bram1984 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:17:
[...]

Dat is ook aardig 2013, met je controller. Zit je alsnog te wachten. Ik zet 'm aan met mijn app, zodat TV en PS4 beide aan staan als ik boven kom. :+
Dat is zooo 2016.. Ik zeg gewoon "Systeem aan", waar ik ook ben in huis. En t Systeem hoort aan de toon van mijn stem of ik zin heb in gamen, film of tv kijken, muziek luisteren etc. Vervolgens weet mn koelkast ook meteen of ik zin heb in een verfrissend biertje of colaatje, die dan naar de entertainment-room wordt geschoten via een vacuumbuis.
Ik hou van mn SkyNetje :>

• xChOasx
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-08 09:01
poor Leno schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 18:20:
[...]

Dat is zooo 2016.. Ik zeg gewoon "Systeem aan", waar ik ook ben in huis. En t Systeem hoort aan de toon van mijn stem of ik zin heb in gamen, film of tv kijken, muziek luisteren etc. Vervolgens weet mn koelkast ook meteen of ik zin heb in een verfrissend biertje of colaatje, die dan naar de entertainment-room wordt geschoten via een vacuumbuis.
Ik hou van mn SkyNetje :>
Als ik zeg 'systeem aan' vlucht mijn vrouw :D

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-11 12:55
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:28:
PlayStation Europe ‏

New on PS Store: Shadow of the Beast, Homefront: The Revolution, Fallout 4 DLC, more:

Klik Hier voor de Info

[afbeelding]
Valkyria chronicles remastered voor maar €20 is geen geld. Daar ga ik eens even wat uurtjes in stoppen :)
xChOasx schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 18:23:
[...]

Als ik zeg 'systeem aan' vlucht mijn vrouw :D
Wat voorn weirdass systeem gaat er dan aan?? _O-

• xChOasx
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-08 09:01
:D

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-11 10:27
Twijfel ook om mijn ps4 te koop te zetten, sf5 heeft me nog niet echt gegrepen, en dat was echt DE game waar ik hem voor kocht. Maar met name door familie, werk en sport nauwelijks tijd en energie. Ook stoor ik me aan het geluid.
Is kijken hoe de neo het doet en die dan terug kopen of misschien nu verkopen en de nu 'nieuwe' stillere ps4 halen cuh2016 of whatever :D als ze massaal gedumpt worden bij de neo release. Of ik hou em gewoon, lekker lui. :+

15 euro voor SotB is wel beter dan 20, miss had ik ergens een dollar prijs gezien? Maar buiten lui ben ik ook gierig. Aanbiedingkje voor 5-10 is echter prima.

Zag bij secondplayer dat batman ook voor 18 te koop was, das ook een erg mooie prijs!

10 second ninja DONE

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Mensen, korte vraag, een DS4 controller werkt ook op de PS3. Dan moet je hem via USB aansluiten en dan ontkoppelen tijdens het zoeken naar bluetooth apparaten. Maar wat ik wil weten is of je controller dan permanent is gepaard met de PS3 of dat je telkens die stappen moet herhalen.

Dat zou wel een reden zijn om nog een DS4 controller te halen als je een PS3 hebt.

Verwijderd

Fuff schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 21:59:
Mensen, korte vraag, een DS4 controller werkt ook op de PS3. Dan moet je hem via USB aansluiten en dan ontkoppelen tijdens het zoeken naar bluetooth apparaten. Maar wat ik wil weten is of je controller dan permanent is gepaard met de PS3 of dat je telkens die stappen moet herhalen.

Dat zou wel een reden zijn om nog een DS4 controller te halen als je een PS3 hebt.
Hij blijft gewoon gelinkt.....

Tenzij je hem ondertussen weer voor de ps4 gebruikt, dan staat deze weer gelinkt met de ps4...
Maar dan is het alleen maar een simpele kwestie van inpluggen in de ps3 en dan is die weer gelinkt...

Ik gebruik het laatste jaar vrijwel alleen maar mijn ps3, en gebruik daar vrijwel alleen maar mijn ps4 controllers voor(je heb wel een paar games die het helaas niet ondersteund)....
Sagat schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 19:38:
Twijfel ook om mijn ps4 te koop te zetten, sf5 heeft me nog niet echt gegrepen, en dat was echt DE game waar ik hem voor kocht. Maar met name door familie, werk en sport nauwelijks tijd en energie. Ook stoor ik me aan het geluid.
Is kijken hoe de neo het doet en die dan terug kopen of misschien nu verkopen en de nu 'nieuwe' stillere ps4 halen cuh2016 of whatever :D als ze massaal gedumpt worden bij de neo release. Of ik hou em gewoon, lekker lui. :+

15 euro voor SotB is wel beter dan 20, miss had ik ergens een dollar prijs gezien? Maar buiten lui ben ik ook gierig. Aanbiedingkje voor 5-10 is echter prima.

Zag bij secondplayer dat batman ook voor 18 te koop was, das ook een erg mooie prijs!
Niet doen, er komt nog zoveel moois aan :(

• toro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:24
Conscience NL schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 13:14:
[...]

Ik ben toch wel benieuwd waar dat aan ligt :).

Ziet het er bij jou ongeveer zo uit? :+
Hahaha, bijna wel! Zo zag het in het begin uit idd :+

Nu niet meer. Maar voelt zo wrong een controller in mijn handen.

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 22:03:
[...]

Hij blijft gewoon gelinkt.....

Tenzij je hem ondertussen weer voor de ps4 gebruikt, dan staat deze weer gelinkt met de ps4...
Maar dan is het alleen maar een simpele kwestie van inpluggen in de ps3 en dan is die weer gelinkt...

Ik gebruik het laatste jaar vrijwel alleen maar mijn ps3, en gebruik daar vrijwel alleen maar mijn ps4 controllers voor(je heb wel een paar games die het helaas niet ondersteund)....
Thanks voor het snelle antwoord :) Dat wordt een 2e DS4 :o

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-11 10:27
Nieuwevolger schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 22:20:
[...]

Niet doen, er komt nog zoveel moois aan :(
ja eens. Daarom in de scenarios dat ik verkoop, wil ik dus ook uiteindelijk een betere terugkopen. Wat momenteel wel een probleem is, dat ik niet de tijd neem/ kan maken voor grote games. B.v batman, metal gear en de witcher lijken me erg leuk, maar als ik ze nu zou kopen zou ik er 'in het meest gunstige geval' een paar uur mee spelen. Maar misschien zelfs helemaal niet of amper een uur.

Daarom nu verkopen en lekker backloggen op andere systemen. En dan instappen als ik meer tijd en energie/zin heb. Sowieso vanuit verzamel oogpunt wil ik hem niet definitief kwijt.
Ik wacht nog wel juni af, die maand ga ik ipv 40 uur, 36 uur werken. Om de week dagje vrij. Verwacht dan wel iets meer te kunnen en willen gamen.

10 second ninja DONE

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-11 15:04
Ik heb mijn PS4 kort na launch en om de warme lucht af te voeren heb ik een fan in mijn kast geplaatst. Vooral met het spelen van Doom is de PS4 luidruchtiger dan ik zou willen.

Ik kan me goed voorstellen dat het apparaat vol zit met stof na zon lange tijd in gebruik. Ik zit er dan ook aan te denken om hem uit elkaar te halen voor een schoonmaakbeurt. Hopelijk verbeteren de koelprestaties dan en wordtie stiller.

Zijn er tweakers die dit al eerder gedaan hebben?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:57

swv

Nice, The Witcher 3 is nu voor €25 in de PS Store. Ook op Steam trouwens. Want ik kreeg daar een melding van en toen dacht ik: Laat ik even in de PS Store kijken.

Hét moment om mij ook in dit avontuur te storten. Lijstje met games om te (blijven) spelen wordt er wel weer langer door :P Ik heb ook meteen een 1TB HDD besteld, want 500GB is voor mij nu echt te weinig. Wellicht dat ik dan ook even kan kijken voor wat stof @hierboven.

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Tiwazz schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 08:23:
Ik heb mijn PS4 kort na launch en om de warme lucht af te voeren heb ik een fan in mijn kast geplaatst. Vooral met het spelen van Doom is de PS4 luidruchtiger dan ik zou willen.

Ik kan me goed voorstellen dat het apparaat vol zit met stof na zon lange tijd in gebruik. Ik zit er dan ook aan te denken om hem uit elkaar te halen voor een schoonmaakbeurt. Hopelijk verbeteren de koelprestaties dan en wordtie stiller.

Je kan vrij makkelijk de zijkant eraf schuiven:
Afbeeldingslocatie: http://www.tech-recipes.com/wp-content/uploads/2013/11/2013-11-15-13.37.56.jpg
Misschien kom je dan al een heel eind.

Last.fm | Code Talks

Er is ook weet een bf4 dlc gratis in de store.

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Er is een nieuwe sale? Zie ineens dat veel titels per vandaag goedkoper zijn.

edit: bijvoorbeeld The Witcher 3: Wild Hunt voor 25euro.

[ Voor 28% gewijzigd door Homeland op 18-05-2016 11:33 ]

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
niekvandermeer schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:30:
Er is een nieuwe sale? Zie ineens dat veel titels per vandaag goedkoper zijn.
Zal straks wel een overzichtje van komen via Dennis, verwacht ik :)

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
ralph075 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:33:
[...]

Zal straks wel een overzichtje van komen via Dennis, verwacht ik :)
https://psprices.com/regi...ts?platform=all&sort=date

Hier staan ze denk ik allemaal tussen (154 nieuwe aanbiedingen)

Verwijderd

Waanzin in Mei actie:

https://store.playstation...d=STORE-MSF75508-MAYMAD16

Klik de link voor alle nieuwe aanbiedingen.

(Ik heb Manhunt voor 8 Euro meegepikt)

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-11 10:28

Smoonshine

Feyenoord!!

Heb ik gisteren toch nog even snel Devil May Cry 4 uit de vorige aanbiedingsronde meegepikt. Vond het spel de vorige generatie al erg tof, maar nooit uitgespeeld. Voor 13 euro wil ik het nog wel een keertje weer proberen.

Ik vind de aanbiedingen deze keer niet zo heel denderend. Veel heb ik al uit vorige aanbiedingen gekocht.

uhm...

Verwijderd

Manhunt nu voor 8 Euro in de PS Store:

Nostalgie voor mij en vele anderen.

Verwijderd

PlayStation NL ‏

Wil jij graag je mening geven over de PS4 Party Chat? Deel je ervaringen en help ons deze functie te verbeteren:

http://community.eu.plays...&adbpl=tw&adbpr=168456306

Klik op de Link om de ervaringen te delen.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:25
edit

[ Voor 94% gewijzigd door 418O2 op 18-05-2016 14:37 ]

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:37

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Hier zie ik hem niet gratis in de store, tijdelijk foutje?

edit: en niet stiekem snel editten wanneer er gereageerd wordt :P

[ Voor 37% gewijzigd door BlackEyedAngel op 18-05-2016 14:43 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
BlackEyedAngel schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:42:

tussen zijn edit en jouw reactie zit anders 5 minuten hoor :+

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
meh at best.. die rehashed PS2 titels hoeven voor mij niet :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:25
BlackEyedAngel schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:42:

Ja ik heb de expansionpass, maar er stond gratis bij. Beetje onduidelijk

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

corset schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:58:
meh at best.. die rehashed PS2 titels hoeven voor mij niet :p
Mij zou je niet horen klagen als Persona 3 en/of 4 beschikbaar zouden worden gesteld :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

BlackEyedAngel schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 15:20:
[...]

Mij zou je niet horen klagen als Persona 3 en/of 4 beschikbaar zouden worden gesteld :)
Wel weer typisch dat elke ps2 game die er toe doet niet bij zit. Genoeg pareltjes die de 15 euro waard zijn.

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

De PSN games van deze maand vallen bij mij best in de smaak!
Tropico heb ik al aardig wat uurtjes in zitten zonder dat ik een idee heb of ik het goed doe ;)
En Table Top Racer is voor tussendoor meer dan prima, lijkt heel simpel op het begin maar kan uiteindelijk best pittig worden volgens mij.

Ik ben ook nog bezig om Platinum te halen met Guitar Hero Live. Daar zit dus een tropie in dat je 1 miljoen keer moet "strummen" (een noot aanslaan). Allemaal leuk en aardig maar volgens mij is de gitaar tegen die tijd kapot.

Last.fm | Code Talks

• corset
Nieuwevolger schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 15:27:
[...]

Wel weer typisch dat elke ps2 game die er toe doet niet bij zit. Genoeg pareltjes die de 15 euro waard zijn.
Dark souls 1 en 2 zijn zeker goed hoor :) en zeker het geld waard.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

corset schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 16:00:
[...]

Dark souls 1 en 2 zijn zeker goed hoor :) en zeker het geld waard.
Gta ook wel een beetje, maar waar zijn games socom, kingdom hearths, final fantasy, jack and daxter, gran turismk en star wars battlefront. Kan wel een hele was lijst verzinnen.

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

En Dark Souls 1 & 2 zijn geen PS2 games :P

BlackEyedAngel schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 16:08:
En Dark Souls 1 & 2 zijn geen PS2 games :P
Ik denk dat hij die oude games van from software bedoeld.

• corset
Herpaderpa! Dat is mijn domme fout >_>

Dark Cloud 1 en 2.. Echt, ik moet niet typen als ik DS3 aan het spelen ben :D

Final Fantasy komt niet, die gaan ze eerder in HD remake volle prijs kunnen cashen, daarom is KH er ook niet, die HD rehash is er al.

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:31
Het begint hier te kriebelen om een PS4 aan te schaffen.

Heb een Xbox one als eerste console, en de bedoeling was om op de 'sweet spot' een PS4 te kopen (vooral voor de exclusives dus). Met Uncharted 4 leek hét moment perfect te zijn..

.. Maar al die geruchten over de 'PS4.5' houden mij af, ik vrees dat ik mezelf een beetje ga belazeren door een PS4 te kopen terwijl er net een nieuwe op komst is.

Ik weet dat het voorlopig nog koffiedik kijken is maar wanneer verwachten jullie een onthulling? E3 komende maand misschien afwachten? Of gewoon lekker een PS4 kopen omdat het een prima console is?

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Verwijderd

Darks schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 18:32:

Heb een Xbox one als eerste console, en de bedoeling was om op de 'sweet spot' een PS4 te kopen (vooral voor de exclusives dus). Met Uncharted 4 leek hét moment perfect te zijn..

.. Maar al die geruchten over de 'PS4.5' houden mij af, ik vrees dat ik mezelf een beetje ga belazeren door een PS4 te kopen terwijl er net een nieuwe op komst is.

Ik weet dat het voorlopig nog koffiedik kijken is maar wanneer verwachten jullie een onthulling? E3 komende maand misschien afwachten? Of gewoon lekker een PS4 kopen omdat het een prima console is?
"Volgens industrie insider zal de PS4K op de Paris Games Week aangekondigd worden"

October 27/31 2016 is die beurs er pas.

Kan nog lang duren dus.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-11 23:51

Ze gaan em in ieder geval niet al vroeg aankondigen (E3 ofzo), want dan gooien ze hun eigen ruiten in met de verkoop het komende haf jaar. Dus kort voor de release.

Ik vind de geruchten echter zo serieus dat ik zelf zou wachten... tegen die tijd is Uncharted 4 ook weer een stuk voordeliger te krijgen, wordt de PS VR gelanceerd (extra sparen!), komt Battlefield 1 en nog meer games uit.
Tiwazz schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 08:23:

Jup, ik heb alle covers van de PS4 gehad, er is niet zoveel aan - je moet alleen de covers een beetje buigen, dat is even eng, maar geen kunst aan. Je hoeft alleen de bovenkant eraf te halen en dan de PSU eruit te tillen, dan kun je overal goed bij.

[ Voor 34% gewijzigd door Geronimous op 18-05-2016 19:02 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Als je de eerste 3 delen nog moet spelen, zou ik nu een PS4 halen. Die gaan er toch niet mooier uitzien op de Neo. En deel 4 ziet er al bizar goed uit. Dik 40 uur speelplezier dus. En desnoods verkoop je 'm tegen die tijd weer en haal je alsnog de Neo.
Ik denk ook niet meer dat de ps4k op de e3 geshowed word. Dat zou slecht zijn voor de normale ps4 verkopen tot en met de lancering van de ps4k. Verwacht eerder dat sony een aparte persconferentie houdt, 1 a 2 maand van te voren.

Als je wacht op de ps4k, dan zou je ook niet meer je xbox one meer hoeven te upgraden.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:51

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Er gaat ook een gerucht dat de PS4k pas op de Paris games week onthult wordt, maar die is pas in oktober. Aan de andere kant zou het wel slim zij, aankondiging eind oktober en vanaf eind november in de verkoop zodat ze de feestdagen nog volop meepakken

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
ik zeg: gewoon nu uitbrengen dat ding :+ dan ruil ik mijn day one ps4 ook in.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:20
Chaoss schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 19:20:
Er gaat ook een gerucht dat de PS4k pas op de Paris games week onthult wordt, maar die is pas in oktober. Aan de andere kant zou het wel slim zij, aankondiging eind oktober en vanaf eind november in de verkoop zodat ze de feestdagen nog volop meepakken
Maar hebben ze daar al eerder hardware getoond dan? En een stevige presentatie erbij? Volgens mij ging dat daar toch vooral om trailers laten zien en niet zozeer een grote presentatie? Dan acht ik gamescom nog reëler.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:15
Ik heb nog iets van 11 euro op mijn account staan, is Driveclub Bikes een beetje leuk? Qua race ervaring heb ik dat eigenlijk alleen met wat NFS spellen dus het hoeft van mij niet ontzettend SIM te zijn, arcade is prima. Ben verder niet geïnteresseerd om met anderen samen te spelen maar gewoon zelf af en toe eens een beetje te racen op motoren.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-11 15:04
Jeroenimoes schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 18:54:
[...]

*knip*

[...]

Jup, ik heb alle covers van de PS4 gehad, er is niet zoveel aan - je moet alleen de covers een beetje buigen, dat is even eng, maar geen kunst aan. Je hoeft alleen de bovenkant eraf te halen en dan de PSU eruit te tillen, dan kun je overal goed bij.

[video]
Hartelijk dank! Ik had al wat filmpjes gezocht maar niemand haalde ook de PSU eruit. Dit lijkt me een stuk beter. Ik ga er mee aan de slag ;) .

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Martinspire schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 19:57:
[...]

Maar hebben ze daar al eerder hardware getoond dan? En een stevige presentatie erbij? Volgens mij ging dat daar toch vooral om trailers laten zien en niet zozeer een grote presentatie? Dan acht ik gamescom nog reëler.
Afgelopen jaar had sony een grote persconferentie gehouden waar ze veel grote games hadden aangekondigd en lieten ze ook wat voor de psvr zien.

Zelf zie ik sony gewoon een speciale persconferentie houden voor alleen de ps4k.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-11 22:28
Voor de prijs kon ik het niet laten (374 bij Media Markt door een foutje, later was de prijs weer 429 euro)

Namelijk, ik wou wel die 429 euro voor betalen maar de kassa vergiste zich blijkbaar en dacht dat het de normale PS4 is met Uncharted 4, scheelt mij geld.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/PrHNf5sNsFZNr4X9vnMhCqwv/full.jpg

PS4 Neo of hoe die ook mag heten boeit mij niet, zeker als 4K de enige betere ervan is.

[ Voor 11% gewijzigd door Mizgala28 op 18-05-2016 22:03 ]

Mizgala28 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 22:02:
Voor de prijs kon ik het niet laten (374 bij Media Markt door een foutje, later was de prijs weer 429 euro)

Namelijk, ik wou wel die 429 euro voor betalen maar de kassa vergiste zich blijkbaar en dacht dat het de normale PS4 is met Uncharted 4, scheelt mij geld.

[afbeelding]

PS4 Neo of hoe die ook mag heten boeit mij niet, zeker als 4K de enige betere ervan is.
Wat een pareltje

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

[afbeelding]

Okay dat ding ziet er wel tof uit zo op ze kant :D

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Vrijdag schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 19:59:
Ik heb nog iets van 11 euro op mijn account staan, is Driveclub Bikes een beetje leuk? Qua race ervaring heb ik dat eigenlijk alleen met wat NFS spellen dus het hoeft van mij niet ontzettend SIM te zijn, arcade is prima. Ben verder niet geïnteresseerd om met anderen samen te spelen maar gewoon zelf af en toe eens een beetje te racen op motoren.
Prima game ja, rijdt totaal anders dan de auto's in Driveclub. Vond 'm wel leuk als afwisseling op het hoofdspel, maar als je die niet gespeeld hebt zou ik daar mee beginnen.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:15
Elysi schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 23:28:
[...]

Prima game ja, rijdt totaal anders dan de auto's in Driveclub. Vond 'm wel leuk als afwisseling op het hoofdspel, maar als je die niet gespeeld hebt zou ik daar mee beginnen.
Ha thnx! Ik ga eens even wat filmpjes enzo ervan bekijken :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:44

[afbeelding]

Een van de weinige echt mooie Limited Editions. Batman en Star Wars (DS4 vond ik bij deze iets minder mooi) ware ook mooi.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:51

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Martinspire schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 19:57:
[...]

Geen idee maar voor alles een eerste keer, Sony heeft op gamescom oom nog nooit nieuwe hardware geïntroduceerd. Sterker nog Sony heeft vorig jaar niet eens een presentatie gehouden @gamescom, ze hebben toen juist bij de Paris Games Week hun moment gepakt. Wel slim ook dan krijgen ze juist veel aandacht omdat Nintendo en Microsoft daar niets doen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Verwijderd

Ik heb toch Doom gekocht inplaats van Homefront.

Wat is het vloeiend en snel spelen in Doom.

Het vloeienste spel wat ik tot nu toe heb gespeelt op de PS4.

Audiovisueel is het: :9~

• MCKenzy99
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-10 22:03
T/m 22 mei the elder scrolls online en project cars voor 18 euro: http://www.ibood.com/nl/n...sletter&utm_campaign=nl_b

Is project cars een goed spel?

Verwijderd

Ik heb erg genoten van Project CARS vorig jaar.

Het is heerlijk rijden en racen in dit PS4 spel.

Audiovisueel een echt pareltje.

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-11 00:36

RoRoo

Certified Prutser

[afbeelding]

Mazzelaar :)

Die console kan me gestolen worden, maar als je van die controller af wilt. :9~ :9~
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 07:33:
Ik heb toch Doom gekocht inplaats van Homefront.

Wat is het vloeiend en snel spelen in Doom.

Het vloeienste spel wat ik tot nu toe heb gespeelt op de PS4.

Audiovisueel is het: :9~
SP of MP gedaan??
Ben wel benieuwd naar de SP hiervan. of het een beetje speelt zoals vroeger of dat het, zoals ik ergens gelezen heb, Multiplayer met bots is..

[ Voor 26% gewijzigd door RoRoo op 19-05-2016 08:44 ]

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

* RoRoo moet edit gebruiken.

[ Voor 94% gewijzigd door RoRoo op 19-05-2016 08:44 ]

Verwijderd

RoRoo schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 08:42:
SP of MP gedaan??
Ben wel benieuwd naar de SP hiervan. of het een beetje speelt zoals vroeger of dat het, zoals ik ergens gelezen heb, Multiplayer met bots is..
In de beta van weken geleden heb ik de MP gedaan en dat was niet echt leuk voor mij.

Nu met de uiteindelijke versie van Doom ben ik bezig met de singleplayer en dat is mij
tot nu toe erg goed bevallen.

Verwijderd

Sagat schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 19:38:

Het loont ook wel om te wachten. Ik heb twee games via een preorder aangeschaft en die zijn vervolgens allebei binnen 1-3 maanden al voor de helft van de prijs aangeboden (Stories / Lovers in a Dangerous Spacetime). Daar sta ik dan met mijn 10% preorder-voordeel |:( Met betrekking tot SotB zou ik dus aanraden om gewoon even geduld te hebben en te wachten.

Ik ben tevreden dat ik Enter The Gungeon nog niet heb aangeschaft, maar dat is ook een game die mijns inziens op de nominatie staat voor PS+ of bij de volgende ronde in de aanbieding is.
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:38:
Waanzin in Mei actie:

https://store.playstation...d=STORE-MSF75508-MAYMAD16

Klik de link voor alle nieuwe aanbiedingen.

(Ik heb Manhunt voor 8 Euro meegepikt)
Hide your wallets! Ik zit alweer te twijfelen over aanschaf van The Talos Principle. Die heb ik even kunnen spelen op de PS4 van een vriend van me en dat is mij prima bevallen. Ik denk dat ik het toch nog even aankijk tot aan de bekendmaking van de nieuwe PS+ games.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2016 09:03 ]

• G.Scholtens
  • Laatst online: 06-11 13:49
Zit er aan te denken om ook een PS4 te kopen, is dit nog de moeite waard om komt er volgend jaar al een nieuwe ps?

Zal niet veel gamen, af en toe beetje racen of een demootje spelen. Misschien een PSN plus erbij zodat ik ook elke maand gratis games kan downloaden. Ben geen die hard gamer om elke keer 40 a 60euro voor een game te betalen.

Heb overwogen om te kijken naar de xbox one, maar qua design van de console en de kracht lijkt mij de ps4 weer mooier en beter.
Eind dit jaar een nieuw model, maar is het de moeite waard om daar op te wachten...

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 19-05-2016 09:18 ]

G.Scholtens schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 09:16:
Zit er aan te denken om ook een PS4 te kopen, is dit nog de moeite waard om komt er volgend jaar al een nieuwe ps?

Zal niet veel gamen, af en toe beetje racen of een demootje spelen. Misschien een PSN plus erbij zodat ik ook elke maand gratis games kan downloaden. Ben geen die hard gamer om elke keer 40 a 60euro voor een game te betalen.

Heb overwogen om te kijken naar de xbox one, maar qua design van de console en de kracht lijkt mij de ps4 weer mooier en beter.
Als je een PS4 wil om af en toe een beetje te racen of demootje te spelen en voor de rest de gratis PS+ games wil spelen, dan is het de moeite niet waard om te wachten lijkt mij. Als je niet elke keer 40 a 60 euro voor een game wil uitgeven, dan gaat de nieuwe PS4 je geen enkel voordeel bieden. Volgens de geruchten zal het beter werken met PSVR, 4K video's en kunnen games iets mooier/hogere fps behalen. Maar vergeet maar dat die functies bij demo's of PS+ titels een voordeel gaan bieden. Lijkt mij dat je ook geen PSVR wil halen erbij gezien je al geen games echt wil kopen.

In jouw geval zou ik lekker tweedehands een PS4 kopen met wat games erbij gebundeld ;)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Misschien een idee om een PS4Kneo Wachten of Niet topic te maken?

Anders zitten we tot oktober met dezelfde vragen..

• corset
Laten we uberhaupt even wachten wat er gaat gebeuren. Mensen beginnen nu alle rumours als feiten aan te nemen. Zonder aankondiging is het gewoon koffiedik kijken.

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

MCKenzy99 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 08:00:
T/m 22 mei the elder scrolls online en project cars voor 18 euro: http://www.ibood.com/nl/n...sletter&utm_campaign=nl_b

Is project cars een goed spel?
Goede tip :) Jammer dat iBood verzending altijd wat langer duurt, maar ik heb hem aangeschaft.

Last.fm | Code Talks

G.Scholtens schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 09:16:

Je hebt in principe al antwoord gegeven op je eigen vraag. Veel plezier met je PS4. :)

• LuPo
  • Laatst online: 20:52
Ben gisteren begonnen met Life is Strange. Qua graphics sowieso de winnaar tegenover Telltale games. Ook het verhaal vind ik erg vet en mooi in elkaar gedraaid. Door de betere graphics t.o.v. Telltale word je nog beter het verhaal ingezogen. Wat mij betreft een toppertje voor de €9,99 die ik in de store betaald heb.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• Beakzz
LuPo schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 10:12:
Ben gisteren begonnen met Life is Strange. Qua graphics sowieso de winnaar tegenover Telltale games. Ook het verhaal vind ik erg vet en mooi in elkaar gedraaid. Door de betere graphics t.o.v. Telltale word je nog beter het verhaal ingezogen. Wat mij betreft een toppertje voor de €9,99 die ik in de store betaald heb.
Dat spel is echt genieten inderdaad. De eerste 2 episode heb ik nog netjes per avond uitgespeeld, maar na de 3e kon ik niet meer stoppen en het was 4:30 uur toen ik het spel had uitgespeeld terwijl ik om 7:00 uur naar Schiphol moest zijn :+ Wil hem nog een keer spelen over een tijdje en dan wat andere keuzes proberen.

Ben nu bezig met Tales of the Borderlands als eerste Telltale game, maar die graphics zijn ook best nice en echt top om vanuit een andere hoek in de wereld van Borderlands te kijken _/-\o_ (ben dan ook wel een Borderlands fan).

[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 19-05-2016 10:25 ]

• LuPo
  • Laatst online: 20:52
Beakzz schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 10:20:
[...]

Dat spel is echt genieten inderdaad. De eerste 2 episode heb ik nog netjes per avond uitgespeeld, maar na de 3e kon ik niet meer stoppen en toen was het 4:30 uur toen ik het spel had uitgespeeld terwijl ik om 7:00 uur naar Schiphol moest :+

Ben nu bezig met Tales of the Borderlands als eerste Telltale game, maar die graphics zijn ook best nice en echt top om vanuit een andere hoek in de wereld van Borderlands te kijken _/-\o_ (ben dan ook wel een Borderlands fan).
Ah ok. Ik heb TWD en GoT van Telltale gespeeld en beiden vond ik qua graphics wat minder. Uiteraard ook comic style maar toch was het niet je-van-het. :P
Gisteren trouwens ep. 1 en 2 op één dag. Eens zien hoe snel de rest gaat. :+

[ Voor 4% gewijzigd door LuPo op 19-05-2016 10:22 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• Beakzz
LuPo schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 10:21:
[...]

Ah ok. Ik heb TWD en GoT van Telltale gespeeld en beiden vond ik qua graphics wat minder. Uiteraard ook comic style maar toch was het niet je-van-het. :P
Gisteren trouwens ep. 1 en 2 op één dag. Eens zien hoe snel de rest gaat. :+
Ja het voordeel is natuurlijk dat Borderlands zelf al comic stijl is dus dan lijkt het er ook sneller op :+ En ze hebben de humor ook goed overgenomen (zullen wel samengewerkt hebben neem ik aan).

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

LuPo schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 10:12:
Geweldige game, vorige week voor de 2e keer gespeeld (eerste x was op de X360 en voor die 10 eu kon ik 'm niet niet kopen :+)

Blijft meeslepend en de voice acting is echt fenomenaal gedaan.
Ashley Burch (Chloe) heeft er zelfs een prijs voor gewonnen.

Gisteravond ben ik begonnen aan Heavy Rain en dat is dan ineens tenenkrommend slecht.

TellTale's Walking Dead was wennen aan de graphics, maar dat viel wel goed op z'n plek in het hele TWD universum en de cartoons waar ze vandaan komen.

[ Voor 9% gewijzigd door RoRoo op 19-05-2016 10:28 ]

• G.Scholtens
  • Laatst online: 06-11 13:49
ASNNetworks schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 09:33:
[...]

Als je een PS4 wil om af en toe een beetje te racen of demootje te spelen en voor de rest de gratis PS+ games wil spelen, dan is het de moeite niet waard om te wachten lijkt mij. Als je niet elke keer 40 a 60 euro voor een game wil uitgeven, dan gaat de nieuwe PS4 je geen enkel voordeel bieden. Volgens de geruchten zal het beter werken met PSVR, 4K video's en kunnen games iets mooier/hogere fps behalen. Maar vergeet maar dat die functies bij demo's of PS+ titels een voordeel gaan bieden. Lijkt mij dat je ook geen PSVR wil halen erbij gezien je al geen games echt wil kopen.

In jouw geval zou ik lekker tweedehands een PS4 kopen met wat games erbij gebundeld ;)
Misschien in de toekomt dat ik wel PSVR erbij wil. Maar dat hangt dan ook een beetje van de prijs enzo af.
Heb nu nog wat overuren van het werk waarvan ik de PS4 wil aanschaffen.

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

G.Scholtens schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 10:35:
[...]

Misschien in de toekomt dat ik wel PSVR erbij wil. Maar dat hangt dan ook een beetje van de prijs enzo af.
Gewoon doen. Ik ben zelfs méér gaan gamen door de PS4.

G.Scholtens schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 10:35:
[...]

De prijs is al bekend, die is €399 en dan heb je nog de camera en move nodig voor ongeveer €100, dus €500 ben je wel kwijt ongeveer. Maar nogmaals: je hebt vrij weinig aan de nieuwe PS4 en PSVR als je niet elke keer 40-60 wil uitgeven aan games. Met enkel een race game en demo's en wat PS+ games ga je niet veel hebben aan €900 aan hardware lijkt mij. Het is jouw geld uiteraard, als jij het waard vind dan is dat het waard ;)

[ Voor 7% gewijzigd door ASNNetworks op 19-05-2016 10:41 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
RoRoo schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 08:42:
[...]

Mazzelaar :)

Die console kan me gestolen worden, maar als je van die controller af wilt. :9~ :9~
Mijn idee, erg gave controller!

Verwijderd

Thomas Was Alone (Gratis PS4 game)

https://store.playstation...00909_00-THOMASWASALONEFG

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/999/EP4395-CUSA00909_00-THOMASWASALONEFG/1463560358000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

Als je ingelogd bent is de game gratis, net zelf aangeschaft voor 0 Euro.

Kwam ik toevallig tegen, dus ik weet niet of het al gepost is.

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:51
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 11:42:
Thomas Was Alone (Gratis PS4 game)

https://store.playstation...00909_00-THOMASWASALONEFG

[afbeelding]

Als je ingelogd bent is de game gratis, net zelf aangeschaft voor 0 Euro.

Kwam ik toevallig tegen, dus ik weet niet of het al gepost is.
Bij mij € 3,99...

Verwijderd

Eerst inloggen, ik heb em 5 minuten geleden voor 0 Euro aangeschaft.

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Hier ook gratis, maar volgens mij zat deze in de PS+ ooit, dus misschien dat ik hem daarom gratis zie..

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:05

Gregory76

Sony PlayStation freak

Hier niet gratis. Ook niet wanneer ik ben ingelogd.

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:18

JSchut

.....

Hij is niet gratis. Hij is in de PS+ lineup van PS3 geweest. Door cross-buy dus ook gratis voor degene die hem toen aan hun library toegevoegd hebben.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Verwijderd

JSchut schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 11:59:
Hij is niet gratis. Hij is in de PS+ lineup van PS3 geweest. Door cross-buy dus ook gratis voor degene die hem toen aan hun library toegevoegd hebben.
Dit moet het zijn. Ik heb alle gratis games sinds het begin van PS Plus.

Nu dus gratis voor degene die em al op de PS3/Vita hadden.

• corset
Hij was ooit gratis voor de PSVita + PS3 dacht ik, misschien er dus nu voor de PS4 bij gekomen :)

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:20
bram1984 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 12:18:
Tablet spelletje, dus niet heel bijzonder.
Niet gespeeld zeker? Het verhaal wat wordt verteld is erg sterk en maakt dat het wel meer is dan dat. Verder kwam ie eerst op PC en pas toen dat succesvol was (serieus hoge cijfers behaald ook in reviews), kwam ie naar andere platformen. Het is nooit bedoeld als tablet-game

Martinspire - PC, PS5, XSX

Ja op de Vita. Was er snel klaar mee. Ik zie overigens het verband niet tussen tablets en het verhaal in games. Want tablet games kunnen geen goed verhaal hebben?

Maar ik bedoelde het niet letterlijk. Ik zei het meer om mensen erop te wijzen wat voor soort game het is.

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-11 21:22
RoRoo schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 10:27:
[...]

Geweldige game, vorige week voor de 2e keer gespeeld (eerste x was op de X360 en voor die 10 eu kon ik 'm niet niet kopen :+)

Blijft meeslepend en de voice acting is echt fenomenaal gedaan.
Ashley Burch (Chloe) heeft er zelfs een prijs voor gewonnen.

Gisteravond ben ik begonnen aan Heavy Rain en dat is dan ineens tenenkrommend slecht.
Ik snap dat je dat zegt over Heavy Rain, ik had hier ook last van. Voornamelijk aan het begin als hij nog zo lekker veel tegen zichzelf lult. Maar ik moet zeggen dat de game, in mijn optiek, toch wel echt heel erg sterk is. Ik vond het in ieder geval een fantastische ervaring.

To dare is to do

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Slaapje schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 12:56:
[...]

Ik snap dat je dat zegt over Heavy Rain, ik had hier ook last van. Voornamelijk aan het begin als hij nog zo lekker veel tegen zichzelf lult. Maar ik moet zeggen dat de game, in mijn optiek, toch wel echt heel erg sterk is. Ik vond het in ieder geval een fantastische ervaring.
Ik ga er nog wel mee door natuurlijk, maar ik moet wel flink schakelen..
Maar ook de houterige voice acting (iig in het begin) kan ik me flink aan storen.. een soort GTST: "Ik dreun de tekst wel op, dan komt het over want de CGI pakt m'n gevoelens wel"

Maar goed.. Even onthouden dat het eigenlijk al een wat oudere game is, dat maakt het beter te verteren.
Ik kom uiteindelijk voor het verhaal.
Vanavond poging 2.

Had wel trouwens dit:
YouTube: HEAVY RAIN™_20160518214451

dat geflikker hoort volgens de collega's niet.. spel al opnieuw opgestart en al.
Ga zo via Remote Play (goud hiervoor!!) even de PS4 herstarten.. Meer mensen dit gehad?

• Beakzz
Martinspire schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 12:46:
[...]

Niet gespeeld zeker? Het verhaal wat wordt verteld is erg sterk en maakt dat het wel meer is dan dat. Verder kwam ie eerst op PC en pas toen dat succesvol was (serieus hoge cijfers behaald ook in reviews), kwam ie naar andere platformen. Het is nooit bedoeld als tablet-game
Vond vooral de verteller en de muziek awesome. Luister het nog steeds weleens op Spotify en het enige nadeel is dat de nummers te kort zijn. Voor mij zit het spel op het niveau van Brothers : A tale of 2 sons. Kleine games die groot zijn in de beleving.

• Slaapje
RoRoo schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 13:07:
[...]

Had wel trouwens dit:
YouTube: HEAVY RAIN™_20160518214451

dat geflikker hoort volgens de collega's niet.. spel al opnieuw opgestart en al.
Ga zo via Remote Play (goud hiervoor!!) even de PS4 herstarten.. Meer mensen dit gehad?
Ja, heb ik ook last van gehad. Playstation opnieuw opstarten (even echt helemaal uit, niet in standby) loste dit voor mij op.

To dare is to do

• corset
Beakzz schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 13:10:
[...]

Vond vooral de verteller en de muziek awesome. Luister het nog steeds weleens op Spotify en het enige nadeel is dat de nummers te kort zijn. Voor mij zit het spel op het niveau van Brothers : A tale of 2 sons. Kleine games die groot zijn in de beleving.
Jep, helaas zal je dat altijd hebben. Mensen willen AAA titels of willen niks. Thomas Was Alone heeft qua storytelling en stijlistische keuzes gewoon een stuk meer dan sommige games die nu uitkomen. Zie onder andere ook: The Beginner's Guide, Stanley Parable etc.
Ik snap de reacties op dat soort games ook niet :) geef mij maar een goede indie van 20 euro, ipv een 5-6 uur storyline van 60 euro (iets wat meer de norm lijkt te worden)

Zag dit nog niet langskomen, maar we krijgen binnen een paar maanden een remaster van Arkham Asylum en Arkham City. Ik wacht nog even tot ze iets goedkoper zijn (leuke games voor in de winter), maar beide vind ik toppers.

Jammer dat Origins er niet bij zit. Ik ben een van de weinigen die deze wel tof vindt.

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ben ook zeker benieuwd naar hoe het opgepoetst is, maar inderdaad sowieso nog even wachtn tot de prijs wat zakt (+ een enorme backlog) :P

• Slaapje
bram1984 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 13:46:
Zag dit nog niet langskomen, maar we krijgen binnen een paar maanden een remaster van Arkham Asylum en Arkham City. Ik wacht nog even tot ze iets goedkoper zijn (leuke games voor in de winter), maar beide vind ik toppers.

Jammer dat Origins er niet bij zit. Ik ben een van de weinigen die deze wel tof vindt.
Daar moet ik dan toch weer even over denken, ook al heb ik ze beide op de 360 volledig uitgespeeld.

To dare is to do

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

bram1984 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 13:46:

Denk dat je daar ook gelijk de reden gevonden hebt waarom niet :)

RoRoo schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:11:
[...]

Denk dat je daar ook gelijk de reden gevonden hebt waarom niet :)
Nee. De reden is dat Origins officeel geen deel uitmaakt van de Rocksteady trilogy. :)
Pagina: 1 ... 117 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link