Tja voor die paar seconden heb ik dan inderdaad liever 2TB voor 7/8 tientjes. Ik zit ook al over de 1TB heen volgens mij.

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:14

Emiel1984

Made in NL

sten123 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 17:16:
[...]

Kreeg je die bij de aankoop ? staat hier namelijk niet gratis?
Hij is volgens mij af en toe ineens gratis te downloaden voor een bepaalde periode. Via google zag ik namelijk dat hij is eerder gratis te downloaden was. Hij zat niet bij de aankoop in, ik heb echter wel hetzelfde account gebruikt als ik op de ps3 gebruik. Misschien dat dit meehelpt..

[LTS][MTS][HTS]

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:30

Exirion

Gadgetfetisjist

djmelvee schreef op maandag 09 mei 2016 @ 17:22:
Jezus, geld over? :') Mijn PS4 staat stil, dus heb meer dan genoeg aan een 2TB HDD. Weet niet wat jij met je PS4 sjouwt haha?
Het gaat niet om sjouwen. Ik gebruik al jaren SSDs in m'n computers en wil zo veel mogelijk van harddisks af. Ze seeken traag en het is gewoon verouderde techniek. Alleen voor massa-opslag nog interessant. En geld over is relatief: ik vind het 't geld waard in ieder geval :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Exirion schreef op maandag 09 mei 2016 @ 17:58:
[...]

Het gaat niet om sjouwen. Ik gebruik al jaren SSDs in m'n computers en wil zo veel mogelijk van harddisks af. Ze seeken traag en het is gewoon verouderde techniek. Alleen voor massa-opslag nog interessant. En geld over is relatief: ik vind het 't geld waard in ieder geval :)
Ik heb laatst voor 6 tientjes een 500GB SSD in mijn laptop gezet. Gaat allemaal lekker snel vanuit de slaapstand en programma's openen gaat een stuk sneller. Maar bij mijn PS4 zie ik echt geen meerwaarde. Het ding staat gewoon stil en er is weinig risico op een failure. De fan hoor ik niet want ik heb een headset op en ik start altijd vanuit de slaapstand op, dus wachten is er ook zelden bij.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-11 22:15
bram1984 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 18:03:
[...]

Ik heb laatst voor 6 tientjes een 500GB SSD in mijn laptop gezet. Gaat allemaal lekker snel vanuit de slaapstand en programma's openen gaat een stuk sneller. Maar bij mijn PS4 zie ik echt geen meerwaarde. Het ding staat gewoon stil en er is weinig risico op een failure. De fan hoor ik niet want ik heb een headset op en ik start altijd vanuit de slaapstand op, dus wachten is er ook zelden bij.
In veel tests is het verschil ook nihil. Heb er zelf ook wel na gekeken, want die laadtijden van de Witcher 3 :|

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:15
In de nieuwe folder van de Mediamarkt staat de PS4 (1TB) + 1 Controller + Uncharted 4 voor € 374.
Geen verkeerde prijs, ze hebben alleen wel een typ fout. In de folder staat "Ook verkrijgbaar voor XBOX One" 8)7

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:14

Emiel1984

Made in NL

Dat is idd niet verkeerd.. Helaas waren er geen leuke packs afgelopen weekend beschikbaar bij de Mediamarkt.. baalde er toen al van.. maar nu nog iets meer. Zeker omdat het mij minimaal 50 euro had bespaard.. Ach C'est la vie.. :)

Hier een linkje.
http://www.mediamarkt.nl/...f-s-end-pack-1437589.html

Het betreft een normale PS4 pack maar dan de 1 TB hdd + Uncharted 4. Scheelt toch iets minder dan ik dacht. Er staat ook een Doom pack in, echter beschikt dit pack niet over een 1TB hdd maar slechts een 500 GB hdd. Ik vraag me nu toch echt af of er wel in de Uncharted aanbieding een 1TB hdd zit.. dit zou zomaar een fout kunnen zijn. Zeker omdat de 500GB versies los nog in overvloed in de winkels liggen.. :?

[ Voor 54% gewijzigd door Emiel1984 op 09-05-2016 20:13 ]

[LTS][MTS][HTS]

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Mailtje van Sony, Tearaway is nu maar 20euro.

Iets meer dan een maand geleden was hij nog 13euro dus beetje lamme actie.
https://psprices.com/regi...11826/tearawaytm-unfolded

Verwijderd

Exirion schreef op maandag 09 mei 2016 @ 16:40:
Mijn PS4 500GB was al een tijdje bijna vol. Aanvankelijk wilde ik een SSHD bestellen maar ik zag dat 1TB SSD's inmiddels goedkoop te krijgen zijn. Heb 2.5 jaar geleden nog 500 euro voor een Samsung betaald maar ik heb voor de PS4 nu een Crucial BX200 960GB voor 230 euro gekocht. Nog altijd duurder dan een HDD of SSHD, maar geen bewegende delen en trage seeks meer :) Ik heb nu alleen in m'n NAS nog harddisks zitten.
Volgensmij doet een ssd niet echt iets bij een playstation.

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-11 09:22
Ik heb weleens een test voorbij zien komen en de snelheidswinst was echt minimaal. Schijnbaar kan de ps4 niet goed omgaan met ssd. Ik zou het dus afraden zeker tegenover het verschil in opslaggrootte en prijs.

Correctie:
http://www.eurogamer.net/...ding-your-ps4-with-an-ssd een nieuwere test en bij sommige games scheelt het toch nog wel 10+ seconden ofzo.

[ Voor 32% gewijzigd door RaijRaij op 09-05-2016 21:29 ]

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2016 @ 21:19:
Volgensmij doet een ssd niet echt iets bij een playstation.
Hangt van de game af. Mensen staren zich blind op throughput, maar het grote voordeel van een SSD is dat ie geen bewegende koppen heeft, dus seeken gaat enorm veel sneller. Ik merk bij de PS4 soms duidelijk dat ie hikt omdat de harddisk even niet snel genoeg is. In de praktijk merk je dus weldegelijk verschil. Of je de meerprijs er voor over hebt, is persoonlijk.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Niet zo'n groot verschil dat het het prijsverschil waar maakt, helemaal niet als je zoveel opslag wil als wat voor SSD jij nu gebruikt.
Gevalletje overkill en geldverspilling, maar dat is aan jezelf. :)

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:58
Emiel1984 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 17:48:
[...]

Hij is volgens mij af en toe ineens gratis te downloaden voor een bepaalde periode. Via google zag ik namelijk dat hij is eerder gratis te downloaden was. Hij zat niet bij de aankoop in, ik heb echter wel hetzelfde account gebruikt als ik op de ps3 gebruik. Misschien dat dit meehelpt..
Is eind 2014 gratis geweest vanwege het 20 jarig bestaan van PS (link naar nieuwsbericht). Als je toen een ps3 had, heb je waarschijnlijk Mirror's Edge (ook gratis) gedownload en terwijl je bezig was 'for future purposes' ook plants vs zombies 'gekocht'. Tenminste zo heb ik het gedaan.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:58
bram1984 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 18:03:
[...]

Het heeft inderdaad weinig zin om een SSD in een PS4 te zetten. Een 500GB SSD voor € 60,00 lijkt me ook wat overdreven.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Jumpman schreef op maandag 09 mei 2016 @ 22:15:
[...]

Het heeft inderdaad weinig zin om een SSD in een PS4 te zetten. Een 500GB SSD voor € 60,00 lijkt me ook wat overdreven.
Ik heb het over mijn laptop. Overigens is € 60,- voor 500GB een koopje.

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11 23:34

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Ik moet dit toch even delen; ik was een van de gelukkigen die mijn Uncharted 4 game 2 dagen geleden al toegezonden had gekregen. Ik ben nu halverwege het spel maar val van de ene verbazing in de andere.

Dit spel nadert perfectie. Het is zo verschrikkelijk mooi gemaakt. Met openmond zie je wat de PS4 voor een magisch doosje is als Naughty Dog ermee aan de slag gaat. Wat een verademing en heerlijk om met Drake weer op pad te gaan. Prachtige omgevingen en echt een game waar je rustig een kwartier de omgeving kan gaan bekijken. Voor degene die nog even moeten wachten; be prepared deze game laat je niet meer los.

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

• Jumpman
bram1984 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 22:31:
[...]

Ik heb het over mijn laptop. Overigens is € 60,- voor 500GB een koopje.
Jij zegt: Ik heb laatst voor 6 tientjes een 500GB SSD in mijn laptop gezet. Ik zeg: Dat lijkt me wat overdreven (goedkoop) voor een 500GB SSD, waar heb je die gekocht?

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:35
zo morgen mijn uncharted editie van de ps4 halen, elk nadeel (inbraak ) heeft een heel klein beetje zijn voordeel ...ben benieuwd voor 409 euro kan ik niet tobben inclusief spel en 1tb HDD lijkt me nette deal en ben benieuwd naar de grafische pracht en praal (en vooral geluid ook , )
Jumpman schreef op maandag 09 mei 2016 @ 22:43:
[...]

Jij zegt: Ik heb laatst voor 6 tientjes een 500GB SSD in mijn laptop gezet. Ik zeg: Dat lijkt me wat overdreven (goedkoop) voor een 500GB SSD, waar heb je die gekocht?
Collega had 'm over. Toevallig de directeur, dus die hoefde de volle mep er niet voor te hebben. :)

• RaijRaij
goeie deal dan, in de winkel betaal je al gauw het dubbele. Ik heb destijds mijn hdd vervangen voor een 2tb variant, nooit last gehad van haperingen ofzo dus ook niet echt de nijging een ssd er in te stoppen(in tegenstelling tot mijn mbp, wat een snelheidswinst daar)
De Twitch app werkt goed :)
Maar je kan niet chatten in de comments, ook niet na het activeren van je account.
Kom op Sony :F :X

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• RaijRaij
Bij mij werkt alles gewoon inclusief chat. Driehoekje en ik kan beginnen met typen.
Kom op Kiwi :F :X

>:)

[ Voor 22% gewijzigd door RaijRaij op 09-05-2016 23:55 ]

Ik kan wel typen, maar de berichten komen niet door...
Kom op Twitch :F

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-10 21:19
juggle schreef op maandag 09 mei 2016 @ 22:41:
Ik moet dit toch even delen; ik was een van de gelukkigen die mijn Uncharted 4 game 2 dagen geleden al toegezonden had gekregen. Ik ben nu halverwege het spel maar val van de ene verbazing in de andere.

Dit spel nadert perfectie. Het is zo verschrikkelijk mooi gemaakt. Met openmond zie je wat de PS4 voor een magisch doosje is als Naughty Dog ermee aan de slag gaat. Wat een verademing en heerlijk om met Drake weer op pad te gaan. Prachtige omgevingen en echt een game waar je rustig een kwartier de omgeving kan gaan bekijken. Voor degene die nog even moeten wachten; be prepared deze game laat je niet meer los.
Hmm zo'n bericht brengt me dan toch weer aan het twijfelen, alhoewel ik al weet dat Uncharted niet helemaal mijn franchise is.

• Jumpman
bram1984 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 22:57:
[...]

Collega had 'm over. Toevallig de directeur, dus die hoefde de volle mep er niet voor te hebben. :)
:Y <+:)
Spud82 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 00:24:
[...]

Hmm zo'n bericht brengt me dan toch weer aan het twijfelen, alhoewel ik al weet dat Uncharted niet helemaal mijn franchise is.
Als je een paar maanden geduld hebt, dan zijn er genoeg op Marktplaats te vinden voor € 30,00.

[ Voor 28% gewijzigd door Jumpman op 10-05-2016 01:04 ]

Verwijderd

The Witcher 3 Wild Hunt - Expansions Theme (Gratis):

Klik Hier om te Downloaden

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/999/EP4497-CUSA01439_00-ETH0000000000374/1462841507000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Vanavond dan als een van de laatste in de wereld aan de slag met Uncharted, eerst werken, daarna sporten en dan eindelijk knallen! voor paar uurtjes!

Ik kan niet wachten.

Verwijderd

Heerlijk spel tot nu toe.

Gisteren avond voor The Blacklist de Uncharted 4 TV reclame gezien.

_/-\o_

• basset
  • Laatst online: 07-11 17:13
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 08:28:
[video]

Heerlijk spel tot nu toe.

_/-\o_
Vet! Misschien toch maar niet tot na de zomervakantie wachten.....

Hop,hop,hop!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Over SSD-voordelen, mooi plaatje van Eurogamer:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rA59ahU.jpg

Toch nog redelijke verschillen. Ook games als Firewatch die constant streamen van de hdd zouden dik baat moeten hebben van een SSD...

Ik heb er iig ook een 2Tb inzitten... die ik hopelijk makkelijk in de Neo kan stoppen met kerst... :Y)

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik vind de verschillen, zeker met het prijsverschil onderling, meer dan te verwaarlozen. Zonde van het geld om er een SSD in te proppen mijns inziens.

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:10

Dhrax

Prog Lord

Exorcist schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 08:46:
Ik vind de verschillen, zeker met het prijsverschil onderling, meer dan te verwaarlozen. Zonde van het geld om er een SSD in te proppen mijns inziens.
Dat is natuurlijk een persoonlijke mening. De feiten laten zien dat de verschillen behoorlijk fors zijn. Op een gemiddelde laadtijd van stock HDD 24,5 seconden ten opzichte van SSD 20,13.Toch een prestatiewinst van een dikke 21% ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Dhrax op 10-05-2016 09:08 ]

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:52

Gregory76

Sony PlayStation freak

Exirion schreef op maandag 09 mei 2016 @ 16:40:
Mijn PS4 500GB was al een tijdje bijna vol. Aanvankelijk wilde ik een SSHD bestellen maar ik zag dat 1TB SSD's inmiddels goedkoop te krijgen zijn. Heb 2.5 jaar geleden nog 500 euro voor een Samsung betaald maar ik heb voor de PS4 nu een Crucial BX200 960GB voor 230 euro gekocht. Nog altijd duurder dan een HDD of SSHD, maar geen bewegende delen en trage seeks meer :) Ik heb nu alleen in m'n NAS nog harddisks zitten.
Cool! Zoiets wil ik ook! Alleen die 1 TB vind ik toch nog wat krap, zeker nu ik eenmaal aan de 2 TB gewend ben die ik er al een tijdje in heb zitten. En ja, deze 2 TB zit vol en ik moet regelmatig spellen deinstalleren om er nieuwe op te kunnen zetten #uncharted! :9 Het wachten is dus op een 'betaalbare' 2 TB SSD...

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Vooral games met lange laadtijden win je er wat mee. Zorgen dat je niet dood gaat dus ;). Maar eigenlijk moet je dan meteen voor 1tb ssd gaan ( eigenlijk nog wel meer), word eeb duur geintje.

Ik ga zo uncharted ophalen :)

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
belfrink schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 09:01:
[...]

Dat is natuurlijk een persoonlijke mening. De feiten laten zien dat de verschillen behoorlijk fors zijn. Op een gemiddelde laadtijd van stock HDD 24,5 seconden ten opzichte van SSD 20,13. Toch een prestatiewinst van een dikke 21% ;)
Absoluut gezien, OK. Maar op vrijwel alle punten op sommige (initiële) laadtijden na zijn de verschillen stukken minder groot of zelfs niet aanwezig. Zou het zelf niemand aanraden i.i.g.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 08:28:
[video]

_/-\o_
Ik zag de nieuwe van Even Apeldoorn Bellen; die was ook hilarisch _O-

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-11 12:32
[...]

Dat is natuurlijk een persoonlijke mening. De feiten laten zien dat de verschillen behoorlijk fors zijn. Op een gemiddelde laadtijd van stock HDD 24,5 seconden ten opzichte van SSD 20,13.Toch een prestatiewinst van een dikke 21% ;)
Mja procentueel gezien is het niet verkeerd. Maar SSD vs Extern HD vind ik eigenlijk wel meevallen. Daarbij scheelt het letterlijk enkele seconden, niet dat er ineens een halve minuut vanaf gaat. Ik hoor ook her en der wel eens iemand een SSD gebruiken, maar afgezien van de kopieer-snelheden, is het verschil verwaarloosbaar. Dan liever 4tb opslag dan een 500gb schijf die na een half jaar weer vol is.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-11 13:13

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

maar dacht PS4 ook geen hdd trim support heeft wat dacht ik wel belangrijk is voor SSD

zelf heb nu 1T SSHD en wil over tijdje naar 2T SSHD die op 7200rpm zit als ik die ding kan vinden weet naam nu even niet die mogelijk maakt om een 3.5 HDD er in te zetten

[ Voor 50% gewijzigd door Motaro op 10-05-2016 09:15 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:10

Dhrax

Prog Lord

Exorcist schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 09:04:
[...]

Absoluut gezien, OK. Maar op vrijwel alle punten op sommige (initiële) laadtijden na zijn de verschillen stukken minder groot of zelfs niet aanwezig. Zou het zelf niemand aanraden i.i.g.
Ben ik met je eens :)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Precies, en ik dacht dat we hier op Tweakers zaten. De site waar mensen al bijna 20 jaar heul veul geld steken in het overclocken van hun systeem om misschien 20% winst te halen ;)

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:44
Het gaat niet alleen om de laadtijden in spellen, wat toch merkbaar scheelt als je vaak aan het spelen bent (een neef van me heeft een ps4 met SSD erin).

Maar wat je ook echt goed merkt is de reactietijd in het PlayStation-menu zelf en in de store en apps etc, daar is alles vrijwel gelijk geladen. Dat is een forse verbetering tov van mijn ps4 met HDD.

Maar zelf heb ik de upgrade er nog niet voor over ivm de prijs per gigabyte.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• wolkeh
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09-11 15:12
Niet alleen de laadtijden zijn sneller. De gehele interface ervaar ik als vloeiender met een SSD. Het switchen tussen een game en menu gaat bijvoorbeeld zonder vertraging. Ook is het navigeren door het PS menu een stuk vloeiender dan voorheen. Games waar een vorm van 'fast travel' in zit zoals The Division boeken ook winst op dat vlak. Dat duurt niet langer dan 10-15 seconden.

Dus persoonlijk merk ik het verschil wel, het is alleen nog niet zo'n verschil dat ik dezelfde keuze nog een keer zou maken. Was meer uit nieuwsgierigheid ook en omdat ik toch een nieuwe PS4 had.
Ik zit echt 5% van de tijd in het menu. Voor de rest start ik vanuit de slaapstand en kan ik direct verder gamen. Voor mij echt zoveel extra geld niet waard.
Nieuwevolger schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 09:03:
Vooral games met lange laadtijden win je er wat mee. Zorgen dat je niet dood gaat dus ;). Maar eigenlijk moet je dan meteen voor 1tb ssd gaan ( eigenlijk nog wel meer), word eeb duur geintje.

Ik ga zo uncharted ophalen :)
Dan heb ik goed nieuws voor je: Uncharted heeft geen laadtijden als je dood bent gegaan. Je begint gelijk direct weer. :)

• MCKenzy99
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-10 22:03
Origins schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 08:11:
Vanavond dan als een van de laatste in de wereld aan de slag met Uncharted, eerst werken, daarna sporten en dan eindelijk knallen! voor paar uurtjes!

Ik kan niet wachten.
Je bent altijd nog duidelijk eerder dan ik. Want de examens beginnen natuurlijk weer 2 dagen na mijn reden om een ps4 te kopen. Nog FF geduld dan maar.. :'(

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:57

JSchut

.....

bram1984 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 09:42:
[...]

Dan heb ik goed nieuws voor je: Uncharted heeft geen laadtijden als je dood bent gegaan. Je begint gelijk direct weer. :)
Ik had Uncharted bijna geannuleerd omdat ik nog vol in de Mad Max zit. Maar na het lezen van jullie verhalen in dit topic en het Uncharted topic toch maar laten staan. :D Uit het werk maar gelijk sporten dan kan ik vanavond ff paar uurtjes spelen. Mad Max moet dan toch maar even wachten haha.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

JSchut schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 09:47:
[...]

Ik had Uncharted bijna geannuleerd omdat ik nog vol in de Mad Max zit. Maar na het lezen van jullie verhalen in dit topic en het Uncharted topic toch maar laten staan. :D Uit het werk maar gelijk sporten dan kan ik vanavond ff paar uurtjes spelen. Mad Max moet dan toch maar even wachten haha.
Zou mij verbazen als je Mad Max daarna nog opstart. Alsof je 10 jaar terug de tijd in wordt gegooid.

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:57

JSchut

.....

bram1984 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 09:50:
[...]

Zou mij verbazen als je Mad Max daarna nog opstart. Alsof je 10 jaar terug de tijd in wordt gegooid.
Ja daar was ik dus ook bang voor haha. Al moet ik zeggen dat graphics voor mij niet alles is hoor. Ik vindt Mad Max een hele leuke game. Maar waarschijnlijk gaat hij niet eerder aan voordat ik klaar ben met Uncharted. (SP want MP boeit mij totaal niet)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

JSchut schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 09:52:
[...]

Ja daar was ik dus ook bang voor haha. Al moet ik zeggen dat graphics voor mij niet alles is hoor. Ik vindt Mad Max een hele leuke game. Maar waarschijnlijk gaat hij niet eerder aan voordat ik klaar ben met Uncharted. (SP want MP boeit mij totaal niet)
Nou daar doel ik niet eens op. Ik vind de graphics best goed in Mad Max. Maar de besturing en de animaties van Max en daardoor dus de gameplay. Die zijn zo ontzettend matig. Zonde, want de game is verder best tof uitgewerkt.

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-11 15:09
MCKenzy99 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 09:45:
[...]

Je bent altijd nog duidelijk eerder dan ik. Want de examens beginnen natuurlijk weer 2 dagen na mijn reden om een ps4 te kopen. Nog FF geduld dan maar.. :'(
Ik ga de komende dagen verhuizen, dus ik moet nog weken wachten totdat ik Uncharted kan spelen. :'(

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Zojuist de Digital Deluxe versie van U4 gekocht. Spelen doe ik 'm nog even niet omdat ik U3 nog niet uit heb :X En uiteraard duurt 't nog een paar uur voordat U4 daadwerkelijk gedownload is. Ben eigenlijk best benieuwd wat er daadwerkelijk in dat Triple Pack gaat zitten, voor die twee caps die je bij de Digital Deluxe krijgt hoef je 't igg niet te doen lijkt me.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-11 10:10
het begint nu toch wel echt te kriebelen om U4 te halen, ik wilde wachten tot ik eerst U3 uitgespeeld had maar nu ik jullie allemaal erover hoor vertellen dan ga ik vanmiddag denk ik toch maar bij de MM langs.

andere vraag:
ik heb bij de LIDL vorige week een powerbank gekocht maar daarmee kan ik niet de PS4 controller oploaden, waar kan dat aan liggen? Mijn telefoon (SGS4) laad wel op.

PSN ID: Svennie-NL

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:47

Nitai

Live the life you love.

Svennie schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 10:37:
het begint nu toch wel echt te kriebelen om U4 te halen, ik wilde wachten tot ik eerst U3 uitgespeeld had maar nu ik jullie allemaal erover hoor vertellen dan ga ik vanmiddag denk ik toch maar bij de MM langs.

andere vraag:
ik heb bij de LIDL vorige week een powerbank gekocht maar daarmee kan ik niet de PS4 controller oploaden, waar kan dat aan liggen? Mijn telefoon (SGS4) laad wel op.
Gebruik je wel een goede kabel?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• C.44

C.44

Svennie schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 10:37:

andere vraag:
Gokje, maar ik denk dat je powerbank gewoon niet genoeg amps afgeeft om de DS4 daadwerkelijk te laden?

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

C.44 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 10:33:
Zojuist de Digital Deluxe versie van U4 gekocht. Spelen doe ik 'm nog even niet omdat ik U3 nog niet uit heb :X En uiteraard duurt 't nog een paar uur voordat U4 daadwerkelijk gedownload is. Ben eigenlijk best benieuwd wat er daadwerkelijk in dat Triple Pack gaat zitten, voor die twee caps die je bij de Digital Deluxe krijgt hoef je 't igg niet te doen lijkt me.
Google?

•Een digitaal exemplaar van Uncharted 4: A Thief’s End
•Uncharted 4 Triple Pack: Biedt toegang to de toekomstige (eerste), single-player verhaal add-on voor de Uncharted franchise en twee multiplayer packs die nieuwe, zeldzame multiplayer items unlocken.
•Instant unlock van twee multiplayer customization items.

• C.44

C.44

bram1984 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 10:54:
[...]

Google?

•Een digitaal exemplaar van Uncharted 4: A Thief’s End
•Uncharted 4 Triple Pack: Biedt toegang to de toekomstige (eerste), single-player verhaal add-on voor de Uncharted franchise en twee multiplayer packs die nieuwe, zeldzame multiplayer items unlocken.
•Instant unlock van twee multiplayer customization items.
Gegoogled heb ik, en verder dan die zeer beperkt omschrijving ben ik ook niet tegen gekomen (in verschillende talen). Ik ben benieuwd wat er nu daadwerkelijk in 't triple pack zit. Als in, wat voor SP verhaallijn en wat houden die multiplayer packs in. ;)

C.44 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 10:39:
[...]

Gokje, maar ik denk dat je powerbank gewoon niet genoeg amps afgeeft om de DS4 daadwerkelijk te laden?
Lijkt me sterk, een smartphone zal meer vragen en sneller laden dan een controller.
Eerder de kabel lijkt me.
Hier gaat het opladen van de controller via een powerbank prima.
C.44 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 11:09:
[...]

Gegoogled heb ik, en verder dan die zeer beperkt omschrijving ben ik ook niet tegen gekomen (in verschillende talen). Ik ben benieuwd wat er nu daadwerkelijk in 't triple pack zit. Als in, wat voor SP verhaallijn en wat houden die multiplayer packs in. ;)
Over de SP DLC is nog niets bekend, dus dat weten ze alleen bij ND.

Die MP shit zijn ongetwijfeld wat cosmetische zaken en wellicht wat exclusieve guns ofzo, die je ook vrij kunt spelen of kunt kopen.

• Svennie
Nitai schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 10:39:
[...]
Gebruik je wel een goede kabel?
met dezelfde kabel laad de DS4 controller wel op als ik hem aan de telefoon lader hang. En met mijn vorige powerbank ging het met die kabel ook prima.
C.44 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 10:39:
[...]
Dat zou het kunnen zijn maar gooit er geloof ik 2.1A uit, moet toch genoeg zijn lijkt me? Er zitten meerdere uitgangspoorten op en geven verschillende amps uit maar heb ze beide geprobeerd (1.1A en 2.1A geloof ik)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

wolkeh schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 09:25:
Niet alleen de laadtijden zijn sneller. De gehele interface ervaar ik als vloeiender met een SSD. Het switchen tussen een game en menu gaat bijvoorbeeld zonder vertraging. Ook is het navigeren door het PS menu een stuk vloeiender dan voorheen. Games waar een vorm van 'fast travel' in zit zoals The Division boeken ook winst op dat vlak. Dat duurt niet langer dan 10-15 seconden.

Dus persoonlijk merk ik het verschil wel, het is alleen nog niet zo'n verschil dat ik dezelfde keuze nog een keer zou maken. Was meer uit nieuwsgierigheid ook en omdat ik toch een nieuwe PS4 had.
Lasmibalsingh schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 09:23:
Het gaat niet alleen om de laadtijden in spellen, wat toch merkbaar scheelt als je vaak aan het spelen bent (een neef van me heeft een ps4 met SSD erin).

Maar wat je ook echt goed merkt is de reactietijd in het PlayStation-menu zelf en in de store en apps etc, daar is alles vrijwel gelijk geladen. Dat is een forse verbetering tov van mijn ps4 met HDD.

Maar zelf heb ik de upgrade er nog niet voor over ivm de prijs per gigabyte.
Precies waar ik op doelde met die seektijden van een harddisk. Alles voelt vlotter aan. Ook een stukje GTA5 zitten spelen en je merkt echt dat bepaalde hick-ups verdwenen zijn :)

• C.44

C.44

Svennie schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 11:18:
[...]
Dat zou het kunnen zijn maar gooit er geloof ik 2.1A uit, moet toch genoeg zijn lijkt me? Er zitten meerdere uitgangspoorten op en geven verschillende amps uit maar heb ze beide geprobeerd (1.1A en 2.1A geloof ik)
Vreemd, het kan zijn dat de DS4 ook op de beide data kanalen een bepaalde weerstand moet meten (dat is voor iPhones/iPads/iPods ook zo, anders gaan ze in traaaaaag-laad modus - current limiting). Sommige kabels hebben dan simpel een kleine weerstand tussen de datakabels zitten, soms zit 't ook in de lader (of powerbank) zelf.
bram1984 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 11:17:
[...]
Over de SP DLC is nog niets bekend, dus dat weten ze alleen bij ND.
Die MP shit zijn ongetwijfeld wat cosmetische zaken en wellicht wat exclusieve guns ofzo, die je ook vrij kunt spelen of kunt kopen.
Dat de verhaallijn nog in handen van ND is weet ik, ben evengoed benieuwd :+

Over die MP dingen... ik hecht wat dat betreft ook totaal geen waarde aan wapen skins. Outfits misschien nog wel omdat dat behoorlijk kan beinvloeden hoe makkelijk je te spotten bent voor je tegenstander. Exclusieve guns... ik hoop niet dat 't de kan van Black Ops 3 uit gaat want da's echt zwaar knudde imho.

[ Voor 35% gewijzigd door C.44 op 10-05-2016 12:20 ]

Verwijderd

Hint naar The Last of Us 2 in Uncharted 4: A Thief’s End te vinden:

spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://cdn.psx-sense.nl/wp-content/uploads/2016/05/the-last-of-us-sequel-580x553.jpg

(TLoU 2 is bij velen welkom)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2016 14:04 ]

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-11 15:09
Is toch een publiek geheim dat die in ontwikkeling is?
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 13:32:
Hint naar The Last of Us 2 in Uncharted 4: A Thief’s End te vinden:

[afbeelding]

(TLoU 2 is bij velen welkom)
Had ik best zelf willen vinden Dennis, dus gooi de volgende keer even tussen spoiler tags.
Poulske schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 13:37:
Is toch een publiek geheim dat die in ontwikkeling is?
Nee, maar dat 'ie gaat komen is vrijwel zeker.

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-11 00:36

RoRoo

Certified Prutser

bram1984 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 13:52:
[...]

Had ik best zelf willen vinden Dennis, dus gooi de volgende keer even tussen spoiler tags.

[...]

Nee, maar dat 'ie gaat komen is vrijwel zeker.
Nerdgasm!!!

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• Svennie
C.44 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 12:17:

Vreemd, het kan zijn dat de DS4 ook op de beide data kanalen een bepaalde weerstand moet meten (dat is voor iPhones/iPads/iPods ook zo, anders gaan ze in traaaaaag-laad modus - current limiting). Sommige kabels hebben dan simpel een kleine weerstand tussen de datakabels zitten, soms zit 't ook in de lader (of powerbank) zelf.
zoiets zal het wel zijn, aan de kabel ligt het iig niet, de controller laad wel als ik hem aan de telefoon lader leg met deze kabel. Zal dan wel aan de powerbank liggen :'(

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 13:52:
Sorry, niet aan gedacht en heb het gefixed nu.
Best wel warm en vochtig buiten, wat resulteert in een glad linkerpookje en dat is bij Trackmania Turbo niet wenselijk ;)
Iemand een idee hoe ze stroever te maken?
Ik heb magnesiumpoeder maar weet niet of het rubber tegen poedertjes kan ;)

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:51
dvdkiwi schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 14:16:
Best wel warm en vochtig buiten, wat resulteert in een glad linkerpookje en dat is bij Trackmania Turbo niet wenselijk ;)
http://www.banggood.com/A...-Controller-p-911981.html
Ik zweer bij die Hama dingen van Bol.

Verwijderd

PlayStation Europe

New on PS Store this week: Uncharted 4, Doom, The Binding of Isaac: Afterbirth. Full list:

Klik Hier voor de Info

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CiGAANpVAAAFXmw.jpg

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Die caps werken goed, heb ze al een tijdje in gebruik en werkt echt prima.

Magnesium kun je proberen maar ik denk dat zoiets wel lastig schoonmaken wordt (denk maar aan een barbell na verloop van tijd, ook bijna niet schoon te krijgen ;) )
Maak me niet uit waar naugthy god aan werkt, het word toch wel weer het beste van het beste.

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:41

kaanmijo

Picobello B.V.

Geen idee hoe Naughty Dog het voor elkaar heeft gekregen, maar wat ziet Uncharted er schitterend uit zeg. Heel ver ben ik nog niet in het verhaal, maar wat ik tot nu toe heb gespeeld is het echt top.

Screentje:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CiG3OM3XAAAdtd1.jpg:large

[ Voor 5% gewijzigd door kaanmijo op 10-05-2016 18:48 ]

Is dat een iets oudere en iets beter verzorgde Trevor (GTA V)?
Zodra ik klaar ben met Trackmania zal ik ook eens naar Uncharted gaan kijken.
Of Dark Souls... ik weet het nog niet.
Ik heb nog enkele maanden om erover na te denken :P

Verwijderd

ik koop m denk ik in de zomer discount, maar ziet er goed uit!!!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
dvdkiwi schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 18:54:
Optimist :+
Sowieso knap als je hem platinum speelt, daar heb ik noch de tijd noch het doorzettingsvermogen voor bij TM Turbo.

[ Voor 27% gewijzigd door ralph075 op 10-05-2016 20:38 ]

dvdkiwi schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 18:54:
Is dat een iets oudere en iets beter verzorgde Trevor (GTA V)?
Zodra ik klaar ben met Trackmania zal ik ook eens naar Uncharted gaan kijken.
Of Dark Souls... ik weet het nog niet.
Die vergelijking zie ik niet helemaal. :)
Hmmmkay iemand anders ook last van dat als je op t party icoontje klikt om te zien welke parties er zijn, dat je dan de error krijgt "the party you have chosen does no longer exist"

Wtf? Ik heb nog niets gekozen :F

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:46
Heeft iemand idee of disc read error's te verhelpen zijn, Uncharted 4 gooit tijdens install steeds schijf eruit met read error.

Had eerst ook wel eens problemen met sommige games dat als ik hem op rest mode had gezet, hij altijd disc read error gaf, maar dat was wss een firmware foutje volgens andere forums, en had ik ook geen last meer van.

Maar dan net op deze dag, gaat hij weer moeilijk lopen doen.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
poor Leno schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 20:59:
Hmmmkay iemand anders ook last van dat als je op t party icoontje klikt om te zien welke parties er zijn, dat je dan de error krijgt "the party you have chosen does no longer exist"

Wtf? Ik heb nog niets gekozen :F
Er zijn volgens mij wat problemen met maken van parties. Ik word soms ook uit party gegooid met You left the party, en dat soort dingen.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:02

On_E

Housemusic

9 chapters Uncharted erop zitten, over 'cinematic action' gesproken zeg!

Misschien wel de mooiste game die ik heb gespeeld.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Albinoraptor schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:08:
Heeft iemand idee of disc read error's te verhelpen zijn, Uncharted 4 gooit tijdens install steeds schijf eruit met read error.
Ik denk dat niemand een magische oplossing voor een defect heeft. Sony contacten dus.

Verwijderd

Vandaag Uncharted 1 uitgespeeld en begonnen met 2. Wat verschil in kwaliteit! Bevalt me prima en kijk uit naar 4 :Y

• diotav
  • Laatst online: 07-11 22:25
Zojuist Uncharted 4 uitgespeeld. Wat een game!!

dion.dev

diotav schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 22:22:
Zojuist Uncharted 4 uitgespeeld. Wat een game!!
Sinds wanneer had je m?

Vraag me altijd af hoe snel mensen bij zoiets er doorheen rushen.. Ik probeer dat soort spellen (als ik ze al speel) heel lang uit te smeren.. Af en toe een stukje spelen, om er maar zo lang mogelijk mee te doen :)

Dan heb je zo lang gewacht op een game om er vervolgens binnen 1 of 2 dagen er doorheen te zijn ;w

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-11 19:02
On_E schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:37:
9 chapters Uncharted erop zitten, over 'cinematic action' gesproken zeg!

Misschien wel de mooiste game die ik heb gespeeld.
Echt hè, ik viel gisteravond van de ene verbazing in de andere. Wat een mooie graphics. En het speelt ook erg soepel. Die camerabesturing werkt ook lekker met het beetje effect wat erin zit.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

poor Leno schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 07:38:
[...]

Sinds wanneer had je m?

Vraag me altijd af hoe snel mensen bij zoiets er doorheen rushen.. Ik probeer dat soort spellen (als ik ze al speel) heel lang uit te smeren.. Af en toe een stukje spelen, om er maar zo lang mogelijk mee te doen :)

Dan heb je zo lang gewacht op een game om er vervolgens binnen 1 of 2 dagen er doorheen te zijn ;w
Wat maakt dat nou weer uit. Als je 15 weken lang 1 uur per week speelt ben je effectief net zolang met de game bezig als wanneer je die 15 uur in 1 week speelt. Ik prefereer het laatste en heb er 10 uur in zitten sinds zaterdag.
bram1984 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 07:50:
[...]

Wat maakt dat nou weer uit. Als je 15 weken lang 1 uur per week speelt ben je effectief net zolang met de game bezig als wanneer je die 15 uur in 1 week speelt. Ik prefereer het laatste en heb er 10 uur in zitten sinds zaterdag.
Dat maakt in zoverre uit, dat ik graag langer met iets doe waar ik me op verheugd heb.
En dat er dezelfde tijd in zit (bijv 15uur), die lengte bedoel ik natuurlijk niet.
Want als ik t achter elkaar wegspeel, weegt het totaal niet op tegen dat ik bijvoorbeeld 15 dagen voorpret heb dat ik savonds weer 1 uur kan spelen :)

Maar goed, ieder z'n voorkeur.

Verwijderd

Gisteren Uncharted 4 afgehaald en meteen het vertrouwen uitgesproken in Naughty Dog dat ze iets moois gaan leveren met de Season Pass (deze week trouwens 19,99 i.p.v. 24.99 bij verschillende retailers (Bart Smit, Game Mania). Helaas door een erg lange file en andere verplichtingen gisteren niet aan het opstarten van de game toegekomen. De game wel in de PS4 gegooid om in ieder geval alvast de meest recente update te downloaden. Update bedraagt maar liefst 5 GB. :o Het was dat ik hier te laat achterkwam.

Vanavond kan ik dan in ieder geval wel gaan beginnen.

Btw, voor de mensen met een speciale editie. Er zit een boekje met artwork bij. Ik raad je aan om deze niet even door te nemen in verband met mogelijke spoilers.
poor Leno schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 08:05:
[...]

Dat maakt in zoverre uit, dat ik graag langer met iets doe waar ik me op verheugd heb.
En dat er dezelfde tijd in zit (bijv 15uur), die lengte bedoel ik natuurlijk niet.
Want als ik t achter elkaar wegspeel, weegt het totaal niet op tegen dat ik bijvoorbeeld 15 dagen voorpret heb dat ik savonds weer 1 uur kan spelen :)

Voorpret? Ik ben toch liever aan het spelen dan dat ik op mijn werk zit. Geen idee hoe dat werkt, maar voorpret ervaar ik niet bepaald bij games.

Als er 1 game is waarbij het vet is om er diep en lang in te duiken, dan is dat wel een verhalende game als Uncharted. Zit je er net lekker in, moet je alweer stoppen. Dat is met deel 4 helemaal het geval. In een uur krijg je amper iets mee.

En wat ik al zei: je doet er effectief niet langer over. De tijd dat je niet speelt tussendoor is alleen langer. :)

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Gisteren Ratchet op platinum gespeeld (tijden geleden dat een game zo lekker vlot doorspeelde, en mezelf nog een push gaf voor een tweede playthrough) , dus op disc samen met Division ingeruild voor Uncharted 4.
Beetje jammer dat ik paar maanden terug niet de gehele Uncharted remaster ben (erg uncharted-chapter-moe geworden) doorgelopen maar kon m gewoon niet laten liggen.
Alle voorgaande impressie posts, geen woord aan gelogen ! Wat n spel is dat. echt diepe buiging voor ND.

[ Voor 6% gewijzigd door martincm op 11-05-2016 09:02 ]

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 08:10:
Gisteren Uncharted 4 afgehaald en meteen het vertrouwen uitgesproken in Naughty Dog dat ze iets moois gaan leveren met de Season Pass (deze week trouwens 19,99 i.p.v. 24.99 bij verschillende retailers (Bart Smit, Game Mania). Helaas door een erg lange file en andere verplichtingen gisteren niet aan het opstarten van de game toegekomen. De game wel in de PS4 gegooid om in ieder geval alvast de meest recente update te downloaden. Update bedraagt maar liefst 5 GB. :o Het was dat ik hier te laat achterkwam.

Vanavond kan ik dan in ieder geval wel gaan beginnen.

Btw, voor de mensen met een speciale editie. Er zit een boekje met artwork bij. Ik raad je aan om deze niet even door te nemen in verband met mogelijke spoilers.
Ik hoorde het over die season pass dat ie €5 goedkoper is deze week. Maar de pass bestaat uit 1 verhaal stuk en 2 multiplayer dlc dingen en laat me die nu net totaal niet boeien. Speel Uncharted voor de story. Dus wil eigenlijk wel weten of alleen dat story stukje wel die €20 waard is. Ik wacht lekker af tot de dlc er is en bekend is hoeveel content het bevat. Het is Naughty dog dus denk prima maar ik wacht evengoed :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-11 02:55
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 19:35:
ik koop m denk ik in de zomer discount, maar ziet er goed uit!!!
Zomerdiscount? Reken daar maar niet al te hard op hoor. Nogal vroeg haha.

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-11 14:33
bram1984 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 08:17:
[...]
Als er 1 game is waarbij het vet is om er diep en lang in te duiken, dan is dat wel een verhalende game als Uncharted. Zit je er net lekker in, moet je alweer stoppen. Dat is met deel 4 helemaal het geval. In een uur krijg je amper iets mee.
Ik zou willen dat ik met dit soort games zou kunnen stoppen. Gisteren ook weer te lang doorgegaan.
Nu niet al te fit op het werk...

Ik heb het idee dat ze in dit deel veel meer de nadruk op het verhalende hebben gelegd. Ik denk dat ze de ervaringen van TloU goed hebben gebruikt in U4.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik twijfelde over Uncharted 4 omdat ik nog midden in Darksouls 3, en R&C zit, en ik niet zeker wist of hij mij zou boeien.
Maar gisteren kwam ik thuis en van twee vrienden de game kado gekregen! :) Even de eerste twee chapters nog gedaan voor het slapen, maar wat een gave game zeg! Echt zo mooi en sfeervol...

Prachtige kleuren zijn wel even goed om te zien na zo veel Darksouls, dus een aangename afwisseling :)
Er zijn zo veel gave games... en zo weinig tijd. Maar alles komt aan bod.

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:44
poor Leno schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 08:05:
[...]

Dit deed ik ook bij MGSV: TPP, elke dag 1 of 2 episodes spelen en ondertussen side-ops doen, optionele mission tasks bij elke episode proberen te halen voordat je aan een nieuwe episode begint, dieren vangen, etc.

Dat werkt voor mij ook beter inderdaad, al is U4 meer scripted maar met multiplayer kan je je ook prima mee vermaken.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• diotav
  • Laatst online: 07-11 22:25
poor Leno schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 07:38:
[...]

Sinds wanneer had je m?

Sinds zaterdag! Van rushen was geen sprake hoor, eerder verslaving. :)

dion.dev

Titanfall 2 komt in 2016.
Nieuwe star wars battlefront in 2017.
Star wars game van visceral games in 2018.

Geen kip gaat titanfall nog kopen met battlefield in aantocht, en de cod fans gaat toch voor cod.

Ook jammer dat ze zo snel met een nieuwe battlefront komen, in die 2 jaar tijd zullen ze wel niet veel verbeteren en dice kan z'n tijd wel beter besteden.

Verwijderd

'PS4 firmware update 4.00 zal mogelijk een optie tot mapindeling brengen'
Tidux

Folders is coming in FW 4.0 #PS4
Goed nieuws voor velen.

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-11 13:09
Het downloaden van Loadout geeft problemen bij mij. Geeft foutmelding CE-37732-2 en zorgt er voor dat mijn PS4 in slaapstand een oranje knipperende led-balk geeft (en een voluit blazende ventilator). De PS4 is van december, model 1216.

Weet iemand hoe ik Loadout uit mijn download wachtrij kan verwijderen zodat de PS4 deze niet meer blijft proberen te downloaden met een foutmelding als gevolg?
Pagina: 1 ... 114 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link