• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Tens schreef op zondag 7 december 2025 @ 18:37:
[...]

medicijnproductie is voor een groot deel die kant op gegaan, wat denk je van kleding, edelstenen bv.
Vast nog wel meer te vinden.
Mijn reactie ging over jouw post. Over drones dus. Weet niet waarom jij denkt dat dit het medicijnentopic is.

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:19
downtime schreef op zondag 7 december 2025 @ 20:46:
[...]

Mijn reactie ging over jouw post. Over drones dus. Weet niet waarom jij denkt dat dit het medicijnentopic is.
never mind, gaat off topic

[ Voor 36% gewijzigd door Tens op 08-12-2025 10:30 ]

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:19
Ik hou het nog maar even op een gerucht, maar big if true:
Het zou natuurlijk kunnen dat India voor Rusland moet gaan produceren omdat Rusland het zelf niet meer kan. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6-wp1nS-8pQ07bCYTapw7J219Do=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P6yESuBQB0URbzLhDAo6yThH.jpg?f=fotoalbum_large

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• Yakolev
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Tens schreef op maandag 8 december 2025 @ 18:58:
Het zou natuurlijk kunnen dat India voor Rusland moet gaan produceren omdat Rusland het zelf niet meer kan.

[X]

[Afbeelding]
Waarom niet het nieuwsartikel delen ipv een wat gekleurde tweet? Zo mis je driekwart van alle info en maak je sneller (wellicht de verkeerde) assumpties.

Well, sir, on first sighting the French, I naturally gave the order to advance. That's my style, sir.

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:59

ZenTex

Doet maar wat.

Tens schreef op maandag 8 december 2025 @ 18:58:
Het zou natuurlijk kunnen dat India voor Rusland moet gaan produceren omdat Rusland het zelf niet meer kan.

[X]

[Afbeelding]
Dat zat er natuurlijk aan te komen. India probeert voor bijna alle defensie aankopen in licentie te bouwen en waren al jaren hard aan het lobbyen om dat voor de su-57 voor elkaar te krijgen.
Pagina: 1 ... 58 59 Laatste

Let op:
Besprekingen over Russische-Westerse verhoudingen mogen hier: [ZT] Russisch-Westerse verhoudingen deel 3
Het bespreken van de inzet van wapensystemen in Oekraine alsmede tactieken, strategieën en operationele omstandigheden mogen hier: Militaire achtergronden omtrent de oorlog in Oekraïne
De Nederlandse strijdkrachten mogen hier: De herbouw van de Nederlandse strijdkrachten, alweer...