Verwijderd
Dat van een hete zon is al in meerdere games gedaan.Paulus07 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 22:02:
whahaha het is steeds gekker aan het worden. De zon is heel heet dus je moet in de schaduw vechten en timen blablabla. En ipv een lineair verhaal kan je nu schijnbaar via een hud missies selecteren.
Als ik het me goed herinner dat had je in Mass Effect 2 ook zo'n missie waar je Tali moest redden, en als je daar te lang in de zon liep dan ging je ook rap dood...
Ik vind dat altijd wel een leuke toevoeging, dat brengt toch een extra dimensie mee tijdens het vechten.
Ik verheug me wel gigantisch op de MW1 remake.
Daar gaan heel veel uurtjes in zitten
Maar goed daarvoor kwam ik niet, zat net op twitch te kijken, best lullig dat de beta van overwatch hoger staat met views dan de launch van battleborn. Vind sowieso de style van overwatch veel mooier, maar als je van moba elementen houd is battleborn nog steeds intressant.
Hah, ik zag die quote ook en wilde ook gelijk die missie in ME2 erbij halenVerwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 22:17:
[...]
Dat van een hete zon is al in meerdere games gedaan.
Als ik het me goed herinner dat had je in Mass Effect 2 ook zo'n missie waar je Tali moest redden, en als je daar te lang in de zon liep dan ging je ook rap dood...
Ik vind dat altijd wel een leuke toevoeging, dat brengt toch een extra dimensie mee tijdens het vechten.
Ik verheug me wel gigantisch op de MW1 remake.
Daar gaan heel veel uurtjes in zitten
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Aanbod is wel beter dan die kleinere indie spelletjes waarvan de meesten gewoon troep was (mening, geen feit
Smiling as the shit comes down...
Dan moet je even wachten op de remastersTimocos schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 22:35:
[...]
Hah, ik zag die quote ook en wilde ook gelijk die missie in ME2 erbij halenWat een dijk van een spel dat was zeg. 'Helaas' heb ik een PS4 dus geen ME2 backward (terwijl ik er nu juist weer zin in krijg door er aan te denken)
Denk dat table top wel moeielijker word des de verder je komt. Weet niet in welke cup je zit, maar die eerste paar races zijn niet echt moeilijk nee.ScrooLoose schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 00:12:
Tropico 5 is wel leuk ja, Table Top Racer is daarentegen veel te simplistisch en alleen leuk voor kinderen < 10 jaar.
Aanbod is wel beter dan die kleinere indie spelletjes waarvan de meesten gewoon troep was (mening, geen feit)
Verwijderd
Maar ik denk dat je dan met je NL account op us.hbo.com(bij wijze van) probeerd in te loggen, wat waarschijnlijk niet werkt.
Verwijderd
Dat zal ik dan gaan doen, aangezien ook een zoekactie via Google vooralsnog geen antwoord heeft opgeleverd. Ik vroeg het hier alleen even, omdat mogelijk iemand dit al eens geprobeerd had. Mogelijk loopt het spaak bij het activeren van het apparaat (de PS4) via HBO website. We zullen zien...dutchgio schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 08:48:
Ik denk het niet, maar wat houd je tegen om het niet gewoon te proberen?
Maar ik denk dat je dan met je NL account op us.hbo.com(bij wijze van) probeerd in te loggen, wat waarschijnlijk niet werkt.
TTR is een prima game imo, zeker als je in de wat snellere klasses komt.ScrooLoose schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 00:12:
Tropico 5 is wel leuk ja, Table Top Racer is daarentegen veel te simplistisch en alleen leuk voor kinderen < 10 jaar.
Aanbod is wel beter dan die kleinere indie spelletjes waarvan de meesten gewoon troep was (mening, geen feit)
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Als je een manier hebt gevonden hoor ik dat graag.Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 09:00:
[...]
Dat zal ik dan gaan doen, aangezien ook een zoekactie via Google vooralsnog geen antwoord heeft opgeleverd. Ik vroeg het hier alleen even, omdat mogelijk iemand dit al eens geprobeerd had. Mogelijk loopt het spaak bij het activeren van het apparaat (de PS4) via HBO website. We zullen zien...
Winston is tot nu toe mijn favoriete hero.
Sow daar zit aardig wat verschil in. Kijk eens naar Drake z'n onderarm.bram1984 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:07:
Uncharted E3 vs. final build comparison
http://i.imgur.com/4vp8vet.jpg
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Haha, dat schoot mij ook meteen te binnen. Waarschijnlijk zit er in Uncharted 4 al een Neo optie.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Kijk op pu.nl
Voor degene die te lui zijn om te zoeken:Nieuwevolger schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:30:
Breaking: gratis dlc voor battfield 4 en hardline, plus gratis episodes van telltela games en andere goeie kortingen in de store, daar ben ik als eerst bij.
Kijk op pu.nl
Battlefield & Hardline
PS Store
Verwijderd
May the fourth be with you! Celebrate #StarWarsDay with 54% off Star Wars Battlefront voor €29,99:
https://store.playstation...00634_00-BATTLEFRONT00000
Verwijderd
Die S1-Ep1 van GoT is toch al een hele tijd gratis. Heb die maanden geleden al gedownload voor zowel PS3 als PS4. Nochtans geeft psprices.com aan dat het al altijd €5 was en nu pas gratis.Nieuwevolger schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:30:
Breaking: gratis dlc voor battfield 4 en hardline, plus gratis episodes van telltela games en andere goeie kortingen in de store, daar ben ik als eerst bij.
Kijk op pu.nl
De bf dlc schijnt nog niet te zijn aangepast in de ps store.
[ Voor 24% gewijzigd door Nieuwevolger op 04-05-2016 12:26 ]
Ik heb geen US account, dus het was echt wel via de BE Store dat ik die gedownload heb. Maar misschien was het ook iets tijdelijk waar ik toevallig op viel, of was het specifiek voor BE en niet NL.dutchgio schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 12:21:
In de US store was ie gratis, NL niet geloof ik.
Effen gecheckt en was op 27/11/15 dat ik die 'gekocht' heb, dus mogelijk was het een deal voor Black Friday.
[ Voor 5% gewijzigd door Twixie op 04-05-2016 12:28 ]
thx, ga ik oppikken (maar dat zei ik de vorige keer ookVerwijderd schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 12:14:
LittleBigPlanet 3 is trouwens ook weer in de aanbieding voor € 9,99 (tot en met 19 mei 2016). Ik meld het bewust even, omdat de vorige keer een aantal mensen deze aanbieding gemist hadden.
PSN ID: Svennie-NL
Even in de PS webstore gekeken maar voor PS4 nog niet gratis op dit moment.Nieuwevolger schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:30:
Kijk op pu.nl
[ Voor 8% gewijzigd door LuPo op 04-05-2016 12:43 ]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Bij Watch Dogs wat dit verschil nog veel groter!bram1984 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:07:
Verwijderd
100+ new PS Store discounts start today: Star Wars Battlefront, Evolve, Resident Evil 6 HD:
https://blog.eu.playstati...3&adbpl=tw&adbpr=36969785

(Ik ga lekker even discount shoppen)
Vind het verschil anders wel aardig. Het is zeker niet slecht, maar het is weer standaard Dev werk. Super mooi maken, en dan achteraf "oh nee sorry, dit is het totaal niet geworden".Ike. schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 12:51:
[...]
Bij Watch Dogs wat dit verschil nog veel groter!
Bij Watch Dogs was het dramatisch, maar iedereen kon zien dat dat onmogelijk was met een Open World game. Uncharted is zo linear als je kan krijgen, hier kunnen ze gewoon meer uit halen.
Echter wacht ik graag af hoe het na release er echt met gameplay uitziet. In beweging is het toch altijd anders dan zo'n stilstaande screenshot.
[ Voor 32% gewijzigd door corset op 04-05-2016 13:06 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Armen, lijnen in de kleding. Stoep links die toch wat minder scherp is dan de eerste versie. En de parasolsbram1984 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:06:
Ik zie weinig verschil, behalve het model van Drake dat beter is in de final build.
Zoals ik al zei, wacht graag wat bewegende beelden af van spelers ipv dit soort pers plaatjes. Dark Souls was voor reviewers ook 100% anders dan de uiteindelijke release
Voor wat info;
Reviewers kregen Dark Souls 3 voor de release uiteraard, deze was makkelijker gemaakt zodat de pers door het spel kon komen. Paar dagen voor de release kwam een patch uit die het spel naar de normale difficulty haalde. Hierdoor werd het spel (in mijn ogen) gelijk beter.
[ Voor 23% gewijzigd door corset op 04-05-2016 13:09 ]
Heb versie 4 destijds op de Xbox gespeeld en was zeer goed te doen op de de console, echter valt de gameplay nogal in herhaling. Ik ga morgen deeltje 5 eens proberen.corset schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 12:47:
PS+ games getest, Tabletop racing zie ik nog wat vaker opgestart worden, maar Tropico.. ik weet het niet, de controls liggen me niet oO weet nu niet of dat aan mij ligt, of aan de controls.
Ik zie dat Beyond two souls and Heavy Rain nu gezamenlijk ook 19,99 zijn, ook maar eens aanschaffen dan.
[ Voor 10% gewijzigd door steefje op 04-05-2016 13:15 ]
PSN ID Binloading_nl
Ik zou ook niet uitgaan van zo'n screenshot. Vergeet ook niet dat bijvoorbeeld de kleurinstellingen van de TV ook een hoop verschil maken. Dit lijkt zwaar op die oversaturated rommel van Samsung.corset schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:08:
Zoals ik al zei, wacht graag wat bewegende beelden af van spelers ipv dit soort pers plaatjes. Dark Souls was voor reviewers ook 100% anders dan de uiteindelijke release
Computer says no
kloptMeekoh schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:21:
[...]
Ik zou ook niet uitgaan van zo'n screenshot. Vergeet ook niet dat bijvoorbeeld de kleurinstellingen van de TV ook een hoop verschil maken. Dit lijkt zwaar op die oversaturated rommel van Samsung.
Als je ze aanpast kunnen ze idd best goed zijn, maar standaard staan ze op standje Mediamarkt showmodelcorset schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:22:
[...]
kloptmoet wel zeggen, als je zelf instelt zijn samsung TV's best goed hoor
Computer says no
Worms Battlegrounds 5 euro en BF 4 10 euroVerwijderd schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 12:53:
PlayStation Europe
100+ new PS Store discounts start today: Star Wars Battlefront, Evolve, Resident Evil 6 HD:
https://blog.eu.playstati...3&adbpl=tw&adbpr=36969785
[afbeelding]
(Ik ga lekker even discount shoppen)
KloptMeekoh schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:29:
[...]
Als je ze aanpast kunnen ze idd best goed zijn, maar standaard staan ze op standje Mediamarkt showmodel
Echt zo onscherp als maar kan...
Wacht liever even direct captured footage af. En niet wat lijkt een screenshot van gecomprimerde youtube footage.
Bijv. die arm in onderste plaatje... alsof ze dat releasen als het er zo uitziet ?
Heb vertrouwen in naughty gods, die releasen geen crap
WHAHAHHAHA geniaal, en tegelijktijd so freakin true !!
[ Voor 28% gewijzigd door v8power67 op 04-05-2016 14:02 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik vind het nogal een slechte vergelijking, vooral omdat de schaduw helemaal anders is doordat de zon ergens anders staat (90 graden gedraaid en het lijkt nu middaguur). Maar goed ik vind het er prima uitzien en ga me er ook niet aan storen. De game staat toch al in de pre-orderbram1984 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:07:
PSN, Twitter: NNY1980
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Maar nu de geruchten toch waar blijken te zijn dat er een krachtigere PS4 uitkomt, waar naar verluid de games ook beter op presteren/grafisch mooier worden, begin ik nu toch wel te twijfelen of ik niet even een paar maandjes moet wachten.
Het zal wel eind 2016 worden voordat hij uitkomt, als ik hou was zou ik voor de uncharted special edition gaanBzR schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 16:01:
Heeft het nog zin om een PS4 te kopen of te wachten op de PS4,5 (Neo)? Ik was eigenlijk van plan om volgende week een PS4 te kopen met Uncharted.
Maar nu de geruchten toch waar blijken te zijn dat er een krachtigere PS4 uitkomt, waar naar verluid de games ook beter op presteren/grafisch mooier worden, begin ik nu toch wel te twijfelen of ik niet even een paar maandjes moet wachten.
Ik zou 'm lekker halen. Er is nog niets officieel bekend over de Neo.BzR schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 16:01:
Heeft het nog zin om een PS4 te kopen of te wachten op de PS4,5 (Neo)? Ik was eigenlijk van plan om volgende week een PS4 te kopen met Uncharted.
Tenzij je engelengeduld hebt en het niet erg vindt om te wachten. Eerder dan november/december zal hij niet komen en dan nog is het de vraag of Uncharted profijt van de upgrade gaat hebben.
Je kan je PS4 t.z.t. natuurlijk ook weer doorverkopen vlak voordat de Neo uitkomt. Dat ga ik denk ik ook doen.
Ik had ook al gezocht of ze tegen de tijd dat de PS4 Neo uitkomt misschien een soort inruil actie hebben, dat tegen bijbetaling en inruil van je PS4 je een PS4 Neo ervoor terug krijgt. Maar hier kon ik niks over vinden en is alles omtrend de PS4 Neo nu nog erg vaag.bram1984 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 16:19:
[...]
Ik zou 'm lekker halen. Er is nog niets officieel bekend over de Neo.
Tenzij je engelengeduld hebt en het niet erg vindt om te wachten. Eerder dan november/december zal hij niet komen en dan nog is het de vraag of Uncharted profijt van de upgrade gaat hebben.
Je kan je PS4 t.z.t. natuurlijk ook weer doorverkopen vlak voordat de Neo uitkomt. Dat ga ik denk ik ook doen.
Natuurlijk, officieel bestaat ie zelfs nog niet.BzR schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 16:37:
[...]
Ik had ook al gezocht of ze tegen de tijd dat de PS4 Neo uitkomt misschien een soort inruil actie hebben, dat tegen bijbetaling en inruil van je PS4 je een PS4 Neo ervoor terug krijgt. Maar hier kon ik niks over vinden en is alles omtrend de PS4 Neo nu nog erg vaag.
Die kans acht ik nihil.BzR schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 16:37:
[...]
Ik had ook al gezocht of ze tegen de tijd dat de PS4 Neo uitkomt misschien een soort inruil actie hebben, dat tegen bijbetaling en inruil van je PS4 je een PS4 Neo ervoor terug krijgt. Maar hier kon ik niks over vinden en is alles omtrend de PS4 Neo nu nog erg vaag.
Ik ben heel benieuwd waar je deze informatie vandaan hebt.BzR schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 16:01:
Maar nu de geruchten toch waar blijken te zijn dat er een krachtigere PS4 uitkomt, waar naar verluid de games ook beter op presteren/grafisch mooier worden, begin ik nu toch wel te twijfelen
Laat je niet gek maken
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
nieuws: 'Spellen voor PlayStation 4.5 hoeven niet native 4k te ondersteunen'dvdkiwi schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 17:25:
[...]
Ik ben heel benieuwd waar je deze informatie vandaan hebt.
Laat je niet gek maken
De hamvraag is een beetje hoe graag wil je Uncharted spelen? Het advies hier boven is gebaseerd op hoe ze zelf met aankopen omgaan en ook ik zou nu nog met gemak een originele PS4 kopen als de mijne de geest geeft. Altijd beter dan geen PS4.BzR schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 16:01:
Maar aangezien jij nu pas een PS4 wilt gaan kopen zegt me dat je geduld heb of je prioriteiten elders liggen dus dan is een paar maandjes wachten helemaal niet zo gek. Hou er wel rekening mee dat de Neo naar verwachting weer op €400,- of hoger begint, maar dan gaat de bestaande PS4 waarschijnlijk voor een lagere prijs dan nu de deur uit.
Er zijn ook geruchten dat dit gewoon de nieuwe PS4 wordt dus dat ze niet naast elkaar verkocht gaan worden, maar het zijn allemaal geruchten (geen officieel persbericht). Dat hij er komt is wel zo goed als zeker als je ziet hoe hardnekkig de informatie is en Sony totaal geen tegengas heeft gegeven.
Edit : Waarschijnlijk in November trouwens, want alle games vanaf die maand moeten geschikt zijn voor de Neo en die in oktober uit komen moeten gepatcht worden.
[ Voor 6% gewijzigd door Beakzz op 04-05-2016 18:29 ]
Qua fantastische tracking-skills, deed me t denken aan deze
@leno http://www.gamespot.com/a...fall-studio/1100-6439492/
[ Voor 45% gewijzigd door Nieuwevolger op 04-05-2016 19:58 ]
Ik ben een PC gamer, dus de keren dat ik een PS4 aanraak is alleen bij Playstation exclusives zoals bijvoorbeeld Uncharted, FF, Last of Us of God of War en sommige games die ik met vrienden dan online zou spelen zoals FIFA ofzo.Beakzz schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 18:26:
[...]
De hamvraag is een beetje hoe graag wil je Uncharted spelen? Het advies hier boven is gebaseerd op hoe ze zelf met aankopen omgaan en ook ik zou nu nog met gemak een originele PS4 kopen als de mijne de geest geeft. Altijd beter dan geen PS4.
Maar aangezien jij nu pas een PS4 wilt gaan kopen zegt me dat je geduld heb of je prioriteiten elders liggen dus dan is een paar maandjes wachten helemaal niet zo gek. Hou er wel rekening mee dat de Neo naar verwachting weer op €400,- of hoger begint, maar dan gaat de bestaande PS4 waarschijnlijk voor een lagere prijs dan nu de deur uit.
Er zijn ook geruchten dat dit gewoon de nieuwe PS4 wordt dus dat ze niet naast elkaar verkocht gaan worden, maar het zijn allemaal geruchten (geen officieel persbericht). Dat hij er komt is wel zo goed als zeker als je ziet hoe hardnekkig de informatie is en Sony totaal geen tegengas heeft gegeven.
Edit : Waarschijnlijk in November trouwens, want alle games vanaf die maand moeten geschikt zijn voor de Neo en die in oktober uit komen moeten gepatcht worden.
Dus het is niet dat ik perse een PS4 wil hebben om te kunnen gamen, want daar heb ik mijn PC voor. Uncharted komt volgende week uit, dus dat is voor mij dan een mooie gelegenheid om een PS4 te kopen.
Als de Neo verder niet heel veel meerwaarde heeft t.o.v. de PS4 dan is het voor mij het wachten tot einde van het jaar niet waard, ik heb overigens ook geen 4K tv.
De komende maanden worden de overige map packs gratis dat zijn ze dus nog niet allemaalnickdew schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 20:07:
alle lappacks zijn gratis van bf4, niet alleen dragon theet
Zo heb je onder een steen gezeten?Nieuwevolger schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 20:58:
Dragon teeth net gedownload via m'n mobiel, werkt wel mooi, dan koop je iets via de mobiele ps store en kan je het zo naar je ps4 sturen en in je download lijst zetten, zelfs als je ps4 in stand by staat.
Legacy, Night and Community Operations zijn altijd al gratis geweest, waren ook geen map packs zoals de overige dlc's zover ik weet. Staat ook geen oude prijs bij overigensWeAreLegion schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 21:16:
[...]
De komende maanden worden de overige map packs gratis dat zijn ze dus nog niet allemaalop dit moment alleen Dragons Teeth en Legacy, Night and Community Operations
de rest volgt dus nog.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ah okay niet naar gekeken verder zag dat de gratis waren hèhèASNNetworks schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 22:06:
[...]
Legacy, Night and Community Operations zijn altijd al gratis geweest, waren ook geen map packs zoals de overige dlc's zover ik weet. Staat ook geen oude prijs bij overigens
http://www.game-debate.co...l%20Melt%20The%20Internet
DICE Say Infinite Warfare Looks Like A 2010 Game - Battlefield 5 Will Melt The Internet
[ Voor 19% gewijzigd door Paulus07 op 04-05-2016 22:58 ]
Stap maar op de hypetrain...Paulus07 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 22:57:
ze zoeken wat ruzie
http://www.game-debate.co...l%20Melt%20The%20Internet
[...]
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwachte verzenddatum: 13 mei 2016
9 uur als het goed is.Nieuwevolger schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 22:45:
Morgen 10:00 komen de 10en voor uncharted online.
Zelfde met Battlefield toch? En het werkt, verpak een game in een DLC doolhof, noem het CoD/Battlefield, en verkoop het.dvdkiwi schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 23:51:
Je kan ze geen ongelijk geven, CoD ziet er al jaren wat verouderd uit.
Enige wat CoD voor mij beter doet:
Splitscreen
Bots
geen gamebreaking bugs die jarenlang niet gefixed worden
Battlefield heeft dan weer
heerlijk grote maps
vehicles
guns voelen wat minder arcade aan
Ik ga echt lachen als Battlefield 5 weer zulk soort bugs heeft en een DLC game wordt.. 3 maps, rest DLC, enjoy! Want het werkte met Battlefront, dus we doen het gewoon opnieuw.
En dan die zielige tweet "come friday, the internet will melt". Ja, want iedereen wordt wild van een Battlefield trailer
[ Voor 27% gewijzigd door corset op 05-05-2016 08:40 ]
Maar waar blijft die van tweakers?Elysi schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 09:09:
Uitstekende cijfers voor Uncharted 4. Had ook niet anders verwacht.
Duur maandje zo!
De CoD vs BF discussie blijft leukcorset schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 08:38:
[...]
Zelfde met Battlefield toch? En het werkt, verpak een game in een DLC doolhof, noem het CoD/Battlefield, en verkoop het.
Enige wat CoD voor mij beter doet:
Splitscreen
Bots
geen gamebreaking bugs die jarenlang niet gefixed worden
Battlefield heeft dan weer
heerlijk grote maps
vehicles
guns voelen wat minder arcade aan
Ik ga echt lachen als Battlefield 5 weer zulk soort bugs heeft en een DLC game wordt.. 3 maps, rest DLC, enjoy! Want het werkte met Battlefront, dus we doen het gewoon opnieuw.
En dan die zielige tweet "come friday, the internet will melt". Ja, want iedereen wordt wild van een Battlefield trailerdie tijd hebben we dus echt allang gehad Dice, misschien tijd om te vernieuwen?
Jij begint zlf met cod bashen. Ik zeg dat ze allebei goede en slechte punten hebben. Pot verwijt de ketel?poor Leno schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 09:14:
[...]
De CoD vs BF discussie blijft leuk
[video]
Huh wat huh?corset schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 09:25:
[...]
Jij begint zlf met cod bashen. Ik zeg dat ze allebei goede en slechte punten hebben. Pot verwijt de ketel?
Hij is niet flawless 30fps. Maar heel soms in actionpacked scenes een drop.
Maar als na aantal minuten het gemiddeld 29,94 fps is dan doe je het goed
Beter kán het blijkbaar niet.
[ Voor 4% gewijzigd door Brad Pitt op 05-05-2016 09:35 ]
Nickname does not reflect reality
Niet is perfect natuurlijk, maar ik vind dat het wel moet kunnen. Ik heb ook games die ik zelf een 10 geef, maar niet perfect zijn. Maar voor wat het probeert te doen en als geheel, is het voor mij persoonlijk een 10 waard.Brad Pitt schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 09:35:
100 vind ik altijd een beetje onzinnig. Maar ja, zo werken dat soort reviews nu eenmaal.
Beter kán het blijkbaar niet.
https://psprices.com/region-nl/index En dan top discounts. Nu bijvoorbeeld game of thrones episode 1 van telltale gratis! Of was dat al?Twixie schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 09:30:
Zo, ook maar even al die gratis BF stuff 'gekocht'. Totaal niet van plan BF te kopen, maar je weet maar nooit dat die later eens in de IGC komt. Is er eigenlijk een gemakkelijke manier om freebies te zoeken?
Persoonlijk vind ik een 10 ook wel kunnen, het is makkelijk om na plus en min punten te kijken, zoals met een project op school. Maar een game cijfer geven doe je met je gevoel. Ik vind the witcher met z'n te kort komingen ook een 10 waard. Ik vond destijds de sp van gta 5 ook waanzinnig en zou ik ook 10 hebben gegeven ( de ps3 versie dan).
Dat vind ik dus een beetje vreemd. Een 9.9 is ook een waanzinnig goed cijfer. Dekt de lading even goed imho.Nieuwevolger schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 09:50:
Ik vind the witcher met z'n te kort komingen ook een 10 waard.
Nickname does not reflect reality
Met uncharted wacht ik even af of er wat meer gameplay in zit dan de paar uur die 3 had. Die vond ik echt bizar kort aanvoelen. 2 was in dat opzicht beter.
3 had 22 chapters en deel 2 had er 26, maar goed dat moet geen uren verschil op leveren. Ik heb over beide op hard even lang gedaan eigenlijk.corset schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 10:08:
Ach, review scores moet je ook geen waarde aan hechten. Het is allemaal zeer subjectief en de mening van die reviewer. Een 100 zegt totaal niet dat de game voor jou ook wat is
Met uncharted wacht ik even af of er wat meer gameplay in zit dan de paar uur die 3 had. Die vond ik echt bizar kort aanvoelen. 2 was in dat opzicht beter.
Ergens Las ik dat je zo 17uur nodig hebt om uit te spelen. Lijkt me meer dan genoeg toch.corset schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 10:08:
Ach, review scores moet je ook geen waarde aan hechten. Het is allemaal zeer subjectief en de mening van die reviewer. Een 100 zegt totaal niet dat de game voor jou ook wat is
Verwijderd
Probably wachten tot E3 en dan hoor je het allemaal vanzelf welVerwijderd schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 10:22:
Nog enige nieuwe info over de nieuwe ps 4.5? Denk zelf mid volgendjaar pas? Hopelijk dit jaar?
Gemiddelde dat ik tot nu toe gelezen heb, is rond de 15 uur. Zag er ook eentje van 11-12 uur, en ook een paar van 17+ uur. Dat is overigens puur gameplay. Cutscenes worden niet geregistreerd als speeltijd. Dit is dus de langste Uncharted ooit. Een beetje vergelijkbaar met TLoU.corset schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 10:08:
Wat valt Table Top Racing tegen zeg! Is het nou echt zo lastig om een degelijke kartracer te maken?
- Er zit totaal geen snelheid in (granted, niet ver genoeg gespeeld voor de duurdere auto's)
- de upgrades zijn hier en daar wel geinig maar slecht uitgewerkt (je kan bijvoorbeeld alleen naar voren schieten)
- Online multiplayer gooit iedereen door elkaar (als beginner met de eerste auto gewoon tegen de dure snelle auto's).
- En als klapper op de vuurpijl: er zit geen split screen in!
Dan maar weer langer wachten op een Sonic All Start Racers Transformed variant. Die kon zich tenminste meten met Mario Kart.
[ Voor 6% gewijzigd door Pepper92 op 05-05-2016 11:05 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link