Verwijderd

Schweino schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 10:53:
Het downloaden van Loadout geeft problemen bij mij. Geeft foutmelding CE-37732-2 en zorgt er voor dat mijn PS4 in slaapstand een oranje knipperende led-balk geeft (en een voluit blazende ventilator). De PS4 is van december, model 1216.

Weet iemand hoe ik Loadout uit mijn download wachtrij kan verwijderen zodat de PS4 deze niet meer blijft proberen te downloaden met een foutmelding als gevolg?
Hier kun je de meeste 'wissen':

https://store.playstation.com/#!/nl-nl/download/queue

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-11 13:09
Dank voor de tip! Dat werkt inderdaad. Loadout stond in de wachtrij als "reeds aan het downloaden" (wat dus niet het geval was op de PS4 zelf). Dit geannuleerd en nu lukt het probleemloos om te downloaden.

En dat terwijl de medewerker van de Playstation helpdesk zei dat het "een groot probleem is dat bijna nooit voorkomt" als de led oranje knippert en me de ps4 wilde laten reïnitialiseren of terugsturen..... Had al het vermoeden dat er wat anders aan de hand zou zijn.

Toen ik vroeg of ik de download die niet wilde lukken op een of andere manier kon verwijderen werd aangegeven dat dit niet mogelijk is....

Moet zeggen dat ik het contact met de helpdesk bijzonder onprofessioneel vond: Weinig verstand van zaken en een veel te amicale/gedesinteresseerde bejegening.

Gelukkig hebben we nog altijd Tweakers als backup! Kan ik bedenk ik me nu volgende keer beter als eerste optie gebruiken ;)

[ Voor 74% gewijzigd door Schweino op 11-05-2016 11:34 ]

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Heads up: new Deal Of The Week is now live on PlayStation Store. EA Sports UFC 2 voor €44,99:

Klik Hier voor de Aanbieding

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CiKg-v6XIAA6Q8d.jpg:large

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:44
Schweino schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 10:53:
Het downloaden van Loadout geeft problemen bij mij. Geeft foutmelding CE-37732-2 en zorgt er voor dat mijn PS4 in slaapstand een oranje knipperende led-balk geeft (en een voluit blazende ventilator). De PS4 is van december, model 1216.

Weet iemand hoe ik Loadout uit mijn download wachtrij kan verwijderen zodat de PS4 deze niet meer blijft proberen te downloaden met een foutmelding als gevolg?
Ik heb dat probleem met oranje knipperende led-balk en een blazende ventilator soms als ik de PS4 in slaapstand zet. Dan blijft hij dus blazen en oranje knipperen. Gaat om de 1TB variant cuh-1216. Aangezien het niet altijd voorkomt weet ik niet zo goed wat ik hiermee moet.

Laatst had ik nog een ander probleem. Ik had de PS4 's nachts in slaapstand gelaten en wilde de dag erna afsluiten. Kreeg ik het scherm dat de PS4 verkeerd afgesloten was? :?

Best vage klachten imho.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Nieuwevolger schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 10:23:
Geen kip gaat titanfall nog kopen met battlefield in aantocht, en de cod fans gaat toch voor cod.
Roep dat niet te hard; er zijn genoeg spelers die niet van WW1 houden en BF laten schieten (niet enkel de jonge broekies).
Dat Titanfall in verkoopaantallen (ver) achter zal blijven bij BF en CoD, dat geloof ik ook wel.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:29:
PlayStation Europe ‏

Heads up: new Deal Of The Week is now live on PlayStation Store. EA Sports UFC 2 voor €44,99:

Klik Hier voor de Aanbieding

[afbeelding]
Kopen die handel 8)

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb gisteren ook Uncharted 4 gekocht. Ik zit nog maar in de 2de chapter, maar grafisch ziet het er nu al erg goed uit (ik had gehoord dat het later nog indrukwekkender wordt). De game draait ook zeer soepel.

PSN id: NL_SToRM

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-11 12:26

Griffin

Is mythical

Uncharted staat ook op de lijst om te spelen, maar nu met dit lekkere weer gaat de PS4 helemaal bijna nooit aan.

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-11 15:27

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik ben nooit echt hyped geweest voor Uncharted 4 maar na een paar chapters... Damn, wat een indrukwekkende game. Ik heb ook het idee dat het wat volwassener is dan de vorige delen, het heeft in ieder geval een wat serieuzere ondertoon. Wat ik een erg groot pluspunt vind.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-11 09:22
Ik wacht nog even met de aanschaf, heb nog zoveel te spelen(waaronder black flag die ik al sinds release hier heb liggen) Sowieso is mijn ervaring dat dit soort games vrij snel marktplaats overspoelen en ik hem dus voor 30 euro ofzo kan oppikken daar veel mensen geen interesse hebben in de MP van uncharted.

Verwijderd

Enige idee over de release date van de playstation neo?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 13:42:
Speculatie is dat het op de E3 in juni bekend gemaakt gaat worden.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:10

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
SToRM666 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 12:40:
Ik heb gisteren ook Uncharted 4 gekocht. Ik zit nog maar in de 2de chapter, maar grafisch ziet het er nu al erg goed uit (ik had gehoord dat het later nog indrukwekkender wordt). De game draait ook zeer soepel.
ben nu in chapter 8, de proloog vond ik wat tegenvallen qua graphics, daarna super! het chapter na de proloog is echt leuk/mooi, zonder twijfel de mooiste PS4 game tot dusver,

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11 14:24
Bij het aanmaken van een Aanmeldings-ID moet je je email adres invullen. Kunnen andere PS4 gebruikers deze ook zien? Of zien deze alleen je screenname?

• RaijRaij
Alleen je schermnaam en als je het toestaat je echte naam. Als mensen daar @gmail.com achter gaan zetten hebben ze bij velen alsnog je mail adres :P
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 13:42:
Shuhei Yoshida heeft zijn Tweakers account helaas opgezegd, dus niemand hier die het weet.

Verwijderd

djmelvee schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 09:02:
[...]

Zomerdiscount? Reken daar maar niet al te hard op hoor. Nogal vroeg haha.
Mijn verwachting: in augustus koop ik de game voor 40 incl. season pass binnen de PS store.
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:30:
[...]

Mijn verwachting: in augustus koop ik de game voor 40 incl. season pass binnen de PS store.
46% korting na 3 maanden, voor een AAA system seller? Behoorlijk optimistisch (onrealistisch) als je het mij vraagt. Ik verwacht dat de kale game in de PS Store rond kerst voor €34.99 verkrijgbaar is, van €59.99.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• RaijRaij
35 rond kerst lijkt me ook aannemelijker hoewel misschien eerder 45. Sony is niet zo scheutig met kortingen op games jonger dan een jaar helemaal niet als het de reïncarnatie van jesus in discvorm betreft.

[ Voor 19% gewijzigd door RaijRaij op 11-05-2016 14:42 ]

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-11 02:55
SmooK schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:42:
helemaal niet als het de reïncarnatie van jesus in discvorm betreft.
Omfg :')
SmooK schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:42:
35 rond kerst lijkt me ook aannemelijker hoewel misschien eerder 45. Sony is niet zo scheutig met kortingen op games jonger dan een jaar helemaal niet als het de reïncarnatie van jesus in discvorm betreft.
€39,99 voor iedereen, €34,99 voor PS+ members :*)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Leuke voorspellingen maar het hangt er vooral vanaf hoelang de game goed blijft verkopen, als een game in de maanden na een release ook goed verkoopt is er geen reden om de prijs (veel) te verlagen. Zie GTA, die game is ook erg prijsvast.

Chaoss schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 15:09:
Leuke voorspellingen maar het hangt er vooral vanaf hoelang de game goed blijft verkopen, als een game in de maanden na een release ook goed verkoopt is er geen reden om de prijs (veel) te verlagen. Zie GTA, die game is ook erg prijsvast.
GTA is echter via de PS Store meerdere keren voor rond $30-45 aangeboden geweest de afgelopen 12 maanden.... Vergeet niet dat GTA V een hoger adviesprijs heeft in EU, dus de aanbieding zal vaak alsnog duurder uitvallen dan Sony games.

[ Voor 12% gewijzigd door ASNNetworks op 11-05-2016 15:15 ]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
en dat is een hoop geld voor een 2,5 jaar oude game.

Volgens de PW is de PS4 versie amper onder de 40,- geweest:
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/?ProduktID=395167&deliveryCountry=NL

Maar goed op zich is dit offtopic, Als je geen 50 euro voor Uncharted over hebt moet je gewoon afwachten. voorspellen wanneer de prijs gaat droppen is glazen bol kijken.

[ Voor 88% gewijzigd door Chaoss op 11-05-2016 15:18 ]

• RaijRaij
Chaoss schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 15:09:
Bij GTA duurde het een jaar voordat hij in de store voor 45 te krijgen was en ik verwacht dat bij deze game niet veel eerder. Sowieso koop ik games die ik voornamelijk voor de singeplayer speel nog steeds op disc(of voor 10 euro in de store) want zodra ik ze heb uitgespeeld raak ik ze toch niet meer aan. En winkels zijn toch wat sneller met het laten zakken van de prijs(en dan hebben we het nog niet eens over 2e hands welke vaak ook zo goed als nieuw zijn)

[ Voor 25% gewijzigd door RaijRaij op 11-05-2016 15:23 ]

Chaoss schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 15:14:
en dat is een hoop geld voor een 2,5 jaar oude game.
Behoorlijk kort door de bocht... De game is op de PS4 net geen 1,5 jaar oud. Hij is in veel opzichten flink verbeterd tegenover de PS3 versie. Beetje flauw om dan de game als 2,5 jaar oud te beschouwen omdat ie op de PS3 een jaar al uit was. De PS4 versie is gewoon een eigen versie die je niet kan vergelijken met de PS3 versie. GTA V op de PS4 was veel meer dan slechts een remaster, tegenover veel titels die overigens wel full priced zijn/waren. Om nog maar eens te zwijgen over alle gratis content updates...

Maar goed, GTA V is een 3rd party game, Sony heeft geen invloed op de aanbiedingen in dat geval. Uncharted is een 1st party titel, dus verwacht daar eerder acties. Infamous, Bloodborne, Killzone, MLB, The Order kregen allemaal doorgaans sneller prijsdalingen dan AAA 3rd party titels. En 7 maanden na release rond kerst is een mooi moment om wat extra aandacht te geven aan de game. €34,99/39.99 zie ik rond kerst zeker wel gebeuren voor Uncharted 4.

[ Voor 36% gewijzigd door ASNNetworks op 11-05-2016 15:26 ]

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:02

On_E

Housemusic

UC4 wordt echt alleen maar beter en mooier, zit nu in chapter 12.

Regelmatig momenten dat ik het gevoel heb een film te besturen zo levensecht kunnen de beelden en animaties zijn!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Verwijderd

Uncharted 4: A Thief’s End soundtrack staat nu volledig op Spotify:

https://open.spotify.com/album/2jPRHN04Gcaj6GBnW1jOUW

(Voor de liefhebbers)
De PS4 doet een beetje raar soms...

Als ik een video opsla en daarna de video ga trimmen selecteer ik een beginpunt, op de seconde nauwkeurig.
Na het knippen is dat beginpunt 7 van de 10 keer plots een frame (= een seconde) eerder.
Wellicht dat het komt omdat ik geen eindpunt selecteer maar gewoon het einde van de clip als einde gebruik.

Chatten in de streams op Twitch lijkt te werken. tenminste, bij mensen die op de PS4 spelen.
Of het werkt bij mensen die Xbox/pc spelen weet ik niet. Van de week in ieder geval niet.

Bij het game-menu staan soms de recent activities en related items over elkaar heen. Dit hoort niet.
Zo dus:
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/13116453_789658117838218_8038906372075625010_o.jpg

Over de parties ga ik het niet eens meer hebben.
Maar verder een prima systeempje hoor ;)

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ik heb sinds vanmiddag een PS4 *O* met UC 4 :Y
Nu ben ik al de hele middag en begin avond bezig mijn PSN aan te melden. Deze staat nu al ruim een half uur op een ogenblik geduld.
De update naar systeem versie 3.5 duurde ook drie uur, maar ik heb zuiggo en kom daar niet vanaf.. Zal het laden van PSN daaraan liggen? Het gaat me alleen maar om aanmelden, op mijn PS3 was dit aanmelden zo gepiept, bij datzelfde ziggo :?

[ Voor 14% gewijzigd door Mrjraider op 11-05-2016 19:18 ]

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-11 00:36

RoRoo

Certified Prutser

Mrjraider schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 19:17:
Nu ben ik al de hele middag en begin avond bezig mijn PSN aan te melden. Deze staat nu al ruim een half uur op een ogenblik geduld.
De update naar systeem versie 3.5 duurde ook drie uur, maar ik heb zuiggo en kom daar niet vanaf.. Zal het laden van PSN daaraan liggen? Het gaat me alleen maar om aanmelden, op mijn PS3 was dit aanmelden zo gepiept, bij datzelfde ziggo :?
Was er bij ziggo icm een ps4 niet een MTU setting die je kon doen om e.e.a. te verbeteren??
http://www.psx-sense.nl/1...ation-4-probeer-dit-eens/

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• Mrjraider
  • Niet online
RoRoo schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 20:19:
[...]

Was er bij ziggo icm een ps4 niet een MTU setting die je kon doen om e.e.a. te verbeteren??
http://www.psx-sense.nl/1...ation-4-probeer-dit-eens/
HELD O+
Bedankt :)

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-11 21:42
Heb ook ziggo(200/20) maar bij mij gaat een enkele download altijd 10MB/S minimaal.
Meerdere downloads is meestal tussen 5 en 10 per stuk.
Heb geen andere mtu ofzo alleen Google dns.

Ben nu met uncharted bij geloof chapter 16.
Maar man o man wat een spel. Echt meest bijzondere en gave game ooit gespeeld.
Ik verhaal me vaak op de graphics, maar ook vaak op de physics die overal in verwerkt zitten.
Het is zo'n gedetailleerd spel niet normaal, en dan komt er nog bij dat het verhaal zeer boeiend is, de personages erin oom boeiend en leuk zijn. Maar vooral de humor en Small Talk is geniaal.
Maar de animaties van de personages zijn wel zo bizar gedetailleerd niet normaal.
Echt niks op de markt wat kan tippen aan de veelzijdigheid van dit spel.
Naughty Gods indeed!!
Verheug me nu al op the last of us 2.
Maare vraag me af of we een NEO Patch gaan zien voor deze game op de NEO ps4.
Schaduwen kunnen soms wel mooier.
En 60fps is nooit mis. Verder zijn de graphics wel zo geavanceerd dat ik niet zou weten wat ze nog meer zouden kunnen doen.

[ Voor 4% gewijzigd door v8power67 op 11-05-2016 21:31 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Mrjraider
  • Niet online
Ik zit op wifi. Sowieso al verlies van snelheid en kwaliteit maar vanmiddag sloeg alles. Drie uur over de systeem update 3.50 van 299 mb. :/ ik ga sowieso ons ziggo abonnement onder de loep nemen.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:30

Exirion

Gadgetfetisjist

Mrjraider schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 21:34:
ik ga sowieso ons ziggo abonnement onder de loep nemen.
Ja, of gewoon je apparatuur en bekabeling eens testen. Hier ook Ziggo en alles vliegt op de maximale snelheid (120mbit) binnen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Mrjraider schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 19:17:
Als het goed is moet na de update je download snelheid normaal zijn. Was algemeen bekend dat downloaden dramatisch ging op oude software versie, we hebben het allemaal mee gemaakt.

Denk niet dat uncharted 4 een grote neo upgrade krijgt, misschien een 60 fps update en de mp naar 1080p. Voor de rest ook weinig zin een half jaar oude game te updaten.

• Mrjraider
  • Niet online
Exirion schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 21:42:
[...]

Ja, of gewoon je apparatuur en bekabeling eens testen. Hier ook Ziggo en alles vliegt op de maximale snelheid (120mbit) binnen.
Wij hebben geen mogelijkheid overal in huis netjes kabels te trekken. Sowieso wil ik de boel aanpakken maar ik wil bij de bron beginnen en dat is ziggo. Wij hebben nog de oude horizon box vanaf de launch en ik begreep dat er een nieuwere versie was. Dus dat is stap 1. Inmiddels psn aan de praat en de eerste uc 4 update aan het binnen hengelen. Gaat redelijk snel nu

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Mrjraider schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 21:50:
Wij hebben geen mogelijkheid overal in huis netjes kabels te trekken. Sowieso wil ik de boel aanpakken maar ik wil bij de bron beginnen en dat is ziggo. Wij hebben nog de oude horizon box vanaf de launch en ik begreep dat er een nieuwere versie was. Dus dat is stap 1.
Precies andersom. De kans dat een modem de bottleneck vormt is nihil. De kans is groter dat je wifi netwerk niet lekker zit. Je kunt ook nog powerline overwegen. Goeie ervaringen mee bij anderen thuis.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Mrjraider
  • Niet online
Exirion schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 22:02:
[...]

Precies andersom. De kans dat een modem de bottleneck vormt is nihil. De kans is groter dat je wifi netwerk niet lekker zit. Je kunt ook nog powerline overwegen. Goeie ervaringen mee bij anderen thuis.
Het wifi signaal is te druk of te zwak. Is het al een tijdje. Op de ps3 kon 1 iemand online cod spelen en dan was het hopen dat je nog fatsoenlijk kon emailen. Ik heb de wmm functies van de horizon uitgezet want die vormden een extra bottleneck. Ik ga wel bij de box beginnen. Alles gaat via dat ding. Ook nog eens draadloos. Een goede router erachter en dat ding in bridge zal al wonderen doen. Maar goed voorlopig werkt het en ik ga deze week aan de sleutel. Eerst even sparen voor een nette router.
Mrjraider schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 21:34:
Ik zit op wifi. Sowieso al verlies van snelheid en kwaliteit maar vanmiddag sloeg alles. Drie uur over de systeem update 3.50 van 299 mb. :/ ik ga sowieso ons ziggo abonnement onder de loep nemen.
Wi-Fi.. Nuff said.

• Mrjraider
  • Niet online
Ben bekend met de nadelen haha

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11 12:38
De router van ziggo is sowieso slecht.
hier hadden wij toen een extra router gekocht alleen voor de wifi.
Wifi op de ziggo router stond uit.

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-11 10:10
Exirion schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 21:42:
[...]

hier ook, gisteren de 0-day patch van U4 (dikke 5 GB) in rond de 10 minuten binnen gehaald.

PSN ID: Svennie-NL

Verwijderd

Scrisissszzz schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 09:01:
[...]

Ik hoorde het over die season pass dat ie €5 goedkoper is deze week. Maar de pass bestaat uit 1 verhaal stuk en 2 multiplayer dlc dingen en laat me die nu net totaal niet boeien. Speel Uncharted voor de story. Dus wil eigenlijk wel weten of alleen dat story stukje wel die €20 waard is. Ik wacht lekker af tot de dlc er is en bekend is hoeveel content het bevat. Het is Naughty dog dus denk prima maar ik wacht evengoed :)
Ik heb ze al het voordeel van de twijfel gegeven, maar ik begrijp jouw beweegredenen om dat niet te doen. Ik zie mezelf de multiplayer deze keer wel wat uitvoeriger spelen. De voorgaande keren heb ik mij ook zeker meerdere avonden achtereen kunnen vermaken. :)

Hoewel ik de game niet vanwege de multiplayer zou kopen, vind ik hem wel goed uitgewerkt en meer van toegevoegde waarde dan het geval was bij bijvoorbeeld Tomb Raider.

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-11 00:36

RoRoo

Certified Prutser

WiFi is sowieso not done op de 2.4Ghz midden in een woonwijk.

Toen ik overstapte naar 5Ghz ging mijn notebook ineens netjes met 100/100 over internet ipv 10/10

Maarjah.. De PS4 heeft weer geen 5Ghz...
Daarom ben ik volop kabels gaan trekken 2 jaar geleden toen ik naar glasvezel ging. Elke hoek van de kamer heeft nu 4 netwerkpuntjes..

en een lelijk gat in de vloer
Maar daar zijn dan weer kasten en een bankstel voor.. "Onzichtbaar"

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:10

Dhrax

Prog Lord

Ik gebruik sinds de PS3 al probleemloos WIFI. Als je je netwerk goed inricht heb je nooit problemen. Ook online gaming / netflex etc, probleemloos. Uiteraard in combinatie met een goede CPE :)

[ Voor 6% gewijzigd door Dhrax op 12-05-2016 09:01 ]

• Mrjraider
  • Niet online
Die rustmodus is dan wel handig :Y de 5 gb patch van UC4 maar gewoon 's nachts rustig binnen halen :')

Verwijderd

RoRoo schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 08:38:
WiFi is sowieso not done op de 2.4Ghz midden in een woonwijk.

Toen ik overstapte naar 5Ghz ging mijn notebook ineens netjes met 100/100 over internet ipv 10/10

Maarjah.. De PS4 heeft weer geen 5Ghz...
Daarom ben ik volop kabels gaan trekken 2 jaar geleden toen ik naar glasvezel ging. Elke hoek van de kamer heeft nu 4 netwerkpuntjes..

en een lelijk gat in de vloer
Maar daar zijn dan weer kasten en een bankstel voor.. "Onzichtbaar"
Vooral in de avonduren is dat een probleem, maar gisteren in de namiddag met het mooie weer overdag hengelde ik de Uncharted patch zelfs met wi-fi zo binnen.

Als ik ook kabel aan zou moeten leggen, zou ik inderdaad ook met een dergelijk lelijk gat opgescheept zitten. Of ik moet een deel van de houten vloer eruit slopen. Vooralsnog ligt er dus af en toe gewoon een kabel dwars door de woonkamer. :+

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Gisteren heb ik een stuk The Talos Principle zitten spelen. Geweldige game :) Als je Portal, The Swapper, Limbo en meer van dat soort spellen houdt, dan vind je dit ook wel wat. Goeie sfeer en gameplay.

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:02
Bij mij hangt de PS4 ook aan zo'n powerline adapter en ik moet zeggen dat ik daar niet over te klagen heb.

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-11 14:44
Ik probeer meestal pas spellen te kopen wanneer ze voor 30 euro of minder te krijgen zijn maar dat is nu bij uncharted 4 wel even lastig na het horen van jullie reacties. De libertalia versie kost nu 99 euro (105 incl verzenden) bij wehkamp.. keuzes...

The Witcher 3 met dlc is nu 35 bij gamemania, misschien een goed moment om die te halen en dan uncharted nog even uit te stellen.

Bij fallout 4 ben ik tegen een bug aangelopen waarbij een missie gewoon niet te eindigen is (persoon verdween spontaan, hoor er meer mensen over). Motiveert niet echt om daar mee verder te gaan.

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
warcow schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:06:
Ik probeer meestal pas spellen te kopen wanneer ze voor 30 euro of minder te krijgen zijn maar dat is nu bij uncharted 4 wel even lastig na het horen van jullie reacties. De libertalia versie kost nu 99 euro (105 incl verzenden) bij wehkamp.. keuzes...

The Witcher 3 met dlc is nu 35 bij gamemania, misschien een goed moment om die te halen en dan uncharted nog even uit te stellen.

Bij fallout 4 ben ik tegen een bug aangelopen waarbij een missie gewoon niet te eindigen is (persoon verdween spontaan, hoor er meer mensen over). Motiveert niet echt om daar mee verder te gaan.
Met TW3 + DLC ben je wel even zoet, tegen die tijd staat marktplaats vol met UC4 voor een mooie prijs :) Zo pak ik het ook aan, alhoewel ik er ook prima full retail voor over heb. Maar heb gewoon nog veel te spelen!

UC4 zal wel GOTY worden voor velen als ik het zo lees en zie zeg :o

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:18
Mrjraider schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 21:50:
[...]

Wij hebben geen mogelijkheid overal in huis netjes kabels te trekken. Sowieso wil ik de boel aanpakken maar ik wil bij de bron beginnen en dat is ziggo. Wij hebben nog de oude horizon box vanaf de launch en ik begreep dat er een nieuwere versie was. Dus dat is stap 1. Inmiddels psn aan de praat en de eerste uc 4 update aan het binnen hengelen. Gaat redelijk snel nu
Ik kan je sinds een week uit ervaring melden dat de nieuwe modem ook echt ruk is.check

Op mijn smartphone na hangt alles aan ethernetkabels, irritant is het wel

PSN ID Binloading_nl

Verwijderd

Ik hoop dat ik niemands gevoelige tenen of schenen raak, maar: kun je niet beter een gaming router kopen? Neem aan dat dat bij ziggo wel zal werken? Ik heb zelf KPN met 500/500 en daar een speciale gaming router voor gekocht omdat het ondanks de overkill aan up/down toch wenselijk was ivm poorten/ ps4/ ping.

Verwijderd

"Komst van de PS4K is deels te wijten aan het feit dat een PS4 Slim te duur is om te maken met dezelfde chip"
According to sources in the know, the Polaris for PlayStation Neo is clocked at 911 MHz, up from 800 MHz on the PS4. The number of units should increase from the current 1152. Apparently, we might see a number higher than 1500, and lower than 2560 cores which are physically packed inside the Polaris 10 GPU i.e. Radeon R9 400 Series. Still, the number of units is larger than Polaris 11 (Radeon R7 400 Series), and the memory controller is 256-bit wide, with GDDR5 memory running higher than the current 1.38 GHz QDR. Given the recent developments with 20nm GDDR5 modules, we should see a 1.75 GHz QDR, 7 Gbps clock – resulting in 224 GB/s, almost a 20% boost.
Een PS4 slim met performance boost dus.

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
TheBrut3 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:19:
Bij mij hangt de PS4 ook aan zo'n powerline adapter en ik moet zeggen dat ik daar niet over te klagen heb.
^dit^ simple & easy, werkt feilloos

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
Ik zit eigenlijk wel te wachten op een goede racegame op de PS4 ;)
Ben benieuwd wat de graphics worden en ik wil een beta :)
Te wachten op een goede racegame?
Voor realisme heb je Project Cars;
Voor simcade heb je Driveclub, F1 en Dirt Rally;
Voor arcade heb je NFS Rivals, The Crew en NFS 2015;
Voor superarcade en knotsgekkigheid heb je Trackmania Turbo.
Of bedoel je dat je zit te wachten op GT en/of Assetto Corsa?
Ik vind dat we al behoorlijk wat keus hebben en ik denk dat er voor elke racegame liefhebber wel een game tussen zit, of het nu Project Cars of Need For Speed is :)

RedHat schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 20:39:
[...]

Ik zit eigenlijk wel te wachten op een goede racegame op de PS4 ;)
Iets met DriveClub ofzo.. Schijnt best goed te zijn. ;)

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
dvdkiwi schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 21:19:
Te wachten op een goede racegame?
Voor realisme heb je Project Cars;
Voor simcade heb je Driveclub, F1 en Dirt Rally;
Voor arcade heb je NFS Rivals, The Crew en NFS 2015;
Voor superarcade en knotsgekkigheid heb je Trackmania Turbo.
Of bedoel je dat je zit te wachten op GT en/of Assetto Corsa?
Ik vind dat we al behoorlijk wat keus hebben en ik denk dat er voor elke racegame liefhebber wel een game tussen zit, of het nu Project Cars of Need For Speed is :)
Dirt Rally gaat misschien meer richting realisme, erg uitdagend spel.

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-11 14:44
Dirt rally lijkt mij ook nog wel een leuke game. Is het erg de moeite waard een stuurtje te halen bij dat spel? Zou het dan ook eventueel voor de pc kunnen halen ipv ps4.

Net nog in de psn store bf4 (had ik al voor pc maar ps4 gamed chiller), heavy rain en beyond 2 souls gekocht. Vooral heavy rain lijkt mij leuk. Alle 3 bij elkaar was maar 30 euro.

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
warcow schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 22:15:
Dirt rally lijkt mij ook nog wel een leuke game. Is het erg de moeite waard een stuurtje te halen bij dat spel? Zou het dan ook eventueel voor de pc kunnen halen ipv ps4.

Net nog in de psn store bf4 (had ik al voor pc maar ps4 gamed chiller), heavy rain en beyond 2 souls gekocht. Vooral heavy rain lijkt mij leuk. Alle 3 bij elkaar was maar 30 euro.
Ik speel hem zonder stuur (beetje stuurtje is volgens mij al snel rond de 200euro) en dat werkt goed, merk ook dat ik veel nauwkeuriger rij in Driveclub nadat ik Dirt heb gespeeld.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-11 23:00

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 16:32:
Ik hoop dat ik niemands gevoelige tenen of schenen raak, maar: kun je niet beter een gaming router kopen? Neem aan dat dat bij ziggo wel zal werken? Ik heb zelf KPN met 500/500 en daar een speciale gaming router voor gekocht omdat het ondanks de overkill aan up/down toch wenselijk was ivm poorten/ ps4/ ping.
En wat is het voordeel van een game router tov een normale router ? Ik heb zowel een PS4 als Xbox One, maar heb eigenlijk nooit problemen gehad met gamen. Enige probleem wat ik nu heb is dat de Xbox One in de DMZ staat zodat ik eigenlijk geen poorten hoef open te zetten en dat party chat vlekkeloos werkt zo en NAT type op Open staat.

XBL: MRE Inc

• On_E

On_E

Housemusic

18 uur en 17 minuten.

Toen kwamen de Uncharted 4 end credits in beeld.

Het spel is zeker niet perfect maar alsnog was dit absoluut een van de tofste games die ik in ruim 30 jaar heb gespeeld!

Van het eerste tm het laatste hoofdstuk een ervaring, holy shit. :+

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-11 10:20
On_E schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 00:31:
18 uur en 17 minuten.

Het spel is zeker niet perfect maar alsnog was dit absoluut een van de tofste games die ik in ruim 30 jaar heb gespeeld!

Ik heb m ook zojuist uitgespeeld. P r a c h t i g e game. Ongelofelijk. Maximaal The Goonies gevoel.

Briljant Naughty Dog. OMFG wat een game! *knip*

[ Voor 8% gewijzigd door Chaoss op 13-05-2016 09:26 ]

Och ja, je moet toch wat he.

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11 23:34

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Jup, hier ook gisteren uitgespeeld. Helemaal te gek en ben echt zwaar onder de indruk van de kunnen van Naughty Dog. Ik vind het niet normaal hoeveel talent er in een game gestopt kunnen worden. Het is echt ongelofelijk hoe mooi Uncharted 4 is gemaakt. Het verhaal, de cinematische graphics, de uitmuntende details, de uitstekende voice acting, echt prachtig!

[ Voor 10% gewijzigd door juggle op 13-05-2016 00:51 ]

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

• On_E

On_E

Housemusic

Graphics, geluid, verhaal, karakters, allemaal top.

Qua gameplay hier en daar echt wel wat op aan te merken
spoiler:
wéér een krat regelen om ergens op te komen, de weg kwijt zijn omdat je die ene klim/touw/glij optie over het hoofd ziet, vijanden met ongelimiteerde granaten, om er een paar te noemen.

Maar in het grote geheel is dat eigenlijk muggenziften als je het mij vraagt.

Verhaalspoilers:

spoiler:
Echt genoten van Captain Avery en cornuiten en hun Libertalia. Hoogtepunt vond ik dat je in het huis van Tew of Avery die grote dinertafel vond waar ze bijna allemaal in hun stoel zaten. Na alle journals e.d. vond ik het echt tof om het zo te zien eindigen, naast natuurlijk Tew en Avery aan het einde in Avery's schip. Tot de laatste snik gevochten om die schat!

Ook de dialogen tussen alle karakters vond ik top, van small talk tijdens jeeprijden tot cutscenes van het verhaal, het voelde allemaal vrij natuurlijk/realistisch aan, zeker voor een videogame.

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11 23:34

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Tja, ik vond de game soms oneerlijk moeilijk in gevechten, maar dat kan ook liggen aan mijn speelstijl. Verder echt genoten en gameplay vond ik niet echt storend.

Inmiddels Doom 4 aangeslingerd, eens kijken wat we daarvan gaan maken de komende tijd :-)

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-11 09:54
On_E schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 00:31:
18 uur en 17 minuten.

Hoe is het einde? Is dit net zoals in de vorige delen opeens tegen "wezens" vechten of is er gekozen voor meer realisme. Dat tegen wezens vechten vond ik de grootste afknapper in de vorige delen. Heb deel 3 zelfs nooit uitgespeeld daardoor.

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
rhodium schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 06:21:
[...]

Hoe is het einde? Is dit net zoals in de vorige delen opeens tegen "wezens" vechten of is er gekozen voor meer realisme. Dat tegen wezens vechten vond ik de grootste afknapper in de vorige delen. Heb deel 3 zelfs nooit uitgespeeld daardoor.
Ten eerste spoiler je nu alle voorgaande delen voor mensen die daar nog aan moeten beginnen. En ten tweede is het ook een dikke spoiler als iemand antwoord geeft op je vraag.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-11 08:18
En ten derde is er ook een dedicated thread voor dit spel.

Nickname does not reflect reality

Doet me denken aan the division review, waar iemand in de comment vroeg hoe het eindigde en iemand daar dood leuk op antwoorde.....

Ik speel de game ook op hard, en de gevechten zijn best lastig.de enemies kunnen je vrij snel flanken en achter denking ben je niet heel veilig met granaten, het dekking systeem doet ook niet vaak wat je wilr, dan vind ik die van the division 10x beter. Tlou was een stuk makkelijket, daar kon je mooi achter dekking zitten en geduldig iedereen afknallen.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Niemand zit op dit soort spoilers te wachten :F

[ Voor 25% gewijzigd door Chaoss op 13-05-2016 09:28 ]

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:58
Just_A_User schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 00:37:
[...]

Ik heb m ook zojuist uitgespeeld. P r a c h t i g e game. Ongelofelijk. Maximaal The Goonies gevoel.

Briljant Naughty Dog. OMFG wat een game! *knip*
Spoilers! Er zijn nog genoeg mensen met het verhaal bezig.

[ Voor 13% gewijzigd door Chaoss op 13-05-2016 09:28 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-11 12:32
Als iemand een mogelijke spoiler neerplempt, Quote hem dan ook niet precies elke keer. Dat is net zo debiel imo. Gewoon modjes de boel laten opschonen

Anyways, STO komt dus naar PS4:

[ Voor 43% gewijzigd door Martinspire op 13-05-2016 09:06 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Just_A_User
Martinspire schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:04:
Als iemand een mogelijke spoiler neerplempt. Quote hem dan ook niet precies elke keer. Dat is net zo debiel imo. Verder is het toch misschien niet zoals de meesten in eerste instantie zouden denken.

Anyways, STO komt dus naar PS4:
[video]
Dat inderdaad. Het lijkt wellicht een spoiler, maar dat is het dus niet, inderdaad wat jij zegt 'het is niet zoals de meesten in eerste instantie zouden denken'. :)

Star Trek? Hmm, weet niet of ik dat wat vind.

• Martinspire
Just_A_User schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:06:
[...]

Star Trek? Hmm, weet niet of ik dat wat vind.
Ik heb hem op PC wel een tijdje gedaan, maar zo heel bijzonder is ie eigenlijk niet (dan vond ik de SWTOR qua grote franchise met een MMO toch leuker). En hij is grafisch erg gedateerd. Vooral als je de personages bestuurd off-world

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 13-05-2016 09:08 ]

• Just_A_User
Martinspire schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:08:
[...]
Ik heb hem op PC wel een tijdje gedaan, maar zo heel bijzonder is ie eigenlijk niet (dan vond ik de SWTOR qua grote franchise met een MMO toch leuker). En hij is grafisch erg gedateerd
Ik zit net die trailer te kijken, het is niet voor mij. Het ziet er inderdaad gedateerd uit. Overigens, in de trailer zie je een hoop schepen van Star Fleet in gevecht met The Borg, maar in de serie was het toch zo dat dat allemaal geen zin had? Resistance is futile en zo?

• Martinspire
Just_A_User schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:09:
[...]

Ik zit net die trailer te kijken, het is niet voor mij. Het ziet er inderdaad gedateerd uit. Overigens, in de trailer zie je een hoop schepen van Star Fleet in gevecht met The Borg, maar in de serie was het toch zo dat dat allemaal geen zin had? Resistance is futile en zo?
In het begin niet, maar later hadden ze wel wat counters gevonden. En in een paar gevallen moesten ze de strijd wel aangaan. Maar tuurlijk, je schiet aardig wat aliens over de kling. Het onderliggende verhaal was op zich niet verkeerd, maar ik vond hem destijds na een uur of 30 wel erg herhalend worden en had daarom weinig zin om nog verder te gaan. En het verhaal wordt ook verteld middels tekstboxen, niet stemmen of beeld (of nouja de camera neemt soms iemand of iets in beeld wat aan het praten is). Het oogt allemaal vrij statisch.

Maar het is voor velen wel het proberen waard. Op zijn minst ben je er een paar uur zoet mee. Vraag me wel af of ze net als op PC een free-to-play versie online gooien.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Of het nou wel/niet bij iedereen bekend was maakt niet uit (lijkt me wel gezien de titel van de game :P), toch maar even weg gehaald.

Verder is het inderdaad niet slim dat als je denkt dat iemand spoilert om dit dan te gaan quoten..

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
STO is awesome, maar was vlak na de F2P variant zeer play to win. Je moest er geld insteken wilde je mee kunnen komen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:15

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ben een enorme St fan, maar idd de ervaringen tot dusver van de gewone versie waren nogal meh volgens mij.
Ben benieuwd na deze versie, FF14 was na z'n reboot ook een STUK beter, so people can learn :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• corset
BlackEyedAngel schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:45:
Ben een enorme St fan, maar idd de ervaringen tot dusver van de gewone versie waren nogal meh volgens mij.
Ben benieuwd na deze versie, FF14 was na z'n reboot ook een STUK beter, so people can learn :P
FF14 liet ook zien dat een developer het goed kan aanpakken. De kritiek accepteren, en gelijk aanpassen. En het spel mag zich echt meten met de andere grote MMO. Voor mij is het echt een awesome spel <3

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• larsF
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07-11 21:40
Ik las wel dat STO voor de PS4 grafisch wel verbeterd is.

http://www.arcgames.com/en/games/star-trek-online/news/detail/9956413

Ik kijk er wel naar uit als die uit komt op de PS4.

Verwijderd

DOOM PS Plus Theme (Gratis voor PS Plus):

Klik Hier om te Downloaden

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/999/EP1003-CUSA02092_00-ETH0000000000451/1463101151000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

• Mrjraider
  • Niet online
Volgende keer dat ik de stad in duik even een ps plus abbo halen, van de week vergeten :+
Het schijnt dat je op dat internet ook van alles kunt kopen? d:)b

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-11 15:04
De Doom singleplayer is tot nog toe erg gaaf! Ben bij level 3 speel op Ultra Violence.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Chaoss schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:31:
Verder is het inderdaad niet slim dat als je denkt dat iemand spoilert om dit dan te gaan quoten..
Mea culpa, te haastig gereageerd op het werk :)

• Turfschipper
  • Laatst online: 08-11 03:51

Turfschipper

Hup NAC

Ik heb een ps4 vraag, en weet niet eens of dat het een domme vraag is, dus dat zal wel, haha, ;-).

Maar ga het toch wagen. Kan ik op de ps4 een app zetten van RTLXL?

Zeg maar de uitzending gemist van rtl.

Bvd

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
Turfschipper schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 18:23:
Ik heb een ps4 vraag, en weet niet eens of dat het een domme vraag is, dus dat zal wel, haha, ;-).

Maar ga het toch wagen. Kan ik op de ps4 een app zetten van RTLXL?

Zeg maar de uitzending gemist van rtl.

Bvd
Nee

• Turfschipper
  • Laatst online: 08-11 03:51

Turfschipper

Hup NAC

Ok, jammer.

Thanks. ;-)
Helemaal niet dom hoor, niets mis mee als het wel kon. :)
Misschien heeft een mediaspeler als de X1 het wel... :+

• corset
dutchgio schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 18:53:
Helemaal niet dom hoor, niets mis mee als het wel kon. :)
Misschien heeft een mediaspeler als de X1 het wel... :+
Ach, de X1 heeft meer "gratis" games, media speler functionaliteit, en goede download snelheid :+

Ik mis dat soort apps wel hoor, ik vind het aanbod van niet game apps echt teleurstellend. Ik had echt een stuk meer ondersteuning verwacht, maar helaas. Zelfs het streamen van MP4 naar je PS4 vanaf PC is een drama. Of de kwaliteit is ruk, of het geluid loopt achter/voor op het beeld.

Pagina: 1 ... 115 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link