• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01:28

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:17
Mocht de cod 4 remaster als losse download komen dan zou ik hem wel kopen. De rest heb ik geen interesse in.

• djmelvee
Overdrijven is ook een vak...

[ Voor 89% gewijzigd door Chaoss op 02-05-2016 18:29 ]

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Lekkerboeie86 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 13:35:
Mocht de cod 4 remaster als losse download komen dan zou ik hem wel kopen. De rest heb ik geen interesse in.
Als ze alleen de graphics hebben geupdate wel, als de rest op de schop is gegaan dan haak ik alsnog af. Dus ik wacht wel op de reviews hiervan.

PSN: Alvanosa

• Lekkerboeie86
Alvanosa schreef op maandag 02 mei 2016 @ 13:37:
[...]

Als ze alleen de graphics hebben geupdate wel, als de rest op de schop is gegaan dan haak ik alsnog af. Dus ik wacht wel op de reviews hiervan.
Ik neem aan dat ze niet veel gekkigheid gaan toevoegen. Hopelijk is er vanavond meer duidelijkheid. Gelukkig duurt het allemaal nog ffies. Eerst Uncharted :)

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
djmelvee schreef op maandag 02 mei 2016 @ 13:23:
[...]

Dat er altijd zo extreem overdreven enthousiast op wordt gereageerd alsof alles geweldig is en hoe het hoort te zijn. Beetje om moe van te worden, af en toe. Maar je hebt gelijk, waar maak ik me druk om :')
Eh, denk dat Call of Duty zo'n beetje de meeste haat krijgt van alle grote series. Niet zo gek ook, als je bovenaan de voedselketen staat [1].

Dat ongeremde cynisme, met de bijbehorende het-wordt-sowieso-kut-houding is wat mij betreft net zo schrijnend als de blinde liefde. Je hebt er niks aan.

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

dutchgio schreef op maandag 02 mei 2016 @ 13:23:
Nou nu toch officieel nadat het al uitlekte:
nieuws: Call of Duty: Infinite Warfare en remake van Modern Warfare komen 4 n...

Maar 10 maps in de remaster. Dat wordt dus weer flink melken, de andere maps als DLC. :+
Handig, twee CoD's gelijktijdig uitbrengen. d:)b Het orgineel had trouwens 21 maps, dus genoeg voor DLC-verkopen!! |:(

Maar ik verwacht wel dat ze de MW-remaster even exlusief houden als bonus voor Ifinite Warfare. Anders hakt het waarschijnlijk best veel in de verkopen van IW....

Hier trouwens nog wat dingetjes over IW:

Afbeeldingslocatie: http://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/3584/1190/original.jpg
Afbeeldingslocatie: http://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/3585/3524/original.jpg
Afbeeldingslocatie: http://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/3584/8929/original.jpg

Vooral van die eerst en laatste wordt ik blij. Geen AW stuiterballen meer, aub... :)

[ Voor 6% gewijzigd door SqueakyClean op 02-05-2016 14:09 ]

• djmelvee
Elysi schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:02:
[...]

Eh, denk dat Call of Duty zo'n beetje de meeste haat krijgt van alle grote series. Niet zo gek ook, als je bovenaan de voedselketen staat [1].

Dat ongeremde cynisme, met de bijbehorende het-wordt-sowieso-kut-houding is wat mij betreft net zo schrijnend als de blinde liefde. Je hebt er niks aan.
Tering, dit was diep. <3
Elysi schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:02:
[...]
Niet zo gek ook, als je bovenaan de voedselketen staat
Ben benieuwd.. Zullen we die voedselketen nog eens bekijken als CoD iW tegenover Battlefield '5' wordt gereleased? :>

En ik denk eerlijk gezegd dat ALS iW goed wordt verkocht, dan is dat vanwege de MW remaster.. :/

• djmelvee
Wie heeft besloten dat er iW wordt geschreven ipv IW? Raar. Sowieso een game maken met de initialen van je gamestudio.. :D
Een beetje á la Apple iW :)
Maar inderdaad niet een heel handig gekozen naam...

• Elysi
Off-topic: dacht er zelf ook al aan om 'm in te lijsten dus wellicht kunnen we een groepsdeal krijgen. :Y
poor Leno schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:44:
[...]

Ben benieuwd.. Zullen we die voedselketen nog eens bekijken als CoD iW tegenover Battlefield '5' wordt gereleased? :>

En ik denk eerlijk gezegd dat ALS iW goed wordt verkocht, dan is dat vanwege de MW remaster.. :/
Ik heb me qua multiplayer beter vermaakt met BF4 dan de laatste paar CoDs, dus ik kijk op dit moment ook meer uit naar de nieuwe BF. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Elysi op 02-05-2016 15:50 ]

djmelvee schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:54:
Wie heeft besloten dat er iW wordt geschreven ipv IW? Raar. Sowieso een game maken met de initialen van je gamestudio.. :D
Oh huh euh.. dat had ik zo geschreven omdat een hoofdletter I op een l lijkt :D

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-11 14:14
Misschien maar mijn ps4 (en pc schermpie) meenemen naar centerparcs dit weekend voor in de avonden wat gamewerk als de kids in bed liggen. (of als het een keertje regent). Geen idee of we internet hebben en zelfs als dat wel zo is dan verwacht ik dat het niet goed genoeg is voor remote play.

Maar dan maar is wat uncharted1, sf5, the order, tlou of bloodborne spelen, of driveclub, of transformers of......
#holyps4backlogBatman!
(maar batman zelf zit dan net weer niet in mijn backlog op de ps4........tenzij je injustice meerekent :X)
Wel weer fijn dan al mijn titels digitaal zijn (behalve d3 en guitar hero......hrmmm) dat neemt wel makkelijk mee.

Ben blij dat ik niet van mp shooters hou, zowel de nieuwe cod als bf laat ik lekker langs me heen gaan :Y

10 second ninja DONE

poor Leno schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:44:
[...]

Cod is nog steeds 'DE' game voor pubers, de grootste doelgroep die er is. Dus verwacht dat cod nog steeds het best gaat verkopen, maar dice heeft zeker heel veel kans om een nieuw verkoop record te halen voor EA.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-11 11:20
Wow nice hoor :) Ik geef zelf nooit iets om spoilers....

Ziet er echt super uit, nog een paar dagen :)

PSN: Maichel

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-11 14:33
Ik heb alleen de eerste 2 minuten even gekeken, maar DAMN...dat ziet er mooi uit!!!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Paulus07
  • Niet online
Sagat schreef op maandag 02 mei 2016 @ 15:45:
Misschien maar mijn ps4 (en pc schermpie) meenemen naar centerparcs dit weekend voor in de avonden wat gamewerk als de kids in bed liggen. (of als het een keertje regent). Geen idee of we internet hebben en zelfs als dat wel zo is dan verwacht ik dat het niet goed genoeg is voor remote play.

Maar dan maar is wat uncharted1, sf5, the order, tlou of bloodborne spelen, of driveclub, of transformers of......
#holyps4backlogBatman!
(maar batman zelf zit dan net weer niet in mijn backlog op de ps4........tenzij je injustice meerekent :X)
Wel weer fijn dan al mijn titels digitaal zijn (behalve d3 en guitar hero......hrmmm) dat neemt wel makkelijk mee.

Ben blij dat ik niet van mp shooters hou, zowel de nieuwe cod als bf laat ik lekker langs me heen gaan :Y
Veel mensen vinden the order niks etc. Zelf uitermate mee vermaakt en nog steeds de mooiste PS4 titel voor mij :) Wat zag dat er allemaal bruut uit. Knalde ook nog lekker weg. oke het was wat kort, maar wel episch :)

Verwijderd

Sagat schreef op maandag 02 mei 2016 @ 15:45:

#holyps4backlogBatman!

Guitar Hero, als de kinderen op bed liggen! oOo Voor de rest een prima line-up met Driveclub, Uncharted, Bloodborne, The Order etc! The Order heb ik enkel de proloog van gespeeld dankzij een vriend, maar voelde goed aan en zag er prima uit. d:)b

Btw, ben onlangs bij Center Parcs geweest, maar ze maakten daar gebruik van internet via KPN, waar elke dag voor betaald moest worden. In de centrale hal (bij de supermarkt, het restaurant etc.) was wel een half uurtje gratis per dag beschikbaar (lukte niet altijd overigens om het te ontvangen). Ergo, ik heb alleen offline op de Vita gespeeld.
http://www.psx-sense.nl/2...er-bekend/#comment-638488

Er komt dus co-op aan!

Vond de mp van tlou is ruim voldoende, de team play was echt belangrijk, alleen de balans van wapens was niet even goed, de matchmaking best wel slecht en het was jammer dat er geen zombies in de mp zat.
Hahahaha zo met al je posts lijk je wel de Dennis van Uncharted 4 te worden _O-

Verwijderd

poor Leno schreef op maandag 02 mei 2016 @ 17:05:
Hahahaha zo met al je posts lijk je wel de Dennis van Uncharted 4 te worden _O-
Bram was altijd al een Uncharted fan en ik trouwens ook.
Snap t hoor, als iemand overhyped over iets kan zijn, dan ben ik t wel O-)

*Leno vraagt zich af hoe hij zonder halve hartverzakking tot vrijdag 22.00 moet doorkomen*

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
poor Leno schreef op maandag 02 mei 2016 @ 17:25:
Snap t hoor, als iemand overhyped over iets kan zijn, dan ben ik t wel O-)

*Leno vraagt zich af hoe hij zonder halve hartverzakking tot vrijdag 22.00 moet doorkomen*
Is dan pas (zolaat) de BF5 aankondiging?

PSN id: PENo1

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-11 00:36

RoRoo

Certified Prutser

Filmpje is verwijderd.... dangnabbit

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Call of Duty: Infinite Warfare launches 4th November on PS4. Here's what to expect:

Klik Hier voor de Info

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Chdol4IU0AAi5bB.jpg

• Lekkerboeie86
Geen losse COD 4 dus. Minimaal 90.- aftikken om de remaster erbij te krijgen 8)7

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-11 13:35
Ik had Ratchet & Clank gehaald als zoethoudertje tot uncharted.
Inmiddels al normaal en in challenge mode uitgespeeld. Leuk spel!
Nu nog drie trophies en dan heb ik hem platinum, mijn derde pas ofzo dus dat zegt wel wat 😊
P.E.No.1 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 17:44:
[...]
Is dan pas (zolaat) de BF5 aankondiging?
jepp, vrijdag 22.00 onze tijd, wordt Battlefield 1944 aangekondigd ja >:)

• djmelvee
poor Leno schreef op maandag 02 mei 2016 @ 19:10:
[...]

jepp, vrijdag 22.00 onze tijd, wordt Battlefield 1944 aangekondigd ja >:)
Nee.
Oh ok dan niet -O-
Ze hebben bij de cod 4 remaster de texstures aangepast en verbeterd, zag er heel goed uit op de stream ( waren een paar afbeeldingen). Lijkt er alleen niet op dat hij los verkrijgbaar is eerst.

Wel geinig trouwens, het enigste wat in de twitch chat gezegd werd was, rip cod en cod 4. Eigenlijk best lullig voor de ontwikkelaars, die hun game zo zien worden afgekraakt. Zat er wel aan te komen zo en waarschijnlijk kunnen ze er niks aan doen en beslissen de hoge pieten van activision wat voor cod er komt.

• djmelvee
Ik gok op WO1. :D

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op maandag 02 mei 2016 @ 20:04:
Ze hebben bij de cod 4 remaster de texstures aangepast en verbeterd, zag er heel goed uit op de stream ( waren een paar afbeeldingen). Lijkt er alleen niet op dat hij los verkrijgbaar is eerst.

Wel geinig trouwens, het enigste wat in de twitch chat gezegd werd was, rip cod en cod 4. Eigenlijk best lullig voor de ontwikkelaars, die hun game zo zien worden afgekraakt. Zat er wel aan te komen zo en waarschijnlijk kunnen ze er niks aan doen en beslissen de hoge pieten van activision wat voor cod er komt.
Spel word toch wel verkocht hoor :) daar maken die mensen zich echt niet druk om om die in verhouding paar mensen die het niet leuk vinden hehe.

• ChrisLNFF
  • Laatst online: 23:40
Lekkerboeie86 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 18:48:
Geen losse COD 4 dus. Minimaal 90.- aftikken om de remaster erbij te krijgen 8)7
Dan toch lekker niet, ga echt die moderne bagger niet kopen, al helemaal niet voor woekerprijzen.

#teambf
Als je na de verkoop cijfers kijkt, dan is black ops3 inderdaad veruit de best verkopende ps4 games samen met gta, dus bij activision lachen ze zich kapot. ( 9,5 m stukt ongeveer volgens de nederlandse wikipedia, niet heel betrouwbaar maar geeft wel een voorbeeld)
Iets met de plank misslaan:
nieuws: Remaster van Call of Duty 4: Modern Warfare is niet los te koop
Laat dan maar zitten, die futoristische shit hoef ik niet en 90,- neerleggen voor een remaster gaat ook te ver.

[ Voor 20% gewijzigd door dutchgio op 02-05-2016 22:02 ]

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-10 13:34
jongf7 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 18:50:
Ik had Ratchet & Clank gehaald als zoethoudertje tot uncharted.
Inmiddels al normaal en in challenge mode uitgespeeld. Leuk spel!
Nu nog drie trophies en dan heb ik hem platinum, mijn derde pas ofzo dus dat zegt wel wat 😊
Vind 'm ook erg tof, ben nog met m'n eerste playthrough bezig. Ziet er ook super goed en sfeervol uit!
Voor 50,- los ofzo dan ja, dit is gewoon geen remaster maar een melkkoe. Walgelijk, laat dan maar zitten.

• Elysi
Hier wat Modern Warfare remaster beelden van die eerdergenoemde stream.
Net even nioh geprobeerd, voelt aan als een goedkope samurai souls kloon. Snap er alleen geen zak van, het enie wat er gebeurd is dat een enemy je steeds in 1 klap neer slaat.

Verwijderd

LEGO® Star Wars™: The Force Awakens May the 4th Theme (Gratis):

Klik Hier om te Downloaden

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/999/EP1018-CUSA03397_00-ETH0000000000426/1462237095000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 22:18:
Die komt na 3 maanden wel los in de verkoop. Moet wel.
In het verleden hebben ze dat ook gedaan met Call of Duty Classic. Aanvankelijk alleen beschikbaar via deze constructie en nadien alsnog los te koop. Komt wel, na verloop van tijd. Echter, ze willen natuurlijk wel eerst zo veel mogelijk omzet genereren en hopen ze dus op veel verkopen van mensen die de beide games willen of diegene die direct de remake willen spelen.

Marketing. Daar weten ze bij Activision wel iets van.

• Alvanosa
dutchgio schreef op maandag 02 mei 2016 @ 22:01:
Iets met de plank misslaan:
nieuws: Remaster van Call of Duty 4: Modern Warfare is niet los te koop
Laat dan maar zitten, die futoristische shit hoef ik niet en 90,- neerleggen voor een remaster gaat ook te ver.
Mja dan maar niet, ik wacht wel gewoon tot CoD4 los verkrijgbaar word.

• WeAreLegion
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op maandag 02 mei 2016 @ 23:52:
Net even nioh geprobeerd, voelt aan als een goedkope samurai souls kloon. Snap er alleen geen zak van, het enie wat er gebeurd is dat een enemy je steeds in 1 klap neer slaat.
Nioh is dark souls met diablo loot :D het is wel te doen verder maar vond het zelf ook niet zo heel leuk. Helemaal niet als je net 100 uur in DS3 gestoken heb.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:48

On_E

Housemusic

Een Modern Warfare remaster met maar 10 maps.....

Laat BF5 maar komen!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Ik vraag me dan alleen af, als infinity war los koopt, je daarna wel kan upgraden naar de edities met cod 4. Zou wel bijzonder zijn als dat niet kon. Ook wel lullig, betaal je eerst 60 euro voor de game en je bedenkt je later dat je cod 4 wilt, je als nog 80 euro moet neer leggen.

• WeAreLegion
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 09:15:
Ik vraag me dan alleen af, als infinity war los koopt, je daarna wel kan upgraden naar de edities met cod 4. Zou wel bijzonder zijn als dat niet kon. Ook wel lullig, betaal je eerst 60 euro voor de game en je bedenkt je later dat je cod 4 wilt, je als nog 80 euro moet neer leggen.
Ga er maar vanuit dat je gewoon kan upgraden :)

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 09:15:
Ik denk dat het wel kan, maar dat zal dan, Activision kennende, per saldo net weer iets duurder zijn (35-40 euro).
http://www.insidegamer.nl...euwe-call-of-duty-trailer

Haha dice heeft vertrouwen in hun eigen product.
Vraag me eigenlijk af of ze bij infinity war zelf wel achter het idee staan om een futuristische cod te maken of dat het puur van de hoge pieten moet.

• djmelvee
Alles goed, zolang we de fucking ruimte maar niet ingaan :D
Nieuwevolger schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:18:
http://www.insidegamer.nl...euwe-call-of-duty-trailer

Haha dice heeft vertrouwen in hun eigen product.
Vraag me eigenlijk af of ze bij infinity war zelf wel achter het idee staan om een futuristische cod te maken of dat het puur van de hoge pieten moet.
Hahaha _O-

Wel erg onprofessioneel hoor! Maar goed, dit doet me meer en meer vermoeden dat we geen futuristische dingen krijgen.. maarja whishful thinking :D

"Coming friday the Internet wil melt" aldus Dice

Nou ben benieuwd!
Ze hebben er in elk geval wel kijk op. :)
Misschien gaan ze die Battlefield die zich in Vietnam afspeelt ook wel als remastered uitbrengen, als losse game en met alle maps. :+

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:48

On_E

Housemusic

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-11 21:01
dutchgio schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 12:28:
Ze hebben er in elk geval wel kijk op. :)
Misschien gaan ze die Battlefield die zich in Vietnam afspeelt ook wel als remastered uitbrengen, als losse game en met alle maps. :+
Ik zeg doen! _/-\o_

Verwijderd

Bij mij staat Switch Galaxy Ultra er nog niet tussen.

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 13:08:
[...]

Die moet je even zelf zoeken dan is hij wel te vinden.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-11 11:20
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 13:08:
[...]

Gewoon effe handmatig zoeken, dan is die al "free".

PSN: Maichel

Verwijderd

Klopt, ik had em ook al gevonden net.

Tropico 5 is maar 2.63GB trouwens.
Inderdaad niet netjes om zo je collega's af te branden, maar hopelijk is het een teken dat dice wel doet wat de fans willen. Namelijk ww2 :)

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

New on PS Store this week: Battleborn, Shadow Complex Remastered, The Park, more:

Klik Hier voor meer Info

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7760/26183447134_dd01b187dd_m.jpg

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 13:15:
Inderdaad niet netjes om zo je collega's af te branden, maar hopelijk is het een teken dat dice wel doet wat de fans willen. Namelijk ww2 :)
Als dat zo is, dan koop ik hem. Ik heb al een tijd niet meer FPS gedaan en BO2 was de laatste, als er weer een WW2 shooter komt, dan zou ik die graag weer willen doen. Dat moderne geschiet met al dat spul in de lucht, lasers en noem maar op, daar heb ik helemaal geen meer in, het moet vooral simpel zijn, met niet zoveel poespas eromheen.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-11 01:31
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 14:14:
PlayStation Europe ‏

New on PS Store this week: Battleborn, Shadow Complex Remastered, The Park, more:

Klik Hier voor meer Info

[afbeelding]
Vaag dat Shadowrun remastered niet bij ons beschikbaar is. Niet dat ik het spel wil, maar wij staan nooit tussen de uitzonderingen in (meestal landen waar restricties op spellen met geweld zit).

Verwijderd

Sony PlayStation 4 In-ear Stereo Gaming Headset opnieuw scherp geprijsd voor €39,99 :

Klik Hier

Afbeeldingslocatie: http://cdn.psx-sense.nl/wp-content/uploads/2016/05/Schermafbeelding-2016-05-03-om-15.05.34-580x279.png

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2016 16:41 ]

40 euro voor een paar oordopjes? Zelfs die van Apple zijn goedkoper geloof ik. :+
Weinig scherp geprijsd aan...
Wel heel erg verkapte reclame zo om te posten....

[ Voor 18% gewijzigd door dutchgio op 03-05-2016 16:04 ]

• ralph075
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 16:04:
40 euro voor een paar oordopjes? Zelfs die van Apple zijn goedkoper geloof ik. :+
Voor dopjes met active noise cancelling is het wel een goede koop met deze prijs.
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:59:
Sony PlayStation 4 In-ear Stereo Gaming Headset opnieuw scherp geprijsd voor €39,99 :

Klik Hier

[afbeelding]
Dank, Dennis! Zat er nog op te wachten tot ze weer een keer goedkoop zouden zijn. Nu gelijk besteld :)

[ Voor 47% gewijzigd door ralph075 op 03-05-2016 16:24 ]

• WeAreLegion
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 16:04:
Wat is hier nou weer reclame aan. Hij post gewoon een aanbieding. Als je het kan gebruiken is het leuk en anders niet.
Ja... echt verkapte reclame, Dennis werkt bij Bol.com op commissie basis 8)7 :?

Is een prima deal gezien de set normaal 90 euro kost. Nu is hij voor 40 euro, dus meer dan 50% korting, een mooie deal dus, goedkoper ga je dit product niet vinden. Dat je het niks vind wil niet zeggen dat de aanbieding zelf slecht is....

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Alvanosa
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:59:

Klik Hier

[afbeelding]
Serieus met een referral?

[ Voor 4% gewijzigd door BM op 10-05-2016 09:46 ]

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:35

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Een linkje is wel handig toch mocht iemand geinteresseerd zijn :?

[ Voor 34% gewijzigd door BlackEyedAngel op 03-05-2016 16:34 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Alvanosa
BlackEyedAngel schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 16:34:
Een linkje is wel handig toch mocht iemand geinteresseerd zijn :?
Dat zeker, enkel moet hij er dan niet zijn referral code bij doen.

Verwijderd

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:35

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ik had het oorspronkelijke linkje ook wel gezien, beetje onhandig geformuleerde zin :P
Anyway, continue :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Paulus07
  • Niet online
Zie die oordopjes nu. maar onderaan zit er nog een kastje. Is dat wel fijn als die onderaan de controller bungelt/hangt?

Afbeeldingslocatie: https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/4/7/4/9/9200000051609474_3.jpg

• Fuff
  • Niet online
Paulus07 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 17:02:
Zie die oordopjes nu. maar onderaan zit er nog een kastje. Is dat wel fijn als die onderaan de controller bungelt/hangt?

[afbeelding]
Ja, want je bent daar met je hand dicht bij om te bedienen, hoef je niet zo te zoeken als die wat hoger zit (a la Apple).
Echt scherp geprijst kan je het toch niet noemen ook wel erg bulky kastje eraan.
Kan me niet voorstellen dat die dingen goed klinken. Volgens mij heb je sowieso geen virtual surround via de controller, toch?

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 18:31:
Kan me niet voorstellen dat die dingen goed klinken. Volgens mij heb je sowieso geen virtual surround via de controller, toch?
Ze klinken goed en het werkt heerlijk.

Echt surround is natuurlijk beter, maar daar heb je alleen voordeel aan in online shooters.
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 18:38:
[...]

Ze klinken goed en het werkt heerlijk.

Echt surround is natuurlijk beter, maar daar heb je alleen voordeel aan in online shooters.
Wat is dan de toegevoegde waarde ten opzichte van je TV geluid? Ik heb ook wel eens (relatief dure) koptelefoons in mijn controller gestoken, maar daar werd ik niet vrolijk van.

En het gaat er niet om dat je voordeel hebt, maar dat surround gewoon veel vetter klinkt. Ook in SP games. Iets met immersie enzo.

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:12

JoeZuCK

_Fonz > all.

Laten we het vriendelijk houden..

[ Voor 81% gewijzigd door Chaoss op 04-05-2016 00:16 ]

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 13:12:
Klopt, ik had em ook al gevonden net.

Tropico 5 is maar 2.63GB trouwens.
Das vast alleen de 1e chunk zodat je lvl1 al kan spelen.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Ik heb de aanbieding niet nodig en dus niet gekocht.

De aanbieding was meer bedoeld voor anderen.
YakuzA schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 19:05:
Nee: 2.64GB en er stond voltooid bij de informatie sectie van het spel.

De 2de chunk begon ook niet met downloaden en het spel werkt volledig.

[ Voor 13% gewijzigd door Chaoss op 04-05-2016 00:16 ]

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:05
Paulus07 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 17:02:

[afbeelding]
Dat is nodig voor ANC (Active Noise Cancellation). Wat echt fantastisch is.

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-11 09:37
YakuzA schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 19:05:
[...]

Zo staat het ook op de PS Store hoor. :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MLqq7Bk.png
Vanmiddag en de telltela game of thrones uitgeprobeerd ( eerste episode is gratis) best wel leuk als je van game of thrones houd en de wereld kent, alleen niet zo spannend/goed als de serie, maar dat is ook niet te overtreffen.

Daarna tropico uitgeprobeerd, de controls waren even wennen, maar z'n sim game is best wel lekker om te spelen hoor als je van managment games houd, zeker een aanrader om uitteproberen.

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-11 09:22
Ik vind Tropico tot nu ook best wel tof. Misschien nog wel vetter dan U4....

• WeAreLegion
  • Niet online
SmooK schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 20:56:
Net even tutorial gedaan van Tropico en werkt leuk op de PS4 :) denk dat ik me hier nog wel even mee ga vermaken tot aan Uncharted.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:18
SmooK schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 20:56:
Tropico is altijd al een erg ondergewaardeerde game geweest, slimme zet mijn inziens van de uitgever om hem in de PS Plus te doen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-11 09:22
Ik ben vooral blij dat ik na al die jaren weer eens een een citybuilder/sim kan spelen nu ik al jaren geen game pc meer heb komt dit genre niet veel meer aan bod. Dat dit dan ook nog eens een goede is(en een soort van gratis) is natuurlijk helemaal mooi meegenomen.

• Paulus07
  • Niet online
Euhhh waarom is playstation opeens een live stream gestart? Wat zijn ze van plan?? :P

https://www.facebook.com/...videos/10154197698861803/

bleh. het is call of duty geblaat :(

[ Voor 12% gewijzigd door Paulus07 op 03-05-2016 21:44 ]

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
Paulus07 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 21:43:
Euhhh waarom is playstation opeens een live stream gestart? Wat zijn ze van plan?? :P

https://www.facebook.com/...videos/10154197698861803/

bleh. het is call of duty geblaat :(
CoD babbel, niet interessant dus :P

• Paulus07
  • Niet online
DigitalError schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 21:47:
[...]

CoD babbel, niet interessant dus :P
"this is the most realistic war in space" Kuch yeah right "realistic"

Afbeeldingslocatie: http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--tYfObYtN--/ebwwtgiitzaxiurkn52i.gif

[ Voor 26% gewijzigd door Paulus07 op 03-05-2016 21:52 ]

• Paulus07
  • Niet online
whahaha het is steeds gekker aan het worden. De zon is heel heet dus je moet in de schaduw vechten en timen blablabla. En ipv een lineair verhaal kan je nu schijnbaar via een hud missies selecteren.

• Fuff
  • Niet online
Paulus07 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 22:02:
whahaha het is steeds gekker aan het worden. De zon is heel heet dus je moet in de schaduw vechten en timen blablabla. En ipv een lineair verhaal kan je nu schijnbaar via een hud missies selecteren.
Zo'n selectie van missies is niet erg, als het grote verhaal maar enigszins onderbouwd is en boeiend. Maar het klinkt alsof ze weer allemaal gimmicks hebben toegevoegd, ben benieuwd.
Pagina: 1 ... 110 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link