• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:53
corset schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 21:57:
[...]

Ach, de X1 heeft meer "gratis" games, media speler functionaliteit, en goede download snelheid :+
offtopic:
En een ubervette Kinect :D

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 22:17:
[...]

offtopic:
En een ubervette Kinect :D
Vond het op de 360 wel cool. Die Nike workout game was echt cool en loodzwaar

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
Ik game om een beetje te ontspannen, vind heel dat kinect/move/wii gedoe maar onzin.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:44

On_E

Housemusic

corset schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 21:57:
[...]

Zelfs het streamen van MP4 naar je PS4 vanaf PC is een drama. Of de kwaliteit is ruk, of het geluid loopt achter/voor op het beeld.
Nergens last van met Universal Media Server, misschien dat eens proberen?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Ik lees en hoor veel goede dingen over de nieuwe Doom campaign. Na de beta en het gebrek aan review-copies maakte ik me wat zorgen, maar de game lijkt zo vet te zijn als die eerdere singleplayer trailers al deden vermoeden. Geen gezeik, gewoon knallen.
MP4 streamen? Dat doe je toch gewoon met Plex? Nergens last van, maar ik download verder geen MP4. Alleen maar MKV met surround geluid voor mij. Gaat prima.

En DOOM is inderdaad echt fucking wreed. Snel, soepel, nauwkeurig en dikke gore. Tot nu toe vetter dan Wolfenstein. Niks reloaden, niks aim down sight. Gewoon oldschool raggen en tot nu toe is zelfs het leveldesign briljant. Enorme doolhoven vol met secrets en gangetjes die in elkaar overlopen.

• corset
Ik gebruik eigenlijk de standaard methode van de PS4, wat ook zou moeten werken. Plex heb ik geen zin in, moet je weer betalen etc, mij niet gezien :p
Universal Media Server ga ik wel mee klooien.

Doom lijkt me wel gaaf :D Eerst maar even afwachten of de game in de buurt kan komen van Doom 1 en 2, of dat ze hebben geprobeerd dat zwaar teleurstellende Doom 3 proberen te herhalen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

corset schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 07:42:
Ik gebruik eigenlijk de standaard methode van de PS4, wat ook zou moeten werken. Plex heb ik geen zin in, moet je weer betalen etc, mij niet gezien :p
Universal Media Server ga ik wel mee klooien.

Doom lijkt me wel gaaf :D Eerst maar even afwachten of de game in de buurt kan komen van Doom 1 en 2, of dat ze hebben geprobeerd dat zwaar teleurstellende Doom 3 proberen te herhalen.
Plex betalen? Waar heb je het over?

• corset
bram1984 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 07:57:
[...]

Plex betalen? Waar heb je het over?
Mij werd altijd verteld dat Plex een monthly fee heeft om te mogen gebruiken. 4,99 per maand :) Maar als ik dat zo zie is dat voor wat irrelevante features. Dan dat toch maar proberen.

Ik betaal niks inderdaad. Ik gebruik Plex door mijn hele huis via mijn Chromecast en app op telefoon. Werkt waanzinnig.

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-11 11:28
Tot een tijdje terug had je inderdaad de Plex pass nodig om Plex op de ps4 te draaien. Maar die beperking is er dus af.

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-10 08:10
Pepper92 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 09:04:
Tot een tijdje terug had je inderdaad de Plex pass nodig om Plex op de ps4 te draaien. Maar die beperking is er dus af.
Ook toen werkte het gewoon via de browser op de PS4.

PSN ID: Beest41

• Pepper92
SCARfaceE schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:51:
[...]

Ook toen werkte het gewoon via de browser op de PS4.
Tsja maar de browser is niet echt vergelijkbaar met de app he ;)

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:30
Mensen, ik ben al een tijdje aan het denken om me ook een PS4 aan te schaffen, naast mn xbox one. Wil toch graag eens die Unchartered serie spelen. Maar nu lees ik her en der dat er een upgraded versie zit aan te komen, de ps4 neo? Zijn dit maar geruchten of gaat die er écht komen. En zou dit dan ook de moeite waard zijn om op te wachten?

• Pepper92
Anders lees je afgelopen paar pagina's even door ;)
Komt waarschijnlijk wel een nieuwe versie met iets betere hardware, maar ga er maar van uit dat de 4k staat voor het afspelen van video in 4k. Games krijgen misschien een iets hogere fps? Maar denk dat games die nu al uit zijn daar niet heel veel op gaan meeliften.

Wat betreft de Uncharted serie: de Uncharted collection gaat er echt niet beter uit zien dan die nu doet (is al remastered, 60fps 1080p) en Uncharted 4 ziet er al heel erg goed uit. Dus daarvoor hoef je niet te wachten.

Plus dikke kans dat de nieuwe ps4 weer gewoon +-€400 gaat kosten.

Maar toch zou ik het even afwachten ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Pepper92 op 15-05-2016 11:50 ]

• Pyr0_
  • Laatst online: 20:30
@ ^. Thanks, had al 2 paginas terug gelezen maar kwam alweer spoilers tegen, geen zin om nog verder terug te lezen :9

Ik verwacht ook niet dat de huidige games er beter uit gaan zien; maar wel dat bv. de nieuwe BF1 er beter uit gaat zien / soepeler loopt. En dat gaat dan wss ook voor meer games gelden. Ik ga het idd even afwachten..

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
De verwachting is dat Sony over een maand (14 juni) op de E3 persco de Neo zal onthullen, dus daar zou ik nu wel op wachten. Kan je dan op basis van daarvan beslissen of je er een wil.
Pyr0_ schreef op zondag 15 mei 2016 @ 11:37:
Mensen, ik ben al een tijdje aan het denken om me ook een PS4 aan te schaffen, naast mn xbox one. Wil toch graag eens die Unchartered serie spelen. Maar nu lees ik her en der dat er een upgraded versie zit aan te komen, de ps4 neo? Zijn dit maar geruchten of gaat die er écht komen. En zou dit dan ook de moeite waard zijn om op te wachten?
Alle geruchten lijken er wel op dat er een betere ps4 komt, waarschijnlijk dit jaar nog. Er is nog niks bekend welke studio's de neo ook gaan ondersteunen, je kan er wel van uit gaan dat sony's first party studio's het sowieso doen.

Ouwe games hebben sowieso eerst een update nodig om functies van de neo de ondersteunen. Vraag me dan ook af hoe moeilijk het is voor ontwikkelaars om de frame rate te verdubbelen naar 60 fps voor de ps neo.

Verwijderd

Net Uncharted 4 uitgespeeld en het was een makkelijk en vermakelijk spel.

Nu weer terug naar Ratchet & Clank en Black Ops III.
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2016 @ 14:03:
Ik voel het enthousiasme niet? :/

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Op Crushing mode makkelijk?

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 00:11

Op welk niveau?
Alle 109 treasures?

[ Voor 3% gewijzigd door DeBaroN op 15-05-2016 15:00 ]

Ik vind uncharted 4 op hard behoorlijk trial and error, gelukkig zijn er geen laadtijden.

• Conscience NL
  • Laatst online: 19:02
Nieuwevolger schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:00:
Ik vind uncharted 4 op hard behoorlijk trial and error, gelukkig zijn er geen laadtijden.
Vooral niet als een kip zonder kop tussen de enemies rennen, en gebruikmaken van de stealth-mogelijkheden maakt het al een stuk beter te doen.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Conscience NL schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:06:
[...]

Vooral niet als een kip zonder kop tussen de enemies rennen, en gebruikmaken van de stealth-mogelijkheden maakt het al een stuk beter te doen.
Ik kom er wel door heen na 5x. Het is een beetje uitzoeken hoeveel enemies er zijn en waar ze staan, dat soort dingen. Wel een goeie uitdaging, alleen jammer dat je best vaak dood gaat omdat drake niet in cover komt hoe jij het wilt.

• Conscience NL
Nieuwevolger schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:15:
[...]

Ik kom er wel door heen na 5x. Het is een beetje uitzoeken hoeveel enemies er zijn en waar ze staan, dat soort dingen. Wel een goeie uitdaging, alleen jammer dat je best vaak dood graat ondat drake niet in cover komt hoe jij het wilt.
Het coveren gaat soms wat lastig idd.

Verwijderd

baronruud schreef op zondag 15 mei 2016 @ 14:55:
Op welk niveau?
Alle 109 treasures?
Het makkelijkste niveau.

Ik heb het alleen voor het verhaal gespeeld.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-11 12:55
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:32:
[...]

Het makkelijkste niveau.

Toch mooi dat je een spel makkelijk noemt als je het op easy speelt ....Je meent het 8)7

• Pepper92
Beakzz schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:52:
[...]

Toch mooi dat je een spel makkelijk noemt als je het op easy speelt ....Je meent het 8)7
Ik denk eigenlijk ook dat hij makkelijk als positief bedoelde: hij speelt het voor het verhaal, en op makkelijke setting kan je het spel ook daadwerkelijk voor het het verhaal spelen, zonder 'ergernissen' als doodgaan en opnieuw proberen. Zo vat ik het op in ieder geval.
Dan ken jij Dennis nog niet ;)
Easy mode of anders niet.
Niet dat het uitmaakt, iedereen moet lekker spelen hoe hij/zij zelf wilt.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:32:
[...]

Het makkelijkste niveau.

Het makkelijkste niveau ook echt. Dat is niveautje huisvrouw die alleen Candy Crush speelt. Daar is echt geen ene zak aan. Had je de auto aim ook nog aan?

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-11 15:27

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik vind Uncharted wel een beetje zo'n game die zonder combat net zo goed zou zijn als met. Dus wat dat betreft snap ik wel dat iemand het puur voor de story op easy speelt.

Overigens vind ik de game wel goed, maar eigenlijk niet echt heel bijzonder verder. Technisch en qua voice acting en storytelling is het echt absoluut top. Zeer indrukwekkend. Maar ik heb tijdens shootouts en platforming erg vaak zoiets van "ben ik al bijna bij de volgende cutscene/story progression?".

Ik vond The Last Of Us echt 1000x beter.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Beakzz
Pepper92 schreef op zondag 15 mei 2016 @ 19:04:
[...]

Ik denk eigenlijk ook dat hij makkelijk als positief bedoelde: hij speelt het voor het verhaal, en op makkelijke setting kan je het spel ook daadwerkelijk voor het het verhaal spelen, zonder 'ergernissen' als doodgaan en opnieuw proberen. Zo vat ik het op in ieder geval.
Dat snap ik ook wel, maar om dan een game makkelijk te noemen... Op welk niveau hij zijn games speelt moet hij lekker zelf weten. Ik speel bijvoorbeeld eigenwijs op het standaard niveau (of iets moeilijker bij sport games) en scheld de longen uit mijn lijf :+ Misschien mijn backlog eens aanpakken op easy, want dan ben ik weer een beetje bij als ik 80 ben :p

• DeBaroN
Ieder zn eigen.
Sorry, maar je speelt toch ook voor de uitdaging?! Idd, auto lock aan? @Dennis

[ Voor 10% gewijzigd door DeBaroN op 15-05-2016 21:00 ]

Niet elke game hoeft een uitdaging te zijn imo.
Ik kan me best voorstellen dat je verhalende games zo soepel mogelijk door wilt spelen, zonder
dat je zorgen hoeft te maken over doodgaan of een stuk overnieuw doen.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:42
Het is weer val Dennis aan uurtje hier ? Laat die jongen lekker spelen en doen hoe hij wil.
Mensen moeten altijd overal iets over zeggen... Laat het gewoon. Hij heeft het naar z'n zin, mooi toch.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Niet iedereen zal gamen vanwege de uitdaging, er zijn genoeg andere redenen om een game te spelen. En veel mensen hebben de tijd niet om zich op hard door een game heen te worstelen.

Verwijderd

baronruud schreef op zondag 15 mei 2016 @ 20:59:
Ieder zn eigen.
Auto lock stond op het makkelijkste automatisch aan inderdaad.

Ik was gewoon van de puzzels en het ren, klim en schietwerk aan het genieten.

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-10 13:34
Zo, ook Uncharted uitgespeeld, echt een fantastische afsluiter. Wel jammer dat je niet nog een beetje in die wereld rond kunt dwalen zoals bij Fallout 4 ofzo want heb er eigenlijk nog geen genoeg van. Ik heb onlangs Ratchet & Clank en Uncharted gespeeld en die hebben samen het graphics en soepele gameplay niveau wel heel hoog gelegd!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
baronruud schreef op zondag 15 mei 2016 @ 20:59:
Ieder zn eigen.
Neuh, niet echt. Ik ben ook een speler die het verhaal en de belevenis wil ervaren zonder er al te veel moeite voor te doen. Kom al tijd tekort en heb veel te veel games, dus ik vind het prima. Uncharted zit bij mij nog in het plastic maar heb 1,2 en 3 ook op casual gespeeld.

Uitdaging wil ik in racegames en FIFA, niet zozeer in verhalende games.

• corset
v8power67 schreef op zondag 15 mei 2016 @ 21:26:
Het is weer val Dennis aan uurtje hier ? Laat die jongen lekker spelen en doen hoe hij wil.
Mensen moeten altijd overal iets over zeggen... Laat het gewoon. Hij heeft het naar z'n zin, mooi toch.
Is toch standaard hier, en altijd dezelfde mensen. Ga je je afvragen of ze echt niks beters te doen hebben. Het is een beetje het niveau "Speel het op mijn manier! Anders mag je niet spelen!". Het is best schattig eigenlijk, als je echt niks beters te doen hebt dan constant dezelfde persoon aanvallen op een forum.. ja.. ik hoef die zin niet af te maken denk ik.

• Pepper92
Exorcist schreef op maandag 16 mei 2016 @ 11:42:
[...]

Neuh, niet echt. Ik ben ook een speler die het verhaal en de belevenis wil ervaren zonder er al te veel moeite voor te doen. Kom al tijd tekort en heb veel te veel games, dus ik vind het prima. Uncharted zit bij mij nog in het plastic maar heb 1,2 en 3 ook op casual gespeeld.

Uitdaging wil ik in racegames en FIFA, niet zozeer in verhalende games.
Ben ik het overigens ook mee eens! Verhalende games wil ik het liefst gemakkelijk doorheen. Zet de moeilijkheidsgraad standaard op normal, maar als ik dan voor de 5e x hetzelfde stuk moet doen dan switch ik even naar easy.

RPG's a la Witcher en Fallout gewoon op normal. Als je daar ergens niet doorheen komt kan je namelijk gewoon eerst ergens anders heen en levelen.

• v8power67
Net uncharted uitgespeeld. Ga niks spoileren maar damn wat een game. Zo ontzettend genoten en het eind zo mooi en perfect passend.
Echt them feels gewoon, dat het nu klaar is met uncharted vanuit naughty Dog.
Jaren plezier ermee gehad en een echte waardige afsluiter.
Ik ga zelfs zover is beste game deze generatie so far.
Verheug me nu echt op the last of us 2.
Zo nu even bijkomen van het avontuur!!

• Beakzz
corset schreef op maandag 16 mei 2016 @ 11:51:
[...]

Is toch standaard hier, en altijd dezelfde mensen. Ga je je afvragen of ze echt niks beters te doen hebben. Het is een beetje het niveau "Speel het op mijn manier! Anders mag je niet spelen!". Het is best schattig eigenlijk, als je echt niks beters te doen hebt dan constant dezelfde persoon aanvallen op een forum.. ja.. ik hoef die zin niet af te maken denk ik.
Weet je wat schattig zou zijn? Heel het forum in het roze en in plaats van likes allemaal hartjes als je iets post. Als je iets op een openbaar forum zet dan kan je daar reacties op verwachten van personen met een andere mening. Ik heb alles nog even terug gelezen en ik vind het hele aanvallen waar je het over hebt lichtelijk overdreven. Bijna in elke reactie staat dat hij lekker zelf moet weten hoe hij het speelt en in het algemeen wordt Dennis hier netjes behandeld. Ook ik heb het weleens voor hem opgenomen, maar ik viel nu even over het woord makkelijk wat hij gebruikte om de game te beschrijven.

Er zijn genoeg mensen hier die het met hem eens zijn blijkbaar om games op easy uit te spelen en er zijn genoeg mensen hier die het zonde vinden om de uitdaging uit het spel te halen.Zelf ga ik liever een film kijken als ik geen uitdaging wil aangezien daar betere schrijvers voor bestaan. Iedereen zijn mening en dit is een discussieplatform en geen freakin lalaland.

• corset
Beakzz schreef op maandag 16 mei 2016 @ 14:02:
[...]

Weet je wat schattig zou zijn? Heel het forum in het roze en in plaats van likes allemaal hartjes als je iets post. Als je iets op een openbaar forum zet dan kan je daar reacties op verwachten van personen met een andere mening. Ik heb alles nog even terug gelezen en ik vind het hele aanvallen waar je het over hebt lichtelijk overdreven. Bijna in elke reactie staat dat hij lekker zelf moet weten hoe hij het speelt en in het algemeen wordt Dennis hier netjes behandeld. Ook ik heb het weleens voor hem opgenomen, maar ik viel nu even over het woord makkelijk wat hij gebruikte om de game te beschrijven.

Er zijn genoeg mensen hier die het met hem eens zijn blijkbaar om games op easy uit te spelen en er zijn genoeg mensen hier die het zonde vinden om de uitdaging uit het spel te halen.Zelf ga ik liever een film kijken als ik geen uitdaging wil aangezien daar betere schrijvers voor bestaan. Iedereen zijn mening en dit is een discussieplatform en geen freakin lalaland.
Mijn probleem is meer dat bepaalde mensen hier het standaard plan hebben:

Post dennis iets? -> Ja -> Val hem aan, ongeacht wat het is.
-> Nee -> normale post

Ik snap dat het misschien de mensen zichzelf beter laat voelen. Als je dat ervoor nodig hebt, moet je je afvragen of je wel op een forum moet zitten. Anders kan reddit/gamefaqs nog een goede optie zijn, daar is dat gedrag normaal :p

• Beakzz
corset schreef op maandag 16 mei 2016 @ 14:06:
[...]

-> Nee -> normale post

Ik snap dat het misschien de mensen zichzelf beter laat voelen. Als je dat ervoor nodig hebt, moet je je afvragen of je wel op een forum moet zitten. Anders kan reddit/gamefaqs nog een goede optie zijn, daar is dat gedrag normaal :p
Aangezien we flink offtopic gaan even het laatste van mijn kant hier over (altijd welkom op PM :+ ) ,maar wat jij schetst vind ik dus nogal meevallen. Ja Dennis wijkt af van de massa met vroeger zijn COD camp vids, zijn constante aankopen van games en zijn idee om alle uitdaging uit het spel te halen dus triggert hij mensen vaak met zijn posts. Aan de andere kant zie ik ook vaak genoeg waardering en likes toegepast worden op zijn posts over een gratis thema, kortingen of een mening. Ik ken genoeg forums waar zo iemand tot de grond af wordt afgebrand dus vandaar dat ik zeg dat ik het nogal mee vind vallen hier op Tweakers.

Ik geloof dus ook niet dat mensen op hem reageren om zich beter te voelen, maar meer dat degene die reageert totaal anders over dezelfde hobby denkt. Zelf vind ik het juist een voordeel dat hier sterk uiteenlopende meningen kunnen discussiëren. Dat er een paar mensen zijn die hun mening nogal duidelijk profileren als de enige waarheid is dan weer minder, maar ook dat hoort er bij.

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-11 15:27

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik zou het zelf niet snel doen maar ik kan mensen echt geen ongelijk geven dat ze hun games op easy spelen. Waarom zou je er in vredesnaam druk om maken hoe iemand anders een game speelt?

Persoonlijk vind ik dat je jezelf tekort doet als je niet een beetje uitdaging uit een game krijgt. Maar irmand anders kan juist weer vinden dat hij zichzelf tekort doet als hij dingen vaak opnieuw moet doen terwijl hij liever gewoon wil weten hoe de story verder gaat, bijvoorbeeld.

Maarja, mensen schreeuwen en oordelen nou eenmaal graag op internet en iets van inlevingsvermogen dat het ook anders kan is vaak ver te zoeken. Stelletje schapen. :+

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• corset
Voxalizer schreef op maandag 16 mei 2016 @ 14:33:
Ik zou het zelf niet snel doen maar ik kan mensen echt geen ongelijk geven dat ze hun games op easy spelen. Waarom zou je er in vredesnaam druk om maken hoe iemand anders een game speelt?

Persoonlijk vind ik dat je jezelf tekort doet als je niet een beetje uitdaging uit een game krijgt. Maar irmand anders kan juist weer vinden dat hij zichzelf tekort doet als hij dingen vaak opnieuw moet doen terwijl hij liever gewoon wil weten hoe de story verder gaat, bijvoorbeeld.

Maarja, mensen schreeuwen en oordelen nou eenmaal graag op internet en iets van inlevingsvermogen dat het ook anders kan is vaak ver te zoeken. Stelletje schapen. :+
En dut is precies mijn punt. Wat boeit het jou spel hoe iemand anders speelt :+

• DeBaroN
corset schreef op maandag 16 mei 2016 @ 14:06:
[...]

-> Nee -> normale post

Ik ken Dennis lang genoeg hier, vooral van zijn eerste cod videos jaren geleden. Onse trouwe Nr1 in campen;). Maar aanvallen zou ik niet doen op zn posts, Af en toe een kleine discussie, of kritiek moet kunnen. Daarvoor is een forum ook. Dennis post gigaveel, dan is de kans groter, om een reactie te krijgen. En dat hoeft natuurlijk niet altijd positief te zijn.

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

This week’s new FPS, Homefront: The Revolution is big – here are the numbers to prove it:

Klik Hier voor de Info

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CiliR7yU4AAkTG9.jpg

(Ik heb deze in de preorder staan en heb er al zin in)

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-10 13:40

ddZ

Zo, Uncharted 4 ook uitgespeeld na ruim 18 uur; regelmatig stilgestaan en me vergaapt aan de prachtige graphics. Geweldige game en het einde is imho een ware afsluiter van de Uncharted-serie.

Al met al ben ik special overgestapt/ geupgrade van Xbox (360) naar nu PlayStation 4 voor Streetfighter 5 en Uncharted 4; de eerste valt wat tegen, de laatste heeft me gelukkig niet teleurgesteld ;)
Dds

Ik zou daat laatste stukje maar weg halen, dat kan je nog al als een spoiler zien.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:20
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2016 @ 17:07:
PlayStation Europe ‏

This week’s new FPS, Homefront: The Revolution is big – here are the numbers to prove it:

Klik Hier voor de Info

[afbeelding]

Ik heb de COOP beta nog es gedaan en die viel zwaar tegen, dus voor deze game wacht ik echt nog even de reviews af. Denk niet dat je het voor MP/coop moet gaan doen maar misschien is de campaign toch nog wel de moeite waard. Al is de kans groot dat ik deze alleen in een aanbieding ga halen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-10 13:40

ddZ

Nieuwevolger schreef op maandag 16 mei 2016 @ 17:31:
Dds

Ik zou daat laatste stukje maar weg halen, dat kan je nog al als een spoiler zien.
Denk dat het wel meevalt, maar snap wat je bedoelt :)
PlayStation Europe ‏

Klik Hier voor de Info

[afbeelding]

Oh ja dat is ook al bijna. Ben heel benieuwd hoe deze het gaat doen. Ik heb de smaak weer te pakken met DOOM.

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Klopt het dat je geen voucher krijgt voor ps+ bij een bundel met game? Kan hem namelijk niet in de doos vinden :/

• Pepper92
Mrjraider schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:55:
Klopt het dat je geen voucher krijgt voor ps+ bij een bundel met game? Kan hem namelijk niet in de doos vinden :/
Volgens mij zit er nooit een ps+ voucher bij. Als je je aanmeldt krijg je wel 14 dagen gratis, maar dat werkt niet als je al een keer plus bij de ps3 hebt gehad.

• Mrjraider
  • Niet online
Oh ik dacht dat er een voucher bij zat. Op mijn ps3 heb ik het inderdaad al gehad.

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-11 00:36

RoRoo

Certified Prutser

Mrjraider schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:55:
Geen vouchers.. wel 2 weken gratis voor nieuwe members..

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• Mrjraider
  • Niet online
Nieuw is mijn account niet haha. Ps3 heb ik al een aantal jaar.

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-11 00:36

RoRoo

Certified Prutser

Mrjraider schreef op maandag 16 mei 2016 @ 19:37:
Nieuw is mijn account niet haha. Ps3 heb ik al een aantal jaar.
Dat vermoedde ik al ja.

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

En heb uncharted 4 ook uitgespeeld op hard, prachtige game. De beste graphics in een game op het moment, goed typisch indiana jones verhaal. gameplay ook prima, shoot outs zijn opzich niet heel bijzonder. minpuntjes zijn toch wel het cover systeem waardoor je soms dood gaat omdat drake niet doet wat je wilt en elementen die steeds terug komen zoals kistjes op onmogelijke plekken en veel glijden. Voor mij is the witcher 3 nog steeds de beste game, ( ik hou gewoon te veel van fantasy, en de games kan je natuurlijk niet met elkaar vergelijken) benieuwd wat naugthy dog nu gaat doen. Er lijkt sowieso een tlou te komen, ben benieuwd met wat voor nieuws gaan komen, dan bedoel ik dus meer verschillende soorten zombies en degelijk want dat vond ik toch een minpuntje bij uncharted 4, je speelt maar tegen 4 a 5 verschillende soorten vijanden. Ik geef uncharted een 9,5.

• v8power67
Zit zo te denken He, donderdag nieuwe info en gameplay van Gran turismo.
Als we zien hoe bizar naughty Dog de ps4 kan pushen. Dan begin ik behoorlijk blij te worden met het idee wat PD met de ps4 kan gaan doen.
Ze hebben hun tijd ervoor genomen, en denk dat het echt wel hele dikke game gaat worden.
En dan te bedenken. Dat er mogelijk een nieuwe ps4 komt met veel meer Power... Wordt een leuke e3.

GT wordt sowieso een instabuy! *denk ik* :P

Ik denk dat ik weet waarom ik niet kan chatten in de Twitch app:
Ik volg iemand die Xbox speelt. Als ik naar PS4 spelers ga kan ik wel gewoon chatten.
Man o man...

Verwacht bij gran turismo de zelfde graphics als driveclub, maar dan in 60 fps, moet haalbaar zijn als je ziet wat ze al met de ps3 konden.

Heb ook zin in de e3, ook heb ik die dag daarna savond en herexamen. Kans zit er alleen dik in dat alle nieuwe games op de neo worden laten zien, wat dan een beetje een vals beeld opleverd, zelfde geld voor xbox met de pc versie's.

• Origins
  • Niet online
PlayStation Europe ‏

Klik Hier voor de Info

[afbeelding]

Ik twijfel zwaar, het concept lijkt me erg cool en als ik de verhalen zo lees van de previews vind ik dat opzich ook wel geinig om te doen.
Echter denk ik dat deze game vandaag allemaal van gare cijfers gaat krijgen.

Vermaak me ondertussen wel met Doom en Uncharted, voornamelijk Doom eigenlijk. :+

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-11 22:06

Odieus

Onuitstaanbaar

v8power67 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 12:52:
Net uncharted uitgespeeld. Ga niks spoileren maar damn wat een game. Zo ontzettend genoten en het eind zo mooi en perfect passend.
spoiler:
Ik vond het einde juist helemaal NIET bijzonder, standaard Hollywood einde blegh :r. Had stiekem gehoopt dat ze iets dramatisch zouden doen. Maar goed, daar is Uncharted misschien ook niet de game voor.

PSN: LinQ-NL

Origins schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 08:04:
[...]
Ik twijfel zwaar, het concept lijkt me erg cool en als ik de verhalen zo lees van de previews vind ik dat opzich ook wel geinig om te doen.
Echter denk ik dat deze game vandaag allemaal van gare cijfers gaat krijgen.
Uit bovenstaande maak ik op dat je het heel tof lijkt, maar dat je twijfelt omdat het slechte cijfers gaat krijgen? :/
Daar laat je je toch niet door leiden zeker?

Als ik zo zou redeneren zou ik nooit dubbel gelegen hebben om Scary Movie (want: 1 ster) :P

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:38
@ hier boven :+
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/grKXE9ohX84Mmwex1IYYCWtM/full.gif

[ Voor 10% gewijzigd door Cardwizard op 17-05-2016 08:46 ]

• Origins
  • Niet online
dvdkiwi schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 08:40:
[...]

Uit bovenstaande maak ik op dat je het heel tof lijkt, maar dat je twijfelt omdat het slechte cijfers gaat krijgen? :/
Daar laat je je toch niet door leiden zeker?

Als ik zo zou redeneren zou ik nooit dubbel gelegen hebben om Scary Movie (want: 1 ster) :P
Klopt normaal gesproken kijk ik daar niet naar als het een bekende serie is, maar aangezien deze toch best anders is dan deel 1 en die ook niet al te best werd ontvangen twijfel ik.
En geen zin om 60 euro over de balk te smijten :P
Ik snap je; 60 euro voor een "onbekende" game is best riskant.
Daarom hebben we demo's nodig.

@Cardwizzard: Wazzuuuuuup :P

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 17-05-2016 08:50 ]

• Origins
  • Niet online
Indeed! al ga ik maar niet over de beta van Homefront beginnen :+

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-11 10:27
dvdkiwi schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 08:49:
Ik snap je; 60 euro voor een "onbekende" game is best riskant.
Daarom hebben we demo's nodig.

@Cardwizzard: Wazzuuuuuup :P
<--- safety
---> certain death

Pamela gaat uiteraard rechts af, goeie film ;)

10 second ninja DONE

Oei wat een slechte cijfers voor homefront, denk dat die game nog geen handje vol keer verkocht word. Shadow of the beast cijfers zijn ook online.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-11 10:27
Nieuwevolger schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 09:34:
Oei wat een slechte cijfers voor homefront, denk dat die game nog geen handje vol keer verkocht word. Shadow of the beast cijfers zijn ook online.
Shadow o.t. Beast krijgt nog wel wat goede reviews ook, positief verrast! Al hoewel het mij een typische plus game lijkt. Ik heb er sowieso geen 20 euro voor over, meer 5-10 en 10 alleen als ik er heel veel zin in krijg na kijken review filmpjes.

10 second ninja DONE

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:05

Gregory76

Sony PlayStation freak

Sagat schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 09:44:
[...]

Shadow o.t. Beast krijgt nog wel wat goede reviews ook, positief verrast! Al hoewel het mij een typische plus game lijkt. Ik heb er sowieso geen 20 euro voor over, meer 5-10 en 10 alleen als ik er heel veel zin in krijg na kijken review filmpjes.
Hij kost ook maar € 14,99. Geen € 20,- :P

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Jammer van Homefront. Hoopte op toch wel iets beters dan dit. Dit is volgens mij nog slechter dan het origineel.

Trek 'm wel een keer uit een sale.

@Dennis: in ieder geval veel plezier als je je pre-order laat staan. :)

• Origins
  • Niet online
Jezus wat slecht van Homefront, nou ik ga met Bram mee, ik wacht wel een keer op een sale.
Jammer.

• Angelo2510
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:09
Sony's E3 show op 13 juni. Volgens mij weer midden in de nacht :O

https://twitter.com/geoffkeighley/status/732319130641014784

11400F - ASUS TUF B560 -RTX 2060

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 10:31:
@Dennis: in ieder geval veel plezier als je je pre-order laat staan. :)
Ik heb em net door de slechte reviews op het nippertje geannuleerd.

Ik denk dat ik van het overgebleven geld Doom ga halen, digitaal dan wel.

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:53
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 11:11:
[...]

Ik heb em net door de slechte reviews op het nippertje geannuleerd.

Ik denk dat ik van het overgebleven geld Doom ga halen, digitaal dan wel.
Wat is voor jou de reden om een game uberhaupt te pre-orderen? De kans dat je een slechte game koopt is namelijk ook aanwezig. Naar mijn weten geeft het ook nauwelijks voordelen..tenzij je de game vooraf al kan downloaden.

PSN ID Binloading_nl

Verwijderd

De previews van Homefront die ik destijds gelezen heb, waren ook niet erg bemoedigend. Er was nog een boel werk te verzetten en met nog maar een paar maanden te gaan, kon je wel enigszins aanvoelen dat dat hem niet ging worden.

Btw, een tijdje terug vroeg ik in dit topic of je er een HBO Go app voor de PS4 was, die je met je Nederlandse account kon gebruiken. Het korte antwoord: Nee.

Het langere antwoord. Ik had de Amerikaanse app gedownload en vervolgens opgestart met het Nederlandse account. Daar kreeg ik direct een foutmelding, dat ik geen Amerikaans ingezetene was en dat ik daarom de app niet kon gebruiken. En toen hield het verhaal dus al snel op.

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Misschien werkt het nog via de browser van de PS4, al weet ik eigenlijk niet eens zeker of die er wel is.

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:37

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Die is er wel, maar of dat zal werken met dat brok ellende..

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Het streamen via HBO zal wel via Flash of Silverlight oid verlopen gezien de DRM, wat waarschijnlijk niet door de PS4 browser wordt ondersteunt.
Maar proberen kan altijd. :)

• corset
dvdkiwi schreef op maandag 16 mei 2016 @ 22:49:
GT wordt sowieso een instabuy! *denk ik* :P

Ik denk dat ik weet waarom ik niet kan chatten in de Twitch app:
Ik volg iemand die Xbox speelt. Als ik naar PS4 spelers ga kan ik wel gewoon chatten.
Man o man...
Zou gewoon moeten werken. De chat van twitch staat los van de console. Anders zou het wel echt slecht design zijn, op de PC/Xbox one werkt het wel

• toro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:24
Ik heb mijn playstation 4 te koop gezet in vraag & aanbod.

De PS4 is een fantastische console. Ik kan alleen niet omgaan met een controller :+

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-11 10:08
toro schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 12:59:

De PS4 is een fantastische console. Ik kan alleen niet omgaan met een controller :+
Dan gebruik je toch keyboard en muis? Kan bij best veel spellen hoor :)

PSN: Maichel

Oefening baart kunst. Ik kon er ook niet mee omgaan toen ik een jaar of 6 geleden een PS3 kocht en heb zelfs nog jaren met een FragFX gespeeld. Inmiddels vind ik shooters qua gemak en comfort fijner spelen met een controller dan met tobo/muis. Third person games vind ik sowieso het beste met een controller.

• Conscience NL

Ik ben toch wel benieuwd waar dat aan ligt :).

Ziet het er bij jou ongeveer zo uit? :+

Conscience NL schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 13:14:
[...]

Ik ben toch wel benieuwd waar dat aan ligt :).

Ziet het er bij jou ongeveer zo uit? :+
Haha die zag ik ook ja. Die dude kan er echt geen hout van. Zo slecht was ik dus ook op het begin. :+

Dat ze dit zo op YT gooien trouwens, bij Polygon.
Simpel. Bovenste is het "belangrijkste" dus = power. Onder = dus eject. Maar onder begint ook met dezelfde letter als Open.

Als je daar al niet zelfs iets voor kan verzinnen..

[ Voor 30% gewijzigd door bram1984 op 17-05-2016 14:00 ]

• corset
Vergeet niet, Polygon is dezelfde site die de gamers "white guilt" probeerde aan te praten omdat we gekleurde medemensen afschieten in sommige games. Ook waren volgens Polygon alle gamers Sexistische Patriachy Supporters omdat Overwatch een bepaalde pose had.

Als je Polygon serieus neemt, ja, dan gaat er iets fout :p Ik zie ze meer als "De Speld" van de gamewereld, hoewel ze dat niet proberen te zijn

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

New on PS Store: Shadow of the Beast, Homefront: The Revolution, Fallout 4 DLC, more:

Klik Hier voor de Info

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CiqC9EqVAAQuXtD.jpg

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Tsja, kan het me wel voorstellen. Wanneer gebruik je de power/eject knop? Ik gebruik de power knop alleen tijdens een harde crash en dat is de afgelopen maanden nog niet gebeurd. En heb alle games digitaal, dus de eject knop gebruik ik ook nooit :)

Before me there were many, after me there will be none

• Gregory76

Gregory76

Sony PlayStation freak

Ik gebruik de knoppen nooit. Echt nooit.
Al mijn spellen zijn in de store gekocht dus digitaal.
En ik zet hem aan en uit met m'n controller.

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Gregory76 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:01:
Ik gebruik de knoppen nooit. Echt nooit.
Al mijn spellen zijn in de store gekocht dus digitaal.
En ik zet hem aan en uit met m'n controller.
Dat is ook aardig 2013, met je controller. Zit je alsnog te wachten. Ik zet 'm aan met mijn app, zodat TV en PS4 beide aan staan als ik boven kom. :+

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Als je op die power uit knop drukt gaat je PS4 ook niet in Rest mode toch?
Ik moet zeggen, die enkele keer dat ik een andere game erin wil plempen en dat wil doen voordat ik de PS4 aan heb gezet en de controller nog niet in mijn handen heb sta ik ook altijd 4 keer op de verkeerde knop te drukken.
Toen ik hem net kocht moest ik zelfs het boekje pakken om hem aan te zetten. :Y |:(
Ik kon die knop maar niet vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door Afvalzak op 17-05-2016 16:23 ]

Last.fm | Code Talks

• Gregory76

Gregory76

Sony PlayStation freak

bram1984 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:17:
[...]

Dat is ook aardig 2013, met je controller. Zit je alsnog te wachten. Ik zet 'm aan met mijn app, zodat TV en PS4 beide aan staan als ik boven kom. :+
Aardig 2013?! lol Nee joh. Ik ben gewoon lui. _/-\o_ En ik heb geen zin om te bukken. De PS4 staat hier onderin het TV meubel.

Ik ga op de bank zitten, pak de controller (haal ik uit een laadstation dat daar staat), druk op de PS knop en pak mijn telefoon voor dat laatste appje of mailtje. Tegen de tijd dat ik die gezien heb of gereageerd heb, kan ik inloggen op de PS4 (TV gaat ook vanzelf aan wanneer ik de console aan zet). Dat is misschien wel een halve tot hele minuut! :P Zo ongeduldig ben ik nou ook weer niet.

Pagina: 1 ... 116 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link