• Nick112
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-05-2024
Hallo Tweakers,

Ik zit met een kwestie waarbij jullie mij hopelijk van advies kunnen voorzien.
Ik heb altijd gezegd dat ik aankomende september mijn ps3 wil vervangen door een ps4 met fifa 17.
Echter ben ik de ps3 nu al een beetje beu en was ik aan het kijken of ik me een ps4 en fifa 16 kan veroorloven. Nu kwam ik echter het verhaal van de ps4 neo tegen. Dit riep natuurlijk weer allemaal vragen bij mij op.
Wat raden jullie mij aan?
Ik wil de playstation voornamelijk gebruiken voor de snelle plug and play spelletjes zoals fifa en call of duty, verder films kijken, Netflix etc.

Voor de serieuzere spelletjes zoals battlefield en cs:go heb ik nog een mooie pc staan met o.a. een GTX680.

Zou ik wachten tot een evt. prijsverlaging van de ps4? Zou de neo de moeite (geld+wachten) waarde zijn? Of gewoon nu de ps4 halen en lekker doorsparen voor een upgrade van mn PC om straks BF5 etc te kunnen spelen.

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-11 13:08
Nick112 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 12:21:
Hallo Tweakers,

Wat raden jullie mij aan?
Ik wil de playstation voornamelijk gebruiken voor de snelle plug and play spelletjes zoals fifa en call of duty, verder films kijken, Netflix etc.

Voor de serieuzere spelletjes zoals battlefield en cs:go heb ik nog een mooie pc staan met o.a. een GTX680.

Zou ik wachten tot een evt. prijsverlaging van de ps4? Zou de neo de moeite (geld+wachten) waarde zijn?
Ik zou in jouw geval dan nog een half jaartje wachten. De PS4 kan er tenslotte alleen maar goedkoper worden ;)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Sagat schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 12:04:
[...]

Ik ben ook geen actieve speler, maar ben juist voor de 2gb schijf gegaan, het laatste wat ik wil, als ik een uur gametijd heb, dat ik eerst een spel opnieuw moet gaan downloaden/installeren.
Hmm dus jij hebt alleen de Netflix app die erop past? :+

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:31
bram1984 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 12:49:
[...]

Hmm dus jij hebt alleen de Netflix app die erop past? :+
Ik zal is kijken naar mijn schijf ruimte, nog geen meldingen gehad van ruimte gebrek iig (pcies waarom ik direct geupdate heb bij mijn aanschaf)

10 second ninja DONE

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Sagat schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 12:53:
[...]

Ik zal is kijken naar mijn schijf ruimte, nog geen meldingen gehad van ruimte gebrek iig (pcies waarom ik direct geupdate heb bij mijn aanschaf)
Bram doelde op jouw schrijffoutje... een disk ingebouwd van 2GB... Je bedoelde waarschijnlijk gewoon 2TB ;)
Vandaar zijn vraag of je alleen Netflix op jouw schijf kwijt kan... :')

• disbehave
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ik wil een PS4 kopen en zag deze aanbieding bij gamemania. Goede deal of zijn dit soort bundels vaker voor deze prijs in de aanbieding?

Afbeeldingslocatie: http://www.gamemania.nl/Content/_preorderacties/sales_ps4_ratchet&clank_controller.jpg
Prima deal lijkt me.
Een 500GB met 2 controllers is 388 euro.
En dan zit R&C er bij jouw bundel ook nog bij.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-11 13:10
dvdkiwi schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 13:29:
Prima deal lijkt me.
Een 500GB met 2 controllers is 388 euro.
En dan zit R&C er bij jouw bundel ook nog bij.
Is bijna gratis ja

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:17
Een goeie promotie stunt zou ik zeggen :)
Maar ik heb wel zin om op een drijfnatte koningsdag mn tijd in deze game te steken!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:05

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Het wordt pas interessant als Nederlandse winkels U4 gaan verkopen..

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik haal U4 op releasedag op bij GameMania, voor het eerst in mijn leven daar een game gekocht. Puur omdat ze daar 2 games accepteren die ik via MP of de pirecwatch totaal niet kwijt kwam en daar wel. Normaal gun ik ze daar mijn geld niet :P

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 10:59:
Zijn hier nog mensen die wel eens Elder scrolls online spelen? ik heb hem al een tijd op mn PS4 staan. Maar elke keer als ik eraan begin dan haak ik vrij snel weer af. Nu is het absoluut geen topper, maar ik zou er wel wat meer uit mogen halen. Iemand zin om het nieuw leven in te blazen? Het ESO topic is ook al dood..
Heb hetzelfde als jij gehad met de game, en ook snel afgehaakt, erg jammer want de game lijkt me wel leuk.
Kan eventueel donderdag of het weekend?
Laat maar weten.

Verwijderd

Nog even werken en dan los met twee nieuwe games: Rocketbirds en Alienation! Voor beiden had ik bij hoge uitzondering een preorder geplaatst. Ik heb er nu al zin in! :D

Alienation werd overigens gisteren al gedownload, maar er zat een tijdslot op. :'(

Hopelijk werkt de online multiplayer van Rocketbirds naar behoren. :) Anyway, we'll see...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2016 16:25 ]

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

New on PS Store this week: Alienation, Severed, Hitman ep. 2, TWD: Michonne ep.3, more:

Klik Hier voor meer Info

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cg-Od7LVEAAjSU9.jpg

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Als we de voorgaande games van Housemarque erbij pakken (ResoGun en Helldivers) zijn de verwachtingen bij mij in elk geval hoog. Reviews zijn tot nu toe vrij lovend.

Wel sneu trouwens dat de Art Lead van de game zo vlak voor de release overlijdt op 42-jarige leeftijd: http://www.housemarque.co...eveloper-has-passed-away/

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Chaoss schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 15:03:
Het wordt pas interessant als Nederlandse winkels U4 gaan verkopen..
Nee hoor, genoeg manieren om deze al uit het buitenland te halen. Of genoeg mensen om dit aan door te geven :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-11 15:48
Ik gebruik laatste tijd wat vaker remote play om mijn games op mijn pc te spelen, aangezien de tv wel eens word gebruikt bij ons in huis.

Nu gebruikte ik ook vaak de stream naar twitch functie zodat 2 vrienden mee konden kijken naar m'n gameplay, beetje lollen etc. Nu kan dit alleen niet via remote play, helaas.. weet iemand of dit iets tijdelijks is? gaat dit ooit zo worden dat het wel kan?
Ik heb namelijk geen zin om een capture card daarvoor te gaan kopen

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
MyKey schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 21:27:
Ik gebruik laatste tijd wat vaker remote play om mijn games op mijn pc te spelen, aangezien de tv wel eens word gebruikt bij ons in huis.

Nu gebruikte ik ook vaak de stream naar twitch functie zodat 2 vrienden mee konden kijken naar m'n gameplay, beetje lollen etc. Nu kan dit alleen niet via remote play, helaas.. weet iemand of dit iets tijdelijks is? gaat dit ooit zo worden dat het wel kan?
Ik heb namelijk geen zin om een capture card daarvoor te gaan kopen
Waarschijnlijk niet. Lijkt me een technische beperking. Huidige PS4 CPU mist nogal wat spierkracht. Misschien wordt het op de PS4 Neo mogelijk, evenals 1080p capturen/streamen.
Misschien een beetje non-nieuws, maar uncharted ontkomt het niet aan marketing, gezien de game word gepromoot tijdens de halve finales van de champions league.

http://www.pu.nl/artikele...-aankomende-week-onthuld/

Activision gaat zonde schaamte door," infinity warfare" ...........

[ Voor 33% gewijzigd door Nieuwevolger op 26-04-2016 22:12 ]

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-11 03:51

Turfschipper

Hup NAC

Kan je pc niet je desktop streamen Mykey?
Nieuwevolger schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 21:48:
Misschien een beetje non-nieuws, maar uncharted ontkomt het niet aan marketing, gezien de game word gepromoot tijdens de halve finales van de champions league.

Ze weten van gekheid niet meer wat ze moeten verzinnen. Kansloos.

Overigens wordt Uncharted 4 al volop gespeeld as we speak. Kijk uit voor spoilers dus.

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-11 12:32
bram1984 schreef op woensdag 27 april 2016 @ 09:02:
[...]

Ze weten van gekheid niet meer wat ze moeten verzinnen. Kansloos.

Overigens wordt Uncharted 4 al volop gespeeld as we speak. Kijk uit voor spoilers dus.
Wow, dat is bijna 2 weken voor release :X

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

The PlayStation Store Deal of the Week is Need For Speed. Save cash on EA’s acclaimed racer voor €24,99:

Klik Hier voor deze Aanbieding

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ChCp7R7UkAAyi4x.jpg:large
Nieuwevolger schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 21:48:

En nog een remaster van Modern Warfare in de speciale editie ook. :*)

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-11 20:42
Dus om weer eens een fatsoendelijke CoD te spelen moet je eerst de nieuwe (dure special edition) troep aanschaffen. :+

Modern Warfare was laatste CoD die ik met plezier heb gespeeld. En ik verwacht niet dat ze de MP van MW remasteren, nou ja kleine hoop dan maar. :)

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-11 21:05
Elysi schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 21:40:
[...]

Waarschijnlijk niet. Lijkt me een technische beperking. Huidige PS4 CPU mist nogal wat spierkracht. Misschien wordt het op de PS4 Neo mogelijk, evenals 1080p capturen/streamen.
Ik denk het ook. Ik vermoed dat er een hardwarematige chip inzit die het beeld transcode. Dit kan hij natuurlijk maar 1x doen, dus het wordt gebruikt of voor de stream, of voor remote play.

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 08:51

• Sagat
ralph075 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 13:02:
[...]

Bram doelde op jouw schrijffoutje... een disk ingebouwd van 2GB... Je bedoelde waarschijnlijk gewoon 2TB ;)
Vandaar zijn vraag of je alleen Netflix op jouw schijf kwijt kan... :')
:$ Yup....dat was idd niet helemaal wat ik bedoelde...

10 second ninja DONE

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Here’s the full line-up of games available for download on 3rd May:

Tropico 5 (PS4)
Table Top Racing: World Tour (PS4)
Bionic Commando Rearmed 2 (PS3)
LocoRoco Cocoreccho! (PS3)
Switch Galaxy Ultra (PS Vita, PS4)
God of War: Ghost of Sparta (PSP, PS Vita)

https://blog.eu.playstati...0&adbpl=tw&adbpr=36969785

[ Voor 26% gewijzigd door Origins op 27-04-2016 17:44 ]

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Origins schreef op woensdag 27 april 2016 @ 17:44:

Tropico 5 (PS4)

Table Top Racing .... vet!!! Best n OK line up denk ik....

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
leuke line up inderdaad, zal al vaak te twijfelen op tropico te halen in de sale maar elke keer net niet gedaan.
table top racing lijkt me ook wel grappig met wat maatjes online.

• Paulus07
  • Niet online
table top racing. is dat niet gewoon micro machines? Dat speelde ik op de sega best veel :P

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Topmaand wat mij betreft

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:05

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Tropico 5 lijkt me ook wel wat, 2 goeie Games voor de ps4, een goeie lineup van PS+ dit keer.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-11 01:31
Top, Tropico 4 altijd op de Xbox 360 gespeeld en werkt best goed met een controller. 5 schijnt wel iets minder te zijn.

• mastachilla
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-11 20:25
Goede ps+ maand. Tropico al een aantal keer getwijfeld om te kopen. En table top racing klinkt als een soort micro machines? Lijkt me top!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-11 15:09
Yes Tropico 5. Gelukkig geen Watch Dogs. :)

• MisterMichel
  • Laatst online: 09-11 19:36
Ik heb Tropico 5 enkele maanden geleden voor een leuk prijsje 2e hands aangeschaft. Geen moment spijt van gehad. Leuk sfeertje met de muziek, vrolijke kleurtjes en humor.
De campaign heb ik nog niet afgerond; ben bijna halverwege. Ik doe 't lekker rustig aan. Het is een leuk spel om tussendoor op te pakken.
Multi-player is erg stil maar ik kan me indenken dat dat nu juist een kleine boost zal krijgen - ook al is het tijdelijk.

PSN ID: MrMichel_75

Verwijderd

Best een aardige maand, al heb ik de PS3 games al wel. Tropico 5 altijd al eens willen proberen, maar terughoudend geweest omdat een dergelijke game niet altijd even lekker speelt op console. De DLC laat ik wel links liggen, denk ik. 20 euro per stuk... :o

Table Top Racing en Switch Galaxy ga ik ook zeker proberen. :) De DLC (met Trophies) van laatstgenoemde game komt trouwens volledig ten goede aan een goed doel welke de ontwikkelaar wil ondersteunen. Daar kwam ik gisteren achter.

Jammer dat geruchten nimmer kloppen, maar anders kunnen de fora daar niet meer vol schrijven. ;)

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

bram1984 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 18:52:
Iemand al bezig met Alienation? Is het vet?
Gisteren een half uurtje kunnen spelen, maar dat beviel prima! Mooie graphics, soepele gameplay, en soms nog best pittig, maar dat komt vooral door het wennen nog even aan de controls.
Ben een tank class, maar zit er pas net in, dus dat maakt volgens mij nog niet zo veel verschil.

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-10 17:12
Hoe is de learning curve van Tropico 5? Zit er een goede tutorial bij?

Management sims staan bij mij altijd bekend als games waar je heel veel tijd in moet stoppen om de basics onder de knie te krijgen :P

• Paulus07
  • Niet online
Eindelijk beetje interessante games die het spelen wel waard zijn, maarja, mei-maand is uncharted maand :P
ReCreator schreef op donderdag 28 april 2016 @ 09:17:
[...]

Gisteren een half uurtje kunnen spelen, maar dat beviel prima! Mooie graphics, soepele gameplay, en soms nog best pittig, maar dat komt vooral door het wennen nog even aan de controls.
Ben een tank class, maar zit er pas net in, dus dat maakt volgens mij nog niet zo veel verschil.
Ik heb 'm inmiddels ook gehaald. Ziet er fraai uit inderdaad. Controls erg wennen. Reloaden onder R3 blijft lastig. Nu helemaal, omdat je nog een keer kan drukken om sneller te reloaden.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-11 21:42
Ps4 zit op 40 miljoen shipped consoles sinds 31 maart:

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1212645
Blijft maar geld produceren die ps4!!
Afbeeldingslocatie: https://farm2.staticflickr.com/1624/26501608141_de56eda805_o.gif
Plus nog een bizar detail :
Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/psn59uif.png

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Sagat
dutchgio schreef op woensdag 27 april 2016 @ 18:29:
Klinkt wel interessant, maar waar is Watch Dogs? :+
Nee waar is Tetris?! :P

Maar hoewel ik persoonlijk geen fan ben van strat games, vind ik dit idd een prima line up.
Watch dogs lijkt me ook niet geweldig. Dus die mis ik niet.

10 second ninja DONE

• MisterMichel
  • Laatst online: 09-11 19:36
yinx84 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 09:21:

Management sims staan bij mij altijd bekend als games waar je heel veel tijd in moet stoppen om de basics onder de knie te krijgen :P
Er zit een goede tutorial bij. Ik raad je aan die ook eerst te doen voordat je aan de campaign of aan een sandbox sessie begint.
Als je na de tutorial aan de campaign begint, wordt het geleidelijk aan moeilijker. In het begin heb je nog maar een beperkte keuze uit gebouwen, edicts, tegenstanders, handelroutes, .... Die worden naarmate je verder in de campaign komt steeds uitgebreider.
Let wel op dat je je eilandjes in een goede gezondheid laat bij iedere campaign missie. Niet zomaar afraffelen. Je komt namelijk steeds weer terug op die eilandjes bij vervolg missies in de campaign. Mocht je er een rommeltje van hebben gemaakt, kun je eerst de rotzooi opruimen voordat je aan de echte missie kunt beginnen. Op zich kan dat ook leuk zijn trouwens :+

PSN ID: MrMichel_75

Sagat schreef op donderdag 28 april 2016 @ 09:59:
[...]

Nee waar is Tetris?! :P

Maar hoewel ik persoonlijk geen fan ben van strat games, vind ik dit idd een prima line up.
Watch dogs lijkt me ook niet geweldig. Dus die mis ik niet.
Had ook best gemogen inderdaad. :)

Maar inderdaad een prima line up, Tropico is toch een soort van full-priced al valt de game wel wat tegen geloof ik.
Table top racing kan wel eens een Rocket League gaan worden. Uiteraard wel iets minder groot als RL is geworden, maar zo af en toe een potje kan best leuk zijn.

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-11 12:18
Leuke lineup voor PSN+ zeg! Eindelijk games die ik wel eventjes wil spelen, al is het maar 1 avondje.

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

bram1984 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 09:42:
[...]

Ik heb 'm inmiddels ook gehaald. Ziet er fraai uit inderdaad. Controls erg wennen. Reloaden onder R3 blijft lastig. Nu helemaal, omdat je nog een keer kan drukken om sneller te reloaden.
Ja dat reloaden onder R3 is niet zo heel fijn... valt misschien wel te remappen... heb ik nog niet naar gekeken.

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:17
Nooit van Tropico gehoord, maar nu ik er naar zit te kijken, lijkt me dat echt een vette game!
Ook nog Uncharted erbij, deze maand weer genoeg te spelen :)

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Wel zin in Tropico 5 ja. Mooi voor het lange weekend. :)

www.gevoeligeplaten.nl

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Lijkt me tof, maar collega van me zegt dat ie het allemaal al wel gezien heeft

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-11 15:07
WeAreLegion schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:31:
Lijkt me tof, maar collega van me zegt dat ie het allemaal al wel gezien heeft
Oh ok, shit, nou dat scheelt mij weer downloaden en zo dan. Thx!

Nickname does not reflect reality

yinx84 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 09:21:

Geinig dat je het zegt, met de tutorial uit de demo liep ik alvast en daarna maar de demo van m'n ps4 gegooid, maar ik zal tropico 5 weer een kans geven, ook al word dat lastif straks met uncharted.
Ik verheugde me enorm op de nieuwe Doom..
Maar ik word waarschijnlijk oud, en dit vind ik toch echt te donker en te snel ;w

Niet dat ik niet van snelle gameplay hou, maar dit voelt meer als een massive multiplayer tegen bots dan echt een goed tactisch singleplayer verhaal..

• WeAreLegion
  • Niet online
Brad Pitt schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:36:
[...]

Oh ok, shit, nou dat scheelt mij weer downloaden en zo dan. Thx!
Geen dank hoor! Denk help even mee.

Maar goed even zonder dolle, het lijkt me wel grappig maar vond de multiplayer helaas niet zoveel aan.
poor Leno schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:47:
[...]

Ik verheugde me enorm op de nieuwe Doom..
Maar ik word waarschijnlijk oud, en dit vind ik toch echt te donker en te snel ;w

Niet dat ik niet van snelle gameplay hou, maar dit voelt meer als een massive multiplayer tegen bots dan echt een goed tactisch singleplayer verhaal..
DOOM is nooit tactisch geweest, dus waarom nu wel? Ik vind de oldschool feeling juist een verademing tussen alle shooters waarbij je maar 2 wapens kan dragen en overal maar cover moet zoeken met regenerating health.

Edit: Het gaat blijkbaar echt gebeuren.

Afbeeldingslocatie: http://a68.tinypic.com/2ldhthi.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door bram1984 op 28-04-2016 13:45 ]

bram1984 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:08:
[...]

DOOM is nooit tactisch geweest, dus waarom nu wel? Ik vind de oldschool feeling juist een verademing tussen alle shooters waarbij je maar 2 wapens kan dragen en overal maar cover moet zoeken met regenerating health.

[afbeelding]
Nee maar je snapt toch wel wat ik bedoel?
Dit is meer een Unreal Tournament/Quake 3 in een single player.. kreeg niet het gevoel van levels doorlopen zoals in de oudere Dooms..
bram1984 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:08:
[...]

[afbeelding]
Mooie tweet ook. :o
Maar dat kwam inderdaad al eerderr naar buiten.
Moet je wel meteen de duurste editie van de nieuwste COD kopen. :'(
dutchgio schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:50:
[...]

Mooie tweet ook. :o
Maar dat kwam inderdaad al eerderr naar buiten.
Moet je wel meteen de duurste editie van de nieuwste COD kopen. :'(
Dat is nog helemaal niet bekend. En hij zal ook zeker los te koop zijn. Anders heeft bijna niemand 'm straks.
poor Leno schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:47:
[...]

Nee maar je snapt toch wel wat ik bedoel?
Dit is meer een Unreal Tournament/Quake 3 in een single player.. kreeg niet het gevoel van levels doorlopen zoals in de oudere Dooms..
Nee niet echt eigenlijk. Sterker nog: de originele DOOM is aanzielijk sneller.

• WeAreLegion
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:55:
[...]

Dat is nog helemaal niet bekend. En hij zal ook zeker los te koop zijn. Anders heeft bijna niemand 'm straks.

[...]

Nee niet echt eigenlijk. Sterker nog: de originele DOOM is aanzielijk sneller.

[video]
Doom orginal was zekers sneller al denk ik dat met de huidige graphics en dat tempo dat het echt heel vreemd er uitziet.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:55
Het mooiste zou het zijn dat COD:MW Remaster beter gaat verkopen als COD: Infinite Warfare. :)

Ik twijfel nog steeds over de Uncharted 4: Libertalia Collector's Edition. Waarschijnlijk zal hij niet zo limited zijn als de Uncharted 3: Explorer Edition, gezien hij nu nog steeds te koop is.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-11 15:07
Doom was het spel waarbij ik begreep dat de Amiga (eindelijk) passé was en het toch tijd werd voor een PC.
Vond onbegrijpelijk dat een spel zo mooi in 3D was toen en zo'n bizarre framerate kon hebben :)

Waarbij het alsnog een bijzonder prijzige shizzle werd toen Quake uit kwam en die uiteraard in 1024x768 moest worden gespeeld dus 2 Voodoo kaarten er in voor de 3D en een Matrox Millennium voor Windows.

Mooie (en ook toen al mega kostbare) tijden :P

[ Voor 39% gewijzigd door Brad Pitt op 28-04-2016 14:03 ]

Nickname does not reflect reality

• BoomTree
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:55:
[...]

Ik hoop het van harte en hoop dat het niet alleen de single player betreft maar ook de multiplayer! MW was de vetste CoD single en multiplayer ever :9~ Soap MacTavish _/-\o_

• Poulske
Morgen wellicht dan de BF5 aankondiging? :D
http://www.psx-sense.nl/2...-vrijdag-volgens-insider/

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-11 11:20
Nee...volgende week....

Hij heeft het over "next friday" niet "this Friday" ;) PSX heeft het fout....

Zie bijvoorbeeld hier:

http://gamingbolt.com/ins...oming#PLVtKUXx1fMigjIm.99

PSN: Maichel

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:55
BoomTree schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:05:
[...]

Ik hoop het van harte en hoop dat het niet alleen de single player betreft maar ook de multiplayer! MW was de vetste CoD single en multiplayer ever :9~ Soap MacTavish _/-\o_
En natuurlijk met de beste Single Player missie in mijn optiek: All Ghillied Up. Wat heb ik die vaak opnieuw gespeeld, gewoon voor het gevoel en de sfeer. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• BoomTree
  • Niet online
Jumpman schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:09:
[...]

En natuurlijk met de beste Single Player missie in mijn optiek: All Ghillied Up. Wat heb ik die vaak opnieuw gespeeld, gewoon voor het gevoel en de sfeer. :)
Idd beste missie ooit! Pripyat, Captain Price! Ik heb die missie zo vaak op veteran gespeeld, ik krijg zin om die game weer te spelen!

• Poulske
Maichel schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:08:
[...]

Nee...volgende week....

Hij heeft het over "next friday" niet "this Friday" ;) PSX heeft het fout....

Zie bijvoorbeeld hier:

http://gamingbolt.com/ins...oming#PLVtKUXx1fMigjIm.99
Aaah balen, nog een weekje wachten. ;(

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2016 @ 13:04:
PlayStation Europe ‏

The PlayStation Store Deal of the Week is Need For Speed. Save cash on EA’s acclaimed racer voor €24,99:

Klik Hier voor deze Aanbieding

[afbeelding]
Al was ie 5 euro, dan kocht ik 'm nog niet. Wat een gruwelijke bagger :D

• WeAreLegion
  • Niet online
Trent900 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:23:
[...]

Al was ie 5 euro, dan kocht ik 'm nog niet. Wat een gruwelijke bagger :D
Niemand verplicht je het om te kopen dat scheelt. Heb mezelf er uitermate mee vermaakt. Het is niet beste race spel wat er is maar vond het prima verder.

• Paulus07
  • Niet online
BoomTree schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:17:
[...]

Idd beste missie ooit! Pripyat, Captain Price! Ik heb die missie zo vaak op veteran gespeeld, ik krijg zin om die game weer te spelen!
ben zelf meer van de ww2. Dus voor mij blijft COD2 nog steeds de beste van de hele reeks. Maar de sniper missie in die game was wel nice gedaan :) Alles daarna wat ze gemaakt hebben kom mij totaal niet meer boeie mbt setting, verhalen etc
BoomTree schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:17:
[...]

Naam zegt me niks maar dat zal ongetwijfeld die missie zijn waar je je als snipers sneaky langs troepen wurgt, onder de trucks door, stil blijven liggen in het veld etc. om bij die verlaten kermis te eindigen. O+

• Poulske
dutchgio schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:47:
[...]

Naam zegt me niks maar dat zal ongetwijfeld die missie zijn waar je je als snipers sneaky langs troepen wurgt, onder de trucks door, stil blijven liggen in het veld etc. om bij die verlaten kermis te eindigen. O+
Dit is inderdaad Prypjat. :P
Afbeeldingslocatie: http://www.scientias.nl/wp-content/uploads/2014/03/prypjat-1.jpg

• BoomTree
  • Niet online
Ja inderdaad, bij het reuzenrad en de botsauto's die shoot-out terwijl je aan het wachten bent op de heli, dit op veteran niveau was toch wel een memorabel game moment voor mij.

• Sagat
Brad Pitt schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:02:
Doom was het spel waarbij ik begreep dat de Amiga (eindelijk) passé was en het toch tijd werd voor een PC.
Vond onbegrijpelijk dat een spel zo mooi in 3D was toen en zo'n bizarre framerate kon hebben :)

Waarbij het alsnog een bijzonder prijzige shizzle werd toen Quake uit kwam en die uiteraard in 1024x768 moest worden gespeeld dus 2 Voodoo kaarten er in voor de 3D en een Matrox Millennium voor Windows.

Mooie (en ook toen al mega kostbare) tijden :P
offtopic:
Ditto, Wolfenstein was al indrukwekkend qua snelheid, maar qua gfx vond ik het niets, veel hetzelfde en weinig details. Toen ik doom zag ben ik gelijk het lobby project gestart voor de pc die ik 'echt voor school' nodig had :X

Quake was al leuk, maar met 3dfx was het idd weer een gigantische stap voorwaarts. Dus zeer herkbaar dit!

10 second ninja DONE

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-10 22:30
Origins schreef op woensdag 27 april 2016 @ 17:44:

Tropico 5 (PS4)

Switch Galaxy Ultra had ik een tijdje geleden gekocht omdat ik hoopte dat het iets als Wipeout was.
Niet dus.

Echt groooooootste tegenvaller die ik in de laatste tijd heb gehad.

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
sanre4l schreef op donderdag 28 april 2016 @ 18:05:
[...]

Switch Galaxy Ultra had ik een tijdje geleden gekocht omdat ik hoopte dat het iets als Wipeout was.
Niet dus.

Zeker nog niet die "samurai dark souls" demo gespeeld? Nioh oid. Wat een slecht spel is dat. Het mist elke vorm van goede combat die andere games wel hebben. Hell, zelfs Lords of the Fallen heeft betere combat. En dat wil wat zeggen :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

corset schreef op donderdag 28 april 2016 @ 18:20:
[...]

Zeker nog niet die "samurai dark souls" demo gespeeld? Nioh oid. Wat een slecht spel is dat. Het mist elke vorm van goede combat die andere games wel hebben. Hell, zelfs Lords of the Fallen heeft betere combat. En dat wil wat zeggen :+
Ik zag iets op Facebook langskomen. Het ziet eruit als een regelrechte kloon.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

sanre4l schreef op donderdag 28 april 2016 @ 18:05:
[...]

Niet dus.

Table Top Racing is wel gemaakt door een ontwikkelaar die Wipeout heeft bedacht. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-11 00:36

RoRoo

Certified Prutser

Wat een bagger lineup.. Zat me kneiter te verheugen op Tetris :(
Tropico.... :r

enorm teleurgesteld.. naja... dan maar weer Broken Age verder spelen kom ik ook maar niet in :(

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

RoRoo schreef op donderdag 28 april 2016 @ 21:01:
Wat een bagger lineup.. Zat me kneiter te verheugen op Tetris :(
Tropico.... :r

enorm teleurgesteld.. naja... dan maar weer Broken Age verder spelen kom ik ook maar niet in :(
Want voor Tetris haal je echt een next-gen console in huis. :+

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-11 00:36

RoRoo

Certified Prutser

bram1984 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 22:19:
[...]

Want voor Tetris haal je echt een next-gen console in huis. :+
Jij snapt 'm :P

maar even zonder dollen.. Watch Dogs en Tetris klink mij iig beter in de oren dan Tropico en een tabletop racer...

Maar goed.. Ben wat gefrustreerd in mijn zoektocht naar een nieuwe LiS of Last of Us titel..
Toch maar Heavy Rain eens opstarten..

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
RoRoo schreef op donderdag 28 april 2016 @ 22:59:
[...]

maar even zonder dollen.. Watch Dogs en Tetris klink mij iig beter in de oren dan Tropico en een tabletop racer...

Maar goed.. Ben wat gefrustreerd in mijn zoektocht naar een nieuwe LiS of Last of Us titel..
Dan koop je ze zelf. Het zijn gewoon -meer dan- prima titels. Dat het jóuw titels niet zijn, so be it. Tropico 5 is de eerste serieuze titel voor de PS4 sinds maanden en een prima (understatement) spel, als je er van houdt. Als je er niet van houdt, prima; dat maakt het echter niet ineens een "bagger line-up".

Prima line-up.
RoRoo schreef op donderdag 28 april 2016 @ 22:59:
[...]

Dat kan natuurlijk.

Ik heb ook weinig interesse in beide, maar Watch Dogs en Tetris zijn toch wel de twee minste games die ik kan verzinnen. Tetris ook echt. Een game die op een Nokia 3110 draait. Een game die je op iedere willekeurige smartphone en tablet kunt downloaden. Kan me haast niet voorstellen dat iemand erop zit te wachten deze op een console te spelen, maar blijkbaar wel dus. ;)

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-11 20:20
Ik heb wel zin in Tropico 5 :)

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:57
Ik ook. Wel melig volgens mij :)

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01:28
Poulske schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:21:
[...]

Aaah balen, nog een weekje wachten. ;(
Ik betwijfel het. Dice maakt over het algemeen alles bekend en geeft alles uit op dinsdagen. Dit is al jarenlang zo, zal me verbazen als ze hier ineens van afstappen.

• Poulske
djmelvee schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 09:14:
[...]

Ik betwijfel het. Dice maakt over het algemeen alles bekend en geeft alles uit op dinsdagen. Dit is al jarenlang zo, zal me verbazen als ze hier ineens van afstappen.
Doorgaans is die gast wel goed geïnformeerd en een betrouwbare insider. We komen er vanzelf achter. ;)

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:52
418O2 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 23:33:
[...]

Ik ook. Wel melig volgens mij :)
Ben benieuwd hoe Tropico speelt op de ps4, tot nu toe alleen opdr laptop gespeeld.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:57
Bossie schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 09:24:
[...]

Ben benieuwd hoe Tropico speelt op de ps4, tot nu toe alleen opdr laptop gespeeld.
Er staan wel wat gameplay vids op de ps4 op youtube, lijkt wel prima te werken.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-11 21:05
Tropico 4 erg veel op mijn laptop gespeeld. Het is wel echt een spelletje wat mij fijn lijkt om te spelen achterover geleund op de bank :)

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Tropico 5 vind ik toch ook wel een AAA-game. Iig niet weer een "indie"...

Ik kijk iig wel uit naar Table Top Racing: World Tour: leuke gameplay met toffe humor. Alleen al de namen van sommige wagens: de camper heet Braking's Bad, de Zonda heet Zomg-A, etc. :)

Verder mis je aan Tetris weinig: loopt voor geen meter op de PS4...

Watch Dogs lijkt me dan weer wel leuk. Niet gespeeld, dus ben op zich benieuwd.

Misschien in juni! :)
Pagina: 1 ... 108 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link