Acties:
  • +1Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:03

Leuke teardown van de trailer inclusief wat press event info.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hmmmmmmmmmpffff
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
mobygo76 schreef op zondag 08 mei 2016 @ 09:02:
[...]

Ik snap ook totaal niet waarom je het eruit zou moeten halen. Dit bevordert toch team play.
Wat heeft teamplay te maken met duizend stipjes om je kaart te zien. Als 't statische spots waren zoals in 1942 oke, maar dynamische spots zoals in BF4 moeten gewoon weg.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-02 22:22
Ik vind spotten echt een toevoeging. Zeker als je in een team speelt. Ik kan me niet voorstellen dat ze dit gaan verwijderen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

dhrhagenees.cro schreef op zondag 08 mei 2016 @ 10:14:
Ik ben benieuwd wat ze met de vliegtuigen gaan doen.
De jets van BF4 hebben bepaalde mechanics zoals rudders, reversed rudders, afterburner en speed control.
Bepaalde manoeuvres als looping moet geen probleem zijn lijkt mij.
Het is nogal een verschil met WW1.
uhhm, nee

Een vliegtuig heeft een Ailerons (roll) een rudder (yaw en een elevator (pitch). Dit heeft elk vliegtuig of het nu een fighter jet of een glider is.

Ik denk dat ww1 juist veel intenser is in de lucht zonder al die gare lock on shit, gewoon oldschool met een mitrailleur uit de lucht knallen. Dat is ook de reden dat het spel blazing angles zoveel gaver was dan HAWX.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• r.and.r
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 04-02 21:09
hmmmmmmmmmpffff schreef op zondag 08 mei 2016 @ 00:15:
Ik hoop dat ze ook het spotten eruit halen trouwens.
Waarom? Ik vind dit net een meerwaarde... Als ik in een squad zit (real life) en ik zou een enemy zien, zou je toch ook roepen "Daar aan die boom". Zodat de rest van je squad hem ook ziet?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hmmmmmmmmmpffff
  • Nu online
r.and.r schreef op zondag 08 mei 2016 @ 11:54:
[...]

Waarom? Ik vind dit net een meerwaarde... Als ik in een squad zit (real life) en ik zou een enemy zien, zou je toch ook roepen "Daar aan die boom". Zodat de rest van je squad hem ook ziet?
Omdat de spots dynamisch zijn en dus meegaan met je positie.

Los daarvan is het gewoon bullshit om q te spammen zoals er in BF3 en BF4 mee is omgegaan. Je hoeft amper iemand te zien, gewoon geluk hebben.

Als ze spotten weer maken zoals in '42 of bijv. BF2 dan is het prima.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rowell Hendrikx
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-01 16:03
Ik ben nu al ontzettend hyped voor deze game! Komt de Early Enlisted Deluxe Edition ook op Tweakers te staan binnenkort?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-01 05:21
Die dogfights worden echt wel vet.

Moest een beetje aan Wings denken. Een wwi game van ik geloof de Amiga 500. Was toen al vet. Denk dat dit een hele dikke game gaat worden.

Maar hoop toch echt Omaha beach volgende game te bestormen. Zou mooi zijn als dat is voordat ik het bejaardentehuis in moet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
http://www.kinguin.net/pr...in-cd-key-1434367669-14/#

Pre order voor 37 euro niet slecht toch? Ik wil niet echt de volle prijs ervoor betalen om 3 dagen eerder te spelen. Uit ervaring weet ik ook dat het met de tijd de pre-orders alleen maar duurder worden.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:20
Mijn ervaring is dat het wel meevalt met hoeveel duurder pre-orders worden. Kijk ik verwacht niet dat het heel veel goedkoper zal gaan worden dan dat, gezien het al een goedkope site is. En als je hem nu wil pre-orderen moet je dat doen, maar tegelijkertijd moet je het niet doen omdat hij over een maand ineens 50 euro zou zijn ;).

Acties:
  • 0Henk 'm!
hmmmmmmmmmpffff schreef op zondag 08 mei 2016 @ 12:13:
[...]

Omdat de spots dynamisch zijn en dus meegaan met je positie.

Los daarvan is het gewoon bullshit om q te spammen zoals er in BF3 en BF4 mee is omgegaan. Je hoeft amper iemand te zien, gewoon geluk hebben.

Als ze spotten weer maken zoals in '42 of bijv. BF2 dan is het prima.
Spotten werd ook niet gebruikt voor teammates maar juist om je eigen target te highlighten zodat je hem achter cover kon afschieten.
Gewoon lekker spotten op de minimap, geen target marker in de game wereld zelf.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1Henk 'm!
Misschien wordt spotten wel zo dat alleen je squad ze ziet, of misschien alleen diegenen die in jouw buurt staan?

Hahaha en ze blijven maar bezig _O-

[Voor 34% gewijzigd door poor Leno op 08-05-2016 15:52]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:52

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
poor Leno schreef op zondag 08 mei 2016 @ 15:37:
Misschien wordt spotten wel zo dat alleen je squad ze ziet, of misschien alleen diegenen die in jouw buurt staan?

Hahaha en ze blijven maar bezig _O-

[video]
Ik dacht dat je een hekel had aan the Office ;)

Spotten hoort gewoon bij Battlefield, maar zou het niet erg vinden als spots alleen op de minimap verschijnen, en niet in je 3D veld. Maar wie weet nemen ze de 'roos' radar van Battlefront over...
Wat dat betreft vraag ik me zowieso af wat voor elementen ze nu weer van Battlefront overnemen naar Battlefield... Gelukkig is wel al bekend dat het mogelijk blijft om in voertuigen te spawnen.

Waren parachutes eigenlijk al uitgevonden / wijd in gebruik tijdens WW1? Of is het ejecten van een vliegtuig nu een zekere dood? >:)

@kiwi, je hebt in ieder geval geen last meer van Spawnbeaconparachutisten :+

poor Leno ✝︎

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Jeroenimoes schreef op zondag 08 mei 2016 @ 16:19:
Waren parachutes eigenlijk al uitgevonden / wijd in gebruik tijdens WW1? Of is het ejecten van een vliegtuig nu een zekere dood? >:)

@kiwi, je hebt in ieder geval geen last meer van Spawnbeaconparachutisten :+
Parachutes werden niet echt gebruikt nee.
"American pilots never wore them because the higher ups—who had never flown themselves before—believed that these devices would make a pilot likely to jump out at the first hint of danger. Too many planes would be lost."

"The understanding that pilots were difficult to train and far more valuable than aircraft didn’t sink in until a year after World War 1 ended. Parachutes were then issued."

Many in the military considered it cowardly to have one. Also, they did not work very well. Many pilots who used early parachutes died in the attempt. There was often some question about whether they would have better chances trying to crash land their damaged aircraft.
"

Klik voor [handleiding] Raspberry Pi met UniFi controller en Pi-hole (headless)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:49
Ik hoop toch op parachutes zodat je tijdig eruit kan als je dreigt neer te storten.

Acties:
  • +3Henk 'm!
internaut schreef op zondag 08 mei 2016 @ 17:35:
Ik hoop toch op parachutes zodat je tijdig eruit kan als je dreigt neer te storten.
Nope, dat is juist goed.
Als je ervoor kiest piloot te zijn, dan neem je je verantwoordelijkheid en ga je 'down with the ship'.

En dan is t eindelijk ook eens afgelopen met t gezeik van vliegtuigen als taxi te gebruiken, om zo snel mogelijk bij t capture punt te komen :(

Ik hoop ook zeker dat er iets gedaan wordt om tanks e.d. vroegtijdig te verlaten bij de minste geringste damage.. om vervolgens door de vijand te laten overnemen :F

Bij Battlefront kun je trouwens 'vliegtuigen' vroegtijdig verlaten, maar dan kom je gewoon op t spawnpunt terecht. Je springt er niet uit met parachute.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hmmmmmmmmmpffff
  • Nu online
poor Leno schreef op zondag 08 mei 2016 @ 18:05:

Ik hoop ook zeker dat er iets gedaan wordt om tanks e.d. vroegtijdig te verlaten bij de minste geringste damage.. om vervolgens door de vijand te laten overnemen :F
Daar hoef je niets aan te doen. Het feit dat de tank daarna kwijt is, is al een straf die erg genoeg is.

Acties:
  • 0Henk 'm!
hmmmmmmmmmpffff schreef op zondag 08 mei 2016 @ 18:18:
[...]
Daar hoef je niets aan te doen. Het feit dat de tank daarna kwijt is, is al een straf die erg genoeg is.
Wel typisch iets waar het gehele team last heeft van een enkele teamgenoot.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 30-01 09:59
Parachutes waren juist de reden dat iedereen in de rug kan aanvallen en iedereen verspreid over de map zit. Zou juist niet passen in de ww1 waar de gevechten bestonden tussen steeds linies te doorbreken. Vind het juist het leukst als er een onstopping ontstaan waar iedereen elkaar afknalt.
Ook vroeg tijdig tanks en helikopters verlaten is niet eerlijk, meestal kan je een tank net nog optijd verlaten en krijg je dus niet de kill met al die moeite om een tank kapot te maken en met een beetje pech kan meneer je ook nog killen omdat je raketwerper in je hand hebt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13:10
hmmmmmmmmmpffff schreef op zondag 08 mei 2016 @ 18:18:
[...]
Een straf voor het hele team terwijl 1 iemand liever loopt te trollen of gewoon aan zichzelf denkt in plaats van het grote plaatje.

Ik zie het wel zitten :)

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 632581

Ben benieuwd of ze battlefield 1 met de nieuwe console samen gaan verkopen. Of is de neo al voor oktober uit?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-02 07:43

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Nieuwevolger schreef op zondag 08 mei 2016 @ 18:27:
Ook vroeg tijdig tanks en helikopters verlaten is niet eerlijk, meestal kan je een tank net nog optijd verlaten en krijg je dus niet de kill met al die moeite om een tank kapot te maken en met een beetje pech kan meneer je ook nog killen omdat je raketwerper in je hand hebt.
Dat is toch gewoon goed spelen? Tijdig verlaten van voertuigen moet gewoon kunnen imho.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:32

Christiano007

Ich bin der champion

hmmmmmmmmmpffff schreef op zondag 08 mei 2016 @ 10:57:
[...]

Wat heeft teamplay te maken met duizend stipjes om je kaart te zien. Als 't statische spots waren zoals in 1942 oke, maar dynamische spots zoals in BF4 moeten gewoon weg.
Helemaal mee eens

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hmmmmmmmmmpffff
  • Nu online
Parachutes waren juist de reden dat iedereen in de rug kan aanvallen en iedereen verspreid over de map zit. Zou juist niet passen in de ww1 waar de gevechten bestonden tussen steeds linies te doorbreken. Vind het juist het leukst als er een onstopping ontstaan waar iedereen elkaar afknalt.
Als je je tank verlaat / in de steek laat is dat gewoon enorm dom en loop je kans om deze kwijt te raken. Een goede tanker gaat dat sowieso niet doen.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Bij tanks is het nog soort van 'ok', maar hoe vaak ik wel niet neergestort ben met een chopper omdat de piloot (sniper natuurlijk) hem gebruikt als taxi om bij z'n camping te komen.. :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 30-01 09:59
Het is toch niet eerlijk dat je met 1 knop uit de tank komt om zo een death te verkomen met een beetje geluk. Terwijl de ander een groot risico neemt om een tank te vernietigen en vervolgens een kill misloopt. Zelfde geld als je op iemand zit te schieten en meneer vlak voor dat hij doodgaat snel een voertuig instapt en je hem niet kan raken. Zou ik het eerlijk vinden dat je een paar seconde een knop moet inhouden om in te stappen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
http://www.battlefield.com/community/insider

Early access voor public beta als je je inschrijft voor Battlefield insider.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Als je het historisch bekijkt waren de parachutes tijdens de Eerste Wereld oorlog schaars. In ieder geval voor de vliegtuigen. Enkel in de Duitse luchtschepen werden volop parachutes gebruikt, in de vliegtuigen vrijwel niet terwijl de piloten dat wel wilde.

Als DICE het slim doet kun je op de meeste mappen alleen spawnen in vliegtuigen, aangezien de vliegvelden niet vlak bij de slagvelden lagen. Je hebt dan geen parachute, hooguit als een unlock maar dan heb je niets meer dan een handpistool. En dus totaal niet beschermd tegen gasaanvallen, etc.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hmmmmmmmmmpffff
  • Nu online
Nieuwevolger schreef op zondag 08 mei 2016 @ 18:56:
Het is toch niet eerlijk dat je met 1 knop uit de tank komt om zo een death te verkomen met een beetje geluk. Terwijl de ander een groot risico neemt om een tank te vernietigen en vervolgens een kill misloopt. Zelfde geld als je op iemand zit te schieten en meneer vlak voor dat hij doodgaat snel een voertuig instapt en je hem niet kan raken. Zou ik het eerlijk vinden dat je een paar seconde een knop moet inhouden om in te stappen.
Het is volledig eerlijk want je kunt ook als vijand proberen de tank over te nemen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:10

RoyK

Illustrator

ThomasG schreef op zondag 08 mei 2016 @ 19:02:
[...]
Als je het historisch bekijkt waren de parachutes tijdens de Eerste Wereld oorlog schaars. In ieder geval voor de vliegtuigen. Enkel in de Duitse luchtschepen werden volop parachutes gebruikt, in de vliegtuigen vrijwel niet terwijl de piloten dat wel wilde.

Als DICE het slim doet kun je op de meeste mappen alleen spawnen in vliegtuigen, aangezien de vliegvelden niet vlak bij de slagvelden lagen. Je hebt dan geen parachute, hooguit als een unlock maar dan heb je niets meer dan een handpistool. En dus totaal niet beschermd tegen gasaanvallen, etc.
Naar mijn weten is het droppen van soldaten via een parachute een nieuwe tactiek die de Duitsers in de WW2 als eerst echt toepasten. het lijkt me logisch als parachutes schaars zijn in BF1.

Betreft het spotten van spelers, wellicht kunnen ze dat wat moeilijker maken. Bijvoorbeeld dat je de spot knop een paar seconden lang moet indrukken en dat je alleen op de minimap verschijnt. Ik speel in BF4 bijna llleen nog maar hardcore omdat je dan niet naar oranje driekhoekjes zit te kijken, maar je zelf een beetje je best moet doen.

Mijn portfolio
Volg me op Instagram

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ThomasG
  • Nu online
RoyK schreef op zondag 08 mei 2016 @ 19:57:
[...]

Naar mijn weten is het droppen van soldaten via een parachute een nieuwe tactiek die de Duitsers in de WW2 als eerst echt toepasten. het lijkt me logisch als parachutes schaars zijn in BF1.

Betreft het spotten van spelers, wellicht kunnen ze dat wat moeilijker maken. Bijvoorbeeld dat je de spot knop een paar seconden lang moet indrukken en dat je alleen op de minimap verschijnt. Ik speel in BF4 bijna llleen nog maar hardcore omdat je dan niet naar oranje driekhoekjes zit te kijken, maar je zelf een beetje je best moet doen.
Tijdens de Eerste Wereldoorlog, (trouwens de Tweede Wereldoorlog trouwens ook), was het gebruik van radiocommunicatie beperkt. Het zou dus nergens op slaan als ze een zelfde spot systeem doen als in BF4. Het mooiste zou zijn als je de spot icoontjes alleen ziet als je binnen een paalde afstand bent van de spotter, en de spot icoontjes veel beperkter zichtbaar zijn (kortere afstand, werkt minder goed achter obstakels), maar dat de vijand je dan ook hoort roepen als ze vlak bij zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• beuker19
  • Laatst online: 08-02 20:02
Sissors schreef op zondag 08 mei 2016 @ 13:51:
Mijn ervaring is dat het wel meevalt met hoeveel duurder pre-orders worden. Kijk ik verwacht niet dat het heel veel goedkoper zal gaan worden dan dat, gezien het al een goedkope site is. En als je hem nu wil pre-orderen moet je dat doen, maar tegelijkertijd moet je het niet doen omdat hij over een maand ineens 50 euro zou zijn ;).
Bij de grote games scheelt het snel +-10 € dan weer je wacht tot een week voor de tijd.
Nu is het alleen wacht op de aanbieding Wehkamp om vervolgens tijdens de release iedereen tot horen janken dat de game te laat is :P
poor Leno schreef op zondag 08 mei 2016 @ 18:05:
[...]

Nope, dat is juist goed.
Als je ervoor kiest piloot te zijn, dan neem je je verantwoordelijkheid en ga je 'down with the ship'.

En dan is t eindelijk ook eens afgelopen met t gezeik van vliegtuigen als taxi te gebruiken, om zo snel mogelijk bij t capture punt te komen :(

Bij Battlefront kun je trouwens 'vliegtuigen' vroegtijdig verlaten, maar dan kom je gewoon op t spawnpunt terecht. Je springt er niet uit met parachute.
Ik had begrepen uit YT previews dat je een soort van dedicated driver was als je een voertuig pakt.
Dat zou wel de oplossing zijn aan spelers die om het minste of geringste uit een voertuig stappen.
Misschien dat je dan alleen een pistool of zo hebt.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ThomasG
  • Nu online
beuker19 schreef op zondag 08 mei 2016 @ 20:10:
[...]

[...]

Ik had begrepen uit YT previews dat je een soort van dedicated driver was als je een voertuig pakt.
Dat zou wel de oplossing zijn aan spelers die om het minste of geringste uit een voertuig stappen.
Misschien dat je dan alleen een pistool of zo hebt.
Het klasse systeem gaat sowieso op de schop, waarbij het minimaal terug gaat naar het Bf1942 systeem. Je zult dus geen assault meer hebben met een medkit, maar weer als eigen klasse zoals in Bf1942. Ik weet niet hoeveel van jullie mods als Forgotten Hope nog kennen, daar waren piloten en tankbemanning een eigen klasse. Ik denk, en hoop, dat DICE voor Battlefield 1 dat pad kiest, en als je de mensen hoort die het spel al enigszins gespeeld hebben is dat ook zo.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Misschien kan je met een duif de locatie van je tegenstander naar een andere teammate brengen O-)

messenger pigeon tube in de collectors edition, hehe

[Voor 22% gewijzigd door SmokingCrop op 08-05-2016 20:22]

Klik voor [handleiding] Raspberry Pi met UniFi controller en Pi-hole (headless)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Volgens mij is het een valse hoop, dat de icoontjes uit beeld verdwijnen voor iedereen, of daar een bepaalde mod voor is, een soort hardcore mod, waarbij het ook lastiger is voertuigen te besturen en misschien nog meer.

...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:33
Jongens, niet vergeten dat het wel battlefield game is, dus parachute erin vind ik geen enkel probleem, hebben jullie allemaal zin om elk 2 verdieping gebouw of elk hoog heuveltje, niet meer omlaag te springen maar om te lopen? Moet geen WW1 sim worden lijkt me? :)

En over verlaten van voertuigen, zoals ik het begrijp over die vehicle-classes, is dat als je in een tank wilt gaan zitten dat je dan tank-class pakt, en zullen wapens vast op aangepast zijn, dus misschien alleen pistool.

Dus sowiewo geen snipers meer die vliegtuig gebruiken als persoonlijke jetpack, want dan zit je in de bergen met alleen een pistool oid, have fun. :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
Albinoraptor schreef op zondag 08 mei 2016 @ 20:43:
Jongens, niet vergeten dat het wel battlefield game is, dus parachute erin vind ik geen enkel probleem, hebben jullie allemaal zin om elk 2 verdieping gebouw of elk hoog heuveltje, niet meer omlaag te springen maar om te lopen? Moet geen WW1 sim worden lijkt me? :)

En over verlaten van voertuigen, zoals ik het begrijp over die vehicle-classes, is dat als je in een tank wilt gaan zitten dat je dan tank-class pakt, en zullen wapens vast op aangepast zijn, dus misschien alleen pistool.

Dus sowiewo geen snipers meer die vliegtuig gebruiken als persoonlijke jetpack, want dan zit je in de bergen met alleen een pistool oid, have fun. :P
In Battlefront zitten ook geen parachutes, daar hebben ze het opgelost door een hele lage fall damage / best hoge drempel. Je kunt van een twee-verdiepingen gewoon afspringen zonder damage. Niet geheel realistisch, maar het lost het 'probleem' wel op....

poor Leno ✝︎

Acties:
  • 0Henk 'm!
Gewoon niet meer op dakjes gaan zitten.
Probleem opgelost en ik ook blij. Lekker vechten op de grond ipv roofcamping op alle mogelijke plaatsen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SamStar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-01-2022
kijktip: http://topdocumentaryfilms.com/the-first-world-war/

Lange docu over WW1, om alvast in de "stemming" te komen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:12
RoyK schreef op zondag 08 mei 2016 @ 19:57:
[...]

Ik speel enkel HC omdat ik het zo onrealistisch vind dat je een heel magazijn moet leegschieten in normal mode..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:44

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Beetje late reactie, maar:
Echt vet die WW1 setting! Vind em erg origineel, bij mijn komt alleen Verdun een klein beetje in de buurt van deze setting. BF1 heeft dus genoeg binnen dit genre te verkennen! Ben heel erg benieuwd naar de combinatie van Luchtgevechten en grondgevechten.

Ik vraag me alleen af wat nou die pre-order bonussen precies zijn. Krijg je als ik t goed lees een paar extra wapens/voertuigen? Zit erg te twijfelen welke versie ik ga pre-orderen.

Gamertag: Flimovic / Overwatch ID Flimovic#2129

Acties:
  • 0Henk 'm!

• beuker19
Flimovic schreef op maandag 09 mei 2016 @ 09:36:
Beetje late reactie, maar:
Echt vet die WW1 setting! Vind em erg origineel, bij mijn komt alleen Verdun een klein beetje in de buurt van deze setting. BF1 heeft dus genoeg binnen dit genre te verkennen! Ben heel erg benieuwd naar de combinatie van Luchtgevechten en grondgevechten.

Ik vraag me alleen af wat nou die pre-order bonussen precies zijn. Krijg je als ik t goed lees een paar extra wapens/voertuigen? Zit erg te twijfelen welke versie ik ga pre-orderen.
Ga er maar vanuit dat alles uit pre order ook in game is vrij te spelen behalve misschien de cosmetische dingen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 26235

Preorder... Extra's... Ik laat hem nu al liggen. Beloofd niks goeds

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hmmmmmmmmmpffff
  • Nu online
Anoniem: 26235 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 09:47:
Preorder... Extra's... Ik laat hem nu al liggen. Beloofd niks goeds
Ach ik wil de beta iig wel een goede kans geven. Ben het met je eens dat het er niet veelbelovend uit ziet maar om nu al te zeggen dat het niets wordt is wel een beetje snel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:03
SamStar schreef op zondag 08 mei 2016 @ 23:07:
kijktip: http://topdocumentaryfilms.com/the-first-world-war/

Lange docu over WW1, om alvast in de "stemming" te komen.
Thanks! Ook de Apocalyps WW1 en de WW2 variant zijn erg goed, mooie ingekleurde beelden.

Overigens word ik steeds enthousiaster nu er meer en meer bekend wordt. Eindelijk weer hoop op een goede vervolg na BF3.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

beuker19 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 09:41:
[...]

Ga er maar vanuit dat alles uit pre order ook in game is vrij te spelen behalve misschien de cosmetische dingen.
Bedankt voor je antwoord, maar dat was niet mijn vraag. Snap nog steeds niet wat je nu precies krijgt, los van of het vrij te spelen is voor de rest.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sissors
beuker19 schreef op zondag 08 mei 2016 @ 20:10:
[...]

Bij de grote games scheelt het snel +-10 € dan weer je wacht tot een week voor de tijd.
Nu is het alleen wacht op de aanbieding Wehkamp om vervolgens tijdens de release iedereen tot horen janken dat de game te laat is :P
Nooit gemerkt zelf, maar we zullen zien. Ik heb iig nog weinig haast met pre-orderen.

Overigens wat betreft tanker/piloot class, ik hoop dat die er niet in gaat zitten en ze gewoon normale infanterie zijn die ook buiten een voertuig kunnen opereren. Anders versterk je enkel het effect van mensen die niet buiten hun voertuig durven te komen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-02 16:21

RoRoo

Certified Prutser

hmmmmmmmmmpffff schreef op maandag 09 mei 2016 @ 09:49:
[...]

Ach ik wil de beta iig wel een goede kans geven. Ben het met je eens dat het er niet veelbelovend uit ziet maar om nu al te zeggen dat het niets wordt is wel een beetje snel.
Same here.. Trailer heeft mij niet echt enthousiast gemaakt. anders dan die van CoD..
Maar de WW1 setting ben ik zeker wel benieuwd naar.
Geen scopes. Geen jetpacks of straaljagers.

Gaan we nu échte dogfights krijgen in de lucht etc. etc.?? Ik duim alvast!

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Acties:
  • 0Henk 'm!

• daantjuh68
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:19
wauw wat trekt deze setting mij, ik hoopte erg op WW2 maar de elementen die ik daarin verwachtte passen ook in WW1. Ik wilde graag af van alle non-skill wapens in Bf4 en gewoon weer lekker alles skillbased. weg met alle domme gadgets.

speciale klassen voor voertuigen vind ik wel gaaf, dat je bijvoorbeeld alleen een magnum + reparairtool hebt ofzo. En het niet uit een vliegtuig kunnen springen trekt mij ook erg. Ik denk dat je dan betere dogfights krijgt omdat je wel moet en de noobs die vliegtuigen gebruiken puur van A naar B vervoer zijn getackled. Daarbij lijkt het mij gaaf als de controle over een vliegtuig zo uitgebreid is al in war thunder - arcade dat geeft meer diversiteit.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• beuker19
Flimovic schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:00:
[...]

Bedankt voor je antwoord, maar dat was niet mijn vraag. Snap nog steeds niet wat je nu precies krijgt, los van of het vrij te spelen is voor de rest.
Vaak zijn het een pistool , scope , melee wapen en dat soort dingen zodat je een kleine voorsprong hebt op de rest.
ik zou sowieso wachten of er nog een premium pakket komt want daar zitten dan ook vaak deze extra's in en dan heb je aan de standaard versie genoeg.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Albinoraptor
Sissors schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:21:
[...]

Overigens wat betreft tanker/piloot class, ik hoop dat die er niet in gaat zitten en ze gewoon normale infanterie zijn die ook buiten een voertuig kunnen opereren. Anders versterk je enkel het effect van mensen die niet buiten hun voertuig durven te komen.
Ik vind dat juist enorm goed, niet meer iemand die of tank gebruikt als Taxi en dan vervolgens lege tank voor enemy laat staan.

Als je er kiest om in een tank te zitten en dus een voordeel hebt tegen infanterie, maar dan mag je ook wel in het nadeel zijn als je voertuig is vernietigd door tegenstander.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hmmmmmmmmmpffff
  • Nu online
daantjuh68 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:54:
wauw wat trekt deze setting mij, ik hoopte erg op WW2 maar de elementen die ik daarin verwachtte passen ook in WW1. Ik wilde graag af van alle non-skill wapens in Bf4 en gewoon weer lekker alles skillbased. weg met alle domme gadgets.

speciale klassen voor voertuigen vind ik wel gaaf, dat je bijvoorbeeld alleen een magnum + reparairtool hebt ofzo. En het niet uit een vliegtuig kunnen springen trekt mij ook erg. Ik denk dat je dan betere dogfights krijgt omdat je wel moet en de noobs die vliegtuigen gebruiken puur van A naar B vervoer zijn getackled. Daarbij lijkt het mij gaaf als de controle over een vliegtuig zo uitgebreid is al in war thunder - arcade dat geeft meer diversiteit.
Als je niet uit een voertuig kunt stappen heeft een repairtool ook weinig zin?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sissors
RoRoo schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:11:
[...]

Same here.. Trailer heeft mij niet echt enthousiast gemaakt. anders dan die van CoD..
Maar de WW1 setting ben ik zeker wel benieuwd naar.
Geen scopes. Geen jetpacks of straaljagers.

Gaan we nu échte dogfights krijgen in de lucht etc. etc.?? Ik duim alvast!
Wat is echte dogfights? Vast wel natuurlijk, maar het zal echt geen flight sim worden: De gemiddelde speler moet erin kunnen stappen en rond kunnen vliegen met zijn muis en tobo.

Overigens zou ik er ook maar vanuit gaan dat er gewoon scopes zijn. Geen holo/red-dot sights is al erg genoeg. Maar scopes waren lang voor WW1 uitgevonden. Dat ze niet op een standaard wapen zat is zeker waar, maar ik ga er zelf vanuit dat ze een beetje creatief gaan zijn met de feiten en gewoon de optie geven.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• daantjuh68
hmmmmmmmmmpffff schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:10:
[...]

Als je niet uit een voertuig kunt stappen heeft een repairtool ook weinig zin?
Het zou tof zijn dat je wel kan uitstappen maar geen parachute hebt. dus alleen als je land dat je dan kan repareren. Bij tanks is dat uiteraard makkelijker. De limitaties in wapens in die class lijkt me een goede manier om er voor te zorgen dat mensen niet voertuigen als taxi gebruiken.

Als een piloot dan in mid-dogfight uitstapt dan zou de laatst damage dealende persoon aan het voertuig waar hij in zat de kill moeten krijgen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Battlefield 1
Eindelijk weer een shooter waar ik enthousiast van word!

Wat ik eigenlijk nog steeds niet snap is waarom er niet gewoon een shooter gemaakt wordt waarbij je de keuze hebt uit verschillende periodes.
Ik noem maar wat;
2e wereldoorog (6 chapters, 6mp maps)
Vietnam (6 chapters, 6mp maps)
Huidige tijd (6 chapters, 6mp maps)

Acties:
  • 0Henk 'm!
Sissors schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:11:
[...]

Wat is echte dogfights? Vast wel natuurlijk, maar het zal echt geen flight sim worden: De gemiddelde speler moet erin kunnen stappen en rond kunnen vliegen met zijn muis en tobo.
Maar de snelheid van de vliegtuigen ligt al wel lager, dus dat gaat ook wel makkelijker worden. Ik vraag me af of ze alleen sneller gaan stallen nu.
Overigens zou ik er ook maar vanuit gaan dat er gewoon scopes zijn. Geen holo/red-dot sights is al erg genoeg. Maar scopes waren lang voor WW1 uitgevonden. Dat ze niet op een standaard wapen zat is zeker waar, maar ik ga er zelf vanuit dat ze een beetje creatief gaan zijn met de feiten en gewoon de optie geven.
Mja al ben ik de laatste jaren wel fan geworden van holo-sights, dus ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen (want volgens mij zijn die ook gewoon het populairst. In ieder geval zitten er aardig wat guns bij met belabberde standaard sights. Zoals guns met hun ammo aan de bovenkant.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

daantjuh68 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:54:
speciale klassen voor voertuigen vind ik wel gaaf, dat je bijvoorbeeld alleen een magnum + reparairtool hebt ofzo. En het niet uit een vliegtuig kunnen springen trekt mij ook erg. Ik denk dat je dan betere dogfights krijgt omdat je wel moet en de noobs die vliegtuigen gebruiken puur van A naar B vervoer zijn getackled.
Klinkt een beetje egoïstisch dit, het is namelijk wel een spelletje, vermaak dat mensen gebruiken om te ontspannen. De eerste keer dat jij in een jet stapte was je ook de grootste noob op aarde, maar who cares oefening baart kunst. Niet iedereen kan 4 uur op een dag spelletjes spelen.

De leercurven zijn al zeer hoog voor de voertuigen, binnen no time krijg je allemaal beepjes van lockon wapens. Dit terwijl jij enkel de standaard wapens hebt, dat is pas oneerlijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-02 16:21

RoRoo

Certified Prutser

Sissors schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:11:
[...]

Echte dogfights zoals het in WWI en II wel gedaan werd..

Complete and utter mayhem in the air... niet 4 jets tot je beschikking hebben, maar een compleet vliegveld vol met biplanes.
Een beetje zoals bij Battlefront... Complete chaos... lijkt mij geweldig in de big maps.
Dat je op de grond aan het vechten bent en dan omhoog kijkt en daar ook ellende ziet..

Disclaimer: Nooit echt Battlefield gespeeld. 3 en 4 gedaan, maar dan kom je met level 1 niet ver en haakte ik dus snel af..

[Voor 6% gewijzigd door RoRoo op 09-05-2016 12:27]

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Acties:
  • 0Henk 'm!

• daantjuh68
Brilsmurfffje schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:25:
[...]

Klinkt een beetje egoïstisch dit, het is namelijk wel een spelletje, vermaak dat mensen gebruiken om te ontspannen. De eerste keer dat jij in een jet stapte was je ook de grootste noob op aarde, maar who cares oefening baart kunst. Niet iedereen kan 4 uur op een dag spelletjes spelen.

De leercurven zijn al zeer hoog voor de voertuigen, binnen no time krijg je allemaal beepjes van lockon wapens. Dit terwijl jij enkel de standaard wapens hebt, dat is pas oneerlijk.
Daar pak je zeker een belangrijk punt niet iedereen is inderdaad over een kam te scheren toch moet ik zeggen als battlefield veteraan zal ik wat beter zijn dan de gemiddelde speler zonder al te veel te spelen. Voor mij is zo'n ervaring dus heel anders dan voor iemand die bijvoorbeeld net met BF begint.

Ik vind het tof als de voertuigen wat meer waarde krijgen voor de mensen die ze gebruiken en niet zomaar een taxi van A naar B is. Persoonlijk denk ik dat de leercurve van vliegtuigen een stuk lager is zonder alle rare lockons. Speel dan bijvoorbeeld War thunder met dubbeldekkervliegtuigen. machtig veel lol en zelfs mijn totaaal niet into gamen kon het tegen mij spelen. Naar mijn idee heb je veel meer controle over de situatie omdat die gekke lock ons weg zijn. simpelweg als er iemand achter je vliegt zit je in de problemen :9

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:59

Stewie!

Keen must die!

Brilsmurfffje schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:25:
[...]

Het is gewoon vervelend als in een teamgame iemand de duurste jet pakt, en zijn team op 1-0 achterstand zet door niet de jet van de tegenstander bezig te houden maar zichzelf als sniper alleen maar afzet op een bergtopje. Net als die heli-crashers. In normale oorlogsvoering zal dat nooit gebeuren, in-game wél omdat er geen enkel nadeel is aan het dumpen van een jet van 50 miljoen dollar. Net als die mappen waarop de AA-tank in de main-base blijft staan omdat de bestuurder bang is z'n tankje kwijt te raken. Eindigt de game mooi met 3 kills 0 deaths en een team dat dik verliest omdat de tegenstander de lucht domineert. In normale oorlogsvoering blijf je niet op de basis wachten terwijl je hele leger wordt uitgedunt.

Dat iemand niet kan vliegen is minder erg, als 't maar geprobeerd wordt. Je leert het vanzelf.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hmmmmmmmmmpffff
  • Nu online
Stewie! schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:32:
[...]

Het is gewoon vervelend als in een teamgame iemand de duurste jet pakt, en zijn team op 1-0 achterstand zet door niet de jet van de tegenstander bezig te houden maar zichzelf als sniper alleen maar afzet op een bergtopje. Net als die heli-crashers. In normale oorlogsvoering zal dat nooit gebeuren, in-game wél omdat er geen enkel nadeel is aan het dumpen van een jet van 50 miljoen dollar. Net als die mappen waarop de AA-tank in de main-base blijft staan omdat de bestuurder bang is z'n tankje kwijt te raken. Eindigt de game mooi met 3 kills 0 deaths en een team dat dik verliest omdat de tegenstander de lucht domineert. In normale oorlogsvoering blijf je niet op de basis wachten terwijl je hele leger wordt uitgedunt.

Dat iemand niet kan vliegen is minder erg, als 't maar geprobeerd wordt. Je leert het vanzelf.
Als je een jet crasht omdat je liever wilt snipen re spawned de jet gewoon weer. Zo erg is het niet als je een paar min moet wachten. In jouw scenario ga je ervan uit dat er dus een hele match lang continu mensen een jet gebruiken als taxi. Dat heb ik iig nog nooit meegemaakt.

Ik verwacht sowieso niet dat men in BF conquest public matches daadwerkelijk voor objectives speelt. De meeste mensen zitten gewoon enorm aan te kloten. Als je met een groepje serieus speelt kun je een game al snel naar je hand zetten.

Acties:
  • 0Henk 'm!
daantjuh68 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:32:
[...]
Daar pak je zeker een belangrijk punt niet iedereen is inderdaad over een kam te scheren toch moet ik zeggen als battlefield veteraan zal ik wat beter zijn dan de gemiddelde speler zonder al te veel te spelen. Voor mij is zo'n ervaring dus heel anders dan voor iemand die bijvoorbeeld net met BF begint.

Ik vind het tof als de voertuigen wat meer waarde krijgen voor de mensen die ze gebruiken en niet zomaar een taxi van A naar B is. Persoonlijk denk ik dat de leercurve van vliegtuigen een stuk lager is zonder alle rare lockons. Speel dan bijvoorbeeld War thunder met dubbeldekkervliegtuigen. machtig veel lol en zelfs mijn totaaal niet into gamen kon het tegen mij spelen. Naar mijn idee heb je veel meer controle over de situatie omdat die gekke lock ons weg zijn. simpelweg als er iemand achter je vliegt zit je in de problemen :9
Mwa, ik heb totaal geen sympathie voor de net beginnende speler die direct een jet pakt om zichzelf als sniper op een bergwand in het achterveld te zetten. "Vroeger" kwam het niet eens in je op om als net beginnende speler het vliegtuig of tank te pakken, wetende hoe belangrijk die zijn voor de teamprestatie, omdat je altijd voor de winst speelt en niet om een of twee waardeloze kills te pakken. F*ck die rubberen stoeptegel generatie die altijd in alles direct moet kunnen winnen en zes medailles en vier stickers ervoor wil.

De vliegmechanics zonder unlocks kunnen ook alsnog een vlakke leercurve hebben, zie de auto-aim assist in Battlefront. Als ze dat oersaaie fixed speed rondjes draaien er maar uithalen of op een andere manier unviable maken, vind ik alles best.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Martinspire schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:18:
[...]
Maar de snelheid van de vliegtuigen ligt al wel lager, dus dat gaat ook wel makkelijker worden. Ik vraag me af of ze alleen sneller gaan stallen nu.

[...]
Mja al ben ik de laatste jaren wel fan geworden van holo-sights, dus ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen (want volgens mij zijn die ook gewoon het populairst. In ieder geval zitten er aardig wat guns bij met belabberde standaard sights. Zoals guns met hun ammo aan de bovenkant.
De hitboxen van de players zullen wel enorm groot zijn :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Ik ben benieuwd of artillerie in het spel ook een rol gaat spelen. Zeker aan het westfront tijdens de loopgravenoorlog was het gebruik van artillerie zeer bepalend voor de uitkomst van de slag.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Flimovic schreef op maandag 09 mei 2016 @ 13:14:
Ik ben benieuwd of artillerie in het spel ook een rol gaat spelen. Zeker aan het westfront tijdens de loopgravenoorlog was het gebruik van artillerie zeer bepalend voor de uitkomst van de slag.
Ik hoop het niet. Als er iets irritant is, is het wel artillerie op je kop krijgen indien je een punt aan het overnemen bent. Net zoals dat gekloot met mortars volop irritant is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

jagermeister schreef op maandag 09 mei 2016 @ 13:17:
[...]

Ik hoop het niet. Als er iets irritant is, is het wel artillerie op je kop krijgen indien je een punt aan het overnemen bent. Net zoals dat gekloot met mortars volop irritant is.
Ik kan me voorstellen dat er in sommige maps kanonnen staan opgesteld waar je als speler in kan springen. Beetje zoals de AA-guns van BF3 en BF4. Of zoals de coastal guns op Iwo Jima van BF1942.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheProf82
  • Laatst online: 07-02 15:25
jagermeister schreef op maandag 09 mei 2016 @ 13:17:
[...]

Dat ligt eraan hoe het wordt geimplementeerd. Als je eerst een spannend gevecht aangaat om het geschut te veroveren en het dan kort kan gebruiken terwijl je team je moet verdedigen, kan het best tof zijn.

Als je spawned met een mortar en achter een muurtje 30 minuten gaat schieten, kan het erg irritant zijn.

Tip: MAV :)

Acties:
  • +1Henk 'm!
Flimovic schreef op maandag 09 mei 2016 @ 13:14:
Artillerie is niet of nauwelijks doorslaggevend geweest stategisch gezien t amper verschuiven van de loopgraven. Er zijn miljoenen en miljoenen shells afgevuurd maar een loopgraaf is bijzonder lastig te raken, zeker in die tijd. Als 1 op de 20 raak is geweest, dan is het veel.

Wel was shell shock (tegenwoordig post traumatische stress, dat klinkt minder erg) natuurlijk killing voor de effectiviteit van de troepen. Dat zou met een supression achtige mechanic wel geïmplementeerd kunnen worden, maar laten we hopen van niet. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

daantjuh68 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:32:

In BF3 heb ik ook weleens een jet gepakt om tot de conclusie te komen dat dat toch echt niks voor mij was, dus die laat ik tegenwoordig staan in BF4, hence nog geen enkele keer ingezeten.
Ik vind het tof als de voertuigen wat meer waarde krijgen voor de mensen die ze gebruiken en niet zomaar een taxi van A naar B is.
Vooral bij armored vehicles is dit heel vervelend want dan heeft de enemy een enorme edge omdat die dan 2 gevechtshelikopters hebben oid, nu exploderen ze gelukkig redelijk snel als je ze achterlaat.
Persoonlijk denk ik dat de leercurve van vliegtuigen een stuk lager is zonder alle rare lockons. Speel dan bijvoorbeeld War thunder met dubbeldekkervliegtuigen. machtig veel lol en zelfs mijn totaaal niet into gamen kon het tegen mij spelen. Naar mijn idee heb je veel meer controle over de situatie omdat die gekke lock ons weg zijn. simpelweg als er iemand achter je vliegt zit je in de problemen :9
Eens, desnoods wat minder effectief tegen infantery. Nadeel is dat er zoveel verschillende soorten lock on middelen zijn en het in het gros van de gevallen vals alarm is.
Stewie! schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:32:
[...]

Eens, nu moet ik zeggen het aantal snipers wel meevalt, ik wordt vaker gekilled door een een rpg dan een sniper. Meestal is een paar keer een burst in de richting van de sniper voldoende om hem weer even weg te jagen achter een rots. Het map design van BF4 is ook erg goed en er zijn weinig vaste sniperplekken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 13:26:
[...]

Artillerie is niet of nauwelijks doorslaggevend geweest stategisch gezien t amper verschuiven van de loopgraven. Er zijn miljoenen en miljoenen shells afgevuurd maar een loopgraaf is bijzonder lastig te raken, zeker in die tijd. Als 1 op de 20 raak is geweest, dan is het veel.

Wel was shell shock (tegenwoordig post traumatische stress, dat klinkt minder erg) natuurlijk killing voor de effectiviteit van de troepen. Dat zou met een supression achtige mechanic wel geïmplementeerd kunnen worden, maar laten we hopen van niet. :)
Ik denk zelfs dat als 1 op de 200 raak was, dat het veel was. Misschien was het niet doorslaggevend, maar het heeft wel een enorm effect gehad op de strijd. Dus als het er helemaal uit wordt gelaten.... dat zou volgens mij niet kloppen. Ik hoop inderdaad wel dat ze het een "leuke" manier in de game weten te verwerken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Flimovic schreef op maandag 09 mei 2016 @ 13:19:
[...]

Ik kan me voorstellen dat er in sommige maps kanonnen staan opgesteld waar je als speler in kan springen. Beetje zoals de AA-guns van BF3 en BF4. Of zoals de coastal guns op Iwo Jima van BF1942.
Mobiele artillerie kan leuk zijn mits ze het wel zo maken dat je enige skills moet bezitten om effectief te zijn.
In BF2 kon de commander gewoon spotten en vervolgens op een plek waar veel rode pijltjes samenklitten, zijn barrage loslaten. 0 skill voor nodig.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

jagermeister schreef op maandag 09 mei 2016 @ 13:37:
[...]

Mobiele artillerie kan leuk zijn mits ze het wel zo maken dat je enige skills moet bezitten om effectief te zijn.
In BF2 kon de commander gewoon spotten en vervolgens op een plek waar veel rode pijltjes samenklitten, zijn barrage loslaten. 0 skill voor nodig.
Je kan veel over der artillerie zeggen uit WW1, maar niet dat het mobiel was... Zoals ik ook in mijn post hierboven zei, ik vind het er wel in thuis horen, maar hoop dat ze het op een manier weten te implementeren dat het een beetje speelbaar blijft.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Flimovic schreef op maandag 09 mei 2016 @ 13:43:
[...]

Je kan veel over der artillerie zeggen uit WW1, maar niet dat het mobiel was... Zoals ik ook in mijn post hierboven zei, ik vind het er wel in thuis horen, maar hoop dat ze het op een manier weten te implementeren dat het een beetje speelbaar blijft.
Je hebt wel een punt ja. Hoop inderdaad alleen niet dat het een frustrerende, spelbedervende toevoeging wordt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hmmmmmmmmmpffff
  • Nu online
jagermeister schreef op maandag 09 mei 2016 @ 13:37:
[...]

In 1942 was artillerie best leuk, weet niet of het nou speciaal nuttig was als je echt een clanwar wilde spelen (geloof het niet, te lang geleden). Maar zoiets zou van mij wel weer in BF1 mogen komen.

Of bijv. in Desert Combat:

YouTube: How to shoot Scud in Desert Combat

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

jagermeister schreef op maandag 09 mei 2016 @ 13:47:
[...]

Je hebt wel een punt ja. Hoop inderdaad alleen dat het een frustrerende, spelbedervende toevoeging wordt.
Volgens mij vergeet je een woordje... hoewel je natuurlijk volgens je avatar een artillerie-magneet bent, dus je weet het maar nooit :+ :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Flimovic schreef op maandag 09 mei 2016 @ 13:52:
[...]

Volgens mij vergeet je een woordje... hoewel je natuurlijk volgens je avatar een artillerie-magneet bent, dus je weet het maar nooit :+ :+
Ja, 'niet' :D
hmmmmmmmmmpffff schreef op maandag 09 mei 2016 @ 13:51:
[...]

In 1942 was artillerie best leuk, weet niet of het nou speciaal nuttig was als je echt een clanwar wilde spelen (geloof het niet, te lang geleden). Maar zoiets zou van mij wel weer in BF1 mogen komen.

Of bijv. in Desert Combat:

YouTube: How to shoot Scud in Desert Combat
Ja, in 1942 was het zeker wel leuk. Alleen kon je weer misbruik maken van de skybox door op een bepaald punt te richten.

[Voor 51% gewijzigd door jagermeister op 09-05-2016 13:57]

Acties:
  • 0Henk 'm!
Flimovic schreef op maandag 09 mei 2016 @ 13:43:
[...]
True true! Ik hoop dat het zoiets wordt als de air raid in 1943. 1 locatie op de map vanuit waar je de artillerie kan afvuren elke zoveel minuten (met forse delay tussen klikken op de diamantjes en voordat de shells ook daadwerkelijk landen). We zagen in de trailer al wel een vaste artillery emplacement, maar voor hetzelfde geld is dat ook een commander ability wat ik enorm zou betreuren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stervis
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-01 20:45
Nou, wie heeft al een pre-order?

Moo, I say.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:12
Kijk nog eens goed naar de trailer :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:15
stervis schreef op maandag 09 mei 2016 @ 14:17:
Ik, voor de Xbox One :)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:10

RoyK

Illustrator

Ik heb me ingeschreven voor de Beta. Mijn centjes krijgen ze pas als ze een game neer hebben gezet en alles werkt. Ik laat het aan de pre-order mensen over om de eerste frustraties met volle servers en "BF.exe is gestopt met werken" op zich te nemen. Pr-order BF3 was niet lekker, Pre-order BF4 was niet lekker, Pre-order Sim City was een flop.. ik pre-order dus niet meer.

Ik ga het systeem overigens wel doorvoeren bij mijn klanten. Ik ga vragen of ze alvast facturen willen gaan betalen voor mogelijk werk dat ik voor ze gaat doen. Ik ben benieuwd naar hun reactie. O-)

Mijn portfolio
Volg me op Instagram

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Desadon
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
RoyK schreef op maandag 09 mei 2016 @ 14:24:
[...]

Ik heb me ingeschreven voor de Beta. Mijn centjes krijgen ze pas als ze een game neer hebben gezet en alles werkt. Ik laat het aan de pre-order mensen over om de eerste frustraties met volle servers en "BF.exe is gestopt met werken" op zich te nemen. Pr-order BF3 was niet lekker, Pre-order BF4 was niet lekker, Pre-order Sim City was een flop.. ik pre-order dus niet meer.

Ik ga het systeem overigens wel doorvoeren bij mijn klanten. Ik ga vragen of ze alvast facturen willen gaan betalen voor mogelijk werk dat ik voor ze gaat doen. Ik ben benieuwd naar hun reactie. O-)
Ligt dus niet aan mij... mensen zijn raar. :P
Ze kunnen net zo goed meteen voor crowd funding gaan.

[Voor 3% gewijzigd door Desadon op 09-05-2016 14:26]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

[...]

Investeren in nieuwe ontwikkelingen is niet vreemd hoor ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stervis
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-01 20:45
[...]

Goed punt. Ik wacht de beta en reacties ook nog even af.

Moo, I say.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-01 10:59

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

:+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
Voor de geinteresseerden heeft LevelCap de wapens en voertuigen uit de trailer(s) geidentificeerd:

poor Leno ✝︎

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ik vraag me trouwens af wat het gemis aan helicopters gaat doen met de online vehicle combat. Volgens mij wordt het van bovenuit een stuk rustiger en komt het meer aan op normale voertuigen en infantrie. Lijkt me wel beter ook, omdat je dan meer gefocussed kunt zijn op die gevechten.

En inderdaad hoop ik dat artillerie niet te irritant is. Ik denk dat het kan helpen als het meer beperkt is aan waar je wel of niet kunt schieten. En als het bedoeld is om de tegenstander weg te houden uit een basis, maar niet de basis zelf kan beschieten bv. Maar goed, we zijn in ieder geval af van de heli-spawnrapes.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Albinoraptor
Artillerie zal vast wel de cruise missile variant worden van de commander.

Als ik ergens wel een hekel aan heb in BF4 is die commanders, zeker omdat bijna altijd 1 team in het voordeel werd getrokken, hadden ze die maar eruit geknikkerd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Laatst online: 01:25
Albinoraptor schreef op maandag 09 mei 2016 @ 15:28:
Artillerie zal vast wel de cruise missile variant worden van de commander.

Als ik ergens wel een hekel aan heb in BF4 is die commanders, zeker omdat bijna altijd 1 team in het voordeel werd getrokken, hadden ze die maar eruit geknikkerd.
het wordt wel heel irritant als ze ook een beetje de loopgraven oorlog stijl aanhouden, dan krijg je enorme bakken kills als commander, maar ik vermoed dat je die artillerie net als die oude kanonnen in bf4 kan gebruiken, tenminste dat hoop ik, dan zit er nog een stukje skill dat er bij komt kijken. Maar als je behoorlijke dynamische maps hebt waarbij je dus kan flanken etc, dan zal het wel mee vallen als je kijkt hoe die cruise missile werkte. Soms had je dan geluk als ze op een hoopje stonden maar dat is gewoon ook slechte teamplay. Ik hoop en denk dat ze daar ook wel van geleerd hebben en dit een goede invulling geven. Maar Goed dat blijft afwachten bij dice... :X

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ik zie bij artillerie nog wel dat ze het vooral gebruiken tegen voertuigen en gebouwen en minder tegen infanterie. Zodat daar toch een wat betere balans ontstaat, zonder dat je als infanterie kansloos bent.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Waar blijven die gameplay beelden? :-(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• raiders
jagermeister schreef op maandag 09 mei 2016 @ 16:17:
12 juni dacht ik :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hmmmmmmmmmpffff
  • Nu online
jagermeister schreef op maandag 09 mei 2016 @ 16:17:
Ah joh, gewoon pre orderen! Komt helemaal goed!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Meh, dat zou best kansloos zijn.
hmmmmmmmmmpffff schreef op maandag 09 mei 2016 @ 16:43:
[...]

Ik pre-order niet

[Voor 31% gewijzigd door jagermeister op 09-05-2016 16:46]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

hmmmmmmmmmpffff schreef op maandag 09 mei 2016 @ 16:43:
[...]

Haha daar trap ik niet meer in.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• raiders
jagermeister schreef op maandag 09 mei 2016 @ 16:45:
[...]

Meh, dat zou best kansloos zijn.
De Battlefield site zegt:

"Tijdens de EA Play-evenementen op 12 juni in Los Angeles en Londen onthullen we de eerste gameplay-beelden en laten we bezoekers het spel zelf uitproberen."

:(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Witte8
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-11-2022
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 13:26:
[...]

Bij het vallen van de forten in België en dan met name in Wallonië is de artillerie dacht ik wel doorslaggevend geweest. "Dikke Bertha" knalde alle forten kapot... We hebben er nog trauma's van. :+

Nog is naar de trailer gekeken en rond 2min 20 zie je de scene met de kanonnen en die lijken verdacht veel op de Duitse Houwitsers ("Dikke Bertha"). Ik hoop op een artellerie combo met de scout zoals in BF1942 waarbij de scout moet spotten en de gunner in de artillerie dan ook de juiste positie op de map moet zoeken en dit slechts kan gedurende een bepaalde tijd. Daarna moet er terug een doel gespot worden.

[Voor 19% gewijzigd door Witte8 op 09-05-2016 17:25]

Pagina: 1 2 3 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee