• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:20

On_E

Housemusic

Nieuwevolger schreef op woensdag 20 april 2016 @ 21:24:
Net even smite op de ps4 geprobeerd, jezus wat is dat spel saai zeg. Snap niet dat het zo populair is ( net zoals heel veel moba's). Zou het nog niet spelen als ik geld toe kreeg.
Ik vind het supertof, smaken verschillen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

botech schreef op woensdag 20 april 2016 @ 20:05:
[...]

In mijn downloadrij staat ie er tussen en er staat bij: speelbaar. Maar op mijn PS4 vind ik het niet terug, dat wapen. Ik zal wel iets verkeerd doen denk ik |:(
Oh is dat het extra wapen :D
Je moet hem daarna in-game nog kopen voor 2000 bouten :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Scorpion2k schreef op woensdag 20 april 2016 @ 16:27:
[...]

Voor de mensen die hetzelfde ooit meemaken. Het is verstandig om ook je emailadres aan te passen, zodat er geen enkele link meer naar de PS4 bestaat. Verder telefonisch alles doorgenomen en zij hebben de PS4 van die Rus gedeactiveerd. Vervolgens heb ik mijn PS4 geactiveerd. Probleem opgelost.

Wel opvallend is dat de man aan de telefoon mij wist te vertellen dat ik december 2015 ook heb gebeld over een hackprobleem. Dit terwijl ik mijn PS4 haast niet meer heb aangeraakt het laatste half jaar. Die Rus heeft denk ik telefonisch mijn account kunnen activeren op zijn PS4. Ik neem aan dat hij ook mijn geboortedatum informatie tot zijn beschikking had. Mooi avontuur, maar blij dat het achter de rug is.
Geloof het of niet, maar je kan de geboorte datum van je PSN account achterhalen door een simpel windows programma... Ik had voor een oud account ooit een fictief geboortedatum ingevuld, maar wist die niet meer. Heb die tool toen gevonden, was behoorlijk sceptisch. Werkte nog ook... Vervolgens paar PSN ID's van mij en wat vrienden erin gegooid, kreeg stuk voor stuk de juiste geboortedatum te zien :F

Maargoed, met enkel de geboortedatum ben je er niet, je krijgt namelijk een verificatielink om een nieuw wachtwoord te activeren in je eigen mail box wanneer je voor wachtwoord vergeten kiest. Tenzij hij jouw wachtwoord heeft geraden uiteraard en besluit om enkel te activeren en je wachtwoord zo te laten, dan ben je nergens wijzer van als iemand met een ander IP adres inlogt op je PSN account. Erg achterhaald dat... Als ik via een onbekend extern IP adres probeer in te loggen op mn Gmail bijvoorbeeld of een ander computer met mn Apple ID, krijg ik direct een e-mail met bijbehorende IP adres of computer.

Oja, ik heb ook wat obscure websites gevonden waar ze dus accounts verkopen met games erop. Wat nagevraagd daar en blijkt dat er dus hele guides en programma's zijn om accounts te hacken en te kraken van mensen. Zelf ook die guides en programma's gevonden uiteindelijk, behoorlijke shady shit :/ Vervolgens wijzigen ze alle gegevens en als er een credit card opstaat kopen ze er ook nog wat extra games mee en verkopen ze het account compleet met alles erop en eraan.

Er is één troost: je kan ten alle tijden via PlayStation contact opnemen en de originele e-mail adres terug zetten. Mocht je account dus gehacked zijn en ze passen je e-mail adres en wachtwoord aan: even contact opnemen met Sony en je PSN ID doorgeven, kunnen zij het reverten naar de oorspronkelijke e-mail adres. Let wel, ze kunnen het enkel reverten naar de originele e-mail adres, dus waarmee je het account hebt aangemaakt. Als je ondertussen je e-mail zelf hebt aangepast en geen toegang meer hebt tot het oorspronkelijke adres (omdat je het niet meer gebruikt, of zelfs hebt gedeactiveerd) dan ben je je account simpelweg kwijt... Is je e-mail acount gehacked, tja dan ben je goed de lul, maar dan ben je de lul bij veel meer diensten als je die e-mail overal voor gebruikt.

Ik gebruik overigens sinds een jaar ongeveer 1Password. Overal verschillende 20teken wachtwoorden ingesteld, random generated en encrypted opgeslagen. Enige manier om daar in te komen is om mijn wachtwoord van mn telefoon/macbook/ipad te achterhalen en ook nog eens het wachtwoord van 1Password (of mijn vinger eraf hakken). Aangezien 1Password ook goed beveiligd is, is het een veel veiligere optie dan "Wachtwoord1234" bij 40 verschillende sites/diensten....

[ Voor 10% gewijzigd door ASNNetworks op 21-04-2016 10:24 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-01 16:47
Bedankt voor delen van deze achtergrond info, word zeer gewaardeerd!

Toch creepy hoe makkelijk het in sommige gevallen kan zijn het PSN account te hacken.
Sterke wachtwoorden gebruiken is inderdaad een pré. Zeker ook verschillende wachtwoorden per dienst.
Al helemaal omdat 2-trap authenticatie (nog) niet ondersteunt word op PSN.

En dan nog is het te hopen dat je account nooit gehacked word. Enige wat je kan is het ze zo lastig mogelijk maken ;)
Ik heb zo'n vermoeden dat ze altijd de makkelijke slachtoffers zoeken...

PSN ID: Hanssuh

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 08:04
thx, gekocht.

Die tool om achter de geboortedatum te komen van een account had goed van pas gekomen een tijd geleden. voor mijn neefje hebben we een datum ingevuld dat hij 18 was, geen idee meer welke datum we precies ingevuld hebben :'( . Later had hij een probleem met zijn account (wachtwoord kwijt of zo), had hij die datum nodig, uiteindelijk goed gekomen maar toch, dit tool had wel makkelijk geweest (of toendertijd fatsoenlijk op moeten schrijven :9 )

PSN ID: Svennie-NL

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-02 10:09
Voor wie alles wil weten over de Playstation Neo: er is weer een nieuwe bron bijgekomen met vrij specifieke info, bedoeld voor ontwikkelaars. Daaruit blijkt dat Sony een set regels heeft opgesteld om de beide PS4-versies zo goed mogelijk te laten samengaan in dezelfde markt, met zo weinig mogelijk problemen.

Lezen kan hier: http://www.eurogamer.net/...riginal-ps4-will-co-exist

Enkele interessante punten zijn dat op de Neo een minimumresolutie van 1080p geldt; lager mag dus niet, maar de Neo wordt dus ook niet zozeer een 4K-console (dat is voor grafisch mooie games ook niet haalbaar met een console van €400, en ook niet zo wenselijk want in veel gevallen is het verschil niet heel erg zichtbaar). Games die uitkomen vanaf oktober 2016 moeten beslist draaien op beide versies van de console, beide moeten gelijktijdig uitkomen (een latere patch voor de Neo mag dan niet meer) en beide moeten dezelfde features hebben. Van games die al zijn uitgekomen of gaan uitkomen vóór oktober 2016, mag wel later een Neo-patch komen met betere graphics voor op het nieuwe systeem. Ontwikkelaars mogen geen geld vragen om een bestaande game te porten naar de Neo; dit moet gratis zijn.

De Neo mag geen extra functies krijgen, maar mag bestaande functies wel verbeteren (voorbeeld: 4 player splitscreen op Neo, 2 player op PS4). Verder gaat het om grafische verschillen. De controller blijft hetzelfde, games en save games zijn uitwisselbaar, evenals DLC.

Het enige wat lastig kan worden, is multiplayer met 30 fps op de PS4 en 60 fps op de Neo, wat voor een scheve situatie kan zorgen. Maar: de nieuwste Call of Duty en Battlefield 4 zitten beide toch al op ~60 fps op de PS4, dus bij die games zal het verschil niet groot zijn. Het aantal games met 30 fps multiplayer is niet zo groot volgens mij. Rocket League tikt helaas niet consistent de 60 fps aan op PS4 (soms 40-50 fps), maar ook daarbij is het verschil met 60 fps op de Neo volgens mij niet gamebreaking. Ik denk dat server lag meer invloed zal hebben dan framerate-verschillen, maar dit zullen we moeten ervaren.

Al met al vind ik het een interessante stap van Sony; ik ben benieuwd hoe het uitpakt maar ben er zelf wel overwegend positief over. Playstation gaat over op een soort tick-tock-model. Dit zal de markt sneller vooruit helpen qua graphics en mogelijkheden, en ik verwacht dat PS4-eigenaren er niet veel verschil van gaan ondervinden. De PS4 heeft immers 36 miljoen spelers, en zowel ontwikkelaars als Sony zelf weten vast dat ze die tevreden moeten houden (deze spelers kunnen hen nog gewoon veel geld opleveren, ook als ze niet overstappen op de Neo). Maar we zullen zien hoe het uitpakt.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-01 15:03
geert1 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:36:
Voor wie alles wil weten over de Playstation Neo: er is weer een nieuwe bron bijgekomen met vrij specifieke info, bedoeld voor ontwikkelaars. Daaruit blijkt dat Sony een set regels heeft opgesteld om de beide PS4-versies zo goed mogelijk te laten samengaan in dezelfde markt, met zo weinig mogelijk problemen.

Lezen kan hier: http://www.eurogamer.net/...riginal-ps4-will-co-exist

Enkele interessante punten zijn dat op de Neo een minimumresolutie van 1080p geldt; lager mag dus niet, maar de Neo wordt dus ook niet zozeer een 4K-console (dat is voor grafisch mooie games ook niet haalbaar met een console van €400, en ook niet zo wenselijk want in veel gevallen is het verschil niet heel erg zichtbaar). Games die uitkomen vanaf oktober 2016 moeten beslist draaien op beide versies van de console, beide moeten gelijktijdig uitkomen (een latere patch voor de Neo mag dan niet meer) en beide moeten dezelfde features hebben. Van games die al zijn uitgekomen of gaan uitkomen vóór oktober 2016, mag wel later een Neo-patch komen met betere graphics voor op het nieuwe systeem. Ontwikkelaars mogen geen geld vragen om een bestaande game te porten naar de Neo; dit moet gratis zijn.

De Neo mag geen extra functies krijgen, maar mag bestaande functies wel verbeteren (voorbeeld: 4 player splitscreen op Neo, 2 player op PS4). Verder gaat het om grafische verschillen. De controller blijft hetzelfde, games en save games zijn uitwisselbaar, evenals DLC.

Het enige wat lastig kan worden, is multiplayer met 30 fps op de PS4 en 60 fps op de Neo, wat voor een scheve situatie kan zorgen. Maar: de nieuwste Call of Duty en Battlefield 4 zitten beide toch al op ~60 fps op de PS4, dus bij die games zal het verschil niet groot zijn. Het aantal games met 30 fps multiplayer is niet zo groot volgens mij. Rocket League tikt helaas niet consistent de 60 fps aan op PS4 (soms 40-50 fps), maar ook daarbij is het verschil met 60 fps op de Neo volgens mij niet gamebreaking. Ik denk dat server lag meer invloed zal hebben dan framerate-verschillen, maar dit zullen we moeten ervaren.

Al met al vind ik het een interessante stap van Sony; ik ben benieuwd hoe het uitpakt maar ben er zelf wel overwegend positief over. Playstation gaat over op een soort tick-tock-model. Dit zal de markt sneller vooruit helpen qua graphics en mogelijkheden, en ik verwacht dat PS4-eigenaren er niet veel verschil van gaan ondervinden. De PS4 heeft immers 36 miljoen spelers, en zowel ontwikkelaars als Sony zelf weten vast dat ze die tevreden moeten houden (deze spelers kunnen hen nog gewoon veel geld opleveren, ook als ze niet overstappen op de Neo). Maar we zullen zien hoe het uitpakt.
Dus vrij vertaald, de Nintendo treatment. Na 2 jaar nieuwe console uitbrengen en langzaam de markt laten forceren het ding te kopen 8)7

Heerlijk hoe de Sony fans eerst Nintendo erop aan liepen te vallen, en dan opeens "Nee, sony doet het perfect!". Tip, dit is precies dezelfde onzin die Nintendo probeerde te gebruiken bij de N3DS "Nee, alles gaat gewoon samen, gaat niet exclusief zijn" en goh, even later?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 27-12-2025

RoRoo

Certified Prutser

corset schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:41:
Tip, dit is precies dezelfde onzin die Nintendo probeerde te gebruiken bij de N3DS "Nee, alles gaat gewoon samen, gaat niet exclusief zijn" en goh, even later?
Dit is dus idd het gene waar ik nu bang voor ben

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:48
corset schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:41:
[...]

Dus vrij vertaald, de Nintendo treatment. Na 2 jaar nieuwe console uitbrengen en langzaam de markt laten forceren het ding te kopen 8)7

Heerlijk hoe de Sony fans eerst Nintendo erop aan liepen te vallen, en dan opeens "Nee, sony doet het perfect!". Tip, dit is precies dezelfde onzin die Nintendo probeerde te gebruiken bij de N3DS "Nee, alles gaat gewoon samen, gaat niet exclusief zijn" en goh, even later?
Stel je niet zo aan en wacht eerst is op officiële berichten. Wat mij betreft noemen ze het een Playstation 5 en maken we een flinke stap vooruit.

Daarnaast is de PS4 in het najaar al 3 jaar oud. Dus mocht er na 4 jaar een splinternieuwe console komen vind ik dat ook helemaal niet vreemd. Bijna koningsdag dus tijd om je rommel op te ruimen ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 21-04-2016 11:49 ]

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Alles valt of staat met de daadwerkelijke uitvoering van Sony en de developers, die strenge richtlijnen richting devs zijn er niet voor niets. Ze zouden hun eigen ruiten ingooien door met exclusives te komen voor de Neo en de bestaande 30+ miljoen klanten in de kou te laten staan. Ze hebben met de PS4 boven verwachting gepresteerd en zullen dat momentum niet zomaar op straat willen gooien.

Vind het nog steeds het best te vergelijken met de iPhone 6 > 6S. Alle games draaien goed op beide telefoons maar de 6S heeft een net wat betere performance en als de developer de moeite er voor neemt wat extra grafische pracht.

Als Sony zijnde zou ik bovendien de originele PS4 in prijs verlagen naar 299 of 249 EUR en de Neo voor 399 EUR. Dan komt de PS4 wellicht ook binnen bereik voor mensen die wat minder de besteden hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door kazuka op 21-04-2016 11:53 ]

De vergelijking met de 6 en 6s is gewoon onzin, games daarvoor zien er precies hetzelfde uit. Mobieltjes kan je beter vergelijken met laptops/pc's die elk jaar beter worden.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-01 15:20
Ik snap het geklaag niet zo. Zo te zien willen ze voorkomen dat ps4 eigenaren genaaid worden.
Mooi toch. En mensen kopen ook elk jaar een nieuwe iPhone, Samsung etc maar om de 4jaar een console is dan ineens belachelijk...
Ik Ben er heel blij mee want zo voorkom je een gigantisch gat tussen PC en console. En zo voorkomen ze dat eventueel Nintendo met veel krachtigere nx dalijk de originele ps4 verslaat.
Maar nogmaals wil je de Neo niet dan werkt een ps4 nog gewoon. En alle Games blijven ervoor uitkomen.
Ik Geef MN ps4 denk gewoon aan mijn neefje ofzo en haal een Neo, kan ik dalijk samen met neefje gamen ;)
Hoop alleen wel dat het dus crossbuy wordt.
En dat ik dus op m'n Neo ps4 een game koop die dan ook op de org ps4 werkt en geshared kan worden.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Nintendo zal altijd wel de ''familiespelcomputer'' blijven, die gaan niet zo snel concurreren.

• geert1
kazuka schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:50:
Alles valt of staat met de daadwerkelijke uitvoering van Sony en de developers, die strenge richtlijnen richting devs zijn er niet voor niets. Ze zouden hun eigen ruiten ingooien door met exclusives te komen voor de Neo en de bestaande 30+ miljoen klanten in de kou te laten staan. Ze hebben met de PS4 boven verwachting gepresteerd en zullen dat momentum niet zomaar op straat willen gooien.

Vind het nog steeds het best te vergelijken met de iPhone 6 > 6S. Alle games draaien goed op beide telefoons maar de 6S heeft een net wat betere performance en als de developer de moeite er voor neemt wat extra grafische pracht.
Zo sta ik er ook in voor nu. We zullen het zien, maar ik zie meer redenen om positief te zijn dan negatief over deze ontwikkeling.
v8power67 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 12:05:
Ik snap het geklaag niet zo. Zo te zien willen ze voorkomen dat ps4 eigenaren genaaid worden.
Mooi toch. En mensen kopen ook elk jaar een nieuwe iPhone, Samsung etc maar om de 4jaar een console is dan ineens belachelijk...
Ik Ben er heel blij mee want zo voorkom je een gigantisch gat tussen PC en console. En zo voorkomen ze dat eventueel Nintendo met veel krachtigere nx dalijk de originele ps4 verslaat.
Maar nogmaals wil je de Neo niet dan werkt een ps4 nog gewoon. En alle Games blijven ervoor uitkomen.
Ik Geef MN ps4 denk gewoon aan mijn neefje ofzo en haal een Neo, kan ik dalijk samen met neefje gamen ;)
En dat ik dus op m'n Neo ps4 een game koop die dan ook op de org ps4 werkt en geshared kan worden.
Games zullen inderdaad cross-buy zijn, forwards en backwards compatible en cross-play in multiplayer. DLC, microtransacties, save games en hardware-accessoires zoals controllers gaan ook allemaal mee. Games die je al had op de PS4 kun je dus blijven spelen en kunnen ook worden voorzien van een patch voor de Neo, oftewel een grafische update (als de ontwikkelaar daarvoor kiest; dit is niet verplicht voor games die al uit zijn).

Het is een nieuw release-model voor consoles en het lijkt erop dat Sony er alles aan doet om een goede overgangsperiode te garanderen. Het is gewoon afwachten hoe het loopt in de praktijk. Ik heb er zelf in elk geval wel oren naar.

• Carn82
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 30-01 14:20
kazuka schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:50:

Als Sony zijnde zou ik bovendien de originele PS4 in prijs verlagen naar 299 of 249 EUR en de Neo voor 399 EUR. Dan komt de PS4 wellicht ook binnen bereik voor mensen die wat minder de besteden hebben.
Yep. Maar goed, in de tot nu toe gelekte 'informatie' staat dat Neo-exclusieve functionaliteiten verboden zijn; tenzij het in het verlengde ligt van een al bestaande feature (bijvoorbeeld 2 player splitscreen op de PS4, 4 player splitscreen op de Neo); de games moeten dus verder wel gelijk zijn. Alleen op grafisch vlak mag men dus verbeteringen doorvoeren.

Ook de minimale eis van 1080p lijkt in het verlengde te liggen van de 4K functionaliteiten, want 1080p kan je vrij makkelijk opschalen met een hardware matige upscaler; lagere resoluties lenen zich daar minder goed voor.

• v8power67
dutchgio schreef op donderdag 21 april 2016 @ 12:08:
Nintendo zal altijd wel de ''familiespelcomputer'' blijven, die gaan niet zo snel concurreren.
Je weet het nooit. Rumours hebben al gezegd dat de hardware makkelijk ps4 verslaat.
Dus als dat zo is betekend het dat third Party makkelijk multiplatform kan uitbrengen voor de nx.
En dat is wat de wiiu beetje nekde, amper tot geen 3rd Party support.

[ Voor 29% gewijzigd door v8power67 op 21-04-2016 12:14 ]

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

v8power67 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 12:05:
Dus dat een product waar je normaal gesproken langer mee doet dan met een telefoon/pc ineens om de 2 jaar vervangen moet worden vind jij geen probleem?

Persoonlijk vertik ik het om elk jaar een nieuwe telefoon te moeten kopen puur omdat het OS te log en lomp geworden is om op mijn verder nog prima werkende telefoon te draaien. Daarom over gestapt naar Android.

Overstap naar Console omdat nieuwe games gewoon niet meer draaiden op mijn verder nog prima werkende PC.

Leuk dat de games de markt draaiend houden.. Maar niet ten kosten van mijn chronisch lege portemonnee. Heb in mijn eentje een compleet huishouden te onderhouden, en geen budget om dan maar een console weg te doen.

Ik verwacht dat deze trend op deze manier wel doorgezet gaat worden naar de PSx. Zal voor mij een reden zijn om er vanaf te stappen.
v8power67 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 12:13:
[...]

Je weet het nooit. Rumours hebben al gezegd dat de hardware makkelijk ps4 verslaat.
Dus als dat zo is betekend het dat third Party makkelijk multiplatform kan uitbrengen voor de nx.
En dat is wat de wiiu beetje nekde, amper tot geen 3rd Party support.
Is toch ook wel logisch? nu een nieuw apparaat uitbrengen die slechtere specs heeft dan de huidige heersende top (X1 en PS4) zou een enorm stupide zet zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door RoRoo op 21-04-2016 12:17 ]

• Carn82
RoRoo schreef op donderdag 21 april 2016 @ 12:15:
[...]

Dus dat een product waar je normaal gesproken langer mee doet dan met een telefoon/pc ineens om de 2 jaar vervangen moet worden vind jij geen probleem?

Persoonlijk vertik ik het om elk jaar een nieuwe telefoon te moeten kopen puur omdat het OS te log en lomp geworden is om op mijn verder nog prima werkende telefoon te draaien. Daarom over gestapt naar Android.

Overstap naar Console omdat nieuwe games gewoon niet meer draaiden op mijn verder nog prima werkende PC.

Leuk dat de games de markt draaiend houden.. Maar niet ten kosten van mijn chronisch lege portemonnee. Heb in mijn eentje een compleet huishouden te onderhouden, en geen budget om dan maar een console weg te doen.

Ik verwacht dat deze trend op deze manier wel doorgezet gaat worden naar de PSx. Zal voor mij een reden zijn om er vanaf te stappen.
Maar niemand dwingt je toch om om de 2 jaar nieuwe spullen te kopen? Als je een PS4 hebt zal je daar zeker nog enkele jaren plezier van hebben. Als je een early adopter was heb je er waarschijnlijk 5+ jaren plezier van. Er komen geen games die alleen voor de PS4 Neo zullen zijn. Het enige risico is dat de markt verschuift naar de Neo en dus developers en uitgevers daar op gaan focussen; met als het gevolg dat de reguliere PS4 versie wat minder aandacht krijgt. Maar zo ver is het nog jaren niet.

• v8power67
[...]

Het is sowieso 3jaar tegen tijd dat de Neo ong uitkomt.
En nee ik heb er geen probleem mee.
Ik baalde erg van de lange periode dat de ps3 en x360 hadden als console. Ik wou al veel eerder een opvolger.
En het mooie van dit systeem is dat je niet hoeft te upgraden naar de Neo als je niet wilt.
Ps4 blijft volledig supported.
Heb je het geld er niet voor(of voor over) en wel al ps4 prima dan toch.
Kijk zouden ze de ps4 droppen snap ik je punt. Maar dat is niet zo dus zie probleem niet.

[ Voor 0% gewijzigd door v8power67 op 21-04-2016 12:23 . Reden: 3jaar ipv 4jaar ]

• Carn82
[...]
Is toch ook wel logisch? nu een nieuw apparaat uitbrengen die slechtere specs heeft dan de huidige heersende top (X1 en PS4) zou een enorm stupide zet zijn.
Ahem, als we de specs van de Wii en Wii U als voorbeeld mogen nemen.. Je weet het nooit bij Nintendo :o

• corset
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:46:
[...]

Stel je niet zo aan en wacht eerst is op officiële berichten. Wat mij betreft noemen ze het een Playstation 5 en maken we een flinke stap vooruit.

Daarnaast is de PS4 in het najaar al 3 jaar oud. Dus mocht er na 4 jaar een splinternieuwe console komen vind ik dat ook helemaal niet vreemd. Bijna koningsdag dus tijd om je rommel op te ruimen ;)
Vrij vertaald;

je mag er alleen positief over speculeren, eenegzins negatief = aanstellen. 8)7 het fanboysime is toegeslagen.. Jammer dat er niet op niveau gespeculeerd kan worden.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Er zijn helemaal geen geruchten dat de nx sterker word dan de ps4, is ook erg onwaarschijnlijk aangezien de controller van de nx ( die ook een handheld is) de prijs sowieso omhoog schroeft. En nintendo nooit een console gaat uitbrengen van boven de 400 euro.

• corset
Nieuwevolger schreef op donderdag 21 april 2016 @ 12:27:
Er zijn helemaal geen geruchten dat de nx sterker word dan de ps4, is ook erg onwaarschijnlijk aangezien de controller van de nx ( die ook een handheld is) de prijs sowieso omhoog schroeft. En nintendo nooit een console gaat uitbrengen van boven de 400 euro.
Ik verwacht zelf dat ze gaan voor niveau PS4/Xbox One, Nintendo gaat idd nooit voor super high end stuff, maar meer voor de gameplay. Die vaak overigens wel gewoon goed zit gelukkig.

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

PES 2016 - UEFA Euro 2016 is out today on PS3 & PS4. Find out what’s included:

Klik Hier voor Info

Afbeeldingslocatie: https://farm2.staticflickr.com/1670/26517340356_476258ab9d_c.jpg

• corset
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2016 @ 12:32:
PlayStation Europe ‏

PES 2016 - UEFA Euro 2016 is out today on PS3 & PS4. Find out what’s included:
Nice! hopelijk een beter spel dan dat bagger FIFA, wat een rotzooi is dat geworden. "hey, laten we de arcade versie van voetbal gaan maken!"

De tijd van lekker met z'n 2en op de bank tegen elkaar spelen zijn helaas vervlogen :( de goede leuke casual voetbal games zijn er niet meer. Het moet allemaal op z'n FIFA. Micro transactions, min maxing, geen casual gameplay meer, anders tel je niet mee.

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-01 16:30

Odieus

Onuitstaanbaar

Wat ik mij vooral afvraag in het hele PS4.5 verhaal is waarom developers de tijd zouden nemen om hun game voor de PS4.5 te optimaliseren (zeker in het begin met een relatief kleine userbase). Lijkt mij alleen enigsinds interessant voor exclusives.

PSN: LinQ-NL

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

v8power67 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 12:20:
[...]

Het is sowieso 3jaar tegen tijd dat de Neo ong uitkomt.
En nee ik heb er geen probleem mee.
Ik baalde erg van de lange periode dat de ps3 en x360 hadden als console. Ik wou al veel eerder een opvolger.
En het mooie van dit systeem is dat je niet hoeft te upgraden naar de Neo als je niet wilt.
Ps4 blijft volledig supported.
Heb je het geld er niet voor(of voor over) en wel al ps4 prima dan toch.
Kijk zouden ze de ps4 droppen snap ik je punt. Maar dat is niet zo dus zie probleem niet.
Mijn vrees is dus dat Sony en ontwikkelaars straks toch enkel nieuwe titels gaan ontwikkelen voor de 4.5 en de 4 dus achter blijft.
Dat was de discussie (in mijn ogen).

Ik vind het heerlijk om 3 jaar na dato een nieuwe titel te kunnen kopen voor mijn console en dat ie gewoon loopt. niet halfbakken omdat er een 2e type is die e.e.a. goed weergeeft.

Doe het dan voor een geheel nieuw console en breng daar titels voor uit met een overgangsperiode. Net zoals blackops 3 voor de PS3/X360 een uitgeklede versie is.

Maar goed... we dwalen af.. we weten niet wat er echt gaat gebeuren.

• v8power67
Nieuwevolger schreef op donderdag 21 april 2016 @ 12:27:
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1207224

Edit... Blijkt debunked te zijn grotendeels.
Onderaan First post update 2.

[ Voor 29% gewijzigd door v8power67 op 21-04-2016 12:41 ]

• v8power67
dutchgio schreef op donderdag 21 april 2016 @ 12:39:
Maar dus niet krachtiger dan de ps4 neo.... :+
Info was niet goed...
Maar een 30% snellere ps4 CPU is zelfde als de Neo...
Dus wie weet wordt de Neo wel een tegenstander van de nx qua specs.
Wie weet slaat Nintendo een keer toe met dikke specs.

Odieus schreef op donderdag 21 april 2016 @ 12:35:
Wat ik mij vooral afvraag in het hele PS4.5 verhaal is waarom developers de tijd zouden nemen om hun game voor de PS4.5 te optimaliseren (zeker in het begin met een relatief kleine userbase). Lijkt mij alleen enigsinds interessant voor exclusives.
Dat zou je dan kunnen zeggen met elke keer als er een nieuw platform uitkomt of met de psvr. Juist als je een van de enigste bent onderscheid je jezelf van de andere games. Daarom verkochten heel veel early ps4 games zo goed, omdat er weinig concurrentie was en veel vraag.

• Carn82
RoRoo schreef op donderdag 21 april 2016 @ 12:37:
[...]

Mijn vrees is dus dat Sony en ontwikkelaars straks toch enkel nieuwe titels gaan ontwikkelen voor de 4.5 en de 4 dus achter blijft.
Dat was de discussie (in mijn ogen).
Nou ja, dit is wat er natuurlijk bij multiplatform games nu ook al aan de hand is; vaak is de PC toch het ontwikkel-platform naar keuze en het porten + optimaliseren naar de consoles gebeurt dan later. Idem voor trailers en screenshots en promomateriaal, dat is vaak niet de feitelijke console-versie die je ziet.
Voorbeeld: de PS4 versie van The Witcher 3 (mijn GOTY overigens) is prima speelbaar, maar er zijn duidelijk concessies gedaan en er waren flink wat patches nodig om de boel in de huidige staat te krijgen. CDPR heeft dat netjes gedaan. Zolang developers maar aan een soort 'zorgplicht' willen voldoen om een goed product af te leveren dan komt het goed, anders wordt het inderdaad een lastige situatie.

Nog een voorbeeld: Wat als Grand Theft Auto 6 duidelijk 'geoptimaliseerd' is voor de PS4 Neo? Dat spel gaat miljoenen verkopen, zal Sony de ruggegraat hebben om dan ook tegen Rockstar te zeggen dat de reguliere PS4 versie 'minstens even speelbaar' moet zijn of zal men dan een oogje dichtknijpen en geneogen nemen met bijvoorbeeld een lagere resolutie en framerate problemen?

De tijd zal het leren :P

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Carn82 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 13:09:
Nog een voorbeeld: Wat als Grand Theft Auto 6 duidelijk 'geoptimaliseerd' is voor de PS4 Neo? Dat spel gaat miljoenen verkopen, zal Sony de ruggegraat hebben om dan ook tegen Rockstar te zeggen dat de reguliere PS4 versie 'minstens even speelbaar' moet zijn of zal men dan een oogje dichtknijpen en geneogen nemen met bijvoorbeeld een lagere resolutie en framerate problemen?

De tijd zal het leren :P
Juist. dat bedoel ik.

Zelfde als OS specs.. Win95 had als supported hardware de 386.
Je kon het installeren... Was het werkbaar?? Nee..
Maar ze hebben wel voldaan aan de wens van de markt..

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-01 16:30

Odieus

Onuitstaanbaar

Nieuwevolger schreef op donderdag 21 april 2016 @ 13:06:
[...]

Dat zou je dan kunnen zeggen met elke keer als er een nieuw platform uitkomt of met de psvr. Juist als je een van de enigste bent onderscheid je jezelf van de andere games. Daarom verkochten heel veel early ps4 games zo goed, omdat er weinig concurrentie was en veel vraag.
Verschil is dat je in dat geval niet bent verplicht om het oude platform te ondersteunen, wat in het geval van de PS4.5 wel het geval is.

Als developer heb je straks een game ontwikkeld voor de PS4, welke al werkt voor de PS4.5. Wegen de kosten dan nog op tegen de baten voor het ontwikkelen van een geoptimaliseerde PS4.5 versie? Helemaal als je een multi-platform game ontwikkeld. Zeker gezien de geluiden uit de industrie over strakke deadlines, die nu steeds vaker niet gehaald worden.

PSN: LinQ-NL

Odieus schreef op donderdag 21 april 2016 @ 13:20:
[...]

Verschil is dat je in dat geval niet bent verplicht om het oude platform te ondersteunen, wat in het geval van de PS4.5 wel het geval is.

Als developer heb je straks een game ontwikkeld voor de PS4, welke al werkt voor de PS4.5. Wegen de kosten dan nog op tegen de baten voor het ontwikkelen van een geoptimaliseerde PS4.5 versie? Helemaal als je een multi-platform game ontwikkeld. Zeker gezien de geluiden uit de industrie over strakke deadlines, die nu steeds vaker niet gehaald worden.
Ik denk dat het niet zo heel moeite kost om voor een game de frame rate te verdubbel of iets betere textures. Ze maken die textures ten slotte ook voor de pc versie. Natuurlijk moeten die extra textures wel weer geoptimaliseerd, maar hoeveel meer tijd gaat dat kosten?

En die andere reactie boven mij. De grote ontwikkelaars maken juist games voor de console en porten die naar een pc versie. Je merkt wel dat games die van de pc naar de ps4 geport worden wat moeilijker draaien op de console, zoals the witcher 3.

• Carn82
Nieuwevolger schreef op donderdag 21 april 2016 @ 13:29:
[...]

Ik denk dat het niet zo heel moeite kost om voor een game de frame rate te verdubbel of iets betere textures. Ze maken die textures ten slotte ook voor de pc versie. Natuurlijk moeten die extra textures wel weer geoptimaliseerd, maar hoeveel meer tijd gaat dat kosten?

En die andere reactie boven mij. De grote ontwikkelaars maken juist games voor de console en porten die naar een pc versie. Je merkt wel dat games die van de pc naar de ps4 geport worden wat moeilijker draaien op de console, zoals the witcher 3.
'Betere textures' is denk ik niet het beste voorbeeld, daar zit namelijk relatief meer werk in. Je ziet nu dat de assetts vaak al gelijk zijn tussen PS4/X1 en PC games. Mijn gok is dat verbeteringen meer zitten in zaken zoals framerate, betere filtering, drawdistance die verder ligt, subtielere/meer overgangen in LoD, meer shadowpasses e.d. Dat zijn meer getalletjes die men kan aanpassen in de betreffende executable in plaats van het feitelijk inladen van betere textures / models / e.d.

Mwah, denk het niet hoor. Voorbeeld: 'De grote ontwikkelaars' zoals EA werken bijvoorbeeld met Frostbite en PC is daarin het leading platform. Dat wil niet zeggen dat het niet goed schaalt naar console, maar ik durf bijna te wedden dat alle EA games als eerste intern op een PC draaiende zullen zijn. Ik gok hetzelfde voor bedrijven die Unreal Engine gebruiken. Het is ook veel logischer om dit eerst op PC te doen, en dan pas een console-build te maken en te gaan 'tunen'. Men moet natuurlijk wel rekening houden met de verschillende performance profiles.

• MCKenzy99
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 30-01 11:38
Weet er toevallig iemand hoe ik van een sub account een master account maak, of hoe ik al mijn gegevens kan overzetten naar een nieuw account waarop ik met hetzelfde psn account kan spelen en ik mijn saves dus niet kwijtraak?

• v8power67
Hoop dat met de ps4 Neo dalijk dingen alsanthropic filtering dalijk gewoon op 16xe staat ipv op ps4 vaak rond de 4x of soms andere lagere methodes.
En lekkere AA solutions en dat op minimaal 1080p zou echt heerlijk zijn.
Als je bedenkt hoe ziekelijk uncharted4 er nu al uitziet op een org ps4, hoe mooi zou het wel niet kunnen worden op een ps4 Neo.

Lees net ook btw rumours dat horizon Zero dawn naar 2017 wordt uitgesteld.
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1209988
En die Insider is iemand met goeie reputatie..
Naja beter uitstellen dan rushen.
En de opmerking is gonna Look splendid on the ps4k.
Bring IT on ps4k(Neo) :D

[ Voor 10% gewijzigd door v8power67 op 21-04-2016 17:58 ]

• Scorpion2k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-11-2025
ASNNetworks schreef op donderdag 21 april 2016 @ 09:57:
[...]

Geloof het of niet, maar je kan de geboorte datum van je PSN account achterhalen door een simpel windows programma... Ik had voor een oud account ooit een fictief geboortedatum ingevuld, maar wist die niet meer. Heb die tool toen gevonden, was behoorlijk sceptisch. Werkte nog ook... Vervolgens paar PSN ID's van mij en wat vrienden erin gegooid, kreeg stuk voor stuk de juiste geboortedatum te zien :F

Maargoed, met enkel de geboortedatum ben je er niet, je krijgt namelijk een verificatielink om een nieuw wachtwoord te activeren in je eigen mail box wanneer je voor wachtwoord vergeten kiest. Tenzij hij jouw wachtwoord heeft geraden uiteraard en besluit om enkel te activeren en je wachtwoord zo te laten, dan ben je nergens wijzer van als iemand met een ander IP adres inlogt op je PSN account. Erg achterhaald dat... Als ik via een onbekend extern IP adres probeer in te loggen op mn Gmail bijvoorbeeld of een ander computer met mn Apple ID, krijg ik direct een e-mail met bijbehorende IP adres of computer.

Oja, ik heb ook wat obscure websites gevonden waar ze dus accounts verkopen met games erop. Wat nagevraagd daar en blijkt dat er dus hele guides en programma's zijn om accounts te hacken en te kraken van mensen. Zelf ook die guides en programma's gevonden uiteindelijk, behoorlijke shady shit :/ Vervolgens wijzigen ze alle gegevens en als er een credit card opstaat kopen ze er ook nog wat extra games mee en verkopen ze het account compleet met alles erop en eraan.

Er is één troost: je kan ten alle tijden via PlayStation contact opnemen en de originele e-mail adres terug zetten. Mocht je account dus gehacked zijn en ze passen je e-mail adres en wachtwoord aan: even contact opnemen met Sony en je PSN ID doorgeven, kunnen zij het reverten naar de oorspronkelijke e-mail adres. Let wel, ze kunnen het enkel reverten naar de originele e-mail adres, dus waarmee je het account hebt aangemaakt. Als je ondertussen je e-mail zelf hebt aangepast en geen toegang meer hebt tot het oorspronkelijke adres (omdat je het niet meer gebruikt, of zelfs hebt gedeactiveerd) dan ben je je account simpelweg kwijt... Is je e-mail acount gehacked, tja dan ben je goed de lul, maar dan ben je de lul bij veel meer diensten als je die e-mail overal voor gebruikt.

Ik gebruik overigens sinds een jaar ongeveer 1Password. Overal verschillende 20teken wachtwoorden ingesteld, random generated en encrypted opgeslagen. Enige manier om daar in te komen is om mijn wachtwoord van mn telefoon/macbook/ipad te achterhalen en ook nog eens het wachtwoord van 1Password (of mijn vinger eraf hakken). Aangezien 1Password ook goed beveiligd is, is het een veel veiligere optie dan "Wachtwoord1234" bij 40 verschillende sites/diensten....
Bedankt voor alle tips. Het is gelukkig allemaal goed gekomen. Ik zag laatst ook al op mijn spotify dat ik naar vietnamese muziek zat te luisteren. Hier had ik het zelfde mailadres en wachtwoord. Mijn gegevens zijn ergens vanuit de Adobe leak of Lord of the Rings online vandaan gekomen (die hebben ook geboortedatum gelekt). PS hulplijn heeft goed en snel geholpen. Nu lees ik net van de two factor authentication. Dat is wel wat voor mij!

Wellicht dat ik toch maar eens moet overstappen naar zo'n tooltje als 1password. Er zit te veel accounts gekoppeld aan mijn wachtwoorden.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:37
Wat een vage ideeën en problemen worden er toch opgeworpen in de hele Neo discussie hier boven. Alsof helemaal niemand ervaring heeft met hoe het nu op de pc werkt. Wat doe je als een spel op je pc niet helemaal lekker werkt? Dan zet je wat minder AA aan of zet je wat dingen op medium. Daarna draait het spel weer smooth. En dat gaat dus heel vaak goed met 1000en verschillende configuraties die je in pc land hebt.

Waarom zou het dan ineens een probleem zijn met maar 2 verschillende versies van de PS4? Je ontwikkelt een spel naar het kunnen van de Neo en je zet bepaalde settings wat lager voor de standaard PS4. Misschien dat de resolutie of dubbele fps een ander verhaal is maar dat zal dan een keuze zijn die de ontwikkelaar maakt.

Als je geen geld hebt, er voor over hebt of gewoon eigenwijs vindt dat een consoles zoveel jaar mee moet gaan dan veranderd er niet veel voor je. Behalve als je naar de buurman gaat kijken die wel de Neo heeft en net wat mooiere games heeft. Maarja nu zit er ook niemand te klagen dat ze op een PS4 spelen en pc gamers veel mooiere graphics hebben toch? Het is gewoon een keuze en ik ben er blij mee.

Door de economische crisis tijdens de ontwikkeling van deze gen was er geen mogelijkheid een console te ontwikkelen die weer 8 jaar mee kon. Al die mensen die nu balen dat er een nieuwe versie komt hadden ook de PS4 niet gekocht als Sony wel een snelle console had ontwikkeld en voor €800 had uitgebracht.

Waarschijnlijk hadden ze dan nog geen 3e verkocht van wat er nu bij mensen thuis staat of was het zelfs een financieel fiasco geworden. Daar bovenop weet Sony waarschijnlijk behoorlijk goed waar een MS en Nintendo mee bezig zijn.

Misschien is het wel een moetje om niet iedereen aan de concurrent kwijt te raken. Tot nu toe heeft Nintendo nooit meegedaan als het om krachtige hardware ging, maar de oude garde is nu weg en de Wii U heeft grote problemen blootgelegd. En het is nu niet zo moeilijk om een console uit te brengen die 20 tot 30 % krachtiger is dan de PS4 voor een redelijke prijs. Zeker niet als je bekijkt dat de PS4 al vanaf het eerste jaar met winst wordt verkocht.
http://www.insidegamer.nl...ngleplayer-dlc-voor-gta-5 Paar sappige geruchten over gta 5 DLC, klinkt goed. Zo staat erin het artikel dat het las vegas van dan andreas erin zit. Maar of de geruchten betrouwbaar zijn is een heel ander verhaal.

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Dinosaur combat phenomenon ARK: Survival of the Fittest is coming to PS4. Find out more:

Klik Hier voor meer Info

Afbeeldingslocatie: https://farm2.staticflickr.com/1448/25940778583_8d86e0165c_b.jpg

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Scorpion2k schreef op donderdag 21 april 2016 @ 18:02:
[...]

Bedankt voor alle tips. Het is gelukkig allemaal goed gekomen. Ik zag laatst ook al op mijn spotify dat ik naar vietnamese muziek zat te luisteren. Hier had ik het zelfde mailadres en wachtwoord. Mijn gegevens zijn ergens vanuit de Adobe leak of Lord of the Rings online vandaan gekomen (die hebben ook geboortedatum gelekt). PS hulplijn heeft goed en snel geholpen. Nu lees ik net van de two factor authentication. Dat is wel wat voor mij!

Wellicht dat ik toch maar eens moet overstappen naar zo'n tooltje als 1password. Er zit te veel accounts gekoppeld aan mijn wachtwoorden.
Ik kan 'm je echt aanraden.. Ben alles aan het omzetten en voorzien van een eigen sterk password.

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
RoRoo schreef op donderdag 21 april 2016 @ 21:38:
[...]

Ik kan 'm je echt aanraden.. Ben alles aan het omzetten en voorzien van een eigen sterk password.
Ja zoiets werkt ontzettende goed, heb het ook een tijdje gebruikt, nu weer gewoon de keychain van Apple. Maar die site waar je dat kan checken vind ik wel een goede. Blijkbaar zat mijn email ook bij de Adobe leuk.

Ben nu ook maar even wat voorzorgsmaatregelen aan het nemen.

Sowieso een goede ontwikkeling dat PSN nu twee-staps verificatie heeft!

• v8power67
lees dat mirrors edge catalyst uitgesteld is naar juni :
http://www.insidegamer.nl...esteld-verschijnt-in-juni

Verbaast me niet, je hoort heel weinig over deze game. En zou in zelfde periode als uncharted 4 komen.
Dat gaan ze niet winnen.

Verwijderd

Call of Duty: Black Ops III - Dynamisch thema DLC 2: Eclipse (Gratis):

Klik Hier voor Download

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/999/EP0002-CUSA02624_00-BLACKOPS3PAK2THM/1461151681000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-11-2025
ik wordt echt helemaal simpel van die ps4k discussie. gaat echt alleen nog maar daar over. Hoe druk kan je je maken over iets wat er nog niet is.En maar gissen met zijn allen wat er allemaal wel niet gaat gebeuren....Iedereen denkt ook de waarheid al te weten wat ons te wachten staat.....

Zo dat moest er even uit

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Geef Sony de schuld :P dan hadden hier gewoon eerder een aankondiging van moeten doen dan krijg je dit gespeculeer niet. Maar ben het wel met je eens dat de discussue een beetje in hetzlefde rondje blijft hangen.

Maar goed waarschijnlijk weten we vanaf de E3 pas meer :)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

http://www.psx-sense.nl/2...ieuwe-spiderman-game-ps4/ Dat klinkt heel vet als sugar punch hier mee aan de gang gaat. Helemaal vet omdat de films van spider man worden gemaakt door marvel zelf.

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-12-2025
Dat zou heel vet zijn. Ik koop Spiderman dan meteen!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
heb die andere destijds (volgens mij was dat nog op de ps2) helemaal kapot gespeeld :)

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:28
bukkum schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 12:32:
ik wordt echt helemaal simpel van die ps4k discussie. gaat echt alleen nog maar daar over. Hoe druk kan je je maken over iets wat er nog niet is.En maar gissen met zijn allen wat er allemaal wel niet gaat gebeuren....Iedereen denkt ook de waarheid al te weten wat ons te wachten staat.....

Zo dat moest er even uit
Dat is toch mooi. De aankondiging van een nieuwe console is altijd spannend. Hoewel het in dit geval niet helemaal een nieuwe console is, lijkt dit wel iets totaal nieuws te zijn in console land.
Speculeren hoort er dan ook bij. Zien we zo wel wat waarheid is.

PSN ID Binloading_nl

Daar heb je gelijk in.
Al laten sommige mensen zich een beetje té gek maken door al die speculaties ;)
Dat vind ik eigenlijk veel leuker om te lezen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-02 15:39

PBP

Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 12:09:
Call of Duty: Black Ops III - Dynamisch thema DLC 2: Eclipse (Gratis):

Klik Hier voor Download

[afbeelding]
Alleen voor seasonpass bezitters

• bukkum
steefje schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 15:44:
[...]

Dat is toch mooi. De aankondiging van een nieuwe console is altijd spannend. Hoewel het in dit geval niet helemaal een nieuwe console is, lijkt dit wel iets totaal nieuws te zijn in console land.
Speculeren hoort er dan ook bij. Zien we zo wel wat waarheid is.
Een nieuwe console is altijd leuk vind ik. Alleen pagina's lang gaat het alleen maar over allerlei doem scenario's en dat het schandalig is van sony blablablabla.... Ik vind het allemaal een beetje overdreven.

Ben trouwens enorm aan het genieten van dark souls. Echt gaaf. Had het ook al met bloodborne, elk moment dat ik tijd heb gaat dark souls aan om even nog een stukje te ontdekken. :)

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

PBP schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 16:05:
[...]

Alleen voor seasonpass bezitters
uh.. dan trek ik mijn rant even in

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:28
Chaoss schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 12:51:
Geef Sony de schuld :P dan hadden hier gewoon eerder een aankondiging van moeten doen dan krijg je dit gespeculeer niet. Maar ben het wel met je eens dat de discussue een beetje in hetzlefde rondje blijft hangen.

Maar goed waarschijnlijk weten we vanaf de E3 pas meer :)
eh volgens mij heeft Sony officieel niks uitgelekt, of het er over gehad, het gaat allemaal via het roddel circuit en het wordt maar aangenomen als waarheid... men loopt elkaar gek te maken.

We gaan het wel zien wat het gaat worden...pas als Sony iets los laat is het officieel ..

overigens kan er niet een apart topic gemaakt worden over het hele 4.5 playstation gebeuren en flink gemaaid worden in dit topic ?

[ Voor 9% gewijzigd door Gandalf68 op 22-04-2016 17:32 . Reden: vraagje om apart deel te maken voor ps4.5 ]

• geert1
Gandalf68 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 17:20:
[...]

eh volgens mij heeft Sony officieel niks uitgelekt, of het er over gehad, het gaat allemaal via het roddel circuit en het wordt maar aangenomen als waarheid... men loopt elkaar gek te maken.

We gaan het wel zien wat het gaat worden...pas als Sony iets los laat is het officieel ..

overigens kan er niet een apart topic gemaakt worden over het hele 4.5 playstation gebeuren en flink gemaaid worden in dit topic ?
Sorry, maar volgens mij zit je een beetje in ontkenning. Het klopt dat Sony nog niks heeft losgelaten, maar we hebben wel zeer gedetailleerde lekken van allerlei bronnen, de één na de ander. Dit is niet alleen een kwestie van elkaar napraten; er zijn meerdere losse bronnen die consistent zijn met elkaar. Dat er een PS4.5 komt is praktisch zeker, en een hoop van de details over hoe het gaat werken zijn ook zeer geloofwaardig.

En nee, het lijkt me niet logisch om een ander topic aan te maken. Dit topic is voor discussie omtrent de PS4, en de komst van het Neo is het grootste nieuws op PS4-gebied sinds de originele release. Dus logisch dat daar hier over gediscussieerd wordt. Ook nu alvast, want speculeren en alvast een mening vormen over wat gaat komen hoort er gewoon bij. Dat jij er niks mee hebt is prima, maar ga dat niet direct doortrekken naar het hele topic aub.

Maar goed, wat er gezegd kon worden over de Neo is inmiddels al wel voorbij gekomen: voor- en nadelen, voor- en tegenstanders. Dat telkens herhalen heeft geen zin, dat ben ik dan wel weer met je eens. Maar als er meer bekend wordt over de Neo dan vindt ik dat dat zeker plaats heeft in dit topic.

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:57
ASNNetworks schreef op donderdag 21 april 2016 @ 09:57:
[...]

1Password vind ik interessant. Maar werkt het ook op de PS4? Of mag je dan een uber lang wachtwoord in gaan zitten typen? Op zich kan ik dan beter wachten op two factor.
ChuckyDevil schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 18:48:
[...]

1Password vind ik interessant. Maar werkt het ook op de PS4? Of mag je dan een uber lang wachtwoord in gaan zitten typen? Op zich kan ik dan beter wachten op two factor.
Werkt alleen op waar je ook 1Password hebt geinsalleer, je eigen telefoon, pc etc. ps4 kan dat dus niet.

• robinjoo1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-08-2017
iemand een idee
mijn ps4 wordt bovenop vrij warm en na verloop van tijd (enkele uren) vetraagt een game watch dogs ligt dit aan de warmte of kan er ook een memory leak in de game zelf zitten?

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Een idee: Gebruik eens leestekens, die maken je tekst een stuk duidelijker ;)

Betreffende je vraag: De PS4 wordt best warm tijdens het spelen, maar daar kan ie tegen.
Heeft ie wel de ruimte om koele lucht aan te zuigen? Zit er misschien stof op de roosters?
Van wat ik hier zie is dat de zijkant een leuke ontmoetingsplaats is voor stofjes.

• robinjoo1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-08-2017
dvdkiwi schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 19:58:
Een idee: Gebruik eens leestekens, die maken je tekst een stuk duidelijker ;)

Betreffende je vraag: De PS4 wordt best warm tijdens het spelen, maar daar kan ie tegen.
Heeft ie wel de ruimte om koele lucht aan te zuigen? Zit er misschien stof op de roosters?
Van wat ik hier zie is dat de zijkant een leuke ontmoetingsplaats is voor stofjes.
Ja hij heeft voldoende ventilatie, alleen het is echt bij die game ook zie ik dan screen tearing is dat normaal en kan het een memory leak zijn ?

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Dat durf ik je niet te zeggen. Ik merk zelf ook dat de PS4 het met het ene spel moeilijker heeft dan met het andere spel.

ChuckyDevil schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 18:48:
[...]

De PS4 ondersteunt geen 1Password extensies, zoal op OSX en iOS. Gaat ook nooit komen helaas. Maar die paar keer dat ik 20 tekens moet invoeren (aflezen vanaf mn iPhone) neem ik voor lief. Kleine moeite in tegenstelling tot je account gehackt te worden ;)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Verwijderd

Voor de auto liefhebbers:

Assetto Corsa - Pre-Order Bundle voor €49,99:

Klik Hier voor Preorder

Afbeeldingslocatie: https://apollo2.dl.playstation.net/cdn/EP4040/CUSA01797_00/FREE_CONTENTul0DZ7rcYuJsT8eYKQDC/PREVIEW_SCREENSHOT1_487517.jpg

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Wat speelt iedereen op zijn OG PS4 deze dagen?

Zelf bezig met Dark Souls III en Ratchet & Clank, opzich wel een lekkere combinatie. De een is grimmig en intens, de ander kleurrijk en ontspannend.

R&C is om je TV bij af te likken, zo slick, zo mooi. Er hangt een lekker vrolijk sfeertje, en die (soms wat kinderlijke) flauwe humor werkt ook wel. Verder heel coole guns natuurlijk. Mijn favoriet is de Groovitron bij die kikker-achtige beesten. Al die beentjes omhoog. Gewoon leuk.

DS3 is vooral meer Dark Souls. Na Bloodborne en DS2 heb ik de methode goed te pakken voor deze games. Ik merk dat ik daardoor een stuk berekenender speel, en dat uit zich in bijv. eerder en vaker terugrennen naar een bonfire. De progress voelt daardoor wel wat minder organisch. Maar de game in z'n geheel staat als een huis.

Beetje doorharken komende weken en dan ben ik op tijd klaar voor Uncharted 4. Mijn god, wat een tijden.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-02 12:08
Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 06:48:
Voor de auto liefhebbers:

Assetto Corsa - Pre-Order Bundle voor €49,99:\
Uiteraard geen ondersteuning voor Fanatec dus ook deze 5 tientjes gaan niet naar de PS4 :)

Nickname does not reflect reality

Elysi schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 09:28:

..
Beetje doorharken komende weken en dan ben ik op tijd klaar voor Uncharted 4. Mijn god, wat een tijden.
StarWars Battlefront en Battlefield 4 vooral :)

Uncharted 4 zit ik ook op te wachten

• bukkum
Ik speel nu dark souls, the division en ga de beta van mirrors edge spelen morgen. Ben echt benieuwd of dat wat is, mooi dat ik die kan testen.

• ralph075
  • Niet online
Wat speelt iedereen op zijn PS4 deze dagen?
Trackmania Turbo is vrijwel het enige dat ik aanraak de laatste weken.
Just Cause 3 ligt er nog naast om mee verder te gaan.

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ik speel eigenlijk alleen maar World of Tanks :p

Heb verder ook CoD Black Ops 3, Star Wars Battlefront, Uncharted collectie, Last of Us en nog een aantal kleinere games maar ik ben gauw flauw van die games en ga dan meestal verder met WoT.
Ratchet and Clank gisteren ook gekocht maar nog niet zo veel gespeeld.

[ Voor 4% gewijzigd door ScrooLoose op 23-04-2016 11:03 ]

Smiling as the shit comes down...

• Beakzz
Hier ook begonnen aan R&C. Net of je een Pixar film speelt en voor mij zo goed als nieuw aangezien ik nog in het Xbox kamp logeerde toen R&C een ding was. Verder wil ik van het weekend een begin maken aan Life is Strange die ik uit de PSN Sale heb gevist.
Brad Pitt schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 09:31:
[...]

Uiteraard geen ondersteuning voor Fanatec dus ook deze 5 tientjes gaan niet naar de PS4 :)
Moet die ondersteuning niet van Fanatec zelf komen dan? Hier een T300 stuurtje met adapter om de Fanatec pedalen te gebruiken op de PS4. Was er klaar mee om te wachten tot mijn fanatec stuur ondersteunt werd en moet eerlijk zeggen dat de T300 een veel fijner stuur is imo op die standaard bagger pedalen na.

[ Voor 50% gewijzigd door Beakzz op 23-04-2016 11:21 ]

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:20

On_E

Housemusic

Rocket League, Smite, MLB The Show 16.

RL blijft tof met vrienden, Smite is een toffe 3rd person MOBA met ontiegelijk veel heroes (Gods) om uit te kiezen en The Show 16 is leuk om tussendoor te spelen.

Heb een Road to the Show career met een 1e honk speler en dit jaar kun je zonder terug te moeten naar een menu een reeks wedstrijden achter elkaar spelen. Dat scheelt enorm qua tijd dus speelt mijn speler al in de MLB inmiddels bij de White Sox. Erg mooi spel ook!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Wat is OG?

Trackmania wordt hier veel gespeeld (ontzettend toffe game!), daarnaast Battlefield 4 weer opgepakt.
Verder niks :)

• Brad Pitt
Beakzz schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 11:18:
Moet die ondersteuning niet van Fanatec zelf komen dan? Hier een T300 stuurtje met adapter om de Fanatec pedalen te gebruiken op de PS4. Was er klaar mee om te wachten tot mijn fanatec stuur ondersteunt werd en moet eerlijk zeggen dat de T300 een veel fijner stuur is imo op die standaard bagger pedalen na.
Nee Fanatec heeft de driver gemaakt, het is aan de speldevelopers om deze te implementeren dan wel gewoon lazy alleen de licentie-onzin Thrustmaster standaardmatig te ondersteunen.

Een T300 is uiteraard fijner maar je bent dan verplicht de Fisher Price pedalen weer te upgraden, als je enigszins serieus wilt rijden. Op die manier blijf je bezig en het hoéft ook allemaal niet, zie Project Cars.

[ Voor 15% gewijzigd door Brad Pitt op 23-04-2016 11:25 ]

• ralph075
  • Niet online
Beakzz schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 11:18:
Hier een T300 stuurtje met adapter om de Fanatec pedalen te gebruiken op de PS4.
Heb je een linkje voor die adapter? Ik overweeg ook Fanatec pedalen, maar zit met de vraag hoe aan te sluiten op T300.

• Brad Pitt
ralph075 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 11:26:
Heb je een linkje voor die adapter? Ik overweeg ook Fanatec pedalen, maar zit met de vraag hoe aan te sluiten op T300.
Geen idee welke hij heeft maar dit is i.i.g. een mogelijke adapter :)
(denk dat je dan beter gewoon voor de T3PA Pro kunt gaan, maar dat terzijde :) )

[ Voor 12% gewijzigd door Brad Pitt op 23-04-2016 11:32 ]

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Zelf bezig met Dark Souls III en Ratchet & Clank, opzich wel een lekkere combinatie. De een is grimmig en intens, de ander kleurrijk en ontspannend.

R&C is om je TV bij af te likken, zo slick, zo mooi. Er hangt een lekker vrolijk sfeertje, en die (soms wat kinderlijke) flauwe humor werkt ook wel. Verder heel coole guns natuurlijk. Mijn favoriet is de Groovitron bij die kikker-achtige beesten. Al die beentjes omhoog. Gewoon leuk.

DS3 is vooral meer Dark Souls. Na Bloodborne en DS2 heb ik de methode goed te pakken voor deze games. Ik merk dat ik daardoor een stuk berekenender speel, en dat uit zich in bijv. eerder en vaker terugrennen naar een bonfire. De progress voelt daardoor wel wat minder organisch. Maar de game in z'n geheel staat als een huis.

Moet ook zelf komende week even de Uncharted serie uitspelen, vorige week deel 1 uitgespeeld, dus denk dat ik net op tijd ben voor deeltje 4.

Nu vooral bezig met Wolf Among Us, Ratchet and Clank en Final Fantasy typ-0

• Beakzz
Brad Pitt schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 11:30:
[...]

Geen idee welke hij heeft maar dit is i.i.g. een mogelijke adapter :)
(denk dat je dan beter gewoon voor de T3PA Pro kunt gaan, maar dat terzijde :) )
Dat is precies die adapter inderdaad en ik heb er 4-5 maanden op moeten wachten. De T3PA Pro bestond nog niet toen ik de T300 kreeg en de niet pro versie was simpelweg bagger (heb ik wel gehad) in vergelijking met de Fanatec Elite pedalen die ik nu heb.

• ralph075
  • Niet online
Dank heren, misschien toch maar de T3PA Pro overwegen...
Ik speel battlefield 4 en the division, moet precies genoeg zijn om de tijd vol te maken naar uncharted 4.
ralph075 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 11:47:
Dank heren, misschien toch maar de T3PA Pro overwegen...
100% ja :Y
En dan op z'n kop hangen :)

Original Gangsta P$4.. jeweettogzelluf G 8)

• Beakzz
dvdkiwi schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 11:50:
[...]

Dat is alleen maar realistisch als je F1 rijdt dus op een draaibaar plateau monteren :+

• Brad Pitt
Beakzz schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 12:20:
Dat is alleen maar realistisch als je F1 rijdt
Of Kever :P

Of bijna elke andere auto :P
poor Leno schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 12:18:
[...]
Original Gangsta P$4.. jeweettogzelluf G 8)
Omdat de PS4 zwart is of wat? :+

[ Voor 78% gewijzigd door Superkiwi op 23-04-2016 12:28 ]

• Brad Pitt
Elke andere normale auto is pedalen hangend vanaf de bovenkant.
Draaibaar is dan dus voornamelijk voor F1/Kever.

Brad Pitt schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 12:29:
[...]
Elke andere normale auto is pedalen hangend vanaf de bovenkant.
Dat is op z'n kop toch ;)

• Brad Pitt
Whatever ook :O Corsa is auto-skip anyway.

[ Voor 56% gewijzigd door Brad Pitt op 23-04-2016 12:32 ]

dvdkiwi schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 12:27:
Of bijna elke andere auto :P

[...]

Omdat de PS4 zwart is of wat? :+
_O-

that's racist yo'

• ralph075
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 11:50:
[...]

Was aantrekkelijk geprijsde Fanatecs tegen gekomen:
V&A aangeboden: Fanatec CSR pendalen

Vroeg me alleen nog af of deze vergelijkbaar waren met de T3PA of de T3PA Pro's. Met de adapter erbij wordt de prijs sowieso al minder aantrekkelijk en kan ik net zo goed (beter) de Trustmaster Pro's halen.

• Beakzz
ralph075 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 13:12:
[...]

Was aantrekkelijk geprijsde Fanatecs tegen gekomen:
V&A aangeboden: Fanatec CSR pendalen

Vroeg me alleen nog af of deze vergelijkbaar waren met de T3PA of de T3PA Pro's. Met de adapter erbij wordt de prijs sowieso al minder aantrekkelijk en kan ik net zo goed (beter) de Trustmaster Pro's halen.
Deze zijn gemod dus dat geeft wel voordelen. Maar de levertijd van die adapter is zolang dat ik je hoe dan ook de T3PA pro kan adviseren als deze goede reviews krijgt. De normale kan ik je persoonlijk afraden en met de pro versie heb ik zelf geen ervaring. Mij maakte de lange levertijd niets uit aangezien ik racesims vooral op de pc speel en dit simpelweg een extraatje was als ik met vrienden op de PS4 wil racen.

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Haha! Omdat ie niet 4.5 is. :P Dacht ik laat ik het maar expliciet vermelden na al die pagina's. Maar nu even serieus, mijn PS4 is wit hoor. :+

Trackmania lijkt me overigens ook super, die ga ik nog wel uitproberen in een wat rustigere periode. Lekker tijden afslijpen en gefrustreerd raken van m'n eigen kleine foutjes, dat lijkt me weer top. :)

• MCKenzy99
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 30-01 11:38
Ik speel vooral fifa16(fut), en ik heb net firewatch gekocht. Heb ook heel veel zin in Uncharted 4 maar daar wachten we nog maar even mee tot na mijn examens...

• Brad Pitt
Die pedalen heb ik en deze zijn weliswaar beter dan de standaard T300 dingen maar alsnog pure crap :)

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:51
Ik verwacht bugs in een beta, maar man wat heeft Mirror's Edge er veel |:( .

PSN ID: Beest41

• ralph075
  • Niet online
SCARfaceE schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 17:57:
De release zal ook niet voor niks zijn uitgesteld... ;)

Verwijderd

SCARfaceE schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 17:57:
Ik had geen bugs, maar ik heb em alweer verwijderd.

:+
Pagina: 1 ... 106 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link