Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:53:
[...]

Bioshock: komt een remaster voor
Mass Effect: komt vrijwel zeker een remaster voor

[...]

Ik vind nou niet dat de duur evenredig moet zijn aan de prijs. Daarbij noem je voor het het gemak maar even niet een TV serie met 20 afleveringen en 8 seizoenen? Ik denk dat de meeste mensen voor films geen Netflix nemen. Daar zijn betere alternatieven voor. Met een serie ben je een stuk langer bezig dan een gemiddelde game. Ik vind € 17,- echt veel te duur.

Voor € 100,- heb je een PS3 met 7 games en 2 controllers en kun je lagvrij spelen. Dat heb je er zo uit dan.

http://www.marktplaats.nl...6db858f31&previousPage=lr
Dat klopt..

En ik speel hier nog dagelijks op mijn ps3..
En ja... als je goed zoekt dan kan je elke game mogelijk voor 5 euro's halen..

Maar ik vind het gewoon makkelijk om dan gewoon lekker een game in de ps now lijst aan te klikken en hoppa.. klaar....

Ik game nogal veel... dus ik haal die 17 euro per maand er wel met gemak uit...

MAAR ik kan begrijpen dat als iemand maar een paar uur per week kan gamen dat het dan inderdaad veel en veel te duur is....

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
*knip* geen V&A reclame aub

[ Voor 78% gewijzigd door Uniciteit op 21-05-2016 23:13 ]

Nieuwevolger schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:59:
[...]

Ik zou er helemaal niet zeker van zijn dat mass effect een remaster krijg, ea is al zuinig geweest met remakes en take 2 heeft z'n line up van 2016 ook al vast, geen bioshock. Maar goed dat maakt verder niet uit.

Ik vind 17 euro ook niet veel, een goeie verslaafde kan z'n 8 games per maand uit spelen, ligt er gewoon aan hoeveel gebruik je er van maakt. Psnow is ook niet bedoelt voor mensen die alles al gekocht hebben op de ps3 wat los en vast zat.
Bioshock is al in verschillende webshops verschenen en heeft al een ESRB rating gekregen.

ME is inderdaad nog wat vaag en dus onzekerder, lees ik net. Ik dacht dat die ook al vrjiwel zeker was.

[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 20-05-2016 16:24 ]

Verwijderd

PlayStation Europe

Dino Dini’s Kick Off Revival launches exclusively on PS4 on 17/6. Watch the new trailer:

Een classic Kick Off die hier zeker bij mij komt voor een leuk prijsje,
wie gaat deze voetbal classic nog meer halen voor de PlayStation 4?

Verwijderd

dutchgio schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 16:26:
Fifa 98 is een pas classic... :+
Kick Off is een videospel voor het platform Commodore 64 en Commodore 128. Het spel werd uitgebracht in 1983.

(Kick Off is de echte classic uit 1983)

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:20
dutchgio schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 16:26:
Fifa 98 is een pas classic... :+

Deze track zat in het hoofdmenu :+

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Bartske schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 16:37:
[...]

[video]

Deze track zat in het hoofdmenu :+
Dat was '99, die heb ik namelijk helemaal grijsgespeeld. :D

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:20
Elysi schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 16:40:
[...]

Dat was '99, die heb ik namelijk helemaal grijsgespeeld. :D
Verrek je hebt nog gelijk ook, was er van overtuigd dat het '98 was, heb die namelijk ook helemaal kapot gespeeld

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:40
Bartske schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 17:01:
[...]

Verrek je hebt nog gelijk ook, was er van overtuigd dat het '98 was, heb die namelijk ook helemaal kapot gespeeld
Fifa '98 was natuurlijk Song 2 van Blur:

Verwijderd

"Homefront: The Revolution is een drama met framedrops naar 15fps"

Iemand hier dit dit drama al aan het spelen is?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 17:27:
"Homefront: The Revolution is een drama met framedrops naar 15fps"

Iemand hier dit dit drama al aan het spelen is?
Was te verwachten ...

De vorige Homefront was ook 1 grote drama..

• ralph075
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 16:20:
PlayStation Europe

Dino Dini’s Kick Off Revival launches exclusively on PS4 on 17/6. Watch the new trailer:

[video]

Door de eenvoud één van de weinige de enige voetbalgame die ik leuk vind en enigszins beheers (vroeger helemaal grijs gespeeld op de Commodore 64). Vele malen beter dan alle FIFA-meuk (imo).

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:55
ralph075 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 17:31:
[...]

Door de eenvoud één van de weinige de enige voetbalgame die ik leuk vind en enigszins beheers (vroeger helemaal grijs gespeeld op de Commodore 64). Vele malen beter dan alle FIFA-meuk (imo).
Speel nog steeds PES (en tot 2013 Fifa) , maar zit echt wel op deze game te wachten. Deel 1,2 en 3 echt plat gespeeld op de Amiga. Kan me herinneren dat je in 1 versie zelfs de scheidsrechter kon tackelen, maar dat kan ook uit mijn hersenspinsels van vroeger komen :p

Wel jammer dat op het eerste gezicht er niet veel moeite is gestopt in het publiek en de stadions. Power genoeg over zou je zeggen op de PS4 met een game als deze.

[ Voor 12% gewijzigd door Beakzz op 20-05-2016 18:10 ]

Is er ergens een lijst van de te komen PSNow games? Kan niets vinden.. :/

Ik ga t pas aanschaffen als BF1943 en BC2:Vietnam beschikbaar worden >:)

Verwijderd

poor Leno schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 18:09:
Is er ergens een lijst van de te komen PSNow games? Kan niets vinden.. :/

Ik ga t pas aanschaffen als BF1943 en BC2:Vietnam beschikbaar worden >:)
Kijk een pagina terug...

(correctie... 2 pagina's terug :P )

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2016 18:11 ]

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-11 11:28
Ohja ps now werkt natuurlijk ook zonder ps4. Toch wel geinige feature waar ik zonder ps4 waarschijnlijk wel gebruik van had gemaakt. Jammer dat je niet gewoon een ps3 game kan 'kopen' en die dan zonder ps now (maar bijv met ps plus) onbeperkt kan spelen.
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 18:10:
[...]

Kijk een pagina terug...

(correctie... 2 pagina's terug :P )
Ja thnx maar ik bedoelde een lijst van alles.. Niet alleen de komende tijd.. Of is dit alles? :X

Verwijderd

poor Leno schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 18:16:
[...]

Ja thnx maar ik bedoelde een lijst van alles.. Niet alleen de komende tijd.. Of is dit alles? :X
Er staan toch ruim 100 titels op..

Denk dat er met de tijd meer gaan komen, net zoals dat er bij de xbox steeds meer titels komen die ze backwards kunnen spelen...

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-11 13:33
Heb na 4+3 weken eindelijk mijn PS4 terug uit herstelling. Voorlopig heeft hij nog geen kuren vertoond, dus hopelijk is het nu wel degelijk hersteld.
Ik heb echter een probleem met de authorizatie van games. Ik heb terug 4 profielen aangemaakt (mezelf, echtgenote en 2 kinderen). Echter, ik ben de enige die games kan starten. Bij de andere profielen staat er bij elk game een hangslot en wanneer ik het probeer op te starten, krijg ik een melding dat alleen de volgende personen gemachtigd zijn om dit spel te spelen en de gebruiker het spel zelf moet aanschaffen, gevolgd door enkel mijn PS+ profiel naam.
Vroeger kon gewoon elk account op mijn PS4 elk spel spelen. Heb daar toen ook niets speciaal moeten voor doen voor zover ik me herinner.

Verwijderd

Twixie schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 18:34:
Heb na 4+3 weken eindelijk mijn PS4 terug uit herstelling. Voorlopig heeft hij nog geen kuren vertoond, dus hopelijk is het nu wel degelijk hersteld.
Ik heb echter een probleem met de authorizatie van games. Ik heb terug 4 profielen aangemaakt (mezelf, echtgenote en 2 kinderen). Echter, ik ben de enige die games kan starten. Bij de andere profielen staat er bij elk game een hangslot en wanneer ik het probeer op te starten, krijg ik een melding dat alleen de volgende personen gemachtigd zijn om dit spel te spelen en de gebruiker het spel zelf moet aanschaffen, gevolgd door enkel mijn PS+ profiel naam.
Vroeger kon gewoon elk account op mijn PS4 elk spel spelen. Heb daar toen ook niets speciaal moeten voor doen voor zover ik me herinner.
Het account waarop de spellen wel werken instellen als primairy PS4:

http://manuals.playstatio.../settings/activation.html

• Twixie
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 18:42:
[...]
Het account waarop de spellen wel werken instellen als primairy PS4:
http://manuals.playstatio.../settings/activation.html
Tnx! Dat wordt dus support contacteren. Mijn PS4 is inderdaad niet meer mijn geactiveerde PS4 en ik kan hem niet activeren omdat ik zogezegd al een andere actieve PS4 heb. Blijkbaar wordt mijn herstelde PS4 dus als een nieuwe gezien (serienr. was nochtans hetzelfde, maar misschien is binnenkant vervangen). De kloterij is dat je een PS4 enkel op het toestel zelf kunt deactiveren, dus dat gaat ook niet. Op je SEN account kun je welliswaar alles ineens deactiveren, maar daar krijg ik de melding dat ik dit recent al gedaan heb (ik zou niet weten wanneer) en je dit maar 1x om de 6 maand kunt doen. Zucht.

Verwijderd

Twixie schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 18:55:
Tnx! Dat wordt dus support contacteren. Mijn PS4 is inderdaad niet meer mijn geactiveerde PS4 en ik kan hem niet activeren omdat ik zogezegd al een andere actieve PS4 heb. Blijkbaar wordt mijn herstelde PS4 dus als een nieuwe gezien (serienr. was nochtans hetzelfde, maar misschien is binnenkant vervangen). De kloterij is dat je een PS4 enkel op het toestel zelf kunt deactiveren, dus dat gaat ook niet. Op je SEN account kun je welliswaar alles ineens deactiveren, maar daar krijg ik de melding dat ik dit recent al gedaan heb (ik zou niet weten wanneer) en je dit maar 1x om de 6 maand kunt doen. Zucht.
https://www.playstation.com/nl-nl/get-help/contact-us/

• Twixie
Tnx, maar telefoonnummer had ik inmiddels zelf gevonden (ben trouwens Belg ;)) en daar hebben ze me snel kunnen helpen door 'bij hoge uitzondering' :D alles terug te deactiveren. Hij zag immers ook dat ik recent een PS4 gedeactiveerd had, terwijl ik me daar dus echt wel niets van herinner...

[ Voor 4% gewijzigd door Twixie op 20-05-2016 19:51 ]

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

PlayStation Europe

[video]

Ik denk het eigenlijk wel. Vroeger.... tsja eentje maar natuurlijk ..... Sensible Soccer FTW 8) _/-\o_ !!! Dit komt wel redelijk close, dus ja mits prijs zacht is why not, heb er best zin in :*)

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

• Paulus07
  • Niet online
Kan je dat psnow icoon ook uit de navigatie gooien? Navigatie staat steeds voller met overbodige meuk

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-11 09:22
Als je het maar lang genoeg niet opstart verdwijnt het vanzelf in je bibliotheek. Elke keer als je iets op start schuift de rest wat naar links. Werkt overigens alleen als je limit number of content items on homescreen aanzet bij system.

[ Voor 52% gewijzigd door RaijRaij op 20-05-2016 21:42 ]

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-11 18:51

spaceboy

Op grote hoogte

Jeroenimoes schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 18:54:
[...]

[...]

Jup, ik heb alle covers van de PS4 gehad, er is niet zoveel aan - je moet alleen de covers een beetje buigen, dat is even eng, maar geen kunst aan. Je hoeft alleen de bovenkant eraf te halen en dan de PSU eruit te tillen, dan kun je overal goed bij.

[video]
Ik wil dit gaan doen. In het filmpje (en elders op internet) lees ik dat je een torx T8 nodig hebt. Maar ik lees nog vaker dat je een torx T9 (ook tamper proof) nodig hebt. Wat is het nu? Ik moet zo'n schroevendraaier bestellen en wil liever in 1x de goeie... :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Tadream
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-10 08:19
martincm schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 20:44:
[...]

Ik denk het eigenlijk wel. Vroeger.... tsja eentje maar natuurlijk ..... Sensible Soccer FTW 8) _/-\o_ !!! Dit komt wel redelijk close, dus ja mits prijs zacht is why not, heb er best zin in :*)
Voor mij was het International Soccer voor de C64.
Uit '83 en eigenlijk is er nieteens veel veranderd in al die tijd, kijk maar eens:

https://www.c64-wiki.com/index.php/International_Soccer

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Zo Uncharted 4 klaar op hard met alle collectibles (ja met guide, wilde ze gewoon allemaal :) )

Nu begonnen aan Doom maar man man wat is dat vet zeg! Lekker lomp knallen en supersnelle actie. Heerlijk! Pas net de chainsaw gevonden dus nog genoeg te doen :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-11 23:51
spaceboy schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 21:50:
[...]

Ik wil dit gaan doen. In het filmpje (en elders op internet) lees ik dat je een torx T8 nodig hebt. Maar ik lees nog vaker dat je een torx T9 (ook tamper proof) nodig hebt. Wat is het nu? Ik moet zo'n schroevendraaier bestellen en wil liever in 1x de goeie... :P
Je hebt sowieso de speciale veiligheids-torx nodig (met een uitsparing in het midden).
Net ff gekeken, het is T8 voor de schroeven aan de buitenkant.

Voor de duidelijkheid: officiele aanduiding voor deze safety torx is 'T8H', of T9H'
Dus met gaatje: :+

Afbeeldingslocatie: http://i00.i.aliimg.com/img/pb/102/116/792/792116102_911.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Geronimous op 21-05-2016 07:42 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-11 18:51

spaceboy

Op grote hoogte

Jeroenimoes schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 07:36:
[...]

Je hebt sowieso de speciale veiligheids-torx nodig (met een uitsparing in het midden).
Net ff gekeken, het is T8 voor de schroeven aan de buitenkant.

Voor de duidelijkheid: officiele aanduiding voor deze safety torx is 'T8H', of T9H'
Dus met gaatje: :+

[afbeelding]
Thanks!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-11 17:22
Weet iemand of er storing is op de psn store ? Ik probeer geld toe te voegen via iDEAL op de ps4 maar ik krijg na dat ik op iDEAL klik een website van PlayStation dat ik me moet aanmelden , normaal gebeurt dit niet en kom je meteen op de website waar je met iDEAL kan betalen

psn: taker-mart

• Brainalyser1st
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-11 22:54
taker1987 schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 18:48:
Weet iemand of er storing is op de psn store ? Ik probeer geld toe te voegen via iDEAL op de ps4 maar ik krijg na dat ik op iDEAL klik een website van PlayStation dat ik me moet aanmelden , normaal gebeurt dit niet en kom je meteen op de website waar je met iDEAL kan betalen
Weet niet of dat een PSN ligt, een maat van me heeft daar soms ook moeite mee, hij doet dat via de PS4 zelf. Doe jij het via de PS4 of via de website(PC)? Want via de website gaat het bij mij altijd goed namelijk.
http://m.ign.com/comments...ign-videos&layout=default

Rip

Edit: oeps dit is de comment sectie, maar het gaat om de titel.
Rachtet and clank film maakt 10 miljoen verlies.

[ Voor 12% gewijzigd door Nieuwevolger op 21-05-2016 22:43 ]

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
Iemand die hulp of ervaring kan bieden met een 3d print van een vertical stand? Al een tijdje naar iets zitten te zoeken, maar de standaard standaards zijn het allemaal niet. Ik zoek zeg maar 2 "klem" voetjes die om de ps4 gaan, zodat hij tevens hoger staat en de airflow veel beter is dan alle andere.

Ik heb het nu maar met duplo van de Kids gebouwd, maar dat knal geel, brandweer rood en "papa, ik pak me duplo" is me nu wat teveel aan het worden. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door lordloeder op 21-05-2016 22:19 ]

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-11 09:22
Nieuwevolger schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 22:00:

Rip

Ik vind dat een gek nieuwsbericht. Na 3 weken claimen dat een film verlies maakt. Sowieso draait hij nog internationaal, daarna krijg je de dvd, blu ray en digitale release hoewel die eerste 2 tegenwoordig schijnbaar niet veel meer opleveren en dan krijg je streaming en uitzendrechten dus over de komende jaren krijgen ze 10 miljoen waarschijnlijk wel recht getrokken.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:27
martincm schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 20:44:
[...]

Swos was geweldig, echter met een joypad minder leuk dan met een suzo joystick imho, en...de amiga/pc versie hadden de echte namen. Ik vrees dat dit hier niet kan lukken. Maar ook voor mij is dit een titel om in de gaten te houden.

10 second ninja DONE

SmooK schreef op zondag 22 mei 2016 @ 00:44:
[...]

Ik vind dat een gek nieuwsbericht. Na 3 weken claimen dat een film verlies maakt. Sowieso draait hij nog internationaal, daarna krijg je de dvd, blu ray en digitale release hoewel die eerste 2 tegenwoordig schijnbaar niet veel meer opleveren en dan krijg je streaming en uitzendrechten dus over de komende jaren krijgen ze 10 miljoen waarschijnlijk wel recht getrokken.
Ik heb er geen verstand van, maar z'n B film draait niet lang meer in de bioscoop en de dvd / blu ray release is er alleen voor een hele kleine groep rachtet and clank die hard fans. Misschien dat we de film snel weer terug zien op netflix.

Rachtet and clank had best wel potentie als characters voor een goeie film, jammer dat het er niet is uitgekomen.

• xChOasx
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-08 09:01
Nieuwevolger schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 22:00:

Rip

Wikipedia: Hollywood accounting Kan ook nog :)

• mastachilla
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-11 22:06
Is misschien een stomme vraag maar hoe start ik ps now op? Heb wel in dr store bij apps een proef abbo genomen en een spel opgestart maar kan nu niet vinden hoe ik het menu met alle spellen kan openen..

Verwijderd

bol.com games ‏

Vandaag is Guitar Hero Live voor alle platformen de dagdeal voor slechts 34,99!

https://www.bol.com/nl/p/...038375/?s2a#product_title

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CjDKAolWEAAXTMk.jpg:large

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-11 10:20

Grudgie

PSN: Grudgie7

Welke 2tb schijf kan ik het beste kopen voor de PS4?

• Gandalf68
  • Laatst online: 07-11 20:40
Seagate heeft er een die geschikt is wordt oa bij Game mania verkocht voor 119 euro , maar die is wel op meer plekken te koop dacht ik !

Seagate Internal Hard Disk Drive 2TB PS4

- 2 TB 2.5-inch HDD
- Laptop harde schijf geschikt voor gebruik in een PlayStation 4 console
- SATA 6 GB/s interface
- 9.4 mm dik

Als zij ze verkopen zal die zo wie zo geschikt zijn , maar met de specs hierboven kan je zoeken naar alternatieven , of misschien iets goedkoper ..

• On_E
  • Laatst online: 13:09

On_E

Housemusic

mastachilla schreef op zondag 22 mei 2016 @ 10:35:
Is misschien een stomme vraag maar hoe start ik ps now op? Heb wel in dr store bij apps een proef abbo genomen en een spel opgestart maar kan nu niet vinden hoe ik het menu met alle spellen kan openen..
Komende week gaat het pas 'live' volgens mij, was een week uitgesteld.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 16:27:
[...]

Kick Off is een videospel voor het platform Commodore 64 en Commodore 128. Het spel werd uitgebracht in 1983.

(Kick Off is de echte classic uit 1983)
Kick Off is uit 1989 en was er niet voor de C64 en C128. Wel op de Amiga en de Atari ST, ik ken het van de ST!

Huh wow, zit net ff op wikipedia te neuzen, Dino Dini geeft les op de uni van Breda tegenwoordig! Game programming...

• MorgothG
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

Hallo, ik wil eigenlijk een pc voor de kids (2 jongens van 9 meisje van bijna 7) ze hebben al een ps3. Maar wat ik zie is dat ze ook heel veel lol hebben met vriendjes op de ps3 omdat die in de woonkamer staat en dus laagdrempelig te spelen is. De jongens houden ook van video en vloggen. Maar ja. voor mij, ik race af en toe GT en zag de GT Sport video. En phoe.. dat is goedkoper dan gepakt worden met een bekeuring. Dan heb ik ook nog vvv bonnen over. (200 euro aan bonnen) En dan zie ik bij mediamarkt nu 377 voor een ps4. uncharted erbij, best vet. en 2 controllers.

En nu mijn vraag: Dit is toch een hele dikke deal of niet?

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-11 10:20

Grudgie

PSN: Grudgie7

Is een goeie deal.

• Brainalyser1st
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-11 22:54
MorgothG schreef op zondag 22 mei 2016 @ 14:39:
Hallo, ik wil eigenlijk een pc voor de kids (2 jongens van 9 meisje van bijna 7) ze hebben al een ps3. Maar wat ik zie is dat ze ook heel veel lol hebben met vriendjes op de ps3 omdat die in de woonkamer staat en dus laagdrempelig te spelen is. De jongens houden ook van video en vloggen. Maar ja. voor mij, ik race af en toe GT en zag de GT Sport video. En phoe.. dat is goedkoper dan gepakt worden met een bekeuring. Dan heb ik ook nog vvv bonnen over. (200 euro aan bonnen) En dan zie ik bij mediamarkt nu 377 voor een ps4. uncharted erbij, best vet. en 2 controllers.

Dat is wel een goede deal ja, is het ook de 1TB PS4?

Codename: PSNEO
Hierbij moet je wel rekening houden met het feit dat er over 2 a 3 weken een nieuwe PS4(PSNEO) wordt aangekondigd. Het valt te verwachten dat de huidige PS4 daarmee weer een prijsverlaging krijgt. Het nog aan te kondigen model betreft een krachtigere PS4(PSNEO) die de spellen iets mooier/soepeler zou kunnen gaan afspelen. Waar spellen nu soms 900p zijn zullen ze op het nieuwe model altijd 1080p zijn om maar wat aan te geven. Er komen echter geen exclusieve features of spellen naar de nieuwe PS4(PSNEO), dus je hoeft niet bang te zijn dat je content misloopt als je toch besluit de huidige PS4 te kopen.

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-11 11:28

Een goede deal is het zeker. Maar hou er wel rekening mee dat er voor de ps3 veel meer en veel leukere local multiplayer spellen zijn. Voor de ps4 zijn de spellen die je met 2 of meer tegelijk kan doen relatief schaars.

Voor het plezier zijn ze waarschijnlijk net zo goed of beter af met de ps3. Om een ps4 aankoop voor jou goed te praten kan je deze aanbieding en 'voor de kids' natuurlijk wel gewoon als goed excuus gebruiken d:)b

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-10 08:10
Zijn er mensen die het GT Sport evenement een beetje volgen? De dingen die ik lees zijn een beetje underwhelming eigenlijk. Schijnt dat de motorgeluiden nog steeds niet best zijn helaas en visueel is het ook niet wat de meeste ervan verwacht hadden. Gelukkig schijnt het rijden dan wel weer goed te zijn, wat voor mij belangrijker is, maar het neemt wel wat weg van de beleving.

Zoals de naam doet vermoeden is er een grote focus op het eSports gedeelte, waarbij er dus echte prijzen te winnen valt. Voor de competetieve racer wel leuk natuurlijk. We shall see.

Edit: Zie dat er ook een eigen topic is, excuses. :)

[ Voor 4% gewijzigd door SCARfaceE op 22-05-2016 16:20 ]

PSN ID: Beest41

• Gandalf68
Damm net uncharted 2 remasterd uitgespeeld, wat een spel, wat een verhaal, wat een humor en wat een onwijs gave serie zeg.... bij vlagen betoverend en wat een geluk dat ik deze heb mogen spelen , (had hiervoor een 360 ) .. de drie delen op de kop getikt voor 30 euro ... maar als ze 60 vragen is het ook prima !

Kortom een must have voor iedere ps4 bezitter die de delen nog niet gespeeld heeft...

Gauw verder met deel 3, 4 al in bezit (speciale editie ps4 plus game ) dus nog even doorzetten !

Verwijderd

Aenea schreef op zondag 22 mei 2016 @ 13:49:
Kick Off is uit 1989 en was er niet voor de C64 en C128. Wel op de Amiga en de Atari ST, ik ken het van de ST!
Een foutje in Wiki:

Wikipedia: Kick Off (1983)

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:11
Gandalf68 schreef op zondag 22 mei 2016 @ 16:21:
Damm net uncharted 2 remasterd uitgespeeld, wat een spel, wat een verhaal, wat een humor en wat een onwijs gave serie zeg.... bij vlagen betoverend en wat een geluk dat ik deze heb mogen spelen , (had hiervoor een 360 ) .. de drie delen op de kop getikt voor 30 euro ... maar als ze 60 vragen is het ook prima !

Kortom een must have voor iedere ps4 bezitter die de delen nog niet gespeeld heeft...

Gauw verder met deel 3, 4 al in bezit (speciale editie ps4 plus game ) dus nog even doorzetten !
Die Collection? 2e hands of in de winkel?

• Gandalf68
was in de aanbieding op de playstore tijdje terug , maar ook als je hem duurder koopt absoluut zijn geld waard. en dit ziet er al prachtig uit, benieuwd naar deel 4, bewust nog niet gespeeld of überhaupt gekeken ivm deel 3 !

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:43

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Brainalyser1st schreef op zondag 22 mei 2016 @ 14:56:
[...]

Dat is wel een goede deal ja, is het ook de 1TB PS4?

Codename: PSNEO
Hierbij moet je wel rekening houden met het feit dat er over 2 a 3 weken een nieuwe PS4(PSNEO) wordt aangekondigd. Het valt te verwachten dat de huidige PS4 daarmee weer een prijsverlaging krijgt. Het nog aan te kondigen model betreft een krachtigere PS4(PSNEO) die de spellen iets mooier/soepeler zou kunnen gaan afspelen. Waar spellen nu soms 900p zijn zullen ze op het nieuwe model altijd 1080p zijn om maar wat aan te geven. Er komen echter geen exclusieve features of spellen naar de nieuwe PS4(PSNEO), dus je hoeft niet bang te zijn dat je content misloopt als je toch besluit de huidige PS4 te kopen.
Blijft allemaal koffiedik kijken, voor hetzelfde komt die aankondiging pas over 5 maand, en blijkt er voor gaming 0 voordeel te zijn.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Mylan Piron
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 04-10 18:32
Ik hoop bij de NEO vooral gewoon op 1080P te kunnen spelen met meer fps en (misschien) wat betere graphics dan een gewone PS4. Heb momenteel zelf geen PS4 en wil nog wel even op de NEO wachten.

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Die tweakers community is nog live? (zoals in de TS) dan wil ik er wel tussen (psn=mrjraider) haha

Verwijderd

Mrjraider schreef op zondag 22 mei 2016 @ 19:30:
Die tweakers community is nog live? (zoals in de TS) dan wil ik er wel tussen (psn=mrjraider) haha
Is nog actief.

Zoek op je PS4 naar de tweakers community en join.

Goeie deal, met uncharted meteen de beste game voor jong en oud, en genoeg andere games voor de jonkies op de ps4, weet niet wat ze leuk vinden?

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-11 19:01
Mag hopen dat je een kind van 9 geen 18+ spel laat spelen...
Uncharted is absoluut niet voor kinderen bedoeld.
Sowieso missen ze het doel van de game/verhaal en is het niet echt kind vriendelijk al dat schieten/moorden..

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

v8power67 schreef op zondag 22 mei 2016 @ 20:25:
Mag hopen dat je een kind van 9 geen 18+ spel laat spelen...
Uncharted is absoluut niet voor kinderen bedoeld.
Sowieso missen ze het doel van de game/verhaal en is het niet echt kind vriendelijk al dat schieten/moorden..
De meeste kinderen hebben echt al wel voor hun 9e iemand virtueel gedood. Ik kreeg toen ik in groep 3 zat gta san andreas en dat vonden m'n vriendjes allemaal even geweldig.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-11 19:01
Nou ik mocht dat absoluut niet spelen op die leeftijd... mocht ook pas 12 jaar en ouder films kijken toen ik verrassend 12 was..
En dan klagen dat kinderen zo agressief zijn tegenwoordig... maar we gaan off topic, Ben blijkbaar heel anders opgevoed dan meeste...

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:43

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Die screenshots zien er echt ubervet uit, ik vermaak me nog even met UC4 en dan ga ik los op Blood & Wine.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-11 13:49
Waarom zijn de prijsverschillen zo groot qua games? Zie in de psn store Need for Speed (2015) voor €69,- en bij de winkel zelf rond de 40 a 45euro.

Je zou verwachten dat digitale aankopen goedkoper moeten zijn

Verwijderd

G.Scholtens schreef op maandag 23 mei 2016 @ 08:26:
Waarom zijn de prijsverschillen zo groot qua games? Zie in de psn store Need for Speed (2015) voor €69,- en bij de winkel zelf rond de 40 a 45euro.

Door PS Store discount was Need for Speed al vaak goedkoper dan dat te verkrijgen.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Als de games goedkoper zouden zijn in de store zouden alle bedrijven die games verkopen hun boeltje wel kunnen inpakken en er mee stoppen :)

Dat zou je juist niet verwachten. Je moet toch winkels hebben die je hard- en software willen verkopen. Als je onder hun prijzen gaat zitten..

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-11 13:49
bram1984 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 08:43:
[...]

Dat zou je juist niet verwachten. Je moet toch winkels hebben die je hard- en software willen verkopen. Als je onder hun prijzen gaat zitten..
In de winkel krijg een disc met hoesje en digitaal niet. Dus je zou verwachten dat je meer moet betalen voor het hoesje met de fysieke disc.
Maar zal gewoon de prijzen in de gaten houden.

Verwijderd

Zodra de PS Now button op mijn PS4 verscheen, heb ik gezocht naar mogelijkheden om het ding van mijn XMB te verwijderen. Helaas, PS4 says no!

Tot die tijd zal ik dus maar gewoon een diversiteit aan games spelen en dan verdwijnt hij hopelijk vanzelf. Vooralsnog heb ik geen interesse in het product vanwege de prijs en de titels die erop staan om de doodeenvoudige reden dat ik veel games al gespeeld heb. Het lijkt zich enigszins te richten op mensen, die de vorige generatie geen PS3 hadden. Er staan mijns inziens voldoende titels tussen die ondertussen nog niet remastered zijn. Sommigen hebben dat m.i. ook niet nodig.
G.Scholtens schreef op maandag 23 mei 2016 @ 08:54:
[...]

In de winkel krijg een disc met hoesje en digitaal niet. Dus je zou verwachten dat je meer moet betalen voor het hoesje met de fysieke disc.
Maar zal gewoon de prijzen in de gaten houden.
Niet als je iets verder en logisch nadenkt. Zie mijn post nogmaals. Sony/MS kunnen niet onder fysieke prijzen gaan zitten om voor zichzelf sprekende redenen.

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Ja maar dat is dus absoluut niet dezelfde Kick Off! Die uit 1983 is een tafel voetbal spel: http://www.mobygames.com/game/c64/kick-off_

Dino Dini's Kick Off is uit 1989.
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:02:
Zodra de PS Now button op mijn PS4 verscheen, heb ik gezocht naar mogelijkheden om het ding van mijn XMB te verwijderen. Helaas, PS4 says no!

Tot die tijd zal ik dus maar gewoon een diversiteit aan games spelen en dan verdwijnt hij hopelijk vanzelf. Vooralsnog heb ik geen interesse in het product vanwege de prijs en de titels die erop staan om de doodeenvoudige reden dat ik veel games al gespeeld heb. Het lijkt zich enigszins te richten op mensen, die de vorige generatie geen PS3 hadden. Er staan mijns inziens voldoende titels tussen die ondertussen nog niet remastered zijn. Sommigen hebben dat m.i. ook niet nodig.
Ik heb de Beta app geinstalleerd, die kun je zover ik weet gewoon verwijderen.
De prijs ligt te hoog om het te gaan gebruiken.

Ze zouden eigenlijk een soort van korting moeten geven als je al Plus hebt, in principe ook een maandelijks abbonnement.
Combineer je dat voor een voordeligere prijs dan kan het misschien al sneller aanslaan, aangezien vrijwel iedereen toch al Plus heeft...

Verwijderd

Plus, je hebt zelf een creditcard nodig voor de proefperiode voor PS Now.

Ik ben toch te druk met mijn PS4 spellen backlog.

Het is een leuke extra dat PS Now, maar tijdens de PS Now beta gebruikte ik het ook niet vaak.

Verwijderd

Ik wil PSNow wel gaan gebruiken, maar aangezien ik niet in het bezig ben van een credit card houdt het voor mij eventjes op helaas....

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13:06
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:01:
Ik wil PSNow wel gaan gebruiken, maar aangezien ik niet in het bezig ben van een credit card houdt het voor mij eventjes op helaas....
Is Paypal geen optie?

Verwijderd

rwbk schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:16:
[...]

Is Paypal geen optie?
Volgens mij kan het momenteel alleen maar via creditcard..

Er zullen met de tijd wel meerdere opties komen, want in het begin van de PS Store kon je het ook alleen maar via creditcard en PSN Cards doen.

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-10 22:30
PlayStation Europe

[video]

Nostalgie kan wel toeslaan, maar puur uit principe laat ik hem al liggen.

"Let's 2016
Be its revival."

Grammarmistake :o

Verwijderd

dutchgio schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:42:
[...]

Ik heb de Beta app geinstalleerd, die kun je zover ik weet gewoon verwijderen.
De prijs ligt te hoog om het te gaan gebruiken.

Ze zouden eigenlijk een soort van korting moeten geven als je al Plus hebt, in principe ook een maandelijks abbonnement.
Combineer je dat voor een voordeligere prijs dan kan het misschien al sneller aanslaan, aangezien vrijwel iedereen toch al Plus heeft...
Met combivoordeel wil ik ook nog wel een poging wagen. Zo hebben zo ook getracht Music Unlimited (nu Spotify) aan de man te brengen. Dat komt vanzelf wel, want inderdaad 17 euro per maand is niet gering wanneer je maar een beperkt aantal uren per week kan spelen.

Andere vraag: in de waanzinnige mei-aanbiedingen zag ik Infamous: Second Son voorbijkomen. Is die game de moeite waard? Ook Broken Sword is in de aanbieding? Daarover heb ik dezelfde vraag. Het vorige deel op de PS2 heb ik wel gespeeld, maar vond ik geen vervelende game.

Over de Dino Dini's Kick Off Revival: er komt een retailrelease, zag ik, die mogelijk 10 euro duurder wordt dan de digitale versie (Dino Dini verwacht €9,99, maar prijs is nog niet definitief). Er is nog geen preorder-mogelijkheid in de Store, althans via smartphone kan ik hem niet ontdekken.

offtopic:
De Vita-versie (Crossbuy) verschijnt later, maar komt wel
.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:55:
[...]

Met combivoordeel wil ik ook nog wel een poging wagen. Zo hebben zo ook getracht Music Unlimited (nu Spotify) aan de man te brengen. Dat komt vanzelf wel, want inderdaad 17 euro per maand is niet gering wanneer je maar een beperkt aantal uren per week kan spelen.

Andere vraag: in de waanzinnige mei-aanbiedingen zag ik Infamous: Second Son voorbijkomen. Is die game de moeite waard? Ook Broken Sword is in de aanbieding? Daarover heb ik dezelfde vraag. Het vorige deel op de PS2 heb ik wel gespeeld, maar vond ik geen vervelende game.

Over de Dino Dini's Kick Off Revival: er komt een retailrelease, zag ik, die mogelijk 10 euro duurder wordt dan de digitale versie (Dino Dini verwacht €9,99, maar prijs is nog niet definitief). Er is nog geen preorder-mogelijkheid in de Store, althans via smartphone kan ik hem niet ontdekken.

offtopic:
De Vita-versie (Crossbuy) verschijnt later, maar komt wel
.
Ik vond Second Son echt een leuk spel.

Het ziet er goed uit, en de krachten zijn zeer leuk uitgewerkt.
Gameplay is ook zeer goed.

Kan hem echt aanraden, vooral voor deze prijs..

• On_E
  • Laatst online: 13:09

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:55:
Andere vraag: in de waanzinnige mei-aanbiedingen zag ik Infamous: Second Son voorbijkomen. Is die game de moeite waard?
Ik vind het persoonlijk een van de slechtste ''AAA'' titels van de laatste jaren, graphics zijn top maar dan heb je alles ook gelijk gezegd.

Ubisoft krijgt vaak commentaar over nutteloze toevoegingen en een map vol met troep die je moet vrijspelen maar InFamous SS spant wat mij betreft de kroon hoor. Gek word je van de zoveelste camera/drone/toegangspoort/copy-paste vijand die je weer moet afmaken en dit alles doe je ook nog eens met vrij eenvoudige en oppervlakkige gameplay in een levensloze stad.

De eerste 2 uur gaan nog wel, daarna vraag je je echt af of je aan het werk bent of een game speelt.

Dat is mijn ervaring iig. ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Mensen moeten niet vergeten dat psnow bedoelt is alleen voor de ps4, maar ook voor de ps3, ps vita (tv) en smart tv's en eventueel smartphones, tablets en pc's. Zie het als netflix, je hebt geen dvd's of blu rays nodig, maar ook geen dvd/blu ray speler meer. Alleen een scherm met een soc erin. We hebben gezien hoe populair streamen kan worden tegen over fysiek spul, je zou er bewijze van een hele nieuwe markt mee kunnen aanspreken, alleen zijn die oude ps3 games niet zo aansprekend meer, maar sony zal er ooit wel ps4 games aan toevoegen.

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:59
Ik ben ook een beetje Ubisoft moe sinds de zoveelste Assassins Creed etc.

Ik ga wat games uitspelen die ik nog heb (o.a. Batman Arkham Knight) en dan ga ik Uncharted 4 kopen.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

dutchgio schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:56:
Daarvoor is al Remote Play ontwikkeld.
Voor Remote Play heb je ook een PS4 nodig die ergens actief is, een game die je gekocht hebt en een degelijke uploadsnelheid waar je PS4 staat als je het buiten huis wil gebruiken. PS Now heeft niks anders nodig dan het apparaat waarop je wil spelen en een actieve internet verbinding.

Beetje kromme vergelijking dus, Remote Play en PS Now worden voor totaal verschillende doelen gebruikt.

[ Voor 16% gewijzigd door ASNNetworks op 23-05-2016 13:04 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:58

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Mediamarkt 3=2 actie.. mooi moment voor de Uncharted Collection, Uncharted 4 en Dark Souls 3 combi :)

117,44 euro.. toch zit ergens in m'n achterhoofd dat tegen de tijd dat ik m'n backlog weg heb over een maandje of 2/3 het nog wel goedkoper te krijgen is dan dat.. al dan niet via marktplaats.. dilemma's..

[ Voor 52% gewijzigd door BlackEyedAngel op 23-05-2016 13:13 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Paulus07
  • Niet online
Want early access to the beta, and the latest news first? Time to enlist: https://t.co/EV0Yt5QjmC

https://twitter.com/Battlefield/status/733718954787635201

oh en deze voor de liefhebbers:

https://twitter.com/PlayStationEU/status/734700396514574337

Heads-up: register today at http://www.paragon.com and take part in the FREE Paragon open beta on PS4 this weekend

[ Voor 33% gewijzigd door Paulus07 op 23-05-2016 13:21 ]

dutchgio schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:56:
Daarvoor is al Remote Play ontwikkeld.
Tuurlijk niet, daar heb je een ps4 voor nodig met de games die je wilt spelen, voor ps now alleen een abbonement.

• MCKenzy99
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-10 22:03
BlackEyedAngel schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:06:
Mediamarkt 3=2 actie.. mooi moment voor de Uncharted Collection, Uncharted 4 en Dark Souls 3 combi :)

117,44 euro.. toch zit ergens in m'n achterhoofd dat tegen de tijd dat ik m'n backlog weg heb over een maandje of 2/3 het nog wel goedkoper te krijgen is dan dat.. al dan niet via marktplaats.. dilemma's..
Ik heb hetzelfde dilemma maar dan met uncharted 4, tlou en plants VS zombies garden warfare 2

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13:06
MCKenzy99 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:39:
[...]

Ik heb hetzelfde dilemma maar dan met uncharted 4, tlou en plants VS zombies garden warfare 2
Last of us zou ik van marktplaats plukken.

• Dr0ppFTW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-11 10:20

Dr0ppFTW

Never be clever

Paulus07 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:20:
Want early access to the beta, and the latest news first? Time to enlist: https://t.co/EV0Yt5QjmC

Heads-up: register today at http://www.paragon.com and take part in the FREE Paragon open beta on PS4 this weekend
Hier schrijf ik me even snel voor in _/-\o_

• Mrjraider
  • Niet online
Jammer dat hier geen MM in de buurt is :+ Van de week maar eens naar Apeldoorn karren voor de actie. Hoewel ik deze maand al 4 games heb aangeschaft; UC 4 (bij de Playstation) UC The Nathan Drake Collectie, The Last Of Us, Tomb Raider Definitive Edition... Dure grap zo :+

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-11 12:36
Hopelijk komt tijdens het Beta Weekend van Paragon weer een actie dat de founderpacks goedkoper zijn.
Dan wil ik er wel 1 aanschaffen anders laat ik ze maar schieten

PSN: McMillan0984

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Leuk die actie, maar ik haal denk ik enkel Overwatch... Wil UC4 en Dark Souls 3 ook wel, maar die kan ik later ook wel van Marktplaats plukken.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-11 00:36

RoRoo

Certified Prutser

Mrjraider schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:40:
Jammer dat hier geen MM in de buurt is :+ Van de week maar eens naar Apeldoorn karren voor de actie. Hoewel ik deze maand al 4 games heb aangeschaft; UC 4 (bij de Playstation) UC The Nathan Drake Collectie, The Last Of Us, Tomb Raider Definitive Edition... Dure grap zo :+
Tomb Raider Definitive Edition is niet duur toch?
9,99 in de PSN store :)

Heb ondertussen allang door dat ik compleet leeg loop op al die mooie games :)

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• Mrjraider
  • Niet online
RoRoo schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:59:
[...]

Tomb Raider Definitive Edition is niet duur toch?
9,99 in de PSN store :)

Heb ondertussen allang door dat ik compleet leeg loop op al die mooie games :)
Ik heb nog geen PSN credits gehaald :$ ik was 29 kwijt :'(
Ook maar aangemeld voor de paragon beta, geen idee wat voor magie ze daar gebruiken, maar ik maak een paragon account via m'n eigen e mail net, klik ik op linken met mn psn, die op mn vaders email staat, pakt hij meteen m'n goeie psn zonder gegevens in te vullen.

https://blog.eu.playstati...copies-in-its-first-week/

Snelst verkopende first party game van sony.

[ Voor 23% gewijzigd door Nieuwevolger op 23-05-2016 15:42 ]

Zal wel een API zijn die ze gebruiken om in te loggen, dat gaat dus via Sony zelf, waar je waarschijnlijk nog ingelogd stond. :)
Pagina: 1 ... 119 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link