Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +10Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 10:03

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
Mede-auteur:
  • poor Leno
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 20-11 22:25

poor Leno

Battlefield 1 is de 11e game in de bekende serie games van DICE en EA. Battlefield 1 werd op 6 mei aangekondigd op een 'World Premiere' Event in London, in bijzijn van onder andere enkele bekende YouTubers als JackFrags en LevelCap.

Battlefield 1 is alweer de 11e titel in de Battlefield franchise die in 2002 begon met Battlefield 1942, welke zich afspeelde tijdens de Tweede Wereldoorlog.

setting

Het spel speelt zich af tijdens de Eerste Wereldoorlog en is waarheidsgetrouw (enkele vrijheden daargelaten) aan deze minder - in videogames - belichtte Wereldoorlog. De verhalen van de singleplayer campagne neemt ons langs bekende slagen en figuren uit deze periode; Lawrence of Arabia en de Harlem Hellfighters maken hun opwachting.

Releasedatum
21 Oktober 2016
18 oktober Early Enlister Access

Platformen
Xbox One, PlayStation 4, PC (Origin)

Gathering of Tweakers [GoT]

Samenspelen met Tweakerts?

Discord-kanaal (text/voip chat)
• Join een van de Tweakers Platoons;

features

Game draait op een verdere iteratie van de Frostbite engine, en lijkt dezelfde grafische fideliteit te hebben als Star Wars: Battlefront. Ook hier werd (hoogst waarschijnlijk) gebruik gemaakt van photogrammetry voor de maps.

gameplay

Voertuigen

• Zware en lichte tanks, gepantserde trucks, paarden, dubbel en trippeldekker vliegtuigen, verkenningsvliegtuigen en bommenwerpers, lichtere, wendbare schepen, etc.
• Ook de Behemoths zullen volkomen bestuurbaar zijn[/b]; dat zijn unieke voertuigen die het verliezende team tot zijn beschikking kijgt: Luchtschip, bepantserde trein, slagschip.
• Binnen elke voertuigklasse zijn er zware en lichte varianten
• Sommige tanks kunnen een hele squad herbergen.
• Elk voertuig zal zijn eigen kenmerken hebben en dus een andere speelstijl hebben.
• Nieuw aspect zijn de Voertuig klassen: Als je ervoor kiest om in een voertuig te spawnen, kies je ook voor die rol. Je kunt in die rol je voertuig repareren(mechanic), en hebt wat extra gadgets bij je, maar je primaire wapen is vrij eenvoudig.
• Luchtgevechten zijn weer een stuk analoger: dogfights, bombing raids en strafing runs.

Wapens & gadgets

Geen lock-on wapens meer. Mikken moet je zelf doen.
• Allerlei verschillende soorten wapens zitten in het spel, men hoeft zich geen zorgen te maken over variatie: pistolen, geweren, LMG's, SMG's, sniper rifles, etc.
• Het revive-mechanisme zit in het spel in de vorm van injecties (spuiten).
• De speler heeft meer keuze uit 'melee' wapens: Zwaarden, scheppen en knuppels zijn te zien in de trailer. Ook nieuw is de 'bayonet-charge'; een melee attack met veel meer reikweidte. Deze melee wapens zullen ook van verschillend 'kaliber' zijn, waarbij je het wapen moet vinden die het best bij je past. Sommige melee wapens hebben bijvoorbeeld meer range, maar doen weer wat minder damage. de hand-tot-hand gevechten heeft DICE van de grond af aan opnieuw opgebouwd.
• Een vlammenwerper is beschikbaar voor een van de battle pickups die in de maps verstopt liggen, in de vorm van de nieuwe 'Elite-klasse'.
• Ook genoeg keus in stationaire wapens: watergekoelde machinegeweren, artillerie, etc.
• Gasmaskers als middel tegen mosterdgas-granaten. Je hebt je gasmasker altijd bij je, als je hem draagt kun je niet ads-en (aim-down-sight; mikken via het vizier)
• Dynamiet en anti-voertuig mijnen.
• Er zullen wapen-customisatie mogelijk zijn, beperkt en waarheidsgetrouw. De wapens zullen in ieder geval allemaal een unieke 'smaak' hebben.
• Granaten komen wederm in verschillende smaken; hand-, impact-, rook-, gas-, antitank-, antipantsergranaten. En oh ja, een granaat-werper-boog voor de Support klasse. Zet je gasmasker maar al op.

Single-Player campagne

• Er zit een singleplayer campagne in het spel. Volgens een ontwikkelaar zullen spelers "de wereld rondreizen en dingen ontdekken die lang vergeten waren".
• De verhaallijn volgt meerdere figuren binnen meerdere verhalen.
• De Bedoinevrouw die in de trailer te zine is is een speelbaar karakter.
• De ontwikkelaar wilde 'meer Battlefield' in de campagne stoppen: dat betekend grotere maps en veldslagen waar de Battlefield Multiplayer bekend van is. Het stelt de speler in staat om op zijn eigen manier de dingen aan te pakken, op verscheidene manieren.

Mechanics

• Het klasse-systeem waar Battlefield rondom is gemaakt is voor deze titel weer wat aangepast. De Assault en Medic klassen zijn omgegooid. Verder draait het klassesysteem nog altijd om Squad-based gameplay (maximaal 5 spelers in een Squad).
    • assault
    • medic
    • support
    • scout
    Verder krijg je een 'aangewezen rol' als tankbestuurder, piloot of paardenruiter als je in een van die voertuigen spawnt. In deze rol kun je zelf je voertuig repareren, maar heb je verder een beperkte bewapening mee mocht je het voertuig (of paard) verlaten.

Elite-klasse
    Nieuw is de Elite-klasse, die als pickups ergens op de maps liggen, vergelijkbar met de Heroe-pickups in Star Wars: Battlefront. Elite soldaten hebben een unieke uitrusting in bepantsering en bewapening.

Sentry; Light Machine Gun (twee varianten: MG 08/15 of Villar Perosa), 1 handgranaat en Club, Extra pantser.
    Flame Trooper; Vlammenwerper met flink bereik, 4 Incendiary granaten en Club, Gasmasker
    Tank Hunter; Tankgewehr M1918, afgezaagde shotgun, 7 fraggranaten, Club, Gasmasker, Periscoop en Anti-Tank granaat.

Trench Raider (DLC They Shall not Pass); Raider Club, No3 revolver, 3 fraggranaten, smoke granaat, Medical Crate.

Maps & Locaties

• Qua locaties zijn onder andere te zien: Italiaanse Alpen en Dolomieten, de loopgraven van Frankrijk, Arabische woestijn, bossen en indoor ruimten

DLC info

Inmiddels is ook de Premium Pass aangekondigd, waarmee je de toekomstige vier uitbreidingspakketten aanschaft voor € 49,95;

• 4 gethematiseerde DLC pakketten
    • 16 nieuwe maps in totaal
    • 20 nieuwe wapens totaal
    • twee weken eerdder toegang tot de nieuwe maps
    • 14 dogtags, 14 Battlepacks / wapenskins

They Shall not Pass: Speel als het Franse leger. Doe mee aan de gevechten in de hel van Verdun, en vecht in Fort de Vaux waar een strijd woedt in de met gas gevulde gangen. Doe mee aan de grootste Franse tankaanval van de oorlog bij de oevers van de Aisne-rivier.

Release: Maart 2017

In the Name of the Tsar: Betreed met het Russische leger het grootste front van de Eerste Wereldoorlog. Sluit je aan bij de huzaren tijdens het Broesilov-offensief in Galicië (Oost-Europa). Doe mee aan de schermutselingen van de Albion-aanval in een ijskoude archipel en vecht in de besneeuwde ravijnen van de verraderlijke Łupków-pas.

Release: 19 September 2017
    Premium early access: 5 September 2017

Turning Tides: Doe mee aan de amfibische oorlogvoering van de Eerste Wereldoorlog. Stort je met de nieuwe torpedojager in maritieme confrontaties. Leer alles over het Coastal Class-luchtschip in de interactie tussen land, lucht en zee. Doe mee aan de aanval op de haven van Zeebrugge en bestorm de stranden in de eerste dagen van de Slag om Gallipoli.

Release: December 2017
    Premium early access: ??

Apocalypse: Ga het gevecht aan in de beruchtste gevechten van de Eerste Wereldoorlog. Verover zwaarbevochten terrein met bruut gereedschap en unieke wapens geboren uit wanhoop en impasses.

Release: Begin 2018
    Premium early access: ??

season pass

Inhoud van de Packs:
    Hellfighter PackLawrence of Arabia PackRed baron Pack
    Hellfighter Trench Shotgun
    Hellfighter M1911
    Hellfighter Bolo Knife
    Hellfighter Insignia
    Lawrence of Arabia’s Black Stallion
    Lawrence of Arabia’s SMLE
    Lawrence of Arabia’s Jambiya
    Lawrence of Arabia’s Emblem
    Red Baron’s Triplane
    Red Baron’s P08
    Red Baron’s Flyer Pin

In de PlayStation Store staan de packs omschreven als "...met thematische wapens, voertuigen en items.Verandert het grafische uiterlijk van drie van de grootste voertuigen in het spel." Dat zou kunnen wijzen dat je deze unieke cosmetische uiterlijken van spelerkarakters en voertuigen al 'unlocked' hebt, en het is vooralsnog onduidelijk of en hoe deze door te spelen vrij te maken zijn.

Official Reveal trailer

Official Gameplay Trailer

Battlefield Gameplay Series

YouTube kanalen met veel Battlefield content

Geronimous wijzigde deze reactie 02-03-2018 18:52 (255%)
    Reden: E3 info en videos

• FT-17 FTW!

Acties:
    • +3Henk 'm!
    Vooruit, hier nog maar een keertje dan :D

Ik ben iig hier heeeel blij mee :D

(nu nog ff wat gameplay)

poor Leno wijzigde deze reactie 06-05-2016 22:59 (24%)

Acties:
    • 0Henk 'm!
    Hier het plaatje van de $220(!) collectors edition

Playing cards? Voor als je het spel niet meer wil spelen? 8)7

The Battlefield 1 Amazon Exclusive Collector's Edition* includes:

Battlefield 1 Deluxe Edition Base Game
    Collector’s Edition Statue (14" Tall)
    Exclusive Steel book
    Exclusive cloth poster
    Deck of playing cards
    Messenger pigeon tube with exclusive** DLC content
    Exclusive patch
    Premium packaging

Acties:
    • 0Henk 'm!
    quote:
    Fleximex schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 10:34:
    Ok. Deze CGI trailer van Battlefront: YouTube: Star Wars Battlefront Reveal Trailer

Dat is toch echt niet hoe de game er uit ziet. Kijk naar de animaties. Kijk naar de texture op die boom in het begin. Dat is toch verre van de game die het uiteindelijk is geworden (hoewel die er nog steeds heel mooi uit ziet). Dat is ook met de trailer voor Battlefield 1. Mooi, maar zo zal de game er bij lange na niet uit zien.

En ja onder die Battlefront staat dezelfde "game engine footage".
    Uhmm.. Battlefront ziet er ongeveer wel zo uit.. Niet 100%, maar zeer zeker niet 'verre van' :)

Hier heb ik de ingame shots, kwam verderop in de trailer heel flitsend nog een tweede tegen! Een rifle met scope aan de zijkant :D

Ziet er toch wel heul mooi uit!

Scoped!

Acties:
    • 0Henk 'm!
    quote:
    Sissors schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 12:30:
    [...]

Tanks wordt een lastiger verhaal, in principe hadden alleen de geallieerde die in WW1, en dus hadden enkel de Duitsers een klein beetje anti-tank wapens.
    De Duitsers gebruikten de tanks die ze van de tegenstanders hadden gekaapt :)

poor Leno wijzigde deze reactie 07-05-2016 12:45 (9%)

Acties:
    • 0Henk 'm!
    quote:
    Stewie! schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 13:13:
    [...]

Ik zag de PC collector edition er nog niet bijstaan, maar ik heb het nagevraagd en die komt er ook aan (net als PS4 en Xbox One Collector Edition).
    Die had ik al eerder gepost :)

Hier het plaatje van de $220(!) collectors edition, op Amazon.

Playing cards? Voor als je het spel niet meer wil spelen? 8)7

The Battlefield 1 Amazon Exclusive Collector's Edition* includes:

Battlefield 1 Deluxe Edition Base Game
    Collector’s Edition Statue (14" Tall)
    Exclusive Steel book
    Exclusive cloth poster
    Deck of playing cards
    Messenger pigeon tube with exclusive** DLC content
    Exclusive patch
    Premium packaging

Acties:
    • 0Henk 'm!

• Aquila
    • Registratie: januari 2012
    • Laatst online: 10:05
    quote:
    r.and.r schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 15:09:
    [...]

Helemaal waar! Na WaW was het precies gewoon zo snel mogelijk nieuwe games uitbrengen zonder echte vernieuwingen.
    En dat is echt zonde! Overigens geld dat voor elke ontwikkelaar.
    Call Of Duty heeft zijn eigen waarde niet meer. Helaas veranderen die jonge jochies ook, maar wij hadden geluk dat we goede spellen konden kopen toen en dat is nu toch een ander verhaal.
    Ik heb alle Call Of Duty spellen gespeeld vanaf 1 tot en met World At War. Ik ben dus zeker een liefhebber van de serie, maar ze laten een hoop fans gewoon naar de klote vallen en dan ben je niet goed bezig :F
    quote:
    Albinoraptor schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 15:13:
    Vind het erg jammer dat iedereen #ripcod roept, dat betekend dadelijk dat al die snotneuzen ook Battlefield gaan spelen. :+

De horror. :+ :P

[...]

Heerlijk flauw, maar door die gast op einde kan je sowieso je lach al niet inhouden. :P
    Inderdaad een beetje flauw. Het weergeeft de eerste reacties toch wel correct als je allemaal die negatieve reacties over COD leest :o
    quote:
    poor Leno schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 15:14:
    [...]

Hier zat ik al op te hopen _O-

[video]
    Haha, die is ook mooi zeg :+ :D

Wat betreft attachments. Iedereen kent de bekende Duitse helm wel oftewel die Stahlhelm. Die helm had in de eerste wereld oorlog 2 knoppen op de helm zitten en die waren bedoelt voor een Stirnpanzer. Deze kon men op doen, maar was wel ongelofelijk zwaar en je kon er niet al te lang mee lopen.

Dus er is wel degelijk genoeg ruimte. In de slag om Turkije (verloor Engeland meen ik) gebruikten de Turken (als ik me niet vergis) ronde zwarte kogels die uit elkaar vlogen. Kleine maar leuke dingetjes dus!

Aquila wijzigde deze reactie 07-05-2016 18:03 (4%)

\\ XBOX 360 & One X // AMD Ryzen 2600/5700XT \\ VoetbalShirtjes Topic// FC Bayern \\

Acties:
    • +5Henk 'm!

• Rivanov
    • Registratie: maart 2005
    • Laatst online: 08:38

Rivanov

Apple freak

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

Acties:
    • +1Henk 'm!
    Call of Duty: Infinite Warfare Dev Praises Battlefield 1 Announcement

Following DICE's Battlefield 1 announcement on Friday, competitor Infinity Ward (Call of Duty: Infinite Warfare) has come out to praise the World War 1 shooter's announcement and more.

Acties:
    • +5Henk 'm!

• Asgaro
    • Laatst online: 20-11 13:35
    quote:
    stervis schreef op maandag 09 mei 2016 @ 14:17:
    Nou, wie heeft al een pre-order?

Strava profile - Steam profile

Acties:
    • +1Henk 'm!

• jagermeister
    • Registratie: februari 2002
    • Laatst online: 19-11 21:25

jagermeister

Artillerie magneet :-(

:+

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
    • 0Henk 'm!

• DaniëlWW2
    • Registratie: november 2009
    • Niet online
    quote:
    Asgaro schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 14:49:
    [...]

Glad to be back :D

Waar is de BF3 tijd gebleven... A.W.E.S.O.M.-0, DaniëlWW2, Tsurany (downplayende elitist amirite :+ ), ... Ik zie hier inderdaad veel bekende gezichten!
    Het voelt ook meer als BF3, alsof er iets nieuws en revolutionairs aan zit te komen. BF4 was meer BF3 maar dan de hoop dat het beter in elkaar zat. Dat liep iets anders af. Hardline is door de helft nooit echt serieus genomen en Battlefront heb ik niet eens naar omgekeken.

Maar daar gaan we weer. :P (niet meer relluh jij, is niet liev ;) )
    quote:
    Witte8 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 17:16:
    Bij het vallen van de forten in België en dan met name in Wallonië is de artillerie dacht ik wel doorslaggevend geweest. "Dikke Bertha" knalde alle forten kapot... We hebben er nog trauma's van. :+

Nog is naar de trailer gekeken en rond 2min 20 zie je de scene met de kanonnen en die lijken verdacht veel op de Duitse Houwitsers ("Dikke Bertha"). Ik hoop op een artellerie combo met de scout zoals in BF1942 waarbij de scout moet spotten en de gunner in de artillerie dan ook de juiste positie op de map moet zoeken en dit slechts kan gedurende een bepaalde tijd. Daarna moet er terug een doel gespot worden.
    Je bedoelt de Duitse 21cm Mörser 16. ;)

DaniëlWW2 wijzigde deze reactie 10-05-2016 18:47 (44%)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
    • +1Henk 'm!
    quote:
    Jeroenimoes schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 12:11:
    FIlmtips ook welkom neem ik aan :P
    Uiteraard!

Hier heb ik een van mijn favoriete films allertijden.. Al ver voordat dit uberhaupt ter sprake kwam :)

A Very Long Engagement (2004)
    IMDb: 7.7 | Genre: Drama, Mystery, Romance | Runtime: 133 min | MPAA: R
    Het is werkelijk een fenomenaal prachtig fantstische film, waarbij zowel 'fantasy', poezie, drama en vooral ook WW1 op een diep indrukwekkende manier in beeld worden gebracht <3

Het is een film van dezelfde maker van Amelie, met minstens net zo geweldig camerawerk, verhaallijn, acteerprestaties en muziek.

Bij deze film moest ik naast het ontzagwekkende WW1 geweld, waar ik met open mond naar zat te kijken, ook even een traantje wegpinken door de mooie rode draad die er briljant doorheen geweven is.
    10 / 10
    Genereer je eigen UBB code review

Deze film is gewoonweg een dikke dikke dikke aanrader!!! En ik hoop echt dat ik iemand heb weten te porren deze film te gaan kijken en ik hoop zeker dat diegene (en die m al gezien hebben) dan zijn mening post!

Hier een trailer, komt niet helemaal uit de bus zoals de film is (nog 1000x beter), maar dan krijg je een idee!

_/-\o_

(Franse titel btw is "Un long dimanche de fiançailles")

• Fonta
    • Registratie: juli 2007
    • Laatst online: 09-10 23:48

Fonta

BuG Admin

quote:
    Stewie! schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 21:37:
    Heb je er last van of is het hip om een filmpje te plaatsen van iemand vlak voordat ie gebanned is als hij dat op een ranked / FF server zou proberen?

Want na handmatige verificatie is een dergelijke speler direct verwijderd uit de game.
    Deze dude is inderdaad inmiddels verbannen. En had er last van inderdaad want is gewoon spelbederf.
    Maar hoe zit dat met deze dan?
    Deze streamed zelfs dat hij aan het cheaten is.
    Filmpje van zijn eigen kanaal: YouTube: bf3-swat (Vanaf 5 a 6 minuten is hij dan bezig om de cheat op te starten.)

Ik ben het met je eens dat het niveau van cheaters in vergelijking met BF3 drastisch minder is en dat ze veel sneller gepakt worden. Maar sommige zoals deze glippen er soms toch gewoon doorheen.

Maar goed, desalniettemin heb ik veel zin aan BF One en daar gaat dit topic over.

Fonta wijzigde deze reactie 12-05-2016 07:23 (28%)

BuG Community - Discord: discord.bug-community.com - Steam: F0nt44444

Acties:
    • 0Henk 'm!
    Van Origin!

Bike-stuff !!!!! *O*

(Voor degenen die niet weten wat 'stuff' is:)

Maar dan op Horses en Bikes _O-

poor Leno wijzigde deze reactie 13-05-2016 14:37 (44%)

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
    Topicstarter
    quote:
    Snowwie schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 02:11:
    [...]

Op de manier waarop deze beelden zijn gecodeerd is echt vloeken in de kerk.

Tssss....wil je dolgraag realisme tonen en dan zo'n compressie toepassen?
    YouTube compressie... 8)7 Hier is trouwens de directe link naar de MP4 van DICE.

Vandaag op Reddit: Metro 1914 terug in BF1? :+

FT-17 FTW!

• Stewie!
    • Registratie: september 2001
    • Laatst online: 07:53

Stoere wand!

i3D.net - A Ubisoft Company
    GameBlocks Anti-Cheat

• raiders
    • Registratie: december 2015
    • Laatst online: 02:40
    Met zo'n gordijntje ziet het er net uit als een ziekenhuis daar :P

OT: Dit doet me denken aan World War 1 Assassins Creed met een sniper (Maar mischien is dat geen bf1) :9

raiders wijzigde deze reactie 19-05-2016 18:14 (61%)

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
    • +1Henk 'm!

• Witte8
    • Registratie: juli 2006
    • Laatst online: 20-11 22:20

Witte8 wijzigde deze reactie 19-05-2016 17:41 (36%)

Acties:
    • +4Henk 'm!

• Stewie!
    • Registratie: september 2001
    • Laatst online: 07:53
    Zouden ze ook de slag bij Alderaan nabootsen?

i3D.net - A Ubisoft Company
    GameBlocks Anti-Cheat

• Asgaro
    quote:
    Oooohhh... jawel!

Acties:
    • +1Henk 'm!

• Asgaro
    Om wat in de stemming te komen, kan je "medal of honor" opzoeken in Spotify en de populairste playlist beluisteren. Also brings back memories :Y

Acties:
    • +2Henk 'm!

• Maichel
    • Registratie: september 2003
    • Laatst online: 12-11 14:02
    Kwam net deze tegen....

Althans, kreeg 'm doorgestuurd via whatsapp :*)

PSN: Maichel

• Asgaro
    quote:
    Maichel schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 15:40:
    Kwam net deze tegen....

[afbeelding]

Althans, kreeg 'm doorgestuurd via whatsapp :*)
    Zalig!

PS4 gamers everywhere...

(I know it's fake)

Acties:
    • +1Henk 'm!

• SuperflipNL
    • Registratie: december 2009
    • Laatst online: 04-11 15:59

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
    • +2Henk 'm!

• SVDW91
    • Registratie: maart 2011
    • Laatst online: 08-10-2018
    Nieuwe Battlefield 1 Concept art gelekt.
    Meer via de bron: Reddit

Edit: Directe link naar imgur album. Nog meer afbeeldingen die niet in het imgur album zitten (enkele voorbeelden hieronder), via battlefieldforum.net
    Best een grimmige sfeer in sommige concepts, I like :)

SVDW91 wijzigde deze reactie 06-06-2016 22:07 (57%)

Acties:
    • +2Henk 'm!

• The.Sticky
    • Laatst online: 23-10 10:44

Parachutes confirmed? :)

• DaniëlWW2
    • Registratie: november 2009
    • Niet online
    quote:
    MrAelon schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:10:
    Als fervent Rush speler hoop ik dat ik "mijn" speelstijl kan blijven uitoefenen in BF1. Ik speel eigenlijk alleen maar met carbines met een hoge rpm en snelle reload tijd (MTAR, ACE 21 CQB e.d.) en flank veel (zie mijn kanaal voor voorbeelden). Dus agressief, in de rug en veel rennen. Ik ben bang dat in BF1 de close-combat een stuk lastiger wordt en ik geen geschikt wapen kan vinden die bij mijn speelstijl past. Daarnaast vrees ik voor meer maps zoals Locker en Metro met echte chokepoints i.p.v. veel verschillende mogelijkheden om bij een doel te komen.

Iemand hier ideeën over?
    Bergmann MP-18. O-)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• SmokingCrop
    • Niet online
    quote:
    Krijg je via email binnen als je insider bent en die nieuwsbrief toelaat.
    originele link: http://newsletters-cdn.ea.../bf1wp1920x1080eaplay.jpg (geen compressie van imgur)
    Jammer dat het maar een 1080p wallpaper is.

SmokingCrop wijzigde deze reactie 12-06-2016 00:39 (13%)

Klik voor [handleiding] Raspberry Pi met UniFi controller en Pi-hole (headless)

Acties:
    • +1Henk 'm!

• SmokingCrop
    • Niet online
    Er is ook een nieuwe teaser uit! oOo

Hier al een ingame beeldje.

Lijkt vrij goed op 1943's HUD:

SmokingCrop wijzigde deze reactie 12-06-2016 16:52 (24%)

• Whizzy
    • Registratie: juni 1999
    • Laatst online: 20-11 14:23
    Ik heb met open mond zitten kijken...

If it still works, tweak it ! until it is broke.. then start over again..

Acties:
    • +1Henk 'm!

• Meelobee
    • Registratie: november 2001
    • Laatst online: 09:48

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

quote:
    Nickrsd schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:59:
    ik ga deze gewoon weer lekker pre orderen met alle dlc's erbij. dit is toch genieten man :D
    Voor jou en alle andere pre-order mensen;

The Outsider

• Asgaro
    quote:
    DaniëlWW2 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:22:
    [...]

F2000 still sucks. :+
    Maar ook niet als de Belgische mauser in de game zou zitten?
    Oh, now we're talking!
    Als die Mauser mij even fanatiek blind kan maken, zoals met de F2000 in BF3 het geval was, then... I'm in :+

Mauser, be praised!

Asgaro wijzigde deze reactie 13-06-2016 13:36 (9%)

Acties:
    • +1Henk 'm!

• Albinoraptor
    • Registratie: juli 2000
    • Nu online
    quote:
    SmokingCrop schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:23:
    [...]
    Wel leuk dat ze de call-outs genomen hebben van die tijd (bv. objective Apples, Butter, ...) al klinkt het wel wat vreemd in de oren.
    Ik moest echt even goed luisteren idd naar al die call-outs. Maar ik weet op welke flag ik altijd te vinden ben. :+

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
    Topicstarter
    Zag ik op de livestreams nou Emily Ratajkowski op het scoreboard staan? :o :o :o

ja dus:
    emily

Er deden redelijk wat internationale beroemdheden mee zag ik, heeft ze vast weer een lieve duit gekost. Leuk voor de views ofzo, maar wat moeten luitje als Snoop Dog, Emily, Jamie Foxx, Wizz Khalifa nou in godsnaam op een game-event...

Geronimous wijzigde deze reactie 13-06-2016 23:30 (22%)

FT-17 FTW!

Acties:
    • +1Henk 'm!

• The Source
    • Registratie: april 2000
    • Laatst online: 20-11 20:16

customize screen

• Prosac
    • Registratie: november 2010
    • Laatst online: 09:51
    quote:
    Goner schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:53:
    [...]

In een vd trailers wordt er ook geschoten met een automatisch wapen, ammo-trommel op een soort steel eraan :?

zie hier niets dat er op lijkt : https://www.reddit.com/r/...ist_of_weapons_and_added/
    Ik doelde op dit wapen.

Acties:
    • +1Henk 'm!

• Devata
    • Laatst online: 23-10 09:32
    quote:
    Lijkt me deze:

(MG 08)
    MG 08/15

Even op die reddit-post gekeken en die staat er ook tusse.
    "Fixed/Heavy Machineguns:
    Maxim Gun/MG 08/Browning M1917/Vickers: Grouped together because of similarity of design. Expect 200 or 250 round belt."

Het plaatje dat ze erbij zette is deze: en dat is ook het zelfde wapen, deze werd ook vaak op een onderstel gezet. (al is die van de trailer de MG08/15 met houten handvat)
    Ik ben geen expert hoor.. Wikipedia: MG 08

Devata wijzigde deze reactie 20-06-2016 14:14 (76%)

Acties:
    • +1Henk 'm!

• Purple Dolphin
    • Registratie: juli 2011
    • Laatst online: 25-10 16:43
    quote:
    Witte8 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:36:
    [...]Zoals hierboven gezegd, tis niet omdat er nog niet in kleuren kon worden gefilmd of foto's gemaakt dat gras in grijstinten moet komen ... of kan ik me de juiste sfeer niet inbeelden? :-)
    Voor het geval je de juiste sfeer niet kan inbeelden hier een zeer goede en uitgebreide foto serie: World War l in Photos

Je hebt een punt wanneer je zegt dat men het grauwer voorstelt dan het was vanwege het gebrek aan beeldmateriaal met kleur. Ook omdat het zo'n globale oorlog was zal het ook niet altijd modder, regen en grauwheid zijn geweest (er werd ook gevochten in de Alpen bijvoorbeeld).

Het zou mooi zijn als BF1 dit ook laat zien in hun map keuze, dan weer super gritty en rauw in de depressieve modder trenches met regen om vervolgens door een berggebied in het zonnetje te vliegen.

Purple Dolphin wijzigde deze reactie 21-06-2016 13:43 (4%)

quote:
    Deruxian schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:46:
    [...]

Daarnaast heb ik het bij mezelf 'gecheckt'. In BF1942 nooit een bevestiging gehad inderdaad van een multikill, toch gaf dat mij ontzettend veel voldoening. BF1942 had een soort van charme over zich heen. Je voelde je soms helemaal alleen op de map terwijl er van alles om je heen gebeurde. Geen uitgesmeerde icoontjes of rare stemmen die je van alles op de hoogte houden. Dit past misschien bij een realisitsche/futurische schooter maar niet in WWII en al helemaal niet in WW1.
    Daarom werd BF1942 op den duur ook alleen maar door die-hards gespeeld omdat er gewoon niet meer in te komen was. Veel noobs zijn weggepest en daardoor bleef niemand hangen. Kun je ook weer wat voor zeggen, maar feit blijft dat je aan alleen de harde kern niet genoeg kunt verdienen. Charme, nostalgie e.d. is allemaal prima maar dat doet niets af aan het feit dat het pas vanaf BF3 over de 10 miljoen exemplaren is gegaan: http://vgsales.wikia.com/wiki/Battlefield (ik mag hopen dat die cijfers ondertussen wel overeen komen)
    quote:
    Daarnaast oogt het allemaal heel erg druk, maar dat kan misschien doordat ze net de drukke en actievolle moment eruit pikken. Ik zeg ook niet dat het een slechte game is of wordt. Van wat ik tot nog toe heb gezien had er gewoon veel meer (of eigenlijk MINDER) mee gekund.
    In de laatste paar BF games kon je telkens je UI aanpassen, dus als je het storend vind kan dat gewoon opgelost worden.
    quote:
    Daarnaast BF2 ook veel gespeeld. Hele goede game, alleen waar ging het mis? Ja bij al die stomme unlocks en die mislukte ranking. Dat bevordert geen teamplay maar puur voor jezelf spelen. Teamplay wordt dan een middel, geen doel. Dit was ook een van de redenen dat Forgotten Hope 2 erg populair was. Dat ging terug naar WW2 zonder de poespas van BF2
    Zo populair was die nou ook weer niet. Er zijn helaas geen cijfers van te vinden, maar ik kan het me niet voorstellen dat het meer is dan er op de hoogtijdagen van BF2 online waren.
    quote:
    Tsurany schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 14:49:
    [...]

Is dat zo? Zijn die games ook het meest gespeeld omdat ze unlocks/ranks/punten hebben of hebben de meest gespeelde games toevallig unlocks/ranks/punten?
    Het is lastig vergelijken, maar de simpele games leggen het momenteel wel af. Vooral omdat men niet meer blijft hangen. De verslaving is minder en omdat er minder n00bs blijven hangen, is het ook al snel lastig om erin te komen.
    quote:
    Kijk bijvoorbeeld naar Counter Strike, is CS:GO nu echt populairder dan CS 1.6 vroeger nu ze skins als unlocks hebben?
    Qua sales/omzet zeker, maar of het procentueel gezien populairder is denk ik niet, de concurrentie is nu groter. Dat maakt ook meteen vergelijken lastig omdat de statistieken op beide vlakken vertekend zijn. Feit blijft wel dat de die-hards het spel gewoon blijven spelen ongeacht unlocks en dat die unlocks ook weer een zuigende werking heeft voor de minder goede spelers. En omdat die blijven hangen, blijft de populariteit hoog.
    quote:
    Wordt Battlefield 3 meer gespeeld dan Battlefield 2 destijds nu ze al die extra unlocks hebben toegevoegd?
    Zowel qua omzet als qua spelersaantal verbleekt BF2 met BF3. Zie hierboven voor de bron. De vraag is hoeveel groter gamen nu is. Maar sinds allerlei zaken zijn toegevoegd is het wel meer mainstream geworden.
    quote:
    Het blijft toch een kwestie van aannames.
    Nee hoor, naast sales zijn er ook diverse onderzoeken beschikbaar:
    http://www.newyorker.com/...ing-first-person-shooters
    http://www.gamesindustry....ppeal-of-violent-shooters
    http://www.dailymail.co.u...eel-like-playing-God.html
    http://www.psychologyofgames.com/
    https://www.apa.org/pubs/journals/releases/amp-a0034857.pdf

En dan heb je nog het hele gamification-gedeelte.

Het bewijs dat het werkt is er, het bewijs waarom het werkt is er. Dat het niet om 100% van alle gamers gaat lijkt me logisch. En dat niet iedereen al die dingen wil of dat niet iedereen de huidige opzet zal waarderen is prima, maar dat doet niets af aan het feit dat er gewoon bewijs is dat het voor de massa werkt die de uitgever van mooie winsten moet voorzien.

Andere game die het goed aantoont: Candy Crush. Sure het is gewoon Bejeweled maar op 1 of andere manier heeft King van Candy Crush vorig jaar een half miljard binnen geharkt.
    quote:
    Weten we ook hoeveel mensen het spel niet kopen/oppakken omdat ze met niks moeten beginnen tegen spelers die alles hebben?
    Getallen kan ik zo niet vinden, maar doet dat er nog toe?
    quote:
    Je maakt statements die je niet met feiten onderbouwt en wilt daarmee een discussie afkappen, dat werkt niet op die manier ;)
    Want alle discussies moeten maar eindigen met feiten? Of gewoon iemand die het zat is en het over wat anders wil hebben? Ik vind het ook wel klaar nu. Ga klagen bij DICE, niet hier
    quote:
    Als het zo'n groot punt van discussie blijft durf ik wel te stellen dat het zich absoluut niet bewezen heeft. Er zijn veel voorstanders maar ook veel tegenstanders. Echter hebben de tegenstanders geen keuze meer anders dan het te accepteren.
    Verdun linkjes gemist? :w
    quote:
    Aquila schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:01:
    [...]

Daar heb ik dus een schijt hekel aan, dat games in de schoot van irritante mensen gegooid worden. Campen en dat soort dingen zie je nog elke dag en vervolgens wat kill streaks krijgen en eerste staan. Dat, terwijl ze nog geen 10 meter gelopen hebben in 20 minuten.
    Dat zijn 2 verschillende dingen. Enerzijds is het verlagen van de moeilijkheidsgraad, anderzijds de beloningsstructuur. Het belonen van campgedrag is inderdaad fout maar COD developers zijn daar ook op teruggekomen (martyrdom werd bv vervloekt). Doet niets af aan het feit dat veel zaken wel helpen om het niveau te nivelleren. Een goede speler zal dat eerder vervloeken dan iemand anders.

Ik had ook bij MW1 e.d. squadmates die vooral kills haalden met martyrdom e.d. puur omdat ze verder gewoon te slecht waren. Maar feit blijft dat als je het als dev puur op skills laat aankomen, je game niet lang gespeeld blijft worden (enkele uitzonderingen daargelaten die vooral door de geschiedenis een andere positie kunnen hanteren.
    quote:
    Devata schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:05:
    [...]

“Dat van dat beloningscentrum” Nou op zich heeft 100% van de mensen wel dat beloningscentrum (of er moet al echt iets fout zijn, maar dan zal je denk ik niet lang leven denk ik.). Dat betekend echter nog niet dat zo’n progressiesteem werkt. Wat maakt dat een level meer belonend zou zijn dan een match winnen? Ik durf zelf te stellen dat zoiets als een level meer te maken heeft met een drang om iets af te maken. De completionist in iemand naar boven haalt. Wat toch weer iets af wijkt van het directe beloningsysteem.

Maar een systeem waarbij iets moet af maken en dan opnieuw bij het volgende spel, en opnieuw en opnieuw en opnieuw.. Tja dat worden mensen naar en tijdje moe, dat zie we nu steeds meer.
    Dat geeft meer aan dat het systeem nog niet perfect is.
    quote:
    We kunnen het nog wel over de visuele cues hebben, maar die waren nog niet aanwezig in het MW 1 voorbeeld..

De link laat de populariteit zien, niet de correlatie met zaken zoals killstreaks.
    Er zijn wel onderzoeken en statistieken van beschikbaar. Zoek ze zelf anders maar.
    quote:
    Zoals ik eerder al aan gaf heb ik BF4 niet gespeeld.
    quote:
    In Battlefield 1 passen die unlocks simpelweg niet. De wapens van WWI waren tenslotte wat simpeler.
    Is al eerder aangehaald: er zijn meer wapens in de game dan IRL met meer modificaties dan in IRL gebruikt werden. Fun > Realism. Kun je fijn vinden of niet maar daar gaat ook niks aan veranderd worden.
    quote:
    Devata schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:09:
    [...]

"Het eeuwige gezeur van vroeger was alles beter" Maar dat argument komt je niet de strot uit? Het is zo'n gemakkelijk (en vrijwel altijd onzinnig) argument om te gebruik als iemand ergens kritiek op heeft.
    Mij komt het de strot uit dat mensen nog steeds zeggen dat dingen de strot uit komen. Zo goed?
    quote:
    Ik zie niemand klagen over betere grafische weergave, beter geluid, het gebruik van verschillende weertypes enz. Allemaal nieuwe dingen waar men positief over is (wat dus beter is als vroeger). Dus het is niet ‘vroeger was alles beter’. Maar niet alles dat nieuwe is, is beter. Je kunt je zelfs afvragen of al die unlocks zelfs nog onder ‘nieuw’ vallen. Dat is alweer vroeger. Maar veel mensen zijn het wel een beetje zat aan het worden.
    Nee dat is nog steeds anders. Graphics zorgen dat een game opvalt. Rewards dat mensen blijven spelen als ze hem al hebben. 2 verschillende delen binnen psychologie. Maar rant lekker verder.
    quote:
    Zo is het tegenwoordig ook ineens een trend of crafting in alle spellen te proppen. Mag ik bij deze voorspellen dat over een jaartje of twee / drie men massaal vraagt om dat eens uit de spellen te houden.
    Ook dat is bedoelt om de duur van de game te verlengen, maar dat zal niet zomaar verdwijnen. Ik denk dat we eerst nog 1 of 2 iteraties krijgen met grote veranderingen voordat het minder wordt. Het probleem is eerder dat het te pas en onpas wordt toegevoegd en vaak als een verkapte manier van het presenteren van unlocks. En sterker: je ziet nu weer games die weer werken met een valuta om eigen unlocks mee te kopen wat in principe ook een verkapte manier van crafting is. Verschil is dat je het alleen zelf kan kiezen ipv dat het random is.
    quote:
    Wanneer heeft iets zich bewezen? Moderne shooters hadden zich bewezen, crafting heeft zich bewezen?
    Verwar het verkrijgen van een status niet met het verzadigen van de markt. Dat ze van WW2 zijn weggegaan en nu weer van moderne shooters komt door verzadiging en afwisseling, niet omdat iets zich bewezen heeft. Verder zitten bepaalde elementen zoals unlocks niet vast aan verzadiging van de markt vanwege een achtergrondverhaal. Mechanics != backstory
    quote:
    Jij vind het misschien leuk om je een weg naar boven te grinden maar zoals je ziet zijn er meer en meer mensen die dat de strot uit begint te komen.
    Misshcien maar daar zijn ook weer andere shooters voor. Verder is dat oo kweer iets wat eerder aantoont dat er teveel herhaling in zit en de beloningen te klein zijn. Zo blijft het muf dat je bij BF4 op den duur honderden van die XP Boosts had. Dan verneuk je als dev je eigen progressiesysteem en toon je aan dat het te lang duurt voor te kleine beloning.
    quote:
    Je ziet overigens nu al dat bedrijven er ook weer op terug aan het komen zijn. Pak Overwatch. Daar hebben ze wel nog progressie en unlocks in zitten maar is al het veel meer optioneel. Je krijgt een level maar dat doet er verder niet toe en je unlocks zijn puur skins. Ze hebben bewust de keuze gemaakt om hero’s en wapens niet in unlocks te duwen. Iets dat positief is ontvangen door de community. Het spel heeft overigens ondertussen > 10 miljoen spelers. Minder unlocks heeft zich dus duidelijk bewezen.
    De opzet is anders wat het anders maakt, maar dat doet niets af aan het feit dat beloningen nog steeds helpen om mensen aan je product te blijven binden. Natuurlijk treed er verzadinging op en dergelijke, maar dat kun je (zoals hier) ook weer oplossen. Hardline en Battlefront hadden het ook weer anders door valuta te gebruiken ipv XP balkjes en objectives. Maar het blijft een beloningsstructuur. De manier van Overwatch zorgt ervoor dat het minder hinderlijk is, wat niet meteen bewijst dat belonen niet werkt.
    quote:
    Misschien kunnen we stellen dat mensen die perse dat soort progressie en unlocks willen behouden het verleden (de laatste 10 jaar) niet los kunnen laten?
    Nee dat kan je zo niet stellen omdat de groep teveel verschillende redenen heeft om ermee door te gaan. Verder schuif je de groep die het allemaal geen bal uitmaakt zolang ze maar een toffe game kunnen spelen, meteen bij de hoop.
    quote:
    Maar misschien is het handig om deze discussie te laten voor wat het is. Als die al ergens gevoerd moet worden is dat waar de ontwikkelaars van BF1 ook komen en ze naar de mening van de spelers kijken. Hier lijkt het me minder relevant.

We hebben kunnen concluderen dat er heel wat mensen zijn die het helemaal geweldig vinden en mensen die het liever kwijt dan rijk zijn.

Martinspire - PC, PS4, X1

quote:
    Ricloo86 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 16:25:
    [...]

Jezus gast, jij maakt er echt levenswerk van!
    Ga solliciteren bij iets of iemand in de game industrie want jou kennis stijgt tot eenzame hoogte.
    Zou bijna stellen dat je een betweter bent, maar alles is zo goed onderbouwd dat ik dat niet kan onderbouwen!
    Relevant:

offtopic:
    Dat ik even wat tijd over heb is geen reden om zo te reageren imo. Zeg dan gewoon niks.
    quote:
    Tsurany schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 16:39:
    [...]

Is dat zo? Of komt dat omdat er simpelweg te weinig games zijn die dezelfde soort gameplay bieden zonder het unlock mechanisme?
    Zoek het anders even uit en kom er dan op terug...
    quote:
    [...]

Qua omzet natuurlijk, maar dat is ook omdat de markt in zijn geheel enorm gegroeid is. Maar als je kijkt naar alle populaire spellen van de afgelopen 10-20 jaar heb ik niet het idee dat spellen met een enorme diversiteit aan unlockables echt zo veel populairder zijn ten opzichte van de totale markt dan de spellen die dat niet hebben.
    Maar is de markt gegroeid omdat de games beter zijn geworden, omdat gamen meer geaccepteerd wordt of toch omdat games een ander publiek zijn gaan aantrekken waarvan dat 2 (mogelijke) gevolgen zijn? Overigens blijf ik het een nutteloze discussie vinden die ook niet in dit topic thuis hoort. Maar maak gerust een algemener topic aan.
    quote:
    [...]

Dus ook hier kunnen we niet echt een conclusie trekken? De markt is groter geworden maar we kunnen niet concluderen of dat door het toevoegen van tientallen unlocks komt? Want bij mijn weten werd BF2 ook zeer lang nog gespeeld en is het aantal spelers pas echt afgenomen toen er waardige opvolgers kwamen.
    Je ziet wel altijd pieken als er nieuwe content uit komt, ik denk dat dat meer effect heeft. Continu nieuwe mappen uitbrengen ipv af en toe een nieuw wapen, dat trekt eerder spelers.
    Doet niets af aan het feit dat er met BF3 meer geld opgehaald is en dat is wat telt voor een uitgever. En hoe sociaal geaccepteerd het is geworden kun je niet direct zo plaatsen. Dat is ook mede door MW1 e.d. gegroeid, juist door de skills nivellering.
    quote:
    [...]

Ik heb die artikelen even snel doorgelezen. Sommigen gaan helemaal niet in op progressie boeken dmv en het vrijspelen van onderdelen. Anderen noemen het wel als bijzaak maar niet als voornaamste reden.
    Klopt, maar het ging me om 2 dingen: dat het wel genoemd wordt in sommige artikelen en dat er wel degelijk een bepaalde psychologie zit achter moderne gamedesign keuzes.

Ik weet in ieder geval dat ze er zijn en heb je zo even wat ingangen gegeven om zelf verder te zoeken. Maar toon gerust een betrouwbare bron die het allemaal onderuit haalt. Al lijkt me die lastiger te vinden.
    quote:
    [...]

Dat bewijs mis ik nog steeds. Er is geen goed vergelijkingsmateriaal dus je kan niet zomaar claimen dat die enorme diversiteit aan unlocks daadwerkelijk positief bijdraagt aan spelersaantallen en speelgenot.
    Het uiteindelijke bewijs is dat de huidige shooters gewoon prima verkopen wat het enige is dat telt voor uitgevers om een nieuw spel te laten ontwikkelen. Verdere bronnen mag je lekker zelf zoeken want wel klagen maar niks inbrengen is ook maar makkelijk.
    quote:
    [...]

Nee tuurlijk niet, getallen, wat een onzin...
    Ik zie jou anders ook 0,0 onderbouwen dus die mag je terugkrijgen. Verder ga je ook helemaal niet in op het Candycrush argument, dus steek die maar lekker waar de zon niet schijnt.
    quote:
    [...]

Nee hoor, maar dat is slechts een enkel spel. Veel keuze is er niet en de core gameplay is vaak zwakker.
    En hoe komt dat? Omdat zulke spellen minder populair zijn en er zo minder budget beschikbaar is. Onderstreept mijn punt dus maar weer beter.
    quote:
    Devata schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 16:41:

Ik heb de eerste 3 linkjes even snel gelezen. Echter staat daar nergens dat XP of dat soort UI cues belangrijk zijn (wel verwijzen ze ergens naar bloed als visuele indicator!). Bij het eerste linkje staat wel nog dat je met dat soort informatie overspoelt wordt en dat kan helpen bij je gevoel van progressie, maar het gaat vooral over hoe de spellen op zich werken.
    De 2 linkjes eronder hebben het puur over de gameplay en totaal niet over tekstuele cues, unlocks en XP-progressiesystemen.
    De bron die ik eerst wilde plaatsen maar niet meer kan vinden ging over de psychologie achter Candy Crush. Een game die mijn punten ook prima onderstreept.
    quote:
    Hij krijgen van een kill, het maken van een headshot, het winnen van een pot. Daarbij komt ook nog deze opmerking: "By August, 1996, Doom had sold two million copies, prompting Wired to name it “the most popular computer game of all time,” " waar toenstraks hier nog werdt beweerd dat het gerne pas echt groot werdt vanaf MW door het gebruik van progressie en unlocks. Dat lijkt hiermee dus te zijn ontkracht. De hele game industrie is gewoon gegroeid (en daarmee de verkoop en winstcijfers). En de verslavende en belonings-elementen zitten simpelweg al in het genre.
    Niet juist, het is de opzet geweest naar meer, maar 2 miljoen kun je maar lastig afzetten tegen de 16 miljoen van MW1 of de 15 miljoen van BF3. Verder was het een oude bron, maar ik kan momenteel niet overal bij.
    quote:
    Ik vind het fijn dat je je verhaal probeert te onderbouwen met bronnen, alleen zeggen deze bronnen niet wat jij beweert. Als ze er al iets over zeggen, bewijzen ze juist dat dit allemaal niet nodig is… Wat we nodig hebben zit tenslotte al in de kern van het spel.. De kill, de headshot of de win krijgen.
    Ik had ze even gevonden na een korte google-actie maar misschien heeft iemand anders hier wat betere bronnen. Daar ik niet overal bij kan, kan ik je momenteel ook niet van bete rmateriaal voorzien dus moet je het hier even mee doen. Mijn verdere stellingen houden overigens nog steeds stand maar daar ga je vreemd genoeg weer niet op in. -O-

Martinspire - PC, PS4, X1

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
    Topicstarter
    quote:
    poor Leno schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 19:09:
    Ik vind de progressie en unlocks allemaal prima, t enige wat ik wil is een volledig aanpasbare GUI/HUD, that's all
    Op een PS4? :P

Denk dat ze de weergave opties en aanpassingen voor de 3D iconen in BF4 al erg netjes hebben verzorgd.

Verder wil ik nog opmerken dat de UI van BF1942 helemaal niet simpeler of cleaner was. Er stond zelfs nog meer (permanent) in beeld dan in BF4. (op de 3D-iconen na, maar die zijn in BF4 uit te zetten)

FT-17 FTW!

• Brilsmurfffje
    • Registratie: december 2007
    • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

quote:
    Arfman schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 22:12:
    [...]

Er werd expliciet aangegeven dat je door de EE te kopen mee mocht doen aan playtesting/eerder toegang kreeg tot de game. Dat was voor mij de reden om 20 euro extra neer te tellen voor de EE. Nu is er een speelbare alpha die dus random wordt toegekend aan mensen. Vertel mij eens waarom ik dan dat extra geld heb betaald?

Is verder ook niet te vergelijken met de loterij, die geven vantevoren aan dat het random Is.
    Ik zie het er niet staan hoor:

En de testing is toch om de backend te testen dus verwacht tal van crashes etc.

Acties:
    • +1Henk 'm!

• raiders
    Hier ook geen code. Jammer weer. Al las ik dat de servers toch niet werken xD

Ik denk dat dit wel goed beschrijft hoe ik nu in mijn mailbox zit :P

raiders wijzigde deze reactie 05-07-2016 23:51 (44%)

• lordprimoz
    • Registratie: november 2013
    • Laatst online: 09:11
    quote:
    Skillerd schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 12:34:
    [...]

Lordprimoz heb je ook daadwerkelijk geprobeerd een key te activeren op een ander account of is dit een aanname door de informatie die jij hebt verkregen?

zie opmerking in de afbeelding. Verder staat ook op het bf1 forum(waar je alleen met access toegang tot hebt) dat er eerst een bug was dat je wel kon activeren, maar dat dat gefixed is.

• Fonta

Fonta

BuG Admin

Dit verklaard een hele hoop waarom een heleboel spelers die ik ken geen invite hebben gehad en waarom spelers die bijna geen BF spelen dan wel een niet al te hoge skill hebben er wel een hebben gehad.

• Asgaro

Pre-order cancelled.

Acties:
    • +1Henk 'm!
    quote:
    Martinspire schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 11:48:
    Kan iemand die de alpha op console speelt een screenshot nemen van de scoreboard om te bevestigen of er nu wel (eindelijk) pings op staan?
    U vraagt, wij draaien.. Hier even een gemiddeld potje hoor.. ging niet zo lekker :>

Pings staan er wel bij, maar ze doen t nog niet..

*O*

Acties:
    • +3Henk 'm!

• Asgaro
    quote:
    Aramiss schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:28:
    H
    [...]

Hoe is het met de tegenstand in het algemeen? Zijn de Alpha spelers wel doorgewinterde BF spelers of merk je dat er veel pubers tussenzitten die schreeuwen in de microfoon? (niet dat dit anders is dan een gemiddelde party bij ons, maar toch).

Want het testen van een spel hoort ook samenspel bij. Hoe verloopt dat tot nu toe?
    Dit is de huidige situatie.

Acties:
    • +1Henk 'm!

• Werelds
    • Laatst online: 09:24
    quote:
    Rivanov schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 17:12:
    [...]

Zou je eens een screenshot willen maken van je graphics settings en behaalde FPS met je GTX970?
    Ben wel benieuwd. :)
    Helaas staat Shadowplay ineens op 720p, dus deze screenshots uit m'n video's (anderhalf uur opgenomen...maar op 720p, dus dat ga ik niet uploaden, is het niet waard :P) zijn een beetje aardappel kwaliteit:

Laagst gemeten FPS gedurende die anderhalf uur: 53 FPS. Gemiddeld 76.

Morgen fix ik m'n Shadowplay en zal ik eens op High gaan spelen. Betwijfel of ik dan veel verschil zie, maar m'n FPS zal dan vast mooi boven de 80-90 blijven, net als in BF4.

Acties:
    • 0Henk 'm!

• Dutchredgaming
    • Registratie: september 2014
    • Laatst online: 19-11 21:11

Dutchredgaming

ICT Beheerder

C96 Carbine herladen als een baas

Review Samsung C27H800 Monitor

• Werelds
    • Laatst online: 09:24
    Niet alle HUD opties doen het overigens, met name de opacity opties lijken niets te doen.

Weer een korte sessie van mijn kant:

Bijbehorend screenshot van MSI AB:

Laagste framerate (heel stuk naar rechts van waar de marker staat) was 59 FPS deze keer. Frametime lijken ze heel goed onder controle te hebben, is behoorlijk stabiel.

• Asgaro
    quote:
    hmmmmmmmmmpffff schreef op maandag 11 juli 2016 @ 15:00:
    [...]

BF1 gaat waarschijnlijk toch kut worden, hoef je ook geen nieuwe graka te kopen. d:)b
    Wij begrijpen elkaar :*)

quote:
    raiders schreef op maandag 11 juli 2016 @ 15:10:
    [...]

Mijn laptop met een GT720m 2GB haalt Battlefield 4 en Battlefront op 720p met de resolution scale flink omlaag op 30fps.

Dat is geen aanrader! De resolutie wordt er zo slecht van dat elke enemy een eruit ziet als een paar pixels. Van lange afstand is niks meer te zien. En bij elke explosie die groter is dan een granaat krijg je een fps drop :P
    Haha, FPS drops ken ik: ten tijde van BF3 had ik nog een nVidia 8800GTX (Was een beest bij aanschaf maar voor BF3 al wat te oud). Volle 64 players servers werd lastig qua drops, maar het lukte wel nog met alles op Low en kon 1080p behouden.

Ik heb er niets op tegen om alles op Low te zetten. Ik hoop alleen dat m'n resolutie nog 1080p kan blijven om toch wat scherpte te behouden. ...Ook al ziet het er dan pixelated uit :')

Acties:
    • +1Henk 'm!

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
    Topicstarter

FT-17 FTW!

• raiders
    De closed beta is denk ik de beta voor insiders. Hopelijk komt die beta in ieder geval snel xD

Ik ben trouwens best benieuwd naar deze map en die in de woestijn. Zoals ik dat zie in de bovenstaande afbeelding ziet het er heel gaaf uit d:)b

raiders wijzigde deze reactie 12-07-2016 18:41 (8%)

• raiders
    Had niet verwacht dat we paarden zouden krijgen op deze map. Zeker niet na de alpha. Maar het blijkt toch anders :)

(Bron: jackfrags)

• Mad-Matt
    • Registratie: december 2004
    • Laatst online: 18-10 15:14

Mad-Matt

TheDoctor#2181

quote:
    Battlefield 1 in black and white looks like real-life history
    http://cdn.mos.cms.futurecdn.net/F24zfkPU2JuZyAzufdGNNM-650-80.jpg
    http://cdn.mos.cms.futurecdn.net/WkpVEEf2XSPrxrf4AiYSfM-650-80.jpg
    http://cdn.mos.cms.futurecdn.net/VsYWrAzQbkCbThP39EMqKM-650-80.jpg
    http://cdn.mos.cms.futurecdn.net/hs3YbBMpCusChmxajnUWtL-650-80.jpg
    http://cdn.mos.cms.futurecdn.net/5crD5HCVbEiBuzrwFxLroL-650-80.jpg
    http://cdn.mos.cms.futurecdn.net/evxrK6FEveYg57gMqVdgEL-650-80.jpg

Uiteraard zijn ze een klein beetje bewerkt, maar lijkt mij wel dat het sfeertje in het spel helemaal in orde is.

D3 Profile D3 XP Ladder

• rolandos582
    • Registratie: juni 2011
    • Laatst online: 07:37

rolandos582

Gaming addict x)

Deze gekregen, gekozen voor origin, wanneer krijg je dan toegang tot beta?

Huidige setup I7 5960x @ 4.6Ghz - MSI X99A Godlike - 2x MSI GTX 980 @1550mhz - Main OS : Intel 750 SSD 400GB - Game OS : Samsung 850EVO 1TB - 32GB Corsair Dominator Platinum -Custom loop - CaseLabs SMA8 - Corsair RM1000I -2x ASUS RoG Swift

• catwheel18
    • Registratie: november 2011
    • Laatst online: 20-11 20:41
    quote:
    [b]DaniëlWW2 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 20:05:

Dan is er nog de bepantsering alsof we op een toernooi in de late middeleeuwen zijn wat overgens niet in staat zou zijn om geweer kaliber kogels te stoppen. Ondertussen nauwelijks grendelgeweren. Dat is alsof je de meeste aanvalsgeweren uit BF3/BF4 had gehaald en vervangen met lasergeweren.
    De bepantsering is wel degelijk gebruikt misschien niet in die form maar het was er.

catwheel18 wijzigde deze reactie 15-08-2016 20:54 (8%)

• Rivanov
    • Registratie: maart 2005
    • Laatst online: 08:38

Rivanov

Apple freak

Available 30-8-2016 om 7:00PM

Rivanov wijzigde deze reactie 24-08-2016 15:39 (21%)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Bobmeister
    • Registratie: augustus 2008
    • Laatst online: 08:36
    quote:
    mprkooij schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:51:
    Zonet op Reddit gelezen dat de open beta waarschijnlijk op de 31ste van augustus start en de 30ste start voor mensen die voor de 21ste hun platform hebben opgegeven.

Bron: Reddit
    http://i1.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/007/666/_57c8a1a431a592af806925e57258202f.png

Bobmeister wijzigde deze reactie 26-08-2016 17:44 (14%)

• raiders
    quote:
    falcon123 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 16:10:
    Zag laatst een xbox screenshot waar stond dat de beta 30/31 rond 19:00 beschikbaar zou zijn ofzo.
    Ja zoiets dacht ik ook gezien te hebben...

Al heb ik een vaag vermoeden dat een hele boel mensen morgen geen code gaan ontvangen... :S

EDIT:
    Ah deze: Maar daar staat geen tijdzone bij dus daar hebben we alsnog niks aan :(

raiders wijzigde deze reactie 29-08-2016 16:22 (23%)

• Asgaro
    quote:
    Asgaro schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:12:
    Download gaat alleszins vlot: 11MB/sec hier. Het maximale dat mijn verbinding aankan.

Ik installeer de beta vooral om te kijken of die draait op mijn systeem: heb namelijk een vrij oude graphics card met maar 1 GB VRAM. :')

(Nee, ik ben niet van plan om te upgraden voor 1 game. Mijn backlog bevat nog 50+ games die gewoon met deze card werken. Als alles daar o.a. uitgespeeld is, zal ik wel een nieuwe kopen.)

edit: Jesus christ, ik ben nog steeds karmakeizer door al mijn posts in de Battlefield 3 tijd. Toch wel al lang geleden :o
    Update hierop...

Ik heb een AMD Radeon HD 6950.

Feit is dat de AMD Crimson driver, voor mijn graka enkel werkt bij die early beta versie.
    AMD heeft zelfs niet de moeite genomen om tenminste 1 stable Crimson driver voor deze graka serie uit te brengen.

Is vanavond zien of dat het probleem zal verhelpen, maar ik betwijfel het.

edit: De enigste Crimson driver die zou werken met mijn kaart: Crimson Edition 16.2.1 Beta
    En dat versienummer lijkt me te laag...

Asgaro wijzigde deze reactie 30-08-2016 10:18 (6%)

• Asgaro
    Bah... We zijn 2016 en hebben nog altijd met deze onzin te maken:

• Asgaro
    quote:
    marapuru schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:35:
    [...]

En daar kom je nu achter? Heb je betere ideeën? De slingerende arm uit Trespasser vond ik niet zo'n succes ;)
    Ik ben eraan bezig. Slingerende arm zal een slingerend been worden waaraan je je wapen hangt.

Ik denk dat ik er bijna ben:

• steveman
    • Registratie: mei 2001
    • Laatst online: 09:21

steveman

"Be curious"

quote:
    Techno Overlord schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:52:
    [...]

De code in je mail moet je copy/pasten in Origin (Origin -> Redeem Product code). Vervolgens start de download automatisch. Waar heb jij de code dan verzilverd?
    Het kon ook online zeggen ze:

Ik heb maar gewoon origin erbij gepakt, die zou het toch ook gaan downloaden uiteindelijk.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Dutchredgaming
    • Registratie: september 2014
    • Laatst online: 19-11 21:11

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Ik speelde net BF1 en toen de potje over was viel de volgende ding op:

Review Samsung C27H800 Monitor

• jagermeister
    • Laatst online: 19-11 21:25

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik heb hier een antieke Radeon HD 6900 kaart. BF4 was best goed te doen, maar tijdens starten van de BF1 beta krijg ik de volgende melding:

Volgens de AMD detection tool heb ik de meest recente drivers. Wat nu? Die Crimsondrivers proberen of iets anders?

Edit: Oh... hier overheen gelezen:

Asgaro in "[Multi] Battlefield 1"

Dit maar eens proberen dan :P

jagermeister wijzigde deze reactie 30-08-2016 18:48 (17%)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• blupmans
    • Registratie: november 2011
    • Laatst online: 15-11 17:07
    Even 2 potjes conquest met de heavy tank gespeeld. Deze potjes waren direct na elkaar...

Niet verkeerd :)

blupmans wijzigde deze reactie 31-08-2016 09:22 (12%)

• Rickpm1
    • Registratie: januari 2014
    • Laatst online: 20-11 15:35
    quote:
    SinergyX schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:54:
    [...]

Bugs zullen wel gefixed worden, maar weet niet of aantal dingen nu 'by design' zo horen of niet (bv X om deurtje open te doen, moet je aardig netjes voor gaan staan, maar een raampje kapot meppen kan weer niet), snipers waren zonder twijfel de meest gespeelde class, ik wist niet dat ze in WW1 al zulke high-tech scopes hadden? Terwijl de rest op z'n best iron scope of vage crosshair hebben.

• Bellerophon
    • Laatst online: 10-02-2017

Bellerophon

Persona non grata

quote:
    LopendeVogel schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:25:
    [...]

Hmm een kennis van me is momenteel BF1 via de xbox one aan het doen, zonder insider code..

PSN is altijd een ander verhaal met hun storingen en vertragingen op dit gebied :P

Xbox had ik gister al wegens de insider beta code, maar is nu ook voor iedereen beschikbaar (althans, anders kon mijn kennis hem nu niet aan het spelen zijn op de xbox one xd )
    Zou echt een bak zijn als Sony gewoon zoiets heeft van "Meh, fuck it... gooi die demo pas maar online met de middag update" :')

PSN: Bellerophon-

• Carthrax
    • Registratie: oktober 2009
    • Nu online
    quote:
    Jeroenneman schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:41:
    Nou, ik ben er klaar mee voor vandaag (of de rest van de week).

Net 6 identieke potjes gespeeld.

De helft van je team zit op de rotsen te counter snipen, de vijand komt binnenrollen met drie tanks, en niemand kan er iets tegen beginnen omdat niemand een fatsoenlijk anti-tank wapen heeft (en kom alsjeblieft niet aanzetten met die K kogels, die zijn echt useless).
    Koop deze voor de assault class en de tanks krijgen het moeilijk ;)

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

• SmokingCrop
    • Niet online
    8)7

edit: zie net dat m'n display shadow niet aanstaat van MSI Afterburner :9

SmokingCrop wijzigde deze reactie 31-08-2016 22:26 (55%)

• Fonta

Fonta

BuG Admin

• SmokingCrop
    • Niet online
    The Hype is real alleszins. Dat er nog zoveel mensen in de wachtrij gaan staan als er al 100 in staan..
    Ik ga lekker nog wat Deus Ex spelen.. Morgen hopelijk beter.

• The.Sticky
    • Laatst online: 23-10 10:44
    Pfff ik heb sinds gisterochtend niet meer in deze topic gekeken. Best wat pagina's bij gekomen, wat ook wel te verwachten is nu de bèta voor iedereen toegankelijk is natuurlijk. Maar ik had wel echt wat meer interessant leesvoer en (leuke) ervaringen verwacht op alle pagina's die ik heb bijgelezen.

Wat zijn er een hoop mensen ontzettend salty en aan het zeiken, zonder daar een goed onderbouwing bij te geven. Sommige mensen hier begrijpen het principe van een bèta niet helemaal volgens mij. Ik kan me voorstellen dat een hoop mensen met hoge verwachtingen hier op zaten te wachten (ik zelf ook zeker wel), maar vergeet niet dat het om een bèta gaat.

En áls je dan iets te melden hebt erover, neem dan op z'n minst de moeite om het te onderbouwen. Dat scheelt mij en een hoop andere Tweakers een hoop tergend leesvoer van puberende etterbakken die een plek zoeken om te ranten. Als je zo nodig moet zeiken, dan doe je dat maar op de wc! :Y)

:w

Ontopic: vanavond weer tijd om te spelen. Heb net via Battlefield Career ook alles kunnen unlocken, ideale vondst zeg! Biedt mooi de gelegenheid om eens wat meer verschillende setups uit te proberen.

Had ik al gezegd dat de Light Tank overpowered is? :+

https://i.imgur.com/KlMvryl.png

• Conscience NL
    • Registratie: september 2009
    • Laatst online: 28-07 11:20
    Lol, dat ging soepel gisteren in de Heavy Tank 8)7.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• Bellerophon
    • Laatst online: 10-02-2017

Bellerophon

Persona non grata

quote:
    RoaDHouse schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:19:
    Cool het is weer online, alleen ik spawn zonder wapens :P ........ tja,,,, dan begin je niet veel.

PSN: Bellerophon-

• Viper®
    • Registratie: februari 2001
    • Niet online
    quote:
    RoaDHouse schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:35:
    [...]

Ja zo loop ik een beetje in het rond :)

Pew pew pew :+

• Asgaro
    quote:
    En wanneer je plots terug wapens hebt...

quote:
    RoRoo schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 09:09:

Gaat er alleen niet direct komen. na het Battlefront debacle (binnen 1 mnd 50% v/d prijs af)
    Oh voor mij wel hoor.. ik trap wel weer in hetzelfde grapje.. Deluxeultrapremium *O*

Ik vind het gewoon een awesome spel, en ik weet (denk) ook wel zeker dat het spel, als het er eenmaal is, met alle maps en modes dat het ontzettend gaaf wordt :D

Nu zijn meningen natuurlijk gebaseerd op een buggy 1 map beta die niet iedereen aanspreekt, maar het uiteindelijke spel zal zoveel meer bieden dan dat wij ons nu kunnen voorstellen..

Ik vind deze map ook iets minder leuk, maar de StQuentin uit de Alpha was echt ontzettend vet!

Ook de wapens en voertuigen die nog niet bekend zijn zullen het spel enorm gaan vormen, en ik heb er goede hoop in :D

Niet te vergeten, dat er waarschijnlijk een hele dikke single player bij zit! Voor het eerst verheug ik me ook hierop!

En dan zullen velen wel denken:

En ja dat klopt >:)

poor Leno wijzigde deze reactie 02-09-2016 09:22 (10%)

• WishmasterNL
    • Registratie: november 2005
    • Laatst online: 08:46

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Start zojuist de beta weer op op de xbox en krijg het volgende:

Ben benieuwd?

WishmasterNL wijzigde deze reactie 02-09-2016 11:41 (6%)

BTO 17CL47 | i7-3610qm | Nvidia GTX680m 4GB gddr5 | 256GB Samsung 830serie SSD | 1080P scherm | 8GB 1600mhz ddr3 | win 10 Pro 64bit

• steveman
    • Registratie: mei 2001
    • Laatst online: 09:21

steveman

"Be curious"

Grootste deel van het potje chauffeur gespeeld in de armored car :)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• headphoneguy
    • Registratie: mei 2013
    • Laatst online: 18-11 12:28
    quote:
    steveman schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 18:40:
    Grootste deel van het potje chauffeur gespeeld in de armored car :)

[afbeelding]

Cleanup met heavy tank:)

Conclusie: tanks zijn inderdaad overpowered omdat de anti vehicle wapens te zwak zijn. Zelf speel ik altijd een class met anti vehicle wapens in bf4. In bf1 is het veel moeilijker. De mbt law van bf4 is wel te vergelijken met de rocket gun van bf1. Maar dynamite mag net iets sterker als je het vergelijkt met de c4 van bf4. Normaal gesproken speel ik wel hardcore dus dat zou dan nog goed kunnen komen in de hardcore modus?

Edit: de overpowered tanks zijn mede ook zo omdat de chauffeur makkelijker zelf de tank kan fixen. Je hoeft niet eens meer uit te stappen.

headphoneguy wijzigde deze reactie 02-09-2016 20:33 (43%)

• CyberJohn
    • Registratie: januari 2013
    • Laatst online: 08:47
    quote:
    ThomasG schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 21:11:
    [...]
    Op de PC kun je ze in-game wel selecteren, maar je kunt het niet in-game unlocken (of ik ben gewoon scheel, dat kan ook).

• Uffeltje
    • Registratie: augustus 2014
    • Nu online
    Als ik de reacties hier zo lees:

Uffeltje wijzigde deze reactie 03-09-2016 10:52 (18%)

YouTube

• Amanoo
    • Registratie: december 2007
    • Laatst online: 18-11 23:41

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

https://tweakers.net/ext/f/Yqyq7Nd1EWH1a4danjjHC4ty/full.png

Het spel laat soms aan stabiliteit wel te wensen over. Het presteert het soms om mijn hele videokaart van de PCIe-bus te gooien. Wellicht dat het ook niet helpt dat ik een redelijk onorthodoxe setup heb waarbij BF1 in een virtuele machine draait, al is de VM wel altijd stabiel geweest.

Amanoo wijzigde deze reactie 03-09-2016 15:28 (23%)

• sdk1985
    • Registratie: januari 2005
    • Laatst online: 01:26
    Valt me reuze mee hoe zwaar Battlefield one is. Ik heb mijn oude GTX 660 Ti PE even in de NAS gezet (dualcore G4400 Skylake) en het was redelijk speelbaar: 40-63 fps op medium op 1680x1050:

Op mijn normale pc (2500K @ 4.4 Ghz met GTX 1070 FTW editie) haal ik overigens 70-100 fps op Ultra 2560x1080.

sdk1985 wijzigde deze reactie 03-09-2016 15:32 (14%)

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• sdk1985
    • Registratie: januari 2005
    • Laatst online: 01:26
    quote:
    SmokingCrop schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 20:40:
    Hopelijk gaat erbij de non-beta betere CPU optimalisatie zijn, want anders ga ik een nieuwe moeten kopen om m'n GTX 1070 bij te houden.. Voelt soms echt laggy aan en dan zie ik idd ook zo'n "low fps" icon, ook al heb ik dan nog 70+ FPS..
    Gewoon m'n i5 3570K @ 4,2Ghz die op 4x 100% zit.
    Ik zou je pc eens nalopen met http://www.userbenchmark.com/, ik heb namelijk nog geen één keer lag gehad met mijn 2500K en GTX 1070:

sdk1985 wijzigde deze reactie 03-09-2016 20:51 (17%)

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• vinom
    • Registratie: augustus 2009
    • Nu online
    Ik, als ik een tank zie :9

• Paulus07
    • Registratie: maart 2009
    • Niet online

Heb elke keer dit in mijn hoofd :p

En tijdens een goed potje een kill/teamwork in een vliegtuig:

Paulus07 wijzigde deze reactie 03-09-2016 23:40 (39%)

http://www.aquablog.nl | Alles over aquascaping

• SmokingCrop
    • Niet online
    quote:
    NLsandman schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 23:56:
    [...]

Die gele kleine schermpjes rechts in beeld hebben niet met low fps te maken, dat geeft aan dat je netwerk verbinding hapert, kom dat best wel vaak tegen.
    Trouwens niet te veel aantrekken van die 100% cpu belasting, in de alpha werd alles op high end pc's getoond, nu kan dice nog optimaliseren omdat ze nu ook met mindere hardware te maken heeft, ik hoop wel dat ze het geheugen gebruik wat kunnen temperen
    Die icoontjes zijn niet allemaal network related, ik krijg de voorlaatste bij 70+ FPS wanneer die 100% CPU spike gebeurt (licht-oranje versie):

SmokingCrop wijzigde deze reactie 04-09-2016 00:00 (3%)

• Paulus07
    • Registratie: maart 2009
    • Niet online
    Ben nu level 16 scout 1. Maar voor nieuwe guns moet je 2 of 3 zijn.

Zitten die jedi's vast in die battlefront engine? :P

Paulus07 wijzigde deze reactie 04-09-2016 01:19 (69%)

http://www.aquablog.nl | Alles over aquascaping

• BlazeMuis
    • Registratie: juni 2013
    • Nu online
    Hebben anderen ook wel eens last van deze bug?

Xbox One X: BlazeMuis | MacBook Pro 2018 TB i5, 8GB, 256GB | iPhone 11 Pro Max 64GB

Pagina: 1 2 3 4

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
    Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True