• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-11 15:09
Heb wat video's van die Table Top Racer zitten kijken en het doet me een beetje denken aan die Hot Wheels game van vroeger, waar je zelf je banen kon maken en door de slaapkamer en woonkamer moest racen:
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/QqnP9ejz85s/hqdefault.jpg

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-11 00:36

RoRoo

Certified Prutser

bram1984 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 23:18:
Dat kan natuurlijk.

Ik heb ook weinig interesse in beide, maar Watch Dogs en Tetris zijn toch wel de twee minste games die ik kan verzinnen. Tetris ook echt. Een game die op een Nokia 3110 draait. Een game die je op iedere willekeurige smartphone en tablet kunt downloaden. Kan me haast niet voorstellen dat iemand erop zit te wachten deze op een console te spelen, maar blijkbaar wel dus. ;)
Tetris is imho een leuke titel om erbij te hebben waar je normaal gesproken niet voor zou betalen omdat: Het is Tetris. :P
Watch Dogs leek mij wel geinig. Maar goed.. Smaak is een dingetje :)
Een RTS op een console is mij in het verleden enooorm tegen gevallen, en SIM achtige games zoals dit of SimCity zijn gewoon echt niet aan mij besteed.
Exorcist schreef op donderdag 28 april 2016 @ 23:00:
Als je er niet van houdt, prima; dat maakt het echter niet ineens een "bagger line-up".

Prima line-up.
Voor mij zijn de PS+ games een extraatje. Ik betaal voor de online diensten en krijg er als bonus een game bij. Dat het over het algemeen echt de meest vage games zijn die je maar kan vinden en er incidenteel een pareltje bij zit kan je niet ontkennen.
Voor mij is dit nog steeds een bagger line-up. Voor jou is ie prima. Top!
Ik had die "gelekte" line-up leuker gevonden, dus games die totaal mijn ding niet zijn is voor mij bagger..

Zoals alles wat op een forum gepost wordt is dit ook mijn mening, kennelijk wordt dat vaak verward met feitelijk waar en onomstotelijk bewezen als de waarheid.
Ik ga het maar in mijn signature zetten denk ik :+

Voor mij is het bagger, jij vindt het leuk. End of story

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-11 21:42
Beta beelden van the tommorow children.
Plus een technische analyse van de game.
Ziet er heel apart en behoorlijk mooi uit.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05:25
RoRoo schreef op donderdag 28 april 2016 @ 21:01:
Wat een Ik vind het een bagger lineup.. Zat me kneiter te verheugen op Tetris :(
Tropico.... :r

enorm teleurgesteld.. naja... dan maar weer Broken Age verder spelen kom ik ook maar niet in :(
Corrected for you. Iedereen tevreden. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

LuPo schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 16:10:
[...]

Corrected for you. Iedereen tevreden. :)
Dit soort gezanik zie ik hier vaker. Omdat je niet expliciet "ik vind" zegt, word je meteen beschuldigd van het presenteren van meningen als feiten. En dan heb ik het nog niet eens over "het feit" dat mensen het verschil tussen meningen en feiten vaak niet lijken te weten.

Je snapt toch wel uit zijn post dat hij dit vindt, lijkt me?

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-11 15:07
LuPo schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 16:10:
Corrected for you. Ik denk dat Iedereen de meeste mensen nu wel tevreden zijn. :)
FTFY :O

Nickname does not reflect reality

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-11 18:58
Net The Last of Us en Left Behind uitgespeeld. Ge-wel-dig! Terwijl ik dacht third person niet echt mijn ding te vinden.

Nu op naar heel wat anders: Bloodborne, The Witcher 3 en Fallout 4 (liggen hier klaar), maar welke eerst?

Ik kijk ook uit naar Table Top Racing trouwens! Hopelijk is het een leuke split screen kartracer.

[ Voor 18% gewijzigd door Pepper92 op 29-04-2016 17:37 ]

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Pepper92 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 17:36:
Net The Last of Us en Left Behind uitgespeeld. Ge-wel-dig! Terwijl ik dacht third person niet echt mijn ding te vinden.

Nu op naar heel wat anders: Bloodborne, The Witcher 3 en Fallout 4 (liggen hier klaar), maar welke eerst?

Ik kijk ook uit naar Table Top Racing trouwens! Hopelijk is het een leuke split screen kartracer.
Geniaal he!

Grappig, ik kom van dezelfde route. Ik heb een tijdje weinig gegamed en toen weer TLOU + Left Behind gedaan, fantastisch. Daarna The Witcher 3 gedaan, helemaal kapot gespeeld.

Fallout 4 heb ik vaak over getwijfeld maar werd door de meesten afgeraden aangezien ik TW3 had gedaan. Dus toen voor Bloodborne gegaan, ik was wel benieuwd waarom die zo moeilijk was en waarom die zo de hemel in werd geprezen.

Nog beter dan TW3 wat mij betreft, echt, wat een game :o

In de tussentijd FO4 wel geprobeerd (uurtje of 3-4) bij een vriend overigens. Maar dat kon me niet bekoren, alles was het gewoon net niet. En ik denk dat het vooral komt door die eerdere ervaringen met TW3 en BB :)

Mijn suggestie, ga voor TW3 als je relaxed door een open wereld wil gaan, met ontzettende goed opgezette quests en een sterke verhaallijn. Ga voor Bloodborne als je geniale combat mechanics wilt met super level design en een ontzettende uitdaging!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-11 03:51

Turfschipper

Hup NAC

bram1984 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 22:19:
[...]

Want voor Tetris haal je echt een next-gen console in huis. :+
Ik zat er wel op te wachten ja.

Lijkt me perfect voor avondjes met maten. Denk dat ik hem wel ga kopen.

[ Voor 6% gewijzigd door Turfschipper op 29-04-2016 18:39 ]

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:43
Pepper92 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 17:36:

Persoonlijk zou ik eerst The Witcher 3 spelen ipv Bloodborne. Als je het andersom doet ga je je echt soms irriteren aan de controls van The Witcher 3 vergeleken met Bloodborne, welk heerlijk speelt.

Ben nu zelf New Game+ gestart met The Witcher 3 en net zoals vorige keer lukt het mij niet om
spoiler:
imlerith
op Death March dood te krijgen :X Die 2de fase van hem is zooooo irritant, en als je 1 keer wordt geraakt, dan stunt ie je en krijg je gelijk een 2de klap. Dus helaas weer niet trophy voor hoogste niveau halen :'(

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-11 18:58
Haha het zijn alle 4 op papier en in review natuurlijk ook topgames ;)
Fallout 4 ga ik zeker nog wel spelen, maar als ik jou zo hoor wacht ik nog even af. Wie weet zijn mods ook beschikbaar tegen de tijd dat ik er klaar voor ben...
Timocos schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 18:42:
[...]
Persoonlijk zou ik eerst The Witcher 3 spelen ipv Bloodborne. Als je het andersom doet ga je je echt soms irriteren aan de controls van The Witcher 3 vergeleken met Bloodborne, welk heerlijk speelt.
En het wordt...The Witcher! Met de controle heb je namelijk een goed punt, andersom is dan misschien beter. Hoop alleen dat ik niet verzand in de grootte van de game... eerst maar een paar keer veel uren achter elkaar proberen te spelen :)

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Pepper92 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 19:28:
[...]

Haha het zijn alle 4 op papier en in review natuurlijk ook topgames ;)
Fallout 4 ga ik zeker nog wel spelen, maar als ik jou zo hoor wacht ik nog even af. Wie weet zijn mods ook beschikbaar tegen de tijd dat ik er klaar voor ben...

[...]

En het wordt...The Witcher! Met de controle heb je namelijk een goed punt, andersom is dan misschien beter. Hoop alleen dat ik niet verzand in de grootte van de game... eerst maar een paar keer veel uren achter elkaar proberen te spelen :)
Goeie keus! Gaat je veel plezier opleveren, have fun :)

Ik heb inmiddels kabel internet ipv adsl en remote play werkt nu wel, verdomd goed ook nog. Super handig als de vrouw des huizes de tv wil zeg, laptop aan en gaan :+

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Tssss je laat je toch niet weg jagen bij de TV. ;)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Timocos schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 18:42:
[...]

Ben nu zelf New Game+ gestart met The Witcher 3 en net zoals vorige keer lukt het mij niet om
spoiler:
imlerith
op Death March dood te krijgen :X Die 2de fase van hem is zooooo irritant, en als je 1 keer wordt geraakt, dan stunt ie je en krijg je gelijk een 2de klap. Dus helaas weer niet trophy voor hoogste niveau halen :'(
Je hebt toch over de eerste man van de wild hunt, die is op een vrij simpele manier te verslaan. Stuur maar een berichtje als je hulp nodig hebt ( tenzij ik verkeerd zit).

Trouwens wel waar als je van bloodborne na the wicher gaat, de besturing en combat er zwaar achter uit op gaat.

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:43
Nieuwevolger schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 09:09:
[...]

Je hebt toch over de eerste man van de wild hunt, die is op een vrij simpele manier te verslaan. Stuur maar een berichtje als je hulp nodig hebt ( tenzij ik verkeerd zit).

Trouwens wel waar als je van bloodborne na the wicher gaat, de besturing en combat er zwaar achter uit op gaat.
Die eerste ja. Had al verschillende filmpjes op Youtube gekeken en snap de techniek erachter (en het lukt me meestal ook wel tot ik nog, gok ik, 2 of 3 klappen moet geven). Maar als je na 20 keer proberen het nog niet lukt (omdat de besturing net iets te houterig aanvoelt t.o.v. Bloodborne) had ik dat stuk maar even op easy gedaan. Dat is echt de enige vijand in het hele spel die ik gewoon niet verslagen krijg op Death March. Vind hem lastiger dan sommige bazen uit Bloodborne (en dat zegt wat :P).

Maar verder blijft het een dijk van een spel (inderdaad zelfs nadat je Blodborne gespeeld hebt) met een heerlijke sfeer, prachtige open wereld (prachtige zonsopgang door de bossen, het gevoel dat je echt door bossen loopt etc) en goed verhaal. Kan iig niet wachten op laatste dlc.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Poulske
djmelvee schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 09:14:
[...]

Ik betwijfel het. Dice maakt over het algemeen alles bekend en geeft alles uit op dinsdagen. Dit is al jarenlang zo, zal me verbazen als ze hier ineens van afstappen.
Ik had gelijk. :p
http://www.battlefield.com/nl-nl/event

Nieuwe Battlefield wordt vrijdag aangekondigd.

• Twixie
  • Laatst online: 08-11 20:42
Pfff... PS4 vier weken kwijt geweest voor herstelling. Ik sluit hem aan en schakel hem in en krijg een maagdelijk systeem te zien. Ik maak de accounts aan van iedereen thuis. Bij het uitloggen van de laatste account valt de PS4 weer gewoon compleet uit. Bij het terug aanzetten al direct een system check en database rebuild. *zucht* Blijkt dus helemaal niet hersteld te zijn.

PS: heb ook eens geprobeerd zelf de firmware volledig terug te installeren (PS4UPDATE.PUP file) maar die krijg ik, net als vroeger, totaal niet geinstalleerd. Op het einde van de install krijg ik een melding dat de update file zogezegd corrupt is (SU-30645-8 error). Sony Repair heeft er anders zelf wel al 3.50 op gezet, die gereleased werd tijdens de repair periode....

[ Voor 33% gewijzigd door Twixie op 30-04-2016 15:30 ]

Verwijderd

Twixie schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 14:43:
Pfff... PS4 vier weken kwijt geweest voor herstelling. Ik sluit hem aan en schakel hem in en krijg een maagdelijk systeem te zien. Ik maak de accounts aan van iedereen thuis. Bij het uitloggen van de laatste account valt de PS4 weer gewoon compleet uit. Bij het terug aanzetten al direct een system check en database rebuild. *zucht* Blijkt dus helemaal niet hersteld te zijn.
Meteen weer contact opnemen met Sony en sterkte ermee.
Ik hoorde dat 4 mei de uncharted reviews online komen.
Nieuwevolger schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 17:25:
Ik hoorde dat 4 mei de uncharted reviews online komen.
Klopt. Embargo eindigt op 4 mei. Genoeg vertrouwen dus. Zal het wachten alleen niet makkelijker maken.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-11 11:54

Nitai

Live the life you love.

Ik kan het niet vinden in het topic en Google, maar misschien zoek ik verkeerd. Kun je de nieuwe Unchartered ook spelen als je de eerdere delen niet gespeeld hebt? Of is het aan te raden om echt de andere delen eerst te spelen.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-11 16:07
Ik denk dat het leuker is als je de andere games ook hebt gespeeld. Maar dat is met alle games waarbij er vervolgen zijn.

Uncharted games hebben wel allemaal een verhaal ansich, maar er is wel een rode draad.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Nitai schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 19:39:
Kun je de nieuwe Unchartered ook spelen als je de eerdere delen niet gespeeld hebt? Of is het aan te raden om echt de andere delen eerst te spelen.
Ik kijk wel een lore video op Youtube of zo, heb geen zin om eerst 3 spellen door te lopen voordat ik een nieuw spel kan beginnen ;) Er zal toch zeker wel een en ander uitgelegd gaan worden in de nieuwe game?
Daarnaast denk ik niet dat ik deel 1 en 2 grafisch trek.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Nitai schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 19:39:
Ik kan het niet vinden in het topic en Google, maar misschien zoek ik verkeerd. Kun je de nieuwe Unchartered ook spelen als je de eerdere delen niet gespeeld hebt? Of is het aan te raden om echt de andere delen eerst te spelen.
Het is in principe een nieuw verhaal, maar de karakters hebben wel een geschiedenis met elkaar en ieder een eigen achtergrond, die het verhaal extra leuk maken. Maar goed dus, dat deel 1 t/m 3 geremasterd zijn en je die dus gewoon nog kunt spelen.

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11 23:34

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Kijk, ik wil je natuurlijk niet vertellen hoe jij je games moet spelen maar ik heb voor Uncharted 4 speciaal een PS4 gekocht met daarbij gelijk de uncharted remastered serie. Ik heb mij in tijden niet zo vermaakt met gamen en alledrie de games in 1 ruk uitgespeeld. Je doet jezelf imho in ieder geval te kort als je niet eerst de andere 3 deeltjes speelt.

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Pfff Uncharted ziet er echt absurd goed uit.

Locatie (jungle achtig) die nog niet in trailers te zien us geweest, dus je bent gewaarschuwd.

http://abload.de/img/ipnxjw.jpg

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11 23:34

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Ja echt prachtig kan niet wachten tot ik zelf hem in de PS kan schuiven...

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:05

kaanmijo

Picobello B.V.

bram1984 schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 21:07:
Pfff Uncharted ziet er echt absurd goed uit.

Locatie (jungle achtig) die nog niet in trailers te zien us geweest, dus je bent gewaarschuwd.

http://abload.de/img/ipnxjw.jpg
Is dit gameplay? Het ziet er namelijk een beetje te goed uit voor gameplay van een PS4 game om heel eerlijk te zijn.
kaanmijo schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 21:39:
[...]

Is dit gameplay? Het ziet er namelijk een beetje te goed uit voor gameplay van een PS4 game om heel eerlijk te zijn.
Op NeoGAF zijn er mensen die aan het spelen zijn met de photomode. Sowieso zijn de cutscenes allemaal realtime gerenderd. Dit is dus gameplay ja.

Edit: Deze is ook vet.

http://i.imgur.com/OeJjtvl.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door bram1984 op 30-04-2016 21:54 ]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Neemt niet weg dat de kwaliteit in cutscenes wel hoger is dan tijdens echte gameplay.

Maar wat ik van de neogaf screenshots heb gezien ziet het er erg goed uit, ook tijdens gameplay.

Chaoss schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 21:57:
Neemt niet weg dat de kwaliteit in cutscenes wel hoger is dan tijdens echte gameplay.

Maar wat ik van de neogaf screenshots heb gezien ziet het er erg goed uit, ook tijdens gameplay.
In de footage tot nu toe lopen cutscenes naadloos over in gameplay.

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-11 09:22
Deze game is dan ook gods geschenk aan de mensheid.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
bram1984 schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 22:15:
[...]

In de footage tot nu toe lopen cutscenes naadloos over in gameplay.
Dat was bij bij het vorige deel ook al zo, toch pak je op neogaf de screenshots die tijdens een cutscene zijn gemaakt er zo tussenuit, die bevatten meer detail. Is ook niet vreemd tijdens een cutscene is meer CPU power beschikbaar want er is geen AI, geen input vd speler etc.

Maar hoe dan ook is het een mooie game, kan niet wachten tot ik er aan kan beginnen!

Verwijderd

Toch maar Uncharted 4 in de preorder gedaan in de PS Store.

Ik leef maar 1 keer en Uncharted games bevallen me wel.
Chaoss schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 23:10:
[...]

Dat was bij bij het vorige deel ook al zo, toch pak je op neogaf de screenshots die tijdens een cutscene zijn gemaakt er zo tussenuit, die bevatten meer detail. Is ook niet vreemd tijdens een cutscenes is meer CPU power beschikbaar want er geen ai, geen input vd speler etc.

Maar hoe dan ook is het een mooie game, kan niet wachten tot ik er aan kan beginnen!
Volgens mij niet, maar inderdaad.

http://www.gamespot.com/a...raphics-rea/1100-6428891/

• Sosua
  • Laatst online: 21:21
Enig idee hoe laat de nieuwe psplus games live gaan?

Verwijderd

Sosua schreef op zondag 01 mei 2016 @ 08:30:
Enig idee hoe laat de nieuwe psplus games live gaan?
3 mei rond 13 uur.

• Sosua
  • Laatst online: 21:21
Thx, was een mooie dag voor wat tropico. Even wachten maar dan..

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

dvdkiwi schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 20:01:
[...]

Ik kijk wel een lore video op Youtube of zo, heb geen zin om eerst 3 spellen door te lopen voordat ik een nieuw spel kan beginnen ;) Er zal toch zeker wel een en ander uitgelegd gaan worden in de nieuwe game?
Grafisch zijn ze mij enorm mee gevallen zien er beter uit dan andere PS4 titels.

Heb 1 en 2 nu uitgespeeld. maar ben het lompe gekreun en rare camera angles nu echt kotsbeu. dus wacht een paar maandjes om 3 te gaan spelen..

Tegen die tijd kan ik deel 4 vast wel voor een knap prijsje op MP scoren ;)

dvdkiwi schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 20:01:
[...]

"Lore" ook echt. Zo diep is Uncharted niet hoor. En zonde. Je mist 3 vette games. Ik ben er in een ruk doorheen gegaan. Grafisch prima te doen. Deel 2 en 3 kunnen nog best mee met veel nieuwere games.

Ik ga er niet vanuit dat ze de achtergrondverhalen van alle karakters nog eens gaan toelichten. Ze hebben 1 t/m 3 niet voor niets geremastered. Ze gaan er dus vanuit dag iedereen die gespeeld heeft die aan 4 gaat beginnen.
Gister een leuke docu gekeken op Netflix :)

Videogames: The Movie

Gaat over de geschiedenis van videogames!
Leuk om te zien hoe het is opgekomen, tot aan de PS4.
(Beetje PS4 offtopic, maar hey we zijn allemaal gamers toch?)

Als je het zo ziet krijg je meer 'respect' voor hoe je spellen worden gemaakt en bedacht :)

Alleen het intro al, laat mooi de evolutie zien van de graphics/mogelijkheden..

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Hlg2Rck5msk]

Zeker een aanrader! :D

[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 01-05-2016 11:21 ]

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-11 12:32
bram1984 schreef op zondag 01 mei 2016 @ 10:18:
[...]

"Lore" ook echt. Zo diep is Uncharted niet hoor. En zonde. Je mist 3 vette games. Ik ben er in een ruk doorheen gegaan. Grafisch prima te doen. Deel 2 en 3 kunnen nog best mee met veel nieuwere games.

Ik ga er niet vanuit dat ze de achtergrondverhalen van alle karakters nog eens gaan toelichten. Ze hebben 1 t/m 3 niet voor niets geremastered. Ze gaan er dus vanuit dag iedereen die gespeeld heeft die aan 4 gaat beginnen.
Mwoah, je hebt bij geen enkele uncharted echt een eerdere game hoeven spelen om te weten hoe de vork in de steel zit. Het boeit verder ook niet, al zul je misschien niet de diepgang meekrijgen als anders. Maar bij dit soort games is het toch altijd gameplay > story, dus wat dat betreft hoef je niks vooraf te doen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Het is vooral leuk om de achtergrond van de karakters te kennen en hun eerdere relaties etc. Ik zou het wel aanraden om de eerdere delen te spelen, maar het is inderdaad geen vereiste.

Ik zou nu niet meer beginnen met de oude delen, ben je straks uncharted moe voordat je aan deel 4 begint.
Uncharted zijn net AC games, je speelt ze allemaal op dezelfde manier weg. :+
Ik zou ze dus inderdaad ook niet te kort achter elkaar spelen.

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Als je perse nog 1 van de Uncharted games wil spelen voor deel 4 uitkomt zou ik het 2e spel nog eens gaan spelen, simpelweg het beste deel uit de reeks tot nu toe.

Smiling as the shit comes down...

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:03
dutchgio schreef op zondag 01 mei 2016 @ 12:22:
Uncharted zijn net AC games, je speelt ze allemaal op dezelfde manier weg. :+
Ik zou ze dus inderdaad ook niet te kort achter elkaar spelen.
Zelfs na een paar jaar geen AC gespeeld te hebben kan ik me niet ertoe zetten om syndicate verder te spelen. Voelt te veel als been here done that. En de missies lijken op klusjes. Of ik word gewoon ouder... Dat kan ook nog.
Iemand de paragon beta aan het spelen en wat vind je er van, wou hem graag uitproberen maar niet echt de kans er voor gehad.

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:45
maukoo schreef op zondag 01 mei 2016 @ 13:09:
[...]

Zelfs na een paar jaar geen AC gespeeld te hebben kan ik me niet ertoe zetten om syndicate verder te spelen. Voelt te veel als been here done that. En de missies lijken op klusjes. Of ik word gewoon ouder... Dat kan ook nog.
Ik vind syndicate juist heerlijk wegspelen en verfrissend. Deze heb ik echt achter elkaar uitgespeeld omdat ik steeds zin had om verder te gaan.
Uncharted vind ik juist veel van hetzelfde en minder dan de meeste mensen. Ziet er leuk uit maar ik vind het vrij saai. Dat heb ik met tomb raider ook. Het ligt je of niet. Ga m wel spelen maar nietgelijk met de release.
Impressie crosspost uit het Uncharted topic (geen spoilers).
Over de lengte: de game is om en nabij vergelijkbaar met The Last of Us. Heb al van meerdere mensen gelezen dat ze er rond de 15 uur mee bezig zijn geweest.

Verder zijn de impressies naar verwachting. De beste Uncharted uit de reeks en sommigen vinden de game beter dan The Last of Us, dus dat zegt ook wat. Er schijnt wel iets minder combat in te zitten en wat meer nadruk te zijn op story en exploring (wat ik persoonlijk helemaal niet erg vind). De hele game neigt blijkbaar iets meer naar The Last of Us.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
bram1984 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 09:20:
Impressie crosspost uit het Uncharted topic (geen spoilers).

[...]
Dat klinkt positief. Het op mijn gemak rondlopen en exploren vond ik een heel sterk punt van TLOU. Uncharted, hoe leuk ik de games ook vind, was vaak veel schietwerk.

Dus ik juich dit alleen maar toe :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Brad Pitt
Indien veel schieten/combat dan behoorlijk balen, echter is het helaas toch een insta-buy dus whatever ook :P

• Brad Pitt
Er staat iets minder. Dat kan alsnog teveel zijn.

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 10:08:
Gelekte Star Wars Call of Duty reveal trailer.

[video]
Erg vet weer en de toekomst setting is helemaal niet zo erg.

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Ik ben benieuwd hoe het zich allemaal gaat uitpakken... ziet er wel tof uit

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:51
Denk als ze COD4 remastered met MP uitbrengen , die het beter gaat doen kwa verkoop.

• Scrisissszzz
bram1984 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 10:08:
Gelekte Star Wars Call of Duty reveal trailer.

[video]
Jezus Star Wars meets Halo meets Mass Effect.. Heeft toch niks meer met COD te maken..

Waarschijnlijk met space zombie mode :P

[ Voor 6% gewijzigd door Scrisissszzz op 02-05-2016 10:30 ]

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op maandag 02 mei 2016 @ 10:30:
[...]

Jezus Star Wars meets Halo meets Mass Effect.. Heeft toch niks meer met COD te maken..
Vind het er tof uitzien maar het is totaal geen COD meer inderdaad.
[...]

Dat heeft de huidige cod al een beetje. :)
En IW is niet de maker die de zombie modus toevoegt. :)

Maar het is maar goed dat BF5 'gewoon' in het WWI(I) genre gaat zitten en niet mee doet aan dit futuristische gedoe...

[ Voor 14% gewijzigd door dutchgio op 02-05-2016 10:32 ]

dutchgio schreef op maandag 02 mei 2016 @ 10:31:
[...]

In AW zitten ook zombies, dus dat zegt niet zoveel.

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:51
[...]
Maar het is maar goed dat BF5 'gewoon' in het WWI(I) genre gaat zitten en niet mee doet aan dit futuristische gedoe...
Is dat al zeker? as vrijdag is presentatie toch?

• Scrisissszzz
COD was leuk tot Black Ops 2. Toen was ik er klaar mee. In de categorie shooter ga ik me veel liever uitleven op de campaign van Doom :)

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Nazi's.... From Zie Moooon!!!

• Scrisissszzz
RoRoo schreef op maandag 02 mei 2016 @ 10:45:
[...]

Nazi's.... From Zie Moooon!!!
Haha die film had ik inderdaad in mijn hoofd! Die is zo slecht dat ie lachen is :D

• Poulske
[...]

Waarschijnlijk wordt het Bad Company 3, alleen door de vele easter eggs in Mirrors Edge Catalyst denk ik dat.

Verwijderd

baronruud schreef op maandag 02 mei 2016 @ 10:29:
Denk als ze COD4 remastered met MP uitbrengen , die het beter gaat doen kwa verkoop.
Ik ben ook voor. Ik vraag me dan alleen wel af of ze dan niet aan roofbouw doen. Het geld verdwijnt weliswaar in hetzelfde laatje, maar de community wordt wel opgesplitst...

Daarnaast, meer in algemene zin, zou het wellicht wel raar zijn wanneer een remake beter zou gaan verkopen dan een nieuwe titel. Juist wanneer veel mensen klagen over de grote hoeveelheid remakes op deze generatie tot dusver. Al zullen mensen die er wel op zitten te wachten zich hierover waarschijnlijk minder vaak uitlaten op openbare fora of websites.
Scrisissszzz schreef op maandag 02 mei 2016 @ 10:41:
COD was leuk tot Black Ops 2. Toen was ik er klaar mee. In de categorie shooter ga ik me veel liever uitleven op de campaign van Doom :)
Ben überhaupt helemaal klaar met multiplayer games. Levert me meer frustratie dan plezier op en ik kan veel meer genieten van een goede singleplayer met een tof verhaal. Ik ben er denk ik te oud voor. Al die 15 jarige kiddo's zijn veel sneller.
Modern Warfare is daar natuurlijk een positieve uitzondering op, de beste COD ooit en dat zal ook nog wel even zo blijven...
En de roep om terug naar dat genre in plaats van het toekomstige geneuzel wordt ook alleen maar groter.
Als ze m dus als losse game gaan verkopen wordt dat geheid een groter succes mits het een goed uitgevoerde remaster is.

[ Voor 6% gewijzigd door dutchgio op 02-05-2016 11:09 ]

• Scrisissszzz
bram1984 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 11:07:
[...]

Ben überhaupt helemaal klaar met multiplayer games. Levert me meer frustratie dan plezier op en ik kan veel meer genieten van een goede singleplayer met een tof verhaal. Ik ben er denk ik te oud voor. Al die 15 jarige kiddo's zijn veel sneller.
Klopt, echte MP speel ik ook niet meer. COD speelde ik trouwens ook niet voor de MP maar voor de campaign.

Geef mij ook maar een goed single player verhaal en game. Coop kan ik dan wel zeker waarderen. Veel games die ervoor zijn gemaakt worden ook veel leuker in coop :)

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Ziet er wel vet uit. Hoop de campaign weer goed is deze keer. Infinity Ward heeft veel talent aangetrokken na de post-MW3 leegloop, waaronder de voormalige narrative en lead game designers van Naughty Dog. Ook de lead designer van MW2 is terug, en begin dit jaar kwam de director van Rise of the Tomb Raider daar nog bij. Genoeg knappe koppen dus, maar we zullen zien.

Voor Battlefield lijkt WW2 me top, of Vietnam, of het lieftst zelfs Bad Company 3, maar ik denk - gezien het succes van BF3 en BF4 - dat de setting toch eerder in het verlengde van de huidige game zal liggen, misschien de nabije toekomst.

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01:28
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2016 @ 10:18:
[...]

Erg vet weer en de toekomst setting is helemaal niet zo erg.
Toekomst setting niet zo erg? Fucking spaceships en shit, als je dat wegdenkt is het niet zo erg nee. :')

Geef mij de remaster maar. Dit is geen Call of Duty meer.
Maakt dennis toch niet uit, zolang het COD is een ps4 game is zal hij het spelen. :)

[ Voor 15% gewijzigd door dutchgio op 02-05-2016 11:15 ]

Elysi schreef op maandag 02 mei 2016 @ 11:11:
Ziet er wel vet uit. Hoop de campaign weer goed is deze keer. Infinity Ward heeft veel talent aangetrokken na de post-MW3 leegloop, waaronder de voormalige narrative en lead game designers van Naughty Dog. Ook de lead designer van MW2 is terug, en begin dit jaar kwam de director van Rise of the Tomb Raider daar nog bij. Genoeg knappe koppen dus, maar we zullen zien.

Voor Battlefield lijkt WW2 me top, of Vietnam, of het lieftst zelfs Bad Company 3, maar ik denk - gezien het succes van BF3 en BF4 - dat de setting toch eerder in het verlengde van de huidige game zal liggen, misschien de nabije toekomst.
Of je nu blij moet zijn met de lead designer van MW2, betwijfel ik. Over onbalans gesproken. Die game zit online echt zo verschrikkelijk slecht in elkaar. Van de maps tot de perks (OMA, Commando etc.) aan toe.

Verwijderd

Black Ops III is ook heerlijk om te spelen en dat is ook een beetje een toekomst setting.

Ik heb van alle tot nu toe Call of Duty's genoten behalve Advanced Warfare.

Laat Infinite Warfare maar snel komen in november.

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2016 @ 11:25:
Black Ops III is ook heerlijk om te spelen en dat is ook een beetje een toekomst setting.

Ik heb van alle tot nu toe Call of Duty's genoten behalve Advanced Warfare.

Laat Infinite Warfare maar snel komen in november.
Je hebt van alle CoD's genoten behalve Advanced Warfare en dit gaat in dezelfde richting en zelfs nog verder?

Maar toch kun je niet hierop wachten. Ik vind dat een beetje vreemd.

PSN: Alvanosa

Ik denk dat het de bedoeling is van de nieuwe cod, dat je zelf maar de historische setting moet indenken met je fantasie, anders weet ik ook niet meer wat ze daar allemaal denken bij tryarch.

Ach misschien koop in de cod 4 remaster, als die mooi geprijst is. Maar ga sowieso toch eerst voor de nieuwe battlefield.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-11 11:20
Voor de Chrome gebruikers....

Kwam er net achter dat er een PSN Store extension is voor de Chrome browser, waarmee je veel fijner je download lijst / library kan inzien en gelijk alles kan downloaden....best nice!

Klik hier voor de Chrome extension....

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/w-37HDyj7Y3SWU5GxOfTCWnXoXio1Sl70bbrvSERXnwb0ekbCiPYMiRCE8ozgOBtuUE4y_5u=s640-h400-e365-rw

PSN: Maichel

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-11 09:53

Griffin

Is mythical

[...]

Dit is wat ik ervaar als COD:
YouTube: Call of Duty 1 - Mission 1 :P

Verwijderd

Alvanosa schreef op maandag 02 mei 2016 @ 11:35:
Je hebt van alle CoD's genoten behalve Advanced Warfare en dit gaat in dezelfde richting en zelfs nog verder?

Maar toch kun je niet hierop wachten. Ik vind dat een beetje vreemd.
Advanced Warfare ging gewoon veel te snel voor mij.

Black Ops III en alle andere CoD's waren heerlijk om te spelen.

Als Infinite Warfare net zo snel gaat worden als Advanced Warfare is het minder leuk.

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Maichel schreef op maandag 02 mei 2016 @ 11:46:
Voor de Chrome gebruikers....

Kwam er net achter dat er een PSN Store extension is voor de Chrome browser, waarmee je veel fijner je download lijst / library kan inzien en gelijk alles kan downloaden....best nice!

Klik hier voor de Chrome extension....

[afbeelding]
Ik gebruik zelf een andere die er (afgaande op het plaatje) iets gelikter uit ziet.
Dat is PSDLE.

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/8wIgr14zQgj2sYQF7jVq__yaNZBnSicBaSMtTLBB4SF7xDM-Nwr4pSn73ynvYz2cdGoUvaOy=s640-h400-e365-rw

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Battlefield is op facebook alweer goed aan het teasen :P

https://www.facebook.com/.../videos/1208760322469374/

• djmelvee
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2016 @ 12:04:
[...]

Advanced Warfare ging gewoon veel te snel voor mij.

Black Ops III en alle andere CoD's waren heerlijk om te spelen.

Als Infinite Warfare net zo snel gaat worden als Advanced Warfare is het minder leuk.
Heb je 1, 2 en 3 uberhaupt gespeeld? Of cod4? :')

Verwijderd

djmelvee schreef op maandag 02 mei 2016 @ 12:17:
Heb je 1, 2 en 3 uberhaupt gespeeld? Of cod4? :')
CoD 1,2,3 en 4 heb ik allemaal gespeeld inderdaad.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-11 11:20
Klor schreef op maandag 02 mei 2016 @ 12:06:
[...]
Ik gebruik zelf een andere die er (afgaande op het plaatje) iets gelikter uit ziet.
Dat is PSDLE.

[afbeelding]
Ah nice!, ook een hele goeie ja en ook nog eens met een export functie...beter dus :)

PSN: Maichel

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Valt me nu pas op hoeveel meer je het geluid van de wapens merkt, als er niet continu op de achtergrond bler muziek of ontploffingen te horen zijn.

Klinkt een stuk beter zo.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Muziek in dat level is wel heel goed gedaan. :)

Epische momenten en hele dikke fun met de multiplayer zonder al dat perks gezeur etc. gewoon je gun met paar kogels en kijk maar wie het beste is met skills :)

_/-\o_

• djmelvee
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2016 @ 12:36:
[...]

CoD 1,2,3 en 4 heb ik allemaal gespeeld inderdaad.
Dan is je conclusie dat dit weer 'echt cod' is al helemaal niet te begrijpen. Zucht.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
djmelvee schreef op maandag 02 mei 2016 @ 13:21:
[...]

Dan is je conclusie dat dit weer 'echt cod' is al helemaal niet te begrijpen. Zucht.
Wat zou jou het uit maken wat hij er van vind joh, waar maak je je druk om haha.

• djmelvee
WeAreLegion schreef op maandag 02 mei 2016 @ 13:22:
[...]

Wat zou jou het uit maken wat hij er van vind joh, waar maak je je druk om haha.
Dat er altijd zo extreem overdreven enthousiast op wordt gereageerd alsof alles geweldig is en hoe het hoort te zijn. Beetje om moe van te worden, af en toe. Maar je hebt gelijk, waar maak ik me druk om :')
Nou nu toch officieel nadat het al uitlekte:
nieuws: Call of Duty: Infinite Warfare en remake van Modern Warfare komen 4 n...

Maar 10 maps in de remaster. Dat wordt dus weer flink melken, de andere maps als DLC. :+
Pagina: 1 ... 109 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link