• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
BlackEyedAngel schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 13:52:
Ben ook zeker benieuwd naar hoe het opgepoetst is, maar inderdaad sowieso nog even wachtn tot de prijs wat zakt (+ een enorme backlog) :P
Als het hetzelfde is als de andere remasters tot nu toe, nope. Gewoon hogere resolutie en gaan met de inkomsten (Zie, The Last of Us, FFX(-2) etc).

Enige HD collectie waar ik misschien naar zit te kijken is die van Uncharted, maar schijnt ook niet echt veel verbetering te hebben :-(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-11 22:28
RoRoo schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 08:42:
[...]

Mazzelaar :)

Die console kan me gestolen worden, maar als je van die controller af wilt. :9~ :9~

[...]

SP of MP gedaan??
Ben wel benieuwd naar de SP hiervan. of het een beetje speelt zoals vroeger of dat het, zoals ik ergens gelezen heb, Multiplayer met bots is..
Nou heb ik die controller wel nodig hoor :P

(die LE controllers zijn trouwens los te koop gelukkig)

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-11 10:08
corset schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:27:
[...]

Als het hetzelfde is als de andere remasters tot nu toe, nope. Gewoon hogere resolutie en gaan met de inkomsten (Zie, The Last of Us, FFX(-2) etc).

Enige HD collectie waar ik misschien naar zit te kijken is die van Uncharted, maar schijnt ook niet echt veel verbetering te hebben :-(
Niet veel verbetering?

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/vZc0-K7wOSs/maxresdefault.jpg

PSN: Maichel

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:52
corset schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 13:24:
[...]

Jep, helaas zal je dat altijd hebben. Mensen willen AAA titels of willen niks. Thomas Was Alone heeft qua storytelling en stijlistische keuzes gewoon een stuk meer dan sommige games die nu uitkomen. Zie onder andere ook: The Beginner's Guide, Stanley Parable etc.
Ik snap de reacties op dat soort games ook niet :) geef mij maar een goede indie van 20 euro, ipv een 5-6 uur storyline van 60 euro (iets wat meer de norm lijkt te worden)
The Swapper was ook leuk!

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

[...]

Gewoon hogere resoluties? Naast 60fps, betere belichting, betere (en ook meer) particle effecten, betere textures, betere water physics, verbeterde draw distance en cutscene models die in-game gebruikt worden ; bedoel je?

Ik zou me toch even iets beter inlezen. Resolutie is wel de minst boeiende verbetering bij TLoU en Uncharted..

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Million-selling incarceration sim Prison Architect sentenced to 28/6 release on PS4:

Klik Hier voor de Info

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7207/26502748584_64ae6f9e36.jpg

Dan kun je je eigen gevangenis maken en runnen a la "Pablo".
[...]

bram1984 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 16:03:
[...]

Gewoon hogere resoluties? Naast 60fps, betere belichting, betere (en ook meer) particle effecten, betere textures, betere water physics, verbeterde draw distance en cutscene models die in-game gebruikt worden ; bedoel je?

Ik zou me toch even iets beter inlezen. Resolutie is wel de minst boeiende verbetering bij TLoU en Uncharted..
Dit had je kunnen aan zien komen he. Als je aan Naughty Dog komt, kom je aan Bram :+

Overigens ben ik het er wel mee eens. FFX/2 o.a. ziet er vele malen beter uit dan de PS2 versie. Toegegeven vergeleken met de PS3 versie is het een lichte upgrade, maar tussen de PS2 en de PS4/Vita versies zit echt een wereld van verschil. Nieuwe textures, 16:9 ipv 4:3 (en dan niet ingezoomd, maar extra ruimte erbij gemaakt) en de soundtracks zijn allemaal opnieuw gemaakt in hogere kwaliteit met meer tonen etc.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

ASNNetworks schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 16:12:
[...]

[...]

Dit had je kunnen aan zien komen he. Als je aan Naughty Dog komt, kom je aan Bram :+

Overigens ben ik het er wel mee eens. FFX/2 o.a. ziet er vele malen beter uit dan de PS2 versie. Toegegeven vergeleken met de PS3 versie is het een lichte upgrade, maar tussen de PS2 en de PS4/Vita versies zit echt een wereld van verschil. Nieuwe textures, 16:9 ipv 4:3 (en dan niet ingezoomd, maar extra ruimte erbij gemaakt) en de soundtracks zijn allemaal opnieuw gemaakt in hogere kwaliteit met meer tonen etc.
Oh niet eens specifiek in dit geval. Ik ben niet bekend met FFX, vandaar. Maar ik had eenzelfde reactie gegeven als het over Tomb Raider of Metro zou gaan. Die games zijn zoveel meer dan alleen een hogere resolutie. En voor AC BF geldt hetzelfde.

• corset
ASNNetworks schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 16:12:
[...]

[...]

Dat weet ik. Objectief kan hier niet over naughty dog. Ik vond de tlou remaster erg teleurstellend. Het was zeker geen ps4 niveau, en dat verwacht ik gewoon. Elite dangerous, dat is ren remaster!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Maichel
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 16:07:
PlayStation Europe ‏

Million-selling incarceration sim Prison Architect sentenced to 28/6 release on PS4:

Klik Hier voor de Info

[afbeelding]

Dan kun je je eigen gevangenis maken en runnen a la "Pablo".
Ziet er niet echt uit als een topper, maar who knows...misschien is t erg tof :)

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7792/26502748694_fc0f340a3f_b.jpg

Verwijderd

Ik heb wel erg genoten van The Last of Us Remaster.

Dat kwam vooral omdat ik het PS3 origineel nooit gespeeld had.
corset schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 16:19:
[...]

Dat weet ik. Objectief kan hier niet over naughty dog. Ik vond de tlou remaster erg teleurstellend. Het was zeker geen ps4 niveau, en dat verwacht ik gewoon. Elite dangerous, dat is ren remaster!
Je bent ook niet objectief als je zegt dat alleen de resolutie is verbeterd, dus je hebt het hier over jezelf? Dan kraam je gewoon onzin uit. Dat jij de verbeteringen wel of niet teleurstellend vindt, is niet relevant en daar gaat het ook niet over. Maar voor jouw info: persoonlijk vind ik de remaster van Tomb Raider grafisch een stuk indrukwekkender dan TLoU, aangezien je blijkbaar denkt dat ik alleen reageer omdat het ND games zijn.

Ik noem hierboven overigens nog meer games die niet van ND zijn, waarvoor hetzelfde geldt.

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
corset schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 16:19:
[...]

Bram zegt het al, maar met uitspraken als "gewoon een hogere resolutie en gaan met de inkomsten" schets je jezelf ook niet echt als een baken van objectiviteit.

Ik heb me uitstekend vermaakt met de TLoU en Uncharted remasters. Critici ook. Het grote publiek ook. Dit is echt een gevalletje het ligt aan jou, en niet aan de games.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:30

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 16:29:
Ik heb wel erg genoten van The Last of Us Remaster.

Dat kwam vooral omdat ik het PS3 origineel nooit gespeeld had.
Same here. En ik had zelfs Uncharted op de PS3 nooit gespeeld, dus de remastered versie daarvan was ook super om te spelen :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Exirion schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 17:41:
[...]

Same here. En ik had zelfs Uncharted op de PS3 nooit gespeeld, dus de remastered versie daarvan was ook super om te spelen :)
Inderdaad, die remasters van TLOU en Uncharted zijn echt prima, heb ze beide op de ps3 gedaan en ga binnenkort met de remasters beginnen nadat ik ze bij een vriend heb kunnen aanschouwen, verbaasde me er juist over wat voor verbetering het was.

Vind die Uncharted controller overigens erg mooi zeg, de console zelf ook, maar die controller O+
Gran turismo sport 16 november uit. Bron: ps blog

• corset
Elysi schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 16:46:
[...]

Bram zegt het al, maar met uitspraken als "gewoon een hogere resolutie en gaan met de inkomsten" schets je jezelf ook niet echt als een baken van objectiviteit.

Ik heb me uitstekend vermaakt met de TLoU en Uncharted remasters. Critici ook. Het grote publiek ook. Dit is echt een gevalletje het ligt aan jou, en niet aan de games.
Lieve schat als reviews objectief waren heb je een punt. En sorry, gta v was een betere remaster dan tlou.
Tlou vond ik buiten wat texture aanpassingen en hogere resolutie niet veel meer bieden. Het had niks nieuws, niks wat het speciaal maakte.

corset schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 18:25:
[...]

Lieve schat als reviews objectief waren heb je een punt. En sorry, gta v was een betere remaster dan tlou.
Tlou vond ik buiten wat texture aanpassingen en hogere resolutie niet veel meer bieden. Het had niks nieuws, niks wat het speciaal maakte.
"Vond ik". Die rode auto vind ik blauw. Zo beredeneer jij. En dat is dan "objectief".

Veel verrotter kan GTA ook niet draaien op de PS3. Geen wonder dat die stap groter is (hoewel ook nu de 30fps maar net gehaald wordt en ook de animaties en controls nog steeds lijken te zijn weggelopen uit een game van voor het jaar 2000). Maar nogmaals: er zijn meer verbeteringen dan alleen resolutie en textures aanwezig in TLoU, maar die heb ik hierboven al opgesomd. Je beseft waarschijnlijk dat je er flink naast zit en negeert mijn post daarom volledig. Wederom kom je aankakken met resolutie en textures, maar laten we de stap vam 30- naar 60fps voor het gemak maar even vergeten. Dat stelt niks voor, toch? Dit is verder ook niet een kwestie van wel of niet vinden, maar gewoon simpele feiten. Je zit nu in principe gewoon te trollen.

[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 19-05-2016 18:34 ]

Verwijderd

Gran Turismo® Sport Digital Editions zijn nu te preorderen in de PS Store:

https://store.playstation.../zoeken/q=sport%20digital

Uitgebracht 16 Nov 2016.

(Ik preorder zo de deluxe versie)

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:42

Erg underwhelming gevoel na de trailer...
Photomode is mooi. Gameplay is niet mooi vind ik..
En Screen tearing wtf...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HwijEur.jpg

Holy shit ziet er gewoon als ps3/gt6 uit...
Wtf ik Ben grootse gt fan maar dit is crap...

[ Voor 28% gewijzigd door v8power67 op 19-05-2016 18:57 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• corset
bram1984 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 18:33:
[...]

"Vond ik". Die rode auto vind ik blauw. Zo beredeneer jij. En dat is dan "objectief".

Veel verrotter kan GTA ook niet draaien op de PS3. Geen wonder dat die stap groter is (hoewel ook nu de 30fps maar net gehaald wordt en ook de animaties en controls nog steeds lijken te zijn weggelopen uit een game van voor het jaar 2000). Maar nogmaals: er zijn meer verbeteringen dan alleen resolutie en textures aanwezig in TLoU, maar die heb ik hierboven al opgesomd. Je beseft waarschijnlijk dat je er flink naast zit en negeert mijn post daarom volledig. Wederom kom je aankakken met resolutie en textures, maar laten we de stap vam 30- naar 60fps voor het gemak maar even vergeten. Dat stelt niks voor, toch? Dit is verder ook niet een kwestie van wel of niet vinden, maar gewoon simpele feiten. Je zit nu in principe gewoon te trollen.
Objectief gezien is er veel gedaan. Ik had alleen meer verwacht. Wat meer balance changes die volgens veel fans nodig waren. Sommige stukken zijn qua difficulty nogal niet in lijn met de stukken erna. Zie bijvoorbeeld de eerste keer sneaker langs soldaten die superhearing hebben. En dan de volgende uren gewoon probleemloos dicht langs alles kunnen lopen :p
Er was gamelan technisch gewoon nog het eea aan te verbeteren. Het spel was bij lange na niet perfect.

En die fps discussie vind ik onzin. Ik speel nog steeds op m'n PS2, en dat is zeker geen 30 :+

• Elysi
corset schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 18:25:
[...]

Lol.

Je mag TLoU Remastered van mij heel kut vinden hoor, maar waarom heb je 'm dan überhaupt aangeschaft? De technische verbeteringen waren van tevoren al ruimschoots belicht (en nadien in reviews nog eens gedetailleerd uiteengezet). Dat het voor jou allemaal niet genoeg was had je kunnen weten.

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 18:45:
Jij hebt zat racespellen zeker, inmiddels? :+
Assetto Corsa is bijvoorbeeld uitgesteld naar augustus.

Ik kan echt niet wachten om eens een keer van GT te genieten.

• v8power67
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 19:08:
[...]

Assetto Corsa is bijvoorbeeld uitgesteld naar augustus.

Ik kan echt niet wachten om eens een keer van GT te genieten.
Zoals het er nu uit ziet is Gt sport behoorlijk een tegenvaller.(zie mijn bovenstaande post).

• corset
Elysi schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 18:56:
[...]

Lol.

Je mag TLoU Remastered van mij heel kut vinden hoor, maar waarom heb je 'm dan überhaupt aangeschaft? De technische verbeteringen waren van tevoren al ruimschoots belicht (en nadien in reviews nog eens gedetailleerd uiteengezet). Dat het voor jou allemaal niet genoeg was had je kunnen weten.
De rest negeer je maar? Jammer, dan had je het niet hoeven vragen. En voor 15 Euro is het geinig spel. Ik vind zelf Uncharted nog altijd beter behalve de laatste paar chapters in 2 en 3. Die vergeet ik graag :D

corset schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 18:54:
[...]

Objectief gezien is er veel gedaan. Ik had alleen meer verwacht. Wat meer balance changes die volgens veel fans nodig waren. Sommige stukken zijn qua difficulty nogal niet in lijn met de stukken erna. Zie bijvoorbeeld de eerste keer sneaker langs soldaten die superhearing hebben. En dan de volgende uren gewoon probleemloos dicht langs alles kunnen lopen :p
Er was gamelan technisch gewoon nog het eea aan te verbeteren. Het spel was bij lange na niet perfect.

En die fps discussie vind ik onzin. Ik speel nog steeds op m'n PS2, en dat is zeker geen 30 :+
Wel vreemd dat een remaster nog steeds dezelfde AI en gameplay heeft. :+

Maar ik was in de veronderstelling dat we het hier over de technische kant hadden, waar jij eerst alleen riep dat slechts de resolutie verhoogd was.

Iets zegt met dat je de "Grounded" documentaire nooit hebt gezien. Daar hebben ze het namelijk exact over het punt dat jij aanstipt en de reden waarom de AI op sommige momenten wat vergeeflijker is. De game had niet echt leuk geweest op een andere manier, kan ik je vertellen. ;)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

corset schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 18:54:
Nee joh, en HD is ook onzin he. 720x576 PAL is prima! :F

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Elysi
corset schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 19:19:
[...]

De rest negeer je maar? Jammer, dan had je het niet hoeven vragen. [...]
Tja, Bram had daarvoor het belangrijkste punt al gemaakt en ik wilde, gezien je mening over remasters, zijn argumenten niet remasteren. :+

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
hmmm ben niet weggeblazen van de looks. GT5 zag er in replay en fotomode al goed uit. Maar tijdens een regen race kan ik me nog de pixels op het scherm herinneren. Heb het gevoel dat ze nu weer precies hetzelfde doen. Leuke shots tonen uit een replay etc.....

Maarja we zullen het wel zien in november. Mits die datum gehaald gaat worden. Blijft natuurlijk een GT titel :P
Ook niet erg onder de indruk van gt sport, gt6 zag er z'n beetje het zelfde eruit. Benieuwd naar de vergelijkings video's.

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-11 15:04
Jeroenimoes schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 18:54:
[...]

*knip*

[...]

Jup, ik heb alle covers van de PS4 gehad, er is niet zoveel aan - je moet alleen de covers een beetje buigen, dat is even eng, maar geen kunst aan. Je hoeft alleen de bovenkant eraf te halen en dan de PSU eruit te tillen, dan kun je overal goed bij.

[video]
Ik heb hem vandaag uit elkaar gehaald en schoon gemaakt, wat een zooi kwam daar uit joh :+ . Daarna een potje Doom Multiplayer gedaan met het geluid heel zachtjes zodat ik de fan goed kon horen.

Normaal gesproken is de PS4 al in stofzuiger modus gegaan voor ik in een match zit en richting het einde van de match is de stofzuiger een straaljager geworden. Nu hoorde ik niks tot ik in een match zat en tijdens de match was het een constant zacht gezoem. Niet alleen is het geluid tijdens load flink naar beneden gegaan maar zodra de grafische pracht uit je scherm is wordt de fan meteen onhoorbaar.

Ik raad het iedereen aan die z'n PS4 al even heeft en niet bang is om het uit elkaar te schroeven :*) .

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:55
v8power67 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 19:12:
[...]

Zoals het er nu uit ziet is Gt sport behoorlijk een tegenvaller.(zie mijn bovenstaande post).
Er gaan geruchten dat dit een online gerichte VR titel wordt? ( wel te spelen zonder VR) en dat GT7 later komt?

Laten we het hopen want dit ziet er niet best uit en de ai rijdt nog steeds in een rijtje (in de trailer iig).

• v8power67
Beakzz schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 22:46:
[...]

Er gaan geruchten dat dit een online gerichte VR titel wordt? ( wel te spelen zonder VR) en dat GT7 later komt?

Laten we het hopen want dit ziet er niet best uit en de ai rijdt nog steeds in een rijtje (in de trailer iig).
Naja er is iets raars met de trailer zie volgende plaatje :

Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/5p4o1j5f2hw3pgy827kft6ask.jpg

Onderste is van live event gameplay wat net afgelopen is. Bovenste is trailer... blijkbaar hele oude beelden gebruikt ofzo..

Volgens mij heeft de trailer ook een hele lage bitrate, sowieso laat hij heel snel in en volgens mij is de scherpte ook niet zo heel goed. Beetje een gekke manier om je game zo te promoten.

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik ben benieuwd of GT leuk is om te spelen dan Driveclub. Ik ben persoonlijk meer een arcade racer.

GT Sport ziet er iig wel wat mooier uit op die live beelden dan in die trailer.

• corset
Exirion schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 19:31:
[...]

Nee joh, en HD is ook onzin he. 720x576 PAL is prima! :F
Want resolutie = fps? Sorry maar genoeg games zijn nog leuk om 30 fps :p een game wordt niet opeens 10x beter ommdat de fps wat beter is. Zo werkt het gelukkig niet.

@bram, misschien moet ik dat ding na m'n vakantie gaan kijken. Eerst ff weekje all inclusive genieten

Als het zo bekijkt hadden ze net zo goed gt6 kunnen remasteren voor de ps4, gamer.nl noemt het in z'n preview ook dat gt sport eruit ziet als een remaster. Maar hadden ze gt6 naar de ps4 gebracht, hadden wij niet hoeven te wachten en was gt6 nu goed verkocht geweest.

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-11 11:28
Nieuwevolger schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 07:56:
Als het zo bekijkt hadden ze net zo goed gt6 kunnen remasteren voor de ps4, gamer.nl noemt het in z'n preview ook dat gt sport eruit ziet als een remaster. Maar hadden ze gt6 naar de ps4 gebracht, hadden wij niet hoeven te wachten en was gt6 nu goed verkocht geweest.
Achja, dan gaan er (*zie eerdere reacties*) ook weer mensen klagen over het feit dat het een remaster is... 8)7
Ik neem aan dat ze de hele rijervaring en de AI onder de loep hebben genomen en nog realistischer hebben gemaakt. En daar hebben ze tijd voor nodig. Maarja speculatie, we gaan het zien.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik heb de Uncharted remaster al een tijdje op mijn PS4 staan en deel 1 kon ik amper doorheen komen, deel 2 ging al wat beter en deel 3 ben ik nu mee bezig, maar topgames vind ik het eigenlijk niet. Echter vond ik de TLOU remaster echt geweldig.. is het nu handig om Uncharted 4 te proberen?
shoombak schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 08:42:
Ik heb de Uncharted remaster al een tijdje op mijn PS4 staan en deel 1 kon ik amper doorheen komen, deel 2 ging al wat beter en deel 3 ben ik nu mee bezig, maar topgames vind ik het eigenlijk niet. Echter vond ik de TLOU remaster echt geweldig.. is het nu handig om Uncharted 4 te proberen?
Uncharted 1 tm 3 zijn al een beetje verouderd. Maar deel 4 is weer helemaal bij de tijd. Het verhaal dat je een schat zoekt blijft wel hetzelfde.

Verwijderd

PlayStation Now is er nu op de PS4 met 200+ titels en een gratis proefperiode.

Net even gekeken in de PS Store, maar voor mij zijn er nog geen echte leuke titels beschikbaar.

Dus voor de mensen die PS Now even willen checken: Kijk op de PS4 in de PS Store en

je kunt de nu beschikbare titels ook bekijken en eventueel een proefperiode activeren.

• steefje
  • Laatst online: 21:53
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 08:50:

Net even gekeken in de PS Store, maar voor mij zijn er nog geen echte leuke titels beschikbaar.

Dus voor de mensen die PS Now even willen checken: Kijk op de PS4 in de PS Store en

je kunt de nu beschikbare titels ook bekijken en eventueel een proefperiode activeren.
Ik was hierin geïnteresseerd tijdens de lancering van de PS4. Nu is het gros al geremasterd en hoeft het van mij niet meer.

PSN ID Binloading_nl

Verwijderd

steefje schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:16:
Ik was hierin geïnteresseerd tijdens de lancering van de PS4. Nu is het gros al geremasterd en hoeft het van mij niet meer.
Daarvoor is de gratis proefperiode zodat je het toch even kan checken.

Er zijn duizenden PS3 titels die nog niet geremastered zijn.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:18:
[...]

Klopt dennis maar daar zijn er ook duizenden niet goed genoeg voor om nog keer te doen ;) maar goed ik heb beta gedaan het werkt wel prima verder. Enige game die ik zou willen doen is SSX en die is er niet in playstation now :)

• cubuz
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 12:13
[...]

True, maar die staan ook niet in ps now helaas.
Vraag me af hoe psnow ooit kan slagen, de meeste mensen hebben in een maandje wel alle games die ze willen spelen wel gespeeld of hebben helemaal geen zin om oude zooi te spelen. Misschien dat ik in de zomervakantie een abbo voor een maand neem, mooi de tijd en om alles te spelen wat ik wou spelen.

Psnow heeft wel toekomst mogen ze er ooit ps4 games opgooien.

Edit: wat ook al gezegd is. Het was leuk bij de launch van de ps4, toen er nog een grote droogte was kwa games en de beste ps3 games nog geen remaster hadden.

[ Voor 18% gewijzigd door Nieuwevolger op 20-05-2016 09:24 ]

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-11 00:36

RoRoo

Certified Prutser

shoombak schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 08:42:
Vond het niet om doorheen te komen, dat gekreun terwijl ie een sprongetje maakt thv een stoeprand....
Doodgaan door in water te vallen waar je feitelijk een cutscene eerder in gezwommen hebt en uit geklommen bent..
camera angles die de boel in de war gooien..
Ik was niet zo enthousiast over 1 + 2 waardoor ik deel 3 nog niet gespeeld heb..
Maar hoor over deel 4 zulke goeie verhalen dat ik er toch een keer aan ga beginnen..

eerst Heavy Rain en Beyond: Two Souls spelen daarna ben ik misschien wel toe aan UC3 :)

Maar proberen is altijd een optie toch? zeker als je de game van een maatje oid kan lenen. en anders over een paar weken voor 20 eu op MP

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-11 02:55

Top. Even offtopic, waarom typ je altijd met een witregel ertussen? Leest niet zo fijn.

Staat Skyrim ertussen? O+

Verwijderd

Volgens mij nog niet, maar ik weet het niet zeker.

• Fuff
  • Niet online
[...]

Toevallig ook een link? Bij mij geeft hij aan dat het niet verkrijgbaar is in Nederland, wil het wel even zien welke games er voor zijn :)

Verwijderd

Fuff schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:43:
Toevallig ook een link? Bij mij geeft hij aan dat het niet verkrijgbaar is in Nederland, wil het wel even zien welke games er voor zijn :)
Ik heb op de PS4 zelf gekeken in de PS Store.
Via de PS Store website kon ik het eerst ook niet vinden.
Via remote play zou je het ook kunnen checken.

• Fuff
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:49:
[...]

Ik heb op de PS4 zelf gekeken in de PS Store.
Via de PS Store website kon ik het eerst ook niet vinden.
Via remote play zou je het ook kunnen checken.
Ah ja, stom, overheen gelezen, ga het even proberen :) Thanks voor je snelle reactie.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:44

On_E

Housemusic

Volgens Eurogamer gebruikt GT Sport nog altijd de oude motorgeluiden, die 10 jaar geleden al ouderwets waren...

Nu was ik al geen fan meer van de serie (3 vond ik de leukste), maar dit zou wel heel triest zijn hoor.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Verwijderd

On_E schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:14:
Volgens Eurogamer gebruikt GT Sport nog altijd de oude motorgeluiden, die 10 jaar geleden al ouderwets waren...

Nu was ik al geen fan meer van de serie (3 vond ik de leukste), maar dit zou wel heel triest zijn hoor.
GT sport is toch VR?....

Dan is het toch logisch dat de de game eruit ziet en klinkt alsof ze 10 jaar geleden zijn gemaakt...
Kijk maar naar alle VR games die momenteel uit zijn, die zien er niet uit :P ...

Ik heb er de volste vertrouwen in dat als wanneer Gran Turismo 7 in 2019 :+ uitkomt dat het spel er fantastisch uitziet en klinkt....

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:44

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:17:
[...]

GT sport is toch VR?....

Dan is het toch logisch dat de de game eruit ziet en klinkt alsof ze 10 jaar geleden zijn gemaakt...
Kijk maar naar alle VR games die momenteel uit zijn, die zien er niet uit :P ...

Ik heb er de volste vertrouwen in dat als wanneer Gran Turismo 7 in 2019 :+ uitkomt dat het spel er fantastisch uitziet en klinkt....
Dan nog, ze gebruiken bij Polyphony voor mijn gevoel nog altijd de motorgeluiden uit 1997 ofzo. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Carn82
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-10 19:41
v8power67 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 22:48:
[...]

Naja er is iets raars met de trailer zie volgende plaatje :

[afbeelding]

Onderste is van live event gameplay wat net afgelopen is. Bovenste is trailer... blijkbaar hele oude beelden gebruikt ofzo..
Ja, de trailer is duidelijk van een oudere build. Je kan discussiëren of dit een slimme move was. We hebben nu gameplay beelden gezien; maar als het een CGI-prerendered trailer was dan was het waarschijnlijk ook niet goed ;)

• Carn82
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-10 19:41
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:17:
[...]

GT sport is toch VR?....

Ja, mijn vermoeden is ook dat GT Sport een 'opgepoetste' GT6 is voor o.a.:
- VR (PS VR moet nog wat 'grote namen' hebben om een succes te worden)
- E-Sports / Competitief online racen
- en het feit dat de PS4 nog geen Gran Turismo game heeft

Laat niet weg dat als het om graphics gaat doorgaans pas laat in het ontwikkelproces de meeste optimalisaties gemaakt worden.

• v8power67

Hier is de hele live stream terug te kijken. Laatste gedeelte is de nurburgring race. Als je goed luistert hoor je nieuwe geluiden en nieuwe Turbo afblaas geluiden enz.
Jammer dat die dudes hun mond amper houden...
Enne hier 2 gifjes dat het er nog best goed uit kan zien :

http://i.imgur.com/V4QRDGV.gif
http://i.imgur.com/1pqatJC.gif

Ach duurt nog wel even tot november. Maar de trailer graphics kunnen we wel van uitgaan is oude beelden.

Verwijderd

@v8power67

Die gifjes zien er goed genoeg uit en dit gaat mijn eerste GT worden waar ik echt van kan gaan genieten.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

corset schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 02:34:
Want resolutie = fps? Sorry maar genoeg games zijn nog leuk om 30 fps :p
Sorry, maar nu klets je echt uit je nek. Zeker bij grote schermen speelt de framerate een heel belangrijke rol voor het realisme. Zelfs als je 4K hebt ziet 30fps er gewoon niet soepel uit. Ik heb misschien nog wel liever 720p@60 dan 1080p@30. En niemand heeft het er over of games wel of niet leuk zijn. Games uit 1989 kunnen immers ook nog leuk zijn, maar dat betekent niet dat ik in 320x200 met 4 kleuren op m'n PS4 wil spelen. Gaming met 30fps is gewoon niet meer van deze tijd, zeker met de schermformaten van nu.

ik vind een stabiele 30 fps er gewoon goed uit zien hoor, uncharted 4 is een mooi voorbeeld.

• v8power67
Ik Ben een groot fan van 60fps maar uncharted 4 heb ik geen moment gedacht "crap had het nu maar op 60fps gedraaid" als een spel goed genoeg is en stabiel minimaal 30fps haalt is het genoeg.
Maar bv een racegame is 60fps wel weer fijn ivm snelle reacties etc.
Al doet driveclub het ook heel goed op 30fps maar dat komt door de wat Arcade simulatie.
Maar heb ook liever een First person shooter op 60 dan 30, al was destiny wel goed te spelen op 30.

Komt er eigenlijk op neer dat de developer de keuze maakt en dan ervoor zorgt dat het goed aanvoelt hoeveel fps hij ook draait.
Maar er zal altijd geklaagt worden, kan nooit iedereen tevreden stellen.
Zolang gameplay en verhaal goed is en hij altijd minimaal 30fps haalt stabiel kan het al heel goed spel zijn.

Exirion schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 11:45:
[...]

Sorry, maar nu klets je echt uit je nek. Zeker bij grote schermen speelt de framerate een heel belangrijke rol voor het realisme. Zelfs als je 4K hebt ziet 30fps er gewoon niet soepel uit. Ik heb misschien nog wel liever 720p@60 dan 1080p@30. En niemand heeft het er over of games wel of niet leuk zijn. Games uit 1989 kunnen immers ook nog leuk zijn, maar dat betekent niet dat ik in 320x200 met 4 kleuren op m'n PS4 wil spelen. Gaming met 30fps is gewoon niet meer van deze tijd, zeker met de schermformaten van nu.
Ik vind jou met alle respect ook een klein beetje uit je nek kletsen. ;)

30fps Is hartstikke van deze tijd. Het mag nu toch wel bekend zijn dat devs mooie plaatjes verkiezen boven 60fps. Als de PS4 en X1 nu 2 of 10 keer sterker zouden zijn, had niet veel uitgemaakt. Games hadden er mooier uit gezien, maar het gros had nog gewoon op 30fps gedraaid.

Dat PC's multiplatform games op 60fps kunnen draaien, heeft meer met het feit te maken dat deze games ook op de consoles moeten kunnen draaien. Ga je diezelfde games exclusief voor PC ontwikkelen, dan heb je ineens een veel sterkere rig nodig om de boel fatsoenlijk te laten draaien, want dan zal resolutie, belichting, particles, aantal NPC's, effecten, textures en de grootte van omgevingen flink opgekrikt worden.

Ja 60fps voelt soepeler aan. Zou ik willen dat Uncharted 4 er minder mooi uit zou zijn om op 60fps te kunnen draaien? Absoluut niet. De game draait keurig stabiel en maakt goed gebruik van motion blur. Na 5 minuten heb je niet meer door dat je op 30fps zit te spelen. Dips zijn zeker kut, maar fps wordt zo ontzettend overdreven door met name PC spelers. Het lijkt soms de laatste strohalm te zijn die ze kunnen aangrijpen om console games af te zeiken. IQ-wise zie je immers geen enorme verschilen meer.

Ik verwacht de volgende generatie consoles weer gewoon zat 30fps games hoor, maar dan met mooiere plaatjes. En zolang stabiel, vind ik dat prima. Shooters heb ik bij voorkeur overigens wel op 60fps.

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-11 15:27

Voxalizer

Quicksilver Bullets

60 FPS is altijd beter dan een lagere FPS. Iemand die dat gaat ontkennen is gewoon gek. Dat wil echter niet zeggen dat 30 FPS compleet onacceptabel is. Uncharted 4 lijkt me een goed voorbeeld om te laten zien dat een stabiele 30 FPS gewoon prima kan zijn, ook op een 55 inch TV.

Als je echt zoveel waarde hecht aan 60 of meer FPS dan moet je gewoon niet op een console gaan gamen maar investeren in een goede PC.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Nieuwevolger schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 11:47:
ik vind een stabiele 30 fps er gewoon goed uit zien hoor, uncharted 4 is een mooi voorbeeld.
Je zegt het goed: stabiele 30 fps. Veel games die 30 fps draaien, zakken hier en daar regelmatig naar lagere framerates en dat zie je onmiddelijk. Als een game die op 60 fps draait even inzakt, merk je dat veel minder. Nogmaals, het hangt ook van het schermformaat en de kijkafstand af. Mij valt het op een 60" TV op een paar meter afstand in ieder geval heel erg op.

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:58

BlackEyedAngel

Just a decent guy

En daar gaan we weer :z

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Verwijderd

Inderdaad.... laten weten aub niet de discussie van gisteren weer opstarten. ...

• Fresh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-11 14:58

Fresh

nee is nee

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 12:26:
[...]

Inderdaad.... laten weten aub niet de discussie van gisteren weer opstarten. ...
30 fps vs 60 fps discussie topic openen? :+ _O-

Verwijderd

"Gran Turismo Sport krijgt bij nader inzien toch geen beta"
“That’s something that I’m very, very sorry about. In order to do a beta test, you have to make a gold master of the beta test code, and for us it actually takes as much effort as to finish the real master code for the actual game.”

“We can’t, just because it’s an open beta, throw it out there. It’s required that we create a proper master for it, and considering the release timing we announced we decided that we don’t have time to do two masters. By omitting that, it saves us around 3 months of time.”
Geen beta, maar de game is op deze manier wel sneller af.

• v8power67
Beetje flauwe manier van zeggen we willen geen beta eigenlijk...
Zou als ik hun was eens iemand anders inhuren voor de pr. Elke keer weer gezeik, is het een trailer die eruit ziet alsof het op ps3 draait. Of weer een beta aankondigen en annuleren...

Inderdaad, niet echt een sterj optreden.
Nu lijkt het dat ze een ongeteste maar eerder uitgebrachte game of de markt gaan brengen.
v8power67 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 11:27:
[video]
Ach duurt nog wel even tot november.
Ik wacht jouw review wel af dan ;)
Laatste GT die ik (platinum :P) speelde was GT5, waar ik me uitstekend mee vermaakt heb.
Maar de GT games hebben wel een verfrissende update nodig willen ze mij nog boeien,
en dan voornamelijk audiovisueel: iéts minder brandschone hagelnieuwe banen, iets minder flets geluid, iéts minder verzadigde kleuren en iéts minder auto's (géén standaard wagens meer, enkel premium).
Verder niks meer aan doen, behoorlijk prima game :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Maichel
Wow, die lijst van Playstation Now games is toch best mooi! (link)

Overigens kan je ook op een Samsung TV streamen, en niet alleen op Sony televisies (of op de PS4 zelf natuurlijk).

Afbeeldingslocatie: https://media.playstation.com/is/image/SCEA/playstation-now-devices-grid-02-us-16jul15?$TwoColumn_Image$

• djmelvee
GTA Trilogie op de kop getikt voor €17,99 :D

Gisteren ook Guitar Hero Live + 2 Gitaartjes nieuw voor €44,95 gekocht. Iemand interesse in een gitaar? :p

[ Voor 18% gewijzigd door djmelvee op 20-05-2016 13:25 ]

Verwijderd

Voor mij niks leuks hiertussen in deel 2 van de mei waanzin.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:35:
[...]

Ik denk dat jij hetzelfde probleem heb als mij..

We hebben bijna alles al :P

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

djmelvee schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:22:
[...]

Gisteren ook Guitar Hero Live + 2 Gitaartjes nieuw voor €44,95 gekocht. Iemand interesse in een gitaar? :p
Afbeeldingslocatie: http://poseidon.dl.playstation.net/cdn/EP1004/CUSA03550_00/FREE_CONTENTGoujFfWDloDYahgVwX1nNS_SL/PREVIEW_SCREENSHOT3_478937.jpg

OMG!! Vroeger was dit super gaaf en "net echt"...

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:41:
Ik denk dat jij hetzelfde probleem heb als mij..

We hebben bijna alles al :P
Klopt en de games die nog op mijn verlanglijst staan zijn:

Assetto Corsa
Call of Duty: Infinite Warfare en Modern Warfare Remaster
GT Sports

Maar die komen later dit jaar pas uit.

Ik heb nog een backlog op de PS4, dus voorlopig ben ik daar nog druk mee.

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-11 12:54
djmelvee schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:22:
[...]
Is het wat die GTA? Ik heb ze helemaal kapot gespeeld op de PC en overweeg ze voor de PS4 te kopen.

• djmelvee
CappieL schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:46:
[...]

Is het wat die GTA? Ik heb ze helemaal kapot gespeeld op de PC en overweeg ze voor de PS4 te kopen.
Het is hetzelfde haha. Geen idee, zit op kantoor nu. Speel dat waarschijnlijk sporadisch tussendoor als ik me verveel ofzo. :') Vond het voor deze prijs gewoon wel de moeite aan te schaffen, puur voor de heb. :D

Verwijderd

CappieL schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:46:
[...]

Als je je niet stoort aan de graphics van een ps2...

Dan zijn het nog steeds fantastische games :)

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:47:
[...]

Als je je niet stoort aan de graphics van een ps2...

Dan zijn het nog steeds fantastische games :)
:X Hoeveel FPS zou die op draaien? :X

Met die graphics?
360fps.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• djmelvee
RoRoo schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:49:
[...]

:X Hoeveel FPS zou die op draaien? :X
Het grappige is dat er games zijn geweest die op meer dan 50 FPS draaiden. Dat vergeten alleen een hoop mensen. :')

• LuPo
  • Laatst online: 20:52
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:35:
[...]

Infamous Second Son?

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Verwijderd

Die heb ik al en heb ik alleen op good uitgespeeld toendertijd.

Ik moet die nog een keer op evil uitspelen voor de platinum trofee.

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
PS Now even gedaan maar niet normaal wat is die app daarvoor toch slecht. Geen zoekfuntie of sorteren, erg minimaal uitgevoerd. Streamen van games werkt dan wel weer lekker.

Meer mensen bij wie staat dat het abonnement gratis wordt verlengd?
niekvandermeer schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 14:48:
PS Now even gedaan maar niet normaal wat is die app daarvoor toch slecht. Geen zoekfuntie of sorteren, erg minimaal uitgevoerd. Streamen van games werkt dan wel weer lekker.

Meer mensen bij wie staat dat het abonnement gratis wordt verlengd?
Ik heb er eigenlijk nul interesse in. De voor mij vette games hebben of krijgen een remaster (Metro, Uncharted, Batman, Bioshock, Tomb Raider, Black Flag, TLoU).

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Heb destijds de beta kunnen spelen en hiermee even kort weer god of war 3, motorstorm, resistance en nog een paar zitten spelen. Maar heb ze allemaal al gespeeld op de ps3 etc. En het zag en speelde toen toch allemaal beter uit. En ik heb een PS4 (of welke console opvolger dan ook) om nieuwe dingen te spelen ipv herhaling van vorige titels.

Streamen werkte overigens wel zonder problemen (kon alleen intro filmpjes etc niet skippen). Dus het kan eventueel interessant zijn voor een sony tv + controller voor mensen die de ps3 versies nooit gespeeld hebben.

Verwijderd

PS Now gaat bij mij heel vaak aan, dat weet ik nou al 100% zeker..

Nog genoeg titels van de vorige generatie die ik nog wil spelen.

Ligt natuurlijk ook wel een beetje aan de prijs :P

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2016 15:22 ]

Maichel schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:18:
Wow, die lijst van Playstation Now games is toch best mooi! (link)

Overigens kan je ook op een Samsung TV streamen, en niet alleen op Sony televisies (of op de PS4 zelf natuurlijk).

[afbeelding]
Sony zou er goed aan doen om de games beschikbaar te maken voor mobiel/tablet en pc ( bij pc zullen ze wel bang zijn op gecrackte versies). Ik geloof best wel in de kwaliteit van psnow, helemaal als je je apparaat met een snoer via het internet verbonden bent. Maar zoals ik al 10x heb gezegd, na een tijdje heb je alle goeie games wel gespeeld, vraag me af hoe ze abbonees willen vasthouden dan. Zelf zou ik wel bioshock, ico en mass effect willen spelen.

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-11 11:28
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:20:

Ik vind de €17 per maand die ze ervoor vragen wat te veel van het goede.

@hieronder: ha ik was eerder :P

[ Voor 4% gewijzigd door Pepper92 op 20-05-2016 15:34 ]

• Maichel
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:20:

nieuws: PlayStation Now verschijnt in de PlayStation Store
Via PlayStation Now kunnen PS3-games gestreamd worden via het PlayStation Network. In totaal zijn er meer dan tweehonderd games beschikbaar via Now. Om de games te kunnen spelen, moet een maandelijks bedrag neergelegd worden. In Nederland gaat de dienst 16,99 euro per maand kosten.

Verwijderd

Ooef.

Dat is wel wat duurder dan ik had verwacht, maar ook weer niet te duur...

Net iets duurder als Netflix of een FoxSports zeg maar...

Aangezien je meer uit games haalt dan een voetbalwedstrijd of een film, denk ik dat het uiteindelijk wel waard is....
Maar dan mogen er wel meer titels bijkomen de komende tijd...
Flinke prijs hoor.
Als je dat berekent voor op langere duur kun je ook een ps3 van marktplaats halen en het spel dat je wil ook op marktplaats kopen, ben je goedkoper uit... :)
Nieuwevolger schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:27:
[...]

Sony zou er goed aan doen om de games beschikbaar te maken voor mobiel/tablet en pc ( bij pc zullen ze wel bang zijn op gecrackte versies). Ik geloof best wel in de kwaliteit van psnow, helemaal als je je apparaat met een snoer via het internet verbonden bent. Maar zoals ik al 10x heb gezegd, na een tijdje heb je alle goeie games wel gespeeld, vraag me af hoe ze abbonees willen vasthouden dan. Zelf zou ik wel bioshock, ico en mass effect willen spelen.
Bioshock: komt een remaster voor
Mass Effect: komt vrijwel zeker een remaster voor
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:38:
Ooef.

Dat is wel wat duurder dan ik had verwacht, maar ook weer niet te duur...

Net iets duurder als Netflix of een FoxSports zeg maar...

Aangezien je meer uit games haalt dan een voetbalwedstrijd of een film, denk ik dat het uiteindelijk wel waard is....
Maar dan mogen er wel meer titels bijkomen de komende tijd...
Ik vind nou niet dat de duur evenredig moet zijn aan de prijs. Daarbij noem je voor het het gemak maar even niet een TV serie met 20 afleveringen en 8 seizoenen? Ik denk dat de meeste mensen voor films geen Netflix nemen. Daar zijn betere alternatieven voor. Met een serie ben je een stuk langer bezig dan een gemiddelde game. Ik vind € 17,- echt veel te duur.

Voor € 100,- heb je een PS3 met 7 games en 2 controllers en kun je lagvrij spelen. Dat heb je er zo uit dan.

http://www.marktplaats.nl...6db858f31&previousPage=lr
bram1984 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:53:
[...]

Bioshock: komt een remaster voor
Mass Effect: komt vrijwel zeker een remaster voor

[...]

Ik vind nou niet dat de duur evenredig moet zijn aan de prijs. Daarbij noem je voor het het gemak maar even niet een TV serie met 20 afleveringen en 8 seizoenen? Ik denk dat de meeste mensen voor films geen Netflix nemen. Daar zijn betere alternatieven voor. Met een serie ben je een stuk langer bezig dan een gemiddelde game. Ik vind € 17,- echt veel te duur.

Voor € 100,- heb je een PS3 met 7 games en 2 controllers en kun je lagvrij spelen. Dat heb je er zo uit dan.

http://www.marktplaats.nl...6db858f31&previousPage=lr
Ik zou er helemaal niet zeker van zijn dat mass effect een remaster krijg, ea is al zuinig geweest met remakes en take 2 heeft z'n line up van 2016 ook al vast, geen bioshock. Maar goed dat maakt verder niet uit.

Ik vind 17 euro ook niet veel, een goeie verslaafde kan z'n 8 games per maand uit spelen, ligt er gewoon aan hoeveel gebruik je er van maakt. Psnow is ook niet bedoelt voor mensen die alles al gekocht hebben op de ps3 wat los en vast zat.
Pagina: 1 ... 118 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link