• toets23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-01 19:28
Andere ook een mail van Playstation Store ontvangen dat de Uncharted 4 reservering is geannuleerd?

Zero to hero, just like that!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10-2025
toets23 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 18:20:
Andere ook een mail van Playstation Store ontvangen dat de Uncharted 4 reservering is geannuleerd?
Dat was eerst een bug van de PS store, blijkbaar geldt dat nog steeds dus 8)7

heb zelf trouwens (nog) geen mail gehad erover.

[ Voor 8% gewijzigd door RubenSaurus op 23-04-2016 18:48 ]

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

toets23 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 18:20:
In je messages op je PlayStation heb je van Sony bericht gehad dat de annulering een vergissing was als het goed is.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-01 22:28
Origins schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 11:32:
[...]

Moet ook zelf komende week even de Uncharted serie uitspelen, vorige week deel 1 uitgespeeld, dus denk dat ik net op tijd ben voor deeltje 4.

Nu vooral bezig met Wolf Among Us, Ratchet and Clank en Final Fantasy typ-0
Ik ben benieuwd of je in een keer door Uncharted 3 komt.
Ik heb van zowel 1 als 2 de plat, maar van 3 heb ik nauwelijks een paar uur gespeeld.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:15
bram1984 schreef op zondag 24 april 2016 @ 06:58:
Is dit al gepost?

http://www.pu.nl/artikele...-game-voor-playstation-4/

Natte droom is een Spidey game van Rocksteady, maar dat zal wel niet.
Mij maakt het niet uit wie hem maakt, als ze er maar een goede game van maken. Gewoon weer terug naar de eerdere games en lekker zelf door de levels heen slingeren (die ook echt aan gebouwen worden vastgemaakt) ipv op automatische piloot.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 24-04-2016 10:35 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Sinned123 schreef op zondag 24 april 2016 @ 07:48:
[...]

Ik heb van zowel 1 als 2 de plat, maar van 3 heb ik nauwelijks een paar uur gespeeld.
Ik heb 3 meerdere malen in een ruk uitgespeeld. Prima game.
bram1984 schreef op zondag 24 april 2016 @ 06:58:
Is dit al gepost?

http://www.pu.nl/artikele...-game-voor-playstation-4/

Natte droom is een Spidey game van Rocksteady, maar dat zal wel niet.
Had het algeplaats, aangezien het een ps4 exclusive word (volgens de geruchten dan) zou sugar punch er ook wel wat mee :) .

Verwijderd

Hallo, ik ben van plan in de toekomst een playstation 4 te kopen en vraag mij af als de versie van 500 GB genoeg zou zijn , dit zijn de games waar ik interesse in heb : Ratchet & clanks , Uncharted , tombraider , LEGO games , assasins creed en Rayman .

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:21
Vanochtend paar levels super meat boy gespeeld. En 'the order' gekocht (8 dollar in de usa store) oOo

10 second ninja DONE

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 april 2016 @ 15:39:
Hallo, ik ben van plan in de toekomst een playstation 4 te kopen en vraag mij af als de versie van 500 GB genoeg zou zijn , dit zijn de games waar ik interesse in heb : Ratchet & clanks , Uncharted , tombraider , LEGO games , assasins creed en Rayman .
500GB is genoeg voor een aantal games en uiteindelijk is het erg makkelijk (en relatief goedkoop) om er zelf een 2TB schijf (of in de toekomst 3Tb, of zelfs 4TB) in te stoppen.
Zit zo vol dus daarna vervangen voor 2TB.

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-02 21:25
Daar hoef je niet druk over te maken, het gaat prima passen. Je zal zelfs aardig wat ruimte over hebben. Maar voor de langere termijn is het wel handiger om meer GB's beschikbaar te hebben.

Persoonlijk verwijder ik de meeste spellen meteen als ik de platina heb behaald tenzij het ook leuke casual games zijn om online te spelen zoals driveclub.

[ Voor 3% gewijzigd door Lasmibalsingh op 24-04-2016 16:26 ]

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-02 23:33
Lasmibalsingh schreef op zondag 24 april 2016 @ 16:24:
[...]

Persoonlijk verwijder ik de meeste spellen meteen als ik de platina heb behaald
Precies wat ik doe... Daarom heb ik nu zelfs aan 2TB niet genoeg :+

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-11-2025
Beakzz schreef op zondag 24 april 2016 @ 18:21:
[...]

Precies wat ik doe... Daarom heb ik nu zelfs aan 2TB niet genoeg :+
Deze moest ik 2x lezen, lol _/-\o_ _/-\o_

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-01 11:53

SD5k

>4&X

Ik heb een beta key gekregen voor Mirror's Edge Catalyst maar kom er niet aan toe vrees ik.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Graag wel even melden wanneer je hem succesvol hebt gebruikt, veel plezier ermee! :)

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-01 20:02
niekvandermeer schreef op zondag 24 april 2016 @ 15:54:
[...]

500GB is genoeg voor een aantal games en uiteindelijk is het erg makkelijk (en relatief goedkoop) om er zelf een 2TB schijf (of in de toekomst 3Tb, of zelfs 4TB) in te stoppen.
3/4 past voor zover ik weet op dit moment nog niet (fysiek). Je gaat wel snel tegen de beperkingen van 500 GB oplopen, maar dat is ook zo weer gefixed.

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08-2025
SD5k schreef op zondag 24 april 2016 @ 19:33:
Ik heb een beta key gekregen voor Mirror's Edge Catalyst maar kom er niet aan toe vrees ik.

Members only:

Graag wel even melden wanneer je hem succesvol hebt gebruikt, veel plezier ermee! :)
Top. Gebruikt thx

Scrooge NL

• toets23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-01 19:28
YakuzA schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 23:16:
[...]

In je messages op je PlayStation heb je van Sony bericht gehad dat de annulering een vergissing was als het goed is.
Thanks dat klopt!

Zero to hero, just like that!

• Homeland
  • Niet online
Mirror's Edge Catalyst beta code

The Closed BETA starts April 22, 2016 at 15:00 CEST and ends April 26, 2016 at 18:00 CEST.
Members only:

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
niekvandermeer schreef op maandag 25 april 2016 @ 00:39:
Mirror's Edge Catalyst beta code

The Closed BETA starts April 22, 2016 at 15:00 CEST and ends April 26, 2016 at 18:00 CEST.
Members only:
Helaas al door iemand gebruikt... -O-

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09-2025
Ik heb ook nog een beta key, die ik zelf niet kan gebruiken omdat ik er geen tijd voor heb.

Members only:

PSN: Alvanosa

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Alvanosa schreef op maandag 25 april 2016 @ 08:46:
Ik heb ook nog een beta key, die ik zelf niet kan gebruiken omdat ik er geen tijd voor heb.

Members only:

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:31
Aaah, net te laat. :(

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-01 17:49
C8Q6-F3ND-8BRP voor degene die de beta van mirrors edge wil testen. Ik ga er helaas niet aan toe komen doordat dark souls 3 even mijn prio heeft haha.
the_virus26 schreef op maandag 25 april 2016 @ 09:35:
C8Q6-F3ND-8BRP voor degene die de beta van mirrors edge wil testen. Ik ga er helaas niet aan toe komen doordat dark souls 3 even mijn prio heeft haha.
Al gebruikt helaas ;w

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-02 22:18
the_virus26 schreef op maandag 25 april 2016 @ 09:35:
ik heb hem kunnen gebruiken.
Hartelijk dank ervoor

PSN: McMillan0984

Beta is verder niet heel bijzonder hoor. Je mist er niet veel aan. :)
Het viel me wel op dat je nog redelijk door kunt spelen, niet zo als met The Division waar je bij de beta qua content er vrij snel doorheen was.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Mooie dingen, announcement van een trailer voor een game :P

Kijk er wel heel erg naar uit, van wat ik tot nu toe gezien heb ziet het er fantastisch uit. Razend knap wat die gasten telkens weer uit zo'n console weten te persen.

• Paulus07
  • Niet online
bijna 10 mei :) en daarom ga ik de trailer ook niet kijken. wil niks van de game zien zonder het zelf ingame te beleven :)

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-01 21:14
Ik was van plan de beta te spelen vanavond, maar moet helaas overwerken...

Iemand anders interesse:
Members only:

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Wizzu
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-12-2022
cypher21 schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:44:
Ik was van plan de beta te spelen vanavond, maar moet helaas overwerken...

Iemand anders interesse:
Members only:
Zojuist gebruikt erg bedankt! :)

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 08:04
Dit weekend de eerste episode van life is strange gespeeld, erg leuk spel. Ben nu bezig met episode 2. Wat een keuzes die je kan maken, ga zeker nog een keer spelen om te kijken wat het verschil is als je andere keuzes maakt.

PSN ID: Svennie-NL

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02-2025
Paulus07 schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:36:
bijna 10 mei :) en daarom ga ik de trailer ook niet kijken. wil niks van de game zien zonder het zelf ingame te beleven :)
Ik ga er ook niks meer van kijken. 1 trailer gezien en een stukje gameplay met die jeep. Dat is genoeg.
Voor nu lekker Dark Souls 3 spelen en 10 mei een afslag naar Drake maken :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Poulske
Svennie schreef op maandag 25 april 2016 @ 11:05:
Dit weekend de eerste episode van life is strange gespeeld, erg leuk spel. Ben nu bezig met episode 2. Wat een keuzes die je kan maken, ga zeker nog een keer spelen om te kijken wat het verschil is als je andere keuzes maakt.
Zag dat ie in de aanbieding was voor €10. Heb in het weekend de demo gedownload om te zien of het wat is, maar nog niet aan toegekomen.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://cdn.psx-sense.nl/wp-content/uploads/2016/04/xI0AWPE-580x580.jpg

'Watch_Dogs en Tetris voor de PS4 zijn mogelijk de PlayStation Plus games van mei'

• 418O2
  • Nu online
Eindelijk een soort van triple A game _O_
watch dogs word ik wel heel blij van :), kan ik met het laatste weekje vermaken tot uncharted. Maakt voor mij tenminste heel veel goed.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:13
tetris yes!!
Watch Dogs is leuk voor de mensen die hem nog niet gespeeld hebben.
geen verkeerde line-up :)

nothing stops this train

• Poulske
Meh Watch Dogs, heb liever gewoon een goede Indie. Maar ja, je kan niet iedereen tevreden houden.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:13
Poulske schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:42:
Meh Watch Dogs, heb liever gewoon een goede Indie. Maar ja, je kan niet iedereen tevreden houden.
Ik ben ook altijd fan van Indiegames, vaak zeer goede games.
Ach volgende maand in Juni zijn wij weer de gelukkige (hoop ik)

nothing stops this train

• Poulske
Kol Nedra schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:43:
[...]

Ik ben ook altijd fan van Indiegames, vaak zeer goede games.
Ach volgende maand in Juni zijn wij weer de gelukkige (hoop ik)
We zijn al vanaf de launch verwend, ik gun het de rest ook wel. :p
En het is ook maar een gerucht, misschien worden het gewoon weer 2 indies volgende maand. >:)
Poulske schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:42:
Not sure if trolling or...
-O-

Mocht het waar zijn dan gooi ik WD zeker in de download :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
dvdkiwi schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:20:
[...]

-O-

Volk: Wij willen AAA!
Sony: Indies zijn tof, hier heb je toffe indies O+
Volk: Rot op met je indies!
Sony: Hier krijg je AAA!
Volk: Rot op met je AAA, wij willen indies :(

Overigens zelf nooit Watch_Dogs gedaan, dus zou zeer leuk zijn :)

[ Voor 8% gewijzigd door Fuff op 25-04-2016 14:25 ]

Fuff schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:24:
[...]

Volk: Wij willen AAA!
Sony: Indies zijn tof, hier heb je toffe indies O+
Volk: Rot op met je indies!
Sony: Hier krijg je AAA!
Volk: Rot op met je AAA, wij willen indies :(

Overigens zelf nooit Watch_Dogs gedaan, dus zou zeer leuk zijn :)
Volk bestaat uit meerdere mensen die allemaal iets anders willen. Degenen die het hardst schreeuwen hoor je. Mensen die klagen schreeuwen, mensen die tevreden zijn hoor je niet. Conclusie: er zijn altijd wel mensen die ergens over te klagen hebben, je hoort alleen elke keer andere mensen. Je kan dus niet iedereen tevreden houden.

Ik wil om een simpele reden geen AAA games: de kans dat ik een goede AAA game al heb is erg groot. Immers, ik koop een game als het me erg tof lijkt, ik wacht niet maanden tot het in prijs is gezakt. Komt een goede AAA game in de PS+? Dan heb ik de game hoogstwaarschijnlijk al. Heb ik de game niet, dan is het zeer waarschijnlijk ook niet eens de moeite waard. Dus of ik er dan blij mee zou moeten zijn? Tja, leuk dat het gratis is, maar als het een k*t game is, dan heb ik er niet opeens meer plezier van als het gratis is :+

Indie titles koop ik niet zo snel, puur al omdat ik AAA games koop en dus gewoon geen tijd heb om kleine indie titels ernaast te spelen. Als er een indie in de PS+ komt, dan download ik die. Het is voor mij een onbekende game en kan mij zomaar verrassen.

Assassins Creed Unity en Syndicate heb ik voorbij laten gaan omdat ik niks meer heb met AC games (alles tot Black Flag gespeeld tot max 40% steeds). Dus Unity of Syndicate gratis boeit me ook niks, als het me een leuke game leek had ik het immers allang gekocht. Bovendien, Watch Dogs kan je voor €10-€15 al maanden 2e hands oppikken en weer doorverkopen voor hetzelfde bedrag. Dusja... heb dan liever een indie game ja.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Fuff
  • Niet online
ASNNetworks schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:35:
[...]

Volk bestaat uit meerdere mensen die allemaal iets anders willen. Degenen die het hardst schreeuwen hoor je. Mensen die klagen schreeuwen, mensen die tevreden zijn hoor je niet. Conclusie: er zijn altijd wel mensen die ergens over te klagen hebben, je hoort alleen elke keer andere mensen. Je kan dus niet iedereen tevreden houden.

Ik wil om een simpele reden geen AAA games: de kans dat ik een goede AAA game al heb is erg groot. Immers, ik koop een game als het me erg tof lijkt, ik wacht niet maanden tot het in prijs is gezakt. Komt een goede AAA game in de PS+? Dan heb ik de game hoogstwaarschijnlijk al. Heb ik de game niet, dan is het zeer waarschijnlijk ook niet eens de moeite waard. Dus of ik er dan blij mee zou moeten zijn? Tja, leuk dat het gratis is, maar als het een k*t game is, dan heb ik er niet opeens meer plezier van als het gratis is :+

Indie titles koop ik niet zo snel, puur al omdat ik AAA games koop en dus gewoon geen tijd heb om kleine indie titels ernaast te spelen. Als er een indie in de PS+ komt, dan download ik die. Het is voor mij een onbekende game en kan mij zomaar verrassen.

Assassins Creed Unity en Syndicate heb ik voorbij laten gaan omdat ik niks meer heb met AC games (alles tot Black Flag gespeeld tot max 40% steeds). Dus Unity of Syndicate gratis boeit me ook niks, als het me een leuke game leek had ik het immers allang gekocht. Bovendien, Watch Dogs kan je voor €10-€15 al maanden 2e hands oppikken en weer doorverkopen voor hetzelfde bedrag. Dusja... heb dan liever een indie game ja.
I know :+

Maar het is zo leuk terugkerend iets altijd :)

Je beredenering is solide, sluit me daar bij aan, veel liever een indie. ik verwacht ook helemaal niet van Sony dat ze triple-A weg gaan geven, wil liever verrast worden met een leuke indie !
ASNNetworks schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:35:
[...]
Ik wil om een simpele reden geen AAA games: de kans dat ik een goede AAA game al heb is erg groot.
Niet zo veel kopen dan :P

Ik vind AAA games prima, ik heb geen PS4 gekocht om Indie games op te spelen ;)
Maar serieus: het zal me werkelijk boeien wat er in de PS+ komt, 99,9% download ik toch niet.
Ik heb PS+ om online te kunnen gamen.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-02 22:12
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:31:
[afbeelding]

'Watch_Dogs en Tetris voor de PS4 zijn mogelijk de PlayStation Plus games van mei'
Haha, iedereen volop stemmen op Tetris :D:D

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

dvdkiwi schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:44:
[...]

Niet zo veel kopen dan :P

Ik vind AAA games prima, ik heb geen PS4 gekocht om Indie games op te spelen ;)
Maar serieus: het zal me werkelijk boeien wat er in de PS+ komt, 99,9% download ik toch niet.
Ik heb PS+ om online te kunnen gamen.
Was het maar zo eenvoudig :'( Dark Souls 3 wilde ik mee wachten tot over een paar maanden, want nog druk met The Division. Tot mn neefje me in tranen appte dat het een moeilijk spel was. Nadat ik hem uitlachte dat hij niks gewend is, besloot hij om me uit te dagen (hij is 15, dus nooit moeilijke games van vroegah gespeeld). En hij zei : wedden dat jij het niet kan?

Tja.... Dan heb ik geen keus :P Direct online via de US Store aangeschaft en gespeeld :+

Als ie 15 is had je het ook gewoon van 'm af kunnen pakken; hij mag het toch nog niet spelen ;)

• Fuff
  • Niet online
ASNNetworks schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:49:
[...]

Was het maar zo eenvoudig :'( Dark Souls 3 wilde ik mee wachten tot over een paar maanden, want nog druk met The Division. Tot mn neefje me in tranen appte dat het een moeilijk spel was. Nadat ik hem uitlachte dat hij niks gewend is, besloot hij om me uit te dagen (hij is 15, dus nooit moeilijke games van vroegah gespeeld). En hij zei : wedden dat jij het niet kan?

Tja.... Dan heb ik geen keus :P Direct online via de US Store aangeschaft en gespeeld :+
En? Kon je het ;) ?

@dvdkiwi, ik denk dat het het leeuwendeel PS+ heeft om van de online functionaliteit gebruik te maken. Maar er zullen er genoeg zijn die minder te besteden hebben en zich dan vermaken met de gratis games. Maar aan de andere kant, gamen is gewoon geen goedkope hobby.
dvdkiwi schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:52:
Als ie 15 is had je het ook gewoon van 'm af kunnen pakken; hij mag het toch nog niet spelen ;)
Hij speelde op de PC, maar is gesopt met de game nadat ik hem ff liet zien hoe het gespeeld moest worden. Het was een "onmogelijk moeilijk k*tspel" en het zou echt "oneerlijk zijn" :F. Als je Souls/Blood games oneerlijk noemt, dan ben je gewoon slecht in de game, simpel zat. Maar probeer dat maar iemand uit te leggen die niks anders is gewend dan COD, Fifa, Assassins Creed :+
Fuff schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:53:
[...]

En? Kon je het ;) ?

@dvdkiwi, ik denk dat het het leeuwendeel PS+ heeft om van de online functionaliteit gebruik te maken. Maar er zullen er genoeg zijn die minder te besteden hebben en zich dan vermaken met de gratis games. Maar aan de andere kant, gamen is gewoon geen goedkope hobby.
Was even flink wennen qua besturing. Heb Bloodborne plat gespeeld, maar DS3 speelt toch wel ff anders. Vooral de timings en ontbreking van sidestep is een groot struikelblok in het begin. Maar had de eerste boss na 40 min het spel opgestart te hebben eindelijk down.

Vind de controls van Bloodborne fijner/leuker, maar DS3 is wel stuk uitgebreider met wapens, builds etc. Dus zeker een toffe game!

[ Voor 26% gewijzigd door ASNNetworks op 25-04-2016 14:58 ]

• Poulske
dvdkiwi schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:20:
[...]

-O-

Ik heb nooit zitten roepen dat ik AAA games wil, vind Indie games serieus leuker. De meeste AAA games heb ik al en bij de Indie games ontdek ik veel meer pareltjes.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:47
bram1984 schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:10:
Watch_Dogs slaan we zeker over. Die abominatie is de ruimte op mijn HDD niet waard. :p
Ik vond hem best oke spelen, geen topgame maar mn tijd wel waard (om de main story uit te spelen). Wel snel verkocht toen ik hem uitgespeeld had.

• duhuh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06-2025

duhuh

duh...

Zou welkom zijn watch dogs hoop over gelezen en helemaal kapot gehyped dus toch maar niet aangeschaft.

nee gewoon nee en het blijft nee. nou vooruit ja dan

• Paulus07
  • Niet online
Kon watch dogs niet eens afspelen. Intro begon met afspelen en halverwege een error :P

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Als je Watch Dogs wil spelen moet je iig meteen de patch installeren, anders kun je de 1e missie al niet eens afronden :+
(verder had ik er niet zoveel issues mee :))

[ Voor 12% gewijzigd door YakuzA op 25-04-2016 15:18 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Geronimous
  • Laatst online: 02-02 22:12
Psst, iemand Hardcopy kopen van Watch Dogs? :D:D

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Bartske schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:12:
[...]

Ik vond hem best oke spelen, geen topgame maar mn tijd wel waard (om de main story uit te spelen). Wel snel verkocht toen ik hem uitgespeeld had.
Ik had 'm via Marktplaats. Dezelfde dag weer verkocht voor dezelfde prijs. Ik had al vrijwel meteen door dat ik 'm niet ging trekken. Ik ben nogal een mierenneuker als het om sandbox games gaat, vandaar. :P

Heb ook besloten om geen 3rd person sanbox games in semi-realistische tegenwoordige settings meer te kopen (WD, GTA, Sleeping Dogs, etc.). En geen Rockstar games whatsoever.

Batman, Mordor en inFamous achtige shit geef ik wel een kans. Dat vreet ik doorgaans als koek.

[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 25-04-2016 15:44 ]

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:47
bram1984 schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:44:
[...]

Ik had 'm via Marktplaats. Dezelfde dag weer verkocht voor dezelfde prijs. Ik had al vrijwel meteen door dat ik 'm niet ging trekken. Ik ben nogal een mierenneuker als het om sandbox games gaat, vandaar. :P

Heb ook besloten om geen sanbox games in semi-realistische settings meer te kopen (WD, GTA, Sleeping Dogs, etc.).

Batman, Mordor en inFamous achtige shit geef ik wel een kans. Dat vreet ik doorgaans als koek.
Achja, dat had ik met fallout. Zat gewoon vanaf het begin niet in die game en heb hem na 2 uurtjes weggelegd. Misschien dat ik er ooit nog opnieuw aan begin maar ben nu eigenlijk veel meer bezig met trackmania en rocket league

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02-2025
Watch Dogs was echt ellende. De zoveelste Ubi game waar ze precies hetzelfde concept gewoon een andere jas hebben gegeven. Kiep er een berg collectibles in en mensen zijn weer uren zoet pfff....

Ik vond The Division een welkome afwisseling van Ubisoft maar toen ik level 30 was werd het een Destiny die zich in NY afspeelt en was ik er ook klaar mee ;)

Tetris wil ik alleen maar spelen als de originele gameboy muziek erin zit :P

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

@bram
GTA is tegenwoordig ook in first person te spelen. :+

[ Voor 6% gewijzigd door dutchgio op 25-04-2016 16:13 ]

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:54
Ik vond Watch dogs een erg leuke game, maar ik had nog niet veel Ubisoft titels gespeeld. Nu ik AC, Watchdogs en nu The Division heb gespeeld, kan ik voorlopig geen Ubisoft saus meer aan.

De games hebben zoveel overeenkomsten, maar dan een andere setting. Opzich niet verkeerd, maar het gaat wel een keer vervelen.

Toch erg leuk als er grote titels in PS+ gaan komen. Knack of Kilzone multiplayer zou ik best graag zien dit jaar.

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-12-2025
[...]

Hier precies hetzelfde. 1 & 2 vrij snel achter elkaar uitgespeeld. 3 kom ik niet doorheen....
Weet alleen niet of het aan de game zelf ligt of dat ik een beetje 'Uncharted moe' ben na de eerste 2 games.

• Paulus07
  • Niet online
Sleeping dogs was een hele toffe game. Goed mee vermaakt destijds op de PS3. Zag er nice uit, leuke actie, goeie soundtrack en nog meer :)

Zag net trouwens de UC4 trailer voorbij komen. Maar heb hem niet aangeklikt. gaat de komende dagen nog lastig worden en uitzitten tot 10 mei :P

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
[...]

Gaat wel lukken, maar ook met enige moeite idd, maar dat heb ik eigenlijk met de eerste 2 ook, ik ben de "beperkingen" van de toenmalige games eigenlijk niet echt meer gewend.
Bedoel meer de van a naar b games zeg maar, en geen upgrade wapens etc. :P

Heb ze heel lang geleden ook uitgespeeld en toen vond ik ze alle 3 erg goed, en doe ze nu eigenlijk ook alleen maar om er weer een beetje in te komen.

Van het weekend Ratchet and Clank uitgespeeld, geweldige game is het zeg, grafisch zo mooi, ook mijn zoontje van 3 vond het tof om te zien.
dutchgio schreef op maandag 25 april 2016 @ 16:13:
@bram
GTA is tegenwoordig ook in first person te spelen. :+
Haha klopt. Maar die besturing vind ik nog tenenkrommender dan in 3rd person. :+

Nieuwe Uncharted trailer. Niet echt spoilers, maar wel wat nieuwe beelden.

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-01 00:29

Turfschipper

Hup NAC

Ik hoop op Tetris. Leuke game voor offline multiplayer denk ik.

Niet geinterresseerd in watch dogs.

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:40

kaanmijo

Picobello B.V.

Net ook maar Uncharted alvast gepreordered. Vond 1 t/m 3 helemaal geweldig en 4 lijkt me dus ook een no-brainer.

• Martinspire
Gaat die Uncharted Collection binnenkort nog in de aanbieding (als lokkertje voor Uncharted 4 of iets)? Want ik heb de games al wel op PS3 gespeeld dus heb ze niet echt nodig, maar het is wel handig om de verzameling op PS4 alvast compleet te maken :P

Misschien dat ik ze dan ook nog es ga spelen voor ik aan 4 begin, maar dat wordt wel een duurder geintje

[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 25-04-2016 19:21 ]

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Martinspire schreef op maandag 25 april 2016 @ 19:20:
Gaat die Uncharted Collection binnenkort nog in de aanbieding (als lokkertje voor Uncharted 4 of iets)? Want ik heb de games al wel op PS3 gespeeld dus heb ze niet echt nodig, maar het is wel handig om de verzameling op PS4 alvast compleet te maken :P

Misschien dat ik ze dan ook nog es ga spelen voor ik aan 4 begin, maar dat wordt wel een duurder geintje
Als ik me niet vergis is (de digitale) Uncharted: The Nathan Drake Collection pas nog in de aanbieding geweest.

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-01 22:28
Hij is wel een paar keer in de aanbieding geweest ja, meestal voor 50%.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Homeland
  • Niet online
Meest recent was hij 40euro, daarvoor al wel eens 30euro geweest.

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 27-12-2025

RoRoo

Certified Prutser

Martinspire schreef op maandag 25 april 2016 @ 19:20:

Laatste tijd wel vaak in de aanbieding jah. heb 'm poosje terug voor 24eu bij cdkeys.com vandaan.
deel 1 en 2 aan 1 stuk gespeeld.. Nu Nathan Drake moe :P
Svennie schreef op maandag 25 april 2016 @ 11:05:
Ik heb m destijds op de X360 gespeeld en was er helemaal weg van. Zit nu al een paar dagen te dubben om 'm nog eens te kopen op de PS4.....
Vrees dat ie binnenkort gratis als PS+ titel voorbij komt :+

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• 418O2
  • Nu online
LiS is nu 8.50 toch? Kan je het nog eens voor doen

[ Voor 42% gewijzigd door 418O2 op 25-04-2016 23:22 ]

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:30
En twee future retro classics in the pocket:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/4uSJ2o6YQ4YLEGIlJ3rGiM1g/full.jpg

Van de PS4 worden er maar 5000 en van de PS Vita worden er maar 2500 wereldwijd gemaakt.

[ Voor 9% gewijzigd door Jumpman op 26-04-2016 00:34 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-02 20:17

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Vermaak me al een week prima met R&C, en ik ben al vrij ver, ik zit nu ergens in het ruimteschip de "planitiser". Volgens mij ben ik al aardig over de 10-11 uur gameplay die ergens aangegeven is :P Vult de tijd mooi op tot U4.

Trailer van Maffia 3 sprak me ook wel aan maar ik hoop dat er niet teveel over de top actie in zit.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-02 18:32
Chaoss schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 00:15:
Vermaak me al een week prima met R&C, en ik ben al vrij ver, ik zit nu ergens in het ruimteschip de "planitiser". Volgens mij ben ik al aardig over de 10-11 uur gameplay die ergens aangegeven is :P Vult de tijd mooi op tot U4.

Trailer van Maffia 3 sprak me ook wel aan maar ik hoop dat er niet teveel over de top actie in zit.
Van het weekend ook gespeeld, ziet er goed uit, speelt ook leuk.

Alleen de camera van voren bij dat robotje is even wennen

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Voor iedereen die zich een paar maanden geleden ook de seasonspass van KingsQuest heeft aangeschaft: daar gaat vandaag als het goed is chapter 3 van gereleased worden :) :)

Ik kan in ieder geval niet wachten om weer lekker met Graham rond te lopen en maffe puzzels op te lossen :)

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-01 13:54
Jumpman schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 00:12:
En twee future retro classics in the pocket:

[afbeelding]

Van de PS4 worden er maar 5000 en van de PS Vita worden er maar 2500 wereldwijd gemaakt.
Ik heb me heerlijk vermaakt met Oddworld en heb de platinum trophy ervoor behaald. Nu ben ik niet zo'n verzamelaar dat ik de versie wil hebben die je in je post noemt. Wat is er nu eigenlijk anders in die versie?

Mocht er ooit een vervolg komen, zal deze ook op mijn verlanglijstje komen te staan.

PSN ID: MrMichel_75

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Alienation is uit! :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Jumpman
MisterMichel schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 08:48:
[...]

Ik heb me heerlijk vermaakt met Oddworld en heb de platinum trophy ervoor behaald. Nu ben ik niet zo'n verzamelaar dat ik de versie wil hebben die je in je post noemt. Wat is er nu eigenlijk anders in die versie?

Mocht er ooit een vervolg komen, zal deze ook op mijn verlanglijstje komen te staan.
Het is gewoon de game met de DLC op een disc, meer niet. :)

Echter van top games wil ik graag altijd een fysieke kopie in mijn bezig hebben (waar dat van mogelijk is), dat betekent dus vroeg erbij zijn als er maar weinig exemplaren zijn of anders straks die in de buidel tasten (ze gaan nu al voor € 75,00/€ 90,00).

• GeMa
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:34
Ik zit al een tijdje te denken om een PS4 aan te schaffen voor mezelf en de kinderen. Wil er graag een met 2 controllers. Nu zie ik deze twee aanbiedingen op het net:
https://www.nedgame.nl/pl...2-controllers/6574737342/
https://www.nedgame.nl/pl...k-controllers/8993950819/

Welke van de twee zou de beste keus zijn? is die 1TB harde schijf echt nodig?

• Jumpman
GeMa schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 09:25:
Ik zit al een tijdje te denken om een PS4 aan te schaffen voor mezelf en de kinderen. Wil er graag een met 2 controllers. Nu zie ik deze twee aanbiedingen op het net:

Persoonlijk zou ik wachten tot Amazon.de er weer één in de aanbieding heeft voor ~ € 233,83 t/m € 260,00. Dit is gewoon het nieuwste model met één controller.

Als je maar 1 game speelt en/of alles meteen weer wilt wissen, is 500GB genoeg. Als je zorgeloos shit wil kunnen downloaden en installeren vanaf disc (sowieso verplicht), dan niet. Dus ja, het ligt er maar net aan. Er is niet een ja of nee antwoord op te geven.

Ik zit al over de 1TB heen, dus dat is in mijn geval ook niet genoeg. Ik heb er 2TB in gezet.
1 Game is ook wat overdreven Bram.
Grote games zijn zo'n 40-70Gb, kleine games 10-30Gb (hele kleine games nóg kleiner) dus je kan er, afhankelijk van welke games je speelt, wel wat op kwijt hoor ;)
Als GeMa van plan is heel veel games te gaan kopen > 1TB.
Als ie slechts een paar games gaat kopen is 500 GB meer dan genoeg.

• steefje
  • Laatst online: 09:25
Ik heb ook nog steeds de 500 GB erin zitten en geen enkele issues nog gehad qua ruimte te kort. Spellen die ik niet meer spel, verwijder ik.

PSN ID Binloading_nl

• Paulus07
  • Niet online
Heb sinds de release dag nog steeds de 500GB versie. werkt prima. hele oude games die ik niet meer speel haal ik er na verloop van tijd wel af om de HDD op te schonen. Zo heb ik gta5 eraf gegooid tijdje terug omdat ik met the division verder ging.

En als de 500GB te klein is klik je er heel simpel zelf een 1TB schijfje in :)
dvdkiwi schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 09:58:
1 Game is ook wat overdreven Bram.
Grote games zijn zo'n 40-70Gb, kleine games 10-30Gb (hele kleine games nóg kleiner) dus je kan er, afhankelijk van welke games je speelt, wel wat op kwijt hoor ;)
Als GeMa van plan is heel veel games te gaan kopen > 1TB.
Als ie slechts een paar games gaat kopen is 500 GB meer dan genoeg.
Wat is overdreven? Ik zegt alleen dat 500GB genoeg is, als je maar 1 game speelt. Dat is toch gewoon een feit? Ja, met 5 games wellicht ook, maar ik bedoel te zeggen dat het gewoon afhankelijk is van wat je erop zet. Ik begrijp ook niet dat die vraag steeds terugkomt. Weten wij veel wat je erop gaat zetten. Er zijn niet voor niets verschillende opties.

• Martinspire
Ik denk dat als je alleen al PS+ hebt, je al vrij snel door de ruimte heen kunt zijn. Verder is het de vraag als je vaak met vrienden wat games speelt, dan wil je die niet opnieuw gaan downloaden. Dus meer ruimte is fijn ja. 2TB is niet zo heel duur meer, maar is nog wel verstandig als je lui bent of gewoon veel spellen geïnstalleerd wilt laten. Bovendien worden games alleen maar groter.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:54
Zijn hier nog mensen die wel eens Elder scrolls online spelen? ik heb hem al een tijd op mn PS4 staan. Maar elke keer als ik eraan begin dan haak ik vrij snel weer af. Nu is het absoluut geen topper, maar ik zou er wel wat meer uit mogen halen. Iemand zin om het nieuw leven in te blazen? Het ESO topic is ook al dood..

Verwijderd

Ik heb de 500GB nu bijna een jaar en nog niet het gevoel dat ik te weinig ruimte heb. Je kunt tzt altijd nog een grotere schijf inbouwen, disk space wordt toch alleen maar goedkoper.

Leuke kiddie games: Rayman Legends, Little Big Planet, Rocket League, Minecraft

Succes met je beslissing :)

• ralph075
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 11:04:
[...]
Ik heb de 500GB nu bijna een jaar en nog niet het gevoel dat ik te weinig ruimte heb. Je kunt tzt altijd nog een grotere schijf inbouwen, disk space wordt toch alleen maar goedkoper.
En zo is iedereen uniek in zijn overwegingen/keuze.... Ik heb er na een jaar toch echt 2TB ingezet omdat mijn schijf vol was. Puur vanwege het gemak om te kunnen spelen wat ik wil zonder daarvoor een game weer opnieuw te moeten installeren... Of om te voorkomen eerst iets te moeten verwijderen voordat ik met een nieuwe game aan de slag kan.
Als je een paar flinke spellen gewoon beschikbaar wil hebben, dan is de 500GB schijf best snel vol.
Er is maar 1 iemand die deze vraag zinvol kan beantwoorden en dat ben je zelf. Mensen hier in het topic weten natuurlijk niet hoe jij de PS4 gaat (en wilt) gebruiken...

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 11:04:
[...]

Leuke kiddie games: Rayman Legends, Little Big Planet, Rocket League, Minecraft

Succes met je beslissing :)
same here, die 500GB voldoet voor mij prima, hij is wel eens vol geweest en dan mik ik er gewoon een paar spellen vanaf. Koop zo'n beetje alles via ps+.

Maar ben niet echt een actieve speler, ik heb de ps4 al een ruim een maand niet aangehad volgens mij. Mensen die dagelijks spelen en graag continu willen switchen tussen 5+ verschillende spellen kan ik het me voorstellen dat je 2TB wil hebben. Maar ja die krijg je dan ook wel vol duurt alleen iets langer.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:21
Flagg schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 11:34:
[...]
Maar ben niet echt een actieve speler, ik heb de ps4 al een ruim een maand niet aangehad volgens mij. Mensen die dagelijks spelen en graag continu willen switchen tussen 5+ verschillende spellen kan ik het me voorstellen dat je 2TB wil hebben. Maar ja die krijg je dan ook wel vol duurt alleen iets langer.
Ik ben ook geen actieve speler, maar ben juist voor de 2gb schijf gegaan, het laatste wat ik wil, als ik een uur gametijd heb, dat ik eerst een spel opnieuw moet gaan downloaden/installeren.

10 second ninja DONE

Pagina: 1 ... 107 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link