• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:23
Kleine kans dat iemand in dit topic deze game nog niet heeft maar hij is nu <5 euro in de PS Store:
https://store.playstation...02387_00-BATTLEFIELD01000
Tel daarbij op dat alle DLC gratis is en je hebt voldoende waar voor erg weinig geld.

[ Voor 21% gewijzigd door Superkiwi op 19-09-2018 13:49 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-05 13:41
dvdkiwi schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:44:
Kleine kans dat iemand in dit topic deze game nog niet heeft maar hij is nu <5 euro in de PS Store:
https://store.playstation...02387_00-BATTLEFIELD01000
Tel daarbij op dat alle DLC gratis is en je hebt voldoende waar voor erg weinig geld.
@Reefun heeft hem nog niet. Volgens mij was dat zijn enige excuus geen PS4 aan te schaffen. Lekker @poor Leno pesten..... als die eens online komt en BF1 gaat spelen....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 19 september 2018 @ 15:20:
[...]

@Reefun heeft hem nog niet. Volgens mij was dat zijn enige excuus geen PS4 aan te schaffen. Lekker @poor Leno pesten..... als die eens online komt en BF1 gaat spelen....
:+

Er gaat hoe dan ook een PS4 Pro in huis komen hier ooit vanwege de exclusives. God of War, Spiderman, Last of Us, The Last Guardian, Shadow of the Colossus, Little big planet etc.

Maar ik ben nu toch te lui om een PSN aan te maken (of mijn WW op te zoeken). Maar bedankt! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickMetus
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 11-04 08:57
is er nog een actieve BF1 groep actief? zo ja, wanneer spelen jullie.. dan zou ik graag willen joinen. over het algemeen heb ik een positieve K/D ratio. PSN is SKUNKYYY

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racer89
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ik heb gisteren nog gegamed, zat ook samen met een tweaker uit platoon. Gewoon aanmelden bij Tweaker platoon en dan zie je van zelf of er iemand bezig is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickMetus
@Racer89 waar en hoe meld ik me aan bij hun Platoon? #durftevragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:59
NickMetus schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:23:
is er nog een actieve BF1 groep actief? zo ja, wanneer spelen jullie.. dan zou ik graag willen joinen. over het algemeen heb ik een positieve K/D ratio. PSN is SKUNKYYY
Er zijn zeker nog Tweakers actief, er zijn twee Platoons, zie de Topic start. Al denk ik wel dat veel Tweakers neer Battlefield V gaan.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickMetus
Zodra BF V uitkomt, ben ik de eerste die mee gaat! echter spelen veel vrienden Call of Duty, ik zelf ook. Maar ik kan mijn eigen beter vinden in Battlefield. Dit speel ik al sinds het begin, BF Vietnam zit nog steeds in mijn geheugen.

moet ik via de Game me aanmelden voor platoons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:41

Oxigeon

En zo is dat!

Ik zit in Platoon 2. Speel de laatste tijd ook weer vrijwel elke dag. Heb eigenlijk niet vaak iemand online gezien. Of doe ik iets verkeerd zodat ik iets over het hoofd zie? Is natuurlijk leuker om met andere te spelen dan met wat onbekende kerels.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NickMetus schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:23:
K/D ratio is overrated. Mijne is nu 4.35. Ben ik dan automatisch beter/slechter? Niet per definitie. Ik ho*r veel in vliegtuigen :+
NickMetus schreef op maandag 24 september 2018 @ 14:18:
Zodra BF V uitkomt, ben ik de eerste die mee gaat! echter spelen veel vrienden Call of Duty, ik zelf ook. Maar ik kan mijn eigen beter vinden in Battlefield. Dit speel ik al sinds het begin, BF Vietnam zit nog steeds in mijn geheugen.

moet ik via de Game me aanmelden voor platoons?
Via de game kun je je aanmelden bij een platoon inderdaad!

Je kunt via de game zelf dan ook direct zien of er iemand in de Platoon aan het spelen is zodat je diegene gemakkelijk(er) kunt joinen. Werkt opzich prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickMetus
@Oxigeon voeg je mij anders toe? PSN: SKUNKYYY (ik speel vanwege het werk niet dagelijks, maar vaak in de avond uren en in het weekend overdag. (Mits de vrouw andere plannen heeft en/of de zon schijnt)

@Reefun Ja op die manier is K/D overrated, maar normaal gesproken wordt je aangekeken door jonkies op je K/D dus dacht vermeld het voor de zekerheid haha ;)

ik zal mij morgen eens aanmelden bij de platoon!

zoals Oxigeon omschrijft dat er niet veel online zijn, kunnen de non actieve spelers ook verwijderd worden uit platoon 1? zodat er ruimte is voor ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Laatst online: 20:41

Oxigeon

En zo is dat!

NickMetus schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:07:
@Oxigeon voeg je mij anders toe? PSN: SKUNKYYY (ik speel vanwege het werk niet dagelijks, maar vaak in de avond uren en in het weekend overdag. (Mits de vrouw andere plannen heeft en/of de zon schijnt)

@Reefun Ja op die manier is K/D overrated, maar normaal gesproken wordt je aangekeken door jonkies op je K/D dus dacht vermeld het voor de zekerheid haha ;)

ik zal mij morgen eens aanmelden bij de platoon!

zoals Oxigeon omschrijft dat er niet veel online zijn, kunnen de non actieve spelers ook verwijderd worden uit platoon 1? zodat er ruimte is voor ons?
Inmiddels heb ik je toegevoegd met de PS app. Wat betreft de platoon 1 en platoon 2. Dit maak vrijwel niks uit. Gisteravond eventjes in de Battlefield app gekeken en zag hier geen verschil in aantal spelende leden. 2 In beide platoons. Maar in-game zag ik niet dat er iemand speelde. Ook hier speel ik niet elke avond. Ligt er hier ook een beetje aan of ik alleen ben of niet

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
Oxigeon schreef op maandag 24 september 2018 @ 14:22:
Ik zit in Platoon 2. Speel de laatste tijd ook weer vrijwel elke dag. Heb eigenlijk niet vaak iemand online gezien. Of doe ik iets verkeerd zodat ik iets over het hoofd zie? Is natuurlijk leuker om met andere te spelen dan met wat onbekende kerels.
Laatste tijd zijn er idd niet veel meer die online zijn. Maar als ik iemand online zie dan join ik wel altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:59
season pass is weer gratis op psn en live.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Laatst online: 15-05 15:57

Mon0lith

Yes Herr Flick

Racer89 schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:42:
[...]

Laatste tijd zijn er idd niet veel meer die online zijn. Maar als ik iemand online zie dan join ik wel altijd.
Ik ben nog regelmatig online :)

blijft ook nog wel even aangezien ik afhaak bij BFV

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickMetus
@Amaze86 haha meen je niet, heb het spel eerst voor 99,95 gekocht. Dacht toen ergens te lezen inclusief seaspon pass. Nee hoor, nogmaals 49,95 betaald voor season pass.

"ik heb ook altijd pech"

Maar mooi dat de rest nu dan ook de nieuwe maps kan spelen, zijn mooie maps bij gekomen! vindt het alleen jammer dat ook niet de single player doorontwikkeld is. Valt zo veel meer uit de WW1 geschiedenis te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickMetus
@Mon0lith mag ik vragen waarom je afhaakt bij BFV?

als je het mij vraagt, is de doorstroom naar WW2 super! ik heb COD WW2 ook, wel vindt ik het leuk.. maar speel COD liever in de huidige tijd omdat ik daar een betere beleving mee heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

NickMetus schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 16:33:
@Mon0lith mag ik vragen waarom je afhaakt bij BFV?

als je het mij vraagt, is de doorstroom naar WW2 super! ik heb COD WW2 ook, wel vindt ik het leuk.. maar speel COD liever in de huidige tijd omdat ik daar een betere beleving mee heb.
^ Dit is een reden, vergelijken met COD }:|

BFV glijdt met de snellere TTK en specializations af naar een COD rip off...
Alles maar sneller en betere upgrades om de andere af te troeven... waar is de gun skill??

En dat wil ik niet, ik wil een platoon met jongen gasten die van dezelfde leeftijd zijn en ten strijde trekken om de Duitsers te uit de bezette gebieden te veroveren! Het Band of Brothers gevoel!

En als BF veteraan van het eerste uur vind ik dat erg jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickMetus
@Mon0lith omdat iemand games met elkaar vergelijkt.. hmm oke bijzonder. doet er toch totaal niet toe. je verpest speelplezier in een prachtig spel voor jezelf.

heb alle BF's gespeeld, dit zal ik altijd blijven doen. heb alle COD's gespeeld en dat zal ik ook blijven doen.

wauw het klinkt alsof ik tijd over heb, maar heb gewoon graag beide shooters. omdat ik vindt dat de games totaal verschillend zijn. en ook de mensen waar ik beide games mee speel zijn totaal verschillend. de ene groep van BF zijn the band of brothers (of waren inmiddels) en COD zijn gehaaste shooter spelers, die op zoek zijn naar close combat.

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

NickMetus schreef op woensdag 26 september 2018 @ 09:42:
@Mon0lith omdat iemand games met elkaar vergelijkt.. hmm oke bijzonder. doet er toch totaal niet toe. je verpest speelplezier in een prachtig spel voor jezelf.
En ik mag ze niet vergelijken en daar MIJN mening op baseren?

oke :/

• NickMetus
@Mon0lith zeker wel, anders hadden we geen onderwerp om over te schrijven. Maar ik speel beide spellen en de spelbeleving vindt ik echter niet te vergelijken. Overige argumenten kan ik me helaas niet helemaal in vinden, maar ik waardeer het zeker dat je jouw mening geeft. En zal hier ook eens op gaan letten wanneer ik speel.

Vroeg me alleen wel af wat TTK er mee te maken had. Ik ben van mening als ik met het verkeerde wapen speel het alsnog te lang duurt of ik ben dood voordat mijn magazijn op is. Ik denk dat jij te goed wordt en ze daarom sneller afschiet. Ook kan men dit per server aanpassen, lees van te voren de lobby info door om te kijken naar de health levels.
Heren, een ieder heeft zijn eigen mening. Dat die niet strookt met die van jezelf is niet erg. Maar probeer het niet door te pushen op een ander.

Qua gameplay is BFV heel anders dan vorige BF games. Het is sneller, je wordt sneller afgestraft voor fouten en je moet (nog) meer samenwerken om te kunnen overleven. Dingen zoals TTK, Spot mechanisme wat praktisch niet aanwezig is, herladen van voertuigen en niet tot 100% kunnen repairen maakt BFV bijna een nieuw spel.

De vergelijking met CoD WWII snap ik opzich wel. Het zijn beide FPS games. Gebaseerd op WWII. Maar daarmee is dan alles wel mee gezegd. CoD was, is en zal waarschijnlijk altijd een "arcade run-and-gun spray'n'pray" game zijn met praktisch nihil echt tactische mogelijkheden afgezien van perks/kill/scorestreaks. Toevallig is CoD WWII de eerste cod welke ik heb gekocht sinds BO2 en god wat was het een aanfluiting i.v.m. BF1. Enige echt vermakelijke vond ik de Zombiemodus (wat we een week helemaal gek hebben gespeeld en daarna nooit meer aangeraakt).

Battlefield focused zich altijd op teamplay en grote mappen/voertuigen. Plus sinds BC (2?) ook op destructie van omgevingen. CoD met BF vergelijken is hetzelfde als normale tennis vergelijken met rolstoeltennis. Ja, het is dezelfde sport, maar toch net anders genoeg om de ervaring compleet te veranderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
Persoonlijk vind ik een basic game ook leuker en eerlijker. Sommige hebben gewoon niet zo veel tijd om te spelen. En zullen dus nooit de spullen krijgen wat andere allemaal hebben vrij gespeeld. Waardoor ze in het voordeel zijn. Dit was bij BF1 beter geregeld hier kon je niet te veel modificeren behalve andere wapens vrij spelen.

• StealthyPeanut
  • Laatst online: 01-05 10:54
Reefun schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:42:
Heren, een ieder heeft zijn eigen mening. Dat die niet strookt met die van jezelf is niet erg. Maar probeer het niet door te pushen op een ander.

Qua gameplay is BFV heel anders dan vorige BF games. Het is sneller, je wordt sneller afgestraft voor fouten en je moet (nog) meer samenwerken om te kunnen overleven. Dingen zoals TTK, Spot mechanisme wat praktisch niet aanwezig is, herladen van voertuigen en niet tot 100% kunnen repairen maakt BFV bijna een nieuw spel.
BFV is juist langzamer en totaal niet sneller dan BF4 en BF1. Gelukkig maar, want speel nu BF1 en dat is bizar snel. Ook is de TTD echt te laag in BF1. Bijna net als Hardcore mode in BF3 en BF4. Je krijgt totaal geen kans om te reageren op beschietingen.

Gelukkig gaat DICE testen na de BFV BETA met een iets aangepaste TTD en TTK.
Battlefield focused zich altijd op teamplay en grote mappen/voertuigen. Plus sinds BC (2?) ook op destructie van omgevingen. CoD met BF vergelijken is hetzelfde als normale tennis vergelijken met rolstoeltennis. Ja, het is dezelfde sport, maar toch net anders genoeg om de ervaring compleet te veranderen.
BF heeft zich juist vanaf BF3, BF4 en in BF1 veel meer gericht op die gamer die als rambo een solo army wil zijn (health regen, own vehicle repair, unlim. ammo, etc etc.) op een kleine tot medium map (dus kneiterveel actie met 64p). Juist met BFV gaan ze hier echt iets aan doen en komt er vanuit de community een hoop weerstand.

Onterecht trouwens; laat iedereen gewoon lekker afhankelijk zijn van elkaar! Het duurt even, maar dat bevordert de teamplay enorm.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Racer89 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:38:
Persoonlijk vind ik een basic game ook leuker en eerlijker. Sommige hebben gewoon niet zo veel tijd om te spelen. En zullen dus nooit de spullen krijgen wat andere allemaal hebben vrij gespeeld. Waardoor ze in het voordeel zijn. Dit was bij BF1 beter geregeld hier kon je niet te veel modificeren behalve andere wapens vrij spelen.
Ja daarom snap ik ook niet dat het wapen upgrade systeem in BFV geen negatieve kanten kent zoals BF4 attachments..

Hierdoor leg je t gewoon af tegen mensen die hun wapen wel hebben gemaxxed, met minder recoil, snellere ADS, minder spread en 'snellere kogels' |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
StealthyPeanut schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:07:
[...]

BFV is juist langzamer en totaal niet sneller dan BF4 en BF1. Gelukkig maar, want speel nu BF1 en dat is bizar snel. Ook is de TTD echt te laag in BF1. Bijna net als Hardcore mode in BF3 en BF4. Je krijgt totaal geen kans om te reageren op beschietingen.

Gelukkig gaat DICE testen na de BFV BETA met een iets aangepaste TTD en TTK.
Dat BFV sneller of langzamer is dan andere delen blijft een mening maar geen feit. Persoonlijk ervaar ik BFV namelijk als veel sneller dan BF1. Ik kreeg veel sneller vijanden neer in BFV dan in BF1. Overall feeling van de bewegingen was ook veel sneller/soepeler. Zeker met de vernieuwde faulting mechanics, feit dat je hogere stukken kunt bereiken en feit dat je door ramen heen kunt springen.
BF heeft zich juist vanaf BF3, BF4 en in BF1 veel meer gericht op die gamer die als rambo een solo army wil zijn (health regen, own vehicle repair, unlim. ammo, etc etc.) op een kleine tot medium map (dus kneiterveel actie met 64p). Juist met BFV gaan ze hier echt iets aan doen en komt er vanuit de community een hoop weerstand.

Onterecht trouwens; laat iedereen gewoon lekker afhankelijk zijn van elkaar! Het duurt even, maar dat bevordert de teamplay enorm.
Ik heb mezelf nooit als een Rambo/solo army gevoeld in welk Battlefield deel dan ook. Het enige waar ik me nu aan irriteer in BF1 met vliegtuigen is inderdaad 100% vehicle repair en unlimited ammo. Daardoor ben ik, als ik erover na denk, toch een soort van one man army. Zeker met de potjes waarbij ik 100+ kills heb gehaald. Betekend dat dan meteen dat het OP is? Niet echt vind ik. Er zijn genoeg mogelijkheden om me neer te krijgen in een vliegtuig (mede dankzij de vele huilies die niet kunnen vliegen of nooit in de lucht kijken of er een heavy bomber of iets aan komt).

Maar goed. Gelukkig wordt dat inderdaad in BFV anders. Jezelf terug moeten trekken om volledig te herladen/repairen vind ik een hele goeie zet van DICE. We kunnen dan zelfs dan weer gaan landen en opstijgen zoals in BF3/4! :) :)

• Easymongo
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 16-05-2021
BF1 doet nu een update op mijn XB, betreft ruim 2 GB.
https://forums.battlefiel...ld-1-autumn-update#latest

Quote:

Based on your feedback, this update is designed to make Battlefield 1 a more balanced experience. The Autumn Update consists of fixes to mid-round team balancing and the user interface.
Fixed an issue where an incorrect message would display, depending on the attack rating at the end of an Operation.
Fixed an issue where the mid-round team balancer wasn’t aware of players from pre-round.
Fixed an issue where the end of round screen would appear, instead of the pause menu, in Operations.

• Racer89
  • Niet online
Gisteren avond ook de update binnen gehaald, heeft toch zeker 20 minuten geduurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-05 08:04
En weer Double XP dit weekend... ff die Stage 4 Road to BFV dingen binnenharken :)

Deze maand ook deze film van Peter Jackson: gerestaureerd en ingekleurd WW1 beeldmateriaal.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Geronimous schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 13:56:
En weer Double XP dit weekend... ff die Stage 4 Road to BFV dingen binnenharken :)

Deze maand ook deze film van Peter Jackson: gerestaureerd en ingekleurd WW1 beeldmateriaal.

[YouTube: They Shall Not Grow Old | Official Trailer | In Cinemas 16 October 2018]
Ja.. een vd eerste titels "As you've never seen it before"..

Kreeg gelijk BFV reveal trailer flasbacks _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zat door mijn videos heen te gaan en kwam deze inene weer tegen. Blijft mooi :D ;

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-05 08:04
hm, nu ik weer een paar potten BF1 heb gespeeld merk ik wel hoeveel vliegtuig-spam er in t spel zit. Echt be-la-che-lijk veel...

Zin in BFV. Weg met die overpowered vliegtuigbommetjes.

En 64-man operations is gewoon teveel. laatst punt is alleen maar nadespam. jeej leuk.

[ Voor 19% gewijzigd door Geronimous op 05-10-2018 22:26 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
Net weer een kleine update gehad. En opeens 25 battlepacks er bij. Snap er niks van waar die opeens vandaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Gratis spul is altijd goed :)
Zaten ook weer wat puzzelstukjes in die ik nog moet, nog 2 te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Racer89 schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 17:50:
Net weer een kleine update gehad. En opeens 25 battlepacks er bij. Snap er niks van waar die opeens vandaan komen.
Ja.... Erg irritant om ze allemaal per stuk te moeten openen. Waarom kun je het niet gewoon allemaal in één keer openen? 8)7 Zelfde ook al bij BF4....

Zaten wel paar leuke skins bij (zeker voor de M1917 zat er een mooie bij). Maar uiteindelijk halen de skins me toch weinig uit. Heb een legio aan skins voor vliegtuigen, maar ik gebruik ze nooit daar de standaard skin altijd wel het 'beste' is per map vanwege camouflage. Altijd leuk als er iemand met een Red Baron skin inene voorbij komt denderen die met de felrode kleur enorm opvalt tussen de bergen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
Reefun schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 08:44:
[...]

Ja.... Erg irritant om ze allemaal per stuk te moeten openen. Waarom kun je het niet gewoon allemaal in één keer openen? 8)7 Zelfde ook al bij BF4....

Zaten wel paar leuke skins bij (zeker voor de M1917 zat er een mooie bij). Maar uiteindelijk halen de skins me toch weinig uit. Heb een legio aan skins voor vliegtuigen, maar ik gebruik ze nooit daar de standaard skin altijd wel het 'beste' is per map vanwege camouflage. Altijd leuk als er iemand met een Red Baron skin inene voorbij komt denderen die met de felrode kleur enorm opvalt tussen de bergen :+
Vooral 3x XP boost >:) moet wel nog ff tot lvl 150.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Die squad boosts scrap ik altijd gelijk en koop er een standaard battlepack van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Racer89 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 12:30:
[...]

Vooral 3x XP boost >:) moet wel nog ff tot lvl 150.
Mêh. Zelfs toen ik nog geen level 150 was gebruikte ik die XP boosts amper. Wellicht toen ik nog level 50 of lager was. Bedoel, je krijgt er niets extras van gezien je vast al wel alle wapens heb. En de wapens welke je nog niet hebt, moet je toch d.m.v. bepaalde assignments unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05 11:25

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Het valt me bij mezelf op dat ik BF1 nog steeds blijf spelen ondanks dat ik level 150 ben. Skins op wapens etc boeit me niet echt, heb ze het liefst zo donker mogelijk ivm met (on)zichtbaarheid.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
Ik speel ook nog steeds, als lvl 150. ;-) Ik probeer wel "64 man op een kleine map"-servers te mijden, teveel random onzin.

Vandaag had ik een vreemde ervaring op een NA server, waar ik eigenlijk nooit kom. Zette me aan het denken.

Als ik shock operations Somme speel als aanvaller pak ik in de eerste sector altijd de armoured car, om daarmee achter de vlag te rijden en ondertussen wat road kills te maken. Er spawnen dan altijd wel een paar team members en die kunnen dan in de rug aanvallen.
Ik probeer daarbij de car full health te houden met de repair tool. Het geeft een kik als je zo de car in leven kan houden tot aan de derde sector. Je moet altijd in beweging blijven, hij is zo kapot. Dat valt nog niet mee.
Enfin, op de NA server ging het helemaal mis. Tot twee keer toe werd de car onder mijn neus gejat terwijl ik repairde. Een keer reed de chauffeur full speed out of bounds terwijl hij juist op tijd sprong en ik 100 m in niemandsland eindigde. De derde keer kreeg ik granaten van het eigen team terwijl ik repairde in de tweede sector waar geen nieuwe car meer kan spawnen. Was gewoon sabotage.
Je kunt er natuurlijk van vinden wat je wil, maar trollen met zo'n car werkt in ieder geval beter dan 10 scouts en 2 tanks achterin. Iedereen speelt het spel zoals hij wil. (Ik trol ook altijd met bootjes in Zeebrugge. Bootje enteren, het personeel eruit schieten en wegvaren.)
Nu mijn vraag: is dit een cultuurdingetje, m.a.w. wordt er op NA servers fanatieker gespeeld dan op EU servers? Of had ik gewoon pech in deze lobby?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevaai
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-04-2021
Ik speel het spel ook nog steeds, bijna dagelijks. Ik heb de eerste periode Conquest gespeeld, daarna een periode Frontlines, en nu vrijwel alleen Operations. Ik heb Shock Operations nog niet gespeeld.

Ik ben gestopt met Conquest omdat ik té vaak in mijn rug werd geschoten. Je moet echt aan alle kanten ogen hebben. Vaak wordt je gedood door iemand die rank 20 nog niet eens heeft bereikt. Dat zijn typisch spelers die als eenlingen rondzwerven of campen in een hoekje.

Frontlines en Operations bevallen mij een stuk beter omdat je twee linies tegenover elkaar hebt. Wat me de laatste tijd wel opvalt is het niveau van de spelers. Of je houdt als verdedigend team zelfs de eerste sector in stand óf je blaast het andere team volledig weg als aanvallend team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
Ben ook gestopt met CQ. Heen en weer rennen in een groepje verveelt nogal snel. Ik speel het vooral om wat nieuwe aanvalstrucjes of wapens uit te proberen.
Shock operations heeft momenteel een cyclus van vier maps. Er zit veel variatie in: Zeebrugge, loopgraven van de Somme, besneeuwde bergen en een Frans dorpje. Ik speel indien mogelijk aanvaller. Het levert de meeste punten op en de meeste voldoening als je slaagt. Tot nu toe is de helft van de potjes behoorlijk evenwichtig. Omdat je maar max 40 mensen in een lobby hebt is je individuele inbreng rondom een vlag redelijk groot. Met een goed samenwerkende en fanatieke squad kun je het gevecht naar je hand zetten. Dat is erg cool. Het aantal voertuigen en het type voertuigen is gelukkig beperkt. De flankmogelijkheden zijn niet groot maar voldoende, je kunt als je handig bent achter een vlag komen en snel veroveren. Omdat de lobby klein is leer je op een bepaald moment ook de spelers van de vijand herkennen en kun je voorspellen waar ze zich bevinden of wat ze van plan zijn te doen omdat veel spelers hetzelfde patroon volgen. Dat geeft een verslavende psychologische dynamiek aan het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel enkel nog CQ op 200% ticket en/of 50% vehicle respawn servers. Dat zijn dan nog wel leuke potjes op Sinai Desert/Empires Edge dan :) Zijn alleen bar weinig custom servers in de EU @ XB1 te vinden :( En de meeste die er zijn hebben ook unlimited ammo ; maar dat vind ik dan weer niets. Dan zit iedereen continu granaten te gooien.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05 11:25

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Easymongo schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 23:35:Shock operations heeft momenteel een cyclus van vier maps.
Vind het jammer dat Shock Operations zo kort zijn (vandaar de naam Shock, duh).
Ik speel nu eigenlijk alleen maar Operations. Heb een tijd Frontlines gespeeld, maar dat speelt helemaal niemand meer volgens mij.
Soms waag ik me weer eens aan CQ om wat headshots op Nivelle Nights te maken tbv de service assignment Stimulant Syringe, voor de afwisseling leuk, maar mis toch altijd een duidelijke linie
Vind het jammer dat sommige van die service assignments met geen mogelijkheid meer te behalen zijn, omdat ze gekoppeld zijn aan modes die niemand meer speelt.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeWaanzin schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 14:43:
[...]
Vind het jammer dat sommige van die service assignments met geen mogelijkheid meer te behalen zijn, omdat ze gekoppeld zijn aan modes die niemand meer speelt.
Dit dus!

Heb nu een assignment waarbij ik óf 5 headshots met een Single Action Rifle op een paardrijder moet maken of anders 10 potjes dominations moet winnen.

Sja........ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
Reefun schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 07:53:
En de meeste die er zijn hebben ook unlimited ammo ; maar dat vind ik dan weer niets.
Omdat de perk nu niet alleen voor tanks en airplanes werkt, maar voor iedereen?
Enigszins tot mijn eigen verbazing vind ik dat juist erg geinig! Voor een keertje dan. Die regen van granaten, vuur, rook of AT. Binnen 3 seconden een tank wegvagen, of beter nog, een behemoth, briljant. 50% respawn, unlimited ammo: eindelijk gerechtigheid. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Easymongo schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 16:55:
[...]

Omdat de perk nu niet alleen voor tanks en airplanes werkt, maar voor iedereen?
Enigszins tot mijn eigen verbazing vind ik dat juist erg geinig! Voor een keertje dan. Die regen van granaten, vuur, rook of AT. Binnen 3 seconden een tank wegvagen, of beter nog, een behemoth, briljant. 50% respawn, unlimited ammo: eindelijk gerechtigheid. >:)
Dat iedereen onbeperkt ammo krijgt haalt me weinig uit. Het is idd ook wel even grappig. Heel snel voertuigen neerhalen ermee. Maar de onbeperkte nades is als infantry zijnde simpelweg niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
Kun je eigenlijk bf1 online spelen zonder ps plus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grandisimo
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-02 22:06
Racer89 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 00:10:
Kun je eigenlijk bf1 online spelen zonder ps plus?
Nee !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-05 21:44
Ik blaas dit topic maar weer is nieuw leven in; BF1 vanmiddag maar weer is opgestart🙌🏻 Wat een verademing t.o.v. BFV zeg. Ik vond de game altijd iets te “casual” maar het doet gewoon wat het moet doen! Servers zoeken (vooral in operations) is wat lastiger maar binnen een kwartier is t meestal wel geregeld. Mochten mensen nog max rank willen halen; volgens mij is er elk weekend dubbel XP, met een Squadboost dus “dubbeldubbel”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
frank131331 schreef op zondag 19 april 2020 @ 16:08:
Wat een verademing t.o.v. BFV zeg.
Haha, ik had dat juist andersom; vond BF1 echt een draak van een game.
Zitten de servers in BF1 nog een beetje vol dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frank131331
dvdkiwi schreef op zondag 19 april 2020 @ 16:19:
[...]

Haha, ik had dat juist andersom; vond BF1 echt een draak van een game.
Zitten de servers in BF1 nog een beetje vol dan?
Haha mooi toch, smaken verschillen👌 Ja dat is een klein beetje ruk, speel voornamelijk operations. Ene keer gelijk een volle server andere keer dik 10-15min wachten maarja zoals iedereen heb ik toch tijd zat in de weekenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
frank131331 schreef op zondag 19 april 2020 @ 16:08:
Ik blaas dit topic maar weer is nieuw leven in; BF1 vanmiddag maar weer is opgestart🙌🏻 Wat een verademing t.o.v. BFV zeg. Ik vond de game altijd iets te “casual” maar het doet gewoon wat het moet doen! Servers zoeken (vooral in operations) is wat lastiger maar binnen een kwartier is t meestal wel geregeld. Mochten mensen nog max rank willen halen; volgens mij is er elk weekend dubbel XP, met een Squadboost dus “dubbeldubbel”.
Toevallig afgelopen week ook nog één keer opgestart, ik wou eigenlijk air assault doen omdat ik dat vanuit die zeppelin schieten geweldig vind op de vliegtuigen. Echter was er geen server online waar ook daadwerkelijk iemand inzat :( Nog een andere gamemode geprobeerd daar kwam ik in één server waar maar één tegenstander was dus dan maar weer afgesloten. Jammer dat er maar zo weinig spelers online zijn. Persoonlijk vond ik BF1 ook meer hebben dan BFV nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
Racer89 schreef op zondag 19 april 2020 @ 20:05:
[...]
Jammer dat er maar zo weinig spelers online zijn. Persoonlijk vond ik BF1 ook meer hebben dan BFV nu.
Je moet ff geduld hebben, meestal speel ik gewoon de map rotatie waarvoor je battlepacks krijgt (hierbij kom ik 9/10 keer in een volle/snelle vol lopende server terecht.
Ik kan me voorstellen dat die specifieke modus wat minder populair is. Vandaar dat ik gewoon Conquest of Operations pak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LawfulHamster
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 21-05 00:18

LawfulHamster

PSN - LawfulHamster

Ben zelf ook maar weer teruggekeerd naar BF1. Zitten standaard wel 2 Rush/Frontlines servers vol met wachtrij de hele dag door :)

Heerlijk om weer een teambalancer te hebben vergeleken met BFV. Gelukkig krijgt de game ook nog support door een klein team van DICE dat de rotatie regelt en de skins beschikbaar maakt.

Hopelijk doet DICE ook nog wat met die Throwback Thursdays die ze aangekondigd hebben. Blijft een geweldige game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LawfulHamster

LawfulHamster

PSN - LawfulHamster

LawfulHamster schreef op woensdag 29 april 2020 @ 11:00:
Ben zelf ook maar weer teruggekeerd naar BF1. Zitten standaard wel 2 Rush/Frontlines servers vol met wachtrij de hele dag door :)

Heerlijk om weer een teambalancer te hebben vergeleken met BFV. Gelukkig krijgt de game ook nog support door een klein team van DICE dat de rotatie regelt en de skins beschikbaar maakt.

Hopelijk doet DICE ook nog wat met die Throwback Thursdays die ze aangekondigd hebben. Blijft een geweldige game :)
Er blijven ook nieuwe modes komen. Zo is deze week Operations gecombineerd met Back to Basics. Zo kan je die joined:
https://twitter.com/Jaqub.../1262714363120623618?s=19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
Afgelopen zaterdag wou ik BFV opstarten maar schijnbaar was deze offline, dus toch maar BF1 opgestart heeft wel effe geduurd voordat ik in de server zat. Ik moet zeggen het was wel weer even wennen maar toch blijft BF1 iets hebben wat BFV niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20:53
Racer89 schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 07:09:
Ik moet zeggen het was wel weer even wennen maar toch blijft BF1 iets hebben wat BFV niet heeft.
Klopt! Het zelfde geld voor BF4 en BF3. Voor mij zijn het memorabele maps, iets wat op 1 of 2 mappen BFV ontbeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LawfulHamster

LawfulHamster

PSN - LawfulHamster

Back to Basics Operations is afgelopen helaas.
Vandaag Hardcore Conquest Vanilla!
https://twitter.com/Jaqub.../1264824645875884032?s=19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LawfulHamster

LawfulHamster

PSN - LawfulHamster

Het DICE team dat nog aan BF1 werkt heeft weer wat weten te fixen :)
BF1 blijft nieuwe en oude spelers aantrekken en dit valt te zien in de support
https://twitter.com/Jaqub.../1270371760303718401?s=19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retawsuna
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 04-10-2022

Retawsuna

Koffie!

Gisteravond nog wat potjes BF1 gedaan, op de paarden na* heb ik eigenlijk niets aan te merken op deze game. Het voelt gewoon allemaal lekker en speelt goed weg.

*het concept is leuk maar die paarden zijn m.i. een beetje overpowered, te veel HP en te veel damage

superhippe witte identicon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LawfulHamster

LawfulHamster

PSN - LawfulHamster

Retawsuna schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 08:58:
Gisteravond nog wat potjes BF1 gedaan, op de paarden na* heb ik eigenlijk niets aan te merken op deze game. Het voelt gewoon allemaal lekker en speelt goed weg.

*het concept is leuk maar die paarden zijn m.i. een beetje overpowered, te veel HP en te veel damage
Spawnen als Assault.
1 dynamite voor je leggen, wachten op de charge en boem...
Of AT-rocket :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retawsuna
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 04-10-2022

Retawsuna

Koffie!

LawfulHamster schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 01:50:
[...]

Spawnen als Assault.
1 dynamite voor je leggen, wachten op de charge en boem...
Of AT-rocket :)
fuck inderdaad, dynamite had ik niet eens verzonnen :9

superhippe witte identicon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LawfulHamster

LawfulHamster

PSN - LawfulHamster

Retawsuna schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 07:43:
[...]

fuck inderdaad, dynamite had ik niet eens verzonnen :9
Cavalry gelukkig vaak ook niet :)
Tripwire HE werkt ook als scout, of een heel goed getimede Limpet als Support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murc1elag0
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 09-05 21:11
Ben benieuwd wat we straks om 22:00 gaan zien qua presentaties. Maar het lijkt er op dat er een reboot aan gaat komen. De banner van de Battlefield facebook is aangepast naar een die verwijst naar BF3 + deze video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LawfulHamster

LawfulHamster

PSN - LawfulHamster

Murc1elag0 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 21:27:
Ben benieuwd wat we straks om 22:00 gaan zien qua presentaties. Maar het lijkt er op dat er een reboot aan gaat komen. De banner van de Battlefield facebook is aangepast naar een die verwijst naar BF3 + deze video [YouTube: Battlefield 6 could be a reboot]
Helaas, alleen een (wel een hele vette) trailer omdat Battlefield terug gaat naar steam :) YouTube: Battlefield Returns to Steam – Official Trailer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
De punten wat ik in één rondje BF1 haal moet ik in BFV vier rondjes voor spelen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:57

-tom-562

Oliesjeik

Racer89 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 07:05:
De punten wat ik in één rondje BF1 haal moet ik in BFV vier rondjes voor spelen 8)7
Ha, dat viel mij ook op toen ik weer BF1 ging spelen. Ik scoor consequent veel meer punten in BF1 en sta ook altijd hoger in de stats met BF1 (minimaal top 10 maar meestal top 5) dan met BF:V (daar hang ik ergens in de middenmoot, vaker onderaan)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
-tom-562 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 10:09:
[...]

Ha, dat viel mij ook op toen ik weer BF1 ging spelen. Ik scoor consequent veel meer punten in BF1 en sta ook altijd hoger in de stats met BF1 (minimaal top 10 maar meestal top 5) dan met BF:V (daar hang ik ergens in de middenmoot, vaker onderaan)
Tevens zijn de beloningen naar mijn gevoel veel beter, als je veel doet reviven of resupplyen dan krijg je veel punten bij bfV valt het gewoon tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Murc1elag0 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 21:27:
Ben benieuwd wat we straks om 22:00 gaan zien qua presentaties. Maar het lijkt er op dat er een reboot aan gaat komen. De banner van de Battlefield facebook is aangepast naar een die verwijst naar BF3 + deze video [YouTube: Battlefield 6 could be a reboot]
Kippevel vanaf 8:20 in dat filmpje :) kom maar op met die reboot!

PSN id: PENo1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:14
Sinds tijden weer eens Battlefield 1 aangezet op de PS4.
Ben nu bezig om de Martini Henry sniper te unlocken.

Ik vind de sfeer en gameplay achteraf toch beter dan Battlefield V. Veel duisterder als BF V. zeker Paschendaele.

Had wat gedoe met mijn Season Pass, kon sommige maps niet spelen omdat die gelocked waren maar dat is gefixt nu door de licenses te vernieuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 21-05 08:37
Vlassie1980 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 10:07:
Sinds tijden weer eens Battlefield 1 aangezet op de PS4.
Ben nu bezig om de Martini Henry sniper te unlocken.

Ik vind de sfeer en gameplay achteraf toch beter dan Battlefield V. Veel duisterder als BF V. zeker Paschendaele.

Had wat gedoe met mijn Season Pass, kon sommige maps niet spelen omdat die gelocked waren maar dat is gefixt nu door de licenses te vernieuwen.
Dat hebben de developers erg goed gedaan ja. WW1 was een veel grimmigere oorlog als WW2, die sfeer hebben ze echt geweldig neergezet.

Sinds een upload van de youtuber 'JackFrags' laatst ook weer BF1 opgepakt. Wat een geweldig spel is het. Op de PC nog een grote actieve player base.

01010000 01100101 01110000 01100101

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Generaal Pep schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:49:
[...]

Dat hebben de developers erg goed gedaan ja. WW1 was een veel grimmigere oorlog als WW2, die sfeer hebben ze echt geweldig neergezet.

Sinds een upload van de youtuber 'JackFrags' laatst ook weer BF1 opgepakt. Wat een geweldig spel is het. Op de PC nog een grote actieve player base.
Die JackFrags weet het allemaal erg leuk te monteren inderdaad, je ziet wel dat die gast op pc speelt want hij is in alles veel sneller als ik ben haha.

Gisteren wel lekker Operations gespeeld op St. Quentin Scar als attacking forces en als Support met een Huot bovenaan komen te staan. Stond versteld van mezelf haha :+ Helaas de laatste 3 objectives niet tegelijk kunnen pakken maar was wel een erg vermakelijk potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Zojuist weer eens BF1 geinstalleerd op PS4, maar alle servers zijn leeg :(
Is BF1 dood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
@Vlassie1980 Ik speel het nog regelmatig op de PC nu. Maar daar zitten de server nog redelijk vol en ook in verschillende game modes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-05 14:17
Vlassie1980 schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 19:01:
Zojuist weer eens BF1 geinstalleerd op PS4, maar alle servers zijn leeg :(
Is BF1 dood?
Zeker niet! Ik speel nog regelmatig op de PS4, er zijn nog veel spelers en volle servers. Wel is het zo dat je via de server browser soms weinig volle servers ziet, maar via quickmatch (ik doe eigenlijk altijd operations) kom ik altijd direct in een volle server terecht. Gek genoeg kom ik dan in servers die ik niet in de browser zag, terwijl ze wel binnen de selectie vielen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
jap85 schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 11:13:
[...]

Zeker niet! Ik speel nog regelmatig op de PS4, er zijn nog veel spelers en volle servers. Wel is het zo dat je via de server browser soms weinig volle servers ziet, maar via quickmatch (ik doe eigenlijk altijd operations) kom ik altijd direct in een volle server terecht. Gek genoeg kom ik dan in servers die ik niet in de browser zag, terwijl ze wel binnen de selectie vielen.
Gisteren inderdaad nog aardig wat servers gevonden. Filter is een beetje brak. Blijft een heerlijke game met fantastische muziek en sfeer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jap85
Vlassie1980 schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 14:24:
[...]

Gisteren inderdaad nog aardig wat servers gevonden. Filter is een beetje brak. Blijft een heerlijke game met fantastische muziek en sfeer.
Zeker, ik geniet ook altijd nog van deze game. Jammer dat ze met de huidige BF zo ver zijn afgedwaald maar gelukkig is deze nog prima speelbaar. BF5 vind ik ook nog wel leuk op z'n tijd voor de afwisseling maar ik kom toch altijd weer terug naar BF1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Speel nu elke avond wel wat potjes. Wat me wel opvalt is dat ik Operations met de klassieke maps (Argonne, Amiens, Monte Grappa etc...) Niet meer voorbij zie komen. Die zitten niet in de roulatie van de servers, ik probeer dit zelf uit te filteren via de server browser.

Maar bij Team Deathmatch komen deze maps juist wel weer voorbij en is het amper maps van de uitbreidingen?
Wanneer ik toch een match join in Operations bij bijvoorbeeld Kaiserslacht heeft iedereen alleen de beschikking over een 98 Kar?

Ontgaat me een beetje wat ze nou precies hebben gedaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
@Vlassie1980 De meeste servers hebben zo hun eigen regels wat ze kunnen instellen. Op de PC zijn er meerdere servers waar je alleen Assault, Medic of Support mag pakken. Bij Sniper wordt je eruit gekickt. Had dit in eerste instantie niet gelezen in de server naam. En werd er dus uitgezet haha.

Tevens kun je ook tegen komen dat ze de voertuigen uit hebben gezet. Zo kunnen ze invidueel de server inrichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Vlassie1980 schreef op maandag 30 januari 2023 @ 11:23:
Speel nu elke avond wel wat potjes. Wat me wel opvalt is dat ik Operations met de klassieke maps (Argonne, Amiens, Monte Grappa etc...) Niet meer voorbij zie komen. Die zitten niet in de roulatie van de servers, ik probeer dit zelf uit te filteren via de server browser.

Maar bij Team Deathmatch komen deze maps juist wel weer voorbij en is het amper maps van de uitbreidingen?
Wanneer ik toch een match join in Operations bij bijvoorbeeld Kaiserslacht heeft iedereen alleen de beschikking over een 98 Kar?

Ontgaat me een beetje wat ze nou precies hebben gedaan....
Het is inderdaad een beetje apart qua map roulatie in de servers. Er was een periode hiervoor dat juist voornamelijk een paar base operations gedraaid werden, toen waren er bijna alleen maar volle servers met Ballroom Blitz/ Argonne, Monte Grappa/Empire's Edge en soms Oil of empires met Suez etc. Afgelopen week waren er ineens meerdere dagen verschillende volle servers met Galicia en die TSNP operation met Fort de Vaux terwijl ik die in de maanden daarvoor geen enkele keer had gezien.

Iig stoppen ze soms dus wel weer andere maps in de roulatie, maar ik snap niet waarom dat dan ineens dan weer allemaal dezelfde maps in verschilllende servers zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
jap85 schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 17:43:
[...]

Het is inderdaad een beetje apart qua map roulatie in de servers. Er was een periode hiervoor dat juist voornamelijk een paar base operations gedraaid werden, toen waren er bijna alleen maar volle servers met Ballroom Blitz/ Argonne, Monte Grappa/Empire's Edge en soms Oil of empires met Suez etc. Afgelopen week waren er ineens meerdere dagen verschillende volle servers met Galicia en die TSNP operation met Fort de Vaux terwijl ik die in de maanden daarvoor geen enkele keer had gezien.

Iig stoppen ze soms dus wel weer andere maps in de roulatie, maar ik snap niet waarom dat dan ineens dan weer allemaal dezelfde maps in verschilllende servers zijn..
Duidelijk thanks, fort de Vaux vind ik niet zo leuk. Alleen maar granaten naar binnen keilen en dan maar hopen dat je een keer erdoorheen komt als aanvallers.

Is BF1 trouwens op PS5 ook op 4K te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-05 15:08
[...]

Wellicht heeft het iets te maken met de battlepacks die je kunt verdienen als je 25k score behaald in bepaalde maps. Deze week zijn het kaiserslacht en de Marnes maps. Altijd 3 items per battlepack. Ik join ze via het operations tabblad, en dan heb je ook geen last van custom servers waar je slechts met 1 wapen mag spelen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
ChrisLNFF schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 22:33:
[...]

Wellicht heeft het iets te maken met de battlepacks die je kunt verdienen als je 25k score behaald in bepaalde maps. Deze week zijn het kaiserslacht en de Marnes maps. Altijd 3 items per battlepack. Ik join ze via het operations tabblad, en dan heb je ook geen last van custom servers waar je slechts met 1 wapen mag spelen etc.
Ah ok, dat zou het kunnen verklaren idd. Ik kijk eigenlijk nooit naar dat hele battlepack gebeuren. Ik doe ook meestal 'Join any operation', dat werkt op een of andere manier vaak beter dan via de server browser waar ik soms niet alle servers lijk te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Aha, dat zou een hoop verklaren!

Ik vond het al zo gek dat na maanden genoeg leuke servers voor altijd wel een potje Conquer Hell die praktisch niet meer te vinden waren. Dat blijft toch de voornaamste reden om terug te blijven keren naar BF1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Vanavond ook maar even proberen om gebruik te maken van de optie "Join any operation" :-)

Toch blijft die muziek in het spel echt super:

En "Attackers Advance"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Muziek is ook top idd! Past ook perfect bij de sfeer in het spel.

Vandaag weer een paar leuk potjes gehad, zelfs Soissons werd in 2 volle servers gedraaid, leuk dat er toch wel weer wat meer afwisseling in de maps lijkt te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ik vind het leuk om wat van die medaille challenges te doen.

Om een medaille te winnen moet je dan 20 kills doen met een uniek wapen en dat dan 4x.
Gisteren met die Trench Carbine 20 kills moeten maken, wat een proppenschieter is dat. Elk direct gevecht dat je aangaat verlies je natuurlijk dus je moet echt spelers wat meer besluipen en stalken om wat kans te maken.
Pagina: 1 ... 119 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.