Er zit toch geen verschil tussen de framerate in BF1 tussen de PS4, PS4 Slim, PS4 Pro, Xbox One, Xbox One S en Xbox One X ? Die multiplayer draait toch op alle platformen gelijk ? Heb ook niet het idee dat de framerate op mijn X hoger is dan op de Slim, althans, ik zie het niet (let er ook niet op).bassGunner schreef op maandag 17 september 2018 @ 13:17:
[...]
SS is ook alleen een Pro functie.
"Low ping network smoothing" is volgens mij alleen dat als andere spelers een hoge ping hebben, die minder hakkelig over het scherm bewegen. Maar uiteindelijk is dat dan juist ongunstig voor je eigen latency.
Zou het in jouw geval niet ook gewoon een lagere framerate kunnen zijn? Als je eerst op de OneX speelde en nu op de Slim dan heb je wel flink wat frames ingeleverd. En anders zou het mogelijk ook een bug kunnen zijn, als ik dat zo lees zijn er ondanks/dankzij de meest recente patches nog steeds de nodige bugs aanwezig.
Zal vanavond ook eens de poorten open gooien. NAT Type is nu 2. Op de Xbox heb je ook zoiets, daar staat het gewoon op Nat type: Open. Zal eens kijken wat ik moet doen om Nat type 1 te krijgen op de PS.
XBL: MRE Inc