ieder geval niet, tot die tijd vermaak ik me nog prima met BF4 :)

Als ik sommige reacties zo lees zat het wel ont-zet-tend diep bij sommige mensen of niet?
Het is en blijft maar een spelletje he, denk aan je hartslag ;)
Alleen al voor de lui die gistermiddag, na het zien van één plaatje, al dingen als k*t Dice en k*t EA riepen hoopte ik dat het totaal iets anders zou worden dan wat zij wilden :+

Nu maar hopen dat we een zootje hongerige konijnen uit onze dubbeldekker kunnen gooien, áchter de vijandelijke linies >:)

[Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 07-05-2016 12:49]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0Henk 'm!
Dit is trouwens de inhoud van de Deluxe editie expansion packs Harlem Hellfighters, Red Baron en Laurence of Arabia :D
  • Harlem Hellfighters Pack: Stocked with a Hellfighter Trench Shotgun, Hellfighter M1911, a Hellfighter Bolo Knife, and a Hellfighter Insignia.
  • Red Baron Pack: Which has a Triplane as a vehicle, a P08 sidearm, and an emblem inspired by the pilot.
  • Laurence of Arabia pack: With Lawrence of Arabia’s Black Stallion for transport, his SMLE rifle, a Jambiya for melee attacks, and an emblem.

Acties:
  • 0Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 12:48:
*bookmarked*
Nu maar hopen dat we een zootje hongerige konijnen uit onze dubbeldekker kunnen gooien, áchter de vijandelijke linies >:)
We? Onze?

Ahwww Kiwi, stiekum van binnen heb je m dus al gekocht en speel je straks gewoon lekker met ons mee :>

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:57
Lekker back to basic volgens mij. Laat maar komen.

Acties:
  • 0Henk 'm!
poor Leno schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 12:59:
Dammit nog geen PS4 pre-order beschikbaar :/
O nee?
Kijk hier dan.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Dan moet je bij Dennis585 zijn :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• r.and.r
  • Laatst online: 04-02 21:09
Had liever WW2 gezien, maar ben met WW1 ook tevreden!
Ik ben vorig jaar in het Bovington Tank Museum geweest en ik moet zeggen, die tanks zagen er zeer log en traag uit. Wat ik me kan herinneren is dat ze vooral gemaakt waren om over "Trenches" te rijden. Daarom dat ze zo lang waren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:52

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter

poor Leno ✝︎

Acties:
  • 0Henk 'm!
poor Leno schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 13:03:
[...]

Ah nice, thnx! Maar ik wil denk ik de Digital Deluxe, via de PS Store :)
Correctie hij staat er wel in! Zoekfunctie gebruiken, staat niet in de spotlight (nog)

Hop en de pre-order is binnen *O*

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-10-2022
hmmmmmmmmmpffff schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 11:55:
[...]

Omdat je waarschijnlijk teleurgesteld gaat zijn (veel te hoge verwachtingen). :P
BF2 map pack special forces niet gespeeld? Traangas en gas masker was een leuke toevoeging

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
poor Leno schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 12:59:
Dammit nog geen PS4 pre-order beschikbaar :/
5/6 maanden voor een release op basis van 1 trailer al pre-orderen? met de BF4 geschiedenis?

hmm.. i'll pass... eerst afwachten hoe de release is :)

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:59

Stewie!

Keen must die!

poor Leno schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 12:49:
Dit is trouwens de inhoud van de Deluxe editie expansion packs Harlem Hellfighters, Red Baron en Laurence of Arabia :D
  • Harlem Hellfighters Pack: Stocked with a Hellfighter Trench Shotgun, Hellfighter M1911, a Hellfighter Bolo Knife, and a Hellfighter Insignia.
  • Red Baron Pack: Which has a Triplane as a vehicle, a P08 sidearm, and an emblem inspired by the pilot.
  • Laurence of Arabia pack: With Lawrence of Arabia’s Black Stallion for transport, his SMLE rifle, a Jambiya for melee attacks, and an emblem.
Ik zag de PC collector edition er nog niet bijstaan, maar ik heb het nagevraagd en die komt er ook aan (net als PS4 en Xbox One Collector Edition).

Acties:
  • 0Henk 'm!
Stewie! schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 13:13:
[...]

Ik zag de PC collector edition er nog niet bijstaan, maar ik heb het nagevraagd en die komt er ook aan (net als PS4 en Xbox One Collector Edition).
Die had ik al eerder gepost :)

Hier het plaatje van de $220(!) collectors edition, op Amazon.

Playing cards? Voor als je het spel niet meer wil spelen? 8)7

The Battlefield 1 Amazon Exclusive Collector's Edition* includes:

Battlefield 1 Deluxe Edition Base Game
Collector’s Edition Statue (14" Tall)
Exclusive Steel book
Exclusive cloth poster
Deck of playing cards
Messenger pigeon tube with exclusive** DLC content
Exclusive patch
Premium packaging

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hmmmmmmmmmpffff
  • Nu online
NLsandman schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 13:11:
[...]

BF2 map pack special forces niet gespeeld? Traangas en gas masker was een leuke toevoeging
Juist wel, daarom zeg ik het. Viel tegen imo en zorgde altijd voor lag.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nieuwevolger
een setje kaarten is eigenlijk nog best origineel haha.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NLsandman
  • Laatst online: 09-10-2022
hmmmmmmmmmpffff schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 13:19:
[...]

Juist wel, daarom zeg ik het. Viel tegen imo en zorgde altijd voor lag.
Lag kan ik mij niet meer herinneren maar irritant was het wel ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 632581

Lol dat mensen battlefield oordelen alleen op battlefield 4. Ik speel battlefield vanaf het begin en nog steeds op de pc battlefield 2 project reality mod. Battlefield heeft altijd geweldige games gemaakt op 1 na miscchien en dat is battlefield 4. Je kan niet altijd winnen.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Hele goede trailer analyse.

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X :: PlayStation 5 | Ryzen 7 5800X3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13:10
*slik* ik realiseerde me net dat de open beta vaak 2 maanden voor de release is! En dat ik er dan ongeveer net niet ben xD

Maar is er eigenlijk al iets bekend over de premium versie? Ik zag dat er alleen een standaard en deluxe is in Origin. Het zou toch niet zo zijn dat er geen of gratia DLC's komen!

[Voor 50% gewijzigd door raiders op 07-05-2016 13:46]

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Levelcap geeft duidelijk aan dat de pers echte gameplay heeft gezien met dezelfde graphics als de trailer.

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X :: PlayStation 5 | Ryzen 7 5800X3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sissors
Rivanov schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 13:52:
Levelcap geeft duidelijk aan dat de pers echte gameplay heeft gezien met dezelfde graphics als de trailer.
Dat is één optie, of hij is nogal optimistisch. Toen hij zijn hele verhaal begon over flight physics omdat een vliegtuig in een spin neerstortte vroeg ik me vooral af of dat niet gewoon een cinematic was.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ThomasG
  • Nu online
Sissors schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 13:57:
[...]

Dat is één optie, of hij is nogal optimistisch. Toen hij zijn hele verhaal begon over flight physics omdat een vliegtuig in een spin neerstortte vroeg ik me vooral af of dat niet gewoon een cinematic was.
Je moet niet vergeten dat Battlefield 1 een verbetererde Frontbite engine gebruikt, welke is verbeterd van de variant die gebruikt wordt voor Star Wars: Battlefront. Daar storten "vliegtuigen" ook neer in een spin. Het is zeer goed moelijk, en waarschijnlijk, dat het in-game net zo is. In de videos staan de graphics natuurlijk op het aller hoogst mogelijk, maar op ultra krijg je (bijna) precies dezelfde graphics; mits je een goede videokaart hebt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hmmmmmmmmmpffff
  • Nu online
Anoniem: 632581 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 13:38:
Lol dat mensen battlefield oordelen alleen op battlefield 4. Ik speel battlefield vanaf het begin en nog steeds op de pc battlefield 2 project reality mod. Battlefield heeft altijd geweldige games gemaakt op 1 na miscchien en dat is battlefield 4. Je kan niet altijd winnen.
Als jij graag DLC koopt en er geen problemen mee hebt dat je hits niet werken, helemaal prima. ;w

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-02 21:31
Om dit filmpje moest ik wel lachen!
YouTube: Battlefield 1 Vs Call Of Duty : Infinite Warfare - Trailer Reactions

Gelukkig heeft Dice de ballen om toch voor deze shooter te kiezen. Natuurlijk moeten we het nog maar afwachten of het lekker gebalanceerd en goed speelt. Ik heb er wel vertrouwen in!
Wat Call Of Duty betreft. De spellen die na World At War zijn uitgebracht versta ik niet onder Call of Duty. De naam wordt gewoon misbruikt voor een hoop kut spellen. Hopelijk komen daar een keer mensen werken die wel weten hoe het zit met de geschiedenis en verwachtingen van het spel! Daarnaast zouden ze eens moeten kiezen om 1x in 2 jaar een game uit te brengen.

Ik ben overigens een extreme fan van Wo1 en Wo2 spellen/spullen. Ik ben ook dan heeel erg blij :D _/-\o_

[Voor 6% gewijzigd door Mosin op 07-05-2016 15:07]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• r.and.r
...
Wat Call Of Duty betreft. De spellen die na World At War zijn uitgebracht versta ik niet onder Call of Duty. De naam wordt gewoon misbruikt voor een hoop kut spellen.
...
Helemaal waar! Na WaW was het precies gewoon zo snel mogelijk nieuwe games uitbrengen zonder echte vernieuwingen.

[Voor 30% gewijzigd door r.and.r op 07-05-2016 15:10. Reden: Quote korter gemaakt]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:33
Vind het erg jammer dat iedereen #ripcod roept, dat betekend dadelijk dat al die snotneuzen ook Battlefield gaan spelen. :+

De horror. :+ :P
Heerlijk flauw, maar door die gast op einde kan je sowieso je lach al niet inhouden. :P

[Voor 56% gewijzigd door Albinoraptor op 07-05-2016 15:14]

Acties:
  • 0Henk 'm!
Albinoraptor schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 15:13:
Vind het erg jammer dat iedereen #ripcod roept, dat betekend dadelijk dat al die snotneuzen ook Battlefield gaan spelen. :+

Wel een BF4 gespeeld het laatste half jaar?
Het meerendeel van de spelers weet niet waar ze mee bezig zijn.
Of het allemaal CoD Spelers zijn weet ik niet, maar dat ze niet weten wat rush inhoudt weet ik wel.
Ik hoop zo erg dat ze in de nieuwe BF een tutorial stoppen; veel spelers kunnen er wel een gebruiken.

[Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 07-05-2016 15:20]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-02 21:30
r.and.r schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 13:05:
Had liever WW2 gezien, maar ben met WW1 ook tevreden!
Ik ben vorig jaar in het Bovington Tank Museum geweest en ik moet zeggen, die tanks zagen er zeer log en traag uit. Wat ik me kan herinneren is dat ze vooral gemaakt waren om over "Trenches" te rijden. Daarom dat ze zo lang waren.
Ergens deel ik je mening aangezien WW2 veel bekender is en natuurlijk geavanceerder vergeleken WW1.
Maar, alles, maar dan ook alles behalve een futuristische shooter of in het huidige tijdperk, die heb ik nu wel genoeg zien.
Indien de taktiek bij dice / ea is: eerst WW1 en dan als opvolger WW2, vind ik dat de beste keuze.
Anders heb je al een grote kans indien ze eerst met WW2 komen dat WW1 overgeslagen wordt en je weer richting een moderne shooter gaat.
Liever de kans op eerst WW1 en dan WW2.

Tot nu toe loop ik in ieder geval heel erg warm voor deze game, na de trailer gisteren op tweakers had ik zoiets van: YES YES YES!

Ik ben dan ook iemand die qua met grote shooters opgegroeid ben: medal of honor AA, cod 1 en 2, return to castle wolfenstein en etc.
Uiteraard ook het doom tijdperk etc meegemaakt (maar niet te vergelijken met een game als MOHAA).
Die games hebben mij altijd het meeste getrokken, zo ook de films / series als saving private ryan, band of brothers en meer.
Ik heb dan ook niks met oorlog films in Afghanistan en het Oosten (komt neer als propaganda voor mij).

Ondanks dat ik zeer blij ben de WW1 en WW2 persoonlijk niet meegemaakt te hebben, vind ik het wel een zeer interessante periode. En dat weet zich vaker zeer goed te vertalen tot een game.

Dusja, ondanks dat ik weinig hoop meer had met BF (terwijl ik BF3 en 4 stiekem toch wel tof vind) heb ik wel weer hoop in BF1.

Ze hebben geluisterd naar de oude community: iedereen wilt weer een WW1/2 game op de huidige jeugd grotendeels na.
Indien ze dat ook doen op gebied van bugs en stabiliteit, helemaal top.

Ps. ik ben een console (xone) gamer, dus ik heb geen keuze voor een goede ww1/2 online shooter.
Het is daarom wel jammer dat ik niet van games als: https://www.kickstarter.c.../1947432146/war-of-rights kan genieten. Civil war, open wereld, mooi gemaakt... Zou ook echt een game voor mij zijn net als BF1, maar helaas niet voor de console.

[Voor 7% gewijzigd door LopendeVogel op 07-05-2016 15:25]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:33
dvdkiwi schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 15:18:
[...]

Wel een BF4 gespeeld het laatste half jaar?
Het meerendeel van de spelers weet niet waar ze mee bezig zijn.
Of het allemaal CoD Spelers zijn weet ik niet, maar dat ze niet weten wat rush inhoudt weet ik wel.
Bijna dagelijks nog. :)
Is ook mijn grootste reden van ragequiten, idiotic teammates. |:(

En Rush? Bestaat die gamemode nog. :+ Als ik daar al aan ga beginnen dan zet me al vast maar in het gekkenhuis, sta je daar met 2 man de objective te armen, maar back-up....

Zie jullie wel vaker rush spelen, moet ik maar eens joinen. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!
Haha klinkt bekend!
Wij spelen vaak met één squad tegen het andere team. De rest van ons team is óf tdm aan het doen (in rush ja), óf zit ergens in de bergen te snipen.

Laat ze de nieuwe BF alsjeblieft nóóit in de aanbieding doen, zodat alleen BF liefhebbers de game gaan spelen ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nieuwevolger
laats ook een potje gespeeld in bf4. met vreemde gasten, maar heel de squad ging wel steeds op elkaar respawnen en elkaar te helpen om een punt te veroveren, alleen al het gevoel dat iemand je revived en niet alleen aan zich zelf denkt voelt al goed. maar je hebt ook van die lui die alleen maar in z'n kut helikopter wilt zitten en de rest van het team zit helemaal verspreid.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• r.and.r
JeroenC schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 15:21:
[...]

Ergens deel ik je mening aangezien WW2 veel bekender is en natuurlijk geavanceerder vergeleken WW1.
Maar, alles, maar dan ook alles behalve een futuristische shooter of in het huidige tijdperk, die heb ik nu wel genoeg zien.
Indien de taktiek bij dice / ea is: eerst WW1 en dan als opvolger WW2, vind ik dat de beste keuze.
Anders heb je al een grote kans indien ze eerst met WW2 komen dat WW1 overgeslagen wordt en je weer richting een moderne shooter gaat.
Liever de kans op eerst WW1 en dan WW2.
offtopic: Wow, ik herkende mezelf helemaal in jou tekst!

Ik hoop dat ze het even dynamisch kunnen houden als de voorgaande delen... Want zover ik weet was WW1 toch redelijk statisch?
Desondanks, BF 1 here we come!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:10

RoyK

Illustrator

1 ding is zeker, ik ga een heleboel dingen leren over de WW1 die ik nog niet wist :)

Mijn portfolio
Volg me op Instagram

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LopendeVogel
RoyK schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 15:29:
1 ding is zeker, ik ga een heleboel dingen leren over de WW1 die ik nog niet wist :)
Zo te horen ga je ervoor zorgen dat de loopgraven gevuld worden ? :D

Misschien leuk om een paar films te kijken uit de WW1 / WW2 periode om een beetje in de stemming te komen.. Moet je er uiteraard wel een klein beetje van houden, maar qua verhaal en hoe het je weet te pakken (mij in ieder geval) is gewoon abnormaal.
Daar waar de vrouwen een traantje laten vallen bij een film als ''komt een vrouw bij de dokter'' (of hoe die meuk genoemd wordt). Heb ik dat bij saving private ryan. Zo'n sfeer, zo'n teamwork nja geen woorden voor.
Een serie die makkelijk kijkt: band of brothers (vind ik tevens ook nog altijd 1 van de beste). En het geeft je hopelijk een idee van wat je kan gaan verwachten in BF1.

Maar goed ik loop altijd wel snel warm van WW1/WW2 films/series/games, die hebben mij altijd weten te pakken. Wellicht doordat mijn opa en oma's het meegemaakt hebben en je daar verhalen van hoort, i dont know.

Maar er is geen 1 game die mij echt weet te pakken, behalve de WW1/2 games.. Klinkt misschien heel fout aangezien het een extreem zieken tijd was ( mijn opa heeft in auschwitz gezeten doordat die lompe Duitsers dachten dat het een jood was ) en er was helemaal niks leuks aan.. Toch die games, waarschijnlijk doordat ik het zo interessant vind, trekt het me direct.

Maar goed, tot de release even mijn vrouw genoeg aandacht geven want die gaat ze zeker weten tijdelijk minder krijgen bij de release van BF1.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SebkeClaes
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 29-12-2022
Mensen schijnen te vergeten dat WOI zoveel méér was dan alleen de loopgravenoorlog aan het Westelijk Front. Noord-Afrika, Turkije, het Midden-Oosten, de Alpen, het Oostfront, de jungles van Centraal-Afrika, grote zeeslagen, de eerste fighter aces, dat allemaal was ook WOI. Hier werd de basis gelegd voor al het wapentuig voor de komende oorlogen, een schier onuitputtelijke bron van inspiratie voor DICE. Ik ben héél erg hyped voor deze release :)
Als ze de lessen die ze uit BF4 geleerd hebben hier in verwerken kijk ik zeer uit naar het resultaat. De open beta zal veel duidelijk maken op het vlak van balance/gameplay. Ook niet vergeten dat dit maar de eerste trailer was, maar als we op de vorige trailers van Dice mogen afgaan is dit gewoon wat er met deze engine in-game mogelijk is. Battlefront is hier toch ook een prachtig voorbeeld van, wat een prachtige visuals. + DICE maakt nu eenmaal de beste trailers in mijn ogen.

Canon 5D Mk II • 15mm 2.8 • 28mm 1.8 • 70-200mm 2.8 • 600EX-RT

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Illustrator

Ik heb wel een passie voor de WW2 sinds ik klein ben. Best veel bezig met verdedigingswerken. Mede doordat ik in mijn jeugd veel in Hoek van Holland was en de bunkers daar kan dromen. De WW2 in zijn geheel, maar dan met name het Europese deel boeit me enorm. Ik heb best veel documentaires gezien en zijn natuurlijk de nodige WW2 films, van een Bridge to far tot Saving Private Ryan allemaal gezien.

De WW1 daarin tegen is voor mij bijna geheel onbekend. Het heeft nauwelijks in Nederland gespeeld. Er is veel handel geweest. De kans is aardig groot dat ik de game gaat aanschaffen. Maar een pre-order zit er niet in. Die fout heb ik meerdere malen gemaakt.

Mijn portfolio
Volg me op Instagram

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:00
Even de balans opmaken.

CoD Inifinite Warfare Trailer
10.5 miljoen views in 5 dagen
218k likes & 633k dislikes

BF 1 Trailer
7.3 miljoen views in minder dan 24 uur
510k likes & 10k dislikes

#ripcod

Acties:
  • 0Henk 'm!
En toch zal CoD er net als elk jaar weer enkele miljoenen verkopen ;)

#againsthashtagswheretheydon'tbelong :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nieuwevolger
zou het wel ziek vinden als de makers van titanfall of anders visceral games met een nieuwe medal of honer bezig zijn. gewoon een simpele ww2 shooter met mooie maps. denk dat dice hierna gaat werken aan een moderne BF voor de afwisseling. Maar die zou je dan pas zien in 2019 waarschijnlijk omdat ze ook met andere dingen bezig zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nieuwevolger
dvdkiwi schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 15:43:
En toch zal CoD er net als elk jaar weer enkele miljoenen verkopen ;)

#againsthashtagswheretheydon'tbelong :+
Ik denk dat de gemiddelde cod speler ( pubertjes) geen idee heeft wat er op het internet afspeeld op game sites en degelijk. Zou ze ook een rot zorg zijn, die willen alleen maar een shooter om samen te spelen en kijken niet langer dan hun neus lang is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sissors
Ach klagen over CoD is ook al jaren aan de gang, en toch kopen gewoon heel veel het, en is het gewoon significant populairder dan BF games. Maakt niks uit, maar mensen die een Youtube video disliken en dan het alsnog kopen zijn ook niet een bijzonder goede bron voor verkoopcijfers.

Net als dat klagen over teamplay van nu en dat vroeger iedereen wel als een team speelde ook iets is wat bij elk nieuw spel weer tevoorschijn komt.

Overigens iets wat ook altijd al gaande is zijn dat spelers van één spel zich superieur voelen aan mensen die liever een ander spel spelen. Ik heb serieus nog nooit een spel gespeeld waarbij er niet genoeg mensen in de community zaten die zich beter vonden omdat ze spel A leuk vonden en niet spel B.

[Voor 25% gewijzigd door Sissors op 07-05-2016 15:48]

Acties:
  • 0Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 15:45:
zou het wel ziek vinden als de makers van titanfall of anders visceral games met een nieuwe medal of honer bezig zijn. gewoon een simpele ww2 shooter met mooie maps. denk dat dice hierna gaat werken aan een moderne BF voor de afwisseling. Maar die zou je dan pas zien in 2019 waarschijnlijk omdat ze ook met andere dingen bezig zijn.
Battalion 1944 komt eraan!

En ik wist gewoon dat het daarom was dat de dev (die het eerder mocht zien) zo enthousiast was! Geen concurrentie :D

Battalion 1944 kickstarter

:)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Waarom zou je uberhaupt nu al pre-orderen als je digitaal gaat. Kan een dag voor release ook nog. :+

Acties:
  • 0Henk 'm!
Rivanov schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 15:48:
Waarom zou je uberhaupt nu al pre-orderen als je digitaal gaat. Kan een dag voor release ook nog. :+
Voor dat heerlijke gevoel :>

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LopendeVogel
dubbeldekkert schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 15:40:
Even de balans opmaken.

CoD Inifinite Warfare Trailer
10.5 miljoen views in 5 dagen
218k likes & 633k dislikes

BF 1 Trailer
7.3 miljoen views in minder dan 24 uur
510k likes & 10k dislikes

#ripcod
10,5 miljoen views waarvan 10 miljoen zaten te wachten op informatie over MW :P

Nee maar goed, ik ben nooit anti cod of anti bf geweest ( altijd beiden gespeeld vanaf deeltje 1, en in beiden games veel plezier gehad, totdat het teveel toekomst gericht was, en vooral cod ging daar te ver op in, waardoor ik die al 2 -3 versies overgeslagen ben ). Maar BF1 is toch wel iets waar heel veel mensen al een hele tijd om schreeuwen, en nu gaat het eindelijk komen.
Met die advanced warfighter (cod) had ik zoiets van oke deze komt er niet in laat maar zitten allemaal, het wordt tijd voor een goede ww1/2 game. En die gaat EA / Dice hopelijk geven!

Het is jammer want ik denk deels de oorzaak wel te weten, de jeugd van 10-18 jaar en gamen, die hebben hoog waarschijnlijk geen opa of oma die WW1 of 2 meegemaakt heeft. De volwassenen vanaf circa 26 jaar hebben een grote kans wel een opa of oma te hebben die de WW1 en/of 2 meegemaakt hebben.
Die sterke en steengoede verhalen maken je nieuwsgierig (mij in ieder geval wel) waardoor veel interesse na die periode toe gaat.

De jeugd van nu dus circa 10-18 jaar die zitten niet te wachten op een WW2 film/serie/game, die willen in de ruimte zitten, die willen op mars en pluto rond zweven met hun pistool. Ik begrijp het wel min of meer door mijn vermoedelijk reden hierboven. Niks mis mee..
Maar ik, bijna 30 jaar aanwezig op deze planeet, heb wel verhalen meegemaakt over WW1 en 2. Dus ik ben blij dat EA / Dice ook aan ons denkt. _/-\o_

[Voor 30% gewijzigd door LopendeVogel op 07-05-2016 16:05]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04:31

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

poor Leno schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 15:48:
[...]

En ik wist gewoon dat het daarom was dat de dev (die het eerder mocht zien) zo enthousiast was! Geen concurrentie :D

Ik irriteer me er altijd aan als er voor PC staat. Dan vind ik dat het ook moet werken op een of andere halfgare zelf-gecompileerde FreeBSD bak. Als je dat persoonlijk gebruikt is dat ook een PC. Als je het dan alleen voor Windows uitbrengt, dan klinkt het een beetje alsof je zegt "De game is voor WIndows", om vervolgens alleen Vista of 10 met de allerlaatste updates te ondersteunen, of te zeggen dat de game "voor Playstation is" om het vervolgens alleen voor de PS3 uit te brengen. Wat mij betreft moet een spel wel heel goed zijn wil ik het op WIndows spelen. Ik ben redelijkf an van BF4 en alsnog neem ik nauwelijks de moeite om mijn WIndows VM op te starten en het te spelen. Het is ook een beetje de vraag of ik met BF1 ga spelen, wat dat betreft. Bij dit spel is er trouwens ook bijna geen reden om OSX of Linux niet te supporten, behalve dat ze misschien te lui zijn om op de "compileer" knop te drukken. UE4 werkt volledig op nagenoeg elk platform.

[Voor 8% gewijzigd door Amanoo op 07-05-2016 16:14]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nieuwevolger
nou als activision gewoon deed waar de mensen om vragen was er niks aan de hand, maar ze zijn gewoon doorgeslagen met black ops 3, iedereen loopt er als een clown bij (en dat vinden mensen blijkbaar leuk). Ik ben nu 19 jaar en al mijn vrienden hebben ook veel meer met de tweede wereldoorlog dan die futuristische zooi. destijds was er een enorme hype om mw2 (toen zat ik de brugklas) en het was best lekker om online te spelen. daarna waren ze nog best orgineel met black ops 1. maar daarna sloeg activision helemaal de plank mis om steeds maar grotere onzin uittebrengen. Maar ik kan me nog steeds niet voorstellen dat die pubers niks hebben met de tweede wereld oorlog, kijken die nooit meer naar national geographic of discovery channel, Of zullen ze alleen nog maar netflixen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-02 16:36
Ook de trailer gezien en mijn gevoelens hierover zijn gemixt.

Aan de ene kant is de WW1 settings erg interessant en het is ook prettig te weten dat het een game wordt zonder high tech wapens.

Wat ik wel heel jammer vind is dat het uiteindelijk geen Bad Company 3 is geworden. Laten we hopen dat DICE de Bad Company telg niet vergeet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-01 05:21
Ben toch wel erg teleurgesteld. Hype is weg bij mij.

Wwii met deze grafix was zo uber vet geweest. Nu krijg je een over de top (whats in the name) wwi game.

Pffff....

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ThomasG
  • Nu online
Turfschipper schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 17:00:
Ben toch wel erg teleurgesteld. Hype is weg bij mij.

Wwii met deze grafix was zo uber vet geweest. Nu krijg je een over de top (whats in the name) wwi game.

Pffff....
Hoezo over de top? Jij denkt zeker dat de Eerste Wereldoorlog enkel uit wat loopgraven bestond..

Acties:
  • +2Henk 'm!

• internaut
  • Laatst online: 12:49
Dogfights, loopgraven , gasaanvallen, paarden, close quarter melee combat, geen lock on toestanden, AA, vlammenwerpers, bommenwerpers, bajonet charges..i'm there !

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-01 05:21
ThomasG schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 17:04:
[...]
Hoezo over de top? Jij denkt zeker dat de Eerste Wereldoorlog enkel uit wat loopgraven bestond..
Nee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• catwheel18
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-06-2022
Ik heb wel zin in de WW1 setting! Dit wordt na Verdun de 2de game in WW1 setting volgens mij.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Nieuwevolger
Zie het al helemaal voor me om met een groot team massaal de loopgraven in te stormen met denken van tanks, vliegtuigen, rookbommen en attilery. Vervolgens iedereen met gas de tent uit te lokken. Of met calvery de tegenstander te bestormen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mosin
r.and.r schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 15:09:
[...]

Helemaal waar! Na WaW was het precies gewoon zo snel mogelijk nieuwe games uitbrengen zonder echte vernieuwingen.
En dat is echt zonde! Overigens geld dat voor elke ontwikkelaar.
Call Of Duty heeft zijn eigen waarde niet meer. Helaas veranderen die jonge jochies ook, maar wij hadden geluk dat we goede spellen konden kopen toen en dat is nu toch een ander verhaal.
Ik heb alle Call Of Duty spellen gespeeld vanaf 1 tot en met World At War. Ik ben dus zeker een liefhebber van de serie, maar ze laten een hoop fans gewoon naar de klote vallen en dan ben je niet goed bezig :F
Albinoraptor schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 15:13:

[...]

Heerlijk flauw, maar door die gast op einde kan je sowieso je lach al niet inhouden. :P
Inderdaad een beetje flauw. Het weergeeft de eerste reacties toch wel correct als je allemaal die negatieve reacties over COD leest :o
poor Leno schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 15:14:
[...]

Hier zat ik al op te hopen _O-

[video]
Haha, die is ook mooi zeg :+ :D

Wat betreft attachments. Iedereen kent de bekende Duitse helm wel oftewel die Stahlhelm. Die helm had in de eerste wereld oorlog 2 knoppen op de helm zitten en die waren bedoelt voor een Stirnpanzer. Deze kon men op doen, maar was wel ongelofelijk zwaar en je kon er niet al te lang mee lopen.

Dus er is wel degelijk genoeg ruimte. In de slag om Turkije (verloor Engeland meen ik) gebruikten de Turken (als ik me niet vergis) ronde zwarte kogels die uit elkaar vlogen. Kleine maar leuke dingetjes dus!

[Voor 4% gewijzigd door Mosin op 07-05-2016 18:03]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:52

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
Hm, ik lees net de omschrijving van de Deluxe Edition in de Playstation store, en daarbij staan de 'packs' alsvolgt omschreven:

"De Deluxe Edition is inclusief het Red Baron Pack en het Lawrence of Arabia Pack: met thematische wapens, voertuigen en items. Dat plus vijf Battlepacks met combinaties van items. Verandert het grafische uiterlijk van drie van de grootste voertuigen in het spel. In deze editie kun je Battlefield™ 1 drie dagen eerder gaan spelen: vanaf 18 oktober."

Met name dat deze 'packs' "het grafische uiterlijk van drie van de grootste voertuigen" veranderen vind ik opmerkelijk. Wat betekent dat? Dat je van bijvoorbeeld een standaard 2-dekker vliegtuig met de Red Baron pack kunt vliegen in de drie-dekker Red Baron? Zou dat nog andere voordelen hebben anders dan cosmetisch?
Weer genoeg om over te speculeren...

Verder videootje van Westie:

[Voor 5% gewijzigd door Geronimous op 07-05-2016 18:39]

poor Leno ✝︎

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

poor Leno schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 15:48:
[...]

Heb hun ook sinds de aankondiging op Kickstarter gebackt. Erg benieuwd wat hier van terecht gaat komen!

[Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 07-05-2016 19:07]

Acties:
  • +1Henk 'm!
Turfschipper schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 17:00:
Drie keer moeten lezen omdat ik dacht dat je het over de Nintendo Wii had :+

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Acties:
  • +4Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Illustrator

Wat ik wel een interessant idee vind is dat het heel erg analoog gaat worden. Je mikt, schiet en daar gaat de kogel / object naar toe. Geen locks of hittezoekende raketten. Wellicht komt er toch wat meer skill naar voren of heeft een goed gemikt schot meer voldoening. Dat had ik bijvoorbeeld heel erg met de Kar98k in CoD2. Een goed schot was een 1 shot kill zonder scopes en zo.

ps, prachtige tekeningen. Krijg er helemaal zin van om te gaan tekenen!

[Voor 8% gewijzigd door RoyK op 07-05-2016 19:37]

Mijn portfolio
Volg me op Instagram

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mosin
RoyK schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 19:36:
Wat ik wel een interessant idee vind is dat het heel erg analoog gaat worden. Je mikt, schiet en daar gaat de kogel / object naar toe. Geen locks of hittezoekende raketten. Wellicht komt er toch wat meer skill naar voren of heeft een goed gemikt schot meer voldoening. Dat had ik bijvoorbeeld heel erg met de Kar98k in CoD2. Een goed schot was een 1 shot kill zonder scopes en zo.

ps, prachtige tekeningen. Krijg er helemaal zin van om te gaan tekenen!
Wat dacht je van die Thompson, Sturhmgewehr44 of menig ander wapen waarmee je de wolken kon bekijken :+ Daar moest je toch echt redelijk mee kunnen knallen van afstand.

Overigens was ik daar nog niet zo op gekomen, maar dat hoop ik ook. COD2 heeft nog wat servers lopen en daar krijg je soms een paar headshots waarvan je gaat huilen :D

Prachtige tekeningen inderdaad. Ze maken me echt focking blij _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Concept art ziet er heel goed uit idd. Op zich wel goed dat er veel afwisseling is qua leveldesign.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:14
mnarijnm schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:31:
Erg grappig om terug te denken dat Verdun op 1 april hier stiekem naar hintte. Dan vraag ik mij af, wist de devs of Verdun het al of was het een gok? Heb er veel zin in.
Ergens vermoed ik dat ze er bij betrokken zijn.

Overigens best een aanrader dat Verdun, vreselijk pittig, maar pakt de sfeer prima.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Blijkbaar zouden die biplanes ook specifiek beschadigd kunnen worden.
Waarmee ik bedoel dat je bv de rechter vleugel half aan flarden kan schieten en dat het dan moeilijker is om met dat ding goed te vliegen. Dat zou wel een mooie verbetering zijn, zo een beetje à la race games met schade simulatie. :)

[Voor 18% gewijzigd door SmokingCrop op 07-05-2016 20:00]

Klik voor [handleiding] Raspberry Pi met UniFi controller en Pi-hole (headless)

Acties:
  • 0Henk 'm!

561369

SmokingCrop schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 19:58:
Blijkbaar zouden die biplanes ook specifiek beschadigd kunnen worden.
Waarmee ik bedoel dat je bv de rechter vleugel half aan flarden kan schieten en dat het dan moeilijker is om dat ding goed te vliegen. Dat zou wel een mooie verbetering zijn, zo een beetje à la race games met schade simulatie. :)
Dat zei Levelcap ook in zijn filmpje over Battlefield 1: YouTube: Battlefield 1 Complete Trailer Breakdown & Exclusive Press Details

Op zich best vet, wordt het wel lekker realistisch van. In BF4 snap ik niet altijd hoe een Viper nog kan vliegen na een klap van m'n smaw :9

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:11

Distortion

Bottle to Throttle

Beetje flauw ok :X

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:59

Stewie!

Keen must die!

Dit had ik eerder geplaatst in het gesloten topic: [PC] Battlefield 1
Bij de vorige Battlefield titels was er altijd een closed beta / open beta een maandje voordat de game live kwam. Enige tijd daarvoor was soms een alpha voor een beperkte groep spelers. Vaak is dat PC gebaseerd/georienteerd.

Gezien EA bekend heeft gemaakt dat de release in Oktober is, en als je dat vergelijkt met Battlefield 4, daar was de open beta dan in september en de alpha ergens in of voor de zomer.

[Voor 4% gewijzigd door Stewie! op 07-05-2016 21:15]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 11:19
Dit wordt volgens mij echt een heel vet spel..

Ik was na de release trailer eerst bang dat het een goedkoop door borduursel zou worden van Battlefont gezien de graphics en de omgevingen.. Maar nu ik die concept art heb gezien moet dit haast wel vet worden!

Ik heb Battlefront nooit gespeeld, maar zag er grafisch echt indrukwekkend uit, het bliep bliep piew piew gameplay concept heeft me alleen nooit getrokken..

Maar dit wordt dus iets nieuws, in een heel oud smerig WW1 jasje! Dat kan bijna niet mis gaan!!

Dat wordt sparen voor een nieuwe graka..! :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:15
Preorder voor de Xbox one is gemaakt! Heb er zin in!

Acties:
  • 0Henk 'm!
Mosin schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 17:59:
[...]

Haha, die is ook mooi zeg :+ :D
Als je de uber fantastisch prachtige film Interstellar hebt gezien, raakt dat stukje je nog meer :'(
Jovas schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 22:04:

Maar dit wordt dus iets nieuws, in een heel oud smerig WW1 jasje! Dat kan bijna niet mis gaan!!
ja dat vind ik dus ook zo vet.. die vies dirty rauwe uitstraling :X

[Voor 35% gewijzigd door poor Leno op 07-05-2016 23:07]

Acties:
  • 0Henk 'm!
Jeroenimoes schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 18:31:
Hm, ik lees net de omschrijving van de Deluxe Edition in de Playstation store, en daarbij staan de 'packs' alsvolgt omschreven:

"De Deluxe Edition is inclusief het Red Baron Pack en het Lawrence of Arabia Pack: met thematische wapens, voertuigen en items. Dat plus vijf Battlepacks met combinaties van items. Verandert het grafische uiterlijk van drie van de grootste voertuigen in het spel. In deze editie kun je Battlefield™ 1 drie dagen eerder gaan spelen: vanaf 18 oktober."

Met name dat deze 'packs' "het grafische uiterlijk van drie van de grootste voertuigen" veranderen vind ik opmerkelijk. Wat betekent dat? Dat je van bijvoorbeeld een standaard 2-dekker vliegtuig met de Red Baron pack kunt vliegen in de drie-dekker Red Baron? Zou dat nog andere voordelen hebben anders dan cosmetisch?
Weer genoeg om over te speculeren...
Ik denk dat het een ongelukkige vertaling is van de inhoud van de packs misschien?

Eerder gepost:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 11:19
Het is weer eens wat anders, WW1 is niet veel gedaan..

Ben benieuwd hoor wat ze er qua squad gameplay van gaan maken!

Denk dat de sfeer voor mij het belangrijkste wordt, lekker door duistere bossen en dorpen sluipen met dat lugubere oude oorlogsgevoel..

Maar het goede nieuws is ook dat er nu waarschijnlijk ook een WW2 remake gaat komen, of op z'n minst DLC..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik vond het geluid altijd erg goed bij de BF-series. Al vanaf BF1942 die zware doffe klappen uit de verte, dat leverde goede immersion. In een WW1-setting lijkt me dat dus weer toffer dan in BF3 en 4 omdat je niet steeds jets of attack-helicopters achter je aan hebt en het geheel weer wat trager is. En ik heb ook liever het geluid van een propellorvliegtuigje dan dat van een jet.

[Voor 3% gewijzigd door Grotman op 07-05-2016 23:35]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

In BF4 zijn er zo veel explosies dat je er op een gegeven moment niet meer gevoelig voor bent. Het is verworden tot een soort white noise. Over de gehele linie een tandje minder overdreven zou het spel goed doen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Hopelijk bestaat de single player campaign uit een allies en axis gedeelte. En idealiter dan weer uit bijv. missies met de Engelsen, Fransen en Russen en met de Duitsers, Oostenrijk-Hongaren en Ottomanen, a la Call of Duty vroeger.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hmmmmmmmmmpffff
  • Nu online
Ik hoop dat ze ook het spotten eruit halen trouwens.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:56
Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben door de WW1 setting en de eerste beelden. Vooraf had ik gezegd dat ik met name een WW2 setting niet zag zitten (omdat al vaak gedaan) maar WW1 biedt wellicht mogelijkheden. Maar ik wacht de eerste reviews nog wel even af.

Ik merk dat een heleboel mensen hier helemaal wild worden ("hyped", is dat een nieuwe term? :P) en de game nu al een virtuele 10 geven, maar er is nog amper ingame footage te zien geweest. Toegegeven, de BF games zijn meestal wel goed, maar ik hou er zelf niet van de verwachtingen te hoog te leggen.
Ik ga in ieder geval niet weer de fout maken een game te pre-orderen. Heb ik 2 keer gedaan, alle 2 de keren een teleurstelling.
Bovendien kan ik mezelf gelukkig altijd vrij goed vermaken met de "standaard" game zonder DLC. Zodat ik niet maps/gear/wapens achteraf moet kopen die eigenlijk al bij de game in had moeten zitten, en waar (in dit geval) EA _zwaar_ aan gaat cashen.

Tot BF1 uit komt blijf ik me lekker vermaken met zowel BF4/SW:BF als BO3. En nee, ik ben geen snotneus zoals COD spelers (generaliserend) genoemd worden in dit topic, ik ben de 30 al ruim gepasseerd :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Reiben schreef op zondag 08 mei 2016 @ 00:14:
Hopelijk bestaat de single player campaign uit een allies en axis gedeelte. En idealiter dan weer uit bijv. missies met de Engelsen, Fransen en Russen en met de Duitsers, Oostenrijk-Hongaren en Ottomanen, a la Call of Duty vroeger.
Gewoon een korte tutorial voor de gameplay mechanics en dan online losgaan, dat is BF :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Brilsmurfffje schreef op zondag 08 mei 2016 @ 00:22:
[...]

Gewoon een korte tutorial voor de gameplay mechanics en dan online losgaan, dat is BF :)
Niet voor mij, ik begin liever met de singleplayer en sluit dan later aan bij de multiplayer.

Als ze dit waar maken zou het mooi zijn:

Battlefield 1 Single-Player Campaign Embraces Series' Open Sandboxes

Acties:
  • +2Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
De uitgebreide video van Jackfrags met behind the scenes information

Klik voor [handleiding] Raspberry Pi met UniFi controller en Pi-hole (headless)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• internaut
  • Laatst online: 12:49
hmmmmmmmmmpffff schreef op zondag 08 mei 2016 @ 00:15:
Ik hoop dat ze ook het spotten eruit halen trouwens.
De scout class kan al zeker spotten.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Call of Duty: Infinite Warfare Dev Praises Battlefield 1 Announcement

Following DICE's Battlefield 1 announcement on Friday, competitor Infinity Ward (Call of Duty: Infinite Warfare) has come out to praise the World War 1 shooter's announcement and more.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-02 22:22
internaut schreef op zondag 08 mei 2016 @ 07:50:
[...]

De scout class kan al zeker spotten.
Ik snap ook totaal niet waarom je het eruit zou moeten halen. Dit bevordert toch team play.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-02 14:25
mobygo76 schreef op zondag 08 mei 2016 @ 09:02:
[...]

Ik snap ook totaal niet waarom je het eruit zou moeten halen. Dit bevordert toch team play.
Je weet toch dat je tijdens een echte oorlog je squad members ook niet op de hoogte brengt zodra je een enemy hebt gespot. Laat ze het zelf lekker uitzoeken :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-02 08:51
[...]

Precies ik vond het ook al raar.

Acties:
  • 0Henk 'm!
[...]

Het zou de teamplay nog meer bevorderen als alleen een/twee bepaalde class maar kan spotten (scout), die rol wordt dan extreem belangrijk :)

Ik vind t overigens nog steeds raar, met alle het moderne gear, dat er niet een gewone verrekijker in BF4 zit _O-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fevo-1190
poor Leno schreef op zondag 08 mei 2016 @ 09:34:
[...]

Het zou de teamplay nog meer bevorderen als alleen een/twee bepaalde class maar kan spotten (scout), die rol wordt dan extreem belangrijk :)

Ik vind t overigens nog steeds raar, met alle het moderne gear, dat er niet een gewone verrekijker in BF4 zit _O-
Persoonlijk vind ik bf4 ook de slechtste bf van alle series.
Iedereen doet maar wat een werken in team verband komt eigenlijk niet voor.
Dat is toch iets wat zo'n game juist erg tof maakt.
Daarom heb ik bf4 niet heel erg lang gespeeld.

Acties:
  • +1Henk 'm!
fevo-1190 schreef op zondag 08 mei 2016 @ 09:58:
[...]
Iedereen doet maar wat en werken in team verband komt eigenlijk niet voor.
Ik heb het al vaker gezegd: dat ligt aan de spelers, niet aan het spel ;)
Niks mis met BF4; ik vermaak me er vanaf het begin al meer dan prima mee d:)b

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:51
Ik ben benieuwd wat ze met de vliegtuigen gaan doen.
De jets van BF4 hebben bepaalde mechanics zoals rudders, reversed rudders, afterburner en speed control.
Bepaalde manoeuvres als looping moet geen probleem zijn lijkt mij.
Het is nogal een verschil met WW1.

if (Apple) console.log('BOSS'); 😀

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fevo-1190
dvdkiwi schreef op zondag 08 mei 2016 @ 10:12:
[...]

Ik heb het al vaker gezegd: dat ligt aan de spelers, niet aan het spel ;)
Niks mis met BF4; ik vermaak me er vanaf het begin al meer dan prima mee d:)b
Dat is zeker waar.
Maar toch jammer daardoor zijn denk ik veel spelers afgehaakt.
Pagina: 1 2 3 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee