• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Pepper92 schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 11:03:
Deze comment valt ongetwijfeld weg in het Uncharted geweld, maar wil het toch even delen.

Wat valt Table Top Racing tegen zeg! Is het nou echt zo lastig om een degelijke kartracer te maken?
  • Er zit totaal geen snelheid in (granted, niet ver genoeg gespeeld voor de duurdere auto's)
  • de upgrades zijn hier en daar wel geinig maar slecht uitgewerkt (je kan bijvoorbeeld alleen naar voren schieten)
  • Online multiplayer gooit iedereen door elkaar (als beginner met de eerste auto gewoon tegen de dure snelle auto's).
  • En als klapper op de vuurpijl: er zit geen split screen in!
/Rage mode off

Dan maar weer langer wachten op een Sonic All Start Racers Transformed variant. Die kon zich tenminste meten met Mario Kart.
Compleet mee eens :) Voor tussendoor is het een geinige racer, maar voor de rest is hij nogal mediocre :-(

En over Uncharted.. 17 uur vind ik al erg kort, koop zelf vaak spellen waar ik gemakkelijk 50+ uur uit haal. Hopelijk zitten er wel collectibles in, en misschien (maar waarschijnlijk niet) het upgrade systeem zoals je in Tomb Raider had :9~

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Ik vind het perfect voor een lineaire game.

Er zitten schatten in ja, en godzijdank geen upgrade systeem. Dat hoort en past totaal niet bij Uncharted, vind ik.
vind het juist goed dat niet elke game meteen open world is zoals Ubisoft, verkoopt misschien beter maar lineaire games geven je veel meer mogelijkheden om je verschillende locaties te laten zien, een beter verhaal te vertellen en alles op elke meter perfect te maken. Heb nog altijd liever kwaliteit>kwantiteit.
Pepper92 schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 11:03:
Wat valt Table Top Racing tegen zeg! Is het nou echt zo lastig om een degelijke kartracer te maken?
Trackmania al eens geprobeerd?
Het is danwel geen kartgame, maar wel een superarcade racegame met wat gekkigheid (boost pads, loopings, magneetbanen, loopings) en de mogelijkheid tot split screen met 2 tot 4 personen.
Online is het mogelijk om met 100 man te racen.
De game is eenvoudig om op te pikken en de besturing en het audioviduele deel zijn meer dan prima.
Een leuke kartgame a la ModNation Racers zou ook wel welkom zijn op de PS4 ja :)
corset schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 08:38:
[...]
Zelfde met Battlefield toch? En het werkt, verpak een game in een DLC doolhof, noem het CoD/Battlefield, en verkoop het.
Sorry, ik wist niet dat mijn opmerking ("CoD ziet er al jaren verouderd uit") een shooter war teweeg zou brengen...
Ik heb het niet over bugs en de hoeveelheid DLC gehad maar puur over het feit dat CoD er al jaren grafisch verouderd uitziet en gezien je dat niet ontkent ga ik er vanuit dat je het met me eens bent.
O en die tweet? Die is fantastisch >:)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

bram1984 schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 12:00:
Ik vind het perfect voor een lineaire game.

Er zitten schatten in ja, en godzijdank geen upgrade systeem. Dat hoort en past totaal niet bij Uncharted, vind ik.
Amen to that!!!

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:44
corset schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 11:56:
[...]

Compleet mee eens :) Voor tussendoor is het een geinige racer, maar voor de rest is hij nogal mediocre :-(

En over Uncharted.. 17 uur vind ik al erg kort, koop zelf vaak spellen waar ik gemakkelijk 50+ uur uit haal. Hopelijk zitten er wel collectibles in, en misschien (maar waarschijnlijk niet) het upgrade systeem zoals je in Tomb Raider had :9~
17 uur vind ik prima, heb zelf niet megaveel tijd om te gamen (maar alsnog genoeg gelukkig) en dan vind ik het wel fijn dat je niet 100 uur aan een game kwijtbent om het verhaal fatsoenlijk uit te spelen. Lengtes zoals the last of us (was zo'n 15 uur volgensmij + 2 uur DLC) zijn perfect voor mij.

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-11 16:24

Grudgie

PSN: Grudgie7

Is God Of War 3 Remastered een leuke game? Is nu voor €11 te koop in de PlayStation Store :)

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-11 18:58
dvdkiwi schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 12:14:
[...]

[...]
Haha ja die heb ik sinds launch ;) geweldige game maar door de moeilijkheidsgraad niet ontzettend geschikt voor split screen: wel geprobeerd met een aantal multilaps, maar al snel teruggegaan naar arcade mode en dan om en om. Ook veel fun trouwens.
Grudgie schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 12:57:
Is God Of War 3 Remastered een leuke game? Is nu voor €11 te koop in de PlayStation Store :)
Ja! :)
Zit vol met epische gevechten tegen Griekse goden, tof verhaal ook.
En je kan het supersimpel houden (easy mode) of retemoielijk (hard mode).
Meest epische game die ik ooit gespeeld heb; staat in mijn top5 vetste games ooit gespeeld.

*edit*
Game duurt ongeveer een uurtje of 10, afhankelijk van de moeilijkheidsgraad.
Tip: ga niet op easy spelen, dat is echt té makkelijk.

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 05-05-2016 13:15 ]

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-11 21:42
Moet eerlijk zeggen denk dat uncharted 4 MN Most anticipated game is dit jaar.
Game amper nog op m'n ps4 want geen enkele game trekt me echt nog. Soms wel eens FIFA maar die sucked ook.
Laatst gekochte game was the division en heb die denk 10uur gespeeld en klaar dr mee.
Dus hoop dat uncharted 4 weer mijn liefde voor gamen aanwakkert.
Als ik het zo lees en zie gaat dat wel lukken :p

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

De game is vrij kort maar wel vol met pure kwaliteit en is episch, zeker een aanrader.

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Erg genoten van gow 3 op de PS3. Liep prima, mooie graphics en goede / leuke gameplay en epische bossfights. Ben je zeker een flink aantal uur erg zoet mee.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Echt ik snap gewoon niet waarom dat playstation store soms sporadisch in eens niet meer werkt, gister kon ik nog prima dingen kopen via ps4 en via het web, en krijg nu in eens melding op website dat creditcard niet goed is (ook als ik geld probeer toe te voegen via paypal) er zit niet eens CC aan gekoppeld.

• Grudgie

Grudgie

Wow! Thanks voor alle reacties. Ga ik die game kopen! :)

• corset
dvdkiwi schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 12:14:
[...]

Het is danwel geen kartgame, maar wel een superarcade racegame met wat gekkigheid (boost pads, loopings, magneetbanen, loopings) en de mogelijkheid tot split screen met 2 tot 4 personen.
Online is het mogelijk om met 100 man te racen.
De game is eenvoudig om op te pikken en de besturing en het audioviduele deel zijn meer dan prima.
Een leuke kartgame a la ModNation Racers zou ook wel welkom zijn op de PS4 ja :)

[...]

Sorry, ik wist niet dat mijn opmerking ("CoD ziet er al jaren verouderd uit") een shooter war teweeg zou brengen...
Ik heb het niet over bugs en de hoeveelheid DLC gehad maar puur over het feit dat CoD er al jaren grafisch verouderd uitziet en gezien je dat niet ontkent ga ik er vanuit dat je het met me eens bent.
O en die tweet? Die is fantastisch >:)
Als je je als dev zo moet verlagen, dan ben je aan het compenseren. Het blijft EA.
Ik hoop dat het wat wordt, maar ik verwacht niks na de dramatische battlefront. Of casualsfront, hoe je het ook noemt. Dlcfront etc

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

http://www.psx-sense.nl/2...ll-duty-infinite-warfare/

ze hebben hun excuses al aangeboden, begrijp dat de hoge pieten van dice en EA er niet blij mee waren, zou me kapot schamen als medewerkers van mij dit deden ( niet dat ik een eigen bedrijf heb). is het zelfde als een leraar op twitter het werk van collegas op andere scholen gaat afkraken.

Niet dat ik vertrouwen heb in infitity warfare, de singel player heeft al geen co-op en ze gaan nu ook zombies na apen van tryarch. zonde, omdat de survival mode van mw3 misschien nog wel leuker was dan zombies.

trouwens nog een leuk weetje, de trailer van infinity war is de 77e meest dislikede video op youtube.

[ Voor 28% gewijzigd door Nieuwevolger op 05-05-2016 13:29 ]

corset schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 13:21:
[...]
Als je je als dev zo moet verlagen, dan ben je aan het compenseren. Het blijft EA.
Ik hoop dat het wat wordt, maar ik verwacht niks na de dramatische battlefront. Of casualsfront, hoe je het ook noemt. Dlcfront etc
Verlagen? Compenseren?
Developers dagen elkaar wel vaker uit, dat is niks nieuws.
Dat jij een Call of Casuality, Call of DLC, Call of Steedsmaarhetzelfde of hoe je het ook noemt fan bent is wel duidelijk; ik zal mijn mond verder houden.

@Grudgie: have fun met GoW3! 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 05-05-2016 13:27 ]

Voor dat geld zou ik 'm wel proberen, maar ik vind er persoonlijk erg weinig aan. Heb 'm sinds release een paar keer aangeraakt, maar niet uitgespeeld.
Ach, je kunt wel stellen dat het collega's zijn als in ook developers maar als je werkt voor de concurrent is dat natuurlijk niet zo...
Zo'n beetje stoken via de media en de aandacht naar je toe trekken na zo'n trailer van COD hoort er ook gewoon bij.
Dat dus.
Dat was voor de release van de PS4/XboXOne en is bijvoorbeeld bij een GT/Forza niet anders.
En dat is prima, mits ze het daarna ook waarmaken natuurlijk ;)

Verwijderd

Aghja joh,

C.o.d en BF zijn allebei troep in hun eigen genre.
En allebei melken ze elke game zo lang mogelijk uit.

C.o.d ziet er al jaren en jaren als troep uit, maar het speelt fantastisch en er zijn nauwelijks problemen op de servers.
BF ziet er er jaren fantastisch uit maar het speelt als troep en er zijn altijd gigantische problemen op de servers(in de eerste weken althans).

Het is maar een beetje waar je voorkeur naar uit gaat..
Voor mij is het allebei troep omdat je net zo goed een game van 8 jaar geleden kan kopen en dan is het nog exact hetzelfde bij beide.

Ik vermaak me wel prima met Battleborn...
Toch vind ik het wel weer grappig dat dit altijd gezegd wordt over een CoD/BF, maar nooit over bijvoorbeeld een Fifa. Komt ook ieder jaar uit met problemen en minimale verschillen tov het jaar ervoor, is dat ook troep?
Of Assassins Creed die.... o wacht......
Een game die veel op zijn voorganger(s) lijkt is niet per definitie troep.
Waarom zou je een succesformule veranderen?
Als de gameplay goed is zou een (lichte) grafische update en nieuwe maps voldoende zijn. Voor mij dan.
En blijkbaar zijn er vele miljoenen met mij die hetzelfde vinden ;)

Het was niet mijn bedoeling, maar ik voel tóch weer een oude discussie aankomen :P

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 05-05-2016 14:06 ]

Verwijderd

dvdkiwi schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 14:05:
Toch vind ik het wel weer grappig dat dit altijd gezegd wordt over een CoD/BF, maar nooit over bijvoorbeeld een Fifa. Komt ook ieder jaar uit met problemen en minimale verschillen tov het jaar ervoor, is dat ook troep?
Of Assassins Creed die.... o wacht......
Een game die veel op zijn voorganger(s) lijkt is niet per definitie troep.
Waarom zou je een succesformule veranderen?
Als de gameplay goed is zou een (lichte) grafische update en nieuwe maps voldoende zijn. Voor mij dan.
En blijkbaar zijn er vele miljoenen met mij die hetzelfde vinden ;)

Het was niet mijn bedoeling, maar ik voel tóch weer een oude discussie aankomen :P
Volgens mij hoor je mij juist altijd zeggen dat ik die games ook zat ben die je opnoemt...
Juist omdat er geen vernieuwing is.

Maar zoals je zelf zegt, helaas vinden de meeste miljoenen het wel goed zonder verandering :)

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-11 19:02
Grappig, er is een Uncharted game voor iOS en Android verschenen: http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1215131.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:27
Grudgie schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 13:20:
Wow! Thanks voor alle reacties. Ga ik die game kopen! :)
Ik ben ook overstag gegaan. 11 eu voor een game waar iedereen lovend over is is geen geld.
Wat is er dan zo troep aan bf? Die grote battlefield zijn episch en de gameplay is goed.

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-11 23:29

The_Worst

Unox

Nieuwevolger schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 15:19:
Wat is er dan zo troep aan bf? Die grote battlefield zijn episch en de gameplay is goed.
Ben best wel een fan van Battlefield maar de launches zijn dramatisch en het duurt vaak even voordat een game lekker draait. Battlefield 4 heeft heel lang lopen kutten met de netcode onder andere. Ze zijn nu ook flink bezig met een charme offensief om dit en Hardline te vergeten. Spel een jaar langer ondersteunen met gratis DLC, betaalde DLC gratis weggeven, Star Wars extra content geven. EA weet dat ze fout zaten dus ik ben benieuwd naar Battlefield 5. Hoewel ik dit nog steeds niet ga pre-orderen.

--

Dat developers elkaar zwart maken is zeer onprofessioneel. Paar jaar terug had Dice (?) een filmpje gemaakt over de nadespam en dat is in good fun maar een trailer publiekelijk afkraken is in mijn ogen not-done.

[ Voor 23% gewijzigd door The_Worst op 05-05-2016 15:54 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Bartske
Bedankt voor de tip! Heb hem ook gekocht vanavond eens spelen :D

Ziet er wel uit als een epische actiegame dus die zal het wel leuk doen op de beamer :)

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Pepper92 schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 12:58:
[...]

Haha ja die heb ik sinds launch ;) geweldige game maar door de moeilijkheidsgraad niet ontzettend geschikt voor split screen: wel geprobeerd met een aantal multilaps, maar al snel teruggegaan naar arcade mode en dan om en om. Ook veel fun trouwens.
Dit herken ik totaal niet, multiplayer speelt heerlijk weg. Zelfs met mijn kinderen, waarbij de jongste (5) het ook prima bij kan benen. Ok, we spelen niet de allermoeilijkste tracks, maar dat doet niet af aan het plezier dat we er in 4-player split screen mee hebben.

• Grudgie

Grudgie

Bartske schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 16:58:
[...]

Bedankt voor de tip! Heb hem ook gekocht vanavond eens spelen :D

Ziet er wel uit als een epische actiegame dus die zal het wel leuk doen op de beamer :)
Hahah! Graag gedaan :+

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:42
Ik heb een PS4 controller met een kapotte batterij, hij laad niet meer op. Zijn die ergens los te koop en gemakkelijk te vervangen of koop je beter een nieuwe controller?

• Bartske
botech schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 17:28:
Ik heb een PS4 controller met een kapotte batterij, hij laad niet meer op. Zijn die ergens los te koop en gemakkelijk te vervangen of koop je beter een nieuwe controller?
Google al geprobeerd?

https://www.google.nl/sea...PMAhUKfxoKHcGzC7oQsxgIigE

YouTube: PS4 Controller Repair, Charging port fix, battery replacement. Complete Tear down.

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-11 22:29
Toch maar even SW: Battlefront voor 17 eu gekocht. Altijd nieuwsgierig naar geweest.

• botech
*O* Psssst de reveal van de teaser voor de aankondiging van de aankondiging trailer van het event *O*

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=tItQ0_yBP40&feature=youtu.be&a]

*O*

[ Voor 7% gewijzigd door poor Leno op 05-05-2016 18:34 ]

• Paulus07
  • Niet online
als het maar geen moderne setting gaat worden :P
Zo grappig dat iemand t nog heeft kunnen screengrabben.. de video is na paar minuten zowel van FB als Titter verwijderd :>

De echte video was nog betere kwaliteit btw..

[ Voor 4% gewijzigd door poor Leno op 05-05-2016 18:41 ]

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
The_Worst schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 15:49:
[...]

Ze zijn nu ook flink bezig met een charme offensief om dit en Hardline te vergeten. Spel een jaar langer ondersteunen met gratis DLC, betaalde DLC gratis weggeven, Star Wars extra content geven. EA weet dat ze fout zaten dus ik ben benieuwd naar Battlefield 5.
Geloof je het zelf? :+

Battlefield 4/Hardline voor een laag bedrag en gratis DLC is puur en alleen tbv de aankondiging van BF5. Ook zullen er meer spelers bijkomen voor BF in het algemeen die dan de overstap (makkelijker) maken naar BF5 wanneer deze uit is.

It's all about the money. Voor een charmeoffensief zijn ze sowieso rijkelijk laat.

• corset
dvdkiwi schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 13:26:
[...]

Verlagen? Compenseren?
Developers dagen elkaar wel vaker uit, dat is niks nieuws.
Dat jij een Call of Casuality, Call of DLC, Call of Steedsmaarhetzelfde of hoe je het ook noemt fan bent is wel duidelijk; ik zal mijn mond verder houden.

@Grudgie: have fun met GoW3! 8)
Nee hoor. BF4 all the way! Blijft voor mij leuker
als ik arcade wil pak ik UT er bij. Ik zit vast aan CoD omdat dice gewoon geen splitscreen wil doen. Dat weigeren ze elke keer. En om nou 2x ps4 + games te hebben alleen om tegen mn vrouw te gamen is wat teveel van het goede :p

Vind alleen de hype rond allebei onzinnig. Het worden weer halve games met de rest in DLC. Daarom heb ik BF4 ook in die nieuwe versie met alles gekocht.
Niks zal de tdm en gun race van BF4/3 kunnen verslaan.

Wat ik zelf wel hoop bij een nieuwe battlefield, meer destructible terrain. Betere console, dus meer mogelijk.
Wat meer balance rond wapens. Vooral in 4 waren sommige lmg's echt crap tov anderen.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

CoD was vroeger wel tof. Maar ben na Black Ops 2 (geloof ik) afgehaakt. Single player werd steeds korter en korter (meen dat die laatste zelfs 5 of 6 uur was?) en de setting steeds futuristischer.
BF4 vond ik wel gaaf. Dat Hardline heb ik toen eens de demo geprobeerd, maar trok mij niet zo.

Hoop dat er weer eens een shooter komt met een goede single player, dus gewoon een gaaf verhaal erin. Met een leuke setting, verleden of heden.

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met remote play vanaf een ps4 naar de vita? Ik wil niet iedere keer de TV hoggen als ik wil gamen. Dus dacht wellicht kan ik een vita kopen, puur voor remote play. Maar geen idee hoe soepel dit werkt.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Verwijderd

Maverick schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 19:31:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met remote play vanaf een ps4 naar de vita? Ik wil niet iedere keer de TV hoggen als ik wil gamen. Dus dacht wellicht kan ik een vita kopen, puur voor remote play. Maar geen idee hoe soepel dit werkt.
Remote Play werkt sinds kort ook op Windows of Mac.

https://remoteplay.dl.pla...teplay/lang/nl/index.html

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-11 22:28
Niet dat het soepel werkt, ik moet de resolutie op 480p zetten wil ik remote play stabiel gebruiken op PC.

Ligt niet aan de netwerk of kabels in ieder geval, en alles is aangesloten op LAN, het werkt erg goed op 480p maar spelen op 480p op een 15" laptop ziet er gewoon waardeloos uit laat staan op een PC, op de Vita merk je er niks van qua resolutie omdat de scherm kleiner is + het werkt stabiel via wifi ook nog.

Sony heeft veel te doen om dat op PC/Mac stabiel te krijgen vind ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Mizgala28 op 05-05-2016 20:13 ]

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
poor Leno schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 18:33:
*O* Psssst de reveal van de teaser voor de aankondiging van de aankondiging trailer van het event *O*

[video]

*O*
Die jas is redelijk 1900s en die shaduw, een zeppelin? Of een titan zoals uit 2142? Eigenlijk is alles nog wel denkbaar.

Teaser doet z'n werk.
Van die teaser worden we niet veel duidelijk, alleen dat ze goed een gezicht kunnen namaken en er dan ook wel een sp inzitten, aangezien characters in mp van bf meestal een standart soldaat gezicht hebben.

• ralph075
  • Niet online
botech schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 17:59:
[...]

Ja, was al begonnen met 'm.open te doen, en nu krijg ik 'm niet meer in elkaar natuurlijk :'(
Spijtig... had hem graag overgenomen met defecte accu. Half uit elkaar wil ik de gok liever niet nemen...

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:51
Mizgala28 schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 19:40:
[...]

Sony heeft veel te doen om dat op PC/Mac stabiel te krijgen vind ik.
juist dat vindt jij , want hier werkt het feilloos op mijn MacBook 720p en geen merkbare lag , waar dat op een Xperia tablet zeker wel aanwezig was

[ Voor 13% gewijzigd door Cardwizard op 05-05-2016 21:03 ]

• botech
ralph075 schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 20:46:
[...]

Spijtig... had hem graag overgenomen met defecte accu. Half uit elkaar wil ik de gok liever niet nemen...
Heb de controller toch weer in elkaar gekregen al blijft de linker trigger wat hangen. Maar er valt mee te spelen. Ik had nog een tweede controller met een stick waarvan het rubber kapot was en heb daar de batterij uitgehaald. Toch maar een nieuwe besteld en deze hou ik als reserve.
Persona 5 koopt 15 september in japan uit, zullen bij square enix niet blij mee zijn.

Bron: ign

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:22
Table Top Racing js een toffe game, lang niet zoiets goeds bij PS+ gehad. Wel snel uitgespeeld, want vanavond heb ik de laatste challenge voor de platinum trophy al gehaald. :)

YouTube

• Mizgala28
cardwizard schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 21:01:
[...]

juist dat vindt jij , want hier werkt het feilloos op mijn MacBook 720p en geen merkbare lag , waar dat op een Xperia tablet zeker wel aanwezig was
Bij deze dat zeg jij (die kon je trouwens verwachten)

Het gehele netwerk werkt naar behoren, snel en stabiel en op remote play na werkt alles op de PS4 zelf ook snel.

Daarnaast naar aanleiding van wat jij net zei ook aan paar mensen die ik ken (waaronder 1 met een iMac) gevraagd hoe het werkt en ook daar hoor ik dat je zelfs via LAN beter op 480p kan blijven om een stabiele framerate en beeldkwaliteit te behouden.

(Niet dat het bij iedereen zo slecht werkt, bij 2 kennissen werkt het prima op 720p volgens hun)

Wat tussen de haakjes staat, volgens hun werkt dat goed maar zelf heb ik dat niet gezien, misschien ben ik en die paar mensen gewoon te gevoelig voor een framerate dat lager wordt tijdens gamen/streamen, ik zei ook niet dat het helemaal niet werkt op 720p hier, maar ik erger mij kapot aan framedrops tijdens streamen.

• corset
Gaat goed met mn ps4...

Gister opeens de melding dat het niet meer mijn primary ps4 was. Na herstart opgelost, nu doet het hele netwerk het niet meer. Wtf.

Alles heeft verbinding met internet, behalve psn.

Hij stopt gewoon bij de test op

Playstation network sign in.

Browsen erop gaat lekker snel, maar echt alleen psn sign in werkt niet, en connecten naar dark souls servers niet (logisch)

[ Voor 31% gewijzigd door corset op 06-05-2016 07:42 ]

Maverick schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 19:31:
Ik raad het je sterk af, puur door de besturing. De Vita sticks zijn lang niet zo nauwkeurig, dus veel games spelen gewoon niet lekker.

Kun je beter Remote Play op je PC/laptop doen. Dan kun je gewoon je DS4 eraan hangen. Ik doe het wel eens op mijn MacBook. Werkt prima.
Mizgala28 schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 21:46:
[...]

Bij deze dat zeg jij (die kon je trouwens verwachten)

Het gehele netwerk werkt naar behoren, snel en stabiel en op remote play na werkt alles op de PS4 zelf ook snel.

Daarnaast naar aanleiding van wat jij net zei ook aan paar mensen die ik ken (waaronder 1 met een iMac) gevraagd hoe het werkt en ook daar hoor ik dat je zelfs via LAN beter op 480p kan blijven om een stabiele framerate en beeldkwaliteit te behouden.

(Niet dat het bij iedereen zo slecht werkt, bij 2 kennissen werkt het prima op 720p volgens hun)

Wat tussen de haakjes staat, volgens hun werkt dat goed maar zelf heb ik dat niet gezien, misschien ben ik en die paar mensen gewoon te gevoelig voor een framerate dat lager wordt tijdens gamen/streamen, ik zei ook niet dat het helemaal niet werkt op 720p hier, maar ik erger mij kapot aan framedrops tijdens streamen.
Framedrops? Dat is bijzonder vreemd, want de game draait gewoon op je PS4, dus dan zou je op je TV dezelfde framedrops moeten hebben. Of ben je in de war met lag? Dat is wezenlijk iets anders namelijk. Dan is je netwerk dus niet stabiel.

Ik kan bijvoorbeeld prima Bloodborne en Dark Souls 3 spelen. Dat zijn games waarbij timing vrij cruciaal is.

• corset
Nounou, wat dice zegt, ik wordt niet blij van die 9 seconden teaser van ze.. de techniek die in het gezicht is gebruikt heeft voor mij echt een "hey, dat is beyond two souls stijltje". Maar ja, zolang de gameplay maar goed is, en hopelijk wat meer local multiplayer opties :D

Verwijderd

corset schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 07:39:
Gaat goed met mn ps4...

Gister opeens de melding dat het niet meer mijn primary ps4 was. Na herstart opgelost, nu doet het hele netwerk het niet meer. Wtf.

Alles heeft verbinding met internet, behalve psn.

Hij stopt gewoon bij de test op

Playstation network sign in.

Browsen erop gaat lekker snel, maar echt alleen psn sign in werkt niet, en connecten naar dark souls servers niet (logisch)
Misschien een kleine PSN storing.

Ik heb nergens last van en op de status site van PSN is alles groen.

• corset
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 08:15:
[...]

Misschien een kleine PSN storing.

Ik heb nergens last van en op de status site van PSN is alles groen.
Jep, alles lijkt weer goed te gaan, maar na die primary error van gister was ik toch wat.. voorzichtig :)

corset schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 08:14:
Nounou, wat dice zegt, ik wordt niet blij van die 9 seconden teaser van ze..
Ze hadden het over de aankondiging van vanavond, niet over deze teaser ;)
corset schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 08:14:
Maar ja, zolang de gameplay maar goed is, en hopelijk wat meer local multiplayer opties :D
De gameplay is goed; het is Battlefield.
Maar split screen a la CoD kun je vergeten denk ik. In de meeste nieuwe games zit geen split screen meer omdat de PS4 het niet aankan om 2x zulke graphics op je beeld te toveren.
Uit nieuwschierigheid: waarom zou je BF, waar je echt wel situational awareness moet hebben, in split screen willen spelen? (buiten misschien tdm, maar daar speel je geen BF voor imo)

• corset
dvdkiwi schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 08:28:
[...]

Ze hadden het over de aankondiging van vanavond, niet over deze teaser ;)

[...]

De gameplay is goed; het is Battlefield.
Maar split screen a la CoD kun je vergeten denk ik. In de meeste nieuwe games zit geen split screen meer omdat de PS4 het niet aankan om 2x zulke graphics op je beeld te toveren.
Uit nieuwschierigheid: waarom zou je BF, waar je echt wel situational awareness moet hebben, in split screen willen spelen? (buiten misschien tdm, maar daar speel je geen BF voor imo)
Omdat ik 2 personen heb waarmee ik graag shooters speel; m'n vrouw en nicht. Gewoon lekker controller doorgeven en knallen maar. En dan vooral tegen bots, dat vinden zij het leukst.
En qua graphics, dat klopt :) CoD kan het omdat de maps gewoon stukken kleiner zijn, er zit geen destructible enviroment in en de engine is gewoon een stuk kaler.

Helaas worden de splitscreen mensen de laatste jaren uberhaupt snel vergeten. Iets wat erg jammer is. Geef mij gewoon maar weer lekker splitscreen Timesplitters oid :D Dat was awesome!

Voor mij blijft Battlefield gewoon de game, alleen ben ik na Battlefront wel wat cynischer geworden. Dat was voor mij echt een teleurstelling na 8 uur spelen (EA Access vault, gratis). Ik vond het gewoon niet de diepgang hebben van een BF game, het miste veel taktiek :-(

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-11 15:09
corset schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 08:35:
[...]

Omdat ik 2 personen heb waarmee ik graag shooters speel; m'n vrouw en nicht. Gewoon lekker controller doorgeven en knallen maar. En dan vooral tegen bots, dat vinden zij het leukst.
En qua graphics, dat klopt :) CoD kan het omdat de maps gewoon stukken kleiner zijn, er zit geen destructible enviroment in en de engine is gewoon een stuk kaler.

Helaas worden de splitscreen mensen de laatste jaren uberhaupt snel vergeten. Iets wat erg jammer is. Geef mij gewoon maar weer lekker splitscreen Timesplitters oid :D Dat was awesome!

Voor mij blijft Battlefield gewoon de game, alleen ben ik na Battlefront wel wat cynischer geworden. Dat was voor mij echt een teleurstelling na 8 uur spelen (EA Access vault, gratis). Ik vond het gewoon niet de diepgang hebben van een BF game, het miste veel taktiek :-(
TimeSplitters :D _/-\o_ Van deel 3 moeten ze echt weer een remake maken.
corset schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 08:35:
[...]
En dan vooral tegen bots,
(...)
ben ik na Battlefront wel wat cynischer geworden.
Bots in BF kun je vergeten.
Killzone Shadow Fall al geprobeerd? Daar zit de modus wél in ;)

Battlefront was, samen met Hardline, natuurlijk geen Battlefield.

• corset
dvdkiwi schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 08:49:
[...]

Bots in BF kun je vergeten.
Killzone Shadow Fall al geprobeerd? Daar zit de modus wél in ;)

Battlefront was, samen met Hardline, natuurlijk geen Battlefield.
Ik vond de storymode van Hardline dan wel weer gaaf :) de stijl, de grauwheid. Het werkte gewoon voor me.

En ja, Battlefront was gelukkig geen BF :-) Dat willen ze niet als naam hebben kleven eraan nu.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
corset schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 08:52:
[...]

Ik vond de storymode van Hardline dan wel weer gaaf :) de stijl, de grauwheid. Het werkte gewoon voor me.

En ja, Battlefront was gelukkig geen BF :-) Dat willen ze niet als naam hebben kleven eraan nu.
Gister eerste episode van Hardline gedaan heb hem gekocht voor 10 euro (samen met vriend van me dus 5 pp) vond wel mooi prijsje. En moet zeggen dat ik het eigenlijk inderdaad best wel tof vind. Vooral het sfeertje is erg goed gedaan.
Nog 11 uur!! *O*

edit: verkeerde topic

[ Voor 43% gewijzigd door poor Leno op 06-05-2016 11:01 ]

• Pepper92
Mijn PS4 is de laatste maanden steeds meer geluid gaan maken, eerst nauwelijks hoorbaar, nu écht een stofzuiger. Heb het vermoeden dat het door stof komt. Iemand ervaring met het ontstoffen van de binnenkant? Wat doet dat met de garantie?

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-11 22:15
Pepper92 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 11:09:
Mijn PS4 is de laatste maanden steeds meer geluid gaan maken, eerst nauwelijks hoorbaar, nu écht een stofzuiger. Heb het vermoeden dat het door stof komt. Iemand ervaring met het ontstoffen van de binnenkant? Wat doet dat met de garantie?
Ik heb geen ervaring met het ontstoffen maar ik heb mijn PS4 nu sinds december maar het stofzuiger geluid heb ik ook. Voor bij veel grafische kracht kan hij flink blazen, laatst bij de demo van Doom dacht ik dat de PS4 zou opstijgen. Ik denk dat het zo hoort maar anders heb ik nog garantie. Gelukkig dat het volume vaak hoog genoeg staat. :9

• Pepper92
Tsja het klopt wel dat mijn 'batch' dat probleem had, maar mijn ps had daar tot nu toe nooit last van, vandaar.

Volume hard werkt ook prima idd ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Pepper92 op 06-05-2016 11:15 ]

Gewoon even de stofzuiger tegen de zij- en achterkant zetten :)

Verwijderd

maatje van me speelt hem al 3 dagen...
zelf niet gekocht trouwens, sla m ff over tot ik klaar ben met ds3 etc :)

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:51
De game is voorradig en wordt vanaf vandaag 6 mei verzonden. Indien besteld voor 18.00 uur dan ontvangt u de game zaterdag 7 mei..

• Mizgala28
bram1984 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 07:44:
[...]

Ik raad het je sterk af, puur door de besturing. De Vita sticks zijn lang niet zo nauwkeurig, dus veel games spelen gewoon niet lekker.

Kun je beter Remote Play op je PC/laptop doen. Dan kun je gewoon je DS4 eraan hangen. Ik doe het wel eens op mijn MacBook. Werkt prima.

[...]

Framedrops? Dat is bijzonder vreemd, want de game draait gewoon op je PS4, dus dan zou je op je TV dezelfde framedrops moeten hebben. Of ben je in de war met lag? Dat is wezenlijk iets anders namelijk. Dan is je netwerk dus niet stabiel.

Ik kan bijvoorbeeld prima Bloodborne en Dark Souls 3 spelen. Dat zijn games waarbij timing vrij cruciaal is.
Ik doelde op lag (*facepalm*) aangezien framdrops inderdaad iets anders zijn.

Ik vond het prima spelen op de Vita, het klopt wel dat het iets beter speelt op een normale gamepad maar het kan ook gewoon aan mij liggen, ik speel zo vaak games op de Vita zelf dat ik er gewoon aan gewend ben geraakt qua besturing.
cardwizard schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 12:03:
[...]

De game is voorradig en wordt vanaf vandaag 6 mei verzonden. Indien besteld voor 18.00 uur dan ontvangt u de game zaterdag 7 mei..
Krijg net een verzendbevestiging. Ik ben benieuwd.
poor Leno schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 11:31:
[...]

Gewoon even de stofzuiger tegen de zij- en achterkant zetten :)
Een oude sok erlangs halen doet ook wonderen. :+
dutchgio schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 12:12:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://www.3dprinterworld.com/sites/speh/files/images/cgtrader/happy-i-see-what-you-did-there-l.png
Als die pun niet zo bedoeld was, was dat perongeluk echt de beste no pun intended ever _O-
Met dat ik m verstuurde wist ik dat ik er op kon wachten en zoiets terug zou krijgen ja, maar dat was niet pun intended. :)

• Fresh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-11 22:54

Fresh

nee is nee

bram1984 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 12:10:
[...]

Krijg net een verzendbevestiging. Ik ben benieuwd.
Hier ook besteld, we wachten het af oOo

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:33
Fresh schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 12:25:
[...]

Hier ook besteld, we wachten het af oOo
Idem. Ik ben heel benieuwd!

dion.dev

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-11 21:18
dutchgio schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 12:12:
[...]

Stofzuiger zou ik sterk afraden...iets met staticiteit!

PSN ID Binloading_nl

Is het handig om de ps4 open te maken en het stof eruit te halen?

• Mizgala28
Buisje met perslucht kopen en alles wegblazen, werkt perfect en is veiliger dan een stofzuiger (die statische elektriciteit kan veroorzaken).

Ik koop perslucht gewoon bij de Action, kost rond de 3 euro (in plaats van de schandalige 10 euro die veel computerwinkels vragen).
Over 9 minuten begint er een history of battlefield stream op het officiele kanaal.

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-11 09:22
Wat betreft het schoonmaken van je ps4. Je garantie gaat wel verloren aangezien je stickers weghaalt voor de schroeven maar het loste bij wel alle herrie problemen op. Houdt wel je busje perslucht recht anders komt er vocht mee en dat vind de binnenkant van de ps4 niet tof.

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:22
Ik heb hem laatst ook schoongemaakt. Heb hem al sinds release, dus de garantie is al een tijdje voorbij. Toen ik een goede stoot lucht gaf met de compressor kwam er een aardige stofwolk uit. :o Sindsdien een stuk stiller geworden, dus zeker aan te raden als je PS4 herrie maakt. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Uffeltje op 06-05-2016 18:43 ]

YouTube

Battlefield 4 is en blijft ook leuk ;)

• Elysi
Ik zie de zeppelin uit de teaser op de achtergrond. WW1 confirmed.

• Paulus07
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.game-debate.com/blog/images/_id1462526961_343178.png

• Angelo2510
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-11 09:00
Nog 3 minuten voor de reveal !

te bekijken op het battlefield kanaal op youtube: YouTube: Battlefield World Premiere

11400F - ASUS TUF B560 -RTX 2060

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Slap gezeik bij Battlefield... #care

Verwijderd

Ik ben benieuwd..
Een WW1 Shooter zou ik wel erg tof vinden....

Eindelijk weer eens een shooter uit het verleden...

Ik ben normaal gesproken niet zo van de Hype..
MAAR ik ben hier toch wel lichtelijk gehypte voor.... :o

Awesome!

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2016 22:18 ]

• nwnc
  • Laatst online: 16:31
WW1 shooter dus!

Inventaris

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:50
Battlefield 1!

Maar xbox early access?

• Paulus07
  • Niet online
Battlefield 1 in ww1 setting incl mostergas, rode baron, matilda tanks etc :) oh en paarden :P

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Superkanjo schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:17:
Battlefield 1!

Maar xbox early access?
Ja standaard dingetje, 3 dagen eerder ofzo maar volgens mij zit daar ook nog een limiet op dacht ik van zoveel uur.

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:50
Origins schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:19:
[...]

Ja standaard dingetje, 3 dagen eerder ofzo maar volgens mij zit daar ook nog een limiet op dacht ik van zoveel uur.
Ow, dan valt het mee :)

• Paulus07
  • Niet online

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
WW1 volgens Michael Bay.... Ik ben alles behalve overtuigd.

• Elysi
Botergeile trailer. Al zijn ze met die naam wel full 8)7 gegaan.
Pagina: 1 ... 112 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link