• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Nieuwevolger schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:38:
Ook maar aangemeld voor de paragon beta, geen idee wat voor magie ze daar gebruiken, maar ik maak een paragon account via m'n eigen e mail net, klik ik op linken met mn psn, die op mn vaders email staat, pakt hij meteen m'n goeie psn zonder gegevens in te vullen.

https://blog.eu.playstati...copies-in-its-first-week/

Snelst verkopende first party game van sony.
Heb dat spel een tijdje gespeeld en is echt heel erg leuk en speelt verrassend lekker! Je moet wel van moba's houden anders is de lol er misschien snel vanaf. Wat ik wel weer positief vond is dat ik op de PC kan spelen met hetzelfde account en unlocks! Heel erg fijn.

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• xChOasx
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-08 09:01
BlackEyedAngel schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:06:
Mediamarkt 3=2 actie.. mooi moment voor de Uncharted Collection, Uncharted 4 en Dark Souls 3 combi :)

117,44 euro.. toch zit ergens in m'n achterhoofd dat tegen de tijd dat ik m'n backlog weg heb over een maandje of 2/3 het nog wel goedkoper te krijgen is dan dat.. al dan niet via marktplaats.. dilemma's..
Collega van mij heeft net 3x Uncharted aangeschaft met de 3=2 actie. 1 voor zichzelf, 1 voor een andere collega en 1 voor mij!

Ik heb er zin in!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:17
xChOasx schreef op maandag 23 mei 2016 @ 16:39:
[...]

Collega van mij heeft net 3x Uncharted aangeschaft met de 3=2 actie. 1 voor zichzelf, 1 voor een andere collega en 1 voor mij!

Ik heb er zin in!
De VA stroomt nu al aardig vol met mensen die hem uitgespeeld hebben. Ik pik hem over een paar weken wel voor 30 van VA :)

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-11 00:36

RoRoo

Certified Prutser

Mrjraider schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:01:

Ik heb nog geen PSN credits gehaald :$ ik was 29 kwijt :'(
Altijd zuur dan jah.. Blijft een goed bedrag voor dat spel hoor..
Zit nog steeds te dubben om deze ook nog voor de PS4 te kopen (had m op X360)

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
RoRoo schreef op maandag 23 mei 2016 @ 17:07:
[...]

Altijd zuur dan jah.. Blijft een goed bedrag voor dat spel hoor..
Zit nog steeds te dubben om deze ook nog voor de PS4 te kopen (had m op X360)
Ik heb hem op de ps3 al meerdere malen uitgespeeld maar ik vind het een vet spel.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:07:
[...]

Ik vond Second Son echt een leuk spel.

Het ziet er goed uit, en de krachten zijn zeer leuk uitgewerkt.
Gameplay is ook zeer goed.

Kan hem echt aanraden, vooral voor deze prijs..
On_E schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:42:
[...]

Ik vind het persoonlijk een van de slechtste ''AAA'' titels van de laatste jaren, graphics zijn top maar dan heb je alles ook gelijk gezegd.

Ubisoft krijgt vaak commentaar over nutteloze toevoegingen en een map vol met troep die je moet vrijspelen maar InFamous SS spant wat mij betreft de kroon hoor. Gek word je van de zoveelste camera/drone/toegangspoort/copy-paste vijand die je weer moet afmaken en dit alles doe je ook nog eens met vrij eenvoudige en oppervlakkige gameplay in een levensloze stad.

De eerste 2 uur gaan nog wel, daarna vraag je je echt af of je aan het werk bent of een game speelt.

Dat is mijn ervaring iig. ;)
Bedankt voor jullie inbreng en leuk die tegenstrijdige verhalen. Ik ben ook niet al te zeer van de collectibles, maar tot op heden met The Division kan ik het wel hebben, dus wie weet. Ik denk er nog even over.
Ik vind Second Son ook dik. Vooral als je Evil gaat kun je echt dikke mayhem aanrichten. En het speelt zeer lekker.

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-11 14:44
Net ook bij de mediamarkt actie toch maar Doom 4 Collector's editie en Uncharted 4 Collector's editie aangeschaft voor respectievelijk 74 euro en 86 euro. Mag nu alleen nog de extra 2x2 spellen zien te verkopen. :P Als dat niet lukt gaat het retour.

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-11 13:49
Ik hoorde / las dat je via psn+ elke maand gratis games kan downloaden.
Aan wat voor games moet ik dan denken? Wat zijn bijvoorbeeld de games van deze maand?

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
G.Scholtens schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:52:
Aan wat voor games moet ik dan denken? Wat zijn bijvoorbeeld de games van deze maand?
google is ur friend:
Wikipedia: List of Instant Game Collection games (PAL region)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Verwijderd

Zie het PS Plus topic op Tweakers.

[PS] Playstation Plus
Geen zin om zelf even te zoeken? :+

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-11 22:28
Staat duidelijk vermeld op de website van PSN Store.

https://store.playstation...-MSF75508-PLUSINSTANTGAME

Iedere maand gratis 2 games voor PS3, 2 voor PS4 en 2 voor PS Vita, 6 per maand dus en niet perse dizelfde games voor verschillende platforms.

En ze zijn van jouw, mitst jij je PS Plus door blijft betalen.

[ Voor 32% gewijzigd door Mizgala28 op 24-05-2016 10:06 ]

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-11 10:08
Mizgala28 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:04:
[...]

Staat duidelijk vermeld op de website van PSN Store.

https://store.playstation...-MSF75508-PLUSINSTANTGAME

Iedere maand gratis 2 games voor PS3, 2 voor PS4 en 2 voor PS Vita, 6 per maand dus en niet perse dizelfde games voor verschillende platforms.

En ze zijn van jouw, mitst jij je PS Plus door blijft betalen.
Als je niet meer betaald, dan blijven ze toch nog van jou maar kan je ze niet gebruiken tot je weer betaald :)

PSN: Maichel

• Mizgala28
Maichel schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:20:
[...]

Als je niet meer betaald, dan blijven ze toch nog van jou maar kan je ze niet gebruiken tot je weer betaald :)
Klopt helemaal
Maichel schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:20:
[...]

Technisch gezien verlies je de licentie wanneer je niet meer betaalt. Zonder licentie zijn ze technisch gezien dus ook niet meer van jou. Je hebt ze nog wel op je PS4 staan, maar dat wil niet zeggen dat ze van jou zijn ;)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15:06
ASNNetworks schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:41:
[...]

Technisch gezien verlies je de licentie wanneer je niet meer betaalt. Zonder licentie zijn ze technisch gezien dus ook niet meer van jou. Je hebt ze nog wel op je PS4 staan, maar dat wil niet zeggen dat ze van jou zijn ;)
Eigenlijk schandalig,

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:22

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Tsja als je rechtvaardigheid wilt, dan zit je op de verkeerde planeet :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

rwbk schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:48:
[...]

Eigenlijk schandalig,
Hoezo? PS+ games zijn voor PS+ members. Ben je geen member dan verlies je PS+ extra's, waaronder de games die voor PS+ members zijn bedoeld. Dat is alsof je het schandalig vind dat je opeens weer advertenties krijgt als je niet meer betaalt voor Spotify Premium.

[ Voor 18% gewijzigd door ASNNetworks op 24-05-2016 10:53 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15:06
ASNNetworks schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:51:
[...]

Hoezo? PS+ games zijn voor PS+ members. Ben je geen member dan verlies je PS+ extra's, waaronder de games die voor PS+ members zijn bedoeld.
Deze discussie is al 100x gevoerd. Je betaald voor het online blablabla, games zijn extra ze hoeven die niet te geven. Ze zijn nooit van jou, ja dat verhaal ken ik nu wel. Maar toch betaal je voor die games die je nadat je ps plus afgelopen is niet meer kan spelen. Zelfs de singleplayer van die games niet.
rwbk schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:53:
[...]

Deze discussie is al 100x gevoerd. Je betaald voor het online blablabla, games zijn extra ze hoeven die niet te geven. Ze zijn nooit van jou, ja dat verhaal ken ik nu wel. Maar toch betaal je voor die games die je nadat je ps plus afgelopen is niet meer kan spelen. Zelfs de singleplayer van die games niet.
Als die discussie al 100x is gevoerd en je kent het verhaal nu wel, hoezo begin je er dan weer over.... :/ En je zegt het zelf: jij vindt dat je voor die games betaalt en ze daarom mag spelen. Volgens die logica mag je ze ook dus nadat je geen PS+ meer hebt ze ook niet meer spelen, omdat je ook niet meer betaalt voor PS+. Je vind dat je ervoor betaalt en dus mag spelen, maar zodra je niet meer betaalt vind je dat je nog steeds recht hebt om te spelen?

Maargoed, 95% van de games die je krijgt zijn de moeite niet eens waard op de PS4 (PS3/Vita hebben betere PS+ games). Als zij opeens alle PS+ games van mn PS4 verwijderen, dan lig ik er echt niet wakker van :+

[ Voor 10% gewijzigd door ASNNetworks op 24-05-2016 10:57 ]

• Carn82
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-10 19:41
rwbk schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:48:
[...]

Eigenlijk schandalig,
Heb je al ooit op de doosjes gekeken van games? Zelfs als je een fysiek product koopt; in feite koop je de licentie om het betreffende stuk software te mogen gebruiken op het betreffende systeem. Dit is al zo sinds de jaren 70/80..
[...]

Rakel het dan ook niet op.

Zo werkt het gewoon. Niks schandeligs aan. Sony houdt er geen verborgen agenda op na of iets. Binnen de subscription kun je de PS+ games (de naam zegt het eigenlijk al) spelen.

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Maargoed, 95% van de games die je krijgt zijn de moeite niet eens waard op de PS4 (PS3/Vita hebben betere PS+ games). Als zij opeens alle PS+ games van mn PS4 verwijderen, dan lig ik er echt niet wakker van
Kan niet zeggen dat ik het hiermee eens ben namelijk. Veelal praten mensen elkaar alleen maar na als het gaat om de games die je krijgt via Plus. Genoeg games die zeker wel de moeite waard zijn, maar men gewoon dat blijkbaar niet ziet.

Denken alleen AAA games te krijgen en ook dat alleen dat soort games goed zijn. Laten we even niet vergeten dat de gemiddelde AAA game tegenwoordig eigenlijk belabberder is dan de gemiddelde indie titel.

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-11 02:55
Zullen we dan nu direct stoppen met een nutteloze discussie die al 100x is gevoerd en niet meer het laatste woord willen hebben? Zo houden we het ook een stuk gezelliger denk ik :D
Recon24 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:42:
[...]

Kan niet zeggen dat ik het hiermee eens ben namelijk. Veelal praten mensen elkaar alleen maar na als het gaat om de games die je krijgt via Plus. Genoeg games die zeker wel de moeite waard zijn, maar men gewoon dat blijkbaar niet ziet.

Denken alleen AAA games te krijgen en ook dat alleen dat soort games goed zijn. Laten we even niet vergeten dat de gemiddelde AAA game tegenwoordig eigenlijk belabberder is dan de gemiddelde indie titel.
Verschilt per persoon wat je leuk vindt ;) Ik heb sinds de release van de PS4 een PS+ abo lopen en heb alle games die elk maand uit komen getest. Tot nu toe zijn er maar een paar games die ik de moeite waard vond: InFamous First Light, Rocket League, BroForce, Magika, Abe's Osyssee (maar die had ik al gekocht) en Injustice (ook al gekocht). In die 2,5 jaar tijd zijn dit de enige PS+ titels die ik leuk genoeg vond om daadwerkelijk door te spelen. Ik wil juist geen AAA games in de PS+, want de kans dat ik em al heb is erg groot aangezien ik full priced titels op release koop als ze echt goed zijn. En als ze niet goed zijn wil ik ze ook niet opeens spelen als ze gratis zijn.

Mijn stelling was dan ook dat 95% van de games de moeite niet waard zijn (voor mij), niet dat alle games troep zijn voor iedereen ;) 5% van de games kan ik mij prima mee vermaken dus. Op de vita vind ik de meeste PS+ titels echter wel tof.

Verwijderd

Ik heb een vraagje .. Ik heb een PS 4 gekocht en ik kijk in de playstation store . Ik ben opzoek naar playstation now ( dat je oudere games kan streamen voor een bepaald bedrag per maand ) Maar ik kan het tabblaadje niet eens vinden in de store ? Moet je daar playstation plus voor hebben ? Dat heb ik nog niet . Thanks alvast

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:09
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 12:46:
Ik heb een vraagje .. Ik heb een PS 4 gekocht en ik kijk in de playstation store . Ik ben opzoek naar playstation now ( dat je oudere games kan streamen voor een bepaald bedrag per maand ) Maar ik kan het tabblaadje niet eens vinden in de store ? Moet je daar playstation plus voor hebben ? Dat heb ik nog niet . Thanks alvast
Nee die staat gewoon in het hoofdmenu, buiten de store.

• Mizgala28
Recon24 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:42:
[...]

Helemaal mee eens, ik hoor zo vaak van mensen dat indies slecht zijn en eerlijk waar, dat is BS.

Ik heb al meerdere indies gespeeld waar een mening AAA U tegen kan zeggen, weinig AAA games die nog goed zijn tegenwoordig.

*leukste is dat ik vaak hoor dat PS Vita zogenaamd geen games heeft, die heeft ruim 1300 games maar dan beginnen de AAA fanboys meteen zo van "niet AAA games tellen niet mee!" Ja daaag genoeg niet AAA games die goed zijn hoor.

Verwijderd

Poulske schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 12:52:
[...]

Nee die staat gewoon in het hoofdmenu, buiten de store.
Huh .. Weet je misschien waar ? In het hoofdmenu heb ik links de store daarnaast Wat is nieuw , sharefactory etc maar zie nergens ps now . Of kijk ik verkeerd ? kan je mij helpen ?

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:14:
[...]

Huh .. Weet je misschien waar ? In het hoofdmenu heb ik links de store daarnaast Wat is nieuw , sharefactory etc maar zie nergens ps now . Of kijk ik verkeerd ? kan je mij helpen ?
Systemupdate nodig misschien?

psnow

[ Voor 21% gewijzigd door RoRoo op 24-05-2016 13:24 ]

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:09
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:14:
[...]

Bij mij staat die daar gewoon tussen, maar inderdaad misschien een systeemupdate uitvoeren.

Verwijderd

Ik heb de meest recente update ..Of ik kijk echt scheel ..Ik heb geen PS plus kan dat het zijn ? Ik zie ps store ...wat is nieuw... de spellen die ik gespeeld heb ..spotify..mediaspeler..capturegalerie..internet en tot slot de bibliotheek ..PS now zou daar dus echt tussen moeten staan ? of zit ergens in een submenu ? nogmaals dank voor jullie hulp

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:16

Gregory76

Sony PlayStation freak

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:29:
Ik heb de meest recente update ..Of ik kijk echt scheel ..Ik heb geen PS plus kan dat het zijn ? Ik zie ps store ...wat is nieuw... de spellen die ik gespeeld heb ..spotify..mediaspeler..capturegalerie..internet en tot slot de bibliotheek ..PS now zou daar dus echt tussen moeten staan ? of zit ergens in een submenu ? nogmaals dank voor jullie hulp
Afbeeldingslocatie: http://assets.vg247.com/current//2014/06/PS_now_beta_6.jpg maar dan zonder de 'beta' :)

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Verwijderd

Reuze bedankt ..Dat je voor mij deze screenshot heb willen maken. Maar idd het staat er bij mij niet tussen . Ik heb gisteren de PS4 gekocht en mijn systeem is up to date . Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat ik nog geen PS plus abbo heb . Anders moet ik even bellen met playstation . Thanks in ieder geval

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Hij stond mij mij iig ook opeens tussen de icons, net als op het plaatje.. volgens de officiele FAQ is PS+ niet vereist, maar wel een - A Sony Entertainment Network Account..
Misschien dat het in etappes pas uitgerold wordt over de gebruikers? #brainstormt

Hoe dan ook: welkom bij de PS4 club en veel plezier :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:16

Gregory76

Sony PlayStation freak

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:35:
[...]
Reuze bedankt ..Dat je voor mij deze screenshot heb willen maken..... Thanks in ieder geval
Van internet geleend. Niet van mijzelf ;)
Maar graag gedaan.

En heel vreemd dat jij hem (nog) niet hebt...

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:16

JSchut

.....

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:35:
[...]
Reuze bedankt ..Dat je voor mij deze screenshot heb willen maken. Maar idd het staat er bij mij niet tussen . Ik heb gisteren de PS4 gekocht en mijn systeem is up to date . Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat ik nog geen PS plus abbo heb . Anders moet ik even bellen met playstation . Thanks in ieder geval
Volgens mij heb je geen PS+ abbo nodig. Enkel een sony enterainment account (ps account).

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-10 16:08
Ik heb geen PS+ abbo en ook bij mij is PS Now gewoon zichtbaar in het menu/startscherm, dus daar ligt het niet aan.

PSN: breminem

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

New on PS Store this week: Overwatch, Downwell, TMNT: Mutants in Manhattan, more:

Klik Hier

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CjOTt61UgAAkBOz.jpg
Sony wilt dit jaar 20 miljoen ps4's verkopen, dit lijkt realistisch als de ps4 neo in november uitkomt en mee tellen. Ze hebben al een ijzersterke (deels) exclusive line up, zowel voor het voorjaar (unchared 4, rachtet and clank en no man sky) als het najaar ( gran turissmo, horizon en the last guardian). Ook met games als persona 5 en final fantasy 15 doen ze op de Japanse markt goeie zaken. Ten slotte ook nog eens de launch van psvr die mensen kunnen kiezen als een budget versie tegen over de oculus en vive. Met de ps4 noe zullen er ook weer genoeg oude klanten zijn die een ps4 opnieuw gaan kopen.

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 17:11:
Sony wilt dit jaar 20 miljoen ps4's verkopen, dit lijkt realistisch als de ps4 neo in november uitkomt en mee tellen. Ze hebben al een ijzersterke (deels) exclusive line up, zowel voor het voorjaar (unchared 4, rachtet and clank en no man sky) als het najaar ( gran turissmo, horizon en the last guardian). Ook met games als persona 5 en final fantasy 15 doen ze op de Japanse markt goeie zaken. Ten slotte ook nog eens de launch van psvr die mensen kunnen kiezen als een budget versie tegen over de oculus en vive. Met de ps4 noe zullen er ook weer genoeg oude klanten zijn die een ps4 opnieuw gaan kopen.
Sterke line up, maar Horizon komt pas in 2017. Ben tevens benieuwd of the last guardian dit jaar daadwerkelijk komt. Ben het met je eens dat ze er goed voor staan, als PSVR het goed doet.

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
Hmmmm, Playstation Now geprobeerd, het werk allemaal prima. Alleen jammer dat er zo weinig spellen tussen zitten die ik nog graag zou willen spelen. Voor 16 euro per maand is dit toch een te hoge prijs. Voor nu leuk om even een week te proberen maar is niet het geld waard helaas.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-11 13:33
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:29:
Idem hier. In de PS4 menus is Now nergens te bespeuren. Ik moest echt wel naar de Store gaan en daar krijg ik hem wel te zien. Wel nog niet geinstalleerd, laat staan uitgeprobeerd. Heb de laatste system update en heb PS Plus.
Misschien een verschil BE vs NL ?

[ Voor 3% gewijzigd door Twixie op 24-05-2016 18:06 ]

• Mrjraider
  • Niet online
Ik vind de optie van betaalde beta wel krom, het is of een beta of een dienst en geen combinatie van beide, hier ga ik er niet aan beginnen, geen bekabeld internet naar de PlayStation en wat brakke wifi.
Mrjraider schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 18:14:
Ik vind de optie van betaalde beta wel krom, het is of een beta of een dienst en geen combinatie van beide, hier ga ik er niet aan beginnen, geen bekabeld internet naar de PlayStation en wat brakke wifi.
Dan zou je dus alles gratis kunnen spelen, snel de goeie games uitspelen en niemand die een abbo gaat nemen.

• Mrjraider
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 18:16:
[...]

Dan zou je dus alles gratis kunnen spelen, snel de goeie games uitspelen en niemand die een abbo gaat nemen.
Zie reactie op fp, nee niet mee eens. De selectie van games wisselt dus echt 100% uitspelen kan niet tenzij je 24 uur per dag aan een nostalgische game spendeert, mij niet gezien ;)
Mrjraider schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 18:14:
Bij de gesloten beta, op kleinere schaal, kon je het wel gratis proberen.

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-11 10:20

Grudgie

PSN: Grudgie7

Morgen krijg ik mijn 2TB schijf binnen. Moet ik nog een backup maken van alle games enzo? Of is dat niet nodig want hij doet dat ook automatisch in de cloud.

• damitch300
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-11 17:03
Hey heeft iemand een goeie ehdd 1 of 2tb in gedachte om de 500gb hdd van mijn ps4 te vervangen?
Het viel mij op dat steeds vaker 2.5" ehdd zonder de sata en powerplug komen maar meteen met usb aansluiting op de printplaat van de hdd

Zie nu een paar seagates staan van rond 70 tot 90 euro...
Wil gewoon zeker zijn dat ik het straks plug en play erin kan doen en de backup plus software kan over zetten. En niet dat ik voor verassingen sta.

Thanks!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-11 09:22
Grudgie schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 19:37:
Morgen krijg ik mijn 2TB schijf binnen. Moet ik nog een backup maken van alle games enzo? Of is dat niet nodig want hij doet dat ook automatisch in de cloud.
De games kun je opnieuw downloaden. Saves worden in de cloud opgeslagen dus kunnen worden teruggezet, mits je plus hebt. Back up en terugzetten duurt overigens wel enkele uren.

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-11 10:20

Grudgie

PSN: Grudgie7

SmooK schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 20:13:
[...]

De games kun je opnieuw downloaden. Saves worden in de cloud opgeslagen dus kunnen worden teruggezet, mits je plus hebt. Back up en terugzetten duurt overigens wel enkele uren.
Ja ik heb plus. Dus dan hoef ik geen backup te maken naar een USB sticky dus. Alleen maar ff software downloaden.

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-11 09:22
Jep, als je cloud opslag bent aan staan enzo natuurlijk
Mrjraider schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 18:18:
[...]

Zie reactie op fp, nee niet mee eens. De selectie van games wisselt dus echt 100% uitspelen kan niet tenzij je 24 uur per dag aan een nostalgische game spendeert, mij niet gezien ;)
Denk niet dat sony zomaar van de een naar de andere dag opeens een game weghalen, dat word waarschijnlijk net zoals netflix wel aangekondigd. De meeste singelplayer games als bioshock en degelijk speel je wel uit binnen 10 uur, alleen rpg's duren meestal wel een stuk langer. Er gaat natuurlijk ook niemand op stream kwaliteit een oude game op platinum halen, als je toch zo lang met een oude game bezig wilt zijn, kan je beter een ps3 aansluiten.

• Twixie
Wel oppassen als je nog andere content staan hebt zoals screenshots of video-captures. Idem voor eventuele profielen van andere spelers (kinderen bvb). Die moet je wel via USB backuppen.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:53
[...]
Even een andere twist aan het verhaal, voordat ik plus had, en 'instant game collectie'als term hoorde, dacht ik dat de games die beschikbaar waren,dat dan ook 12 maanden lang waren, en dat je ze in die tijd kon spelen Dus dat je bij het lid worden, ook alle games die er de maanden daarvoor beschikbaar waren kon spelen. Eigenlijk is dat als concept toch ook veel logischer dan wat we nu hebben? Maar dan zelfs zonder die 12 maanden termijn.

Wat is er op tegen, dat Sony zou zeggen 'op het moment dat jij plus hebt, kan je bij de IGC' Dus alle games die ooit in plus gezeten hebben. Op het moment dat je geen plus meer hebt, kan je er niet meer bij, maar als je dan bv 3 maanden later weer inhaakt, heb je die 3 gemiste games ook gewoon weer beschikbaar.

Dat lijkt me een stuk klantvriendelijker dan wat we nu hebben. Waar ik als de dood ben dat ik een keer een maand niet oplet (en dat het die maand dan net wel dikke games zijn :P ) en ze dus misloop. Ook wist ik in het begin niet dat ik voor andere systemen kon kopen, volgens mij was er nog geen ps4 aanbod (ben gestart in maart 2013 geloof ik), maar wel een paar vita games misgelopen dus......

De verklaring is wsl juist dat er genoeg mensen niet opletten en dus idd 'vergeten' de gratis games te kopen 8)7 en/of dat de publishers nu 'maar' een maand hun games gratis weggeven, ipv 'voor altijd'.

10 second ninja DONE

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-11 11:28
Grudgie schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 20:14:
[...]

Ja ik heb plus. Dus dan hoef ik geen backup te maken naar een USB sticky dus. Alleen maar ff software downloaden.
Let er wel even op dat je je ps4 als primair hebt ingesteld. Anders gaat het niet automatisch.

Verwijderd

Sagat schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 21:17:
[...]

Even een andere twist aan het verhaal, voordat ik plus had, en 'instant game collectie'als term hoorde, dacht ik dat de games die beschikbaar waren,dat dan ook 12 maanden lang waren, en dat je ze in die tijd kon spelen Dus dat je bij het lid worden, ook alle games die er de maanden daarvoor beschikbaar waren kon spelen. Eigenlijk is dat als concept toch ook veel logischer dan wat we nu hebben? Maar dan zelfs zonder die 12 maanden termijn.

Wat is er op tegen, dat Sony zou zeggen 'op het moment dat jij plus hebt, kan je bij de IGC' Dus alle games die ooit in plus gezeten hebben. Op het moment dat je geen plus meer hebt, kan je er niet meer bij, maar als je dan bv 3 maanden later weer inhaakt, heb je die 3 gemiste games ook gewoon weer beschikbaar.

Dat lijkt me een stuk klantvriendelijker dan wat we nu hebben. Waar ik als de dood ben dat ik een keer een maand niet oplet (en dat het die maand dan net wel dikke games zijn :P ) en ze dus misloop. Ook wist ik in het begin niet dat ik voor andere systemen kon kopen, volgens mij was er nog geen ps4 aanbod (ben gestart in maart 2013 geloof ik), maar wel een paar vita games misgelopen dus......

De verklaring is wsl juist dat er genoeg mensen niet opletten en dus idd 'vergeten' de gratis games te kopen 8)7 en/of dat de publishers nu 'maar' een maand hun games gratis weggeven, ipv 'voor altijd'.
Als je naar de supermarkt toe gaat en je krijgt een gratis artikel bij een x aantal producten dan is dat toch ook maar voor een x aantal dagen...
Of vind je dat ook onzin....

Ik vind het volkomen logisch en normaal dat de plus titels maar beschikbaar zijn voor een maand, natuurlijk is het jammer..
Anders zou je nu ondertussen honderden en honderden titels ter je beschikking hebben, lijkt mij niet zo'n strak plan....dat is een recept om failliet te gaan
Maar ik ben blij met die ene vinger en hoef niet de hele hand :)

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Amen.
Heb ook veel pech gehad in het verleden.
Pak nu gewoon alles mee. Ook de ps3 games ondanks dat ik er geen een heb.

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Maar bij de introductie van de "Instant Game Collection" had je natuurlijk wel een aantal games die een heel jaar beschikbaar waren.
Sagat schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 21:17:
[...]
[...]
Dat je zelf ook nog iedere maand de games moet downloaden vind ik ook vrij irritant. Als ik een abonnement afsluit verwacht ik eigenlijk automatisch te ontvangen waar ik voor betaald heb, ook als ik het niet of niet gelijk zal gebruiken.
https://www.playstation.com/nl-nl/explore/playstation-plus/

Maandelijkse games

Ontvang elke maand 2 PS4-games die je mag downloaden en houden zolang je lid bent.

HAAL DE GAMES
Als ik ze zelf niet haal, ontvang ik dus niets...

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:53
Ik zie je punt echter...waar adverteert jumbo nu mee? Deals het hele jaar geldig :)

Misschien ben ik te verwend door spotify en netflix. Maar je kan het ook zien als de game industrie die nog zoekende is.

Wat dat betreft vind ik psnow wel een mooi idee. Prijs wel wat hoog (then again 16 euro voor tientallen...honderden games, dat kan ook niet veel goedkoper...?), games aanbod wat wisselt jammer, maar verder netjes.
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 22:06:
[...]

Als je naar de supermarkt toe gaat en je krijgt een gratis artikel bij een x aantal producten dan is dat toch ook maar voor een x aantal dagen...
Of vind je dat ook onzin....

Ik vind het volkomen logisch en normaal dat de plus titels maar beschikbaar zijn voor een maand, natuurlijk is het jammer..
Anders zou je nu ondertussen honderden en honderden titels ter je beschikking hebben, lijkt mij niet zo'n strak plan....dat is een recept om failliet te gaan
Maar ik ben blij met die ene vinger en hoef niet de hele hand :)

10 second ninja DONE

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Sagat schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 06:17:
Ik zie je punt echter...waar adverteert jumbo nu mee? Deals het hele jaar geldig :)

Misschien ben ik te verwend door spotify en netflix. Maar je kan het ook zien als de game industrie die nog zoekende is.

Wat dat betreft vind ik psnow wel een mooi idee. Prijs wel wat hoog (then again 16 euro voor tientallen...honderden games, dat kan ook niet veel goedkoper...?), games aanbod wat wisselt jammer, maar verder netjes.
Honderden games, maar wel PS3. Spotify en Netflix bieden ook nieuw materiaal.. Dan is het voor mij écht wel te duur.
Ik zou het niet erg vinden om 20 euro te lappen en dan alle games te kunnen spelen, ook het nieuwe materiaal. En dan hoeft het écht niet op release date online te staan.

Als ik 4mnd moet wachten om UC4 te spelen, is dat voor mij best. Wil ik wél een spel direct spelen dan kan ik 'm toch kopen. Same met muziek en films. Staat het nog niet daar, dan koop je het toch wel.

• Twixie
RoRoo schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 09:16:
[...]
Spotify en Netflix bieden ook nieuw materiaal.. Dan is het voor mij écht wel te duur.
Als consument is de vergelijking met Spotify en Netflix inderdaad wel snel gemaakt. Echter, om muziek of video te streamen naar een klant zijn een pak minder resources nodig dan om een game aan server side te draaien en die beelden naar de klant te streamen.
Technisch gezien zou je de prijzen eerder moeten gaan vergelijken met cloud computing pricing, al is dat dus een compleet andere markt.
Ben alleen bang dat sony extra ps3 games nog achterwege laat zoals bijvoorbeeld skyrim om deze later pas toetevoegen, om er zo voor te zorgen dat de abbonees blijven. Verwacht ook wel over een paar jaar dat er ps4 games bij toe worden gevoegd. Maar als je bijvoorbeeld zou weten dat uncharted 4 na een jaar op psnow komt en andere grote titels ook, dan zou je net zo goed een jaar achter kunnen lopen kwa games maar dan game je wel heel goedkoop. Denk alleen niet dat een game veel opleverd als ze op psnow staan, vandaar de ps3 games omdat die toch nauwelijks meer nieuw verkocht gaan worden.
We gaan weer meer van Horizon zien op de E3.

Afbeeldingslocatie: http://cdn2.pu.nl/media/misc2/horizon_e3_2016.jpg

En ND zoekt een “Designer for Single Player for a game that will have emotionally engaging third-person action gameplay and levels. Want to help make Naughty Dog’s next game?”.

Als dat geen TLoU2 is. :+

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Twixie schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 09:24:
Als consument is de vergelijking met Spotify en Netflix inderdaad wel snel gemaakt. Echter, om muziek of video te streamen naar een klant zijn een pak minder resources nodig dan om een game aan server side te draaien en die beelden naar de klant te streamen.
Technisch gezien zou je de prijzen eerder moeten gaan vergelijken met cloud computing pricing, al is dat dus een compleet andere markt.
Mijn idee was dan niet om een PS4 server side te draaien maar om te downloaden en zolang de licentie geldig is mag je 'm starten..
Een combinatie tussen digitaal een game kopen de PS+ titels die niet meer werken zodra je PS+ verlopen is.

En ik denk dat er heus wel mensen zijn die zelfs 50eu p/m willen betalen om titels te kunnen spelen. Persoonlijk zal ik dan ws. afhaken want zo'n die hard gamer ben ik dan ook weer niet.
Maar Dennis wellicht wel :+ die is ondertussen meer per maand kwijt aan maar een handvol games.

RoRoo schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:24:
[...]

Mijn idee was dan niet om een PS4 server side te draaien maar om te downloaden en zolang de licentie geldig is mag je 'm starten..
Een combinatie tussen digitaal een game kopen de PS+ titels die niet meer werken zodra je PS+ verlopen is.

En ik denk dat er heus wel mensen zijn die zelfs 50eu p/m willen betalen om titels te kunnen spelen. Persoonlijk zal ik dan ws. afhaken want zo'n die hard gamer ben ik dan ook weer niet.
Maar Dennis wellicht wel :+ die is ondertussen meer per maand kwijt aan maar een handvol games.
Als dit interessant had geweest voor Sony/uitgevers, dan hadden we dit denk ik al lang gehad. Ik vermoed dat de verkoop van games meer omzet oplevert.

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 09:25:
Ben alleen bang dat sony extra ps3 games nog achterwege laat zoals bijvoorbeeld skyrim om deze later pas toetevoegen, om er zo voor te zorgen dat de abbonees blijven. Verwacht ook wel over een paar jaar dat er ps4 games bij toe worden gevoegd. Maar als je bijvoorbeeld zou weten dat uncharted 4 na een jaar op psnow komt en andere grote titels ook, dan zou je net zo goed een jaar achter kunnen lopen kwa games maar dan game je wel heel goedkoop. Denk alleen niet dat een game veel opleverd als ze op psnow staan, vandaar de ps3 games omdat die toch nauwelijks meer nieuw verkocht gaan worden.
Dat is ook wel logisch.
Gewoon wat troeven achterlaten..

Het enige probleem wat ik tot dusver heb is dat de DLC niet beschikbaar is.

Hierdoor ben ik toch meer geneigd om deze titels maar fysiek aan te schaffen zodat ik ook de DLC kan spelen(als trophy hunter wil/moet je toch alles spelen in een spel)..

Daardoor vallen er helaas als zo'n 20% van de nu beschikbare titels af voor mij.

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

bram1984 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:45:
Als dit interessant had geweest voor Sony/uitgevers, dan hadden we dit denk ik al lang gehad. Ik vermoed dat de verkoop van games meer omzet oplevert.
Die kans is groot ja... Ach, een man mag dromen :+

• toro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:01
Ik heb 20 euro in mijn PS wallet zitten, kan je dat ergens terug laten storten?

Mijn PS4 is te koop (225 euro zie Vraag & Aanbod) het zou mooi zijn als ik die 20 euro weer terug kon krijgen maar ik kan nergens iets vinden hoe dit te doen.

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-11 21:02
toro schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:32:
ik kan nergens iets vinden hoe dit te doen.
omdat het niet mogelijk is...

• toro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:01
Oké, jammer.

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

toro schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:32:

Mijn PS4 is te koop (225 euro zie Vraag & Aanbod)
Die heb ik eventjes in de favorieten gezet. Misschien dat je binnenkort van me hoort.

Verwijderd

bol.com games ‏

Bulk 10-daagse | PlayStation 4 1TB + Uncharted 4: A Thief's End + 2 controllers voor 388,-:

https://www.bol.com/nl/p/...art-ps4/9200000058513768/

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CjSseXHXEAEPWuA.jpg

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Bloodborne: Game of the Year Edition is PlayStation Store’s deal of the week voor €29,99:

https://store.playstation...03173_00-BLOODBORNE0000EU

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CjS0NuiVAAAO2IO.jpg:large

(Een belangrijke dubbel post en een goeie aanbieding.)
Hij heeft 'm al een half jaar zoiets ;)
Maar het regent de laatste tijd niet hard genoeg :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-10 20:14
Het valt mij op dat het aanbod ps now titels in nederland beperkter is dan in de usa.
Bijvoorbeeld zit de assassins creed collectie er niet bij. Is het ook mogelijk om met je us account ps now te nemen? Of gaat dit streamen dan ook vanuit de us lopen en is het te traag?

Verwijderd

KookSpook schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 13:02:
Het valt mij op dat het aanbod ps now titels in nederland beperkter is dan in de usa.
Bijvoorbeeld zit de assassins creed collectie er niet bij. Is het ook mogelijk om met je us account ps now te nemen? Of gaat dit streamen dan ook vanuit de us lopen en is het te traag?
Als de servers daarvan in de US zitten zal er wat meer vertraging inzitten vanaf hier.

• KookSpook
KookSpook schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 13:02:
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 13:13:
[...]

Als de servers daarvan in de US zitten zal er wat meer vertraging inzitten vanaf hier.
Iemand ervaring of het streamen daadwerkelijk via de us gaat en of dit dan nog speelbaar is?

[ Voor 18% gewijzigd door KookSpook op 25-05-2016 13:27 ]

KookSpook schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 13:21:
[...]

[...]

Iemand ervaring of het streamen daadwerkelijk via de us gaat en of dit dan nog speelbaar is?
Ik heb PS Now een tijdje geleden getest via mijn US account. De lag was zover ik kon zien/voelen gelijk aan de normale lag die je hebt met PS Now. Ik gok dat ik gewoon werd verbonden met Duitse servers destijds, de NLse PS Now was toen nog niet aangekondigd. Ik heb het niet meer getest omdat mn trial is afgelopen. Maar het ging absoluut beter dan vorig jaar toen PS Now enkel in de US beschikbaar was. Daar kon ik PS Now vaak niet eens starten en als het wel startte had ik een zeer lage verbinding score. Sinds PS Now in EU is gekomen kon ik het met mn US account opeens gebruiken met een hoge verbinding score. Kan niet anders zijn dan dat je dus gewoon met EU servers wordt verbonden.

Maargoed, er is een 7-daagse trial dus waarom probeer je het niet met je US en je NL accounts en dan kan je het vergelijken ;)

• KookSpook
Thanks voor de reactie. Vanavond de us maar eens uitproberen 😎

• Mizgala28
Vreemd, geen van ons beide accounts op de PS4 toon PS Now...

PS4 is up to date, ik heb geen PS Plus maar mijn partners account wel, geen van beide toont die icoon.

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Beta for upcoming PS4-exclusive MOBA Kill Strain is now live! Join the fight using the code: T4TL-9BNE-MTF3

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CjTZ4TPXIAA9u-n.jpg:large

(Laat even weten of het een leuk spel is tijdens de beta)
iemand die weet hoe laat de paragon beta morgen live is?

• Le Enfant!
  • Laatst online: 06-11 21:01
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 12:30:
PlayStation Europe ‏

Bloodborne: Game of the Year Edition is PlayStation Store’s deal of the week voor €29,99:

[afbeelding]

Een hele interessante aanbieding! Ik denk dat ik het maar eens ga proberen. :o

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

bram1984 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:18:
We gaan weer meer van Horizon zien op de E3.

[afbeelding]

En ND zoekt een “Designer for Single Player for a game that will have emotionally engaging third-person action gameplay and levels. Want to help make Naughty Dog’s next game?”.

Als dat geen TLoU2 is. :+
Of Savage Starlight ;)

Verwijderd

Le Enfant! schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 15:26:
[...]

Een hele interessante aanbieding! Ik denk dat ik het maar eens ga proberen. :o
De DLC zit er ook bij, dus wees voorbereid op een lange, donkere en leuke strijd.

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 15:32:
[...]

De DLC zit er ook bij, dus wees voorbereid op een lange, donkere en leuke strijd.
Vol met Dood en Frustratie })

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 15:22:
iemand die weet hoe laat de paragon beta morgen live is?
https://www.epicgames.com...ee-beta-weekend-may-26-30

Het enige wat ik op Google kon vinden is dat het morgen van start gaat.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 12:30:
PlayStation Europe ‏

[afbeelding]

Verleidelijk, na de vele lofuitingen die ik hier heb gehoord en gelezen. Ook de eerste speelervaring was veelbelovend ondanks dat het geen gemakkelijke game is.
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 15:38:
[...]

https://www.epicgames.com...ee-beta-weekend-may-26-30

Het enige wat ik op Google kon vinden is dat het morgen van start gaat.
Aah oke merk het van zelf wel, die kill strain beta code kreeg ik niet aan de praat, was het jou wel gelukt Dennis?

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 15:58:
Aah oke merk het van zelf wel, die kill strain beta code kreeg ik niet aan de praat, was het jou wel gelukt Dennis?
Ik had de beta al van een paar weken geleden, dus ik heb de code niet nodig gehad.

Watvoor fout code krijg je?

Ik heb dat rechtstreeks van PlayStation Europe.
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 16:14:
[...]

Ik had de beta al van een paar weken geleden, dus ik heb de code niet nodig gehad.

Watvoor fout code krijg je?

Ik heb dat rechtstreeks van PlayStation Europe.
Dat de code al gebruikt was, waarschijnlijk dus een eenmalige code?

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 16:16:
Dat de code al gebruikt was, waarschijnlijk dus een eenmalige code?
Heb je em soms al een keer gebruikt een tijd geleden?

Ik krijg dezelfde melding zie ik net.
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 16:18:
[...]

Heb je em soms al een keer gebruikt een tijd geleden?

Ik krijg dezelfde melding zie ik net.
Had hem eerst via de pc geactiveerd, maar dan kan je er niks mee, daarna via de playstation geprobeerd.

Edit; het is al gelukt, stond in de bibliotheek. Bedankt voor de code!

Weet je ook tot hoe lang de beta duurt?

[ Voor 15% gewijzigd door Nieuwevolger op 25-05-2016 16:26 ]

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 16:22:
Weet je ook tot hoe lang de beta duurt?
Vanaf nu tot na het weekend geloof ik.

Ik kan het op Google niet precies vinden.

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-11 14:44
n.a.v. de mediamarkt 3=2 actie:
Afbeeldingslocatie: http://s33.postimg.org/v26j9oxgf/image.jpg

..Het lokt ook wel de spellen allemaal zelf te houden. :P Doom 4 CE zijn helaas nog niet echt mensen voor te vinden, die gaat mogelijk weer retour.
Mooie verkapte Marktplaats advertentie ;)
Pagina: 1 ... 120 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link